Društvo| Životinjski svet

Stešnjen odasvud, slobodan u sebi a i to sve manje!

mikele9 RSS / 13.01.2012. u 15:40

Da je samo stešnjen i stisnut, nego uzurpiran sa svakoje strane, bombardovan kakofoničnim i inim gluparijama u svakoj mikro sekundi, sve sam manje sposoban da samokontrolom, istočnjačkim disanjem, pokušavanjem apstrahovanja, koncentracijom nirvanskog tipa, ponavljam, sve manje sam sposoban, da uspem da sačuvam makar restlove slobode u sebi. Ostarilo se, priznajem, nekada sam lahko mogao da se isključim, utonem u sebe i ne čujem i ne vidim ništa i nikoga unaokolo. Sve mi je teže da to postignem, događa se ali retko, izložen sam mentalnofiziološkom razbucavanju, svakotrenutno! Činjenica da nisam usamljen u tome, uopšte me ne teši.

Positive attitude!? Urnišem se od pozitive od malena svuda i na svakom mestu ali koja vajda. Misli su mi razbacane k'o iverje pri cepanju drva, kao kad duneš u zreo maslačak i oni njegovi padobrančići se rasprše na sve strane! Sve češće se spominjem Bleza Paskala: Hteo sam da zapišem misao ali mi je ona pobegla. Sada zapisujem da mi je pobegla. Često čujemo: Saberi se. Lakše reći nego učiniti. Sabiram se koliko znam i mogu ali oduzimanje je uzelo maha. Moja unutarnja sloboda je ugrožena, svakog trenutka nestaje, komadić po komadić, u poslednje vreme imam utisak da oduzimanje ubrzava ritam. Nije ovo plačevno kukanje stare drtine, niti vapaj za mladošću ili nekim boljim vremenima, ne, ovo je faktičko stanje. Praznine u mojoj, nekada neprikosnovenoj ličnoj slobodi, sve su veće i šire se tipa kancer. Zapušavam ih, lečim se povremenim susretima, druženjima i razgovorima s milim mi bićima. Ovaj lek je svrsishodan neko vreme a onda opet ostanem sam sa sobom a oduzimanje kao da dobije neku furioznu snagu, počne da otpušava zapušena mesta i nastavi da buši i burgija stvarajući nove rupčage tamo gde se i ne nadam.

Možda nije on to prvi rekao ali se sećam reči Viktora Igoa: Sloboda svakog čoveka prostire se samo do slobode drugog (ili drugih). Nikada ne sme da zadre u tuđu slobodu. Nije nego! Idealno, rekli bismo ali svesni da ideali ne egzistiraju među ljudima. Gaženi su i pljuvani, ponižavani i destruirani. Da, sad sam se setio! I Josif /Tomas Man u JOSIF I NJEGOVA BRAĆA, kaže Kedmi dok podižu šator : „....u svetu je mnogo središta po jedno za svako biće,pa svako leži u svom sopstvenom krugu....naši krugovi nisu daleko jedan od drugog da se ne bi mogli dodirivati,nego ih je Bog gurnuo jedan u drugoga,pa se ukrštavaju. To ukrštavanje, prožimanje je u biti veličanstvena stvar, neophodna da bismo se bolje upoznali, shvatili, razumeli, komunicirali, sarađivali... ali kao i uvek ima neko ALI! Nemoj me ukrštavati, prožimati, komunicirati, monologom! Idi sestro/brate/pevaljko/političaru/otvaraču mostova, prijavi se na Festival monodrame pa vitlaj i monologiši do mile volje. Da li iko čuje drugu/drugoga ili čuje samo sebe ili ne čuje ni samog sebe, nego bujicom koja izleće iz nje/njega zapušava sopstvene rupe a u meni/tebi otvara nove? Opkoljen sam i okupiran bujicama, koje se survavaju u mene sa svih strana. Povodanj (Ivo Andrić: Na Drini ćuprija) valja, nosi svakavo đubre i prljavštinu, otkida deliće moje unutarnje slobode, dubi je ili zatrpava smrdljivim otpadom, ma koliko se ja trudio da budem izvan toga, da se distanciram. Naprosto je nemoguće pobeći od nasilnog i agresivnog ukrštavanja. Da i ne govorimo o unutardržavnom ili međudržavnom ukrštavanju! Doživesmo i mi za svog veka krvave pirove, masovna ubistva i svakojake druge zločine kao posledicu međudržavnog ukrštanja! Ali nam zato na Tevejima kao slobodu iz dana u dan nude Olynth i još kojekakve otpušivače noseva.

Ne, prijateljice i prijatelji, sestre i braćo! Sloboda, moja, njena, tvoja, naša...postade nemoguća, nestade! Da li da se upustimo u neizvesnu avanturu Potrage za slobodom, možda je i pronađemo kao što je Marcel pronašao izgubljeno vreme? Neće moći, to su dve dijametralno suprotne kategorije, mada se u određenim okolnostima i to vrlo retko, mogu  sresti i prožeti, ukrstiti! Kažu: Za slobodu se treba izboriti, pa i za ličnu. Borim se ceo život ali sam polako počeo da popuštam pred vetrenjačama, kojih je sve više, sve su brojnije! Kad bolje razmislim, šta ja uopšte imam od lične mi slobode ili slobode na širem planu. Ništa! Ič! Izgleda da je to opsena, varka, samozavaravanje, doduše neophodno da bi se život kako-tako proživeo. Još mi je u sećanju SF SN odštampanih u dnu raznoraznih dokumenata. Smrt Fašizmu, Sloboda Narodu. Niti je Fašizam mrtav niti je Narod dobio Slobodu. Parola! U ono doba vrlo svrsishodna ali i onda netačna. Optimista sam bez nade, nije da ću prestati da se borim za svoju unutarnju slobodu ali da je sve teže, teže je!



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aleksanadar aleksanadar 15:43 13.01.2012

Да није... ?

nego uzurpiran sa svakoje strane, bombardovan kakofoničnim i inim gluparijama u svakoj mikro sekundi...


Драги Микеле, шта се то дешава?

Да ниси, можда, читао неке од текстова објављених овде, управо на овом Блогу?!

Како било, желим ти миран сан и добро здравље!




mikele9 mikele9 15:46 13.01.2012

Re: Да није... ?

Драги Микеле, шта се то дешава?

Да ниси, можда, читао неке од текстова овде, управо на овом Блогу?!

Како било, желим ти миран сан и добро здравље

Hvala ti na lepim željama i Bach-u ali zar se i ti ne osećaš, makar ponekad, ovako:


aleksanadar aleksanadar 16:01 13.01.2012

Re: Да није... ?

...ali zar se i ti ne osećaš, makar ponekad, ovako:


Да, дешава се... Дешава се да се тако осећам.

(О томе или нечему веома сличном написао само један мали текст, под насловом "Клопка".)

Подсетио бих те на нешто друго што је Паскал рекао, да је "човек слаб као трска, али је то трска која мисли"! Ево, могу ти рећи, и ја сам имао извесно задовољство читајући овај твој невесео текст... јер сам се у њему препознао. Али, то значи да мислим, баш као и ти.

Утеху тражим у музици, у ономе што је вечно!

mikele9 mikele9 19:46 13.01.2012

Re: Да није... ?

Подсетио бих те на нешто друго што је Паскал рекао, да је "човек слаб као трска, али је то трска која мисли"! Ево, могу ти рећи, и ја сам имао извесно задовољство читајући овај твој невесео текст... јер сам се у њему препознао. Али, то значи да мислим, баш као и ти.

Утеху тражим у музици, у ономе што је вечно!

Dragi moj prijatelju, tekst je možda neveseo ali ne tražim utehu, samo izosim gole činjenice. U muzici odistinski uživam
mlekac mlekac 15:48 13.01.2012

Druze



Dzaba ti nerviranje


Kazezoze Kazezoze 16:41 13.01.2012

Re: Druze

mikele
Kažu: Za slobodu se treba izboriti, pa i za ličnu. Borim se ceo život ali sam polako počeo da popuštam pred vetrenjačama, kojih je sve više, sve su brojnije! Kad bolje razmislim, šta ja uopšte imam od lične mi slobode ili slobode na širem planu. Ništa! Ič! Izgleda da je to opsena, varka, samozavaravanje, doduše neophodno da bi se život kako-tako proživeo. Još mi je u sećanju SF SN odštampanih u dnu raznoraznih dokumenata. Smrt Fašizmu, Sloboda Narodu. Niti je Fašizam mrtav niti je Narod dobio Slobodu. Parola! U ono doba vrlo svrsishodna ali i onda netačna. Optimista sam bez nade, nije da ću prestati da se borim za svoju unutarnju slobodu ali da je sve teže, teže je!

ne znam ko ti je rekao da se za slobodu treba boriti, al to je totalno pogrešan pokušaj ostvarivanja nečega što bi mogli nazvati sloboda.
svaka borba dovodi do konflikta u tvojim mislima, a čim je prisutan konflikt prisutna je i buka u glavi. tamo gde je prisutna buka odsutna je tišina, a samo je u tišini moguće ostvariti unutrašnju slobodu.
nači, treba se rešiti konflikta. al kako?
prvo trebamo shvatiti da je uvek utisak spolja uzrok unutrašnje buke. jedino je u slučaju depresije utisak kreiran iznutra.
ako pokušamo taj utisak, koji je kreirao taj nemir u nama, da analiziramo ulećemo u zamku da tako stvorimo konflikt. svaka analiza vodi podeli, a svaka podela rađa konflikt.
nači, analiza otpada. šta onda da radimo?
jedino ispravno je da posmatramo naše ponašanje, naše emocije i naš doživljaj koji je taj utisak spolja izazvao u nama. međutim, prilikom tog posmatranja moramo se postaviti u ulogu svedoka, potpuno neutralnog, koji ni u jednom trenutku ne sme da utiče na misli dok vršimo posmatranje.
nači, ništa sudija, ništa advokat, samo potpuno neutralni svedok. samo kao neutralni svedok si u mogućnosti da odbaciš ego, jer upravo je ego taj koji pravi svu tu buku u našim glavama. odsustvom ega stvara se tišina, a tišina je već početak mudrosti.
u takvoj tišini, bez "Ja" ili "Moje", stvara se sloboda.
appendix appendix 18:14 13.01.2012

Re: Druze

mlekac

za izbor muzike..
mikele9 mikele9 19:50 13.01.2012

Re: Druze

Dzaba ti nerviranje

Mlekac draga, ni traga od nerviranja, analiza, obična, najprostija a biće kako peva DD: Que sera sera
mikele9 mikele9 20:01 13.01.2012

Re: Druze

ne znam ko ti je rekao da se za slobodu treba boriti, al to je totalno pogrešan pokušaj ostvarivanja nečega što bi mogli nazvati sloboda.
svaka borba dovodi do konflikta u tvojim mislima, a čim je prisutan konflikt prisutna je i buka u glavi. tamo gde je prisutna buka odsutna je tišina, a samo je u tišini moguće ostvariti unutrašnju slobodu.
nači, treba se rešiti konflikta. al kako?
prvo trebamo shvatiti da je uvek utisak spolja uzrok unutrašnje buke. jedino je u slučaju depresije utisak kreiran iznutra.
ako pokušamo taj utisak, koji je kreirao taj nemir u nama, da analiziramo ulećemo u zamku da tako stvorimo konflikt. svaka analiza vodi podeli, a svaka podela rađa konflikt.
nači, analiza otpada. šta onda da radimo?
jedino ispravno je da posmatramo naše ponašanje, naše emocije i naš doživljaj koji je taj utisak spolja izazvao u nama. međutim, prilikom tog posmatranja moramo se postaviti u ulogu svedoka, potpuno neutralnog, koji ni u jednom trenutku ne sme da utiče na misli dok vršimo posmatranje.
nači, ništa sudija, ništa advokat, samo potpuno neutralni svedok. samo kao neutralni svedok si u mogućnosti da odbaciš ego, jer upravo je ego taj koji pravi svu tu buku u našim glavama. odsustvom ega stvara se tišina, a tišina je već početak mudrosti.
u takvoj tišini, bez "Ja" ili "Moje", stvara se sloboda.

Napisah (koliko se sećam, mrzi me da proveravam): KAŽU da se...., znači niko određen mi to nije rekao ali od malena znam za tu izreku. Da, rekao da sam da se za nju treba boriti...ali nisam mislio bukvalno nego tražiti je, to da.
Inače, skoro da nemam više snage da postignem TIŠINU u kojoj ne postoji JA ili MOJE. Naravno neću odustati
aleksanadar aleksanadar 20:08 13.01.2012

Re: Druze

Inače, skoro da nemam više snage da postignem TIŠINU u kojoj ne postoji JA ili MOJE.








mikele9 mikele9 21:31 13.01.2012

Re: Druze

Aleksandre, veliko ti hvala In Me Mine
jesen92 jesen92 00:47 14.01.2012

Re: Druze

samo kao neutralni svedok si u mogućnosti da odbaciš ego, jer upravo je ego taj koji pravi svu tu buku u našim glavama. odsustvom ega stvara se tišina, a tišina je već početak mudrosti.
u takvoj tišini, bez "Ja" ili "Moje", stvara se sloboda.
....kad bi to bilo lako svi bi bili slobodni...
Filip2412 Filip2412 16:25 13.01.2012

...

osecanja su prolazna, prespavas i sutra je vec drugacije, sacekaj, ne donosi odluke dok je noc, smiri se i sacekahj jutro

ocaj, kao i ushicenje u sreci su jednako prolazni

tako ja, podsetim sebe... kad mi dodje los dan
margos margos 16:49 13.01.2012

Re: ...

tako ja, podsetim sebe... kad mi dodje los dan

A ja pročitah davno ''I Buda ima loše dane'', pa onda loš dan proglasim Budinim. I odma' mi lakše.

Miškoci, bre! Vi'š da imaš slobodu - da misliš, osećaš, govoriš, pišeš... a mo'š i nekad nekog i u materinu... š'o da ne?
aleksanadar aleksanadar 17:33 13.01.2012

Re: ...

a mo'š i nekad nekog i u materinu... š'o da ne?


Опет се сетих Леца. Овако некако гласи:

Сви ми тетуремо по мраку, као слепци. Али, почесто дођемо у искушење да оним белим штапом млатнемо неког клипана.

st.jepan st.jepan 18:05 13.01.2012

Re: ...

Miškoci, bre! Vi'š da imaš slobodu - da misliš, osećaš, govoriš, pišeš...

i to sjajno!

a mo'š i nekad nekog i u materinu... š'o da ne?

Jašta!
Probij led, ponavljaj u sebi "mogu ja to, mogu ja to...!"
appendix appendix 18:07 13.01.2012

Re: ...

tako ja, podsetim sebe... kad mi dodje los dan

Ili kako kaže Skarlet O'Hara: 'Misliću o tome sutra. Uostalom, sutra je novi dan..'
Filip2412 Filip2412 18:15 13.01.2012

Re: ...

Ili kako kaže Skarlet O'Hara: 'Misliću o tome sutra. Uostalom, sutra je novi dan..'
Exactly

Misliti treba uvek i samo sutra, nikako danas, danas treba jednostavno ziveti.
appendix appendix 18:27 13.01.2012

Re: ...

danas treba jednostavno ziveti.

Uživaj i zamišljaj kao da je svaki dan jedan zaseban život...
sonja.m sonja.m 18:28 13.01.2012

Re: ...

. a mo'š i nekad nekog i u materinu... š'o da ne?

Lepo ti kaze Margita.
Svemu kazi NE - sto te nervra, zamara, zivcira, zagadjuje ili, nedaj boze,
isteruje iz koze.
mikele9 mikele9 21:35 13.01.2012

Re: ...

osecanja su prolazna, prespavas i sutra je vec drugacije, sacekaj, ne donosi odluke dok je noc, smiri se i sacekahj jutro

ocaj, kao i ushicenje u sreci su jednako prolazni

tako ja, podsetim sebe... kad mi dodje los dan

Ma ja bre samo napisao pismeni zadatak na temu: Tuđe neću, svoje ne dam!
mikele9 mikele9 21:41 13.01.2012

Re: ...

A ja pročitah davno ''I Buda ima loše dane'', pa onda loš dan proglasim Budinim. I odma' mi lakše.

Miškoci, bre! Vi'š da imaš slobodu - da misliš, osećaš, govoriš, pišeš... a mo'š i nekad nekog i u materinu... š'o da ne?

Ooooooo Margita moja draga, Buda imao loše dane kad su ga spopadali s kojekakvim pitanjima...kad mu nisu dozvoljavali da pod drvetom drvi svoje nirvanisanje
mikele9 mikele9 21:48 13.01.2012

Re: ...

Опет се сетих Леца. Овако некако гласи:

Сви ми тетуремо по мраку, као слепци. Али, почесто дођемо у искушење да оним белим штапом млатнемо неког клипана.

Stanislaw Jerzy Lec je jedan od mojih omiljenih likova, lucidan do bola
mikele9 mikele9 21:53 13.01.2012

Re: ...

Miškoci, bre! Vi'š da imaš slobodu - da misliš, osećaš, govoriš, pišeš...


i to sjajno!

E, nemoj si drugarski pristrasan
a mo'š i nekad nekog i u materinu... š'o da ne?


Jašta!
Probij led, ponavljaj u sebi "mogu ja to, mogu ja to...!"

To mu dođe kao ono: Svakog dana u svakom pogledu sve više napredujem
mikele9 mikele9 21:58 13.01.2012

Re: ...

Ili kako kaže Skarlet O'Hara: 'Misliću o tome sutra. Uostalom, sutra je novi dan..!
Danas je jučerašnje sutra i takoto
mikele9 mikele9 22:02 13.01.2012

Re: ...

Lepo ti kaze Margita.
Svemu kazi NE - sto te nervra, zamara, zivcira, zagadjuje ili, nedaj boze,
isteruje iz koze.

Sonja, That is A Day In My Life, štono bi otpevali i odsvirali The Beatles
sokodbuba sokodbuba 16:49 13.01.2012

Men behind the Sun


Potrage za slobodom, možda je i pronađemo kao što je Marcel pronašao izgubljeno vreme? Neće moći, to su dve dijametralno suprotne kategorije, mada se u određenim okolnostima i to vrlo retko, mogu sresti i prožeti, ukrstiti!


Srećom, retko se doslovno pronalazi izgubljena sloboda. Podsetiću te na Varlama Šalamova i Priče sa Kolime i na jedan film o istinitim događajima Men behind the Sun.

expolicajac expolicajac 21:06 13.01.2012

Re: Men behind the Sun

Srećom, retko se doslovno pronalazi izgubljena sloboda.


mikele9 mikele9 22:16 13.01.2012

Re: Men behind the Sun

Srećom, retko se doslovno pronalazi izgubljena sloboda. Podsetiću te na Varlama Šalamova i Priče sa Kolime i na jedan film o istinitim događajima Men behind the Sun.

Варлам Тихонович Шаламов!!!!! Na žalost iako sam hteo, nisam uspeo da ga upoznam. Jedan od najvećih ljudi koji hodaše ovom planetom!!!! Posle njegovih Priča s Kolime, do tad omiljeni mi Zapisi iz mrtvog doma, počeše da mi liče na bajku za decu.
mikele9 mikele9 22:40 13.01.2012

Re: Men behind the Sun

Blagodarim EX na Gospodaru samoće
angie01 angie01 17:28 13.01.2012

a kad talas prodje,

mikele9 mikele9 22:29 13.01.2012

Re: a kad talas prodje,

Endži, ne vidim šta si postavila, u svakom slučaju drago mi je da si tu
Hansel Hansel 19:49 15.01.2012

Re: a kad talas prodje,

Probaj da iskopiraš ovo:
http://www.interestingemails.com/wp-content/uploads/2011/08/surf-tube-waves.jpg

u novi prozor... onemogućen je čak i klik.
mikele9 mikele9 22:17 15.01.2012

Re: a kad talas prodje,

Probaj da iskopiraš ovo:

http://www.interestingemails.com/wp-content/uploads/2011/08/surf-tube-waves.jpg

u novi prozor... onemogućen je čak i klik.

Video! Fantastično! Evo i Endži postavila odavno a sad meni tek vidljivu jednu od njih
Hansel Hansel 01:06 16.01.2012

Re: a kad talas prodje,

Pa, da, to je njena fotka, pa rekoh da ti dam link pošto si napisao da je ne vidiš (kao što je ni ja nisam video)...
sesili sesili 17:29 13.01.2012

Ako ti je za utehu

a mislim da nije, meni je danas TAKAV dan. Ali, slažem se sa Filipom 2412 i uvek pokušavam da tako mislim. Ne kažem da uspevam. Juće sam razmišljala šta sve u životu nikada više neću moći: da trčim, da vozim bicikl, da se valjam po podu (sa unucima), da... Ima mnogo toga. Osećam teret godina, a dodatno opterećenje su neke bolesti. Tebi ne moram da kažem da to prodje, znaš i sam. Biće neka žurka, neka fina punjena paprika, dolaze i, tebi omiljeni, letnji dani.
buba_truba buba_truba 17:43 13.01.2012

Re: Ako ti je za utehu

sesili
a mislim da nije, meni je danas TAKAV dan.

I meni je... ali mi jeste, priznajem, za utehu kad vidim da nisam ni jedina ni retka. Računam da su neki negativni joni u atmosferi i da će proći koliko sutra.
mikele9 mikele9 22:19 13.01.2012

Re: Ako ti je za utehu

a mislim da nije, meni je danas TAKAV dan. Ali, slažem se sa Filipom 2412 i uvek pokušavam da tako mislim. Ne kažem da uspevam. Juće sam razmišljala šta sve u životu nikada više neću moći: da trčim, da vozim bicikl, da se valjam po podu (sa unucima), da... Ima mnogo toga. Osećam teret godina, a dodatno opterećenje su neke bolesti. Tebi ne moram da kažem da to prodje, znaš i sam. Biće neka žurka, neka fina punjena paprika, dolaze i, tebi omiljeni, letnji dani.

Ma daj bre generacijo, u najboljim smo godinama a najlepše tek dolaze
mikele9 mikele9 22:23 13.01.2012

Re: Ako ti je za utehu

I meni je... ali mi jeste, priznajem, za utehu kad vidim da nisam ni jedina ni retka. Računam da su neki negativni joni u atmosferi i da će proći koliko sutra.

Joni, pozitivni, negativni+sve ostalo u atmosferi i na zemlji i u zemlji...što je mnogo, mnogo je
sesili sesili 17:49 13.01.2012

ZNAM!!!

Mikele, danas je petak 13.! Ali, još nekoliko sati i - gotovo! Zar nije tako?
aleksanadar aleksanadar 18:29 13.01.2012

Re: ZNAM!!!

Mikele, danas je petak 13.!


И запамти: после кише долази Сунце, а после петка, 13-тог долази субота, 14-ти!




mikele9 mikele9 22:26 13.01.2012

Re: ZNAM!!!

Mikele, danas je petak 13.! Ali, još nekoliko sati i - gotovo! Zar nije tako?

Ja to od izlaska iz vojske u petak 13, septembra 1974 godine, računam kao srećan dan
ddsonik ddsonik 17:51 13.01.2012

zima

Ciatjici tvoj tekst, sve vreme se pitam zasto se toliko u njemu prepoznajem i jedino sto mi je palo na pamet - zima! Cim prodje, cim sine Sunce, sve izgleda mnogo drugacije. Moracemo u neke toplije krajeve dragi Mikele, nema nam druge
javascript:;
U pravu je Kazezoze, no, koliko se ja znam, svo ono meditiranje i oslobadjanje od sopstvenog ega nije nastalo u nekim hladnim krajevima,vec upravo tamo gde ljudi mogu razgaceni da provode vreme napolju.

Evo, ovo trenutno slusam a i probacu sa bendom da odsviram i otpevam, pa da podelim sa tobom.


Srdacan pozdrav
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 18:08 13.01.2012

zima

Jes' vala - zima. Krivac za mnoge mračne misli. I nije zbog toga što je hladno već zato što ima jako malo dnevnog svetla a sunce je samo jedna davna uspomena. Pričam pre neki dan sa prijateljicom iz Moskve. Kaže: ma nije problem što je -20 to se preživljava. Problem je što se ne sećam kad sam poslednji put videla sunce.
Sećam se i ja moje poslednje zime u Beogradu 2003-04. Nije svanulo više od mesec dana. Napolju preko dana -10/-15 uveče pada na -20/-25. sve se to preživljava ali kako preživeti paljenje svetla u sred bela dana?? Smračilo se na Sv. Nikolu, a svanulo na Sv. Jovana. Rekoh ja sebi "ovo neće da izađe na dobro. Još jednu ovakvu zimu neću preživeti. Odoh ja negde gde mi je sunce garantovano". I eto me još uvek sam ovde gde sve može da se okrene na glavce ali jedna stvar je sigurna: SUTRA ĆE BITI SUNČAN DAN. Ovde niko ne razgovara o vremenu. Nema šta da se kaže.
Sve te rupe će sunce zatvoriti samo izdrži još malo....
appendix appendix 18:24 13.01.2012

Re: zima

Jes' vala - zima. Krivac za mnoge mračne misli



Kazezoze Kazezoze 18:43 13.01.2012

Re: zima

ddsonik
U pravu je Kazezoze, no, koliko se ja znam, svo ono meditiranje i oslobadjanje od sopstvenog ega nije nastalo u nekim hladnim krajevima,vec upravo tamo gde ljudi mogu razgaceni da provode vreme napolju.

to meditiranje i oslobađanje od sopstvenog ega ne nastaje pod određenim vremenskim uslovima niti u nekim posebnim klimatskim periodima, nego u tebi ovde i sad, bez obzira na okolnosti.
vremenski uslovi su ionako samo isprika za bežanje od samog sebe.
ddsonik ddsonik 19:29 13.01.2012

Re: zima

to meditiranje i oslobađanje od sopstvenog ega ne nastaje pod određenim vremenskim uslovima niti u nekim posebnim klimatskim periodima, nego u tebi ovde i sad, bez obzira na okolnosti.
vremenski uslovi su ionako samo isprika za bežanje od samog sebe.

Za bezanje od samog sebe koristimo razne izgovore, a vremenske prilike su jedna od njih.

Iz jednog licnog iskustva u bas, po svim kriterijumima, nepovoljnim okolnostima za neko prosvetljenje, mogu samo da dodam da si potpuno u pravu. No, kako god, ipak je bolje kad je toplo
Kazezoze Kazezoze 21:20 13.01.2012

Re: zima

ddsonik
to meditiranje i oslobađanje od sopstvenog ega ne nastaje pod određenim vremenskim uslovima niti u nekim posebnim klimatskim periodima, nego u tebi ovde i sad, bez obzira na okolnosti.
vremenski uslovi su ionako samo isprika za bežanje od samog sebe.

Za bezanje od samog sebe koristimo razne izgovore, a vremenske prilike su jedna od njih.

Iz jednog licnog iskustva u bas, po svim kriterijumima, nepovoljnim okolnostima za neko prosvetljenje, mogu samo da dodam da si potpuno u pravu. No, kako god, ipak je bolje kad je toplo

ne znam zašto ljudi odmah koriste ovako velike reči.
ne radi se ni o kakvom prosvetljenju nego jednostavno o nečemu čime se običan čovek skoro nikada ne bavi - o sebi.
ljudi su toliko zauzeti bavljenjem o nekom i nečemu drugom da na sebe uopšte ni ne misle.
u takvom slučaju i vremenski uslovi su izgovor da se ne baviš sobom.
ustvari, samo se traži pogodan razlog da se ne okreneš sebi.
strah od istine o sebi je tako velik da je i najmanja sitnica dovoljna da usmeriš pažnju od sebe na nešto drugo.
mikele9 mikele9 22:37 13.01.2012

Re: zima

Ciatjici tvoj tekst, sve vreme se pitam zasto se toliko u njemu prepoznajem i jedino sto mi je palo na pamet - zima! Cim prodje, cim sine Sunce, sve izgleda mnogo drugacije. Moracemo u neke toplije krajeve dragi Mikele, nema nam druge
javascript:;
U pravu je Kazezoze, no, koliko se ja znam, svo ono meditiranje i oslobadjanje od sopstvenog ega nije nastalo u nekim hladnim krajevima,vec upravo tamo gde ljudi mogu razgaceni da provode vreme napolju.

Evo, ovo trenutno slusam a i probacu sa bendom da odsviram i otpevam, pa da podelim sa tobom.

LETO dragi moj prijatelju, to je ono što nam treba, 1.000.000 puta si u pravu

Srdacan pozdrav

Divna fotka, jel' se to Princezica igra u pesku?
Pozdrav dragom trojcu
P.S. Po ko zna koji put ti hvala što muzikom misliš na mene
mikele9 mikele9 22:46 13.01.2012

Re: zima

Jes' vala - zima. Krivac za mnoge mračne misli. I nije zbog toga što je hladno već zato što ima jako malo dnevnog svetla a sunce je samo jedna davna uspomena. Pričam pre neki dan sa prijateljicom iz Moskve. Kaže: ma nije problem što je -20 to se preživljava. Problem je što se ne sećam kad sam poslednji put videla sunce.
Sećam se i ja moje poslednje zime u Beogradu 2003-04. Nije svanulo više od mesec dana. Napolju preko dana -10/-15 uveče pada na -20/-25. sve se to preživljava ali kako preživeti paljenje svetla u sred bela dana?? Smračilo se na Sv. Nikolu, a svanulo na Sv. Jovana. Rekoh ja sebi "ovo neće da izađe na dobro. Još jednu ovakvu zimu neću preživeti. Odoh ja negde gde mi je sunce garantovano". I eto me još uvek sam ovde gde sve može da se okrene na glavce ali jedna stvar je sigurna: SUTRA ĆE BITI SUNČAN DAN. Ovde niko ne razgovara o vremenu. Nema šta da se kaže.
Sve te rupe će sunce zatvoriti samo izdrži još malo....

Jes' vala!!! Nismo bre rođeni kao beli medvedi, pingvini ili foke! Voleeeem da sam u kupaćim gaćama ili boksericama i bos a temperatura preko +35 stepeni
mikele9 mikele9 22:49 13.01.2012

Re: zima

I ja kažem: Let the sunshine!!!!
ddsonik ddsonik 08:40 14.01.2012

Re: zima

Divna fotka, jel' se to Princezica igra u pesku?

Naravno

Muziku saljem kad god stignem i nadam se da je ponekad i cujes
ddsonik ddsonik 08:56 14.01.2012

Re: zima

ne znam zašto ljudi odmah koriste ovako velike reči.
ne radi se ni o kakvom prosvetljenju nego jednostavno o nečemu čime se običan čovek skoro nikada ne bavi - o sebi.

Ne znam za druge ljude, ali svoje iskustvo ne umem drugacije da definisem...uspostaviti komunikaciju i razmenu energije (na daljinu) koju tako direktno mozes da osetis,kao sto se meni desilo, je za jednog masinca ipak nesto drugacije...jeste da sam ionako otvoren za nova saznanja, ali ovo me je bas pomerilo. Eto, da ga tako nazovem

Inace, sa interesovanjem ispratim tvoje komentare, i evo da iskoristim priliku da ti se zahvalim, posto se retko javljam.

Srdacan pozdrav iz kisovitog Sangaja
mikele9 mikele9 09:00 14.01.2012

Re: zima

Muziku saljem kad god stignem i nadam se da je ponekad i cujes

Čujem je kad god je pošalješ
ddsonik ddsonik 09:33 14.01.2012

Re: zima

mikele9
Muziku saljem kad god stignem i nadam se da je ponekad i cujes

Čujem je kad god je pošalješ

To me zaista veoma raduje - znaci, podesili smo frekvencije)
mirelarado mirelarado 18:37 13.01.2012

Моћ записа

Чим си сео за компјутер и написао шта те тишти, престао си да се, како кажеш, одузимаш и почео си да се сабираш.

Мало музике уз коју можеш да чујеш и властите мисли добро ће доћи. :)
mikele9 mikele9 22:57 13.01.2012

Re: Моћ записа

Чим си сео за компјутер и написао шта те тишти, престао си да се, како кажеш, одузимаш и почео си да се сабираш.

Pošto te volim i poštujem, priznajem da je baš tako
Мало музике уз коју можеш да чујеш и властите мисли добро ће доћи. :)

Poklon se ne da otvoriti
mirelarado mirelarado 23:16 13.01.2012

Re: Моћ записа

Poklon se ne da otvoriti




Код мене се нормално отвара. Ево, нешто мало другачије.




mikele9 mikele9 23:47 13.01.2012

Re: Моћ записа

Код мене се нормално отвара. Ево, нешто мало другачије.

Sad je OK! Đe me nađe s Majlsom
aleksanadar aleksanadar 18:54 13.01.2012

Нешто не ваља!


Извињавам се, ако грешим... али морам ово да поделим са вама.

Дао сам овом тексту тзв. препоруку (сама рука пошла), али тамо горе стоји и даље: "Preporuke: 0". Ево, да се уверим, да будем сигуран, још једном проверавам, али резултат је непромењен.

Волео бих да ме неко разувери.

Да ли бројач препорука ради? Нешто нисам сигуран... Нећу да верујем у тако страшну могућност... да бројач некоме одузима, а некоме додаје препоруке.

Свеједно, упркос глупавим препорукама, нека мајстор Микеле зна да остајем његов верни поклоник.



appendix appendix 18:59 13.01.2012

Re: Нешто не ваља!

Волео бих да ме неко разувери.

Некада је потребно да прође и по неколико сати, па да се види препорука..
aleksanadar aleksanadar 19:11 13.01.2012

Re: Нешто не ваља!

Некада је потребно да прође и по неколико сати, па да се види препорука..


Ево, изгледа да је прошло неколико сати, јер сада стоји: "Preporuke: 4".

А можда бројач ради - не ради - ради - не ради?

(Ма, мени је до препорука стало ко' до лањског снега!)

st.jepan st.jepan 19:57 13.01.2012

Re: Нешто не ваља!

Ма, мени је до препорука стало ко' до лањског снега!)

Kako stoje stvari sa global warmingom, poželećemo mi i lanjskog, i preklanjskog, i ko zna kojeg sve davnog snega.
mikele9 mikele9 23:01 13.01.2012

Re: Нешто не ваља!

Свеједно, упркос глупавим препорукама, нека мајстор Микеле зна да остајем његов верни поклоник.


Hvala ti prijatelju, baš mi prija
49 41 49 41 21:08 13.01.2012

Strpljen spasen

sacekaj leto!
Sve poprimi drugu dimenziju.
Duzinu dana, izlazak - zalazak sunca.
Toplina.


NOVINAR: Mаštа je zа vаs stvаrnijа od životа?

TESLA: Onа rаđа život. Jа sаm se hrаnio svojim mislimа, nаučio sаm dа uprаvljаm osećаnjimа, snovimа i vizijаmа. Oduvek sаm je negovаo, kаo što sаm negovаo i svoj zаnos. Ceo svoj dugi vek proveo sаm u zаnosu. To je bio izvor moje sreće. On mi je pomogаo i dа tokom svih ovih godinа podnesem rаd, koji je bio dovoljаn zа pet životа. Nаjbolje rаditi noću, jer su zvezdаnа svetlost i misli u bliskoj vezi.
mikele9 mikele9 23:04 13.01.2012

Re: Strpljen spasen

NOVINAR: Mаštа je zа vаs stvаrnijа od životа?

TESLA: Onа rаđа život. Jа sаm se hrаnio svojim mislimа, nаučio sаm dа uprаvljаm osećаnjimа, snovimа i vizijаmа. Oduvek sаm je negovаo, kаo što sаm negovаo i svoj zаnos. Ceo svoj dugi vek proveo sаm u zаnosu. To je bio izvor moje sreće. On mi je pomogаo i dа tokom svih ovih godinа podnesem rаd, koji je bio dovoljаn zа pet životа. Nаjbolje rаditi noću, jer su zvezdаnа svetlost i misli u bliskoj vezi.

Tesla je bio (i ostao) Tesla a ja ipak preferiram SUNCE. Mada volim da buljim u letnje zvezdano nebo i pustim mašti na volju.
antioksidant antioksidant 21:44 13.01.2012

.

mikele9 mikele9 23:12 13.01.2012

Re: .

AO, Thanks for Otha Turner and The Station Blues
antioksidant antioksidant 09:45 14.01.2012

Re: .

mikele9
AO, Thanks for Otha Turner and The Station Blues
hvala tebi za tekst
fantomatsicna fantomatsicna 10:35 15.01.2012

U Novoj bice bolje

ako i ne bude, gore nece biti


Poljupcitj i sve najbolje tebi i porodici

mikele9 mikele9 11:52 15.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

ako i ne bude, gore nece biti:-
Poljupcitj i sve najbolje tebi i porodici

Sigurno će biti bolje! Već razmišljam šta ću raditi s TOLIKOM penzijom
Hvala ti malecka moja i ja tebi i tvojima želim sveeeeee... najbolje
Hansel Hansel 19:51 15.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Mikele, a da te kandidujemo za nacionalnu penziju, ako već nećeš sam da se kandiduješ?
mikele9 mikele9 22:20 15.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Mikele, a da te kandidujemo za nacionalnu penziju, ako već nećeš sam da se kandiduješ?

Hvala ti dragi prijatelju ali ipak ne! Ima mnogo njih koji su zasluženo dobili nacionalnu penziju a još pet puta više onih za koje niko nikad nije čuo! Ne bih voleo da sam u njihovom društvu.
Hansel Hansel 00:58 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

E, TU moraš da se oslobodiš, ako mene pitaš! Dok takvi nepoznati uzimaju, oni koji treba da dobiju - ne dobijaju. Došlo je izgleda vreme da se mora uzeti ono što ti pripada, da ne bi to uzeli oni kojima ne pripada. Kako god da okreneš, svako moralno suđenje je na tvojoj strani - jer, ako si uveren da je nešto dobro i to si spreman da uradiš bez obzira kako većini to izgleda, onda tako treba da postupaš i kada se radi o tebi samom! Tako ja nešto razmišljam u poslednje vreme... Naročito kad su sumorni dani, koje mnogi okriviše...

E, kad rekoh sumorni dani, moram da okačim asocijaciju:



(na ovom klipu je najbolji ton od nekoliko na YT)
mikele9 mikele9 09:50 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

E, TU moraš da se oslobodiš, ako mene pitaš! Dok takvi nepoznati uzimaju, oni koji treba da dobiju - ne dobijaju. Došlo je izgleda vreme da se mora uzeti ono što ti pripada, da ne bi to uzeli oni kojima ne pripada. Kako god da okreneš, svako moralno suđenje je na tvojoj strani - jer, ako si uveren da je nešto dobro i to si spreman da uradiš bez obzira kako većini to izgleda, onda tako treba da postupaš i kada se radi o tebi samom! Tako ja nešto razmišljam u poslednje vreme... Naročito kad su sumorni dani, koje mnogi okriviše...

E, kad rekoh sumorni dani, moram da okačim asocijaciju:

Dragi prijatelju, ja sam od početka krenuo težim putem, kako ono reče Đura:...a trnje je za čoveka. Nikome se nisam udvarao niti vukao za rukav. Da bih OVDE postao NEKO, odnosno, prepoznatljiv, prvo sam morao da u inostranstvu izborim svoje mesto...Tipično, zar ne? Nastavljam kako sam i započeo, radim ono što volim, za ostalo me nije mnogo briga.
Hvala ti na divnoj asocijaciji, Bisera je večita a i lepo je znati da nisam sam.
Hansel Hansel 11:07 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Vala, i ja sam uvek išao težim (u nekoj svojoj varijanti, ni blizu tvoje), ne odustajem ni ja, al' me izgleda malko sustigao umor (mnogo pre nego tebe, uzrasno gledano)...
mikele9 mikele9 12:08 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Vala, i ja sam uvek išao težim (u nekoj svojoj varijanti, ni blizu tvoje), ne odustajem ni ja, al' me izgleda malko sustigao umor (mnogo pre nego tebe, uzrastno gledano)...

Ma nešto mi se čini da si pogrešio glede uzrasnosti, ja sam prošle godine napunio 65!
margos margos 12:13 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Pa šta ako ste umorni - odmorićete se ako sebi date vreme i prostor za odmor. Pa, u nove radne pobede...


Mikele, je l spremaš ti tu izložbu ili samo bloguješ, BRE?
Hansel Hansel 15:32 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

mikele9
Ma nešto mi se čini da si pogrešio glede uzrasnosti, ja sam prošle godine napunio 65!

Ma, nisam, samo mislim da tebe ta vrsta umora nije sustizala u mojim godinama! Znaš li ti kako je to imati starovremske poglede s mojim godinama u današnja vremena (jedno dvaes'tak poslednjih godina, skoo pola mog života)? Možeš da pretpostaviš, bio si i ti svedok...

Margi, hvala ti na sokoljenju, nego, ti se privatno družiš s mikeleom, ubedi ga tamo za tu nacionalnu, pa posle neka i on napravi neku fondaciju, ako hoće da se izdvoji iz društva! Može i da solidarno deli nama koji ga predlažemo!
aleksanadar aleksanadar 20:34 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje


ja sam prošle godine napunio 65!


Знаш ли ти, Микеле, за књигу "Живот почиње у шездесетој"? Па, ти си тек на почетку!



mikele9 mikele9 21:33 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Pa šta ako ste umorni - odmorićete se ako sebi date vreme i prostor za odmor. Pa, u nove radne pobede...


Mikele, je l spremaš ti tu izložbu ili samo bloguješ, BRE?

U pobede i ne samo radne
Margita moja draga, jutros sam ustao u 6 sati, skuvao kafu i seo za štafelaj! Joooooooj koji osećaj!!!! pa slikao sve do 3 sata. Nači, slikam BRE
mikele9 mikele9 21:40 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Ma, nisam, samo mislim da tebe ta vrsta umora nije sustizala u mojim godinama! Znaš li ti kako je to imati starovremske poglede s mojim godinama u današnja vremena (jedno dvaes'tak poslednjih godina, skoo pola mog života)? Možeš da pretpostaviš, bio si i ti svedok...

Margi, hvala ti na sokoljenju, nego, ti se privatno družiš s mikeleom, ubedi ga tamo za tu nacionalnu, pa posle neka i on napravi neku fondaciju, ako hoće da se izdvoji iz društva! Može i da solidarno deli nama koji ga predlažemo!

Sad te razumem Jezivo je i tebi i meni!
A propos fondacije, čekaj da u utorak dobijem na LOTO-u pa ćemo da razgovaramo o solidarnoj deobi
mikele9 mikele9 21:43 16.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Знаш ли ти, Микеле, за књигу "Живот почиње у шездесетој"? Па, ти си тек на почетку!


A to je dakle to! Sve vreme se osećam kao da sam tek rođen
margos margos 01:28 17.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Miškoci
...seo za štafelaj! Joooooooj koji osećaj!!!! pa slikao sve do 3 sata. Nači, slikam BRE

Toooooooo!!!!
Obradova me, čoveče!!! Je l u maju izložba?

starac Fočo
Margi, hvala ti na sokoljenju,


Ma kakva nacionalna penzija - Miško je mlad i perspektivan i on tek treba da prodaje svoja platna po velikim cenama. Nego se nešto ustručava, kao i svaki početnik - posle 40 godina.


mikele9 mikele9 08:42 17.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Toooooooo!!!!
Obradova me, čoveče!!! Je l u maju izložba?

Ostavih sliku samo da ti odgovorim, DA! Biće u maju ali još ne znam tačan datum. Odoh sad da slikam
Ma kakva nacionalna penzija - Miško je mlad i perspektivan i on tek treba da prodaje svoja platna po velikim cenama. Nego se nešto ustručava, kao i svaki početnik - posle 40 godina.

U pravu si, svaki početak je težak, posebno kad si mlad

Hansel Hansel 13:00 17.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

margos
starac Fočo

Moraćeš da mi objasniš ovo, zaboravio sam štivo, ako sam i čitao uopšte (nisam bio neki ljubitelj deseteraca). Pazi da objašnjenje bude nežno. (Ako je ono što nalazim na Vukajliji, a nije izglead zezanje, nije adekvatno.)

Ja sam blizu četrdesete , i kako vreme odmiče, sve mi je bolje!
margos margos 13:24 17.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

pažljivi čitalac
Pazi da objašnjenje bude nežno.

Nema više nežnosti - samo šakom o sto i - na svoje radne zadatke!

Vi'š kako se mlađani Mikele do'vatio štafelaja...
(...a slika tek toliko godinica koliko ih ti sakupi).

Hansel Hansel 13:31 17.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Pa, nego šta nego radim, nego sam si dopustio malo blogoeskapizma...
mikele9 mikele9 17:11 17.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Vi'š kako se mlađani Mikele do'vatio štafelaja...

Ne samo dohvatio, nego navalio da stvara a slike će da budu zainteresantne, da ne kažem zanimljive!
mikele9 mikele9 17:15 17.01.2012

Re: U Novoj bice bolje

Ja sam blizu četrdesete

E dragi moj, ima ti da se načekaš do mladosti
i kako vreme odmiče, sve mi je bolje!

To ti i ka'em
problem_child problem_child 13:38 15.01.2012

Izgleda da je to opsena, varka..

Da li iko čuje drugu/drugoga ili čuje samo sebe ili ne čuje ni samog sebe, nego bujicom koja izleće iz nje/njega zapušava sopstvene rupe a u meni/tebi otvara nove? Opkoljen sam i okupiran bujicama, koje se survavaju u mene sa svih strana. Povodanj (Ivo Andrić: Na Drini ćuprija) valja, nosi svakavo đubre i prljavštinu, otkida deliće moje unutarnje slobode, dubi je ili zatrpava smrdljivim otpadom, ma koliko se ja trudio da budem izvan toga, da se distanciram. Naprosto je nemoguće pobeći od nasilnog i agresivnog ukrštavanja.


Svi smo mi robovi sopstvenih slabosti- upakovani u kalupe civilizovanog sveta prodali smo ličnu slobodu zarad komfora i svakojakih ovozemaljskih "vrednosti" koje smo opet sami uspostavili i izmislili..Iz te situacije nema izlaza: tražili ste- evo vam ga! Čovek definisan kao socijalno biće kod koga više nije stvar volje sa čijim će krugovima da se "ukršta".. Suviše je "rupa" u svima nama: pa sve i da se vratimo u pećine ne bi smo umeli da opstanemo .



mikele9 mikele9 22:25 15.01.2012

Re: Izgleda da je to opsena, varka..

Svi smo mi robovi sopstvenih slabosti- upakovani u kalupe civilizovanog sveta prodali smo ličnu slobodu zarad komfora i svakojakih ovozemaljskih "vrednosti" koje smo opet sami uspostavili i izmislili..Iz te situacije nema izlaza: tražili ste- evo vam ga! Čovek definisan kao socijalno biće kod koga više nije stvar volje sa čijim će krugovima da se "ukršta".. Suviše je "rupa" u svima nama: pa sve i da se vratimo u pećine ne bi smo umeli da opstanemo .

Slažem se s tobom, mada imam utisak da bih se odlično snašao na pustom ostrvu
abrasax abrasax 02:15 16.01.2012

Re: Izgleda da je to opsena, varka..

Slažem se s tobom, mada imam utisak da bih se odlično snašao na pustom ostrvu

javascript:;
A i tamo možeš da promeniš prvobitnu zamisao



Optimista sam bez nade,


Pridružujem se tvojim poštovaocima!

I zato, evo, evo, stiže:)))




mikele9 mikele9 09:38 16.01.2012

Re: Izgleda da je to opsena, varka..

A i tamo možeš da promeniš prvobitnu zamisao

Kad su žene u pitanju, spreman sam na svakakve promene
Pridružujem se tvojim poštovaocima!

I zato, evo, evo, stiže:)))

Hvala ti za ovo prvo, izuzetno mi je drago
A za drugo...šta reći, jedna je Nina Simone pa još:Here Comes The Sun


razmisljam razmisljam 20:09 15.01.2012

О слободи

( а није Olynth )

Freedom is just another word for nothing left to lose

и Крис Кристоферсон



Freedom is a word I rarely use,
Without thinking, m-hmm,
Without thinking, oh yeah.
Of the time, of the time,
When I've been loved.


и Донован



И толико од мене.
Лично, погађаш, више волим другу варијанту.

mikele9 mikele9 22:31 15.01.2012

Re: О слободи

( а није Olynth )

Freedom is just another word for nothing left to loseи Крис Кристоферсон



Freedom is a word I rarely use,
Without thinking, m-hmm,
Without thinking, oh yeah.
Of the time, of the time,
When I've been loved.

и Донован



И толико од мене.
Лично, погађаш, више волим другу варијанту.

Hvala ti Razmišljalice a i bez pogađanja i ja volim drugu varijantu
tasadebeli tasadebeli 10:14 17.01.2012

Хвала за овај блог

"Ситна задовољства су као дисање. То је нешто што је у исти мах неопходно, веома лично и свима заједничко. Дишем само за свој рачун (бојим се да је реч о страховито себичној активности), али сви дишемо и дах нам се меша. Ја ћу, наравно, говорити само о својим задовољствима, будући да сам њихов поклоник, али уз извињење и с надом да ће она наићи и на друге поклонике. Уз претпоставку да су најједноставнији и најинтимнији осећаји истовремено и најуниверзалнији.
...
Код ситних задовољстава лепо је то што човек има право да буде идиот. Али је забрањено да буде глуп.
...
Моја ситна задовољства имају своје краљевство: свакодневицу. У томе је разлика између Луја XIV и мене."

(Речник заљубљеника у ситна задовољства - Ален Шифр)
mikele9 mikele9 12:01 17.01.2012

Re: Хвала за овај блог

"Ситна задовољства су као дисање. То је нешто што је у исти мах неопходно, веома лично и свима заједничко. Дишем само за свој рачун (бојим се да је реч о страховито себичној активности), али сви дишемо и дах нам се меша. Ја ћу, наравно, говорити само о својим задовољствима, будући да сам њихов поклоник, али уз извињење и с надом да ће она наићи и на друге поклонике. Уз претпоставку да су најједноставнији и најинтимнији осећаји истовремено и најуниверзалнији.
...
Код ситних задовољстава лепо је то што човек има право да буде идиот. Али је забрањено да буде глуп.
...
Моја ситна задовољства имају своје краљевство: свакодневицу. У томе је разлика између Луја XIV и мене."

(Речник заљубљеника у ситна задовољства - Ален Шифр)

Taso, hvala tebi za: Хвала за овај блог
Dobro si odabrao deo iz Šifrovog rečnika. Ja često kažem: Živim od danas do danas

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana