Porodica

Oprostiti DS-u, i dati im glas, ipak?

Srđan Fuchs RSS / 04.12.2011. u 10:36

iliti, pod radnim naslovom: šta treba da se dogodi pa da arogantni DS-političari dobiju, ponovo, moj glas na predstojećim izborima?

images?q=tbn:ANd9GcTf6M3KRTbqWW07nUK5xzJSx_h2e5McbreBcyIEZDd92Wsp8kLnxAGlavni utisak kada se ulazi u Srbiju iz Evrope, sa Zapada odnosno, bilo kopnom bilo vazduhom, jeste da se ulazi u veoma, veoma siromašnu državu. O tome svedoči duboki, opipljivi mrak koji vlada između Surčina i Beograda, ili teška tmina sa prigušenim, siromašnim uličnim osvetljenjima na tri jedine tačke od granice do prestonice severne provincije: samo oko Subotice, Bačke Topole i Vrbasa. Oko svega drugog gospodari duboka tama, noću, a danju su to tužne, ruševne, posivele, posivele ruine. To je glavni utisak, kada pristižete sa evropskog tla železnicom koja je celim putem kroz kontinent besprekorno stizala i polazila na vreme dok je na 90 siromašnih kilometara srpske teritorije uspela da napibirči 30 minuta kašnjenja?! - utisak Srbije, duboko zagazivše u XXI stoleće.

Pre nego što se upustim u dalju introspekciju, pošto vidim da je u Srbiji omiljeni sport prebacivanje odgovornosti s jedne na drugu stranu a ulazimo u izbornu godinu, želim da moje polazno stanovište bude kristalno jasno - za jedinog i odgovornog krivca za očajno stanje u državi doživljavam i vidim isključivo dežurnu vlast - Demokratsku stranku iz Beograda (sa specifičnim iskrivljenim  urođeno isfoliranim akcentom pri izgovoru poslednje reči ;) ).

Samo kratka digresija na početku, i da kažem da me je na ovaj mrežni unos isprovocirao arogantni pamflet Bojana Pajtića, koji ovih dana kruži po Novom Sadu, sa mapom grada i od stranke učinjenog i doprinesenog na nivou grada, podaci na osnovu kojih bismo mi morali pokloniti Demokratskoj stranci i drugi uzastopni mandat.

Ono što Srbiji, odnosno srpskom elektoratu, očigledno nedostaje ogledano je u generalnom odsustvu sposobnosti individualnog rasuđivanja; tačnije, u istreniranoj sklonosti elektorata da ne rasuđuje individualno već kolektivno, odnosno da prihvati nešto što mu je unapred skuvano i zgotovljeno u "narodnim kujnama" (ima ko je plaćen i ko će to da radi za vas, rajo). Drugim rečima, srpski elektorat kao da nije svestan snage i važnosti svog glavnog demokratskog oruđa moći - slobodnog glasa kojim mu je dato da raspolaže prilikom izbora.

Demokratska stranka je uradila mali broj dobrih stvari za građanstvo u užem smislu i za narod u najširem značenju te reči,  u smislu rekonstrukcije dečjih igrališta, sportskih terena i usklađenja velikih zelenih površina, good work boys, for that! Šokantni su međutim podaci, barem na lokalnom nivou Bačkog okruga, ovde kod nas, da je u periodu ničim uzurpirane vladavine DS-a izgrađeno i rekonstruisano 222 objekta religiozne namene, dok svega oko stotinjak i manje objekata zdravstvene namene (?). Lokali se po gradu tužno zatvaraju, pola SPENS-a zvrji prazno, recimo, Pajtićev pamlfet govori o otpočetim biznisima, a nigde ne pominje broj zatvorenih preduzeća (?!). Uopšte, u Bačkoj Pajtić gradi lik obožavanog, preduzimljivog, sposobnog, lidera sa vizijom - stvar koja ne bi bila loša po sebi da se ne tiče samo Pajtića i njegovog kruga, a ne naroda kao takvog... Druga stvar, ono što Demokratska stranka kolektivno i gospodin Pajtić pojedinačno uzimaju sebi u prilog kao ne znam kako zapanjujuće dobar učinak su, u suštini, najelementarnije stvari koje bi svako od nas preduzeo da je na poziciji da upravlja i odlučuje na višem nivou.

Dobro, mislim da je dobro da sam napravio stanku sa kuckanjem, pošto mi je osnovna namera da napišem tekst tako da bude miran, odnosno da ne pobuđuje bes, iako ima puno prostora za to.

Neću previše dužiti sa negativnim aspektima DS-vladavine, pošto je i više nego jasno da svaki pojedini čitaoc na mreži može navesti sigurno jedan rđav primer iz vlastitog iskustva, i da nemam ja šta tu da pametujem. Kada bih tražio suštinu onoga što meni lično smeta u vladavini Demokratske stranke, ona bi se ogledala u tome da je društvo koje je stvoreno pod dirigentskom palicom dotične jedno društvo u kojem pravo i šansu na uspeh imaju samo njima servilni likovi, drugim rečima, šlihtare - da upotrebim pank-žargon Ulice.

Šta je ono što ja želim od Demokratske stranke da bih njenim kandidatima prepustio svoj glas? Želim pre svega izvinjenje. Želim da njeni lideri stanu pred javnost i da se jasno i glasno izvine za sve propušteno. Drugo što želim je da se ne grade kultovi ličnosti, jer to blage veze s demokratijom nema. Mogu da shvatim da je politika kao droga i da je političarima potrebno, uostalom kao i svakome, da budu ne znam koliko voljeni, ali da se tako očigledno stvara kult ličnosti, kao što je Pajtić učinio na svom pamfletu, i više je nego uvreda inteligencije prosečnog srpskog glasača. Treće, želim da Demokratska stranka prestane sa, očigledno, dugogodišnjom praksom potenciranja svojih poslušnika pa barem koliko oni nekompetentni bili, ali eto, u partiji su. Mogu da prihvatim da vode ovu državu ali tako što neće sebe i svoje prizemne i kratkoročne interese staviti iznad državnog i nacionalnog interesa.

Thanks, be fine. 

sada sam smandrljao tekst, ali nema veze, čini mi se da je poenta uočena.

 

 

 



Komentari (197)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BigBadWolf BigBadWolf 10:46 04.12.2011

Oprostiti DS-u, i dati im glas, ipak?

Ne, hvala.
apectator apectator 10:59 04.12.2011

Re: Oprostiti DS-u, i dati im glas, ipak?

Šokantni su međutim podaci, barem na lokalnom nivou Bačkog okruga, ovde kod nas, da je u periodu ničim uzurpirane vladavine DS-a izgrađeno i rekonstruisano 222 objekta religiozne namene, dok svega oko stotinjak objekata zdravstvene namene

Ako koza laže, rog ne laže.
marta l marta l 11:55 04.12.2011

Re: Oprostiti DS-u, i dati im glas, ipak?

u periodu ničim uzurpirane vladavine DS-a izgrađeno i rekonstruisano 222 objekta religiozne namene


a mozda da ne oprostimo odeljenju zaduzenom za oprastanje? ili su se mozda opirali, ali neko nametnuo rekonstrukciju 222, a oni nece, a ovi mora, a oni pa dobro kad mora....
hram u beogradu bljesti kao kazino u Vegasu
sevarlica sevarlica 19:59 04.12.2011

Re: Oprostiti DS-u, i dati im glas, ipak?

BigBadWolf
Ne, hvala.


Jednom se zeznuh i NIKAD više!!!
Glasaću i za Hitlera ali za njih više NE!!!
BigBadWolf BigBadWolf 20:22 04.12.2011

Re: Oprostiti DS-u, i dati im glas, ipak?

Eh, da je samo jednom... :(

Ali dosta je bilo.
milandjuk milandjuk 10:51 04.12.2011

Beli....

.....glas :)
Ajde sada stranacki puleni pitajte koji je program tog belog glasa, pa nema ga jer je i takav bolji od ove vase tri sijalice.
cult cult 11:00 04.12.2011

Balkan express

Glavni utisak kada se ulazi u Srbiju iz Evrope, sa Zapada odnosno, bilo kopnom bilo vazduhom, jeste da se ulazi u veoma, veoma siromašnu državu.


Moram da primetim da se odlazak u veoma, veoma siromašnu državu primećuje još na bečkom sudbanhofu kada se, prolazeći pored perona sa vozovima koji izgledaju svemirski sa aspekta srpskih železnica, prilazi peronima sa kompozicijama koje idu na ukleti Balkan. Žuti oronuli rumunski vozovi sa vrećama za kafu i krompir na prozorima umesto zavesa i maslinasti vagoni Železnica Srbije u koje jednostavno ne želiš da udješ jer strašno podsećaju na večitu propast, raspadnutost, zardjalost i nedostatak ambicije da se u odredištima u koja ti vozovi idu išta ikad promeni.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:37 04.12.2011

Re: Balkan express

Žuti oronuli rumunski vozovi sa vrećama za kafu i krompir na prozorima umesto zavesa i maslinasti vagoni Železnica Srbije u koje jednostavno ne želiš da udješ jer strašno podsećaju na večitu propast, raspadnutost, zardjalost i nedostatak ambicije da se u odredištima u koja ti vozovi idu išta ikad promeni.

Каква буџетска рупа, створена за крађе... Па није улога фирме то што пише на њој, када је фирма јавна.
maksa83 maksa83 15:39 04.12.2011

Re: Balkan express

Каква буџетска рупа, створена за крађе... Па није улога фирме то што пише на њој, када је фирма јавна.

A šta bi tek rekao da si video Titov Plavi voz...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:15 04.12.2011

Re: Balkan express

maksa83
A šta bi tek rekao da si video Titov Plavi voz...

Нисам видео, али иако су то мали трошкови, битан је сигнал да се штеди. Тако, без обзира што ће рећи да је куповина лимузина небитна по буџет у целости (ал' мало по мало постаје битно), штедња ту даје сигнал целом апаратусу да се стеже каиш. А стезање каиша је неминовно.
freehand freehand 16:21 04.12.2011

Re: Balkan express

cult
Glavni utisak kada se ulazi u Srbiju iz Evrope, sa Zapada odnosno, bilo kopnom bilo vazduhom, jeste da se ulazi u veoma, veoma siromašnu državu.


Moram da primetim da se odlazak u veoma, veoma siromašnu državu primećuje još na bečkom sudbanhofu kada se, prolazeći pored perona sa vozovima koji izgledaju svemirski sa aspekta srpskih železnica, prilazi peronima sa kompozicijama koje idu na ukleti Balkan. Žuti oronuli rumunski vozovi sa vrećama za kafu i krompir na prozorima umesto zavesa i maslinasti vagoni Železnica Srbije u koje jednostavno ne želiš da udješ jer strašno podsećaju na večitu propast, raspadnutost, zardjalost i nedostatak ambicije da se u odredištima u koja ti vozovi idu išta ikad promeni.

Au, da: taj kulturološki šok kad iz "Bečkih simfoničara", ili tako nekog voza koji je pičio od Sarbrikena do Beča (i to po sećanju), ili tako nekako, na (čini mi se, ipak) Vestbanhofu pređeš u "Avala ekspres"...
Jao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:43 04.12.2011

Re: Balkan express

Glavni utisak kada se ulazi u Srbiju iz Evrope, sa Zapada odnosno, bilo kopnom bilo vazduhom, jeste da se ulazi u veoma, veoma siromašnu državu.



Au, da: taj kulturološki šok kad iz "Bečkih simfoničara", ili tako nekog voza koji je pičio od Sarbrikena do Beča (i to po sećanju), ili tako nekako, na (čini mi se, ipak) Vestbanhofu pređeš u "Avala ekspres"...
Jao.


Ima i ona 2 svecka simfonicara iz Beca samo jos da ukljuce postojeci erkondisn na 39+
angie01 angie01 20:22 04.12.2011

Re: Balkan express

Glavni utisak kada se ulazi u Srbiju iz Evrope, sa Zapada odnosno, bilo kopnom bilo vazduhom, jeste da se ulazi u veoma, veoma siromašnu državu.


a pri tome, veoma, veoma bogatih predstavnika & ljubitelja ds i ostalih u kombinaciji!

ono, potpuno dva sveta u realnom vremenu, k'o tvajlajt zoun, jedan obicni ljudi i drugi- vlas'!

tako da, mrak-ne hvala!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:28 05.12.2011

Re: Balkan express

cult
Žuti oronuli rumunski vozovi sa vrećama za kafu i krompir na prozorima umesto zavesa i maslinasti vagoni Železnica Srbije u koje jednostavno ne želiš da udješ jer strašno podsećaju na večitu propast, raspadnutost, zardjalost i nedostatak ambicije da se u odredištima u koja ti vozovi idu išta ikad promeni.


lepa, poetična i sumorna rečenica.
mariopan mariopan 11:02 04.12.2011

Ne oprostiti DS-u i ne dati im glas

NE.

Nisu oni nestašna deca koja su se malo zaigrala pa da im opraštam, ovo što su uradili svima nama je neoprostivo.
Pošto se ponašaju kao da znaju da su završili sa politikom na neodređeno buduće vreme, pa ubrzano i nemilice troše i grabe ono malo para što imamo ili što smo uzajmili, bahate se, mere nemaju, računajući da će neko drugi posle njih morati da spašava narod od gladi - možda bi samo to bio razlog da im dam glas pa da sami pokusaju pomije koje su nama spremili, kada počne da radi motka, metla, lopata...šta ko do'vati....razmisliću.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:18 04.12.2011

Re: Ne oprostiti DS-u i ne dati im glas

Ja ne bih a vi kako hocete.

Jer

- ne treba da budu nagradjeni jos jednim mandatom za ovoliku nesposobnost;
- tako ispada da imamo jednopartijski sistem uz izgovor - ostali su jos gori;
- kakvi ce tek oni gadni biti u narednim mandatima ako im se na svim sledecim izborima oprasta uz taj izgovor;
- sledecih 50 godina njima oprastati i nagradjivati ih zato sto su drugi jos gori;
- da li je zaista neko drugi gori od razbaskarenih, sigurnih u reizbor, nekaznjenih tj nagradjenih ovih trenutno na vlasti?

sevarlica sevarlica 09:31 06.12.2011

Re: Ne oprostiti DS-u i ne dati im glas

apacherosepeacock
Ja ne bih a vi kako hocete.

Jer

- ne treba da budu nagradjeni jos jednim mandatom za ovoliku nesposobnost;
- tako ispada da imamo jednopartijski sistem uz izgovor - ostali su jos gori;
- kakvi ce tek oni gadni biti u narednim mandatima ako im se na svim sledecim izborima oprasta uz taj izgovor;
- sledecih 50 godina njima oprastati i nagradjivati ih zato sto su drugi jos gori;
- da li je zaista neko drugi gori od razbaskarenih, sigurnih u reizbor, nekaznjenih tj nagradjenih ovih trenutno na vlasti?



Na sve to imamo predsednika koji je bukvalno izvršio državni udar, jer koristi ingerencije premijera a sedi na mestu predsednika koji de fakto nema ta ovlašćenja. Neko će reći da je sadašnji premijer tuta-muta ali to ne umanjuje činjenicu da Tadić uzima sebi veća ovlašćenja nego što mu ih je dodelio ZAKON.
antioksidant antioksidant 10:03 06.12.2011

Re: Ne oprostiti DS-u i ne dati im glas

nego što mu ih je dodelio ZAKON.

ustav
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:27 06.12.2011

Re: Ne oprostiti DS-u i ne dati im glas

Na sve to imamo predsednika koji je bukvalno izvršio državni udar, jer koristi ingerencije premijera a sedi na mestu predsednika koji de fakto nema ta ovlašćenja. Neko će reći da je sadašnji premijer tuta-muta ali to ne umanjuje činjenicu da Tadić uzima sebi veća ovlašćenja nego što mu ih je dodelio ZAKON.

Крши Устав
Političke stranke
Član 5
Jemči se i priznaje uloga političkih stranaka u demokratskom oblikovanju političke volje građana.
Osnivanje političkih stranaka je slobodno.
Nedopušteno je delovanje političkih stranaka koje je usmereno na nasilno rušenje ustavnog poretka, kršenje zajemčenih ljudskih ili manjinskih prava ili izazivanje rasne, nacionalne ili verske mržnje.
Političke stranke ne mogu neposredno vršiti vlast, niti je potčiniti sebi.

јер је узурпација успостављена преко страначке функције председника.
Мада, није само то проблем.

Али, то је све последица грешке која се налази много дубље у систему. Наиме, грешка је у изборном систему, и та грешка омогућава такву централиѕацију странке, представнике странке у власти, те надмоћ, доминацију страначке врхушке. И онда се десило то спајање функција, странка то омогућава.
looping looping 11:03 04.12.2011

Naslov

U nastavku, ako mozes kazi zbog cega ovaj naslov?

Po meni najveci greh vladajuce partije - neobracunavanje (citaj: saradnja) sa srpskom mafijom (citaj: biznismenima).
Neresavanjem tog problema stavke kao sto su:
- Ulazak u EU
- "Sacuvati" Kosovo
- Ulazak u Putinovu "Evroaziju"
- Zelene povrsine, sportski centri, religiozni objekti, zdravstveni objekti itd
- Decija igralista

...apsolutno nemaju svrhu i sluze samo za zamagljivanje pravog problema, uzroka loseg standarda (citaj: bede), lose zdravstvene zastite (cak i pored objekata) itd.

Ali stvar je u tome sto Tadic ne zeli da bude Djindjic.
Njegova politika je: samo lagano, sa svima fino pa nek' traje dok traje.

Floria Floria 22:57 04.12.2011

Re: Naslov

Njegova politika je: samo lagano, sa svima fino pa nek' traje dok traje.


Odličan opis u jednoj rečenici!
maksa83 maksa83 11:21 04.12.2011

šta treba da se dogodi

iliti, pod radnim naslovom: šta treba da se dogodi pa da arogantni DS-političari dobiju, ponovo, moj glas na predstojećim izborima?


- Temeljito čišćenje mangupa u sopstvenim redovima. Dakle svako ko je uprljao ruke u javnim nabavkama i sl. - tamo gde se za to ide. (Pitanje je da li bi iko tamo ostao od ovih prominentnih). Ali velika riba, ne klenovi i girice.

- Raskrinkavanje i rasformiravanje pet miliona redundantnih fantomskih agencija za koješta osnovanih da bi se zaposlili partijski drugovi i budžetske pare pretvorile u partijske i privatne.

- Očigledan otklon od jeftinog prostituisanja, tj. krojenja države i sprovođenja zakona po meri partijskih i ličnih sponzora.

- Kompletan unlock i usprešno privođenje kraju istrage o deci pobijenoj u topčiderskoj i leskovačkoj kasarni.


Realno ne očekujem da urade išta od ovog gore. Likote imaju običaj da kažu: "ne mesi se pita od govana", odn. da su od nekog boljeg materijala - ne bi bili u politici, niti bi pretvorili Državu u ovo u šta su je pretvorili - uhodan sistem za pljačku i otimačinu.


antioksidant antioksidant 12:28 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

odn. da su od nekog boljeg materijala - ne bi bili u politici, niti bi pretvorili Državu u ovo u šta su je pretvorili - uhodan sistem za pljačku i otimačinu.

so true
jedini nacin - kolektivna promena clanstva (svako ko je imao ikakvu funkciju - napolje). a to se lako da resiti sa par godina bez vlasti
cult cult 12:29 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Ko će da ostane posle čišćenja magnuparije?

Nego, sad sam baš bio u obližnjem lokalnom maxiju (lokalni = Baeooograd), a tamo poduži red na delikatesima, ljudi ćute, čekaju, pognute glave, a tšelavi lik u trenerci priča sa radnicama iza pulta tako da ga čuje pola maxija, da ne kažem agituje. Užasno se iznervirao zbog uvodjenja carine prema Kosovu,integrisanog upravljanjag granicom, jebo bi mater i Tadiću i svim žutim izdajnicima jer su prodali Kosovo mamu im da im mamu onu žutu. Urlao je dok sam čekao red na kasi. Razmišljao sam da l' da ga pitam "izvini, jel' ti to dres?" ili je bolje ćutim da ne bih morao da se bijem ni kriv ni dužan, ali da ovom tvom spisku dodam i rešenje kosovskog pitanja u prvoj godini mandata nove vlade - podela, ahtisari plus, priznanje nezavisnosti, štagod. Samo da se to više završi. Čak ću možda da glasam za eldepe (oni ipak nemaju sir Olivera Dulića, a vrlo su jasni glede razrešenja oko Kosova). Mislim, dosta je bilo, jbt.
mariopan mariopan 12:42 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Samo da se to više završi. Čak ću možda da glasam za eldepe (oni ipak nemaju sir Olivera Dulića, a vrlo su jasni glede razrešenja oko Kosova). Mislim, dosta je bilo, jbt.

Pa završeno je, reče im Tadić da odstupe.

Ako je verovati generalu Ninoslavu Krstiću, (piše hrvatski Danas i Nacional) Tači i Eu su završili plan akcije etničkog čišćenja Kosova od Srba, nova Oluja, ovi balvani su im odličan izgovor za taj zločin, čeka se samo pravi trenutak.
cult cult 12:49 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

ovi balvani


onda bolje da ih odmah sklone i ispregovaraju maksimalnu samoupravu i specijalne veze sa Srbijom (koje neće uključivati duple plate iz budžeta Srbije, ali zato školstvo po srpskom programu, sudstvo, lokalnu policiju, državljanstvo, simbole Srbije i tako to).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:19 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Čak ću možda da glasam za eldepe

da, oni imaju ono što niko nigde nije hteo da primi.
Dr M Dr M 13:27 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

BebaOdLonchara
Čak ću možda da glasam za eldepe

da, oni imaju ono što niko nigde nije hteo da primi.


Bez obzira na ovo, po mom mišljenju netačno, mišljenje smatram da je, za proevropsku stranu biračkog tela, glasanje za LDP jedini delotvoran šamar koji se može udariti DSi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:35 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi


Bez obzira na ovo, po mom mišljenju netačno, mišljenje smatram da je, za proevropsku stranu biračkog tela, glasanje za LDP jedini delotvoran šamar koji se može udariti DSi.

više je nego jasno da bi oni išli u koaliciju sa DS-om. glasati za LDP je isto kao i glasati za DS.
Dr M Dr M 13:51 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

BebaOdLonchara

Bez obzira na ovo, po mom mišljenju netačno, mišljenje smatram da je, za proevropsku stranu biračkog tela, glasanje za LDP jedini delotvoran šamar koji se može udariti DSi.

više je nego jasno da bi oni išli u koaliciju sa DS-om. glasati za LDP je isto kao i glasati za DS.


Verujem da je tako, samo mislim da bi povećan broj glasova za LDP umanjio uticaj SPSe i izazvao neka čišćenja u DSi.

Ja LDP vidim kao bilijarski štap koji će DS kuglu da skrene ka pravoj strani.
cult cult 13:58 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

i sps ima normalniji stav po pitanju rešenja Kosova
od ds-a (posledica fckin kohabitacije i koštunizacije Tadićevih stavova).
Ldp bi u nekoj budućoj eventualnoj vladi gurao priču ka priznanju, ahtisariju plus itd.
Mislim, izbor nam je bedan i jadan. Ali treba gledati svoj interes. A neopisivo je značajno da se ovo maltretiranje i udaranje glavom u zid konačno završi.
mariopan mariopan 14:01 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

cult
ovi balvani


onda bolje da ih odmah sklone i ispregovaraju maksimalnu samoupravu i specijalne veze sa Srbijom (koje neće uključivati duple plate iz budžeta Srbije, ali zato školstvo po srpskom programu, sudstvo, lokalnu policiju, državljanstvo, simbole Srbije i tako to).


Pa baš to im ne daju
Trenutno brinem samo da ne bude gore, a sve je spremno da bude, "ona strana" je već nestrpljiva da krene u konačni obračun.
cult cult 14:09 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Pa baš to im ne daju

o, daju.
nego mi nećemo da pregovaramo o takvim stvarima.
Mi hoćemo Kosovo u sastavu Srbije (više od autonomije, manje od nezavisnosti, remember?)
A ispod žita hoćemo i "podelu" Kosova.

U najvišem nacionalnom interesu je da to završimo, na ovaj ili onaj način, izvući maksimum. Dakle, ne zato što traži Nemačka, EU ili SAD i ceo taj odurni zapad koji hoće da nas uništi dok napokon, jel', propada, već zato što je to u našem interesu. Nama treba ta podela, priznanje, da se manemo više nemogućih priča i da ovo što je od zemlje ostalo pokušamo da napravimo da liči na nešto.
expolicajac expolicajac 14:10 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

više je nego jasno da bi oni išli u koaliciju sa DS-om. glasati za LDP je isto kao i glasati za DS.

Ali nemoj posle izbora da se iznenadiš kad SNS, Radikali i DSS naprave vladu , ma koliko to izgleda neverovatno. Znajući igrače u političkom kolu, taj "moravac" nikako ne bi prijao
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:33 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Ali nemoj posle izbora da se iznenadiš kad SNS, Radikali i DSS naprave vladu , ma koliko to izgleda neverovatno. Znajući igrače u političkom kolu, taj "moravac" nikako ne bi prijao

sns bi tako isto mogao da ide sa ds i sps. hoću reći, ne znam da li pre da uglavim glavu u kanalizaciju ili u kofu sa povraćkom. ne znam koliki je rejting srs-a ali zar dss i dalje (iko??) shvata ozbiljno? zar oni mogu da pređu cenzus?
maksa83 maksa83 14:37 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Dr M
BebaOdLonchara

Bez obzira na ovo, po mom mišljenju netačno, mišljenje smatram da je, za proevropsku stranu biračkog tela, glasanje za LDP jedini delotvoran šamar koji se može udariti DSi.

više je nego jasno da bi oni išli u koaliciju sa DS-om. glasati za LDP je isto kao i glasati za DS.


Verujem da je tako, samo mislim da bi povećan broj glasova za LDP umanjio uticaj SPSe i izazvao neka čišćenja u DSi.

Ja LDP vidim kao bilijarski štap koji će DS kuglu da skrene ka pravoj strani.

Ja vidim LDP kao jalovu kadrovski siromašnu stranku sa bogatim čelnikom koji ne bi da kaže odakle mu pare a svi znaju da ne ume da radi ništa pametno ni korisno. To što im se na tribinama kao bitni gosti pojavljuju JovO Kapičić i Jelena Karleuša (JK na kvadrat) me ne uzbuđuje koliko njihov ekonomski program koji se graniči sa robovlasništvom.

antioksidant antioksidant 14:43 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

To što im se na tribinama kao bitni gosti pojavljuju JovO Kapičić i Jelena Karleuša (JK na kvadrat) me ne uzbuđuje koliko njihov ekonomski program koji se graniči sa robovlasništvom.

немој да се бојиш њиховог економског програма из 2 разлога: 1) ни мало се не разликује од постојећег стања и 2) нико тамо не зна како да га спроведе у пракси
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:51 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Ja vidim LDP kao kadrovski siromašnu stranku sa bogatim čelnikom koji ne bi da kaže odakle mu pare a svi znaju da ne ume da radi ništa pametno ni korisno.

cult cult 14:52 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

ekonomski program


Uh...kad kažeš "ekonomski program" to zvuči jako ozbiljno.
Pazi, svaka od stranaka trenutnih ima isti "ekonomski program":
- obezbediti javna preduzeća za sebe kako bi se sklapali ugovori sa privatnim firmama članova stranaka.
- pozajmiti kredite kako bi se do kraja mandata isfinansirale budžetlije, partijske vojske, penzije jer je privatni deo privrede propao, nema više prihoda po poreza.
- prodati nešto (direktnom pogodbom) ako se krediti ne obezbede (ovo je najbolji deo programa).
I ne treba imati iluzija da bilo ko od njih radi bilo šta mimo toga.
Prema tome...šta ova tupava lopovska politička klasa jedino može da uradi u sledećem mandatu: da konačno reši pitanje Kosova. I eto...trebalo bi ih pogurati u tom pravcu. Ove ideološke razlike koje pominješ su za neke srećnije zemlje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:14 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Uh...kad kažeš "ekonomski program" to zvuči jako ozbiljno.
Pazi, svaka od stranaka trenutnih ima isti "ekonomski program":
- obezbediti javna preduzeća za sebe kako bi se sklapali ugovori sa privatnim firmama članova stranaka.
- pozajmiti kredite kako bi se do kraja mandata isfinansirale budžetlije, partijske vojske, penzije jer je privatni deo privrede propao, nema više prihoda po poreza.
- prodati nešto (direktnom pogodbom) ako se krediti ne obezbede (ovo je najbolji deo programa).
I ne treba imati iluzija da bilo ko od njih radi bilo šta mimo toga.
Prema tome...šta ova tupava lopovska politička klasa jedino može da uradi u sledećem mandatu: da konačno reši pitanje Kosova. I eto...trebalo bi ih pogurati u tom pravcu. Ove ideološke razlike koje pominješ su za neke srećnije zem


so true. to je to. kad daješ glas, daješ mu da bi ovo gore mogao da radi. jbg, i nije neki deal...
cult cult 15:25 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

so true. to je to. kad daješ glas, daješ mu da bi ovo gore mogao da radi. jbg, i nije neki deal...


Znam, muka mi je jer o eldepeu mislim isto što pomenuste maksa, ao i ti. I gore. Jer sam agresivan. I prst ću da izgrizem kad budem zaokruživao bilo koga. Ali biraš od ponudjenog. Ili pališ odavde forever.

One opcije o kojima u bold/capslock stilu gore piše Filip Mladenović (bojkot, srednji prst tralala) me ne zanimaju. Strahotno će da se potresu stranačke vrhuške zbog bojkota i plemenitog negodovanja kad posle izbora budu delili plen.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:37 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Ili pališ odavde forever.

mada, kad pogledam US kandidate za predsedničke izbore, utešim se da nisu samo naši toliki kreteni.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:41 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

maksa83
Temeljito čišćenje mangupa u sopstvenim redovima. Dakle svako ko je uprljao ruke u javnim nabavkama i sl. - tamo gde se za to ide. (Pitanje je da li bi iko tamo ostao od ovih prominentnih). Ali velika riba, ne klenovi i girice.

Тако размишља друг Челични. Поента није у негативи, већ у позитиви, дакле у довођењу, путем избора, људи у вођство странке, а за које чланство сматра да су квалификовани за одређени посао.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:49 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

cult
Uh...kad kažeš "ekonomski program" to zvuči jako ozbiljno.Pazi, svaka od stranaka trenutnih ima isti "ekonomski program"


Зашто ДС зову "жуто лоповско предузеће"?

- "Предузеће" јер имају освајачко устројство (освајају државу, посед), то је enterprise;

- "Лоповско", јер након освајања расподеле плен,

- "Жуто", да би се разлоковали од осталих.

Зашто је то тако? Један од разлога је написао Филип у свом блогу.
maksa83 maksa83 15:50 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Тако размишља друг Челични. Поента није у негативи, већ у позитиви, дакле у довођењу, путем избора, људи у вођство странке, а за које чланство сматра да су квалификовани за одређени посао.


Tako razmišlja drug Pantela.

Bojim se da politika funkcioniše malo drugačije, tj. da taj sistem možda baš i jeste meritokratski, ali "merit" u toj meritokratiji nije onakav kakvim ga ti tako idealizovano zamišljaš, odn. "kvalitet" se tu razmatra po drugim parametrima. Taj proces je netransparantan i mogu da zamislim koji se tek tu ja-tebi-ti-meni Game of Thrones odigrava. Stranke su taj proces izmapirale na viši nivo i na isti ja-tebi-ti-meni način "vode" Državu.
man ray loves me man ray loves me 15:51 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

mada, kad pogledam US kandidate za predsedničke izbore, utešim se da nisu samo naši toliki kreteni.

vala... bachmann kao da je izasla iz nocne more terry gilliama, gospodin prstenac herman cain, newt sto je isao u grcku jahtom da 'razgovara sa masama o njihovom teskom polozaju i revoluciji'... i naravno perry, podseca me na jovanovicevog nastavnika fizickog iz lajanja na zvezde...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:52 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

"Жуто", да би се разлоковали од осталих.

tako je, treba da se zna gde je žuto a gde braon.
maksa83 maksa83 15:54 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

vala... bachmann kao da je izasla iz nocne more terry gilliama,

Bachmann je super. Moj omiljeni momenat je kad je izjavila "da sam ja Predsednik Amerika ne bi imala ambasadu u Iranu!". I onda se ispostavilo da Amerika nema ambasadu u Iranu još od 1981. godine. I onda je neko iz njenog štaba posle rekao da je "ona to mislila hipotetički". Republikanski kandidati su stvarno ranga SNS/SRS, sve go Dragan Todorović i Jorgovanka Tobaković samo sa naftno industrijskom podlogom. Kao da se upiru da nađu veću budalu od Dubje.
expolicajac expolicajac 15:58 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

sns bi tako isto mogao da ide sa ds i sps. hoću reći, ne znam da li pre da uglavim glavu u kanalizaciju ili u kofu sa povraćkom. ne znam koliki je rejting srs-a ali zar dss i dalje (iko??) shvata ozbiljno? zar oni mogu da pređu cenzus?

Za politiku DS-a, LDP-a i SPS-a, uz sve moguće primedbe sa kojima se apsolutno slažem, može se reći da imaju koezistentnost. Za politiku SNS SRS i DSS, uz sve pametne poteze koje su neosporno poneki put uradili, može se reći da je vanvremenska i nekoezistentna. Kako bi to romi ( da ne kažem cigani) rekli "Brate ovaj noć nije njihov dan"
man ray loves me man ray loves me 16:04 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

može se reći da imaju koezistentnost

može se reći, ali šta to znači?
(pre nego sto dobijem epitet grammar nazija, da napomenem da se zezam...)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:12 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

maksa83
Tako razmišlja drug Pantela.

Bojim se da politika funkcioniše malo drugačije, tj. da taj sistem možda baš i jeste meritokratski, ali "merit" u toj meritokratiji nije onakav kakvim ga ti tako idealizovano zamišljaš, odn. "kvalitet" se tu razmatra po drugim parametrima. Taj proces je netransparantan i mogu da zamislim koji se tek tu ja-tebi-ti-meni Game of Thrones odigrava. Stranke su taj proces izmapirale na viši nivo i na isti ja-tebi-ti-meni način "vode" Državu.

Нисам сигуран да ли је могуће спојити меритократију и политику, али већа фреквентност смањује негативне ефекте, плутократију.
mariopan mariopan 16:29 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

o, daju.
nego mi nećemo da pregovaramo o takvim stvarima.



O, daju .... i sve potpišu.....ali ništa ne ispoštuju. Super.


Ali ne daju ( i ne pregovaraju o tome) ni oni što mogu, što su za to debelo plaćeni, ovi naši, oni koji se kockaju svima nama, a kada izgube svi mi dobijemo po nosu? Sad će da daju i da pitaju šta još treba da daju? Nisu mogli pre?

Međutim, sa druge strane, "garanti" tih potpisa + EU spremaju etničko čišćenje ispod žita - izvini to mi je još ozbiljnije od ovoga što rade naši "usrećitelji".

Piše negde, neko je to "ispregovarao", da je etničko čišćenje zločin, a jedan od tih je i "garant mira i bezbednosti" na Kosovu, EU, koja upravo treba da da signal da taj zločin počne?
Sa kim to onda "pregovaramo"?
Nema tu ništa od pregovora, niti je ikada bilo.

blogovatelj blogovatelj 17:25 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Ali nemoj posle izbora da se iznenadiš kad SNS, Radikali i DSS naprave vladu , ma koliko to izgleda neverovatno. Znajući igrače u političkom kolu, taj "moravac" nikako ne bi prijao


Jel smes da se kladis sa mnom da ce sledeca vlada da bude Tominci i Cedinci?
Mozda jos neko, ali ovi ce biti sigurno.
omega68 omega68 17:42 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Ldp bi u nekoj budućoj eventualnoj vladi gurao priču ka priznanju, ahtisariju plus itd.
Mislim, izbor nam je bedan i jadan. Ali treba gledati svoj interes

Hoćeš li , molim te, da mi objasniš napokon po čemu je to naš interes.
Da li će ucene da se prekinu?
Hoćemo li bolje da živimo, daće nam pare, veća ulaganja, zašto će išta da se promeni?
Da neće slučajno neko to da shvati kao našu popustljivost pa će da nam kači sve nove i nove zahteve oko još nekih autonomija ili prodaje prirodnih ( nacionalnih ) resursa.
Evo možeš kod mene na blogu da napišeš tekst o tome, bio bih ti zahvalan
cult cult 18:14 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Zato što nikad više nećemo vladati tom teritorijom.

Tamo imaš populacionu eksploziju naroda koji hoće nezavisnost i koji je na toj zemlji odavno većina, ovde imaš imploziju. Nestajanje.

Tamo smo vodili rat pre desetak godina, koji smo izgubili za 77 dana, ušle su trupe najvećeg vojnog saveza na svetu uz naš pristanak (kumanovska kapitulacija), i tamo su da brane njihovu nezavisnost. Biće tamo dok god minimalna pretnja s naše strane postoji.
Čak i kad bi imali resurse i želju da vojno (jer nikako drugačije ne možeš) zauzmemo taj prostor, ne bi mogli da se borimo protiv njih. Mnogo su jaki. Mislim, probali smo to, videli, izgubili.

Silom, dakle, ne možemo. Milom ne možemo.

Šta radimo? Gubimo vreme, gubimo novac. Odvratna politička kasta koristi tu priču i frustraciju radi opstanka na vlasti ili dolaska na vlast. Životne teme, političko-tajkunska pljačka ovog društva nevidjenih razmera, tavorenje i beda, decenijsko propadanje, pogubljenost u vremenu i prostoru, sve je to uspešno skrajnuto uz pomoć kosovske priče. A priča je propala. Za narednih 500 godina. Zato sa Albancima konačno treba napraviti deal. Završiti više te ratove iz devedesetih. Okrenuti se ovom što je ostalo. Jbg. Bole porazi, ali drugog načina nema.
omega68 omega68 18:40 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

ja sam te lepo zamolio da mi napišeš zašto je bolje i šta će da se desi , a ne da mi daješ opis stanja koji , uzgred, nije baš najtačniji
Tamo imaš populacionu eksploziju naroda koji hoće nezavisnost

Eksplozija se smanjila
Raspitaj se kod nekog nezavisnog izvora kako razmišlja i šta polušapatom priča prosečan stanovnik južnog dela KIM.
Da li znaš kako će situacija da se razvija na KIM ako dođe do sukoba Irana i SAD?
Koja tajna služba koje zemlje ''drži'' heroinski pupak sveta na vezi?
Lepo sam te pitao : Koliko ćemo mi u parama i boljem životu da imamo ako priznamo nezavisnost Kosova?
( uz čvrste garancije EU )
P.S.
Imaš kod mene gostovanje, ozbiljno ti kažem
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:45 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

cult
Razmišljao sam da l' da ga pitam "izvini, jel' ti to dres?" ili je bolje ćutim da ne bih morao da se bijem ni kriv ni dužan,




Si, lud da pitaš, pa da vežba na tebi Boj na Kosovu.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

BebaOdLonchara
Ili pališ odavde forever.

mada, kad pogledam US kandidate za predsedničke izbore, utešim se da nisu samo naši toliki kreteni.


Mene to uopšte ne teši .

Mada, otkad nema Sare Palin, Tadiću je teško naći odgovarajuće preslikavanje sa ove strane okeana.
cult cult 19:09 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Imaš kod mene gostovanje, ozbiljno ti kažem


Hvala na pozivu. Imam već tu autorsku opciju i zaista je sada već nepristojno dugo ne koristim.

Šta će da se desi, to može da ti kaže možda blogokolega Drago, ja zaista nemam uvid u budućnost. Ali znam da je ova priča o Kosovu završena, da treba potisnuti emocije, prestati trošiti živote, vreme i novac na to i krenuti dalje. Nije fer uvaljivati svojoj deci naše izgubljene bitke i frustracije. Ne znam zaista koliko to vredi u dolarima ili evrima.

maksa83 maksa83 19:19 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Mada, otkad nema Sare Palin, Tadiću je teško naći odgovarajuće preslikavanje sa ove strane okeana.


E, e, e, nemoj da si malodušan, there's more where that came from.

Republikanci su nepresušan izvor lepih ljudi i srazmerno kompletnih bolida.



omega68 omega68 19:53 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

to može da ti kaže možda blogokolega Drago


ja zaista nemam uvid u budućnost. Ali znam da je ova priča o Kosovu završena

kako znaš ako nemaš uvid u budućnost?
bolje bi ti bilo da više ne pričaš na tu temu, smešno je
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:24 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

maksa83
Mada, otkad nema Sare Palin, Tadiću je teško naći odgovarajuće preslikavanje sa ove strane okeana.


E, e, e, nemoj da si malodušan, there's more where that came from.

Republikanci su nepresušan izvor lepih ljudi i srazmerno kompletnih bolida.





Zato sam i neutešan.
tsunade tsunade 21:02 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

немој да се бојиш њиховог економског програма из 2 разлога: 1) ни мало се не разликује од постојећег стања и 2) нико тамо не зна како да га спроведе у пракси


toliko se slažem da počinje da me zabrinjava.

a što se srbije tiče, onaj opis autora noćne tmine na putevima... e to je to. to je srbija. noćna tmina.
bene_geserit bene_geserit 21:11 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

maksa83
Republikanci su nepresušan izvor lepih ljudi i srazmerno kompletnih bolida.

Bolidi su oni koji ne kapiraju da ti gafovi nisu ni malo slucajni, da ih prave PR sluzbe i da je Bus na tu foru 2 puta dobio izbore. Prosecan amerikanac voli da glasa za onoga sa kim moze da se identifikuje.
freehand freehand 21:52 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

bene_geserit
maksa83
Republikanci su nepresušan izvor lepih ljudi i srazmerno kompletnih bolida.

Bolidi su oni koji ne kapiraju da ti gafovi nisu ni malo slucajni, da ih prave PR sluzbe i da je Bus na tu foru 2 puta dobio izbore. Prosecan amerikanac voli da glasa za onoga sa kim moze da se identifikuje.



Koliko misliš da su ovo vežbali?
cult cult 22:10 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

ili ovo:

maksa83 maksa83 22:22 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

(pre nego sto dobijem epitet grammar nazija, da napomenem da se zezam...)

dragan7557 dragan7557 22:45 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

cult
ili ovo:


Vrhovni Zapovednici, vide ono sto drugi ne vide.

Preporuka ko vrata.

cerski
Floria Floria 23:03 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

više je nego jasno da bi oni išli u koaliciju sa DS-om. glasati za LDP je isto kao i glasati za DS.


Kapiram, ali šta onda? Da glasamo za DS pošto je isto?
Ja imam dilemu samo da li za LDP ili da poništim listić. Od svake druge opcije mi se

Mada, neko gore reče: Mnogo će oni da se potresu na poništene listiće.
Stvarno ne znam šta činiti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:35 04.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

bene_geserit
maksa83
Republikanci su nepresušan izvor lepih ljudi i srazmerno kompletnih bolida.

Bolidi su oni koji ne kapiraju da ti gafovi nisu ni malo slucajni,


Kod nas je svaki gedža u stanju da provali ovakvu, gotovo očiglednu, prevaru, tih PR i drugih službi, i podsmehne se glupavim amerikancima koji se na to primaju ko majmuni. A opet, gedži se na vlast promuvaju i budu obožavani sumanuti likovi kao Milošević, ajde da preskočimo Bokitakija - on je tu zalutao, evo sad će doći Toma i/ili Dačić, a ako puste Šešelja u medjuvremenu, tu će biti mrtva trka. Non stop gedži uvaljuju nacionalističke nebuloze, dok mu marišu sve pred nosom, od stare devizne štednje do uglja iz Kolubare. A zemlja, u kojoj živi, mu se pretvorila u dno dna zatrpano djubretom, gde lutalice grizu trudnice po ulicama, i gde je, zamalo, pa i bog rekao laku noć, kako je lepo to opisao Srki. Nešto tu ne štima. Ili gedže nisu toliko pametne koliko misle da jesu, ili stvarno ima neka kosmička zavera protiv njih.
inco inco 06:59 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

srdjan.pajic
Nešto tu ne štima. Ili gedže nisu toliko pametne koliko misle da jesu, ili stvarno ima neka kosmička zavera protiv njih.


U slucaju ovakvih dilema (bez opipljivih materijalnih dokaza) posluziti se bastenskom alatkom zvanom Okamova ostrica.
vojnicic vojnicic 16:46 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Ja LDP vidim kao bilijarski štap koji će DS kuglu da skrene ka pravoj strani.


vojnicic vojnicic 17:17 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

bolje bi ti bilo da više ne pričaš na tu temu, smešno je


A koje je tvoje resenje? Tvoj predlog?
Da nastavimo da zivimo u iluziji da je 'Kosovo nase'?
Da povucemo ambasadore iz zemalja koje su priznale nezavisnost i da prekinemo sve kontakte sa njima?
Da prekinemo sve kontakte sa EU jer 'nam ona otima srce'?
Da se prekinemo i ovo malo izvoza koji ide ka EU i da ga usmerimo - GDE?
Da prekinemo sve kontakte sa svima, onako preventivno?
Jer mozemo sami, mozemo da uspemo bez icije pomoci!! Nismo li probali tako, pa nesto nije islo?
Pa i Tito je znao da bez Zapada ne mozemo!!!
Ili da se uclanimo u onu rusku uniju, EvroAzijsku? <Ali cemo morati da osvojimo Bugarsku kako bi se i kopneno pripojili EAU!>


Neki predlog, smislen...koji ce ovu zemlju oporaviti, ojacati, ili bar staviti na noge, kakve - takve, ali da stoji na nogama!
I da je smislen, a ne oni dss-ovski da 'mi ne damo Kosovo i tacka!' A sta posle, to se ne pominje nigde! Kako da nateramo svet da nam vrati Kosovo se nigde ne objasnjava...mozda ce ih Ivana Zigon naterati svojim pesmama, ne znam!

Za takonesto su nam potrebni prijatelji, prijatelji koji imaju novca, prijatelji koji traze nesto zauzvrat....jer nema postenja u politici, nema pravde...nikada je nije bilo niti ce je biti!
aleksanadar aleksanadar 18:11 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Da se prekinemo i ovo malo izvoza koji ide ka EU i da ga usmerimo - GDE?


То "мало" је око 80% нашег извоза.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:48 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

vojnicic
Pa i Tito je znao da bez Zapada ne mozemo!!!

Знао је да једе, пије, пуши, јебе... Прича глупости, и прави глупости. Да убија како би се одржао на власти.

Оставио нам је "много" тога у наследство, а једна глупљих склоности је давање примата спољној политици у односу на унутрашњу, те и навику паразитирања, како у самој држави, тако и у односу на друге државе.

Тужна је, међутим, раширеност бешчашћа у војсци. Иста је показала своје домете у ратовима многим злочинима, а упетљаност војних лица у послове политике, и занемаривање Уставе државе којима служи, нимало не чуди.
omega68 omega68 18:58 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Na sva pitanja, odgovor je NE
U politici i diplomatiji uvek se traži između DA i NE
Ja samo postavljam pitanje zašto je kod ove garniture i njihovih navijača bolje SAMO - DA?
Koja zemlja je počela bolje da živi odričući se DELOVA , jer sada je zaista jasno da se na ovome neće stati, svoje teritorije?
Ako mi to neko dokaže, pristajem
omega68 omega68 19:05 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Da se prekinemo i ovo malo izvoza koji ide ka EU i da ga usmerimo - GDE?


То "мало" је око 80% нашег извоза.

Apsolvirali smo da se ovde, od strane političke elite, mnooogo laže.
DA li se neko pita da se možda i ovi podaci lažiraju?
Gde je Srbija od 1907. počela da izvozi kada joj je njen vekovni ekonomski partner Austrija objavila Carinski rat?
Kad dođeš do te lekcije, javi se.
I nemoj da pričaš da je danas drugo vreme, nismo više svinjarska i suvošljivarska privreda.
Sve je isto, istorija se ponavlja,mi zbog smrtnosti imamo iluziju da se nešto menja.
Sve je isto, na sreću
man ray loves me man ray loves me 19:25 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

@vojnicic
ne mogu da se otrgnem od slike iz tvog komentara: sa ivankom zigoankom na celu vojske jurisamo na krivoverne bugare ...
freehand freehand 19:47 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi


Za takonesto su nam potrebni prijatelji, prijatelji koji imaju novca, prijatelji koji traze nesto zauzvrat...

A mi na štajgi, umorna i promrzla...
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:16 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Знао је да једе, пије, пуши, јебе... Прича глупости, и прави глупости. Да убија како би се одржао на власти.

Kao što se vidi nije te ni ubio ni pojeo ni popio...
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:29 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

милане, коментар године.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:32 05.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

aleksanadar
Da se prekinemo i ovo malo izvoza koji ide ka EU i da ga usmerimo - GDE?


То "мало" је око 80% нашег извоза.


Bože, spali ovo tragično mesto i 80% blogera!
vojnicic vojnicic 07:38 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

U politici i diplomatiji uvek se traži između DA i NE

Tacno!
Ali meni politikas DS bas deluje kao trazenje izmedju DA i NE (vezano za Kosovo). Priznati sve elemente koji su potrebni da bi se normalno zivelo sa 'susedom RK' ali zvanicno nikada ne priznati RK i ne razmeniti ambasadore!
To ti je 'i DA i NE' u ovoj situaciji!
Tako sam ja razumeo ove pokusaje, ove Tadiceve trzaje......
vojnicic vojnicic 07:44 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Sve je isto, na sreću

A mi nikako da naucimo!
Vidis, meni deluje kao da smo MI ti koji ne shvatamo da pravda u politici ne postoji, da je postenje prisutno samo dok ima interesa da se bude posten (a nesto se ne secam da je neko imao interesa u skorije vreme), da je cak i doslednost vrlo vrlo retka! Da jaci odlucuje, da se on za sve pita i da njegov glas vise vredi.
Da smo MI ti koji pokusavamo da isteramo nesto za sta nam na Zapadu kazu da ne moze i smeju se jer i dalje pokusavamo, a sa Istoku nas poguruju i smeju se jer verujemo da mozemo da isteramo svoje sa ovima na Zapadu.
vojnicic vojnicic 07:58 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Знао је да једе, пије, пуши, јебе... Прича глупости, и прави глупости. Да убија како би се одржао на власти.

Tito je pomenut samo kao primer. Uopste nisam hteo da ulazim u 'njegovo nasledstvo'


Тужна је, међутим, раширеност бешчашћа у војсци.

Vise ne radim u Vojsci!

Bas zbog toga sto ima puno nepostovanja Zakona! Puno!
Иста је показала своје домете у ратовима многим злочинима

Znas, zlocine NIJE cinila Vojska, vec pojedinci. A drzava je kriva sto ih je slavila kao heroje a nije ih hapsila i zatvarala.
занемаривање Уставе државе којима служи

Opet ti o Ustavu i prokletoj preambuli!!!
Privatno, covek moze da ima misljenje o bilo cemu. Na poslu covek izvrsava zadatke.
Ja, dok sam radio u VS nikada nisam odbio da izvrsim naredjenje (samo jednom kada su mi naredili da izvrsim neko falsifikovanje papira....), ali ni tada ni sada mi se Ustav, i njegova preambula, nisu svidjali! Vec sam jednom pokusao da ti objasnim.
vojnicic vojnicic 07:59 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi



Znas, zlocine NIJE cinila Vojska, vec pojedinci. A drzava je kriva sto ih je slavila kao heroje a nije ih hapsila i zatvarala.


Tu Vojsku su, izmedju ostalog cinilii i klinci koji su bili na odsluzenju vojnog roka i koji su se 'igrom slucaja' zadesili u tom sranju!
Klinci koji nisu sposobni da slazu a kamoli da izvrse neki zlocin!!!
I ONI su ta
Vojska koja je pokazala svoje domete u ratovima mnogim zlocinima'


Zbog njih ne mozes tako da govoris!!!

Licno znam nekoliko primera gde su obicni vojnici prijavljivali izvrsavanje zlocina....neki zlocini su procesuirani, neki nisu...
freehand freehand 08:57 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

Opet ti o Ustavu i prokletoj preambuli!!!

Vojničiću, druže: kakva bi razlika bila da onaj nesvet Koštunica nije ugurao Kosovo u preambulu?
Nego na mestu gde se definiše teritorija Republike Srbije?
U čemu je gvint sa tim neprestanim insistiranjem na preambuli?
Ok, to je bla zgodna metafora vo vremja ono, ali sada - o čemu je reč?
vojnicic vojnicic 11:16 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

kakva bi razlika bila da onaj nesvet Koštunica nije ugurao Kosovo u preambulu?



Mozemo mi da se busamo u grudi koliko hocemo ali mi smo izgubili teritoriju u ratu!
Moze u Ustavu da stoji i da je Mars deo Srbije to ne znaci da on realno jeste!
Kao sto kaze Omega, trebalo bi da radimo na 'i DA i NE'!
Nikako nikada ne priznati Kosovo, ali moramo saradjivati sa njima, sa njihovom carinom (pricamo o problemu nekoliko carinika koji nose obelezja Kosova, a prihvatamo cinjenicu da postoji carina koja prikuplja prihode koji idu u budzet Kosova, mislim koja je to fora?!!!), prodavati im robu i zaradjivati od njih i sa njima ....i cekati trenutak, drugacije vreme, drugaciju preraspodelu snaga, ali treba preziveti do tada, treba opstati do tada...a narod na Kosovu....jbg, mora da se pomiri sa cinjenicom da ima novog gospodara kome placa porez i da je bolje da ucestvuje u 'izboru gospodara' nego da se nista ne pita...i on da ceka kao i mi...
Ali reci narodu sta je, i objasniti kako se 'sada borimo za Kosovo', i okrenuti se resavanju problema UNUTAR Srbije, kojih ima ihaha!
Moje misljenje je da je na EU potrebna samo i iskljucivo zbog nasih politicara, odnosno zbog nas samih jer mi nemamo instrumente kako da uticemo na njih da nesto rade, da rade za bolju Srbiju a ne za njihovo 'bolje'! Ako nam EU tu ne moze pomoci, onda nam ona i ne treba! Sto kaze gosn cerski, to je gomila birokrata koja pojma nema sta radi, ali i ta gomila je bolja nego ovi nasi hohstapleri!

Mi se moramo promeniti, Srbija se mora promeniti!
Da li je normalno da smenjeni ministar ne vrati laptop, 2mil dinara i neznamkoliko svajcaraca?
Da li je normalno da Ustavni sud kaze da Zakon nije ustavan i niko od politicara i poslanika ne trepne?
Da li je normalno da ministar trazi da se obustave postupci protiv '5M' i da i dalje sedi u vladi?
Da li je uopste normalno da u vladi sede SPS i DS?
Pretpostavljam da toga ima i tamo, ali ne toliko, ili bar ne tako otvoreno i opusteno kao kod nas!

I ponovo Ustav! Pozivamo se na postovanje Ustava kao najviseg 'pravnog akta' a osnovne zakone ne postujemo, drzava svoje zakone ne postuje! Drzava kaznjava privatnike jer ne uplacuju doprinose a ona sama to izbegava!
Drzava je propisala minimalac a ona sama mnogima ispalcuje po 12.000rsd!
I pozivamo se na Ustav! Mislim, sta?!
aleksanadar aleksanadar 13:41 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi


Da se prekinemo i ovo malo izvoza koji ide ka EU i da ga usmerimo - GDE?

То "мало" је око 80% нашег извоза.

Bože, spali ovo tragično mesto i 80% blogera!



И сачувај нас од злога (шовинисте) !

freehand freehand 13:43 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

И сачувај нас од злога (шовинисте) !

I daj da ponovo zavladaju autošovinisti, internacionalisti i esperantisti!
Amin!
mariopan mariopan 15:50 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

KRALJMAJMUNA
aleksanadar
Da se prekinemo i ovo malo izvoza koji ide ka EU i da ga usmerimo - GDE?


То "мало" је око 80% нашег извоза.


Bože, spali ovo tragično mesto i 80% blogera!

freehand freehand 15:53 06.12.2011

Re: šta treba da se dogodi

vojnicic
Mozemo mi da se busamo u grudi koliko hocemo ali mi smo izgubili teritoriju u ratu!
Moze u Ustavu da stoji i da je Mars deo Srbije to ne znaci da on realno jeste!

Kad bi u Ustavu Srbije pisalo da svaki građanin ima pravo na sreću - kako bi ti to doživeo?
Naročito u danima kad si nesrećan?

No vidim da si prilično uzrujan i ne bih da ti stajem na muku. A ne deluješ mi kao profesionalni pljuvač Srbije, niti drkaxija po default-u, kakvih ovde ima nekolicina, pa ne bih ni da se mrcvarimo prokletim činjenicama.
Uglavnom, koliko mogu da procenim - sve ide u smeru koji priželjkuješ. Možda ne dinamikom koju bi ti preporučio, ali upravo demokratija ne dozvoljava veću brzinu.
buba_truba buba_truba 11:43 04.12.2011

Ne razumem...

Kažeš:
želim da moje polazno stanovište bude kristalno jasno - za jedinog i odgovornog krivca za očajno stanje u državi doživljavam i vidim isključivo dežurnu vlast - Demokratsku stranku iz Beograda (sa specifičnim iskrivljenim urođeno isfoliranim akcentom pri izgovoru poslednje reči ).

Pa onda:
Samo kratka digresija na početku, i da kažem da me je na ovaj mrežni unos isprovocirao arogantni pamflet Bojana Pajtića, koji ovih dana kruži po Novom Sadu, sa mapom grada i od stranke učinjenog i doprinesenog na nivou grada, podaci na osnovu kojih bismo mi morali pokloniti Demokratskoj stranci i drugi uzastopni mandat.

Zar ima tak'ih (arogantnih iz DS) i u Novom Sadu? Nisu svi u Beogradu... ili ti nisu nizašta krivi?

Nisam ukapirala poAntu tvoje pisanije... osim ovoga: "sa specifičnim iskrivljenim urođeno isfoliranim akcentom pri izgovoru poslednje reči " - što baš i ne govori u prilog tvojoj pronicljivosti, analitičnosti, nepristrasnosti... ali 'ajde.

A ovo što pitaš - neću, fala lepo - mislim na DS generalno... mada, ja glasam u Beeeogradu, a ovi u Novom Sadu... nit' luk jeli nit' luk mirisali, hm, ma da, možda...
8c_competizione 8c_competizione 11:45 04.12.2011

Oprostiti?

neee.... lustrirati kao sto je trebalo i SPS.

nikad nije kasno!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:23 04.12.2011

Re: ...

man ray loves me
Brkić: Neka nam je Bog u pomoći

Delu tzv. intelektualne elite, odnosno parazitima koji odlično žive na državnoj sisi, je u interesu da nas drži podalje od EU

Tako su decenijama Grci živeli na grbači EU u svojevrsnom komunizmu i onda je taj sistem propao.

Како гос'н Бркић "спаја" ове две реченице?

Ево ја ћу, уместо њега: ЕУ фондови. Али "данас" је Еу из + прешла у - за већину чланова. У губитак. Ко ће то да плаћа?

Остатак, за корупцију, трошење, дефиците... Ок је.
omega68 omega68 17:46 04.12.2011

Re: ...

Brkić: Neka nam je Bog u pomoći

Pogledati komentar koji je na ovaj članak dao izvesni Peca
mariopan mariopan 18:04 04.12.2011

Re: ...

omega68
Brkić: Neka nam je Bog u pomoći

Pogledati komentar koji je na ovaj članak dao izvesni Peca

TAJ KOMENTAR TREBA OVDE OBJAVITI.
man ray loves me man ray loves me 18:13 04.12.2011

Re: ...

ne budem lenj...

dakle, Peca:

Postovani g Brkicu,
Grdno se varate ako iskreno mislite da je EU bilo kakva garancija ili prepreka prekomernom trosenju, budzetskim deficitima i populistickom i neodgovornom ponasanju politicara i administracije. EU i bas taj sistem od koga vi ocekujete poboljsanje upravo je ono sto je od zdravih ekonomija i normalnog zivota napravio potrosacko ludilo, zaduzivanje, deficit, javni dug a najgore od svega preti da zatre demokratiju - pogledajte slucaj Italije i Grcke kojima je Brisel nametnuo nove vlade i cak izabrao premijere. Navescu vam nekoliko cinjenica koje govore upravo suprotno od onoga sto vi tvrdite
- radio sam u drzavnoj administraciji u periodu 2002-2004. iz mog licnog iskustva mogu da tvrdim da je postojeci broj agencija trenutno na grbaci poreskih obveznika direktna posledica instrukcija EU politike. Prvo vam kazu da ce dati pare ali ne mogu direktno u budzet, pa vam zato savetuju da otvorite agenciju za ovo ili ono, pa onda radnu grupu za to isto, pa onda savet za to isto itd. Onda daju donacije kroz projekte koje sami potrose na sopstvene konsultante koji proizvedu jedan izvestaj godisnje, dok vama ostanu sluzbenici iz agencija, radnih grupa i saveta na budzetu.
- Povecanje broja drzavnih sluzbenika, protiv cega ste vi a i ja, odigrava se upravo u procesu pridruzivanja, taj broj je udvostrucen u odnosu na vladu S. Milosevica
- Demagosko povecanje penzija koje nas je umalo kostalo finansijskog kraha 2009. godine, je stvar kome EU ili zapad u celini gleda kroz prste iz razumevanja prema proevropskoj vladi, kojoj, eto treba politicka podrska za reformske ciljeve
- Budzetski deficit Srbije, ili budzetski deficit bilo koje zemlje je potpuno nenormalna stvar koja dolazi upravo iz EU, USA itd, koja se opravdava nekakvim investicionim budzetima, ocekivanim rastom BDP-a, a onda se sve to potrosi - cuo sam vas na radiju da lepo ilistrujete - prodje kroz creva, deficit se pokriva zaduzivanjem ili prodajom resursa. Upravo je to nasa vlada uradila u proteklih 10 godina, bas u procesu pridruzivanja. Ali ostavimo nas na trenutak, molio bih bilo kog ekonomskog eksperta da mi objasni zasto Italiji i Spaniji, lepim i prelepim, bogatim i prebogatim zemljama treba deficit budzeta?
- Ako Evropu drma problem javnog duga, zasto niko ne spomene, bar da pohvali Bugarsku ili Makedoniju koje su uspele da obuzdaju zaduzivanje do nivoa ispod 15% bdp? Rumunija nesto ispod 20%? Ne, za takve zemlje rezervisane su packe - "Rumunija i Bugarska su primljene bez ispunjenih kriterijuma" - da nije mozda rec o predrasudama? Mozda Balkan stvarno nije vredan kostiju jednog jedinog grenadira? (na stranu to sto su i posle Bizmarka toliki grenadiri ostavili kosti ovde)
- Da li znate da je industrijski proizvod Srbije ispod nivoa iz 1998?
- Jeste li vi jedan od onih koji tvrde da bez EU ne bismo imali struju, vec restrikcije - budimo posteni, stvarno su dali i to zive pare a ne konsultante u penziji - ali razlog sto imamo struju nije taj, vec cinjenica da je indistrija zamrla u srbiji, cime je smanjena potrosnja
- Ko je izmislio ludacki sistem subvencija - mi ili oni? Setite se sta je Djindjic o tome govorio. Imali bismo poljoprivrednu proizvodnju kada bi imali ekonomsku cenu za taj proizvod ali smo primorani od strane EU da pustimo tu tako proizvednu robu inace nam nece dati novac koji je opet namenjen za deficit (EBRD, EB - podrska budzetu) Koliko su razmere tog ludila najbolje ilustruje subvencionisanje sece jabucnjaka u Francuskoj koji je eto posadjen uz podrsku opet neke subvencije.
Itd, itd.
Gospodine Brkicu, zar vam nije lakse da jednostavno kazete ja prosto volim Evropu i taj svet i muka mi je od ove nase kaljuge? To vam niko ne bi zamerio a i ne biste bili usamljeni. Ali u svakoj vasoj analizi mi smo ti koji smo krivi za sve - ne kazem time da nismo ni zasta krivi - ubogi, nesposobni... Na kraju ce nas taj evrojezuitizam u to ubediti, da takvi i postanemo...
(Peca, 4. decembar 2011 14:35)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana