Društvo| Životni stil

Nekoliko saveta organizatorima Parade ponosa

Nebojsa Krstic RSS / 02.10.2011. u 22:27

 

 Najčešće izrečena primedba organizatora ovogodišnje Parade ponosa glasi da u poslednjih godinu dana država nije učinila ništa kako bi se ovogodišnja Parada održala bez nasilja, ili kako je jedan od pripadnika LGBT populacije rekao u večerašnjem Utisku, uz bar nekakvo malo i prihvatljivo nasilje.

Ajde nek je i tako. Neka država nije učinila mnogo. Neka nije učinila ništa. I sam imam primedbe na mnoge izjave nekih političara i državnih službenika. O nekima sam pisao na ovom blogu.

Ali bih sada postavio drugo pitanje.

Šta je sama LGBT populacija, odnosno organizacije koje štite njene interese, učinila u poslednjih godinu dana kako bi umanjila odijum javnosti koja je većinski homofobična?

Razlog opštenarodne «homofobije» i nepovoljnog stava prema Paradi ponosa, po mom skromnom mišljenju, je to što ljudi ne znaju lično nikoga ko je LGBT. Pa o onome što ne znaju imaju pogrešnu predstavu. Ljudi o homoseksualcima znaju ono što su videli na TV ili čuli od nekoga ko o tome ništa ne zna. Znaju onoliko koliko smo npr. mi znali o četnicima učeći o njima iz filmova Veljka Bulajića. Dakle, većinski,  svi mi imamo karikaturalnu i izvitoperenu predstavu i o gejevima i o njihovom problemu.

E, ako je tako, a tako je, pitam se šta su same LGBT organizacije učinile u poslednjih godinu dana, kako bi objasnili javnosti da su oni ljudi isti kao svi mi. Da su oni ljudi sa problemima koje imamo svi mi samo uvećanim za onaj deo koji proizvodi homofobija okoline.

Nisam siguran da su uradili mnogo.

Organizatori prošlogodišnje parade su uglavnom nestali iz javnosti. Pojedinci koji nisu, uglavnom su o sebi i svom problemu govorili tabloidima, na tabloidni, kvazihumoristički i senzacionalistički i nekoristan način. Potom su se umesto prošlogodišnjih organizatora, ove godine pojavili potpuno novi ljudi. Za to vreme, organizatori prošlogodišnje tražili su da se ovogodišnja uopšte ne održi.

Na kraju, sada, post festum, organizatori ovogodišnje zabranjene Parade kritikuju policiju konfrontirajući se sa ljudima koji su prošle godine podmetali svoje glave pred kamenice kojom su gađani pederi.

I da ne gnjavim više. Gej organizacije ne mogu da dozvole sebi da im organizacija Parade bude jedina aktivnost. Oni moraju da osmisle mnoštvo neinvazivnih aktivnosti kojima bi se predstavili onima koji nisu delovi militantnih, ekstremističkih, fašistoidnih i sličnih skupina, dakle običnim dobronamernim građanima kojima bi objasnili da biti homoseksualac ne znači ni biti pedofil, ni seksualni manijak, ni silovatelj. Ili bar, da to znači u istoj meri koliko to biva i kod heteroseksualaca. Tuđa ruka svrab ne češe, i zalud će LGBT osobe da se žale na mali trud države, ako same za sebe ne učine ništa korisno.

Tagovi



Komentari (275)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 11:43 03.10.2011

Re: promasaj

Nebojsa Krstic
Krle, bolje da nisi nista pisao na ovu temu, jer nema smisla da branis ono u sta i sam, cini mi se, ne verujes. U Srbiji ima dovoljno Palmi, Nikolica i Dacica (sad vec i Djilasa) da bi im ti pravio drustvo

Bojim se da doktore nisi razumeo poentu.

Ja sam razumeo da je poenta da drzava treba da obezbedi prava ustavom i zakonom zagarantovana. Ako to nije u stanju neka menja zakon, ustav... ili neka pusti nekog drugog to da odradi.
Zasto drzava gradjanima garantuje prava koja gradjani uopste nemaju?
Ako gradjani trebaju sami da sprovode zakone cemu onda drzava?
Znaci ako grupa razularenih gradjana ugrozava moj zivot zato sto sam filatelista drzava nece reagovati da bi izbegla "africki scenario". Moracu da se krijem po rupama da sacuvam zivu glavu kao "neki". Ili da se dodvoravam razularenoj masi dok je ne prodje bes (i da je obrazujem) kao sto se preporucuje u tekstu bloga.

Licno sam protiv "parade" jer je po mom misljenju nepristojna ali po sprovodjenju zakona i ustava Srbija je na nivou "banana drzava" (neka se ne uvrede "banana drzave" .

Briga me i za gejeve i za sve ostale ali za sta "drzavnici" primaju platu osim za konstatacije?
Da li neko ima odgovor?
Srboskeptik Srboskeptik 12:02 03.10.2011

Re: promasaj


Naravoučenije: "Ne savetuj savetnika. It's dead loop."
Inner Party Inner Party 10:32 03.10.2011

Kolo srpskih Sestara, na primer ...



... recimo taj neki humanitarni rad srpskih LGBTQ gradjana bi mogao da izvadi stvar.



arvinkamberi arvinkamberi 11:34 03.10.2011

Samo jedna

Jedna i samo jedna stvar je u pitanju

Als die Nazis die Kommunisten holten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Kommunist.

Als sie die Sozialdemokraten einsperrten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Sozialdemokrat.

Als sie die Gewerkschafter holten,
habe ich nicht protestiert;
ich war ja kein Gewerkschafter.

Als sie die Juden holten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Jude.

Als sie mich holten,
gab es keinen mehr, der protestierte.

Martin Niemöller
Dawngreeter Dawngreeter 11:46 03.10.2011

Savet savetniku

Ja nisam toliko iskusan savetnik kao ti, Nebojsa, ali mislim da imam bolji savet od tebe. Iako nikad nisam savetovao predsednike, ili izgovore za predsednike.

Realno, mislim da je najefikasniji nacin prekidanja homofobije u Srbiji da se pojavis na nekom Obraz/Dveri/Nasi/SPC samitu i otpevas im "Retko te vidjam sa devojkama".
laurenna laurenna 18:01 03.10.2011

Re: Savet savetniku

Spiridon Spiridon 07:37 04.10.2011

Re: Savet savetniku

Realno, mislim da je najefikasniji nacin prekidanja homofobije u Srbiji da se pojavis na nekom Obraz/Dveri/Nasi/SPC samitu i otpevas im "Retko te vidjam sa devojkama".


To bi bilo najprirodnije. Obzirom da je Krle napisao tu pesmu, on bi trebalo da cvrsto stoji iza svoje ideje.
Colin_bgd Colin_bgd 11:54 03.10.2011

Opet zamena teza...

Prvo, ako nekome treba dokaz da su prava ove "populacije" ugrozena, onda je najbolji pokazatelj za to fantasticno mali broj javnih licnosti koje su "izasle" u javnost sa svojom (homo) seksualnom orijentacijom. Da stvarno nije vazno da li je neko ove orijentacije ili nije, mnoge osobe u politici, umetnosti, sportu i slicno bi normalno zivele svoj zivot, a ne "u ormanu". Drugo, ovde se ne radi uopste o tome sta ko misli o lgbt osobama. Ovde se radi o tome da jedna grupa ljudi jednostavno ne moze, ne uspeva, da u javnosti kaze ono sto misli, na nacin na koji to zeli da kaze. Sutra da neko hoce da odrzi paradu kuvacica i kuvaca slatka od sljiva, ne bi bilo nikakvih problema. Takodje i da sutra neko hoce da odrzi paradu pod naslovom "zeni je mesto u kuci, da kuva, pere i pegla" isto ne bi bilo problema. Znaci jasno je da smo mi drustvo sa malim, ogranicenim, selektivnim slobodama, sa nazadnim i anti-civilizacijskim shvatanjima, i da se jos dugo nista povodom toga nece promeniti. I trece, sto je i najtragicnije, ovaj potez vlasti "svi skupovi su zabranjeni" mi jako lici kad je '92 SPS nasao onog "studenta koji nije u strajku", pa ga paradirao po dnevnicima. Tuzno, da tuznije ne moze da bude na sta je svedeno drustvo u Srbiji...

Na kraju, gospodin Krstic malo brka loncice. Nije uopste posao bilo koje grupacije, pa ni lgbt, da se trudi da ih oni drugi vole, cene, razumeju, postuju, i slicne gluposti. To je jedna opasna zamena teza. Jedino sto je bitno u celoj ovoj stvari je to da je samo i jedino drzava odgovorna za to sto joj polu-teroristicke organizacije diktiraju kako da vodi zemlju...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:01 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Nije uopste posao bilo koje grupacije, pa ni lgbt, da se trudi da ih oni drugi vole, cene, razumeju, postuju, i slicne gluposti. To je jedna opasna zamena teza.

Nego im je posao da povećavaju ionako preveliki animozitet pogrešnim nastupima?
looping looping 12:07 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Opet zamena teza...

Zamena teza nije slucajna. Sustina je da gejevi nisu bili dobri i da ih zato drugi ne vole i nisu zasluzili paradu. Neka se malo vise potrude pa dogodine videcemo...

angie01 angie01 12:10 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...


Nego im je posao da povećavaju ionako preveliki animozitet pogrešnim nastupima?


za razliku od huligana, voljene i cenjene grupacije, cijim se zahtevima uslisilo-mimo zakona!
Colin_bgd Colin_bgd 12:14 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Nego im je posao da povećavaju ionako preveliki animozitet pogrešnim nastupima?

Prosto ne mogu da verujem da ne razumete razliku izmedju BITI i RADITI?

Sta oni rade ili ne rade, nije ni najmanje bitno. Onaj ko ih "prihvata" cini to i bez parade, onaj ko ih "mrzi" nece ih zavoleti zbog parade (niti zbog bilo kog drugog njihovog nastupa), ali ponavljam uopste se ne radi o tome. Ako (i) oni imaju pravo da grupno prosetaju kroz grad kao i navijaci, kao i litije, kao i sindikati, kao i bilo ko drugi, zasto to ne moze da se dogodi???
JJ Beba JJ Beba 13:34 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Nebojsa Krstic
Nije uopste posao bilo koje grupacije, pa ni lgbt, da se trudi da ih oni drugi vole, cene, razumeju, postuju, i slicne gluposti. To je jedna opasna zamena teza.

Nego im je posao da povećavaju ionako preveliki animozitet pogrešnim nastupima?

aa tako znači, oni treba da preduzimaju akcije koje odobridite vi, koje odgovaraju tebi, đilasu, DSu i ostalim marketiškim gigantima.
na osnovu koje reference, istarživanja ili studije baštinih tvrdnju da su akcije koje preduzimaju lgbt/gay građani povećale i onako veliki animozitet.
volela bih da navedeš neku referencu

krle spinuješ, zamnejiuješ teze, radiš svoj posao

i kad si već ovde u svojstvu savetnika reci nam šta si ti lično sa tog tvog radnog mesta učinio i doprineo da se taj animozitet smanji.

edit
napisala sam ti gore da u beogradu tokom godine bivaju razna dešavanja koje organizuju lgbt/grej organizacije i nikada na njima nisam videla nikoga iz vlasti. što ne dođeš nekada?
freehand freehand 14:39 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

i kad si već ovde u svojstvu savetnika

Zar nije Krstić ovde u svojstvu blogera, isto kao i ti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:15 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

nikada na njima nisam videla nikoga iz vlasti. što ne dođeš nekada?

Pa zato što ja nemam predrasude prema lgbt narodu, lgbt građanima, lgbt ljudima...

Što se mene tiće neka paradiraju svakoga dana, ja nemam problem s tim. LGBT nemaju sa mnom problema, nemaju ni sa državom već sa javnošću.

To što tvrdim da nemaju problem s državom, ne znači da nemaju problem sa pojedinim državnim činovnicima, funkcionerima, kakogod...Funkcionera ima raznih, ima među njima finog sveta, a ima i prepotopskih hulja. Nisam ih ja birao, nego su izabrani na nekakvim izborima...ali kako bilo, lgbt nemaju problema sa državom, i po mom mišljenju treba da rade nešto što je korisno za njih i njihov položaj, umesto što jednom godišnje vidljivom akcijom čine da se poveća animozitet javnosti prema njima.

Nažalost, teško ćemo, vidim, na ovu temu voditi inteligentan dijalog ako se služimo glupavim parolama i ako se izvređamo.
antioksidant antioksidant 15:16 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

nemaju ni sa državom već sa javnošću.

nemaju ni s javnoscu, imaju s nasilnicima
a s nasilnicima i javnost ima probleme
kada nasilnici odredjuju pravila igre onda se javnost oseca nesigurno
JJ Beba JJ Beba 15:23 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

freehand
i kad si već ovde u svojstvu savetnika

Zar nije Krstić ovde u svojstvu blogera, isto kao i ti?

nije? sve ovo ga se tiče samo kao građanina, nema nikakve veze sa njegovim poslom?
ja kapiram da kad Krle piše o vojsci, o mirisu lavande itakoto da su to utisci vezani za privatno, ali kad se postovi tiču tema koje su važne i koje se tiču svih nas građana ove zemlje, onda se to odnosi na Krstićev posao, za onaj deo njegovog života zašta je plaćen da radi i zašta je kao član vladajuće stranke preuzeo odgovornost. ja nekako to razdvajam.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:25 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Nebojsa Krstic

To što tvrdim da nemaju problem s državom, ne znači da nemaju problem sa pojedinim državnim činovnicima, funkcionerima, kakogod...Funkcionera ima raznih, ima među njima finog sveta, a ima i prepotopskih hulja. Nisam ih ja birao, nego su izabrani na nekakvim izborima...



Pa komšija nije baš tako jednostavno, žališ se na zamenu teza a sam to radiš. Građani su glasali za stranke, a onda ste se vi u DS malo igrali unutrašnje politike i krljanja među prijateljima pa ste postavili činovnike. I fini svet i prepotopske hulje. I sad mi birali, nije nego... Vi birali, Boris Tadić najviše i sad ja kriv. Daj nemoj da nas potcenjuješ, nije ovo Opštinski odbor, nego
Nažalost, teško ćemo, vidim, na ovu temu voditi inteligentan dijalog ako se služimo glupavim parolama i ako se izvređamo.

freehand freehand 15:29 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

i po mom mišljenju treba da rade nešto što je korisno za njih i njihov položaj, umesto što jednom godišnje vidljivom akcijom čine da se poveća animozitet javnosti prema njima.

Potpuno si u pravu. Samo je jedna mala začkoljica tu da mladoj sreću kvari:
to što je trebalo ovaj tekst da napišeš u februaru, ili u aprilu, ili u maju. A ne dan posle zabrane parade.
Da si tako uradio mogli smo i da pokušamo da gej ekipi, možda, pmognemo u poboljšanju vidljivosti i približavanju javnosti.
Ovako, jbg.
Colin_bgd Colin_bgd 15:36 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Što se mene tiće neka paradiraju svakoga dana, ja nemam problem s tim. LGBT nemaju sa mnom problema, nemaju ni sa državom već sa javnošću.

Pa dobro bre, majku mu, dokle cemo ovako. Nije drzava 150 (ili koliko vec) stranica Ustava. Drzava je nesto mnogo vise, komplikovanije, sire, ozbiljnije, i ukljucuje javnost. Sta vredi zakon kad se ne sprovodi? Sta vredi Ustav kad je pisan na wishful-thinking-daydreaming bazi? Sta vredi zivot kad si kmet?

Uostalom, sto rece kolega Freehand, nisam derpe, ali ako se ne raspravlja u javnosti povodom ovog katastrofalnog ponasanja i kapitulacije drzave, sutra ce da biju na ulici zbog pogresnih carapa...

Ili ovo sve samo znaci da nasa elita (u koju i vi kao javna licnost, funkcija, stranka, vlast, itd., spadate) aktivno podrzava te "vrednosti" koje propagiraju ovi teroristi. A to je, u stvari, samo jedna jedina vrednost "ako nije po mom, ima da ti razbijem glavu, i gotovo"...
freehand freehand 15:50 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

JJ Beba
freehand
i kad si već ovde u svojstvu savetnika

Zar nije Krstić ovde u svojstvu blogera, isto kao i ti?

nije? sve ovo ga se tiče samo kao građanina, nema nikakve veze sa njegovim poslom?
ja kapiram da kad Krle piše o vojsci, o mirisu lavande itakoto da su to utisci vezani za privatno, ali kad se postovi tiču tema koje su važne i koje se tiču svih nas građana ove zemlje, onda se to odnosi na Krstićev posao, za onaj deo njegovog života zašta je plaćen da radi i zašta je kao član vladajuće stranke preuzeo odgovornost. ja nekako to razdvajam.

To, Bebo, čak i da je tako, a ja mislim da nije i ne pada mi na pamet da čoveku nepozvan i nepitan oduzimam pravo na privatnost, ne znači da je on ovde "u svojstvu savetnika".
Jer mu i nick ovde "Nebojša Krstić", a ne "Savetnik Nebojša Krstić".
JJ Beba JJ Beba 15:59 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

freehand
i po mom mišljenju treba da rade nešto što je korisno za njih i njihov položaj, umesto što jednom godišnje vidljivom akcijom čine da se poveća animozitet javnosti prema njima.

Potpuno si u pravu. Samo je jedna mala začkoljica tu da mladoj sreću kvari:
to što je trebalo ovaj tekst da napišeš u februaru, ili u aprilu, ili u maju. A ne dan posle zabrane parade.
Da si tako uradio mogli smo i da pokušamo da gej ekipi, možda, pmognemo u poboljšanju vidljivosti i približavanju javnosti.
Ovako, jbg.

evo npr 5. i 6. oktobra se održava seminar Diskriminacija na radnom mestukoju zajedno organizuju ŠKUC LL iz Slovenije, Gayten-LGBT iz Beograda i sekcija žena UGS „Nezavisnost“ u okviru regionalnog projekta „Upravljanje različitostima“
eto šanse da se doprinese razumevanju ovog problema

btw
Protest and solidarity demo against the banning of Belgrade Pride - Budapest 2 October
Colin_bgd Colin_bgd 16:00 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

a ja mislim da nije i ne pada mi na pamet da čoveku nepozvan i nepitan oduzimam pravo na privatnost, ne znači da je on ovde "u svojstvu savetnika".
Jer mu i nick ovde "Nebojša Krstić", a ne "Savetnik Nebojša Krstić".

E, ne moze tako. Ne moze Nebojsa Krstic kao privatno lice da javno prica drugo od onoga sto mora da radi kao savetnik. Moze da misli sta hoce, niko mu ne brani, ali ne moze da se tako lako "raspolucuje" kako mu odgovara. Osim ako nema potvrdu od lekara da ima samca... (bez ljutnje molim...)

Jedina dva objasnjenja ovog paradoksa (vec napisah) su ili da je nasa vlast u potpunosti samoj sebi svrha (u cilju finansijske koristi, na primer) sto znaci da na teritoriji Srbije defakto ne postoji drzava, ili da vlast u potpunosti deli stavove terorista...
JJ Beba JJ Beba 16:10 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

To, Bebo, čak i da je tako, a ja mislim da nije i ne pada mi na pamet da čoveku nepozvan i nepitan oduzimam pravo na privatnost, ne znači da je on ovde "u svojstvu savetnika".
Jer mu i nick ovde "Nebojša Krstić", a ne "Savetnik Nebojša Krstić".

vidi, kada Nebojša Krstić pokrene ovakvu temu meni se onda obraća savetnik predsednika, ja to tako vidim i čitam.
inače ja privatno, Krleta, lekara, šmekera, bivšeg člana idola itakoto znam dugo, imam poštivanje za njega i on to vrlodobro zna, ali kada čitam ovakve njegove tekstove ja vidim osobu koja je u vrhu vlasti i njoj se obraćam.

to je večna tema na ovom blogu, dragi moj free, da li osobe koje su u vlasti i na blogu mogu na blogu da izbegnu odgovrnost onoga čime se bave, a zašta ih mi plaćamo.
dragan7557 dragan7557 16:14 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Što se mene tiće neka paradiraju svakoga dana,

Alo bre, ni kupusijada ni kobasicijada nisu svaki dan!

cerski
JJ Beba JJ Beba 16:16 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Alo bre, ni kupusijada ni kobasicijada nisu svaki dan!

cerski

šteta, a trebalo bi.
i slaninijada
i mudijada
JJ Beba JJ Beba 16:18 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Nažalost, teško ćemo, vidim, na ovu temu voditi inteligentan dijalog ako se služimo glupavim parolama i ako se izvređamo

ti i ja da se vređamo?
taman posla dragi moj
freehand freehand 16:53 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

i mudijada

Cvrc. Nema sirovine ni za taj jedan dan.
JJ Beba JJ Beba 17:18 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

freehand
i mudijada

Cvrc. Nema sirovine ni za taj jedan dan.

da ne bi bilo? u Srba? neeeee
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:04 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

nemaju ni s javnoscu, imaju s nasilnicima

Imaju i s nasilnicima, ali to je lakše rešiv problem...teže rešiv je što javnost većinska ima animozitet...to promeniti teži je deo posla.
antioksidant antioksidant 20:08 03.10.2011

Re: Opet zamena teza...

ali to je lakše rešiv problem...

?
savet za nacionalnu bezbednost je doneo drugaciji zakljucak
teže rešiv je što javnost većinska ima animozitet...
to nije opasno. sve ce leci polako suzivotom. samo da se ne bijemo u glavu medjusobno...
jesen92 jesen92 00:01 04.10.2011

Re: Opet zamena teza...

evo npr 5. i 6. oktobra se održava seminar Diskriminacija na radnom mestukoju zajedno organizuju ŠKUC LL iz Slovenije, Gayten-LGBT iz Beograda i sekcija žena UGS „Nezavisnost“ u okviru regionalnog projekta „Upravljanje različitostima“
eto šanse da se doprinese razumevanju ovog problema

...problem je sto ce na taj seminar da odu oni kojima je manje vise sve jasno..

..Krstic je u pravu sto se tice otpora nenasilnicke javnosti u odnosu na gej osobe i paradu..ja sam negde, u ovim silnim diskusijama oko parade,napisala nesto slicno zato sto imam takva iskustva sa ljudima sa kojima sam u svakodnevnom kontaktu...Vaznije je sto drzava nije bila u stanju da obezbedi jednu obicnu protesnu setnju i sto je dozvolila da huligani diktiraju pravila..ovi nenasilni, kojima se generalno parada ne svidja ne bi palili, rusili, kamenovali i sl.tj oni nisu bili nikakva opasnost za paradu...s obzirom da lgbt ljudima i nije stalo do opste ljubavi nego do ostvarenja nekih svojih prava onda su i oni i vlasti bili u obavezi da objasne siroj javnosti da se radi o protesnoj setnji a ne o promociji homoseksualizma...ovako, odmah su se javili promoteri porodicnih vrednosti i sukob je zamirisao u vazduhu ...a nekome to izgleda odgovara..
abrasax abrasax 02:42 04.10.2011

Re: Opet zamena teza...

Potpuno si u pravu. Samo je jedna mala začkoljica tu da mladoj sreću kvari:
to što je trebalo ovaj tekst da napišeš u februaru, ili u aprilu, ili u maju. A ne dan posle zabrane parade.
Da si tako uradio mogli smo i da pokušamo da gej ekipi, možda, pmognemo u poboljšanju vidljivosti i približavanju javnosti.



kinky kitten kinky kitten 12:13 03.10.2011

spin doctor

Potom su se umesto prošlogodišnjih organizatora, ove godine pojavili potpuno novi ljudi.

ova izjava vam je, stovani Savetnice, u stilu heteronacelnika Djih'ada, koji je u sinocnjem utisku izvalio da se stepen homofobije povecao od proslogodisnje parade ponosa, bez da je trepnuo. verujem da je mislio da je on u medjuvremenu postao veci homofob ali se samo nespretno izrazio.

bilo kako bilo, nije lepo, a nije ni u opisu vaseg (kao i heteronacelnikovog) posla da nepromisljenim i nadasve licnim projekcijama obmanjujete javnost.

ako pogledate sastav organizacionog odbora proslogodisnje parade ponosa koji se pojavljivao na pres konferencijama, od tri lica, ove godine su se pojavljivala cak dva. a bilo je tu svakako jos clanova koji su ucestvovali u organizaciji pp 2010.

nije cudno stoga da ste isto tako pogresno registrovali tokom citave godine samo tabloidne nastupe pojedinih gej aktivista, koji ubr nisu bili u organizaciji ni prosle ni ove pp. ali vase selektivno vidjenje nije razlog za krajnje nepostenu zamenu teza i prebacivanje odgovornosti sa drzave i institucija na lgbt aktivizam.

ministar policije i, podseticu vas (a svi nekako uporno to zaboravaljaju), POTPREDSEDNIK VLADE SRBIJE, izneo je obavestajne podatke o neredima koji su planirani za 2. oktobar. stovani Savetnice, po svemu sto je nareceni senzacionalisticki obelodanio, ispada da je u ovoj zemlji homofobija najmanji problem. ova drzava ima ozbiljan problem s unutrasnjim TERORIZMOM! a ne mozete ocekivati da se lgbt aktivisti ukljuce u borbu protiv istog. cime? sljokicama? to je posao specijalnih antiteroristickih jedinica, tuzilastva, sudstva i pre svega drzavnika, koje u aktuelnoj vladi srbije glume nekakvi politikanti, da se tako eufemisticki izrazim.

prema tome, opet, po ko zna koji put, u vrlo osetljivim trenucima u zemlji, za pitanja od najvaznijeg bezbednosnog znacaja po SVE gradjane i gradjanke srbije, masite temu. zastrasujuce i tuzno.

Za to vreme, organizatori prošlogodišnje tražili su da se ovogodišnja uopšte ne održi.

od organizatora proslogodisnje pp, u organizaciji ovogodisnje nisu ucestvovali samo clanovi gej strejt alijanse. da li vi to hocete da kazete da je gsa trazila zabranu odrzavanja parade ponosa 2011?
palilula92 palilula92 12:24 03.10.2011

gradonacelnik

Hocemo li mo ikada moci da glasamo za gradonacelnika ili ce nam on doveka biti nametan?
alselone alselone 12:29 03.10.2011

Re: gradonacelnik

palilula92
Hocemo li mo ikada moci da glasamo za gradonacelnika ili ce nam on doveka biti nametan?


angie01 angie01 12:30 03.10.2011

Re: gradonacelnik

Hocemo li mo ikada moci da glasamo za gradonacelnika ili ce nam on doveka biti nametan?


gradonacelnik koji ce biti domacni u svom gradu i brinuti o svim njegovim stanovnicima!

heteronacelnika Djih'ada
dahija!
palilula92 palilula92 12:52 03.10.2011

Re: gradonacelnik

gradonacelnik koji ce biti domacni u svom gradu i brinuti o svim njegovim stanovnicima!


e, bas takvi, zamisli, ljudi vole svog gradonacelnika i on ne radi po partijskoj liniji nego za dobrobit svog grada i gradjanstva- cudan koncept ali treba probati
angie01 angie01 13:05 03.10.2011

Re: gradonacelnik

cudan koncept


da, krajnje perverzno!
antioksidant antioksidant 13:08 03.10.2011

Re: gradonacelnik


palilula92
gradonacelnik koji ce biti domacni u svom gradu i brinuti o svim njegovim stanovnicima!


e, bas takvi, zamisli, ljudi vole svog gradonacelnika i on ne radi po partijskoj liniji nego za dobrobit svog grada i gradjanstva- cudan koncept ali treba probati
ѕамисли још чуднији концепт у коме београђани воле ђиласа, баш таквог какав јесте... (а не треба пуно замишљати - само отворити очи - већина би гласала ђиласа - да нема багажа дс-а као странке на власти добио би већину без икаквих проблема)
kinky kitten kinky kitten 13:43 03.10.2011

Re: gradonacelnik

angie01
gradonacelnik koji ce biti domacni u svom gradu i brinuti o svim njegovim stanovnicima!

heteronacelnika Djih'ada
dahija!

kaba-dahija <_<
Bili Piton Bili Piton 16:44 03.10.2011

Re: gradonacelnik

antioksidant

(а не треба пуно замишљати - само отворити очи - већина би гласала ђиласа - да нема багажа дс-а као странке на власти добио би већину без икаквих проблема)


I ja kažem, po prirodi stvari mesto mu je u dverima a ne u DSu, stvarno ne znam šta taj čovek čeka više.
freehand freehand 13:17 03.10.2011

Samo da ne zaboravim:

da se još malo autujem;

Ne, nisam peder.
Ali sa organizatorima i učesnicima Prajda delim iste (deklarisane) vrednosti. Za razliku od naših političara koji u svojim debilnim izjavama, umesto da kažu "ja nisam peder" pričaju kako ne dele iste vrednosti - ja jesam za mir, slobodu, toleranciju, nenasilje, jednakost.
Bez ostatka i bez dileme.
gorran2 gorran2 13:22 03.10.2011

Re: Samo da ne zaboravim:

freehand
da se još malo autujem;
Ne, nisam peder...

Niko nije savršen...

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:51 03.10.2011

Re: Samo da ne zaboravim:

freehand

Ne, nisam peder.


ma to je jasno, al izgleda da ćeš da se kandiduješ za miss sveta:


freehand
ja jesam za mir, slobodu, toleranciju, nenasilje, jednakost.


p.s.
nemoj se ljutiš, nisam mogao da izdržim
freehand freehand 14:12 03.10.2011

Re: Samo da ne zaboravim:

vrabac_u_steni
freehand

Ne, nisam peder.


ma to je jasno, al izgleda da ćeš da se kandiduješ za miss sveta:


freehand
ja jesam za mir, slobodu, toleranciju, nenasilje, jednakost.


p.s.
nemoj se ljutiš, nisam mogao da izdržim

Pa to je potpuno ok. To što nisam peder ne znači da ne volim muškarce.
Odnosno da nisam plavuša.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:27 03.10.2011

prajd

ne razumem zasto svi govore o Prajdu, kada ono sto je trebalo da bude nije Prajd, nego protesna setnja, demonstracije, sta god, samo ne Prajd.

Nije Prajd kada kolona ljudi ide ulicama s transparentom, zastavom, balonom.

Prajd je raskalasni karneval, koji se organizuje u frendli sredini, u toplom mesecu.

A nas Prajd, koji to nije, nego protest, u oktobru.

Da li to organizatori hoce da preskoce prvi nivo borbe za prava javnog okupljanja?

Da li neko razmislja da brzopozezni i povrsni na citanju, cim cuju Prajd, odmah vide tipove u tangama po ulicama?

Da bi se doslo do karnevalsko zezatorske atmosfere, do maskenbala i ludovanja, ne moze da se preskoci prvi nivo.

Pa cak i da je okruzenje frendli za pravi Prajd, otkud oktobar? Prajd se drzi u drugim kalendarskim mesecima. Zbog lepog vremena.

digresija: Kada se po ulicama slavi Kraljicin rodjendan u Holandiji, onda je to 31 aprila, iako se kraljica Beatrix rodila u janauaru ili u tako nekom smrz mesecu. Zapravo se slavi rodjendan njene keve, jer pada bas kad treba. U april.

Ko me ovo lici na cepidlacenje, izvinjavam se. U Srbiji su ljudi svikli na demonstracije. Na karnevale i parade nisu, sem na vojne.

Zasto ne demosntracije i to ne samo jednom godisnje? Pa onda jednom i taj Prajd.

A dotle, sto neko rece gore, vec od vrtica preko osnovne skole treba edukovati i decu i roditelje. Sistemski.


cult cult 17:12 03.10.2011

Re: prajd

Ko me ovo lici na cepidlacenje, izvinjavam se.

Ne liči. Nadam se da će pročitati ko treba i skapirati.
angie01 angie01 17:33 03.10.2011

Re: prajd

parade nisu, sem na vojne.


eee, to su bila vremena-tad se znalo ko kosi, a ko vodu nosi!
bocvena bocvena 16:46 03.10.2011

Evo edukacije...

samo što nije:)

Ako je već kačeno, izvinite!
zoja444 zoja444 17:18 03.10.2011

Re: Evo edukacije...

jel izasao ovaj film?
bocvena bocvena 17:58 03.10.2011

Re: Evo edukacije...

Nije. Nadam se da se Dragojeviću vratio mozak i da neće biti ono - dobar trejler, loš film:)
zoja444 zoja444 19:42 03.10.2011

Re: Evo edukacije...

bocvena


tnx.
legalizacijabg legalizacijabg 17:50 03.10.2011

IDEJA ZLATA VREDNA

Sto rece primarijus savetnik, da ste ulozili delic vremena potrosen u trtljanju o paradi u dijalog sa vecinskom populacijom tjs popularisanje ideje razlicitosti kao drustveno bogastvo,bez naturanja stavova,postigli bi ste mnoooogo vishe.

Posto na ljutu ranu ide ljuta trava,preporucam jedno saopstenje gde se lgbt populacija deklarishe kao patriotski suplement zajednice,i gde pruza podrsku ugrozenom delu narodu na severu Kosmeta uz obecanje da cete raditi na informisanju njihove ugrozenosti putem prijateljskih medija na zapadu,.garantujem omeksavanje stava vecine i porast simpatija za vashu borbu.svoj se svome raduje,tjst sistemom spojenih sudova dobrodoslica vashoj podrsci ugrozene sabrace na Kosovu,prosirice se na vecinsku Srbiju,a bome cuce se i na dvoru,tjs patrijarshiji

Eh da.Miletica da maskirate i u najlepsu vecernju toaletu,ipak ne bi bio odgovarajuci za ovaj zadatak
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:23 03.10.2011

You ain’t seen nothing yet

Bilo mi je žao kada sam čuo da je država Srbija ovih dana zabranila održavanje Druge parade ponosa u Beogradu. Ali, ne previše. U pravu su oni koji, kada moraju, potežu za onom mnogo poznatom izrekom - da jedna izgubljena bitka ne znači izgubljen rat.

Naime, ne smatram da su ovom državnom odlukom, koja je u najmanju ruku – clumsy, gejevi u Srbiji postali - gubitnici. Nisu. Borba se nastavlja.

Ako su Srbi takav narod da Kosovsku bitku iz XIV veka, koja je bila čist poraz, i danas smatraju pobedom, i gejevi ovu sramnu državnu odluku – da se ne dozvoli održavanje Druge parade ponosa u Beogradu – mogu smatrati svojom pobedom.

O NJIMA (gejevima, ili LGBT populaciji) toliko mnogo se govorilo ovih dana u Srbiji, a to je izuzetno važno. To miriše per se na uspeh. Drugi uspesi će slediti.

Biću konkretan: ja sam poslednjih dana povremeno navraćao na blog B92 i viđao svakake pokude, do prostaštva, na račun gospodina Gorana Miletića i njegovog odbrojavanja dana do dogadjaja koji se, eto, nije dogodio. A ja smatram da je on uradio odličan posao, pa mu skidam kapu. Chapeau bas! Hats off!

Skidam kapu i onima, a nije ih bilo malo, koji su umeli da ispravno i dobronamerno komentarišu, sa izvanredno dobrim argumentima, kao i da ukazuju na nedoličnosti i prostakluke koji su povremeno pripisivani Goranu Miletiću. Neki od tih komentara su mali biseri, koji liče na one uspešne advokatske tirade u nekim američkim filmovima!

I sva pljuvanja nekih blogera po njemu (od pominjanja neprijatne učmalosti Miletićeve blogovske atmosfere, kuglagera, gluparenja i ne znam čega još sve) mogu se računati kao njegova pobeda, jer su ga čitali, o njemu govorili, mislili, pisali, shvatali da ta LGBT populacija postoji i da se buni. Onaj koji danas traži, s pravom, svoja elementarna ljudska prava, ako ih odmah ne dobija, dobiće ih u doglednoj budućnosti. Koliko-toliko.

Ne smatram da je baš previše u redu poenta domaćina ovog bloga da, ako ostavimo po strani što država nije uradila ono što je trebalo da uradi, ni sama LGTP populacija nije uradila ništa od prethodne Parade. To je na liniji onih razmišljanja po kojima je od Crnaca u Americi trebalo tražiti da se više bore i agituju, uz žrtve, da bi im se Belci smilovali i dali ono što im pripada, zapravo da država SAD uradi ono što se od civilizovane države traži, što se tamo zbilo sa velikim zakašnjenjem. LGBT populacija nema mogućnosti ni sredstava kojima raspolaže država, država koja postoji samo radi svojih gradjana, a od koje se traži da se prema svima ponaša podjednako, a ne da bude maćeha nekim svojim građanima.

Na kraju pada mi na pamet i da je i drugde, u nedavnoj prošlosti, bilo otkazivanja i zabrana gej-parada: poljski predsednik, Leh Kačinski (Lech Kaczynski), dok je bio gradonačelnik Varšave, ostao je upamćen i po tome što je zabranjivao gej-parade u Varšavi, pa je Poljska ušla u EU i krenula progresivnijim kursem, a ni njega, pokojnog Kačinskog, odavno nema više među živima. Prema tome, ne treba se previše ljutiti na beogradskog gradonačelnika D. Djilasa, grešili su i drugi koji su bili većeg kalibra od njega.

Vreme će pokazati da je borba gejeva za njihova ljudska prava - opravdana.

vishnja92 vishnja92 11:31 04.10.2011

Re: You ain’t seen nothing yet

I sva pljuvanja nekih blogera po njemu (od pominjanja neprijatne učmalosti Miletićeve blogovske atmosfere, kuglagera, gluparenja i ne znam čega još sve) mogu se računati kao njegova pobeda, jer su ga čitali, o njemu govorili, mislili, pisali, shvatali da ta LGBT populacija postoji i da se buni.

ih pizone, pa ovo je samo blog, nikakva pobeda to nije. ovde ljudi znaju i bez Miletica da
LGBT populacija postoji i da se buni

a ta ista populacija/zajednica/komjuniti/stagod bi mogla malo da se osvrne i na blogogalamu, receno je tu dosta pametnih stvari koje bi im mogle biti od koristi.

a tebi
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:51 04.10.2011

Re: You ain’t seen nothing yet

Višnja92
... ih pizone, pa ovo je samo blog,

U pravu si. Ponekad mi je teško da stvari tako shvatim, da je ovo samo blog!

Sve, u naivnosti svojoj, verujem da nešto ima - iza.





A ja nisam pingvin!
Milan Novković Milan Novković 17:19 04.10.2011

Re: You ain’t seen nothing yet

vladimir petrovic
Višnja92
... ih pizone, pa ovo je samo blog,

U pravu si. Ponekad mi je teško da stvari tako shvatim, da je ovo samo blog!

Sve, u naivnosti svojoj, verujem da nešto ima - iza.


A ja nisam pingvin!


Čitam ja (davno bilo) jednu Edge publikaciju (http://edge.org/, standardno štivo mnogih na blogu) o maštarenju većih naučnika o tome šta bi moglo biti za 50-100 godina - ne sećam se detalja pa izmišljam ove vremenske skale.

I jedan kaže - pa cool bi bilo kad jednog dana usavrše BCI (brain-computer-interface) pa nam omoguće da "probamo" kako je to biti neka životinja.

Ok, i sad, ko bi čekao te silne godine, u sitnim trenucima kad su klinci otišli na spavanje, ženu ili muža boli glava, što da ne, u fotelji može da se "napregne" donekle i "proba", pa "usavršava" tehnika.

I, neverovatno, i zastrašujuće je koliko daleko može da se "ode", ko je baš toliko dokon i baš takve sreće da ima te trenutke kad mu "pamet" baš za ništa drugo nije potrebna
dukiboi dukiboi 19:01 03.10.2011

One solution

Znači rešenje je jednostavno i svima ispod nosa. Autuju se Šapić i Ognjen Amidžić, i homofobija momentalno nestaje?
joseywales joseywales 21:05 03.10.2011

konkretno

"I da ne gnjavim više."

Nemojte. Molim vas.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:18 04.10.2011

savetnik

Krstica ne poznajem, sem kao blogera.

Ali imam respekt sto, kao covek na vlasti/blizak s vlascu, hoce da pise i diskutuje na vruce teme iz okruzenja, za razliku od drugih blogera s vlasti ili bliskih vlasti, kod kojih nisam primetila tu vrstu blogerskog angazmana. Naprotiv.

Koliko pratim, na fin nacin je branio LLGBT gradjane od kolumnistkinje, pokazavsi jasno apsurd desnicarenja.

Takodje, isprsio se i oko platana.

Zato, imam respekt, jer ima integritet i hoce da kaze sta misli, cak i medju blogerima koji jos kako umeju da budu nezgodacija od sagovrnika.

Volela bih da bude primer i drugim blogerima "koji su vlast", a cute ko ribe.





Bojan Budimac Bojan Budimac 09:46 04.10.2011

Re: savetnik

Volela bih da bude primer i drugim blogerima "koji su vlast", a cute ko ribe.

Pa bloguju u slobodno vreme
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:11 04.10.2011

Re: savetnik

Volela bih da bude primer i drugim blogerima "koji su vlast", a cute ko ribe.


Pa bloguju u slobodno vreme


ne, nego da nekad nesh zucnu i na vruc krompir od aktuelne teme, u bilo koje vreme, ne zezaj, budimac

a_jovicic a_jovicic 10:12 04.10.2011

Re: savetnik ... i "drugarska kritika"

Vesna Knežević Ćosić
Zato, imam respekt, jer ima integritet i hoce da kaze sta misli, cak i medju blogerima koji jos kako umeju da budu nezgodacija od sagovrnika.

Volela bih da bude primer i drugim blogerima "koji su vlast", a cute ko ribe.

Verujem da dobar deo "nezgodnih" komentara na ovom blogu nisu odraz nepoštovanja autora već više "vapaj" običnih ljudi da neke probleme u ovom društvu saopšte eliti koja već godinama pravi brljotine na nekim ključnim poljima. I znamo da je on ovde u svojstvu "privatnog lica" (tj. blogera) ali se nadamo da će bar preneti svom poslodavcu (iz ne-blogerskog života) deo onoga što se ovde piskara ... Nadam se i da ljudi koji diskutuju na ovom i sličnim blogovima nisu vidjeni od strane vlasti samo kao žalosna "statistička greška" jer ako je tako onda nam stvarno ne preostaje mnogo alternativnih rešenja.

Znači ... ovo je "drugarska kritika" u cilju poboljšanja opšte situacije u društvu a ne lični napad na autora zato što iznosi svoje stavove.

... a drugi blogeri "iz vlasti" ... pa ako je sudeći po izjavama nekih na "malim ekranima" onda je bolje da se i ne hvataju bloga ... mnogo je "klizav" a oni će se samo više "ukopati" u svojim "spinovima".
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:52 04.10.2011

Re: savetnik ... i "drugarska kritika"

dobar deo "nezgodnih" komentara


Nisam htela o "nezgodnim" komentarima, majkemi, uostalom, ljudi na vlasti/bliski s vlascu nisu nezne biljcice koje ce da uvenu ako ih neki ljuti bloger zaspe kofom prljave vode. A ako jesu, mislim, osetljive duse, nek se odstrane.

Fokus mi je bio, bukvalno, da se vidi i iz aviona kad bloger na vlasti tirlidutirlida zaobilazi vruce teme, a ma ni da zucne, a ako i zucne to nit smrdi nit mirise i vise lici na hod po jajima nego na iskreno misljenje.

Verstehen Sie?

Bojan Budimac Bojan Budimac 11:07 04.10.2011

Re: savetnik

ne zezaj, budimac

Pa moram malo .

U pravu si, ta tišina je zaglušujuća.
freehand freehand 11:18 04.10.2011

Re: savetnik

U pravu si, ta tišina je zaglušujuća.

Š'a je, evo piči kampanja po Blogu već mesec dana, zahuktava se.
A ima i blogera koji su u stalnoj kampanji. I vezira i onih što bi da budu kalifi.
JJ Beba JJ Beba 11:31 04.10.2011

Re: savetnik

Bojan Budimac
Volela bih da bude primer i drugim blogerima "koji su vlast", a cute ko ribe.

Pa bloguju u slobodno vreme

svalrij svalrij 11:38 04.10.2011

Re: savetnik ... i "drugarska kritika"

Draga VK Cosic sve si u pravu,ovo je dugi post kojim Krstic baca vruc krompir u odaje onog drugog Dvora i gradskog dvorjanina. Bilo je iznenadjenje kada je nekada drugarskom kritikom konstatovao da je gradski dvorjanin izvrsio "divljacku i idiotsku secu platana" u bulevaru gej vladara Aleksandra.

Ovaj blog nastao je bukvalno 15ak minuta nakon sto je u Utisku gradski dvorjanin rekao svoje stavove o zabrani Prajda,koji se hvala Bogu razlikuju od onih koje je ponudio Krstic.
Inace kada je rec o onim drugim nezgodnim komentarima,mogu a i ne moraju biti odraz nepostovanja autora.

Otisao sam danas na,kako rece jedan ovdasnji bloger,djubre od sata e_novine. To su one novine koje Krstica uspesno ili bezuspesno (kako za koga) pokusavaju da optuze da zbog pritsika na donatore da se na njjima ne ogglasavaju,ozbiljno dovodi u pitanje njihovo dalje izlazenje.
Procitajte taskt u E-novinama gde se Krstic krsti medijskim faraonom BT,a sam tekst da je izasao iz neke vecernje skole.U tom stilu je i militantna frakcija u e-novinama uputila niz vulgarnih reci na Krsticev racun,Osim toga
spocitavajuci mu gej aferu i idilu sa sadasnjim sefom,kao i da najpre podje od sopstvne seksualnosti...

Na blogu je bilo toliko tekstova o LGBT neposredno pre i nakon zabrane,dajte rasporedite ih tokom godine,ali ne zaboravimo da postoje i falange "huligana" koji se iskazuju kao udarna pesnica svake vlasti.
koksy koksy 12:18 04.10.2011

Re: savetnik ... i "drugarska kritika"


svalrij:
U tom stilu je i militantna frakcija u e-novinama...


Mda, ta militantna frakcija im baš kvari osnovnu koncepcijuju marginalizujući one frakcije koje uzgajaju poljsko cveće i šarolike leptire.
Frakcija za okopavanje Canetovih polja duvana je nešto između.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:30 04.10.2011

Umesto rezimea

U tom stilu je i militantna frakcija u e-novinama uputila niz vulgarnih reci na Krsticev racun,


Eto to je jedan lep primer, poštovani organizatori gej prajda, zloupotrebe vašeg pitanja.

Zloupotrebljavaće vas političari homofobi i oni koji bi da se okoriste homofobijom javnosti. Zloupotrebljavaće vas političari koji bi da se okoriste dokazivanjem svoje "civilizovanosti" na vašem problemu. Zloupotrebljavaće vas "intelektualci" koji nikada, u vreme dok su bili ponosni vlasnici crvenih knjižica nisu smeli da prdnu ni o čemu, a sada su strastveni kritičari svega i svačega, zloupotrebljavaće vas ovi što "okopavaju duvanska polja (kako je lepo primetio koksy)...Jedino i najbolje možete sami sebi da pomognete, mudrijim nastupom, nemilitantnim, nekonfrontirajućim i edukatorskim...a kad pomognete sami sebi onda će i ostali, čak i oni koji danas izgledaju kao beznadežan slučaj.

kostresh_harambasha kostresh_harambasha 21:07 04.10.2011

Лична промоција

Апсолутно се слажем са аутором текста. Најбољи пример је извесни младић, који објављује своје текстове на овом блогу. Младић је припадник ЛГБТ популације и то користи за своју личну промоцију и своју личну популаризацију. Користи то огромним количинама.

Сматра да му то даје право да вређа друге људе, а када му се неко аргументовано супротстави, он се крије из ЛГБТ популације.

Не желим да доводим у питање меродавност администратора овог блога и њихов избор "писаца" блога, али је очигледно да млади (по мом мишљењу врло незрели господин) чини много штете ЛГБТ популацији.
freehand freehand 22:45 04.10.2011

Re: Лична промоција

али је очигледно да млади (по мом мишљењу врло незрели господин) чини много штете ЛГБТ популацији.

Da bre, i mene taj Pajić zna zverski da iznervira!
mlatisa mlatisa 21:20 04.10.2011

Činjenice

Autor reče da se dešava sledeće:

1. Postoji doza (velika) animoziteta prema LGBT zajednici.
2. LGBT zajednica organizuje akciju
3. Animozitet se povećao
4. LGBT opet organizuje akciju
5. Animozitet se povećao još više.

Zaključak, LGBT zajednica se ne ponaša racionalno. Intuicija mi govori da je autor u pravu, ali bi bilo zanimljivo videti neke brojke iz istraživanja javnog mnjenja pre i posle ovih prajdova. Da li to potvrđuju ili ne? Bez tih podataka mi svi ovde mlatimo praznu slamu. Možda je sve ovo samo jedan veliki spin.

Potpuno drugi deo priče je činjenica da su nasilnici sa bejzbol palicama stekli deo izvršne vlasti pa mogu da zabranjuju okupljanja po sopstvenom nahođenju. Ovo je činjenica koju ne treba proveravati.
zoja444 zoja444 01:14 05.10.2011

Re: Činjenice

evo jedne idejice. koliko je bzvz ili ne, pojma nemam.

ne ulazeci uopste oko pitanja Prajda (da ili ne), zasto LGBT ne bi organizovali neki veliki koncert na kome bi se pojavili neki popularni domaci i/ili strani izvodjaci, oni koji se deklarisu kao LGBT ili ih podrzavaju? meni je npr. bila interesantna vest da Sidni Loper podrzava Bg Prajd. ti koncerti su ovde nekako primljeni (Exit, Guca, Grand parada, Beer fest i koji vec jos). Publika bi bila mesovita, ne bi bilo tolike polarizacije, svi bi se valjda dobro proveli, niko valjda ne bi bio ugrozen, a neki mali korak u priblizavanju i smanjenju razlika bi se napravio.

e, da jos i ovo pitanje za LGBT organizacije. posmatrajuci vas kao bilo kakvu grupu, cudi me to pojedinacno nastupanje. ok razliciti stavovi, ali zar nije bolje da napravite neku asocijaciju koja ce oko bitnih stvari zajednicki nastupati. ovako mi delujete kao da postoji vlast i opozicija (nisam upucena u strukturu, mozda i postoji).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana