GLASAJTE !

Jelica Greganović RSS / 17.01.2008. u 20:25

 

Iako se trudim da bar ovde ne pišem politici, da ne produžavam svoj radni dan, za koji se ne zna kad počinje i kada se završava i koji se, gotovo uvek, vrti oko politike, danas želim da vam kažem: GLASAJTE !

 

Glasajte zato što nećete dočekati da se na izborima kandiduje pojedinac ili stranka, koga u potpunosti podržavate. Glasajte zato što ste se izborili za demokratiju, a to treba ceniti. Zamislite ili setite se, kako je onima, kojima za vratom dahće pomahnitali diktator, koji bi dali sve samo da mogu da glasaju. Da govore šta misle, bez da završe u zatvoru ili pod zemljom. Kako je onima, koji za mogućnost odlučivanja, jednom, nekad, žrtvuju slobodu.

 

Ne želim da vam pišem za kog kandidata da glasate. To je privatna stvar svakog glasača. Ne bih da reklamiram pojedince, niti da pišem partijske pamflete, za to postoje stranački sajtovi. Samo bih želela da se u Srbiji živi bolje.

 

Zato pišem za šta ne treba glasati i zašto treba glasati. Nemojte sedeti kod kuće i pokloniti glas gorem životu. To oni i žele. Oni, koji su već i pokazali da im je svejedno, sem kada uzvikuju parole. Oni, koji su hapsili, razbijali studentima glave, vređali i nazivali izdajnicima one, koji su samo hteli slobodu. Njihovi glasači, koji su manje kritični i koji manje promišljaju no vi, oni će izaći na izbore. Oni će odlučiti o tome hoćete li putovati lakše no sada, kako će živeti vaša deca. Oni, koji su Srbiji poglodali ugled. Oni, koji su svojom drekom i bahatošću, svojom bezosećajnošću i lažima, brukali Srbiju i sada bi ponovo.

 

Deset godina je jedinica za promene u ljudskom životu. Ako se, ponovo, u Srbiju vrate vrednosti i mišljenja, za koje smo se nadali da ih više ni čuti nećemo, proći će više vremena, no što se misli, da bi se to opet popravilo. Nisu problem sredstva, problem su ciljevi, kod onih koji i u imenu nose krajnost i onih koji su, u prošlosti, pokazali da nisu vredni ni poverenja, ni slobode.

 

Glasajte, zato da vaša deca ne moraju da popravljaju ono što je nastalo vašom odlukom, da vam se baš niko ne sviđa. Glasajte za opciju, ako ne glasate za pojedinca. Glasajte za demokratiju, a ne za zaboravljanje onog šta je bilo i šta bi moglo da se ponovi. Podignite glas protiv prošlosti. I protiv je stav vredan glasanja. Pokažite da vam je stalo.

 

I nemojte misliti da je samo u Srbiji tako da misliš da nemaš za koga da glasaš. To slušam ovde, u Sloveniji, na svakim izborima, parlamentarnim, lokalnim, predsedničkim.

 

Samo bih želela da se u Srbiji živi bolje ili makar da se u Srbiji ne živi gore. Da klinci iz Srbije mogu da putuju kao moja deca. Da se školuju, ako žele i van Srbije. Da se ne stoji u redovima za vize. Da ne moram da pišem garantna pisma i da ne gledam kako se, nekome ko bi hteo da doputuje samo do Slovenije, a dobar je i normalan i pametan i pristojan i željan sveta i svega, traži da ispuni milion formulara.

 

Glasajte, zato da se ne vraćate u prošlost. Da Srbija opet ne posivi, da ne bude crna tačka u naslovnim vestima, da se u njoj ne uvedu, ponovo, kao vrednosti, siledžijstvo, psovanje, mlataranje pištoljima, prećenje celom svetu i susednim planetama, ratovanje tuđom decom, žrtvovanje vaše slobode za njihovu bahatost. Oni će putovati i dobro živeti. Uvek su. Njihovu decu ne pogađaju posledice inadžijske, mrzačke i lažno hrabre politike. Cenu pokazivanja zuba i poganih reči, platićete vi i vaša deca. Ili deca vaših rođaka i prijatelja. Nemojte ponovo plaćati njihove račune. Nemojte ćutati. Dajte glas od sebe.



Komentari (148)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vucko vucko 20:38 17.01.2008

Da vežbamo ovde

Da, hvala :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:40 17.01.2008

Re: Da vežbamo ovde

:) Hvala i tebi Vučko!
mariopan mariopan 20:41 17.01.2008

Re: Da vežbamo ovde

U pravu si Jelice , glasacu. Mislila sam da ne glasam jer izbor samo predsednika ne moze da promeni stvari, bar to mislim . U Skupstini ce i dalje da sedi gomila trolova i da sve radi kao i do sada. Ali uvidela sam da je i neglasanje-glasanje. Pa zato , evo menjam odluku...glasacu. Pozdrav.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:44 17.01.2008

Re: Da vežbamo ovde

Mariopan, hvala ti što si se predomislila...izbor predsednika može da promeni stvari, makar se radilo i o sistemu vrednosti...a to je tako mnogo.
Nune Popović Nune Popović 20:51 17.01.2008

Re: Da vežbamo ovde

Jelice, na temu glasanja vredi pogledati upozorenje LSV:

Toma predsednik - Šešelj premijer!

bauer bauer 21:02 17.01.2008

Re: Da vežbamo ovde

Mislila sam da ne glasam jer izbor samo predsednika ne moze da promeni stvari, bar to mislim . U Skupstini ce i dalje da sedi gomila trolova i da sve radi kao i do sada.

Ja se sve nadam da bi ovi izbori mogli da dovedu do novog odnosa snaga, sto bi dovelo i do novih parlamentarnih izbora :) Uvek sam bio optimista, ali nadanja mi se nikad nisu obistinila osim Septembra 2000. :(
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:09 17.01.2008

Nune, horor pre

petka i ponoći...nije za mlađe od 18, a bogami ni za starije...

+ GLAS
blackbox blackbox 00:44 18.01.2008

Re: Da vežbamo ovde

mariopan
U pravu si Jelice , glasacu. Mislila sam da ne glasam jer izbor samo predsednika ne moze da promeni stvari, bar to mislim . U Skupstini ce i dalje da sedi gomila trolova i da sve radi kao i do sada. Ali uvidela sam da je i neglasanje-glasanje. Pa zato , evo menjam odluku...glasacu. Pozdrav.

pravilna odluka i za oba kruga.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:01 18.01.2008

Re: Nune, horor pre

Treba se najesti belog luka pa otici na glasanje. Tako je, ovo mi se svidja:) Beli luk "radi uroka" :))
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:10 18.01.2008

Jelena, piše naokolo da

beli luk leči skoro sve bolesti...za svaki slučaj bi možda se trebalo i okititi vencem u nedelju.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:19 18.01.2008

Re: Jelena, piše naokolo da

Ma, nista stipaljka na nos:)) Uneti u organizam i pokaciti oko kuce i po komsiluku. Jer, ne daj boze, Grobarova i njegove djakone da se komplet odomace i poharaju Srbijom. Nadam se da ce narod biti mudriji nego do sada.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:45 18.01.2008

Da ne bude mrak

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:02 18.01.2008

Re: Tracak nade

[
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:44 18.01.2008

Re: Tracak nade

ivana23 ivana23 01:51 20.01.2008

Ovo je taj dan

Jelica Greganović Jelica Greganović 08:34 20.01.2008

Re: Ovo je taj dan

Dobro jutro, izbori!
vucko vucko 10:06 20.01.2008

Re: Ovo je taj dan

Jelica Greganović
Dobro jutro

Kako kome... ja od jutros 38C, juče sam imao preko 39, a izgledam kao strašilo. Malo sam se prerano ponadao...

Ako mi od ferveksa i paracetamola bude bolje, pokušaću da se dovedem u red i prošetam do biračkog mesta...
vucko vucko 13:41 20.01.2008

Re: Ovo je taj dan

Ipak sam otišao - a sad nazad na lečenje i buljenje u blog i vesti...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:51 20.01.2008

Bravo majstore!

Nema virusa ili gripa, koji te može zaustaviti! :)
Daniela Stojkovic Daniela Stojkovic 20:48 17.01.2008

glasanje da ili ne?

Draga Jelice hvala.

Ne zelim da budem negativna ali neznam da li si cula o proceduri registracije kao glasac van matice? Ti sigurno imas iskustva o istom zar ne? Meni ne uspeva evo vec 9-ta godina da budem samo na listi da me pozovu da glasam. Stoga moj je problem daleko od toga da li glasati ili ne.

A svim ostalima potencijalnim registrovanim glasacima - GLASAJTE!
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:08 17.01.2008

Što se tiče glasanja napolju,

moraš da se prijaviš za glasanje, tj. da pozoveš ambasadu ili konzulat i da ti kažu od kada do kada je prijavljivanje. Uslov za otvaranje glasačkog mesta je da se prijavi bar 100 glasača. Tek ako si se prijavila i ako je ispunjen drugi uslov, bićeš pozvana da glasaš. Sada je prekasno, jer je rok za prijavu prošao. Prosto, da znaš koja je procedura za tu priču :) Pa, drugi put, važna je volja.
Hemičarka Hemičarka 22:04 17.01.2008

Re: Što se tiče glasanja napolju,

Ja se ove godine nisam prijavila, nisam se na vreme raspitala. Sledecom prilikom se prijavljujem... :)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:49 17.01.2008

Bravo Jelice Pametnice ...

Steta samo sto imam jedan glas za "blog-preporuke" da ti dam
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:46 17.01.2008

Hvala

ti Vasilije (a ja ako ovako nastavim da odgovaram ima da nabijem još grđe onaj moj šampionski broj na listi komentara...a opet, kako da ne odgovorim ljudima, koji mi se obrate...). Dakle, kao što rekoh, hvala.
antioksidant antioksidant 22:26 17.01.2008

Re: Hvala

(a ja ako ovako nastavim da odgovaram ima da nabijem još grđe onaj moj šampionski broj na listi komentara...a opet, kako da ne odgovorim ljudima, koji mi se obrate...).

Ti sacekaj nas 5-6 pa jedan duuuugacak odgovor

Jedini poraz na izborima je mala izlaznost.

GLASAJ
Spiridon Spiridon 20:58 17.01.2008

Jelica u akciji



GLASAJTE !

Radojicic Radojicic 21:10 17.01.2008

...

Zamislite ili setite se, kako je onima, kojima za vratom dahće pomahnitali diktator, koji bi dali sve samo da mogu da glasaju. Da govore šta misle, bez da završe u zatvoru ili pod zemljom. Kako je onima, koji za mogućnost odlučivanja, jednom, nekad, žrtvuju slobodu.


:)
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:12 17.01.2008

Naravno

ja prvi put imam priliku.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:58 17.01.2008

Druže,

iskoristi je !
blackbox blackbox 00:50 18.01.2008

nema spora

valjda je ovaj poziv nesporan svim opcijama.
Dakle, izađite u što većem broju i glasajte za svoje kandidate.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 21:19 17.01.2008

Šta raditi u nedelju?

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:00 17.01.2008

Re: Šta raditi u nedelju?

U nedelju ne vezivati oči. A onima sa vezanim očima uzeti motke iz ruku. Glasanjem.
strava strava 21:23 17.01.2008

J.B. Tito

Kad si rekla pomahnitali diktator vam dahce iza vrata verovatno si mislila na J.B. Tita.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:48 17.01.2008

Re: J.B. Tito

Može i taj, a ja sam mislila na ono u lipovom ladu.
strava strava 23:42 18.01.2008

Re: J.B. Tito

Jelica Greganović
Može i taj, a ja sam mislila na ono u lipovom ladu.


Pa obojica su sahranjena u nekim bakčama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 02:54 19.01.2008

Re: J.B. Tito

Ko kanarinci, božemeoprosti...
dunjica dunjica 21:29 17.01.2008

Poznata je pojava,

globalna, da izlazak na izbore ne propuštaju glasači ekstremnih - najčešće to znači ekstremno desnih, opcija. Glasačka disciplina ovih birača je zavidna. Pogledajte NPD i republikance na istoku Njemačke npr. To je tajna njihovog uspjeha na komunalnim izborima u Meklenburg-Vorpommern, Sachsen-Anhalt, Saarland, Sachsen, pa čak i u zapadnoj Niedersachsen.

Najviše je apstinenata među onima koji, generalno, podržavaju umjerene i progresivne opcije, ali su nezadovoljni (ne)ostvarenim. Tako umjesto da ulože samo mali napor i informiraju se o tome koji program im je najbliskiji i njega podrže, pa makar se radilo i o programu neke stranke minornog utjecaja, odlučuju se radije da na dan izbora ostanu kod kuće. Time, poznato je, navode vodu na mlin status quo (u slučaju sretnijeg ishoda) ili jačanju utjecaja ekstremne politike.

Narodski rečeno, nekorištenjem svog prava na glasanje uglavnom radite u korist vlastite štete.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:01 17.01.2008

Tačno tako,

oni pobeđuju apstinentima.
ivana23 ivana23 21:30 17.01.2008

Glasamo!

"Da Srbija opet ne posivi, da ne bude crna tačka u naslovnim vestima, da se u njoj ne uvedu, ponovo, kao vrednosti, siledžijstvo, psovanje, mlataranje pištoljima, prećenje celom svetu i susednim planetama, ratovanje tuđom decom, žrtvovanje vaše slobode za njihovu bahatost"

Prvi put svo cetvoro. Cerka je narocito bila uzbudjena, u subotu puni 18, a u nedelju izbori. Kontrolisan je biracki spisak, ako je izostave da na vreme ide da se upise. Sve je OK, dobili smo pozive i iskoristicemo svoje pravo.
Najteze ce biti sacekati nedelju vece i prve procene...

Sladjana NS Sladjana NS 21:43 17.01.2008

POKAZITE DA VAM JE STALO

Glasajte zato što nećete dočekati da se na izborima kandiduje pojedinac ili stranka, koga u potpunosti podržavate. Glasajte zato što ste se izborili za demokratiju, a to treba ceniti. Zamislite ili setite se, kako je onima, kojima za vratom dahće pomahnitali diktator, koji bi dali sve samo da mogu da glasaju. Da govore šta misle, bez da završe u zatvoru ili pod zemljom. Kako je onima, koji za mogućnost odlučivanja, jednom, nekad, žrtvuju slobodu.



Hvala vam Jelice ,na jednostavnom, konkretnom podsecanju zasto je vazno glasati.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:02 17.01.2008

Sladjana,

:) Glasaj i to je najveće hvala.
kuki kuki 22:05 17.01.2008

:(

Kumo, sve si ti ovo divno napisala. Zelje su prave!

Za njihovo ostvarenje (za naseg zivota) potrebne su one odluke koje smo ti i ja i mnogi, mnogi drugi doneli. Glasali smo za sebe i svoje porodice i otisli iz politicki tamnog vilajeta.

Ja nemam obraza da druge pozivam na glasanje jer ne mogu da odgovorim na pitanja:
- kako to da smo izabrali jednoga a vlada drugi?
- kako to da ni jedan izabrani ne odradi ni deo od onoga sto je obecao?
- kako da im verujem? Bilo sta.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:16 17.01.2008

Znam, ali

to su još uvek mnogo lakša pitanja od onih koje bi moglo da donese apstiniranje. Veruj mi i da ovde, posle izbora, počinje slična priča, ali Srbija mora još neko vreme da izdrži, makar i još malo na mestu stajala, samo da se ne pomeri unazad... Ja sam prosto morala da pozovem, neka shvati ko kako hoće, ja strahom od tamnog vilajeta stojim iza svog poziva. A mrak raste od apstiniranja, oni na to računaju, na razočarane, kritične, one koji pamte, koji bi brže napred...Eto, zato...apstiniranje je glas za nazad u prošlost, glas za njih.
Bodanić Bodanić 22:16 17.01.2008

Treba glasati

Da, treba glasati.
Nije tačno to da jedan glas nemože promenizi ništa, svaki neizlazak na izbore je ustvari pravljenje mesta mračnim silama da kroz našu nezainteresovanost izbiju u vrh političke scene.
Da, treba glasati! GLASAJTE!!!!!!!!!!
Jelena Milić Jelena Milić 22:24 17.01.2008

vrlo lepo i pametno

Nemojte ćutati. Dajte glas od sebe.


pozz

jm
shure shure 22:43 17.01.2008

A da li je moguce...

da predlozeni kandidati ne ispunjavaju uslove iz konkursa za popunu radnog mesta...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:46 17.01.2008

Re: A da li je moguce...

Formalno ne, jer ne bi mogli da se zvanično kandiduju, ali neformalno, sve su opcije otvorene...
shure shure 12:44 18.01.2008

Re: A da li je moguce...

Razumemo se,
....jer mi kao poslodavci postavili preduslov(kao skolska sprema,nije kaznjavan,preporuka),a onda oni dosli na razgovor...
a nama ....muka
Mi onda trazimo druge kandidate,.....ili ne?
Srecan vam sutrasnji izbor,dame i gospodo poslodavci....
aleksandrija aleksandrija 22:39 17.01.2008

Mnogo si u pravu!

Evo i ja danas iznenada shvatih koliko smo se svi uljuljkali, opustili, ko da se sloboda podrazumeva.

E pa dragi moji, drage moje, evo da vam kažem NE PODRAZUMEVA SE!. Sloboda se osvaja svakog dana, a naročito na izborima. Na ovima ne odlučujemo koji je kandidat bolji, nego hoće li nas biti do sledećih. Izgleda da nemamo izbora nego da idemo na izbore. Ma kako nam sve izgleda bez veze, verujte ono drugo je mnogo gadno, bili tamo vratili se. Ja ne bi s mojim sinom pononov nazad u taj tamni vilajet.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:53 17.01.2008

Re: Mnogo si u pravu!

Sloboda spada međ' stvari koje cenimo tek kada ih izgubimo, inače nam se čini da se same po sebi podrazumevaju, u pravu si.
garcon garcon 22:42 17.01.2008

:O)

Jelice, vidimo se u ambasadi... :O)
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:47 17.01.2008

Re: :O)

Važi...hm, ne smem da pitam znamo li se, ovde nije dozvoljeno otkrivati nickove, pp onda...
Bilo nekad Bilo nekad 23:13 17.01.2008

.

Jelice,

hvala vam na ovako razumnom tekstu.

Evo mog argumenta zasto je neophodno glasti i u prvom i u drugom krugu.

U Beogradu je februarutrebalo da se odrzi regionalna konferencija ministara ekonomije na kojoj se svake godine vec nekoliko godina unazad dodeljuju i nagrade za investitora godine u svim tim zemljama i u regionu kao celini. Organizatori ovog skupa cu OECD i Pakt za stabilnost. Danas je iz OECD-a iz Pariza stigla informacija da se skup odlaze zbog politicke situacije u Srbiji.

Izgleda da su drugi mnogo vise zabrinuti za nasu sudbinu od nas samih. Zato cu ja da glasam u oba kruga ovih izbora.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:20 17.01.2008

Bilo nekad,

mogli bi da se setimo i kako je bilo kad je bila prošlost predsednik skupštine...prvo Bankrot Baba, pa onda Onaj Čije Ime Ne Izgovaramo.
I da ne mislimo kako samo Srbiju neko ne voli, setite se kako beše pre nekoliko godina, kada je Hajder izabran...kako je Evropa Austriju po ušima zveknula, pa bilo neprijatno, najblaže rečeno.
Bilo nekad Bilo nekad 23:31 17.01.2008

Re: Bilo nekad,

Jelica Greganović
mogli bi da se setimo i kako je bilo kad je bila prošlost predsednik skupštine...prvo Bankrot Baba, pa onda Onaj Čije Ime Ne Izgovaramo.I da ne mislimo kako samo Srbiju neko ne voli, setite se kako beše pre nekoliko godina, kada je Hajder izabran...kako je Evropa Austriju po ušima zveknula, pa bilo neprijatno, najblaže rečeno.


Da u vreme kada je taj cije se ime ne izgovara bio predsednik skupstine mene su pozvali predstavnici dveju stranih investicionih grupa i otkazali vec zakazane sastanke u Srbiji. Necu da se to ponovo desi.
pufna pufna 03:07 18.01.2008

Re: .

Organizatori ovog skupa cu OECD i Pakt za stabilnost. Danas je iz OECD-a iz Pariza stigla informacija da se skup odlaze zbog politicke situacije u Srbiji.

Izgleda da su drugi mnogo vise zabrinuti za nasu sudbinu od nas samih. Zato cu ja da glasam u oba kruga ovih izbora.

bilo bi lepo kad bi se i DS potresao oko te informacije.
a ne samo mi gradjani

p.s. za hemicarku i stojkovic :
ne zelim da vam dosoljavam ranu, ali sam se rastuzila kad sam po ko zna koji put videla da ljudi koji su za demokratske opcije iz raznih razloga propuste priliku da glasaju. Oni radikalni, najcesce sa dva zuba u ustima pa i ne pismeni( ne opisujem ih pezorativno, naprotiv za taj cin im odajem priznanje), ne propustaju .
Ne bih govorila o opcijama niti o zabludama za koga glasamo vec o osobini da za nesto moramo se sami potruditi a ne cekati da nam padne sa neba.
pozz
MuadDib MuadDib 22:56 17.01.2008

Vamos a bailar

Нарафски, Лелице: моја (жмуовска) маленкост, женетина + DC3, сви пунолетни и добро памте шта су прошли, па помало и знају за кога, или против гласати. Петочлана стопостотна излазност, више пута извршено.
А новобеоградски блокеји нити су за липов лад нити за четнике авијатичаре.
Вадикални фашисти - NO pasaran!
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:59 17.01.2008

Re: Vamos a bailar

To se zovu glasači, 5 komada izjedama, tako je majstore! No pasaran!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:08 17.01.2008

Glasajte!

naravno!
anonimni anonimni 23:44 17.01.2008

bez naslova

....zasto jelice...?
....zar ti nisi cula onu..."kada bi izbori mogli nesto da promene...odavno bi bili ukunuti..." ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:51 17.01.2008

Zašto, to sam

napisala, a što se tiče te... bili su ovde ukinuti izbori dovoljno dugo i do ne tako davno, da bi zaboravili kako je tada bilo bilo "puno" promena. I koliko je ljudi robijalo samo izrečenu želju za višepartijskim sistemom i izborima.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:06 18.01.2008

Evo, glasam:

ok.
Željko Ivanović Željko Ivanović 00:06 18.01.2008

Re: Zašto, to sam

Ne želim da vam pišem za kog kandidata da glasate. To je privatna stvar svakog glasača. Neću da reklamiram pojedince, niti da pišem partijske pamflete, za to postoje stranački sajtovi. Samo bih želela da se u Srbiji živi bolje.


Jelice, slažem se sa ovim tvojim stavom, naravno i sa tekstom u cjelini, posebno sa onim dijelom u kojem objašnajvaša zašto i za koga ne treba glasati, ali moram da saopštim jednu impresiju. Gledao sam večeras ne kablu, neka TV Avala, iz BG, u plaćenim terminima, prikazan je prvo snimak završne konvencije Čede (mog druga) a onda Borisa (mog zemljaka). Ne zato što su mi drugovi bliži od zemljaka već zato što sam zaista i tu, iako su oni predstavnici jedne, demokratske Srbije, vidio u stvari dvije Srbije - moram da se izjasnim. naime, vidio sam u tim promocijama jednu veličanstvenu, moju Srbiju, onu iz Sava centra i drugu, ipak tužna srca moram reći, gibaničarsku Srbiju, onu iz Arene. To je moja impresija, stranog posmatrača, kada govrim o slikama i emocijama i načinu njihovog manifestovanja sa ova dva politička skupa. Kada su u pitanju govori - opet su oni sa promicije u Sava centru(liše Bebe) bili toliko iznad onih iz Arena da je to bolelo. Na kraju, Čedin govor i nastup u odnosu na Borisov, opet za dva koplja iznad. Ali, na žalost, Čedin govor će u Srbiji moći da bude prihavćen od većine za možda 50 godina. Ne prije, bojim se. Boris je govorio ono što Srbija može da svari. Ono što Srbija želi da čuje. To će mu donijeti pobjedu ali će usporiti Srbiju na putu ka onome što je ona nekda bila. Istinska evropska, multietnička, otvorena i srećna zemlja.
Zato glasajte u nedjelju - za Čedu. Bar u prvom krugu.
Moja preporuka za tvoj tekst.
anonimni anonimni 00:12 18.01.2008

Re: Zašto, to sam

...da ne vulgarizujem...ali podseti me na vic u kome Perica na temu mraka komunizmama pita
" ko upali svetlo?..."
.....bilo kako da bilo u nedelju ... ocekujem tvoje blogove bogate duhom i oskudne politikom....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:18 18.01.2008

Re: Zašto, to sam

Željko Ivanović
Ne želim da vam pišem za kog kandidata da glasate. To je privatna stvar svakog glasača. Neću da reklamiram pojedince, niti da pišem partijske pamflete, za to postoje stranački sajtovi. Samo bih želela da se u Srbiji živi bolje.


Jelice, slažem se sa ovim tvojim stavom, naravno i sa tekstom u cjelini, posebno sa onim dijelom u kojem objašnajvaša zašto i za koga ne treba glasati, ali moram da saopštim jednu impresiju. Gledao sam večeras ne kablu, neka TV Avala, iz BG, u plaćenim terminima, prikazan je prvo snimak završne konvencije Čede (mog druga) a onda Borisa (mog zemljaka). Ne zato što su mi drugovi bliži od zemljaka već zato što sam zaista i tu, iako su oni predstavnici jedne, demokratske Srbije, vidio u stvari dvije Srbije - moram da se izjasnim. naime, vidio sam u tim promocijama jednu veličanstvenu, moju Srbiju, onu iz Sava centra i drugu, ipak tužna srca moram reći, gibaničarsku Srbiju, onu iz Arene. To je moja impresija, stranog posmatrača, kada govrim o slikama i emocijama i načinu njihovog manifestovanja sa ova dva politička skupa. Kada su u pitanju govori - opet su oni sa promicije u Sava centru(liše Bebe) bili toliko iznad onih iz Arena da je to bolelo. Na kraju, Čedin govor i nastup u odnosu na Borisov, opet za dva koplja iznad. Ali, na žalost, Čedin govor će u Srbiji moći da bude prihavćen od većine za možda 50 godina. Ne prije, bojim se. Boris je govorio ono što Srbija može da svari. Ono što Srbija želi da čuje. To će mu donijeti pobjedu ali će usporiti Srbiju na putu ka onome što je ona nekda bila. Istinska evropska, multietnička, otvorena i srećna zemlja.
Zato glasajte u nedjelju - za Čedu. Bar u prvom krugu.
Moja preporuka za tvoj tekst.

Evo, ja ću te poslušati i za Čedu glasati u oba kruga...o))
Kazezoze Kazezoze 00:51 18.01.2008

Re: Zašto, to sam

Zato glasajte u nedjelju - za Čedu. Bar u prvom krugu.

zashto? jel' samo zato shto je nadaren orator?
a za koga da chedini glasachi glasaju u drugom krugu?
za koga ce cheda glasati?

ja ne glasam, ali kad bi glasao ovo bih se pitao.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:10 18.01.2008

Nebojša, glasaj na

glasačkom mestu, ovo to nije. Za koga ćeš ti glasati, to je tvoja privatna stvar.A i propagandu zadrži za stranački sajt. I budi ljubazan, makar malo smanji ovu sliku, a ako je ona sve što si imao da kažeš, mogao si da je okačiš uz svoj post.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:13 18.01.2008

Hvala, Željko, ali

molim i tebe, ima blogova ovde za propagandu koliko voliš, obaška ih ima i na stranačkim sajtovima, ako bi moglo bar ovde bez parola.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:18 18.01.2008

Glasaj Drago, nemam

ništa protiv, još ako zadržiš za sebe info krajnje privatnog karaktera, bilo bi još bolje, što se mene tiče, na ovom postu.
Uostalom, već znamo da ćete vi, koji ste u ldp-u i u svojim promotivnim postovima pišete o Čedi, za Čedu i glasati. Zato su vaše propagandne izjave suvišne, sem ako i ovaj post ne tretirate samo kao zid za lepljenje plakata.
Željko Ivanović Željko Ivanović 02:20 18.01.2008

Re: Hvala, Željko, ali

Moja namjera zaista nije bila da se bavim propagandom već da, kao stranac i bez prava glasa, kažem kako su mi izgledale dvije promocije, i dvije Srbije. Zato sam na kraju dao na neki način glas obijici demokratskih kandidata, jednom u prvom, drugom u drugom krugu.. Ako ej ispala propaganda onda izvini. Nije bila namjera. Jer apsolutno se slažem s tobom da je to privatana stvara svakog. Kao što mislim da svako preko 18 godina treba da ima svoj stav na koji ne može da utiče bilo čiji drugi stav. Pa čak ni propaganda.
pozdrav
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:02 18.01.2008

Re: Evo, glasam:

Hvala, Nebojša :)

Željko, hvala za razumevanje :) A ovo oko uticanja na stav, pa...kad stav nekog starijeg od 18 godina ne bi mogao da utiče na tuđi, ne bi propagande ni bilo. Da se razumemo, nemam ja protiv ni propagande, ali se zna gde se to čini u njenom osnovnom obliku, a recimo ovde bih očekivala ili...više bi mi se sviđalo kada bi se to činilo diskretnije, bar zamotano u neku priču, a ne samo nabrajanjem parola.
jankovicf jankovicf 14:25 18.01.2008

Re: Zašto, to sam

Evo, ja ću te poslušati i za Čedu glasati u oba kruga...o))


u oba kruga? tesko
Pape Pape 00:08 18.01.2008

olovkom protiv otmičara

Nisam propuštao da glasam na izborima ni do sada, iz razloga navedenih u postu. Ne mora se izaći, zato je demokratija to što jeste, ali se onda to ne sme argumentovati sa "neću da imam ništa sa tim", u indignaciji.
Baćo, imaš sa "tim" glasao - ne glasao. Nemaš jedino ako ti nije moguće da glasaš. Budući da pamtim kako su prolazili izbori u kojima birači nisi izlazili na izbore, ili spontano ("dosta im je svega", ili organizovano (bojkot pojedinih partija), tačnije pamtim šta je bilo posle, iz sve snage preporučujem izlazak na biračka mesta.
DzoHusafet DzoHusafet 00:37 18.01.2008

Glasati ili ne? hmm

Meni je nekako ponizavajuce glasati pod ovakvim uslovima. Prilikom glasanja treba da me obelezavaju nekakvom tecnoscu kao da sam stoka. Licna karta i ostali dokumenti nisu dovoljni...moraju da me spricaju... E pa nece, ako hoce moj glas to ce morati da promene...
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:19 18.01.2008

Daj glas

za tu promenu. Bez glasanja promena nema, sem na gore.
jankovicf jankovicf 14:27 18.01.2008

Re: Glasati ili ne? hmm

Meni je nekako ponizavajuce glasati pod ovakvim uslovima. Prilikom glasanja treba da me obelezavaju nekakvom tecnoscu kao da sam stoka. Licna karta i ostali dokumenti nisu dovoljni...moraju da me spricaju... E pa nece, ako hoce moj glas to ce morati da promene..


pa zar nije bolje da te "obeleze" nego da izbori budu pokradeni kao devedestih?
DzoHusafet DzoHusafet 21:41 18.01.2008

Re: Daj glas

Jelica Greganović
za tu promenu. Bez glasanja promena nema, sem na gore.

jankovicf
pa zar nije bolje da te "obeleze" nego da izbori budu pokradeni kao devedestih?


Ljudi pa gde je "crta" ?

(ipak je moja filozofija da njima treba moj glas, a ne obrnuto)
vesna75 vesna75 08:13 18.01.2008

...

Sjajan tekst, Jelice! Da nisam mislila da glasam, posle ovoga bi promenila mišljenje. Ovako samo potvrda da sam dobro izabrala. Hvala. Preporuka.
dunjica dunjica 08:48 18.01.2008

Jelice,

ovaj tvoj post pruža nadu da je na Blogu B92 moguće pledirati za promjene, bez da se pri tome pišu bombastični hvalospjevi i ljubavne tirade ČJ i/ili LDPu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:01 18.01.2008

Tako je drugarice moja

...svaka ti je zlatna....
PODRSKA
PREPORUKA
I NARAVNO GLASAM
ZA
?
POZDRAV
IZ
ZAVICAJA....
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:16 18.01.2008

Re: Tako je drugarice moja

Hvala prijatelju.
Za tebe znam da si uvek gde treba i da se na tebe može računati. I to znači puno.

p.s. Ne znam kako noćašnje proglašavanje predizborne ćutnje utiče na ovaj post, tj. na komentarisanje. Pretpostavljam da sve dok ne pominjemo konkretne političke opcije, tj. kandidate, možemo i dalje da razgovaramo.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:40 18.01.2008

razgovor u tišini

možemo i dalje da razgovaramo.

a razgovorom je ne remetiš
svojim tekstom kažeš, a ne odrediš.
to je to.

uvek glasam.
znam mnoge koji ne glasaju, jer su razočarani, indisponirani, umorni, ozlojedjeni, inadžije, neki su i besni - kažnjavaju kažu, ja pitam - koga?
za njih je sve posle - tišina, iako razgovaraju, a ne govore.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:02 18.01.2008

Re: Tako je drugarice moja

Jelica Greganović
Hvala prijatelju.
Za tebe znam da si uvek gde treba i da se na tebe može računati. I to znači puno.

p.s. Ne znam kako noćašnje proglašavanje predizborne ćutnje utiče na ovaj post, tj. na komentarisanje. Pretpostavljam da sve dok ne pominjemo konkretne političke opcije, tj. kandidate, možemo i dalje da razgovaramo.



Bas takoooooo.....mozemo da pricamo o podizanju nivoa izlaznosti....a ne o kandidatima konkretno!!!
Ja recimo znam za koga cu/..znam sigurno za koga necu...ma cak sam i kovertirao rezultate....ali..o tom potom!
poz
bkc
ivana23 ivana23 10:13 18.01.2008

Re: razgovor u tišini

Jelica Greganović Jelica Greganović 10:30 18.01.2008

Re: razgovor u tišini

Tako je Snežana, možemo da pričamo, a da ne remetimo tišinu, na uvce i opšte. Zato da ne bi, posle tišine i neglasanja, pao mrak.
Kazezoze Kazezoze 13:37 18.01.2008

Re: razgovor u tišini... a onda,

grofisneki grofisneki 10:09 18.01.2008

po prvi put

cu glasati i jako sam srecna zbog toga!

uzasno me nerviraju oni koji sve i svakoga pljuju a nikada ne urade bar ono sto im je zakonom dato kao pravo i duznost, da izadju i glasaju :)

p.s. uzasno mrzim kad je neko toliko nevaspitan pa me pita "a za koga si ti, za koga ces da glasas?"
saphira saphira 10:38 18.01.2008

Re: po prvi put

grofisneki

p.s. uzasno mrzim kad je neko toliko nevaspitan pa me pita "a za koga si ti, za koga ces da glasas?"


Ja na takva pitanja odgovaram "za najbolje" pa nek' se misle....

A na glasacu, naravno, tako bar na momenat imam utisak da nesto mogu da promenim... )

Pozdrav!
Zoran Arandjelovic Zoran Arandjelovic 11:37 18.01.2008

Hvala

Postovana Jelice,

Hvala za ovaj tekst, posebno sto nije ni ostrascen, ni preteci, ni narucen, ni patetican...nego samo ljudski. U poslednjih par dana pojavilo se nekoliko blogova koji ne da nisu primereni partijama koje navodno zastupaju, nego su skoro nepristojni koliko su napadni. To nije cilj demokratije, a pogotovo ne onog dela koji bi da se promovise kao ultra demokratski. Moram priznati da mi je upravo citanje blogova na B92 pomoglo da odlucim koja je to opcija koju smatram da ce mi pomoci da dodjem do onoga o cemu ste pisali.

Nadam se da ce ovaj tekst doprineti da se mnogi zamisle i shvate (kao sto je to vec neko rekao na vasem postu) da je i neglasanje - glasanje. Ne licitirajmo se imenima i partijama, simpatizerima i inima. Sablaznjen sam citanjem imena postavljenim na jednom od blogova, vrlo neukusno, moram reci. Po meni, ipak je to intimna stvar. Ali nije bitno. Sa nadom da ce upravo i moj glas doprineti onom o cemu ste pisali - nadu za nas obicne ljude, srdacno vas pozdravljam i zahvaljujem na vasem ljudskom tekstu. Da vas ima samo malo vise...

Zoran
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:47 18.01.2008

Re: Hvala

Vam Zorane :)
Unfuckable Unfuckable 11:57 18.01.2008

Poprilično sam

sumnjičav, posle sinoćnog nastavka "B92 istražuje"...tj - menikaotakvom - poprilično je muka.
Nisam baš načisto da budem iskren - izgleda da će moj glas ići trenutno "najmanje lošem" kandidatu.Samo još da ga identifikujem....ehm.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:16 18.01.2008

Re: Poprilično sam

Druže Unf..., uzmeš jednu tabletu, drži devet sati, smanji lučenje želudačne kiseline...i glasaš. I glasanje za najmanje lošeg je bolje od poklanjanja glasa najgorem.



Cincili, samo vas dve glasajte, gledaj vedriju stranu (mada potpuno razumem o čemu pričaš), bolje da su te dva puta obavestili, nego ni jednom.
Unfuckable Unfuckable 14:20 18.01.2008

Re: Poprilično sam

ok, će glasamo....malo mučno, al...





najpre zato što mislim da je druga rečenica Tvog posta apsolutno istinita. I treća....
cincili cincili 12:10 18.01.2008

nego sta cu

prvi put uspela da se uguram na taj spisak u konzulatu. prijavila i moju drugaricu i obe smo dobile obavestenje x 2. eto, tek da tranziciona drzava srbija potrosi malo budzetskih sredstava (u ovom slucaju 1.10 €) potpuno bez veze jer isti dopis na dve adrese salje po dva puta. bar da su nesto pametno srocili kad vec imamo ambasadora dobitnika NINove nagrade za knjizevnost!
sara99 sara99 13:30 18.01.2008

Bravo

Jelice, odlican tekst, citam tek danas, jer kod nas zavladao grip.....klinci smrcaju i nedaju mi ni malo slobodnog vremena...
Zvala sam brata u sumadiji i on sav razocaran kaze "ma ne idem na glasanje, muka mi je", a onda ja krenem da mu objasnjavam i sad sam linkovala tvoj teks i podvukla da procita i podeli familiji....
Nadam se da ce konacno ukapirati da ne izlazenje samo stetu donosi, a ima i petogodisnju kcerkicu koja zeli kod tetke u austriju bez formulara i cekanja......
Da u Srbiji zive kao sav normalan svet.......pa iako laganim tempom, ali samo ne nazad!!!!!

Preporuka i pozz
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:40 18.01.2008

Saro,

pozdravi brata i reci mu da Jelica lepo moli Zavičaj da glasa.
Hvala.
sara99 sara99 13:54 18.01.2008

Re: Saro,

Necu im dati mira do nedelje......i da nam u Zavicaj ne diraju!!!
pozz
Mića Marković Mića Marković 14:20 18.01.2008

podrzavam

Podrzavam u potpunosti Jelicin apel o neophodnosti izlaska na glasanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:00 18.01.2008

Mićo,

majstore! Na glasanje, pratite zvuk saksa i slobode.
jankovicf jankovicf 14:38 18.01.2008

Svaka cast

svaka vam cast na tekstu! u potpunosti se slazem. nazalost ja necu moci da glasam zato sto jos nemam 18 ali obeceavam da cu za godinu dana prvom prilikom glasati =))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana