Šta se dogodilo pre osam godina i zašto je to bitno danas

Ivan Marović RSS / 15.01.2008. u 23:20

13. januar 2000. godine, Srpska Nova godina. Otpor organizuje neuobičajen doček na Trgu Republike, na mestu gde je svega dve nedelje pre toga Miloševićev režim organizovao svoj doček. Umesto tradicionalne proslave odlučujemo da Beograđanima priredimo šok. Plan dočeka se već nedeljama čuva u strogoj tajnosti.

Nekoliko dana pre toga, Srđa i ja idemo u Skupštinu grada (koju u to vreme drži SPO), pričamo sa Miškom Piratom i dogovaramo da Grad ustupi nama, Otporu, Trg Republike za organizaciju dočeka. Kada smo mu ispričali koji nam je plan, Miško Pirat kaže: "Vi niste normalni."

U večernjim časovima 13. januara u Grčkoj Kraljici, ispod prostorija Otpora, okuplja se grupa ljudi kojoj će nekoliko sati kasnije biti uručena priznanja "Heroji Otpora" za njihov doprinos borbi protiv Miloševićevog režima. Jedan od "Heroja Otpora" je i Rambo Amadeus. Kada smo mu ispričali koji nam je plan, Rambo Amadeus kaže: "A ja sam mislio da sam ja lud."

Veče odmiče, uručuju se priznanja "Heroji Otpora" nezavisnim novinarima, profesorima univerziteta, umetnicima... Potom oko jedanaest časova nastupa Đuričić sa svojim bubnjarima. Tačno u ponoć bubnjari silaze sa bine, gase se svetla, na velikom platnu se prikazuje niz umrlica i čuje se glas koji izgovara imena ljudi sa umrlica. To traje, bina je prazna, Trg je u potpunoj tišini, jedino se čuje dubok muški glas koji izgovara imena poginulih u Miloševićevim ratovima.

Svi na Trgu su zatečeni. Mi stojimo iza bine i strepimo da ne krenu da lete flaše i ne pođe sve po zlu. Posle prvog minuta shvatamo da su ljudi na Trgu duboko potreseni, ne čuje se ništa osim glasa koji izgovara imena mrtvih i to traje čitavu večnost. Konačno glas kaže:

"Srbijo, šta za tebe znače ova imena? Srbijo, da li znaš ko su bili ovi ljudi? Ovi ljudi su mrtvi. Danas nema razloga za slavlje. Sada ćemo se razići u tišini, otići svojim kućama da razmislimo šta treba da učinimo da ove godine život konačno pobedi u Srbiji."

Ovo pišem po sećanju, bilo je mnogo snažnije. Tekst je napisala Milja i svaka joj čast. Govornika smo tražili nekoliko nedelja, ali bilo je teško naći nekoga ko je spreman da to uradi. Niko nije znao kako će ljudi reagovati, moglo je da dođe do incidenta, ipak je to Nova godina, ima pijanih klinaca. Jedan čovek je hteo da pročita tekst koji je Milja napisala, jer je verovao da je to prava stvar. Kasnije te godine, Milošević je pao, a za nas je ta Srpska Nova godina bila najvažniji trenutak u celoj našoj borbi, jer smo te noći uradili pravu stvar.

Nismo obelodanili ko je te noći čitao Miljin tekst. Ni sam govornik nije o tome pričao. Bitno je bilo šta je te noći rečeno, a ne ko je to izgovorio. Danas, nakon osam godina, meni je bitno ko je te noći bio spreman da bude sa nama kada smo uradili pravu stvar.

Miljin tekst je te noći čitao Boris Tadić.



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 23:28 15.01.2008

Cuvam plakat

OVO JE TA GODINA!

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:54 16.01.2008

Re: Cuvam plakat

To je bila ta godina.
A OVO SADA JE OVA GODINA !
Svaka godina svoj pečat nosi.
Ima godina kad se stoji i duva u pištaljke,
ima godina kad se ćuti
ima godina kad se maršira
ima godina kad se pameću gradi
A ova godina nije ona od pre osam godina,
OVA GODINA JE OVA GODINA !

Ove godine će sve zavisiti od onih koji su, pored toga što su osam godina stariji, postali i osam godina pametniji.
Ja znam da je takvih ove godine dovoljno da nadglasaju one koji su, na žalost, osam godina stariji, a ne i pametniji.

A to znači da nam dolaze bolji dani i bolje godine.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:21 16.01.2008

Re: Cuvam plakat

Ovo nema veze sa Otporom iza koga se skrivate od odrastanja. Vi ste izgleda sve pomešali... jer već osam godina ne pratite događanja...
O O 14:03 17.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

Ponovo Skriboman koji u "prvom" za LDP,a u "drugom" za Borisa i zasto. Svi ovi ljudi koji pishu da u drugom ne treba glasati za Tadica, jednostavno nemaju jasnu argumentaciju, Logicke vratolomije, kontexturalni zongleraj,ali nishta od argumentacije. Svet je za Tadica i protiv Nikolica. Nije Sesel;ja za premijera. Za Srbiju je loshe da pobedi radikal. Nisam do sada pisao zasto je Tadic "dobar", uglavnom sam govorio zasto treba glasati za njega. Sada cu reci koja je korist od njega, generalno.Da kazem i nesto lepo...

-Sada je, takodje smelo, kao sto vidish! Samo, sada je "sivlje", nije CRNO-BELA slika kao tada. Scena se "s'ove strane" usitnila, a s'druge "okupila". To je ono sto nije trebalo da se desi. Cankova ideja o ukidanju SRS-a bila bi, naravno, kontra produktivna, ali ako je uzmemo metaforicki samo nasom zaslugom je danasnja pozicija ovakva kakva je. Mislim na snagu SRS-a, ucenjivacku politiku DSS-a. Reciklaza

Medju ta imena, danas mozemo dodati i ime ubijenog premijera.

Nisam stigao da procitam druge komentare, pa ne znam da li je neko primetio da je taj "glas" koji je brojao imena morao biti "anoniman". Dolazim, sa zakasnjenjem iz bloga Biljane Srbljanvic. Ovaj bi text "tamo" (kod princeze bloga(ne u loshem smislu), muze za ovakav vid komunikacije ) ili kod Velje pre neki dan - "...dok sam ja sa Zoranom 5. oktobra...Boris je bio u petom redu..." - izazvalo slichan efekat. "Boris je imao i srece, lepuskast, inteligentan, potpredsednik DS-a, pravi tren i mesto za takvoga...". Boris je, ne samo pojavom, okupio ljude i stranku nacinio ovolikom kolika je danas odrzavajuci procenat zabijajuci tu brazdu sve dublje u drustveno tkivo. Kazu, glasaju zene!? Glasaju iste te zene koje ce vaspitavati nashe potomstvo!

Ne bi trebalo zaboraviti one parlamentarne izbore kada je G-17 uzeo oko 11%, a DS, u poslednjem trenutku, dok je stranka vrila i bila na "ivici", sa Borisom na celu, oko 13%. Setiti se politickih TV obracuna (sada ih vishe nema;mislim da je to loshe,obrazlozicu...) i stvarno lavovske borbe Tadica: Tadic - Nikolic (3K, nezaboravno unosenje straha u kosti radikalu i "postavljanje na svoje mesto". Toma se od tog duela josh oporavlja. "Utisak Nedelje", gde Koshtunica besramno pokazuje svoj otrov Borisu koji ga takav kakav je shtopa i amortizuje vadeci "ogledalo" i pustajuci da se Voja u njemu ogleda sto ovaj ubrzo shvata i postaje josh besniji (ja se ovde izvinjavam, ali misljenja sam da je Voja lud i da se s'njim ne treba shaliti. Na njega nocas ceka svetocarska istorija egomanicnih snovidjenja. Slavoljublje je kod tog coveka prikrivena STRAVA). DS nikada ne bi trebalo da zaboravi jedan od trenutaka kada se provukla kroz iglene ushi, dok G17 moze da zali zbog propushtene prilike kada je mogla da "pokupi" glasove. Tadic je tada reanimirao stranku u "shok sobi" u roku od 2-3 meseca (Tako je napravio mesta pod suncem i za G17 koja treba da postoji sa svojom tehnokratskom idejom ( Dinkic jeste proglasen za "finansijera" godine ). Srbija vapi za strukom. Tadic je tada pokazao da poen moze da se dobije bez pokazivanja zuba. Kada je pushtao da se "zubati" ogledaju kako sami sebi jedu jezike pred sirokim auditorijumom( defanziva, amortizacija protivnika i dok se ovaj bavi samim sobom, danga i to prilicno vaspitna,tada ). Da li je covek izgubio tu ostrinu? ( ljudi, sigurno vole te igre na TV aparatima shto kod nas vishe nije praxa medju samom vrhushkom ), da li je mislio da je rizik preveliki i da je takva borba uputna za "probijanje", ali ne i za stabilni autoritet...samo da ne bude da se ulenjio za teta-tet borbu kada "gospodar", po prirodi lako "pada" pred naletima "mladjih". Secam se, kasnije 2004, obracuna ne javnom servisu kada su obojica, od pocetka bila klimava. Strah kod Tome bio je evidentan sto ovaj nije iskoristio, kao da je i sam bio malo "preozbiljan".

Lichno, nisam stekao utisak o Borisu kao o umeshnom politicharu( do sada.Brzo je poceo da pada na "salonca vagon restorana" koji se vecito kachi za lokomotive, Boris nije preuzeo beskompromisnu inicijativu koja mu po prirodi pripada ) ali sam video hrabrost, pravicnost, saosecanje ( teshko ga je pronaci u...politici ), moralnog lika, video sam neznost (ovo ce se uzeti za loshe, manu, medju krokodilima )...Poslednje dve vrline ili mane ce ga kasnije opisati kao "mlaku" licnost. Medjutim, lopovchinu, ego-manijaka ne vidim. Vidim, stvarno, brigu, briznost i ako tu osobinu prenese na nivo i poziciju u kojoj je sada i koju je ozbiljno shvatio onda mu nije lako. Ja ovde ispucavam subjektivni dozivljaj o tipu sa ekrana, ali, eto, tvoj text mi je dao impact da ovako pishem. Ocigledno je sugestivan, na neki nacin iako moze da se protumaci i kao regrutovanje "Otpora". Politicari su nashi "alati", a imamo jednog za koga znamo da brine, ali da li ima zeludac da podnese sopstvenu "muku", jer to je saosecanje - sopstvena muka? Niche bi podsetio da narochito u politici ne treba da postoji vrli obrazac kada nekoga nazivamo moralnim za sta je saosecanje prva premisa, axiom. Da u bari mora protivnik da se pojede i tako postane mocniji...da se ima ubilachki instinkt i bezkompromisna volja za zrtvom pod nogama. Medjutim, Niche ponekad zna da pogreshi, jer prenebragava neke stvari. Postoje razne kategorije i nacini i alati. Mnogo kombinacija za opstanak i pobedu. Ljudi koji su "negirali" puku silu zvani su ubermunschenima,takodje. Jednu od tih, mirnih promena postigao je Zoran.

Djindjic je prvi koji je upotrebio Kostunicu kao alat sa kojim se moralo racunati. Kako se racunalo tada, racuna se i sada, sa jednom razlikom, DS je tada imao podrsku, koliko? 5%, 7%max. Cela vlada, pre Zoranove smrti imala je 15%. Mora se otvoriti "novi front" koji ce DSS staviti na mesto od svojih 6%. Brojke su neumoljive, a pravljenje koalicija je najbolja sredstvo da se drustvo orijentishe. Sa kojim djavolom je Djindjicu bilo najgore da saradjuje da bi danas pola Srbije imalo njegov lik pred ocima kada se pomisli na napredak? Nema neprijatelja, postoje samo potencijalni biraci i njihova volja koja se menja. Uzmite sve politicke faktore sa kojima se moze racunati...Treba racunati na sve. Svaka volja se da promeniti. Treba menjati ljude.

LDP nikada nije rekao koja je alternativa! Celu kampanju zasniva na negaciji, a govori da se glasa ZA. Za sta?Da oni postanu najveci. Super! Kako? S'kim u koaliciju? Nema jasne odredbe prema trenutku sadasnjem. Generalno! Koja je dobitna kombinacija, sada? Taktika, praktika, pragmatika? Koja?
JJ Beba JJ Beba 15:01 17.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

LDP nikada nije rekao koja je alternativa! Celu kampanju zasniva na negaciji, a govori da se glasa ZA. Za sta?Da oni postanu najveci. Super! Kako? S'kim u koaliciju? Nema jasne odredbe prema trenutku sadasnjem. Generalno! Koja je dobitna kombinacija, sada? Taktika, praktika, pragmatika? Koja

LDP je alternativa
pufna pufna 15:02 17.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

LDP nikada nije rekao koja je alternativa!

alternativa je da se vise priblizimo evropskim institucijama koje ce nas samim tim lakse uvesti u sfere kontrole.
Evo vidis, vise se ldp brine o Bozinom peru nego sam Boza. JEl ti to nije cudno?
alternativa je da pohapsih onoga koga traze vec godinama, jer cete smatrati za ozbiljnijeg pregovaraca nego da stalno lazes ( evo u maju cemo, pa ocemo pa necemo).
alternativa je da zivot nastavlja dalje i sa pregovorima o kosovu ( koji se nisu vodili, samo su sedeli jedni preko puta drugih) a ne tapkamo u mestu i cakamo godoa.
alternativa je da ne osiromasis jos vise i propustis voz promena zato sto ti je tesko da priznas nesto sto je de facto tako, ali to iz prizme muza koji vara zenu i ne zivi sa njom a hoce da se to zove brak je i normalna stvar, zar ne?
alternativa je da se ne uljuskavamo vise u lazima. Najteze je prestati lagati samog sebe.
alternativa je da se prestane sa rapidnim raslojavanjem drustva gde se jedni neverovatno bogate a ostatak vecinski nema ni za potrosacku korpu.
alternativa je liberalizacija trzista, bolje kamate, mogucnost da svako sa malo kreativnosti i mnogo truda moze da uspe u zivotu, a ne da preskace nenormalno visoke prepreke sa bukagijama oko nogu.
Bilo nekad Bilo nekad 16:51 17.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

pufna
LDP nikada nije rekao koja je alternativa! alternativa je da se vise priblizimo evropskim institucijama koje ce nas samim tim lakse uvesti u sfere kontrole. Evo vidis, vise se ldp brine o Bozinom peru nego sam Boza. JEl ti to nije cudno?alternativa je da pohapsih onoga koga traze vec godinama, jer cete smatrati za ozbiljnijeg pregovaraca nego da stalno lazes ( evo u maju cemo, pa ocemo pa necemo).alternativa je da zivot nastavlja dalje i sa pregovorima o kosovu ( koji se nisu vodili, samo su sedeli jedni preko puta drugih) a ne tapkamo u mestu i cakamo godoa.alternativa je da ne osiromasis jos vise i propustis voz promena zato sto ti je tesko da priznas nesto sto je de facto tako, ali to iz prizme muza koji vara zenu i ne zivi sa njom a hoce da se to zove brak je i normalna stvar, zar ne?alternativa je da se ne uljuskavamo vise u lazima. Najteze je prestati lagati samog sebe.alternativa je da se prestane sa rapidnim raslojavanjem drustva gde se jedni neverovatno bogate a ostatak vecinski nema ni za potrosacku korpu.alternativa je liberalizacija trzista, bolje kamate, mogucnost da svako sa malo kreativnosti i mnogo truda moze da uspe u zivotu, a ne da preskace nenormalno visoke prepreke sa bukagijama oko nogu.


I dalje nedostaje odgovor na pitanje KAKO.
Kako u Srbiji u kojoj radikali imaju glasova koliko imaju? Kako u Srbiji u kojoj DSS ima glasova toliko koliko imaju?
Takodje, nedostaje i ZASTO sve to Cedomir Jovanovic nije uradio kada je bio na vlasti i kada je mnogo toga od onoga sto si napisao/la u svom postu bilo lakse izvesti.
JJ Beba JJ Beba 16:56 17.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

Takodje, nedostaje i ZASTO sve to Cedomir Jovanovic nije uradio kada je bio na vlasti i kada je mnogo toga od onoga sto si napisao/la u svom postu bilo lakse izvesti.

Do ubistva zorana Đinđića Čedomir Jovanović nije bio u vladi.
Ako pitaš zašto Zoran Đinđinđć nije to sve uradio dok je bio živ, onda si maliciozan, jer vrlo dobro zaš da Zorana nije u poslu saplitao samo onaj ko žuri na brzi voz. A saplitali su ga i bukvalno, na fudbalu kada je povredio nogu, saplitali su ga kod hale Limes, i na kraju ga sapleli konačno
pufna pufna 17:39 17.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

kako:
za pocetak ne postavljati pitanja da li u evropu ili ne i ne dovoditi ih u kontekst sa Kosovom, jer uz Evropu lakse kontrolises ono sto zelis vezano za Kosovo.
Ne praviti NIF jer to nije sistemsko poboljsanje ekonomije vec presipanje para u neke netransparentne kase i koriscenje u politikantske svrhe a opterecuje budzet i obija se o nase glave.

Imati generalni stav po pitanju privatizacije bio on levi ili desni, ovako se stice utisak da se ne zna sta se zeli postici. Na kraju ti mmf kaze kako ces privatizovati. Ako im nismo duzni sto ih pitamo, a ako jesmo sta onda ima da se pitamo. I tu lezi problem - sto nama nije jasno kako stvari stoje, imamo samo nasminkanu sliku u razlicite svrhe.
Nama je najveci problem javni sektor i izvor je politickih manipulacija te je logicno sto o tome niko ne zeli da prica. ( sem ldp)
sto velja sa javnim novcem asfaltira puteve i svaki palanacki gejak izjavi ''ja cu vama puteve, struju...'' i onda naravno da imas zloupotrebu javnog novca koga i ovako nema dovoljno. te imas BIDZU, PALMU i slicne.

Ono sto je opste mesto o Srbiji je POPULIZAM i DEFETIZAM. prvo slusas populizam g17 jos od onih dana i rusenja politicki ds ( zivkovica) sa aferom Kolesar ( koji treba da je u zatvoru) ali samo da bi prikrili sopstvenu aferu ( oko nacionalne stedionice... ). I sta je nama Labus obecavao populisticki da ce porezi biti smanjeni ( iako se znalo da je to prakticno nemoguce) i nekako mu je to bila glavna okosnica kampanje jer je rusio ds ( proevropsku) svojim navodnim ekspertizmom . A kad je g17 usao u vladu, prvo sto je rekao proslo je manje od mesec dana je bilo da je smanjiti porez nemoguce jer se ''nisu stekli uslovi''.
I SAD JA VAS PITAM, GDE JE KRITICKA JAVNOST, EKONOMSKE EMISIJE, NOVINARI???
sta je bilo sa 500 000 obecavanih radnih mesta? jel se zna nesto ali stvarno oko stanja u ekonomiji u nas?

nista ,pojeo vuk magarca, a znas da ti nije bolje i onda nastupa DEFETIZAM - tipa svi su isti
e pa nisu svi isti.
nisu svi idealni, ali ako su jedni krali ( kolesar, ) ta stranka nije sistemski unistila i zaustavila napredak, dok ova kohabitacija tapka u mestu gde svako vuce na svoju stranu a privremeno prekinu rat kada treba da se dogovore oko upravnih odbora.Znači, taj je sistem upravljanja masama, uopste kolektivizam se podgreva.
Gde su institucije kad svi prete svima, sudije prete ministrima, ministri sudijama, policajci vladi, svi jedni drugima prete.

u doba dos- a nije bilo idealno, prvo zato sto ih je beskrajni broj stranaka cinilo vladu i zato sto su morali veliki ustupci da se cine.Ali si u kljucnim segmentima se priblizavao Evropi i zadobijao svoju nezavisnost ekonomsku.
Ko je bojkotovao zakon o radu? dss
ko je bojkotovao zakon o sudijama? dss
Ko nije zeleo da isporuci zlocince?dss
Ko nije mogao da se dogovori sa crnom gorom i pravio nakaradnu drzavnu zajednicu? dss
ko je primao u strnku bivse julovce ? dss
ko je u novinama napadao da vlada krade? dss
da bi posle sa odbeglim g17 ( koji je pred djindjicevu smrt bio pred sankcionisanje zbog nacionalne i likvidacije banaka kao i zbog cuvanja drzavnih rezervi po privatnim ruskim bankama izmedju drugih) pravio jos lopovskiju vladu... stvarno legalno i principijelno
nije tacka razlaza kostunice sa Djindjicem bila ta sto je Kostunica posten, a djindjic zaobilazi zakon nego oko hocemo li u evropu ili necemo.


Bilo nekad Bilo nekad 19:28 17.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

JJ Beba
Takodje, nedostaje i ZASTO sve to Cedomir Jovanovic nije uradio kada je bio na vlasti i kada je mnogo toga od onoga sto si napisao/la u svom postu bilo lakse izvesti.Do ubistva zorana Đinđića Čedomir Jovanović nije bio u vladi.Ako pitaš zašto Zoran Đinđinđć nije to sve uradio dok je bio živ, onda si maliciozan, jer vrlo dobro zaš da Zorana nije u poslu saplitao samo onaj ko žuri na brzi voz. A saplitali su ga i bukvalno, na fudbalu kada je povredio nogu, saplitali su ga kod hale Limes, i na kraju ga sapleli konačno


Govorim o Cedomiru Jovanovicu, coveku koji dok je bio na vlasti nije ucinio nista da promeni sve to o cemu danas govori.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:11 17.01.2008

Svaka cast Ivane ...

super tekst. I naravno moja preporuka

pozz
JJ Beba JJ Beba 00:27 18.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

Govorim o Cedomiru Jovanovicu, coveku koji dok je bio na vlasti nije ucinio nista da promeni sve to o cemu danas govori.

e, kapiram da tebi, kao i drugima, Sbalja bila promašaj, ništa, glupost. E vidiš meni je ona bila najbolje što je jedna vlada posle Đinđića ikada uradila.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:09 18.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidniju

LDP nikada nije rekao koja je alternativa!

Pozdravljam vas i vaš tekst. Već danima slično pitanje postavljam ostrašćenim ldpovcima na ovom blogu i, naravno, ne dobijam odgovor. Zamolim ih da više ne nabrajaju kako u zemlji ima korupcije i kako ima nezaposlenosti, i da je teško.., nego da nam konačno kažu - dakle ne ŠTA ne valja - nego KAKO treba delati da stvari pođu na bolje. Pošto je Blog B92, zaista, na svoju štetu, doživeo pravu "čedizaciju", napravio bi se uvek nakon tih pitanja pravi urnebes. Zapljušte oštre i panične reakcije, nazovi odgovori... Ali uvek bez argumenata. Samo opsene, nervoza, napala... A još kad se postavi pitanje - šta mislite, da li Č.J. prolazi u drugi krug? - dođe do pravog usijanja. Svega je tu bilo. Pozivaju se na Đinđića, prisvajaju ga kao da je bio član LDP-a(!)... Vraćaju nas opet u prošlost, u trenutke dok neki od lidera LDP još uvek nisu bili poraženi na unutarstranačkim izborima u DS. Umesto da kažu najzad, na koji način bi se bez DSS napravila većina u parlamentu, a samim tim i prilika da se dalje vodi politika progresa i priključenja EU, krene se sa slavopojkama o Č.J. koji po ovdašnjim blog-ldpovcima jedini zna, ume, može, hoće... - samo ako bi eventualno dobio glasove na izborima.
buda milic buda milic 13:38 18.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidn

Alternativa koju LDP nudi možeš da vidiš i da čuješ svaki dan.
U svim sloganima o suočavanju sa prošlošću, Kosovu, tajkunima, Evropi...

Pitanje šta je alternativa je besmisleno isto kao i pitanje: A zašto to Čeda nije uradio dok je bio na vlasti. Da bi postavio takvo pitanje čovek mora da bude zloban ili glup.

Međutim, ako te zanima način na koji će LDP sprovesti alternativu, trebalo bi da znaš da je od osnivanja LDP-a pa do sada svaka misao o alternativi trenutnom stanju uključivala i DS, sa Borisom Tadićem (u alternativnom izdanju) ili bez njega.

Sprovođenje alternative se dešava upravo na taj način što će se jalovom Borisu Tadiću i DS-u pokazati da Koštunica i podilaženje konzervativnim snagama NIJE NUŽNO!
Da će Boris Tadić moći da bude predsednik i ako se distancira od Koštunice, Tijanića i Bulatovića. A da će teško biti predsednik ako to ne uradi.

I što se mene tiče, bolje je da to shvati na predsedničkim izborima, kako ne bismo svi to morali da shvatamo na parlamentarnim izborima.
JJ Beba JJ Beba 18:39 18.01.2008

Re: Teško je i zamisliti bedniju i bestidn

Pitanje šta je alternativa je besmisleno isto kao i pitanje:

tačno. ponavljam - LDP jeste ta alternativa
nsarski nsarski 23:29 15.01.2008

Nisam bio tamo

ali kad sam ovo procitao - kao da sam bio. Svaka cast na opisu.
Izvanredan potez - riskantan i lud ko zvono, ali izvanredan! Mozda je to sve sto coveku treba. Odlucan i jasan glas iz tame da ga trgne.
Thanks man.
Doctor Wu Doctor Wu 23:48 15.01.2008

Re: Nisam bio tamo

Zar se ne kaže 'lud k'o struja' (ono, doduše, mora i da zavisi o kome je reč).

Nego, Ivane, kaćeš se ti kandiduješ? Red bi bio da i ja jednom obavim svoju građansku dužnos'.
nsarski nsarski 23:52 15.01.2008

Re: Nisam bio tamo

Zar se ne kaže 'lud k'o struja' (ono, doduše, mora i da zavisi o kome je reč).

Termin "zvono" se koristi interno medju psihijatrima:)
Ima i "sesirdzija", ali to u UK mnogo cesce (zbog Alise u z. c.)
Torpedo Torpedo 23:52 15.01.2008

Re: Nisam bio tamo

Nego, Ivane, kaćeš se ti kandiduješ? Red bi bio da i ja jednom obavim svoju građansku dužnos'.

Iz UK?
Doctor Wu Doctor Wu 23:55 15.01.2008

Re: Nisam bio tamo

Iz UK?

Bez upitnika. Pa, zadržaćemo valjda embajadu na Belgraviji.
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:57 15.01.2008

Re: Nisam bio tamo

Nego, Ivane, kaćeš se ti kandiduješ? Red bi bio da i ja jednom obavim svoju građansku dužnos'.


kad god mogu obavljam, al da se ivan kandiduje, s zadovoljstvom bih glasao i agitovao.
Boze zdravalja, pa i to da vidimo.
nestorijanac nestorijanac 10:10 16.01.2008

Bio sam tamo

ali kad sam ovo procitao /quote]

kao da NISAM.

Svaka cast na opisu.

mikimedic mikimedic 02:40 17.01.2008

Re: Nisam bio tamo

slazem se sa nsarskim.
i kao sto je djilas okretao prevrnuta kola (isti djilas koji nije bio po mom ukusu od cesme 92) ali skidam kapu, tako i tadicu skidam kapu za ovaj podatak. iskreno nisam znao.
izvanredno.
hvala vi.
steta sto nije uspelo.
ko ce da cita umrlice posle izbora?
nikolla90 nikolla90 23:29 15.01.2008

bori se

Neki su hapšeni i prebijani, krvarili i gubili godine života, neki su, eto tako, Jako i stabilno čituckali, čekajući bolje vreme (čitaj - 12. mart ) da se probiju u svom okruženju....

Svaka čast za dubok glas.
VanjaGator VanjaGator 23:32 15.01.2008

Re: bori se

Ni posle 8 godina nije se promenio. Ima dubok glas i lep stas, ali reformskog duha nigde.
Nenad M. Nenad M. 23:45 15.01.2008

Re: bori se

Jako i stabilno čituckali, čekajući bolje vreme (čitaj - 12. mart ) da se probiju u svom okruženju....

Svaka čast za dubok glas.


A premijer ( ovaj sto ga je postavio onaj sto je citao) je gostuju u Pescaniku izrazio sumnju glede finansiranja Otpora.
Bilo nekad Bilo nekad 08:49 17.01.2008

Re: bori se

nikolla90
Neki su hapšeni i prebijani, krvarili i gubili godine života, neki su, eto tako, Jako i stabilno čituckali, čekajući bolje vreme (čitaj - 12. mart ) da se probiju u svom okruženju....Svaka čast za dubok glas.



Nikolla,

kada su u septembru 2000. godine policajci upali u prostorije Otpora u Svetogorskoj 37 i pohapsili sve koji su bili tamo, ispred GSUP-a u 29. su da se za njih raspituju i pokusaju da vrse pritisak na policiju da ih puste bili Boris Tadic, Goran Svilanovic, Gaso Knezevic i jos neki ljudi. Verujem da si ti jos uvek jako mlad pa se ne secas toga. Ja se secam.
AlexDunja AlexDunja 23:30 15.01.2008

glas

Miljin tekst je te noći čitao Boris Tadić.

ima nesto u njegovom glasu, mora se priznati.
btw, hvala za ovo podsecanje, bilo je zaista
potresno. tada.
Coco Rosie Coco Rosie 23:32 15.01.2008

Re: glas

pozdrav za Milju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:49 16.01.2008

Re: glas

AlexDunja
Miljin tekst je te noći čitao Boris Tadić.

ima nesto u njegovom glasu, mora se priznati.
btw, hvala za ovo podsecanje, bilo je zaista
potresno. tada.

Kakva drama...o))
Čitam, čitam i očekujem let na mesec...premiju, otkrovenje...
Kad, ništa, samo tuš srednje topline i Koštuničin kandidat za predsednika...o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:10 16.01.2008

Re: glas

Coco Rosie
pozdrav za Milju.

Pozdrav za Coco..o)))
margos margos 23:40 15.01.2008

Hvala!

Iako je pisano po sećanju, jako je potresno.
jaca jaca 23:51 15.01.2008

secanje na tu noc

Bila clan otpora, bila te noci ispred bine, svaka cast za Miljin tekst, ali i mene da ste pitali da vam citam tekst ja bih ga rado procitala. Sta hoces Marovicu da nam porucis, kako je Boris jako hrabar, kako ima petlju, kako treba glasati za njega?? Omatorilo se Marovicu a? a? Da li ti uopste slusas sta Boris prica a sta radi danas osam godina posle te noci?
Mnogo se omatorilo Marovicu, a bio si nam tih meseci svetla tacka.
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:54 15.01.2008

Re: secanje na tu noc

Jaco, ovaj komentar nije fer. Izvini, ali stvarno nije. mogao bih da obrazlozim svoje misljenje, ali mislim da nema potrebe. ko ima usi, cuje.
nebojsam nebojsam 23:57 15.01.2008

Re: secanje na tu noc

jaca
Bila clan otpora, bila te noci ispred bine, svaka cast za Miljin tekst, ali i mene da ste pitali da vam citam tekst ja bih ga rado procitala. Sta hoces Marovicu da nam porucis, kako je Boris jako hrabar, kako ima petlju, kako treba glasati za njega?? Omatorilo se Marovicu a? a? Da li ti uopste slusas sta Boris prica a sta radi danas osam godina posle te noci?
Mnogo se omatorilo Marovicu, a bio si nam tih meseci svetla tacka.

nikolla90 nikolla90 00:02 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Ja mislim, Dejane, da nije fer prema svim onim ljudima koji su tada ginuli za ideju, danas, u ime te ideje, 3 dana pred izbore, na pijedestal dizati onoga ko je tu ideju umrtvio, onog ko danas preko upravnog odbora RTSa guši slobodu govora, ko na funkcije postavlja Balinovce i Jočiće podržavajući Koštunicu, kome ne smeta jedan Dragan Hadži-Antić u skupštini, kao "predstavnik kubanskih interesa".
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:05 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

moje oci ne videse pijedestal.
ja sam, valda naivno, skapirao da je povod obletnica, a da je citao, citao je.
ako je pijedestal to sto covek zna slova i ima lep glas, onda ja ne kapiram dobro.
s druge strane ovo bi moglo da se shvati i kao kritika. "citao si, a vidi sebe sada" odgovor je u citaocu.
tako dobar autor tretira citaoca. tera ga da misli, ne sazvace mu istinu i takvu mu je servira.
nikolla90 nikolla90 00:12 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Godišnjica je bila i prošle godine i pretprošle godine i godine pre te. A blog je danas. A izbori za par dana.

Meni ovo liči na sve, osim na kritiku..



Zaista lep čovek, sa mekim i dubokim glasom.. i to je to..
ivana23 ivana23 00:20 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

nikolla90
Ja mislim, Dejane, da nije fer prema svim onim ljudima koji su tada ginuli za ideju, danas, u ime te ideje, 3 dana pred izbore, na pijedestal dizati onoga ko je tu ideju umrtvio, onog ko danas preko upravnog odbora RTSa guši slobodu govora, ko na funkcije postavlja Balinovce i Jočiće podržavajući Koštunicu, kome ne smeta jedan Dragan Hadži-Antić u skupštini, kao "predstavnik kubanskih interesa".

Imas li prava da govoris u ime svih onih ljudi? U moje, konkretno - nemas!
nikolla90 nikolla90 00:23 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Nisam ni rekao da imam. Jer nemam. I ne govorim u njihovo ime, nego iznosim svoje mišljenje tome.
Doctor Wu Doctor Wu 00:24 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Zaista lep čovek, sa mekim i dubokim glasom.. i to je to..

Nikolla, ja bih rekao da se tebi Tadič, ipak, svidža. Mislim, onako.
nikolla90 nikolla90 00:26 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

ma, vene sečem..
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:28 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Meni ovo liči na sve, osim na kritiku..


nekom lici, nekom ne lici. svako ima svoj pamet pa s njega misli kako najbolje ume.
a sta je pesnik hteo d akaze, preostaje nam samo da nagadjamo. ja nagadjam da zle namere nema.
Torpedo Torpedo 00:29 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Nikolla, ja bih rekao da se tebi Tadič, ipak, svidža. Mislim, onako.


Nidza je sa slogana "za lepsi i bolji ... zemun" presao na "za meki i duboki ... glas". Mislim, onako.
jaca jaca 00:31 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Dejane,
Ne moras uopste da se izvinjavas, ja nemam problem da cujem tudje kritike, ali vrlo pazljivo slusam i gledam sta prica i radi Boris osam godina posle te uzasno tuzne noci, sta prica i radi posle osam godina batrganja ove nam jadne zemlje da se nadje na pravom putu. On sve ko hoce a mi ko necemo, on hoce u Evropu ali ako bi njegovi koalicioni partneri to hteli, on hoce da premijer bude iz DS ali ako njegovi koalicioni partneri to nece e pa sta on tu moze, on hoce da saradjuje sa Hagom ali eto njegovi koalicioni partneri to bas i nece, ... i da sada ne bla, bla bla, sve to mi lepo vidimo i opet ide ona prica ali ako ne glasas za Borisa ti si onda za Tomu, i opet bla, bla, bla. A glasala sam na proslim izborima za njega, sve se jako nadajuci da ce ipak shvatiti da mora da iskoraci i kaze DOSTA svojim koalicionim partnerima, ali nekako mu ne ide. I ne vise, ne nikada necu vise da biram izmedju manjeg i veceg zla , jer zlo je zlo i nema manje i vece. Ne ovoga puta , ako narod i dalje nista ne konta i ne vidi i dalje hoce pola riba a pola devojka, ako hoce u Evropu ali kao Ruska gubernija, hoce saradnju sa Hagom ali ako ikako moze da Ratko Mladic i dalje ostane heroj, hoce da je Kosovo sastavni deo Srbije ali nece 2 miliona Albanaca kao glasace i ravnopravne ucesnike u politickom i svakom drugom zivotu, ja u tome ne zelim da ucestvujem.
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:33 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

jaco, nisam ja pricao o tadicu. on je politicar. prema njemu je tesko biti nefer.
AlexDunja AlexDunja 00:40 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

tako dobar autor tretira citaoca. ter ga da misli, ne sazvace mu istinu i takvu mu je servira.

suzana suzana 01:38 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Ne nasedajte na Marovićeve naivne provokacije!

Dear Mr Maroviću opasan si k'o soda... ovo je vrhunac građanske odgovornosti u Srbiji danas.

Razumem ja tebe, stari se - povećava se konformizam na svim nivoima, nije više lako biti ''lud ko struja''... biti hrabar i odgovoran prema sebi i svom životu a i šire.
Sad je DSovski pristojno baciti dvosmislenu kosu, pa nek se o nečemu polemiše...

Da pojasnim: ti si hteo da kažeš (iliti zaokružite tačan odgovor)?
A/b]: kako je u strašnim vremenima Boris bio hrabar a danas nije (i dopuniti prazno mesto _____________...)
[b]B.
kako je u strašnim vremenima Boris bio hrabar, a sad ćemo videti posle izbora koliko će biti hrabar?

I dobro, to je legitimno jel, ali da li je odgovorno?!
I kapiram da po Amerikama i školi crpiš energiju za tako veličanstveno strpljenje i razumevanje. A i vreme je valjda neki faktor. Mnogo brzo prolazi...

Nemam ja kad da se bakćem sa dvosmislenostima ove vrste. Mnogo mi to ... labavo.
Over und out.
igipop igipop 01:52 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

ja bih rekao pod c) Boris je isti covek i sada i onda. To sto pravi kompromise je dokaz razuma a na slabosti
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 04:04 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Suzana je malo nervozna. Vredjanje je odlika gubitnika.
Ivan Marović Ivan Marović 04:16 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

jaca
Bila clan otpora, bila te noci ispred bine, svaka cast za Miljin tekst, ali i mene da ste pitali da vam citam tekst ja bih ga rado procitala. Sta hoces Marovicu da nam porucis, kako je Boris jako hrabar, kako ima petlju, kako treba glasati za njega?? Omatorilo se Marovicu a? a? Da li ti uopste slusas sta Boris prica a sta radi danas osam godina posle te noci?
Mnogo se omatorilo Marovicu, a bio si nam tih meseci svetla tacka
Znaš, Jaco, nešto razmišljam, mi Otporaši se uvek držimo zajedno i ne prcamo jedni druge, posle svega kroz šta smo prošli. Tako da ne moraš da napišeš da si bila član Otpora, Ne uklapa se stilski u ostatak teksta. Omatorilo se, naravno, ne moraš da me podsećaš, nije otporaški. Starenje je obavezno, odrastanje nije. Važi za sve, ne samo za mene.
Ivan Marović Ivan Marović 05:02 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Dejan Stanković
odgovor je u citaocu
Dejane, uvek si imao dara za književnu kritiku. Bio sam pre koju godinu na nekoj konferenciji, Brian Eno nam puštao neku muziku, pita nas kako nam se sviđa, mi svi sviđa nam se, a on veli to je komjuter komponovao, umetnost je u uhu slušaoca, a ne kompozitora.
antioksidant antioksidant 09:36 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

igipop
ja bih rekao pod c) Boris je isti covek i sada i onda. To sto pravi kompromise je dokaz razuma a na slabosti

Boris je isti covek i sada i onda. Slazem se. Neko drugi mu pise a on cita. Ako mu pise MIlja sve je OK. Ako mu pise Krstic/Kostunica/Saper/Velja Ilic/Toma NIkolic... isto je sve OK ali nekom drugom.

Inace cestitka Ivane, ovo je najbolji predizborni post na ovom blogu (a ima ih na kamare). Prirodni talenat sa dobrom skolom ocigledno daje rezultate. Vidim da Zloba nije imao sansi. Jednostavno nije ni znao sta ga je snaslo.

I za kraj - jedno pitanje. Kazes da ste nekoliko nedelja trazili nekog ko ce da cita tekst? Pretpostavljam da je jedan od kriterijuma bio da mu niko ne prepozna glas. Gde ga samo iskopaste?

Salim se.
Pozz

PS Pohvale gore su iskrene. Stvarno cenim ovaj rad.
AlexDunja AlexDunja 10:59 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Brian Eno nam puštao neku muziku, pita nas kako nam se sviđa, mi svi sviđa nam se, a on veli to je komjuter komponovao, umetnost je u uhu slušaoca, a ne kompozitora.

pisi o tome,
pliz:)) pozz
Ivan Marović Ivan Marović 18:05 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

antioksidant
I za kraj - jedno pitanje. Kazes da ste nekoliko nedelja trazili nekog ko ce da cita tekst? Pretpostavljam da je jedan od kriterijuma bio da mu niko ne prepozna glas. Gde ga samo iskopaste?
Mi smo ljudi vizionari, još smo u to vreme znali da će Boris postati predsednik. Nego, ne znam da li si primetio da na izborima 2000. jedino Otpor nije podržao Koštunicu. Opet ljudi vizionari, nego podsetite me da vam ispričam jednom kako je izgledao naš prvi sastanak sa Koštunicom u proleće 2000. Šta mu je Milja uradila!
antioksidant antioksidant 18:19 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Nego, ne znam da li si primetio da na izborima 2000. jedino Otpor nije podržao Koštunicu

Iskreno, to mi je promaklo. A koga ste podrzali? Znam da ne zastupas bojkot izbora, pa pretpostavljam da ste imali neki stav (Seselj otpada, da li je Risticevic tada bio aktivan? ).

Te 2000te, ljudi oko mene su cesto pevali "Spasi Srbiju iz ludnice, Kostunice" a mnogi od njih su bili u Otporu. Pretpostavljao sam da je to kolektivna podrska, ali ako ti kazes drugacije, nema razloga da ti ne verujem.

I sto se tice vizija, sta kazes za pocetak februara? Ja nisam neki optimista
JJ Beba JJ Beba 18:23 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Nego, ne znam da li si primetio da na izborima 2000. jedino Otpor nije podržao Koštunicu

kolko se ja sećam, jedini koji nije hteo da prizna Otpor je bio Koštunica i jedini nije hteo da potpiše ono "Ko izda pizda"
Sad znamo i zašto.
ivana23 ivana23 18:29 16.01.2008

Ivane, gde je

Ivan Marović Ivan Marović 18:40 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

suzana
Ne nasedajte na Marovićeve naivne provokacije!
Ne brini, Suzana, provokacije su naivne, tako da će na njih nasesti samo naivni. A kako su svi posetioci mog bloga prefrigani i premazani svim bojama, bojazni nema da će neko nasesti. To je između ostalog i razlog zašto se neću kandidovati na ovim izborima. Jednostavno odmah će me provaliti. Zato čekam još koju deceniju da svi omatore i posenile, a onda dolazi mojih pet minuta. Dobro kažeš - vreme je valjda neki faktor.
Ivan Marović Ivan Marović 19:13 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

antioksidant
Iskreno, to mi je promaklo. A koga ste podrzali?
U to vreme mi smo govorili: "Na ovim izborima naš kandidat je Slobodan Milošević i on mora da izgubi." Nismo podržali Koštunicu, uprkos pritisku iz DOS-a. Evo jednog linka iz avgusta 2000, kao što vidiš nema podrške.
antioksidant antioksidant 20:20 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

"Na ovim izborima naš kandidat je Slobodan Milošević i on mora da izgubi."

Ko to kaze da anti kampanja nema smisla> sad sam tek ukapirao Tadica sto celokupnu kampanju zasniva na prici : "Ako ne ja onda radikali!".
A link govori o jedinstvu opozicije (pa ako oni izberu Kostunicu neka bude KOstunica...)

A zasto sad peres ruke od Kostunice? Neces valjda tako i Tadica da se odrices za 10 godina? Ja sam 2000te podrzao Kostunicu jer je bio najsmislenija opcija. To si radio i ti. Sad mi je Tadic nedovoljno definisan za prvi krug.

Inace ne rece mi ssta prognoziras za februar?
Ili je prerano za prognoze?
Ivan Marović Ivan Marović 20:33 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Ja sam 2000te podrzao Kostunicu jer je bio najsmislenija opcija. To si radio i ti.
Nije tačno. Ja lično sam na tim izborima glasao za Miloševića. A link govori o jedinstvu opozicije, tada su bila dva kandidata, dva Vojislava od kojih je samo jedan bio Koštunica, a mi nismo podržali ni jednog ni drugog.

Inače za februar prognoziram sneg.
antioksidant antioksidant 21:16 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

Inače za februar prognoziram sneg

Nadam se da si stvarno vidovit posto idem na zimovanje.
Ja lično sam na tim izborima glasao za Miloševića
Vidim da cu morati jos puno da ucim o politici posto ovo nikako ne razumem (a talentovaniji i skolovaniji si od mene u tome, pa definitivno ja moram napredovati (ili je ovo taktika da me ubedis da glasam za Tadica/Velju/Nikolica posto sam ja protiv njih?). U stvari, kupicu tvoju igricu pa da vezbam. Noc
Ivan Marović Ivan Marović 21:51 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

antioksidant
Vidim da cu morati jos puno da ucim o politici posto ovo nikako ne razumem
Moraćeš još puno da učiš, ali nemoj od mene, to ti je moj savet. Ja sam glasao za Miloševića, jer sam u to vreme bio u vojsci, pa su nam listići naknadno prepravljeni zbog slovnih grešaka.
jaca jaca 21:55 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

mi Otporaši se uvek držimo zajedno i ne prcamo jedni druge, posle svega kroz šta smo prošli. Tako da ne moraš da napišeš da si bila član Otpora,



Marovicu, zaista mi nije bila namera da te prcnem, kako ti velis, I lepo si rekao, starenje je obavezno, odrastanje nije. I ne vidim zasto ne bih rekla da sam bila otporas. A lepo zboris i ono, umetnost je u uhu slusaoca, a ne kompozitora. Veoma jasno si video stvari pre osam godina, ali otupela ti ostrica. Ali i dalje te volim zbog onoga sto si uradio pre osam godina.
Ivan Marović Ivan Marović 22:13 16.01.2008

Re: secanje na tu noc

jaca
Veoma jasno si video stvari pre osam godina, ali otupela ti ostrica. Ali i dalje te volim zbog onoga sto si uradio pre osam godina.
A sad pošto se ne bavim politikom, nego video igrama, voliš me još više, jel' da? Što se oštrice tiče, treba da me vidiš kako sam oštar sa programerima i dizajnerima.
Red Devil Red Devil 01:01 17.01.2008

Re: secanje na tu noc

"ja bih rekao pod c) Boris je isti covek i sada i onda. To sto pravi kompromise je dokaz razuma a na slabosti"

Konacno jedan glas razuma...
doktorka doktorka 01:02 17.01.2008

Re: secanje na tu noc

Ivan Marović

antioksidantI za kraj - jedno pitanje. Kazes da ste nekoliko nedelja trazili nekog ko ce da cita tekst? Pretpostavljam da je jedan od kriterijuma bio da mu niko ne prepozna glas. Gde ga samo iskopaste?Mi smo ljudi vizionari, još smo u to vreme znali da će Boris postati predsednik. Nego, ne znam da li si primetio da na izborima 2000. jedino Otpor nije podržao Koštunicu. Opet ljudi vizionari, nego podsetite me da vam ispričam jednom kako je izgledao naš prvi sastanak sa Koštunicom u proleće 2000.
Šta mu je Milja uradila!


pa sta bi sa vashom vizijom danas? onda ste bili protiv kostunice, a sada ste za coveka koji podrzava kostunicu. mislim na tadica. ili ja gresim ? sudeci po onome sto pisete, rekla bih da sam u pravu. sada smo culi protiv koga je bio otpor , a da li biste nam mogli reci za koga je bio , pa cu vam ja napisati sta je djindjic rekao u vezi predloga da kostunica bude predsednik.
nikson nikson 01:26 17.01.2008

Re: secanje na tu noc

doktorka
Ivan Marović

antioksidantI za kraj - jedno pitanje. Kazes da ste nekoliko nedelja trazili nekog ko ce da cita tekst? Pretpostavljam da je jedan od kriterijuma bio da mu niko ne prepozna glas. Gde ga samo iskopaste?Mi smo ljudi vizionari, još smo u to vreme znali da će Boris postati predsednik. Nego, ne znam da li si primetio da na izborima 2000. jedino Otpor nije podržao Koštunicu. Opet ljudi vizionari, nego podsetite me da vam ispričam jednom kako je izgledao naš prvi sastanak sa Koštunicom u proleće 2000.
Šta mu je Milja uradila!


pa sta bi sa vashom vizijom danas? onda ste bili protiv kostunice, a sada ste za coveka koji podrzava kostunicu. mislim na tadica. ili ja gresim ? sudeci po onome sto pisete, rekla bih da sam u pravu. sada smo culi protiv koga je bio otpor , a da li biste nam mogli reci za koga je bio , pa cu vam ja napisati sta je djindjic rekao u vezi predloga da kostunica bude predsednik.


za doktorku je najvaznije biti protiv. uvek postoji unutrasnji i spoljni neprijatelj vodite racuna. na ovim izborima se glasa ZA Borisa, a ne protiv Nikolica
Miriam Miriam 01:40 17.01.2008

Re: secanje na tu noc

ivana23

nikolla90Ja mislim, Dejane, da nije fer prema svim onim ljudima koji su tada ginuli za ideju...........


Ideju???????????

antioksidant antioksidant 08:40 17.01.2008

Re: secanje na tu noc

Ja sam glasao za Miloševića, jer sam u to vreme bio u vojsci, pa su nam listići naknadno prepravljeni zbog slovnih grešaka

Ah, da. Vidis taj detalj sam zaboravio. Pa ti si prosao kao ja.
Moraćeš još puno da učiš, ali nemoj od mene, to ti je moj savet.

Ne Ivane. Pocetni post me samo ucvrscuje u nameri da ucim od najboljih.
Pozdrav i treniraj naslednike (ako stignes od igrica). Trebace ti tak'i kao ti za 10 godina (rekao si za deset godina se aktiviras/vracas?).
ivana23 ivana23 09:56 17.01.2008

Re: secanje na tu noc

Miriam

ivana23
nikolla90Ja mislim, Dejane, da nije fer prema svim onim ljudima koji su tada ginuli za ideju...........Ideju???????????

Samo mi nije jasno otkud moj nick u ovom postu!?
Sve se nesto pobrkalo...
Ivan Marović Ivan Marović 16:23 17.01.2008

Re: secanje na tu noc

doktorka
pa sta bi sa vashom vizijom danas? onda ste bili protiv kostunice, a sada ste za coveka koji podrzava kostunicu. mislim na tadica. ili ja gresim?
Nije pitanje da li Tadić podržava Koštunicu nego da li Koštunica podržava Tadića. Jer ako Koštunica podržava Tadića i ja podržavam Tadića, onda smo Koštunica i ja na istoj strani. Ako pak Tadić podržava Koštunicu, a ja podržavam Tadića, onda ne samo da ja i Koštunica nismo na istoj strani, nego Tadić i ja nismo na istoj strani. Dakle, iz pukog podržavanja se ne može izvući nikakav zaključak. Jedini ispravan način je da se ide unazad, da se pitanje preformuliše iz "Koga ja podržavam?" u "Ko podržava mene?" To je moja vizija, kandidatura za predsednika Srbije na izborima 2020.
jaca jaca 22:14 17.01.2008

Re: secanje na tu noc

A sad pošto se ne bavim politikom, nego video igrama, voliš me još više, jel' da? Što se oštrice tiče, treba da me vidiš kako sam oštar sa programerima i dizajnerima.



A bio si lep u onoj crnoj, rokerskoj, koznoj jakni, lud ko struja, brz i britak. I molim te od sada pisi samo o video igricama.
Belius Belius 00:03 16.01.2008

Vrlo simbolika

Voleo bih da smo svi svesni važnosti izbora koji nas čekaju. Poslednja lekcija je bila letos kada je Nikolić par dana bio predsednik skupštine.

Njima je dovoljno da jednom pobede. Ne želim da sutra ni jednog jedinog trenutka žalim „što sam pustio” Tomu da svoj veštački osmeh pretvori u stvarni. Na izbore pa na slavu.

irvas irvas 00:25 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Belius
Voleo bih da smo svi svesni važnosti izbora koji nas čekaju. Poslednja lekcija je bila letos kada je Nikolić par dana bio predsednik skupštine.

i? koliko je jos lekcija potrebno da bi srbi konacno razumeli?
VanjaGator VanjaGator 00:28 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika



kad se kandidati budu jasno razlikovali mozda i izadjem u 2. krug.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:40 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

kad se kandidati budu jasno razlikovali mozda i izadjem u 2. krug.

nemoj tako! pa boris je lepsi...
nikolla90 nikolla90 00:45 16.01.2008

"Čiji je veći?"

"Vucic: Izgubices !
Tadic: Pobedicu !
Vucic: Izgubices !
Tadic: Pobedicu !
Vucic: Pobedice Srbija a ti ces da izgubis !
Tadic: Pobedice Srbija a ti ces da izgubis !
Vucic: Pobedice Srbija a ti ces da izgubis !
Tadic: Ja cu da pobedim tebe!
Vucic: A ti da pobedis mene neces...
Tadic: Ja tebe uvek pobedim!
Vucic: Mene mozes al' Srbiju ne mozes !
Tadic: Nemoj da pricas..
Vucic: Srbija ce tebe pobediti!"


Za ovog da glasam? nikad.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:48 16.01.2008

Re: "Čiji je veći?"

Za ovog da glasam? nikad.

za kog Ovog? da neces za Tomu? govorimo o drugom krugu, ok?
Belius Belius 00:50 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

irvas
i? koliko je jos lekcija potrebno da bi srbi konacno razumeli?


Potrebno je da više od polovine građana Srbije (koji nisu samo Srbi) bude jasno demokratski orjentisano i ima tako razvijenu samosvest da ne može da kaže: „nek’ dođu malo radikali na vlast, da se demokrate dozovu pameti”.

UŽASNO je VAŽNO da pred lokalne (i parlamentarne) izbore i narastajućim nacionalizmom, barem funkcija predsednika ostane sigurno u demokratskim rukama.
Torpedo Torpedo 00:52 16.01.2008

Re: "Čiji je veći?"

Za ovog da glasam? nikad.

Pitanje je da li Nidza uopste ima pravo da glasa... doduse usli smo u 2008-mu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:55 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

UŽASNO je VAŽNO da pred lokalne (i parlamentarne) izbore i narastajućim nacionalizmom, barem funkcija predsednika ostane sigurno u demokratskim rukama.

vidis....i premijer je mogao da bude u demokratskim rukama...a nije.
Belius Belius 00:57 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

kad se kandidati budu jasno razlikovali mozda i izadjem u 2. krug.

VanjaGator,
molim te da izađeš barem u drugom krugu.

Nisam član nijedne partije, samo se plašim da nismo svesni šta sve bujica oko Kosova može da izbaci na površinu. Kriza je najpogodnije tle za tiraniju, znam, jednu smo preživeli.
irvas irvas 01:04 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Belius

Potrebno je da više od polovine građana Srbije (koji nisu samo Srbi) bude jasno demokratski orjentisano i ima tako razvijenu samosvest da ne može da kaže: „nek’ dođu malo radikali na vlast, da se demokrate dozovu pameti”.

znaci opet da biramo izmedju dva zla.
Belius
UŽASNO je VAŽNO da pred lokalne (i parlamentarne) izbore i narastajućim nacionalizmom, barem funkcija predsednika ostane sigurno u demokratskim rukama.

demokratskim? mislis u rukama demokratske stranke?
VanjaGator VanjaGator 01:06 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Glasam ja u 1. krugu, a o mojoj podršci za 2. krug Tadić mora da se izjasni. Da uputi jasnu poruku glasačima LDP da je Koštuničin kraj blizu. Da se sa Koštunicom i njegovom bagrom ne može u Evropu. Videćemo čiju će podršku tražiti. Moja odluka će biti vrlo laka. Trenutni premijer i ja sigurno nećemo glasati za istog čoveka.

Moj glas Toma neće dobiti, ali ga neće dobiti ni Tadić, samo zato što nije Toma. Mora nešto više da ponudi od toga.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:11 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Moj glas Toma neće dobiti, ali ga neće dobiti ni Tadić, samo zato što nije Toma. Mora nešto više da ponudi od toga.

nema vise od toga - ima toma ili boris. to je tvoja stvarnost. to je ono sa cim ces ziveti i sto ce ti krojiti svaki dan. da li me pratis?!
Torpedo Torpedo 01:13 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

da li me pratis?!


Tesko, zaslepilo ga sunce...
Belius Belius 01:29 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

irvas
znaci opet da biramo izmedju dva zla... demokratskim? mislis u rukama demokratske stranke?


Govorim ono što mislim. Nisam član nijedne partije. Ili kapiraš o čemu pričam, ili je besmisleno da se dalje razjašnjavamo.
Doctor Wu Doctor Wu 01:35 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

crnogorska nacionalna zajednica
iz Beograda, pozvala je danas sve crnogorce koji žive u Srbiji
da na predsjedničkim izborima u Srbiji
svoj glas daju
Č e d o m i r u J o v a n o v i ć u.

A Đetići iz Crvenke pozvali lokalce da glasaju za Pastora. Opet brat na brata.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:38 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika, 8% za Č.J.

To je jedina šansa da odnosi Srbije i Crne Gore budu potpuno normalizovani i na nivou
kako dolikuje dvema državama i njihovim gradjanima.

Na izborima Č.J. dobije 7-8% glasova i odnosi dve zemlje se normalizuju?! Vi to zbijate šalu na račun vašeg lidera? Ne verujem da bi se oduševio time kako ga podržavate.
ivana23 ivana23 01:46 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Doctor Wu
crnogorska nacionalna zajednicaiz Beograda, pozvala je danas sve crnogorce koji žive u Srbijida na predsjedničkim izborima u Srbijisvoj glas dajuČ e d o m i r u J o v a n o v i ć u.
A Đetići iz Crvenke pozvali lokalce da glasaju za Pastora.
Opet brat na brata.

Заједница Румуна у Србији подржала Бориса Тадића
Вршац, 15. јануара 2008.

Генерална дирекција Заједнице Румуна у Србији подржала је данас председникa Бориса Тадића.

Према речима председника Заједнице Јона Чизмаша и републичког посланика Јона Магде, "Тадић је непоколебљив и способан државник који има снаге, визије и мудрости да предводи Србију на европском путу".

"Јануарски председнички избори су својеврстан референдум за будућност Србије, за европске интеграције, јачање стандарда и квалитета живота, сигурност и безбедност сваког грађанина. Нема назад, ово је храбра одлука и једини праведан пут", рекао је председник Чизмаш.

(Извор: Бета)
irvas irvas 01:48 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Belius
Govorim ono što mislim. Nisam član nijedne partije. Ili kapiraš o čemu pričam, ili je besmisleno da se dalje razjašnjavamo.

kapiram o cemu pricas i slazem se, glupo je da se dalje razjasnjavamo.
pogotovo ne na ovom "koska" postu namenjenom za nekakvo eksperimentisanje sa javnim mnjenjem.

marovic opet pokazuje da je izgubio ostricu po kojoj ga svi pamte.
valjda ce jedan put nauciti da se od stare slave ne zivi. barem ne u politici.

over and out.
Supermod Supermod 02:13 16.01.2008

objašnjenje

Korisniku sentinel26 brisan je komentar zbog toga što identičan komentar ostavlja na više blogova. Dupliranje komentara se tretira kao spamovanje i korisnik koji to bude ponavljao biće sankcionisan.
sentinel26 sentinel26 02:20 16.01.2008

Re: objašnjenje

Supermod
Korisniku sentinel26 brisan je komentar zbog toga što identičan komentar ostavlja na više blogova. Dupliranje komentara se tretira kao spamovanje i korisnik koji to bude ponavljao biće sankcionisan.

Na ovom blogu nije (od mene) bilo duplog komentara, a ako je negdje drugde, izvinjavam se dotičnom domaćinu bloga i supermodu nije bilo zlonamjerno.


Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 04:08 16.01.2008

Re: objašnjenje

Partija zove. Procenti su niski, odlaze lokalni odbori itd. It's not going very well. Borba se nastavlja svim sredstvima. Ovog puta spamovanjem. What's next??
Ivan Marović Ivan Marović 04:46 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

irvas
marovic opet pokazuje da je izgubio ostricu po kojoj ga svi pamte.
valjda ce jedan put nauciti da se od stare slave ne zivi. barem ne u politici.
Irvas opet pokazuje da nije bitno ono što jeste nego ono što se hoće. Valjda će jedan put naučiti da se Marović ne bavi politikom nego pravljenjem video igara, a tu sam oštriji nego ikada.
irvas irvas 04:57 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Ivan Marović
Irvas opet pokazuje da nije bitno ono što jeste nego ono što se hoće. Valjda će jedan put naučiti da se Marović ne bavi politikom nego pravljenjem video igara, a tu sam oštriji nego ikada.

verujem ti.
nego cemu onda ovaj blog?
jel to pripremas teren za povratak u politiku posle 40-te kao sto si obecao?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 05:07 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Irvas za zalaze za demokratiju u kojoj ce on da odlucuje kad ce neko da postavi blog. Uz obrazlozenje naravno. Covek postavio blog pa sta. Pogledaje ostale blogove, pre i posle Ivanovog. Sve vrvi od prizemne i ocajne LDP propagande. Ivanov blog je pravo osvezenje u moru bezmislenih blogova pred ove izbore. Problem je sto je i on bacen u blato dosadnom predizbornom kapmanjom koju LDP vodi na ovom blogu. Ako neko ne pohvali vaseg lidera odmah mu stavljate zig. Podsecate me na Miru, Slobu i Seselja. I oni su se tako ophodili prema svojim neistomisljenicima.

Laku noc. Idem da gledam tenis
irvas irvas 05:16 16.01.2008

Re: Vrlo simbolika

Vasa S Tajcic
Irvas za zalaze za demokratiju u kojoj ce on da odlucuje kad ce neko da postavi blog. Uz obrazlozenje naravno. Covek postavio blog pa sta. Pogledaje ostale blogove, pre i posle Ivanovog. Sve vrvi od prizemne i ocajne LDP propagande. Ivanov blog je pravo osvezenje u moru bezmislenih blogova pred ove izbore. Problem je sto je i on bacen u blato dosadnom predizbornom kapmanjom koju LDP vodi na ovom blogu. Ako neko ne pohvali vaseg lidera odmah mu stavljate zig. Podsecate me na Miru, Slobu i Seselja. I oni su se tako ophodili prema svojim neistomisljenicima. Laku noc. Idem da gledam tenis

ej vaso, ajde smiri se malo leba ti.
ko ovde govori o LDP-u molim te?
kakve veze ima moje pitanje marovicu sa LDP-om ili bilo kojom drugom politickom opcijom?
drugo, pitanje koje sam postavio nema apsolutno nikakve veze sa time da li ja zelim da spocitavam bilo kome sta treba da se pise a sta ne.
uostalom sta ja imam tebi da se pravdam uopste. ivan neka odluci da li ce da odgovori na postavljeno pitanje ili ne. cak iako ne odgovori, nije bitno uopste, kapis?

i

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana