Svinjska glava vs hleba i masti

Srđan Kusovac RSS / 10.01.2008. u 17:35

001.jpgDjetinjstvo moje je bilo tesko... Cesto ni kruha nije bilo dovoljno, zbog toga se desavalo da je majka, da bi pravilno rasporedila rezerve kukuruznog brasna koje je imala, morala zakljucavati ostavu u kojoj se nalazio kruh, a mi, djeca, dobijali smo samo toliko koliko se moglo pojesti....

Живели смо скромно, јако скромно, као и сви тада, уосталом. Сви смо јели исту храну, хлеба и масти. Нисмо имали више од два месна оброка недељно, јело се поврће.


Jednom je bio neki svetac, a roditelji otisli nekamo u goste. Bili smo gladni. Na tavanu je visjela suha svinjska glava koja se cuvala za Novu Godinu. Braca i sestre su plakali, a ja skinem tu glavu, stavim je u kotao s vrucom vodom, uspem malo brasna, pa se sve to kuhalo oko dva sata. Najeli smo se da je ‘sve pucalo’. Ali jelo je bilo toliko masno da smo se svi razboljeli. Kad se majka vratila, mi svi samo sutimo i stenjemo. Ona se rastuzila i nije nas zbog tog istukla...

Када погледам фотографију својих дечјих колица, видим да је направљена у непријатељству према људском телу. Није ту било на точковима никаквих амортизера, већ је све то било од дрвета, тврдо, без јастучића, заштите од ветра или било чега другог.

Nista ja tu nisam ucio. Bio sam obican sluga za sve poslove i radio sam dan i noc. Povrh svega morao sam od veceri do duboko u noc, poslije dnevnog rada, da namjestam kegle, da postojim na nogama sve dok i posljednji gost ne bi izasao.

Никада се нисам либио нити једног посла, они ће мислити да ћу ја имати проблем са тим. Као ни у војсци. Никада ми није био проблем да радим ни најједноставније послове, да перем и чистим.

Nikad necu zaboraviti svoj prvi dan u austrougaskoj vojsci. Kad sam stupio u vojsku imao sam, kao i svi mladi ljudi frizuru. Jasno mi je bilo da vojnici moraju biti osisani, ali nacin na koji je to bilo ucinjeno duboko me vrijedao. Jos na vratima me docekao kaplar: „O, gospon socijalist, i vi ste tu! Molim ljepo, pridite da vam ja uredim kosu.“ Dograbio je masinu za sisanje i napravio mi krizkroz kosu.

Морао сам да издржим и велике ризике, јер нисам имао старијег брата... Наравно да су ме старији момци тада задиркивали као и све друге клинце из тог времена, лупали нам чврге, док једном једног од најјачих нисам ударио свом снагом у потколеницу и од тада ми више нико није ударио чвргу. На улици на којој сам ја такође одрастао, морали сте да покажете снагу...

To je zatvor koga cu se sjecati dok budem ziv. Cim sam presao prag zatvora i usao u celiju, ona tri Kozaka dograbise svoje knute i pocese da me biju po ledima. Izdrzao sam trideset udaraca koje nikad necu zaboraviti.

Био сам у затвору неких месец дана. Затворили су нас у Падинску скелу. ... Чим смо дошли требало је показати интегритет јер сусрећете се са окорелим криминалцима. ... Читали смо књиге, играли смо са затвореницима шах, кошарку и фудбал. Па кад изгубите у фудбалу, морали сте да радите склекове. Тако сам и ојачао, радећи склекове.

002.jpgKad sam odlazio na njihove sastanke, nocu, dvojica su me pratila kroz grad da mi niko ne moze ni blizu prici.

Бавио сам се практичном опозиционом дисидентском политиком, био подвргнут великим притисцима и пратњи тадашње службе државне безбедности, претњама, насиљу.


Petu zemaljsku konferenciju mi smo pripremali u teskim uslovima terora. ... Poslije tog organizovali smo tamo partijsku skolu za dvadesetak ljudi kojom je rukovodio Popivoda. I tu partisku skolu organizovali smo pod nosom policije. Nas nekoliko je tamo drzalo predavanja: jedan dan Kardelj, jedan dan ja i tako redom. Skola je zavrsila, ljudi su se razisli, i njen znacaj za osposobljavanje ljudi bio je ogroman.

Учествовао сам у формирању Отворене школе, Отвореног универзитета. Организовали смо предавања, ми студенти, која су била тада забрањена и нису могла нигде да се дешавају. Позивали смо разне предаваче. Ту су били сви каснији политички лидери, и Коста Чавошки и Војислав Коштуница и Драгољуб Мићуновић и Зоран Ђинђић и Вук Драшковић и Војислав Шешељ, и Весна Пешић и Небојша Попов и могу овако да ређам у недоглед.

Mi mozemo biti zadovoljni time sto smo do danas postigli. Narocito kad imamo u vidu da smo poceli u nerazvijenoj zemlji, da smo se morali uciti u praksi, da je, prirodno, moralo biti i mnogo raznih gresaka i nedostataka. A toga ima jos i danas. Ali kad danas gledamo ovaj veliki skup eminentnih, politicki i ekonomski izgradenih ljudi koji znaju sto hoce i koji materiju kojom se bave imaju u rukama i u glavi - onda je uspjeh koji smo postigli zaista ogroman.

Први сам човек који је увео привремене мере у Мобтелу. Био сам министар телекомуникација, покренуо доношење Закона о радиодифузији, формирање регулаторних тела први пут у нашој историји, првог Закона о телекомуникацијама, вратио Србију, тада Југославију, у међународне телекомуникационе агенције, Светски поштански савез, молио Швајцарце да нам позајме новац да платимо чланарину, тада нисмо имали ни динара ни долара после 2000. године. Данас имамо 12 милијарди евра у девизним резервама. Ствари се ипак мењају.

-------------------------

Izvori:

1. http://hem.bredband.net/vuk-sfrj/istorija/tito/J_B_Tito.html

2. http://www.boristadic.org



Komentari (193)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Milan Jovanovic Milan Jovanovic 19:25 10.01.2008

Redakcija

Uopste mi nije jasno zasto nesrecni Vasilije ovde napada Kusovca kad covek NIJE PISAO TEXT!!!
Samo ga je pripremio... (Da ne bude nedoumice, dobro je to uradio)
COPY - PASTE, COPY - PASTE...
A to sto se Boris ponasa poptpuno infantilno i bespogovorno slusa svoje jos infantilnije savetnike i kreatore kampanje, pa prica ove nesuvisle price o teskom detinjstvu i nekom njegovom disidentskom angazovanju, je problem ne samo nesrecnog Vasilija vec i svih nas nesrecnika kojima smo imali (ne)zadovoljstvo da budemo upisani u maticne knjige ove zemlje...
Uzgred, Borisa sam poznavao licno (danas se vise ne znamo), i on uopste nije u tom fazonu...
Njega su samo zanimale mlade devojcice, a verovatno je tako i danas, u cemu se zaista ne razlikuje od J.B.Tita nekada...
Deo u kome on govori da mu je pokojni Zoran donosio knjige iz Nemacke je APSOLUTNA LAZ!!! U to vreme Borisa nije interesovalo ni poznavanje prirode i drustva, a ne filozofija... Proverljivo!
I da ne duzim, potpuno je u pravu doktorka koja kaze da nema smisla uporedjivati T i T jer je Tito bio svetski drzavnik....
Zato je i glupo od strane njegovog kreativnog tima sto Srbiji podmece takva sranja...
pufna pufna 19:38 10.01.2008

Re: Redakcija


Uzgred, Borisa sam poznavao licno (danas se vise ne znamo), i on uopste nije u tom fazonu...
Njega su samo zanimale mlade devojcice, a verovatno je tako i danas, u cemu se zaista ne razlikuje od J.B.Tita nekada...


1. zajednicka tacka ( obojica su zenskarosi)

...idemo dalje... da pravimo zajednicke tacke izmedju Tita i Borisa
wk wk 19:43 10.01.2008

Re: Redakcija

Uopste mi nije jasno zasto nesrecni Vasilije ovde napada Kusovca

Zato sto je Kusovac, po ko zna koji put, pogodio metu, i nesretni Vasilije zeli da natroluje ovaj blog koliko moze da ga sto manje ljudi bude citalo.

Ali treba imati saosecanja sa VV. Zaista treba biti zestoko nesretan da ti posao bude da branis Tadica.
Doctor Wu Doctor Wu 19:50 10.01.2008

Re: Reda....

Jesmo li propustili nešto? Opsesija Koštunicom zamenjena opsesijom Tadićem. Jel ovo Queerijin blog ili Qsovčev?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:56 10.01.2008

Re: Reda....

Doctor Wu
Jesmo li propustili nešto? Opsesija Koštunicom zamenjena opsesijom Tadićem. Jel ovo Queerijin blog ili Qsovčev?

Nema zamene opsesije, doktore...
Autentično, Tadić ne postoji...Imate, poštovani, samo malo "lepšeg" Koštunicu...
Doctor Wu Doctor Wu 20:00 10.01.2008

Re: Reda....

a vi to tako zovete...
nisam znao. mora da vam je to neki partijski lingo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:07 10.01.2008

Re: Reda....

Doctor Wu
a vi to tako zovete...
nisam znao. mora da vam je to neki partijski lingo.

Ja to tako zovem. I nema partija sa ovim nikakve veze. Dakle, imate li neki argumenat u kontra momome stavu da je Tadić produkt iste, nesrećne i osim kratkog perioda Đinđića i "Sablje", uvek vladajuće srpske političke struje, kojom sada komanduje Koštunica, a čije će upravljanje brzo preuzeti Tadić. Naime, loža je procenila da je on "trenutno bolji Koštunica"...
Svetlana S. Svetlana S. 20:22 10.01.2008

Re: Redakcija

pufna
1. zajednicka tacka ( obojica su zenskarosi)


Zar liberali zaviruju u tuđe krevete? c.c.c.
A da zavirimo, recimo, u novčanike predsedničkih kandidata?
Ili da virnemo u vene, recimo? Što da ne, kad već ne poštujemo principe.
doktorka doktorka 20:32 10.01.2008

Re: Redakcija

Svetlana S.

pufna1. zajednicka tacka ( obojica su zenskarosi)Zar liberali zaviruju u tuđe krevete? c.c.c.A da zavirimo, recimo, u novčanike predsedničkih kandidata?Ili da virnemo u vene, recimo? Što da ne, kad već ne poštujemo principe.

si virnula u novcanik predsednika tadica. bilo bi naivno pomisliti da miskovic svoje poslusnike dobro ne nagradjuje. virni i u venu , posto si sumnjicava.
Svetlana S. Svetlana S. 20:41 10.01.2008

Re: Redakcija

I na kraju ćemo pričati o šnenoklama? Ne hvala, suviše ‛principijelna’ i ‛intelektualna’ rasprava za mene.
Lucidio Lucidio 20:52 10.01.2008

Re: Reda....¿ljka?

Šta bi "najbitnija" rekla na to?
mislite na onu što je apparently obrisala par tisućica nebitnih komentarčića nebitnih?
baš je to bila zgodna demonstracija. takorekuć: blogovski manevar.
manevri u titino vreme su apparently bili bolje organizovani.
doktorka doktorka 20:55 10.01.2008

Re: Redakcija

Svetlana S.
I na kraju ćemo pričati o šnenoklama? Ne hvala, suviše ‛principijelna’ i ‛intelektualna’ rasprava za mene.

pa kad je tadic u pitanju , ne znam o cemu bismo mogli drugo pricati osim o sportu i razonadama
Nenad M. Nenad M. 21:08 10.01.2008

Re: Redakcija

Zar liberali zaviruju u tuđe krevete? c.c.c.
A da zavirimo, recimo, u novčanike predsedničkih kandidata?
Ili da virnemo u vene, recimo? Što da ne, kad već ne poštujemo principe.


A sta nam Svetlana radi? Njoj smeta zavirivanje u krevet sto samo po sebi nije lose pogotovo ako se radi o predsedniku ali joj zbog toga ne smetaju Kurir podmetacine. Glupetanje je los nacin da se prikrije strah od izbornog rezultata ili nedostatak argumenata za rezultate onoga koji ponovo treba da bude izabran jer je manje los.
Milan Jovanovic Milan Jovanovic 21:14 10.01.2008

Re: Redakcija

Zar liberali zaviruju u tuđe krevete? c.c.c.
A da zavirimo, recimo, u novčanike predsedničkih kandidata?
Ili da virnemo u vene, recimo? Što da ne, kad već ne poštujemo principe


Kao prvo ja nisam clan LDP...
Nije rec o zavirivanju u tudje krevete vec o nivou zainteresovanosti jednog od predesdnickih kandidata za tudje krevete... Sedeo sam sa njim u jednom kaficu dok je bio ministar vojni... I pokusavao da razgovaram o nekim aktuelnim dogadjajima u tom momentu, znacilo mi je da cujem njegovo misljenje, da mu predocim stavove ljudi iz mog okruzenja... Njegov pogled je non-stop lutao (uzgred bio je suncan, topao dan, sredina juna...), i samo je ponavljao: "...vidi covece kakva riba prolazi...", "...Uh, vidi onu malu, ali bi...", i jos koliko takvih slicnih...
Tog dana sahranio sam sve svoje iluzije u vezi sa Tadic Borisom. Buduci dogadjaji (pre svega u DS-u) samo su potkrepljivali moje uverenje.
Oni koji su ga poznavali od ranije i prethodno su mi govorili da je samo lepo upakovana prazna kutija...
Ali kao ni vecina Srba ni ja ne verujem u vecinu stvari dok se sam ne uverim...
Svetlana S. Svetlana S. 21:15 10.01.2008

Re: Redakcija

Deco, samo sam vam ilustrovala gde ovakve Kurir-priče mogu da odvedu. To nisam ja započela, to nije moj stil, ali jeste vaš. Sad nastavite bez mene, jer me, u principu, ne zanimaju tuđi kreveti, novčanici, vene. Pokušajte da budete principijelni, za vaše dobro. Ćao.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:14 10.01.2008

Re: Redakcija

Uopste mi nije jasno zasto nesrecni Vasilije ovde napada Kusovca

Ljudi,
ma pustite Vasu - njega bar znamo
čovek je ovde nešto kao maskota,
elem, posmatrajte sve sa vedrije strane...
i ne nasedajte molim vas na Vasine trolove...

O Dr Wu-u da i ne govorim...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:42 10.01.2008

Re: Redakcija

Uopste mi nije jasno zasto nesrecni Vasilije ovde napada Kusovca kad covek NIJE PISAO TEXT!!!


Gde ste vi videli napad? Cak sam i pohvalio coveka kad sam procitao tekst ... Samo sam mu postavio neka pitanja ... ali covek nece da odgovori (ok mozda ne zna odgovor) ... ali vidim da izgleda niko ne zna?
pufna pufna 12:55 11.01.2008

Re: Redakcija

Nenad M.
Zar liberali zaviruju u tuđe krevete? c.c.c.A da zavirimo, recimo, u novčanike predsedničkih kandidata?Ili da virnemo u vene, recimo? Što da ne, kad već ne poštujemo principe.A sta nam Svetlana radi? Njoj smeta zavirivanje u krevet sto samo po sebi nije lose pogotovo ako se radi o predsedniku ali joj zbog toga ne smetaju Kurir podmetacine. Glupetanje je los nacin da se prikrije strah od izbornog rezultata ili nedostatak argumenata za rezultate onoga koji ponovo treba da bude izabran jer je manje los.


nenade,
izgleda da moderatori smatraju neukusnim da se zapitas sta to ceo grad prica a niko da kaze u vezi Milice D.?!
ili je problematicno sto se ''zna koja je predsednikova''...
sta li je samo bilo u pitanju?! ono prvo?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:34 10.01.2008

E, care....o)))

Ovo je sjajno. I ako meni grešnom, što bi rekli Vaso, Domazet i ostalo društvo koje obožava imitatora, ali tek nakon spoznaje da čovek imitira, dozvoliš, daću malo duži komentar.
Sve je bilo OK do te Padinske Skele, što se tiče imitatora. Ćale imitatora nosioc spomenice, mlađi od Tita jedno 30 i kusur godina, akademik, nedoriljiv, napisao "Poredak i sloboda", što je jako ličilo Fromu. Svi se nešto kao na to palili.jebiga, ličilo na "Bekstvo od slobode", a bežati od toga nije nije bilo "in". I ćale dobro stajao izgovarajući kasnije jednu junačku rečenicu "Da Tita trebha staviti u istorijski kontekst"...Naravno,kad Tita više nije bilo.
Ta Padinska Skela je meni inače drago mesto. Igrao sam fudbal za tadašnjeg republičkoga ligaša, baš na stadionu blizu U vreme kad su tamo imali jak klub. I od toga živeo kao student. Imao bonove za hranu tri puta dnevno, davali i nešto para da se može izvesti pristojno devojka par puta nedeljno. nešto mi naravno slali i roditelji. I kad se sada toga setim, živeo sam vrlo komotno. Pogotovo nakon prve sezone ( čovek je grešna duša). Izborio sam pravo da ne idem na gostovanja jer su tamo mnogo tukli, a nismo ni imali ambiciju da idemo u tadašnju drugu saveznu ligu. Mom treneru ( zvao se Steva Jovanov) je bilo važno da igram kod kuće i da tamo pobeđujemo, i ja sam se sa njim jako lako složio. Sada bih se, do duše subjektivno, i to zahvaljujući jednoj devojci iz toga doba ( ćale joj bio upravnik zatvotvora), mogao kladiti da nigde lepše ne mirišu jorgovani kao u Skeli, ali dosta uspomena.
Čudo me je dovelo u vezu sa osobom koja je otišla u zatvor kad i junak ovoga tvoga posta. Osoba je ženskoga pola, još uvek dobro izgleda i godinu dana je mlađa od aktualnoga predsednika. Beše to u vreme demonstracija na Trgu Marksa i Engelsa na kome je isturen transparent "Solidarnošć". Apsolutno poštujem taj čin i smatram ga bitnim momentom za demokratsku borbu u Srbiji. Poštujem volju i hrabrost junaka tvoga posta, osobe koja je tu također bila i zaglavila zatvor, još mnogih meni dragih osoba koje nisu zaglavile zatvor, naročito onih koje su morale utrčati u knjižaru da se spasu batina, mada je batina bilo i u knjižari. Ja tada nisam bio tu. Bio sam u JNA u Ribnici na Dolenjskom. Osoba koju sam pomenuo, a koja je sada u DSS priči, valjda zato što joj je tamo sadašnji muž, mi je kazivala potresne priče, kakav je pritisak vršen na sve njih naročito ove što su bili osuđeni na Padinsku Skelu. Pominjala je izvesnoga lika iz službe, imenom. Ja nisam siguran da ona nije radila za službu, ali znam da je to što je meni pričala bilo priliočno iskreno.
Najbolji deo iz biografije tvoga "dublera" Titu, upravo je ovaj deo. Tada je još bio student. No, izgleda, čovek može sve osim da preskoči vlastitu senku. On je sada najveća prepreka demokratizaciji Srbiji. To su od njega i očekivali majstori koji su mu stavli na raspolaganje upravljanje DS-om. I pravi andimekratski prevrat u Srbiji se desio kad je on preuzeo upravu nad DS-om, jedinom objektivnom političkom snagom koja je Srbiju mogla sačuvati na demokratskom kursu, 2004. godine. Tada sam bio u DS-u i znam kako je tekla ta priča...
Zaključak...imaš pravo hna karikaturu koju si uradio...i moram ti dati preporuku...



Atomski mrav Atomski mrav 20:03 10.01.2008

Re: E, care....o)))

Jbt, Drago, šta si ti napisao u ovom svom postu? Jako si lepo objasnio da si igrao fudbal u Padinskoj Skeli, da si bio u JNA kad su bile demonstracije, ali ovo za zatvor se nešto tuc-muc, te ona mi je pričala, te ne znam je li bila u DB-u, te ona je sada u DSS al' je dobar čovek, te na političke zatvorenike u Skeli su vršeni strašni pritisci... i na kraju zaključak zbog koga si valjda i pisao ovaj post? Hajde, pa možeš ti to i bolje, Vasilije piše suvislije postove pobogu!
Doctor Wu Doctor Wu 20:37 10.01.2008

Re: E, care....o)))

A možda je sve tako zbrkano zato što je "ona" ćerka Jovana Raškovića? Ili grešim, Drago?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:14 10.01.2008

Re: E, care....o)))

Doctor Wu
A možda je sve tako zbrkano zato što je "ona" ćerka Jovana Raškovića? Ili grešim, Drago?

A, grešiš doktore...
Možda je indiskretno, ali osoba koju sam pomenuo je po mome subjektivnome sudu mnogo lepša, mnogo moralnija i mnogo duhovitija od one koju si pomenuo.
Objektivno, a i to može biti neki pokazatelj, bar je 5 godina mlađa...o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:21 10.01.2008

Re: E, care....o)))

Atomski mrav
Jbt, Drago, šta si ti napisao u ovom svom postu? Jako si lepo objasnio da si igrao fudbal u Padinskoj Skeli, da si bio u JNA kad su bile demonstracije, ali ovo za zatvor se nešto tuc-muc, te ona mi je pričala, te ne znam je li bila u DB-u, te ona je sada u DSS al' je dobar čovek, te na političke zatvorenike u Skeli su vršeni strašni pritisci... i na kraju zaključak zbog koga si valjda i pisao ovaj post? Hajde, pa možeš ti to i bolje, Vasilije piše suvislije postove pobogu!

E, Atomski...Svako od nas je po nekada Vasilije...o)))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:09 10.01.2008

straza

a jedne veceri, dok bejase ministar vojni, legao je da spava...neka to budu pasuljanske livade.... a onda usred noci u jednom trenutku boris oseti udarac u slabine.cizmom.
- ajde, dizi se, tvoja smena, kaze vojnik.
Onako, pospan, boris protrlja oci, zaogrnu sinjel i ustade polako. Utom vojnik primeti koga je probudio, pa poce da se izvinjava i sve tako redom....
- neka, neka, nije meni tesko, -rece boris i ode na strazu u mrklu noc.
sleepless sleepless 20:12 10.01.2008

?

"Живели смо скромно, јако скромно, као и сви тада, уосталом. Сви смо јели исту храну, хлеба и масти. Нисмо имали више од два месна оброка недељно, јело се поврће."

A kud se dedose snenokle i gicetina?
doktorka doktorka 20:38 10.01.2008

Re: ?

sleepless
"Живели смо скромно, јако скромно, као и сви тада, уосталом. Сви смо јели исту храну, хлеба и масти. Нисмо имали више од два месна оброка недељно, јело се поврће."A kud se dedose snenokle i gicetina?

pojela maca koju je predsednik nam , usvojio nedavno. cudo nje nema u kampanji .
Nenad M. Nenad M. 21:48 10.01.2008

Re: ?


A kud se dedose snenokle i gicetina?


spomenuto je tajna jedinog uspeha predsednikovog minulog rada - 20kg vise nego na startu predsednikovanja, malo li je?
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 00:32 11.01.2008

Re: ?

"Живели смо скромно, јако скромно, као и сви тада, уосталом. Сви смо јели исту храну, хлеба и масти. Нисмо имали више од два месна оброка недељно, јело се поврће."

A kud se dedose snenokle i gicetina?

pojela maca koju je predsednik nam , usvojio nedavno. cudo nje nema u kampanji .


Hahahahaha, vrh!!!!!
sentinel26 sentinel26 20:12 10.01.2008

B.T - uz pomoć J.(B.T.)

Da je gospodin B.T. (ili njegov štab) dobro proučio biografiju J.(B.T.) može se vidjeti ne samo u biografskom tekstu, nego i u kampanji B.T. koja je besprizorna.

Pogledajte njegove snimke u uniformi koje on nema pravo da koristi u kampanji ali mu se može jer je ovo država dje se ljudska prava ne poštuju.
Koliko dugo Srbija čeka da proradi (nekompletni) Ustavni sud?

Snimke susreta sa zvanicnim predstavnicima EU takodje zloupotrebljava ali i to mu se može jer ne postoji kontrolni organ koji bi javno saopštio šta je dozvoljeno a šta nije u kampanji.

Obmanjivanje naroda obećanjima o gradnji autoputeva je posebno. Otkada je gradnja puteva u nadležnosti predsednika države, otkada je u njegovoj nadležnosti politika zapošljavanja?

Očekujemo još samo toplu vodu ispod Čačka.

Od razlike izmedju njega i T.N. nije ostalo baš ništa.
Nema više plašenja naroda radikalima.
Proglašavanje kritičkih mišljenja radikalističkim ili pro-TN više ne pije vodu.

Sada se nadaju u pomoć EU uoči drugog kruga (gospoda su ubijedjena u ulazak u drugi).

Tačku na njihovo obmanjivanje naroda staviće Vlada Kosova možda već polovinom februara.

Poredjenje B.T. sa J.(B.T.) je veoma interesantno i samo ako uzmete u obzir puste želje prvog sa ostvarenim rezultatima ovog drugog (na šta SK ukazuje).
Ukoliko to nije slučaj onda imamo sukob sa elementarnom pristojnošću, jer B.T. ne bi mogao biti niti kurir kod J.(B.T.)
Никада се нисам либио нити једног посла, они ће мислити да ћу ја имати проблем са тим. Као ни у војсци. Никада ми није био проблем да радим ни најједноставније послове, да перем и чистим.

Ovaj djelić biografije ga posebno kvalifikuje za naredne poslove koji predstoje.
Чим смо дошли требало је показати интегритет јер сусрећете се са окорелим криминалцима. ..

Ovo iskustvo će svakako pomoći pri susretu sa "okorelim kriminalcima" iz EU , USA i MZ koji hoće da otmu 15% "svete teritorije" i stvore NATO državu.

P.S. Molim da se ova skraćenica: J.(B.T.) ne tumači zlonamjerno.

stefan.vizantin stefan.vizantin 21:36 10.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

Pogledajte njegove snimke u uniformi koje on nema pravo da koristi u kampanji ali mu se može jer je ovo država dje se ljudska prava ne poštuju.
Koliko dugo Srbija čeka da proradi (nekompletni) Ustavni sud?

ne bih da smetam ali mi nije jasno zasto je problem ako neko koristi slike sa uniforme. nisam gledao spotove na srpskoj tv ali sam video ove koji su na sajtu pa mi se cini da nema njega u uniformi. uzgred pobednik na skorasnjem primary-u u New Hampshire-u je John McCain ratni veteran. pitam Vas zasto nikome ne smeta sto on istice svoja ratna iskustva? takodje, da li odista postoji zakon po kome ne smete da koristite svoje angazovanje u vojsci (ili prethodnim mandatima) u kampanji? koja ljudska prava su pogazena u tom slucaju? posto je bio predsednik u prethodne 3 godine mislim da ima pravo da koristi svoje angazovanje na promovisanju Srbije i Srba u kampanji. ispravite me ako gresim, ali molim Vas navedite po kojem zakonu je to zabranjeno. BT koristi standardne spotove koji se koriste u kampanjama sirom sveta i u kojima se biografski podaci namerno navode da bi se biraci informisali za koga glasaju. nisam video nista sporno...
sentinel26 sentinel26 23:00 10.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

stefan.vizantin
Pogledajte njegove snimke u uniformi ........

ne bih da smetam ali mi nije jasno zasto je problem ako neko koristi slike sa uniforme. nisam gledao spotove na srpskoj tv ali sam video ove koji su na sajtu pa mi se cini da nema njega u uniformi. uzgred pobednik na skorasnjem primary-u u New Hampshire-u je John McCain ratni veteran. pitam Vas zasto nikome ne smeta sto on istice svoja ratna iskustva?

Pogledajte snimke ako nijeste gledali - radi se o čistoj zloupotrebi i podmetačini.
BT koristi standardne spotove koji se koriste u kampanjama sirom sveta i u kojima se biografski podaci namerno navode da bi se biraci informisali za koga glasaju. nisam video nista sporno...

Izgleda da ste ipak gledali.
.....ima pravo da koristi svoje angazovanje na promovisanju Srbije i Srba u kampanji. ispravite me ako gresim,

Ne bih da vas ispravljam bolje da nastavite da griješite.
Njegovi rezultati su =0+-.

Srbija je u lošijem položaju nego kada je stupao na dužnost i nema čime da se hvali.
A za "kredite" koje smo dobijali od EU on nema nikakvih zasluga ali ima za njihovo uludo trošenje, na očuvanju fotelje.

Koliko je narodnih para potrošio na onaj "Kokus" u Americi ali se nije sjetio da se izvine narodu za dvostruku štetu.

stefan.vizantin stefan.vizantin 00:06 11.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

nisam gledao na tv-u. gledao sam na sajt-u pa ako su to isti spotovi onda sam ih pogledao. pitao bih Vas zasto ste toliko ostrasceni prema BT i ko je (ako delom nije i BT) doprineo za nesumnjivo poboljsanje situacije u Srbiji. setite se da je 2000 to bila zemlja bez ikakvih nada u bolje sutra a sada te nade postoje. sada postoji i put u Evropu u kojoj je Srbiji mesto. naveo sam McCain-a kao primer-kampanja za predsednika tako i treba da izgleda. birajte koga hocete, i u skladu sa tim kada nekog osudjujete zbog izbora spotova ili sto je nesto napisao u svojoj biografiji onda je to cisto politicko prepucavanje i nista vise...ako ste ikada gledali kako to funkcionise u (recimo) USA onda bi Vam bilo jasno da je ovo kampanja kao i svaka druga.
NISTE MI ODGOVORILI: Po kom zakonu o ljudskim pravima je lose navoditi svoje biografske podatke odnosno svoje uspehe (da se ne lazemo imao ih je) u prethodnim mandatima?
rayzippo rayzippo 08:23 11.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

stefane,zakon je vec nesto drugo,ovi moralisti znaju samo za pljuvacinu svega sto nije u skladu sa misljenjem njihovog ideologa...
antioksidant antioksidant 09:55 11.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

setite se da je 2000 to bila zemlja bez ikakvih nada u bolje sutra a sada te nade postoje

ako zelite da merite uticaj Tadica i Kostunice na kvalitet zivota i nadu u bolje sutra koja(ne)postoji, onda je posteno uporedjivati 2003cu i danas. Od 2000te do svoje smrti nadu ovoj zemlji je davao Zoran Djindjic. MI se jos uvek vozimo na pozitivnom talasu koji je taj covek pokrenuo. Kostunica zeli da ga skrene na istok. Sta Tadic zeli je nebitno jer je nesposoban da se izbori za ostvarenje svojih zelja. Na Nikolica ne bih trosio reci. Njegove reforme se svode na skidanje bedza sa revera
sentinel26 sentinel26 10:19 11.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

stefan.vizantin
nisam gledao na tv-u. gledao sam na sajt-u pa ako su to isti spotovi onda sam ih pogledao.

Opet priznajete da nijeste gledali a kritikujete moje stavove.
pitao bih Vas zasto ste toliko ostrasceni prema BT i ko je (ako delom nije i BT) doprineo za nesumnjivo poboljsanje situacije u Srbiji.

Nije nikakva ostrašćenost ako kažem da taj čovjek nije ni za milimetar poboljšao situaciju u Srbiji, već naprotiv sve je učinio, zajedno sa V.Koštunicom da opravda pogubnu politiku SM prema Kosovu, ništa nije učinio da se okonča saradnja sa Hagom a ugled Srbije za vrijeme njegovog predsedavanja nije porastao ni za jotu.

Odgovoran je zbog prodora fašizma u Srbiji.
Njegovi (i DS-a) javni stavovi o slučajevima iz NS, Pravnog iz Bgd i Topole su skandalozni.
To nije ona DS čije su "planove" promovisali u posljednjoj izbornoj kampanji.
......... setite se da je 2000 to bila zemlja bez ikakvih nada u bolje sutra a sada te nade postoje.

Kakve on veze ima sa periodom 2000-2003?
NISTE MI ODGOVORILI: Po kom zakonu o ljudskim pravima je lose navoditi svoje biografske podatke odnosno svoje uspehe (da se ne lazemo imao ih je) u prethodnim mandatima?

Nijeste dobro pročitali moj tekst, ja nijesam napisao da on kampanjom krši ljudska prava, već sledeće:
sentinel26
Pogledajte njegove snimke u uniformi koje on nema pravo da koristi u kampanji ali mu se može jer je ovo država dje se ljudska prava ne poštuju.
Koliko dugo Srbija čeka da proradi (nekompletni) Ustavni sud?

Snimke susreta sa zvanicnim predstavnicima EU takodje zloupotrebljava ali i to mu se može jer ne postoji kontrolni organ koji bi javno saopštio šta je dozvoljeno a šta nije u kampanji.

Gospodin B.T. je odgovoran zbog nepoštovanja i flagrantnih kršenja ljudskih prava u Srbiji.

Gospodin B.T. je lično učestvovao u promovisanju i kanonizaciji fašističkih koljača u nove svece SPC.

Juče je RIK priznala da ne postoji kontrolni organ.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:32 11.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

antioksidant
ako zelite da merite uticaj Tadica i Kostunice na kvalitet zivota i nadu u bolje sutra koja(ne)postoji, onda je posteno uporedjivati 2003cu i danas. Od 2000te do svoje smrti nadu ovoj zemlji je davao Zoran Djindjic. MI se jos uvek vozimo na pozitivnom talasu koji je taj covek pokrenuo.


Sa ovim se slazem potpuno ... i ja sam veliki postovalac Djindjica oduvek bio i ostao ... Dodao bih samo da napredak u prve tri godine i nije bio tako vidljiv zato sto je najveci problem bio sto je prakticno organizovani kriminal bio partner vlasti ... i oslobadjanje od njega je placeno gubitkom najsposobnijeg politicara.

Napredak cele zemlje posle 2003 je nepobitan i samo ga zlonamerni nece priznati ...

Sta Tadic zeli je nebitno jer je nesposoban da se izbori za ostvarenje svojih zelja


To o "nesposobnosti" je tvoje licno misljenje (ja recimo mislim to za Cedu) i sumnjam da ga mozes dokazati. Kao sto sam znatizeljan kako ces demantovati moj kontra-argument: NAJVAZNIJI kriterijum (i vrlo merljiv za razliku od vecine drugih koji su cesto vrlo subjektivni) je podsrka koju partija ostvari na izborima. To je jedini nacin (i preduslov) da jedna partija (i njeno vodjstvo) u demokratskoj zemlji "ostvari svoje zelje". A udvostrucenje broja glasova za DS u periodu pre prethodnih parlamentarnih izbora je SENZACIONALAN USPEH ... i niko ne moze poreci da je za to najzasluzniji Tadic. I treba imati u vidu da se radi o najvecoj demokratskoj partiji i da se taj uspeh ne moze uporedjivati sa udvostrucenjem u oblasti "malih procenata" (recimo udvostrucenje sa 3 na 6%) ...

A svako realan zna da se sa 25% posto glasackog tela jos uvek ne mogu samostalno sprovoditi program i obecanja ... nego da se moraju praviti kompromisi. Sto je sustina demokratije ...

pozz
antioksidant antioksidant 13:48 11.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

To o "nesposobnosti" je tvoje licno misljenje (ja recimo mislim to za Cedu) i sumnjam da ga mozes dokazati. Kao sto sam znatizeljan kako ces demantovati moj kontra-argument: NAJVAZNIJI kriterijum (i vrlo merljiv za razliku od vecine drugih koji su cesto vrlo subjektivni) je podsrka koju partija ostvari na izborima. To je jedini nacin (i preduslov) da jedna partija (i njeno vodjstvo) u demokratskoj zemlji "ostvari svoje zelje". A udvostrucenje broja glasova za DS u periodu pre prethodnih parlamentarnih izbora je SENZACIONALAN USPEH ... i niko ne moze poreci da je za to najzasluzniji Tadic. I treba imati u vidu da se radi o najvecoj demokratskoj partiji i da se taj uspeh ne moze uporedjivati sa udvostrucenjem u oblasti "malih procenata" (recimo udvostrucenje sa 3 na 6%) ...

A svako realan zna da se sa 25% posto glasackog tela jos uvek ne mogu samostalno sprovoditi program i obecanja ... nego da se moraju praviti kompromisi. Sto je sustina demokratije

duplirana podrska glasackog tela - tacno. ali ovakav nacin prikupljanja glasaca je limitiran. tadic se odrice cvrsto opredeljenih biraca i pokusava da glasace skuplja iz korpusa koji postuju tradicionalnije vrednosti. ali tako izlazi u deo terena koji pripada velji ilicu, radikalima, dss-u... sta mislis ko ce se tu bolje snaci?

sa druge strane, u isto vreme kakva je situacija u srbiji? smanjena spremnost glasackog tela da aktivno ucestvuje u promenama. sistem vrednosti se vraca na 90-te. ksenofobija raste....

nesposobnost i licno misljenje - naravno da je to moje licno misljenje i ne zelim ti dokazivati nista. skrenucu ti samo paznju na cinjenice koje su mene dovele do takvog zakljucka pa ako ti zakljucis isto... pre svega to su ustav i premijersko mesto

ustav - tadic je "uspeo" da ucestvuje u donosenju ustava koji je u nekim svojim segmentima gori nego prethodni (preambula - ne kosovo nego deo koji definise srbiju kao drzavu srpskog naroda i ... (pre je srbija bila drzava svih njenih gradjana), upotreba latinicnog pisma, imbecilni clan ustava kojim se dopusta prenos "vlasnistva" nad mandatom sa poslanika na partije...) u svakom slucaju, tomislav nikolic je rekao da je ustav radikalski. tadic je rekao da je ustav plod kompromisa...
da li ima potrebe da te podsecam na cinjenicu zasto je tadic pristao na sve ovo? ili se i sam secas da je zeleo vanredne izbore u 2006oj? a dobio ih je (parlamentarne) u 2007moj (koja je i onako bila izborna godina). predsednicke tek u 2008oj, lokalne iza predsednickih...

premijersko mesto - znam da sa 25% ne mozes samostalno sprovoditi program i obecanja, ali je malo glupo da sa 25% podrske imas tako malo uticaja na smer kretanja drzave. dss- je kosovo jedino pitanje i uspeo je da nametne da kosovo postane jedino pitanje za celu vladu. ds je centralno pitanje - prikljucivanje eu. a to je postalo uslovljeno pitanjem kosova. to nije politika ds-a, ds nije uspeo da nametne svoju politiku. ili mozda jeste?u isto vreme. pitanje za tebe - ko je premijer u nemackoj (u velikoj koaliciji) i zasto. sreder ili merkel?

i za sma kraj jos jedan prilog: tadic je svoj proboj unutar ds-a (a kasnije unutar glasackog tela) zapoceo "ciscenjem redova" (afera bodrum, izbacivanje cede jovanovica iz stranke...). pitanje za tebe - kako se onda desilo da po istrazivanjima strat.marketinga (ako su tacna) ds bude identifikovana kao najkorumpiranija stranka?

antioksidant antioksidant 13:51 11.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

zato sto je najveci problem bio sto je prakticno organizovani kriminal bio partner vlasti ... i oslobadjanje od njega je placeno gubitkom najsposobnijeg politicara.

dopuna - ovo necu ni komentarisati. a voleo bih da pokusas da me zabavis "dokazivanjem" ovakve gluposti
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:08 12.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

antioksidant
duplirana podrska glasackog tela - tacno. ali ovakav nacin prikupljanja glasaca je limitiran. tadic se odrice cvrsto opredeljenih biraca i pokusava da glasace skuplja iz korpusa koji postuju tradicionalnije vrednosti. ali tako izlazi u deo terena koji pripada velji ilicu, radikalima, dss-u... sta mislis ko ce se tu bolje snaci?


DS je partija koja pretenduje na birace levo od politickog centra i sam CENTAR. Oko ovih drugih se nadmece sa umerenom desnicom ... a u te birace spadaju svi umereni postovaoci tradicionalnih vrednosti, vernici etc. To je vrlo bitan i cenjen deo birackog tela i prednost DS u odnosu na ove druge je bas ta umerenost i razum. One desnije birace (SRS) ne verujem da DS moze da privuce.

Ostalo o cemu ti pises je stvar procene kakve kompromise je DS mogla da postigne. Ja ne vidim da je mogla da izvuce vise. Ustav je u celini bolji nego Milosevicev (pa je samim tim kompromis ok) a alternativa vladi je bilo prepustanje vlasti desnici ... znaci opet gore ...

Ali ovo sve je ono sto sam ja vec pomenuo: stvar subjektivne procene pa je logicno da postoje razlike kao sto je ova izmedju nas ...

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:25 12.01.2008

Re: B.T - uz pomoć J.(B.T.)

antioksidant
dopuna - ovo necu ni komentarisati. a voleo bih da pokusas da me zabavis "dokazivanjem" ovakve gluposti


1) to da je zemunski klan (Spasojevic i u pocetku Cume) kriminalna organizacija nije bilo sumnje ali je DOS ipak prihvatio njihovu pomoc 5.okktobra. Dokaz Cheda je predao oruzje iz policijske stanice Bagziju (coveku koji ce kasnije pokusati da ubije Djindjica)... A jasno je bilo da prihvatanjem pomoci nova vlast pristaje i neku vrstu "partnerstva" ....

2) Cheda je bio "zaduzen" za koordinaciju sa zemunkism klanom. Ali posto se nije clagao sa Cumetom (a sa Spasojevicem jeste) onda je sa Cumetom kontakt odrzavao VBP. Dokaz svedocenje VBP ...

3) Cheda je posecivao Spasojevica u zatvoru (ako se ne varam bar jedan slucaj je prizanao)..

4) Spasojevic bio glavni "medijator za sporazum u vezi pobune JSO ...

5) VBP nije govorio sa Chedom nekoliko meseci sve do mesec i po dana pre atentata na Djindjica zato sto je Cheda odrzavao kontakte sa zemunicima i posle pobune JSO ... dokaz: svedocenje VBP

6) Canak je u vreme kad je sef vojvodjanskog ogranka zemunskog klana Opacic vec bio u zatvoru zbog trgovine drogom, javno branio njegove "demokratske" zasluge (i svoje prijateljstvo sa njim) i tvrdio da su Opacicevi ljudi (znaci kriminalci) odrzavali red u NS u nekim situacijama. Dokaz: intervju Nenada Canka ...

Racunam da je to vise nego dovoljno ... a ti kazi sta od ovoga mislis da nije istina i da ti trebaju konkretniji dokazi (linkovi svima raspolozivi ... ja naravno nemam nikakvih licno mojih dokaza ... za mnoge sam i ja uglavnom saznao u diskusijama ovde na blogu)

pozz
jinks jinks 20:27 10.01.2008

Ako vam Tito

ne pomogne da predjete 5% niko nece.

Ustvari, mozda bi vam bilo bolje da ovog puta ostanete ispod cenzusa, bar cete sledeceg puta biti u mogucnosti da kandidujete nekoga sa manje putera na glavi.
doktorka doktorka 20:36 10.01.2008

Re: Ako vam Tito

jinks
ne pomogne da predjete 5% niko nece.Ustvari, mozda bi vam bilo bolje da ovog puta ostanete ispod cenzusa, bar cete sledeceg puta biti u mogucnosti da kandidujete nekoga sa manje putera na glavi.


hahah , procena za ulazak u parlament ldp-koalicije je bila manja. popravljate se .
jinks jinks 21:04 10.01.2008

Re: Ako vam Tito

Cija procena?

Vasa procena je bila 10% najmanje, i to u ovo vreme prosle godine, na ovom istom mestu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:18 10.01.2008

Re: Ako vam Tito

ne pomogne da predjete 5% niko nece.

vazno je ipak da bude 95% bezubih, to ce usreciti Srbiju
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:26 10.01.2008

Re: Ako vam Tito

jinks
ne pomogne da predjete 5% niko nece.

Ustvari, mozda bi vam bilo bolje da ovog puta ostanete ispod cenzusa, bar cete sledeceg puta biti u mogucnosti da kandidujete nekoga sa manje putera na glavi.

Džinks, hajde da malo podučavam...o))
Svako ko drži do svoga nezavisnoga, kvalitetnoga političkoga mišljenja, mora biti zabrinut kad više od 5 posto ljudi misli kao on. Dakle, svi LDP-ovci preispituju već godinu dana vlastito mišljenje. Jer je već tri puta prešlo tu kvotu...I samo zato što hoće da postignu to da se u Srbiji ne zaliva korov, jer se on svuda drugu uništava, još nisu odustali..o))
Najdobronamernije...
doktorka doktorka 21:27 10.01.2008

Re: Ako vam Tito

jinks
Cija procena? Vasa procena je bila 10% najmanje, i to u ovo vreme prosle godine, na ovom istom mestu.

Kolika je bila vasha? Nash cilj je bio da udjemo u Parlament , i postigli smo ga. I to pored sve one satanizacije Cedomira Jovanovica, i zastrasivanja naroda od strane SRS ,a precutno odobravanje DSS i DS-a. Da se setimo i podmetanja ekplozivne naprave pod Cedin auto . Nista nije bolje ni sada :

"... na auto putu Beograd - Novi Sad, kod skretanja za Stare Banovce, u toku vožnje, otpao je zadnji levi točak sa autobusa Laste koji Liberalno demokratska partija koristi u predsedničkoj kampanji Čedomira Jovanovića.

U ovom incidentu, samo zahvaljujući veštini vozača izbegnute su teže posledice kako po putnike autobusa, među kojim se nalazio i Čedomir Jovanović, tako i po ostale učesnike u saobraćaju.

Radnici MUP-a Srbije izašli su na lice mesta i izvršili uviđaj.

Ono što se moglo utvrditi golim okom je da su šrafovi na oba leva zadnja točka bili razlabavljeni/odršrafljeni do te mere da je to dovelo do otpadanja spoljnjog točka, dok se unutrašnji držao na samo nekoliko preostalih šrafova. Da je i on otpao posledice bi mogle biti katastrofalne.

LDP zahteva posebnu pažnju od strane nadležnih u MUP, u jer se radi o autobusu LDP-a, koji se koristi samo u kampanji i koji je inače vidno obeležen sloganom "Život je zakon" i motivima iz kampanje, a za vreme novogodišnjih praznika, bio je uredno garaziran.

Posebnu pažnju od nadležnih zahtevamo i zato što su pretnje Čedomiru Jovanoviću od početka kampanje sve veće, a ovog puta su stvari suviše očigledne da bi se mogle zataškati kao tokom postavljanja bombe pod automobil Čedomira Jovanovića pred parlamentarne izbore."
Spiridon Spiridon 21:54 10.01.2008

Re: Ako vam Tito

Ono što se moglo utvrditi golim okom je da su šrafovi na oba leva zadnja točka bili razlabavljeni/odršrafljeni do te mere da je to dovelo do otpadanja spoljnjog točka, dok se unutrašnji držao na samo nekoliko preostalih šrafova. Da je i on otpao posledice bi mogle biti katastrofalne.


klasicna srpska fora. Podmuklo, kukavicki.
strava strava 03:19 11.01.2008

Re: Ako vam Tito

Da je i on otpao posledice bi mogle biti katastrofalne.


Kako za koga!
jinks jinks 10:43 11.01.2008

Re: Ako vam Tito

...I samo zato što hoće da postignu to da se u Srbiji ne zaliva korov, jer se on svuda drugu uništava, još nisu odustali..o)) Najdobronamernije...
I moj komentar je bio krajnje dobronameran u odnosu na vas. Upravo se o tome radi, ne razumem kako se od nekoga ko je ipak dosta kompromitovan (u nekim stvarima verovatno i neopravdano) ocekuje da pomogne da se desi toliko pozitivnih promena.

Neko ko vuce dosta ozbiljan kofer za sobom pretpostavljam da mnogo teze moze da funkcionise u politici (i sto se tice komunikacije sa sadasnjim i budicim biracima, i sto se tice saradnje sa drugim strankama) u poredjenju sa nekim drugim koji takav bagaz nema ... mada, dosadasnja iskustva u srpskoj politici pokazuju da je pravilo gotovo suprotno (sto je strasno, i verovatno je to jedna od prvih stvari koja bi mogla da se promeni). Pretpostavljam da dosta dobro mobilise i drzi na okupu birace koje vec imate, ali mi nije bas najjasnije kako cete doci do nekih novih.
Bilo nekad Bilo nekad 12:23 11.01.2008

Re: Ako vam Tito

Drago Kovacevic

jinksne pomogne da predjete 5% niko nece.Ustvari, mozda bi vam bilo bolje da ovog puta ostanete ispod cenzusa, bar cete sledeceg puta biti u mogucnosti da kandidujete nekoga sa manje putera na glavi.Džinks, hajde da malo podučavam...o))Svako ko drži do svoga nezavisnoga, kvalitetnoga političkoga mišljenja, mora biti zabrinut kad više od 5 posto ljudi misli kao on. Dakle, svi LDP-ovci preispituju već godinu dana vlastito mišljenje. Jer je već tri puta prešlo tu kvotu...I samo zato što hoće da postignu to da se u Srbiji ne zaliva korov, jer se on svuda drugu uništava, još nisu odustali..o))Najdobronamernije...



Drago,
svako ko drzi do sebe ne bi se nakon sto je bio visoki kadar SDS-a u Krajni i ratni gradonacelnik Knina uopste javljao za rec bilo gde u javnosti, pa to za vas ne vazi. Kada cete vec jednom da shvatite da su vase reci sa moralnog stanovista potpuno nevazne i neupotrebljive. Vi ste moralno nepostojeci covek.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:57 10.01.2008

gde zivi ovaj covek.

pored stila i dosta iznenadjujuce ideje da na ovakav nacin pise o sebi, meni je ipak najupadljivija frapatna odsecenost od realnog sveta.
citat o povrcu i mesu integralno glasi ovako:
"Али пре свега тога, ја сам проводио једно сасвим нормално детињство, као и сви моји вршњаци. Живели смо скромно, јако скромно, као и сви тада, уосталом. Сви смо јели исту храну, хлеба и масти. Нисмо имали више од два месна оброка недељно, јело се поврће. Данас млади људи то не знају."



Gde zivi ovaj covek? Kojom zemljom on predsedava? Zna li da, prema svim istrazivanjima, polovina nase dece ne jede meso NI JEDNOM NEDELJNO? Zna li da prosecna plata ne pokriva ni elementarnu potrosacku korpu? Zna li da je raznovrsno povrce jos skuplje i jos nedostiznije?
Predsednik Tadic kao da je potpuno izgubio kontakt sa realnoscu. Oko njega samo ozbiljni bogatasi, "mladi ljudi" koji ne znaju kako je to nemati para ni za hranu. A da samo pogleda jedan od Deltinih mega marketa, kojim se ljudi sunjaju kao utvare i uglavnom pare oci luksuznim proizvodima, nemajuci dovoljno novca da ih kupuju, jasno bi mu bilo sta danas "mladi ljudi" znaju, a sta ne znaju.




Nenad M. Nenad M. 22:03 10.01.2008

Re: gde zivi ovaj covek.

Zna li da, prema svim istrazivanjima, polovina nase dece ne jede meso NI JEDNOM NEDELJNO?


E Biljana, to se desava kad gicetina udari u glavu pa ne vidis dalje od svog tanjira. Meni je jos ludja prica kako je u Srbiji za NJEGOVO vreme stvorena srednja klasa i eto sada mora da se okrene najsiromasnijim. Kada to cujem... ne znam, da budem pametan necu i ne mogu :)
strava strava 03:13 11.01.2008

Re: gde zivi ovaj covek.

Zna li da, prema svim istrazivanjima, polovina nase dece ne jede meso NI JEDNOM NEDELJNO?


Ne verujem da ce jesti i kada kandidat za koga ti glasas dodje na vlast.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 08:11 11.01.2008

Re: gde zivi ovaj covek.

to ne mozemo da znamo, dok ne dodje na vlast. ipak, ono sto znamo je da ovakvu recenicu nije izgovorio opozicioni kandidat male stranke, vec dugogodisnji predsednik srbije. time je odgovornost veca, a razocarenje ogromno.
strava strava 00:19 12.01.2008

Re: gde zivi ovaj covek.

Biljana Srbljanović
to ne mozemo da znamo, dok ne dodje na vlast. ipak, ono sto znamo je da ovakvu recenicu nije izgovorio opozicioni kandidat male stranke, vec dugogodisnji predsednik srbije. time je odgovornost veca, a razocarenje ogromno.


Gospodjo Biljana kod nas predsednik države po ustavu nema nikakvu vlast, svu vlast ima predsednik vlade, tako da vaša očekivanja imaju malo osnova.
strava strava 00:19 12.01.2008

Re: gde zivi ovaj covek.

Biljana Srbljanović
to ne mozemo da znamo, dok ne dodje na vlast. ipak, ono sto znamo je da ovakvu recenicu nije izgovorio opozicioni kandidat male stranke, vec dugogodisnji predsednik srbije. time je odgovornost veca, a razocarenje ogromno.


Gospodjo Biljana kod nas predsednik države po ustavu nema nikakvu vlast, svu vlast ima predsednik vlade, tako da vaša očekivanja imaju malo osnova.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 00:34 11.01.2008

moderisanje

Obrisano vređanje.
"Autor" banovan.
stefan.vizantin stefan.vizantin 00:56 11.01.2008

Re: moderisanje

Srđan Kusovac
Obrisano vređanje.
"Autor" banovan.


al' je palo brisanje...uhuh ovo je bolelo. mozda i ima smisla. jer raspravi o nacionalnim simbolima nikad kraja.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 01:06 11.01.2008

Re: moderisanje

Nisam brisao raspravu ni o kakvim simbolima. To mora da je uradio neko drugi.

Obrisao sam vulgarnosti na račun drugih učesnika ove diskusije.
stefan.vizantin stefan.vizantin 01:14 11.01.2008

Re: moderisanje

misli na one postove o Sremskim Karlovcima i "tri prsta" te takve stvari...bilo ih je dosta.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 01:25 11.01.2008

Re: moderisanje

Znam, to sam procitao i ostavio. Meni nije smetalo.
doktorka doktorka 01:26 11.01.2008

Re: moderisanje

stefan.vizantin
Srđan Kusovac
Obrisano vređanje.
"Autor" banovan.

al' je palo brisanje...uhuh ovo je bolelo. mozda i ima smisla. jer raspravi o nacionalnim simbolima nikad kraja.


nacionalni simbol?
Atomski mrav Atomski mrav 08:56 11.01.2008

Re: moderisanje

Svejedno su obrisani naši komentari... dok sam ja sinoć gledao i pisao, nije bilo nikakvih uvreda.... što je obrisan čitav thread?
strava strava 03:09 11.01.2008

Tadic je pravi naslednik Kostunice

Ako se gleda po obicajnom pravu srpskih politicara gde su se svi lomatali za licnim bogastvom od starih vremena do danas, Tadic je pravi naslednik Kostunice jer spada u red ljudi koje preterano ne interesuje licno bogatstvo. Mislim da su obojica po tome casni izuzeci.
doktorka doktorka 05:00 11.01.2008

Re: Tadic je pravi naslednik Kostunice

strava
Ako se gleda po obicajnom pravu srpskih politicara gde su se svi lomatali za licnim bogastvom od starih vremena do danas, Tadic je pravi naslednik Kostunice jer spada u red ljudi koje preterano ne interesuje licno bogatstvo. Mislim da su obojica po tome casni izuzeci.


a ,sad mi je jasno zbog cega je pozeljno da tadic pobedi:

"BEOGRAD - Tvrdnja Ljubomira Tadića, oca aktuelnog predsednika Srbije, da će se po odlasku sa funkcije njegov sin suočiti sa činjenicom da nema sopstveni stan, stavila je na probu solidarnost među srpskim političarima. Dok se većina poziva na novi zakon koji Tadiću i u slučaju da ne zadrži fotelju na Andrićevom vencu garantuje predsedničke privilegije, ima i onih koji mu velikodušno nude smeštaj, pa čak i novac za kupovinu stana!

Ivica Dačić, šef Socijalističke partije Srbije, kaže da je ta materija regulisana zakonom i da se ne može desiti da bivši predsednik ostane bez krova nad glavom.

- Apsurdno bi bilo da se dođe u situaciju da poslanici skupljaju novčani prilog da se bivšem predsedniku kupi stan. Što se mene tiče, nema problema, odvojio bih neki dinar, ali mislim da bi pare trebalo da daju direktori javnih preduzeća, pošto oni imaju višak dinara - smatra Dačić.

Vladan Batić, poslanik i predsednik DHSS, misli da je priča o ostajanju bez stana malo demagoška, ali ima predlog za rešenje problema.

- Mislim da bi Tadiću trebalo da pomogne Božidar Đelić, pošto on ima recept kako od ničega napraviti bogatstvo. Kad je došao na vlast, nije imao ništa, a sada je bogat čovek. Ako je humanista, onda treba da se potrudi i pomogne kolegi - rekao je u šaljivom tonu Batić.

Velimir Ilić, ministar za infrastrukturu, velikodušno je ponudio da Boris Tadić bude podstanar kod njega, i to za džabe!
- Spreman sam odmah da ga primim ako nema gde. Kod mene u Kačulici ima mesta koliko hoćeš. Što da ne pomognem čoveku kad mogu - kaže on.

Dragan Todorović, visoki funkcioner i poslanik SRS, objašnjava da su problemi koje će imati bivši predsednik regulisani novim zakonom.

- Kada je donosio zakon, DS je imao pred očima sliku jednog čoveka i potrudio se da mu obezbedi sigurnost, mada bi po mom mišljenju svaki bivši predsednik, ma ko on bio, trebalo da ima određene beneficije. Razumem očinsku brigu akademika Tadića, oca uskoro bivšeg predsednika Srbije, ali to ne treba da bude razlog da građani glasaju za Borisa Tadića. Pa, nije se on rodio u rezidenciji, već je u nju došao iz nekog stana - misli Todorović."

http://www.kurir-info.co.yu/clanak/kurir-19-12-2007/siroma




rayzippo rayzippo 08:27 11.01.2008

Re: Tadic je pravi naslednik Kostunice

jel cheda sta ponudio !?
wk wk 13:39 11.01.2008

Re: Tadic je pravi naslednik Kostunice

Tadic je pravi naslednik Kostunice jer spada u red ljudi koje preterano ne interesuje licno bogatstvo

Samo se ti nadaj.

Covek u cijem kabinetu se dogovaralo da ce MM da kupi "C market", a nije uzeo ni dinar za to... nije nego.
pufna pufna 13:44 11.01.2008

Re: Tadic je pravi naslednik Kostunice

Covek u cijem kabinetu se dogovaralo da ce MM da kupi "C market", a nije uzeo ni dinar za to... nije nego

to znaci da Kostunica kopira S. Milosevica.
Mucenik takodje nema pare (o kojima novine smeju da pisu). Kome li ce on svoj vodokotlic da pokazuje?!
doktorka doktorka 16:16 11.01.2008

Re: Tadic je pravi naslednik Kostunice

rayzippo
jel cheda sta ponudio !?

ponudio mu je prijatelj miskovic.
strava strava 00:29 12.01.2008

Re: Tadic je pravi naslednik Kostunice

Samo se ti nadaj.

Covek u cijem kabinetu se dogovaralo da ce MM da kupi "C market", a nije uzeo ni dinar za to... nije nego.


To su samo nagadjanja. Imate li opipljivih dokaža.
doktorka doktorka 05:43 12.01.2008

Re: Tadic je pravi naslednik Kostunice

strava
Samo se ti nadaj.Covek u cijem kabinetu se dogovaralo da ce MM da kupi "C market", a nije uzeo ni dinar za to... nije nego.To su samo nagadjanja. Imate li opipljivih dokaža.


josh ih nema , tj. nece ih biti dokle god tadic , kostunica i ostali na vlasti ukljucujuci i nikolica, budu zadovoljni podelom plenom. a kad pukne tikva, pljustace dokazi . budite strpljivi. za sad koristite samo logiku.
Modesty Blaise Modesty Blaise 10:13 11.01.2008

Xej

dragi moj druze. Volim kako mislis. Volim kako ne oklevas. Volim sto se slazem. Volim sto sam na tvojoj strani.

Elem, nesto se pitam. Ima li na drzavnoj seroviziji sada tih filmova, serija iz tog "zlatnog" vremena Jozine vladavine? Ako ih ima, onda se OMG strategija tadicevih "lekara" mozda ovog puta bazira na terminologiji i strategiji cetrdesetogodisnjeg idolopoklonstva Jozeku. Tj., poslednje zaista normalno vreme koje vecina Srba pamti i za koje su mahom pozitivno emotivno vezani su te godine do 80. Mozda se nadaju da ce ponavljanjem slika, prica iz tog vremena izazvati nesvesnu emotivnu reakciju kod potencijalnih glasaca. A mozda idu i logikom da je ta ispiracina mozga dobro radila kod Srba i Crnogoraca - oni su ga koliko se ja secam neuporedivo najjace ljubili iako ih je nepogresivo vodio u propast.
Kakvi ogavni ljudi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:09 11.01.2008

Re: Xej

Modesty Blaise
Volim kako mislis. Volim kako ne oklevas. Volim sto se slazem. Volim sto sam na tvojoj strani.


drugarice Modice i ja definitivno volim kako pises ...

Ovo citirano doduse ne mogu da kazem, ali meni to ne smeta posto mi je "mentalitet" drugaciji. A citirao sam zato sto mi to izgleda super kao moto Pescanika ... ili LDP-a. Onako prava revolucionarno-skojevska poruka: najbitnija je "nasa" strana i to sto se u svemu slazemo i isto mislimo. Doduse ja bih ono "kako ne oklevas" preveo u "sto se zaleces"(u revolucionarnom smislu ... ali priznajem, ovo tvoje bolje zvuci ...

pozz

ps. ok malo te peckam i zekim za to vase slaganje ... ali za pisanje ne
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:12 11.01.2008

Gradonačelnik pokorni


Da li je diktatura nemoguća kada postoje "demokratski" izbori? Po ovdašnjim zakonskim odredbama diktatura je moguća (i preporučena) na svim nivoima. Poslanici u republičkoj i pokrajinskoj skupštini svoje "ja" mogu da imaju baš kao onaj Ivan Ivanović (iz vica) koji ima svoje mišljenje, ali se, po partijskoj naredbi, ne slaže sa njime. Posle usvajanja novih zakona o lokalnim izborima u istoj poziciji (ili poslušničko-podanički, ili nikako), našli su se i odbornici u lokalnim skupštinama. Pri tome je ukinuto i jedno od retkih istinskih demokratskih dostignuća u proteklih 20 godina - direktan izbor za gradonačelnika.

Za DSS (a i SRS) nije problem shvatiti zašto im je to rešenje podobnije, ali šta se to desilo u Demokratskoj Stranci? Da se podsetimo da se pre samo nekoliko godina, sadašnji predsednik DSa i Srbije, tada bivši ministar telekomunikacija, zalagao se za to da se uvedu direktni izbori za gradonačelnika. Šta se u međuvremenu promenilo pa da je sada takav izbor - koji funkciji gradonačelnika daje samostalnost, lični integritet i direktniju odgovornost prema biračima, podređen izboru koji na to mesto postavlja partjskog poslušnika, koji će uvek prvo strepeti da ga sosptvena partija ne smeni, a tek onda misliti na to šta će na njegov rad da kažu građani - birači?

Utisak je, da je dosadašnje iskustvo pokazalo da je lični integritet funkcionera nepotreban, a da je za "dobrobit" građana "bolje" da ne razmišljaju mnogo, nego da vide samo Jednog - Šefa Partije. Svi ostali "moćnici" moraju biti jasno definisani kao oni kojima je Šef dao moć u ruke, i kojim Šef može sve nazad da uzme. U suprotnom, građani bi mogli preozbiljno da shvate izbore i izabrane, a to ne bi valjalo, jer bi možda, jednog dana, počeli previše da zakeraju i zahtevaju. A nije valjda da su oni koji su izabrani, tu zato da slušaju i pomažu one koji su ih birali? Ne, samo je Partija bitna. Ili po poslovici - što se stvari više menjaju, sve više ostaju iste.
Dejan Stanković Dejan Stanković 11:59 11.01.2008

ovo je mnogo duhovito

svaka cast srdjane. slatko si me nasmejao.
preporuka.
Bilo nekad Bilo nekad 12:29 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

Dejan Stanković
svaka cast srdjane. slatko si me nasmejao.


A da pokusamo da napravimo pricu koju bi Ceda mogao da iskoristi u slicnom predizbornom spotu?
To bi tek bila potresna prica. Doduse, vise bi podsecala na neke price aktuelnih ruskih tajkuna.


Hajde da analiziramo sta znace neke od poruka koje se nalaze u spotovima kandidata LDP-a.

Sta znaci ono: Hocu mladog predsednika. Ne radi li se o diskriminaciji ostalih kandidata koji imaju vise godina od Cede.

Sta je sa onim: Hocu predsednika iz Beograda? Sta bi o tome trebalo da misli ostatak Srbije?
Dejan Stanković Dejan Stanković 12:45 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

nisam mislio da cu ovim otvoriti diskusiju, jer mi nije bila namera da se bavim poredjenjem dva demokratska i legitimna kandidata.
moze biti da bih se nasmejao na cedine reklamne tekstove, zato cu kad budem imao vremena otici cu do njegovog sajta da vidim ima li nesto smesno. ipak svaka cast srdjanu na ovom napisu, duhovit je. to je razlog preporuci.

ako nekoga zanima moje misljenje, meni gospodin predsednik tadic deluje malo spor u razmisljanju. necu da kazem da covek nije pametan, daleko bilo, ali utisak je da stalno nesto mrsi i razavlaci po proverenom sistemu okruglo pa na cose. ovaj intervju potvrdjuje moj utisak. bavi se nebitnim stvarima. opravdanje za to moze biti njegova umerenost i politicka odgovornost koja ga ogranicava u izrazavanju. no u svemu se mora imati mera.

u prilog tadicu ide utisak da je veoma naocit, reprezentativan, (videh ga kad je bio ovde, skidam kapu) sto nije nebitno, pristojan je, sto je jako vazno i na kraju ostavlja veoma pozitivan utisak.

U drugom krugu cu zasigurno glasati za njega. U prvom verovatno necu da bih mu poslao svoju malenu i nebitnu poruku da smatram da je suvise spreman na kompromis i da mora biti cvrsci.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:03 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

Bilo nekad
Sta znaci ono: Hocu mladog predsednika. ...
Sta je sa onim: Hocu predsednika iz Beograda...


G. Nekad,

ne bih se slozio sa vama ... uvek se moze naci neki deo birackog tela koji se ne moze identifikovati sa parolama i porukama. Ali zato svaki kandidat ima pravo da istice najvaznije kvalitete i adute kojima raspolaze. Pa tako i kandidat LDP-a ...

pozz

ps. Uostalom i Boris je iz Beograda a i relativno mlad covek za funkciju na koju se kandiduje (i na kojoj se nalazi) ... jedino sto on ima i druge bitnije kvalitete da istakne(ako su ovo uopste kvaliteti bitni za predsednika
Atomski mrav Atomski mrav 13:27 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

ipak svaka cast srdjanu na ovom napisu, duhovit je. to je razlog preporuci.

Skoro k'o Pera Luković, samo bez onih biiiiiiiiiip...
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 15:11 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

Ali zato svaki kandidat ima pravo da istice najvaznije kvalitete i adute kojima raspolaze


Na primer da je kad je bio mali jeo 'leba i masti i da su "kolica napravljena u neprijateljstvu prema ljudskom telu". :)) Možda je to ono što je presudno uticalo. Ali ne na telo nego na duh.
Atomski mrav Atomski mrav 15:42 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

Šta mislite, koliko će ovaj satirikon uticati na izborne rezultate?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:54 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

Srđan Kusovac
Na primer da je kad je bio mali jeo 'leba i masti i da su "kolica napravljena u neprijateljstvu prema ljudskom telu". :)) Možda je to presudno uticalo. Ali ne na telo nego na duh


Srdjane, pobrkao si loncice - nisu isto politicke parole i spotovi gde se izdvajaju najvazniji kvaliteti i biografija...

A sto se tice tvog copy/paste teksta, evo procitao sam jos jednom bas da proverim sta toliko odusevljava Dejana i Mrava (posto njima verujem da to ne rade po zadatku). I nisam nasao nista ...

Evo kao primer sam pocetak: Живели смо скромно, јако скромно, као и сви тада, уосталом. Сви смо јели исту храну, хлеба и масти. Нисмо имали више од два месна оброка недељно, јело се поврће. Ovo verovatno mogu da potpisu 90% ljudi tih generacija. Ok detinjstva krajem 70-ih i u 80-im su bila drugacija ... o onim traumaticnim 90-im i da ne pricamo.

Ali Titovo detinjstvo nije bilo "skromno" nego "tesko a cesto ni hleba nije bilo" - pa je onda poredjenje sasvim nategnuto. I tako kroz ceo tekst ... Ako pogledamo samo delove koji se odnose na Tadica ni tu ne vidim nista problematicno (naravno ako neko hoce da cepidlaci moze uvek da se nadje neka sitnica). A na osnovu originalne biografije se moze zakljuciti samo da se ovim tvojim "inzenjeringom" moze slicno napraviti sa malte ne svakim politicarem ( vadeci uobicajena opsta mesta)...

Kakav crni Pera Lukovic ... njegovi tekstovi vrcaju od duhovitosti (ok i od biiip:))). Vec sam rekao prilikom nasih ranijih diskusija: Peri je samo mesto u kabareu a ne na politickoj sceni. I steta sto traci svoj talenat na prljave dnevno-politicke borbe ... A i tebi bi mozda bolje bilo da pises recimo o jedrilicama i brodicima ...

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:55 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

Atomski mrav
Šta mislite, koliko će ovaj satirikon uticati na izborne rezultate?


Hahaha ti si sto puta duhovitiji od Srdjana :))))
Dejan Stanković Dejan Stanković 17:12 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

Vasilije, u pravu si, ne radim nista po zadatku. nije da nisam na prodaju al niko nece da me kupi.

meni je smesna sama ideja da se pise o necijem detinjstvu, decastvu, maldosti. cemu to?
a i ton je malo pupulisticki, neprimeren vremenu i drustvenom sistemu.
ne verujem da taj tekst o odrsatanju nece podici ni spustiti politicki rejting nikome, te bi predsedniku nogo bolje bilo bez njega. verujem ja. nepotrebna trapavost mi je smesna.
Spiridon Spiridon 17:16 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

nije da nisam na prodaju al niko nece da me kupi.


preporuka =],

ko sebe da slusam
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:27 11.01.2008

Re: ovo je mnogo duhovito

Ok, Dejane,

ja izneo svoje misljenje ... ti si verovatno kompentniji za tu problematiku.

Jedino da dodam u vezi "ideje da se pise o necijem detinjstvu, decastvu": to razumem kao zelju (ili bar pokusaj) da se preko predsednikovog (interaktivnog) sajta on priblizi meni kao obicnom coveku i gradjaninu. Posto je u krajnjoj liniji isto covek i gradjanin kao i ja. I da onda kliknem na ono "Pitaj predsednika" (i tu smo na "ti" ... sto opet tumacim kao zelju za priblizavanjem i neposrednoscu) ...

E da je u pitanju neka ozbiljna, oficijelna biografija onda bi sigurno i jezik, nacin a i sadrzaj bio drugaciji (a i suvoparniji, ozbiljniji i sluzbeniji) ...

pozz
clean-suited man clean-suited man 12:36 11.01.2008

Ako nekome nije jasno...

Имао сам неких осам или девет година када сам први пут срео Добрицу Ћосића. Тада су мој отац и он, када сам дошао из школе, били у кухињи и пили кафу. Тата ме упознао, рекао је ово је Добрица Ћосић. Ја сам тада имао "Далеко је сунце" за лектиру. Било ми је занимљиво да упознам човека за кога нисам ни могао претпоставити да је жив. Тада сам сматрао да су сви писци мртви, да су живели некада давно и да су овенчани славом након живота. Ја сам сео са њима, било ми је занимљиво да слушам шта говоре. Онда сам их прекинуо и рекао сам Добрици: "Јесте ли Ви написали све Ваше књиге или сте их можда преписали?" Сећам се да је он био пријатно изненађен мојим питањем и одговорио да их је сам написао, а онда смо наставили наше пријатељство и то је други човек који је итекако утицао на мене.

Izvor: www.boristadic.org

Jel treba nekome dodatno pojasnjenje tadiceve politike?

Evo, jos jedno...

Kako dalje s Koštunicom?

- Premijer i ja u mnogo čemu imamo iste poglede na budućnost Srbije, imajući u vidu da smo zajedno u Vladi i da smo se zajedno borili da Kosovo ostane u Srbiji.

Izvor: Kurir, 11. januar 2008.

E sada bi svima trebalo da je sve jasno...
Filip2412 Filip2412 19:19 11.01.2008

Re: Ako nekome nije jasno...

"He's a politician. That's a notch below child molester."
-- Woody Allen, Annie Hall

kaki pacenici...
pa ako vam se ne svidja Boris Tadic izadjite lepo i glasajte za Tomu, sto da bacate glas na Cedu kad Toma ima vece sanse da ga pobedi?

Vi ljudi ne shvatate da se politicar ne moze drzati za rec. Pametan politicar pokusava da pridobije glasace. Ceda to ne radi, on ih odbija. Najveci proboj DS se desio kada je masa SPS glasaca glasala za DS tamo negde sredinom devedesetih. Djindjic je napravio kampanju POSTENO. Svi stari opozicionari su ga pljuvali jer su smatrali da se ulizuje SPS-u. Ceda je svetlosnu godinu daleko od Djindjica u svakom pogledu. Nije za poredjenje uopste.

Inace niko od kandidata nije cvecka. Ceda jednostavno promasuje temu i lose definise marketing svojih nastupa. On mesa babe i zabe, nepotrebno gubi poene. Zvala me tetka i rekla eto taman sam resila da glasam za Cedu a on nesto napricao za Gej prava i rekla sam necu... koliko treba da si glup za politicki marketing pa da sad kad je svima na pameti Kosovo i ulazak u EU pokretati teme na koje sigurno gubis... Ja jesam za sva prava gejeva ali to nema veze sa ovim sto objasnjavam ovde.
Posto ja ne verujem da je Ceda glup, mogu samo da zakljucim da namerno bezi u opoziciju da vecito gricka svojih 20ak mandata i kritukuje sve i svakoga.

Ljudi su svesni da je i on sam bio na vlasti sa Djelicem i Dinkicem i svom tom ekipom. Svesni su da je kriminala u zemlji bilo koliko hoces i tada, u vladi pokojnog Djindjica bila su ona dva lika sto su ukrali ogromne pare na porez itd.

zoricag zoricag 02:09 12.01.2008

Re: Ako nekome nije jasno...

kaki pacenici...
pa ako vam se ne svidja Boris Tadic izadjite lepo i glasajte za Tomu, sto da bacate glas na Cedu kad Toma ima vece sanse da ga pobedi?


U pravu ste. I sto bi uopste bacali pare na izbore kad imamo istrazivace javnog mnjenja?

I sto bi nama bilo vazno ko ce biti sef drzave? To se vec zna pa nije zanimljivo. Zanimljivije je kako postici da za Jovanovica ne glasa ni njegova supruga pa da mozemo posle siti da se zezamo na njegov racun: pocepale mu se starke, a na izborima dobio samo jedan glas, svoj sopstveni. A kad bi dobio nula glasova, kad ni sam za sebe ne bi glasao to bi tek bilo ludilo, kikot, zacenjivanje.

Nismo mi ljudi od ideja. Sta nas briga za ideje, za vrednosti koje se promovisu? Sto bi se odredjivali prema tome? Kako bi se tetka tek osecala, tako najezena na gej prava (a mozda i na neka druga ljudska prava koja nisu pomenuta jer kratka je kampanja), da Cedomir to nije rekao, pa postao precednik, pa podrzao gej paradu. tetka bi presvisla. Ovako je bolje, zna zena za sta ce da glasa. Sa ona dva nema neizvesnosti. Oni su za sva prava od eskima i pingvina, a na ciju paradu ce poslati trupe to nam je BINGO. Mi volimo bingo. Mnogo. Rado ga igramo.

Jovanovicu sigurno nije sve jedno sto je izgubio tetkin glas jer mu je svaki glas vazan, ali ima nas koji mislimo da je dobro da svi kandidati budu jasni i konkretni po mnogim pitanjima. Nase je da to ne zaboravimo nakon proglasenja rezultata. To je jedini nacin da se o njima mozemo izjasnjavati i na nekim buducim izborima.
Filip2412 Filip2412 02:22 12.01.2008

Re: Ako nekome nije jasno...

Kako bi se tetka tek osecala, tako najezena na gej prava (a mozda i na neka druga ljudska prava koja nisu pomenuta jer kratka je kampanja), da Cedomir to nije rekao, pa postao precednik, pa podrzao gej paradu. tetka bi presvisla.

Upravo tako, treba da podrzi gej paradu nakon izborne kampanje.
Ovaj mozda nebitan detalj iz kampanje ukazuje na veliku razliku izmedju Cede i pokojnog Zorana Dnjindjica.
Zoran nikada nije pravio takve greske. Kada je trebalo smenjivati Slobu nisu dzaba poturili tuljavog Kostunicu, to je verovatno bila Djikijeva genijalna zamisao, on je bio operativac. Sto tada nisu stavili Cedu da galami o gej pravima?

Ako hoces da pobedis, moras malo da se ulizujes narodu i za razliku od Cede Zoran je znao kako se to radi.
Ceda ili ne zna ili nece - lepo mu da drema doveka u opoziciji
Dr M Dr M 20:44 12.01.2008

Re: Ako nekome nije jasno...

Ako hoces da pobedis, moras malo da se ulizujes narodu



Verovatno zalutao komentar.
Izbor za Ljigaligu je bio na blogu Kvirije.
AlexDunja AlexDunja 23:20 12.01.2008

Re: Ako nekome nije jasno...

Verovatno zalutao komentar.
Izbor za Ljigaligu je bio na blogu Kvirije.

:)))
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 20:29 11.01.2008

Brisanje

Upravo sam pročitao poruku Supermoda da on nije brisao juče komentare o "nacionalnim simbolima" već da sam to ja učinio.

Obrisao sam Biljanin dupli komentar ne videvši da je sve ono iza zapravo bio nastavak polemike na tu poruku. Time su obrisani i svi komentari.

Kako nije bila reč o nečemu vezanom za temu to, držim, nije ne znam kakva šteta. U svakom slučaju se evo javno posipam pepelom pošto sam sinoć napisao da to nisam ja obrisao. Ispalo je da jesam, a da to nisam ni znao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana