Filozofija| Kultura| Umetnost

Buka je za dečake

Nebojsa Krstic RSS / 12.11.2011. u 10:11

 

 

Studentska omladina, nešto starijih učenika, službenici, mladi radnici i umetnici različitih profila, gradski vukovi (gradske lisice takođe) i jedan prerano ostareli bodi bilder, činili su publiku koncerta Discipline kučme u Domu omladine, u petak 11.11. 2011.

Neko sam se vreme dvoumio da li da odem. Gubitak rutine u odlascima na takve događaje, nemanje društva, vremenske prilike, glavobolja, mrzovolja, uzrast...lako je čoveku da istakne svaki od tih razloga, uz bezbroj drugih, da bi ostao kod kuće.

Zato sam ipak otišao. Ne mora lakoća u stvarima uvek da određuje nečije postupke, zar ne?

Sreo sam Švabu. Posle toga sam se pozdravio s Kuzmom. Kaže da je kod njega sve po starom. Da regularno svira sa Psihomodo Popom, i da obnavlja suradnju (sa DK). Pozdravio sam se s Kojom, potom sam se malo vrzmao u bekstejdžu. Sišao sam uskim stepenicama koje vode na binu. Uz te stepenice smo Divljan i ja, posle nekog našeg koncerta, nosili jednog člana Vis Idoli, koji je zbog iscrpljenosti i nešto malo alkohola, zadremao. A imao je ispit sutradan ujutru. Zato smo ga izneli uz te uske stepenice, koje se, bilo mi je drago sinoć – ništa nisu promenile; smestili u fiću i otišli do Knez Danilove, odakle je ovaj, osvežen krepkim snom od dva i po sata, otišao na fakultet – i položio.

Međutim sada se nešto i promenilo. Na primer zvuk. Umesto nekadašnjeg tandrkanja i svaka-vaška-obaška ugođaja koji je obezbeđivala iznajmljena koncertna oprema, sad je druga pesma. Tehnologija je uznapredovala a i Dom Omladine se otvorio za izvore zvuka. Pa to sad grmi i seva. Naročito kad neko svira akorde na bas-gitari kako to basista Discipline kičme često čini.

Teško je, ne mali broj puta sam o tome razmišljao, opstati dugo u svetu pop muzike, a da se čovek pritom ne pretvori u svoju antitezu. Jer opstajanje, kontinuitet u onom što je nastalo na premisli destrukcije i autodestrukcije je kontradikcija za mnoge rokere nerešiva toliko da ih je dovela u poziciju klovna koji više nije smešan i od koga publika sa sažaljenjem okreće glavu. Svetski gledano je tako. Rok je aktivnost za mlade ljude. Kao što je tenis sport za ostarele intelektualce sa trbuščićima. Mislim, tako je sve dok neko ne dokaže suprotno. To sam mislio posmatrajući sinoć Koju.

Jednom smo nas dvojica, ima tome jedno četvrt veka, sećam se jasno, imali diskusiju u trolejbusu 11, na relaciji Crveni Krst – Beograđanka. Raspra se vodila o nekolikim temama. O smislu umetnosti u okviru smisla svega ostalog, o ulozi umetnika u «tom smislu», pre svega muzičkog umetnika koji u svom umetničkom postupku zastupa ideju reductio ad absurdum. O tome da je redukcija neophodna kao prilog dokazivanju tačnosti osnovne pank maksime «manje je više». U tom smo kontekstu pominjali gitarske solo deonice u pesmi «Amerika» Idola i «Moja si» iste grupe. Koja se naime raspitivao kako je do njih došlo. Onda smo kod Beograđanke sišli (daljeg se ne sećam).

E sad, kako neko, uprkos svog protoka vremena, uspe da sačuva svoj umetnički dignitet, svoj raison d'être, o tome vam ja, poštovani čitaoče, imam malo za reći, ali Koja bi vam tu svakako bio od daleko veće koristi.

I ne samo to! On bi mogao, siguran sam, da vam kaže (mogao bi, ne znam da l' bi hteo) dosta i o tome kako se prave ingeniozne, vesele dečje pesme sa vrednosnom porukom koje za podlogu imaju tako izvrsnu i jedinstvenu buku. Buku koja je njegovu muziku dovela do forme tvrdog jajeta (koje je samo na korak od idealne tvrde sfere). Na ovo naročito skrećem pažnju ne zato (ne samo zato) što je «buka u modi» kako kaže istoimeni hit, već zato što je u osnovnim postulatima panka zapisano (crnim auto lak sprejom, da čime bi drugim): «noise is for heroes, music is for zeroes»! Upravo to je bio princip na kome se bazirao moj životni moto u vreme kada je izgledalo da životni moto ima nekakvu ulogu u životu mladog muškarca. Tu smo devizu Srđan i ja u jednom trenutku, vo vremja ono, prepevali, pa je naša dobila oblik: «buka je za dečake, muzika je za glupake», što nam je tada bilo izvanredno oslobađajuće i nadahnjujuće.

A i danas je.

 

 



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anchiba anchiba 10:33 12.11.2011

Buka

Јој, бука је и за девојчице!

Ја бих приложила и ово! Обожавам је!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:07 12.11.2011

Re: Buka

Јој, бука је и за девојчице!

Da! Tačno! Nikad mi to nije palo na pamet.
AlexDunja AlexDunja 11:15 12.11.2011

Re: Buka

Da! Tačno! Nikad mi to nije palo na pamet.


totalno si simpa kad ovako padneš s marsa:)

ovo je bio jedan od najboljih koncerata u par poslednjih godina...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:21 12.11.2011

Re: Buka

Јој, бука је и за девојчице!


Yup! Pogotovo kada i _umeju_ da pevaju, pa im buka nije ni potrebna, dovoljna je i muzika ;>


                  

                  

                  
freehand freehand 14:29 12.11.2011

Re: Buka

A ova gospodža?



i ovde sa omladincima:



Krstiću, sorry na trolu, ponelo me..
JJ Beba JJ Beba 16:51 12.11.2011

Re: Buka

A ova gospodža?

ih da je samo ona

stereotip glasi - devojčice bole jagodice kad sviraju, dečake ne.
Devojčice se opredeljuju za duge nokte, frenč manikir itajrad, dočim dečaci....
kako da ne
joan jett, Lita Ford, Nancy Wilson, Jennifer Batten, Donita Sparks..i sve tako

According To You
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:58 12.11.2011

Re: Buka

Nebojsa Krstic
Јој, бука је и за девојчице!

Da! Tačno! Nikad mi to nije palo na pamet.

Zamisli? Čak i za neke sasvim male u ono vreme, koje su nakon ove pesme prestale da slušaju Dragana Lakovića i prešle na Koju.

tyson tyson 10:36 12.11.2011

Muzika u vremenu


Ne vadi se na godine i ne filozofiraj: prija i pod stare dane otići na dobru svirku, a naročito na svirku ispisnika.

Koja je uspeo tamo gde mnogi drugi iz generacije nisu - traje i dalje, i i dalje je jedinstven i drugačiji - ali tu nema mesta lamentiranju na temu 'da li sam i ja mogao tako i što nisam'. Svako ide za nekom svojom srećom.

Uzgred, bravo za Meshell; što bi rekli današnji dečaci - Meshell je keva.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:09 12.11.2011

Re: Muzika u vremenu

Meshell je keva.

Aha! Nisam do skoro znao.
freehand freehand 10:36 12.11.2011

Eto ti...

Šta ispade ot takvog frajera...
Šalim se, dobar ti tekst.
Mada meni buka sama po sebi nije mogla biti ni stav ni stil.
BTW - prvo što mi pada na pamet je The Clash i The Clash - moja prva ploča; tada je to bila, a i sada je - muzika. A bunt, a buka, a bes.

Edit: i čuvaj se tih hodnika i lavirintova izascenskih... Može ti se desti da iskoči neki davno zaboravljeni buntovni omladinac da te upljuje načisto!



anchiba anchiba 10:40 12.11.2011

А Која

је сјајан, ако и увек!
Леп текст лепој прилици. Жао ми је што нисам ближе Београду. Да вам не говорим да је The Cult три пута долазио у БГ, а ја или трудна, или радим, или ... не знам више, али патим за добрим свиркама.
tyson tyson 10:44 12.11.2011

Re: А Која

Да вам не говорим да је The Cult три пута долазио у БГ, а ја или трудна, или радим, или ... не знам више, али патим.

The Cult je trebalo gledati uživo onda kada su bili na vrhuncu popularnosti i kreativnog zanosa - u osamdesetim godinama prošlog veka. Danas to jednostavno više nije - to. Više je nekako prisećanje na bolju prošlost kroz muziku naše mladosti.



anchiba anchiba 10:46 12.11.2011

Re: А Која

tyson
Да вам не говорим да је The Cult три пута долазио у БГ, а ја или трудна, или радим, или ... не знам више, али патим.

The Cult je trebalo gledati uživo onda kada su bili na vrhuncu popularnosti i kreativnog zanosa - u osamdesetim godinama prošlog veka. Danas to jednostavno više nije - to. Više je nekako prisećanje na bolju prošlost kroz muziku naše mladosti.





Знам све, али не видех ни ово. Барем да наслутим како је тада било А
кажу људи да је било ЕКСТРА!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:08 12.11.2011

Re: А Која

Жао ми је што нисам ближе Београду

A gde si?
anchiba anchiba 11:18 12.11.2011

Re: А Која

Зајечар. Није то далеко, али ни близу ако кажем да два клинца која имам чувам, васпитавам и учим свему, па и томе да уживају у квалитетној буци.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:25 12.11.2011

Re: А Која

Зајечар. Није то далеко,

A! Nije! Ja se uplašio.
antioksidant antioksidant 09:35 14.11.2011

Re: А Која

The Cult je trebalo gledati uživo onda kada su bili na vrhuncu popularnosti i kreativnog zanosa - u osamdesetim godinama prošlog veka. Danas to jednostavno više nije - to. Više je nekako prisećanje na bolju prošlost kroz muziku naše mladosti.


svako podsecanej je dobro, narocito ako je na bolju proslost (kao da ima drugacije)
anchiba anchiba 10:06 15.11.2011

Re: А Која

Савршено! Хтела ја да убацим штогод, ал` рекох да не тролујем много тему, па се наслушах Cult-а сама са собом ових дана.
milisav68 milisav68 11:03 12.11.2011

...

maksa83 maksa83 11:26 12.11.2011

Koja

Je večita vrednost

Od



Mene uvek zadivljuje kako ostavi svoj tač u onome što producira a to ipak ostane autentično sa svim boyama autora.

Nekad:



i ... "sad":




Tajna preživljavanja je u transformaciji. Ne možeš da sviraš 30 godina jednu istu pesmu.

Odn., kako on reče onomad "da li ti znaš za neki drugi...". Navodno je ta pesma posvećena nekome.
anchiba anchiba 12:12 12.11.2011

Питањце

Убих се да тражим песму, у којој сте препевали «buka je za dečake, muzika je za glupake»!!!
Познато ми је, на врх мозга, али никако да се сетим. Која је то песма?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:42 12.11.2011

Re: Питањце

Убих се да тражим песму, у којој сте препевали «buka je za dečake,

Nema u pesmi, to je bilo za internu upotrebu.
anchiba anchiba 15:02 12.11.2011

Re: Питањце

Мени заличило. Још чујем и музику у глави уз то, па тражи ли, тражи.
JJ Beba JJ Beba 13:12 12.11.2011

...

Koja je super
docsumann docsumann 14:03 12.11.2011

meni

to uopšte nije bučno

JJ Beba JJ Beba 16:20 12.11.2011

Re: meni

docsumann
to uopšte nije bučno


pape92 pape92 14:23 12.11.2011

**** kevu

Kad čovek blizu pedesete pravi stvari koje primaju dvadesetogodišnjaci - poklič je znatno teže izvesti sa pedeset nego muziku - onda mu pripadaju "brate, jebe kevu" i sve druge počasti tog tipa. "Odličan", "sjajan" itd, može da dobije svako (uz malo propagande) ali "jebe kevu", to je rezervisano za odabrane.
aleksanadar aleksanadar 16:42 12.11.2011

* * *

Upravo to je bio princip na kome se bazirao moj životni moto---


Или је, можда, то био животни мото, на којем је почивао принцип!?


(Надам се да ова мала упадица неће бити малени разлог да ме се банује.)


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:47 12.11.2011

Re: * * *

Или је, можда, то био животни мото, на којем је почивао принцип

Ne, bilo je baš obrnuto.
docsumann docsumann 09:31 13.11.2011

Re: * * *

Chaka Khan je u nekom od intervjua spomenula da kod kuće voli da sluša (i) Ramonse !?

Ramonsi su nekad važili za ekstremno brz i bučan bend

danas ni Slayer ne mogu više da se podiče tom titulom

Domazet Domazet 17:17 12.11.2011

Vi TO zovete bukom?



Mislim, ovo gore nema nikakve veze sa Kojom. Ovo je vishe iz ciklusa 'Uchi Ma(r)xo!'. A i da nerviram Doksyja sa tishinom...
docsumann docsumann 17:49 12.11.2011

Re: Vi TO zovete bukom?

A i da nerviram Doksyja sa tishinom...


što mene

tišina x ubrzanje = ...

janeznam janeznam 17:36 12.11.2011

Fića

Kad već pomenu fiću.Čoveče, baš neki dan razmišljam kako sam kao klinka pre cirka 30 godinica, putovala sa roditeljima i bratom na more , ej bre, na Jadransko more 700 km daleko. I bilo je super , bitno da se giba, a ne kao sada. I 200 na sat je malo.
A Koja je legenda. Bio me je blam da kažem da slušam Disciplinu jer je neko drugi bio in.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:49 12.11.2011

.

koja je čudo!

'uf' je magičan , pogotovo što se poigrao s' klavijaturama .
retkost je to - ostati isti,a opet dovoljno drugačiji.


šarene oči =)
legalizacijabg legalizacijabg 21:45 12.11.2011

ajd realno

Iako je ova vrsta 'muzike',udar na mozakbasisiti se mora odati priznanje za doslednost.teroriše nam basom bubnjiće tri decenije bez prestanka.

I ne namerava da prestane

šalim seKoja je živa legenda,vremenska mašina. Sve što je ostalo od kvalitetne muzičke scene SFRJ, u smislu konstantnosti muzičkog izražaja.Jedne od retkih oblasti pokojne nam države,za koju se vredi okrenuti i setno uzdahnuti.

E..imali smo zdravo dobru muzičku scenu
eli.lacrosse eli.lacrosse 22:41 12.11.2011

Buka

Ne mogu a da ne dodam ovde i malo meni drage buke:

vilanderus vilanderus 00:44 13.11.2011

Puno buke ni oko cega

Puno buke ni oko cega...
Kad buka dobije smisao pojavice se i pravi decaci ...
myredneckself myredneckself 02:31 13.11.2011

Re: Puno buke ni oko cega

Nebojsa Krstic
noise is for heroes, music is for zeroes

I za heroine!

xenia.5 xenia.5 10:06 13.11.2011

Re: Puno buke ni oko cega

Kad buka dobije smisao pojavice se i pravi decaci .


Možda su se pojavili. Novosadski srednjoškolci to rade ovako:


docsumann docsumann 10:41 13.11.2011

Re: Puno buke ni oko cega

Novosadski srednjoškolci to rade ovako


metalcore je danas vrlo popularan među ljubiteljima težeg zvuka

po meni je jedini problem što svi ti bendovi zvuče slično

bilokakobilo, prava muzika za klince sa stavom


p.s. kvalitetna produkcija
xenia.5 xenia.5 11:10 13.11.2011

Re: Puno buke ni oko cega

Po mom mišljenju, dobra buka uvek izazove i (dobru) šutku.



Mislim da nije mali broj nas rodjenih 60-ih koji smo, makar iz prikrajka, prisustvovali bar jednoj. Ne znam da li je na Kojinoj poslednjoj živoj svirci toga bilo, ali mislim da nije, a i da je bilo, bilo bi vrlo zanimljivo to videti Elem, Kad smo kod Koje, u moje vreme je Disciplina bila obavezna lektira i uopšte se nije ni diskutovalo da li ti se svidja ili ne. Uz rizik da bogohulim i uz dubok naklon njegovoj doslednosti, mislim da se Koja poslednjim uratkom provukao kroz iglene uši. I baš zato što je naoštrio čula nekim generacijama, bilo bi mi žao da njegove naredne svirke počnu da liče na

docsumann docsumann 19:35 13.11.2011

Re: Puno buke ni oko cega

Po mom mišljenju, dobra buka uvek izazove i (dobru) šutku.




mislim da će ti biti interesantno - jedan moj skorašnji blog

što se Koje tiče smatram da je njegovo mjesto u Yu & exYu popularnoj muzici - posebno.

prije svega ZZ je bio muzički erudita i inovator, sa savršenim osjećajem za "istorijski" trenutak, umjećem za efektnu pop pjesmicu, tajmingom za nova iznenađenja, razumjevanjem za nova pokolenja, instinktom za gruv i rif ...

njegove anticipacije noise-a i drum n bass-a ( u svjetskim okvirima) su već osvjedočeno legendarne.

i još jedna bitna stvar, Koja je u bendu uvijek morao da ima extra bubnjara

xenia.5 xenia.5 20:19 13.11.2011

Re: Puno buke ni oko cega

što se Koje tiče smatram da je njegovo mjesto u Yu & exYu popularnoj muzici - posebno.

Tu zbora nema

prije svega ZZ je bio muzički erudita i inovator, sa savršenim osjećajem za "istorijski" trenutak, umjećem za efektnu pop pjesmicu, tajmingom za nova iznenađenja, razumjevanjem za nova pololenja, instinktom za gruv i rif ...

njegove anticipacije noise-a i drum n bass-a ( u svjetskim okvirima) su već osvjedočeno legendarne.

Dobro si rekao. Bio je. Ovo sad, pa ne znam...Na primer, moj sin, maturant koji sluša, kako ti reče, teži zvuk, video je na TV najnoviji DK spot. "Kako je ovo jadno" - bio je sav komentar.
docsumann docsumann 21:25 13.11.2011

Re: Puno buke ni oko cega

Dobro si rekao. Bio je. Ovo sad, pa ne znam...


pa erudicija je i dalje tu, što se inventivnosti tiče ... recimo da više ne očekujem sa nestrpljenjem disciplinina nova izdanja.

ponešto u'vatim u prolazu ... i nisam fasciniran.

težište Kojinog budućeg angažmana u muzici svakako bi trebalo da bude producentski rad.
xenia.5 xenia.5 21:45 13.11.2011

Re: Puno buke ni oko cega

težište Kojinog budućeg angažmana u muzici svakako bi trebalo da bude producentski rad.

To je najbolje što bi mogao da učini i za sebe i za buku i za, što reče Vilanderus, prave dečake.
docsumann docsumann 09:09 13.11.2011

art of noise


na ove zvučne djelatnike pažnju mi je skrenula Beba od Lonchara ...

japanska electro noise ... destrukcija

Incapacitants

Merzbrow (zipa publiku)

a ko voli đitre

Hijokaidan

mada, imaju japanci i slušljivije projekte( ako baš hoćete da slušate, premotajte na 01:30)

freehand freehand 09:30 13.11.2011

Re: art of noise

na ove zvučne djelatnike pažnju mi je skrenula Beba od Lonchara ...

japanska electro noise ... destrukcija

Incapacitants


Ausine, š'o je ovo dobro... Otkad sam čuo, evo već 10 minuta ne prestajem da zviždućem i pevušim ove Retard brothers!


docsumann docsumann 09:41 13.11.2011

Re: art of noise

Ausine, š'o je ovo dobro... Otkad sam čuo, evo već 10 minuta ne prestajem da zviždućem i pevušim ove Retard brothers!


to treba slušati slično kao što je jedan moj (i drzurin) poznanik nakon što je ubro i pojeo neke otrovne gljive (na sreću ne previše toksične) utripovo da su bile halucinogene, jer su mu se kaže poslije tri dana povraćanja i groznice, pojavile blage halucinacije

dakle, samo nastavi sa intezivnim preslušavanjem, pa za tri sata (ako pretekneš) ima da te zapljusne talas čiste, kristalne harmonije, nalik komadićima razbijenog ogledala ... sledeće što ćeš čuti biće uspokojavajuće zujanje medicinskih aparata ...
freehand freehand 09:47 13.11.2011

Re: art of noise

docsumann
Ausine, š'o je ovo dobro... Otkad sam čuo, evo već 10 minuta ne prestajem da zviždućem i pevušim ove Retard brothers!


to treba slušati slično kao što je jedan moj (i drzurin) poznanik nakon što je ubro i pojeo neke otrovne gljive (na sreću ne previše toksične) utripovo da su bile halucinogene, jer su mu se kaže poslije tri dana povraćanja i groznice, pojavile blage halucinacije

Pamisim - gde je otišao taj japanski svet? Bucko&Bucko pate a niko da ih isključi?! Taj performans sa prstima u utičnici baš nije po mom ukusu.
dakle, samo nastavi sa intezivnim preslušavanjem, pa za tri sata (ako pretekneš) ima da ti se zapljusne talas čiste , kristalne harmonije ... sledeće što ćeš čuti biće uspokojavajuće zujanje medicinskih aparata ...

Aha, ok.
Ali sam prosto lud od znatiželje da skapiram zašto se, jbt, i kojim misaonim procesom ovakvim stvarima daju nazivi?!
docsumann docsumann 10:27 13.11.2011

Re: art of noise

Ali sam prosto lud od znatiželje da skapiram zašto se, jbt, i kojim misaonim procesom ovakvim stvarima daju nazivi?!


ljudska radoznalost i sklonost ka istraživanju i eksperimentisanju sa art formama ...

slične stvari imaš i u slikarstvu, samo tamo je valjda fizički impakt manje prisutan, svjetlost ne stvara takav pritisak (bol) kao zvučni talasi zavidnih decibela.

lično, muzici pristupam na najrazličitije načine ... nekad glavom, nekad stomakom, srcem, nogama .

što reče Maksa, imam eklektičan muzički (ne)uksus

evo jednog noise miksa freejazz-a, grindcore-a, tresh-a, čega goć ...

Naked City i genijalni John Zorn (jedan od najvećih muzičara današnjice)

maksa83 maksa83 10:32 13.11.2011

Re: art of noise

dakle, samo nastavi sa intezivnim preslušavanjem

Bolje da se odmah naguta vrlo otrovnih gljiva da se ne muči.
tyson tyson 11:00 13.11.2011

Re: art of noise

evo jednog noise miksa freejazz-a, grindcore-a, tresh-a, čega goć ...

Ovi tvoji Japanci prećeruju, za moj ukus, u neslušljivosti.

Za mene vrhunac japanskog doprinosa svetskoj muzičkoj baštini danas je ova momčad:







Verovatno jedna od najvećih koncertnih atrakcija na jazz (? noise-jazz...?) sceni danas. Uspeli da svojim prisustvom uveličaju i jedno beogradsko veče, pre koju godinu.



kaolavanda kaolavanda 15:01 13.11.2011

Re: art of noise

slične stvari imaš i u slikarstvu

Na primer
4krofnica 4krofnica 17:33 13.11.2011

Re: art of noise

docsumann

a ko voli đitre

Hijokaidan


:))
docs,
niko očigledno nije pošteno pogledao ovaj
(trans-jesam-jesam-video-sam) koncertni snimak.
ova je u detinjstvu upala u kazan čarobnih pečurki.

imaju japanci i slušljivije projekte




momčad:

Soil & Pimp





docsumann docsumann 18:16 13.11.2011

Re: art of noise

Za mene vrhunac japanskog doprinosa svetskoj muzičkoj baštini danas je ova momčad:


ja sam se osvrnuo samo na djelove ine noise produkcije ...

EDIT :

inače, za john zorn-a (nije Japanac) praktično da nema muzičkog pravca u kome se nije oprobao - (neo)klasika, jazz, free jazz, electro, grindcore, trash, noise, experimental, prog rock, worl music, dub, etno ( jevrejski) ...

diskografija (preko 400! projekata)





da ne spominjem sa kojim je likovima sve sarađivao - Fred Frith, Mark Ribot, Bill Laswell, Mike Patton ...
abrasax abrasax 18:54 13.11.2011

Re: art of noise



Na primer



slične stvari imaš i u slikarstvu, samo tamo je valjda fizički impakt manje prisutan, svjetlost ne stvara takav pritisak (bol) kao zvučni talasi zavidnih decibela.


Pade mi na pamet zanimljivo tolkovanje reči "buka, šum u komunikacijskom kanalu". To može biti neki drugi jak zvuk, ili oštećenje kanala ili - nedostatak komunikacije, odnosno, tišina! Ipak, bolje je da je kanal očuvan. Čudno je to s rečima...
Filip2412 Filip2412 02:40 16.11.2011

Re: art of noise

tyson, nikad u zivotu nisam voleo jazz, dok ne naidjoh na soil & pimp i tako.... sad pomalo i neki drugi djez slusam... moja zivotna prica, a dobri su i quasimode i sleepwalker

a ja vec zadnjih 7-8 meseci samo Tobin, neam pojma o cemu je post ali kad pomenusmo jazz evo malo i toga, kod Amona svaki zanr postoji, bubanj ubijaaaaaaaaaaa



tyson tyson 15:56 16.11.2011

Re: art of noise

neam pojma o cemu je post

Pa o muzici i prolaznosti života, zna se; kod Krstića smo na blogu

Džez čoveku dođe u životu sam, nepozvan, onda kad mu je vreme. Koliko sam samo puta čuo nešto kao "jebote, nikad nisam sluao džez, a onda ne znam šta mi bi, počeo ni sam ne znam zašto, i sad skoro samo džez slušam".

Dobra ti ova mjuza.


Filip2412 Filip2412 20:40 16.11.2011

Re: art of noise

Džez čoveku dođe u životu sam, nepozvan

alselone alselone 10:25 13.11.2011

Da je energije kao pre 10 godina,

nista osim buke ne bi ste ni culi.
anchiba anchiba 10:33 13.11.2011

Заборавих

Замало да заборавим! Одлична БУКА!

dobar dobar 17:58 13.11.2011

BUKA JE

Zasto Koja pravi buku?Zato sto ima strasnu energiju i zato sto ne zeli nikome da se dopadne.On ti baca u glavu sve sto mu je pri ruci,grebe,kida...Ako izdrzis to ulazis u njegov cisti svet slobode,ponosa i vecne pobune protiv licemerja,lazi,gluposti i ostalih stvari.Po toj kombinaciji nevinosti i grubosti je potpuno jedinstven i ne vidim ga u vezi sa ostalom bukom koju su neki predlozili.Slazem se dakle sa Krletom,izvrsna je buka Kojina...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana