Astrologija| Društvo| Jubileji| Na današnji dan

Mi smo bar imali Slobu Miloševića

libkonz RSS / 04.10.2011. u 22:52

2000. godina je bila čarobna za mnoge od nas. Nekako smo svi znali da je to poslednja godina vladavine Slobodana Miloševića. Podeliću sa vama nekoliko sećanja vezanih za rušenje režima, ne obazirujući se previše na hronologiju događaja.

Koncert Van Goga u mom gradu, hala puna. Na binu izlazi Đule i podiže pesnicu u vis. U hali haos, 3000 ljudi u euforiji. Još samo malo, gotov je, znali smo svi.

Dobili smo zadatak da ugasimo jednu lokalnu televiziju, da pokažemo koliko smo jaki. Dolazimo pred ulaz, poterali smo policiju. Iskreno, nisu se puno ni branili. Pred ulazom ostaje jedan policajac, ekipa oko mene u euforiji, panduru lice crveno kakvo nikad ranije nisam video u životu. Nemoj da ga je neko pipnuo, viknuo sam par puta. Ekipa je ušla u zgradu, pokidala kablove, a ja ostao pored pandura kod ulaza. Nemam pojma da li bi on dobio batina da nisam bio tamo, ali jako sam ponosan na sebe zbog tog dana. Ta televizija nakon toga nikad više nije radila.

Krenuli smo u sud, cilj kancelarija gde je bila izborna komisija. Nas mnogo, kao nikad pre, a pred sudom jak kordon. Ja vrlo raspoložen za tuču, ekipe iz Otpora nigde. Tek posle ih vidim kako pišu grafite po zgradi SPS-a. Za par minuta cela zgrada je bila ispisana. Diverzija uspela, zahvaljuju se na pomoći.

Iz susednog grada došla je veća grupa policajaca. Mi šetamo svaki dan dva puta, adrenalin raste iz dana u dan sve više. Nećemo da ih čekamo, idemo pred njih.  Nigde ih nema, dolazimo pred policijsku stanicu. Iza gvozdenih vrata dvojica sa automatima. Mnogo policajaca na prozorima u stanici gledaju ka nama. Pola sata smo im pevali, aplauza nigde.

Nikada neću zaboraviti tu atmosferu, svaki dan je bio festival. Grad pun lepih žena, pitao sam se gde se kriju kad ne rušimo režim. Iskreno, ni pre ni posle toga nikada nisam video toliko lepih žena na jednom mestu. O druženjima tih dana neću da pišem, ipak sam ja oženjen čovek danas.

Sa par drugara prvi sam izviždao predstavnika vladajuće DS, dok je šestog oktobra govorio o slobodi. Lopov je bio, lopov i ostao do smrti. 

Ma osećao sam se jako dobro. Ponosan na svoj doprinos, ponosan na to što nisam želeo da naplatim minuli rad. Nastavio sam da se bavim svojim životom, a naredne mesece dobrim delom proveo dopisujući se sa prijateljima iz inostranstva, diskutujući o njihovim planovima šta će da rade kada se vrate. 

I svi su hteli da se vrate, a u samoj Srbiji tih dana nije bilo pesimista. Sanjali smo o nekom drugačijem, boljem životu, osećali da smo izvojevali konačnu pobedu. I onda su usledili šamari: nema smene Radeta Markovića i generala Pavkovića! Ali išlo je sve nabolje. Sve dok nisu ubili premijera. A onda je tandem Koštunica - Tadić ubio naše snove. Dok je Sloba vladao Srbijom barem smo svi verovali u bolje sutra kada njega skinemo sa vrata. A sada svi verujemo da nam spasa nema. Jbg.

U iščekivanju nekog drugog petog oktobra, čestitam vam jedanaestu godišnjicu rušenja režima Slobodana Miloševića.

 

 



Komentari (99)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 22:56 04.10.2011

lib,

molim te prelomi tekst pre klipa, jer ne moze da se otvori naslovna posle tvog bloga!

hvala,
angie
libkonz libkonz 22:59 04.10.2011

Re: lib,

izvini, obično pazim na to. jel sad dobro?
angie01 angie01 23:00 04.10.2011

Re: lib,

jeste-hvala, jos jednom!
Dr M Dr M 23:06 04.10.2011

Re: lib,

jel sad dobro?


Ako vam je dobro, onda ništa..
libkonz libkonz 23:12 04.10.2011

Re: lib,

Ako vam je dobro, onda ništa..

Doktore, znaš da spadam u najveće fanove tvojih komentara, ali ovoga puta...
Mislim da emisija sa tim sloganom nije ni malo doprinela demokratizaciji Srbije.
Za tebe
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:15 04.10.2011

Re: lib,

doprinela je polarizaciji.
alselone alselone 23:16 04.10.2011

Re: lib,

Srđan Fuchs
doprinela je polarizaciji.

sigurno ne slucajno
Dr M Dr M 23:20 04.10.2011

Re: lib,

ali ovoga puta..


...nisam mogao da izdržim

Hvala za klip, samo što se ne otvara, siguran sam da je neki fini.

Oko emisije se nećemo složiti ali, šta mari! Neka svako sluša šta mu se svidja.

Kako reče drug nam Mao

Neka cveta 1000 cvetova

samo neka su svi crveni
libkonz libkonz 23:23 04.10.2011

Re: lib,

Hvala za klip, samo što se ne otvara, siguran sam da je neki fini.

probaj opet.
...nisam mogao da izdržim

Znam, šta da se radi kada vam redovno ispiraju mozak
doprinela je polarizaciji.

Klasična priča "ko nije sa nama, taj je protiv nas". Nego ne smemo puno protiv Peščanika, neću da se zamerim Pajiću
Dr M Dr M 23:25 04.10.2011

Re: lib,

Klip se otvorio, hvala libkonz!

Baš je u revolucionarnom duhu.
Dr M Dr M 23:28 04.10.2011

Re: lib,

šta da se radi kada vam redovno ispiraju mozak


Mozak se ne može isprati samo onom ko ga nema.

Mada, nije loše neke proprati iz dvetri vode.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:35 04.10.2011

Re: lib,

alselone
Srđan Fuchs
doprinela je polarizaciji.

sigurno ne slucajno

Зато што им нису дали звечку!

Дајте им звечку!
libkonz libkonz 23:39 04.10.2011

Re: lib,

Baš je u revolucionarnom duhu.

Nekad sam to slušao po ceo dan.
Ova mi je bila omiljena, zbog poruke u refrenu: Obican dan (puštana na Košavi Miloševićeve ćerke)
Rap sodia se vrtela na TV PINK.
Dr M Dr M 23:47 04.10.2011

Re: lib,

Nekad sam to slušao po ceo dan.


Šta sam ja sve propustio...
libkonz libkonz 23:55 04.10.2011

Re: lib,

Šta sam ja sve propustio...

E, moj doktore. Pitaj šta te zanima. Nekad sam i ja pisao rep pesme, bio deo benda
Strongman Strongman 00:09 05.10.2011

Re: lib,

Mislim da emisija sa tim sloganom nije ni malo doprinela demokratizaciji Srbije.


Amin
svalrij svalrij 07:56 05.10.2011

Re: lib,

Lipko Jedna od prostorija Pescanika gleda na ulicu. Probaj da im pljunes pod prozor,evidento je sa ti mozes dobaciti.Agonija brate,agonija.
deset_slukom deset_slukom 10:34 05.10.2011

Re: lib,

libkonz

Mislim da emisija sa tim sloganom nije ni malo doprinela demokratizaciji Srbije.


Postaje mi sve teže da pratim ko je tu na kojoj strani. Da li me vreme gazi, ne hvatam korak sa trendovima opšteg pomirenja? Nisam primetio da ekstremisti svih fela ublažavaju svoje stavove, naprotiv. Valjda se očekuje (ili je to već na delu) od normalnih (kontraekstremista, takoreći nenormalno normalnih) da se približe njima?

Na kraju će peščanik ostati u lepoj uspomeni samo onima koji su u njemu učestvovali.

Da su lepo pustili u emisiju obrazovce, pa Koraća, pa Velju, a onda Pančića, verovatno bi ona bagra sve to sa razumevanjem poslušala, a ovog potonjeg bi u autobusu drugarski tapšala po ramenu?

libkonz libkonz 21:12 06.10.2011

Re: lib,

Da su lepo pustili u emisiju obrazovce, pa Koraća, pa Velju, a onda Pančića, verovatno bi ona bagra sve to sa razumevanjem poslušala, a ovog potonjeg bi u autobusu drugarski tapšala po ramenu?

Razumem cinizam, ali mislim da je B92 pokazala da se mišljenja ljudi mogu menjati i oni treba da služe kao primer kako rade profesionalci (mislim na b92 pre nego što je postala druga).
Imala je Srbija šansu da se suoči sa svojom prošlošću, ali razočaranje naroda pre svega lopovima iz DS-a nas okreće fašizmu. Plašim se za ovu zemlju.
alselone alselone 23:09 04.10.2011

2000te sam upisao fakultet

i umesto tog prvog vikenda (petak se nije radilo) da idem na neku brucosijadu, kod bake na rucak, da ucim ili da spavam isao sam za BG.
expolicajac expolicajac 23:39 04.10.2011

Re: 2000te sam upisao fakultet

i umesto tog prvog vikenda (petak se nije radilo) da idem na neku brucosijadu, kod bake na rucak, da ucim ili da spavam isao sam za BG.

Imaćeš šta da pričaš unicima. A posebno ono kako si tepao policiju
Stari srpski običaj, dok se ne pobiješ sa žandarom nema sticanja muškosti
alselone alselone 23:43 04.10.2011

Re: 2000te sam upisao fakultet

jbg ex, ja nisam tepao muriju, sta vise, bio sam potpuno po strani, dozivljaj mi je bio samo da sam u blizini a ti si mozda tepao studentariju.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:38 04.10.2011

Слобода

Пошто је највећи непријатељ слободе, страх, одатле следи да је за њено задобијање потребна храброст.

А слобода је заводљива
Grad pun lepih žena, pitao sam se gde se kriju kad ne rušimo režim. Iskreno, ni pre ni posle toga nikada nisam video toliko lepih žena na jednom mestu. O druženjima tih dana neću da pišem, ipak sam ja oženjen čovek danas.

тешко јој је одолети.
mariopan mariopan 23:52 04.10.2011

a ostrvo?

Dobro, gde si ti bio kada su se delila ostrva prvoborcima?
Eto, ovi iz "Otpora" dobili svoje ostrvo na Maldivima.
libkonz libkonz 23:59 04.10.2011

Re: a ostrvo?

Dobro, gde si ti bio kada su se delila ostrva prvoborcima?
Eto, ovi iz "Otpora" dobili svoje ostrvo na Maldivima.

neka im je sa srećom to ostrvo.
u Srbiji su mnogi naplatili svoju borbu, znam ih dosta, a da nisu baš nešto rizikovali.
Uglavnom, imam i ja svoje sebične razloge. Uvek sam mislio da sam bolji od njih i da se ne prodajem. Zato dozvoljavam sebi jedino članstvo u biblioteci.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:04 05.10.2011

Re: a ostrvo?

Zato dozvoljavam sebi jedino članstvo u biblioteci.

Uvek sam mislio da sam bolji od njih i da se ne prodajem.

Uglavnom, imam i ja svoje sebične razloge.

E pa, super!
dragan7557 dragan7557 08:47 05.10.2011

Re: a ostrvo?

libkonz 00:59 05.10.2011 / *novo
Re: a ostrvo?

Dobro, gde si ti bio kada su se delila ostrva prvoborcima?
Eto, ovi iz "Otpora" dobili svoje ostrvo na Maldivima.


neka im je sa srećom to ostrvo.
u Srbiji su mnogi naplatili svoju borbu, znam ih dosta, a da nisu baš nešto rizikovali.

Eto čak Velja reče da su džakovima nosili pare za "Revoluciju" al' tek posle mnogo godina od kada su te vesti bile vruće.

Gary, ono što mene zanima kako se osećaš kao revolucionar bez ideala, jer potpuni ludak je u ono vreme u inostranstvu bio obavešten da "Revolucija" nije nikakav "obrt" već mali pomer istorije unazad?

cerski
libkonz libkonz 09:12 05.10.2011

Re: a ostrvo?

Gary, ono što mene zanima kako se osećaš kao revolucionar bez ideala, jer potpuni ludak je u ono vreme u inostranstvu bio obavešten da "Revolucija" nije nikakav "obrt" već mali pomer istorije unazad?

Cerski, to si samo ti znao, mi drugi smo bili mladi i naivni. Ali, jedan je Cerski
dragan7557 dragan7557 09:51 05.10.2011

Re: kontrolisana spontanost

libkonz
Gary, ono što mene zanima kako se osećaš kao revolucionar bez ideala, jer potpuni ludak je u ono vreme u inostranstvu bio obavešten da "Revolucija" nije nikakav "obrt" već mali pomer istorije unazad?

Cerski, to si samo ti znao, mi drugi smo bili mladi i naivni. Ali, jedan je Cerski

Na moju radost, nisam bio jedini.

6 oktobra sam doputovao u Srbiju i posmatrao euforiju koja je zahvatila narod, a na raskršćima su se pekli volovi, narod je bio u transu, u razgovoru sa jednim dosovcom (posle ministrom) sam "obavešten" o ovom drugom događanju naroda, našta sam, skeptičan kao i uvek, primetio da se
narod nikada ne događa.

Svako ko je doživeo kraj sedamdesetih i početak osamdesetih u Evropi je bio načisto šta je po sredi ali reći to u takvoj euforiji je bilo ravno sumanutosti.

Ista sumanutost se dešavala i ranije, Kosovo 1989, kretanje vojnih jedinica na Hrvatsku i Vukovar i svako to događanje naroda je vodilo u sve dublju propast.

Ono što je bitno u svim tim "spontanim" događanjima naroda je dobro planirana plaćena i organizovana akcija određenih snaga, pri čemu spontanitet označava kontrolisani stampedo, uvek sa torom na kraju staze, u koji se umorna stoka satera posle sumanute jurnjave, iscrpljena, grozničavo dahće oznojena i bez volje, stoji na raspoloženju svojim gazdama.

U tim trenutcima sa stokom je moguće raditi što god ti padne napamet, a to je kaubojima dobro poznato. I takvo stanje traje sve do novog "spontanog" stampeda koji se opet servira po potrebi, orkestrirano sa istim ciljem, umor, apatija, predanost sudbini i tsl.

cerski
mariopan mariopan 10:21 05.10.2011

Re: a ostrvo?

Zato dozvoljavam sebi jedino članstvo u biblioteci.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:55 04.10.2011

da popizdiš

Velja Ilić: "Alpini dodjemo 100 mil. evra". Jebote, kako su oni uvek "mi" kad treba da se plati neka šteta.





srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:58 04.10.2011

Re: da popizdiš

srdjan.pajic
Velja Ilić: "Alpini dodjemo 100 mil. evra". Jebote, kako su oni uvek "mi" kad treba da se plati neka šteta.

Kol'ko dođu Hemofarmu?
libkonz libkonz 00:02 05.10.2011

Re: da popizdiš

Jebote, kako su oni uvek "mi" kad treba da se plati neka šteta.

Ja se uvek iznerviram kada se setim onog nesretnika što je malo očešao Velju Selju pa dobio 2 godine, a za pravi napad šipkama na Teofila Pančića dobili 3 meseca.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:05 05.10.2011

Re: da popizdiš

libkonz
Jebote, kako su oni uvek "mi" kad treba da se plati neka šteta.

Ja se uvek iznerviram kada se setim onog nesretnika što je malo očešao Velju Selju pa dobio 2 godine, a za pravi napad šipkama na Teofila Pančića dobili 3 meseca.

Jednakost prema zakonu i sudu?
princi princi 00:23 05.10.2011

Re: da popizdiš

srdjan.pajic
Velja Ilić: "Alpini dodjemo 100 mil. evra". Jebote, kako su oni uvek "mi" kad treba da se plati neka šteta.

Pa kad je par milki njegovo. E, Pajiću, Pajiću, nije to "dođemo" nego "dođete mi". Alpina je samo conduit.

Sećam se kad je neko na tržišnom rešenju jednom pisao kako je kod srpskih političara najveća lomljava ko će maznuti velike rupe u budžetu poput EPS-a, železnica i puteva. Jer to su veliki sistemi koji propadaju a bez kojih ne možeš. Njihov accounting se smišljeno drži u katastrofalnom stanju ne godinama, nego decenijama, baš zato da bi pljačka bila što lakša. Narodu nominalno daš jeftinu struju, jeftine vozne karte, ali pošto struja i taj voz koštaju koliko koštaju, onda "gubitke" popunjavaš iz budžeta. I onda ta lova iz budžeta onda nikad ne stigne do onoga čemu je namenjena, nego završi po privatnim računima. I to tako traje ne godinama, već decenijama. Tako je bilo pod Titom, tako je bilo pod Zlobom, tako je bilo pod Đinđićem, pa pod Koštunicom, pa onda Tadićem... tako će biti pod Nikolićem i ko god dođe posle njega.

Zato 5. oktobra ne treba slaviti ni pad Zlobe, ni dolazak Đinđića ni Koštunice, ni ne znam kojih smarača, nego treba slaviti Rođendan!
antioksidant antioksidant 07:30 05.10.2011

Re: da popizdiš

E, Pajiću, Pajiću, nije to "dođemo" nego "dođete mi". Alpina je samo conduit.


surovo tačno
dragan7557 dragan7557 08:52 05.10.2011

Re: WE THE SHEEPLE

srdjan.pajic
Velja Ilić: "Alpini dodjemo 100 mil. evra". Jebote, kako su oni uvek "mi" kad treba da se plati neka šteta.



Kad treba da se plati onda:

We the sheeple

Kad treba da se uzme onda je to individualna zasluga iz koje profitira ....

cerski
dragan7557 dragan7557 10:39 05.10.2011

Re: da popizdiš

libkonz
Jebote, kako su oni uvek "mi" kad treba da se plati neka šteta.

Ja se uvek iznerviram kada se setim onog nesretnika što je malo očešao Velju Selju pa dobio 2 godine, a za pravi napad šipkama na Teofila Pančića dobili 3 meseca.

A ja opet Putne Mafije, pa Šarančića, pa Lokomotiva .... i.........

cerski
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:34 06.10.2011

Re: da popizdiš

antioksidant
E, Pajiću, Pajiću, nije to "dođemo" nego "dođete mi". Alpina je samo conduit.


surovo tačno


U pravu ste, jebi ga.

Nego šta bi sa onom Govedinom Kovačević, što smo došli milku za otštetu kad prebi onog momčića u američkoj kafani? Jel i on dobio kućni pritvor? Mislim, kako uopšte funkcioniše taj pritvor - jel ima tu nešto da se šljaka, onako kao društveno koristan rad. Da kopa, ili nosi grede na gradilištu, tih godinu dve koliko je dobio. Ili mora da sedi u sobi i piči plejstejšn?
libkonz libkonz 00:04 05.10.2011

Najbolji govor pred peti oktobar

Čanak, naravno.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:49 05.10.2011

Re: Najbolji govor pred peti oktobar

libkonz
Čanak, naravno.


Ako je to najbolji govor, onda nije čudno što je ovako ispalo.
libkonz libkonz 21:19 06.10.2011

Re: Najbolji govor pred peti oktobar

Ako je to najbolji govor, onda nije čudno što je ovako ispalo.

Trebali smo svi tako da govorimo, da ne dozvolimo da danas neko može i da pomisli da diže spomenik Slobodanu Miloševiću.
mlekac mlekac 00:14 05.10.2011

Dobra muzika

libkonz libkonz 08:31 05.10.2011

Re: Dobra muzika

Hvala Mlekac
bluestar bluestar 00:14 05.10.2011

Snovi

libkonz
A onda je tandem Koštunica - Tadić ubio naše snove.


sta znam, malo je to pateticno... kostunica i tadic ti ubili snove. ja recimo, kad danas vidim tajkuna secerka (inace kuma simpaticnog debeljka iz novog sada) koji je kupio tri najvece secerane u srbiji za 3 evra...slabo spavam. snovi mi nacisto ubijeni. pa kad se setim veselinova i one nesrecne devojke koju je zgazio pijan na pesackom prelazu, dodje mi slabo. pa svilanovic gorana, (seca li ga se jos neko) koji je odmah uvalio zenu u menadzment merkatora, a on iskoristio prvu priliku da se dokopa brisela (to je njemu njegova borba dala) i zaboravio da je ikada ziveo u srbiji...mogao bih nabrajati do sutra.

ps.
kako se zvao onaj iz surcina, sto je proizvodio jaja? taj je isto bio jako bitan u to vreme.
freehand freehand 00:32 05.10.2011

Re: Snovi

pa svilanovic gorana, (seca li ga se jos neko) koji je odmah uvalio zenu u menadzment merkatora, a on iskoristio prvu priliku da se dokopa brisela

Slušaj, žena mu je od prvog srednje bila štreber. Nismo smeli pred njom ni da psujemo, kamoli da pušimo, jebote! A on je ok lik. I bio najbolji ministar spoljnih poslova do sada. Bolji ČAK i od Jeremića. Mada je, ruku na srce, radio kad je ova zemlja bila popularna i kad se sve otvaralo, a nerećni Vučko stalno u klinču i u vatri.
bluestar bluestar 00:40 05.10.2011

Re: Snovi

freehand
Slušaj


Slusam! Ti poceo da naredjujes ko pukovnik Karagaca.
cult cult 00:41 05.10.2011

Re: Snovi

snovi mi nacisto ubijeni. pa kad se setim veselinova i one nesrecne devojke koju je zgazio pijan na pesackom prelazu,

nije veselinov vozio, već njegov šofer.
i nije bio pijan, već je jurio 80 na sat Slavijom kao što bahata vlas' i danas jurca po gradu.
princi princi 00:47 05.10.2011

Re: Snovi

Bolji ČAK i od Jeremića.

Misliš,
Bolji ČAK i od Draškovića.
bluestar bluestar 00:47 05.10.2011

Re: Snovi

cult
nije veselinov vozio, već njegov šofer.


sofer vozi a sef naredjuje. rotacija, sluzbeni auto, dama, alkohol..pa da pokazem ko je ministar. cista bahatost, koja je na zalost uzela jedan mladi zivot.
freehand freehand 01:01 05.10.2011

Re: Snovi

princi
Bolji ČAK i od Jeremića.

Misliš,
Bolji ČAK i od Draškovića.

O'š da zovem Spiru?

Za Draškovića je i Žika Seljak Sergej Lavrov i grof Ćano, jbt!
princi princi 01:03 05.10.2011

Re: Snovi

O'š da zovem Spiru?

U, sine, taj je k'o herpes. Gori od Draškovića.
validni validni 05:55 05.10.2011

Re: Snovi

bluestar
libkonz
A onda je tandem Koštunica - Tadić ubio naše snove.




ps.
kako se zvao onaj iz surcina, sto je proizvodio jaja? taj je isto bio jako bitan u to vreme.


Zvao se Nosač kovčega
Spiridon Spiridon 08:06 05.10.2011

Re: Snovi

O'š da zovem Spiru?


Svih mi bubnjeva Darkvuda, mojne dvaput da me zoves



elem, ima jos jedan gori od mene i Vuka. Mucenik se nakacio na Biljanu Srbljanovic jer je imao strah od pametnih, lepih i ambicioznih zena.
Na kraju je banovan iz sazaljenja. Sam je sebi dosadio pa je preklinjao moderaciju da ga rese sopstvenih muka.

od tada mu se gubi svaki trag
libkonz libkonz 08:34 05.10.2011

Re: Snovi

sta znam, malo je to pateticno... kostunica i tadic ti ubili snove. ja recimo, kad danas vidim tajkuna secerka (inace kuma simpaticnog debeljka iz novog sada) koji je kupio tri najvece secerane u srbiji za 3 evra...

Svestan sam ja ko je šta radio, ko se koliko opario, ali isto tako sam svestan kada se moja država razvijala, kada je stagnirala, a kada nazadovala.
dragan7557 dragan7557 09:55 05.10.2011

Re: Snovi

pa svilanovic gorana, (seca li ga se jos neko)

Naš Drug, Kobloger, borac za "novi poredak i.......!

cerski
palilula92 palilula92 04:15 05.10.2011

preporuka

ni jedan blog nisam procitala ovako polako, bas polako kao ovaj
libkonz libkonz 08:18 05.10.2011

Re: preporuka

hvala ti puno!
coviax coviax 06:22 05.10.2011

Mi smo ovo,mi smo ono

http://youtu.be/9sDJlv_QF3Q
Neka ste i ovo i ono,ma što god vam volja...
Licumuri (po novoreku serbskom)će to već nazvati pravim imenom
i smestiti vas u istoriju-grupno...Iskulirajte...
palilula92 palilula92 06:46 05.10.2011

Re: Mi smo ovo,mi smo ono

ima jos jedna

seceranac seceranac 08:24 05.10.2011

pitanja

- vise se niko u srbiji ne pita da li je bilo bolje za vreme komunizma nego sada - svima je jasno
- vise se niko ne pita da li je za vreme komunizma bilo bolje nego sto ce nama ikada biti - svima je jasno
- vise se niko ne pita da nam je sada gore nego sto je bilo za vreme slobe - svima je jasno

danas se ljudi pitaju da li je za vreme slobe bilo bolje nego sto ce nama ikada biti sa ovim sistemom
8c_competizione 8c_competizione 10:54 05.10.2011

Re: pitanja

u vreme komunizma jeste bilo lepshe, iz par razloga:
- zivelo se na kreditima koje nismo lepo servisirali, pa nas zadesile 80te, sve rezultiralo 90im
- neshto od tih pozajmica je ulozheno u kapitalne investicije i razvoj drzhave (shto je jedina razlika u odnosu na Slobu i kvazi-demokrate posle Zorana!)

Da, mogli bi ste reci da se zhivelo lepo, na lovorikama gotovo. Dok neko drugi placa!

E pa sada je vreme za naplatu.

Da je Sloba bio malko pametniji, iskoristio bi veliku krizu i pokrenuo strateshke razvojne projekte. izgradnja auto puteva i mostova bi Srbiju tada koshtala minimalno, a dobit bi bila maksimalna! Ali onda ne bi smo imali Jezdu, Dafinu, Karice, Mishkovice, Beko-e, Drakulice, Mitrovice, Djilase i ostale dobrostojece gazde, koje niko ne pita za prvi milion.
seceranac seceranac 09:22 06.10.2011

Re: pitanja

8c_competizione
u vreme komunizma jeste bilo lepshe, iz par razloga:
- zivelo se na kreditima koje nismo lepo servisirali, pa nas zadesile 80te, sve rezultiralo 90im
- neshto od tih pozajmica je ulozheno u kapitalne investicije i razvoj drzhave (shto je jedina razlika u odnosu na Slobu i kvazi-demokrate posle Zorana!)

Da, mogli bi ste reci da se zhivelo lepo, na lovorikama gotovo. Dok neko drugi placa!

E pa sada je vreme za naplatu.

Da je Sloba bio malko pametniji, iskoristio bi veliku krizu i pokrenuo strateshke razvojne projekte. izgradnja auto puteva i mostova bi Srbiju tada koshtala minimalno, a dobit bi bila maksimalna! Ali onda ne bi smo imali Jezdu, Dafinu, Karice, Mishkovice, Beko-e, Drakulice, Mitrovice, Djilase i ostale dobrostojece gazde, koje niko ne pita za prvi milion.


ti se slabo secas tog perioda

dok su nasi "komunisti" vladali mi smo bili jedna od najmanje zaduzenih drzava u evropi
za razliku od drugih zapadnih kapitalistickih drzava koje i dan danas zive na kreditima
freehand freehand 09:35 06.10.2011

Re: pitanja

i se slabo secas tog perioda

dok su nasi "komunisti" vladali mi smo bili jedna od najmanje zaduzenih drzava u evropi
za razliku od drugih zapadnih kapitalistickih drzava koje i dan danas zive na kreditima

Aha. Zato je SIV sa Milkom Planinc na čelu '81 proglašavao bankrot.
A najmanje zadužena je bila Rumunija. 0. Nula. Samo se nešto ne sećam da su bile gungule na granici od vas što ste hrlili da tamo živite, u blagodetima čistog i nezaduženog socijalizma .
libkonz libkonz 08:26 05.10.2011

Komentari sa B92

Razvrstani po broju preporuka:
1. Sve je isto samo njega nema..
2. Da li još neko (kao ja) posle svega misli da je bio velika budala što je rušio Miloševića?
3. Taj dan će zlatnim slovima biti upisan u srpsku istoriju kao jedna od većih budalaština...
4. I sta smo dobili posle svega? Bagerista Dzo je strajkovao gladju, demokratska vlast je prezaduzila ovu zemlju, toliko da ce nam i unuci otplacivati kredite, fabrike opustesene, radnici na ulici.. I svi oni, pa i ja sa njima koji su bili odusevljeni petim oktobrom, osecaju se nekako prevareno.
5. Slobo molim te vrati se! Sad tek vidim koliko smo pogrešili mi što se lakoverno nadali boljem, a dobili gomilu nepismenih lopova. Pozivaju se na tvoju diktaturu, a duže vladaju od tebe. Ako i meteor padne na Srbiju za 100god reći će da je to zbog tvoje vladavine.
6. Nikada nisam mislio da cu ovo moci da kazem ali da mi neko sada ponudi ovo vreme ili vreme Slobe moram priznati da bi se dobro zamislio...
7. Džabe smo krečili!
8. E kad se setim sta sam sve radio da bi ga skinuli sa vlasti... i dim i suzavac, i strah i sreca.... svi ti dani pre 5.oktobra, 18god i puni entuzijazma..
a danas toliko razocarenje i opet gledam isti SPS na vlasti.
Marko, Mira itd u Rusiji zive od naseg novca.
Ko se ne oseca izdano danas? ima li ikoga...
9. Stidim se i kajem što sam bio deo svega toga.
I ostali su u sličnom tonu.
Ja se ne kajem što sam učestvovao u rušenju Slobodana Miloševića. Šta god da nas je snašlo posle toga, ponosan sam na ono što sam tada radio.
expolicajac expolicajac 08:33 05.10.2011

Re: Komentari sa B92

Ja se ne kajem što sam učestvovao u rušenju Slobodana Miloševića. Šta god da nas je snašlo posle toga, ponosan sam na ono što sam tada radio.

I ja.
A za hokštaplere koji su mi izneverili nadu, mogu da mi ga popuše
Spiridon Spiridon 08:48 05.10.2011

Re: Komentari sa B92

mogu da mi ga popuše


Sad si najebao. Neces moci Princija da skines sa kicme. Prvo pocinju privatne poruke bezazlene sadrzine tipa "skroz ti je blesava ova poslednja poruka" ili "ti nisi normalan =)"...
dragan7557 dragan7557 09:58 05.10.2011

Re: Komentari sa B92

expolicajac
Ja se ne kajem što sam učestvovao u rušenju Slobodana Miloševića. Šta god da nas je snašlo posle toga, ponosan sam na ono što sam tada radio.

I ja.
A za hokštaplere koji su mi izneverili nadu, mogu da mi ga popuše

Zamena teza expol, svi mi njima pušimo i to na obostrano zadovoljstvo.

cerski
freehand freehand 10:01 05.10.2011

Re: Komentari sa B92

Zamena teza expol, svi mi njima pušimo i to na obostrano zadovoljstvo.

cerski

Bitno je da to držite u četri zida. Ništa parada.
expolicajac expolicajac 10:08 05.10.2011

Re: Komentari sa B92

Bitno je da to držite u četri zida. Ništa parada.

Pošto smo postigli visok stepe intimnosti, pozivamo i tebe na zabavu u četri zida.
dragan7557 dragan7557 10:17 05.10.2011

Re: Komentari sa B92

freehand
Zamena teza expol, svi mi njima pušimo i to na obostrano zadovoljstvo.

cerski

Bitno je da to držite u četri zida. Ništa parada.

Baš vala, druže freko, nije demokratija, anarhija pa da javno radi svak šta mu se ćefne.

cerski
dragan7557 dragan7557 10:18 05.10.2011

Re: Komentari sa B92

expolicajac
Bitno je da to držite u četri zida. Ništa parada.

Pošto smo postigli visok stepe intimnosti, pozivamo i tebe na zabavu u četri zida.

Recimo sa više prostora Kalemegdan možda, Beogracka Arena.....?

cerski
hajkula1 hajkula1 10:20 05.10.2011

Re: Komentari sa B92

Ne, nego jednostrano. Vecina smo seksualno zlostavljani.
tyson tyson 06:34 06.10.2011

Re: Komentari sa B92

1. Sve je isto samo njega nema..
2. Da li još neko (kao ja) posle svega misli da je bio velika budala što je rušio Miloševića?
3. Taj dan će zlatnim slovima biti upisan u srpsku istoriju kao jedna od većih budalaština...
4. I sta smo dobili posle svega? Bagerista Dzo je strajkovao gladju, demokratska vlast je prezaduzila ovu zemlju, toliko da ce nam i unuci otplacivati kredite, fabrike opustesene, radnici na ulici.. I svi oni, pa i ja sa njima koji su bili odusevljeni petim oktobrom, osecaju se nekako prevareno.
5. Slobo molim te vrati se! Sad tek vidim koliko smo pogrešili mi što se lakoverno nadali boljem, a dobili gomilu nepismenih lopova. Pozivaju se na tvoju diktaturu, a duže vladaju od tebe. Ako i meteor padne na Srbiju za 100god reći će da je to zbog tvoje vladavine.
6. Nikada nisam mislio da cu ovo moci da kazem ali da mi neko sada ponudi ovo vreme ili vreme Slobe moram priznati da bi se dobro zamislio...
7. Džabe smo krečili!
8. E kad se setim sta sam sve radio da bi ga skinuli sa vlasti... i dim i suzavac, i strah i sreca.... svi ti dani pre 5.oktobra, 18god i puni entuzijazma..
a danas toliko razocarenje i opet gledam isti SPS na vlasti.
Marko, Mira itd u Rusiji zive od naseg novca.
Ko se ne oseca izdano danas? ima li ikoga...
9. Stidim se i kajem što sam bio deo svega toga.
I ostali su u sličnom tonu.

Idioti.

Žao mi je što još uvek ne postoji vremeplov, jer bi ih sve ekspresno vratio u ta zlatna vremena Slobodana Miloševića. Sve do jednog.



libkonz libkonz 21:23 06.10.2011

Re: Komentari sa B92

Žao mi je što još uvek ne postoji vremeplov, jer bi ih sve ekspresno vratio u ta zlatna vremena Slobodana Miloševića. Sve do jednog.

kukusigameni kukusigameni 08:43 05.10.2011

ko uči znaće, ko štedi imaće

Biće prilike. Preporuka!

libkonz libkonz 08:44 05.10.2011

Re: ko uči znaće, ko štedi imaće

Kako na Direktore da zaboravim!!! Krečana!
Hvala za podsećanje!
kukusigameni kukusigameni 08:49 05.10.2011

Re: ko uči znaće, ko štedi imaće

jinks jinks 08:44 05.10.2011

Nije moc

Milosevica iskljucivo lezala u Milosevicu kao takvom niti u ambicioznim clanovima njegove porodice.

Moc Milosevica je lezala i u kaptialu, odnosno novcu kojim je raspolagao, gde je taj novac ustvari predstavljao nesto u cemu se materijalizovalo vise od cetrdeset godina funkcionisanja jednog citavog sistema ... sto znaci da se moc tog novca ne bi ipak mogla pripisati samo Milosevicu, kao ni problemi koje ta moc sa sobom izgleda da nosi.

Kada kazete "mi smo bar imali Milosevica" niste bas u potpunosti u pravu, posto i sada taj kapital postoji, i pokusava da se legalizuje i umnozi kao sto je cinio i istih tih devedesetih godina.

Jedini je problem sto izgleda da taj kapital ne ume nista drugo do ono sto je radio devedesetih godina, odnosno da radi ono sto je radio od 1945. godine. A to je da koristi drzavu kako bi se odrzavao i umnozavao. Jedino sto takav kapital i takvi ljudi koji ga nose sa sobom ne mogu bas najlakse da se uklope u slobodno trziste i savremene ekonomske tokove.

Imate vi Milosevica itekako, kroz njegove milijarde evra i dolara koji su jos uvek u opticaju. Koliko mose da se vidi, posto izgleda da nista drugo i ne umeju, nosioci tog kapitala i dalje pokusavaju da kupe svoj neograniceni uticaj na politicki, pravni i shodno tome ekonomski sistem ove zemlje (hoce svoju privatnu drzavu, kao sto su je imali devedesetih godina).

Zbog cega bi inace M. Beko sakom i kapom finansirao C. Jovanovica i LDP, ili Vucica i SNS, ako ne da bi zajedno sa svojim poslodavcima dosao do svoje licne privatne drzave.
libkonz libkonz 09:02 05.10.2011

Re: Nije moc

Kada kazete "mi smo bar imali Milosevica" niste bas u potpunosti u pravu

Naslov ima značenje "Mi smo bar imali neku nadu da će sutra biti bolje".
jinks jinks 09:06 05.10.2011

Re: Nije moc

Ima nade i dalje. Minimizujte uticaj tog kapitala (koji izgleda da ima slican uticaj na ljude i drustvo onome koji je imamao glavni prsten moci u knjizi "Gospodari prsenova" :) pa bi izmedju ostalog i zbog toga moglo da bude bolje.
dragan7557 dragan7557 10:07 05.10.2011

Re: Nije moc

Jedino sto takav kapital i takvi ljudi koji ga nose sa sobom ne mogu bas najlakse da se uklope u slobodno trziste i savremene ekonomske tokove.

Koji teku u kom pravcu?

cerski
jinks jinks 10:45 05.10.2011

Re: Nije moc

Koji teku u kom pravcu?


"Od izvora dva putica,
vode na dve strane ..."
dragan7557 dragan7557 10:51 05.10.2011

Re: Nije moc

jinks
Koji teku u kom pravcu?


"Od izvora dva putica,
vode na dve strane ..."

Narodna lirika i naracija uvek daju iskrivljenu sliku realnosti.

cerski
Rejlem Rejlem 09:06 05.10.2011

Optimizam

u samoj Srbiji tih dana nije bilo pesimista

6. oktobra ujutro ceo komsiluk je samoinicijativno krenuo da sredjuje decje igraliste izmedju dve zgrade. Prosto nestvarna scena. Nikad ni pre ni posle takvo nesto nisam video.
A danas...svima nam je pun Q svega.
U iščekivanju nekog drugog petog oktobra,

Samo, ovaj novi peti oktobar treba da pocisti celokupnu politicku scenu...a to je nemoguce.
Nema nam spasa, lib.
milicadj milicadj 12:08 05.10.2011

Re: Optimizam

Rejlem
u samoj Srbiji tih dana nije bilo pesimista

6. oktobra ujutro ceo komsiluk je samoinicijativno krenuo da sredjuje decje igraliste izmedju dve zgrade. Prosto nestvarna scena. Nikad ni pre ni posle takvo nesto nisam video.
A danas...svima nam je pun Q svega.

U iščekivanju nekog drugog petog oktobra,

Samo, ovaj novi peti oktobar treba da pocisti celokupnu politicku scenu...a to je nemoguce.
Nema nam spasa, lib.


za ovo (pocistiti decije igraliste bit pristojan itd) ne vidim da je neophodan novi 5 oktobar. potrebno je da budemo ljudi i ni jedna nova vlast nas nece napraviti boljima ako sami to nismo.
da, sranje je sta se desava i gde zivimo, al barem te osnovne stvari koje spadaju u civilizacijsko normalno ljudsko ponasanje stvarno niko ne moze da nam donese i mozemo i moramo sami.
nas standardni problem je sto smo u biti lencuge (veeelika vecina), bar deluje da smo to postali u zadnjih 20-30 godina. ako bi mogao neko drugi umesto nas sve i da radi, i da zaradi, i da opere, i da ocisti a mi cemo sami zeze i bleju da odradimo u tome smo dobri. otprilike kao svezi 18-godisnjaci koji bi da budu 'odrasli' al da ipak neko drugi preuzme odgovornost i da im da dzeparac.
nije samo do njih i do nas je. uvek bilo i bice. jbg.

ne kajem se sto sam bila deo 5 oktobra. to je jednostavno moralo da se desi.
kajem se sto smo dozvolili novoj kliki, koja je preko naseg rizikovanja na ulici dosla na vlast, da misli da je drugacija od prethodne samo zato sto znaju po koji strani jezik i umesto janjece i prasece brigade praktikuju finger food i fina vina.
freehand freehand 09:37 05.10.2011

Gavran-poselo

"Od blata ćete vi mene da pravite!" - tako vam je govorio Sloba Milošević, samo ga vi niste slušali... Sad vam došlo iz dupeta u glavu, sad tek vidite kak vam je lepo bilo sa Vučelom i Čukićem, kakav je gorostas bio Žika Minović, kakva je milina bila za ministra spoljnih poslova imati čoveka sa nadimkom Seljak, za ministre najveće lopuže, za vezu sa Višnjim Tajnu službu kao transmisiju i prevodioca, a za gospodara života i smrti Gazdinu drugaricu.
Ovolika kuknjava i jadikovke govori samo da su ovdašnji revolucionari u svrgavanje arhištetočina uleteli kao u avanturu, očekujući da posle toga automatski poteče med i mleko, da se izvale po oblacima a hruije da pristupe izvršavanju zadataka glede njihovog blaženstva.
E braćo moja i drugovi - ne biva to tako. Ako nam je Đinđić u amanet išta ostavio - to je ona rečenica da "ja mogu da radim za vas, i sa vama, ali ne mogu umesto vas".
Jebite se, bre, sa kuknjavom i sa žalopojkama!
Da ništa drugo nije rezultat petog oktobra već samo slobodni i fer izbora - pa malo li je?!
Pravite stranke, glasajte, menjajte, bunite se, radite nešto!
Samo ne kukajte više ko ostavljene ženturače!

p.s. ženturače su metafora, ne mizoginija. Razumeće drugarice.
koksy koksy 09:50 05.10.2011

Re: Gavran-poselo


free:
Sad vam došlo iz dupeta u glavu, sad tek vidite kak vam je lepo bilo sa Vučelom i Čukićem, kakav je gorostas bio Žika Minović,


Eeee, al' će sve to Filip Mladenović lepo da popegla...
dragan7557 dragan7557 10:05 05.10.2011

Re: Gavran-poselo

E braćo moja i drugovi - ne biva to tako. Ako nam je Đinđić u amanet išta ostavio

Onda je to Ovo.

cerski

p.s. idolopoklonstvo čini mi se nije tvoja osobina, pa se pitam otkud ova provala istog.
freehand freehand 10:11 05.10.2011

Re: Gavran-poselo

dragan7557
E braćo moja i drugovi - ne biva to tako. Ako nam je Đinđić u amanet išta ostavio

Onda je to Ovo.

cerski

p.s. idolopoklonstvo čini mi se nije tvoja osobina, pa se pitam otkud ova provala istog.

Cerski, pročitaj još jednom to što je parafrazirano. Pa mi kaži gde je tu idolopoklonstvo.
Dapače, to je šamar idolopoklonicima i lenjguzima koji stalno čekaju nekog Mojsija i da neko nešto umesto nih uradi.
Najbolje je - ladno pivo u potoku, ražanj se vrti, mi polupijani slušamo radio i karamo kevu lopovima i izdajnicima!
A u teškom dertu i razočaranju zbog iznevernih ideala...
dragan7557 dragan7557 10:27 05.10.2011

Re: teorija komunikacije: sukob

freehand
dragan7557
E braćo moja i drugovi - ne biva to tako. Ako nam je Đinđić u amanet išta ostavio

Onda je to Ovo.

cerski

p.s. idolopoklonstvo čini mi se nije tvoja osobina, pa se pitam otkud ova provala istog.

Cerski, pročitaj još jednom to što je parafrazirano. Pa mi kaži gde je tu idolopoklonstvo.
Dapače, to je šamar idolopoklonicima i lenjguzima koji stalno čekaju nekog Mojsija i da neko nešto umesto nih uradi.
Najbolje je - ladno pivo u potoku, ražanj se vrti, mi polupijani slušamo radio i karamo kevu lopovima i izdajnicima!
A u teškom dertu i razočaranju zbog iznevernih ideala...


Slušaj, jedna od taktika: provocirati reakciju kod sagovornika da se postigne uspeh, koji se sastoji u tome da sagovornik umesto provokatora kaže ono što prvokator misli ali iz nekog razloga neće javno da kaže, a okidač pri ovome je samoodbrana "optuženog." Popustila ti pažnja a?



cerski

p.s. u narodu poznato kao: "mlaćenje gloginja tuđim qurcom."
tihomir_simcic tihomir_simcic 11:08 05.10.2011

Re: Gavran-poselo

freehand


Dapače, to je šamar idolopoklonicima i lenjguzima koji stalno čekaju nekog Mojsija i da neko nešto umesto nih uradi.
Najbolje je - ladno pivo u potoku, ražanj se vrti, mi polupijani slušamo radio i karamo kevu lopovima i izdajnicima!
A u teškom dertu i razočaranju zbog iznevernih ideala...



Ovo ti je nakon dugo vremena pravi komentar. Čista dijagnoza ko suza.
... a Nole ih tare ki i muve. Toooo majstore. A savjetnik polupijan od limunade bez šećera diže kintu na kladionici.
Yeeeeeeeeaaaaaaaa babyyy..
frederikq frederikq 13:08 05.10.2011

Re: Gavran-poselo

Apsolutno saglasan sa navedenim Inace, kao veteran demonstracija 1997-8 jos tada je bilo jasno od kakvih organizama je sastavljena opozicija a na studentskom protestu su se odmah videle mlade nade (tada) mladjanih politicara: Ceda "ozeni me" i ekipa, pa glavati student medicine Dulic koji je gle cuda imao brata bas u policiji (da li se neko seca teksta o dva rodjena brata, mislim da je bio u tadasnjem Telegrafu, pa jedan na protestu a drugi na barikadama), pa Homen...ihaj citava generacija koja se spremala da postane kalif umesto kalifa. Sve u svemu, kad se sve zavrsilo, neko je dobio karijeru u politici, neko postao nacelnik okruga, neko napredovao u partiji a vecin ostalih se potrudila da sve donacije sto para, sto robe i materijala dobivenih sa raznih strana ( a sa obzirom da je protest trajao skoro 6 meseci i imao izvanrednu popularnost toga je bilo dosta), elem da sve to jednostavno nestane. Kad covek sve to vidi onda mora da se zapita koji ce nama neprijatelji uopste. Dovoljni smo sami sebi.
frederikq frederikq 13:21 05.10.2011

Re: Gavran-poselo

demonstracija 1997-8

naravno, demonstracije su 1996-7 ali kad imas izandjali laptop onda ume i da pogresi...
mrale54 mrale54 09:41 05.10.2011

Zašto me ovo...

... podseti na jedan aforizam, koji je bio aktuelan, ako me memorija pamćenja ne vara, tamo sredinom srdamdesetih -
"Pre rata nismo imali ništa -
a, onda su došli Nemci i, oteli - sve!"
8c_competizione 8c_competizione 10:42 05.10.2011

Potpisujem

I ja cekam da se jednom u Srbiji desi taj 6. oktobar, da se govna pociste sa lica zemlje, da se oformi specijalna jedinica slicno Mosadu (kada su hvatali Ajhmana) i da se po belom svetu hvataju odbegli zlocinci i lopovi, te dovedu pred zaista reformisano sudstvo!

nikada nisam bio za nasilje, ali je jedna univerzalna istina da korenitih promena nema ukoliko se prethodna rak rana (tkivo) ne odsece i ne otstrani. e sada da li ce to biti zasluzheni 6. oktobar ili u vidu lustracije, zatvorskih kazni i oduzimanja bespravno stecene imovine, je druga stvar!

i ja sam imao velike nade posle tog 5. oktobra, ali su na zhalost sve te nade umrle i sa Zoranom, te preuzimanju vlasti od strane Dr Voje, Ivice i Tadicevaca!
leemax leemax 12:49 05.10.2011

Stanje duha

Neako je tuzno to jadikovanje za Slobom "eto na srecu mi smo bar imali na koga da upremo prstom umesto da mi sami uradimo nesto za svoje drustvo" I odjednom smo otkazali poslusnost tiraninu koji nas je ugnjetavao (i nas i ostale Balkanske narode) i nismo u zemlji dembeliji. Kmeeee kmeee...Kako je to moguce?! Pa od nas se trazi nemoguce. Oni su svi jaci, mi smo mali, sve je u vlasti tajkuna, ovi su gori, samo da mi imamo nekoga na koga mozemo da pljunemo, mi ne mozemo nista, oni nas shishaju blabla... Da li je neko razmishljao na primer o masovnim protestima u kojima bi se trazilo od vlade da zaposhljavanje u Srbijji postaje jeftino? na primer?! Ali ne 'mi bi nase novce' ne znamo odakle nam al znamo da ih imamo jel je pisalo u bukvaru da je Srbija (sfrj) mnooogo bogata i da moze da hrani pola Evrope, da bude basen bakra za ceo svet...
Neko rece kako je jedino 6-tog oktobra video komsije kako ciste parkic izmedju zgrada. Sve je u stanju duha dragi moji sugradjani.

M
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:50 05.10.2011

Re: Stanje duha

Da li je neko razmishljao na primer o masovnim protestima u kojima bi se trazilo od vlade da zaposhljavanje u Srbijji postaje jeftino?

quitelosmi quitelosmi 17:49 05.10.2011

Generacija 89

Osecam se, kao da sam rodjen u pogresnoj deceniji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana