Život| Životni stil

AFIRMATIVNO, JEL', PA EVO!

mikele9 RSS / 01.10.2011. u 13:46

heaven.jpg 

Specijalno za coviax-a, koji u komentaru mog poslednjeg teksta, napisa između ostalog:

A da niko ne primeti da intelektualna elita jednostavno
ne zna da napiše nešto lepo, afirmativno,upotrebljivo bilo kome...

Iako mu skrenuh pažnju da ne volim svrstavanje u bilo kakvo krdo pa ni elitno, krećem dakle afirmativno:

Ima li igde u svetu bolje države od Srbije? Nema!

Ima li igde na svetu srećnijeg naroda od srpskog? Nema!

Ima li igde na svetu skladnijih i ljubavlju preplavljenih porodica kao u Srbiji? Nema!

Imali igde na svetu pravednijeg sudskog sistema od ovog u Srbiji? Nema!

Ima li igde na svetu vlasti koja zajedno s opozicijom svakodnevno brine o svojim građanima? Nema!

Ima li igde na svetu nebeskijeg naroda od Srba? Nema!

Ima li igde na svetu više zagarantovanih ljudskih prava i sloboda od ovih u Srbiji? Nema!

Ima li igde na svetu više ljubavi prema bližnjem nego u Srbiji? Nema!

Ima li igde na svetu manje nasilja prema ženama, deci, slabijima, drugačijima, novinarima, invalidima, Romima....? Nema!

Ima li igde na svetu Klera koji svojim dušebrižništvom štiti srpski narod od belosvetskih zala? Nema!

Ima li igde na svetu toliko siromašnih i gladnih o kojima vlast neprekidno brine kao u Srbiji? Nema!

Ima li igde na svetu navijačkih grupa, dece naše, spremnih da poginu za svoj klub a bogami i da ubiju? Nema

Ima li igde na svetu zemlje u kojoj se na dvoru jelo zlatnim viljuškama kao u Srbiji? Nema!

Ima li gde na svetu da su u vreme II WW svi Srbi bili antifašisti? Nema!

Ima li igde na svetu da se toliko poštuju tradicionalne narodne i porodične vrednosti? Nema

Ima li igde na svetu toliko izbeglica zbog čijeg jadnog stanja vlast nema sna? Nema!

Ima li igde na svetu manje lopovluka nego u Srbiji? Nema!

Ima li igde na svetu manje prljavštine nego u Srbiji? Nema!

Ima li igde na svetu manje nezaposlenih nego u Srbiji? Nema!

Ima li igde na svetu toliko mladih obrazovanih ljudi koji nisu u Srbiji nego po belom svetu? Nema!

Ima li igde u svetu bratskoidealne sprege vlasti, tajkuna i milih i dragih kriminalaca domaćina? Nema! Ups! Ovo i ono iznad, mi se omaklo!

E ako ovo nije afirmativan tekst coviax, molim te da mi svojeručno skiciraš teze pa da pokušam ponovo.

P.S. Kao izvore kojima sam se koristio, navešću samo Andersena i Braću Grim.



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 13:49 01.10.2011

Add


Ima li igde na svetu duhovitijih ljudi nego u Srba?
NEMA

mikele9 mikele9 14:21 01.10.2011

Re: Add

Ima li igde na svetu duhovitijih ljudi nego u Srba?
NEMA


Uh! Kako to da izostavim!
Cvetić primam s blagodarnošću
Freedom of Information Freedom of Information 15:11 01.10.2011

Re: Add

jedi-knight
Ima li igde na svetu duhovitijih ljudi nego u Srba?NEMA

I to ne bilo kako nego duhovitih na afirmativan način! Uz cvetić i preporuka.
mikele9 mikele9 18:11 01.10.2011

Re: Add

I to ne bilo kako nego duhovitih na afirmativan način! Uz cvetić i preporuka.

Afirmacija nas je održala, njojzi hvala
Drago mi je da ste se javili
angie01 angie01 22:29 01.10.2011

afirmativno!

pa to je bar lako, sve kazes kako jeste-samo skroz suprotno!

mikele9 mikele9 22:45 01.10.2011

Re: afirmativno!

pa to je bar lako, sve kazes kako jeste-samo skroz suprotno!

Angie, Angie, mangupče jedno
abrasax abrasax 00:23 02.10.2011

Re: Add

Ima li igde u svetu bratskoidealne sprege vlasti, tajkuna i milih i dragih kriminalaca domaćina? Nema! Ups! Ovo i ono iznad, mi se omaklo!


Lepo si i ovo rekao - ovo ti je k'o Šuma Striborova.
Odatle i:
mikele9 mikele9 01:47 02.10.2011

Re: Add

Ima li igde u svetu bratskoidealne sprege vlasti, tajkuna i milih i dragih kriminalaca domaćina? Nema! Ups! Ovo i ono iznad, mi se omaklo!


Lepo si i ovo rekao - ovo ti je k'o Šuma Striborova.
Odatle i:

Beše Ivana Brlić Mažuranić, zar ne
abrasax abrasax 02:11 02.10.2011

Re: Add

Beše Ivana Brlić Mažuranić, zar ne



Jeste.
A lepa je k'o da je narodna!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:53 01.10.2011

Sledeći blog

Sledeći blog biće pod firmom "upotrebljivo"?
mikele9 mikele9 14:22 01.10.2011

Re: Sledeći blog

Sledeći blog biće pod firmom "upotrebljivo"?

U pravu si, nisam hteo da prenatrpavam.
mariopan mariopan 13:58 01.10.2011

...

Opet tripujem da je Monti Pajton za stalno nastanjen u Srbji?
mikele9 mikele9 14:24 01.10.2011

Re: ...

Opet tripujem da je Monti Pajton za stalno nastanjen u Srbji?
Dobro tripuješ, ostalo nas još nekoliko
sesili sesili 14:05 01.10.2011

Mikele

Da ne zakeram, ali bi pitanje bilo: Ima li negde VIŠE prljavštine nego u Srbiji? NEMA! Ima li negde na svetu VIŠE lopovluka nego u Srbiji? Nema. NARAVNO.
jedi-knight jedi-knight 14:07 01.10.2011

Re: Mikele

Da ne zakeram, ali bi pitanje bilo: Ima li negde VIŠE prljavštine nego u Srbiji? NEMA! Ima li negde na svetu VIŠE lopovluka nego u Srbiji? Nema. NARAVNO.


Ne vazi se. Mora afirmativno.
mikele9 mikele9 14:28 01.10.2011

Re: Mikele

Da ne zakeram, ali bi pitanje bilo: Ima li negde VIŠE prljavštine nego u Srbiji? NEMA! Ima li negde na svetu VIŠE lopovluka nego u Srbiji? Nema. NARAVNO.

Umesto mene odgovorio ti jedi-knight:
Ne vazi se. Mora afirmativno.

gorran2 gorran2 14:11 01.10.2011

Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

mikele9 mikele9 14:32 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

i sveopštem optimizmu:

Pada broj nezaposlenih u Srbiji

A i broj radnika na crno smanjen (za 4)

Hvala ti gorrane2, posle ovoga gde nam je kraj, ej!
a_jovicic a_jovicic 14:40 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

mikele9
i sveopštem optimizmu:

Pada broj nezaposlenih u Srbiji

A i broj radnika na crno smanjen (za 4)

Hvala ti gorrane2, posle ovoga gde nam je kraj, ej!


A počeo i popis ... pa kad se ispostavi da je Srba-pravoslavaca 105% od svih gradjana koji žive u Srbiji
gorran2 gorran2 14:53 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

mikele9

Hvala ti gorrane2, posle ovoga gde nam je kraj, ej!

Valjda nije daleko...
bar meni...
mikele9 mikele9 14:57 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

A počeo i popis ... pa kad se ispostavi da je Srba-pravoslavaca 105% od svih gradjana koji žive u Srbiji

Ja tipujem na cifru od 270%
mikele9 mikele9 14:59 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

Valjda nije daleko...
bar meni...

Ja rešio da sačekam još 31 godinu
Milan Novković Milan Novković 17:37 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

i sveopštem optimizmu:

Gorane, nemoj da se foliraš, ti si kripto-optimista (iako je potrebno nekoliko godina da te čovek provali)
jedan.kub jedan.kub 21:56 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

Pada broj nezaposlenih u Srbiji

Ima li igde u svetu da se statisticki podatci lepo sredjuju kao kod nas, NEMA
Zivela statistika.
Preporuka.
mikele9 mikele9 22:01 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

Ima li igde u svetu da se statisticki podatci lepo sredjuju kao kod nas, NEMA
Zivela statistika.
Preporuka.

I ja tebi lupih preporuku draga moja
jedan.kub jedan.kub 22:29 01.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

mikele9
Ima li igde u svetu da se statisticki podatci lepo sredjuju kao kod nas, NEMA
Zivela statistika.
Preporuka.

I ja tebi lupih preporuku draga moja

Hvala.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:17 02.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

gorran2
i sveopštem optimizmu:

Pada broj nezaposlenih u Srbiji

A i broj radnika na crno smanjen (za 4)


Ako vam nije dobro, onda ništa.
mikele9 mikele9 18:05 02.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

Ako vam nije dobro, onda ništa.

Afirmativno i dobro, nema šta ako je istinito
ljuboten ljuboten 06:49 03.10.2011

Re: Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju

Da se i ja pridružim vedrom raspoloženju
i sveopštem optimizmu:

Pada broj nezaposlenih u Srbiji

A i broj radnika na crno smanjen (za 4)


Zar i Vi Gorane?! Ili rad zabave pridružujete se Kukuvijama? Ili afirmativne istoriske podatke sa kojima baratate ne umete da ih iskoritite za razmišljnaje?! Samo jedno pitanje za Vas i Elitu, ili, ako više vole, za najobrazovane, koji sebe smatraju najpametnijima, a nisu: Zar nisu za loše stanje u nekom društvu krivi pre svega najobrazovani, ili mislite da uloga onih koji imaju znanje namenjena je neobrazovanima, ta i nepismeniam, kojih u Srbija ima mnogo?
Vas da potsetim, istoriske podatke koje ovde često imate prilku da iznosite bili su građa velikog respektabilnog političkog i društevnog sistema u svestkim razmerama, čije se ime skraćeno pisalo SFRJ, a sačinili su ga Srbi sa veilkim žrtvama i po ideji u ustrosjtvo oboženog Isusa iz Nazareta. Taj sistem je imao svoje jasne geografske odrednice i resusrse. Dok sadašnji sistem koji nosi ime Srbija, a kome su nam politički i društveni odnosi nametnuti silom, jer je ivršena kontrarevolcucija, nije bilo referandumskog izjašnjavanja (a kažu da uvodimo demoktarijua!!!) da li smo za odnose po želji Sotone u čoveku, kako je govorio Isus ili Egu kako kažu psihijatri i psiholozi, još uvek je u fazi rapadanja i formiranja. U toj fazi nasilnog raspadanja ocrnjeni smo i nazvani đavolima od strane đavola. Tek preko malih oraganizovanih grupa ili pojednica u sportu pokazujemo da imamo veliki, tačnije najveći potencijal mentalni i fizički.
mariopan mariopan 14:28 01.10.2011

DECA

Danas počinje "Radost Evrope" ..
mikele9 mikele9 14:36 01.10.2011

Re: DECA

Danas počinje "Radost Evrope" ..

A većina Srpkinja i Srba će da se raduje ako nađe šta za jelo u kontejnerima
A ne, rekosmo afirmativno! Ima li gde na svetu čistijih i higijenskihih kontejnera nego u Srbiji? Nema!
antioksidant antioksidant 15:14 01.10.2011

Re: DECA

mikele9
Danas počinje "Radost Evrope" ..

A većina Srpkinja i Srba će da se raduje ako nađe šta za jelo u kontejnerima
A ne, rekosmo afirmativno! Ima li gde na svetu čistijih i higijenskihih kontejnera nego u Srbiji? Nema!

to se zove reciklaža
jedi-knight jedi-knight 15:16 01.10.2011

Re: DECA

to se zove reciklaža



eli.lacrosse eli.lacrosse 16:05 01.10.2011

Re: DECA

A većina Srpkinja i Srba će da se raduje ako nađe šta za jelo u kontejnerima

Danas prolazim pored kontejnera koji pretražuje tročlana porodica, i najmlađi član, devojčica, kaže: "Daj Bože da nađemo nešto lepo!". Bezveze, upadam sa sumornom, neafirmativnom (a istinotom) epizodom u ovu "nebeskost" našu, al' eto, desilo mi se.

Mikele –
mikele9 mikele9 18:14 01.10.2011

Re: DECA

to se zove reciklaža

Istinito, surovo ali ovi na vlasti bar mogu da se pohvale Europi da su počeli sa recikliranjem
mikele9 mikele9 18:18 01.10.2011

Re: DECA

Danas prolazim pored kontejnera koji pretražuje tročlana porodica, i najmlađi član, devojčica, kaže: "Daj Bože da nađemo nešto lepo!". Bezveze, upadam sa sumornom, neafirmativnom (a istinotom) epizodom u ovu "nebeskost" našu, al' eto, desilo mi se.

Mikele –

Nisi upao bez veze, naprotiv, vidiš da se i mala pripadnica nebeskog naroda obraća Bogu!
Milan Novković Milan Novković 10:51 02.10.2011

Re: DECA

"Daj Bože da nađemo nešto lepo!". Bezveze, upadam sa sumornom, neafirmativnom (a istinotom) epizodom u ovu "nebeskost" našu, al' eto, desilo mi se.

Ne znam da li su ti na blogu što si zatvorio za komentare odgovorili (ja bio na službenom putu pa nisam imao vremena za aktivno učešće, nego se samo javio Angie koja, iako previše ratoborna na momente za moj ukus, ostavlja utisak intelektualno poštene osobe i sa strašću se bori za svoja mišljenja):

- Nisu potrebna 3 sata da dobiješ odgovor na to šta je intelektualno nepoštenje. Dovoljni su ili osnovna funkcionalna pismenost ili nekoliko secundi Googla, samo, nažalost, dobra volja u oba slučaja. Dakle, Google i Wikipedija ti daju deo odgovora.

Jedan primer: Intelektualno nepoštenje je to što si zaobišao oba razborita puta ka "istini" (ti si funkcionalno pismen) pa podcenio blogere i počeo da se gušiš u urbanom plačipič****nju, banovao čoveka i obrisao mu sve komentare, bez da mu navedeš ime (Domazet), a okarakterisao mu komentar kao uvredu više vrste (ja mislim da ti je rekao istinu pa si se samo zbunio i neiskusno reagovao) bez da kažeš šta je bila ta uvreda, ...

Komentarišem ovde zato što je ta urbana aktivnost - i ja je zovem urbana zato što se ređe sreće među ljudima koji su nekad u životu imali žuljeve na rukama - procvetala na blogovima poslednjih nedelja, i ovo je jedan od tih blogova.

U redu je ironija u tvom stilizovanm komentaru - još jedan primer - ali je intelektualno nepoštenje zaustaviti se na toj ironiji.

Hajde sad ti, umesto da ti ja objašnjavam u sledeća tri sata, uposli ovaj wikipedijin "rigorozni, sistematski rad" pa objasni šta ti sve stoji u komentaru tako da vidimo kako je to intelektualno pošten (da li si im dao neku kintu, ili si poželeo da im daš, da li si zastao pa poželeo da im se obratiš, da li ti je u komentaru svaka reč deo ironije itd).

Pa, da li bi želeo da me Mikele banuje i obriše komentar: možda si samo fin, tih i pošten čovek koji nije navikao i neprijatno mu je da ukršta rukavice, a možda si čovek kome ego ima toliko suverenu poziciju na vrhu piramide da je sve ostalo sporedno.
angie01 angie01 11:29 02.10.2011

Re: DECA

nego se samo javio Angie koja, iako previše ratoborna na momente za moj ukus, ostavlja utisak intelektualno poštene osobe i sa strašću se bori za svoja mišljenja):


he, he,... je l to zato sto sam zensko, pa mi vise prilici da sam mala maca, da odrzim tradiciju:))),...e, pored onolikih agresivaca, pa jos u grupi, ti prepozna moju ratobornos'!?:)))

tenks, enivej-poziv za pijenje kafe stoji, pa da se obNjasnimo ko ljudi!
Milan Novković Milan Novković 15:34 02.10.2011

Re: DECA

je l to zato sto sam zensko, pa mi vise prilici da sam mala maca, da odrzim tradiciju:)))

Da, pa ne :)

Tj zato što si žensko, ok, žena i dve ćerke ovde u kući, pa ti vidi.
A ne na "priličenje", nego su ove moje isto ratoborne pa sam ja više alert (nešto ko uslovni refleks)

A i ko ga zna za to priličenje. Primer: moja žena je iz ničega izvuka dva antipoda kao odskočnu dasku za razmenu "mišljenja" (možda je trebala da studira teorijsku fiziku): prvo se ljuti na mene kad neću da spremam po kuhinji, a nežne ženske ruke su efikasnije i preciznije za to, zar ne, a onda mene "nervira" kad se zaleće da radi fizički teške stvari (ko da će joj neko ukrasti težak kofer ili ranac).

To za malu macu ti je nedorečeno , pretpostavljam da postoji muškobanjasta mala maca i ženskobanjasta mala maca. "Logično" je da je muškarcima, u proseku, prag tolerancije za muškobanjasto niži kad su žene u pitanju nego muškaci.

Obrnuto važi za žene, prosečne - ne primeti se da nešto sečete vene za muškarcima što heklaju i pričaju o rasprodajama

Sve je ovo površno, naravno, ja, u stvari, često ne razmišljam mnogo kad je potrebno da se razmisli, a "razmišljam" previše kad je poželjno da se ne raznišlja.

Kafa, naravno, nego dok sam ja izašao iz aviona i istovario rahatlukum što sam doneo iz Istambula Eli je već bio zatvorio blog.

Neka je, njegovo pravo što bi ti rekla, nego meni nekako žao što baš tako talasamo, a ne nekako drugačije
angie01 angie01 15:46 02.10.2011

Re: DECA

pretpostavljam da postoji muškobanjasta mala maca i ženskobanjasta mala maca.


:)))))), nisam muskobanjasta, dapace-al ne trepcem kad treba!


Kafa, naravno,


uslo u zapisnik!



Eli je već bio zatvorio blog.




to sto si mu ti obnjasnio, ja probala nesto ranije, pa me nije razumeo!

ps
žena i dve ćerke ovde u kući, pa ti vidi.



kod mene sve isto tako-samo sve suprotno!:)))

abrasax abrasax 15:51 02.10.2011

Re: DECA

U redu je ironija u tvom stilizovanm komentaru - još jedan primer - ali je intelektualno nepoštenje zaustaviti se na toj ironiji.



Ovo jesu neki elementi za objektivnu sliku, ali je to početak tek priče. Radi se malo i o privikavanju na taj dvostruki kontekst kod ironije - naime potrebno je da oba funkcionišu - i onaj okvirni i onaj "pod" njim - čak usklađeno, bez obzira na to što u njima vladaju drugačija pravila. Da nije tako, ne bi ni bilo ironije.
maksa83 maksa83 18:37 02.10.2011

Re: DECA

prvo se ljuti na mene kad neću da spremam po kuhinji, a nežne ženske ruke su efikasnije i preciznije za to, zar ne

A i imaju manja stopala pa mogu bliže da priđu sudoperi.
Reci joj to sledeći put, razumna je žena, to su racionalni argumenti.


(Disklejmer: ako stvarno pokušaš, ne odgovaram za lakše i teže fizičke povrede, materijalnu štetu, etc. etc. etc., klikni ovde na ovaj čekboks: [ ] I Agree)
sesili sesili 15:14 01.10.2011

Eh, onda...

manje poštenja i maće čistoće! Da bude tačno, ako mora (a mora) afirmativno.
mikele9 mikele9 18:23 01.10.2011

Re: Eh, onda...

manje poštenja i maće čistoće! Da bude tačno, ako mora (a mora) afirmativno.

Ovolicko ti je falilo da ubodeš! Kud ćeš manje poštenja i manje prljav...čistoće nego kod nas ali i to je afirmativno. Naše nepoštenje, naša prljavština, šta ko tu ima da se meša
mariopan mariopan 15:16 01.10.2011

...

Čitala sam i onaj tvoj prošli blog samo mi je bio tužan, nisam imala šta da dodam i napišem, samo sam se u srcu složila sa Zojom. Sa malim crticama iz života koje su takođe tu negde među nama.

Da je Boegrad surov prema sirotinji, da je prljav, da ima svega samo nema solidarnosti i poštenja - to znam, u sve to sam se i lično uverila i znam da si u pravu....ali sve vreme među tim ljudima žive i LJudi koje ja poznajem i koji jesu pravi "domaćini" spremni da bez ostatka pomognu i nepoznatom, da pomognu starima, bolesnima, deci, svojim komšijama, nekoj sirotinji iz familije, da ponude solidarnost koja se ne vidi jer je iza zatvorenih vrata nekih stanova, zgrada i o tome se ne udara na sva zvona. Računa se da je normalno jer jeste normalno.

Za ostatak Srbije opet, svi donosimo sudove po nekim svojim iskustvima. Ja živim (imam sreću da živim) među dobrim ljudima kojima je isto tako teško i koji i pored svoje sirotinje solidarno pomažu jedni drugima, na sve načine i više su ogorčeni na ovu državu nego jedni na druge. Tačno raspoznaju usroke svog stradanja, i svoj bes usmeravaju u pravom smeru a ne jedni ka drugima, zato se ta slidarnost i održala.

Juče je jedna moja prijateljica zatražila od mene i dobila, svu opremu za negu teškog bolesnika (kolica, dekubtus dušek i razne druge stvari) za neku desetu ženu koju ja ne poznajem, ali koja to ne može da kupi, a u poslednjem je stadijumu kancera. I ljudi pomažu, ona to nema ali se setila da ja imam i da ću dati, i nikome nije bilo teško da dođe po to, odnese, i sve uradi da bi toj ženi bilo udobnije i bolje..

I taj deo Srbije živi negde među nama ali ćuti i radi šta može ne bi li nekako svi preživeli ovo čudo. Mislim da je veliki deo dobrih ljudi trenutno zauzet golim preživljavanjem i nema snage da uzvrati empatijom nekom drugom, i sam je slomljen nemaštinom i nepravdom. Osakatili su nas iznatra, to im ne mogu oprostiti..
jedi-knight jedi-knight 15:20 01.10.2011

Re: ...

Izvini ali moram.

pravi "domaćini" spremni da bez ostatka pomognu i nepoznatom, da pomognu starima, bolesnima, deci, svojim komšijama, nekoj sirotinji iz familije, da ponude solidarnost koja se ne vidi jer je iza zatvorenih vrata nekih stanova, zgrada i o tome se ne udara na sva zvona.


Ima li ovo igde na svetu do u Srbiji?

NEMA
mariopan mariopan 15:24 01.10.2011

Re: ...

jedi-knight
Izvini ali moram.

pravi "domaćini" spremni da bez ostatka pomognu i nepoznatom, da pomognu starima, bolesnima, deci, svojim komšijama, nekoj sirotinji iz familije, da ponude solidarnost koja se ne vidi jer je iza zatvorenih vrata nekih stanova, zgrada i o tome se ne udara na sva zvona.


Ima li ovo igde na svetu do u Srbiji?

NEMA

Nemam pojma ali mi imamo, dođi kod mene pa da vidiš
jedi-knight jedi-knight 15:25 01.10.2011

Re: ...

Nemam pojma ali mi imamo, dođi kod mene pa da vidiš



mikele9 mikele9 18:32 01.10.2011

Re: ...

Mislim da je veliki deo dobrih ljudi trenutno zauzet golim preživljavanjem i nema snage da uzvrati empatijom nekom drugom, i sam je slomljen nemaštinom i nepravdom. Osakatili su nas iznatra, to im ne mogu oprostiti..

Dobro misliš draga Mariopan, a da su nas osakatili, osakatili su nas i spolja i iznutra. Ja ipak nisam za predaju, za dizanje ruku u vis, ismevajmo ih svuda i na svakom mestu, i na Blogu.
mariopan mariopan 21:09 01.10.2011

Re: ...

mikele9
Mislim da je veliki deo dobrih ljudi trenutno zauzet golim preživljavanjem i nema snage da uzvrati empatijom nekom drugom, i sam je slomljen nemaštinom i nepravdom. Osakatili su nas iznatra, to im ne mogu oprostiti..

Dobro misliš draga Mariopan, a da su nas osakatili, osakatili su nas i spolja i iznutra. Ja ipak nisam za predaju, za dizanje ruku u vis, ismevajmo ih svuda i na svakom mestu, i na Blogu.

Naravno, to i ja radim ali uvek sa nekom gorčinom, ne osetim se dobro, nema ni olakšanja, ništa. prazna sam iznutra.

Onda kod Ivane Knežević pročitam divnu i toplu priču, i iz mene izađe nešto što sam već zaboravila da imam, neka lepa osećanja, i bude mi lepo i toplo oko srca makar na čas.
Zato ja ovo pišem, o dobrim ljudima, da nam vratim nadu i da te dobre ljude izdignemo na pravo mesto. Dosta su oni loši zuzimali sva važna mesta u našim životima a to smo im mi dali, pažnju koju ne zaslužuju.
jedi-knight jedi-knight 21:10 01.10.2011

Re: ...

Onda kod Ivane Knežević pročitam divnu i toplu priču, i iz mene izađe nešto što sam već zaboravila da imam, neka lepa osećanja, i bude mi lepo i toplo oko srca makar na čas.
Zato ja ovo pišem, o dobrim ljudima, da nam vratim nadu i da te dobre ljude izdignemo na pravo mesto. Dosta su oni loši zuzimali sva važna mesta u našim životima a to smo im mi dali, pažnju koju ne zaslužuju.


Mariopan
mariopan mariopan 21:34 01.10.2011

Re: ...

jedi-knight

mikele9 mikele9 21:43 01.10.2011

Re: ...

Zato ja ovo pišem, o dobrim ljudima, da nam vratim nadu i da te dobre ljude izdignemo na pravo mesto. Dosta su oni loši zuzimali sva važna mesta u našim životima a to smo im mi dali, pažnju koju ne zaslužuju.

Sve potpisujem
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:19 02.10.2011

Re: ...

jedi-knight
Izvini ali moram.

pravi "domaćini" spremni da bez ostatka pomognu i nepoznatom, da pomognu starima, bolesnima, deci, svojim komšijama, nekoj sirotinji iz familije, da ponude solidarnost koja se ne vidi jer je iza zatvorenih vrata nekih stanova, zgrada i o tome se ne udara na sva zvona.


Ima li ovo igde na svetu do u Srbiji?

NEMA

mariopan mariopan 15:40 01.10.2011

...

Da, a opet afirmativno.

Moja sestra je izdala stan koji joj je ostao posle smrti majke, moje tetke a njene majke, dvojici studenata iz unutrašnjosti koji studiraju u Beogradu.

Naplaćuje im samo koliko koštaju sami troškovi stana, mesečno, a stan je u "krugu dvojke", i tako veliki da je mogla da uzima i 500 evra mesečno. Zašto nije tražila više?

Ona kaže da su to divni momci, odlični studenti, i kada god dođe da obiđe stan sve odiše čistoćom i urednošću. To su divna deca kojima treba neko da pomogne dok su u Beogradu. I to tako već dve godine, biće i do kraja njihovih studija, stan pre toga neće prodati.

I to je Beograd.
JJ Beba JJ Beba 15:59 01.10.2011

Re: ...


I to je Beograd.

moja komšinica izdala stan na Novaku, koji joj je ostao polse smrti majke, nekom tipu koji radi u policiji i njegovoj ženi i lik ne plaća kumunalije, struju i ostalo, odavno istekla i zakupnina, neće da izađe iz stana - kaže šta će tebi stan, imaš drugi! i kaže ja bre radim u policiji, šta mi možeš.
I to je Beograd

ali gle, ovo je trol.

da budem u temi, dakle afirmativno - zar srpskinje nisu najlepše žene na svetu?
mariopan mariopan 16:20 01.10.2011

Re: ...


moja komšinica izdala stan na Novaku, koji joj je ostao polse smrti majke, nekom tipu koji radi u policiji i njegovoj ženi i lik ne plaća kumunalije, struju i ostalo, odavno istekla i zakupnina, neće da izađe iz stana - kaže šta će tebi stan, imaš drugi! i kaže ja bre radim u policiji, šta mi možeš.
I to je Beograd

Da, ona kaže da je upravo srećna što ima tako dobre momke za stanare jer zna i za gore slučajeve od toga

Sve je to Beograd, samo kažem da postoje i zrnca dobrote, bez računice, od nepoznatih ljudi ka nepoznatima.

A povodom "najlepših devojaka":

Sad na svadbi moje ćere kaže frizerka kada su devojke počele da ulaze u salon " Sva sreća pa su sve male, debele i ružne"

A posle na svadbi buket uhvati "naša" a komentar je bio "Šta si dovela te tvoje košarkašice iz Srbije, nismo imale nikakve šanse" Istini za volju sve su bile metar i osamdeset, vitke, lepe..

Međutim, to su bili samo lepi komplimenti gošćama, i one su toliko lepe i negovane, doterane, da je to bio praznik za oči. Prelepe.

Bila je ideja da stavim sličke na blog ali mi sinak nije formatirao a prevelike su, i otišao kući, ništa, prošao voz, a ćera mi je prelepa ali i zet, stvarno lep, obožava da čuje da je i on lep, ljubi ga tašta
jedi-knight jedi-knight 16:47 01.10.2011

Re: ...

da budem u temi, dakle afirmativno - zar srpskinje nisu najlepše žene na svetu?


Ne tako

Ima li igde na svetu lepsih zena nego u Srbiji?

NEMA


mikele9 mikele9 18:39 01.10.2011

Re: ...

Da, a opet afirmativno.
I to je Beograd.

I Srbija! Da nije zla i destrukcije, dobro bi bilo vidljivije
mikele9 mikele9 18:46 01.10.2011

Re: ...

moja komšinica izdala stan na Novaku, koji joj je ostao polse smrti majke, nekom tipu koji radi u policiji i njegovoj ženi i lik ne plaća kumunalije, struju i ostalo, odavno istekla i zakupnina, neće da izađe iz stana - kaže šta će tebi stan, imaš drugi! i kaže ja bre radim u policiji, šta mi možeš.
I to je Beograd

ali gle, ovo je trol.

da budem u temi, dakle afirmativno - zar srpskinje nisu najlepše žene na svetu?

Nek' se obrati Ivici i Marici Dačiću, taj će da mu da otkaz k'o što je dao Paradi I nije trol, kod mene ništa nije trol
Ovako se to kaže (al' je istinito): Ima li gde na svetu lepših devojaka i žena nego u Srbiji? Nema!
mikele9 mikele9 18:53 01.10.2011

Re: ...

i one su toliko lepe i negovane, doterane, da je to bio praznik za oči. Prelepe.

Evo jedne od njih, lepa beograđanka


aleksanadar aleksanadar 21:46 01.10.2011

Re: ...

zar srpskinje nisu najlepše žene na svetu?


Одговор је - афирмативан!




aleksanadar aleksanadar 21:52 01.10.2011

Re: ...

ali i zet, stvarno lep, obožava da čuje da je i on lep, ljubi ga tašta...


Има ли где, осим у Србији, да се зет и ташта толико воле, да једно без другога не могу? НЕМА!


...

Купила ташта зету ДВЕ кравате. А зет, да покаже ташти колико је поштује и цени, пре одласка на недељни ручак, ставио једну (од две) кравате.

- Мама, како Вам се допада кравата?

- Шта је, зете, она друга ти се не свиђа!?

(Ни ово није трол.)

mariopan mariopan 21:58 01.10.2011

Re: ...


Има ли где, осим у Србији, да се зет и ташта толико воле, да једно без другога не могу? НЕМА!


NEMA.

Ja sam najbolja tašta na svetu, em sam 1500 km daleko, em ne znam grčki, em zet ne zna srpski - kud ćeš bolje?

A vic je
mikele9 mikele9 22:13 01.10.2011

Re: ...

zar srpskinje nisu najlepše žene na svetu?


Одговор је - афирмативан!

Moj prilog afirmativnosti




mikele9 mikele9 22:17 01.10.2011

Re: ...

Има ли где, осим у Србији, да се зет и ташта толико воле, да једно без другога не могу? НЕМА!


...

Купила ташта зету ДВЕ кравате. А зет, да покаже ташти колико је поштује и цени, пре одласка на недељни ручак, ставио једну (од две) кравате.

- Мама, како Вам се допада кравата?

- Шта је, зете, она друга ти се не свиђа!?

(Ни ово није трол.)

Naravno da nije trol ali se pitam da šta bi bilo da mu je tašta kupila deset kravata
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:22 02.10.2011

Re: ...

jedi-knight
da budem u temi, dakle afirmativno - zar srpskinje nisu najlepše žene na svetu?


Ne tako

Ima li igde na svetu lepsih zena nego u Srbiji?

NEMA




Eee, brate, tako sam i ja mislio dok nisam skoknuo na Portoriko. Sedim tako jedno jutro u pekarici, u Majagezu, i gledam. SVAKA koja je ušla - miss sveta, ladno. A onda sam skoknuo do kampusa, eeeeehh, Portoriko...
mikele9 mikele9 18:12 02.10.2011

Re: ...

Eee, brate, tako sam i ja mislio dok nisam skoknuo na Portoriko. Sedim tako jedno jutro u pekarici, u Majagezu, i gledam. SVAKA koja je ušla - miss sveta, ladno. A onda sam skoknuo do kampusa, eeeeehh, Portoriko...

Eto mene u Portoriku čim mi se ukaže prva prilika
dirtyharry dirtyharry 16:29 01.10.2011

Pozrav iskusni prijatelju

Ja htedoh da napišem nešto afirmativno, pa se zaustavih, u dijaspori sam pa ne znam kako će to da se računa ali evo da probam:

Ima li neko više dijasporaca? Nema!

a onda malo drugačije

Ima li više lidera u regionu? Nema!
Ima li ko bolji Internet nego mi?Nema bre!
Ima li na neko bolje obrađenu zemlju? Nema!
Ima li ko više para od nas? Nema!
Ima li ko više turista od nas? Nema!
Ima li ko bolje planove za život? Nema!
Ima li ko više autoputeva? Nema!
Ima li ko skuplje gorivo nego mi? Nema!
Ima li neko jači od nas? Nema!

Kad kreneš Mikele ovako afirmativno da sagledavaš situaciju mislim da će svi dijasporci da pohrle nazad u otadžbinu .
dali76 dali76 18:02 01.10.2011

Re: Pozrav iskusni prijatelju

ne samo najskuplje gorivo vec na dnu po kvalitetu,al rusko brate :))
nego da ne cjepidlacim ja vec dodam svoju afimirvativnu:
ima li ko skuplju vakcinu kojoj, neupotrebljenoj, istekao rok upotrebe?
mozda i ima al smo na vrhu.
ima li negde da je korupcija i nepotizam karakteristna kako za vladine tako i za nevladine organizacije?
ma sigurno ima,al ne sumnjam dda smo medj prvim na tabeli.
ima li negde da sindikat policije organizira zajednicku konfernciju za stampu sa onim sto bi tukli ...?
e to mislim da nema,al proverte molim vas
ima li negde da se posle sportske pobede reprezentacije pise : Pad Italije, Pokoren New York, cuvaj se svet plave cete, ...
O da ima,al ne zaostajemo, ne zaostajemo....

tol'ko...
mikele9 mikele9 18:58 01.10.2011

Re: Pozrav iskusni prijatelju

Ja htedoh da napišem nešto afirmativno, pa se zaustavih, u dijaspori sam pa ne znam kako će to da se računa ali evo da probam:

Ima li neko više dijasporaca? Nema!

a onda malo drugačije

Ima li više lidera u regionu? Nema!
Ima li ko bolji Internet nego mi?Nema bre!
Ima li na neko bolje obrađenu zemlju? Nema!
Ima li ko više para od nas? Nema!
Ima li ko više turista od nas? Nema!
Ima li ko bolje planove za život? Nema!
Ima li ko više autoputeva? Nema!
Ima li ko skuplje gorivo nego mi? Nema!
Ima li neko jači od nas? Nema!

Kad kreneš Mikele ovako afirmativno da sagledavaš situaciju mislim da će svi dijasporci da pohrle nazad u otadžbinu .

Hvala ti na dopuni dragi moj mladi iskusni prijatelju
mikele9 mikele9 19:03 01.10.2011

Re: Pozrav iskusni prijatelju

ne samo najskuplje gorivo vec na dnu po kvalitetu,al rusko brate :))
nego da ne cjepidlacim ja vec dodam svoju afimirvativnu:
ima li ko skuplju vakcinu kojoj, neupotrebljenoj, istekao rok upotrebe?
mozda i ima al smo na vrhu.
ima li negde da je korupcija i nepotizam karakteristna kako za vladine tako i za nevladine organizacije?
ma sigurno ima,al ne sumnjam dda smo medj prvim na tabeli.
ima li negde da sindikat policije organizira zajednicku konfernciju za stampu sa onim sto bi tukli ...?
e to mislim da nema,al proverte molim vas
ima li negde da se posle sportske pobede reprezentacije pise : Pad Italije, Pokoren New York, cuvaj se svet plave cete, ...
O da ima,al ne zaostajemo, ne zaostajemo....

tol'ko...

I ovo tol'ko dragi dali76, je ogroman doprinos afirmisanju Srbije
jedan.kub jedan.kub 22:15 01.10.2011

Re: Pozrav iskusni prijatelju

Ima li više lidera u regionu? Nema!

Zar nisu resili da u Kovacici srcikliraju djubre iz cele Srbije.
mikele9 mikele9 22:24 01.10.2011

Re: Pozrav iskusni prijatelju

Zar nisu resili da u Kovacici srcikliraju djubre iz cele Srbije.

Pod pokroviteljstvom ovog lika i njegove stranke


mariopan mariopan 22:45 01.10.2011

Re: Pozrav iskusni prijatelju

jedan.kub
Ima li više lidera u regionu? Nema!

Zar nisu resili da u Kovacici srcikliraju djubre iz cele Srbije.

Čitam o toj "fabrici za preradu otpada" o kojoj u našim Zr. novinama ništa ne možeš da saznaš jer niko ni da zucne, i krstim se i levom i desnom

OVO IM NEĆE PROĆI !
mariopan mariopan 22:45 01.10.2011

Re: Pozrav iskusni prijatelju

dupli post, obrisala.
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:53 01.10.2011

Vazna tema

Ne znam sta je coviax imao na umu svojim komentarom, ali ja sam pristalica pozitivnih poruka i primera. Ima ih, u Srbiji ili bilo gde; ne treba duboko ni kopati da bi se pronasli.

Mozda je moguce izmeriti efekat takvih napora, verovatnije je da nije, ali ako se pocne od toga da lepa rec i gvozdena vrata otvara, zasto ne probati sa dve, tri, hiljadu lepih reci, i primera, pa za njima i akcijom? Mocna druzina.

Da hiljade ljudi svakog jutra (a nocna smena pre njih svake noci) odrzavaju gradski prevoz, protok struje, sletanje i uzletanje aviona, tok vozova i brodova, sigurnost dece u skolama, bolnicama... zar neko zaista misli da se bilo sta desava samo od sebe? To sto stvari funkcionisu je zato sto jako puno ljudi radi svoj posao kako treba. U Srbiji ili bilo gde. I ogromno hvala svima njima.

Treba reci i ono sto ne valja, ali ovo je tema o afirmaciji. Nisu ceste :)

Lep pozdrav,
jedi-knight jedi-knight 17:04 01.10.2011

Re: Vazna tema


To sto stvari funkcionisu je zato sto jako puno ljudi radi svoj posao kako treba. U Srbiji ili bilo gde. I ogromno hvala svima njima.


Hvala i Vama , Ivana, za prelepu pricu kod Vas na blogu.


Milan Novković Milan Novković 17:29 01.10.2011

Re: Vazna tema

ali ja sam pristalica pozitivnih poruka i primera. Ima ih, u Srbiji ili bilo gde; ne treba duboko ni kopati da bi se pronasli.

Nezamenljivo, sličan je i moj stav.

I iako razumem Mikelea i ostale, meni pukne film i za mnogo manje i banalnije od onoga čemu su oni izloženi, ja toliko verujem da je potentnija nadahnuta priča o bezimenom talentu sa studija vajanja (o imenovanom još potentnija) od one sa mlaćenjem po srpskim zlikovcima iz vrha i pri vrhu, da mi je svaki put žao bloga koji je osuđen na prašinu tako što nam propoveda nešto što smo kupili pre mnogo godina.
skener92 skener92 17:54 01.10.2011

Re: Vazna tema

sad sam izašla iz zaglavljenog lifta (ovo mi je već treće 'zaglavljivanje'), došli su ljudi iz stanbenog posle petnaestak minuta (uvek tako stignu). sećate se u filmu 'you've got mail', u zaglavljenom liftu u njujorku su jedni drugima ispričali svoje živote, a u beogradu stignu neuporedivo brže.

dakle, ima li negde bržeg 'vadjenja' iz lifta?

NEMA.
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:34 01.10.2011

Re: Vazna tema

jedi-knight

Hvala i Vama , Ivana, za prelepu pricu kod Vas na blogu.


Ivana Knežević Ivana Knežević 18:44 01.10.2011

Re: Vazna tema

Milan Novković
I iako razumem Mikelea i ostale, meni pukne film i za mnogo manje i banalnije od onoga čemu su oni izloženi, ja toliko verujem da je potentnija nadahnuta priča...


I ja razumem. I filmovi pucaju svuda, oko raznih zbivanja ili neravnoteza.
Ali stvar je u tome da su potentne i pozitivne i negativne price. Pozitivne na pozitivan nacin i negativne retko kada drugacije od negativnog. Ja bih tu negativnost odmah preracunala kao eksponencijalnu. To je mnogo, previse.

Ako se iz negativnog stava rodi pozitivno resenje, sjajno, ali to zahteva konkretnu akciju. Sa pricom stvari stoje drugacije.

Izvinjavam se Mikeleu da sam prisla temi iz drugog ugla. Znam da on i prihvata i podrzava sve ovo sto smo pomenuli.
One espresso on me nekom prilikom?
mikele9 mikele9 19:09 01.10.2011

Re: Vazna tema

Ne znam sta je coviax imao na umu svojim komentarom, ali ja sam pristalica pozitivnih poruka i primera. Ima ih, u Srbiji ili bilo gde; ne treba duboko ni kopati da bi se pronasli.

Mozda je moguce izmeriti efekat takvih napora, verovatnije je da nije, ali ako se pocne od toga da lepa rec i gvozdena vrata otvara, zasto ne probati sa dve, tri, hiljadu lepih reci, i primera, pa za njima i akcijom? Mocna druzina.

Da hiljade ljudi svakog jutra (a nocna smena pre njih svake noci) odrzavaju gradski prevoz, protok struje, sletanje i uzletanje aviona, tok vozova i brodova, sigurnost dece u skolama, bolnicama... zar neko zaista misli da se bilo sta desava samo od sebe? To sto stvari funkcionisu je zato sto jako puno ljudi radi svoj posao kako treba. U Srbiji ili bilo gde. I ogromno hvala svima njima.

Treba reci i ono sto ne valja, ali ovo je tema o afirmaciji. Nisu ceste :)

Lep pozdrav,

Hvala Ivana na pozdravu, otpozdrav s moje strane. Sve što si napisala, tačno je i afirmativno u najpozitivnijem smislu te reči. Ovde se radi o nečem sasvim drugom ali da te ne zamaram
mikele9 mikele9 19:13 01.10.2011

Re: Vazna tema

sad sam izašla iz zaglavljenog lifta (ovo mi je već treće 'zaglavljivanje'), došli su ljudi iz stanbenog posle petnaestak minuta (uvek tako stignu). sećate se u filmu 'you've got mail', u zaglavljenom liftu u njujorku su jedni drugima ispričali svoje živote, a u beogradu stignu neuporedivo brže.

dakle, ima li negde bržeg 'vadjenja' iz lifta?

NEMA.

Sve afirmativniji primeri, bogu dalekom i otsutnom, hvala
mikele9 mikele9 19:17 01.10.2011

Re: Vazna tema

Izvinjavam se Mikeleu da sam prisla temi iz drugog ugla. Znam da on i prihvata i podrzava sve ovo sto smo pomenuli.
One espresso on me nekom prilikom?

Po meni ne postoji nikakav razlog za izvinjavanje, naravno da smo na istoj strani
U svako doba Ivana, samo ja ču produženi s mlekom
Goran Vučković Goran Vučković 18:15 01.10.2011

A ima l' gde...

da ljudi pažljivije pročitaju blog pre nego dodaju afirmativni prilog?
jedi-knight jedi-knight 18:17 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

da ljudi pažljivije pročitaju blog pre nego dodaju afirmativni prilog?


NEMA
mikele9 mikele9 19:22 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

da ljudi pažljivije pročitaju blog pre nego dodaju afirmativni prilog?

Bez namere da ikoga da vređam, pažljivo čitanje se izgubilo neznano kud, sad se samo preleću tekstovi ili se izdvoji segment..ili šta ja znam već šta
jedi-knight jedi-knight 19:31 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

Bez namere da ikoga da vređam, pažljivo čitanje se izgubilo neznano kud, sad se samo preleću tekstovi ili se izdvoji segment..ili šta ja znam već šta


To je takozvano "brzo" citanje.
skener92 skener92 19:41 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

Goran Vučković
da ljudi pažljivije pročitaju blog pre nego dodaju afirmativni prilog?


ima li negde u srbiji gde se više 'zvoca' nego na blogu b-92?

NEMA
jedi-knight jedi-knight 19:45 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

Re: A ima l' gde...
Goran Vučković
da ljudi pažljivije pročitaju blog pre nego dodaju afirmativni prilog?


ima li negde u srbiji gde se više 'zvoca' nego na blogu b-92?

NEMA


Ne valja.

Ima li igde na svetu da se kvalitetnije zvoca nego na blogu B92, u Srbiji?

NEMA
skener92 skener92 19:54 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

jedi-knight
Re: A ima l' gde...
Goran Vučković
da ljudi pažljivije pročitaju blog pre nego dodaju afirmativni prilog?


ima li negde u srbiji gde se više 'zvoca' nego na blogu b-92?

NEMA


Ne valja.

Ima li igde na svetu da se kvalitetnije zvoca nego na blogu B92, u Srbiji?

NEMA


još dodaj 'bazinga'.
maksa83 maksa83 20:01 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

još dodaj 'bazinga'.


Je l' ima bolji 'bazinga' od ovog dole?

NEMA!

mikele9 mikele9 21:29 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

Ne valja.

Ima li igde na svetu da se kvalitetnije zvoca nego na blogu B92, u Srbiji?

NEMA

jedi-knight prijatelju, ti si se baš raspojasao ali ako, ako, i treba
jedi-knight jedi-knight 21:39 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

jedi-knight prijatelju, ti si se baš raspojasao ali ako, ako, i treba


Da li igde na svetu ima bolje zajebancije nego u Srbiji?

NEMA
mikele9 mikele9 21:47 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

Je l' ima bolji 'bazinga' od ovog dole?

NEMA!

Pošto ne mogu da se setim, NEMA!!!
mikele9 mikele9 21:50 01.10.2011

Re: A ima l' gde...

Da li igde na svetu ima bolje zajebancije nego u Srbiji?

NEMA

NIJE BILO, NEMA, NITI ĆE BITI
abrasax abrasax 01:36 02.10.2011

Re: A ima l' gde...

edi-knight prijatelju, ti si se baš raspojasao ali ako, ako, i treba



Širi, širi veseli peškiri! Aj ti - reci mi, nisu li za tebe (k'o u Kenoovoj priči)te boje tako razvešeljene?
skyspoter skyspoter 18:59 01.10.2011

afirmativno...

ili ste postali clan Obraza ili radite na Guernica No2 pa ne izlazite iz ateljea...
mikele9 mikele9 19:26 01.10.2011

Re: afirmativno...

ili ste postali clan Obraza ili radite na Guernica No2 pa ne izlazite iz ateljea...

Draga moja, član sam samo ULUS (Udruženje likovnih umetnika Srbije), svoj obraz čuvam kako znam i umem a posle Guernice No1, jalov bi to bio posao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana