Gost autor

Nem da mi se obraćate, bagro plebsovska blogerska!

krkar RSS / 08.11.2011. u 09:07

GOST AUTOR: MRALE54

krkar-mrale.jpg

Aman, ljudi, ja oterah predsednika vlade Srbije sa bloga!!!

Majke mi!
Ne zezam se!

Elem, kod Strongija se pojavi tekst "džamahirija, bre!" gde Bivši (tj. vinar - kako sam sebe zove)
pokušava da utuvi narodu da ne treba da veruje u priče da je u Libiji bila džabe struja, zdravstvo, školstvo i šta ti ja znam još...


Al', cvrc Milojka - evo, samo ja imam tri prijatelja koja su nekad radila po Libiji, i to po 6-7 god. i više!
A, vi, imate sigurno, možda i više!


E, ajde da me neko ubedi da svi ti ljudi, za tolike god. života tamo, ama, baš ništa nisu ukapirali?
Šta to znači - da treba da verujem nekom Živadinu, koji je letovao 15 dana u Gr., a, da, ja, koji živim 20 i kusur godina u toj zemlji ne mogu da ukapiram da su Grci lenji???
Mislim, zato sam i prekinuo da komentarišem komentare u vezi toga.

Ajmo dalje!
Ja postavim jedno obično pitanje - kako da naplatim poslove koje sam odradio, a firme kojima sam radio nisu u stečaju niti su im blokirani računi, a pare ću da vidim-nikad, a čovek me, onako diplomatski, sa "ništa lično", na početku rečenice, nazove -BUDALOM!!!

Da se razumemo,cela poenta priče je bila, ako ja nisam budala, da se u demokratskom društvu sve plaća i nema ništa za džabe!

Slažem se! Apsolutno!

Al' kad ja treba da naplatim - onda jok demokratski sistem?
Pazi, majku mu!
Za neke važi, za neke jok!

Al' smo jednaki - u tri lepe ...

Nego, nešto se mislim dal' da počnem da pišem o kućnom vaspitanju - al' biće da će me Velja (ako je registrovan ovde - pa šta oćete , čovek je magistar pa može!) optužiti da sam mu JA silovao ovce!!
A, tek Palma?

Al', kako god, kao i Bivši, koji, čim je pročit'o moj komentar, pobeže sa bloga - ni oni neće bolje proći!

BUDALAS RULE!!!

Sad, da pričam da sam, pre 4 god. registrov'o poljoprivredno gazdinstvo i pripremio sve ( svojim parama) za uzgoj borovnice - pa rekoh, kad već postoji taj start-up kredit od 5 somića evra - što da ne!
Malo morgen!
Ja u banci, svi papiri uredni, svi pečati i postavljam pitanje?
Odgovor - ne može!
Zašto?
Zato što niste imali prihode u prošloj godini!
Aman, bre, kako da imam, kad sam SAD registrovao gazdinstvo??
Nema pojma - nema 5 soma evtića!
Tačka.

E, posle, veselnik, čitam kako, onaj što mi nakači nadimak na blogu, dobi subvenciju petsto puta veću!?
Al' pobeže!
Što bi rekli naši - reče i uteče!

Da li se, vama, dragi blogeri, čini da je ovo pisano zbrda-zdola?
Apsolutno ste u pravu!

Pa nije, bre, mala stvar da te predsednik vlade (makar i bivši!) nazove - BUDALOM!!!!
Treba to opravdati!

Mislim, a, šta vi blogeri očekujete od naših političara?
Pogledajte moje iskustvo pa komentarišite.



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 09:28 08.11.2011

Mrale u ništa

Uz sve moguće konsekvence koje mogu da istrpim, kletve tipa "da ti čitanost bude nula" i svestan da nije popularno da se Bivši brani, Mrale totoalan promašaj. Al to je blog. Sve što si napisao je samo tvoje viđenje stvari i kao takvo imaš i pravo da ga izneseš, al što bi reli sinjski alkari " Alkar Mrale u ništa"
krkar krkar 09:29 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

što bi reli sinjski alkari " Alkar Mrale u ništa"


A Alajčauš Bivši što se naljutio na selo pa otkinuo sebi qrc? U koliko je on?
expolicajac expolicajac 09:34 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

A Alajčauš Bivši što se naljutio na selo pa otkinuo sebi qrc? U koliko je on?

Kolko se ja razumem u Sinjsku allu, a ti Krikiša znaš da se razumem, Bivši uvek "u sridu"
krkar krkar 09:37 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

Kolko se ja razumem u Sinjsku allu, a ti Krikiša znaš da se razumem, Bivši uvek "u sridu"


Samo tako, ako ikad dođe na vlast bićeš Veljović
expolicajac expolicajac 09:39 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

Samo tako, ako ikad dođe na vlast bićeš Veljović

Krkiša, vlast nije cilj to je sredstvo. Svaki put do pakla je popločan dobrim nameram.
libkonz libkonz 10:03 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

Kolko se ja razumem u Sinjsku allu, a ti Krikiša znaš da se razumem, Bivši uvek "u sridu"

Moja profesorica hemije je imala običaj da kaže: "Znam da ništa ne znam i to je moje najveće znanje". Mi imamo političke vođe koji su kao ona reklama za margarin: "u sve se meša" i sve oni najbolje znaju. Razlog zašto bih podržao Živkovića za premijera je nada da bi on pustio stručnjake da rade svoj posao, a on bi vršio isključivo ulogu selektora.
Ovaj postupak nazivanja blogera budalom i izigravanje uvređene mlade je stvarno jadan i srozava Bivšeg u mojim očima.
mariopan mariopan 10:18 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

krkar
što bi reli sinjski alkari " Alkar Mrale u ništa"


A Alajčauš Bivši što se naljutio na selo pa otkinuo sebi qrc? U koliko je on?

mariopan mariopan 10:48 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

expolicajac
A Alajčauš Bivši što se naljutio na selo pa otkinuo sebi qrc? U koliko je on?

Kolko se ja razumem u Sinjsku allu, a ti Krikiša znaš da se razumem, Bivši uvek "u sridu"

Bivši, u "sridu" ko prstom u nokšir.

Ako je bilo šta u "sridu", onda je to poslednji njegov komentar gde kaže da je to njegovo poslednje obraćanje glupavom plebsu na blogu. To mu je jedina rečenica za koju bih mu kucnula preporuku. Ne treba ni da se obraća, on ni to ne ume.

Ako si pročitao šta ga je Mrale pitao možda vidiš gde mu kaže da je budala i da ne zaslužuje odgovor? Zašto?
Ne odgovara na prosto pitanje, ne odgovara ni na jedno pitanje, samo je odMARŠirao i uvredio čoveka. Koji njega ničim nije uvredio , pročitaj tamo pa se sam uveri.

ON nama bio premijer - to ti je katastrofa ove države.
antioksidant antioksidant 11:58 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

Bivši, u "sridu" ko prstom u nokšir.

nosem
mrale54 mrale54 18:05 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

expolicajac
Mrale totoalan promašaj. Sve što si napisao je samo tvoje viđenje stvari i kao takvo imaš i pravo da ga izneseš,


Samo moje viđenje??
Pa, vid'lo je to, tamo, još blogera.
A, vi, iz Niš, to kod vas sasvim normalno?
Mis'im, to ponašanje i "ti si budala" - stil?

Vidi, nemam ja ni sad ništa protiv čoveka, reče to što reče, al' ode sa bloga??
Zbog mog pitanja?

Doduše, pitao sam ja i druge "bivše i večite" isto, i - NEMA odgovora!

Nemam ništa ni protivu tebe, a i što bih, al' me iznenadi taj nedostatak takta, diplomatije, suFtilnosti - pa zato napisah ovo slovo.
Ne odgovor tebi, već "totalni promašaj".

A, treba i da braniš vinara - svaka ptica svome jatu...
maksa83 maksa83 18:41 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

Vidi, nemam ja ni sad ništa protiv čoveka, reče to što reče, al' ode sa bloga??
Zbog mog pitanja?

Nemoj da misliš da je to prva Veličina koja je zaždila pod gomilom nezgodnih pitanja. Ovo je npr. bio oproštajni blog gradskog arhitekte Bobića: Beograd je naše vlasništvo.

Nije doduše eksplicitno rekao "vi ste budale a ja odo'", ali se više nije javljao. Malo se brisalo pre toga, ali je moderacija izgleda digla ruke i pustila ga niz vodu, ionako je i on Bivši (gradski arhitekta). Krle još nije Bivši pa kod njega na blogu kad dođe stani-pani rade (brišu i banuju) u 3 smene.

mrale54 mrale54 19:00 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

maksa83

Nemoj da misliš da je to prva Veličina koja je zaždila pod gomilom nezgodnih pitanja.



A, šta je ovde nezgodno pitanje?
Kako naplatiti posao, robu, uslugu...
Pa, i on prodaje ta vina, verovatno, na odloženo, pa ga ja upitah kako to reguliše?
Mislim ta kašnjenja itd.
Mislim, ako već čovek tvrdi da su priče o Libiji gluposti, i da moramo da živimo u realnosti demokratije, gde se sve plaća, ja rekoh da pitam...
Ko zna, ako saznam odgovor - možda se i vratim u Srbiju.
lidiaz lidiaz 21:19 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

Skoro pa i ne prodaje .

Bio je ovde u Chkagu, skoro. I ja uspem da ubedim moju jacu polovinu da odemu u tu nasu knjizaru gde je gostovao. Da ne pominjem da NIKO od nasih prijatelja nije hteo da ide, a ni moj dragi.
Inace, ta knjizara organizuje jos neke promocije, bila Vida Ognjanovic, i Rada Djuricin sa direktorom Sluzbenog glasnika na promociji zvucne knjige. Tad je bilo preko 100 ljudi, jako blizu kapaciteta knjizare.
Kod bivseg nas 7-8, od cega pola iz Nisa .
On je u Chikagu bio kao gost na sajmu vina koji je organizovala privredna komora ljudi iz jugoistocne Evrope u Americi. Sajam se odrzavao u nekom hotelu u gradu, a ulaznica je kostala oko $30. Dakle dosao je da promovise svoje vino.

I tako poce on pricu sa mojim muzem kako, maltene, dok on nije poceo da se bavi vinom, proizvodnja u Srbiji nije postojala, kako vino ne moze da se pravi od domacih sorti. Prekide ga moj muz i rece kako se obogatise seljaci iz Drenove osamdesetih na lozi, sve dok nisu uvedene sankcije. Radili sa Austrijancima i Nemcima.
Ne, rece bivsi, nemoguce, domace vrste ne valjaju.
Tu ih prekidose da pocne program za nas osmoro (ili sedmoro). Program je vodio urednik MI magazina*, koji mu je tako postavljao vise ugodna nego neugodna pitanja.

Pa se bivsi ponovio, rece, nije Srbija poznata po vinu.
To je ko kad bi rekli da je poznata po kvantnoj fizici.
Uf, uf, mala digresija, ja tu rekoh da gresi duboko, posto su srpski kvantni fizicari jedan od najboljih izvoznih proizvoda. Izvezemo skoro 100%.
Ide prica dalje, pa nam je objasnio kako je eto dobio taj novac, to nije kredit, vec bespovratna subvencija, i kako to moze svako da dobije, samo treba da se prijavi (lazes mrale, lazes ).

Opet, ispostavlja se da ne samo da ne zna da u Srbiji postoji fizika, vec je izgleda i matematiku preskocio. Posto ono sto je on rekao da se dobija po zasadu, i koliko je rekao da ima zasada, pomnozi se na 300K.
I tako on pricao, malo o politici, ubacivao posalice, imitirao Djindjica, malo o vinima.
I dodjosmo do prodaje i nemogucnosti iste.

Rece, nemoguce je probiti se. Ima taj neki lik, koji pravi tu neku listu najboljih vina, pa ako nisi na listi, ne mozes da se prodajes. Ko da kupujemo Novaka Djokovica .
Mislim, verovatno to ima veze za ona najskuplja vina, koja se uz to sluze na skupljim mestima. Ali u mojoj prodavnici pica, ili supermarketu . Evo bas cu sledeci put da pogledam po listi pre kupovine :p.

Ja, onako naivna, sa mislju da mi je oprostio odbranu kvantne fizike, pitam ga koliko kosta njegovo vino. On kaze u Srbiji 700, 800 dinara. Ja kazem, pa dobro, ulozi 20-30% u marketing (ili vise ako treba), i plasira ga ovde u Americi. Evo u Chikagu ima dosta naseg sveta, nasih radnji. Mislim, suludo je ocekivati proboj bilo cijeg vina na Francusko trziste, ali Amerika upija sve. I ja to samo na osnovu iskustva zivota u (okolini) dva najveca grada, gde mozes bukvalno sve da nadjes.
A on ce na to:"Volim kad me neko ko nema pojma uci mom poslu." I nastavi sa pricom kako je to nemoguce, posto nije u toj knjizi.

Mi smo ubrzo otisli, radni dan, a ustaje se rano, pa ne znamo kako se cala poseta zavrsila.

Inace, kad smo kod nasih vina, ima "Zdrepceva krv", mi ga ne kupujemo, ne svidja nam se. Ima i iz manastira Tvrdos, njega imamo. U nasim radnjama, i u madjrskom, poljskim, ukrajinskim. I jos ponekim.
I ima belo iz Vrsca, koje smo kupili pre neki dan. Na promociji, za $6 po flasi (u nasoj radnji je $11). U kutiji gde smo ga nasli, posto jos nije stiglo na police, stajala je jedna ostavljena flasa nekog kalifornijskog. Moja pretpostavka je da je neko od Amerikanaca, znaci ne nasih, uzeo kalifornijsko, video ovo, isto jeftino, i zamenio.
Znaci moze da se proda. Pa makar i na nostalgiju.

* MI magazin je novina koja izlazi u Torontu, u koloru, na masnom papiru. Deluje skupo. Bavi se dijasporom. Moja pretpostavka je da su dobili pare iz budzeta Srbije za to. Sajt nije pipnut od 2008.
Imali su promociju u Chikagu koja je bila onako.
Goran Vučković Goran Vučković 22:07 08.11.2011

Re: Mrale u ništa

. Krle još nije Bivši pa kod njega na blogu kad dođe stani-pani rade (brišu i banuju) u 3 smene.

Krle je Gandalf beli za ovoga - ti još nisi bio tu kada su Krleta Zokster i društvo oterali sa onog starog bloga. U međuvremenu se opametio i poboljšao rad nogu
schweppes92 schweppes92 22:12 08.11.2011

evnuh

al' me iznenadi taj nedostatak takta, diplomatije


Neupitna činjenica u vezi sa partijskom hijerarhijom je ta da se u toj hijerarhiji napredovalo isključivo zahvaljujući potpunoj servilnosti pred nadređenima i agresivnom i bahatom stavu prema sebi ravnima i onima ispod. O nekakvim stručnim kompetencijama nema ni govora. Tako je bilo i jeste, u DS-u i u svim ostalim političkim partijama. Zahvaljujući isključivo toj činjenici Zoran Živković se domogao državnih funkcija. Obavljao ih ja tako kako je znao, poslušno i bahato, zavisno od toga pred kim stoji, a znao je toliko koliko je naučio u školi (Zoran nema adekvatnu školu) i onoliko koliko je imao iskustva (Zoran nije imao nikakvo iskustvo koje bi ga kvalifikovalo za ministra policije, premijera ...). Obavljajući sve te važne funkcije, a bez ikakve odgovornosti i realnog cilja, Zoran je pomislio da mu one zaista pripadaju. Zaboravio je da su „tranzicione zasluge“ i poslušnost bile karakteristike koje su ga na „konkursima“ stavljale na prvo mesto. Onog trenutka kada je postao neposlušan Zoran je ukinut kao „politička figura“. Baš onako kako je stvoren. Još jednom su ga stavili na prvo mesto, na konkursu za subvenciju, i ćao. Lično, u izvesnoj meri razumem tragediju kroz koju je prošao. Nije lako „biti“ pa ne „biti“. Ono što ne razumem je to da Zoran sa svojih ne malo godina i ne malo „političkog iskustva“ još uvek nije uspeo da razume prirodu i suštinu pigmalionskog procesa u kome se ni kriv ni dužan našao. Tu nezaraslu ranu na njegovoj duši vidimo i danas, u njegovom niku Bivši. On, nevoljnik, nema svoje sada, on je još u onom što je nekad bio, sam sebi uspomena. Anahrona kreatura.
Zoran je, uzevši kintu i „povukavši se iz politike“, odmah seo u nova skupa kola, nauljio kosu i zasadio vinograd, kao aristokratski potomak. Da nama, polugladnima, pokaže šta je stil, šta su svetski maniri. Umislio je, sludjen, da mu aristokratski izraz po nekom prirodnom pravu pripada. Nekritičan, kao posledica dugog funkcionerskog staža, nije primetio da je i u ovoj novoj ulozi podjednako smešan i jadan. Velji Iliću, Zoranovom saborcu, novi džip i nova frizura nekako su lepše legli. Valjda zato što je zapatio ovce u Kačulicama. Vinograd ipak obavezuje.
Sada, Zorana gledamo u intelektualno-prosvetiteljskoj pozi, kolje se sa Karleušom oko rejtinga. Da’s upišaš od smeha. Ko osmi putnik. Uporno nam govori kako je u toj čitavoj političkoj javnoj kući jedini evnuh baš on.
angie01 angie01 16:22 09.11.2011

Re: Mrale u ništa

Goran Vučković
. Krle još nije Bivši pa kod njega na blogu kad dođe stani-pani rade (brišu i banuju) u 3 smene.Krle je Gandalf beli za ovoga - ti još nisi bio tu kada su Krleta Zokster i društvo oterali sa onog starog bloga. U međuvremenu se opametio i poboljšao rad nogu


ko ga bre oterao- sam je otisao kada mi nisu prosla spinovanja-al ga sada obaska cuvaju, sve se brise i najmanji tracak koji golica!

Krle bi bio super bloger da normalnije komunicira sa ostalima-kada je vec tu, da ne podcenjuje inteligenciju prisutnih i da bez ignorantske arogancije ipak odgovori na nezgodna pitanja, jer prosto bi tako bio veci smeker i drugo, nekako ima moralnu obavezu! Zar ne kapira prednosti ovog mesta u smislu animiranja stanovnistva!

ono sto je najtuznije, to je odbrana, ko za vreme Causeskua! Ne sme ni mrvica da grebe, pa se usisava brzinom svetlosti!
buba_truba buba_truba 18:08 09.11.2011

Re: Mrale u ništa

angie01
Krle bi bio super bloger da normalnije komunicira sa ostalima-kada je vec tu, da ne podcenjuje inteligenciju prisutnih i da bez ignorantske arogancije ipak odgovori na nezgodna pitanja

A kakva bi tek ti bila blogerka kad bi se držala sopstvenih lekcija, možda bi dobila i VIP, eeej VIP!
Kad se već javljaš, o tim stvarima, jesi li me odbanovala? Valjda si do sad shvatila da nemam bradu, pišu (onu)... i da nisam onaj što te ne voli.
AlexDunja AlexDunja 19:58 09.11.2011

Re: evnuh

e, bre švepse:)))
drago mi je da te ovaj put nije mrzelo
da obrazložiš.
vilovuk vilovuk 19:59 09.11.2011

DS sa ljudskim licem


Krle još nije Bivši pa kod njega na blogu kad dođe stani-pani rade (brišu i banuju) u 3 smene.Krle je Gandalf beli za ovoga - ti još nisi bio tu kada su Krleta Zokster i društvo oterali sa onog starog bloga...

Ja mislim da blogovi Nebojše Krstića i gordanac predstavljaju vrhunac cinizma na blogu b92. Pišući to što pišu, ponašaju se isto kao srbijanska Ledi Makbet, koja je tokom krvavih devedesetih raspredala priče o cvrčcima i mesečini.

Neka sklone svoja imena i fotografije i neka onda pišu šta im je volja.
Ovako, kao istaknute političke figure partije na vlasti, partije koja je paralisala Srbiju, njihovi cvrčci deluju razdražujuće bestidno, bar na mene.

ps. Da li to njihovo pisanje nije partijski zadatak, pokušaj stvaranja predstave o 'DS sa ljudskim licem'?

Edit: promenjen naslov
angie01 angie01 21:43 09.11.2011

Re: Mrale u ništa

buba_truba

angie01Krle bi bio super bloger da normalnije komunicira sa ostalima-kada je vec tu, da ne podcenjuje inteligenciju prisutnih i da bez ignorantske arogancije ipak odgovori na nezgodna pitanjaA kakva bi tek ti bila blogerka kad bi se držala sopstvenih lekcija, možda bi dobila i VIP, eeej VIP! Kad se već javljaš, o tim stvarima, jesi li me odbanovala? Valjda si do sad shvatila da nemam bradu, pišu (onu)... i da nisam onaj što te ne voli.


sve o sebi-sto treba, rece ti u svom komentaru!
aleksandrapetkovic aleksandrapetkovic 09:32 08.11.2011

za dobro jutro

http://www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/tajna__laz.885.html?news_id=227534

angie01 angie01 09:39 08.11.2011

jedva napipavam sta 'oces!

-ono za Libiju je tacno,+ dobijali ljudi od drzave pola para kad kupuju kola, 50 keka kad se ozene da kupe stan,..18 nekih plemena tamo drz'o covek u miru,...pa hebote ne moz to tako, kaze USA, taj neki socijalni pogled na stvarnos' pa jos imaju naftu da budu bezbedni utomsmislu!

ako sam dobro razumela...ono sto zakon propisuje-nije jednako za sve, ne znam sto si ocekivao u drzavi gde se ljudi ponasaju kao vlasnistvo feudalaca!

dok gradjani ne budu trazili da bude ok i prestali da svako za sebe bunari svoja mala vrata da nesto zavrsi, sto mu i ovako pripada-dotle ce ova stoka da koristi svoje polozaje, kao da su vlasnici drzave!
libkonz libkonz 10:08 08.11.2011

Re: jedva napipavam sta 'oces!

-ono za Libiju je tacno,+ dobijali ljudi od drzave pola para kad kupuju kola, 50 keka kad se ozene da kupe stan,..

Mene ova priča oko Gadafija uvek podseti na jedan vic:
Priča Mujo Hasi: Znaš li Haso kako su Nemci divni ljudi. Odeš u Nemačku, prime te kao svog najrođenijeg, vode te po restoranima, daju ti da prespavaš kod njih, jedeš i piješ džabe. Ako hoćeš seks, sami se ponude da ti se nađu pri ruci. Kupuju ti poklone, svuda te izvode...
- Stvarno su te tako ugostili? - upita Haso
- Nisam bio ja, nego moja sestra.

Tako i ovo za privilegije. Sigurno je i Gadafi imao svoj SPS i JUL, a tolika nafta na četiri miliona stanovnika mu je omogućila da povlašćeni dobro žive. Ono što je meni zanimljivo je činjenica da su samo Srbi ukapirali kako je Gadafi bio sjajan i bajan, dok to niko drugi nije mislio, pa čak ni Arapi.
angie01 angie01 10:12 08.11.2011

Re: jedva napipavam sta 'oces!

pa čak ni Arapi.



sa'ce se pokaze!
tasadebeli tasadebeli 09:43 08.11.2011

О једнакости...

Знаш и сам ону стару изреку, сви смо ми једнаки, само су неки једнакији од других.

Почетком осамдесетих имао сам у ЈНА десетара Шиптара који би, када бисмо ми почели да се свађамо око тога које су чије папуче за спаваоницу, прекинуо сваку даљу расправу подвикнувши: "Нема ту моје папуће, твоје папуће! Све су то наше папуће!" Зоки је, изгледа, ишао на исти тај курс за десетаре.
kukusigameni kukusigameni 09:48 08.11.2011

Re: О једнакости...

tasadebeli
папуће

Kod mene je u JNA jedan Albanac vikao stalno na pisti: "Petica! Petica!", i nešto pokazivao prstom.
Tek kasnije smo shvatili da je u pitanju bila ptica.
zilikaka zilikaka 09:59 08.11.2011

Re: О једнакости...

"Нема ту моје папуће, твоје папуће! Све су то наше папуће!"

Pita muž:
-ženo, gde je ona moja...
-stani bre čoveče! dvadeset godina tako! moja kuća, moj auto, moja deca..NAUČI JEDNOM DA KAŽEŠ NAŠA!
-doobro, gde je ona naša olovka za naše brkove?
gedza.73 gedza.73 09:47 08.11.2011

Nisam pametan

Ne bih da komentarišem situejšen u Libiji al' nas Premijer Bivši izmazao samo tako.
Marvo, ćuti. Ne postavljaj pitanja i ne razmišljaj.
Što reče expolicajac
, Bivši uvek "u sridu"

Bivši
Ništa lično, ali stara mudrost govori: "Ne polemiši sa budalama. Prvo te srozaju na svoj nivo, a onda te pobede na iskustvo..."


A ja baš htedoh da pitam strongman-a (ali mi bilo glupo da kvarim blog o parkiću)
Gde ti je onaj nevaspitani?
sesili sesili 10:00 08.11.2011

N eka si mu rekao!

Tek sada sam pročitala blog vinara. Ne volim, nekako, naknadnu pamet. Ja ni o bivšim ljubavima ne mislim. A vidim, u pravu sam bila. A ti, samo napred, u sridu!!!
predatortz predatortz 10:35 08.11.2011

Kapacitet

Čovek nema kapacitet ni za pristojnog blogera.
Trebao bi neko da mu kaže da ono bivši i nije neka referenca, ukoliko čovek nije u penziji.
nimark nimark 10:43 08.11.2011

Ništa čudno

kod dotičnog autora Strongmena. To je dozvoljeno u blogovima kojima je on autor ili domaćin koji drugima ustupa prostor. Na jednom od njegovih blogova od pre par meseci koji se bavio protestom malinara, napisano je toliko gluposti i nebuloza. Među ostalim da maline rastu kao žbunje, da nije potreban neki veliki rad oko njih,da ako nisu zadovoljni malinama neka pređu na nešto drugo ( kao da su to pšenica i kukuruz, pa jedne godine seješ jedno, druge godine drugo) itd....
Na moje upozorenje i molbu da se ne ostavljaju komentari o nečemu o čemu se nema pojma, da se ne pišu gluposti i na moje odgovore koji su više nego potkrepljeni činjenicama, dobio sam odgovor od autora da tako mogu da razgovaram sa svojom majkom (????). Pošto nisam osoba koja trpi vređanje u bilo kojem obliku, autoru sam odgovorio istom merom ( da može da mi se napase.....). Normalno, ban istog trenutka.
Ali nema veze, ljudska glupost ostaje zauvek zapisana na stranicama tog bloga i nijedan ban to nemože sakriti.
mariopan mariopan 11:03 08.11.2011

Re: Ništa čudno

Normalno, ban istog trenutka.

I ja sam ponosni nosilac ordena prvog Bana, da ne pričam o njegovom prijatelju negativno. Ja ga nisam vređala, ni domaćina ni Bivšeg, samo sam napisala šta mislim, a ne mislim dobro. NI o kome ko je vladao za poslednjih 20 godina. E to je zabranjeno. Ima da pišeš pozitivno ili nikako.

To je domaćinovo pravo i ja ga poštujem. Njegova kućica njegova slobodica.

Samo ću sve njegove blogove koji se bave "našim boljim životom" i kritikom sadašnjeg društva u Srbiji da čitam kao : Sjašite vi da uzjaše moj prijatelj (ili moji prijatelji), nema veze što ni oni ne znaju šta bi sa vlašću, ne znate ni vi, a glupavi narod je ionako stoka jedna grdna".

Šteta za Strongmana, jedan manje u borbi za neko bolje sutra za sve nas, makar i samo na blogu.
jacHa. jacHa. 14:00 08.11.2011

Re: Ništa čudno

al, da vam kažem, slatki moji! sedite, sedite! kafica? mleko? šećer? imam neke kolače, s puterom, holandske...
pre neki dan, vrljajući bespućima interneta naiđem na seriju fotografija rkadžije i njegove gospe, išli u beograd na premijeru, pa smarali glumce da se slikaju sa njima. nema koga nisu uhvatili da se grle na sliki, pa vedri, lepi, mladi, nasmejani i ponosni... upiš živi! a ja, ko angie tv, mazohistički sve slike odgledala!
margos margos 14:05 08.11.2011

Re: Ništa čudno

Mariopan, duguješ mi piće.... mamemi.
Na konto tvojih komentara odo' da pročitam i izgubih dragoceno vreme - mogla sam nokte da nalakiram...

mariopan mariopan 14:17 08.11.2011

Re: Ništa čudno

margos
Mariopan, duguješ mi piće.... mamemi.
Na konto tvojih komentara odo' da pročitam i izgubih dragoceno vreme - mogla sam nokte da nalakiram...


I desest sa lukom i piće kadgod hoćeš
Aj neću dest minuta ništa da pišem, lakiraj nokte, obavi toalet ako moraš...baš...
Strongman Strongman 16:13 08.11.2011

Re: Ništa čudno

vrljajući bespućima interneta naiđem na seriju fotografija rkadžije i njegove gospe, išli u beograd na premijeru, pa smarali glumce da se slikaju sa njima. nema koga nisu uhvatili da se grle na sliki, pa vedri, lepi, mladi, nasmejani i ponosni... upiš živi!


Kad ne razumeš napisano mogu da imam razumevanja - funkcionalno nepismena. Kad ne razumeš fotografiju - vreme je da promeniš mišljenje o sebi.

Ja malo glumio u Paradi, jelte, privređivao kao glumac, ... Pa se malo i poklonio pred publikom, kao što je red. No to se iz mraka nezadovoljstva sobom slabije vidi.
jacHa. jacHa. 17:40 08.11.2011

Re: Ništa čudno

to se čuveni glumac, pisac, pesnik, sportista, mr dr, vonabi političar malo prepoznao? e, šteta što ne možeš da me banuješ i na krkarevom blogu...
sonja.m sonja.m 17:43 08.11.2011

Re: Ništa čudno

Kad ne razumeš napisano mogu da imam razumevanja - funkcionalno nepismena. Kad ne razumeš fotografiju - vreme je da promeniš mišljenje o sebi.

Ja malo glumio u Paradi, jelte, privređivao kao glumac, ... Pa se malo i poklonio pred publikom, kao što je red. No to se iz mraka nezadovoljstva sobom slabije vidi.

Kad si vec udostojio svojim prisustvom ovaj post
da te priupitam nesto: kolko si do sada blogera saranio na svom blogu,
kad se oprosti sa mnombese ih 22 il 24.
Dal znas onaj vic o muji i hasi...... ma kaki bolan
jedan (vozi pogresnom stranom ulice)... na hiljade ih je!
krkar krkar 18:05 08.11.2011

Re: Ništa čudno


Ma samo ga vi kecajte na sitno.

Posle će Krkar da se bije s njim
jacHa. jacHa. 18:45 08.11.2011

Re: Ništa čudno

Posle će Krkar da se bije s njim

sokolićemo te iz prikrajka, ne brini, bacaćemo cveće na tebe kad pobediš
no, (iza rečci elem, dakle, no i sl. ide zarez kada se njima počinje rečenica, eto, da doprinesem proširivanju elementarne pismenosti onih koji je poseduju) šta je jedan naturščik, administrator pornjave, telohranitelj, predsednik pijace i taj rad za tebe? um caruje, snaga klade valja, kako kaže jedna naša poznata poslovica
sonja.m sonja.m 19:09 08.11.2011

Re: Ništa čudno

krkar sta si se uplasio!!!
ti imas sovu kao kviska, a on ima
samo misice...
jacHa. jacHa. 19:32 08.11.2011

Re: Ništa čudno

kod tebe bi tek jebo ježa
buba_truba buba_truba 17:32 09.11.2011

Re: Ništa čudno

krkar

Ma samo ga vi kecajte na sitno.

Posle će Krkar da se bije s njim

jacHa. & sonja.m


Joj, što volim kad se žeMske raspojasaju! Pa kažu - nežniji pol... CVRC!
buba_truba buba_truba 17:38 09.11.2011

Re: Ništa čudno

Nežniji pol - pojma nemaju...

btw: 100-tka!
tyson tyson 11:32 08.11.2011

teranje

Aman, ljudi, ja oterah predsednika vlade Srbije sa bloga!!!

Onakvog čoveka otera barabo, i još se time hvališ!

Umesto da se izviniš svima blogerima, i na kukuruzu da odklečiš u ćošku.

I još kod prof. Krkara našo blog da pišeš, a oni ortaci.

Nema pojma - nema 5 soma evtića!
Tačka.

E, posle, veselnik, čitam kako, onaj što mi nakači nadimak na blogu, dobi subvenciju petsto puta veću!?

Nemo da lažeš narod, samo sto puta veću, i još pri tom bespovratnu.



mrale54 mrale54 17:21 08.11.2011

Re: teranje

tyson
Aman, ljudi, ja oterah predsednika vlade Srbije sa bloga!!!

Onakvog čoveka otera barabo, i još se time hvališ!

Umesto da se izviniš svima blogerima,

E, posle, veselnik, čitam kako, onaj što mi nakači nadimak na blogu, dobi subvenciju petsto puta veću!?

Nemo da lažeš narod, samo sto puta veću, i još pri tom bespovratnu.




Ajmo redom.
Lepo napisah "aman", znači - kuku šta učinih, pa se još i izvinuh o'ma, tamo na blogu.

A, da sam baraba - to je odavno poznato, samo nisam znao da sam i - budala?!

Ma, ne lažem, bre, greška u kucanju, to i htedoh reći.
E, sad kad smo kod "bespovratne" - k'o i da nisam napravio grešku, jel' da ?
sesili sesili 11:48 08.11.2011

Predator!!!

Ja sam u penziji, ali nisam bivša!
predatortz predatortz 12:11 08.11.2011

Re: Predator!!!

sesili
Ja sam u penziji, ali nisam bivša!


Bojim se da se nismo razumeli. Mislio sam na funkcije koje je neko obavljao pre penzionisanja.
Vama
arianna arianna 12:03 08.11.2011

:)))))

Zašto se opterećujete past tens-om?
pišite nešto lepo, afirmativno, vizionarski
mikele9 mikele9 12:04 08.11.2011

Dobro

je što Vinar nema Šarca, morao bi da deli vino s njim



tyson tyson 12:09 08.11.2011

Re: Dobro

je što Vinar nema Šarca, morao bi da deli vino s njim

Pa nema on ali ima njegov bliski prijatelj i saborac Čeda, može njega da napoji



mariopan mariopan 12:11 08.11.2011

Re: Dobro

mikele9
je što Vinar nema Šarca, morao bi da deli vino s njim




Ko kaže da nema?
alselone alselone 12:12 08.11.2011

Uvredjena mlada

Ljudi pa on i Micicka su primer kako splet okolnosti i randomica moze da izgenerise nesvakidasnje dogadjaje. On je tih 100 majmuna koji su nakucali Sekspira.
janeznam janeznam 12:31 08.11.2011

Ma nemo

da pomislim da si ljubomoran na ex-a? Mozda je to cena da neko postane ex! Mislim subvencija i to. Tebi covece ne daju da budes ex. Nek ti je to uteha.
sonja.m sonja.m 15:43 08.11.2011

a?

Vrlo prepotentan stvor ovaj Bivsi.
draft.dodger draft.dodger 17:08 08.11.2011

Slogan za "Bivšeg"...

ISKUSTVO MI JE PALANAČKO

maksa83 maksa83 17:39 08.11.2011

Re: Slogan za "Bivšeg"...

upiš

Meni uz ovu fotku ide samo:

"Predajem smenu, pa ako mogu da naplatim..."


(I platiše mu, petsto soma, u-redu-je-ne-treba-kusur.)
jesen92 jesen92 00:22 09.11.2011

Re: Slogan za "Bivšeg"...

maksa83
upiš

Meni uz ovu fotku ide samo:

"Predajem smenu, pa ako mogu da naplatim..."


(I platiše mu, petsto soma, u-redu-je-ne-treba-kusur.)
..
vilovuk vilovuk 19:28 08.11.2011

Okupilo se društvo

krkare, prijatelju, ovaj današnji prilog ti je čist promašaj. Sto posto.

Čovek koji se ovde žali da nije dobio povoljnih pet soma evra kredita ili štagod – ima razloga da kuka na propise i birokratiju, i nek se žali, saosećamo sa njim. U pravu je i kad se žali što ga je Živković, makar indirektno, nazvao budalom.
Ali sve to zajedno je ipak – sitna tema.

Krupna tema je Srbija, Srbija koju je napao polip sa hiljadu kraka, a na svakom kraku hiljadu sisaljki. Taj polip koji je paralisao Srbiju i isisava joj život, zove se Demokratska stranka Borisa Tadića (sa priključcima). Ovo je moje mišljenje i ja ga javno iznosim, no budući da sam ja, kako se to kaže – niko i ništa (sve i da se potpišem imenom i prezimenom), moje mišljenje neće imati ne bogzna kakvog nego neće imati nikakvog efekta. Međutim, ako nešto slično govori bivši predsednik Vlade – pogledajte recimo njegov današnji prilog u DANAS-u – onda će to BOTU sigurno uznemiriti, kolikogod se gradio neobavešten. Jer, Zoran Živković je, ipak NEKO (jedina krupno-dobra stvar u zadnjih desetak godina koja se desila u Srbiji – SABLJA – urađena je za vreme njegovog predsednikovanja).

Ako već nismo digli ruke od svega, ako nameravamo da se borimo protiv Tadićeve feudalne vladavine – Zoran Živković bi nam mogao pomoći u toj nameri. Dobro je da nas ima više.

Pa pitam: čemu olajavanje, čemu otrcavanje Zorana Živkovića? Na sitnoj temi, sa neuverljivom argumentacijom. To se zove – niskost.

A niskosti, pod krkarevim patronatom – ne bi trebalo da bude
krkar krkar 19:33 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Pa pitam: čemu olajavanje, čemu otrcavanje Zorana Živkovića? Na sitnoj temi, sa neuverljivom argumentacijom. To se zove – niskost.


Da ima šanse da skine ovu bagru - prvi bih glasao za njega. Ma šta glasao, i po blogovima bih odgovarao u njegovo ime i pod njegovim nikom da ispadne fin, učtiv i obziran.

Ali pošto se on između DS-a i SPG-a opredelio kako se opredelio - moraću ipak da glasam za Tomu.
predatortz predatortz 19:40 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Ma šta glasao, i po blogovima bih odgovarao u njegovo ime i pod njegovim nikom da ispadne fin, učtiv i obziran.


K'o ti i ja, kad se do'vatimo naše omiljene teme...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Pa pitam: čemu olajavanje, čemu otrcavanje Zorana Živkovića? Na sitnoj temi, sa neuverljivom argumentacijom. To se zove – niskost.


A sto je nisko?
Sam se upustio u polemiku i rekao to sto je rekao.
Niti je ogovaranje niti otrcavanje, a ako mislis da je u pravu daj to tumacenje onog njegovog komentara.
Ili mislis da posto je on Zoran Zivkovic jebote! treba cutati i slusati, a ako nam nesto zazvuci kao uvreda sagovornika ili zdravog razuma treba pomisliti da to ipak nije to, vec smo mi, glupi, nesposobni da razumemo njega pametnog, pa nam to samo tako izgleda?

Da se razumemo, politiku koju je vodio i koju i dalje zagovara apsolutno podrzavam, i ako bi se ponovo aktivnije ukljucio u politiku verovatno bih njega glasao, ove sad naravno ne, ali ovo sto je uradio na blogu jeste bedno i stvarno lici na bezanje u nedostatku argumenata ili na nesposobnost da shvati pitanje.

Nisam pratio to kad se desavalo, vec dugo ne citam blogove nabildanog (snaga i pamet, znas vec a i banovan sam, normalno) i zato hvala Krkaru sto je ovo objavio. Uvek je dobro imati informaciju vise o bilo kome a posebno o nekom koga mozda nekad treba glasati.
mrale54 mrale54 21:02 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

vilovuk
krkare, prijatelju, ovaj današnji prilog ti je čist promašaj. Sto posto.

Čovek koji se ovde žali da nije dobio povoljnih pet soma evra kredita ili štagod – ima razloga da kuka na propise i birokratiju, i nek se žali, saosećamo sa njim. U pravu je i kad se žali što ga je Živković, makar indirektno, nazvao budalom.
Ali sve to zajedno je ipak – sitna tema.

Krupna tema je Srbija


Prvo, batice, današnji prilog je MOJ, a, Krki je samo učinio uslugu i objavio!
Jerbo ja nemam autorsku.

Drugo - čovek se NE žali, nego vuče jednu, malu paralelu između nas.
Za čim da žalim?
Za onim što nit' sam imao, nit ću imati?

Nije mene Živković prvi nazvao budalom, verovatno ni poslednji, pa to i ne uzimam u obzir - ali, alo bre, javna ličnost, mene ne poznaje i takav rečnik na jedno obično i pristojno pitanje??

Jel' sad mesto i vreme da počnem da pričam o KUĆNOM VASPITANJU??

I, to je tebi "sitna tema"?
Bem li ga sad, ja, kao gore pomenuta budala, pokušavam da ukapiram kako bi ti rešav'o tu, krupnu temu - Srbiju?
Gurajući razne sitne teme pod tepih?
Zajedno sa pola mil. evrića?
Bespovratnih?







mariopan mariopan 21:21 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo


Gubitak meke fotelje dovodi do pojave tvrde stolice koja može prouzrokovati grčeve pa čak i zatvor.
krkar krkar 21:28 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

predatortz
Ma šta glasao, i po blogovima bih odgovarao u njegovo ime i pod njegovim nikom da ispadne fin, učtiv i obziran.


K'o ti i ja, kad se do'vatimo naše omiljene teme...


Ma umem ja i fino - nego greota fino sa vama Šumcima. A i xhabe.
predatortz predatortz 21:34 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

krkar
predatortz
Ma šta glasao, i po blogovima bih odgovarao u njegovo ime i pod njegovim nikom da ispadne fin, učtiv i obziran.


K'o ti i ja, kad se do'vatimo naše omiljene teme...


Ma umem ja i fino - nego greota fino sa vama Šumcima. A i xhabe.


Sitni su svi moji okršaji, jedno žešće i dva sitnija ranjavanja, NATO bombardovanje, spram straha koji doživim kad ti podvikneš nama Šumcima...
thefreak thefreak 21:35 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

vilovuk
krkare, prijatelju, ovaj današnji prilog ti je čist promašaj. Sto posto.

Čovek koji se ovde žali da nije dobio povoljnih pet soma evra kredita ili štagod – ima razloga da kuka na propise i birokratiju, i nek se žali, saosećamo sa njim. U pravu je i kad se žali što ga je Živković, makar indirektno, nazvao budalom.
Ali sve to zajedno je ipak – sitna tema.

Krupna tema je Srbija, Srbija koju je napao polip sa hiljadu kraka, a na svakom kraku hiljadu sisaljki. Taj polip koji je paralisao Srbiju i isisava joj život, zove se Demokratska stranka Borisa Tadića (sa priključcima). Ovo je moje mišljenje i ja ga javno iznosim, no budući da sam ja, kako se to kaže – niko i ništa (sve i da se potpišem imenom i prezimenom), moje mišljenje neće imati ne bogzna kakvog nego neće imati nikakvog efekta. Međutim, ako nešto slično govori bivši predsednik Vlade – pogledajte recimo njegov današnji prilog u DANAS-u – onda će to BOTU sigurno uznemiriti, kolikogod se gradio neobavešten. Jer, Zoran Živković je, ipak NEKO (jedina krupno-dobra stvar u zadnjih desetak godina koja se desila u Srbiji – SABLJA – urađena je za vreme njegovog predsednikovanja).

Ako već nismo digli ruke od svega, ako nameravamo da se borimo protiv Tadićeve feudalne vladavine – Zoran Živković bi nam mogao pomoći u toj nameri. Dobro je da nas ima više.

Pa pitam: čemu olajavanje, čemu otrcavanje Zorana Živkovića? Na sitnoj temi, sa neuverljivom argumentacijom. To se zove – niskost.

A niskosti, pod krkarevim patronatom – ne bi trebalo da bude


Zoki, ti li si?
mrale54 mrale54 21:43 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

vilovuk

Pa pitam: čemu olajavanje, čemu otrcavanje Zorana Živkovića? Na sitnoj temi, sa neuverljivom argumentacijom. To se zove – niskost.




Auuu!
Ovo sam tek sad vid'o!
Mislim, i ja radim od jutra do sutra, umoran čovek, promakne ponešto...

Pazi sad, ja olajavam i otrcavam?
Neuverljiva argumentacija?

Jebote, ko je ovde lud?- šta?????

Ajde zamena teza, ali, bre, ljudi, mi treba da se ugledamo na ove iz Niš, vidiš, bre, kako se drže zajedno!

Ex, strongi, vilovuk - aj' baš da vidimo ko još ne razume šta je pisac hteo reći?
Pristojno se pojavili na postu, rekli Krkiju na lep način ono što je Bivši rek'o meni (zato što me je ugostio na blogu) i - eto belaja!

Lepo ti reče - okupilo se društvo...
krkar krkar 22:02 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Sitni su svi moji okršaji, jedno žešće i dva sitnija ranjavanja, NATO bombardovanje, spram straha koji doživim kad ti podvikneš nama Šumcima...


Mogu da mislim kako ti je tek kad te žena dohvati. Odma' ti dođe da oslobađaš ... nešto
mina13 mina13 22:10 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Gubitak meke fotelje dovodi do pojave tvrde stolice koja može prouzrokovati grčeve pa čak i zatvor.

Iako sam u teskom cajtnotu i blogove uglavnom preletim, iako se sa Vasim komentarima gotovo uvek u potpunosti slazem, iako se i sa vecinom komentara ponasanja Zorana zivkovica na blogu slazem, sada sam morala da se registrujem i komentarisem. Nije tacno da mu je fotelja bila meka, ne zaboravite da je imao petlju da uradi ono zbog cega je Zoran Djindjic bio ubijen i to odmah posle ubistva. Mozda je Zoran Zivkovic neotesan, mozda je iskoristio priliku i uzeo pare, mozda je neobrazovan i neuctiv, moszda je nadmen.... ne znam, ne poznajem ga, ali znam da je imao petlju da sprovede Sablju, bas kao sto je Ceda Jovanovic imao petlju da ode kod Milosevica, bas kao sto je sa Djindjicem otisao mecki na rupu kad su neki drgi podrzavali proteste crvenih beretki; znam da je Zoran Zivkovic ostao ovde i mozda mnoge nervira svojim istupima, ali je TU, za razliku od mnogih koji su ko zna gde... mozda bih i promenila misljenje ako bi mene nekako uvredio pa se ogradjujem, ali mislim da je hrabar i iskren, a ako je uz to i pragmatican, pa sta da se radi...osim toga, nisam sigurna ni za sebe da ne bih iskoristila priliku ako bi mi se pruzila da uzmem subvencije ili kako se to zove, pa ne bih ni da pljujem olako onoga ko to uradi. Uostalom, i gost autor je pozeleo da uzme povoljan start up kredit koji se pod odredjenim uslovima ne vraca, zar ne?
Hocu da kazem da Zoran Zivkovic sigurno nije savrsen, ali ni ne zasluzuje ovakvu salvu negodovanja zato sto je nesto ruzno n a p i s a o. Hajde da uzmemo malo u obzir i stvari koje je u r a d i o, a od kojih bi vecina nas pobegla kao djavo od krsta.
krkar krkar 22:21 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Hocu da kazem da Zoran Zivkovic sigurno nije savrsen, ali ni ne zasluzuje ovakvu salvu negodovanja zato sto je nesto ruzno n a p i s a o. Hajde da uzmemo malo u obzir i stvari koje je u r a d i o, a od kojih bi vecina nas pobegla kao djavo od krsta.


Koliko god da se u suštini slažem sa onim gore, moram da te podsetim da nije Zoran Živković došao u vrh DS kao intelektualac i teoretičar koji bi trebalo da formuliše etički kodeks stranke nego kao operativac za odnose sa barabama i pijačarsko šamaranje. To je umeo i verovatno još ume. Kad se ne zaboravi.

Problem je što se zaboravi pa počne da nam izigrava Markuzea, Gaju Petrovića i vladiku Velimirovića. Sa rečnikom i stilom Džeja a pozom Kalajića.

Mnogo je mačku goveđa glava!
mrale54 mrale54 22:25 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

mina13
Uostalom, i gost autor je pozeleo da uzme povoljan start up kredit koji se pod odredjenim uslovima ne vraca, zar ne



Sama reč "kredit" - znači u prevodu - šta?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:28 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Hocu da kazem da Zoran Zivkovic sigurno nije savrsen, ali ni ne zasluzuje ovakvu salvu negodovanja zato sto je nesto ruzno n a p i s a o. Hajde da uzmemo malo u obzir i stvari koje je u r a d i o, a od kojih bi vecina nas pobegla kao djavo od krsta.


Ali blog za temu ima to sto je napisao.
Da li mu je uloga u Sablji alibi za glupost ili za nadmenost?

Znas, uvek kad se pocne o necijim zaslugama kao opravdanju za budalastine setim se kulta licnosti. Ne znam zasto.

Sta tebi govori ovaj njegov potez?
Izvredja coveka sto ga je uopste bilo sta pitao, i demonstrativno ode?
Sta time postize? To da blog i blogere kazni svojim odlaskom?
Sto se mene tice voleo bih da pise, ali ako nece..putuj igumane.
jacHa. jacHa. 22:34 08.11.2011

bizgov

Mnogo je mačku goveđa glava!

ima i prigodna, u našem narodu poznata poslovica:

našla se vila u čem nije bila
mina13 mina13 22:41 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

moram da te podsetim da nije Zoran Živković došao u vrh DS kao intelektualac i teoretičar koji bi trebalo da formuliše etički kodeks stranke nego kao operativac za odnose sa barabama i pijačarsko šamaranje. To je umeo i verovatno još ume. Kad se ne zaboravi.

Pa nije njegova zasluga sto je takav bio potreban, mozda treba da budemo zadovoljni sto je na pravoj strani? Ja i nisam htela da branim njegovo ponasanje na blogu, to nije bilo lepo, samo kazem da ima i dobrih osobina.
mina13 mina13 22:51 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Ali blog za temu ima to sto je napisao.
Da li mu je uloga u Sablji alibi za glupost ili za nadmenost?

Znas, uvek kad se pocne o necijim zaslugama kao opravdanju za budalastine setim se kulta licnosti. Ne znam zasto.

Sta tebi govori ovaj njegov potez?
Izvredja coveka sto ga je uopste bilo sta pitao, i demonstrativno ode?
Sta time postize? To da blog i blogere kazni svojim odlaskom?
Sto se mene tice voleo bih da pise, ali ako nece..putuj igumane.

Odgovaram stavku po stavku:
To je tacno.
Ne, nije mu alibi ali mozda moze da objasni ako mu je prag tolerancije nizak i nisam ironicna.
Nisam ni pokusala da njegovim predhodnim postupcima pravdam potonje a jos manje podlezem kultovima licnosti osim ako nisu u pitanju John Lennon ili Mick Jagger
Ovaj njegov potez moze da mi kaze vise stvari, recimo, mozda je uvideo da je preterao pa se povukao a ne ume bas da se izvini? opet, ponavljam, nisam ironicna, ja sam od tih koji kad naprave glupost, umesto da se lepo izvinim, ja odem pa se durim, jer mi je blam da priznam da sam pogresila. Mozda znaci i "ma ko vas j..e" ali to je sve nagadjanje.
A na kraju, zamalo da zaboravim, ja sam reagovala na MEKU FOTELJU, a ne na ruzno pisanje po blogu.
libkonz libkonz 23:03 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Mina, uglavnom se slažem sa tobom, ali problem Zorana Živkovića danas je njegov ego i mi ovde osuđujemo jedan njegov postupak, koji je posledica egoizma. Napisao sam više puta na blogu da bih, što se voćnjaka tiče, postupio isto kao i on: izborio bih se za tu subvenciju i podigao vinograd. Kamo sreće da se više tih subvencija podelilo, država od toga nije na gubitku i ima koristi.
mina13 mina13 23:05 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Sama reč "kredit" - znači u prevodu - šta?

Etimoloski znaci da se na poverenje nesto daje, bar meni tako zvuci - od credo - verovati, ali se to necim i garantuje, od toga, prtpostavljam, kredibilitet.
Uzeti kredit podrazumeva da se pozajmljni iznos vrati uz kamatu, koja je cena zajma, a vracanje se obezbedjuje nekom garancijom.
Medjutim, start-up kredit je u startu pogresno nazvan, jer ne mora biti vracen ako se ispune navedeni uslovi i samim tim nije kredit nego uslovni poklon, a ako se navedeni uslovi ne ispune, onda se u vrlo kratkom roku, kracem nego kada bi bio kredit, vraca, uvecan za onoliko koliko bi iznosila kamata, da je bio kredit, a sto ga onda cini kaznom....i sta sad izgleda kao da mi nije bilo jasno? Stert-up kredit je pogresno nazvan, to bi od prilike trebalo da se zove subvencija, ili olaksica, ili ne znam ni ja kako, ali to svakako nije tema bloga.
mina13 mina13 23:15 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Mina, uglavnom se slažem sa tobom

Pa onda se oko svega slazemo. Ja bih jos samo podcrtala da je on ostao ovde i vidi se u javnosti, sto je mozda i egoizam, ali tu je i meni se to svidja pa sam voljna da mu progledam kroz prste za brljotine. I opet, da je mene uvredio sigurno bih se drugacije osecala i zao mi je sto je sebi to dopustio.

mariopan mariopan 23:53 08.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Uostalom, i gost autor je pozeleo da uzme povoljan start up kredit koji se pod odredjenim uslovima ne vraca, zar ne?

Ne, start up krediti se vraćaju, (to je tražio bloger) , subvenicje su poklonjene pare, ne vraćaju se. To je dobio Živković.
Razlika je i u sumi koja je prevelika da bi bilo kome bila poklonjena?

Slažem se da toliko para dobije neko ko je sposoban i neka krene sa poslom...ali kada počne da zarađuje, te pare neka vrati da bi i neko drugi dobio šansu?

Znači jedan čovek dobije nepovratno pola miliona a 5 000 evra dobije ( ili ne dobije jer nema se za to para) neko da krene u posao ? Koji? Šta da kupi za to malo para? I on je ravnopravan sa kim?
Ako neko za kratko vreme ostvari vrednost od milion ipo evra, koliko vredi njegov vinograd sada, i pljuje na taj narod čijim je parama to sve kupio, onda je to za mene poslednji čovek.

O tome se radi. Ja to smatram nepravednim i smatram da je iskoristio svoje političke privilegije (iako je tada već bio bivši) i da se okoristio svojom funkcijom. Sve je to dobio po zakonu ali kod nas su po zakonu prodavane i fabrike za jedan evro...

Što se tiče zasluga, po meni nisu ni tako velike ni značajne, pre svega zato što je na vlasti bio vrlo kratko. Možda bi bilo više da je imao vremena, možda ne bi...ne znam.
U politici se na vrhu našao slučajno, to nije njegova zasluga, niti je to dobio kao najsposobniji političar posle Zorana Đinđića, pre je to bio usud, jer je neko morao da zameni poginulog premijera. Potezi koje je sproveo bili su iznuđeni, takav je bio trenutak. Nestvaran.

Sablja nije uradila posao samim tim što je selektivno sekla, netransparentno, sumnjive likvidacije ( u Meljaku), rušenje Šilerove, tajkunima ništa, kriminalci legalno peru pare kupujući po Srbiji...ali najvažnije je da je sprega korupcije, kriminala, tajkuna sa vlašću baš tada učvršćena.
Njih sablja nije ni okrznula, pre bih rekla da je uklonila konkurenciju.

.Za to sve, nipošto nije samo on kriv, to sam već rekla na nekim mestima, tu je cela ekipa DOSa, ali on se ovde pojavljuje kao jedini branilac tog sistema koji je još tada pokazao loše strane, pre svega zbog ljudi koji su bili nedorasli zadatku, i on kao premijer, a to je sve kvarilo opšti utisak o rezultatima koji nisu bili ono što je moglo da bude.

Dok je bio na vlasti nisam videla nameru da uradi bilo šta od toga što on kritikuje, od čega zapravo pere ruke. Pre bih rekla da mu je jedina briga da optuži sve druge. Što je manir naših najgorih političara. Svih. Jer ako ih pitate, svi će da vam kažu da je za sve to neko drugi kriv, oni nisu.
Izvinjavam se zbog dužine komentara. Ne umem kraće. I ovo je samo moje mišljenje , možete ga komotno zanemariti, ja sam samo blogerka, ne političar. Moj utisak, ništa više.
mina13 mina13 00:19 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Ne, start up krediti se vraćaju,

Start up krediti se ne vracaju ukoliko primalac kredita redovno uplacuje poreze i doprinose, kako za sebe, tako za zaposlene,u odredjenom periodu (dve godine) a sto se proverava kvartalno. Ukoliko se ove obaveze ne ispunjavaju u roku, start up kredit se vraca, uvecan za tekuce i cini mi se, zatezne, kamate. Zato kazem da naziv nije tacan. Subvencije je dobio, ali, kako sami navodite, vrlo otvoreno prica o vrednosti imanja pre i posle, a ne secam se da sam bilo kog drugog cula da pripomene i s od subvencija. Jeste, zakoni su nekoherentni, legalni ali ne i legitimni, ali stvar je pragmatizma iskoristiti ili ne okolnosti.
Sto se ostalog tice mozemo da se saglasimo ili ne, stvar je utiska. Ja, medjutim, Zoranu Zivkovicu pripisujem ogromnu hrabrost, jer on nije bio jedini potpredsednik vlade a prihvatio je da stane na njeno celo, sto moze biti stvar sujete ali isto tako i neverovatne hrabrosti i preduzimljivosti, drugo, kada je DS izgubio izbore, on je vlast dostojanstveno predao, bez ciftanja, i na kraju, ali ne najmanje vazno, ono za sta mu ja skidam kapu, jeste to sto nije raspisao prevremene izbore neposredno posle atentata, kada je rejting DS bio najveci, nije ubirao poene nad grobom Zorana Djinjica, vec ih je raspisao kada je prljav posao uradio. Nije on caskao sa gospodinom legijom, nije on krio informacije o Gavrilovicu, nije on obijao trafike itd itsl. Iz mog ugla gledanja, on je hrabar covek koji je uradio sta je smatrao da mora, nije pokusao da kapitalizuje neciju smrt i sklonio se kada je posao zavrsio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:26 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Ne, start up krediti se vraćaju, (to je tražio bloger) , subvenicje su poklonjene pare, ne vraćaju se. To je dobio Živković.


Jesi liti sigurna u ovo Marioapn?
Nece biti da je sve bas tako.

Subvencije za podizanje visegodisnjih zasada su subvencije a ne kredit,dakle ne vracaju se, i mislim da je Mrale za to konkurisao.
Sad sto to nije i dobio je druga prica a ono sto je on naveo kao razlog (nije imao nikakvu polj. proizvidnju prethodnih godina) i nije tako nevazan momanat.

Da li je Zivkovic imao ili nije imao ne znam ali nije nevazno ni to sto neko nekim drugim argumentom ( pa i licnim ugeldom) garantuje da ce pare biti potrosene za ono za sta su namenjene.

mariopan mariopan 00:34 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

A na kraju, zamalo da zaboravim, ja sam reagovala na MEKU FOTELJU, a ne na ruzno pisanje po blogu.

Aaa, to sam pomenula zbog sadašnjih kojima se fotelja ljulja, ali i nekoliko bivših političara koji nam naprasno vaskrsavaju kao žestoki kritičari svega a skloni su zaboravu za svoje greške.
To je samo opomena svima njima, ne nekom posebno.
Hansel Hansel 00:34 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

vilovuk

Manimo se ovih teških rasprava , pa kaži ti, Vuče (a ima ovde na Blogu još nekih kojima to uspeva), kako dobijaš "–" (povlaku) kucajući direktno u polje za komentar? Ili prvo kucaš-te u Word-u?!
Meni, čak i kad je iskopiram, ne uspeva da opstane u tekstu bloga...
U komentaru, vidim o(p)staje...
vilovuk vilovuk 00:50 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

E, baš mi je drago da sam se tu našao pa da ti odgovorim odmah.
Pišem u Wordu pa onda kopiram, mada i u Wordu, kao što znaš, ima zezanja sa tom crticom.

pozdrav
Hansel Hansel 00:52 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Hvala, pozdrav!
mariopan mariopan 00:58 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Subvencije za podizanje visegodisnjih zasada su subvencije a ne kredit,dakle ne vracaju se,

To i ja kažem.
i mislim da je Mrale za to konkurisao.

Nije, tražio je kredit za početak posla,( tako sam ga ja razumela) to su "start up", daju se sa kamatom od 1 posto, samo to je olakšica i vraćaju se, nekada ima grejs period, nekada nema, ako je manja suma i idu od 5 000 evra do 10 000 evra da se vrate za tri godine. Potrebno je da se garantuje nekretninom u duplom iznosu kredita.
Imaš na sajtu Fonda za razvoj Srbije, krediti preduzetnicima za početak biznisa (kako to lepo zvuči) , pa vidi sam?

Da li je Zivkovic imao ili nije imao ne znam ali nije nevazno ni to sto neko nekim drugim argumentom ( pa i licnim ugeldom) garantuje da ce pare biti potrosene za ono za sta su namenjene.

Naravno, nema tu ugledom, nego postoje mehanizmi kontrole svima pa i njemu, znači on jeste te pare uložio u ono za šta je tražio novac.
Tako svi moraju.
PS
Evo pomnovo sam pročitala šta je tražio Mrale, to je "start up" tako on kaže? Čitam kako je napisano.
mariopan mariopan 01:08 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo


Start up krediti se ne vracaju ukoliko primalac kredita redovno uplacuje poreze i doprinose, kako za sebe, tako za zaposlene,u odredjenom periodu (dve godine) a sto se proverava kvartalno.

Ja sam ovo juče čitala na sajtu našeg Fonda za razvoj Srbije i ti krediti se vraćaju. Postoji "grejs period" to je taj od godinu dana ( ako na to misliš) kada se kredit ne vraća ali to je samo odlaganje, to je jedina olakšica uz malu kamatu ( 1 % ) za početak posla, da počneš lakše posao, ali cela suma kredita mora da se vrati. Rok je tri godine. Nevezano za uplate doprinosa koji ionako moraju da se plaćaju. Proveri?

Priznajem da je period kada je Z.Ž. bio na vlasti bio veoma težak i zgusnut po događajima.
Nije on caskao sa gospodinom legijom, nije on krio informacije o Gavrilovicu, nije on obijao trafike itd itsl. Iz mog ugla gledanja, on je hrabar covek koji je uradio sta je smatrao da mora, nije pokusao da kapitalizuje neciju smrt i sklonio se kada je posao zavrsio.
Ovaj deo stoji. Kažem da deo krivice nije njegov, tu je ceo DOS i ja sam očekivala od svih njih više.
mina13 mina13 01:38 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Ja sam ovo juče čitala na sajtu našeg Fonda za razvoj Srbije i ti krediti se vraćaju. Postoji "grejs period" to je taj od godinu dana ( ako na to misliš) kada se kredit ne vraća ali to je samo odlaganje, to je jedina olakšica uz malu kamatu ( 1 % ) za početak posla, da počneš lakše posao, ali cela suma kredita mora da se vrati. Rok je tri godine. Nevezano za uplate doprinosa koji ionako moraju da se plaćaju. Proveri?

U nekoliko prethodnih godina Nacionalna sluzba za zaposljavanje je za samozaposljavanje, (osnivanje radnje ili preduzeca) na osnovu Biznis plana, odobravala ili ne start up kredit u visini od trista hiljada dinara, pod uslovima koje sam opisala. Takodje se neko vreme moralo provesti na Birou kao nezaposlen, cini mi se sest meseci. Fond za razvoj Srbije je te kredite odobravao za vec postojece radnje/preduzeca, ali i u tom slucaju je naziv pogresan, nije onda START UP kredit.
Ja bih sada isla da spavam, malo sam umorna. Cini mi se da smo postigle kompromis, a ja sam u medjuvremenu procitala sporni blog i potpuno sam zbunjena: iz ovog bloga proizilazi da je Bivsi bljuvao zabe na tom blogu, pa sam ja povucena tim kritikovala njegovo navodno ruzno ponasanje, kad ono... zaista mi nije jasno sta je naseg domacina toliko uvredilo, u principu je dobio sta je trazio. Prvi odgovor koji je bloger Bivsi u narecenom blogu dao bio je krajnje umeren i pristojan, zamolio je nekoga koji ga cak i ne poznaje da ne govori o njemu i necemu sto ne zna. Replika na Mraletov slagvort je po meni cak miroljubiva - ja bih ga pitala sta licno duguje Mraletu a da mu nije isplatio? Nista neprilicno ja tu nisam uocila, osim sto sam stekla utisak da je Bivsi stezao zube na niz digresija i kleveta, a onda mu dogoreo fitilj.
lidiaz lidiaz 03:26 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Da li je Zivkovic imao ili nije imao ne znam ali nije nevazno ni to sto neko nekim drugim argumentom ( pa i licnim ugeldom) garantuje da ce pare biti potrosene za ono za sta su namenjene.


Mislis ko gospodin Marije Rasete Milosavljevic i njegove disko ovce?
sonja.m sonja.m 08:25 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

narocito Zatvor....po zasluzi
mariopan mariopan 10:55 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

mina13

Ok, razumemo se, i ja mislim da je zabuna oko imena kradita od početka, samo nisam ja mogla da ispravljam nešto što je Mrale tako nazvao (napisao) . Na osnovu toga sam komentarisala o tome.

Pozdrav.
karabasbarabas karabasbarabas 15:40 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Nije tacno da mu je fotelja bila meka, ne zaboravite da je imao petlju da uradi ono zbog cega je Zoran Djindjic bio ubijen i to odmah posle ubistva

Tesko Srbina u fotelju naterati. Za istu tu tvrdu i vrucu fotelju se u tom momentu otimalo bar njih pet, ukljucujuci Vojislava Dr. Lojanicu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Imaš na sajtu Fonda za razvoj Srbije,

E sad mozemo da nagadjamo jer ni jedan ni drugi ne preciziraju sta su zapravo trazili i sta dobili, tj nisu dobili.
Malo je verovatno (mada nije iskljuceno)da su konkurisali kod Fonda za razvoj jer se ta sredstva dobijaju iz agrarnog budzeta, i ugavnom se ne nazivaju start up krediti vec su u pitanju ili subvencije za poljoproivredu ili subvencionisani krediti (subvencionisani , znaci da deo kamate banci daje drzava a deo korisnik kredita)
Posto Mrale pominje kaorazlog odbijanja to sto prethodne godine nije imao status poljoprivrednika, a to je jedan od uslova dobijanja tih sredstava (anjcesce je to dokaz o poljoprivrednom osiguranju prethodne godine) to verujem da se ipak ne radi o Fondu za razvoj.
No to i nije toliko vazno vec mi je malo cudno da ti tacno znas da Mrale nije dobio pare koje bi vratio, a Zivkovic jeste pare koje ne mora da vrati?
Kako si sigurna?


Naravno, nema tu ugledom, nego postoje mehanizmi kontrole svima pa i njemu, znači on jeste te pare uložio u ono za šta je tražio novac.


Pa nije bas tako.
Nije daleko od logike i spreciti zloupotrebu pre nego sto se desi. U praksi se to cesto ne sprovodi pa imamo slucaj da neko ko veze blage sa poljoprivedom nema registruje gazdinstvo tako sto od nekog dalekog rodjaka sa sela ili bilo koga formalno zakupi neko parce zemlje i na osnovu toga konkurise za pare i dobije ih. Te pare naravno potrosi za bog te pita sta i onda bi trebalo ganjati ga da vrati. Kako? Taj recimo ne radi nigde, nema platu, nema nista sto bi se moglo zapleniti i sta tad da se uradi?
Zar nije bolje uspostaviti mehanizam d abi s etakvi slucajevi koliko toliko sprecili?

Da li je ugled Zorana Zivkovica dovoljan da se pretpostavi da nece tako nesto uraditi je na svakom da proceni.
Ja naravno ne znam d ali je ugled ZZ bio presudan da te pare dobije, ali i da jeste ja tu ne vidim problem.
Uostalom on jeste podigao vinograd,znaci te pare jeste potrosio za ono za sta ih je dobio pa sta god da je bilo garant tome, ugled ili ispunjavanje propisanih kriterijuma.

Mislis ko gospodin Marije Rasete Milosavljevic i njegove disko ovce?
Ne mislim jer Zivkovic nije zasadio disko vinograd vec pravi vinograd.
mariopan mariopan 20:46 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo


E sad mozemo da nagadjamo jer ni jedan ni drugi ne preciziraju sta su zapravo trazili i sta dobili, tj nisu dobili.
Malo je verovatno (mada nije iskljuceno)da su konkurisali kod Fonda za razvoj jer se ta sredstva dobijaju iz agrarnog budzeta, i ugavnom se ne nazivaju start up krediti vec su u pitanju ili subvencije za poljoproivredu ili subvencionisani krediti (subvencionisani , znaci da deo kamate banci daje drzava a deo korisnik kredita)
Posto Mrale pominje kaorazlog odbijanja to sto prethodne godine nije imao status poljoprivrednika, a to je jedan od uslova dobijanja tih sredstava (anjcesce je to dokaz o poljoprivrednom osiguranju prethodne godine) to verujem da se ipak ne radi o Fondu za razvoj.
No to i nije toliko vazno vec mi je malo cudno da ti tacno znas da Mrale nije dobio pare koje bi vratio, a Zivkovic jeste pare koje ne mora da vrati?
Kako si sigurna?

Nisam sigurna, on je sam napisao da je to start up kredit, i ja od početka mislim da se mi raspravljamo bez potrebe jer su to dva različita pojma, kredit i subvencija nije isto, ja sam samo to naglašavala sve vreme..kredit se uvek vraća, subvencija ne.

Kako znam da bi Mrale vratio kreidt?

Da je Mrale dobio kredit morao bi da ga vrati jer krediti se vraćaju. Da bi dobio taj kredit uopšte, morao bi da založi nekretninu u dvostrukoj vrednosti kredita, to je uslov, i ako ima sreće dobije kredit...onda i njega kontrolišu, on lepo uradi šta je hteo i vraća kkredit. Ako ga ne vrati, ako mu posao propadne, banka aktivira menicu, kuća, stan, ili šta je već založio idu na prodaju i kredit će tako biti plaćen. to su uslovi, ja čitala baš skoro jer jedno mlado dete želi da uzme to za početak nekog malog biznisa, znači to su uslovi.Tako znam da bi Mrale vratio kredit ko bela lala, miliom ili silom, osigurala se banka za svaku eventulanost.

Živković je novac dobio nepovratno i ne mora da ga vrati, on je imao uslov samo da ga upotrebi za namenu za koju ga je dobio. To što je on to i uradio, nije ništa časnije nego što bi to uradili i svi drugi, samo je njemu utoliko lakše što on nije stavljao kuću pod hipoteku, ničim nije morao da garantuje za bilo šta, nema vraćanja, njemu je taj novac poklonjen.

To je razlika.

I ne držim Mraletu stranu, ne znam šta nije imao od dokumentacije, jer nešto verovatno jeste, ali dobiti kredit ili subvenciju od naše države nije ni malo lako. Verujem da je problem bio tu negde, kod papirologije.

Čak i ako te pare vraćaš, ako nisu poklon, ma ko da ih daje (koje ministarstvo).

Da ne pišem dvaput, ja sam moje mišljenje o tome kako mislim da je dobio subvenciju već napisala nekoliko puta.

Zanimljivo mi je da veruješ da je njegova čast i ugled bila nekakav garant...pa zašto bi njegova čast bila časnija nego bilo čija? Kako oni to znaju kada daju subvencije? Odoka? Nema toga, postoje provere koje se rade tromesečno (mislim) i nikome se ne veruje na časnu reč, pa ni njemu.
mariopan mariopan 20:47 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo


Mislis ko gospodin Marije Rasete Milosavljevic i njegove disko ovce?
Ne mislim jer Zivkovic nije zasadio disko vinograd vec pravi vinograd.

Ovo nije moj komentar,
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Kako znam da bi Mrale vratio kreidt?


Nije to bilo pitanje, vec kako si sigurna da je kod njega u pitanju kredit a kod Zivkovica subvencija.
Ali ok, preterasmo sa ovim, napisao je tako i ti si na osnovu toga zakljucila, ok.
Ja verujem da je Mrale to neprecizno formulisao.

Zanimljivo mi je da veruješ da je njegova čast i ugled bila nekakav garant


Ne verujem vec kazem da je moguce i to.

Problem sa Zivkovicevim vinogradom je cini mi se posledica toga sto mi ne umemo da nadjemo sredinu.
Mi u strahu da bivsi predstavnici vlasti ne budu privilegovani smatramo da je u redu da oni budu diskriminisani zato sto su bivsi predstavnici vlasti.
Zasto Zivkovic kao gradjanin Srbije ne bi dobio te pare? Zato sto je bivsi premijer? Zar je kaznjivo biti bivsi premijer?
Ovde jos niko nigde ne pokaza kako je on to zloupotrebio vec se dve cinjenice: bivsi premijer, i dobio je pare, uzimaju kao dovoljan razlog za osudu.

Jedini realan problem oko tih vinograda uopste nije vezan za subvencije vec sa zemljistem na kom su podignuti jer navodno to zemljiste treba da bude vraceno bivsim vlasnicima. Zivkovic je taj detalj objasnio meni sasvim prihvatljivim razlozima.


Ovo sto je uradio na blogu je jasno ko dan. Potez uobrazenog, ili nesigurnog u sebe koji tu nesigurnost pokusava da prikrije bezobrazlukom, to nema sumnje, i ja sam vrlo jasno rekao sta mislim o tome ali to jos uvek nije nikakv dokaz da je on zloupotrebio pare.
Zasto te dve stvari povezivati?
Ovo nije moj komentar,


Znam :)
mariopan mariopan 22:28 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

ali to jos uvek nije nikakv dokaz da je on zloupotrebio pare.
Zasto te dve stvari povezivati?

Ja nigde ne kažem da je zloupotrebio pare?

Kažem da je iskoristio svoje političke privilegije da dobije te pare i da se preko njih obogatio.
Kada Neko u politiku uđe sa imovinom koliko ima prosečan stanovnik Srbije, jedan čovek, sasvim slučajno političar, za nekoliko meseci rada u Vladi, od prosečnog postane bogataš preko noći, malo previše slučajnosti? Meni se upale sve lampice. Takva sam.

Ovo sto je uradio na blogu je jasno ko dan.

To sam razumela, ok.
Pozdrav
Goran Vučković Goran Vučković 22:30 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo


Kažem da je iskoristio svoje političke privilegije da dobije te pare i da se preko njih obogatio.
Kada Neko u politiku uđe sa imovinom koliko ima prosečan stanovnik Srbije, jedan čovek, sasvim slučajno političar, za nekoliko meseci rada u Vladi, od prosečnog postane bogataš preko noći, malo previše slučajnosti? Meni se upale sve lampice. Takva sam.

Zar on nije imao nešto para i pre toga? Ti krediti su valjda bili samo deo investicije... mislim jes lepo dobiti pola miliona, ali nije baš došao sa rukama u džepovima, koliko shvatam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 09.11.2011

Re: Okupilo se društvo

Kada Neko u politiku uđe sa imovinom koliko ima prosečan stanovnik Srbije, jedan čovek, sasvim slučajno političar, za nekoliko meseci rada u Vladi, od prosečnog postane bogataš preko noći, malo previše slučajnosti?


Pa nece bas biti da je tako.

Javna je stvar, sam Zivkovic je pricao o tome
On je u DS usao tako sto je pre nego sto je postao clan bio jedan od njihovih finansijera, kako se sad to zove. Znaci davao je DS pare i to u vreme kad je predsednik stranke bio Micunovic, dakle sam pocetak.
I to toliko para da je bio pozivan na neke vecere, da je tu imao priliku da bira s kim ce sedeti (izabrao Djindjica) dakle verovatno ne neka sica.

A i cinjenica da ga je licno Djindjic izabrao za svog prvog saradnika u stranci govori da u politici nije bas slucajno.

Ne branim ja Zivkovica naravno, samo da se malo odmaknemo od stereotipa i da pogledamo cinjenice.
Pozdrav, pozdrav


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana