Društvo| Životni stil

Nekoliko saveta organizatorima Parade ponosa

Nebojsa Krstic RSS / 02.10.2011. u 22:27

 

 Najčešće izrečena primedba organizatora ovogodišnje Parade ponosa glasi da u poslednjih godinu dana država nije učinila ništa kako bi se ovogodišnja Parada održala bez nasilja, ili kako je jedan od pripadnika LGBT populacije rekao u večerašnjem Utisku, uz bar nekakvo malo i prihvatljivo nasilje.

Ajde nek je i tako. Neka država nije učinila mnogo. Neka nije učinila ništa. I sam imam primedbe na mnoge izjave nekih političara i državnih službenika. O nekima sam pisao na ovom blogu.

Ali bih sada postavio drugo pitanje.

Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?

Razlog opštenarodne «homofobije» i nepovoljnog stava prema Paradi ponosa, po mom skromnom mišljenju, je to što ljudi ne znaju lično nikoga ko je LGBT. Pa o onome što ne znaju imaju pogrešnu predstavu. Ljudi o homoseksualcima znaju ono što su videli na TV ili čuli od nekoga ko o tome ništa ne zna. Znaju onoliko koliko smo npr. mi znali o četnicima učeći o njima iz filmova Veljka Bulajića. Dakle, većinski,  svi mi imamo karikaturalnu i izvitoperenu predstavu i o gejevima i o njihovom problemu.

E, ako je tako, a tako je, pitam se šta su same LGBT organizacije učinile u poslednjih godinu dana, kako bi objasnili javnosti da su oni ljudi isti kao svi mi. Da su oni ljudi sa problemima koje imamo svi mi samo uvećanim za onaj deo koji proizvodi homofobija okoline.

Nisam siguran da su uradili mnogo.

Organizatori prošlogodišnje parade su uglavnom nestali iz javnosti. Pojedinci koji nisu, uglavnom su o sebi i svom problemu govorili tabloidima, na tabloidni, kvazihumoristički i senzacionalistički i nekoristan način. Potom su se umesto prošlogodišnjih organizatora, ove godine pojavili potpuno novi ljudi. Za to vreme, organizatori prošlogodišnje tražili su da se ovogodišnja uopšte ne održi.

Na kraju, sada, post festum, organizatori ovogodišnje zabranjene Parade kritikuju policiju konfrontirajući se sa ljudima koji su prošle godine podmetali svoje glave pred kamenice kojom su gađani pederi.

I da ne gnjavim više. Gej organizacije ne mogu da dozvole sebi da im organizacija Parade bude jedina aktivnost. Oni moraju da osmisle mnoštvo neinvazivnih aktivnosti kojima bi se predstavili onima koji nisu delovi militantnih, ekstremističkih, fašistoidnih i sličnih skupina, dakle običnim dobronamernim građanima kojima bi objasnili da biti homoseksualac ne znači ni biti pedofil, ni seksualni manijak, ni silovatelj. Ili bar, da to znači u istoj meri koliko to biva i kod heteroseksualaca. Tuđa ruka svrab ne češe, i zalud će LGBT osobe da se žale na mali trud države, ako same za sebe ne učine ništa korisno.

Tagovi



Komentari (275)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

svalrij svalrij 22:35 02.10.2011

Skromno misljenje

U pravu si,iako "skromnog misljenja"! Onaj iz drugog Dvora razlikuje se od tvojih saveta organizatorima. Dva Dvora dva razlicita misljenja.Pluralizam.
JJ Beba JJ Beba 22:37 02.10.2011

pitanje

Šta je sama LGBT populacija,


ovo stalno čujemo- LGBT populacija. Zašto su samo LGBT osobe populacija a svi ostli građani? Zašto i LGBT osobe nisu jednostavno LGBT građani?
Bili Piton Bili Piton 23:12 02.10.2011

Re: pitanje

JJ Beba
Šta je sama LGBT populacija,


ovo stalno čujemo- LGBT populacija. Zašto su samo LGBT osobe populacija a svi ostli građani? Zašto i LGBT osobe nisu jednostavno LGBT građani?


obično se kaže gay community - gej zajednica.

gradjani po difoltu već jesu - mada mnogi očito ne misle tako.
princi princi 23:21 02.10.2011

Re: pitanje

obično se kaže gay community - gej zajednica.

Pa, ja kapiram da JJB to i kaže. Ovim populacija se homo- i transseksualcima vrlo perfidno oduzimaju karakteristike ljudskosti. Kao da su neka bio-ekološka podvrsta koja nečijom milošću dobija ili gubi pravo na opstanak.
Bili Piton Bili Piton 23:31 02.10.2011

Re: pitanje

princi
obično se kaže gay community - gej zajednica.

Pa, ja kapiram da JJB to i kaže.


Pokušao sam da se nadovežem, možda nespretno.

Ovim populacija se homo- i transseksualcima vrlo perfidno oduzimaju karakteristike ljudskosti. Kao da su neka životinjska podvrsta koja nečijom milošću dobija ili gubi pravo na opstanak.


S ovim se naravno sasvim slažem. S tim što postoji razlika kad na engleskom kažeš recimo black population i black community - značenje nije sasvim isto. To napominjem zato što mislim da u srbiji gej community i ne postoji kao entitet, postoje njegovi nagoveštaji i veći broj (u ovim uslovima, prilično hrabrih, bordering on neurotic - understandably) pojedinaca koje obično nazivamo aktivistima. Koji su em često raštimovani em često medjusobno posvadjani.

A zašto ne postoji - pa, u ovim uslovima ljudi se teško odlučuju da se autuju, što je preduslov da se stvori zajednica koja onda treba da artikuliše neki svoj stav. I ja ih ne krivim mnogo zbog toga.

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:41 02.10.2011

Re: pitanje

Samo da dodam da mnogi građani i organizacije, bilo da su LGBT ili ne, rade dosta tokom cele godine kako bi pokazali da je ok ako je neko gej i da ne treba da bude linčovan zbog toga. Ta notorna vrednost svakog vaspitanog čoveka, kojom on prihvata ljude oko sebe bez obzira na međusobne različitosti, je odgovornost celog društva i svakog od nas ponaosob - a ne samo LGBT organizacija. Ipak, istina je da svi treba da radimo mnogo više.
JJ Beba JJ Beba 23:43 02.10.2011

Re: pitanje

Bili Piton
princi
obično se kaže gay community - gej zajednica.

Pa, ja kapiram da JJB to i kaže.


Pokušao sam da se nadovežem, možda nespretno.

Ovim populacija se homo- i transseksualcima vrlo perfidno oduzimaju karakteristike ljudskosti. Kao da su neka životinjska podvrsta koja nečijom milošću dobija ili gubi pravo na opstanak.


S ovim se naravno sasvim slažem. S tim što postoji razlika kad na engleskom kažeš recimo black population i black community - značenje nije sasvim isto. To napominjem zato što mislim da u srbiji gej community i ne postoji kao entitet, postoje njegovi nagoveštaji i veći broj (u ovim uslovima, prilično hrabrih, bordering on neurotic - understandably) pojedinaca koje obično nazivamo aktivistima. A zašto ne postoji - pa, u ovim uslovima ljudi se teško odlučuju da se autuju, što je preduslov da se stvori zajednica. I ja ih ne krivim mnogo zbog toga.


eto vidiš
savetnik / bloger Krstić pita
Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?

a sam istom tom delu građanstva, nazivajući ih populacijom, oduzima karakteristike ljudskosti
princi princi 23:44 02.10.2011

Re: pitanje

To napominjem zato što mislim da u srbiji gej community i ne postoji kao entitet, postoje njegovi nagoveštaji i veći broj (u ovim uslovima, prilično hrabrih, bordering on neurotic - understandably) pojedinaca koje obično nazivamo aktivistima.

Pa, verovatno postoji ali više kao neki underground koji se sad bori da izađe na svetlo dana. Ali, jbg, u S(v)rbiji sve traje dugo, mnogo duže nego što bi trebalo. Sećaš se samo koliko nam je 1000 godina trebalo da se rešimo komunizma i titoizma, koliko je pljuvanja po Mladini bilo zbog Noći vampira?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:48 02.10.2011

Re: pitanje

a on sam istom tom delu građanstva nazivajući ih populacijom oduzima karakteristike ljudskosti

O izvini Bebo! Mislio sam da smo ti i ja pripadnici populacije koja ne donosi ovako glupave zaključke.
Bili Piton Bili Piton 23:48 02.10.2011

Re: pitanje

princi
Ali, jbg, u S(v)rbiji sve traje dugo, mnogo duže nego što bi trebalo. Sećaš se samo koliko nam je 1000 godina trebalo da se rešimo komunizma i titoizma, koliko je pljuvanja po Mladini bilo zbog Noći vampira?


E, da...duuugo...

poenta (malo sam pospan) - ako nema komjunitija, onda je možda u redu da se krle obraća populaciji, to sam teo reći.

edit - a istini za volju, jedini je koji im se obraća - svi drugi ih teraju u kurac kao džukce.
JJ Beba JJ Beba 23:52 02.10.2011

Re: pitanje

Nebojsa Krstic
a on sam istom tom delu građanstva nazivajući ih populacijom oduzima karakteristike ljudskosti

O izvini Bebo! Mislio sam da smo ti i ja pripadnici populacije koja ne donosi ovako glupave zaključke.

glupave? zašto? meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima bez da pomislite koliko je to perfidno. i još prozivaš organizatore te iste populacije šta su uradili za sabe preko godine.
e pa vidiš ja znam za festivale koje u reksu i apartmanu organizuju feminističko /lgbt organizacije; znam za predavanja, tribine, promocije knjiga i filmova, radionice koje organizuju različite ženeske grupe a na kojima učestvuju poznate lgbt aktivististknije iz inoistranstva...ima toga, al nema nikog iz DSa da tamo dođe da vam javi. Bilo bi lepo kad bi neka žena iz vlasti došla da čuje
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:07 03.10.2011

Re: pitanje

meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima.

Ja i tebe i sebe vidim kao pripadnike nekakve populacije. Da li sam time sebi i tebi oduzeo karakteristike ljudskosti?
JJ Beba JJ Beba 00:13 03.10.2011

Re: pitanje

Nebojsa Krstic
meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima.

Ja i tebe i sebe vidim kao pripadnike nekakve populacije. Da li sam time sebi i tebi oduzeo karakteristike ljudskosti?

ne mudruj mnogo, vrlo dobro znaš o čemu govorim
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:17 03.10.2011

Re: pitanje

meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima bez da pomislite koliko je to perfidno.

A da li je perfidno i glupo kada lgbt/gay građani, tačnije njihovi predstavnici u javnosti - sami sebe nazivaju lgbt populacijom? Ja čula, stotinu puta.
JJ Beba JJ Beba 00:35 03.10.2011

Re: pitanje

Bojana Maljević
meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima bez da pomislite koliko je to perfidno.

A da li je perfidno i glupo kada lgbt/gay građani, tačnije njihovi predstavnici u javnosti - sami sebe nazivaju lgbt populacijom? Ja čula, stotinu puta.


pa ja to svima govorim, i njima.
i na drugim blogovma sam postavila slična pitanja.
inače argument da i sami lgbt/gay građani sami sebe tako nazivaju, meni je bez veze i liči na ono- i šiptari sami sebe tako nazivaju. prosto to meni smeta
ja nisam rekla da je to pogrešno, nekorektno, samo sam to primetela.
meni lično to smeta, meni i ne milim da iza toga mora da leži neka svesna namera da se građani takve seksualne orjentacije omlovaže, ili uvrede.
niti mislim da je Krle hteo nekog da vređa, samo primećujem da oni nisu nikada građani, uvek su samo populacija.
mlekac mlekac 00:45 03.10.2011

Re: pitanje

Bojana Maljević
meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima bez da pomislite koliko je to perfidno.

A da li je perfidno i glupo kada lgbt/gay građani, tačnije njihovi predstavnici u javnosti - sami sebe nazivaju lgbt populacijom? Ja čula, stotinu puta.


Ma to nije u duhu jezika, Bojana. Populacija je tudjica, iz latinskog - gradjanstvo je nasa rec

EDIT:
Mada, uopste me nece zacuditi ako se sad nadje neko iz seoske sredine ko ce se uvrediti sto ga nazivaju gradjaninom, pa onda da ulete oni sto raspravljaju o razlici izmedju seljaka i seljana, pa...

EDIT 2:
Mada, ako cemo TOM logikom, onda nazivanje gradjanima implicira kako na selu NEMA ljudi te orijentacije, sto je, naravno, takodje netacno, pa cemo morati, u stvari, da izmisljamo neku TRECU rec kojom ce, valjda, konacno SVI biti zadovoljni?
JJ Beba JJ Beba 00:54 03.10.2011

Re: pitanje

Ma to nije u duhu jezika, Bojana. Populacija je tudjica, iz latinskog - gradjanstvo je nasa rec

EDIT:
Mada, uopste me nece zacuditi ako se sad nadje neko iz seoske sredine ko ce se uvrediti sto ga nazivaju gradjaninom, pa onda da ulete oni sto raspravljaju o razlici izmedju seljaka i seljana, pa...

EDIT 2:
Mada, ako cemo TOM logikom, onda nazivanje gradjanima implicira kako na selu NEMA ljudi te orijentacije, sto je, naravno, takodje netacno, pa cemo morati, u stvari, da izmisljamo neku TRECU rec kojom ce, valjda, konacno SVI biti zadovoljni?


eto, viš kako znaš.
glavica pametnica
jedi-knight jedi-knight 00:55 03.10.2011

Re: pitanje

Pa, ja kapiram da JJB to i kaže. Ovim populacija se homo- i transseksualcima vrlo perfidno oduzimaju karakteristike ljudskosti. Kao da su neka životinjska podvrsta koja nečijom milošću dobija ili gubi pravo na opstanak.


link
JJ Beba JJ Beba 01:00 03.10.2011

Re: pitanje


link

kak lepo
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:06 03.10.2011

Re: pitanje

JJ Beba
Bojana Maljević
meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima bez da pomislite koliko je to perfidno.

A da li je perfidno i glupo kada lgbt/gay građani, tačnije njihovi predstavnici u javnosti - sami sebe nazivaju lgbt populacijom? Ja čula, stotinu puta.


pa ja to svima govorim, i njima.
i na drugim blogovma sam postavila slična pitanja.
inače argument da i sami lgbt/gay građani sami sebe tako nazivaju, meni je bez veze i liči na ono- i šiptari sami sebe tako nazivaju. prosto to meni smeta
ja nisam rekla da je to pogrešno, nekorektno, samo sam to primetela.
meni lično to smeta, meni i ne milim da iza toga mora da leži neka svesna namera da se građani takve seksualne orjentacije omlovaže, ili uvrede.
niti mislim da je Krle hteo nekog da vređa, samo primećujem da oni nisu nikada građani, uvek su samo populacija.

Okej, sad sam te razumela. Tebi smeta. To je u redu. Pošto si gore rekla da Krle
istom tom delu građanstva, nazivajući ih populacijom, oduzima karakteristike ljudskosti

Ja nisam navela nikakav argument, samo sam pitala da li je takođe perfidno i glupo kada sami sebe tako nazivaju, ili nije? I šta je to onda? Neko drugi im oduzima karakteristike ljudskosti a oni sami ne? Volela bih da to razumem.

Hajde da preskočimo poređenje sa Šiptarima, jer ako raširimo tu temu, Krle će da bude kriv za sve, od Kosovske bitke na ovamo. Ali da, dok sam ja živela na Kosovu oni su se tako međusobno oslovljavali i to ih nije vređalo. Ne znam da li je to još uvek politički korektno, dok je međusobno.

JJ Beba JJ Beba 01:18 03.10.2011

Re: pitanje

Ali da, dok sam ja živela na Kosovu oni su se tako međusobno oslovljavali i to ih nije vređalo.

naravno da ne, njima taj naziv ima drugačije značenje, nije pežorativno kao kod nas.
ista stvar za nigger
no, slažem se nećemo o tome
princi princi 01:24 03.10.2011

Re: pitanje

link

Популација је група јединки исте врсте која насељава одређени простор и могу међусобно да се размножавају дајући потомство.
JJ Beba JJ Beba 01:31 03.10.2011

Re: pitanje

princi
link

Популација је група јединки исте врсте која насељава одређени простор и могу међусобно да се размножавају дајући потомство.


si vido
jedi-knight jedi-knight 01:40 03.10.2011

Re: pitanje

Re: pitanje
princi
link

Популација је група јединки исте врсте која насељава одређени простор и могу међусобно да се размножавају дајући потомство.


si vido


Da zakljucimo, LGBT nije populacija.
JJ Beba JJ Beba 01:48 03.10.2011

Re: pitanje

jedi-knight
Re: pitanje
princi
link

Популација је група јединки исте врсте која насељава одређени простор и могу међусобно да се размножавају дајући потомство.


si vido


Da zakljucimo, LGBT nije populacija.

nema šta, duhovito
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:51 03.10.2011

Re: pitanje

Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?



Mene kao ljudsko bice, gradjanku, zenu...uopste ne interesuje bilo kakva organizacija, organizovanost, bla, bla...whatever! Mene kao coveka interesuje da ne cujem da je neko "pedercina", " ne osecam se prijatnoi da ih vidim kako se ljube",i sva ta objasnjenja uz histericne gestikulacije, iskrivljena lica and so on, and so fort...od strane komsija, Srba u Americi, religioznih, svi kao pobegli od rezima, moz misliti, rodjaka u Bgdu i ostalih, da ne nabrajam. E, zbog svih njih bi trebalo da se takva jedna parada, manifestacija odrzi. I sada samo mogu da zamislim kako je L/G populaciji koja cuti, cuti i cuti-toliki necujni i nevidljivi ljudi, da se, jelte, familija ne uzbudi. Trt. Jeste, a Kosovo, barikade i ostalo? E, to dragi politicari, vama na dusu. A, ako Beograd treba da bude talac kojekakvih kriminalaca i bolesnika, onda vi politicari svi za ruke, pa bez onok frulasa, pravo u .....
jedi-knight jedi-knight 01:55 03.10.2011

Re: pitanje

nema šta, duhovito


Izvini, o cemu ti?
Vi ste zakerali o beznacajnoj terminoloskoj odrednici. Kao da je sad to najvaznija stvar da li su LGBT populacija ili gradjani.

Strongman
Ono što meni pada na pamet je da "vođe pokreta otpora" koji žive od para od negde, i kako mi se čini vrlo solidno žive, namerno imaju tabloidni pristup "mirenja sa Srpstvom" kroz svađanje i sablažnjavanje kako bi im finansiranje što duže trajalo.


Point
JJ Beba JJ Beba 02:00 03.10.2011

Re: pitanje


Izvini, o cemu ti?

teže shvataš, kapiram

nebicanin nebicanin 03:33 03.10.2011

Re: pitanje

jedi-knight
Pa, ja kapiram da JJB to i kaže. Ovim populacija se homo- i transseksualcima vrlo perfidno oduzimaju karakteristike ljudskosti. Kao da su neka životinjska podvrsta koja nečijom milošću dobija ili gubi pravo na opstanak.


link



u metu!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:56 03.10.2011

Re: pitanje

JJ Beba
Šta je sama LGBT populacija,


ovo stalno čujemo- LGBT populacija. Zašto su samo LGBT osobe populacija a svi ostli građani? Zašto i LGBT osobe nisu jednostavno LGBT građani?


boze na sta ljudi u srbiji trose energiju. nije cudo da se dosta njih zali posle na dusevni zamor.

cult cult 07:48 03.10.2011

Re: pitanje

kakav montipajtonovski thread
populacija ili zajednica.


Spiridon Spiridon 07:54 03.10.2011

Re: pitanje

princi
obično se kaže gay community - gej zajednica.

Pa, ja kapiram da JJB to i kaže. Ovim populacija se homo- i transseksualcima vrlo perfidno oduzimaju karakteristike ljudskosti. Kao da su neka bio-ekološka podvrsta koja nečijom milošću dobija ili gubi pravo na opstanak.


Miletic bi sada bio ponosan na tebe



angie01 angie01 08:42 03.10.2011

nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

ovo je samo jos jedno razvodnjavanje cinjenice da drzava ne tretira sve svoje gradjane isto i da oni na vasti udovaoljavaju vecini zbog glasova koje ocekuju, makar oni bili huligani koji prete!

da li stavrno neko veruje da bi homofobni gradonacelnik, Palama & co promenili svoje primitivne stavove, ako bi se gejevi bolje predstavili?

ili mozda ove organizovane grupe huligana, koje uvek uskacu gde treba da se obavi domaci-da li ste gospodine savetnice videli razradjenu strategiju njihovih akcija?-to svakako ne projetuje neko ko ima 2 razreda osnovne sa velikim odmorima kao glavnim predmetom!

i sta to uopste znaci!

nije valjda popularnost preduslov za ostvarivanje zagarantovanih prava?

sutina ovog problema nije da gejeve neko treba da voli, nego da im se omoguci da zive ravnopravno sa ostalim gradjanima ove drzave, sto isto vazi i za sve ostale ugrozene gupe!
cult cult 08:53 03.10.2011

Re: nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

da li stavrno neko veruje da bi homofobni gradonacelnik, Palama & co promenili svoje primitivne stavove, ako bi se gejevi bolje predstavili?


da li stvarno neko veruje da marketing ne deluje na svest ljudi?
da li stvarno neko misli da će, naspurot tome, usijanje i rast tenzija u društvu jednom godišnje, stotine povredjenih, srušen i spaljen grad svake godine do kraja ovog veka, pomoći da se primitivni stavovi u glavama pomenutih i brojnih drugih promene?
Ili je možda bolje promeniti taktiku, pa da Prajd bude održan na kraju tog procesa kao kruna strpljivog rada sa "primitvnim" društvom?
angie01 angie01 09:05 03.10.2011

Re: nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

da li stvarno neko misli da će, naspurot tome, usijanje i rast tenzija u društvu


veoma organizovano usijanje & tenzija!

to treba spreciti i pokazti da drzava postoji-da ne dozvoljava nasilje i da stiti prava svojih gradjana!

postovanje i funkcionasanje zakona i u drugim drzavama omogucava normalan zivot- nisu svuda svi fini i kuturni! Samo se boje kazne!


U Kanadu npr, ne dolaze samo visoko obrazovani kadrovi iz istocnig bloka, nego i gomila refjudziza iz mnogo primitivnijih i zaostalijih sredina, pa oni, iako su ziveli u zemunicama po nekim davno prevazidjenim ustrojstvima i jedva govore 20 osnovnih, gramaticki neispravnih recenica na svom jeziku, onog momenta kada spuste nogicu iz aviona, brzinom munje usvoje sva pravila nove sredine, jer znaju da ce u suprotnom biti sankcionisani!
koksy koksy 10:18 03.10.2011

Re: pitanje

cult
kakav montipajtonovski thread
populacija ili zajednica.




Ma jebeš banalnost ključne problematike. Intelektualne žurke su uvek najbolje kad se dohvatimo diskretnih finesa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:53 03.10.2011

Re: nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

sutina ovog problema nije da gejeve neko treba da voli, nego da im se omoguci da zive ravnopravno sa ostalim gradjanima ove drzave, sto isto vazi i za sve ostale ugrozene gupe!

Jest brate sestro, to sam i ja reko, nego nema ko da čita.
angie01 angie01 11:23 03.10.2011

Re: nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

Jest brate sestro, to sam i ja reko, nego nema ko da čita.


nece biti-ti rece da im savetujes da se bolje (i cesce) predstave & preporuce,...pa hebiga i vi (DS) ste se bolje predstavili & preporucili, a vidi sta je ispalo!
expolicajac expolicajac 12:02 03.10.2011

Re: nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

angie01

nece biti-ti rece da im savetujes da se bolje (i cesce) predstave & preporuce,...pa hebiga i vi (DS) ste se bolje predstavili & preporucili, a vidi sta je ispalo!

Šamar pametne žene više boli nego pendrek po bubregu
dragan7557 dragan7557 12:13 03.10.2011

Re: nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

Nebojsa Krstic
sutina ovog problema nije da gejeve neko treba da voli, nego da im se omoguci da zive ravnopravno sa ostalim gradjanima ove drzave, sto isto vazi i za sve ostale ugrozene gupe!

Jest brate sestro, to sam i ja reko, nego nema ko da čita.

Ne bih rekao da je to suština a ni rešenje "problema" već da se radi o pokušaju implementacije još uvek neimplementivog.

Kao prvo život u bilo kom ljudskom društvu se sastoji od:

Rules
Laws
Conventions

koji su se nadgrađivani hiljadama godina, i oni su evoluirali na različite načine, na raznim mestima.

Naprasni "demokrati" ovog bloga, koji bi da "svoju demokratiju" uvedu u roku od prekjuče, u nedostatku boljeg, za odabrane njima drage manjine zahtevaju poštovanje zakonodavstva i ljudskih prava dok za druge koji nisu njihovi miljenici, i nisu u modi, ta ista prava svesrdno zaobilaze i ne primećuju.

Vodeće "demokratske" figure se ni najmanje ne obaziru na činjenicu da sporna grupa građana nije od juče na sporna ostatku građana Srbije, upravo zbog neprihvatanja, gore iznešenih prihvaćenih konvencija javnog ponašanja, kao ni na činjenicu da ova grupa građana mirno, čitaj normalno koegzistira sa ostatkom društva, sve do trenutka kada zbog narušavanja i nepoštovanja uobičajenih konvencija, od strane samonametnutih voždova, dolazi do sukoba.

Da ova vrsta sukoba (namerno organizovanog) svojom provokativnošću pogoduje kako LGTB navijačima tako iz istih razloga protivničkom taboru je potpuno jasno. Princip poznat od J.Cezara, "zavadi pa vladaj."

Agilnost pojedinih figuranata u ovom sukobu ukazuje na političke aspiracije a njihov aktivitet se može sagledati kao investicioni aktiviteti u buduću političku karijeru koja se gradi pod maskom borbe za ljudska prava.

U centru ovoga zbivanja se nalazi takozvano pravo na različitost, koje je takozvano zbog toga što je imanentno svakom ljudskom biću, pa kao takvo predstavlja deo kako konvencija tako i ostalog (Rules, Laws), a čime je isticanje "ovog prava" svedeno na političku pornografiju.

Ne primećujući da je u našem vremenu slogan "svi ljudi su isti" prerastao i dobio svoje mesto u društveno prihvaćenom stavu da je "svi ljudi su različiti," aktivisti LGTB samo potvrđuju tačnost ovog već usvojenog društvenog stava, dok se "neznajući zašto," bore protiv već prihvaćenog stava o različitosti.

Naravno ako je društvo opšteprihvaćenom konvencijom stalo na stanovište da smo svi različiti, postavlja se pitanje o kojoj specijalnoj različitosti aktivisti probiše uši, i to svakodnevno (još...), imaju li oni zbilja argumente, ili je u pitanju pokušaj pravljenja političke karijere pojedinaca (uz učešće hora odobravatelja) preko još jednog cepanja društva na pro-kontra, je stvar svakog građanina ponaosob da odluči.

Državni organi su potpuno u pravu da spreče asocijalan način ponašanja pojedinaca i grupa, jer to im zakon nalaže. Da li to odgovara promoterima parade ili ne je potpuno nevažno. Uostalom sprečavanjem parade su hendikepirani i oni koji bi istu iskoristili da pokažu zube i svoj "značaj" u srpskom društvu. Bolje sprečiti nego lečiti se uvek pokazalo kao tačno.

I da zaključim, stav većine građana u Srbiji koji je prema ovoj "manjini" formiran vekovima, (i nikada do pojave Parade nije bio agresivan), nije moguće izmeniti dernjavom o kvazi slobodama ili zahtevima za instant demokratiju, niti prostim donošenjem Zakona o (nepostojećoj) jednakosti kako to pojedini na ovom blogu očekuju.

cerski

p.s. ovu temu ne smatram nikakvim prioriteom pa zato i ne reagujem na ovo iskazivanje INATA.


angie01 angie01 12:22 03.10.2011

Re: nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

expolicajac


cutibre-sa'ce me zabrani, dok se ne preporucim prihvatljivije!
expolicajac expolicajac 12:32 03.10.2011

Re: nije sve u marketingu, nesto je i u pravu!

cutibre-sa'ce me zabrani, dok se ne preporucim prihvatljivije!

Pa dobro zabranili smo paradu ponosa te ne možemo da zabranimo da razmišljaš
JJ Beba JJ Beba 13:08 03.10.2011

Re: pitanje

koksy
cult
kakav montipajtonovski thread
populacija ili zajednica.




Ma jebeš banalnost ključne problematike. Intelektualne žurke su uvek najbolje kad se dohvatimo diskretnih finesa.

kad se ti i tvoji pojavite intelektualni nivo skči do neviđenih granica
i duhovitost pride
koksy koksy 13:39 03.10.2011

Re: pitanje

JJ Beba
koksy
cult
kakav montipajtonovski thread
populacija ili zajednica.




Ma jebeš banalnost ključne problematike. Intelektualne žurke su uvek najbolje kad se dohvatimo diskretnih finesa.

kad se ti i tvoji pojavite intelektualni nivo skči do neviđenih granica
i duhovitost pride


Plašim se da mi nije najjasnije ko smo mi i moji a ko ste - proizilazi - vi i vaši.
S odgovorom ne moraš žuriti. Pogotovo ako si pristavila neke puslice.
JJ Beba JJ Beba 13:54 03.10.2011

Re: pitanje


Plašim se da mi nije najjasnije ko smo mi i moji a ko ste - proizilazi - vi i vaši.
S odgovorom ne moraš žuriti. Pogotovo ako si pristavila neke puslice.

hahahha
jbt jednom nekom baciš kosku u obliku puslica, on zagrize, i ne pušta, ne zna nizašta drugo


vi si ti i ekipa koju slediš i sa kojom ili iza koje obično nastupaš.
ja sam ja, nema mi.

ps
kad budem opet pravila puslice javiću ti da zanš, da ne moraš svaki svoj komentar upućen meni da filuješ puslicama. prosto postane dosadno, nemaštovito, ma kako puslice slatke bile.
cult cult 14:11 03.10.2011

Re: pitanje

i ekipa


dodžavola. Pojma nisam imao da sam ekipa.
JJ Beba JJ Beba 14:36 03.10.2011

Re: pitanje

cult
i ekipa


dodžavola. Pojma nisam imao da sam ekipa.

pa eto, sam si se prijavo
koksy koksy 16:18 03.10.2011

Re: pitanje


JJ
da ne moraš svaki svoj komentar upućen meni da filuješ puslicama.



Pod uslovom da pronađeš broj takvih komentara koji je veći od 2 (dva), ja se pred celim auditorijumom - koji obuhvata tebe (ničiju i samosvojnu), mene i moje (koji se međusobno sledimo i jedniizadrugihnastupamo, pa maštatojebenoznačilo), te ostale-nečije-ni-moje-ni-tvoje - obavezujem da ču javno da pojedem tvoj laptop, šporet i pride tepsiju u njemu.
JJ Beba JJ Beba 17:06 03.10.2011

Re: pitanje

koksy

JJ
da ne moraš svaki svoj komentar upućen meni da filuješ puslicama.



Pod uslovom da pronađeš broj takvih komentara koji je veći od 2 (dva), ja se pred celim auditorijumom - koji obuhvata tebe (ničiju i samosvojnu), mene i moje (koji se međusobno sledimo i jedniizadrugihnastupamo, pa maštatojebenoznačilo), te ostale-nečije-ni-moje-ni-tvoje - obavezujem da ču javno da pojedem tvoj laptop, šporet i pride tepsiju u njemu.

aaauuuu čoveče al ti dizvineš drkaš na sebe, pael ti misliš da svi pamtimo sve te tvoje duhovitosti?
znam da ih je bilo više od dva, ko tvoj nastup ne bi primetio? taj šalom istančan duh?

ako se budem skoncentisala i ako budem zaludna, što je nemoguće, možda se i setim nultog bloga na kome sam pravila puslice, a pošto ih pravim, kad ih pravim, jednom godišnje za ćerkin rođendan, znači i junu, možda i pronađem ta više od dva tvoja komentara posvećena puslicama koje su ti se jako dojmile, vidim.
mada kolko se sećam, Beba od lončara je prva primetila moj pusličast komentar, te si je ti kaotakav sledio.
tepsiju nemam
imam mikser vrati blender

Milan Novković Milan Novković 17:50 03.10.2011

Re: pitanje

aaauuuu čoveče al ti dizvineš drkaš na sebe, ...
ako se budem skoncentisala i ako budem zaludna, što je nemoguće, možda se i setim nultog bloga na kome sam pravila puslice, a pošto ih pravim, kad ih pravim, jednom godišnje za ćerkin rođendan, znači i junu

Ja sam prvo počeo da osećam blog-godine tako što sam prestao da imam pojma ko se s kim, kad i zašto koška na blogu, uključujući i samog sebe, da bih onda primetio kako jednog trenutka mrtvo-ozbiljno kritikujem naokolo, da bi mi sledećeg trenutka trzale suze na oči od smeha na Bebine, i slične, master lectures iz beogradskog žargona i sličnog.

Ne mešam vam se u posao nego kad smo već kod macaroons (jel to isto što i puslice?), a Nebojaša je ionako već pošteno i ubedljivo odradio glavnu temu, bez obzira na sitnice, mi smo, eksperimentalno, zaključili da su, ovde u UK, Pistachio Macaroons from How to Be a Domestic Goddess, by Nigella Lawson FENOMEN!

Naime, i mi ih radimo samo za dečje rođendane (komada 3 u našem slučaju) i iako mi je žena u međuvremenu maznula frančajz ja pratim evoluciju:

- Morali smo da počnemo da skrivamo te makarone pošto ih gosti traže čim dođu, pre predjela, glavnih jela i ostalog, ko hipnotisani.

- Sa duple mere smo prešli na četvorostruku, pa šestostruku i izgleda da smo da daljnjeg našli ravnotežu.

Ima nešto đavolsko u ovim makaronima pa vam nudim link

Tj nudim vam link zbog recepta, koji je nešto niže, iako je ova dama, sudeći po fotkama, malo omašila (bilo joj prvi put). Dijagnoza je moja:

- Tako što je između pravljenja smese i pečenja prošlo previše vremena, pa je previše mehurića izašlo iz smese (ulupana belanca su osnova). Ovo nije kritična greška i ne utiče previše na ukus.

- Izgleda da ih je prepekla - ovo je relativno ozbiljno-do-katastrofalna greška


antioksidant antioksidant 17:57 03.10.2011

Re: pitanje

Naime, i mi ih radimo samo za dečje rođendane (komada 3 u našem slučaju)

3 puslice po rodjendanu ili 3 rodjendana?
Goran Vučković Goran Vučković 18:00 03.10.2011

Re: pitanje

Pridružujem se preporuci - odlični su - čak sam ih i ja pravio par puta - moji prvi su izgledali nešto ovako kao na slici
angie01 angie01 18:08 03.10.2011

Re: pitanje

u skladu sa temom roze puslice-izvolte;

koksy koksy 18:17 03.10.2011

Re: pitanje

JJ Beba
koksy

JJ
da ne moraš svaki svoj komentar upućen meni da filuješ puslicama.



Pod uslovom da pronađeš broj takvih komentara koji je veći od 2 (dva), ja se pred celim auditorijumom - koji obuhvata tebe (ničiju i samosvojnu), mene i moje (koji se međusobno sledimo i jedniizadrugihnastupamo, pa maštatojebenoznačilo), te ostale-nečije-ni-moje-ni-tvoje - obavezujem da ču javno da pojedem tvoj laptop, šporet i pride tepsiju u njemu.

aaauuuu čoveče al ti dizvineš drkaš na sebe, pael ti misliš da svi pamtimo sve te tvoje duhovitosti?
ko tvoj nastup ne bi primetio? taj šalom istančan duh? znam da ih je bilo više od dva

okej, ja ću da batalim ove jeftine kvalifikacije ali ti bogme neću dozvoliti da se tako lako izvučeš u ovoj blentavoj igrici. Kad kažeš (ti, ne ja!) "svaki svoj komentar upućen meni filuješ puslicama" onda bi čovek sa elementarnim rezonima pomislio kako se ja tebi non-stop obraćam i kako stalno vrtim te nesrećne puslice (cit."svaki svoj komentar...".
Kad ti ja zatražim da podastreš više od 2 (dva) takva primera onda ti naravno nisi tako dokona, i onda tebe to mrzi, i sve u tom stilu ali, dabome, nema nam druge nego

znam da ih je bilo više od dva


A ja velim da tih "svaki tvoj komentar i bla-bla-bla" ima ukupno 2 (dva).

I nije više u pitanju taj broj koji od svaki padne na bednih 2 (dva). Stvar je prosto u tome da neko treba da ti kaže kako je tebi svojstveno da baciš neku proizvoljnost, izvesno vreme je nevešto braniš a onda se povučeš sa glumljeno benovelentnim obrazloženjima i izgovorima poput ovog
ako se budem skoncentisala i ako budem zaludna, što je nemoguće...

Jedna od tih proizvoljnosti je i ova današnja o gej-populaciji u kojoj si startovala vehementnim zgražanjem nad tom, navodno neprimerenom i zlonamernom, kvalifikacijom ali si, ubrzo, nakon Bojanine intervencije, ubacila u rikverc i iz protestne note koja je imala nivo nadmene opštosti
istom tom delu građanstva, nazivajući ih populacijom, oduzima (se) karakteristike ljudskosti

aterirala na sasvim skroman nivo u kojem
prosto to meni smeta
.

I ako pod
ja sam ja, nema mi

podrazumevaš taj prilično neodgovorni pristup sa velikim pretenzijama, onda nekog razloga za busanje u prsa ponosna, zapravo i - nema.
Aj ćao!
JJ Beba JJ Beba 19:29 03.10.2011

Re: pitanje

Aj ćao!

pazi, obećao si.
JJ Beba JJ Beba 19:40 03.10.2011

Re: pitanje

by Nigella Lawson FENOMEN!

mmmm ima Nigella svojih momenata

od nje sam naučila da pravim razne pržene grickalice tipa orah, žuti šečer, ruzmarin, so, malo čili papričice i tako raznorazno

možda gastronom koksy sa puslica pređe na gricke, da promeni


milane
vilanderus vilanderus 19:57 03.10.2011

Re: pitanje

Nebojsa Krstic
meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima.Ja i tebe i sebe vidim kao pripadnike nekakve populacije. Da li sam time sebi i tebi oduzeo karakteristike ljudskosti?



Evo vam jedan predlog t.j. savet ili preporuka ... Za LGBT gradjane moze da se koristi rec : zivalj. Kao sto se ta rec koristila (mozda se jos uvek koristi na RTS_u itd) za srbe sa kosova... znate ono: "srpski zivalj na Kosovu i Metohiji..." . Mada... u poslednje vreme se izgleda manje koristi taj termin ... Ali mozda bi mogao da prodje i za LGBT... nije rec tudjica ... domaca rec (iako mi se bas nimalo ne svidja...)... Ja npr nikad ne bih voleo da sam pripadnik nekog "zivlja" .... uh ... odvratno... Ali zivalj je nesto domace... i zasluzuje svu paznju i negu ... makar samo deklarativno...
Eto ... npr... LGBT zivalj u Beogradu ... Nije lose ?

Bili Piton Bili Piton 20:50 03.10.2011

Re: pitanje

vilanderus
Nebojsa Krstic
meni je glupo kada lgbt/gay građane uporno nazivate populacijom a ne građanima.Ja i tebe i sebe vidim kao pripadnike nekakve populacije. Da li sam time sebi i tebi oduzeo karakteristike ljudskosti?



Evo vam jedan predlog t.j. savet ili preporuka ... Za LGBT gradjane moze da se koristi rec : zivalj. Kao sto se ta rec koristila (mozda se jos uvek koristi na RTS_u itd) za srbe sa kosova... znate ono: "srpski zivalj na Kosovu i Metohiji..." . Mada... u poslednje vreme se izgleda manje koristi taj termin ... Ali mozda bi mogao da prodje i za LGBT... nije rec tudjica ... domaca rec (iako mi se bas nimalo ne svidja...)... Ja npr nikad ne bih voleo da sam pripadnik nekog "zivlja" .... uh ... odvratno... Ali zivalj je nesto domace... i zasluzuje svu paznju i negu ... makar samo deklarativno...
Eto ... npr... LGBT zivalj u Beogradu ... Nije lose ?



Može i nejač.
snupisha snupisha 21:18 03.10.2011

Re: pitanje

ovo stalno čujemo- LGBT populacija. Zašto su samo LGBT osobe populacija a svi ostli građani? Zašto i LGBT osobe nisu jednostavno LGBT građani?


Sa populaciono-bioloskog/ekoloskog stanovista, populacijom se smatra "grupa jedinki koje se mogu slobodno ukrstati i davati plodno potomstvo". Stoga, nije ispravno reci ni gej populacija, zenska populacija...
Ne zelim da ovim uvredim pripadnike LGBT zajednice, samo da ukazem na praksu koriscenja termina u biologiji/ekologiji.

abrasax abrasax 00:42 04.10.2011

Re: pitanje

Sa populaciono-bioloskog/ekoloskog stanovista, populacijom se smatra "grupa jedinki koje se mogu slobodno ukrstati i davati plodno potomstvo". Stoga, nije ispravno reci ni gej populacija, zenska populacija.



Nemam ja ništa protiv tih antičkih internacionalizama. Ali, kad pogledaš koliko često se latinizmi, i razni "izmi" uostalom, koriste da popune neke rupe u znanju, onda vidiš da je ironija bila dobronamerna i htela da ukaže upravo na to.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:42 02.10.2011

Jes ono

ista je odgovornost i države i LGBT NVO. I jedni i drugi imaju potpuno istu moć na raspolaganju.

Baš si ga relativizovao. A šta je DS uradio, da pitam?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:43 02.10.2011

Tačno

Tačno je

ALI

Vi, gos'n Krstiću, niste bilo ko. Vi ste savetnik, pa nek' ste i samo savetnik, deo ste vlasti.
Nije lepo to što ste napisali.
abrasax abrasax 00:17 03.10.2011

Re: Tačno

Nije lepo to što ste napisali.



Zaista! Šta čovek posle svega da kaže a da ne dobije srčani udar? Sram bilo onoga koji za to osećanje nikad čuo!

freehand freehand 22:48 02.10.2011

Khm...

Da li zbog godina i logičnog konzerviranja svesti ili odumiranja sive mase - tek, sklon sam da državi praštam i opravdavam stvari koje do skoro izvesno ne bih. I već sam rekao da su mi u ovako uzavreloj situaciji mnogo draži živi i ogorčeni od mrtvih a ponosnih pedera.
Ali, to sam ja, Freehand, nick sa Bloga.
Nebojša Krstić bi, ipak, pre prozivanja organizatora Prajda morao da prozove one što su kroz zube i narogušeni najavljivali "jezivi odgovor države". I one što su koliko juče govorili da od države niko nije jači. I one što su građanska prava i slobode proglašavali za svetinje.
A ova prozivka organizatora - koliko god tačna - samo je luk i voda, dim i magla, i sprdanje sa situacijom.
maksa83 maksa83 23:01 02.10.2011

Re: Khm...

A ova prozivka organizatora - koliko god tačna - samo je luk i voda, dim i magla, i sprdanje sa situacijom.


malaramona malaramona 07:31 03.10.2011

Re: Khm...

Ovo je jedan od najmontipajtonovskih blogova ikad...
Da ovo nije neka podvala ovih sa www.njuz.net
princi princi 22:55 02.10.2011

U celoj priči je

najtužnije to što ta Parada kao nešto određuje položaj homo- i transseksualaca u Srbiji a, zapravo, je vrsta igre između Zapada i Srbije. Hilary u četvrtak preko Danasa poruči Tadiću kako su vodili isprazan razgovor prethodne nedelje u NY, a ovaj u petak preko Dačića zabrani Paradu. Što, sve uzevši u obzir, i nije loše za ove nesrećnike, poput čestitog Miletića i inih, koji se ogrebu za neku kintu, ali je loše za pedere i lezbejke koji bi da najzad žive malo normalno u Srbiji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:21 02.10.2011

Re: U celoj priči je

Hilary u četvrtak preko Danasa poruči Tadiću

O jes! Hau jes nou!
abrasax abrasax 00:29 03.10.2011

Re: U celoj priči je

najtužnije to što ta Parada kao nešto određuje položaj homo- i transseksualaca u Srbiji a, zapravo, je vrsta igre između Zapada i Srbije.



Nisam primetila da su i u jednom trenutku prihvatili igru koja im je servirana.
tyson tyson 10:48 03.10.2011

Re: U celoj priči je

Hilary u četvrtak preko Danasa poruči Tadiću

Baš me je zaprepastilo kako se po ko zna koji put takva vrsta "informacije" plasira upravo preko "danasa"...



crvenokossa crvenokossa 23:00 02.10.2011

a?

kako bi objasnili javnosti da su oni ljudi isti kao svi mi. Da su oni ljudi sa problemima koje imamo svi mi


božemesačuvajisakloni, je l' stvarno ovo treba nekom da se objašnjava?
spadalo92 spadalo92 23:00 02.10.2011

Predlog

Evo, predlažem homoseksualcima da do sledećeg prajda organizuju tribine širom Srbije na kojima će se govoriti o homoseksualnosti. Na kojima će, na primer, psiholozi odgovarati na pitanja koja interesuju obične neinformisane ljude u vezi homoseksualizma. Organizujte, na primer, turnir u malom fudbalu homoseksualaca...u plivanju, odbojci, tenisu, svejedno... Organizujte književne večeri... Ma neka obični, dobronamerni ljudi, inače zaslepljeni crnom propagandom, vide da ste vi sasvim normalni, obični ljudi kao i oni.
nikolic777 nikolic777 23:44 02.10.2011

Re: Predlog

Evo, predlažem homoseksualcima da do sledećeg prajda organizuju tribine širom Srbije na kojima će se govoriti o homoseksualnosti. Na kojima će, na primer, psiholozi odgovarati na pitanja koja interesuju obične neinformisane ljude u vezi homoseksualizma. Organizujte, na primer, turnir u malom fudbalu homoseksualaca...u plivanju, odbojci, tenisu, svejedno... Organizujte književne večeri... Ma neka obični, dobronamerni ljudi, inače zaslepljeni crnom propagandom, vide da ste vi sasvim normalni, obični ljudi kao i oni.



odlicna ideja
tako ce postati poznatiji i od cetnika u doba koje autor evocira u tekstu
samo vidite ko ce da se pobrine za obezbedjenje svakog skupa, svakog nastupa, svake tribine





bookbinder bookbinder 00:03 03.10.2011

Re: Predlog

spadalo92
Evo, predlažem homoseksualcima da do sledećeg prajda organizuju tribine širom Srbije...
...Organizujte, na primer, turnir u malom fudbalu homoseksualaca...
...Organizujte književne večeri...


Dobra ideja... samo, ko ce sve to obezbediti?

Edit: He, he, videh Spadalov komentar i brze bolje, bez da citam dalje komentare, napisah odgovor. Ko i uvek kad uspem da saberem dva i dva, i onda pomislim da sam Ajnstajn...
spadalo92 spadalo92 00:26 03.10.2011

Re: Predlog

bookbinder
01:03 03.10.2011 /
Dobra ideja... samo, ko ce sve to obezbediti?

Pa obezbedice homoseksualci. Njihov je interes u pitanju. Valjda im je stalo do toga da postanu slobodni ljudi u ovoj zemlji. A ako im nije stalo, vec im je samo cilj da teraju goli inat, onda nista. Neka svako od njih, na primer, da po 10 evra. Neka organizuju svoje volontere...ima toliko nacina. Ima homoseksualaca medju profesorima, psiholozima, sportistima, radnicima, inzinjerima, glumcima, pevacima...svako od njih bi trebao da odvoji neko slobodno vreme za zajednicku ideju. Ima i veoma bogatih homoseksualaca, eto sponzora.
abrasax abrasax 00:36 03.10.2011

Re: Predlog

Ima i veoma bogatih homoseksualaca, eto sponzora.


Eto i rešenja!
bookbinder bookbinder 00:58 03.10.2011

Re: Predlog

spadalo92
Pa obezbedice homoseksualci.


Pa cekaj, sto ih onda nisu pustili da paradiraju uz svoje obezbedjenje? Sta ce im policija, ko da je policiji posao da sad i njihove parade, tekme, knjizevne veceri obezbedjuje...?

Mada, kad malo bolje razmislim, ni ovo nije losa ideja. Da se i svi mi ostali lepo pojedinacno poobezbedimo, utoku pod jaknu, ali to samo u krajnjoj nuzdi, nismo preki, za svakodnevno obezbedjenje je dovoljna i bejzbol palica u ruci...
spadalo92 spadalo92 01:10 03.10.2011

Re: Predlog

bookbinder
spadalo92
Pa obezbedice homoseksualci.


Pa cekaj, sto ih onda nisu pustili da paradiraju uz svoje obezbedjenje? Sta ce im policija, ko da je policiji posao da sad i njihove parade, tekme, knjizevne veceri obezbedjuje...?

Mada, kad malo bolje razmislim, ni ovo nije losa ideja. Da se i svi mi ostali lepo pojedinacno poobezbedimo, utoku pod jaknu, ali to samo u krajnjoj nuzdi, nismo preki, za svakodnevno obezbedjenje je dovoljna i bejzbol palica u ruci...


Ti nisi pitao ko ce obezbedjivati, nego ko ce obezbediti. Je l' znas razliku? Sta si imao iz srpskog? Novac i radnu snagu za organizaciju svega sto sam gore naveo treba da obezbede sami homoseksualci. A za obezbedjenje je zaduzena policija. Sto nece ni trebati ako do sledeceg prajda uspeju da edukuju narod.
Goran Vučković Goran Vučković 01:21 03.10.2011

Re: Predlog

Sto nece ni trebati ako do sledeceg prajda uspeju da edukuju narod.

Samo da ne bude opšte obrazovanje trend, posebno posle izbora...
bookbinder bookbinder 01:42 03.10.2011

Re: Predlog

spadalo92
Ti nisi pitao ko ce obezbedjivati, nego ko ce obezbediti. Je l' znas razliku?


Znam, prvo je nesvrseni, drugo svrseni glagol.

Nego, ako ti je tako lakse, da razmisljas u nesvrsenim radnjama, onda da preformulisem pitanje. Dakle, ko ce sve to (bezbedonosno, da ne bude zabune, bas smo zbunjljivi nocas) obezbedjivati?

Ili bolje, zaboravi na moje na srpskom jeziku nemusto postavljeno pitanje. Odgovori Nikolicu na pitanje glede obezbedjenja. Mislim, sta si se u'vatio mene, kad ni srpski ne znam da pitam?

P.S. Izvini za zbunjivanje usled mog loseg srpskog, bas sam nejasan bio...
nebicanin nebicanin 03:42 03.10.2011

Re: Predlog

Dobro, majku mu, takve stvari obezbedjuje drzava i ustav. Kako bi se dopalo tebi da placas obezbedjenje ako zelis da pikas basket?
bookbinder bookbinder 04:02 03.10.2011

Re: Predlog

nebicanin
Dobro, majku mu, takve stvari obezbedjuje drzava i ustav. Kako bi se dopalo tebi da placas obezbedjenje ako zelis da pikas basket?


Nista ti ne kapiras! Nije Spadalo pricao o tome ko ce obezbedjivati, nego o tome ko ce obezbediti kulturno-umetnicka desavanja. I edukovanje gradjana, i sprovodjenje Ustava i...sve ono sto smo svi mi delegirali civilnom drustvu naivno verujuci da je zaista civilno

P.S. A ja sam ga naveo na stranputicu svojim losim jezikom, pitanjem o tome "ko ce sve to obezbediti". Kriv sam, znam...
spadalo92 spadalo92 06:41 03.10.2011

Re: Predlog

bookbinder
spadalo92
Ti nisi pitao ko ce obezbedjivati, nego ko ce obezbediti. Je l' znas razliku?


Znam, prvo je nesvrseni, drugo svrseni glagol.

Nego, ako ti je tako lakse, da razmisljas u nesvrsenim radnjama, onda da preformulisem pitanje. Dakle, ko ce sve to (bezbedonosno, da ne bude zabune, bas smo zbunjljivi nocas) obezbedjivati?

Ili bolje, zaboravi na moje na srpskom jeziku nemusto postavljeno pitanje. Odgovori Nikolicu na pitanje glede obezbedjenja. Mislim, sta si se u'vatio mene, kad ni srpski ne znam da pitam?

P.S. Izvini za zbunjivanje usled mog loseg srpskog, bas sam nejasan bio...

U pravu si, a ja sam pogresio. Naravno da je isti glagol u pitanju. I naravno da sam lupio, kao onaj pandur iz vica: "Znam ja sve te termite, samo ne umem da se zarazavam". Ali ja sam stariji covek, a bila je kasna noc i eto...opala koncentracija. Medjutim ta dva oblika istog glagola u svakodnevnom zivotu imaju razlicite konotacije.

"...ko ce sve to obezbediti?" shvatio sam kao "ko ce obezbediti materijalna sredstva da se sve to realizuje?"
bookbinder bookbinder 21:54 05.10.2011

Re: Predlog

Tek sam sad stigo da pogledam Blog nakon vise od dva dana...

spadalo92
U pravu si, a ja sam pogresio. Naravno da je isti glagol u pitanju. I naravno da sam lupio, kao onaj pandur iz vica: "Znam ja sve te termite, samo ne umem da se zarazavam". Ali ja sam stariji covek, a bila je kasna noc i eto...opala koncentracija. Medjutim ta dva oblika istog glagola u svakodnevnom zivotu imaju razlicite konotacije.

"...ko ce sve to obezbediti?" shvatio sam kao "ko ce obezbediti materijalna sredstva da se sve to realizuje?"


Ma da, skapirao sam ja iz tvog odgovora da se i tako moze shvatiti, ali je isto tako jasno i na sta sam ja mislio, pogotovu u svetlu cele price o sigurnosti i mojoj eksplicitnoj referenci na Nikolicev post. Zato mi se pominjanje mojih ocena iz srpskog ucinilo preteranim.

Mada, i ja sam bio grub u odgovorima. Tu ti ja moram uputiti izvinjenje. Razlog (ne i opravdanje) je da sam se u diskusiji s tobom ubacio u isti mod kao i u svom komentaru nize, gde sam malo grublje nastupio prema domacinu ovog bloga. Biti grub i svadjalacki nastrojen je, naravno, neproduktivno, ali u ovom slucaju sam to uradio pomalo tendenciozno jer je autor ovog bloga ujedno i javna licnost, i to licnost koja itekako (OK, barem donekle, ako vec ne itekako) moze da utice na resavanje problema o kome pise, pa sam pomislio da bi ga i na ovaj nacin trebalo podsetiti na tu cinjenicu. Ali me onda poneo zar, pa sam u istom tonu nastavio i sa tobom

Jos jednom, izvini. A Krletu se necu izvinjavati, vidim da je vec navikao na taj ton. Sto je za javnu licnost dobro (mislim, biti kul u vezi s tim), naravno...
babmilos babmilos 23:05 02.10.2011

opet spinovanje

lipo je večeras pratiti medije i pamtiti ko je dobio partijski zadatak da spinuje problem. olja & nebojša, naravno, to je bio fiks.

Evo ti spineru u nos suština a ti slobodno nastavi da budeš dobro plaćeni debelokožac:

nije ovde reč o gejovima i gejkama, o „ljudskim pravima“, „slobodi izražavanja“ itd; ovde je reč o tome ko je u ovoj zemlji na vlasti. Imali smo oružanu pobunu JSO, pobunu čiji cilj je bio rušenje ustavnog poretka, pa ni tada vlast nije reagovala odlučno, kako je morala. Niko ništa nije naučio iz toga. I nemojte posle reći da niste bili upozoreni na vreme. (Miloš Vasić, Danas)
a_jovicic a_jovicic 00:48 03.10.2011

Re: opet spinovanje ... u velikom stilu

babmilos
nije ovde reč o gejovima i gejkama, o „ljudskim pravima“, „slobodi izražavanja“ itd; ovde je reč o tome ko je u ovoj zemlji na vlasti. Imali smo oružanu pobunu JSO, pobunu čiji cilj je bio rušenje ustavnog poretka, pa ni tada vlast nije reagovala odlučno, kako je morala. Niko ništa nije naučio iz toga. I nemojte posle reći da niste bili upozoreni na vreme. (Miloš Vasić, Danas)

... svaka čast za citat!

Aj'mo još malo da razradimo temu ... OK ... ajde da za trenutak ostavimo LGBT zajednicu po strani (oni se bore za svoja prava kako znaju i umeju ... pa kad angažuju nekog profesionalca možda će i da budu efikasniji) ... Ono što mene prilično brine kao gradjanina poniznog zemlje Srbije a koji još uvek nije na meti patriJotskih "omladinaca" je kako će sutra država mene da zaštiti kada moja prava budu ugrožena?

... a koja to pa sad moja prava?!? Ne, ne tražim da mi država obezbedi platu ni posao (za to moram sam da se potrudim) ... ne tražim ni stan (i njega ću sam morati da zaradim) ... ne očekujem više ni besplatnu zdravstvenu zaštitu (dobro de ... znam da je imam al' besplatna usluga je malo spora pa onda trpi pos'o i plata) ... u stvari ja od ove države ne tražim ništa više nego što imaju svi oko mene ... ALI ...

Šta ako sutra neko proglasi mene "sumnjivim licem" zato što sam:

1. ateista (znači "nisam" Srbin pošto jel'te Srbin mora da bude pravoslavac)

2. ne želim da se ženim ni da pravim decu (znači ne produžavam srBsku "rasu" i na taj način branim vaskoliko srBstvo od svih mrskih stranih agresora)

3. kritikujem ono što nije dobro u društvu (znači dajem legitimitet mrskim neprijateljima Srba i na taj način činim "izdaju" viših nacionalnih ... ili bolje reći nacionalističkih ... ciljeva)

4. ne očekujem da će se delovima teritorije koje smo izgubili zahvaljujući nesposobnim političarima ikada više upravljati iz Beograda (uh ... ovde može i država da me raspali što nisam naučio preambule Ustava k'o Očenaš)

5. javno nastupim sa svim ovim stavovima (hm ... i ovaj blog mu dodje neki javni nastup)

... sve u svemu dospem na listu patriJotskih organizacija koje u meni vide neprijatelja br. 1 vaskolikog SrBstva pa prikupe odgovarajuće "obaveštajne" podatke o cilju (ih taj Facebook ... kud' ga otvorih) ... a još im ponestane spoljašnjih neprijatelja (i LGBT populacije koja se zatvori u četir' zida) pa se okrenu sledećoj grupaciji (1-4)

E sad ja kao gradjanin pokorni koji plaća poreze da se od istih finansiraju "instrumenti" države naivno verujem da će me "instrumenti" zaštititi ... kako ... ne da me neko prebije (ili nešto gore) pa da onda jure počinioce, nego da se potrude da niko nikoga u ovoj državi ne prebije zato što misli drugačije ... MEDJUTIM! ...

1. nasilnici koriste sredstva komunikacije koje ova država ne može da kontroliše (zahvaljujući konceptima "arapskog proleća" lepo lansiranih od istih tih "mrskih stranih neprijatelja" protiv kojih se nasilinici kao bore)

2. nasilnici su organizovani, tj. ne deluju spontano već koordinisano i planski, poznajući elemente asimetričnog ratovanja i terorističkog delovanja.

3. nasilnici su bliski delu klera (a jel'te, većina u državi su Srbi-pravoslavci pa im se nije zamerati pred izbore ... a uvek će biti nekih izbora)

4. nasilnici su i populisti ("brane" socijalnu jednakost i "pravu ljubav" ali samo za "prave Srbe" )

... sve ovo mi nešto smrducka na onog "smešnog" molera sa brčićima ... ili bar na onoga od koga je isti nasledio ideologiju (lika sa kockastom bradom od milja zvanog Duče)

... i tako ja saznam da "niko nije jači od države" ali "nije baš sad vreme" da me brane!

Lepo neki gledalac spomenu u "Utisku" da se večeras Djilas ponaša k'o Nevil Čemberlen prepuštajući Sudete Hitleru kako bi ga umilostivio da ne pravi belaj (a znamo kako se to završilo)

Aj' sad ponovo računaljku u ruke (a idu i sveži podaci sa popisa) pa lepo da vladajuće stranke saberu šta će više da ih košta na sledećim izborima ... "njuškanje" sa huliganima i klero-fašistima ... ili Sablja 2 sa sve "sečom knezova" u sudstvu i obezbedjivanjem hitnog procesuiranja onih dela koja se godinama razvlače zbog "pravdi za Uroše" ili slične nasilnike! (mogu lepo da dobiju i konsalting ... eno šta bi sa Londonom koji pališe 3 dana ... samo još 3 im je trebalo da napune zatvore pravosnažno obradjenim "subjektima" ... sve može kad ti sudnice rade 24h a sudije ne moraju da se plaše koja će partija da pobedi na sledećim izborima pa da pitaju optužene čiju partijsku knjižicu imaju)
8c_competizione 8c_competizione 01:06 03.10.2011

Re: opet spinovanje ... u velikom stilu

bez komentara, sem SAVRSHENO

Aj' sad ponovo računaljku u ruke (a idu i sveži podaci sa popisa) pa lepo da vladajuće stranke saberu šta će više da ih košta na sledećim izborima ... "njuškanje" sa huliganima i klero-fašistima ... ili Sablja 2 sa sve "sečom knezova" u sudstvu i obezbedjivanjem hitnog procesuiranja onih dela koja se godinama razvlače zbog "pravdi za Uroše" ili slične nasilnike! (mogu lepo da dobiju i konsalting ... eno šta bi sa Londonom koji pališe 3 dana ... samo još 3 im je trebalo da napune zatvore pravosnažno obradjenim "subjektima" ... sve može kad ti sudnice rade 24h a sudije ne moraju da se plaše koja će partija da pobedi na sledećim izborima pa da pitaju optužene čiju partijsku knjižicu imaju)
freehand freehand 06:45 03.10.2011

Re: opet spinovanje ... u velikom stilu

a_jovicic
babmilos
nije ovde reč o gejovima i gejkama, o „ljudskim pravima“, „slobodi izražavanja“ itd; ovde je reč o tome ko je u ovoj zemlji na vlasti. Imali smo oružanu pobunu JSO, pobunu čiji cilj je bio rušenje ustavnog poretka, pa ni tada vlast nije reagovala odlučno, kako je morala. Niko ništa nije naučio iz toga. I nemojte posle reći da niste bili upozoreni na vreme. (Miloš Vasić, Danas)

... svaka čast za citat!

Aj'mo još malo da razradimo temu ... OK ... ajde da za trenutak ostavimo LGBT zajednicu po strani (oni se bore za svoja prava kako znaju i umeju ... pa kad angažuju nekog profesionalca možda će i da budu efikasniji) ... Ono što mene prilično brine kao gradjanina poniznog zemlje Srbije a koji još uvek nije na meti patriJotskih "omladinaca" je kako će sutra država mene da zaštiti kada moja prava budu ugrožena?

... a koja to pa sad moja prava?!? Ne, ne tražim da mi država obezbedi platu ni posao (za to moram sam da se potrudim) ... ne tražim ni stan (i njega ću sam morati da zaradim) ... ne očekujem više ni besplatnu zdravstvenu zaštitu (dobro de ... znam da je imam al' besplatna usluga je malo spora pa onda trpi pos'o i plata) ... u stvari ja od ove države ne tražim ništa više nego što imaju svi oko mene ... ALI ...

Šta ako sutra neko proglasi mene "sumnjivim licem" zato što sam:

1. ateista (znači "nisam" Srbin pošto jel'te Srbin mora da bude pravoslavac)

2. ne želim da se ženim ni da pravim decu (znači ne produžavam srBsku "rasu" i na taj način branim vaskoliko srBstvo od svih mrskih stranih agresora)

3. kritikujem ono što nije dobro u društvu (znači dajem legitimitet mrskim neprijateljima Srba i na taj način činim "izdaju" viših nacionalnih ... ili bolje reći nacionalističkih ... ciljeva)

4. ne očekujem da će se delovima teritorije koje smo izgubili zahvaljujući nesposobnim političarima ikada više upravljati iz Beograda (uh ... ovde može i država da me raspali što nisam naučio preambule Ustava k'o Očenaš)

5. javno nastupim sa svim ovim stavovima (hm ... i ovaj blog mu dodje neki javni nastup)

... sve u svemu dospem na listu patriJotskih organizacija koje u meni vide neprijatelja br. 1 vaskolikog SrBstva pa prikupe odgovarajuće "obaveštajne" podatke o cilju (ih taj Facebook ... kud' ga otvorih) ... a još im ponestane spoljašnjih neprijatelja (i LGBT populacije koja se zatvori u četir' zida) pa se okrenu sledećoj grupaciji (1-4)

E sad ja kao gradjanin pokorni koji plaća poreze da se od istih finansiraju "instrumenti" države naivno verujem da će me "instrumenti" zaštititi ... kako ... ne da me neko prebije (ili nešto gore) pa da onda jure počinioce, nego da se potrude da niko nikoga u ovoj državi ne prebije zato što misli drugačije ... MEDJUTIM! ...

1. nasilnici koriste sredstva komunikacije koje ova država ne može da kontroliše (zahvaljujući konceptima "arapskog proleća" lepo lansiranih od istih tih "mrskih stranih neprijatelja" protiv kojih se nasilinici kao bore)

2. nasilnici su organizovani, tj. ne deluju spontano već koordinisano i planski, poznajući elemente asimetričnog ratovanja i terorističkog delovanja.

3. nasilnici su bliski delu klera (a jel'te, većina u državi su Srbi-pravoslavci pa im se nije zamerati pred izbore ... a uvek će biti nekih izbora)

4. nasilnici su i populisti ("brane" socijalnu jednakost i "pravu ljubav" ali samo za "prave Srbe" )

... sve ovo mi nešto smrducka na onog "smešnog" molera sa brčićima ... ili bar na onoga od koga je isti nasledio ideologiju (lika sa kockastom bradom od milja zvanog Duče)

... i tako ja saznam da "niko nije jači od države" ali "nije baš sad vreme" da me brane!

Lepo neki gledalac spomenu u "Utisku" da se večeras Djilas ponaša k'o Nevil Čemberlen prepuštajući Sudete Hitleru kako bi ga umilostivio da ne pravi belaj (a znamo kako se to završilo)

Aj' sad ponovo računaljku u ruke (a idu i sveži podaci sa popisa) pa lepo da vladajuće stranke saberu šta će više da ih košta na sledećim izborima ... "njuškanje" sa huliganima i klero-fašistima ... ili Sablja 2 sa sve "sečom knezova" u sudstvu i obezbedjivanjem hitnog procesuiranja onih dela koja se godinama razvlače zbog "pravdi za Uroše" ili slične nasilnike! (mogu lepo da dobiju i konsalting ... eno šta bi sa Londonom koji pališe 3 dana ... samo još 3 im je trebalo da napune zatvore pravosnažno obradjenim "subjektima" ... sve može kad ti sudnice rade 24h a sudije ne moraju da se plaše koja će partija da pobedi na sledećim izborima pa da pitaju optužene čiju partijsku knjižicu imaju)

Za tebe je Bog zadužen kao obezbeđenje.
a_jovicic a_jovicic 09:50 03.10.2011

Re: opet spinovanje ... u velikom stilu

freehand
Za tebe je Bog zadužen kao obezbeđenje.

E ako će on da me čuva od onih koji biju u njegovo ime onda sam stvarno naje*ao!
freehand freehand 10:43 03.10.2011

Re: opet spinovanje ... u velikom stilu

E ako će on da me čuva od onih koji biju u njegovo ime onda sam stvarno naje*ao!


Po narodnoj izreci to mu je dužnost.
mariopan mariopan 12:39 03.10.2011

Re: opet spinovanje ... u velikom stilu

... sve može kad ti sudnice rade 24h a sudije ne moraju da se plaše koja će partija da pobedi na sledećim izborima pa da pitaju optužene čiju partijsku knjižicu imaju)

Za ceo komentar

Država ne radi svoj posao.

Krstiću, ne brini o tome šta je LGBT uradila za sebe, brini o tome šta DS sa satelitima i Tadić NIJE uradio za sve nas. Pojeli su nam godine života. Mi smo u rupi bez dna koju su nam iskopali, moralno, materijalno, neslobodni po svim merilima i mi i LGBT, zemljom vlada mafija i kriminal kome je sada država dala legitimitet - zahtevi kriminalaca su uvaženi.... Javi to Tadiću ako možeš. Kraj priče.
spadalo92 spadalo92 13:17 03.10.2011

Re: opet spinovanje ... u velikom stilu

freehand
E ako će on da me čuva od onih koji biju u njegovo ime onda sam stvarno naje*ao!


Po narodnoj izreci to mu je dužnost.
Nije on neki tamo običan...on je šef obezbeđenja.
pnbb pnbb 16:37 04.10.2011

Re: opet spinovanje ... u velikom stilu

Za tebe je Bog zadužen kao obezbeđenje.

ponekad briljiras, mora se priznati
tetkino tetkino 23:07 02.10.2011

Prava, pravda i ostalo

Pričamo o pravima LBGT i/ili heteroseksualaca a nikad niko da pomene pravo aseksualaca. Pa i oni su ljudi.
Ako cemo paradu, onda cemo paradu za sve.
Prvo dan porodice, pa onda Ponosa, pa onda svi oni kojima je celibat stvar izbora da imaju svoju paradu, pa onda oni koji imaju fetiše...
Svaki dan po parada. Pa da se svi iskažemo u svoj svojoj različitosti.
A ne samo neki i to samo ponekad.

Kazu ljudi gey parovi nemaju pravo na brak.
Nemam ništa protiv.
Ali da se prvo da pravo svim poligamistima da se udruže.
Poligamija je nekad bila, a gey brak nikad nije bio. Osim toga i zagovornika poligamije ima više od gay parova.
Da mi fino preformulišemo sadašnju definiciju braka sa "zajednica muškarca i žene, koja se zasniva radi stvaranja potomstva" na "brak je zajednica 2-4 učesnika, istog ili različitog pola, koju zasnivaju punoletni gradjani, zato što to žele"

Kažu da je problem što ih nema u školama. Slažem se. Samo nam još oni fale, uz vukove na grani i ovce koje prave gnezda, prosto je to poslednja stvar koja nam još nedostaje. Predlažem da se isti drže odmah pre ili posle časa iz veronauke.
Darvin će sam da napusti zgradu i tako obezbedi više prostora.

Pozdrav Srbiji - zemlji koja slavi Heroja Milana Tepića i generala Trifunovića
Zemlji čiji predsednik novu klasu vojnika dočekuje sa "Srbija više nikada i ni zbog čega neće ratovati"
Srbiji zemlji gde gradonačelnik glavnog grada može mrtav ladan da kaže da ima grupa ljudi koju on baš i ne bi pustio da šeta po njegovom gradu.
Zemlji u kojoj aktivisti LBGT populacije u istoj rečenici u kojoj se zalažu za apsolutno poštovanje ljudskih prava, mogu da dodaju da ih nije briga koliko će ljudi da pogine da se njihova prava poštuju...

Ovde bi normalan brzo poludeo, sreća samo što takvih nema više, pa se mi ludi i zbunjeni možemo fino ispričati - sami sa sobom, uglavnom, jer je mnogo velika gnjavaža da baš pored sebe, još i neke druge slušamo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:18 02.10.2011

Re: Prava, pravda i ostalo

Zemlji čiji predsednik novu klasu vojnika dočekuje sa "Srbija više nikada i ni zbog čega neće ratovati"

Imam malu ispravku. Umesto ovog rekao je : "Srbija ne želi rat...".
svalrij svalrij 23:30 02.10.2011

Re: Prava, pravda i ostalo

Bolje da je Predsednik rekao ono prvo,umesto onoga sto je rekao:"Srbija ne zeli rat" Ergo,osim ako na to ne bude prinudjena,eto nam neminocno rata i novog Milosevica.
abrasax abrasax 00:46 03.10.2011

Re: Prava, pravda i ostalo

Ali da se prvo da pravo svim poligamistima da se udruže.



A ne - to bi onda bili svingeri! Poligamni neka u kućnom okruženju obeležavaju svoj praznik, inače nikad neće moći da budu to što jesu!
a_jovicic a_jovicic 03:04 03.10.2011

Re: Prava, pravda i ostalo

Nebojsa Krstic
Zemlji čiji predsednik novu klasu vojnika dočekuje sa "Srbija više nikada i ni zbog čega neće ratovati"

Imam malu ispravku. Umesto ovog rekao je : "Srbija ne želi rat...".

A da "reciklira" onu "narodnu" ... "Radite kao da će 100 godina biti mir - sprem'te se sprem'te k'o da će sutra da pukne bure baruta"
man ray loves me man ray loves me 23:26 02.10.2011

ne bas

nisam bas sigurna.
ne verujem da vecina u srbiji ne zna sta je to homoseksualac. mislim, ajde, ljudi su gej odvajkada, svako od nas ima u porodici nekog ko se nikada nije udao/ozenio, ko gaji diskretno odredjeni lifestyle... samo sto oni ne smeju ili ne zele da to otvoreno kazu.
netrpeljivost dolazi od toga sto agresivnim ljudima drustvo salje poruku da su gej osobe dozvoljene mete.
oci su mi se otvorile kad sam procitala nedavni intervju u gardijanu jedne zene koja nosi burku. kao sto znate, nedavno je u francuskoj donet zakon da je to zabranjeno. ona kaze da je njen zivot donosenjem tog zakona postao takav da sada kad udje u samoposlugu svaka budala daje sebi za pravo da je vredja, da joj pljuje u lice, da joj govori da se vrati nazad... sto ranije nije bilo slucaj. drustvo je poslalo poruku da je to u redu, da ce oni koji to rade proci nekaznjeno.
ista stvar.
bas pre par dana citam neku definiciju na vukajliji koja aludira na to da druga za koga 'sumnjas da je...' treba politi benzinom. ladno! i nikom nista. a da im zatvore sajt zbog toga kao sto bi trebalo, bilo bi sasvim drugacije.
na zalost nacin da se promeni drustvena svest agresivnog dela drustva je batina. nema druge. obican gradjanin i njegova homofobija ovde nisu (toliki) problem, taj nece da izadje sa motkom na ulicu.

ta ideja da 'nas prijatelj gej' treba da nam se predstavi i da nas ubedi da je super pa da mi to vidimo podseca me na jednu epizodu simpsona u kojoj jedan peder homeru spasi zivot. homer na kraju kaze - evo, vidim da si super covek, prevario sam se. jedino sto je potrebno je da neko ko je gej spasi zivot svakom od nas i bicemo ravnopravni :))))
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:33 02.10.2011

Re: ne bas

na zalost nacin da se promeni drustvena svest agresivnog dela drustva je batina. nema druge.

Mali je problem što i oni iz "agresivnog dela društva" misle isto. Nije valjda da i "nenasilni delovi društva" treba da se late batine kako bi se rešili problemi nasilja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana