Društvo| Politika| Reč i slika

Srbija je ČUDO

Bojana Maljević RSS / 09.01.2008. u 19:23
CK
CK

Molim da mi neko otkrije čija je ova idiotska zamisao, 

sprovedena u najgluplje delo 2008. 
Doduše, godina je tek počela. 
Ima tu još svašta glupo da se desi.
Ali ova slika CK na božić... želim da znam kome je to palo na pamet :)
Srbija je čudo.

Atačmenti



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pidola pidola 01:28 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...


Qq. Ne mogu da izdržim. Prvo sam se samobanovao, pa me Tovariš Koba rehabilitovao (vaskrso) rekavši da uopše nisam(smo) omašili temu . Pravopis... pa velika slova. Ja sam boldovao ono što primetih (primenu velikih slova), a totalni sam amater.
Da vidimo šta smo imali: 8 rečenica, 10 grešaka. Pa nije loše. Malo posoliti taj pravopis i biće bolje:)))

cek,zaboravi da boldujes kod sebe.
Mala Ramona Mala Ramona 01:32 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

zoricag
Sledeći projekat radim zajedno sa Gaspromom i Ministrom za infrastrukturu- gasovod preko cele srbije u obliku petokrake) Zar ovo nije drzavna tajna?


Pa na ovom blogu smo valjda svi naši. I božji

Zarkod
Амин.

Gorstak Gorstak 01:36 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

cek,zaboravi da boldujes kod sebe.

Potpuno se slažem.
Ništa ono ne valja što sam napisao, a solim pamet drugima:
Piše se: vaskrsao, uopšte, nisam(smo)?!?, promašili temu...
Sedi jedan. I roditelji da se jave.
Ma šta jedan. Molim ivanu23 da nađe neki bič da se samokaznim.
nsarski nsarski 01:48 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Sledeći projekat radim zajedno sa Gaspromom i Ministrom za infrastrukturu- gasovod preko cele srbije u obliku petokrake)

Haaaaaahaaa! Kao svetleci ukras moze. Kao istinski inzenjerski projekat - ej, ima i precih puteva da se sprovede gas. Petokraka je prilicno zaobilazna, if you know what I mean (Euklid i najkrace rastojanje izmedju dve tacke).
Mala Ramona Mala Ramona 01:58 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

nsarski
Haaaaaahaaa! Kao svetleci ukras moze. Kao istinski inzenjerski projekat - ej, ima i precih puteva da se sprovede gas. Petokraka je prilicno zaobilazna, if you know what I mean (Euklid i najkrace rastojanje izmedju dve tacke).


Pa ponekad se svrsishodnost mora odbaciti zarad pokazivanje snage. Znaš onu priču o Staljinovom palcu i pruzi kroz Sibir...
irvas irvas 02:33 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Паганизам се баш у овоме огледа да сви славимо на " свој начин " Божић а не у појави Крста на згради ЦК.Тај исти Крст се појавио на небу Цару Константину који је уз помоћ крста савладао бројчано јаче непријатеље и коначно забранио гоњење и страдање хришћана а веру хришћанску прогласио вером Римског царства.

a ovaj krst na CK se pojavio Caru Kostunici ne bi li savladao brojcano jace neprijatelje sa zapada :)

btw, taj Car Konstantin kojeg tako divno velicas, i to sve cirilicom, je ucinio najgoru mogucu stvar za hriscanstvo spojivsi crkvu sa drzavom.

Sv. Vladika Nikolaj? jel to bese onaj sto je predvodio "krvavu litiju" 1937. u beogradu?



Bojana Maljević Bojana Maljević 03:21 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Прво одговор ауторки блога да је ову идиотску замисао спровео неко по БОЖИЈЕМ промислу да би се испитала срца и мисли нас многих.Што у срцу то у мислима а затим и на језику.У ове дане мира Божијег мислим да је неукуснија ова тема и од самог естетског изгледа зграде са крстом на који се тако много позивају многи овде.О фалусу уместо крста нећу ни да коментаришем.

Zarkod,
prvo te molim da ne ponavljaš komentare ovoliko puta jer za tim nema potrebe. Aman čoveče!
Drugo, tvoje je pravo da misliš da je "neukusnija ova tema od estetskog izgleda zgrade sa krstom". Samo nemoj da nas daviš besomučnim ponavljanjem iste priče.
Treće, falus je duhovita replika na idiotsku zamisao onolikog krsta na zgradi CK za božić.
Četvrto, ovde se ne radi o veri - već o neukusu. Ni jedan pravoslavni vernik ne bi napravio ovakvu idiotariju, koja vređa svakog istinski verujućeg čoveka, a i one koji to nisu.
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:23 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Sledeći projekat radim zajedno sa Gaspromom i Ministrom za infrastrukturu- gasovod preko cele srbije u obliku petokrake)

:)))) ne zaboravi lampice pri gradnji. Da zasvetle na Dan Republike.
ivana23 ivana23 10:06 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Da ponovim, ako opet "nestane".

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:50 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Qq. Ne mogu da izdržim. Prvo sam se samobanovao, pa me Tovariš Koba rehabilitovao (vaskrso) rekavši da uopše nisam(smo) omašili temu. Pravopis... pa velika slova. Ja sam boldovao ono što primetih (primenu velikih slova), a totalni sam amater.
Da vidimo šta smo imali: 8 rečenica, 10 grešaka. Pa nije loše. Malo posoliti taj pravopis i biće bolje:)))


to naravno nisu greške. to je zezanje dok pišem.
ima razlike. jer se tamo tendenciozno i/ili iz naznanja piše velikim slovima, recimo, sledeće reči: crkva, večera, otac, krst, rođenje etc, a sve bi treabalo da se piše početnim malim slovom.

dok si ti, trudio kad te uvatio (ili uhvatio ili u'vatio) neizdrž, da ispravljaš moj post, pa nije to toliko veliki tekst da nisi mogo )ili mogao:)) da primtiš i još neke greške il (ili) ne znaš da su greške:

vaskrso se piše ili vaskrs'o ili vaskrsao :)))
jel se piše je l' od je li
reko se piše il rekao il rek'o a il je piše il' od ili:)))

stvarno misliš da ne znam da se na početki rečenice pišu velika slova il se praviš lud?
ako si primetio, sve pišem malim slovima. uvek. sem na poslu:)))
Gorstak Gorstak 18:51 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Exitus Letalis
ima razlike. jer se tamo tendenciozno i/ili iz naznanja piše velikim slovima, recimo, sledeće reči: crkva, večera, otac, krst, rođenje etc, a sve bi treabalo da se piše početnim malim slovom.


E.L.,

U potpunos se slažem sas tebe da se frljam sas pravopis. Tu greška nema da bude.
Saće mama da dođe na roditeljski i ima uši da mi počupa. Ja sam gi mislio da mene ovaj moj nick approvališe da se gađam sa s padeži.

Nego, mene brine ovo gore u citatu. Što bi rekao Pikac (najbolji glumac u seriji ,,Vratiće se rode": ,,A je l' ti to mene zekiš? Ma zekiš me?" Sve nešto računam imaš malo latinski nick pa garant znaš te crkvene tipike, pravopis i to.

P.S. Obratiti pozornost na pravilnu upotrebu rečce li u tekstu. Hvala, hvala. Malo sam vedžbao i već je bolje.
vladicash vladicash 00:35 10.01.2008

Da li je ovo fotomontaza

Hajde Bojana,nemoj da si na kraj srca.To je nekad bila CK,sada je jevrejska banka sa krstom na Bozic.
A mozda je i ovo fotomontaza kao i ona Queeria sa lica i nalicja.
Tek si se sad javila...hmm...
ivana23 ivana23 00:52 10.01.2008

Re: Da li je ovo fotomontaza

vladicash
Hajde Bojana,nemoj da si na kraj srca.To je nekad bila CK,sada je jevrejska banka sa krstom na Bozic.A mozda je i ovo fotomontaza kao i ona Queeria sa lica i nalicja.Tek si se sad javila...hmm...


Sajt B92
figaro_ figaro_ 04:22 10.01.2008

Super je

Cija god da je ideja, zgrada izgleda super. S U P E R .
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:24 10.01.2008

Re: Super je


I meni se mnogo svidja:))
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:52 10.01.2008

Re: Super je

figaro_
Cija god da je ideja, zgrada izgleda super. S U P E R .


ma nikad da ne gasi i da zaposle nekog da menja sijalice ako ne daj bože koja pregori :))))
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:45 10.01.2008

Neuporedivi duh, jasan koncept

Činjenica: deset spratova zgrade CK drži HYPO ALPE ADRIA Banka Beograd.
Može biti da su oni učestvovali u projektu.
Na njihovom site-a sam našao ovaj veseli tekst: "Hypo Group Alpe Adria je kompanija neuporedivog duha i neumorne aktivnosti, kao ni jedna druga kompanija između Alpa i Jadrana. Kao finansijska institucija, vodimo računa o mnoštvu različitih regionalnih zahteva, a ipak sledimo jasan koncept Grupe kao celine."
jinks jinks 08:52 10.01.2008

Mozda su nove gazde

htele da izvrse egzorcizam nad zgradom :)
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:14 10.01.2008

meni to lici na ovo

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:55 10.01.2008

Re: meni to lici na ovo

Biljana Srbljanović

Možda sam suviše mlad pa ne vidim ono što vide ljudi koji imaju viziju. A možda samo ne želim da je istina to što je Biljana Srbljanović "naslikala".
Posmatrao sam poslednjih desetak godina "razvoj" nekih pravoslavnih obeležja kod ljudi u Srbiji.
Prvo su počele one narukvice. Liče mi na brojanice. U stvari, liče mi na pasoše ili ausvajse u kojima piše: ja sam ispravan i zdrav. Malo mi je bilo neprijatno što ja ne nosim takve narukvice. Sve ih je veći broj ljudi nosio. A onda su se pojavili ljudi sa po dve narukvice na istoj ruci. Pa sa više narukvica na istoj ruci. Pa sa narukvicama na obe ruke. Istovremeno je rastao i broj vozača koji su imali krstove na retrovizorima. A onda su ti krstove počeli da rastu. Sad ih ima zaista ogromnih. Istovremeno je rastao i bezobrazluk vozača i to što veći krst to bezobrazniji vozač. Sad već imam refleks: kad neki vozač bezobrazno pokušava da se progura i da prođe kroz crveno svetlo bacim oko na retrovizor i na registraciju. Moja statistika za Beograd: 80% tih vozača ima velike ili srednje krstove, 50% ima crnogorske registracije.
Kako je npr. u Novom Pazaru, da li kače polumesece, da li imaju svoje narukvice - ne znam.
ivana23 ivana23 10:15 10.01.2008

Re: meni to lici na ovo

KRALJMAJMUNA
Biljana SrbljanovićMožda sam suviše mlad pa ne vidim ono što vide ljudi koji imaju viziju. A možda samo ne želim da je istina to što je Biljana Srbljanović "naslikala".Posmatrao sam poslednjih desetak godina "razvoj" nekih pravoslavnih obeležja kod ljudi u Srbiji.Prvo su počele one narukvice. Liče mi na brojanice. U stvari, liče mi na pasoše ili ausvajse u kojima piše: ja sam ispravan i zdrav. Malo mi je bilo neprijatno što ja ne nosim takve narukvice. Sve ih je veći broj ljudi nosio. A onda su se pojavili ljudi sa po dve narukvice na istoj ruci. Pa sa više narukvica na istoj ruci. Pa sa narukvicama na obe ruke. Istovremeno je rastao i broj vozača koji su imali krstove na retrovizorima. A onda su ti krstove počeli da rastu. Sad ih ima zaista ogromnih. Istovremeno je rastao i bezobrazluk vozača i to što veći krst to bezobrazniji vozač. Sad već imam refleks: kad neki vozač bezobrazno pokušava da se progura i da prođe kroz crveno svetlo bacim oko na retrovizor i na registraciju. Moja statistika za Beograd: 80% tih vozača ima velike ili srednje krstove, 50% ima crnogorske registracije. Kako je npr. u Novom Pazaru, da li kače polumesece, da li imaju svoje narukvice - ne znam.


Mislis na ove rekvizite
margos margos 11:11 10.01.2008

Re: meni to lici na ovo

Sad već imam refleks: kad neki vozač bezobrazno pokušava da se progura i da prođe kroz crveno svetlo bacim oko na retrovizor i na registraciju. Moja statistika za Beograd: 80% tih vozača ima velike ili srednje krstove, 50% ima crnogorske registracije.

Jednom me taksista u pola šest ujutru vozio, naravno bez uključenog taksimetra, cena vožnje tri puta veća od propisane (meni je odgovaralo jer je bilo rano jutro, hladno, stigla s puta, samo da se dokopam toplog doma...).
I naravno, sve je bilo tu, i krst i brojanica zakačeni na retrovizor i cela tabla sa izlepljenim i poređanim sličicama svetaca i zaštitnika (7-8 različitih), i prateći tekst o brizi za svoju decu (naravno u materijalnom smislu) kao objašnjenje za vožnju s odokativnim cenovnikom.

PS Vidim sad da u ponudi postoje i malene narukvice za decu, veselih boja...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:34 10.01.2008

U ime Oca i Sina i B vitamina

Mislis na ove rekvizite

Uf. Nisam ni znao za ovo. Hvala na prosvetljenju. Odoh da se opremim)
Što reklo jedno moje dete: U ime Oci i SIna I B vitamina. Amin.

PS Srećna Nova 1492. hidžretska godina onima koji slave.
Hvala Allahu Uzvišenom koji nas je uputio. Uputa je najveća blagodat. Salavat i selam Allahov neka su na prvaka svih stvorenja, Resula Muhammeda, porodicu njegovu i prijatelje njegove.

http://www.miztuzla.com/content/view/192/43/
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:06 10.01.2008

Re: meni to lici na ovo

Mislis na ove rekvizite


fenomenalno, al su se unapredili!
onilne prodaja, još latnicom. u trendu.
hahahahaha



baš je slatka i vesela ova zastavica!
nsarski nsarski 21:45 10.01.2008

Re: meni to lici na ovo

Pa, dotle mi jos nismo stigli, ali evo pisma iz Italije:



Ima i za sportsku srecu (blizu Rima):



Strmoglavi badža Strmoglavi badža 11:25 10.01.2008

C.K. gori a Mira Marković se češlja


Voleo da su se čuvarkuće malko zapile u pauzama izmedju redovnih aktivnosti pa se zaigrale.

Pre će biti da je neki nadobudni senior marketing consultat prilikom ničim izazvanog brain storminga,
dao predlog svom creative manageru za novi product, i nakon što je project uspešno completed dobijeno
je green light od svog executive officera da se izadje pred board managera koji su ovu genijalnu ideju prezentovali
general manageru koji je, Bogom dan, odmah shvatio marketinški potencijal dotične ideje.
Sada će svi vernici pohrliti ka svetim prostorijama dotične banke u želji da svoj novac predaju u ruke vernika
koji će ga pastirski čuvati i bezgrešno oploditi .
Tako je to kada novokomponovanog mangera (školovanu budalu) na rukovodeće mesto postavi
novokomonovani vernik - patriota. Kad iz srednjeg veka skočiš u 21, kada iz opanaka preko noći udješ u
managerske cipele od 500e, jer ti je to sredio rodjak Šojić.
Kao, hoćeš u E.U. ali krvavih ruku, bliže ti je preko Rusije nego preko Hrvatske,
braniš tudjom decom zemlju bez ljudi ali sa praznim crkvama, hoćeš kredite ali bez kamate,
veruješ u Boga ali pucaš na Božić i glasaš da ti predsednik bude onaj
što javno kaže da mu je drago kada nekoga ubiju. Mrziš amere ali voliš njihove proizvode.
Voliš ruse ali nemaš ništa rusko. Štediš u evrima a ne u dinarima, ali si patriota.
Gade ti se kinezi u bloku 70, ali se uzdaš u veto njihove zemlje.
Drago ti je kad sruše WTC jer su to ameri zaslužili, ali pobesniš kad na Kosovu albanci zapale crkvu, jer to nismo
zaslužili. Hoćeš da ti klub bude prvak evrope ali vičeš crncima da su majmuni.
Bojim se da je krst na Ušću samo najava filozofije onog krsta Ku-Klux Klana, ako sam dobro razumeo gospođu
B.Srbljanović.
Većina pametnih je otišla odavde a ovima što su ostali ništa nije jasno.
Čak i ovde neki vode diskusiju o religioznom aspektu ovog jeftinog marketinga a ne o tome da li je kič ili ne.

P.S.
Ovo sa polnim organom je možda duhovito ali je preko svake granice dobrog ukusa i kontra -produktivno.
I šta da očekujete na sledećoj gay paradi nakon ovakvih provokacija?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:42 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Strmoglavi badža šta da očekujete na sledećoj gay paradi nakon ovakvih provokacija?

Sad ti očekuj "kaznu" zbog tvog takvog stava.)
Inače mi se tvoj tekst dopao.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 12:01 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja


Pa, ako nekom nije jasno šta je dobronamerna primedba, valjda me neće zato na krst razapeti.
Ili nešto drugo.

Možda sam malo više trolovao sa politikom, ali ne mogu a da ne gledam 'širu sliku'.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:03 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Pre će biti da je neki nadobudni senior marketing consultat prilikom ničim izazvanog brain storminga,
dao predlog svom creative manageru za novi product, i nakon što je project uspešno completed dobijeno
je green light od svog executive officera da se izadje pred board managera koji su ovu genijalnu ideju prezentovali
general manageru....

Super ) Zaista zvuči kao najrealniji odgovor na pitanje čija je ovo ideja :))

Bojana Maljević Bojana Maljević 13:10 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Čak i ovde neki vode diskusiju o religioznom aspektu ovog jeftinog marketinga a ne o tome da li je kič ili ne.

Da, to si dobro primetio. Mene je u prvom času to zbunio. Onda sam ipak videla da kod većine to nije slučaj pa nisam imala noćas snage za raspravu.
Ovo sa polnim organom je možda duhovito ali je preko svake granice dobrog ukusa i kontra -produktivno.
I šta da očekujete na sledećoj gay paradi nakon ovakvih provokacija

Zašto to misliš? To je bilo DUHOVITO kao sasvim privatni komentar na mom blogu. Čak nije ni neki njihov post, ne vidim tu nikakvu opasnost. Čak je bilo i ironično jer piše: "Šteta što Q. nije imala para da pazari zgradu" ili vec nesto tako da se ne vracam gore.
Zar ti tu ironija nije jasna? Ja sam razumela da je Predragov stav: Šta sad - ako neko ima para da pazari onoliku zgradu, ili da je sagradi ili šta god - ima i pravo da ceo grad maltretira neukusom? (sto je ilustrovao slikom)
I ja se sa tim potpuno slažem.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:25 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Bojana Maljević
Super ) Zaista zvuči kao najrealniji odgovor na pitanje čija je ovo ideja :))


Hvala. ;-)
Malo sam bio satiričan ali stvarno mi je to bilo najverovatnije - tako funkcionišu naše moderne firme.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:52 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Bojana,
baš zato što smo oboje primetil , da tu nije reč ugrožavanju drugih konfesija, već ugrožavanje
dobrog ukusa - pogotovo kod vernika, usput konstatujem da i montažu one stvari mnogi neće shvatiti
kao ironiju već kao provociranje, ili kao oboje.
Ja nisam ni homofob, ni veliki vernik. Samo mislim da je nekada bolje
reći stvari na prihvatljiviji način, ko ima živaca.

Usput, kada sam video foto montažu, meni je odmah pala na pamet latinska izreka:

'Bonus falus, pax in domus' - ili tako nekako...

Uglavnom, utisci su razni
P.S.
Jeste znali da je svojevremeno bio predlog da zgrada C.K. bude u obliku petokrake?
E tu bi još samo krst falio - da bude komplet ludilo.
Gorstak Gorstak 13:54 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Sad ti očekuj "kaznu" zbog tvog takvog stava.)

Molim da se red poštuje:
Ja sam taj koji je prvi tražio da budem kažnjen. Ivana23 je bila zamoljena da mi obezbedi bič, a u međuvremenu sam brao lotosovo cveće po bosutskim šumama. Ivana, pa gde si čoveče? Ja sam ugrozio postojanje bosutskih šuma, a tebe još nema.
Dakle, ako neko treba da bude kažnjen hoću ja.
A nije tema?
Dobro. Pa rekao sam da su se cionisti udružili sa američkim kapitalom, a prevareni su muslimanskom markentiškom agencijom (znamenita Mala Ramona) i to sve na svetoj zemlji Ušća gde je srpska majka održala nezaboravni koncert (Rolling Stonsi? Ta hajte molim vas. Koji Tonsi? Ko to sluša?). Dakle, podli bankari (Cionisti-Amerikanci-Maltečki vitezovi, a masoni) su prevareni od Al Qaede u nameri da osujete rusku privatizaciju NISa, Mislim da je kristalno jasno i da je krst na Božić samo posledica ove zavere.
Kapiš?
Ni ja.
ivana23 ivana23 14:03 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Gorstak
Sad ti očekuj "kaznu" zbog tvog takvog stava.)Molim da se red poštuje:Ja sam taj koji je prvi tražio da budem kažnjen. Ivana23 je bila zamoljena da mi obezbedi bič, a u međuvremenu sam brao lotosovo cveće po bosutskim šumama. Ivana, pa gde si čoveče? Ja sam ugrozio postojanje bosutskih šuma, a tebe još nema.Dakle, ako neko treba da bude kažnjen hoću ja.A nije tema?Dobro. Pa rekao sam da su se cionisti udružili sa američkim kapitalom, a prevareni su muslimanskom markentiškom agencijom (znamenita Mala Ramona) i to sve na svetoj zemlji Ušća gde je srpska majka održala nezaboravni koncert (Rolling Stonsi? Ta hajte molim vas. Koji Tonsi? Ko to sluša?). Dakle, podli bankari (Cionisti-Amerikanci-Maltečki vitezovi, a masoni) su prevareni od Al Qaede u nameri da osujete rusku privatizaciju NISa, Mislim da je kristalno jasno i da je krst na Božić samo posledica ove zavere. Kapiš? Ni ja.


Evo me!

Gorstak Gorstak 14:20 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Evo me!

Oj Ivana Sunce naše belo,
tebe voli celo Blog selo!

VIdim ja da sam ti baš drag.
Ovaj bič mi deluje mekano. Nema neke šiljke na krajevima i kratak je što samnjuje moment sile udarca.
Da me ne voliš ti bi garant našla neku špansku čizmu sa sve spaljivanjem na krstu američke grupe KKK.

Znam da su te već nahvalili na drugim Postovima pa rekoh ajd i ja da se pridružim. Primetio sam da si veoma aktivna na dosta Postova. Da budem precizniji ima te na svim koje i ja čitam. Sad da li nam je izbor Blogera isti ili tebe ima na svim Postovima? Ne znam.

Ovde je počela diskusija šta je kič, a šta ne. Ja bih da glasam za ovaj, tvoj, novi vid izražavanja. Izuzetno aktuelne sličke, a dobre.
Može diskusija da se raširi i na autorska prava, a ja mislim da u ovom načinu izražavanja to apsolutno nema veze.
Dakle, vrhunska umetnost u kojo maximalno uživam(o).
Živela ti nama još 100 godina i puno slika nam podarila.
Veliki pozdrav
ivana23 ivana23 14:30 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Gorstak
Evo me!Oj Ivana Sunce naše belo,tebe voli celo Blog selo!VIdim ja da sam ti baš drag. Ovaj bič mi deluje mekano. Nema neke šiljke na krajevima i kratak je što samnjuje moment sile udarca.Veliki pozdrav


Ovo je originalan Opus dei - bič, sta ce ti bolji? Mozes dobiti i onu zicu za oko noge ako bas zelis...

Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:33 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja


Krstovi, bičevi, lomače, falusi.... joj!
LOL !
Ima ovde raznih perverzija.
Još malo pa kao u South Park-u.
Gorstak Gorstak 14:55 10.01.2008

Oj Ivana naše belo cveće

ivana23
Ovo je originalan Opus dei - bič, sta ce ti bolji? Mozes dobiti i onu zicu za oko noge ako bas zelis...

Sad sam u trilemi kako da protumašim ove šiljke:

a) Kraj naše kratke ljubavi? (platonske)
b) Tvoje neizmerno uzvraćanje ljubavi, ali voliš da dominiraš? (nimalo platonski, više Marquese de Sad)
c) Tvoja želja da ja istrajem u veri? Svi mi dobro znamo da velika umetnost dolazi iz velike patnje. Dakle, prvo malo patim, a onda pričamo o umetnos(t). (čisto platonski)

Hvala na odgovoru

P.S. Imam ja pitanja i pod d)...s), ali optužiće me da skrećem sa teme.
AlexDunja AlexDunja 15:01 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Ovaj bič mi deluje mekano. Nema neke šiljke na krajevima i kratak je što samnjuje moment sile udarca.

mlogo izvoljevas, gorstace. znas???
o's ruzicasti?

Gorstak Gorstak 15:12 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

o's ruzicasti?

Lele,

Pa ja sam, kakoda kažem, patrijahalno vaspitan.
Mislim, čuo sam ja za trojke, ali sam mislio da je to osnovna diverzantska jedinica.
Ne nešto sa ružičastim bičevima, kožnim tangama...

A, hvala za korbač.

P.S. Neće da se ljuti Virtuelni Vasilije? Ja sam stekao utisak da mu se sviđaš.
AlexDunja AlexDunja 15:17 10.01.2008

Re: C.K. gori a Mira Marković se češlja

Mislim, čuo sam ja za trojke,

bojim se, da ces to sve sto si zamislio, morati nasamo:)
faithless faithless 12:12 10.01.2008

chudo ...

Nije to vishe CK. Al' je dugo bio... Ko zna, sad je fancy da ako si privatnik i imash kintu napravish crkvu (ja recimo bio ispred 2 takve u svom gradu). I onda svi vide da si pobozan. I vernik. I da imash kintu.
Mozda je ovo neka instant varijanta ...
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:00 10.01.2008

Re: chudo ...

Ko zna, sad je fancy da ako si privatnik i imash kintu napravish crkvu (ja recimo bio ispred 2 takve u svom gradu). I onda svi vide da si pobozan. I vernik. I da imash kintu.

Faithless, pa to je uvek bilo fancy.
Jedan od najvećih zlotvora, Kralj Milutin, sagradio je recimo 47 manastira i crkava (zaista se ne sećam tačne cifre ali mislim da je toliko, mrzi me da proveravam sad). Valjda je tako kompenzovao svoju amoralnost i surovost.
Kao: ipak ću biti u raju, ma šta uradio, jer napravio sam crkvu...
(u današnje vreme je skoro isto tako)

Sa jednom malom razlikom: Na primer, da Milutin nije osećao grižu savesti zbog mnogih svojih postupaka - Srbija danas ne bi imala onoliku i onakvu srednjevekovnu arhitekturu. Prelepa Gračanica, recimo, ne bi postojala, i td...

Nakon "današnjih velikih vernika" neće ostati ništa.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:15 10.01.2008

Bojana,

moram da ti napišem da sam se i ja secnula kada sam videla tu fotku. Ja, iskreno, imam problem sa tim svetlećim krstovima (koji i ovde u Slo, u različitim oblicima, nekima padaju na pamet), jerbo me odmah asociraju na plamteće, svetleće krstove KKK.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:22 10.01.2008

Re: Bojana,

Jelice,
gore sam napisala, pa da ne ponavljam sve: ali to može biti ili nevidjeno glup kič ili užasna provokacija.
Ja sam, puna entuzijazma u Novoj Godini, odlučila da to tumačim kao kič. I zanima me čija je ideja.
Potom me zanima zašto taj, čija je ideja ovo bila, nije u realizaciji iste i sprečen?

Slažem se, u svakom slučaju je grozno.
Mislim da nekako vređa i vernike i ateiste.
A jedino novokomponovane verinike verovatno ne vređa.


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:13 10.01.2008

kolega Milutine

Bojana Maljević Jedan od najvećih zlotvora, Kralj Milutin, sagradio je recimo 47 manastira i crkava (zaista se ne sećam tačne cifre ali mislim da je toliko, mrzi me da proveravam sad). Valjda je tako kompenzovao svoju amoralnost i surovost.

Zar kolega Milutin?! C,cc,cc! Ja mislio da su svi bili fini i kulturni i pametni kao ja. Baš me čudi da je istorija puna laži i prevara.
Bojana, da se prekrstiš ispred CK i da pročitaš deset puta neku od knjiga Abrahama Mola.
hercule poirot hercule poirot 14:11 10.01.2008

Bojana

jako mudar post. cestitam. ti si moja omiljena blogerka.

nastavi samo tako, pametna glavo. ne posustaj.

You are not just a pretty face!
Franka Franka 15:39 10.01.2008

Neverica

Bojana u pravu si - to je katastrofa!
Evo, do ovog trenutka nisam mogla da pretpostavim da tako nešto neko može da smisli!
Taman kad pomislim ima li kraja, nema kraja!!!
triton triton 15:56 10.01.2008

mač

Meni liči na mač kralja Artura!!!
kukla kukla 17:25 10.01.2008

Bojana,

Taj koji je to smislio,nije jadnik imao nameru nista da porucuje,nije toliko dubokomislen.To je neko uradio iz svoje ciste,urodjene gluposti.I bio pun obozavanja prema sebi i svojoj inovaciji.I mislio kako je ucinio nesto prelepo,nesluceno kreativno i moderno.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:37 11.01.2008

Re: Bojana,

Taj koji je to smislio,nije jadnik imao nameru nista da porucuje,nije toliko dubokomislen.To je neko uradio iz svoje ciste,urodjene gluposti.I bio pun obozavanja prema sebi i svojoj inovaciji.I mislio kako je ucinio nesto prelepo,nesluceno kreativno i moderno.

Da, to je taj optimističniji pogled na zamišljenog autora svetlećeg krsta na CK...
I najverovatnije jste tako...
Mada, slika je takva da se ne možemo odupreti nekim drugim asocijacijama koje smo, jelte, već napisali :)
kojak kojak 12:39 14.01.2008

Re: Bojana,

kukla
Taj koji je to smislio,nije jadnik imao nameru nista da porucuje,nije toliko dubokomislen.To je neko uradio iz svoje ciste,urodjene gluposti.I bio pun obozavanja prema sebi i svojoj inovaciji.I mislio kako je ucinio nesto prelepo,nesluceno kreativno i moderno.


Da. Svakako mi se dopada tvoj stav i to shto prichu svodish na pojedinca, a ne narod ili crkvu, vernike ili shta vec..
Uostalom, chinjenica je da je objekat privatno vlasnishtvo i da je chak i sam vlasnik. kooo zna iz kojih razloga mogao to da uchini, zar ne?
Ne ulazim u to koliko je pametan ili ne i da li je mozda chak i zlonameran.
Boris Pavlović Boris Pavlović 17:35 10.01.2008

nije ovo prvi put

tata jednog mog druga mi je pričao da su pre par decenija svake noći palili svetla tako da piše

T
I
T
O
ivana23 ivana23 17:46 10.01.2008

Re: nije ovo prvi put

Boris Pavlović
tata jednog mog druga mi je pričao da su pre par decenija svake noći palili svetla tako da pišeTITO

Nisu svake noci, samo za 25. maj!
Htela sam to i ja da napisem, ali sam pomiislila da ce onda diskusija opet otici u drugu krajnost.
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:20 10.01.2008

Re: nije ovo prvi put

tata jednog mog druga mi je pričao da su pre par decenija svake noći palili svetla tako da piše

T
I
T
O


Na CK??
Isuse...

:)))
znikolic znikolic 07:18 11.01.2008

Nismo jedini...



This image, from The Desert Sun, a Palm Springs newspaper, shows a 30-foot high aluminum cross loaded with 39 compact fluorescent light bulbs (13 Watts each). It sits on a hill high above Palm Desert (about 14 miles from Palm Springs), is owned by a local church, and can be seen for miles.

faithless faithless 11:52 11.01.2008

A sta sa ovim krstom?

Ljudi, dokle god je onih koji se ovako ponasaju, i onih koji ovo gledaju, slusaju, sta god ... nemojte da se cudite

faithless faithless 11:55 11.01.2008

Slika

[url=http://filum.awardspace.info/][/url]
pufna pufna 13:16 11.01.2008

Re: Slika

http://filum.awardspace.info/

btw ovaj sajt je prepun gresaka-
do sad se blogeri traze po postovima ne bi li videli ko je kome odgovorio, zato i ovoliko smaranja sa citatima.
kad se zeli poslati slika ili link, onda se se to sto bi trebalo da se automatski pojavi, pojavi se neisparavno napisano, pa opet moras sve ''rucno''.
kad i da li se namaerava to uopste popraviti?
to faithless- greska ti je bila sto se nepravilno pojavi kod nekih blogera: na pocetku- -na kraju,
faithless faithless 11:57 11.01.2008

sorry

Ja se svima izvinjavam, nisam bash uspeo da linkujem ono sto sam hteo
U svakom slucaju idite na filum.awardspace.info. Voleo bih ako neko moze da skine sliku i da je objavi ovde na blogu, meni nije poslo za rukom, ali mislim da vredi videti ...
AlexDunja AlexDunja 12:12 11.01.2008

Re: sorry

faithless
Ja se svima izvinjavam, nisam bash uspeo da linkujem ono sto sam hteo
U svakom slucaju idite na filum.awardspace.info. Voleo bih ako neko moze da skine sliku i da je objavi ovde na blogu, meni nije poslo za rukom, ali mislim da vredi videti ...

reci sta sa tog sajta treba da vidimo.
ja sam otisla na naslovnu, li ne znam kuda dalje.
faithless faithless 12:39 11.01.2008

Re: sorry

reci sta sa tog sajta treba da vidimo.
ja sam otisla na naslovnu, li ne znam kuda dalje.


Pa sliku sa naslovne strane, na kojoj je jelena karleusa. Ako mozes, postavi sliku ovde, plz!
Unfuckable Unfuckable 13:05 11.01.2008

Re: sorry



oralno pravoslavlje .
Gorstak Gorstak 13:40 11.01.2008

Re: sorry

faithless
Voleo bih ako neko moze da skine sliku i da je objavi ovde na blogu, meni nije poslo za rukom, ali mislim da vredi videti ...


Ajd ja da probam.
Ako ne uspe biće obrisano.
Dakle na slici Jeca Karleuša se moli da nemate pojma koliko.
Slika se zove ,,strasno" i nije mi baš najjasnije da li se misli na strast ili stravu. U svakom slučaju, odgovaraju oba naziva.
Taraaaaa: ,,Strašna strast!"



Pozdrav Kazezozeu (neka se ostali misle šta sam hteo da kažem - misterija:)
faithless faithless 00:45 12.01.2008

Strasno

Slika se zove ,,strasno" i nije mi baš najjasnije da li se misli na strast ili stravu. U svakom slučaju, odgovaraju oba naziva.


Strasno u smislu strave ...
Radovan Nastić Radovan Nastić 13:20 11.01.2008

veći kretenizam nisam video

još pogled sa donjeg Kalemegdana, izgleda bolesno.

Javio mi ortak da nam je Božić čestitao i Pahomije. Možda je to njegova '' genijalna '' ideja.

Sve u svemu, jadni mi sa takvim vernicima.

Pozdrav veliki.



Bojana Maljević Bojana Maljević 13:43 11.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

Meni se na žalost ta slika Karleuše ne otvara.
Nadam se da nije ona onanija na krstu, nakon koje je govorila da ceo svet, nju vernicu, ne razume.
:)
Sve u svemu, jadni mi sa takvim vernicima.

:))
Gorstak Gorstak 13:52 11.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

Meni se na žalost ta slika Karleuše ne otvara

Ni moja verzija? Interesantno da se meni otvorila ta lepa slika opet. Možda je do podešavanja grafike na računaru?

Nadam se da nije ona onanija na krstu, nakon koje je govorila da ceo svet, nju vernicu, ne razume


Na žalost, baš ta.
Ako odete na gore navedeni sajt i dobro pogledate vernicu (veća je rezolucija pa može da se zumira) primetićete da je broj brusa mnogo manji nego srce naše velike umetnice. Sirota, nije imala para da kupi veći. Istrošila se za krst i sad se moli, i moli, i moli...
Radovan Nastić Radovan Nastić 13:53 11.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

Nisam ranije video ovaj JK biser. Pa za nju je Homer Simpson stvaran lik.

AlexDunja AlexDunja 14:18 11.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

Sve u svemu, jadni mi sa takvim vernicima.


bojana, samo da ti kazem:)
puno ti hvala za ovaj blog, grozne su i slike i
one bozicne poruke, i poneki postovi, ali otreznjujuci...
hvala ti i sto si imala strpljenja za onolike trolove,
jer mislim da su ipak bili konstruktivni...
sve u svemu ,mislim da blog -komunikacija treba da bude bas
ovakva, tematska, ali ipak slobodna ....
pozdrav, veliki!
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:03 12.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

Na žalost, baš ta.
Ako odete na gore navedeni sajt i dobro pogledate vernicu (veća je rezolucija pa može da se zumira) primetićete da je broj brusa mnogo manji nego srce naše velike umetnice. Sirota, nije imala para da kupi veći. Istrošila se za krst i sad se moli, i moli, i moli...

Danas su mi se obe slike otvorile... Da, da, znamo to od ranije. Užas.
Btw, to je onanija sa katoličkim krstom. :)
Možda je u tome bio smisao njenog jadanja da je niko ne razume i pogrešno tumači... (a ona je velika vernica)
Sad shvatam... ona nema pravoslavni krst u rukama (pardon, među nogama)...
:)
Užas.
Gorstak Gorstak 11:53 12.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

Sad shvatam... ona nema pravoslavni krst u rukama (pardon, među nogama)...


A, možda krst radi na baterije?

Uzgred, da li ste primetili umetnički detalj sa baroknim ogledalom iza umetnice.
To se ona ogleda i preispituje. Malo se preispituje, malo moli i tako to.
Došao fotograf i u'vatio je u grešnoj fazi, a sigurno je da umetnica ima i drugo lice. To lice mi ne vidimo već samo naslućujemo. To je taj odraz u ogledalu koji mi ne vidimo. On je tamo 100%.
Kakav kič, bre? Ovo je vrhunska fotografija koja nam priča priču o teškom detinjstvu, usponima i padovima. Borba protiv svih koji je ne shvataju, a ogledalo jedino zna...
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:04 12.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

hvala ti i sto si imala strpljenja za onolike trolove,
jer mislim da su ipak bili konstruktivni...

Hvala, pozdrav!
Bilo je uzivanje citati sve, cak i trolove :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:51 13.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

Uzgred, da li ste primetili umetnički detalj sa baroknim ogledalom iza umetnice.
To se ona ogleda i preispituje. Malo se preispituje, malo moli i tako to....

Da, a i žmuri. Zadubila se duboko u sebe.... odnosno o odraz u ogledalu koji mi ne vidimo. :)
kojak kojak 12:16 14.01.2008

Re: veći kretenizam nisam video

Radovan Nastić
Javio mi ortak da nam je Božić čestitao i Pahomije. Možda je to njegova '' genijalna '' ideja.


Ako je (po tebi) za pravoslavnu crkvu paradigma Pahomije, da li je onda (po tebi) i za katolichku Bordzija?
Ne mislish li da bi to bilo neshvatljivo glupo?
faithless faithless 00:00 12.01.2008

A ja?

Ajde meni jednu malu, malecku preporukicu sto sam vam dao sliku one spodobe ... a?
A hocu da i ja mogu da postujem!!! :))
kojak kojak 00:44 12.01.2008

hm..

moze se prigovoriti da je kich.
Ok!
Ali, aj' mi dajte bar jednu metropolu u svetu, gde toga nema i to u mnoooogo vecim kolichinama nego ovde kod nas.
Pa sad aj' se lazemo.
Ko ti je pa deda mraz?
Najveci moguci kich koji je neko izmislio do danashnjeg dana.
Inverzija do besveti.
Uostalom, mozda bash i treba ovako neshto da nam se shto pre pokaze, kako je sve stvarno prolazno i da "nichija ne gori do zore"..
Tochkovi srece i istorije se jednostavno nezaustavljivo okrecu i to je to...
Ja bih se verovatno priklonio mishljenju pojedinih ovde, kada bi MI bili drugachiji od drugih (po tim pitanjima - narvno i to u negativnom smislu) ali mo to ochigledno nismo - naprotiv!
Je li neko u New Yorku ili Londonu za NG ili Bozic video neku prefinjenost i kulturu na visokom nivou?
Ajde nek se javi i kaze nam, da chujemo i vidimo u kojoj ulici je to bilo?
Ne znam da li je trebao biti bash krst i chak necu ni da komentarishem, koliko je to primereno za tu priliku, ali ljuuudi moji, pa oko chega je ovde frka?
Oko toga shto je petokraku zamenio drugi simbol i to na samo jednu- jedinu noc..
Pa da vratimo onda petokraku pa da stvar legne..
Da ne bi ovog posta, ne bih ni sanjao, da (pored toliko stvarnih problema koje imamo) mi se raspravljamo i troshimo silnu energiju na ovakve, apsolutno marginalne stvari..
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:07 12.01.2008

Re: hm..

Kojak,
ja ne mogu da komentarišem nešto što nisam videla.
Sigurno ima idiotluka na sve strane, što ne znači da treba da prolazim pored takvih u svom gradu bez komentara.
To što je to "uludo trošenje energije" nije važno.
Blago tebi ako misliš samo o "ozbiljnim i važnim" stvarima.
Eto, meni se ponekad desi da mislim i o nečemu marginalnom.
Oko toga shto je petokraku zamenio drugi simbol i to na samo jednu- jedinu noc..

Uopšte nije reč o tome.
kojak kojak 14:35 12.01.2008

Re: hm..

Bojana Maljević

Kojak,
ja ne mogu da komentarišem nešto što nisam videla.Sigurno ima idiotluka na sve strane, što ne znači da treba da prolazim pored takvih u svom gradu bez komentara.To što je to "uludo trošenje energije" nije važno.Blago tebi ako misliš samo o "ozbiljnim i važnim" stvarima.Eto, meni se ponekad desi da mislim i o nečemu marginalnom.

Oko toga shto je petokraku zamenio drugi simbol i to na samo jednu- jedinu noc..Uopšte nije reč o tome.


Pa lepo, bash lepo.
Neobichno mi je drago, da si mi odgovorila na kometar, jer inache cenim neke tvoje poglede, ali kao shto vidish ne bash sve, jer sam ipak svoj.

Drago mi je takodje i shto je apostrofirano ovo pitanje, pa ma i izvucheno iz konteksta, jer je ono i samo po sebi dovoljno da mnooogo toga kaze, ako zelimo i ako smo spremni chuti i pogledati i jedan - jedini krug oko sebe ako ne mozemo onih mudrachkih sedam da vidimo.

Shto li smo TOLIKO KRITICHNI, prema nechemu shto je (skoro svi se sa mnom slazete) sasvim marginalna stvar..Neshto na shta ce poneki turista okrenuti aparat i shkljocnuti koji put i na kraj pameti mu nece pasti tako ischudjavajuci zamishljen pogled, kakav evo ovde MI nametnusmo.
Pojednostavljeno: DOKLE MI VECE PAPE OD ONOG KOJI VEC POSTAVLJEN?

Ako mogu pomoci i primerom.
Kod mene je gostovalo (povodom praznika) nekoliko stranaca i ni jedan - jedini nije se neshto zachudio nashem folkloru, pa i ovom i ovakvom dekoru po gradovima, ali zato jesmo MI ZGRANUTI nad tim..hm?
U najmanju ruku zanimljivo onako bash!

:)))))
Da!! Naravno da ja ne msilim "samo" o ozbiljnim i vaznim stvarima, nego se (kao shto lepo vidish) bavim i ponekim smeshnim pa i poptuno marginalnim stvarchicama, koliko mi obaveze i moja skromna pamet dozvoljava..:)



Bojana Maljević Bojana Maljević 21:19 12.01.2008

Re: hm..

Neobichno mi je drago, da si mi odgovorila na kometar, jer inache cenim neke tvoje poglede, ali kao shto vidish ne bash sve, jer sam ipak svoj.

A neka tako i ostane :)
Kod mene je gostovalo (povodom praznika) nekoliko stranaca i ni jedan - jedini nije se neshto zachudio nashem folkloru, pa i ovom i ovakvom dekoru po gradovima, ali zato jesmo MI ZGRANUTI nad tim..hm?

Ako nije tajna, koja si generacija?
Može biti da nas zgražavaju različite stvari zbog generacijskog jaza :)
Btw, nisam zgranuta. Samo mislim da je nevidjeno glupo postaviti toliki krst bilo gde, pa još svetleći, pa još na CK.... :)
kojak kojak 22:35 12.01.2008

Re: hm..


Ako nije tajna, koja si generacija?
Može biti da nas zgražavaju različite stvari zbog generacijskog jaza :)
Btw, nisam zgranuta. Samo mislim da je nevidjeno glupo postaviti toliki krst bilo gde, pa još svetleći, pa još na CK.... :)


E, pa sad ce nam josh i levcha biti kriva do kraja..:)))

Ja sam ona generacija, (ako ce ti TO dobro doci kao izgovor i opravdanje?), koju krive za sva moguca zla i nevolje koja se deshavaju, ne samo ovde, nego bilo gde u svetu, ali koja ipak veruje da ne treba "Srbe na vrbe", kao shto neki misle i zele na zalost, a tvrde da su civilizovani...
Nikada mi se nije svidjalo, shto po nekima "dobri i pametni Srbi mogu pod shljivu da stanu"..:)))
E, zanimljivosti radi da ti kazem - ja ne spadam u nacionaliste i nikada nisam (pogledaj profil) ali vi u meni i naravno, ne samo u meni (to pokushavam da ti/vam kazem) proizvodite ovakvo mishljenje tim ponashanjem.
Ako je o generacijama rech, mada nemam poooojam zashto je sad uveden taj pojam u ovu prichu, osim da bude "slamka spasa", zbog nemogucnosti logichnog objashnjenja..

Ja bih svakako seo i razmislio o tome, a ja jedan i nisam neka velika opasnost, ako si na to mislila ili mozda jesam..? (?) .:)

Poneshto treba da se menja kod nas naravno, ali ne to i ne na takav nachin - pa VI LINCHUJETE, a proganjali ste/smo (ovo se obracam "generacijskom jazu" kao subjektu, koji se naglo umeshao u ovu raspravu..:))) ) neke "zbog toga"..teshko mi je da to shvatim, pa imao dvadeset ili dvesta godina svejedno..
Uostalom,valjda je uz pamet i iskustvo potrebno, u protivnom bi deca vodila drzave, a odrasli ishli u obdanishta i nosili cucle..:))))

PS - naravno da si ti dovoljno inteligentna i da ti je sasvim jasno, da se u ovim komentarima, obracam naravno i tebi ali kroz tebe mnogo vishe nekim komentatorima, koji idu do kraaajnjeg neukusa, napadajuci "kich" ..neverovatno!!. Siguran sam da to i sama vidish i da verovatno nisi ochekivala, postavaljajuci ovu temu kao zanimljivost, da ce se to i na takav nachin tretirati od njih..:)
Da! i samo uzgred da kazem - ta zgrada (ako neko nije znao) vec goooodinama nije CK-a...:))))

Bojana Maljević Bojana Maljević 02:49 13.01.2008

Re: hm..

Ako je o generacijama rech, mada nemam poooojam zashto je sad uveden taj pojam u ovu prichu, osim da bude "slamka spasa", zbog nemogucnosti logichnog objashnjenja..

Ej, čoveče, opusti se, šalila sam se - nisam očekivala da mi zaista objašnjavaš koja si generacija.
Svetleći krst na CK je nekome ili glup ili ne, nema to veze ni sa čim osim sa ukusom i percepcijom.
i samo uzgred da kazem - ta zgrada (ako neko nije znao) vec goooodinama nije CK-a...:))))

Naravno da znam da je to "poslovni centar Ušće", ali ću je ja, nemoj mi zameriti, i dalje zvati CK.
:)
oneshto treba da se menja kod nas naravno, ali ne to i ne na takav nachin - pa VI LINCHUJETE, ...

Ček, ček, stani malo: koga se, bre, ovde linčuje? Ko linčuje i koga?
kojak kojak 20:43 13.01.2008

Skoro pa sporazum

Bojana Maljević


Ček, ček, stani malo: koga se, bre, ovde linčuje? Ko linčuje i koga?

Mislim da sam na ovo pitanjce vec odgovorio i to explicite na par mesta, a vidim da ima josh ljudi, koji su chak i puno slikovitiji od mene pa su nabavili ilustracije iz Amerike i EUropskih metropola, kojima MI nismo ni do koljena je li?...:)
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:08 13.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

Bojana:
Ej, čoveče, opusti se, šalila sam se - nisam očekivala da mi zaista objašnjavaš koja si generacija.
Svetleći krst na CK je nekome ili glup ili ne, nema to veze ni sa čim osim sa ukusom i percepcijom.

Kojak:
Bravo! Tako je trebalo da stoji i u tekstu kojim si predsstavila narechenu temu i sve krenulo malko drugachijim tokom (ja bar tako mislim, s razlogom).

A šta sam ja to drugo rekla?
Molim da mi neko otkrije čija je ova idiotska zamisao,
sprovedena u najgluplje delo 2008.
Doduše, godina je tek počela.
Ima tu još svašta glupo da se desi.
Ali ova slika CK na božić... želim da znam kome je to palo na pamet :)
Srbija je čudo.

Samo sam rekla da je glupo, kao i da očekujem još veće gluposti.
Ne vidim u čemu je problem.
Uzgred, mislim da su ljudi davali sasvim pristojne i duhovite komentare. Nisam primetila linč.
kojak kojak 21:16 13.01.2008

Re: hm..

Bojana Maljević


Ej, čoveče, opusti se, šalila sam se - nisam očekivala da mi zaista objašnjavaš koja si generacija.
Svetleći krst na CK je nekome ili glup ili ne, nema to veze ni sa čim osim sa ukusom i percepcijom.



Opushten da ne moz' bolje: vecherica boli glava, drushtvo polako pristize, pitjence pravo domace i sa' ce d'idemo da se malko proveselimo josh i da pogledamo i vatro(mete) i dochekamo NG ali NASHU bre!!..:)))

PS - a rekoh li ja da je PC "Ushce" privatno vlasnishtvo i da nema veze sa srBskim narodom kao sumnjivom retrogradnom organizacijom na tlu EUrope?
NISAM? - e, pa eto sad reko'..
A i ovo oko treniranja komapartivne percepcije, bash na toj sitnici mi ej onako malkice..
Hm..(!)
Ma ne' sad da kvarim ugodjaj, verovatno cesh i ti da bidensh na trgu, pa ko zna mor'bit se isprichamo o svemu ovome,a?..:))))

kojak kojak 21:34 13.01.2008

Re: konachno uoblichavanje


Samo sam rekla da je glupo, kao i da očekujem još veće gluposti.
Ne vidim u čemu je problem.
Uzgred, mislim da su ljudi davali sasvim pristojne i duhovite komentare. Nisam primetila linč.


Tako je.
To si ti rekla, ali si onda kao i ova stvarno dosetljiva i duhovita gospoda, trebala da nadjesh uporedne primere, pa bi se onda jasno videlo da pricha nema takvu vrednost da bi se mogla i trebala nazvati CHUDOM, a onda to prihisilo celoj drzavi, te onda ispade Srbija CHUDO u pejorativnom smislu, je li?

No, ipak.
Ako maaalko bolje pregledash, osim ove pomenute gospode, ima i onih drugih poprilichan broj i na njih ti ja ukazujem sve vreme..:)

Nego kad sam vec tu, aj' sad ja tebe da priupitam: lichim li JA tebi mozda na "generacijski jaz" ili mozda "jazz"?.:))))
Tako je.
To si ti rekla, ali si onda kao i ova stvarno dosetljiva i duhovita gospoda, trebala da nadjesh uporedne primere, pa bi se onda jasno videlo da pricha nema takvu vrednost da bi se mogla i trebala nazvati CHUDOM, a onda to prihisilo celoj drzavi, te onda ispade Srbija CHUDO u pejorativnom smislu, je li?

No, ipak.
Ako maaalko bolje pregledash, osim ove pomenute gospode, ima i onih drugih poprilichan broj i na njih ti ja ukazujem sve vreme..:)

Nego kad sam vec tu, aj' sad ja tebe da priupitam: lichim li JA tebi mozda na "generacijski jaz" ili mozda "jazz"?.:))))

Bojana Maljević Bojana Maljević 22:45 13.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

, ali si onda kao i ova stvarno dosetljiva i duhovita gospoda, trebala da nadjesh uporedne primere, pa bi se onda jasno videlo da pricha nema takvu vrednost.....

Ti si, očigledno, zaboravio da se nalaziš na mom blogu. A na bilo čijem blogu je zaista bez veze da govoriš šta je trebalo da uradi ili napiše vlasnik bloga. Ja nisam obavezna bilo šta da upoređujem. Ja nisam novinar, nisam istraživač, nego samo jedan običan vlasnik običnog bloga na kojem pišem povremeno svoje komentare, zapažanja, kačim slike - šta god.
Sve u svemu - to što si napisao na putu je zaseni i krst na CK (po gluposti).
:)
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:46 13.01.2008

Re: hm..

Btw, nauči da citiraš na blogu. Komentari su ti nepregledni jer se ne zna šta je citat a šta tvoja misao.
kojak kojak 11:53 14.01.2008

Re: hm..

Bojana Maljević
Btw, nauči da citiraš na blogu. Komentari su ti nepregledni jer se ne zna šta je citat a šta tvoja misao.


Eto nivoa.
Predje na vredjanje i to lichnosti..
"Klin klinom"..nekultura nerpistojnoshcu - eto, to je ilustracija, ne moz' bolja.

Hocesh da kazesh da je tehn. greshka razlog za to?
Pa o tom sam ja i govorio sve vreme - o onima koji neprimerno komentarishu i nastojanje da se nepristojnoshcu i to agresivnom, unishti kich..etc
I nepristojno je i nepedagoshki.
A mladi ljudi.
kojak kojak 11:59 14.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

Bojana Maljević
, Sve u svemu - to što si napisao na putu je zaseni i krst na CK (po gluposti). :)


Isti opdgor naravno i ovde stoji..

Shteta, a lichilo je na solidan dijalog, bez obzira na "generacijski jaz" ili shta vec.
Nepristojnost je nepristojnost.
Otkud tolika sujeta, pa ovo je ipak javno mesto, koliko god da je "tvoje" formalno.
I neko ovde pominja slobodu govora chini mi se.
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:20 14.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

Ja nepristojna nisam bila.
Već ti, jer si to što pišeš nema veze sa slobodom govora, kao što anarhija nema veze sa demokratijom.
Nisi ti uradio ništa strašno, ali to što mi govoriš o čemu i na koji način je trebalo ja na mom blogu da pišem - isto je kao da mi uđeš u kuću i kažeš "trebalo bi da ti nameštaj drugačije stoji, a boje si mogla drugačije da izabareš, fikus ti je suvišan..." i td.
To bi, složićeš se, bilo nepristojno.
Moj komentar odnosio se na tu "nepristojnost".
A same reči su ti pristojne, čak se sa nekim stavovima slažem. Na primer, sa onim komenatarom za Pahomija i pravoslavnu crkvu (mrzi me da se vraćam sad gore). Tačan komentar.

Uzgred, nisam te vređala, samo sam rekla da su ti komentari NEPREGLEDNI, jer me citiraš već više puta, a ne stavljaš da je to citat pa se ne zna ko je šta rekao. Dakle, više puta, ne jednom - pa to nisam smatrala tehničkom greškom. Ako jeste bila, sorry.
Gorstak Gorstak 16:50 14.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

Bojana Maljević
fikus ti je suvišan...


A ti imaš fikus? Fuj!
Odmah da si to izbacila iz kuće:)
kojak kojak 16:53 14.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

Bojana Maljević
Ja nepristojna nisam bila.Već ti, jer si to što pišeš nema veze sa slobodom govora, kao što anarhija nema veze sa demokratijom.Nisi ti uradio ništa strašno, ali to što mi govoriš o čemu i na koji način je trebalo ja na mom blogu da pišem - isto je kao da mi uđeš u kuću i kažeš "trebalo bi da ti nameštaj drugačije stoji, a boje si mogla drugačije da izabareš, fikus ti je suvišan..." i td.To bi, složićeš se, bilo nepristojno.Moj komentar odnosio se na tu "nepristojnost".A same reči su ti pristojne, čak se sa nekim stavovima slažem. Na primer, sa onim komenatarom za Pahomija i pravoslavnu crkvu (mrzi me da se vraćam sad gore). Tačan komentar.Uzgred, nisam te vređala, samo sam rekla da su ti komentari NEPREGLEDNI, jer me citiraš već više puta, a ne stavljaš da je to citat pa se ne zna ko je šta rekao. Dakle, više puta, ne jednom - pa to nisam smatrala tehničkom greškom. Ako jeste bila, sorry.


Bravo!
Eto, ko kaze da se ne moze naci pravo reshenje uvek, ako je stvarne dobre volje i dovoljno shirine i strpljenja, bez obzira na to shto smo mi Srbi.
Vec na nekoliko mesta smo se slozili, a to je jako dobar znak..
Prijateljska preporuka (uz smeshak)
Nemoj se opterecivati stereotipima nikad.
"generaciJski jaz" su izmislili oni koji ne umeju sa ljudima, a ja tebe od pochetka nisam video kao takvu i nadam se da i necu..

I konachno da ne bih duzio: lichno mi je veoma neukusno poredjenje zapaljenog krsta u vezi sa KKK i bilo kog od gore narechenih krstova osvetljenih ili ne...
I ja se ponekad i ne sluzim direktnim nego indirektnim govorom i metaforama (mislim da sam i to napomenuo negde...)
Ne znam videcu, mozda ipak (dok obilazim prijatelje ovde), navratim neki put, makar i zbog ovo sorry na kraju..:)
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:39 15.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

Čuj, nemam fikus :(
Ali priznaj da odlično zvuči :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:43 15.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

I konachno da ne bih duzio: lichno mi je veoma neukusno poredjenje zapaljenog krsta u vezi sa KKK i bilo kog od gore narechenih krstova osvetljenih ili ne...

A zašto?
Lično nisam to poredila, ali zanima me zašto je to tebi neukusno?
Ja mogu da razumem da svetleći krst može nekome izgledati kao zapaljeni KKK krst.
Mislim, može ličiti, naročito u toj veličini :)
Tebi ne?
Gorstak Gorstak 02:37 15.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

Čuj, nemam fikus :(

Pa ti ko oni muzičari u Balkan expressu.
Jesi ili nisi, muzičar?

I još malo pa dođosmo do cifre od 300 komentara.
Mislim da je polakice vreme za sledću temu.
Čekamo
Bojana Maljević Bojana Maljević 05:10 15.01.2008

Re: konachno uoblichavanje

Pa ti ko oni muzičari u Balkan expressu.
Jesi ili nisi, muzičar?
I još malo pa dođosmo do cifre od 300 komentara.
Mislim da je polakice vreme za sledću temu.
Čekamo

Polako, sigurno će se brzo pojaviti nova glupost :)
A što se tiče fikusa: nedavno mi je jedan poznanik ponovo ispričao vic o Muji, Hasi i fikusu.
Tako da nisam mogla da odolim :)

Slažem se da je vreme za novu temu, biće.
Pozdrav, divno je bilo ćaskati i na ovu glupost :))
kojak kojak 00:49 12.01.2008

eto

bash je onako zanimljivo to videti ili mozda chudno?
Senza Senza 00:03 13.01.2008

Srbija je ČUDO

I ko kaze da se Srbija ne menja, od ck do krsta
kojak kojak 13:06 14.01.2008

Eto

pre nego shto odem sa "tvog bloga" ako to zelish i vishe i ne navratim, ne mogu odoleti, a da ne kazem:
ja tebe i na samom pochetku pohvalih, zbog nekih stavova, koji se tu i tamo vide i u ponekom kometrau ovde i bio sam sasvim pristojan i reshen da te chitam ali..

Samo bih josh da pitam: ko kaze da su taj krst postavili vernici pravi ili lazni?
A shto to ne bi mogli biti provokatori, recimo i sad ti isti ovde komentarishu i "gnushaju se"?

PS - da se ne lazemo naravno da cu navratiti da vidim odgovor, a onda otici.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana