Društvo| Ljudska prava| Religija| Sex| Životni stil

Dno ispod dna

nikolic777 RSS / 09.12.2011. u 11:07

Milan Nikolić

 

Sjajno

Zabavno

Zastrašujuće

Dosadno

Dokle više

Kreativno

Dno dna

Konačno

 

Ovo su ponuđene opcije kojima čitaoci na jednom portalu mogu da ocene tekstove i vesti koje čitaju pa samim tim i izveštaj o novoj ideji države da popovima dodeli penzije. Ja bih rekao – Kreativno. Tamo gde je sve što može biti tagovano pojmom politika postalo toliko besmisleno, destruktivno i tragično interesantno je posmatrati da li u užasu, jadu, ludilu, ruganju, propadanju, može da se grabi još dalje. Dublje. I to jeste povod za kreativnost i razlog da se ovaj potez koji je zapravo najobičnije dno dna, kako su čitaoci većinom i glasali, smatra kreativnim.

Da se ne bavim sada tim što je reč o freelanacerima institucije koja ne plaća porez, dovoljno je samo još jednom preleteti preko fotografija vladičanskih dvorova koje grade lokalne samouprave i finansiraju raspoložena preduzeća, preko svi tih „komadića neba na zemlji“, „srpskih Versaja“ itd. Ko nije bio, neka gugluje. Filaret se svojevremeno javno zahvalio Slobodanu Miloševiću koji mu je „pomogao“ u izgradnji mesta za sopstveno duhovno podvižništvo nezamislivo bez podova obloženih najskupljim meremerom, mini teretanama, đakuzijima, stilskim nameštajem. Inače, to je uobičajeni opis pokućstva u ovim vilama. Ja razumem, mermer je hladan k'o zmija, savršen za kažnjavanje grešnog tela i koncentraciju na molitvu.

Ponekad ni naši duhovnici, zavedeni visokim lifestyle-om i sve u fullu imidžom, ne mogu da odole najomiljenijem đavoljevom grehu, pa otvaraju vrata svojih palata Gloraji i sličnim softcore tabloidima, jer raj postaje raj u punom smislu reči tek kad ga vide grešnici kojima je nedostupan. Vladika Kačavenda je vrhunski hedonista među ovim čuvarima vrline, toliko da za njegov dvor važi ono – kad bi zidovi progovorili. Ne daj bože. Jer, vladika nije sam u đakuziju. Nije lud ni da bude. Tako se bar priča godinama. O tome će ljubitelji kvalitetne pornografije verovatno čitati jednom kada dođe vreme za ekskluzivne ispovesti onih koji su dizali tegove u srpskom Versaju i kojima samo olakšavanje duše u mekom povezu može da obezbedi preživljavanje i medijsku pažnju.

O voznom parku se zna sve tako da ne moram da arčim tastaturu, ali moram da posvetim barem kilo karaktera Živici. Živica je verski analitičar, čudo od širine pogleda i intelekta, taman koliko i Vladimir Kecmanović u literaturi i da ne ređam dalje. Živica se preziva Tucić i tvrdi da pozlata i mahagoni u vladičanskim odajama ne bi trebalo da nas čude. Naime – „Crkva ne može da stoji u mestu i da nazaduje, već mora da shvata, kao vanvremena, svako vreme“. Molim vas ocenite:

Sjajno

Zabavno

Zastrašujuće

Dosadno

Dokle više

Kreativno

Dno dna

Konačno

Pa, mamu ti....Gde je to vanvremesko razumevanje i napredovanje Crkve tamo gde je zaista neophodno budući da je njen uticaj i mešanje u sve, od integracija i dezintegracija do papanikolau testova promoterki na Sajmu meda – neizbežno. Kako se to uvek događa kada na red dođu pitanja od presudnog značaja za emancipaciju društva, da sveštenici ponude kamenicu i palicu preko svojih brigada (koje ja, kreativno, takođe predlažem za penziju kada za to dođe vreme, radili oni nešto ili ne, a očigledno je da se za očuvanje tradicije propisno znoje svakog oktobra i uvek kada zatreba) a ne nešto – u skladu sa vremenom, nešto što bi pokazalo njeno napredovanje, a ne nazadovanje sve do Sodome i Gomore.

Ili je za njihove guzice to nebitno? Štaviše, postojeće stanje im ide na ruku. Javno potvrđuju svoj značaj i doslednost, a kad se zatvore kapije dvorova mogu sve što im se prohte. I napredno i nazadno. Samo dok zidovi ćute.Inače, većina Srba se kupa u đakuziju i rasteže po kućnim teretanama što Crkva, kao institucija tako bliska narodu, mora vremenski i trendovski da isprati.

Naravno, keš za penzije duhovnika vodi do džepa građana, ovih što sve češće u pekarama kažu – samo gledam (poster na Vukajliji), čija deca idu u škole koje sve više liče na hodnike strave i užasa i stalni izvor „građe“ za crne hronike. Nema veze to  što ne izgledaju dostojno ni da budu konjušnice vladičanskih dvorova, već po zastrašujućim „sadržajima“ čiji su akteri sama deca. Veronauka nije ništa posebno doprinela, i tu čudom ne mogu da se načudim. Mada se iskreno obradujem kada čujem da se u nekom selu izlio pravednički gnev na popa koji se dosledno držao svog neumoljivog cenovnika za ljubav, veru i nadu. To nije samo kreativno. To je sjajno.



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 11:47 09.12.2011

...

Nedostaje ti opcija za izbor - "tragično".
nikolic777 nikolic777 11:50 09.12.2011

Re: ...

"tragično".


podrazumeva se :)
sesili sesili 12:01 09.12.2011

Nekako...

kada treba nešto da kažem o sveštenstvu, a u ovo vreme sve češća je potreba, kao da bogohulim. Neki dan je bio tekst o tome koliko naplaćuju za svećenje vodice i sečenje kolača i pitao se jedan u komentaru "kome to treba u 21. veku"? Pomislila sam da je to ispravno pitanje, iako slavim slavu i dolazi mi sveštenik u kuću. Meni kažu, još uvek, "koliko ste u mogućnosti", ali ima besramnih momenata. Čitam jednom, siromašak sa više dece, neka su krštena neka ne - nije imao da plati sveštenika! Bruka! A o sahranama, opelu, ne vredi (što reče domaćin) trošiti tastaturu. Zaista, opcija "tragično" bila bi najpribližnija opisu tog jada.
nikolic777 nikolic777 12:04 09.12.2011

Re: Nekako...

Zaista, opcija "tragično" bila bi najpribližnija opisu tog jada.


mozda je moderatori tog portala uvrste ovom prilikom

slažem se sa komentarom
angie01 angie01 12:30 09.12.2011

Re: Nekako...

fali ti

naravno
divno
znaci moze
vr'
pljesak rucicama


pa k'o leakis!
nikolic777 nikolic777 13:06 09.12.2011

Re: Nekako...

vr'

janeznam janeznam 12:10 09.12.2011

Popovska penzija

logicno. Narod vise nema para ni za njih , sto znaci nema vise stekanja za crne dane a u djakuziju se i dalje mora ...kupati!
nikolic777 nikolic777 12:23 09.12.2011

Re: Popovska penzija

tako je u skladu sa vremenom...većina srba se kupa u đakuziju i Crkva to mora da isprati
yugaya yugaya 12:24 09.12.2011

srećom

...živim na prostoru gde su i Srbi i crkva im u mikro-manjini. Sve negativne pojave koje se vezuju za crkvu ovdi nisu uobičajene - ni vozni parkovi, ni tarife za obrede, a crkva je svojom imovinom pomogla nedavno jedan veliki projekat za dobrobit zajednice. Sveštenici koje poznajem žive u okvirima proseka. Ne mislim da se time potire sila loših stvari kao ono sramno ordenje, ali bilo bi lepo da se i dobro koje čini crkva makar ponekad pomene.

Udovicu pravoslavnog sveštenika pokojnu nanu i njeno siroče samo je crkva spasla posle rata da ne umru od gladi - za njih nije bilo ni markica za hranu ni posla, ni kuće. Za njih nije bilo prava na porodične penzije, da ne pričamo o maltretiranjima i svemu ostalom.
nikolic777 nikolic777 12:28 09.12.2011

Re: srećom

ali bilo bi lepo da se i dobro koje čini crkva makar ponekad pomene.


uvek i u svakoj prilici
blog je otvoren za takve primere i ja se radujem da ih čujem
mariopan mariopan 13:23 09.12.2011

Re: srećom

yugaya
...živim na prostoru gde su i Srbi i crkva im u mikro-manjini. Sve negativne pojave koje se vezuju za crkvu ovdi nisu uobičajene - ni vozni parkovi, ni tarife za obrede, a crkva je svojom imovinom pomogla nedavno jedan veliki projekat za dobrobit zajednice. Sveštenici koje poznajem žive u okvirima proseka. Ne mislim da se time potire sila loših stvari kao ono sramno ordenje, ali bilo bi lepo da se i dobro koje čini crkva makar ponekad pomene.

Udovicu pravoslavnog sveštenika pokojnu nanu i njeno siroče samo je crkva spasla posle rata da ne umru od gladi - za njih nije bilo ni markica za hranu ni posla, ni kuće. Za njih nije bilo prava na porodične penzije, da ne pričamo o maltretiranjima i svemu ostalom.

Da, baš mi je drago da si pomenula, jer i ja znam primere da sveštena lica žive skromno, a tako se i ponašaju, i da su im prostorije stare, neugrejane, trošne, a da su višak ipak ustupili zajednici za neke ( umetničke, sportske) aktivnosti, bar tako je u mom gradu.

Zato i mislim da je tragično što se neka druga sveštena lica iživljavaju i bahate bogatstvom na račun drugih, siromašnijih slugu Božijih, svoje braće, i da bi to siromaštvo (na koje su se zavetovali) morali međusobno da podele, solidarno, zajedno sa udivicama i siročadi svojih slugu? Ne da to prebacuju državi i svima nama na teret?

Slažem se da Država daje sredstva za održavanje spomenika kulture, jer Crkve to jesu, manastiri to jesu, i mislim da je to u redu...jer, recimo, šta bi bilo sa onim divnim gotskim,( čipkastim) crkvama u Evropi i svetu da nije i zajednica u kojoj su izgrađene davala sredstva za njihovo očuvanje? Šta bi mi sada gledali da nije sačuvano ništa od tih grandioznih spomenika ljudskoj veštini, mašti i znanju, umetnosti koja je tu utkana?

Penzije za popove mislim da je do sada imala Grčka ali se sada radi na tome da budu ukinute i ima velikog otpora, kako u sveštenstvu tako i u narodu?
Mislim da Crkva mora to da obezbedi iz sopstvenih sredstava, da se sa onim što ima ponaša domaćinski i da deli sudbinu naroda u svim vremenima, i berićetnim i gladnim, i da sa tim država ne treba ništa da ima, to nije njen posao?

mlekac mlekac 15:24 09.12.2011

Re: srećom

mariopan

Mislim da Crkva mora to da obezbedi iz sopstvenih sredstava, da se sa onim što ima ponaša domaćinski i da deli sudbinu naroda u svim vremenima, i berićetnim i gladnim, i da sa tim država ne treba ništa da ima, to nije njen posao?



Izvinjavam se ako gresim, ali ko je do sad placao penzionisana svestena lica?

Koliko me secanje sluzi, postojao je u crkvi neki model i za to - nisu ostajali "pod starost" na ulici, bez dinara.

I sta sad ima drzava da se mesa?

Da nije crkva ostala bez para?
mariopan mariopan 15:53 09.12.2011

Re: srećom

mlekac
mariopan

Mislim da Crkva mora to da obezbedi iz sopstvenih sredstava, da se sa onim što ima ponaša domaćinski i da deli sudbinu naroda u svim vremenima, i berićetnim i gladnim, i da sa tim država ne treba ništa da ima, to nije njen posao?



Izvinjavam se ako gresim, ali ko je do sad placao penzionisana svestena lica?

Koliko me secanje sluzi, postojao je u crkvi neki model i za to - nisu ostajali "pod starost" na ulici, bez dinara.

I sta sad ima drzava da se mesa?

Da nije crkva ostala bez para?



Nemam pojma, mislim da je to Crkva imala rešeno na neki način i da im se Država u to nije mešala?
Predlog da im se penzije isplaćuju iz Budžeta Srbije za mene je neprihvatljiv, tim pre što se neki crkveni velikodostojnici bahate, razmeću bogatstvom, voze skupe automobile, kupuju preskupu firmiranu obuću, nameštaj, znači ima se sredstava, zašto onda to pitanje ne rešavaju iz svojih izvora?

Ako za to imaju, onda neka pretresu sopstvene redove, neka se otarase bahatih i neumerenih trošadžija, neka podele ravnomernije ono što imaju, neka podele i sudbinu siromašnog naroda, pa će i taj narod deliti sudbinu svoje Crkve i sveštenstva, kao što je i do sada radio.

Moram da kažem da ja poznajem samo ove skromne i smerne sveštenike koji rade svoj posao u najboljem duhu Pravoslavlja, pa opet ne bih glasala da im se iz sredstava namenjenih socijali, masi nezaposlenih, penzionerima, prosvetarima...a koji su nedovoljni i za to čemu su namenjeni - još i njima isplaćuju penzije.
nikolic777 nikolic777 16:41 09.12.2011

Re: srećom

Da nije crkva ostala bez para?


cist SF
dragan7557 dragan7557 18:12 09.12.2011

Re: srećom

nikolic777
Da nije crkva ostala bez para?


cist SF

Izbacuj bre ono "S" samo fikcija.

cerski
JJ Beba JJ Beba 22:37 09.12.2011

Re: srećom

Predlog da im se penzije isplaćuju iz Budžeta Srbije za mene je neprihvatljiv, tim pre što se neki crkveni velikodostojnici bahate, razmeću bogatstvom, voze skupe automobil

Vozni park srpskih vladika

Vozni park vladika

Šabački Lavrentije "audi A6" 43.255

Zvorničko-tuzlanski Vasilije "audi A6" 45.000

Sremski Vasilije "mercedes 200" E klase 39.259

Banatski Nikanor "škoda superb" 28.000

Vranjski Pahomije "džip kompas sport" 26.590

Žički Hrizostom "pasat" 25.000

Timočki Justin "sitroen C5" 18.480



oprosti im bože ne znaju šta voze.


inco inco 02:30 10.12.2011

Re: srećom

'di zaboravi Grigorija i Maserati Quattroporte S. Cijena, prava sitnica - 120 kila evra...
metrevelic metrevelic 21:42 11.12.2011

Re: srećom

Izvinjavam se ako gresim, ali ko je do sad placao penzionisana svestena lica?

Koliko me secanje sluzi, postojao je u crkvi neki model i za to - nisu ostajali "pod starost" na ulici, bez dinara.

I sta sad ima drzava da se mesa?

Da nije crkva ostala bez para?

Pa ovako, crkva je umirovljene sveštenike i obudovele popadije plačala iz rente imovine. Recimo SPC je u zagrebu bila vlanik zgrade na cvjetnom trgu.E al drugovi komunisti su to otele.Sad će eurofilski SKOJ da kaže da je to uredu jerbo su crkve zidali proleteri a ne popovi a ako je i neki pop zido on je bio pop proleter pa je to sve partisko. Samo puna im usta Evrope kad je okupacija u pitanju, al restituciju imovine kao jedan od uslova EU ne spominju.
A što se tiče "popova koji imaju cenu" to govore ljudi koji popa zovu samo kad im neko umre ili treba da se krsti .Aj nek neko ko je i malo ucrkvljen i dolazi bar jednom mesečno u crkvu i da makar i udovičku leptu kaže da ga je pop odero. A vala niste ga trebali zvat ni kad vam rikne neko. Crkva nije humanitarna doo za krštenja i sarane. I da ispunjava hirove razočaranih komunista koji bi eto da se sarane ko ljudi .
A što se tiče "pokretnina i nepokretnosti" vala su oslobodipci uveli jednakost. Odma su se izjednačili sa buržoazijom
a što se penzija tiče.Zašto boračke penzije dobijaju Brozov bašibozuk iz drugih republika i pripadnici proleterskih hordi iz drugih republika. Što 6.lička, crnogorske udarene i slično ne idu na budžet u svoje republike .I kolike su peMzije prvoborcima.Što jedan prosečan Srbin treba da plaća druga Jovu crnogorca ,čemu
metrevelic metrevelic 22:13 11.12.2011

Re: srećom

JJ Beba
Predlog da im se penzije isplaćuju iz Budžeta Srbije za mene je neprihvatljiv, tim pre što se neki crkveni velikodostojnici bahate, razmeću bogatstvom, voze skupe automobil

Vozni park srpskih vladika

Vozni park vladika

Šabački Lavrentije "audi A6" 43.255

Zvorničko-tuzlanski Vasilije "audi A6" 45.000

Sremski Vasilije "mercedes 200" E klase 39.259

Banatski Nikanor "škoda superb" 28.000

Vranjski Pahomije "džip kompas sport" 26.590

Žički Hrizostom "pasat" 25.000

Timočki Justin "sitroen C5" 18.480



oprosti im bože ne znaju šta voze.



A Čeda
jel i on od milodara kupio SUVa
il su to od autorskih prava na haiku dramski opus
mislim celi opus ko haiku pesma
nikolic777 nikolic777 09:44 12.12.2011

Re: srećom

A Čeda

i Ceda

sta cemo sad?
sandra969 sandra969 12:27 09.12.2011

Nekako...

...moram da prokomentarišem...a verujem da imate i svi vi primere...znam sveštenika koji je od svoje svešteničke plate kupio, uredno, kešom, tri stana po 50m2, u razmaku od po tri godine...i sad ima penziju od 80.000dinara i nažalost može da radi samo sahrane....a to mu i nije neka zarada-kažu njegovi potomci(deca, unuci), takođe lepo pravoslavno vaspitani, uredni na veronauci...
Nekako me to užasava, plaši...ljuti...
nikolic777 nikolic777 12:29 09.12.2011

Re: Nekako...

a to mu i nije neka zarada-kažu njegovi potomci(deca, unuci), takođe lepo pravoslavno vaspitani, uredni na veronauci..


sića,low life, nedopustivo
draft.dodger draft.dodger 12:29 09.12.2011

CRKVA I BOG - DUPE I OKO

Nezajažljiva bogoGojazna banda.
nikolic777 nikolic777 12:34 09.12.2011

Re: CRKVA I BOG - DUPE I OKO

draft.dodger
Nezajažljiva bogoGojazna banda.


'de si Drafte, sto godina
dobra ti složenica
u ovakvim salama se otvara apetit
draft.dodger draft.dodger 12:35 09.12.2011

Re: CRKVA I BOG - DUPE I OKO

janeznam janeznam 13:01 09.12.2011

Re: CRKVA I BOG - DUPE I OKO

u ovakvim salama se otvara apetit

Mislis u ovakvim salama odpocinju sa postom!
Cista kicerica.
Bozemesacuvaj.
koksy koksy 13:37 09.12.2011

malo off-a, a možda i ne


777:
Živica je verski analitičar, čudo od širine pogleda i intelekta, taman koliko i Vladimir Kecmanović u literaturi i da ne ređam dalje.


"Poslednjih godina, stavovi prema umetnosti postali su obojeni brojnim pojmovima: jedan od njih je isprazan ali trajan,drugi je pomodan ali varljiv, treći je poznat i pod drugim prerušenjima, ali uvek tiranski.
A oni su, istim redosledom: prvo, ukoliko neki pojedinac ili grupa pojedinaca vole neku
dramu, roman, sliku, oni su svakako dobri; drugo, ukoliko neki umetnik kaže da je
njegovo ili njeno delo umetnost, onda je to umetnost; treće, ako neko određeno
umetničko delo ne zadovoljava određenu ideologiju ili uverenje, onda ono nije umetničko delo, ili predstavlja lošu umetnost.
Ove pojmove vidim kao očito lažne, jer nijedan od njih ne zadovoljava objektivne tehničke kriterijume koji vladaju umetnošću..."

(Ronald Harvud – „Istorija pozorišta“)

Harvud priča o pozorištu ali markirana konstatacija ima težinu opšteg.
Taj tiranski, ideološki pristup u vrednovanju umetničkog dela širi se u poslednje vreme poput agresivne ambrozije po srpskim umetničkim poljanama. I u velikoj su zabludi oni koji smatraju da će puka ignorancija biti dovoljna da bi ova - izrazito agresivna - pojava, sama od sebe skončala tamo gde joj mesto: na đubrištu, dakle.
nikolic777 nikolic777 13:48 09.12.2011

Re: malo off-a, a možda i ne

Taj tiranski, ideološki pristup u vrednovanju umetničkog dela širi se u poslednje vreme poput agresivne ambrozije po srpskim umetničkim poljanama.


bilo ga je kroz istoriju mnogo i svuda
ali svakako je pogresan

nsarski nsarski 13:32 09.12.2011

Kad bih bio pop :)

Kad se ljudi zale na preterane cene popovskih usluga, ja se odmah setim jednog direktora (onog kao sa karikatura, zadriglog i masnog) koji se jednom ogorceno zalio da "vise ne mozes ni pristojnu pesmu od pevaljke u kafani da narucis za manje od 500 evra!".
Kad bih ja bio kafanska pevaljka (pogledati moj nenapisan blog "Boze podari mi da imam velike sise makar na jedan dan"), ja bih uleteo s tim sisama u kadar tom direktoru i zahtevao 2000 evra, ni centa manje. Ili pet hiljada, ako ga pesmom rasplacem i navedem da razbija case. Vredi. A i dobro je za direktorsku dusu - ta patnja, mislim.

Ja sam poslednji put koristio popovske usluge pre mnogo godina kad sam krstio decu. Tada je bilo u modi da se deca krste u poznatim i velikim crkvama po Beogradu, a popovi se tada jos nisu bili razmahali kao danas. Medjutim, ja odvedem decu u obicnu seosku crkvu u jedno selo ispod Kosmaja (odatle mi je poreklo po pradedi), nadjem popa - prilicno pijanog - i on obavi krstenje za par casica rakije. A taj pop je prica za sebe. Prilikom krstenja je bio toliko pijan da ni krstenicu nije umeo da popuni pa je dao meni. Kasnije sam cuo da su ga raspopili jer je prilikom nekog opela onako pijan pao preko pokojnice.

Naravno, nije uvek moguce naci nekog skromnog popa ili skromne okolnosti, i zato su popovi, kao lesinari, cesto ispod svakog dna. Kada je moguce, idite u neku seosku crkvu i tamo obavite sta imate, ostavite prigodan prilog crkvi i Bog ce vas cuti. Ako pak osvecujete kockarnicu ili krstite dete u Patrijarsiji, e tu vam ni Bog ne moze pomoci.
Kad bih ja bio pop (videti moj nenapisani blog "Boze podari mi da budem pop makar za dva osvecenja kockarnica" ) trazio bih za tu uslugu barem 10 000 evra.

nikolic777 nikolic777 13:44 09.12.2011

Re: Kad bih bio pop :)

Kad bih bio pop :)



angie01 angie01 14:17 09.12.2011

Re: Kad bih bio pop :)

za kockarnice ima posebni obredi!

prvo, ne moz' jednom i na brzaka-od toga nikada nikakav utisak nije ost'o, pa ne moze ni gospodu bogu, bio on jos 10X toliki!

drugo, mora 20% od ulozenog-da se pokrije sudbinski,

trece, jos 20% od ocekivanog, da se pokrije kosmicka pravda,

i jos da se na to popa casti- za sefte!

pa onda svaki mesec da dodje na odrzavanje-ko svaki posten serviser!
vishnja92 vishnja92 15:03 09.12.2011

Re: Kad bih bio pop :)

Kad bih bio pop :)



a ja bih zidala kuce. jedan pop mi je daaavno rekao da mi dzaba i skola i diploma i projekti ako nisam nijednu napravila za sebe, a eto on sebi jeste nekoliko. pa kaze: "i ko je tu sad ko?"

i u pravu je covek.
nadjem popa - prilicno pijanog - i on obavi krstenje za par casica rakije. A taj pop je prica za sebe. Prilikom krstenja je bio toliko pijan da ni krstenicu nije umeo da popuni pa je dao meni. Kasnije sam cuo da su ga raspopili jer je prilikom nekog opela onako pijan pao preko pokojnice.

pljunuti si Branko Copic :)
alselone alselone 15:30 09.12.2011

Re: Kad bih bio pop :)

nsarski



Mozda je najbolje resenje, koje mi je trenutno napameti i sta cu verovatno uraditi, krstiti se/dete u manastiru. Cuo sam mnogo lepih iskustava roditelja i cini mi se da se po manastirima koliko toliko ocuvala dusa Crkve u odnosu na "smekere u crnom" po gradovima.

Preporucujem Frusku Goru. Ima ih jako puno od kojih su svi jako lepi i stari. Ko voli da pesaci (ja ne, ni u najavi) ima lepih planinarskih tura redovno po FG, obilaze vidikovce i stare manastire. Moze se pronaci vise jako starih i napustenih. Pravo blago kulture.
nikolic777 nikolic777 16:40 09.12.2011

Re: Kad bih bio pop :)

Pravo blago kulture


obilazak na prolece :)
mariopan mariopan 16:44 09.12.2011

Re: Kad bih bio pop :)


Preporucujem Frusku Goru. Ima ih jako puno od kojih su svi jako lepi i stari. Ko voli da pesaci (ja ne, ni u najavi) ima lepih planinarskih tura redovno po FG, obilaze vidikovce i stare manastire. Moze se pronaci vise jako starih i napustenih. Pravo blago kulture.


Mi smo vodili naše goste Grke, da i mi njima pokažemo naše kulturno blago, i zaista treba videti.
alselone alselone 18:58 09.12.2011

Re: Kad bih bio pop :)

obilazak na prolece :)

Mi smo vodili naše goste Grke, da i mi njima pokažemo naše kulturno blago, i zaista treba videti


Sigurno ljudi mahom ne znaju sta imamo i deo onih koji znaju to prihvata zdravo za gotovo, kao nesto najnormalnije.

U osnovnoj skoli smo sa horom bili u Svajcarskoj. To su bile devedesete, bedasirotinja, i bili smo smesteni po porodicama. Nas par je bilo kod jednog super cove, profesor univerziteta i clan hora domacina. Kuca kao iz najlepsih snova, u kuhinji kompletan stakleni zid i pogled sa brda uz dorucak. Lepse nego na reklamama za Milku.

Uglavnom, vodio on nas jedan dan u obilazak. I kaze:
- Pogledajte deco, ovo je nasa staaaaaaaara crkva u mestu, ima sedamdeeeseeet godina.

I tu mi coporativno puknemo od smeha.
Prvo mu nije bilo jasno, pa je mislio da se deca sale kad smo mu rekli da je kod nas najnormalnije naleteti na manastir od 300, 400 pa i 500 godina, pa je kasnije gledao belo, sve u fazonu - Balkanci.
mariopan mariopan 20:55 09.12.2011

Re: Kad bih bio pop :)

- Pogledajte deco, ovo je nasa staaaaaaaara crkva u mestu, ima sedamdeeeseeet godina.


predatortz predatortz 14:00 09.12.2011

Sveštenici

Ima ih raznih...
Međutim ,imao sam čast da razgovaram sa nekoliko njih, mlađih, obrazovanih.
Mnogo su širi, obrazovaniji i elokventniji od ovih novih agitpropovaca na blogu.
Kvalitetno provedeno vreme
nikolic777 nikolic777 14:05 09.12.2011

Re: Sveštenici

Mnogo su širi, obrazovaniji i elokventniji od ovih novih agitpropovaca na blogu.


ko su ti?
skreni mi pažnju da čitam i ja
predatortz predatortz 14:07 09.12.2011

Re: Sveštenici

nikolic777
Mnogo su širi, obrazovaniji i elokventniji od ovih novih agitpropovaca na blogu.


ko su ti?
skreni mi pažnju da čitam i ja


Moraš da ih upoznaš. Ni ja ih nisam čitao. Upoznao sam ih sasvim slučajno. Mnogo su otvoreniji za razgovor i kritike nego većina blogokolega ovdašnjih.
Mladi,kulturni momci,puni elana.
Kažem ti, jako pozitivno iskustvo.

nikolic777 nikolic777 14:09 09.12.2011

Re: Sveštenici

Mladi,kulturni momci,puni elana.


ne, ne mislio sam na mlade agitpropovce na blogu
poznajem i ja sveštena lica koja nisu fake
predatortz predatortz 14:12 09.12.2011

Re: Sveštenici

nikolic777
Mladi,kulturni momci,puni elana.


ne, ne mislio sam na mlade agitpropovce na blogu
poznajem i ja sveštena lica koja nisu fake


A,to...
Pa,ovi zapenušani brate. Što pljuju i bljuju vatru, sve u ime njima znane, slobode i ravnopravnosti.
Njihove vizije prava i pravde.
Mnogo ih je.
A ako počnem da ih nabrajam, bojim se da ću na led kao Krkiška...
nikolic777 nikolic777 14:19 09.12.2011

Re: Sveštenici

A ako počnem da ih nabrajam, bojim se da ću na led kao Krkiška...


ja se ubi da nadjem neki vatren blog danima makar pisalo sve suprotno od onoga sto mislim, ali slabo
cisto zbog polemike itakoto.

delim tvoje mišljenje ovako bez nabrajanja
ne mogu da smislim samovoljne verzije pravde i prava, sve te petostruke arsine
inace, nadam se krkarovom povratku sto pre
nani.bacciabiggia nani.bacciabiggia 18:18 09.12.2011

Re: Sveštenici

predatortz

Moraš da ih upoznaš. Ni ja ih nisam čitao. Upoznao sam ih sasvim slučajno. Mnogo su otvoreniji za razgovor i kritike nego većina blogokolega ovdašnjih.
Mladi,kulturni momci,puni elana.
Kažem ti, jako pozitivno iskustvo.


Pa dobro reci gdje su. Možda bi neko takođe htio otvoreni razgovor sa mladim momcima punim elana. Jeli tako Azdejkoviću!!
Elem. Relativizacija svega postaje nepodnošljiva. Nema više te stvari koja se može kritikovati u Srbiji.Možda je riješenje u afirmaciji kulture.
Srbija, sve sa njenim građanima.
alexlambros alexlambros 21:10 09.12.2011

Re: Sveštenici

Ima ih raznih...
Međutim ,imao sam čast da razgovaram sa nekoliko njih, mlađih, obrazovanih.
Mnogo su širi, obrazovaniji i elokventniji od ovih novih agitpropovaca na blogu.


reko bi covek .... horizonti su ti nesaznatljivi ... ko svevisnji
metrevelic metrevelic 22:18 11.12.2011

Re: Sveštenici

predatortz
Ima ih raznih...
Međutim ,imao sam čast da razgovaram sa nekoliko njih, mlađih, obrazovanih.
Mnogo su širi, obrazovaniji i elokventniji od ovih novih agitpropovaca na blogu.
Kvalitetno provedeno vreme

A tek što niko ne govori kako je crveni teror unakazio kadrovsku politiku crkve ,pobivši joj najumnije i najkvaliternije kadrove.Doskora je većina popova bila sa bogoslovijom i nije se puno moglo očekivat od njih. No većina nije svesna kako je mladi kadar kudikamo kvalitetniji i u monaškom i u svešteničkom kadru. I temeljnije obrazovani od NGO sektaša
nikolic777 nikolic777 09:47 12.12.2011

Re: Sveštenici

A tek što niko ne govori kako je crveni teror unakazio kadrovsku politiku crkve


iz kog veka vi dolazite?


temeljnije obrazovani od NGO sektaša

imate li neku tepriju o njihovom genetskom materijalu, s obzirom na to da su ove super kvalitetne kadrove pobili, kako kazete...

predatortz predatortz 12:46 12.12.2011

Re: Sveštenici


reko bi covek .... horizonti su ti nesaznatljivi ... ko svevisnji



Tvoji su, uprkos velikom trudu da ne bude tako, palanački. Znaš ono, kad seljačić vidi sveta, pa počne da pljucka po zavičaju...
Rejlem Rejlem 15:10 09.12.2011

Dok cekamo obracanje naciji...

Živica se preziva Tucić i tvrdi da pozlata i mahagoni u vladičanskim odajama ne bi trebalo da nas čude. Naime – „Crkva ne može da stoji u mestu i da nazaduje, već mora da shvata, kao vanvremena, svako vreme“. Molim vas ocenite:



Vanmozgovno

Veliki pozdrav, Milane.

PS Plasi me sta cemo da cujemo u popodnevnoj poslanici naseg ovozemaljskog patrijarha povodom odlaganja statusa kandidata. Isto nesto van pameti. Mislim, cim ga vidim na bilo kom kanalu, refleksno mi izlece psovka, kao sto mi je pre nekoliko godina izletala na Kostunjavog.
angie01 angie01 15:34 09.12.2011

već mora da shvata, kao vanvremena,

nikolic777 nikolic777 16:38 09.12.2011

Re: Dok cekamo obracanje naciji...

Veliki pozdrav, Milane.


pozdrav druze
i ja cekam sa nestrpljenjem njihov stav o bilo cemu :)
dragan7557 dragan7557 18:22 09.12.2011

Re: već mora da shvata, kao vanvremena,

angie01

Kad je njemu kao na slici, kako li je tek kod Svemoguceg i Sveznajuceg Boga?

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:39 09.12.2011

Re: već mora da shvata, kao vanvremena,

mrale54 mrale54 21:23 09.12.2011

Re: već mora da shvata, kao vanvremena,

dragan7557
angie01

Kad je njemu kao na slici, kako li je tek kod Svemoguceg i Sveznajuceg Boga?

cerski



Pa, jel' ja treba da ti objašnjavam??

Ono, na kolor fotki je reklama za raj!

A, ovo dole (crno-bela fotka) je za...? GSP??

PS Ridže su u donjem desnom uglu, još se ne vide! Kapiš??

Atomski mrav Atomski mrav 15:56 09.12.2011

"Popovi najveći lopovi"

A bilo je tako i mnogo, mnogo pre ovih naših vremena...
nikolic777 nikolic777 16:39 09.12.2011

Re: "Popovi najveći lopovi"

A bilo je tako i mnogo, mnogo pre ovih naših vremena...


sad je sasvim transparentno :)
sesili sesili 17:23 09.12.2011

Velnes . Spa...

U Ribarskoj banji je otvoren spa centar početkom novembra. Bio prisutan Patrijarh!!! Volim što se ta banja gradi, 1995. godine, kada mi je muž bio tamo na rehabilitaciji, vrvelo je od bubašvaba. Ali, ne vidim potrebu da Patrijarh prisustvuje otvaranju spa-centra.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:02 09.12.2011

Re: Velnes . Spa...

Moderno je da se sve osveštava od kockarnica, ergela, BIA-e, VMA, skenera, bolnica, vojnih jedinica, kafića.....
Inače, Isus je jahao na magarcu a ovi koji nas ubeđuju da se kunemo u njega a služimo njima jašu na državi i narodu praveći od njih kolektivnog magarca.
ivana23 ivana23 20:29 09.12.2011

Re: Velnes . Spa...

Inače, Isus je jahao na magarcu...


Kad spomenuste Isusa, asocijacija na tri mudraca, ostalo u skadu sa aktuelnostima...



mali trol, nece niko da zameri?
mrale54 mrale54 21:15 09.12.2011

Re: Velnes . Spa...

Aman, bre, devojčice-lepotice - pa, gde nalaziš sve ovo?

PS Mada, ovi naši "mudraci" trče u suprotnom smeru...
nikolic777 nikolic777 09:49 12.12.2011

Re: Velnes . Spa...

Moderno je da se sve osveštava od kockarnica, ergela, BIA-e, VMA, skenera, bolnica, vojnih jedinica, kafića...

i trznih centara, posebno
buduci da su soping mahale amblem ovog vremena osvestavanje istih tek dokazuje koliko je crkva u trendu
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:53 09.12.2011

No taxation without representation

Ovo su ponuđene opcije kojima čitaoci na jednom portalu mogu da ocene tekstove i vesti koje čitaju pa samim tim i izveštaj o novoj ideji države da popovima dodeli penzije.

"Додељивање" пензија од стране државе (читај: Партијске врхушке) је пракса диктатура. Тако је, рецимо, додељена пензија Јову Капичићу, неколико година "рада". Шта је радио Јово? Таква пракса је лоша, бесправна, лоповска.

Sveštenici u penziju s našim parama
Beograd -- Sveštenicima i verskim službenicima država će najverovatnije od Nove godine dotirati novac za 50 odsto doprinosa za penzijsko osiguranje, kažu u PIO fondu....
Važećim zakonom doprinos za penzijsko i invalidsko osiguranje za sveštenike i verske službenike može da plaća lokalna samouprava, teritorijalna autonomija ili republika...
Željko Simić, načelnik Odeljenja za matičnu evidenciju Fonda PIO, kaže da se trenutno u evidenciji nalazi 1.976 sveštenika i verskih službenika u verskim zajednicama, od kojih je 1.677 u Srpskoj pravoslavnoj crkvi...
Dokumentacija još nije dostavljena za sva lica, ali je ažurirano oko 95 odsto podataka, ističe naš sagovornik i dodaje da su kriterijumi za utvrđivanje osnovice za plaćanje doprinosa stručna sprema i godina staža, te da poslednji podaci pokazuju da dva odsto sveštenika i verskih službenika ima prvi i drugi stepen stručne spreme, 68 procenata srednju, 10 odsto višu i 20 procenata visoku stručnu spremu.


Да ли домаћин разуме?
Не, наравно. Домаћин има проблем са дељењем колача који се смањује.


Ево помоћ.
Biće penzija, PIO fond nije u krizi
Beograd -- Sadašnji i budući penzioneri u Srbiji ne treba da strahuju za isplatu penzija, jer PIO fond nije u krizi i u mogućnosti je da isplaćuje penzije...

Верујемо ли? А да завиримо у "касу"?
U fondu PIO višak zaposlenih, a najavljuju nova primanja
Zapošljavanje kadrova po partijskoj liniji dovelo je do toga da samo u PIO fondu danas radi 3.580 ljudi, dok je sa honorarnim saradnicima brojka mnogo veća. O smanjenju broja zaposlenih uveliko se govori, ali da to u ovom fondu ne misle ozbiljno, potvrđuje odluka usvojena na poslednjoj sednici Upravnog odbora po kojoj je direktor dobio odrešene ruke da u svakoj filijali, prema potrebi, može da zaposli pravnika.

PIO u bankrotu bez uplate doprinosa
Od ukupnih sredstava sa kojima Fond raspolaže, 46 odsto dotira država!

Fond PIO bez tendera deli milione
Beograd -- Fond PIO godišnje plaća po milion evra za usluge mikrofilmovanja, ali bez tendera. Samo u decembru za obradu penzijskih predmeta plaćeno je 850.000 evra.

Deficit PIO fonda nepodnošljiv
Kalinović ističe da je država prošle godine iz budžeta izdvojila za PIO 220 milijardi dinara, što je oko 47 odsto, dok je 51 odsto sredstava obezbeđeno iz izvornih prihoda...
“Direktor PU je jednom rekao da postoje odredbe u zakonu zbog koje oni ne smeju da objavljuju podatke. Čitav sistem javnih finansija je potpuno nekontrolisan i mi ne znamo kako se puni budžet i ko ne plaća i ne znamo ni kako se troši. Godinama nema revizije i videli smo da se njihovi izveštaji odnose na samo mali deo budžeta “ , ističe Barać...


Дакле, имамо један систем трансфера који се назива "фонд", а то није. И због односа броја запослених и пензионера, самог система пио, као и демографске структуре, неодржив је.
Не постоји однос уплаћеног новца преко доприноса, и висине пензије, и тиме се субвенционишу типови попут Јове, од стране оних са пуним радним стажом.

Онај део, из буџета, би требало да се зове социјална помоћ (и за то ваља направити систем преко локала и приватника да би се то одржало, а питање је да ли је боље једноставно само напустити то), а због развијене корупције би требало омогућити излаз из система пио (уз референдумско поништавање стеченог права ради успостављања везе уплаћен новац-пензије).

У вези пореза, одговор је у наслову, што ће рећи, не знам зашто би ико плаћао, осим ако не мора.

Остатак текста је естетске природе, и ваљало би подсетити да су се партизани уселили у бројне верске објекте широм земље, те им још увек не пада на памет да врате имовину коју су отели. Шљам!
maksa83 maksa83 18:17 09.12.2011

Re: No taxation without representation

Остатак текста је естетске природе, и ваљало би подсетити да су се партизани уселили у бројне верске објекте широм земље, те им још увек не пада на памет да врате имовину коју су отели. Шљам!

Pliz reci mi gde je ta Crkva u kojoj žive Partizani, hoću da idem da slikam.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:25 09.12.2011

Re: No taxation without representation

Nisam napisao crkva, već crkveni objekti. Braničevska eparhija ima tri dvora. Jedan iz 19. (čini mi se), drugi iz 20. a treći iz 21. Poslednji liči na ovaj iz teksta. U drugom je vojska, a partizani su kapelu pretvorili u bar.
dragan7557 dragan7557 18:28 09.12.2011

Re: No taxation without representation

maksa83
Остатак текста је естетске природе, и ваљало би подсетити да су се партизани уселили у бројне верске објекте широм земље, те им још увек не пада на памет да врате имовину коју су отели. Шљам!

Pliz reci mi gde je ta Crkva u kojoj žive Partizani, hoću da idem da slikam.



Sljam!

Sirom zemlje bb

Srbija

Hitler bolje da je dosao u Srbiju licno od ovakvih rdja bi bio slavljen a sljam bi po zasluzi bio u KZ lagerima. Adrese bi po nemackoj preciznosti bile poznate, pa ti makso ne bi lut'o.

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:55 09.12.2011

Vanvremena i bezobzirna

„Crkva ne može da stoji u mestu i da nazaduje, već mora da shvata, kao vanvremena, svako vreme“

Da to je samo kada je u pitanju standard popova i vladika onda se podrazumevaju skupe limuzine, dvorci, skupi mobilni i sva ostala zapadna tehnika ali su oni žestoko protiv EU.
Po svim drugim pitanjima i kada je narod u pitanju oni ga uče da treba da živi u srednjem veku na lebu i vodi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:58 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

ali ona čuva naše Kosovo zajedno sa svim patriJotskim snagama i VK lično.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:01 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

MK
... vladika... skupe limuzine...

Tačno!
Otkud novac? Dali ljudi. Svojevoljno. Problem?

Zato, Karagaća, pošto imate dozu pristojnosti, pokušajte da razdvojite privatno i javno, ali način suprotan od onoga koji su komunisti uradili.
maksa83 maksa83 21:22 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Otkud novac? Dali ljudi. Svojevoljno. Problem?

Moj problem bi (da sam vernik, k'o što nisam) bio da nekoga ko propoveda skromnost i odricanje a vozi se okolo u džipu i živi u onakvom kičeraju shvatim ozbiljno.

Hoću reći - ne glupiraj se i ne brani neodbranjivo.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:51 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Makso, nemam šta ja da branim, jer ovo nije suđenje, već komunjarsko laprdanje.

Ovde se raspolaže tuđim novcem. STALNO. Ljudi će crkavati od gladi u Srbiji. U velikom broju, a ovaj piše o limuzini nekog popa ili vladike. U zemlji seljaka, glad. Malinvestment. Gradsko stanovništvo. Broz. Likvidacija "investicije".

"EU nema alternativu" je dovelo PUPS na vlast, i eno rezultata. Ubrzanje likvidacije pio.

U čemu je najveća pljačka? U povećanju računa. U smanjenju mogućnosti.

Što ja da plaćam tuđe račune? Neću, i ne postoji način da me neki drug na to natera.
Neka svako plati svoj račun.
ivana23 ivana23 22:08 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Broz.


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:13 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

ivana.23

Zezajte se, nema problema, ali kada dođe račun, to je račun koji je dotični napravio. Tada ću ja da se "zezam", jer neće biti smešno.
maksa83 maksa83 22:27 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

srdjazlopogledja
ivana.23

Zezajte se, nema problema, ali kada dođe račun, to je račun koji je dotični napravio. Tada ću ja da se "zezam", jer neće biti smešno.

ivana23 ivana23 22:30 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

srdjazlopogledja

Zezajte se, nema problema, ali kada dođe račun, to je račun koji je dotični napravio. Tada ću ja da se "zezam", jer neće biti smešno.


Srdjo ne zezam se. Vec sam te jednom pitala: Sa ovim sto se desava danas, kakve veze ima Broz koji je umro, ima vec vise od 30 godina.
Mozda bi te ugostio neko sa autorskom, da to malo opsirnjije obrazlozis. Mislim da nisam jedina (to mozes spoznati iz mnostva komentara na tu temu) koju zanima tvoje tako cesto spominjanje Broza.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:27 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

ivana23

Srdjo ne zezam se. Vec sam te jednom pitala: Sa ovim sto se desava danas, kakve veze ima Broz koji je umro, ima vec vise od 30 godina.

Нема везе када је умро, када су те творевине и даље ту, попут пио, рззо, неких фабрика које и даље живе на буџету, администрација, институти... Та иедја, да нешто може на силу, јер је то неко измаштао, та планерска екоомија, то пресељавање људи и повлачење граница, те смишљање како би требало дасе понаша и мисли... Ипак су најгоре те заблуде о спасоносној улози државе у економији, те идеја да се законом нешто може "исправити" која резултира масом непримењивих закона, паралелним стварностима, оној у Скупштини, и оној на улици.
ivana23

Mozda bi te ugostio neko sa autorskom, da to malo opsirnjije obrazlozis. Mislim da nisam jedina (to mozes spoznati iz mnostva komentara na tu temu) koju zanima tvoje tako cesto spominjanje Broza.

Можда и није лоша идеја али је велики захтев у питању.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Otkud novac? Dali ljudi. Svojevoljno. Problem?


Nije, ja makar tu ne vidim nikakav problem.
Njihovo licemerje je valjda problem onih koji ih slusaju i veruju im dok pricaju o skromnosti kao vrlini. Ja ih ne slusam, ne verujem im i tu moj problem nestaje. Ljudi nasli nacin da lepo zive i to je to.
Nego Srdjo, bas me zanima kako ti objasnjavas ovo sa penzijama za popove iz budzeta?
Ok, znam sta mislis o tom fondu uopste ,ali ovaj deo, parcijalno, iz budzeta Srbije za penzije popovima, kako to posmatras?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:55 09.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

pokušajte da razdvojite privatno i javno, ali način suprotan od onoga koji su komunisti uradili.

Ovo se nije moglo videti ni ispred CK - vozni park vladika
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:01 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Можда и није лоша идеја али је велики захтев у питању.

teško je gluposti dokazivati a ostaviti utisak pametnog.
Ali da ne širimo temu interesuje me odgovor na samo jedno pitanje Da li je Broz kriv što nam danas uradiše ovo u Briselu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:06 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

pokušajte da razdvojite privatno i javno

Kada su u pitanju javne ličnosti koje sa visokih pozicija prodaju narodu MzB, kao što su političari i vladike, onda mora biti javno i ono što imaju privatno jer su ga stekli javnim funkcijama.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:07 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

hoochie coochie man
Nego Srdjo, bas me zanima kako ti objasnjavas ovo sa penzijama za popove iz budzeta?Ok, znam sta mislis o tom fondu uopste ,ali ovaj deo, parcijalno, iz budzeta Srbije za penzije popovima, kako to posmatras?

Лепо је имати попове уза се у кампањи.

P.S. Ал' то нису пензије, то је "повезивање стажа", тј. успостављање "непрекидне линије уплате доприноса".

Обећање да ће имати неке пензије, некад у будућности. Превара. Шарена лажа.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:10 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Milan Karagaća

pokušajte da razdvojite privatno i javno, ali način suprotan od onoga koji su komunisti uradili.

Ovo se nije moglo videti ni ispred CK - vozni park vladika

Па не знам шта се није могло видети, али прелазите преко кључне разлике:
возни парк врхушка није купила својим новцем, нити им је ико дао ауто, већ су то отели, купили отетим новцем или запоседењем земље (КП).
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:11 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

kao što su političari i vladike


Ogromna razlika.

Politicari su izabrani da rade zajednicke poslove u interesu svih gradjana, i trose pare koje gradjani MORAJU da daju, vladike su izabrali clanovi njihovih organizacija a da li ce neko biti clan organizacije koju vode takvi je licni izbor.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:29 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Milan Karagaća

Можда и није лоша идеја али је велики захтев у питању.

teško je gluposti dokazivati a ostaviti utisak pametnog.Ali da ne širimo temu interesuje me odgovor na samo jedno pitanje Da li je Broz kriv što nam danas uradiše ovo u Briselu.

У потпуности. За ово што нам раде ("наши" ).

1. Недемократско успостављање граница се поравњава силом, протеривањем, како би се ситуација прилагодила "умотворини" из тог периода (изненадио ме је онај бивши амбасадор својом глупошћу о укидању установа, јер то није предуслов да се успоставе друге, из Приштине).

2. Нетржишна економија која без задуживања не може опстати у условима конкуренције (што не значи да је затварање граница добра идеја).

3. Фасцинација спољном политиком, и трагање решења за унутрашње проблеме у иностранству.

За сва питања (која је створио Броз) решења траже "на путу за ЕУ" ("пут у социјалистички рај", не посустајмо, не скренимо, ћуп је на крају дуге, иако Грчка сада мора да врати нешто, ал' свакако да прође кроз прилагођавање), уместо у демократији, владавини права, капитализму и слободи појединца (што су, по мени, праве вредности Европе, а не социјалистичке глупости инжењеринга на које су се "примили" скојевци).
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:58 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

За сва питања (која је створио Броз) решења траже "на путу за ЕУ"

Tebi stvarno nisu javili da je Broz umro 1980.godine, da su ga se već 1991.godine svi odrekli i na vlast došli oni koji su rušili sve što je za njegova vakta sagrađeno, uključujući i državu, pa onda još jedno isterivanje Broza 2000. godine. Koja politička stranka se poziva na Broza- ni jedna već suprotno, svi imaju neki imidž antikomunista i svi su izginuli boreći se upravo protiv Broza i socijalizma pa eto posle se reinkarnirali.
Tako reinkarnirani već 20 godina se rekreiraju i reketiraju. Pri tome, skoro nema nikoga ili vrlo malo u vrhuškama ko je u vreme broza bio stariji od njegovog pionira. Veliki deo mlade elite je išao u vrtić kada je on umro ili su rođeni posle toga.
Nego ja mislim da je ipak za sve kriv car Dušan, što nam bre ne učvrsti i još proširi cartstvo za vijek vijekova.Svo oni posle njega nisu krivi, a naročito ne oni posle nacionalnog preporoda iz devedeseti i demokratorskih promena iz 2000.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:15 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Milan Karagaća
Tebi stvarno nisu javili da je Broz umro 1980.godine, da su ga se već 1991.godine svi odrekli i na vlast došli oni koji su rušili sve što je za njegova vakta sagrađeno, uključujući i državu, pa onda još jedno isterivanje Broza 2000. godine. Koja politička stranka se poziva na Broza- ni jedna već suprotno, svi imaju neki imidž antikomunista i svi su izginuli boreći se upravo protiv Broza i socijalizma pa eto posle se reinkarnirali.Tako reinkarnirani već 20 godina se rekreiraju i reketiraju. Pri tome, skoro nema nikoga ili vrlo malo u vrhuškama ko je u vreme broza bio stariji od njegovog pionira. Veliki deo mlade elite je išao u vrtić kada je on umro ili su rođeni posle toga.Nego ja mislim da je ipak za sve kriv car Dušan, što nam bre ne učvrsti i još proširi cartstvo za vijek vijekova.Svo oni posle njega nisu krivi, a naročito ne oni posle nacionalnog preporoda iz devedeseti i demokratorskih promena iz 2000.

Нема шта мени да ко јавља када су се бољшевици најежили и мимо јавности "спровели" (али не и у стварности) два врло важна захтева:

1. Реституција,
2. Рехабилитација,

оба "заостатка" (али не и једина) из времена Броза, што осликава врло једноставну једначину да није било тог имбецила, не би било ни тог проблема.

Другим речима, наивно је занемаривање "баштине" тог времена. Ти су и идиоти који "воде" економију, те измишљају законе које немају контакта са стварношћу.

Но, мсје Карагаћа, питање за Вас, официра:

КОЈА ЈЕ НАЈВЕЋА ПРОМЕНА НА ГРБУ СРБИЈЕ?
dragan7557 dragan7557 07:37 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Milan Karagaća
pokušajte da razdvojite privatno i javno, ali način suprotan od onoga koji su komunisti uradili.

Ovo se nije moglo videti ni ispred CK - vozni park vladika

Bas vala, jedna partija jedna vrsta auta, samo merce-des crni.
Nekad se znalo drugove vladike vozali u mecakama.
Ovi sad voze sve i svasta.
Nema vise ukusa moj Milane.

Sad vise ne znas ko je vlast a ko mafijas.

cerski
dragan7557 dragan7557 07:45 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Milan Karagaća 00:58 10.12.2011
Re: Vanvremena i bezobzirna

За сва питања (која је створио Броз) решења траже "на путу за ЕУ"


Tebi stvarno nisu javili da je Broz umro 1980.godine,

Lepo sam ja predlozio skupljanje pomci za lecenje, al' gadi se ljudima da daju.

Mozda jedna polovna cucla da zacepi neko vreme, i neka zvecka, ako ima neko iz proslih vremena.

cerski
dragan7557 dragan7557 07:59 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Mozda bi te ugostio neko sa autorskom, da to malo opsirnjije obrazlozis.

Imaju vec dva VIP-ovce, inkognito statusa kod kojih gostuje, koji isto smatraju da su partizani sljam, a da je Hitlera trebalo docekati i u Beogradu sa cvecem.

Juce bi BaeOgrad u paketu sa Zagrebom bio primljen u EU, a zasluznog koblogera Dzelicha Cvetkovic ne bi morao preko svojih novina da poziva da povuce ostavku, koju Dzelich nije ni dao.

A gosn. loader bi likovao na bezuslovnom prijemu Srbije u Kandidate.

cerski
milisav68 milisav68 09:43 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

ivana23

Srdjo ne zezam se. Vec sam te jednom pitala: Sa ovim sto se desava danas, kakve veze ima Broz koji je umro, ima vec vise od 30 godina.
Mozda bi te ugostio neko sa autorskom, da to malo opsirnjije obrazlozis. Mislim da nisam jedina (to mozes spoznati iz mnostva komentara na tu temu) koju zanima tvoje tako cesto spominjanje Broza.

Evo ja ću da probam da pomognem Srdji, i da objasnim kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare.

"Idu" izbori - i kakav je izbor - odnosno o čemu raspravljamo zadnjih par nedelja/meseci?
Da li da bojkotujemo ili da "izadjemo" i poništimo listić?

Znači, više nije ni opcija - glasanje protiv zla, već "raspravljamo" koja je bolja "ćorava" kutija.

Pa da izvineš - jebo takav izbor.

Međutim, pravi izazov za Stanišića i posao kome je posvetio najviše vremena i energije, bio je prelazak Srbije na višepartijski sistem tokom 1990. Priča se da je Stanišić tada skrojio srpsku opoziciju po Miloševićevoj meri, i to tako da mu je sledećih dvanaest godina lepo pristajala. Čak i ako se uzme da su te priče grubo preterivanje, ostaje činjenica da se među osnivačima opozicionih stranaka našlo mnogo ljudi sa debelim dosijeima saradnika Službe kao i ljudi koji su u svojoj biografiji imali stavke koje su ih činile podložnim ucenama. Tokom godina koje su usledile, Stanišić je mekom i majstorskom rukom diktirao jalovim pokušajima opozicije da se ujedini u jedinstven antimiloševićevski front, i nije čudno što su prvi uspesi na tom polju ostvareni tek nakon njegovog udaljavanja iz Službe i raskida sa Miloševićem.

Vreme

1993. godine - "glavna opozicija" - kumovi Vuk&Voja - zajedno imaju više od 125 poslanika - i Voja "daje" podršku manjinskoj vladi SPS-a.

Danas - Ravnogorski Vuk pravi "Preokret" sa "Čedom", kome na skupštini "sedi" Kapičić.

Unutrašnje uredjenje - isto, samo je malo evoluiralo.I dalje je najsigurniji posao - državna služba, i "poslovi" oko nje.Ako nisi u "krugu" - nemaš ni posao.Čast izuzecima, ali je na nivou zemlje to tako.
Jedina razlika u odnosu na pre, je što nekadašnji direktori, koji su imali formalnu vlast, sada imaju i suštinsku, pa je recimo onda Mišković bio direktor, a sada je gazda.

"Religija" - nekad su bili komesari, komiteti, SUBNORI, i ostali, a danas su to - popovi - odnosno, organizacija koja je nakad imala moralni autoritet, i koja se zvala SPC, ali ju je OZNA/DB svojevremeno "slomila", jer je bila "opijum za narod", pa se tako u narodu pojavio izraz - crveni pop(ovi)/patrijarh(si).
Da ne bude zabune, da ja sad nešto idealizujem ono vreme pre, bilo je i tada medju sveštenstvom loših ljudi - samo mnogo manje, ipak je je to "administracija na zemlji".
Ja nisam vernik, ali "slavim slavu" - zbog tradicije - odnosno, onako kako su me moji roditelji vaspitali, i mislim da je to OK, da se jednom godišnje okupi "uži krug" prijatelja i rodbine, i da se malo porazgovara - oči u oči.

E sad, glavni "kamen spoticanja" - spoljna situacija.
Pad Berlinskog zida, pomeranjem NATO "granice", "mi" smo izgubili na "značaju", pa je samim tim opao interes za dalja "ulaganja", i trpljenje naših finansijskih promašaja - odnosno, menjanjem političke slike sveta, mi smo "izgubili" razna tržišta.
Tu najviše mislim na "otvaranje" Rusije, Kine, Indije, kao i demokratske promene u Africi, zaključno sa "Arapskim prolećem".

Kako je sve počelo.
Zvučaće kao kliše, da je Srbija najviše ekonomski napredovala sa Milošem (svinje i šljive), ali da Obrenovići nisu "napravili" ekonomsku osnovu, Karadjordjevići nikad ne bi krenuli u "osvajanja".

Epilog svega toga, je da danas trećina stanovništva Srbije živi u Beogradu, a više od pola po gradovima, a sela pusta i prazna.
Raspravljamo o Kosovu i EU, a za to vreme se krade na sve strane, i niko ne odgovara za to, jer je i dalje glavna krilatica "samo verujem u SUD svoje partije".tzvrtz.
Mislim, u redu je raspravljati i o tome, ali daj da bukvalno prvo "očistimo" našu kuću i dvorište, pa da vidimo, šta rade komšije, a i šta se "dešava" u gradu.
Srbija i Crna Gora su bile temelj i jedne i druge (i treće )Jugoslavije, a "danas" su i jedna i druga, izvisile za "predsoblje" EU, za razliku od Hrvatske, ili Slovenije koja je već član EU.

Eto, zato Broz (komunisti), ima(ju) veze sa ovim, šta nam se dešava.

A inače, ima toga još.....
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:02 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

КОЈА ЈЕ НАЈВЕЋА ПРОМЕНА НА ГРБУ СРБИЈЕ?

pa skinuli su petokraku i to je valjda istorijski najznačajnija promena.
Drugo, turili su krunu kojom pokazuju da je Srbija Republika
Treće, ugurali su one razbešnjele ptičurine, valjda da bi plašili neprijatelje.
Četvrto,pošto Šiptari imaju jednu orlušinu na zastavi e mi smo stavili dve da se zna da smo duplo jači.
Peto, i taj grb je nekada plagiran od Vizantije i posle ga kitili raznim kičerajem.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:03 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Lepo sam ja predlozio skupljanje pomci za lecenje, al' gadi se ljudima da daju.

Mozda jedna polovna cucla da zacepi neko vreme, i neka zvecka, ako ima neko iz proslih

ne verujem da ima pomoći.
milisav68 milisav68 10:05 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

dragan7557

Imaju vec dva VIP-ovce, inkognito statusa kod kojih gostuje, koji isto smatraju da su partizani sljam, a da je Hitlera trebalo docekati i u Beogradu sa cvecem.

To je posledica dugogodišnjeg guranja klatna, samo na jednu stranu.

Niti su svi partizani bili sveci, niti su svi četnici bili zlotvori.

A ko je Hitlera dočekao cvećem:
Juce bi BaeOgrad u paketu sa Zagrebom bio primljen u EU,



Milan Karagaća Milan Karagaća 10:19 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

да није било тог имбецила, не би било ни тог проблема

sviđao se on nekome ili ne ali samo imbecil može da kaže da je imbecil.
Jer da je bio imbecil ne bi bio sposoban da zajebe sve Srbe, sve Hrvate, sve Muslimane, sve Slovence, Ruse, Amerikance, Albance i ostale - ce.
1. Реституција,
2. Рехабилитација,

Vidiš, ako se već htelo uraditi pravednu restituciju onda se moralo videti kako su ratni profiteri i vojni liferanti zgrnuli toliko bogastvo posle prvog svetskog rata i tokom rata, a onda onima čiji se preci nisu obogatili na kriminalan način vratiti sve do dinara ili do milimetra zemlje.
Uporedo je trebalo preispitati kako su se neki obogatili u periodu od 1990. do danas pa i to oporezovati, oduzeti i eto novca i za restituciju a i za sirotinju koju su oni proizveli.
Što se rehabilitacije tiče, verujem da će se neke normalne generacije stideti ko je sve i kako rehabilitovan i prošvercovan uz one koji su stvarno bili žrtva.
milisav68 milisav68 11:09 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Milan Karagaća

Vidiš, ako se već htelo uraditi pravednu restituciju onda se moralo videti kako su ratni profiteri i vojni liferanti zgrnuli toliko bogastvo posle prvog svetskog rata i tokom rata, a onda onima čiji se preci nisu obogatili na kriminalan način vratiti sve do dinara ili do milimetra zemlje.
Uporedo je trebalo preispitati kako su se neki obogatili u periodu od 1990. do danas pa i to oporezovati, oduzeti i eto novca i za restituciju a i za sirotinju koju su oni proizveli.
Što se rehabilitacije tiče, verujem da će se neke normalne generacije stideti ko je sve i kako rehabilitovan i prošvercovan uz one koji su stvarno bili žrtva.

Ne, sada treba svima oduzeti sve, pa čak i diplome, plate i penzije, pa da onda svako dokaže, šta je i kako stekao.

A ko nije ideološki ispravan - na ulicu.

mariopan mariopan 11:10 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna


Vidiš, ako se već htelo uraditi pravednu restituciju onda se moralo videti kako su ratni profiteri i vojni liferanti zgrnuli toliko bogastvo posle prvog svetskog rata i tokom rata, a onda onima čiji se preci nisu obogatili na kriminalan način vratiti sve do dinara ili do milimetra zemlje.
Uporedo je trebalo preispitati kako su se neki obogatili u periodu od 1990. do danas pa i to oporezovati, oduzeti i eto novca i za restituciju a i za sirotinju koju su oni proizveli.
Što se rehabilitacije tiče, verujem da će se neke normalne generacije stideti ko je sve i kako rehabilitovan i prošvercovan uz one koji su stvarno bili žrtva.

Tačno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:44 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Ne, sada treba svima oduzeti sve, pa čak i diplome, plate i penzije, pa da onda svako dokaže, šta je i kako stekao.

A ko nije ideološki ispravan - na ulicu.

ovo ti je baš bez veze.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:41 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

Milan Karagaća

КОЈА ЈЕ НАЈВЕЋА ПРОМЕНА НА ГРБУ СРБИЈЕ?

pa skinuli su petokraku i to je valjda istorijski najznačajnija promena.Drugo, turili su krunu kojom pokazuju da je Srbija RepublikaTreće, ugurali su one razbešnjele ptičurine, valjda da bi plašili neprijatelje.Četvrto,pošto Šiptari imaju jednu orlušinu na zastavi e mi smo stavili dve da se zna da smo duplo jači. Peto, i taj grb je nekada plagiran od Vizantije i posle ga kitili raznim kičerajem.




Карагаћа, Карагаћа... Е моје официру...

НАЈВЕЋА ЈЕ ПРОМЕНА У ЧАСНОМ КРСТУ.
Јер без часног крста нема ни круне.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:48 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

НАЈВЕЋА ЈЕ ПРОМЕНА У ЧАСНОМ КРСТУ.

Najveća je nesreća i sramota što se krtom časnim služe nečasni ljudi.
Pa i na onom gore su bila ona četiri ocila, pa još i 1804.godina, iako ti i tvoji mudraci tvrdite kako komunisti nisu ništa priznavali iz srBske istorije.
Što se mene tiče, nemam ništa protiv krsta ali kada vidim ko ga sve i gde kači i nosi to je najveća uvreda za krst.
Ako je tradicija neka ga i na grbu, mada mu više priliči na crkvenom nego državnom još ako je država sekularna, kao što ni ta kruna ne ide ako je država republika. Nemam ništa protiv monarhije ali kad bude uvedena pa neka na čelo države stave vladiku kao što je bio Markos na Kipru i onda neka kače krstove, krune, šubare, šešire jer što je šarenije to je narodu veselije.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:10 10.12.2011

Re: Vanvremena i bezobzirna

НАЈВЕЋА ЈЕ ПРОМЕНА У ЧАСНОМ КРСТУ.
Јер без часног крста нема ни круне.

Pogledaj grbove Švedske, Norveške i drugih, nema svagde na samog grbu krsta kao kod nas već samo na kruni koja je kao i kod nas sada sastavni deo grba. Ali eto nama je malo onaj na kruni.
A kako ti priznaješ monarhije koje nisu hrišćanske ni pravoslavne pa nemaju krstove, možda one nisu monarhije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana