Politika

Tomislav Nikolić i 100 muslimana

Nebojsa Krstic RSS / 11.01.2012. u 15:49

 

Tadić nije zaslužio orden, a ja jesam, misli Nikolić, dakle Tomislav, za koga ste čuli ako ste čitali neke od mojih prethodnih tekstova. On kaže da predsednik Srbije Boris Tadić nije zaslužio orden koji je dobio povodom proslave 20 godina Republike Srpske jer on (dakle Tomislav) ne vidi Tadićeve zasluge za stvaranje i očuvanje RS.

Lider SNS-a pritom podseća da je i on (dakle Tomislav) dobio orden RS, ali da je to, kako je naveo, bilo u mnogo težim okolnostima nego što su danas.

O zaslugama Nikolić, dakle, Tomislava je reč.

Ne sećam se kad je on to odličje dobio, nit od koga, nit zašto. Njegovih «zasluga» se nažalost dobro sećam.

Idemo redom. Malo sam se bavio istraživačkim radom pa sam u biografiji T. Nikolića na Wikipediji pronašao da je on po zanimanju građevinski tehničar, da je kao takav bio potpredsednik u vladi Mirka Marjanovića, a takođe i potpredsednik u vladi Momira Bulatovića. Pronašao sam i da je napisao 13 knjiga. Ali nikakav orden našao nisam.

Prema biografiji na sajtu njegove sadašnje stranke, g. Nikolić više nije građevinski tehničar već je master ekonomista. To je zvanje stekao jer je diplomirao na Fakultetu za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu.

Dakle master. (Ne pitajte me šta to znači. Ne razumem se u nove titule i zvanja, niti uopšte mogu da naslutim šta «ekonomija i inženjerski menadžment» može biti.)

Na pomenutom stranačkom sajtu ističe se i da je master Nikolić do sada četiri puta bio kandidat na predsedničkim izborima i da je sva četiri puta izgubio.

U njegovoj zvaničnoj biografiji dalje stoji, da voli da se odmara u svom rodnom selu berući «lekovite travke i gljive». Međutim, ne pominje se orden RS koji je Nikolić dobio za stvaranje i očuvanje Republike Srpske, u teškim okolnostima, mnogo težim nego što su danas.

Tu sam ja malo zbunjen.

Lepo je što predsednik jedne stranke, pored svog posla nađe vremena da napiše 13 knjiga. Lepo je i što ima vremena da bere lekovite travke i gljive. Lepo je što i taj podatak nađe svoje mesto u njegovoj biografiji, ali gde se dede orden? Master Nikolić mu je toliko pažnje posvetio i sa toliko žara je svoj glas digao protiv onog koji ga po njegovom mnjenju nije zaslužio da je za pretpostaviti kako se u zvaničnoj biografiji ističe i odlikovanje i razlozi za dobijanje. Međutim, toga nema, samo ovaj komentar na jučerašnjoj konferenciji za štampu.

Imam ja razumevanja za skromnost, ali nepravda je da tako značajna stvar padne u zapećak, pa molim onog koji se seća kad je, od koga, zbog čega i u kojim okolnostima master Nikolić dobio odlikovanje, da me podseti.

Inače, što se «zasluga» tiče, dobro se sećam delovanje današnjeg mastera, a tadašnjeg vojvode Nikolića i njegove stranke koja je u ratu u BiH imala zapaženu ulogu. U smislu slanja paravojnih snaga, ratnohuškačkih aktivnosti, ratnog profiterstva i ko zna čega sve još. «Za jednog Srbina ubićemo 100 muslimana!» obećao je, a da nije trepnuo. Od delovanja Nikolićeve stranke tragične štete, po mom skromnom sudu imala je i današna RS, i današnja federacija, i celokupna BiH, o Srbiji da i ne govorim. Još se od sveg tog zla nismo oporavili.

Ako je master Nikolić, na današnjoj kzš, te svoje «zasluge» imao u vidu, onda je potpuno u pravu kada kaže da ih Tadić nema.

S druge strane političkog spektra opet, imamo Žarka Koraća čija je stranka imala drugačiji prigovor. Ona je pozvala predsednika Tadića da vrati Orden Republike Srpske jer, kako navodi, odlikovanje predstavlja uvredu za sve žrtve rata u Bosni i Hercegovini i sve žrtve na prostoru bivše Jugoslavije.

Žarko Korać često, pa i ovaj put, nastupa u javnosti kao glas moralne vertikale, nekog ko arbitrira u etičkim pitanjima.

Ima samo jedan mali problem. Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.

I pretvara u prah.

 

 



Komentari (540)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 00:17 13.01.2012

Re: Najzad...

Znači metrika ne valja!



nikako:))
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 00:18 13.01.2012

Re: Najzad...

'Nači...šta ovde ne valja...pazi kad ne mogu da verujem
mlekac mlekac 00:18 13.01.2012

Re: Najzad...

AlexDunja
Krlu necega mnogo, tebi neceg fali ....:)


meni uvek fali:)))

ali mlekac prebrojala....
ona je u pravu


Recitatorska deformacija, draga. Nemam previse sluha, al' osetljiva sam na metriku
JJ Beba JJ Beba 00:20 13.01.2012

Re: Najzad...

hoochie coochie man
vRAĆAJ MAKSU I GARIJA
JERBO BIĆE PIZDARIJA!


sto ne vraca?
Stani stani...
nisu valjda banovani?

banovani ti jarani?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:29 13.01.2012

Re: Najzad...

Nači...šta ovde ne valja...


Ne valja mu manir
grozna mu je praksa:
ne valja mu Gari, ne valja mu Maksa?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:31 13.01.2012

Re: Najzad...

JJ Beba
e]
banovani ti jarani?

Bice Bebo jaranice
vidis nema obojice?
JJ Beba JJ Beba 00:34 13.01.2012

Re: Najzad...

mlekac
Nebojsa Krstic
DOK JE KLIKA BICE I STIHA !!!!!!!!!!!!!!!

Tačno, doaka se s 12 usklika!


Sto rekli majstori - NEMOJ NA SILU, UZMI VECI CEKIC!

misliš, gore te kljuca, dole te tuca?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 00:36 13.01.2012

Re: Najzad...

Ne valja mu manir
grozna mu je praksa:

Krletovo unutrašnje biće mnogo voli stiskati crvene dugmiće.
JJ Beba JJ Beba 00:37 13.01.2012

Re: Najzad...

hoochie coochie man
JJ Beba
e]
banovani ti jarani?

Bice Bebo jaranice
vidis nema obojice?

banovani Gari, EL i Maksa,
postade to ovog bloga praksa
freehand freehand 00:40 13.01.2012

Re: Najzad...

hoochie coochie man
JJ Beba
e]
banovani ti jarani?

Bice Bebo jaranice
vidis nema obojice?

Hučikuči čarne oči kleo
čarne oči da bi ne gledale!
Sve gledaše danas ne viđeše
banovaše iz gore blogere
što na blogu kačiše postere!



hoochie coochie man hoochie coochie man 00:42 13.01.2012

Re: Najzad...

JJ Beba

banovani Gari, EL i Maksa,
postade to ovog bloga praksa


I dama je banovana?
Nisam znao za tu bruku
za Krla bih desnu ruku
al kako sad stoje stvari
Toma ce da usicari

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:45 13.01.2012

Re: Najzad...

freehand
hoochie coochie man
JJ Beba
e]
banovani ti jarani?

Bice Bebo jaranice
vidis nema obojice?

Hučikuči čarne oči kleo
čarne oči da bi ne gledale!
Sve gledaše danas ne viđeše
banovaše iz gore blogere
što na blogu kačiše postere!





Oj frihende pobratime stari
reci meni da te ne zaklinjem
enterima i kaps lokovima
koje slike junaci kacise
sto su Krlu pamet pomerile
te on uze sablju dimiskiju
pa isece po blogu junake?
freehand freehand 00:53 13.01.2012

Re: Najzad...

Oj frihende pobratime stari
reci meni da te ne zaklinjem
enterima i kaps lokovima
koje slike junaci kacise
sto su Krlu pamet pomerile
te on uze sablju dimiskiju
pa isece po blogu junake?





mirelarado mirelarado 00:56 13.01.2012

Re: Али, неких ствари има...

banovani Gari, EL i Maksa,
postade to ovog bloga praksa


Падоше слободне речи начела,
зарад заштите лика и дела.
JJ Beba JJ Beba 00:57 13.01.2012

Re: Najzad...

Vesna Knežević Ćosić
U TUNELU USRED MRAKA 'EBALA SE DVA LUDAKA

jao što imam rimu, al nije za savetnički blog

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:01 13.01.2012

Re: Najzad...

o'ces reci mili pobratime
da je slika junackog megdana
gde je jedan na megdan zazvao
ljutoga mu nekad protivnika
sto mu posle grehe oprostio
oprostio i zaboravio
pa sad megdan dele igrajuci
igrajuci kolo i kosarku
sve uz rujno vino i rakiju
Pa sad Krlu malo zasmetalo
sto i drugi grehe ne oproste
nego jos ga na njih potsecaju?

JJ Beba JJ Beba 01:08 13.01.2012

Re: Али, неких ствари има...

mirelarado
banovani Gari, EL i Maksa,
postade to ovog bloga praksa


Падоше слободне речи начела,
зарад заштите лика и дела.


verovatno. nestao i spisak dobitnika oredana
JJ Beba JJ Beba 01:16 13.01.2012

Re: Najzad...

hoochie coochie man
JJ Beba

banovani Gari, EL i Maksa,
postade to ovog bloga praksa


I dama je banovana?
Nisam znao za tu bruku
za Krla bih desnu ruku
al kako sad stoje stvari
Toma ce da usicari


sada dama nije sama
banovana.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 01:33 13.01.2012

Re: Najzad...

A kad dođem ovde ujutru- 250 komentara
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:37 13.01.2012

Re: Najzad...

sada dama nije sama
banovana.


Jeste dama banovana al i dalje osta dama.
A sta cemo sa gospodom sto olako mac potrze,
A sto traze od naroda da bas njih sad podrze
sto bi hteli za kormilo ovog naseg jadnog broda
Da li njega il mu sefa upitati - a sloboda?

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 01:43 13.01.2012

Re: Najzad...

To što dama nije sama više nije neka drama
jer je ovde nova praksa Krletova puna apsa:
ode libkonz, pa i Maksa,
na ban se ne plaća taksa.
angie01 angie01 12:29 13.01.2012

Re: Али, неких ствари има...

eee, ostavim vas malo, kad ono,...sta napraviste...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:40 13.01.2012

Re: Najzad...

Znači


pardoniram, treba piše "nači", prema novoj blogokonvenciji:)
mlekac mlekac 00:12 13.01.2012

Re: AIIII... Fatamorgana!

freehand
muštuluk, domaćine!



Nobody fucks with swimming pool mafia!

Opet?

Au, Krle ce da dobije preplatnu kartu tamo kod sudije!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:20 13.01.2012

Re: AIIII... Fatamorgana!

AIIII... Fatamorgana!
muštuluk, domaćine!


O. pa nije mi prvi put!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:40 13.01.2012

Re: AIIII... Fatamorgana!

Nobody fucks with swimming pool mafia!

Malo sam ljut na e-novine. Uvek mi stave sliku kad sam bio debeo. Sad sam smršao, mogao bih da ih tužim jer dezinformišu čitaoce, zar ne?
freehand freehand 00:42 13.01.2012

Re: AIIII... Fatamorgana!

Nebojsa Krstic
Nobody fucks with swimming pool mafia!

Malo sam ljut na e-novine. Uvek mi stave sliku kad sam bio debeo. Sad sam smršao, mogao bih da ih tužim jer dezinformišu čitaoce, zar ne?

Nemoj mene ništa o slikama da pitaš. To mi je tabu, odmah počnem da mucam.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:13 13.01.2012

Klan nad klanovima!

Surčinski, zemunski, voždovačkI i ostali klanovi su samo klonovi najopasnijeg i najvećeg klana u Srbiji - DEDINJSKOG KLANA!
freehand freehand 00:20 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Filip Mladenović
Surčinski, zemunski, voždovačkI i ostali klanovi su samo klonovi najopasnijeg i najvećeg klana u Srbiji - DEDINJSKOG KLANA!

Mis'iš - KLAUN NAD KLAUNOVIMA?
vanja.t vanja.t 00:21 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

...DEDINJSKOG KLANA!

koje godine je formiran ovaj klan?
ko su bivši a ko sadašnji članovi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:30 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

vanja.t
...DEDINJSKOG KLANA!

koje godine je formiran ovaj klan?
ko su bivši a ko sadašnji članovi?


Klica Dedinjskog klana formirana je tokom osamdesetih, a onda su iz tog klana tokom devedesetih nastali klonovi - pomenuti klanovi. I tako, sve do danas!

Inače, ako niste znali, Dedinje se prvo otcepilo od ostatka zemlje, da bi potom počeli da bujaju i ostali separatizmi!
JJ Beba JJ Beba 00:41 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Filip Mladenović
Surčinski, zemunski, voždovačkI i ostali klanovi su samo klonovi najopasnijeg i najvećeg klana u Srbiji - DEDINJSKOG KLANA!

dedinjskog klOna?
božeme sakloniraj
nsarski nsarski 00:41 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Inače, ako niste znali, Dedinje se prvo otcepilo od ostatka zemlje, da bi potom počeli da bujaju i ostali separatizmi!


Man, one can not make this shit up. It's gotta be right!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:46 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Man, one can not make this shit up. It's gotta be right!

Voliš Filipove misli i maxime, jel da?
nsarski nsarski 00:49 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Voliš Filipove misli i maxime, jel da?

Obozavljem!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:51 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Obozavljem!

Razumem te, teško je ostati ravnodušan.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:53 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Peć je ognjište srpske duhovnosti.

Dedinje je krematorijum!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:59 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Dedinje je krematorijum!

Edit:
Važi brate. Ja ne stanujem na Dedinju...više sam na potezu ka maglovitom Povlenu.
U stvari, ne vidim šta bi koga trebalo da bude briga gde ko stanuje. Sve dok nije na, dakle, Dedinju.
mlekac mlekac 01:07 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Nebojsa Krstic
Dedinje je krematorijum!

Važi brate. Ja stanujem na Crvenom Krstu.


Krle, sad me zbunjujes? Zar Crveni Krst nije Vracar? A ti onomad rece da si Vozdovcanin?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:17 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

A ti onomad rece da si Vozdovcanin?

Ich bin ein Berliner
freehand freehand 01:18 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Nebojsa Krstic
A ti onomad rece da si Vozdovcanin?

Ich bin ein Berliner

Aha.
Das ist Walter.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:22 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Aha.
Das ist Walter.

okreni obrni, vratiš se u tunel usred mraka.
mlekac mlekac 01:28 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Nebojsa Krstic
A ti onomad rece da si Vozdovcanin?

Ich bin ein Berliner

A я не знаю Белград!
JJ Beba JJ Beba 01:34 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

mlekac
Nebojsa Krstic
Dedinje je krematorijum!

Važi brate. Ja stanujem na Crvenom Krstu.


Krle, sad me zbunjujes? Zar Crveni Krst nije Vracar? A ti onomad rece da si Vozdovcanin?

au mlekac al si indiskretna


spavaš na času
vazda je krle pisao o ulozi trole po njegov život.
trole nema na voždovcu
JJ Beba JJ Beba 01:37 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Nebojsa Krstic
Aha.
Das ist Walter.

okreni obrni, vratiš se u tunel usred mraka.

u tunelu usred mraka vreba na te zulu šaka.
mlekac mlekac 01:56 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

JJ Beba
mlekac
Nebojsa Krstic
Dedinje je krematorijum!

Važi brate. Ja stanujem na Crvenom Krstu.


Krle, sad me zbunjujes? Zar Crveni Krst nije Vracar? A ti onomad rece da si Vozdovcanin?

au mlekac al si indiskretna


spavaš na času
vazda je krle pisao o ulozi trole po njegov život.
trole nema na voždovcu


Bebo, Krle pisao dva bloga o Vozdovcu. Nisam indiskretna, samo zbunjita. A odkud ti da nema trole na Vozdovcu? Ja do kume uvek idem trolom, a ona je na Vozdovcu - na Lekinom brdu, odma iznad Sumica.

EDIT:
Mada, ta je trola, kanda, pogranicna? Nikako da povatam te granice beogradskih opstina. Jedina koja znam je ona novobeogradska - na Savi. Sve ostale me strasno zbunjuju!
JJ Beba JJ Beba 03:48 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!


... Nisam indiskretna, samo zbunjita.

jao bre mlekac zezanje
inaće, Idoli su bili vračarski bend, čubura, krst itajrad
mlekac mlekac 04:42 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

JJ Beba

... Nisam indiskretna, samo zbunjita.

jao bre mlekac zezanje
inaće, Idoli su bili vračarski bend, čubura, krst itajrad

A i ti nasla da me zezas u sitne sate?

U nekim stvarima sam ostala prava DorTjolka, draga - sve delove grada van kruga dvojke slabo poznajem. Snalazim se, al' mikroodrednice tipa sta je na kojoj opstini ili kako se tacno koji kraj zove - tu sam tanka.

Hvala na poduci
janeznam janeznam 09:58 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!


A i ti nasla da me zezas u sitne sate?


Ljudi, da li vi ikad spavate?

Sta ce biti kad Nikolic upise doktorske studije? Ma sta upise? Nece stici ni da ih upise vec ce doktorirati i dobiti izbor u zvanje redovnog profesora Univerziteta koji ce morati sam da osnuje posto ni jedan drzavni Univerzitet ovakve mastere i doktore nauka ne priznaje. Prema tome njegov master je puj pike ne vazi.

uros_vozdovac uros_vozdovac 10:13 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

mlekac

Krle, sad me zbunjujes? Zar Crveni Krst nije Vracar? A ti onomad rece da si Vozdovcanin?


Krle je na Voždovcu, a tvrdnja da živi na Crvenom krstu je uz mnogo mnooogo dobre volje...

Jel` Nebojša, kakav bre krst? Jel` stvarno ovi tvoji iz komšiluka kažu da žive na krstu? Ne verujem... Mi Voždovčani se ne stidimo Voždovca, kakav je - takav je naš je, kakav crni krst! Ima ti da nosiš voždovačku stigmu i da ćutiš, znaš, inače ću odma` da im napišem koje ti je biračko mesto i u kojem je prostoru
buba_truba buba_truba 10:37 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

janeznam

A i ti nasla da me zezas u sitne sate?


Ljudi, da li vi ikad spavate?

Ja bih drugačije pitala - ljudi, da li vi ikad išta radite? Mislim, od čega živite?
buba_truba buba_truba 10:43 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

E da, Krstiću sam htela da kažem: i ono malo naklonosti (ako je imalo ostalo?) prema DS-u, uplatkavate ti i drugovi ti...

Edit: A što ne šetaš... igraš šah... hraniš golubove... ko te uopšte šalje?
janeznam janeznam 11:12 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Ja bih drugačije pitala - ljudi, da li vi ikad išta radite? Mislim, od čega živite?


Pa moze i tako.

Ako mene pitas, ja zivim (dobro ) od postenog rada i molim Boga da bude bolje a sve u nadi da nece biti gore.
koksy koksy 11:18 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

janeznam
Ja bih drugačije pitala - ljudi, da li vi ikad išta radite? Mislim, od čega živite?


Pa moze i tako.

Ako mene pitas, ja zivim (dobro ) od postenog rada i molim Boga da bude bolje a sve u nadi da nece biti gore.


ja se izdržavam od koceptualne umetnosti.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:09 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

trole nema na voždovcu


cek, kako nema, ja sam isla u 11. gimnaziju, ima okretnica na lekinom brdu, trola itd, bar bila, ili lekino brdo nije vozdovac?
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:19 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Vesna Knežević Ćosić
trole nema na voždovcu


cek, kako nema, ja sam isla u 11. gimnaziju, ima okretnica na lekinom brdu, trola itd, bar bila, ili lekino brdo nije vozdovac?


Khm, Lekino brdo jeste Voždovac, ali Crveni krst, avaj, nije.
I Banjica je Voždovac i Banjica ima dve linije trole, nemo` da me neko dira u Banjicu.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:24 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

I Banjica je Voždovac i Banjica ima dve linije trole, nemo` da me neko dira u Banjicu.

Nisam baš pratila kako smo od mastera došli do trole, ali za Banjicu se slažem, da se ne dira.
JJ Beba JJ Beba 15:40 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Bojana Maljević
I Banjica je Voždovac i Banjica ima dve linije trole, nemo` da me neko dira u Banjicu.

Nisam baš pratila kako smo od mastera došli do trole, ali za Banjicu se slažem, da se ne dira.

hahah malo smo zapodenuli razgovor da relaksiramo temu oko ordena i banovanja.
meni nije jasno zašto toma ječi zbog oredna? što ga nije dobio? ili što jeste?
možda RS ima više tipova oredenja- jedanu vrstu za za presednike država, premijere i generale- ono karadžić, plavšić, mladić, miloševoć, i one manje važne za sitniju buraniju toma nikolić, v. maksimovićču islično.

a inače to za trole je zezanje, ima trola gde očeš, i tramvaja br2.
evo ja svuge idem dvojkom
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:31 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

hahah malo smo zapodenuli razgovor da relaksiramo temu oko ordena i banovanja.
meni nije jasno zašto toma ječi zbog oredna? što ga nije dobio? ili što jeste?

Što se banovanja tiče - ja sam protiv, uvek bila. Jedina osoba koju sam ikada banovala je Krkar, na mom poslednjem blogu je opširno objašnjeno zašto. Ali koristim ovu priliku da dodam: ban je trajao samo 24h.

Što se ordenja tiče - meni ta galama nije jasna. Primio čovek orden, pa šta? Da ga je odlikovala Nemačka - to bi bilo u redu? Iako su bili nezapamćeni agresori u svim ratovima? Mislim, koga je briga... i kakav to značaj ima ili još važnije: kakve posledice? Nikakve.
Primio neki orden i Mladić? Pa šta? Ovaj ga je poslao u Hag. Primio je i patrijarh Pavle. Bio divan čovek. Sve je to jedna velika besmislica i poređenja su nepotrebna.
A trole i Banjicu mi ne dirajte.
aleksanadar aleksanadar 17:50 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Primio čovek orden, pa šta? Da ga je odlikovala Nemačka - to bi bilo u redu? Iako su bili nezapamćeni agresori u svim ratovima?


Primio neki orden i Mladić? Pa šta?



Ако су Немци "незапамћени агресори" зашто је председник Тадић примио канцеларку Меркел и, чак, са њом разговарао? Зашто јој, у разговору, није објаснио да Србија неће да има било шта са "агресорима", да неће да прља руке и да повлачи фамозну кандидатуру?

Зашто Србија држи амбасадора у Берлину? Зашто, и даље, трпимо немачког амбасадора у Београду?

И зашто је полиција Србије ухапсила Младића, када је овај добио орден Републике Српске? (Мени, рецимо, не иде у главу, да неко ко је добио тај орден, може згазити мрава, а камоли... )

И, зашто је Додик одликовао Тадића, када је Тадић (одн. његов главни, стратешки коалициони партнер) ухапсио Младића, и још се тиме и хвалио?

Све питање до питања.

JJ Beba JJ Beba 18:26 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Bojana Maljević
hahah malo smo zapodenuli razgovor da relaksiramo temu oko ordena i banovanja.
meni nije jasno zašto toma ječi zbog oredna? što ga nije dobio? ili što jeste?

Što se banovanja tiče - ja sam protiv, uvek bila. Jedina osoba koju sam ikada banovala je Krkar, na mom poslednjem blogu je opširno objašnjeno zašto. Ali koristim ovu priliku da dodam: ban je trajao samo 24h.

Što se ordenja tiče - meni ta galama nije jasna. Primio čovek orden, pa šta? Da ga je odlikovala Nemačka - to bi bilo u redu? Iako su bili nezapamćeni agresori u svim ratovima? Mislim, koga je briga... i kakav to značaj ima ili još važnije: kakve posledice? Nikakve.
Primio neki orden i Mladić? Pa šta? Ovaj ga je poslao u Hag. Primio je i patrijarh Pavle. Bio divan čovek. Sve je to jedna velika besmislica i poređenja su nepotrebna.
A trole i Banjicu mi ne dirajte.


a tek ja, ja ne kapiram ni banovanje, ni brisanje i ni nikakvo cenzurisanje

a što se ordena tiče meni nije jasno upriličenje dodele ordena. najme kako to da se slavi 20godišnjica RS. Od kada se računaju tih 20 godina? 20 godina mu dođe od 1992? zar Rs nije naslala dejtonskim sporazumomna kome je milošević zatstupao srpsku stranu i bio garant mira, a to je bilo kolko se sećam 1995, god? onda mu to ne dođe 20 godina.
e sada, ako kažu da su slavili 20 rodendan, onda znači da je nastala 1992. godine i računaju i srebrenicu, i zvornik i da ne nabrajam...ja sa tim imam problem oko ordena. jer ako je tadić primio orden povodom proslave 20 rođendana, ona je orden dobio i za opsadu sarajeva, u kjome je rođen.
to ne razuem
aleksanadar aleksanadar 18:43 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

a tek ja, ja ne kapiram ni banovanje brisanje i ni niakvo cenzurisanje


Ни ја не капирам. Стварно...

Али, зашто причамо о "бановању и брисању", када то није тема блога? Ево, у тексту нема ни речи о томе. Чек' да проверим... Нема! Да није онај несрећник Кораћ некога бановао?

Не тролуј!


...ja sa tim imam problem oko ordena. jer ako je tadić primio orden povodom proslave 20 rođendana, ona je orden dobio i za opadu sarajeva, u kjome je rođen.


Колегиница Маљевић већ ти је одговорила:

Bojana Maljević
Primio čovek orden, pa šta?


У овоме "па шта" садржан је одговор на сва питања која се могу поставити.

Али, ево, ако могу да ти помогнем - да разумеш: ради се о опсади српског Сарајева.

Сада је, надам се, јасно?

Bojana Maljević Bojana Maljević 19:01 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Колегиница Маљевић већ ти је одговорила:

Bojana Maljević
Primio čovek orden, pa šta?


У овоме "па шта" садржан је одговор на сва питања која се могу поставити.

Ne, u ovome "Pa šta" nisu sadržani svi odgovori. Nego se tu završavaju sva moja pitanja (na temu ordena).
Ali koleginica Maljević se isključuje iz ove rasprave jer joj sopstvena moralna vertikala, uz postojeću diplomu i nepoznavanje stanovnika iz Šilerove omogućavaju da jednostavno prekine kad poželi.
Pozz svima a posebno Bebi i domaćinu. (Bebo, počela sam da ti odgovaram na pitanja a onda sam shvatila da će ti Krle sigurno bolje odgovoriti, ne zameri.)
JJ Beba JJ Beba 20:14 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

Pozz svima a posebno Bebi i domaćinu. (Bebo, počela sam da ti odgovaram na pitanja a onda sam shvatila da će ti Krle sigurno bolje odgovoriti, ne zameri.)

ma sve je ok, pitanje sam postavila ko god ume da mi odgovori.
kad od 2011 (ili 2012 sve jedno)oduzmem 20 dobijam 1991 (ili 92)kao nulti rođendan RS i godinu fomiranja. kad od 2011 ili 2012 (na znam na koju se godinu odnsi rođendan) dobuzmem godinu dejtonskog sporazuma, 1995. dobijam 17...i tako da pojma nemam što to znači 20 rođendan RS.
možda će mi neko objasniti, pojma nemam. mora da je neka ljuta patafizika u pitanju. ili kako nisam imala vremena o danima proslave obljetnici te nisam pomno pratila dodelu odličja mora da sam propustila objašnjenje.
nisam pametna


ja gloop
freehand freehand 20:22 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

JJ Beba
Pozz svima a posebno Bebi i domaćinu. (Bebo, počela sam da ti odgovaram na pitanja a onda sam shvatila da će ti Krle sigurno bolje odgovoriti, ne zameri.)

ma sve je ok, pitanje sam postavila ko god ume da mi odgovori.
kad od 2011 (ili 2012 sve jedno)oduzmem 20 dobijam 1991 (ili 92)kao nulti rođendan RS i godinu fomiranja. kad od 2011 ili 2012 (na znam na koju se godinu odnsi rođendan) dobuzmem godinu dejtonskog sporazuma, 1995. dobijam 17...i tako da pojma nemam što to znači 20 rođendan RS.
možda će mi neko objasniti, pojma nemam. mora da je neka ljuta patafizika u pitanju. ili kako nisam imala vremena o danima proslave obljetnici te nisam pomno pratila dodelu odličja mora da sam propustila objašnjenje.
nisam pametna


ja gloop

Uopšte nije komplikovano.

Република Српска је основана 9. јануара 1992. године под називом Српска Република Босна и Херцеговина, као реакција српског народа на одлуку о независности СР Босне и Херцеговине од СФРЈ коју су изгласали муслимански и хрватски посланици. Српска Република Босна и Херцеговина је проглашена за федералну јединицу Југославије.

По Дејтонском споразуму она је један од два ентитета Босне и Херцеговине и заузима 49% територије БиХ. Народна скупштина Републике Српске врши уставотворну и законодавну власт, и чине је 83 посланика који се бирају на изборима сваке четврте године. Влада Републике Српске врши извршну власт. Предсједник РС се бира на непосредним изборима сваке четврте године. Нивои власти су општина односно град (Бања Лука и Источно Сарајево) и република.


Sem ukoliko ne misliš da je Nemačka, na primer, nastala mirovnim ugovorm po okončanju Drugog svetskog rata, ili ponovnim ujedinjenjem.
JJ Beba JJ Beba 20:37 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!


Uopšte nije komplikovano.

ne mogu da otvorim link, kaže problem

Република Српска је основана 9. јануара 1992. године под називом Српска Република Босна и Херцеговина, као реакција српског народа на одлуку о независности СР Босне и Херцеговине од СФРЈ коју су изгласали муслимански и хрватски посланици. Српска Република Босна и Херцеговина је проглашена за федералну јединицу Југославије.

ok. to znači u proslavu je ušla i opsada sarajeva, i srebrenica, i prijedor i bjeljina i sve što se spominje vezano za rat u BiH.
По Дејтонском споразуму она је један од два ентитета Босне и Херцеговине и заузима 49% територије БиХ.

a do dejtona su držali oko 75% teritorije, kolko se sećam, i tek je u dejtonu došlo do te podele 51 prema 49 u korist federacije. dakle dejtonom je dobijena ova teritorija RS u kojj se slavi 20 rođendan
freehand freehand 21:12 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

ok. to znači u proslavu je ušla i opsada sarajeva, i srebrenica, i prijedor i bjeljina i sve što se spominje vezano za rat u BiH.

Jel znaš ti šta sve ulazi u proslavu nemačke državnosti?
A nešto ne znam da svetski državnici sa gnušanjem odbijaju da toj svečanosti prisustvuju, kad su pozvani.
Dejtonom je RS međunarodno priznata, potvrđena i zaokružena na teritoriji koja je dogovorena, ne stvorena.
a do dejtona su držali oko 75% teritorije, kolko se sećam, i tek je u dejtonu došlo do te podele 51 prema 49 u korist federacije. dakle dejtonom je dobijena ova teritorija RS u kojj se slavi 20 rođendan

Ne. Do Dejtona su faktički držali i manje nego što su Dejtonom dobili, sa tendencijom da ostanu i bez glavnog grada.
Ae malo literaturu u ruke, ako ćemo da raspravljamo.
A već vidim eksperte, ko zapete puške, sa obe strane vatrene linije. Pa je bolje da se te teme manemo.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:22 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!javascript:;

Ich bin ein Berliner


hihihih, Berliner je i krofnica:)p


JJ Beba JJ Beba 21:28 13.01.2012

Re: Klan nad klanovima!

A već vidim eksperte, ko zapete puške, sa obe strane vatrene linije. Pa je bolje da se te teme manemo.

ma naravno, mene stvarno interesovalo ovo oko godina.

i nije mi jasno to što tamo piše da je osnovana pod drugim imenom под називом Српска Република Босна и Херцеговина, , a slave pod drugim imenom. Onda ispada da je srpska republika bih vodila rat protiv republike bih.
i sada slave 20 godina i tog rata, i protiv srajeva isve to

a za eksprete me zabole
ed_novipazar ed_novipazar 09:38 13.01.2012

Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

Inače, što se «zasluga» tiče, dobro se sećam delovanje današnjeg mastera, a tadašnjeg vojvode Nikolića i njegove stranke koja je u ratu u BiH imala zapaženu ulogu. U smislu slanja paravojnih snaga, ratnohuškačkih aktivnosti, ratnog profiterstva i ko zna čega sve još. «Za jednog Srbina ubićemo 100 muslimana!» obećao je, a da nije trepnuo. Od delovanja Nikolićeve stranke tragične štete, po mom skromnom sudu imala je i današna RS, i današnja federacija, i celokupna BiH, o Srbiji da i ne govorim. Još se od sveg tog zla nismo oporavili.

Mozda je ovo rekao Nikolic ali postoji snimak na kojem to kaze Vucic.

predatortz predatortz 09:45 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

U pogledu naslova na klipu:

Nekom mrska, nekom mila...

Verujem da se klip istog sadržaja mogao pronaći i bez ovog uvredljivog naslova.
Ali, o ukusima...
ed_novipazar ed_novipazar 10:08 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

predatortz

Verujem da se klip istog sadržaja mogao pronaći i bez ovog uvredljivog naslova.
Ali, o ukusima...

Nisam uopste trazio klip sa Vucicem vec sam savim slucajno naisao na njega. Vidio sam sta je rekao i da se potpuno uklapa u ovu temu. Ne razmisljajuci mnogo, objavio sam ga. No, u pravu si, postoje i drugi linkovi sa istim sadrzajem i ja sam, eno gore, promijenio. Die Welt ist wieder in Ordnung.
predatortz predatortz 10:28 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

No, u pravu si, postoje i drugi linkovi sa istim sadrzajem i ja sam, eno gore, promijenio.


Pametan potez. Ovaj klip govori samo o Vučiću, prošli je govorio ponešto i o tebi.
ed_novipazar ed_novipazar 10:48 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

predatortz

Pametan potez. Ovaj klip govori samo o Vučiću, prošli je govorio ponešto i o tebi.

O meni, jel? E pa dobro, da ga onda vratim. Pa neka drugi procijene koliko govori o meni a koliko o tebi. A najvise govori o ovoj temi zapravo, zato mu i jeste mjesto ovdje.


predatortz predatortz 10:53 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

Što o meni
Pa ja volim Republiku Srpsku, a zamisli nisam radikal, a nisam ni Dodikovac...
Čak nisam ni toliki patriota da Federaciju zovem Pederacija, kao što čine oni sličniji tebi, ali moje nacionalne pripadnosti.
ed_novipazar ed_novipazar 11:07 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

predatortz
Što o meni
Pa ja volim Republiku Srpsku, ..

A volis i JNA. Pa ima ponesto i o njoj u prilogu.
predatortz predatortz 11:14 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

ed_novipazar
predatortz
Što o meni
Pa ja volim Republiku Srpsku, ..

A volis i JNA. Pa ima ponesto i o njoj u prilogu.


Trebao sam da odem u Patriotsku ligu možda
Ili kod Arkana ?

JNA je u momentu mog stupanja u rezervni sastav bila jedina regularna vojna formacija u BiH.
ed_novipazar ed_novipazar 11:36 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

predatortz

JNA je u momentu mog stupanja u rezervni sastav bila jedina regularna vojna formacija u BiH.

Koju si nakon dva mjeseca, tj. 05.04.1992 napustio. Siguran sam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:28 13.01.2012

Re: Nikolic ili Vucic? Ili obojica?

Mozda je ovo rekao Nikolic ali postoji snimak na kojem to kaze Vucic.

Sad je moguće da me tuži i Vučić jer će neko drugi da se zakiti njegovim perjem. Uh!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:12 13.01.2012

Odgovor SDU-u

Pošto se oko teme ovog posta oglasila SDU, koristim prostor bloga da repliciram na način koji je ovde uobičajen.

Njihovo saopštenje nemam u izvornom obliku već onako kako sam pronašao na netu. Zato se unapred ograđujem ako verzija nije precizna.

Pa kaže:
Socijaldemokratska unija najoštrije je osudila klevete koje je na svom blogu izneo savetnik predsednika Srbije Nebojša Krstić koji je čelnika SDU Žarka Koraća optužio da je bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana.


Ako bi SDU malo pažljivije pročitao moj tekst zaključio bi da to što tvrde nije tačno i da nigde nisam tvrdio da je “čelnik SDU Žarko Korać bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana”.

Zato, ponovo na čitanje.

"Javnost Srbije bi trebalo da bude upoznata sa tim da li su klevete, iznete na blogu predsednikovog savetnika, koje će imati epilog na sudu, zapravo deo strategije koja bi trebalo da dovede do ponovnog izbora Borisa Tadića za predsednika", navodi se u saopštenju koje potpisuje Žarko Korać.


Moram priznati da ovaj deo odgovora SDU-a koji se tiče izborne strategije, zbog samoironije izaziva u meni određenu dozu simpatije. Oni koji umeju da se šale na svoj račun uvek su mi bili dragi.

SDU je pozvala Tadićevog savetnika da "pre nego što se upusti u dalje iznošenje neistina u vezi sa političkim neistomišljenicima u Srbiji, odgovori na više puta javno postavljeno pitanje u vezi sa stvarnim vlasništvom i načinom rada njegove marketinške agencije, kao i da li sama činjenica da se on nalazi na funkciji savetnika predsednika Republike predstavlja klasičnu zloupotrebu položaja".


Ovde bih, ako mi vi iz SDU-a dozvolite, malo elaborirao.

Pre svega, ovaj vam je pasus malo trapavo sročen jer znači da kad odgovorim na “više puta javno postavljeno pitanje” imam befel SDU-a da “iznosim neistine o političkim protivnicima”.

Verovatno niste to hteli da kažete, već da nije lepo da neko govori neistine o političkim protivnicima. Jel tako?

Ako je tako, odmah da vam kažem – potpuno se slažem!

I ne samo to. Ja mislim da su oni koji iznose neistine o bilo kome, pa čak i o političkim protivnicima, osobe vrlo nisko postavljene na skali moralne vertikale.

Takođe, mišljenja sam, da je vaše reagovanje na odlikovanje predsednika Tadića, u najmanju ruku, pokazatelj vaše nesposobnosti da prihvatite da je rat na prostoru bivše Jugoslavije završen, i vašeg neshvatanja da je krajnje vreme da počnemo da uvažavamo svoje susede, čak i kad su oni Srbi.

Što se tiče “više puta javno postavljenog pitanja” dozvolite mi da vas obavestim da je više puta i dat odgovor, ali ga vi niste izgleda primetili.

Zato specijalno za vas: moja je agencija u mom stvarnom vlasništvu. Upravljačka prava u njoj preneo sam na vreme i u skladu sa zakonom. Ne nalazim se u sukobu interesa. O tome imam i stav odgovarajućeg odbora Narodne skupštine koji je dat povodom pitanja koje je na tu temu postavio uvaženi poslanik Markićević. Sve je to lako proverljivo.

Iako ste me svojom insinuacijom lažno optužili da sam prekršio zakon, ja vas neću tužiti.

Ipak se dugo znamo.
vludvig vludvig 12:54 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

Ipak se dugo znamo.


Mala bara, puna krokodila.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:59 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

Pošto se oko teme ovog posta oglasila SDU


nači, ne kapiram, a što ovde nisu bar pukli tj "objavili" saopštenje, ako im je već ispod časti da dzavrljaju s nama i meandriraju na temu tunela i trola i dorcola?

Nemam ništa protiv Žarka Koraća, al mi malo psiho-und-paranoja taj uvrnuti cepidlačko parničarski manir kao način komunikacije, koji uveseljava samo advokate i urednike žedne bilo koje naduvane drame.





JJ Beba JJ Beba 15:46 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u


nači, ne kapiram, a što ovde nisu bar pukli tj "objavili" saopštenje, ako im je već ispod časti da dzavrljaju s nama i meandriraju na temu tunela i trola i dorcola?

Korać tuži Krstića?
mlekac mlekac 16:56 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

JJ Beba

nači, ne kapiram, a što ovde nisu bar pukli tj "objavili" saopštenje, ako im je već ispod časti da dzavrljaju s nama i meandriraju na temu tunela i trola i dorcola?

Korać tuži Krstića?

Bar su stavili neku noviju sliku Krleta.

Covece, ko sve cita ovaj blog?

Krle gore napise
Nebojsa Krstic

Malo sam ljut na e-novine. Uvek mi stave sliku kad sam bio debeo. Sad sam smršao, mogao bih da ih tužim jer dezinformišu čitaoce, zar ne?


I odma sledece novine koje pisu o njemu stave pravu fotku!

Svaka cast!
JJ Beba JJ Beba 17:03 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u


I odma sledece novine koje pisu o njemu stave pravu fotku!

Svaka cast!

morala sam da linkujem pravu fotku. čovek, tj krle, zaslužuje da se vidi upornost kojom si je liniju doterao. čisto da posluži za primer onim političarima koji se usvinje i zabole ih da li nas i time vređaju. recimo onaj dinkić, baš bi mogao da baci kašiku iz ruke
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:06 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

JJ Beba: morala sam da linkujem pravu fotku


khm... si pitala, mačko?

:)p
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:23 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

Ako bi SDU malo pažljivije pročitao moj tekst zaključio bi da to što tvrde nije tačno i da nigde nisam tvrdio da je “čelnik SDU Žarko Korać bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana”.


Istina, nigde u tekstu nema citirane recenice. Ipak ostaje nejasno sta je autor ove, pomalo kljakave, poetske piruete hteo da kaze. Pod uslovom da je ista hteo reci.

"Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.

I pretvara u prah."
JJ Beba JJ Beba 17:25 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

Vesna Knežević Ćosić
JJ Beba: morala sam da linkujem pravu fotku


khm... si pitala, mačko?

:)p

ako je pito danas, i ja sam

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:37 13.01.2012

Pinki

Bar su stavili neku noviju sliku Krleta.


hehe, Mlekac ko Pinki, šacnula šlank liniju, a ima i dokazi s žurke "šest persona na sofi za dvoje",al, pu, ne daju ove šizike da se puknu fotke:)
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:39 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

.
mlekac mlekac 17:50 13.01.2012

Re: Pinki

Vesna Knežević Ćosić
Bar su stavili neku noviju sliku Krleta.


hehe, Mlekac ko Pinki, šacnula šlank liniju, a ima i dokazi s žurke "šest persona na sofi za dvoje",al, pu, ne daju ove šizike da se puknu fotke:)

Ih bre, sacnula ja liniju jos na zurki i komplimentirala na istoj! Jasta!

I zasluzuje da se komplimentira.

A o fotkama vise nece se izjasnjavam, vidim, angie dole preti tuzbama, a beba mi nad glavom. Neka, faja!

(Mada, sto jes' jes' ta sa sofom je jedna od najboljih, mada i one sa plesa nisu lose)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:00 13.01.2012

Re: Pinki

sto jes' jes' ta sa sofom je jedna od najboljih


Mlekac, šššŠŠŠššš, mojne si prodrta vreća, jel preko puta sofe veliko ogledalo, jeste, jer se blebetalo, jeste, mogu i nas pojure nekom parnicom, pa smo "#$%&
mlekac mlekac 18:10 13.01.2012

Re: Pinki

Vesna Knežević Ćosić
sto jes' jes' ta sa sofom je jedna od najboljih


Mlekac, šššŠŠŠššš, mojne si prodrta vreća, jel preko puta sofe veliko ogledalo, jeste, jer se blebetalo, jeste, mogu i nas pojure nekom parnicom, pa smo "#$%&

Cutim! KonJspiracija!
aleksanadar aleksanadar 18:14 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

Bojana Maljević

Izvinjavam se unapred na mogućem glupavom tumačenju, ali tek onako mi pada na pamet...


Ма, нема проблема.




P.S.

Колегиница Маљевић је свој претходни коментар редиговала; боље рећи, обрисала његов садржај. А није ставила уобичајено "edit".

JJ Beba JJ Beba 18:30 13.01.2012

Re: Pinki

a beba mi nad glavom.


smatraš?
hahhaha
mislim da je to sasma slučajno
mlekac mlekac 18:52 13.01.2012

Re: Pinki

JJ Beba
a beba mi nad glavom.


smatraš?
hahhaha
mislim da je to sasma slučajno


Da, da... Oce to. Pa nekako uvek kad pogledam po blogovima, ti mi se nadjes nad glavom!

Neka, faja.
freehand freehand 20:03 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

Neues aus der Nachbarschaft
Ako bi SDU malo pažljivije pročitao moj tekst zaključio bi da to što tvrde nije tačno i da nigde nisam tvrdio da je “čelnik SDU Žarko Korać bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana”.


Istina, nigde u tekstu nema citirane recenice. Ipak ostaje nejasno sta je autor ove, pomalo kljakave, poetske piruete hteo da kaze. Pod uslovom da je ista hteo reci.

"Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.

I pretvara u prah."

Evo ja ću sebi uzeti slobodu da tumačim Krstićeve reči, a on će me već ispraviti zbude li se da grešim.
Dakle - kada se gospodin Korać ne bi nalazio u najtešnjoj kolaboraciji i političkoj ljubavi sa onima koji su često i rado bivali kraj bazena u Šilerovoj (sinonim za epicentar kriminala i mesto kovanja zavere za ubistvo Zorana Đinđića) možda bi i imao pravo da Borisu Tadiću spočitne primanje orrdena Republike Srpske od njenog predsednika Milorada Dodika.
I to samo možda, ako je baš veliki licemer.
Ovako mu ostaje da i na sudu, kao i sada u javnosti, ispadne smešan, zajedno sa svojom Unijom.


JJ Beba JJ Beba 20:16 13.01.2012

Re: Pinki

Da, da... Oce to

Kazezoze Kazezoze 20:27 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Ako bi SDU malo pažljivije pročitao moj tekst zaključio bi da to što tvrde nije tačno i da nigde nisam tvrdio da je “čelnik SDU Žarko Korać bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana”.


Istina, nigde u tekstu nema citirane recenice. Ipak ostaje nejasno sta je autor ove, pomalo kljakave, poetske piruete hteo da kaze. Pod uslovom da je ista hteo reci.

"Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.

I pretvara u prah."

Evo ja ću sebi uzeti slobodu da tumačim Krstićeve reči, a on će me već ispraviti zbude li se da grešim.
Dakle - kada se gospodin Korać ne bi nalazio u najtešnjoj kolaboraciji i političkoj ljubavi sa onima koji su često i rado bivali kraj bazena u Šilerovoj (sinonim za epicentar kriminala i mesto kovanja zavere za ubistvo Zorana Đinđića) možda bi i imao pravo da Borisu Tadiću spočitne primanje orrdena Republike Srpske od njenog predsednika Milorada Dodika.
I to samo možda, ako je baš veliki licemer.
Ovako mu ostaje da i na sudu, kao i sada u javnosti, ispadne smešan, zajedno sa svojom Unijom.



zašto, free, to radiš?
to je isto toliko pogrešno kao i savetnikova izjava.
mislim, čemu?
sam je sebi skočio u usta, pa je sasvim normalno da odgovara za svoje reči.
političari, kad dođe vreme izbora, lupetaju toliko gluposti da ih za svaku izgovorenu reč treba tužiti.
barem za pokušaj obmane i teškog laganja.
freehand freehand 20:38 13.01.2012

Re: Odgovor SDU-u

zašto, free, to radiš?
to je isto toliko pogrešno kao i savetnikova izjava.
mislim, čemu?
sam je sebi skočio u usta, pa je sasvim normalno da odgovara za svoje reči.
političari, kad dođe vreme izbora, lupetaju toliko gluposti da ih za svaku izgovorenu reč treba tužiti.
barem za pokušaj obmane i teškog laganja.

Zato što me nerviraju neistine.
I zato što se apsolutno isto to odnosi i na Koraća.
Krstiću, ako mene pitaš, može da se prebaci neukus i start đonom.
Korać je (meni) jedna od simpatičnijih figura na srpskoj političkoj sceni (a nema ih mnogo simpatičnih). Ali ne može sebi da dozvoli da uđe u igru zuce, konjski odvali onog što prima, a onda vrišti i vreči do neba kad popije zaušku.
A i kad se grliš sa onim što ima "prljave ruke" neminovno si viđen da te sumnjičavo njuškaju posle toga.
Naročito kad ti nad njima praviš zgađene grimase.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana