Društvo| Ljudska prava| Obrazovanje| Politika| Religija

Patrijarh je primio štafetu

nikolic777 RSS / 17.10.2011. u 02:54

Milan Nikolić

184016_jagodina-patrijarh-irinej-foto-anita-mitrovic-1_f.jpg?ver=1318768018 

Jučerašnjim dočekom patrijarha u Jagodini kao da je završen jedan pedantno i precizno režirani ciklus događaja koji je imao svog glavnog junaka. Ivicu Dačića, pogodili ste. Počeo je zabranjivanjem Parade ponosa, a nastavio otvorenim ruganjem, cinizmom i sprdanjom sa ljudskim pravima ili, ako hoćete sasvim precizno, sa Ustavom i zakonima nečega što se i dalje, vulgarno i prepotentno, zove Država. Ovoga puta čak i bez onih prepoznatljivih, utešnih refrena o pogrešnom trenutku i boljim vremenima koja dolaze. U ruganju su učestvovali svi, oni za koje se iz ove perspektive slobodno može reći da stoje i da su oduvek stajali na istoj strani: političari, visoki predstavnici crkve i najverniji deo stada - siledžije iz ekstemističkih organizacija. Pre dve večeri u Beogradu je nožem izbodena devojka koja je nosila majicu sa znakom Parade ponosa. Sutradan se patrijarh u audiju, u skladu sa tradicionalnim vrednostima pretpostavljam, Srbi su oduvek bili verni luksuznim četvorotočkašima, iskrcao među okupljene ljude i dečicu. Utisak je da je na taj način jedna serija događaja okončana jasnom i nedvosmislenom porukom. Samo neki dan pre ove svetkovine duhovnosti, predsednik države je u jednom  od svojih najmiloševićevskijih govora do sada a sve povodom famozne kandidature, govorio nešto o pozitivnim ocenama za krupne pomake koje je Srbija napravila na mnogim poljima, između ostalog, na polju korupcije i ljudskih prava. Nema tog julovca koji bi se postideo ovakve izjave. Predsednik je baš ispekao zanat.  Da li je do Ivice ili je prosto sudbina, ne znam.

Ali da se vratim ruganju, između zabrane i kaljanja točkova oko akva parka. Bilo je tu svega - mahnitanja ministra policije kao u  stara zla vremena pre nego što se reformisao, izrugivanja gradonačelnika Jagodine gay aktivistima kojima je u TV duelima nacionalnih televizija nudio da im kupi uloške, a sve je na poseban način začinjenom delovanjem same crkve. Uvek treba početi sa Amfilohijevim metaforama, predlog poverenice Petrušić mitropolitu za iste stilske figure korišćene prošle godine, ukoliko ga se još uvek neko seća,  završio je gde i izveštaji Verice Barać - na marginama interesovanja javnosti. Ove godine nije bilo smrada, za sram se opet pobrinuo sam patrijarh, ali je bilo drveća koje ne rađa zbog čega se "siječe i u vatru baca". Mitropolit je zapravo na svoj način parafrazirao Himlera: "Za nas je od vitalnog značaja da ih se rešimo; moramo da ih izčupamo poput korova, bacimo ih u vatru i spalimo. Ovo ne treba uraditi zbog nekakvog osvetničkog duha već zbog neophodnosti; ove kreature moraju biti istrebljene." (Heinrich Himmler, 18. 02. 1937.god.)

Nakon toga, uporedo sa slavljem mladih fašista, dodeljeno je ordenje jednom ministru i jednom pedofilu. Zatim je neko, u ime porodičnih vrednosti, odnosno u ime svih stabljika koje rađaju, izvadio nož i napao u, kako se u izveštajima ove vrste sasvim nepotrebno naglašava - samom centru Beograda, kao da posle svega što se dogodilo u poslednjih mesec dana postoji nekakva razlika između centra i periferije ili između Beograda i Jagodine. Zašto i ne bi? Nedeljama niko od tih strašnih izgrednika koji su, kako je vlast doznala, kao u najluđim scenarijama planirali otmice autobusa i napade košnicama pčela, nije uhapšen. Kako saznala, tako i zaboravila. Jer, glavno je prošlo. Događaj je zabranjen, a odlikovani ministar policije je stigao da izjavi da bi glavni grad da je događaj kojim slučajem dozvoljen i da se dogodilo sve sto je očekivano - izgledao smešno. U pravu je, ovako izgleda samo jadno. Ali verno realnom stanju stvari.

Na kraju, patrijarh stiže u Jagodinu, žargonski rečeno, da overi celu stvar. Nedelja će se, učenicima i nastavnicima, računati kao radni dan, nema razloga da se ne računa, to mu dođe kao praktična, primenjena veronauka. U najboljem maniru teatra apsurda, učenici koji ne budu došli da mašu njegovoj blindiranoj svetosti, biće kažnjeni neopravdanim izostankom. Ozbiljno se govori o direktivi opštinskih vlasti, dakle direktno od gazde parohije, ovog što jednima deli uloške a drugima keš za medeni mesec, o obaveznom prisustvu, a pojvaljuju se i  navodi direktora jagodinskih škola o identičnom nalogu iz Ministarstva prosvete. Žarka Obradovića, inače, snimih na nekoj svečanosti Univerziteta Megatrend ali ga gostovanje kod Miće zvanog Sjajna budućnost od kog je možda i naučio da su sve žene glupače (Mića izdaje knjige M.Mateus), nije omelo da primeti da patrijarh punih osamdeset godina nije dolazio u Jagodinu i da je to dovoljan razlog da se sve živo, verno i neverno, mobiliše. S druge strane, i pored ozbiljnih napora da propratim većinu nacionalnih dnevnika ne bi li video na koji način će ovdašnje cirkuske informativne redakcije da  "proprate" vest o napadnutoj devojci, dakako u samom, stogom, najstrožijem centru Beograda, nisam našao ništa. Nadam se da nisu baš sve redakcije zakazale, možda samo ja nisam imao sreće, ali sam zato solidno nagrađen prilogom o početku emitovanja nove serije Zdravka Šotre po motivima dela Mir Jam za koju se na Javnom servisu ozbiljno nadaju da će dostići rekordnu gledanost. Ponovo moram da kažem da ni ova nada nije uzaludna jer su se čedne ljubavi i ljupke palanke iz pera ove spisateljice i pod rediteljskom palicom ovog reditelja već pokazale kao čist melem za dušu tradicionalnog naroda željnog sačuvane nevinosti i udvaranja u đul baštama. Smešna podudarnost je i ta da je Milica Jakovljević rođena u Jagodini krajem XIX veka.

184021_img1284_ig.jpg 

Napad je u medijima loše prošao, ali patrijarh nije. O poseti gradu poznatom po žirafama i heteroseksualnosti, izveštavalo je i pismeno i nepismeno, u svim udarnim i neudarnim terminima. Da li je stigao da blagosilja kavez u kojem boravi najveća jagodinska retkost, kao nekad NIKE i shopping molove, nije bilo reči, tek ukoliko su navodi o direktivama tačni, ovo je još jedan primer najogavnije zloupotrebe dece za ćef polupismenih svinjarskih gazdi i njihovih pajtosa po ministarstvima. Ali, kao što protekle nedelje reče Ivica Dačić - Ja sam mogao i sa Tomom i Koštunicom - ovako je SPS zapravo doveo Srbiju na vrata Evropske unije. Da je zaista tako i da pomenuta vrata nisu čista misaona imenica, čovek bi imao puno razloga da nikada ne pipne kvaku na njima, a kamoli da poželi da uđe. Bilo kako bilo, oktobarski krug je zatvoren, sve su poruke jasne. Patrijarh je primio štafetu, a suprotno svim Božjim zapovestima nedelja je u Jagodini bila prvi radni dan. Ostaje nam da se molimo da izbegne sumpornu kišu.



Komentari (254)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 10:38 18.10.2011

Re: Budimo tolerantni

maca22




maca22 maca22 15:17 17.10.2011

Jagodina

kremba kremba 15:27 17.10.2011

Re: Jagodina

maca22
"Nije lako biti dete u Jagodini" - komentar iz Blica.


Prepisuje od Slobe

Juče dočekivali patrijarha, danas povređeni na vežbi MUP-a... Nije lako biti dete u Jagodini.

skener92 skener92 15:28 17.10.2011

Re: Jagodina

prva slika u tekstu - da li je moguće da se koristi stalno jedna te ista kašika?
maca22 maca22 15:46 17.10.2011

Re: Jagodina

Idi ti na zapad ako ti je tuđe slađe i hoćeš da se pomodariš sa higijenom!
dragan7557 dragan7557 15:55 17.10.2011

Re: Jagodina

maca22
"Nije lako biti dete u Jagodini" - komentar iz Blica.
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/283758/Policijski-helikopter-srusio-ogromnu-reklamu-na-decu-osmoro-zadrzano-u-bolnici

Originalan naslov na linkovanom članku u "Der Blitz-u":

"Pogledajte: Policijski helikopter bacio ogromne reklame na decu, povređeno sedam osnovaca i dve učiteljice."

Živo podseća na vašarsko arlaukanje:

"Navali narode, senzacija...."

Der Blitz je oduvek bio uličarski pamfletizam za snzacionalnu upotrebu, a tiraž, čitaj lova do krova, najlakše se postiže divljačkim senzacionalizmom.
cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:10 17.10.2011

Re: Jagodina

Video snimak RTS jasno pokazuje kolike su neznalice ili krajnje neodgovrni oni ljudi koji su planirali pokaznu vežbu PTJ MUP-a u Jagodini.

Odgovorni profesionalci u MUP bi morali biti smenjeni i kažnjeni, a odgovorni političari, ministar recimo, morali bi da podnesu ostavke.

Kako se to, naravno, neće desiti, ostaje da se nadamo da bar roditelji, rođaci i komšije povređene dece neće glasati za Dačićevu i Palminu stranku...
....i, naravno, nadajmo se da će se deca brzo oporaviti i da neće biti trajnih posledica.
Jukie Jukie 16:44 17.10.2011

Re: Jagodina

Vojislav Stojković
Video snimak RTS jasno pokazuje kolike su neznalice ili krajnje neodgovrni oni ljudi koji su planirali pokaznu vežbu PTJ MUP-a u Jagodini.

I šta sada da kažeš kad su prvo naterali decu da budu tamo a onda su ih zamalo ubili, valjda iz nehata, ali svejedno.
Da citiram Duška Dugouška: Zašto deca nisu u školi?
dragan7557 dragan7557 17:06 17.10.2011

Re: Jagodina

Vojislav Stojković
Video snimak RTS jasno pokazuje kolike su neznalice ili krajnje neodgovrni oni ljudi koji su planirali pokaznu vežbu PTJ MUP-a u Jagodini.

Odgovorni profesionalci u MUP bi morali biti smenjeni i kažnjeni, a odgovorni političari, ministar recimo, morali bi da podnesu ostavke.

Kako se to, naravno, neće desiti, ostaje da se nadamo da bar roditelji, rođaci i komšije povređene dece neće glasati za Dačićevu i Palminu stranku...
....i, naravno, nadajmo se da će se deca brzo oporaviti i da neće biti trajnih posledica.

Baš vala braćela,

meni se osobito dopada izraz pokazna vežba.

A o zočinima i kaznama, pa dovoljno je i opomena, a valjda će i On opet preuzeti punu odgovorbost, ako šifonjer nije već pun. Ako se odgovornost nagomilalo onda nema druge do kupiti novi šifonjer, pošto nje, odgovornosti ima puno, pa će novo mesto za ostavljanje dobro doći.

Mada kad bolje razmislim, onoj zaludnoj komunalnoj policiji, treba izdati nalog, da posle legitimisanja odgovornosti, uzimanja ličnih podataka i svega po propisu, odgovornost odnesu na deponiju đubreta.

Nije red da baš sve stoji kod precednika.

cerski
JJ Beba JJ Beba 19:52 17.10.2011

Re: Jagodina

Video snimak RTS jasno pokazuje kolike su neznalice ili krajnje neodgovrni oni ljudi koji su planirali pokaznu vežbu PTJ MUP-a u Jagodini.


twitter:
sloba_milosevic Slobodan Milošević
Juče dočekivali patrijarha, danas povređeni na vežbi MUP-a... Nije lako biti dete u Jagodini.


abrasax abrasax 21:44 17.10.2011

Re: Jagodina

meni se osobito dopada izraz pokazna vežba.



Da, mogli su je nazvati i "očigledna nastava".
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 17:55 17.10.2011

nekada

su deca isto ovako privodjena da slusaju druga tita, potom milosevica, sada
politicari vise nikog ne zanimaju toliko, koliko patrijarh.

savrsen tekst.
nikolic777 nikolic777 18:08 17.10.2011

Re: nekada

savrsen tekst.


hvala Velimire

upravo zbog bildovanja tog kulta licnosti, po modelu kako se to nekada radilo sa politicarima,sto si i sam primetio, povezao sam patrijarha i stafetu u naslovu... neke stvari se ne menjaju, menjaju se samo kostimi
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 11:25 18.10.2011

Re: nekada

neke stvari se ne menjaju jer se ljudi u sustini ne menjaju mnogo. :)

i upravo svi ti govori su kasnije najavili smrt tih ucesnika govora. kao na primer milosevicev govor na kosovu i uscu...
Domazet Domazet 18:45 17.10.2011

Vec sam pisao...

...(nekoliko puta) o mojoj dilemi o tome da li me vishe nerviraju primitivni teisti ili vulgarni ateisti. Pa rekoh da vas obavestim da konachno nazirem reshenje (dileme). Iako i jedne i druge smatram preispoljnim budalama ipak ispada da me vishe nerviraju vulgarni ateisti. To pod uticajem B92, znate ona mantra o sopstvenom dvorishtu...
nikolic777 nikolic777 19:12 17.10.2011

Re: Vec sam pisao...

Pa rekoh da vas obavestim da konachno nazirem reshenje (dileme)

sad nam je svima laknulo
Domazet Domazet 19:20 17.10.2011

Ma znam...

nikolic777
Pa rekoh da vas obavestim da konachno nazirem reshenje (dileme)

sad nam je svima laknulo

...zato sam i napisao iako me grizla sumnja da je mozda malo ishitreno, ima kjao shto rekoh preispoljnih budala i sa jedne i sa druge strane. Ali nije. Mislim nije ishitreno, stvarno sam doshao do zakljuchka da me vishe nerviraju vulgarni ateisti. Nema potrebe, pretpostavljam, da naglasim da si ti jedan od onih koji su mi u tome pomogli.
one for the road one for the road 19:34 17.10.2011

Re: Ma znam...

Neko pametan rece, kad god neko izjednacava komuniste i fasiste, ili levicare i desnicare, nekako uvek se pridruzi onim potonjim. Isti slucaj i za ateiste i teiste, ko god se necka, u dusi je religiozan pa se "nepristrasnost" odbacuje kad dosadi i pridruzi se teistima.

On the topic:

Ziveti u 21. veku i verovati u trabunjanja crkve je apsolutno neodgovorno, najblaze receno.
Braniti crkvu zato sto tu i tamo da neki komadic svog bogastva na diskutabilne humanitarne akcije je jos neodgovornije.
Pozivati ljude da istraju na barikadama, da bi se udovoljilo nekim svercerima da isteraju svoje i drze sever Kosova u srednjem veku, je cist kriminal.
Teranje dece da dodju i masu liku iz prethodne recenice je vece od kriminala.
nikolic777 nikolic777 22:55 17.10.2011

Re: Ma znam...

one for the road

Domazet Domazet 01:46 18.10.2011

Ovde si...

one for the road
Neko pametan rece, kad god neko izjednacava komuniste i fasiste, ili levicare i desnicare, nekako uvek se pridruzi onim potonjim. Isti slucaj i za ateiste i teiste, ko god se necka, u dusi je religiozan pa se "nepristrasnost" odbacuje kad dosadi i pridruzi se teistima.


potpuno u pravu. Izjednachavanje teista i ateista bi bilo poprilichno besmisleno. Imaju dva sasvim razlichita pogleda na svet. Daleko vishe nego fashisti i komunisti. Vishe nego levichari i desnichari. Srecom da sam se ja ogradio i osvrnuo se (samo) na primitivne teiste i vulgarne antiteiste. Koji imaju zapravo vrlo slichan pogled na svet, pogled preispoljnih budala koji dalje od svog nosa ne vide.

E sada, dozvoljavam da sam bio malo nejasan sa onim mojim primitivnim teistima i vulgarnim ateistima. Pa da na primeru, egzaktno, objasnim. Odlichan primer primitivnog teiste bio je jedan mladi sveshtenik koji se svojevremeno javljao na blogu i koji je tvrdio kako on (a i pravoslavna dogma) uopshte nisu protiv nauke. Nego samo protiv jedne (potpuno) pogreshne teorije. Pogadjash, radilo se o Teoriji evolucije. A da ostalu, egzaktnu, nauku prihvataju. Ja htedoh da ga pitam shta recimo misli o Carbon Dating ali rekoh pusti budalu.

S druge strane, vulgarni ateista bi bio neko ko bi imao ovakav ili slichan stav o teizmu uopshte i, uzhe, o uticaju religije na razvoj ljudske misli:
one for the road
Ziveti u 21. veku i verovati u trabunjanja crkve je apsolutno neodgovorno, najblaze receno.
Braniti crkvu zato sto tu i tamo da neki komadic svog bogastva na diskutabilne humanitarne akcije je jos neodgovornije.
Pozivati ljude da istraju na barikadama, da bi se udovoljilo nekim svercerima da isteraju svoje i drze sever Kosova u srednjem veku, je cist kriminal.
Teranje dece da dodju i masu liku iz prethodne recenice je vece od kriminala.

Kao shto i sam verovatno vidish, a sve na osnovu egzaktnih primera, kod primitivnih teista i vulgarnih ateista radi se o vrlo slichnim budalashtinama. Chak je i duzhina (kratkoca) nosa vrlo slicha, samo se krive na razlichite strane...
one for the road one for the road 08:31 18.10.2011

Re: Ovde si...

Religija kao kultoroloski, istorijski i socioloski fenomen - da, ali religijska ucenja kao nacin zivota u 21. veku - nikako.

Koja god se filozofija izrodila iz teologije, treba imati na umu na cemu se ta i takva teologija bazira pa ce citavo "ucenje" da padne u vodu.

"Trabunjanje" je najpriblizniji opis.

To sto je religija uticala na razvoj (i devijacije) ljudske misli, ne cini je dobrom ni korisnom.

Jos uvek nisam video konkretnu korist od religije, i stvarno bih voleo da mi neko to predoci, na jednostavnom primeru. Samo da mi ne prica o hramovima i crkvama i umetnickim delima nastalih inspirisanih bogom, da ne bi upali u circular logic argument bezveze.
Domazet Domazet 19:05 18.10.2011

Posle ova tvoja dva posta...

one for the road
Religija kao kultoroloski, istorijski i socioloski fenomen - da, ali religijska ucenja kao nacin zivota u 21. veku - nikako.

Koja god se filozofija izrodila iz teologije, treba imati na umu na cemu se ta i takva teologija bazira pa ce citavo "ucenje" da padne u vodu.

"Trabunjanje" je najpriblizniji opis.

To sto je religija uticala na razvoj (i devijacije) ljudske misli, ne cini je dobrom ni korisnom.

Jos uvek nisam video konkretnu korist od religije, i stvarno bih voleo da mi neko to predoci, na jednostavnom primeru. Samo da mi ne prica o hramovima i crkvama i umetnickim delima nastalih inspirisanih bogom, da ne bi upali u circular logic argument bezveze.

...meni ostaje samo da verujem da sam se upustio u dijalog sa maloletnom osobom. Shto bi moglo da ti posluzhi kao dobar primer otkuda kod ljudi potreba za verom. Kad god se susretnu sa neobjashnjivim oni se okrenu veri...
JJ Beba JJ Beba 19:45 17.10.2011

petroviću

kako se zove sveštenik autor teksta koji si objavio? gde služi?
ako je gost autor uopšte sveštenik, ušta čisto sumnjam

i zašto si blog zatvorio za komentarisanje?
maksa83 maksa83 19:46 17.10.2011

Re: petroviću

i zašto si blog zatvorio za komentarisanje?

Pa zbog tolerancije.

Kad vidiš citat Nikolaja Velimirovića to je prva stvar koja ti padne na pamet.
JJ Beba JJ Beba 19:57 17.10.2011

Re: petroviću

maksa83
i zašto si blog zatvorio za komentarisanje?

Pa zbog tolerancije.

Kad vidiš citat Nikolaja Velimirovića to je prva stvar koja ti padne na pamet.


izuzetno

Unfuckable Unfuckable 20:09 17.10.2011

Re: petroviću

sveštenik ima simpatičan vokabular.
Uzgred, zamerka autoru na naslovu, mislim da je bolje bilo "Napadati Crkvu, čemu?":
meni sad nije jasno (s obzirom da je korišćeno "ne preterujte" ) koliko je napada na Crkvu optimalno, a koliko pak - preterano?

ps: pozz Maksa
JJ Beba JJ Beba 20:37 17.10.2011

Re: petroviću

Uzgred, zamerka autoru na naslovu, mislim da je bolje bilo "Napadati Crkvu, čemu?":

ne može! nije četvrtak.
ovo je varedna situacija

a btw lik je sveštenik ko što sam ja astrofizičar.

kojom se samo brzinom našao pogodan sveštenika za napisati teksta


ako kojim slučajem i jeste sveštenik, onada je neki ponavljač.
mada se ne bih preterano ni začudila da jeste, baš fituje preduzeću u kome radi.

ipak, vertujem da je pižon sam piso, uš'o u lik i voila
alexlambros alexlambros 22:00 17.10.2011

Re: petroviću

a btw lik je sveštenik ko što sam ja astrofizičar


prepoznao bih VP i na sanskritu da pise .... (zahvaljujuci toj famoznoj analiticnosti koja je pojedinima ovde van domasaja poimanja) ...

dakle 3 su moguce opcije:

text je napisala

osoba A

matora salonska ugladjena tetka koja je nasledila porodicnu biblioteku od neke baba tetke iz neke sporedne grane kakve loze sitnog austrougarskog plemstva

osoba B

text je napisao student teologije homosexualac ...

osoba C

text je napisao vladimir petrovic

nikolic777 nikolic777 20:18 17.10.2011

stigla Evdookija

Molim blogourednistvo

da se oglasi povodom slucaja SVESTENIK-gost autor...Nigde ne pise kako se svestenik zove, gde sluzi, da li sluzi, nije odabrao cak ni nick

ocigledno je rec o produktu uvek budne imaginacije njegovog "domacina"...bez obzira na autorovu sposobnost uzivljavanja, u kvalitet iste ne ulazim, ukoliko je za ovu priliku postao svestenik, a ipak stavio rubriku GOST AUTOR, to je onda zloupotreba...

i to ne mala...

svestenika sam direktno podstakao ja a sve u cilju zastite njegovog domacina

molim vas da se ova sizoidna situacija rascivija


JJ Beba JJ Beba 20:47 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

sposobnost uzivljavanja, u kvalitet iste ne ulazim, ukoliko je za ovu priliku postao svestenik

šizofrena sposbnost? slažem se

ukoliko je za ovu priliku postao svestenik, a ipak stavio rubriku GOST AUTOR, to je onda zloupotreb

sem toga kad se kod petrovića pojavi oderdnica gost autor, treba biti vrlo obazriv je pokazao da je sklon dovođenju u zabunu, da ne kažem lažnom predstavljanju
nikolic777 nikolic777 20:49 17.10.2011

Re: stigla Evdokija

da ne kažem lažnom predstavljanju


ovo je zloupotreba zvanja
i samim tim obmanjivanje
valhalen valhalen 21:20 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

nikolic777
Molim blogourednistvo

da se oglasi povodom slucaja SVESTENIK-gost autor...Nigde ne pise kako se svestenik zove, gde sluzi, da li sluzi, nije odabrao cak ni nick

ocigledno je rec o produktu uvek budne imaginacije njegovog "domacina"...bez obzira na autorovu sposobnost uzivljavanja, u kvalitet iste ne ulazim, ukoliko je za ovu priliku postao svestenik, a ipak stavio rubriku GOST AUTOR, to je onda zloupotreba...

i to ne mala...

svestenika sam direktno podstakao ja a sve u cilju zastite njegovog domacina

molim vas da se ova sizoidna situacija rascivija




+1

Propoved neimenovanog sveštenika i isključivanje komentara na istu jedna je od najbednijih fora koju sam do sada video na blogu.
angie01 angie01 21:45 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Propoved neimenovanog sveštenika i isključivanje komentara na istu jedna je od najbednijih fora koju sam do sada video na blogu.

JJ Beba JJ Beba 21:53 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Propoved neimenovanog sveštenika i isključivanje komentara na istu jedna je od najbednijih fora koju sam do sada video na blogu.



nije to fora to je dijagnoza
dragan7557 dragan7557 22:30 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Ma nije nikad ni odlazila.

cerski
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:31 17.10.2011

Re: stigla Evdookija



+1

Propoved neimenovanog sveštenika i isključivanje komentara na istu jedna je od najbednijih fora koju sam do sada video na blogu.


Ubedljivo najbednija
Evdokija je kao prvo bila originalna a i barem je uveseljavala narod. A i nije se bavila politikom
(barem u ona dva teksta koja procitah)
freehand freehand 22:34 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Evdokija je kao prvo bila originalna a i barem je uveseljavala narod. A i nije se bavila politikom
(barem u ona dva teksta koja procitah)

I ti si, u svakoj novoj inkarnaciji ovog posta, sve originalniji.
kukusigameni kukusigameni 22:38 17.10.2011

Re: stigla Evdookija


freehand
I ti si, u svakoj novoj inkarnaciji ovog posta, sve originalniji.

"Zakon prelaska kvantiteta u kvalitet"
Hegel
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:42 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Moje ponavljanje je tehnicke prirode. Molim moderatora da obrise suvisne postove.
kukusigameni kukusigameni 22:47 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Anonimni Pojedinac
Moje ponavljanje je tehnicke prirode. Molim moderatora da obrise suvisne postove.

Ovo sada je novi zakon dijalektike: "Zakon negacija negacije.
Autor je isti.
PS. ako nastaviš ovako, možda stignemo i do trećeg zakona dijalektike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:57 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Moje ponavljanje je tehnicke prirode


Ma vidi se to. Vide to i ovi sto se zezaju, nego eto, zeza im se. Doslo im, da prostis
Nego kad sam se vec javio
Sto ti bas toliko smeta sto ni je napisano ime tog popa i zasto jetako bitno da li je zaista to pisao pop ili VP?
Bilo bi ti lakse na stoji da je to recimo: paroh rabrovicki prota Nikola ? Ili bi valjalo neke ipak malo konkretnije podatke, broj licne karte i tako to?

A za zatvaranje...pa jeste malo bez veze, ni meni se ne dopada ali imaju ljudi po nekad takav obicaj:
alexlambros
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:13 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

hoochie coochie man
Moje ponavljanje je tehnicke prirode


Ma vidi se to. Vide to i ovi sto se zezaju, nego eto, zeza im se. Doslo im, da prostis
Nego kad sam se vec javio
Sto ti bas toliko smeta sto ni je napisano ime tog popa i zasto jetako bitno da li je zaista to pisao pop ili VP?
Bilo bi ti lakse na stoji da je to recimo: paroh rabrovicki prota Nikola ? Ili bi valjalo neke ipak malo konkretnije podatke, broj licne karte i tako to?

A za zatvaranje...pa jeste malo bez veze, ni meni se ne dopada ali imaju ljudi po nekad takav obicaj:
alexlambros


Kako sto je bitno?
Pa veoma je bitno da li se neko ko ima ne samo autorsku nego i VIP opciju lazno predstavlja.
Vidis, evo na primer, veliku razliku cini to sa koje pozicije se govori.
Pa kad neko ko istovremeno iskoristi VIP platformu da plasira svoje stavove, a onda svoje stavove o crkvi jos malo pojaca (laznim) svestnickim autoritetom, sebi je pribavio dvostruki 'unfair advantage'. Mogao bi neko neupucen pod dejstvom svog tog autoriteta da pomisli, na primer, da se parabola o crkvi tumaci onako kako je opisao.

Inace, ako ja sada dodam da sam pravoslavni vernik, ili nasuprot ateista, da li mislis da bi to uticalo na prijem mog komentara, ili ne pravi nikakvu razliku?
kukusigameni kukusigameni 23:19 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Anonimni Pojedinac
Inace, ako ja sada dodam da sam pravoslavni vernik, ili nasuprot ateista, da li mislis da bi to uticalo na prijem mog komentara, ili ne pravi nikakvu razliku?

Znao sam! Evo ga i treći Hegelov zakon dijalektike: "Zakon jedinstva i suprotnosti".
Sada kada smo prošli sva tri zakona, mogu mirno da odem na spavanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:25 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

Pa veoma je bitno da li se neko ko ima ne samo autorsku nego i VIP opciju lazno predstavlja.


Si ti nekad cuo za literaturu?
A i nije, bre, ovo sud vec blog. Evo i ti se lazno predstavljas, ne zoves se sigurno Anonimni Pojedinac. Ili gresim?
A mozemo i da izbrojimo koliko je VIP blogera kojima ne znamo ni ime ni prezime. Mislim mozemo ali mene nesto mrzi, ajd ti cas to prebroj.
Ej blog, inetrnet, nikovi i takoto, razumes?
Mogao bi neko neupucen pod dejstvom svog tog autoriteta da pomisli, na primer, da se parabola o crkvi tumaci onako kako je opisao.


E zato nikako nije dobro biti neupucen, misli o tome.

Inace, ako ja sada dodam da sam pravoslavni vernik, ili nasuprot ateista, da li mislis da bi to uticalo na prijem mog komentara, ili ne pravi nikakvu razliku?


Sto bi pravilo ikakvu razliku?
Ako je komentar glup on je glup pa pisao ga ateista ili vernik.
alexlambros alexlambros 23:50 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

alexlambros


zakljucan je posle nekoliko neopisivo ogavnih komentara ...

navescu jedan:

"ne pominjes nigde da su crnci, ipak, imali svoje skole u koje su mogli da idu" i nastavlja se dalje u tom stilu ....

da ne nabrajam dalje slicne s repertoara Zveri i ostalih fasistickih udruzenja

uglavnom ne obracam paznju ali za ovaj nisam zeleo da dopustim jer se okupila tuzna ekipa mentalno da izdrkava ....

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:57 17.10.2011

Re: stigla Evdookija

hoochie coochie man
Pa veoma je bitno da li se neko ko ima ne samo autorsku nego i VIP opciju lazno predstavlja.


Si ti nekad cuo za literaturu?
A i nije, bre, ovo sud vec blog. Evo i ti se lazno predstavljas, ne zoves se sigurno Anonimni Pojedinac. Ili gresim?
A mozemo i da izbrojimo koliko je VIP blogera kojima ne znamo ni ime ni prezime. Mislim mozemo ali mene nesto mrzi, ajd ti cas to prebroj.
Ej blog, inetrnet, nikovi i takoto, razumes?



Pa kako da nisam, svako ko cita VP zna i sta je literatura.
To ti je ono sto VP cita i prepricava.
(ali ne i pise, kako ti uzgleda mislis)
Filip2412 Filip2412 20:47 17.10.2011

...

Vlado, Pizone, volim tvoje tekstove.... al zasto se lozis na Crkvu nije mi jasno.

Ja personalno, inace nisam vulgarni ateista sto bi reko Domazet, cak se desi da ponekad verujem u boga. Medjutim ono sto ljudi danas nazivaju religijom & crkvom je najobicnija ideologija. Raznorazne kriminalne radnje se opravdavaju samo zato jer su opisane u Bibliji, a zna se da niko nikada nije dokazao vezu izmedju Biblije, niti bilo koje druge svete knjige i boga.

Ali da oni (Crkva) gledaju svoja posla i pokusavaju propovedati mir & toleranciju u drustvu veruj mnogo manje bi se narod protiv njih bunio. Ali oni zapravo podsticu i huskaju na sukobe.

Ja rec bog pisem malim slovom jer sam sa bogom na ti, bliski smo drugari - ne razgovaramo preko popova i svetih knjiga nego samo direktno... onim danima kada nisam ateista naravno.
abrasax abrasax 22:06 17.10.2011

Re: ...

Raznorazne kriminalne radnje se opravdavaju samo zato jer su opisane u Bibliji, a zna se da niko nikada nije dokazao vezu izmedju Biblije, niti bilo koje druge svete knjige i boga.



Izeš ga filipe, izgleda da to svakom pomalo uspe, osim meni jadnoj na ovome blogu!Ima li smisla da svoj odgovor dovedem do ekstrema ne bi li bio pandan tvome? Možda je problem upravo u tom dokazivanju, a možda meni nešto središnje izmiče...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:21 17.10.2011

Re: ...

abrasax
Raznorazne kriminalne radnje se opravdavaju samo zato jer su opisane u Bibliji, a zna se da niko nikada nije dokazao vezu izmedju Biblije, niti bilo koje druge svete knjige i boga.



Izeš ga filipe, izgleda da to svakom pomalo uspe, osim meni jadnoj na ovome blogu!Ima li smisla da svoj odgovor dovedem do ekstrema ne bi li bio pandan tvome? Možda je problem upravo u tom dokazivanju, a možda meni nešto središnje izmiče...

Neka izmice, nije problem...
abrasax abrasax 22:42 17.10.2011

Re: ...

Neka izmice, nije problem...



Šta hoćeš da kažeš: nepreciznost neće spasiti stvar? A "spaliti sav taj kupus" hoće? Ili su snovi u 3D nt-u promašeni i uzaludni? Ovo je nešto nšto me veoma zanima, pa ako možeš, upotpuni misao!
Filip2412 Filip2412 01:03 18.10.2011

Re: ...

abrasaxy, medju nama, ja nista ne ukapirah sta si htela reci, nema veze

nego... kad smo kod konfuzije, vidi ovo, uskoro ce koncert...

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:07 18.10.2011

Re: ...

snovi u 3D nt-u

Nisu za svakoga, pa valja se usredsrediti na nekog drugog.

Sredisnje je cutanje, jer tu se nema sta reci. Ljudi zive onako kako su zamislili, ili su u mogucnosti, ili u kombinaciji ta dva, a pod zivotom podrazumevam njihove misli i osecanja. Negde su slobodniji, negde ne, ali im gotovo uvek izmice i sloboda, i razlog postojanja iste.
jxxx jxxx 21:27 17.10.2011

onaj drugi

tekst koji jadikuje nad jadnom napadnutom crkvom bio bi taman toliko smesan koliko i one vesti u kojim tajkuni jadikuju sto ih bije los glas... da je tajkunski budzet i uticaj iole blizu crkvenog po kvantitetu i nakaradnosti, i da pored svega, valjda cistog izivljavanja radi, sta li, ne samo da imaju nego javno velicaju pedofile u svojim redovima. seriously, cak i naopaki katolici ih bar stave pod tepih sto je zlocin za sebe, ali ovi lokalni su od skoro uspeli i njih da zajebu.
nikolic777 nikolic777 23:18 17.10.2011

Re: onaj drugi

jxxx

potpisujem

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana