Reč i slika

Pa nije ti losa pesma!

Spiridon RSS / 27.12.2011. u 12:07

Nisam siguran zasto ali sam u zivotu na neke krupne stvari uveg gledao kroz analizu nekakvih naizgled nevaznih situacija. Evo upravo se skoro desilo nesto sto me je dodatno duboko razocaralo u tu pricu koja se zove danasnja Srbija.

 

Posle izvedene pesme "Mima", koju je Toza verovatno godinama cuvao zapisanu negde u svom  dnevniku, Ivan Ivanovic, nas proslavljeni hiper-ultra-poznati voditelj emisije Vece sa ..., kaze Tozovcu:

- Pa nije ti losa pesma! 

a Toza mu odgovara sa:

- Mogao si i nesto lepse da kazes.

Ivana Ivanovica nije napravila popularnim njegova duhovitost i sarm vec publika koja ga gleda. 

Kada je zavrsio pesmu, Tozovac spusta harmoniku i skoro da jedva ustaje podupiruci se desnom rukom. U tom trenutku, kada je ovaj tako puguren, antipaticni, nevaspitani, iskompleksirani Ivan mu kaze (ponavljam)

 - Pa nije ti losa pesma!

Mislim da bi svako ko pokusava da nesto uradi i stvori sa svojim pozrtvovanjem i radom u Srbiji trebalo duboko da se zamisli nad ovakvim primerom. Siguran sam da ovakvih situacija ima na hiljade ali ova je konkretno bila moj "okidac" za donosenje ovakvog misljenja.

 

usput: Mima je remek delo, a Toza ziva legenda. Vrsta koja polako izumire u nasoj srbiji.

 

 

 



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

edi-va edi-va 12:13 27.12.2011

Spi VIajPi

osta ti na naslovnoj.

ecce-florian ecce-florian 12:36 27.12.2011

Re: Spi VIajPi

Едит: Први ред би требао још много да се одаљи од остатка коментара!


Vako?





























anchiba anchiba 12:41 27.12.2011

Re: Spi VIajPi

ecce-florian
Едит: Први ред би требао још много да се одаљи од остатка коментара!


Vako?































Тако некако! Ја реко` да не заузмем места за око 200 коментара! Мислим да би то било меродавно одаљавање!
ecce-florian ecce-florian 15:57 27.12.2011

Re: Spi VIajPi

Тако некако!

E vala, a i trebalo je.

svi ti zaluudni pokušaji

2009.


Probatia je potrajala, a moglo je i ranije otvorio i opustio

hvala moderaciji. Mogu slobodno da kazem da je B92 uradio sve sto je bilo u njihovoj mogucnosti.

+

Šta reći o katastrofalnom kašnjenju uredništva bloga, no citirati samoga novoga VIP-a

ps
kumo nadam se da nećeš i ti, u pretprazničnoj euforiji, prihvatiti

ic mi


Spiridon Spiridon 16:10 27.12.2011

Re: Spi VIajPi

edi-va
osta ti na naslovnoj.



sad videh. Pa lepo od njih sto su se setili. To znaci da vise ne mogu ozbiljno da pisem =))
Spiridon Spiridon 16:14 27.12.2011

Re: Spi VIajPi

ecce-florian
Тако некако!

E vala, a i trebalo je.

svi ti zaluudni pokušaji

2009.


Probatia je potrajala, a moglo je i ranije otvorio i opustio

hvala moderaciji. Mogu slobodno da kazem da je B92 uradio sve sto je bilo u njihovoj mogucnosti.

+

Šta reći o katastrofalnom kašnjenju uredništva bloga, no citirati samoga novoga VIP-a

ps
kumo nadam se da nećeš i ti, u pretprazničnoj euforiji, prihvatiti

ic mi




hvala Cvetko. Iskreno se nadam da cu uspeti. Imam samo 2 dana pre novaka i zaista cu probati da uradim sve da se konacno okupimo.

ps. Jedno vece je rezervisano za mog ujka Tozu i neko dobro kafance =)
ecce-florian ecce-florian 16:25 27.12.2011

Re: Spi VIajPi

hvala Cvetko. Iskreno se nadam da cu uspeti.

I mi i dajemo ti podršku. Čekam samo da i teča sazna , kasni najverovatnije zbog vremenske razlike.


Ne zameri, malo koristim VIP blogere na najboljoj radio i tv stanici 2011. za predizbornu promociju

bulatovic92 bulatovic92 09:05 28.12.2011

Re: Spi VIajPi

Ne zameri, malo koristim VIP blogere na najboljoj radio i tv stanici 2011. za predizbornu promociju


Nemojte, ako boga znate, zar opet ložač?
edi-va edi-va 12:21 27.12.2011

...

Ivana Ivanovica nije napravila popularnim njegova duhovitost i sarm vec publika koja ga gleda.


Seća li se neko epizode sa klincima, prvacima?
Kada ih pita da li u razredu postoji neka tužibaba?
I oni glasno imenuju devojčicu koja je se odrala od plakanja ceo taj vikend i u ponedeljak je nakon toga jedva od strane majke ubeđena da treba da ide u školu.
E sad, nije mu bilo dovoljno jednom da pita već je pitanje ponovio: "I, kako se ono zove ona tužibaba?"

Edit:

maksa83 maksa83 12:26 27.12.2011

Re: ...

E sad, nije mu bilo dovoljno jednom da pita već je pitanje ponovio: "I, kako se ono zove ona tužibaba?"

Meni je vrhunski neukus zbog kog bi morao da se izvini (pošto dobije nogu u dupe i priliku da ostatak života provede eventualno kao stand up comedian na ibarskoj magistrali):

Ivan Ivanović: "imamo neke poreske olakšice ako zapošljavamo osobe ometene u razvoju. Na svaki dinar mora da se misli." i pokazao na bubnjara.

edi-va edi-va 12:59 27.12.2011

Re: ...

maksa83
E sad, nije mu bilo dovoljno jednom da pita već je pitanje ponovio: "I, kako se ono zove ona tužibaba?"

Meni je vrhunski neukus zbog kog bi morao da se izvini (pošto dobije nogu u dupe i priliku da ostatak života provede eventualno kao stand up comedian na ibarskoj magistrali):

Ivan Ivanović: "imamo neke poreske olakšice ako zapošljavamo osobe ometene u razvoju. Na svaki dinar mora da se misli." i pokazao na bubnjara.



Ne znam za to (sad znam:)), ali sam bila prinuđena da ispratim ovo sa klincima, a i samim tim dramu nakon toga i još uvek mi nije jasno da niko nije reagovao, osim jednog malog članka (mislim) u Politici, nije bilo više nikakvih reakcija. Razmišljala sam tada da napišem blog o tome, nego vremenski nisam uspela da se organizujem.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 14:13 27.12.2011

Re: ...

pošto dobije nogu u dupe

paaa,
mislim da je to problem.
nekom odgovara da on takavibaštakav bude tugdejeste.

sad, ako bi mi neko rekao da okrenem kanal, ne mogu, jer i ne gledam pomenutu prvu, tj. još malo pa ne gledam tv uopšte, ali: ovo nema veze ni sa granicama ukusa i neukusa, a još manje sa pritiskanjem dugmića na daljincu.



natasavb natasavb 14:57 27.12.2011

Re: ...

maksa83
E sad, nije mu bilo dovoljno jednom da pita već je pitanje ponovio: "I, kako se ono zove ona tužibaba?"

Meni je vrhunski neukus zbog kog bi morao da se izvini (pošto dobije nogu u dupe i priliku da ostatak života provede eventualno kao stand up comedian na ibarskoj magistrali):

Ivan Ivanović: "imamo neke poreske olakšice ako zapošljavamo osobe ometene u razvoju. Na svaki dinar mora da se misli." i pokazao na bubnjara.



Makso hvala ti sto si ovo pomenuo. Ja sam se juce pitala da li je moguce da je samo meni to zasmetalo ili ostali misle da I.Ivanovic nije vredan pomena. Nadam se da je ovo drugo u pitanju.

Ja vec danima penim zbog te izjave i spremam se da podnesem tuzbu, samo da pronadjem clan zakona na osnovu kojeg mogu da ga tuzim.

A izjava je po vise osnova diskriminatorska.
Kao prvo odrasle osobe nisu "osobe ometene u razvoju" jer njihov razvoj je zavrsen, znaci mogu biti samo osobe sa intelektualnim teskocama, ako je na njih mislio. Drugo, sugerise da te osobe treba zaposljavati iskljucivo radi poreskih olasica, a ne zato sto je to njihovo ljudsko pravo i trece ili prvo direktno je rekao da osobe sa intelektualnim teskocama imaju neprimereno ponasanje i da valjda, po njegovom, tako da se ponasa moze samo takva osoba. Fuj, fuj, fuj.



maksa83 maksa83 15:42 27.12.2011

Re: ...

Ja sam se juce pitala da li je moguce da je samo meni to zasmetalo ili ostali misle da I.Ivanovic nije vredan pomena.

Iskreno, ne bih imao pojma da ti to nisi istakla, ne pratim njegov rad (zapravo ne gledam TV uopšte), samo ponekad do mene dopru njegovi gafovi. Ovaj zaslužuje da se u njega upere reflektori i poleti jedno 20-30 kg paradajza od jesenas.
Hansel Hansel 15:52 27.12.2011

Re: ...

natasavb

Gledao sam pre 5-6 godina dokumentarac o hrvatskoj zastupnici (poslanici) koja je paraplegičarka. Rekla je jednu fantastičnu rečenicu - da se ona ne oseća ni jednog trenutka kao neko ko je hendikepiran, da mnogo hendikepiranih vidi među onima koji, naoko, nemaju nikakvu manu. Ovo je moja parafraza, ali suština je ta.

Što se termina samih tiče, poznato je da zaista većina ljudi ne zna šta je pristojno reći, ali da se uvrede i s novim izrazima mogu praviti - mogu. Nedavno je neko na blogu rekao: "Ne obraćaj mi se kao prema osobi s posebnim potrebama". Zar i ovo nije uvredljivo za te osobe? Nadam se da je jasno šta hoću da kažem - i dalje mi se čini da reči i izrazi po sebi nisu presudni, mnogo je bitniji kontekst.
edi-va edi-va 15:58 27.12.2011

Re: ...

Ja vec danima penim zbog te izjave i spremam se da podnesem tuzbu, samo da pronadjem clan zakona na osnovu kojeg mogu da ga tuzim.


Možda ovaj tumač zakona o zabrani diskriminacije pomogne.

antioksidant antioksidant 15:59 27.12.2011

Re: ...

Drugo, sugerise da te osobe treba zaposljavati iskljucivo radi poreskih olasica

само ово да искоментаришем - доста фирми ради управо то (због закона) а скорије сам читао да има јавних предузећа која радије плаћају казну
едит: а кад сам већ ту - постоји разлог што је ивановић толико гледан
и слажем се са максом
. Ovaj zaslužuje da se u njega upere reflektori i poleti jedno 20-30 kg paradajza od jesenas.

buba_truba buba_truba 16:03 27.12.2011

Re: ...

maksa83
ne pratim njegov rad (zapravo ne gledam TV uopšte), samo ponekad do mene dopru njegovi gafovi.

Isto (da nema sporta, bacila bih TV kroz prozor da se razbije "u tisuću komada" ). A o njegovim gafovima saznajem ovde na blogu.

Ovaj zaslužuje da se u njega upere reflektori i poleti jedno 20-30 kg paradajza od jesenas.

Imam pun podrum tog paradajza od jesenas (flaširanog - zgodno, a?) i rado bih ga se odrekla za tu stvar.
Spiridon Spiridon 16:16 27.12.2011

Re: ...

E sad, nije mu bilo dovoljno jednom da pita već je pitanje ponovio: "I, kako se ono zove ona tužibaba?"


djubre debelo
Spiridon Spiridon 16:17 27.12.2011

Re: ...

Meni je vrhunski neukus zbog kog bi morao da se izvini (pošto dobije nogu u dupe i priliku da ostatak života provede eventualno kao stand up comedian na ibarskoj magistrali):


dok ga neki sofer ne odvali od batina
Spiridon Spiridon 16:19 27.12.2011

Re: ...

mislim da je to problem.
nekom odgovara da on takavibaštakav bude tugdejeste.


nasa verzija Dzej Lenoa
Spiridon Spiridon 16:20 27.12.2011

Re: ...

Fuj, fuj, fuj.




Bili Piton Bili Piton 16:40 27.12.2011

Re: ...

Ja sam miroljubiv i neagresivan čovek ali ova spodoba nepogrešivo budi one najniže porive u meni. Više ga prezirem zbog toga nego zato što je realno dostojan prezira (a jeste itekako).

Inače, poema me nije toliko dotakla koliko vas ostale, ali to je, pretpostavljam, stvar afiniteta.
Bili Piton Bili Piton 16:44 27.12.2011

Re: ...

antioksidant
постоји разлог што је ивановић толико гледан



Elaboriraj Anti molim te, voleo bih da znam. Mislim, jasno je i meni donekle ali bih želeo da to pročitam sažvakano.
natasavb natasavb 19:09 27.12.2011

Re: ...

Nadam se da je jasno šta hoću da kažem - i dalje mi se čini da reči i izrazi po sebi nisu presudni, mnogo je bitniji kontekst.

Ti i ja smo vec jednom diskutovali na ovu temu.
Ja i dalje ostajem pri stavu da je i te kako vazno koji se termini koriste i da su novinari duzni da saznaju koji nisu diskriminisuci i da njih upotrebljavaju.

Mediji i danasnje vreme imaju znacajnu ulogu u formiranju stavova, tako da se zavisno i od terminologije i od nacina pisanja o osobama sa invaliditetom (a na zalost pristup je jos uvek u vecini slucajeva medicinski, a ne socijalni) dolazi do stvaranja seterotipa i njihovog pojacavanja.

Meni se cini da novinari i javnost uopste nemaju predstavu o tome koliko osobe sa invaliditetom takav nacin govora vredja.

I nije Ivan Ivanovic jedini.Ja se samo pitam da li neko kontrolise da li je to sto se pojavljuje po medijima u skladu sa vazecim zakonima.

Skoro se vrtio spot u kojem kazu da "neka deca nikada nece postati ljudi"(?!), sad stalno pustaju onaj "Ne rugaj se" u kojem ne znam sta je gore, tekst ili sam spot, skoro svaki dan se pojavljuju naslovi tipa "besplatno to i to za invalide" itd, ali hajde da ovde stanem. Spira je hteo o necem drugom. Spiro prastaj.:)
natasavb natasavb 19:17 27.12.2011

Re: ...

Iskreno, ne bih imao pojma da ti to nisi istakla, ne pratim njegov rad (zapravo ne gledam TV uopšte), samo ponekad do mene dopru njegovi gafovi.

Ne pratim ni ja. Jedan prijatelj ga je odlicno opisao : I.I. je bezobrazna budala čija suština stane u citat iz "Gospodara" - "Ja sam usta Sauronova".
Ovo mi javili, pa sam gledala reprizu da vidim sta je tacno rekao.
Dok sam cekla taj deo, koji je bio posle nekih petnaest minuta, koje sam jedva izdrzala, videla sma da to nije bilo jedino, vec da je ismejavao i sepanjee V. Karadzica ,a na samom pocetku je bilo nesto i o besplatnim kartama za osobe sa invaliditetom, ali to nisam bas najbolje cula. Sve u svemu odvratno i ja sto rece Snezana ne mogu da verujem da se to trazi, vec mislim da je strasno sta se ljudima servira.
antioksidant antioksidant 19:19 27.12.2011

Re: ...



http://blog.b92.net/text/19407/Pa-nije-ti-losa-pesma/#k1199438

Bili Piton
antioksidant
постоји разлог што је ивановић толико гледан



Elaboriraj Anti molim te, voleo bih da znam. Mislim, jasno je i meni donekle ali bih želeo da to pročitam sažvakano.

link
s tim sto to nije eksluzivitet srbije
StanleyMarsh StanleyMarsh 09:28 29.12.2011

Re: ...

Prilikom gostovanja učesnika Prvog Glasa, bar 5 puta nije propustio da spomene kako je Filip niži čak i od njega i da se grohotom nasmeje tome. Iako je očigledno da dečku manjka samopouzdanje i da mu nije svejedno zbog te provokacije. Dno!
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:32 29.12.2011

Re: ...

Isprdak turbo (ne)kulture
anchiba anchiba 12:26 27.12.2011

Песма

Песма је САВРШЕНА, а Окановић је дивно рецитује!



Што се тиче Ивановића, не гледам га, није ми ни смешан, ни духовит. Зато ме овакав коментар не чуди. Примитивац и плагијатор.

Едит: Први ред би требао још много да се одаљи од остатка коментара!
Spiridon Spiridon 16:22 27.12.2011

Re: Песма

Песма је САВРШЕНА, а Окановић је дивно рецитује!


ok je odradio, mozda bi Serbedzija bio adekvatniji =)

Okanovic ga je ispostovao do kraja i to je najbitnije. Vidi se da se pripremao.
alselone alselone 12:26 27.12.2011

Pesma je jako, jako dobra!

Kupila me je potpuno. Hvala ti za ovo.

A ovog malo prcopevca necu komentarisati.


EDIT. Ponovo preslusao. Tekst je prelep, nekako remarkovski.
Spiridon Spiridon 16:28 27.12.2011

Re: Pesma je jako, jako dobra!

EDIT. Ponovo preslusao. Tekst je prelep, nekako remarkovski.


podseca na neki stari francuski film

ja se uvek rasplacem ko pickica

Tozu poznajem skoro 40 godina tako da za mene tekst ima jos vecu tezinu. Ono sto me posebno odusevljava je kako je odsvirao harmoniku u pozadini. Prelepo!
angie01 angie01 23:15 28.12.2011

Re: Pesma je jako, jako dobra!

pomalo preverovski!

a okanovic katastrofa,...Serbedzija sine da mu ga je otprico,pa da udje u legendu!

kad taxisti das stejdz u ukradenom formatu, gde neko profi pise za njega da bi ovaj bio duhovit po srBskom standardu-ispadne ovo!
ecce-florian ecce-florian 12:39 27.12.2011

tja

Rejlem Rejlem 12:46 27.12.2011

Yebesh Ivanovicha

Spiro, nije sve tako crno. U jednom trenutku, nakon sto je Okanovic pominjao kraljevacku vezu njega i Toze, Ivanovic iskreno rece: "Ja sam izgleda jedini ovde bezveze."

Ivanovica ignorisati, a Tozu konzumirati
buba_truba buba_truba 13:44 27.12.2011

Re: Yebesh Ivanovicha

Rejlem
Ivanovica ignorisati, a Tozu konzumirati

Saglasna. Ja ovu najvolem.
Spiridon Spiridon 16:30 27.12.2011

Re: Yebesh Ivanovicha

Ivanovic iskreno rece: "Ja sam izgleda jedini ovde bezveze."


a jel si cuo kada je Toza rekao: Srbi imaju dusu, treba samo malo da je pomilujes ...

pitam se sada da li je to bilo ironicno
alselone alselone 16:32 27.12.2011

Re: Yebesh Ivanovicha

Spiridon

a jel si cuo kada je Toza rekao: Srbi imaju dusu, treba samo malo da je pomilujes ...



Toza prica o (zivi u) nekim starim vremenima.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:34 29.12.2011

Re: Yebesh Ivanovicha

Ja ovu najvolem

A ja ovu
libkonz libkonz 13:02 27.12.2011

Sve će to DS platiti

Ivan Ivanović je samo prava slika današnje Srbije. Njegova popularnost je odraz toga šta smo postali.
Šest meseci su ga spremali za emisiju, šest meseci su uvežbavali da od njega naprave voditelja. Ali primitivizam i nedostatak inteligencije se ne mogu otkloniti šestomesečnim drilom.
On mi je "omiljena" tema rasprave sa komšilukom, gde je vrlo popularan. Šest ljudi mu piše tekstove i opet ništa stvarno duhovito nisu mogli smisliti.
U Šou II se mnogo ulaže, desetine hiljada evra su date da se u emisiju dovedu Brajan Feri, Sting i Dino Merlin. Ali sve će to biti nadoknađeno pred izbore jer će ŠII biti jedan od glavnih DS aduta pred izbore. I do sada je emisija služila za promociju DS-a, ali ono što nas čeka pred izbore će biti gledljivo samo ako imate stomak za to. I sve će to da košta nekoliko stotina hiljada evra, što će DS rado platiti.
Vredi pogledati emisije sa Čankom i Kusturicom, gde su nesretnog Ivana razbili od zajebancije, a on siroma' ništa nije mogao da uradi da se odbrani, čak i sa slušalicom u uhu i šaptačima u studiju.
Hansel Hansel 15:43 27.12.2011

Re: Sve će to DS platiti

libkonz
Ivan Ivanović je samo prava slika današnje Srbije. Njegova popularnost je odraz toga šta smo postali.Šest meseci su ga spremali za emisiju, šest meseci su uvežbavali da od njega naprave voditelja. Ali primitivizam i nedostatak inteligencije se ne mogu otkloniti šestomesečnim drilom.

Ali, Lib, pa on je drilovan upravo za ovo, kako ti nije jasno? Da im smeta takav, ne bi bio tu.
Spiridon Spiridon 16:32 27.12.2011

Re: Sve će to DS platiti

Ivan Ivanović je samo prava slika današnje Srbije. Njegova popularnost je odraz toga šta smo postali.


to je dobra definicija. Ja u afektu nisam pronasao pravu rec
Bili Piton Bili Piton 16:48 27.12.2011

Re: Sve će to DS platiti

libkonz

Vredi pogledati emisije sa Čankom i Kusturicom, gde su nesretnog Ivana razbili od zajebancije,


Gledao sam insert sa Čankom na tjubu, reklamiran kao "jao pogledajte kako ga je rasturio kao beba zvečku" i nažalost nisam to primetio. Tačno, Čanak mu nije dao da se "pravilno razmaše", budući da je jezičara kao i on, ali od nekog razbijanja tu nije bilo ni traga, nažalost. Kustin nastup nisam gledao, niti bih, tu bih imao stereo tegobe.
libkonz libkonz 23:15 27.12.2011

Re: Sve će to DS platiti

sprdao se sa Ivanovićem, a ovaj nije znao šta da mu odgovori. Meni je bilo zanimljivo gledati
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:16 27.12.2011

.

tozovac je jedan od retkih likova,zbog kojih sam se razvlacio zadimljenim birtijama i pustao neke nejasne zvuke.

"o cigani s njom sam slusao vas cesto..."
libkonz libkonz 13:19 27.12.2011

Re: .

tozovac

klikni
janeznam janeznam 14:20 27.12.2011

Di je losa,

ubija, kao i Tozovac kad zapeva.
Spiridon Spiridon 16:44 27.12.2011

Re: Di je losa,

janeznam
ubija, kao i Tozovac kad zapeva.


pa zar nije prelepo saznanje da kod nas jos uvek postoje ljudi koji mogu nesto ovako da nam podare i ucine da se osecamo bolje?

sto je Tozu bolela patka da dolazi kod Ivanovica u emisiju i stavlja sebe u ovakvu situaciju? Njemu popularnost i lova odavno nisu prioritet.

Poruka je po meni bila "ima nas jos koji nesto vredimo i koji smo u stanju da pravimo ovakvu muziku i pesmu"


a iskompleksirani majmun mu kaze da mu pesma nije losa. Da se tako javno posere na ovakvog coveka ... i da ispadne smeker.

oj Srbijo medju sljivama
buba_truba buba_truba 14:46 27.12.2011

Antrfile?

Spiridon
usput: Mima je remek delo, a Toza ziva legenda. Vrsta koja polako izumire u nasoj srbiji.

Ne znam da li je posledica omaške ili namere, ali malo "s" je prava mera za današnju, kako je Spira nazva - "našu srbiju". Ovaj ružni lik je samo paradigma tuge (meni se čini i bezizlaza) u kojoj je danas "naša srbija".
Spiridon Spiridon 16:33 27.12.2011

Re: Antrfile?

buba_truba
Spiridon
usput: Mima je remek delo, a Toza ziva legenda. Vrsta koja polako izumire u nasoj srbiji.

Ne znam da li je posledica omaške ili namere, ali malo "s" je prava mera za današnju, kako je Spira nazva - "našu srbiju". Ovaj ružni lik je samo paradigma tuge (meni se čini i bezizlaza) u kojoj je danas "naša srbija".


namerno je i hvala sto si napisala. Kod mene nista nije slucajno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:11 27.12.2011

dobro zapazanje

zivot cine sitnice,tu se ljudi lako prepoznaju...
Spiridon Spiridon 20:16 27.12.2011

Re: dobro zapazanje

Aleksandar Stosic
zivot cine sitnice,tu se ljudi lako prepoznaju...


ja volim onu "za pametnog je i komarac muzika, a za budali ni ceo orkestar"

to se bas nekako uklapa sa ovim klipanom ivanovicem
kleinemutter kleinemutter 18:42 27.12.2011

obraćanje

Ja imam dete sa posebnim potrebama, ili sa invaliditetom ili hendikepirano ili sa mentalnim poteškoćama ( neka zove ko kog hoće i kako hoće ) ali mu se uvek obraćam sa puno poštovanja i kao da je najzdraviji na svetu.

To je jedini ispravan stav.

A volela bih da svim likovima koji izriču ružne reči o ovakvoj deci ili odraslima da im pozajmim na jedan dan ulogu majke, oca, teče,teke, bilo koga iz porodice ili ulogu staratelja da osete koliko je teško u ovoj Srbiji biti drugačiji.
Kako je mome detetu zaista u ovoj koži i u ovom društvu ja možda nikada neću do kraja da saznam , jer on ne zna da mi kaže.Mogu samo sa užasom da naslućujem.

Tog Ivanovića kako nije sramota?
mrale54 mrale54 00:05 28.12.2011

Re: obraćanje

kleinemutter


A, zamisli kako je bilo meni, kad me je sin oter'o u tri lepe (u svojih 19 g.) uz objašnjenje - "Neću na komisiju!!Neću da me zovu invalid!!" (slomljena kičma- nesrećan slučaj!)
Danas ima porodicu, decu i sve OK, zaposlen i gura kao i svi ostali.
Toliko o razumevanju i empatiji okruženja!
kleinemutter kleinemutter 18:45 28.12.2011

Re: obraćanje

A, zamisli kako je bilo meni, kad me je sin oter'o u tri lepe (u svojih 19 g.) uz objašnjenje - "Neću na komisiju!!Neću da me zovu invalid!!"


Joj!
Dobro je da je sada sve dobro i da funkcioniše, da ima porodicu..
Bogu Hvala !

Verujem da ti je bilo izuzetno teško.
Uvek je teško.
Mene su lekar , muž i prof. sa defektološkog nedelju dan ubedjivali da popustim i dozvolim mužu da odvede dete na komisiju.

Dugo mi je trebalo da prihvatim ovakvo stanje kakvo jeste. Neki članovi naše porodice nas izbegavaju jer imamo dete sa invaliditetom. Ne posećuju nas, ne zovu nas.

To je itekako teško kad društvo i rođaci ignorišu ovakve porodice i umesto podrške one ljudske , izaberu otuđivanje.

Još težiu su mi rođendani....
Ali biće bolje, ....

lepi pozdravi tebi i tvojima1
km
docsumann docsumann 22:28 27.12.2011

što bi rekao

dr zura - Vrhovno Biće Tozovac

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:57 27.12.2011

Ja samo

...da se pridruzim sveopstoj pljuvacini po I.I. Cisto za slucaj da ovo cita neko ko bi mogao da se nesto pita o tome ko "ce da izadje na televizor".
omega68 omega68 22:31 28.12.2011

Spiro

ovo treba da bude naša Srbija
MightyNora MightyNora 01:27 29.12.2011

Ovo moram da iskomentarisem...

Totalno se slazem sa Spirom. Ali totalno.

Pozz za velike stvari u detaljima
dule79 dule79 02:09 29.12.2011

Ivan Ivanovic je srce Srbije

Nije Ivan Ivanovic nikakav projekat DS-a, niti je njegova popularnost posledica onoga sto smo postali. Ivan Ivanovic je ono sto smo oduvek bili mi Srbi. Primitivni, zaostali, bez ikakve kulture i saosecajnosti prema razlicitima. Za sebe mislimo da smo super, duhoviti, lepi, nekako bolji od drugih. A nikako da postanemo realni i vidimo sebe onako kako stvarno jesmo - mali debeli nikakvi, pa jos primitivni iskompleksirani antipaticni, jednom recju - Ivan Ivanovic.
dali76 dali76 03:42 29.12.2011

pink ogledalce

Cuo sam za izjavu Ivanovica od Natase, tj. Preko njenog bloga .
Ja se ne slazem sa politickom korektnoscu bilo koje vrste pa ni sa tuzbama kako neko naziva osobe sa hendikepom/ invaliditetom I sl.
Ja sam izgubio preko 70% svog vida I naravno da sam osoba koja ia posebne potrebe, stap ako se krecem nepoznatim djelom grada, screen reader ako citam ili pisem , I bas me briga hoce li me Ivannovici oslovljavati ovako, onako ili kako god.
Ja se ne grozim politicke korektnosti da bi stitio Ivanovice vec da bih, sebicno ili ne, stitio sebe I svoje prijatelje u hendikepu,ali I svoje pravo da kazem.
Da je doticna Pink emisija jedna emisija poremecena u razvoju, da slicne sale doticnog pokazuju do kog je razvoja svesti dosao Ivan Ivanovic, a svi oni koji su nasli takve njegove posalice smesnim,da nisu invalidi vec obicni bolidi.
Politicka korektnost je nesto najgore jer kako znati sta je dobro,a zabranjivati lose?Kako ceniti miris,a ne znati smrad?
Zasto razbijati ogledalo da bi smo popravili nalicje naseg drustva. Neka ga, sammo ono nam moze sutra pokazati jesmo li se ista prolepsali, postali bolji I tolerantniji.
Poz. Svima, Spiridonu cestitka na VIPU .
natasavb natasavb 08:11 29.12.2011

Re: pink ogledalce

Ja sam izgubio preko 70% svog vida I naravno da sam osoba koja ia posebne potrebe, stap ako se krecem nepoznatim djelom grada, screen reader ako citam ili pisem , I bas me briga hoce li me Ivannovici oslovljavati ovako, onako ili kako god.


I zivis u drustvu u kojem ima daleko manje diskriminacije po svim osnovama nego sto je to slucaj u Srbiji.
Mozda kad i kod nas osobe sa invaliditetom budu imala prava na skolovanje, zaposljavanje i normalana zivot, na istom nivou kao osobe bez invaliditeta, ni ja necu pridavati znacaj izjavama poput ove.
Bojim se da nas do tada ceka mnogo posla, a jedan od njih je menjanje nacina na koji ih mediji predstavljaju. Ne samo kad je u pitanju terminologija, vec i teme i nacin na koji se pise.
Tebi mozda ne smeta, ali ja zaista imam problem i sa ovakvim naslovima
Socijalna radnica rekla samohranoj majci da napusti bolesno dete i da nađe posao, a pogotovo sa tim kako se kod nas sprovodi socijalna zastita.
dali76 dali76 10:19 29.12.2011

Re: pink ogledalce

Meni je pre par godina otvoreno receno da cu tesko naci posao jer ne vidim dobro.
Nije mi to rekao Ivanovic, vec direktorka odelenja za obrazovannje na univrezitetu.
Kad sam radio u skoli, moje kolege ucitelji su ,kad god bi prosao hodnikom,saputali,a to je onaj slepi ucitelj, misleci valjda da sam gluv pride.
Zadju diskriminaciju sam dozivio prekjucer u kaficu btw …
Ja zivim u uredjenijem drustvu,ali sam svestan da niti uredjeno niti savrseno ne postoji,ali da ima prostora, pogotovo u Srbiji,da bude mnogo mnogo bolje.
Cjenim tvoj stav,ali ja nemam niti zivaca niti energije boriti se protiv idiota koji pokazuju svoj idiotizam ,tako sto cu im braniti da budu idioti.
Ja cu radije trositi energiju da na razlicite nacine im pokazujem koliki su idioti I da njihov hendikep mnogo gori od mog ne sakrivam vec naprotiv otkrivam.
I naravno,bez razmisljanja jel to politicki korektno ili ne ,nazivacu ih imenima koja smatram sasvim prikladnim za njihov poremeceni razvoj sistema vrednosti I svesti.
To sto mene terminologija ne dotice, naravno ne znaci da bih reakcija uvijek trebala biti replica, zato posstoje sudovi .
al tamo me briga za njihovo izvini,na raznoraznim korektnim ili nekorektnim nazivima, vec mnogo opipljivije posledice zbog vaznijih stvari .
Naravno, ovo je moj stav, I ja sam iznio moje misljenje I cjenim tvoje.

natasavb natasavb 10:49 29.12.2011

Re: pink ogledalce

Cjenim tvoj stav,ali ja nemam niti zivaca niti energije boriti se protiv idiota koji pokazuju svoj idiotizam ,tako sto cu im braniti da budu idioti.

U pravu si. Treba energiju usmeriti na druge stvari (eno ja okacila blog o necem lepom, ali nikako da se i od ovog odmaknem:)), ali sto rece Maksa treba i uperiti svetla na njih i ukazati na taj njihov idiotizam.
Naravno, ovo je moj stav, I ja sam iznio moje misljenje I cjenim tvoje.

I ja tvoje. Ti i ja i kad ne mislimo isto mozemo o tome normalno da diskutujemo, jer je to vrsta diskusije koja dovodi do preispitivanja stavova i pomeranja, a ne ukopavnja u neke protivnicke rovove.

I jos nesto, mislim da mene mozda vise ovakve stvari pogadjaju nego tebe jer ja uvek pred ocima imam svoje dete koje jos uvek nije spremno da se samo izbori sa njima, a tebi to srecom uspeva.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana