Astrologija| Satira

Srbija kupuje BBC !!!

libkonz RSS / 13.10.2011. u 14:13

Videvši da je vrag odneo šalu, Predsednik Srbije Boris Tadić doneo je istorijsku odluku : Republika Srbija kupuje britanski javni servis!
Ono što je do juče delovalo nezamislivo, danas je postalo realnost. Predsednik Tadić je, koristeći urođeni mu šarm, uspeo da ubedi britansku vladu da Republici Srbiji proda British Broadcasting Corporation! Novac za kupovinu BBC-ja biće obezbeđen izdavanjem za sada nepoznate količine obveznica, sa rokom dospeća 2024. godine i sa godišnjom kamatom od 11 %.
Prilikom susreta sa britanskim novinarima naš predsednik je obećao da će se u BBC-ju broj zaposlenih udvostručiti u narednih godinu dana, a nakon ove izjave zabeležen je jedan kuriozitet: desetine hiljada Britanaca svih uzrasta izrazilo je želju za učlanjenjem u Demokratsku stranku, koju vodi naš predsednik.
„Bili smo prinuđeni na ovaj potez. Suočeni sa negativnom, ničim izazvanom, lošom slikom o našoj zemlji, odlučili smo se za ovu kupovinu, jer verujemo da će ona doprineti iznošenju prave slike o Srbiji i njenom nastojanju da postane deo Evropske porodice. S tim u vezi, odlučili smo da u skorije vreme kupimo i nekoliko dnevnih listova u Nemačkoj, kao i jednu njihovu TV kuću, ali više detalja ne mogu da vam otkrijem" - izjavio je Tatić.

raduje se saradnji sa Pavićem
raduje se saradnji sa Pavićem
Nezvanično saznajemo da će za novog direktora BBC-ja biti postavljen
nestrpljivo ceka snimanje
nestrpljivo ceka snimanje
Aleksandar Tijanić, a za direktora marketinga jedan srpski gradonačelnik čije ime nismo uspeli da saznamo. Planirano je da se gledaocima BBC-ja pruži prilika da uživaju u serijama koje su nas zabavljale poslednjih decenija: „Bolji život", „Srećni ljudi"," Vruć vetar", „Selo gori, a baba se češlja", „Otpisani" i „Povratak otpisanih". U Londonu se već nalazi naš proslavljeni pisac Siniša Pavić, koji je otpočeo pisanje scenarija za novu seriju, koja će biti smeštana u londonski Pekam, a baviće se životom sredovečnog Engleza, koji ostaje bez posla i zajedno sa svojom porodicom se useljava u kuću svojih roditelja. Nikolas Linhurst (nama poznatiji kao Rodni iz "Mućki") i Džon Kliz već su viđeni za uloge glavnog junaka i njegovog oca.

Za vreme posete Britaniji, predsednika je pratio iskusni novinar Milorad Komrakov, koji je na njemu svojstven način predsedniku postavio niz škakljivih pitanja, a kako se predsednik snašao da odgovori starom novinarskom vuku, pogledajte večeras posle dnevnika, u Dnevnikovom dodatku, koji se posle više godina vraća na RTS!

Atačmenti



Komentari (28)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 14:27 13.10.2011

:D

Kad vidim da si stavio "astrologija", lepo se strecnem jos pre nego sto otvorim tekst. Al' ovim si me slatko nasmejao!
libkonz libkonz 15:42 13.10.2011

Re: :D

drago mi je.
dragan7557 dragan7557 15:55 13.10.2011

Re: :D

Planirano je da se gledaocima BBC-ja pruži prilika da uživaju u serijama koje su nas zabavljale poslednjih decenija: „Bolji život", „Srećni ljudi"," Vruć vetar", „Selo gori, a baba se češlja", „Otpisani" i „Povratak otpisanih".

A dobro je što je serija "Bela Lađa" još uvek dobro čuvana Državna Tajna, da ne bi Englezi kopirali naš demokratski i politički sistem verno dokumentovan ovom serijom.

cerski
blogovatelj blogovatelj 16:54 13.10.2011

Re: :D

drago mi je.


drago ili Drago?
g.radicevic g.radicevic 14:30 13.10.2011

a rachun za struju

mislim el ce sad Jenglezi da placaju tv pretplatu
uz struju,
tj kakav je dalji plan

Colin_bgd Colin_bgd 14:47 13.10.2011

Re: a rachun za struju

a rachun za struju
mislim el ce sad Jenglezi da placaju tv pretplatu
uz struju,

Bas pre par meseci promenih provajdera koji me je snabdevao elektricnom energijom (tzv strujom), tj. moju kucu. (Ne, nisu morali da postavljaju nove zice i kablove...) Kao jedna od glavnih stavki kojom su me privukli (osim cene), bilo je da u narednih 12 meseci nece u racun za struju ugraditi pretplatu na javni servis, tj bi-bi-si. Sad ako je ova vest tacna da Srbija medijski ulazi u Britaniju, ko zna sta ce da bude...
alselone alselone 14:56 13.10.2011

Re: a rachun za struju

Colin_bgd

Bas pre par meseci promenih provajdera koji me je snabdevao elektricnom energijom (tzv strujom), tj. moju kucu. (Ne, nisu morali da postavljaju nove zice i kablove...) Kao jedna od glavnih stavki kojom su me privukli (osim cene), bilo je da u narednih 12 meseci nece u racun za struju ugraditi pretplatu na javni servis, tj bi-bi-si. Sad ako je ova vest tacna da Srbija medijski ulazi u Britaniju, ko zna sta ce da bude...



Naravno da ne moraju da menjaju kablove. I kad menjas provajdera za internet nece ti kopati nove kablove do kuce.
Nego, da li je kod vas u UK pocela usluga pri kojoj ti distributer el. energije moze iskljuciti potrosaca (npr. bojler) u peak potrosnji ili kad njemu odgovara a ti za uzvrat imas popust na kwh?
Colin_bgd Colin_bgd 15:01 13.10.2011

Re: a rachun za struju

Nego, da li je kod vas u UK pocela usluga pri kojoj ti distributer el. energije moze iskljuciti potrosaca (npr. bojler) u peak potrosnji ili kad njemu odgovara a ti za uzvrat imas popust na kwh?

Ne. To stvarno negde ima?
libkonz libkonz 15:44 13.10.2011

Re: a rachun za struju

kakav je dalji plan

Srbija medijski ulazi u Britaniju, ko zna sta ce da bude...

Švedski TV detektori
alselone alselone 16:19 13.10.2011

Re: a rachun za struju

Colin_bgd

Ne. To stvarno negde ima?


Ima u USA, i to par decenija, pa sam kontao da ce UK biti pioniri u tome u EU. Krenulo od industrije pa se spustilo na kucne potrosace. Strucno se naziva "demand dispatch" a pod kojim imenom ga distribucije nude, nisam siguran. To je promenena filozofije u upravljanju elektroenergetskim sistemima - do sada je proizvodnja upravljanja da prati potrosnju a uvodjenjem DD-a i potrosnja prati proizvodnju u zavisnosti od dostupne proizvodnje i sto je najvaznije njene cene.
Covek u belom Covek u belom 16:44 13.10.2011

Re: a rachun za struju

alselone
Ima u USA, i to par decenija, pa sam kontao da ce UK biti pioniri u tome u EU. Krenulo od industrije pa se spustilo na kucne potrosace. Strucno se naziva "demand dispatch" a pod kojim imenom ga distribucije nude, nisam siguran. To je promenena filozofije u upravljanju elektroenergetskim sistemima - do sada je proizvodnja upravljanja da prati potrosnju a uvodjenjem DD-a i potrosnja prati proizvodnju u zavisnosti od dostupne proizvodnje i sto je najvaznije njene cene.

Lol, a da ti nisi DMS-ovac.
Sem par pilot programa po svetu (SAD, Nemacka, Italija) jedino gde to postoji u nekom realnijem (vecem) sistemu je u Ontariju . Medjutim svi oni samo mogu da mere pojedine uredjaje i da vrse naplatu, a kontrola u real-time-u je jos uvek u domenu SF-a...
blogovatelj blogovatelj 16:58 13.10.2011

Re: a rachun za struju

as pre par meseci promenih provajdera koji me je snabdevao elektricnom energijom (tzv strujom), tj. moju kucu. (Ne, nisu morali da postavljaju nove zice i kablove...) Kao jedna od glavnih stavki kojom su me privukli (osim cene), bilo je da u narednih 12 meseci nece u racun za struju ugraditi pretplatu na javni servis, tj bi-bi-si. Sad ako je ova vest tacna da Srbija medijski ulazi u Britaniju, ko zna sta ce da bude...


Vidis da znas da lepo komentarises, samo ako pozelis
A ne kao ono sa Kusturicom ili sa Dzonijem.
Kad u Srbiji pocne da se prica da li je bolje 11% bibisija ili 5% sienena, sve ce doci na svoje mesto.
alselone alselone 16:59 13.10.2011

Re: a rachun za struju

Covek u belom

Lol, a da ti nisi DMS-ovac.
Sem par pilot programa po svetu (SAD, Nemacka, Italija) jedino gde to postoji u nekom realnijem (vecem) sistemu je u Ontariju . Medjutim svi oni samo mogu da mere pojedine uredjaje i da vrse naplatu, a kontrola u real-time-u je jos uvek u domenu SF-a...


U pravu si da nemaju real time petlju potrosnja - otsecanje ali postoje distribucije gde imaju kontrolu koja je dogovorena unapred. Mislim da je u Kaliforniji taj slucaj, ali nisam siguran.
Covek u belom Covek u belom 17:50 13.10.2011

Re: a rachun za struju

alselone
U pravu si da nemaju real time petlju potrosnja - otsecanje ali postoje distribucije gde imaju kontrolu koja je dogovorena unapred. Mislim da je u Kaliforniji taj slucaj, ali nisam siguran.

U Kaliforniji imaju na par mesta detaljnije podatke (po uredjajima po kuci) ali ne koristi ih za upravljanje vec samo za prodaju i naplatu (a i podaci dostupni po pojedinacnom meracu koji se registruju su 1 na dan).
Bolder (ziveo Maksa, ne ovaj nas blogovski :)) ima najbolji sistem gde se podaci na svakih 15 minuta registruju u centrali za svaki merac. Ali upravljacka petlja opet nije iz centrale nego iz samog uredjaja koji moze da odsece potrosaca u slucaju velike potrosnje (a i bez obzira na registrovanje na svakih 15 minuta u obradi se samo koriste akumulirani podaci za jedan dan, kasnjenje u obradi je jedan dan).
Za real time upravljanje potrebno je da obrada bude u stanju da obradi sve podatke na svakih 15 minuta sto je za sad zaista naucna fantastika.
A sve to se jos komplikuje i to visestruko kad se sa sistema iskljucivo potrosaca predje na sistem potrosac/proizvodjac u jednom.

EDIT: Evo i interesantne (ne tehnicki previse zahtevne) literature na tu temu: dokument
alselone alselone 20:21 13.10.2011

Re: a rachun za struju

Covek u belom



Pricao sam sa jednim njihovim garijem iz distribucije, ako sam ga dobro razumeo oni gase potrosace po kucama nekim bezicnim signalom u peak potrosnji. Kvaka je u tome da nemaju petlju nego to rade po paternima. Imaju svoj dnevni dijagram i imaju tvoj offline dijagam i pomeraju tvoj peak iz sistemskog.

U svakom slucaju - ovo je prica koja sada radi kako radi a to je lose ali znamo kako treba da radi i to ce biti veliki izazov i prilika za citav niz profesija i vendora.

A potrosac/proizvodjac prica, qq, ovo nece zaziveti jos 10 godina u EU ni na nivou dvosmernih brojila a kamoli ista dalje.

Ako ikoga zanima ovo osim nas dvojice - evo jos malo literature.

ivana23 ivana23 21:10 13.10.2011

Re: a rachun za struju

alselone


Mogu da uzmu nas nekadasnji sistem ogranicenja potrosnje - limitatore.
alselone alselone 21:21 13.10.2011

Re: a rachun za struju

Ne znam kako su radili nekadasnji limitatori. U svakom slucaju, ovde nije ideja da ti oni odrede kolicinu energije koju mozes da uzmes nego vreme kada to mozes uradis. Zamisli da raspolazu sa 100mw proizvodnje i potrosnja je tokom celog dana manja osim u periodu od 5 do 6 kad svi dodju sa posla i popale sve aparate po kuci. Tada ti oni to ne dozvole nego te siftuju za sat vremena i time izbegnu da kupuju skupu vrsnu energiju ili da prave elektranu zbog pola sat vremena dnevno a tebi daju neki popust za to. Ti ces svoje potrositi samo sa zakasnjenjem.
Covek u belom Covek u belom 22:00 13.10.2011

Re: a rachun za struju

ivana23
Mogu da uzmu nas nekadasnji sistem ogranicenja potrosnje - limitatore.

Limitator prosto ogranici maksimalnu snagu (maks. struju koja kroz njega protice) koju jedno domacinstvo moze da trosi u svakom trenutku.
Ideja "pametne mreze" je da ogranici potrosnju samo pojedinim (velikim) potrosacima u odredjenim domacinstvima samo u pojedinim trenucima (delovima dana) kada je ukupna potrosnja u celoj mrezi prevelika i da sve ovo moze da se dinamicki menja u zavisnosti od trenutnog stanja cele mreze.
Za ovo je potrebno da svako domacinstvo ima veci broj "pametnih brojila" koja u svakom trenutku salju trenutnu potrosnju u centar i centar koji svu tu uzasnu gomilu podataka moze u realnom vremenu da obradi.

Druga moguca realizacija je samoregulacija tj. da struja bude kao i deonice na berzi tj. da joj cena u realnom vremenu skace u zavisnosti od ponude i potraznje (proizvodnje i potrosnje), a da "pametno brojilo" moze da se programira koliko maksimalno hoces da platis kilovat elektricne energije pa da kad cena tog kilovata (koju u realnom vremenu odredjuje centrala na osnovu proracuna trenutnih podataka) u nekom odredjenom trenutku usled prevelike potrosnje u celoj mrezi previse poraste brojilo iskljuci dati veliki potrosac i na taj nacin se cela mreza samoregulise.
Za ovako nesto je potrebno tarifiranje u realnom vremenu i jos kraci vremenski razmak izmedju koga se salju podaci sto jos vise povecava kolicinu podataka koje treba obraditi u realnom vremenu.
U svakom slucaju nimalo naivan problem.
Colin_bgd Colin_bgd 08:10 14.10.2011

Re: a rachun za struju

Vidis da znas da lepo komentarises, samo ako pozelis
A ne kao ono sa Kusturicom ili sa Dzonijem.

To sto tebe poneki moj blog dirka na mesto na koje ni ne znas da te svrbi... nisam ja kriv...
Taska Dana Taska Dana 14:33 13.10.2011

:)

http://www.youtube.com/watch?v=q9XJeL2MNpw
koksy koksy 15:37 13.10.2011

S oproštenjem...

...ja nisam ukačio humoresku.
Slutim da se radi o nekoj širokoj metafori ali - ne uspevam da dokučim...
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:42 13.10.2011

Optimisto!

jbt Mirko Alvirović umesto Top Gear.
libkonz libkonz 15:46 13.10.2011

Re: Optimisto!

jbt Mirko Alvirović umesto Top Gear.

dragannalovic dragannalovic 15:55 13.10.2011

Londondveri

Nezvanično saznajemo da će za novog direktora BBC-ja biti postavljen
Aleksandar Tijanić, a za direktora marketinga jedan srpski gradonačelnik čije ime nismo uspeli da saznamo

Dobro da nije za gradonačelnika Londona, inače bi njegovi sugradjani ostali bez pride-ova a umesto drveća u Hajd parku verovatno dobili parkiralište i pokoju bistu neke znamenite ličnosti iz udaljenih prijateljskih im zemalja.
Biljana 77 Biljana 77 17:49 13.10.2011

Ti se ovo preporučuješ

za saradnika u Njuzu?
libkonz libkonz 19:37 13.10.2011

Re: Ti se ovo preporučuješ

pisao sam ja ovakve tekstove pre više od 10 godina u jednim novinama. Ovo je još jedna moja reakcija na izveštaj Saveta za borbu protiv korupcije i kritika načina na koji ovaj režim rešava probleme u Srbiji. Sudeći po broju preporuka, nisam se baš proslavio. Bolje sam prošao sa tekstom o Dinkiću.
mariopan mariopan 19:36 13.10.2011

;-)

))))))))))

Stvarno, vest je za njuz net

libkonz libkonz 19:39 13.10.2011

Re: ;-)

Hvala Mariopan!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana