Budućnost| Ljudska prava| Mediji

Životno osiguranje

mikele9 RSS / 27.11.2011. u 23:19

euri55_0_0_468X10000.jpg 

Već neko vreme na tevejskim ekranima ide/pojavljuje se crno bela reklama za životno osiguranje. Da gledam i slušam koješta što se vrti na pomenutim spravama, primoran sam svako posle podne, koje provodim sa staricom majkom. Usamljenoj i imobilisanoj, televizor joj jedini glas koji čuje između odlaska mog brata i mog dolaska a onda ga po navici ostavi upaljenog. Od svih kablovskih kanala i mogućnosti, ona sluša, da sluša, jer je poluslepa: Vojvođanski dnevnik, HRT-ov dnevnik, Vesti B92, Beogradsku hroniku i Šta radite bre (valjda se tako zove?). I još me često pita: Da li hoćeš da gledaš ovo ili ono, moj najčešći odgovor je iako ne želim da budem grub: Ma gasi to čudo!

Od tipova koji u reklami laprdaju, poznajem samo Divca. I ide mi na živac, ne Divac, iako i on, nego reklama komplet. Još kad onaj lik ne trepnuvši kaže, da ću/ćemo za dvadeset godina, ako se odreknemo samo jedne paklice cigareta dnevno, dobiti 20.000 evra! Imam 65 godina, znači ako se odreknem.........za dvadest godina, u osamdeset petoj godini ću dobiti mogućnost da sa tolikom sumom počnem da priređujem bahanalije koje je teško i zamisliti a kamo li opisati! Mislim: Koga bre lažeš prijatelju, tih 20,000 evra, potrošio bih za dvadeset dana, hiljadu dnevno i sa osamdeset pet godina!

Pričam o reklami sinu: Riknem za dvadeset godina (iako sam planirao da poživim još trideset jednu), vi pokupite lovu ili bar ti, imaćeš 55 godina i bog da te vidi jedno mesec dana. Ako budeš racionalan i štedljiv (kao što nisi), lova može da ti potraje i celih pola godine. Stan ne možeš da kupiš, kola da, i ostatak love potrošiš na benzin ili dizel. Uz to možeš sebi da priuštiš nekoliko večera s društvom i šlus! Sin me zagrli i kaže: Nek' si ti meni živ i zdrav, jebeš osiguranje. Ali ovo sa duvanom...morao bi jednom već da ga batališ ali za svagda. Ne kao do sad, ostavljam za rođendan...od Nove godine prestajem da pušim...od 21.juna...od 4.septembra...od...od...od...! Jeste da si smanjio...bar u kući, ni J. te više ne proganja, znam koliko uživaš...ali seti se samo onoga, kad sam te gledao kako umireš! Koliko je prošlo od tad...pet godina...posle infarkta četiri meseca nisi zapalio ni jednu, znači možeš.

Ajde bre, našlo pile da uči kokošku...pevca, okrenem na zezanje, nego mi ne paše ova reklama, lažnjak, navlakuša... Što jes', jes', kaže moj sin, Divac je čurio i u NBieju, sve u šesnaest i ne samo on. Konvertit, oni su najgori, kažem, veći su katolici od Pape! I što su se zakačili za duvan, što ne pomenuše rakiju, vinjak, konjak, viski... pivo se bre pije na hektolitre...ono: Muškarci znaju zašto, je čisto sranje, cevče ga i žene, devojčurci ne ispuštaju limenku iz ruke! Vutru da i ne pominjem. Kako ono reče Kaniđa: Ako je kokain droga, onda sam ja narkoman! A oni duvan! I to na rok od dvadeset godina...uz sve moguće frustracije, neuroze, tikove, svakovrsna ludila...i kad postaneš ruina, ostatak, krpa od sebe negdašnjeg, pod uslovom da preživiš 20 godina pod tim i takvim uslovima, oni ti svečano uruče 20.000 evra! A statistika, ubaci se moj sin? Statistika, kakva bre statistika? Polako Mikele, na tvojoj sam strani, statistika o broju siromašnih i gladnih u našoj zemlji, smireno će moj sin. Iako lažu, broj je bar dva ako ne i tri puta veći, od čega oni da plaćaju rate za osiguranje, kakve paklice, oni nemaju ni koru leba! To je reklama za osiguranje smrti, ajde da batalimo temu, zaključujem.

Onda se setim, ako sam već pominjao, da opet utvrdimo. Sedim ja, odnosno taman sam seo, pre jedno dve godine u kafić Orfei, za one koji ne znaju, u pitanju je Novi Sad, preciznije Liman II, u baštu i preko ariša koji je okružuju gledam u ogroman bilbord na kome piše: Želite da rodite bebu, prestanite da pušite. U tom trenutku mi prilazi devojka i taman da me pita, ja na glas izgovorim: Ne želim! Ona me pogleda iznenađeno, bolje reći zapanjeno. Nasmejem se i pokažem joj prstom (nepristojno, slažem se) na bilbord i kažem: Ne želim da rodim bebu.

U ovoj i ovakvoj nazovi zemlji/državi, pre ću da rodim mečku nego što ću osigurati život. Već odavno sam se srodio s neosiguranim i nesigurnim životom u kojem i pored toga, svaki čas plaćam raznorazne rate. Jedno sigurno znam, posle mene neće biti nikakvog potopa, osigurao ja život ili ne. Ono za paklicu...pa, odredio sam datum kad ću prekinuti sa nikotinizacijom. Dotle...okrećem glavu kad krene reklama.



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nestor92 nestor92 23:24 27.11.2011

Ja sam ...

... ostavio duvan pre 8 godina, a imam i dve polise životnog.

Međutim reklama je izvesno idiotska - ne znam baš da objasnim zašto, ali nešto tu iritira.

Ostavite Dunav, duže ćete živeti.
mikele9 mikele9 23:33 27.11.2011

Re: Ja sam ...

... ostavio duvan pre 8 godina, a imam i dve polise životnog.

Međutim reklama je izvesno idiotska - ne znam baš da objasnim zašto, ali nešto tu iritira.

Ostavite Dunav, duže ćete živeti.

Ti si moj heroj...a propos duvana
Dunav sam ostavio pre 35 godina, sad sam na Savi
nestor92 nestor92 23:36 27.11.2011

Re: Ja sam ...

Dunav sam ostavio pre 35 godina, sad sam na Savi


Da li da te podsećam da postoji Sava osiguranje?
mikele9 mikele9 23:41 27.11.2011

Re: Ja sam ...

Da li da te podsećam da postoji Sava osiguranje?

Ma nek' postoji i Drina osiguranje i Morava....iŠ od mene svi
nestor92 nestor92 23:44 27.11.2011

Re: Ja sam ...

mikele9
Da li da te podsećam da postoji Sava osiguranje?

Ma nek' postoji i Drina osiguranje i Morava....iŠ od mene svi


Morava je postojala, ali više ne a Drina - s ovu stranu iste ne bih reko da ima.
antioksidant antioksidant 23:55 27.11.2011

Re: Ja sam ...

ali nešto tu iritira.
sve iritira
mikele9 mikele9 23:59 27.11.2011

Re: Ja sam ...

ali nešto tu iritira.

sve iritira

Ama baš sve
anchiba anchiba 00:05 28.11.2011

Re: Ja sam ...

nestor92

Morava je postojala, ali više ne a Drina - s ovu stranu iste ne bih reko da ima.


Има Дрине, има.
mikele9 mikele9 00:57 28.11.2011

Re: Ja sam ...

Има Дрине, има.

Ima al' joj zajebali, dizvineš, pakovanje! Turili neku bordo boju
anchiba anchiba 01:01 28.11.2011

Re: Ja sam ...

Ima al' joj zajebali, dizvineš, pakovanje! Turili neku bordo boju


Ма видела да има и нека жута
mikele9 mikele9 01:08 28.11.2011

Re: Ja sam ...

Ма видела да има и нека жута

Hebi ga, to ti je tako kad nisi gazda od svoje fabrike pa moraš da vezuješ konja gde ti Philip Morris kaže
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:26 28.11.2011

Re: Ja sam ...

ali nešto tu iritira


Skoro pa ko ona mala što ima svoj stan.
mikele9 mikele9 12:52 28.11.2011

Re: Ja sam ...

Skoro pa ko ona mala što ima svoj stan.

E tu nisam ubo ali mogu da zamislim, Ja bre 36 godina plaćam zakup a dete iz jaslica ima stan! Jel' to Đilasova ćerka?
dragan7557 dragan7557 17:52 28.11.2011

Re: OPREZ! PREVARA!

mikele9
Ма видела да има и нека жута

Hebi ga, to ti je tako kad nisi gazda od svoje fabrike pa moraš da vezuješ konja gde ti Philip Morris kaže


Evo da probamo ovako:

20 godina X 365 dana= 7300 dana.

Ako paklo cigareta kosta € 1 onda osiguranik, prema "reklami i Divcu" za dvadest godina uplati:
€ 7.300.

Pazljivom citaocu preporucujem da cita sitna skoro nevidljiva slova na donjoj strani polise ili ugovora.

Najvaznija stavka kod ove obmane i prevare je stavka o takozvanim troskovima osiguravajuceg drustva, u EU ovi troskovi cesto idu i do 70% od realno uplacene sume. Naslovu dodaj OPREZ! PREVARA!

A da je ova vrsta prevara u mnogim ozbiljnim drzavama zabranjena nije nikakva tajna.

Gazda Jezda i Dafina zajedno ponovo aktivni u punom sjaju?!

cerski

p.s. ovo je prosta racunica pa oni koji imaju primedbe o kamati, poskupljenjima i ostalom neka sacuvaju za sebe ili naprave racun koji sve to ukljucuje. Onda oduzmu administrativne i druge troskove, kazne u slucaju prevremenog prekida osiguranja, troskove polise i porezu na na dohodak na ta sredstva u slucaju isplate na kraju osiguranog perioda.
anchiba anchiba 18:13 28.11.2011

Re: OPREZ! PREVARA!

p.s. ovo je prosta racunica pa oni koji imaju primedbe o kamati, poskupljenjima i ostalom neka sacuvaju za sebe ili naprave racun koji sve to ukljucuje. Onda oduzmu administrativne i druge troskove, kazne u slucaju prevremenog prekida osiguranja, troskove polise i porezu na na dohodak na ta sredstva u slucaju isplate na kraju osiguranog perioda.


Лепо ја кажем, све то лепо звучи, штедња за црне дане, рекло би се, али онда неко лепо објасни како све то функционише, па се ти осигурај. Волела бих да чујем и мишљење блогера који су поменули да имају осигурање. Можда постоји нека осигуравајућа компанија која има добре услове.
mikele9 mikele9 19:23 28.11.2011

Re: OPREZ! PREVARA!

Evo da probamo ovako:

20 godina X 365 dana= 7300 dana.

Ako paklo cigareta kosta € 1 onda osiguranik, prema "reklami i Divcu" za dvadest godina uplati:
€ 7.300.

Pazljivom citaocu preporucujem da cita sitna skoro nevidljiva slova na donjoj strani polise ili ugovora.

Najvaznija stavka kod ove obmane i prevare je stavka o takozvanim troskovima osiguravajuceg drustva, u EU ovi troskovi cesto idu i do 70% od realno uplacene sume. Naslovu dodaj OPREZ! PREVARA!
A da je ova vrsta prevara u mnogim ozbiljnim drzavama zabranjena nije nikakva tajna.

Gazda Jezda i Dafina zajedno ponovo aktivni u punom sjaju?!

cerski

p.s. ovo je prosta racunica pa oni koji imaju primedbe o kamati, poskupljenjima i ostalom neka sacuvaju za sebe ili naprave racun koji sve to ukljucuje. Onda oduzmu administrativne i druge troskove, kazne u slucaju prevremenog prekida osiguranja, troskove polise i porezu na na dohodak na ta sredstva u slucaju isplate na kraju osiguranog perioda.

Blagodarim u svoje ime na iscrpnom razjašnjenju Cerski, možda će i pomoći nekome ko je još u dilemi.
karabasbarabas karabasbarabas 21:02 28.11.2011

Re: OPREZ! PREVARA!

Ako paklo cigareta kosta € 1 onda osiguranik, prema "reklami i Divcu" za dvadest godina uplati:
€ 7.300.

Mozda racunaju da pusimo hasis?
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:03 28.11.2011

Re: OPREZ! PREVARA!

Волела бих да чујем и мишљење блогера који су поменули да имају осигурање.

Njih ces cuti kada budu shvatili da je bilo pametnije da kupuju po kutiju cigareta dnevno nego da taj novac uplacuju nekom ko ce jedini od tih novaca imati vajde.
Nune Popović Nune Popović 18:22 29.11.2011

Re: Ja sam ...

mikele9
Има Дрине, има.

Ima al' joj zajebali, dizvineš, pakovanje! Turili neku bordo boju


Ima Vujica R. Tucić stih: zalud preti ponor pakla, imamo cigara!
mikele9 mikele9 23:15 29.11.2011

Re: Ja sam ...

Има Дрине, има.

Ima al' joj zajebali, dizvineš, pakovanje! Turili neku bordo boju


Ima Vujica R. Tucić stih: zalud preti ponor pakla, imamo cigara!

Genije
nestor92 nestor92 11:58 30.11.2011

Re: OPREZ! PREVARA!

Волела бих да чујем и мишљење блогера који су поменули да имају осигурање. Можда постоји нека осигуравајућа компанија која има добре услове.


Nisam vide ovaj vapaj inače bih ranije napisao.

Dobre uslove za životno osiguranje nema niko ( imao bih preporuku ali ovo nije mesto za to ) iz prostog razloga što je osiguravajuće društvo finansijska organizacija kao i banka i cilj je naravno maksimiziranje profita.

Dakle, onome ko hoće da štedi - osiguranje života nije štednja.

Osiguranje života se isplati samo korisnicima polise, a onom ko uplaćuje nikad. Hoću da kažem da on može da bude na dobitku samo ako umre na početku.

Ko hoće da oplodi novac, neka ga uloži u nešto što donosi prihod. Životno ga ne donosi.
mikele9 mikele9 14:31 30.11.2011

Re: OPREZ! PREVARA!

Osiguranje života se isplati samo korisnicima polise, a onom ko uplaćuje nikad

Zato sam napisao u tekstu da je to osiguranje smrti
antioksidant antioksidant 14:37 30.11.2011

Re: OPREZ! PREVARA!

Dakle, onome ko hoće da štedi - osiguranje života nije štednja.

pa nije samo stednja (mada jeste jedan vid stednje ne bas toliko "stedljiv"
Dobre uslove za životno osiguranje nema niko

u srbiji da mada je izvucen maksimum iz okolnosti
ali nije problem u "profitima" - osiguranici i onako imaju udela u njima vec u troskovima
i hvala na ovoj recenici
Hoću da kažem da on može da bude na dobitku samo ako umre na početku.


cool
mariopan mariopan 23:32 27.11.2011

....

Ja bacala onoliko puta
Rešavam opet ovih dana
mikele9 mikele9 23:38 27.11.2011

Re: ....

Ja bacala onoliko puta
Rešavam opet ovih dana

Zajedno smo ga bacali...k'o Mark Tven: Ništa lakše od ostavljanja duvana, ja to radim malo, malo...
I ja rešio da ga batalim za katolički Božić, tad će biti tačno pet godina od mog ostajanja u životu, mog drugog rođendana
margos margos 00:08 28.11.2011

Re: ....

O'š ti pozajmim knjigu ''Kako da ostavite pušenje''?
Dobila sam je pre tri godine i kad ne umlatih damu što mi je poklonila - neću nikog i nikad. :))) Imala je sreću, knjiga je crveno bela pa mi se slagala s košuljom i džemperom, u tom trenutku.

Nego me iznenadi načisto - što bre nećeš da rodiš bebu???

Jel gleda neko ono ''Vodič za roditeljstvo''? E, kad naratorka kaže ''beba'' - smrznem se... podseti me da ti demonstriram kako to zvuči.


mikele9 mikele9 01:02 28.11.2011

Re: ....

O'š ti pozajmim knjigu ''Kako da ostavite pušenje''?
Dobila sam je pre tri godine i kad ne umlatih damu što mi je poklonila - neću nikog i nikad. :))) Imala je sreću, knjiga je crveno bela pa mi se slagala s košuljom i džemperom, u tom trenutku.

Nego me iznenadi načisto - što bre nećeš da rodiš bebu???

Jel gleda neko ono ''Vodič za roditeljstvo''? E, kad naratorka kaže ''beba'' - smrznem se... podseti me da ti demonstriram kako to zvuči.

Dala mi sestra baš tu crveno belu, ostavio sam je posle uvodnog sranja a i ona nastavila da puši
Kako te iznenadilo načisto glede mog rađanja bebe, pa ja sam odavno u menopauzi
Jedva čekam demonstraciju
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:33 27.11.2011

PIO

Nema veće prevare, nema veće otimačine i lopovluka od PIO. Isti "smislili" revolucionari, pa nije čudno da ga pripadnik subnor-a tweakuje. Četiri milijarde evra iz budžeta? Ihaj!
mikele9 mikele9 23:45 27.11.2011

Re: PIO

Nema veće prevare, nema veće otimačine i lopovluka od PIO. Isti "smislili" revolucionari, pa nije čudno da ga pripadnik subnor-a tweakuje. Četiri milijarde evra iz budžeta? Ihaj!

Osećam to na svojoj penzionerskoj koži
I šta kažeš: Četiri milijarde evra, jebote, pa oni su neviđene lopine
dragan7557 dragan7557 18:09 28.11.2011

Re: PIO

jebote, pa oni su neviđene lopine

Jok, veliki poslodavac. Inace cini mi se da je pre osnivanja privatne Manifakture Krkobac i sin bili u tom preduzecu, inace ustanovljenim u kapitaliistickim drzavama.

Gazda Srdja naravno kao i obicno nema pojma da su penzioni fondovi produkt Kapitalizma a ne Socijalizma. Nije jedini i pojedini stecajni upravnici ovog bloga ne znaju bolje.

Naravno da u normalnim drzavama PIO fondovi spadaju medju najvece investitore novca u privredu, sto se naravno ne uci na Masinskom Fakultetu a ne pise ni u Politickoj Ekonomiji, a ni na kursu za prekvalifikaciju u stecajne upravnike.

Inace PIO fondovi, spadaju u grupu Institucionalnih Investitora sa najvecim investicionim potencijalom drzave. Zato su u SFRJ/SRJ i opljackani. Makro Ekonomija je interesantna nauka.

cerski
mikele9 mikele9 19:26 28.11.2011

Re: PIO

Inace PIO fondovi, spadaju u grupu Institucionalnih Investitora sa najvecim investicionim potencijalom drzave. Zato su u SFRJ/SRJ i opljackani. Makro Ekonomija je interesantna nauka.

Sve mi jasno k'o dan
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:00 29.11.2011

Re: PIO

dragan7557
Gazda Srdja naravno kao i obicno nema pojma da su penzioni fondovi produkt Kapitalizma a ne Socijalizma.

Naravno da su to kapitalisticke tvorevine, zato su banditi odma' cetres'pete ukinuli fond, i pretvorili ga u transfer
dragan7557
Inace PIO fondovi, spadaju u grupu Institucionalnih Investitora sa najvecim investicionim potencijalom drzave. Zato su u SFRJ/SRJ i opljackani. Makro Ekonomija je interesantna nauka.

anchiba anchiba 00:01 28.11.2011

Дуван

Ја сам млађушна, али ми се циге не остављају.
Јесам једном, успела на годину дана, ал` почех опет и ето. Сада ми деда мој (да је жив и здрав још дуууго, а има 84 године, пушио је 53 године и оставио је циге пре 16 година) стално набацује како је, ето, он могао, а ја не могу да оставим дуван. Ја му лепо кажем да ни не покушавам, а он се, мука, љути и наставља са придикама, али више себи у браду. Види да вајде нема, па му све криво што не успева никог од нас дуванџија да преобрати.
Што се тиче тих осигуравајућих друштава, није то лоша идеја. Нисам сигурна како све то функционише, али замишљам то осигурање као штедњу за најмилије када нас више не буде. Јел да? А опет, у данашње време, не зна човек коме то даје паре и да ли ће стићи на праву адресу када нас више не буде.
Све у свему, подржавам вашу истрајност да уживате у свом животу онако како то само ви желите.
Па да запалимо по једну!
mikele9 mikele9 01:14 28.11.2011

Re: Дуван

Ја сам млађушна, али ми се циге не остављају.
Јесам једном, успела на годину дана, ал` почех опет и ето. Сада ми деда мој (да је жив и здрав још дуууго, а има 84 године, пушио је 53 године и оставио је циге пре 16 година) стално набацује како је, ето, он могао, а ја не могу да оставим дуван. Ја му лепо кажем да ни не покушавам, а он се, мука, љути и наставља са придикама, али више себи у браду. Види да вајде нема, па му све криво што не успева никог од нас дуванџија да преобрати.
Што се тиче тих осигуравајућих друштава, није то лоша идеја. Нисам сигурна како све то функционише, али замишљам то осигурање као штедњу за најмилије када нас више не буде. Јел да? А опет, у данашње време, не зна човек коме то даје паре и да ли ће стићи на праву адресу када нас више не буде.
Све у свему, подржавам вашу истрајност да уживате у свом животу онако како то само ви желите.
Па да запалимо по једну!

Ču'š mlađušna! Godište mog sina. Ja sam mlađušan a vi ste bre matorci i vreme vam je da prekinete sa raznim zahebancijama
Ali 'ajde da zapalimo po jednu, po drugu, treću...
anchiba anchiba 01:27 28.11.2011

Re: Дуван

Јој, јес се оматорило<_<. Притисли проблеми са свију страна. А помоћи... Лепо беше онда када се није марило за велике ствари, него школица, друштванце, музикица,... А сад! Муж, деца, пос`о, кућа, све на моја нејака плећа.
Него гурам. Мора чо`ек и то.

Па ти не запали !
mikele9 mikele9 02:06 28.11.2011

Re: Дуван

Јој, јес се оматорило<_<. Притисли проблеми са свију страна. А помоћи... Лепо беше онда када се није марило за велике ствари, него школица, друштванце, музикица,... А сад! Муж, деца, пос`о, кућа, све на моја нејака плећа.
Него гурам. Мора чо`ек и то.

Па ти не запали !

Šalim se ja, mlađuhna si ti, još kad ne bi imala sve to na nejakim plećima, bog da te vidi. Ali priznaj, ni tako nije loše
A da je da se zapali, jesta svakako
tyson tyson 05:58 28.11.2011

Re: Дуван

Ја сам млађушна, али ми се циге не остављају.

Uh. Imaš sreće te si već udata.

Pušački dah, te stalni vonj kose, kože, prstiju, odeće su...

Krajnje destimulišuće.

Nekako mi se tvoj komentar učinio najzgodniji, ništa lično


mikele9 mikele9 12:57 28.11.2011

Re: Дуван

Uh. Imaš sreće te si već udata.

Pušački dah, te stalni vonj kose, kože, prstiju, odeće su...

Krajnje destimulišuće.

Nekako mi se tvoj komentar učinio najzgodniji, ništa lično

Tysone, Tysone, nemoj da si sitničav, ljubav apstrahuje i mnogo gore vonjeve

anchiba anchiba 18:33 28.11.2011

Re: Дуван

Ма, нема проблема.
Него, ви`ш, ја се удала за пушача, па му то не смета, а ни мени. Уствари, чуло мириса пушача отупи, па не осећамо мирисе дувана као смрад. Знам да непушачима сметамо и ми и дим и пиксле и одећа, али сви ти смрадови могу одлично да се одстране редовним прањем свега наведеног. Јел?
jesen92 jesen92 00:21 28.11.2011

reklama

..je bas bez veze...moze li se jos na necemu ustedeti osim na pusenju? mislim, stvarno su dosadni sa tim pusenjem...svako zna da nije zdravo ali te napadne kampanje su bas odvratne...neka zatvore vec jednom te fabrike duvana, to je najlakse a ne da maltretiraju i ponizavaju ljude...ja se sve slazem i za zabranu na radnom mestu i za poste, banke i druga slicna javna mesta ali kad cujem da ce i u svim kafanama da zabrane onda se bas nerviram...ali ne zbog mene nego zbog stvaranja te neke sterilne atmosfere koja mi prosto nije simpaticna ... u svemu smo Evropa samo jos pusenje da iskorenimo i evri ce samo da pljuste na sve strane....i svi ce da budu lepi i zdravi...kako da ne..
mikele9 mikele9 02:10 28.11.2011

Re: reklama

..je bas bez veze...moze li se jos na necemu ustedeti osim na pusenju? mislim, stvarno su dosadni sa tim pusenjem...svako zna da nije zdravo ali te napadne kampanje su bas odvratne...neka zatvore vec jednom te fabrike duvana, to je najlakse a ne da maltretiraju i ponizavaju ljude...ja se sve slazem i za zabranu na radnom mestu i za poste, banke i druga slicna javna mesta ali kad cujem da ce i u svim kafanama da zabrane onda se bas nerviram...ali ne zbog mene nego zbog stvaranja te neke sterilne atmosfere koja mi prosto nije simpaticna ... u svemu smo Evropa samo jos pusenje da iskorenimo i evri ce samo da pljuste na sve strane....i svi ce da budu lepi i zdravi...kako da ne..

E jesi u pravu jesenjava, svaka ti se pozlatila!
Jedino ovo sa zatvaranjem fabrika duvana ne ide! Gde država da se odrekne tolike love
jesen92 jesen92 16:04 28.11.2011

Re: reklama

Jedino ovo sa zatvaranjem fabrika duvana ne ide! Gde država da se odrekne tolike love

..pa nije samo nasa u pitanju vec i ove jevropske i americke iliti civilizovane(mi smo necivilizirani balkan al kad je pusenje u pitanju tu moramo da ih pratimo)..ja se pitam za koga proizvode one dunhile. kentove.....itd. , za neku nizu rasu ? mnogo bre licemerno...
mikele9 mikele9 19:36 28.11.2011

Re: reklama

..pa nije samo nasa u pitanju vec i ove jevropske i americke iliti civilizovane(mi smo necivilizirani balkan al kad je pusenje u pitanju tu moramo da ih pratimo)..ja se pitam za koga proizvode one dunhile. kentove.....itd. , za neku nizu rasu ? mnogo bre licemerno...

Duvanska industrija uz farmaceutsku, kontrolu droge i trgovinu ljudima, baš Americi donosi enormne prihode. Nisu oni ćapili Eskobara iz humanitarno zaštitničkih, po svoje građane, razloga. Ne! Pablito im se umešao u odlično razrađen posao. Š'a ima tamo neki pojedinac da rastura drogu kad CIA, FBI, TRT, MRT...to rade fantastično a i lova ide njima.
jesen92 jesen92 23:29 28.11.2011

Re: reklama

Duvanska industrija uz farmaceutsku, kontrolu droge i trgovinu ljudima, baš Americi donosi enormne prihode.
..ma sve hostapleri i prevaranti..satro brinu za nase zdravlje...
fantomatsicna fantomatsicna 00:23 28.11.2011

Mi se

Ovde kombinovano osiguramo i za sahranu a i placamo zivotno osiguranje.Onda imamo jos neku stednju preko poslodavca.gde mi placamo dva dela a on dodaje treci..Kiwi Saver.To ne moze da ti se isplati dok ne odes u penziju...
Samo se pitam ..kad stignem do toga ,da li ce uopste biti novca da mi plate
Dobro,valjda ce biti jos para da kupim klupu ispred kuce.
mikele9 mikele9 02:14 28.11.2011

Re: Mi se

Ovde kombinovano osiguramo i za sahranu a i placamo zivotno osiguranje.Onda imamo jos neku stednju preko poslodavca.gde mi placamo dva dela a on dodaje treci..Kiwi Saver.To ne moze da ti se isplati dok ne odes u penziju...
Samo se pitam ..kad stignem do toga ,da li ce uopste biti novca da mi plate
Dobro,valjda ce biti jos para da kupim klupu ispred kuce.

Kao prvo, niko nije ostao nesahranjen a kao drugo, počni ti ovih dana da kuckaš neku klupicu ispred kuće
prapra prapra 00:26 28.11.2011

zdrav razum

Neverovatno je kako se sa nedostatkom konkurencije u reklamnom biznisu u Srbiji tv reklame sve vise problizavaju radijskim reklamama. Ko da u Srbiji zive ljudi sa kockastim glavama. Toliko vredjanje inteligencije gledalaca je ili postao manirizam ili ljudi koji prave reklame zive u nekom svom izolovanom svetu u fazonu " Ja tebi serdare ti meni vojvodo".
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:00 28.11.2011

Re: zdrav razum

@prapra
Dakle, nekakav monopol, kartel u reklamama?

A u penzijskom osiguranju?
mikele9 mikele9 02:20 28.11.2011

Re: zdrav razum

Neverovatno je kako se sa nedostatkom konkurencije u reklamnom biznisu u Srbiji tv reklame sve vise problizavaju radijskim reklamama. Ko da u Srbiji zive ljudi sa kockastim glavama. Toliko vredjanje inteligencije gledalaca je ili postao manirizam ili ljudi koji prave reklame zive u nekom svom izolovanom svetu u fazonu " Ja tebi serdare ti meni vojvodo".

Živa istina! Toliko bezidejnosti da te prosto boli. Ali to nije slučaj samo kod nas, pogledaj nasihronizovane strane reklame, ista govna. A sve iz razloga što nas smatraju: Pučina je stoka jedna grdna!
prapra prapra 02:56 28.11.2011

Re: zdrav razum

Da ne pricamo o nekoliko glasova koji se ponavljaju dok ti se sve ne zgadi. Ona Buha je iz frizidera iskakala.
tyson tyson 05:44 28.11.2011

Re: zdrav razum

Neverovatno je kako se sa nedostatkom konkurencije u reklamnom biznisu u Srbiji tv reklame sve vise problizavaju radijskim reklamama. Ko da u Srbiji zive ljudi sa kockastim glavama. Toliko vredjanje inteligencije gledalaca je ili postao manirizam ili ljudi koji prave reklame zive u nekom svom izolovanom svetu u fazonu " Ja tebi serdare ti meni vojvodo".

Prema svecu i tropar, t.j. prema ciljnoj grupi i reklama.



prapra prapra 06:11 28.11.2011

Re: zdrav razum

Prema svecu i tropar, t.j. prema ciljnoj grupi i reklama.


To je tako perfidno proturen stav da ne zasluzujemo bolje. Eto mi smo talentovani imamo gomilu fenomenalnih ideja, ali nemamo publiku dovoljno pametnu da to prepozna. Dodje mi da se sazalim i mozda i suzu pustim nad svim tim neostvarenim genijima koji eto moraju i protiv svoje volje da prave reklame za poluretardirane osobe.
antioksidant antioksidant 07:48 28.11.2011

Re: zdrav razum

Prema svecu i tropar, t.j. prema ciljnoj grupi i reklama.

ovde ce pre biti da je reklama prema onome ko je platio
milisav68 milisav68 08:37 28.11.2011

Re: zdrav razum

I još me često pita: Da li hoćeš da gledaš ovo ili ono, moj najčešći odgovor je iako ne želim da budem grub: Ma gasi to čudo!

Nabavi/kupi joj neki radio-uredjaj (neku "mini-liniju", po mogućustvu da bude digitalan i da mogu da se "memorišu" radio stanice, da može pipanjem/brojanjem da ih menja.
Ja sam to uradio mojoj majci, i bila je srećna kao malo dete, jer mogla da sluša radio Beograd prvi program, i lokalnu radio stanicu.
Zadnjih 5 godina života je bila polu-slepa, što zbog katarkte, što zbog dijabetesa.

A reklama/e - iritirajuće na kvadrat.

tyson tyson 11:26 28.11.2011

Re: zdrav razum

To je tako perfidno proturen stav da ne zasluzujemo bolje. Eto mi smo talentovani imamo gomilu fenomenalnih ideja, ali nemamo publiku dovoljno pametnu da to prepozna. Dodje mi da se sazalim i mozda i suzu pustim nad svim tim neostvarenim genijima koji eto moraju i protiv svoje volje da prave reklame za poluretardirane osobe.

Ne prave se reklame da bi se agencija dokazala, nego da bi se prodao proizvod.

Ako naručilac procenjuje da je reklama u skladu sa ciljanom grupom i da će prodati proizvod, to je za agenciju pola uspešno odrađenog posla. Druga polovina (i za naručioca i za agenciju) je da se poizvod zaista i proda, što reklamu čini potpuno uspešnom, ma šta estete i umetnici o tome mislili.

Tvoj način razmišljanja je u potpuno drugom univerzumu.



Hansel Hansel 11:39 28.11.2011

Re: zdrav razum

Hm, nije baš izvesno da oni koji prave reklamu uvek "ubodu". Koga su ovde "ubadali"? Valjda one kojima se direktno obraćaju, a njih će vrlo verovatno iritirati reklamom, osim ako se ne cilja na one koji duvan ostavljaju inače pod pritiskom zakona i na njihovo "otvaranje svesti" za šta taj novac mogu pametnije(?) da upotrebe? Stvarno nemam ideju koliki broj pušača bi mogao da na ovo do kraja pozitivno reaguje i uplati to osiguranje, čini mi se - užasno malo. Možda apeluju na "preobraćene" koji odjednom ne znaju šta će s tih 3.000 mesečno? MOžda, al' je malo indirektnije... Možda na one koji nikada nisu pušili? TO bi bilo previše indirektno!

Nego, kažite vi meni, koliko ljudi zaista odluči nešto da kupi zbog reklame, ali baš zbog reklame (možda efekat postoji kod dece, ne kažem)? Za mene reklama uglavnom nije ništa više (vezano za promociju proizvoda) od informacije da nešto postoji... Mnoge reklame su mi bile interesantne, ali nisam nikada kupio te proizvode... mada tendenciozno ne kupujem one koje imaju iritantne reklame, taj negativni efekat postoji, da.
mikele9 mikele9 13:18 28.11.2011

Re: zdrav razum

ovde ce pre biti da je reklama prema onome ko je platio

Mislim da si u pravu AO, verujem da postoje ljudi sposobni da naprave pravu reklamu sa pravom porukom ali naručioci....po pravilu su suženog mozga fokusiranog samo na lovu i svoju duboko izmozganu ideju. Sećam se vremena, početak osamdesetih, kad su počela da se osnivaju tz privatna preduzeća. Dođe meni tip i kaže: Ne pitam kol'ko košta al' da mi napraviš idejno rešenje za firmu, od vizit karte, preko memoranduma sve do ogromnog reklamnog panoa. Kažem: Može. Onda mi čovek izloži svoju ideju: Zemljin glob u pet boja, na njemu označena Srbija ofarbana u šestu boju, grad odakle je označen proizvodom koji će da prodaje a ispod tekst od dvadesetak reči u sedmoj boji. U ono vreme se radilo foto slogom i reprofotografijom, kompjuteri i digitalna štampa su bili SF. Predočim čoveku da će to što traži na vizit karti izgledati kao nekakva čudna mrlja, i na memorandumu, ajd za reklamni pano, tu još i nekako. Samo ti uradi ovako kako ti ja kažem, odgovori mi. Uradim, on mi zaista plati koliko sam tražio al' je stvar u štampi ispala čisto sranje. Ali tip bio više nego zadovoljan
mikele9 mikele9 13:25 28.11.2011

Re: zdrav razum

Nabavi/kupi joj neki radio-uredjaj (neku "mini-liniju", po mogućustvu da bude digitalan i da mogu da se "memorišu" radio stanice, da može pipanjem/brojanjem da ih menja.
Ja sam to uradio mojoj majci, i bila je srećna kao malo dete, jer mogla da sluša radio Beograd prvi program, i lokalnu radio stanicu.
Zadnjih 5 godina života je bila polu-slepa, što zbog katarkte, što zbog dijabetesa.

A reklama/e - iritirajuće na kvadrat.

Dobra ideja Milisave,, hvala ti
A reklame ne da su iritirajuće nego kad ih puste usred filma, zaboraviš šta si gledao, kad se završe
mikele9 mikele9 13:33 28.11.2011

Re: zdrav razum

Hm, nije baš izvesno da oni koji prave reklamu uvek "ubodu". Koga su ovde "ubadali"? Valjda one kojima se direktno obraćaju, a njih će vrlo verovatno iritirati reklamom, osim ako se ne cilja na one koji duvan ostavljaju inače pod pritiskom zakona i na njihovo "otvaranje svesti" za šta taj novac mogu pametnije(?) da upotrebe? Stvarno nemam ideju koliki broj pušača bi mogao da na ovo do kraja pozitivno reaguje i uplati to osiguranje, čini mi se - užasno malo. Možda apeluju na "preobraćene" koji odjednom ne znaju šta će s tih 3.000 mesečno? MOžda, al' je malo indirektnije... Možda na one koji nikada nisu pušili? TO bi bilo previše indirektno!

Nego, kažite vi meni, koliko ljudi zaista odluči nešto da kupi zbog reklame, ali baš zbog reklame (možda efekat postoji kod dece, ne kažem)? Za mene reklama uglavnom nije ništa više (vezano za promociju proizvoda) od informacije da nešto postoji... Mnoge reklame su mi bile interesantne, ali nisam nikada kupio te proizvode... mada tendenciozno ne kupujem one koje imaju iritantne reklame, taj negativni efekat postoji, da.

Jedina reklama koja me privukla, je ona da subotom i nedeljom (valjda) penzioneri imaju 10% popusta na kupljenu robu u Maxiju. U novčaniku nosim ček od penzije i uštedim ponekad i čitavih 35 dinara
mariopan mariopan 13:46 28.11.2011

Re: zdrav razum

Ne prave se reklame da bi se agencija dokazala, nego da bi se prodao proizvod.

A ni reklame protiv pušenja se ne prave da bi neko bacio duvan nego baš obratno - da bi zapalio , da nas podsete otkad nismo zapalili pa da obavimo.

Bar na mene tako deluju, čim neku vidim ja zapalim.
Možda bih i zaboravila na duvan par sati da me ne zaskaču iza svakog ćoška. Sačekuša, časna reč. Namerna.
Hansel Hansel 15:17 28.11.2011

Re: zdrav razum

mikele9
Jedina reklama koja me privukla, je ona da subotom i nedeljom (valjda) penzioneri imaju 10% popusta na kupljenu robu u Maxiju. U novčaniku nosim ček od penzije i uštedim ponekad i čitavih 35 dinara

Pa, kažem ja - samo informacija!
prapra prapra 16:45 28.11.2011

Re: zdrav razum

Tvoj način razmišljanja je u potpuno drugom univerzumu.


Moj nacin razmisljanja je vezan za zemlju Srbiju gde cveta divni korov zvani monopol, a ovo tvoje razmisljanje je teorijski ispravno ali u ovoj nasoj divnoj zemlji potpuno neprimenljivo, pa te zato molim da razmislis ko od nas dvojice zivi u nekom drugom univerzumu.
mirelarado mirelarado 19:08 28.11.2011

Re: zdrav razum

A reklame ne da su iritirajuće nego kad ih puste usred filma, zaboraviš šta si gledao, kad se završe


Не знам да ли ту постоји нека законска регулатива. Ако и постоји, очито се не примењује...
mikele9 mikele9 19:45 28.11.2011

Re: zdrav razum

Не знам да ли ту постоји нека законска регулатива. Ако и постоји, очито се не примењује...

Iako postoji, to mu dođe kao mrtvo slovo na papiru, uostalom kao i sve druge regulative, propisi, pravila, zakoni...
Meni je pre svega idiotska ideja bila da se uz struju, pod pretnjom sankcijama, mora plaćati i pretplata za JSS (Javni Servis Srbije) a oni puštaju li puštaju reklame!
milisav68 milisav68 19:49 28.11.2011

Re: zdrav razum

mirelarado
A reklame ne da su iritirajuće nego kad ih puste usred filma, zaboraviš šta si gledao, kad se završe


Не знам да ли ту постоји нека законска регулатива. Ако и постоји, очито се не примењује...

Ma postoji, al se ne poštuje.
I nije samo dužina problem, nego i glasnoća.
Moraš stalno da držiš daljinski pored sebe, da kad krenu reklame brzo stisneš "mute", inače će da se probude svi ukućani (naročito kada gledaš neki domaći film/seriju, ili neki razgovor u studiju, pa ti je malo pojačan ton da bi čuo šta pričaju).
Hansel Hansel 19:58 28.11.2011

Re: zdrav razum

Ma, postoji regualtiva i to seckanje dozvoljava. Ako nešto nije izmenjeno i ako se dobro sećam - za komercijalne tleevizije važi pravilo da mora da postoji kontinuitet programa najmanje 20 minuta pre seče i da u satu ne sme da bude više od 12 minuta reklama. Ne znam da l' smeju tih 12 minuta odjednom da iskoriste, ne mogu sada da tražim.

MJSS isto mora da poštuje onih 20 minuta (možda i više kod njih?), s tim što on ima prava (po zakonu) na 6 minuta reklama u satu.

Uz to, promo segmenti emitera se ne računaju u trajnje reklamnog bloka (tako se bar ponašaju).

Ivana23, ispravljaj ako nešto nije tačno!
sesili sesili 08:21 28.11.2011

Osiguranje

Osigurala se ja pre više godina kod Winer-brokera! ONO - propalo! A muž i ja dadosmo za početak ne malu svotu! Kampanja protiv pušenja ima, po meni, suprotan efekat. Kada vidim ljude sada, po mrazu, kako cvokoću na ulici i puše, iznerviram se. Lično mislim da su njima ugrožena ljudska prava! E sad, neko pomenu dedu koji je pušio i poživeo... Priznajem da sam se davno zapanjila kada sam pročitala čime sve ne tretiraju duvan, koji posle motaju u cigarete. I filter! A naši stari su pušili ČIST duvan. Ima tu neke razlike. Ali - sve je pre bilo bolje...
milisav68 milisav68 08:39 28.11.2011

Re: Osiguranje

sesili
A naši stari su pušili ČIST duvan. Ima tu neke razlike. Ali - sve je pre bilo bolje...

Naravno, a jeli su i "čistu" hranu, okopavanu a neprskanu.
antioksidant antioksidant 08:56 28.11.2011

Re: Osiguranje

milisav68
sesili
A naši stari su pušili ČIST duvan. Ima tu neke razlike. Ali - sve je pre bilo bolje...

Naravno, a jeli su i "čistu" hranu, okopavanu a neprskanu.

i živeli su 35 godina
milisav68 milisav68 09:02 28.11.2011

Re: Osiguranje

antioksidant
milisav68
sesili
A naši stari su pušili ČIST duvan. Ima tu neke razlike. Ali - sve je pre bilo bolje...

Naravno, a jeli su i "čistu" hranu, okopavanu a neprskanu.

i živeli su 35 godina

A-ha.

Кнез Милош Обреновић (18. март 1780 — 26. септембар 1860)
antioksidant antioksidant 09:08 28.11.2011

Re: Osiguranje


A-ha.

Кнез Милош Обреновић (18. март 1780 — 26. септембар 1860)


tebi prosek izmice kao pojam
pa i djilasu i dulicu je sada sve savrseno i ne moze bolje. da li to znaci da ne treba menjati?
milisav68 milisav68 09:20 28.11.2011

Re: Osiguranje

antioksidant

A-ha.

Кнез Милош Обреновић (18. март 1780 — 26. септембар 1860)


tebi prosek izmice kao pojam
pa i djilasu i dulicu je sada sve savrseno i ne moze bolje. da li to znaci da ne treba menjati?

Heh, pa zadnjih pola veka je prosek 70 i kusur godina, a nisam čuo da je bilo ko doživeo 150.

A da treba da se menja - treba.
antioksidant antioksidant 09:23 28.11.2011

Re: Osiguranje

Heh, pa zadnjih pola veka je prosek 70 i kusur godina

pa gde iskopa milosa onda?
medecina je cudo, par aperacija i deda bude ko nov (moze jos 10 godina da potraje )
inace
a nisam čuo da je bilo ko doživeo 150.

cekaj da porastu penzije, nece dati mladji dedi da umre ni slucajno
(a cuo si za krkobabica - on je blizu)
milisav68 milisav68 09:38 28.11.2011

Re: Osiguranje

antioksidant
Heh, pa zadnjih pola veka je prosek 70 i kusur godina

pa gde iskopa milosa onda?
medecina je cudo, par aperacija i deda bude ko nov (moze jos 10 godina da potraje )javascript:;
inace
a nisam čuo da je bilo ko doživeo 150.

cekaj da porastu penzije, nece dati mladji dedi da umre ni slucajno
(a cuo si za krkobabica - on je blizu)


Tako mi došlo.

A sad malo ozbiljno.

Preminuo Ante Mraković

Ante Marković, rođen 25. novembra 1924. u Konjicu u Bosni
benevolent benevolent 09:51 28.11.2011

Оси гурање

A naši stari su pušili ČIST duvan.


А наши млади пуше ЧИСТ авган.
benevolent benevolent 09:55 28.11.2011

Пушио ко` Турчин

Кнез Милош Обреновић (18. март 1780 — 26. септембар 1860)


И пушио на чибук хашиш, ко` Турчин.
Hansel Hansel 10:43 28.11.2011

Re: Osiguranje

antioksidant
Naravno, a jeli su i "čistu" hranu, okopavanu a neprskanu.
i živeli su 35 godina

Uzorak iz moje "prapostojbine": oni koji su ranije umirali, umirali su "od" ratova, infekcija i stanja poput "zaboleo ga stomak i umro" - verovatno slepo crevo, eventualno žuč, čuo sam i za pucanje čireva. Kuće bez starijih od 60-70 (obično u paru) skoro da nije bilo. Govorilo se o nekoj predratnoj godini kada je mnogo dece u selu umrlo. Od onoga od čega se daans boluje i umire izgleda da se uglavnom (bar u mlađim godinama, ako se preživi detinjstvo) nije umiralo.

Skoro niko nije pušio, ali je skoro svako bar jednu rakijicu dnevno... Mnogo se radilo a malo jelo (pasivan kraj), mesa vrlo malo i retko. Gojaznih ne više od 2%, a možda ni toliko. Izrazito gojaznih uopšte (a gojazni su bili oni koji su imali posao u obližnjoj varošici i neki koji se zbog neke druge bolesti otežano kretale pa uglavnom nisu išle u polje). Stariji su obavljali poslove, praktično do smrti u 70-im (u proseku).
mikele9 mikele9 13:42 28.11.2011

Re: Osiguranje

Osigurala se ja pre više godina kod Winer-brokera! ONO - propalo! A muž i ja dadosmo za početak ne malu svotu! Kampanja protiv pušenja ima, po meni, suprotan efekat. Kada vidim ljude sada, po mrazu, kako cvokoću na ulici i puše, iznerviram se. Lično mislim da su njima ugrožena ljudska prava! E sad, neko pomenu dedu koji je pušio i poživeo... Priznajem da sam se davno zapanjila kada sam pročitala čime sve ne tretiraju duvan, koji posle motaju u cigarete. I filter! A naši stari su pušili ČIST duvan. Ima tu neke razlike. Ali - sve je pre bilo bolje...

Draga Moja sesili, a šta sve udišemo i jedemo...ima pravo moj drug koji kaže: Život je najopasniji po zdravlje
mariopan mariopan 14:46 28.11.2011

Re: Osiguranje

antioksidant
milisav68
sesili
A naši stari su pušili ČIST duvan. Ima tu neke razlike. Ali - sve je pre bilo bolje...

Naravno, a jeli su i "čistu" hranu, okopavanu a neprskanu.

i živeli su 35 godina

Nisu svi, tada je mnogo dece umiralo na rođenju ili do prve dve godine, recimo, i to je stvaralo taj prosek. Harala je tuberkuloza,šarlah je ubijao decu, mlade majke su umirale od postporođajnih infekcija, a sve se to danas leči, pa onda i mnogo ratova koji su odnosili živote svih - sve je ušlo u taj prosek.

Kako je onda moj deda doživeo 96 godina ako su umirali u 35-toj?A pušio lulu ceo život, mnogo radio, stoku, zemlju, i bez traktora i mašina, ručno okopavanje, ručno sejanje, konjima oranje, pa ti vidi koji je to posao...... osim toga je jeo domaću hranu, čistu, pušio čist duvan i živeo?

Znači nije od duvana.
Hansel Hansel 15:16 28.11.2011

Re: Osiguranje

Znači nije od duvana.

Pa, da, nije od pravog!

Pazi, kad to kažem ja kao nepušač... Koliko je pušio? Ne bih rekao da ej od rada stizao da puši mnogo. Todor Jovanović (?!) kaže da je ekvivalent jedne cigarete dnevno prevencija Parkinsonove bolesti (?!). I ovde se možda radi samo o - meri, ako ćemo već ozbiljno. + drugi faktori u životu, a pre svega, verovatno, geni.
mariopan mariopan 15:30 28.11.2011

Re: Osiguranje

Hansel
Znači nije od duvana.

Pa, da, nije od pravog!

Pazi, kad to kažem ja kao nepušač... Koliko je pušio? Ne bih rekao da ej od rada stizao da puši mnogo. Todor Jovanović (?!) kaže da je ekvivalent jedne cigarete dnevno prevencija Parkinsonove bolesti (?!). I ovde se možda radi samo o - meri, ako ćemo već ozbiljno. + drugi faktori u životu, a pre svega, verovatno, geni.

To si u pravu, pa i rakijica na dan je zdrava, sve je u meri.
Ne znam da li je deda pušio mnogo ali bih rekla da je to i radio samo uveče kada sedne sa komšijama da se odmori i malo popriča.
A redovno je i rakiju pio, meku šljivku, sam je pekao, dve tri ujutru pa doručak pa na posao i to sve u zoru dok mi , blaženi, spavamo....a dok ustanemo on se već naradio..pa ručak, malo prilegne pa popode opet na njivu ili u baštu, ili voće, ili krave - nešto se RADILO - to fizičko nekretanje više ubija nego bilo koja 'rana i duvan zajedno.
dragan7557 dragan7557 18:37 28.11.2011

Re: Osiguranje

antioksidant 09:08 28.11.2011
Re: Osiguranje


A-ha.

Кнез Милош Обреновић (18. март 1780 — 26. септембар 1860)



tebi prosek izmice kao pojam

Mozda covek vise voli medijanu?

cerski
gorstak92 gorstak92 11:21 28.11.2011

Ostaviš duvan i kupiš stan!

Posle reklame za Dunav osiguranje je išla još debilnija reklama za debilno Belvil naselje.
Nešto u stilu: velika novogodišnja akcija - dvosoban stan za samo 99.999,99 EUR.
mikele9 mikele9 13:49 28.11.2011

Re: Ostaviš duvan i kupiš stan!

Posle reklame za Dunav osiguranje je išla još debilnija reklama za debilno Belvil naselje.
Nešto u stilu: velika novogodišnja akcija - dvosoban stan za samo 99.999,99 EUR.

E, al' zato svako detence može da postane novi Brus Li, i k'o od šale da ručicom probije bilo koji zid Belvilovog stana od SAMO 99.999,99 EUR.
gorstak92 gorstak92 15:39 28.11.2011

Re: Ostaviš duvan i kupiš stan!

E, al' zato svako detence može da postane novi Brus Li, i k'o od šale da ručicom probije bilo koji zid Belvilovog stana od SAMO 99.999,99 EUR.

Da je proizvod dobar ne bi mu ni trebala reklama.
Zato se na TV-u ubiše od reklamiranja Coca-Cole i svih onih keš kredita.
antioksidant antioksidant 15:44 28.11.2011

Re: Ostaviš duvan i kupiš stan!

Da je proizvod dobar

da je taj prozivod dobar ne bi ostao neprodat 2 godine
dragan7557 dragan7557 18:43 28.11.2011

Re: Ostaviš duvan i kupiš stan!


Da je proizvod dobar ne bi mu ni trebala reklama.

Potpuno netacno.

cerski
Unfuckable Unfuckable 19:44 28.11.2011

Re: Ostaviš duvan i kupiš stan!

da je taj prozivod dobar ne bi ostao neprodat 2 godine

da, pa ja stvarno ne znam šta umišljaju ti "kupci", mislim - uz stanove je obezbeđen čak i žižak u parketu!
Ehej, pa gde to ima, dobiješ gajbu i još kućne ljubimce pride, veselje za decu ali i celu porodicu!?!
antioksidant antioksidant 19:46 28.11.2011

Re: Ostaviš duvan i kupiš stan!

uz stanove je obezbeđen čak i žižak u parketu!

znaci da parket sadrzi drvo (bar u tragovima)
to je ok
mikele9 mikele9 19:52 28.11.2011

Re: Ostaviš duvan i kupiš stan!

da, pa ja stvarno ne znam šta umišljaju ti "kupci", mislim - uz stanove je obezbeđen čak i žižak u parketu!
Ehej, pa gde to ima, dobiješ gajbu i još kućne ljubimce pride, veselje za decu ali i celu porodicu!?!

Ma razmaženo je to do zla boga, mislim kupci. Pored kućnih ljubimaca Belvil im daje i garanciju za zidove od natrona na dva meseca i to letnja, jun i jul.
benevolent benevolent 11:22 29.11.2011

Dobar proizvod-loša reklama

dragan7557
Da je proizvod dobar ne bi mu ni trebala reklama.Potpuno netacno.cerski


Непотпуно тачно.
BiljanaKon BiljanaKon 14:21 28.11.2011

Reklame, osiguranje, pušenje

Eto, ja ne pušim, plaćam osiguranje, ali što me reklame nerviraju!
Ovu reklamu nisam videla, retko gledam TV, a i kad gledam, čim "zagrme"
reklame, ja prebacujem! Međutim, čula sam nekoliko komentara na pomenutu,
pogledam danas šta ima novo na blogu i eto ga mikele sa životnim pa kako
pratim (od nedavno, priznajem) šta piše otvorim i obradujem se skroz.
A da ne gnjavim: Divac puši! Zabezeknula se skroz! Znači, pod hitno da
odgledam reklamu, da vidim i to čudo.
P.S.1. Za mene su reklame 99% ANTIREKLAME jer iz inata uglavnom ne kupujem
to što reklamiraju!
P.S.2. Najviše me iritira reklama za GARNIERrrrr!
P.S.3. Mikele, veliki pozdrav za tebe!
Hansel Hansel 15:21 28.11.2011

Re: Reklame, osiguranje, pušenje

P.S.2. Najviše me iritira reklama za GARNIERrrrr!

"Jer vi to zaslužujete!" Je l' to iz te reklame? One šapćuće?

"Možda je rođena s tim!" Šta to uopšte znači?!
BiljanaKon BiljanaKon 16:52 28.11.2011

Re: Reklame, osiguranje, pušenje

Da, to je taj šapat! Ne kupujem više Garnie proizvode zbog tih reklama.

"Možda je rođena s tim!" je iz reklame za Maybelline kozmetiku; to mi je
isto na listi neomiljenih. Ni te proizvode ne kupujem...

Ko li im radi istraživanje tržišta?
dragan7557 dragan7557 18:42 28.11.2011

Re: Reklame, osiguranje, pušenje

Ko li im radi istraživanje tržišta?

Za Srbiju niko, nisu upoznati ni gde je Srbija na karti.

Srpsko trziste, je premalo trziste, da bi ovi giganti bacali pare na njegovo istazivanje.

cerski
mikele9 mikele9 00:19 29.11.2011

Re: Reklame, osiguranje, pušenje

"Možda je rođena s tim!"

To kad čujem dođe mi da iskočim iz kože! Posebno ono kreveljeće šaputanje.
mikele9 mikele9 00:26 29.11.2011

Re: Reklame, osiguranje, pušenje

Eto, ja ne pušim, plaćam osiguranje, ali što me reklame nerviraju!
Ovu reklamu nisam videla, retko gledam TV, a i kad gledam, čim "zagrme"
reklame, ja prebacujem! Međutim, čula sam nekoliko komentara na pomenutu,
pogledam danas šta ima novo na blogu i eto ga mikele sa životnim pa kako
pratim (od nedavno, priznajem) šta piše otvorim i obradujem se skroz.
A da ne gnjavim: Divac puši! Zabezeknula se skroz! Znači, pod hitno da
odgledam reklamu, da vidim i to čudo.
P.S.1. Za mene su reklame 99% ANTIREKLAME jer iz inata uglavnom ne kupujem
to što reklamiraju!
P.S.2. Najviše me iritira reklama za GARNIERrrrr!
P.S.3. Mikele, veliki pozdrav za tebe

Otpozdrav i tebi BiljanaKon
Ne znam jesam li te pravilno shvatio ali Divac ne puši u reklami nego se zalaže za prestanak pušenja. U privatnom životu je duvanio samo tako. Možda je batalio, ne znam?
A reklame pored toga kako ti napisa da su 99% ANTIREKLAME, su nešto najbezidejnije što se pušta na Tevejima
Hansel Hansel 00:49 29.11.2011

Re: Reklame, osiguranje, pušenje

mikele9
"Možda je rođena s tim!"To kad čujem dođe mi da iskočim iz kože! Posebno ono kreveljeće šaputanje.

Nemoj! Nerviranje loše utiče na volumen kose!

A i trepavice imaju volumen! Svašta se iz reklama može saznati!
mikele9 mikele9 01:35 29.11.2011

Re: Reklame, osiguranje, pušenje

Nemoj! Nerviranje loše utiče na volumen kose!

A i trepavice imaju volumen! Svašta se iz reklama može saznati!

Pa jes' što kažeš. Od kad koristim reklamirana sredstva, dobio sam duboke zaliske a volumen kose mi je zato na mašinica trojka a trepavice mi imaju takav volumen da bi Đina Lolobriđida mogla da mi pozavidi
Unfuckable Unfuckable 19:57 28.11.2011

zašto kažeš evro a misliš na juan

Komrad Divac je malo nepripremljen seo na onu stolicu - hoću da kažem: ne prati vesti i ne ukršta podatke. Jer, da to radi mogao bi daleko bolje da plasira proizvod koji prodaje: naime, opšte je poznato da srpsko pućanstvo najviše para baca na hranu (a pitanje je da li sve te splačine uopšte i pojede?)
Shodno tome, kada bismo se samo na kratko odrekli hrane, pa hajde recimo... narednih 20 godina - mogli bi da uštedimo neverovatna sredstva (da ne kažem evre, mislim - ko zna šta će biti za 20 godina) i da uživamo do kraja života (i ne samo mi, cenim bar do trećeg kolena) u blagostanju i izobilju!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana