Ljudska prava

Mit o dobrom pederu

Predrag Azdejković RSS / 30.09.2011. u 07:20

Gost: Vlada T.

Treba napisati da pederi regrutuju, da pretvaraju nesluteće strejt ljude u razuzdane pederčine i da im ništa na ovom zemaljskom šaru nije sveto...

Srpska mitologija ovih dana obogaćena je novim mitskim stvorenjem. Naime, pravoverna i visoko moralna srpska javnost, do koske zgrožena i uzrujana zbog mogućnosti da se s jeseni još jedna Parada ponosa održi u prestonom gradu, prisetila se da galeriji fiktivnih i fantastičnih likova treba dodati još jedan, očito podjednako nestvaran kao što je to ideja o vinčanskim Srbima-pre-svih i granicama države koja seže (samo) do predgrađa Minhena (kao da svi ne znamo da su srpske zemlje svuda gde vikendom peva Seka).

Dežurni mitolozi, dakle, dosetili su se da postoji i dobri Srbin-peder.

Kao i svako misteriozno biće, on obitava svuda oko nas, ali ga mi po pravilu nikada ne možemo videti. Ovo poglavito zato što je dobri Srbin-peder biće koje je ograničeno na svoja četiri zida i zaista, toliko je nestvarno i neuhvatljivo da se o njemu zna samo po čuvenju, odnosno niko od dobrih, moralnih građana i građanki ne može tvrditi da mu je takva prikaza ikada prešla put (inače, oni bi ga svakako prepoznali i na odgovarajući način se obračunali s njime).

Kao i njegovi mitološki ispisnici ale i bauci, dobri peder je demonsko biće, premda ne svojom voljom. Dobri peder, naime, ima dvoličnu prirodu - on drži jezik za zubima, nikada ne govori šta je, druži se sa sebi sličnima u mraku i anonimnosti svojih prebivališta, te ne nabija normalnim ljudima na nos da je ono što jeste - ukoliko mu se ne ukaže prilika. Najveći strah dobrih domaćina i domaćica Srbije jeste da bi dobri peder mogao izaći iz svoje mračne jazbine na svetlo dana i postati karakondžula u kožnim tangama koja preobraća njihovu decu i paradira u svoj svojoj monstruoznosti ulicama njihovog lepog, grehom neukaljanog grada. Oni će, naravno, takav razvoj događaja sprečiti, makar to bila poslednja stvar koju su učinili u svojom plodnim, stvaralačkim životima, povrh zlostavljanja sitne dece i životinja i bacanja kesa sa đubretom kroz prozor.

Dobri peder, ako je iole dobar, svoju nesrećnu sudbu treba da prihvati bez roptanja. On treba sa sebe da traži, kako ono kažu u filmu „Kabare", „ein bisschen Verstaendniss", malo razumevanja i milosti. On treba da se nada da će ti dobri, verujući žitelji Srbije imati toliko mudrosti i tolerancije da prihvate njegovu gnusobu, samo ukoliko u sebi ubije i poslednji znak pederluka. Dobri peder treba da izbledi, da vegetira pod pravoslavnim suncem i pomno pazi da svojim bićem ne uvredi čestitu dušu seljaka sa Balkana.
Dobri peder živi pored nas vekovima, a mi toga nismo bili svesni. I živeo bi još dugo, dugo tako, a na svoju sudbinu se ne bi žalio, da nije jedne stvari. Naime, dobri peder je sada već popizdeo. I sada misli da bi trebalo napisati jednu objavu u kojoj će svi ti dobri, a idealno loši, pederi objasniti was wo geht i malo poraditi na tim izanđalim, tupavim i dosadnim stereotipima o krivici, "normalnosti-kao-i-svi-drugi", teškom i emotivno depriviranom detinjstvu, "želji-da-se-zivi-kao-sav-ostali-svet-samo-mi-smo-gej", itd.
Prvo, treba objasniti da je pederima super u životu, da se sve vreme sjajno zezaju, da samo sažaljevaju strejt ljude, a iza leđa im se podsmevaju, da im ne pada na pamet da prihvate te malograđanske ideje o „pristojnosti", „zdravlju" i duplim životima.

Treba napisati da pederi regrutuju, da pretvaraju nesluteće strejt ljude u razuzdane pederčine i da im ništa na ovom zemaljskom šaru nije sveto... da su promiskuitetni, da se jebu k'o štuke i to mnogo voledu, da su glasni, bezočni, skaredni i da ih boli dupe da li to nekoga uznemirava, da ne traže niti prihvatanje niti sažaljenje, a jos manje očekuju da ih ti nedotupavi strejtaši razumeju, da mogu da ih poljube svi u dupe (i više od toga, ako umeju), da im se jebe i može im se, jer ionako drmaju planetom.

E, takav manifest treba napisati, kao odgovor na one jadne, ulizivačke poduhvate, taj čiča-tomizam na pederski nacin, pogled iz uglednog, porodičnog doma koji je sebi ipak dozvolio sažaljenje za one "koji to nisu birali", taj bitch-šamar u lice svoj finoj gospodi i damama koji „nemaju ništa protiv, ali..", a u svojoj lažnoj toleranciji i uglađenosti gori su od uličnih batinaša i raspopa.

More, pederi vam poručuju, kao Milena Dravić u "WR - Misterija Orgazma": Drugovi (strejt i ostali), jebite se!!!

Tekst je preuzet iz drugog broja Vodiča kroz gej Srbiju "Optimist". Magazin u PDF formatu možete preuzeti na:

http://www.mediafire.com/file/w7wmpafa33bq1qy/optimist2-bb.pdf 

Atačmenti



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 07:38 30.09.2011

Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Ovde je najcesci slucaj da su pederi i pedercine.

Ako cemo vec paralelu sa silovanom zenom - vole da idu kroz juzni bronks bez grudnjaka, sa mobilnim u ruci, zlatom oko vrata i novcanikom u drugoj ruci pa posle kukaju sto su dobili preko...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 07:45 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Istraživanja pokazuju da su žene silovane bez obzira šta oblače, mini suknja je samo izgovor... slično kao i sa pederima, tuku ih bez obzira da li su dobri ili zli, ali se uvek nađe neki izgovor...

Ali u svakom slučaju, silovanje nije OK!
alselone alselone 07:52 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Predrag Azdejković
Istraživanja pokazuju da su žene silovane bez obzira šta oblače, mini suknja je samo izgovor... slično kao i sa pederima, tuku ih bez obzira da li su dobri ili zli, ali se uvek nađe neki izgovor...

Ali u svakom slučaju, silovanje nije OK!



Nisam ni rekao da je OK.
Ali, nije sve u lukavosti lisice, ima nesto i u gluposti kokosaka.

Ja sam siguran da namerno idete uskurac i provocirate da bi odrzavali ovo stanje. Da ne zelite stvarne promene jer ostajete bez posla a dobijate to da se ljubite na ulici. Big deal.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 08:04 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Ja sam siguran da namerno idete uskurac i provocitate da bi odrzavali ovo stanje.


Ne vidim razlog za ovu generalizaciju...
alselone alselone 08:15 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Predrag Azdejković
Ja sam siguran da namerno idete uskurac i provocitate da bi odrzavali ovo stanje.


Ne vidim razlog za ovu generalizaciju...


Ja nisam generalizovao nego pricam o par vas sa bloga. Jeste da niste ista ekipa ali imate isti stil igre.
darns12 darns12 08:30 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Ne vidi samo jedna stvar da su vam draži oni koji bi linčovali od pedera .
I da izvinite što ometamo odbranu svetog Kosova jer policija ne može na Kosovo od nas niti huligani.

Izvinte što se paradu pripisali celoj LGBT što je dokazano masovnim napadima .
Izvinite što su sva gej mesta ugrožena

Izvinite što su neki bili ucenjeni životom pa morali da pišu anti prajd parole na facebook

Izvinte što su nam pretili jer su izazivali i to čak oni koji nemaju veze sa prajd niti ga podržavaju.
Izvine što nas više mrzite od Roma po zvaničnoj statistici (Jako poštujem i divim se Romima ali većina ih ne voli)
Sad malo i o ponašanju vecine
Vi ste se usudili da ponašanje par njih pripišete svima kolektivno
Ceo slobodni svet brani prajd samo u Srbiji je histerija a po običaju Srbi su upravu i neprijatelj je kolektivan pa makar to bili gej Srbi .
Predrag je upravu vecina histericno trazi da se manjina dobrovoljno odrekne svog prava jer je rečeno u junu kad je spomenuta parada da će biti nereda.Ukratko 3 meseca ranije vi ste znali unapred biće nereda a nama rekli otkazujte .

Niko nije pokušao da apelima na huligane pokuša da predupredi situaciju sem na moje veliko iznenadjenje SPC koja je zato doživela mnoge napade.

Tako sam slušao po komntarima da Srbi se gade gejeva koji im zagorcavaju život i vecinu je to više zanimalo od Kosova i ekonomske situacije.
Možda je prajd greška ali ovde su kažnjeni svi kolektivno Srpski gejevi.
Imam prava da mi se to ponašanje gadi.
Ja sam rekao još početkom septembra vlastima otkazujte odmah ili učinite prajd bezbednim e oni nisu učinili ni jedno ni drugo.
Rekao sam ako dodje do trenutka da se prajd otkazuje u zadnji momenat i da će ekstremisti likovati ili će ga održati uz nerede.Sad oni vecaju šta da rade a gejevi su kolektivno krivi za sve.Niko se dobrovoljno nije odrekao svog prava i rekao sam nemojte imati iluzija da će to uraditi pederi.
Morala je vlast odlučiti šta hoće odmah još pre 25 dana.
Ništa vlast nije uradila da promeni svest gradjana za godinu dana a očekujete da to uradi šaka aktivista sama kad je gej populacija zastrašena.
Rekao sam da podržavam prajd samo zato da bi imali tradiciju za buducnost što se mene tiće moglo je da prošeta ili može i njih 50.

Homofobija je na strašna trenutno ali da dodam isto takva je u svim kriznim situacijama i kad nema prajda.Ćim malo češe državu sete se ekstremisti gejeva a državi i većini je to normalno.<_<
alselone alselone 08:53 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

A, evo ih i ludaci.
alexlambros alexlambros 10:06 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu


Ja sam siguran da namerno idete uskurac


moze im se ko sto rece covek lepo u textu.

a ja sam siguran da vi takodje namerno idete niz kurac kako biste SRB konzervirali u leto gospodnje 1389.
alselone alselone 10:26 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

a ja sam siguran da vi takodje namerno idete niz kurac ako biste SRB konzervirali u leto gospodnje 1389.


lupetas, po obicaju. ja bih bio veoma srecan da pederi prosetaju i niko ih ne dira. posle toga bi pozatvarali firme i prestali da nas maltretiraju.
alexlambros alexlambros 10:52 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

posle toga bi pozatvarali firme i prestali da nas maltretiraju.


posle setnje maltretiranje tek pocinje ... legalizacija nbrakova, pravo na usvajanje ... ihaaa ....
alselone alselone 10:54 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

alexlambros
posle toga bi pozatvarali firme i prestali da nas maltretiraju.


posle setnje maltretiranje tek pocinje ... legalizacija nbrakova, pravo na usvajanje ... ihaaa ....


pod setnjom nisam mislio bukvalno samo setnju nego jednaka prava
alexlambros alexlambros 10:55 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

pod setnjom nisam mislio bukvalno samo setnju nego jednaka prava


onda se sasvim slazemo
alselone alselone 10:57 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

alexlambros


onda se sasvim slazemo


osim dece
alexlambros alexlambros 11:03 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

alselone
alexlambros


onda se sasvim slazemo


osim dece


onda se opet ne slazemo
alselone alselone 11:07 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

alexlambros

onda se opet ne slazemo


Bemliga. Ali je ipak malo manje nego da sam ja za 1389, cenis?
Goran Vučković Goran Vučković 11:07 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

osim dece

Za tu decu je priličan grabež, inače. Osim one koja unekoliko liči (po prihvatljivosti za "bele srpske pravoslavce" - da iskoristim ekvivalent termina WASP) na one kojima ti ne bi dao da ih usvajaju.
alselone alselone 11:20 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Goran Vučković
osim dece

Za tu decu je priličan grabež, inače. Osim one koja unekoliko liči (po prihvatljivosti za "bele srpske pravoslavce" - da iskoristim ekvivalent termina WASP) na one kojima ti ne bi dao da ih usvajaju.


sta si ti zamrsio ovde?
Goran Vučković Goran Vučković 11:35 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

sta si ti zamrsio ovde?

Koji deo nije jasan?
alselone alselone 11:36 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Goran Vučković

Koji deo nije jasan?


Ceo deo.
alexlambros alexlambros 11:49 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Ali je ipak malo manje nego da sam ja za 1389, cenis?


cenim
Goran Vučković Goran Vučković 11:58 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Ceo deo.

Neki naši prijatelji iz Bgd su razmišljali o usvajanju. Ponudili su im decu romskog porekla (ono što, jelte, ima "na ponudi" ), oni se razmislili - i odustali.

Oni koji misle da gej/lezbejski par ne treba da usvaja decu, misleći da će time zaštititi decu od "obeleženosti", možda treba da razmisle o tome da deca mogu biti "obeležena" i na druge načine. A sredina lako obeležava i bez farbe i bez roditelja koji furaju netipičnu ideologiju (što ne mora da bude osobina svih gej parova, a ne mora da bude ni preterano bitno za konačni "ishod" kompleksnog procesa zvanog roditeljstvo/starateljstvo).

Drugim rečima, mislim da je usvajanje dece dobro za tu decu dok god deca dobijaju pažnju i ljubav (i neki, makar minimalni nivo materijalne podrške) - i bivaju izvučena iz velike grupe o kojoj brine mali broj "vaspitača". Mislim da je poprilično irelevantno da li će imati dva oca, dve majke, kombinaciju, ili samo jedno od to dvoje, dok god je ovo ispunjeno.

I usvajanje nije nagrada društva bilo kome, nego dobrovoljni doprinos društvu.
alselone alselone 12:06 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Goran Vučković

Neki naši prijatelji iz Bgd su razmišljali o usvajanju. Ponudili su im decu romskog porekla (ono što, jelte, ima "na ponudi", oni se razmislili - i odustali.

Oni koji misle da gej/lezbejski par ne treba da usvaja decu, misleći da će time zaštititi decu od "obeleženosti", možda treba da razmisle o tome da deca mogu biti "obeležena" i na druge načine. A sredina lako obeležava i bez farbe i bez roditelja koji furaju netipičnu ideologiju (što ne mora da bude osobina svih gej parova, a ne mora da bude ni preterano bitno za konačni "ishod" kompleksnog procesa zvanog roditeljstvo/starateljstvo).

Drugim rečima, mislim da je usvajanje dece dobro za tu decu dok god deca dobijaju pažnju i ljubav (i neki, makar minimalni nivo materijalne podrške) - i bivaju izvučena iz velike grupe o kojoj brine mali broj "vaspitača". Mislim da je poprilično irelevantno da li će imati dva oca, dve majke, kombinaciju, ili samo jedno od to dvoje, dok god je ovo ispunjeno.

I usvajanje nije nagrada društva bilo kome, nego dobrovoljni doprinos društvu.


Ja ne mislim na obelezenost.
Ali ne bih dalje jer me stra'.


Goran Vučković Goran Vučković 12:11 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Ali ne bih dalje jer me stra'.

Patiš od homofobije?
alselone alselone 12:12 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Goran Vučković

Patiš od homofobije?


Iz jednog prostog razloga: Homo sapiens kao mašina je na svim poljima gubitnik.
maksa83 maksa83 12:13 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Patiš od homofobije?

Ne, to je meta-homofobija, tj. homofobofobija. :))
angie01 angie01 12:14 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Oni koji misle da gej/lezbejski par ne treba da usvaja decu, misleći da će time zaštititi decu od "obeleženosti", možda treba da razmisle o tome da deca mogu biti "obeležena" i na druge načine. A sredina lako obeležava i bez farbe i bez roditelja koji furaju netipičnu ideologiju (što ne mora da bude osobina svih gej parova, a ne mora da bude ni preterano bitno za konačni "ishod" kompleksnog procesa zvanog roditeljstvo/starateljstvo).

Drugim rečima, mislim da je usvajanje dece dobro za tu decu dok god deca dobijaju pažnju i ljubav (i neki, makar minimalni nivo materijalne podrške) - i bivaju izvučena iz velike grupe o kojoj brine mali broj "vaspitača". Mislim da je poprilično irelevantno da li će imati dva oca, dve majke, kombinaciju, ili samo jedno od to dvoje, dok god je ovo ispunjeno.

I usvajanje nije nagrada društva bilo kome, nego dobrovoljni doprinos društvu.


hebote Vucko, evo citam i ne mogu da verujem da si ovo napisao!

zbog ovog komentara ti brisem barem pola onog sto drzim u bad Recycle Bin iz tvog opusa i

hug and kiss and all that shit!
Goran Vučković Goran Vučković 12:19 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

hebote Vucko, evo citam i ne mogu da verujem da si ovo napisao!

Ja sam good asshole
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:26 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Drugim rečima, mislim da je usvajanje dece dobro za tu decu dok god deca dobijaju pažnju i ljubav (i neki, makar minimalni nivo materijalne podrške) - i bivaju izvučena iz velike grupe o kojoj brine mali broj "vaspitača".


Tačnije, toj deci treba porodica pa nek je i malo čudna*

*malo čudna:


My family is a little weird
Daddy wears a dress
Mommy grows a beard
All our neighbors complain
all the time
Really don't understand
my kind

Covek u belom Covek u belom 14:04 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Goran Vučković
Ceo deo.

Neki naši prijatelji iz Bgd su razmišljali o usvajanju. Ponudili su im decu romskog porekla (ono što, jelte, ima "na ponudi" ), oni se razmislili - i odustali.

Ti ocigledno smatras da se misljenje prosecnog gej para po pitanju usvajanja romske dece razlikuje od misljenja prosecnog heteroseksualnog para.
Ako ne smatras to onda ceo tvoj post uopste nema smisla, a ako to smatras onda si ocigledno neobjektivan (da ne kazem navijac) jer odredjenu drustvenu grupu smatras boljom od proseka (moglo bi se to protumaciti i kao fasizam ako bi se islo onoliko daleko koliko "drugi i bolji" najcesce idu), a pri tom ocigledno nisi neko ko ne razume sta znaci korelacija i normalna raspodela...
Goran Vučković Goran Vučković 14:14 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Ti ocigledno smatras da se misljenje prosecnog gej para po pitanju usvajanja romske dece razlikuje od misljenja prosecnog heteroseksualnog para.
Ako ne smatras to onda ceo tvoj post uopste nema smisla, a ako to smatras onda si ocigledno neobjektivan (da ne kazem navijac) jer odredjenu drustvenu grupu smatras boljom od proseka (moglo bi se to protumaciti i kao fasizam ako bi se islo onoliko daleko koliko "drugi i bolji" najcesce idu), a pri tom ocigledno nisi neko ko ne razume sta znaci korelacija i normalna raspodela...

Pa čuj, Beli - ako ništa drugo, gej parovi su malo ozbiljnije pelcovani na tuđu malograđanštinu, koja je ovde, bar po meni, veća prepreka nego nekakav rasizam. Možda bi "građanska hrabrost" bila dobra reč, da ne postoji ona omiljena srpska osobina, zvana inat

I ne radi se ovde značajnoj statističkoj razlici u usvajanju, koja bi nastala promenom zakona, tako da se usvajanje omogući gej parovima. Radi se pre svega o (po meni pogrešnoj) percepciji o nefunkcionalnosti starateljstva gej parova ili pojedinaca. I upravo se bazira na tim korelacijama i normalnim raspodelama u slučajnim procesima kao što je roditeljstvo/starateljstvo. Epistemiološkoj aroganciji većine, da iskoristim Talebov sjajni termin.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:31 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Pa čuj, Beli - ako ništa drugo, gej parovi su malo ozbiljnije pelcovani na tuđu malograđanštinu, koja je ovde, bar po meni, veća prepreka nego nekakav rasizam.


Juju, znaš li ti šta pričaš.
Ovo me podseti kada sam negde 2003. oterao jednog pedera u tri lepe materine fašističke.
Elem, povela se neka rasprava o Albancima, neko planinarenje u Makedoniji bilo u pitanju i ja (tada još nisam bio oženjen) u sred ne baš šiptarfrendli ekipe kažem da bih bez problema mogao da se oženim Šiptarkom i da ne vidim šta toliko drame o tim različitostima, svi ostali reagovali možda pomalo kiselo ali ipak koliko toliko razumno. Ovaj krenuo da se beči, da se zgražava, da imitira povračanje itd. I to ne zato što bih se oženio, to bi mi čak bilo i simpatično (da se zgražava zbog heteroseksualnosti), već što bi bila u pitanju Šiptarka. E onda sam morao da ga oteram, pa čak i pripretio šamarčinom pošto je počeo da vređa (šta ću kad sam sirovi balkanac).
Tako da, nemoj gajiti neke iluzije Vučko.
Goran Vučković Goran Vučković 14:39 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Tako da, nemoj gajiti neke iluzije Vučko.

Ovaj... tvoj primer je o rasizmu, a ne o malograđanštini, čini mi se. Moja pretpostavka je da je tuđa malograđanština (strah od neprihvatanja od strane okoline - roditelja, prijatelja, komšija i efektivne izolacije i odbacivanja od strane "zajednice" ) veća prepreka od rasizma onih koji decu biraju. Nemam statistike, naravno, tako da nije dokazima potkrepljeno - ali nadam se da ti je jasno na šta mislim.
manituu manituu 14:45 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Goran Vučković
Ceo deo.

Neki naši prijatelji iz Bgd su razmišljali o usvajanju. Ponudili su im decu romskog porekla (ono što, jelte, ima "na ponudi" ), oni se razmislili - i odustali.

Oni koji misle da gej/lezbejski par ne treba da usvaja decu, misleći da će time zaštititi decu od "obeleženosti", možda treba da razmisle o tome da deca mogu biti "obeležena" i na druge načine. A sredina lako obeležava i bez farbe i bez roditelja koji furaju netipičnu ideologiju (što ne mora da bude osobina svih gej parova, a ne mora da bude ni preterano bitno za konačni "ishod" kompleksnog procesa zvanog roditeljstvo/starateljstvo).

Drugim rečima, mislim da je usvajanje dece dobro za tu decu dok god deca dobijaju pažnju i ljubav (i neki, makar minimalni nivo materijalne podrške) - i bivaju izvučena iz velike grupe o kojoj brine mali broj "vaspitača". Mislim da je poprilično irelevantno da li će imati dva oca, dve majke, kombinaciju, ili samo jedno od to dvoje, dok god je ovo ispunjeno.

I usvajanje nije nagrada društva bilo kome, nego dobrovoljni doprinos društvu.

mislim da celo zapadno drustvo jos uvek nije spremno na razlicitosti, da je u osnovi rasisticko prema svakoj manjini, i da ce odrasli ljudi, koji su jos kao deca bili razliciti, patiti zbog toga celog zivota..ja nisam spreman da to uradim svom detetu..imam devojku crnkinju (cistokrvnu ), i bojim se kako ce se zavrsiti nasa veza, iako je to zenska osoba koju sam najvise voleo(na sexualan) nacin) u svom zivotu,hebiga, nisam hteo, desilo se, na to ne moze da se utice zar ne....ali ja sa njom da pravim decu i da zivimo ovde, ili bilo gde na zapadu, nema sanse...isto vazi i za njenu afriku..jednom mi je rekla da, kad bi me upoznala sa ocem, upucao bi nas oboje...
preostaje mi jedina otvorena zemlja, u ovom pogledu, po mom misljenju, a to je tajland...
zadnji put kad sam bio na thaiju, pre 4-5 meseci, kao hostesa na bankoskom aerodromu suvarnabumi, u najelitnijem restoranu u centralnom holu, radi trandzos...u 7/11 (njihovim maxi radnjama) rade kao kasirke trandzosi..zamislite kako bi poslovanje imale privatne radnje u spaniji, francuskoj ili srbiji, gde kao prodavacice rade trandzosi...
jednostavno, dragi prijatelji gayevi, morate se pomiriti sa sudbinom, da svet jos nije spreman da prihvati razlicitost, i ti ljudi su jednostavno stigmatizovani do kraja zivota ( pa cak i levoruki imaju problema)..prema tome, deci to ne treba praviti, ako vec mogu da prodju i bez toga..i praviti im traume koje ostavljaju psiholoske posledice do kraja zivota...
a u medjuvremenu, savetujem svima da bar jednom odu na thai..promenice se.na bolje..
idem tamo svake godine, bar jednom, i ostajem svaki put sve duze, dok na kraju ne ostanem zauvek ..ali se svaki put vratim kuci kao bolji covek..
Goran Vučković Goran Vučković 14:50 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

jednostavno, dragi prijatelji gayevi, morate se pomiriti sa sudbinom, da svet jos nije spreman da prihvati razlicitost, i ti ljudi su jednostavno stigmatizovani do kraja zivota ( pa cak i levoruki imaju problema)..prema tome, deci to ne treba praviti, ako vec mogu da prodju i bez toga..i praviti im traume koje ostavljaju psiholoske posledice do kraja zivota...

Si pročitao to što si citirao?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:52 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

o malograđaništini bi se moglo pričati, bar ono što sam video kao autsajder. ništa se tu razlikuje mnogo od heteroseksualaca, strah da te odbaci grupa u kojoj si prihvačen i tu postoji.
Goran Vučković Goran Vučković 15:02 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

o malograđaništini bi se moglo pričati, bar ono što sam video kao autsajder. ništa se tu razlikuje mnogo od heteroseksualaca, strah da te odbaci grupa u kojoj si prihvačen i tu postoji.

Ajmo opet... rekao sam "tuđoj malograđanštini"

Ne može da te odbaci neko zbog "usvajanja cigančeta" ako te je već odbacio zbog "živenja u bludu" - tako da se broj kandidata smanjuje

A onda se postavlja pitanje koja je to grupa, kad pobrojiš one koji te nisu već odbacili. Da li su to tvoji gej/lezbo ortaci koji "preziru decu" (ili gore neke slične traume)? Pretpostavljam da te neće mnogo dotaći.

Nego ovde ima jedna druga stvar koja je po meni suštinska, a koja se u drugim delovima prava zove "pretpostavka nevinosti". Ona je ključna i kontra je bilo kakvih "približno normalna raspodela" statistika - osim dokazanog statistički značajnog negativnog efekta, koji pretpotavljam da ne postoji. Ako neko ima takvih informacija, voleo bih da ih priloži.
mariopan mariopan 15:11 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

zamislite kako bi poslovanje imale privatne radnje u spaniji, francuskoj ili srbiji, gde kao prodavacice rade trandzosi...

Rade i u Atini i to u superluksuznoj radnji gde se prodaje nakit, svila, torbice i razni drugi sadržaji aksesoara

I da vidiš kako je zgodnaaa, ja sam se triput okrenula da joj vidim noge u suknjici "dopičnjaku"....i negovana da joj može pozavideti svaka gospoja na svetu. Zašto da ne? Samo joj je glas malo dublji nego obično i zato sam shvatila da je to trandža, inače bih se zaklela da je to riba ipo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:17 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Da li su to tvoji gej/lezbo ortaci koji "preziru decu" (ili gore neke slične traume)?

ne, nego oni koji npr. preziru cigane zato što su "prljavi, smrde itd" a takvih imaš i među homo i među heteroseksualcima.

praviš se lud ili?
Goran Vučković Goran Vučković 15:39 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

praviš se lud ili?

Ne - samo se vraćam na prvobitnu pretpostavku: rasizam je manji problem od tuđe malograđanštine, po mom mišljenju.

Takođe: deca, čini mi se, imaju malo "kredita" i kod rasista (zbog svog uzrasta). Posebno kad, "cap in hands", dođeš pokušavajući da zadovoljiš svoj roditeljski instinkt. To nije isto kao psovanje komšijske dece zato što ciče, ili osećaj "nadmoći" vozača automobila nad malim preduzetnicima - peračima šoferšajbni.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:15 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Goran Vučković
praviš se lud ili?

Ne - samo se vraćam na prvobitnu pretpostavku: rasizam je manji problem od tuđe malograđanštine, po mom mišljenju.

Takođe: deca, čini mi se, imaju malo "kredita" i kod rasista (zbog svog uzrasta). Posebno kad, "cap in hands", dođeš pokušavajući da zadovoljiš svoj roditeljski instinkt. To nije isto kao psovanje komšijske dece zato što ciče, ili osećaj "nadmoći" vozača automobila nad malim preduzetnicima - peračima šoferšajbni.


ma ne nego opet vrdaš, al me smara da se preganjam.
Goran Vučković Goran Vučković 16:19 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

ma ne nego opet vrdaš, al me smara da se preganjam.

Jasno mi je šta pokušavaš u ratama da mi kažeš - da, rasizam je raspoređen relativno uniformno u odnosu na polne preference. Kad te bude manje smaralo, molim te citiraj me gde sam tvrdio suprotno u ovom nizu komentara gore.
docsumann docsumann 17:11 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

MDC - My Family is A Little Weird


manituu manituu 18:58 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

mariopan
zamislite kako bi poslovanje imale privatne radnje u spaniji, francuskoj ili srbiji, gde kao prodavacice rade trandzosi...

Rade i u Atini i to u superluksuznoj radnji gde se prodaje nakit, svila, torbice i razni drugi sadržaji aksesoara

I da vidiš kako je zgodnaaa, ja sam se triput okrenula da joj vidim noge u suknjici "dopičnjaku"....i negovana da joj može pozavideti svaka gospoja na svetu. Zašto da ne? Samo joj je glas malo dublji nego obično i zato sam shvatila da je to trandža, inače bih se zaklela da je to riba ipo.

ali u tu prodavnicu ne ulazi veliki broj musterija, tj. promet nije veliki, u smislu broja kupljenih proizvoda, zar ne...
bas da vidim da supermarketi masovno zaposle trandzose, po evropi...
manituu manituu 19:01 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

Goran Vučković
jednostavno, dragi prijatelji gayevi, morate se pomiriti sa sudbinom, da svet jos nije spreman da prihvati razlicitost, i ti ljudi su jednostavno stigmatizovani do kraja zivota ( pa cak i levoruki imaju problema)..prema tome, deci to ne treba praviti, ako vec mogu da prodju i bez toga..i praviti im traume koje ostavljaju psiholoske posledice do kraja zivota...

Si pročitao to što si citirao?

naravno, zato i kazem da je bitno, po detetov razvoj, da li su mu roditelji obojica muskarci, ili cale beo keva crna, ili su oba roditelja bela, musko i zensko, ili oba crna musko i zensko..bas sve ima velike veze....
mariopan mariopan 19:52 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu


ali u tu prodavnicu ne ulazi veliki broj musterija, tj. promet nije veliki, u smislu broja kupljenih proizvoda, zar ne...
bas da vidim da supermarketi masovno zaposle trandzose, po evropi...

Da, u pravu si za to, i ja to nisam videla u većim supermarketima, toga nema ali mi se i ovo dopalo i ne vidim da se neko od kupaca okreće ili nešto snebiva ako zatraži od prodavca da ga usluži sve ide normalno.
blogovatelj blogovatelj 22:29 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

ali u tu prodavnicu ne ulazi veliki broj musterija, tj. promet nije veliki, u smislu broja kupljenih proizvoda, zar ne...
bas da vidim da supermarketi masovno zaposle trandzose, po evropi...


U prodavnici maloprodaje u Torontu, dok sam ziveo tamo, radio je radnik-trandza.
50m od prodavnice u kojoj je radio bila je osnovna skola, 200m ukrug oko zgrade sest solitera od po tridesetak spratova, a 400m od prodavnice blok od pet sgrada sa po sedam spratova. U jednoj od tih zgrada sam i ja ziveo. Kada bih vodio dete u skolu ili iz skole, kupovao sam cesto kod njega u radnji.
Kakav ti je ovo argument?
Zanima li te i adresa te radnje, mogu i to da ti dam, ako je bas bitno.
Muka mi je od ovih sto nesuvislo vriste "hocemo paradu" kao i od ovih sto vriste "necemo paradu" a najvise od ovih sto bi da daju prava pederima, ali uvek imaju neko "ali"
Covece, shvati da je sloboda potpuna ili slobode nema.
Goran Vučković Goran Vučković 22:29 30.09.2011

Re: Stvarno je mit, pogotovo na blogu

naravno, zato i kazem da je bitno, po detetov razvoj, da li su mu roditelji obojica muskarci, ili cale beo keva crna, ili su oba roditelja bela, musko i zensko, ili oba crna musko i zensko..bas sve ima velike veze....

Ehm... da ponovim:

Nego ovde ima jedna druga stvar koja je po meni suštinska, a koja se u drugim delovima prava zove "pretpostavka nevinosti". Ona je ključna i kontra je bilo kakvih "približno normalna raspodela" statistika - osim dokazanog statistički značajnog negativnog efekta, koji pretpotavljam da ne postoji. Ako neko ima takvih informacija, voleo bih da ih priloži.

Da li ti za tvoju tvrdnju o bitnosti možeš da priložiš neki dokaz - studiju na slučajnom uzorku dovoljno relevantne veličine - ili nešto slično što ima kakvu-takvu relevantnost kad se priča o tome da neko ne treba da ima isto pravo kao drugi - ili je ovo samo tvoj "osećaj"?
angie01 angie01 08:41 30.09.2011

Treba napisati


da pederi regrutuju, da pretvaraju nesluteće strejt ljude u razuzdane pederčine i da im ništa na ovom zemaljskom šaru nije sveto...




topcat topcat 08:54 30.09.2011

Čim se Peđica

nije aktivinije uključio u organizaciju, meni tu neštA smrducka. Liči mi na 2009.
Osim toga, primjećujem određen zaokret prema prajdu od strane političara, javnih ličnosti, pa čak i onog Strongijevog Istoka koji je lani pričao sasvim drugu priču. Lično ne vidim veliku razliku između promocije iz koje je jasno da je parada bulšit i prodaja magle i one u kojoj se to ne smije javno reći. Ova druga vjerojatno pali neko novo svjetlo na pozornici, no predstava koju gledamo je ista.
(čitaj: Neće djeca iz pederskih brakova izaći ništa manje sjebana, ako mi budemo govorili kako su im starci zapravo jako kul ili ih masirali tv-serijama i knjigama o "dobrim pederima"; to sve skupa nema apsolutno nikakve veze s kvalitetom celofana u koji motamo to što motamo).


Btw, ja nisam imala pojma da je Jaril peder, dok nisam čitala upravo njegov blog o muzici (o "ispravnom" slušanju Chopina, u kojem nam je pojašnjavao šta bi trebali misliti i osjećati). Tada me uputilo da pročitam njegov triptih-oksimoron.
Za još jednog člana nisam znala da je peder dok me nije u raspravi pred paradu 2009. optužio za nasilje nad gay populacijom.

I tako...
koksy koksy 09:59 30.09.2011

Re: Čim se Peđica

Čim se Peđica
nije aktivinije uključio u organizaciju, meni tu neštA smrducka.


Ja sam čuo da među pederskim perjanicama vlada mit kako svi su pederi dobri, duševni, slobodoumni, pravdoljubivi (...) i da jedino Peđa kvari opštu sliku.
Tj. da nije ni za qurac.
alexlambros alexlambros 11:04 30.09.2011

Re: Čim se Peđica

nije aktivinije uključio u organizaciju, meni tu neštA smrducka


ja svaki put kad citam vase stovane komentare osetim smrad inkvizicije i lomace
topcat topcat 15:32 30.09.2011

Re: Čim se Peđica

alexlambros

ja svaki put kad citam vase stovane komentare osetim smrad inkvizicije i lomace


potpaljuješ mi, ha?

Anyway, a few hours later:

Savet za nacionalnu bezbednost je procenio da bi bezbednost bila izuzetno ugrožena. Ministar policije Ivica Dačić je danas ranije izjavio da će policija zabraniti Paradu ponosa 2. oktobra, ako je organizatori sami ne otkažu.

Jesam lijepo rekla da je Peđa inform'san?


edit:
p.s. ne brini, za tebe mi je bilo jasno od prvog dana.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:36 30.09.2011

Re: Čim se Peđica

esam lijepo rekla da je Peđa inform'san?


Ja sam još prošle nedelje na svom twitteru napisao da će parada biti otkazana... a niko mi nije verovao!
angie01 angie01 16:00 30.09.2011

Re: Čim se Peđica

p.s. ne brini, za tebe mi je bilo jasno od prvog dana.


i nama za tebe!
alexlambros alexlambros 16:20 30.09.2011

Re: Čim se Peđica

ne brini, za tebe mi je bilo jasno od prvog dana.


the same here.
ko sto jednom rekoh, mislio sam da su likovi poput majke iz filma Carry fikcija

nasao sam vas i na youtube

gorran2 gorran2 09:23 30.09.2011

Mit o dobrom Srbinu

Kod nas u Prizrenu ima mnogo Srba. Možda čak i deset. Oni se pristojno oblače, pristojno ponašaju, pa niko i ne primećuje da su Srbi. I, tako oni žive i imaju sva prava.
Za razliku od iritantnih Srba.
Mi Albanci smo tolerantan narod.
Ali, imaju neki Srbi tamo negde, koji se iritantno ponašaju. Govore srpski, nose srpsku odeću, ističu srpske simbole. Mi naravno ne možemo trpeti da neko pred našom decom, na ulici, naglas govori srpski. Prema nekim teorijama, mogao bi ih tako čak i zaraziti, pa da i ona počnu da govore srpski. To im je verovatno i namera.
Zato takvih Srba kod nas više nema.
Ako baš moraš da budeš Srbin, budi brate tiho, neprimetno, u svoja 4 zida, pa ćeš možda i opstati.
gorran2 gorran2 09:26 30.09.2011

Izvinjenje

Pisao sam u velikoj žurbi, pa mi je možda promaklo nekoliko grešaka u tekstu. Naime, u tekstu, umesto "Srbin" izgleda da treba da stoji "peder", umesto "Prizren" - "Beograd", umesto "Albanci" - "normalni"...
I možda još nekoliko sitnijih popravki.
Goran Vučković Goran Vučković 09:27 30.09.2011

Re: Mit o dobrom Srbinu

Sloboda javnog života u mitologiji svog identiteta, cool
alselone alselone 09:34 30.09.2011

Re: Izvinjenje

gorran2
Pisao sam u velikoj žurbi, pa mi je promaklo nekoliko grešaka. Naime, u tekstu, umesto "Srbin" treba da stoji "peder", umesto "Prizren" - "Beograd", umesto "Albanci" - "normalni"...
I možda još nekoliko sitnijih popravki.


A za "četnik", "partizan" i "Srbija"?
gorran2 gorran2 09:41 30.09.2011

Re: Izvinjenje

Moguće je da sam i u ispravci u brzini napravio neku grešku...
nikola_kovac nikola_kovac 09:33 30.09.2011

Нешто ми се не слаже...

Ја познајем једног "доброг педера", да несрећа буде већа баш "Оног" помињаног на другом блогу и сад сам збуњен. Он се љубака (нешто мање од онога колико општа култура љубакања то дозвољава) по улицама Београда, хода загрљен (нешто мање присно од онога колико општа култура грљења то дозвољава), у свом љубавном стажу је стартовао неколико стрејтера (јбг. бицепси су бицепси), а и на радном месту неки људи знају...

А он зна шта значи бити (мада не на овом обећаном навијачком нивоу) малтретиран због сопствене сексуалности.

И када га питам, шта ти бре у животу треба то ризиковање...

"Ако ће неко да бије, нека бије. Љубав према Богу ме води да живим слободу и да живим у истини."
Goran Vučković Goran Vučković 09:56 30.09.2011

Re: Нешто ми се не слаже...

Ја познајем једног "доброг педера", да несрећа буде већа баш "Оног" помињаног на другом блогу и сад сам збуњен.

Ne troluj. To nije taj "dobri peder" o kome se ovde priča. Ovaj "dobri peder" je vic "tribalnih pedera" u kome Srbin na kraju sve zajebe. Što se najčešće događa upravo u vicevima, pa su zbog toga i popularni.
nikola_kovac nikola_kovac 10:31 30.09.2011

Re: Нешто ми се не слаже...

Ништа ти ја ове твоје педерске групе не разумем.
Goran Vučković Goran Vučković 11:15 30.09.2011

Re: Нешто ми се не слаже...

Ништа ти ја ове твоје педерске групе не разумем.

Za one sa formalnim obrazovanjem: "H Ibsen: Divlja Patka", životna laž. E pa ovo ti je patkine patke patka. Svako ima neku patku - a neki misle i da je divlja
maksa83 maksa83 11:55 30.09.2011

Re: Нешто ми се не слаже...

Za one sa formalnim obrazovanjem: "H Ibsen: Divlja Patka", životna laž. E pa ovo ti je patkine patke patka. Svako ima neku patku - a neki misle i da je divlja

E, ovo me podseti, nije Ibzen, malo je više mundane...

Ima neka dečija emisija ovde u kojoj figuriše pesma sa sledećim rečima (ne zezam se):

Patka je slatka,
patka je slatka,
patka je slatka,
ali ima jako smešan hod,
patka je slatka,
patka je slatka,
sa patkom u ruci,
ne treba ti saksofon


Mislim, wtf?
JJ Beba JJ Beba 14:43 30.09.2011

Re: Нешто ми се не слаже...


E, ovo me podseti, nije Ibzen, malo je više mundane...


Patka je slatka,
patka je slatka,
patka je slatka,
ali ima jako smešan hod,
patka je slatka,
patka je slatka,
sa patkom u ruci,
ne treba ti saksofon



patka je prva igračka za koju se mnogi prvo uhvate u ranoj mladosti.
..i kad malo bolje razmislim, to bude i jedina stvar za koju mogu da se pridrže kad pooodrastu.
Goran Vučković Goran Vučković 14:45 30.09.2011

Re: Нешто ми се не слаже...

..i kad malo bolje razmislim, to bude i jedina stvar za koju mogu da se priduže kad pooodrastu.

O jbt ove radikalne feministkinje ne mogu a da ne odreaguju čim pomeneš ključnu reč
JJ Beba JJ Beba 15:11 30.09.2011

Re: Нешто ми се не слаже...

Goran Vučković
..i kad malo bolje razmislim, to bude i jedina stvar za koju mogu da se priduže kad pooodrastu.

O jbt ove radikalne feministkinje ne mogu a da ne odreaguju čim pomeneš ključnu reč


pael nije tako?
crvenokossa crvenokossa 09:59 30.09.2011

:/

Ja sam siguran da namerno idete uskurac i provocirate da bi odrzavali ovo stanje. Da ne zelite stvarne promene jer ostajete bez posla a dobijate to da se ljubite na ulici. Big deal.


Ja nisam. Ako izgube "gejovske" poslove iz oblasti aktivizma, jer nemaju šta da rade, neće biti diskriminacije, pa će dobijati "prave" poslove, koje često gube ako se jasno autuju.

darns12 darns12 12:09 30.09.2011

Re: :/

crvenokossa


Ja nisam. Ako izgube "gejovske" poslove iz oblasti aktivizma, jer nemaju šta da rade, neće biti diskriminacije, pa će dobijati "prave" poslove, koje često gube ako se jasno autuju.


Ma nemojte fantazirati pa taman da prodje parada lepo ima još 10- 20 god do gej brakova a onda 5-6god da sve učvrsti.
Nije Pedja kriv za ništa ,nego večinu iritira gej parada u vreme krize a i kad nema parade a kriza je gejevi po tradiciji više nerviraju a država ne radi namerno posao jer je predizborna godina i sad imate haos na kvadrat.
Ovo ni sa umivenim Pedjom ne bi izbegli a on jedan čovek u jednoj od organizacija.
Napad na njega je pritajen strah od prevrata i nereda koji najavljuju estremisti i svima bilo lakše da parade nema ..
Inače kao običan gej iz naroda mogu reči da je zahtev za otkazivanje prajda bio drzak da teško bi bilo ko regavao bez emocija u trenutku vrhunca homofobije i totalnog odsustva sluha za gejeve od strane većine.
Nije vlast ustanju ni da pristojno zatraži otkazivanje jer se udvara sad neverovatno homofobičnoj masi.
alexlambros alexlambros 10:16 30.09.2011

jao

evo ga

mariopan mariopan 10:48 30.09.2011

....

Peđa, budale postoje te postoje.
Oni se mlate i na utakmicama, mlate se i međusobno, kada nemaju ni pameti ni nekog drugog posla. I kod budala ima više vrsta pa da kažem samo one dve, malo veće i malo manje budale.

Pa ti si svojim radom od onih malo manjih budala, koje si mogao pametnijim pristupom još i da okreneš u pravom smeru, uspešno proizveo velike budaletine koje su sada narasle do kritičnog broja. Nisi dobro radio svoj domaći zadatak.

Kako si ti uspeo kao pametan mlad čovek, da za nekoliko godina javnog rada na blogu ali i šire, da stvoriš takav utisak da te sada kritikuju (upravo zbog načina na koji si radio), i najtolerantniji deo stanovništva - recimo blogeri na ovom blogu, mi koji se sa tobom družimo već nekoliko godina??

Pa da ostavimo budale po strani, oni su svoja sopstvena nesreća.
Da li ti misliš da sam ja protiv tebe zato što si gej pa pišem ovo?

Ja hoću da ti kažem kao i svakom drugom čoveku što bih rekla "Peđa, pogrešio si" a ne da ćutim i tetošim te zato što si gej. To pravo da te gledam kao svakog drugog čoveka , za koje se ti boriš, upravo ti time dajem, i poštovanje ili nepoštovanje za neke stvari koje si uradio, NORMALNO kao i za svakog drugog u mom okruženju.

A NORMALNO je da ti to kažem, ne da ćutim, samo ti se to ne dopada?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:10 30.09.2011

Re: ....

mariopan


Kako si ti uspeo kao pametan mlad čovek



komunista chovek. da nije komunista, bio bi potpuno dobar Srbin-peder, al' ovako shta je tu je. chovek je i brat je, dakle Srbin je, iako je komunista.
mariopan mariopan 11:53 30.09.2011

Re: ....

Srđan Fuchs
mariopan


Kako si ti uspeo kao pametan mlad čovek



komunista chovek. da nije komunista, bio bi potpuno dobar Srbin-peder, al' ovako shta je tu je. chovek je i brat je, dakle Srbin je, iako je komunista.

Imaš pravo, ja mu to sve i kažem ko bratu, Srbinu, komunisti... ( jesam li nešto propustila)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:50 30.09.2011

Re: ....

Ja hoću da ti kažem kao i svakom drugom čoveku što bih rekla "Peđa, pogrešio si" a ne da ćutim i tetošim te zato što si gej.


Hvala na dobronamernim savetima, ali ja svoju grešku ne vidim. Greška po definiciji je nešto što se desilo neplanirano, a ja sve svoje postupke, izjave i tekstove unapred planiram.
maksa83 maksa83 12:57 30.09.2011

Re: ....

Greška po definiciji je nešto što se desilo neplanirano

A, ne.

It's not what you don't know that kills you,
it's what you know for sure that ain't true.
Mark Twain

Pošto može da se razume na različite načine, prevešću:

Ne ubija te ono što ne znaš, nego ono u šta si siguran, a zapravo nije tako.
gorran2 gorran2 12:59 30.09.2011

Re: ....

Zabraniše prajd!

Jel sad vidiš, Peđa, šta si uradio!?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:07 30.09.2011

Re: ....

Obezbedio povaćenje donacija za LGBT prava u Srbiji u narednih 10 godina za 500%?
maksa83 maksa83 13:14 30.09.2011

Re: ....

Jel sad vidiš, Peđa, šta si uradio!?

Pusti bre Peđu, nije on... esamrek'o lepo - onom Miletiću kuglager da daš, on bi uspeo da ga pokvari.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:15 30.09.2011

Re: ....

onom Miletiću kuglager da daš, on bi uspeo da ga pokvari.


to mogu da potpišem
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:17 30.09.2011

Re: ....

Ne ubija te ono što ne znaš, nego ono u šta si siguran, a zapravo nije tako.

xm.
ja to malo drugačije čitam, jer fali ovo 'a zapravo', tako da te ubija ono u šta si siguran da nije istina. (jerbo mož biti da grešAš)
:)
wukadin wukadin 12:59 30.09.2011

Ćirilov

Je li on mitološki?
Lepo se čovek deklarisao, kad niko nije (čak se ne krije), ali nije za paradiranje.
Nego, vidim Ivica predlaže otkazivanje.
Sad kad počne ritualno kukanje
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:07 30.09.2011

Re: Ćirilov

Lepo se čovek deklarisao, kad niko nije (čak se ne krije), ali nije za paradiranje.


gde si ti video da se on deklarisao?
Goran Vučković Goran Vučković 13:09 30.09.2011

Re: Ćirilov

wukadin
...

Eee 'de si ti? Nema te odavno...
wukadin wukadin 13:12 30.09.2011

Re: Ćirilov

Biću iskren, zahebavam čediste zbog nemoćnog besa, a kada je uhvaćen Mladić nisam imao šta drugo da ponudim. Onda što da čaprazdivanim nekima, da uživaju što meni nije pravo. Nema mene neko vreme, i kontam - imam mnogo više vremena.
Ali eto, kad su dobre vesti na vidiku

A Ćirilov se deklarisao još u vreme komunizma i jednom kasnije, kad su ga pitali novinari. Nije da udara na sav glas, a mora li?!?
jedi-knight jedi-knight 13:15 30.09.2011

Re: Ćirilov

gde si ti video da se on deklarisao?


Pogledaj intervju koji je dao Isidori Bjelici u jednom od prvih brojeva srpskog Playboya.

Jasno mi je zasto ti je to promaklo



palilula92 palilula92 13:17 30.09.2011

Re: Ćirilov

Nego, vidim Ivica predlaže otkazivanje.


Ivica je lepo priznao da nije sposoban da odrzava javni red i mir i da nije u mogucnosti da obuzda Dveri i slicne. Ovo nema veze sa paradom, nego pokazuje kako su gradjani ugrozeni i nemaju zastitu. U koliko se bilo koji skup otkaze zbog pretnji, Ivica bi morao da da ostavku jer nije sposoban da zastiti zakonska prava gradjana, sto mu je posao.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:20 30.09.2011

Re: Ćirilov

a u utisku nedelje je rekao da on nije peder i da još uvek ne zna šta je...
maksa83 maksa83 13:21 30.09.2011

Re: Ćirilov

Ovo nema veze sa paradom, nego pokazuje kako su gradjani ugrozeni i nemaju zastitu. U koliko se bilo koji skup otkaze zbog pretnji, Ivica bi morao da da ostavku jer nije sposoban da zastiti zakonska prava gradjana, sto mu je posao.

Greškom bocnuo Obavesti Moderatora umesto Preporuči.

jedi-knight jedi-knight 13:24 30.09.2011

Re: Ćirilov

a u utisku nedelje je rekao da on nije peder i da još uvek ne zna šta je...


Moguce, ali u u irtervjuu nedvosmisleno prica o tome da je gej. Prica i o detaljima, npr kada je to prepoznao u sebi itd.
gorran2 gorran2 13:28 30.09.2011

Re: Ćirilov

palilula92
Nego, vidim Ivica predlaže otkazivanje.


Ivica je lepo priznao da nije sposoban da odrzava javni red i mir i da nije u mogucnosti da obuzda Dveri i slicne. Ovo nema veze sa paradom, nego pokazuje kako su gradjani ugrozeni i nemaju zastitu. U koliko se bilo koji skup otkaze zbog pretnji, Ivica bi morao da da ostavku jer nije sposoban da zastiti zakonska prava gradjana, sto mu je posao.

Jel on to štiti narod - pa "nije u stanju da zaštiti" - od onih sa kojima njegov sindikat šuruje i sa kojima izdaje zajednička saopštenja?
mariopan mariopan 13:33 30.09.2011

Re: Ćirilov

palilula92
Nego, vidim Ivica predlaže otkazivanje.


Ivica je lepo priznao da nije sposoban da odrzava javni red i mir i da nije u mogucnosti da obuzda Dveri i slicne. Ovo nema veze sa paradom, nego pokazuje kako su gradjani ugrozeni i nemaju zastitu. U koliko se bilo koji skup otkaze zbog pretnji, Ivica bi morao da da ostavku jer nije sposoban da zastiti zakonska prava gradjana, sto mu je posao.

A da li namerava da podnese ostavku zato što je nesposban da radi svoj posao , da zaštiti građane?
gorran2 gorran2 13:36 30.09.2011

Re: Ćirilov

A da li namerava da podnese ostavku zato što je nesposban da radi svoj posao , da zaštiti građane?

To već zavisi od odluke rukovodstva organizacije Dveri.
Ali cenim da neće biti nezadovoljni.
palilula92 palilula92 13:37 30.09.2011

Re: Ćirilov

Jel on to štiti narod - pa "nije u stanju da zaštiti" - od onih sa kojima njegov sindikat šuruje i sa kojima izdaje zajednička saopštenja?


Sa kim god da njegovi suruju, njegova obaveza je da drzi svoje pod kontrolom i ispunjava zakonske obaveze. Jedna stvar je sta ko privatno misli a druga sta zvanicno mora da se uradi. Ivica to ili nece ili je nesposoban, u svakom slucaju to pokazuje da on ne izvrsava svoje obaveze.
gorran2 gorran2 13:41 30.09.2011

Re: Ćirilov

Jedna stvar je sta ko privatno misli a druga sta zvanicno mora da se uradi.

Jedna stvar je sta ko privatno misli, a druga šta proklamuje u javnim saopštenjima o onome što zvanično mora da se uradi.
Ivica to ili nece ili je nesposoban, u svakom slucaju to pokazuje da on ne izvrsava svoje obaveze.

Izvršava.
Samo ne ustavne i zakonske.
Naloge sa višeg mesta.
palilula92 palilula92 13:42 30.09.2011

Re: Ćirilov

A da li namerava da podnese ostavku zato što je nesposban da radi svoj posao , da zaštiti građane?

normalno da nece podneti ostavku, on je posao dobio po partijskoj liniji a ne po zaslugama, kvalifikacijama i sposobnostima. Kad se polozaji dele na taj nacin onda i ne treba ocekivati dobre rezultate.
wukadin wukadin 13:50 30.09.2011

Re: Ćirilov

šuruje


У што волим тешке речи
gorran2 gorran2 13:52 30.09.2011

Re: Ćirilov

wukadin
šuruje

У што волим тешке речи

U, jes, u pravu si.
Treba: "koordiniše aktivnosti".
angie01 angie01 14:39 30.09.2011

Re: Ćirilov

Ivica bi morao da da ostavku


Ivica bez marice!
JJ Beba JJ Beba 14:50 30.09.2011

Re: Ćirilov

gorran2
A da li namerava da podnese ostavku zato što je nesposban da radi svoj posao , da zaštiti građane?

To već zavisi od odluke rukovodstva organizacije Dveri.
Ali cenim da neće biti nezadovoljni.

svi će da budu zadovljni- i đilas, i tadić, i palma, i ostali bezmudni likovi kojima smo okruženi

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana