Društvo| Sport

Šio im ga Đura..

Drago Kovacevic RSS / 13.01.2012. u 15:52

Ja sam "Zvezdaš" i baš me briga za "Partizan". No, trenutna previranja u tom klubu zanimljiva su jer zorno govore o jadnom stanju u našem fudbalu.

To stanje je proizvod jednog jako organizovanoga nereda.Zaklučak zvuči protivrečno, ali samo prividno. Ako kažemo "organizovanog" onda bi to upućivalo ka redu, a ako kažemo "nered", što će nam onda ono što prema negaciji toga vodi. 

No vratimo se "grobarima"..Na njihovom sajtu danas je objavljeno sledeće saopštenje:

Upravni odbor FK „Partizan“ na današnjoj sednici razrešio je Aleksandra Stanojevića dužnosti Trenera I tima. Odluka je doneta usled povreda Statuta i opštih akata kluba i ugovora o radu izvršenih od strane Aleksandra Stanojevića iznošenjem i podržavanjem iznošenja netačnih podataka o radu kluba. Težina povrede radnih i ugovornih obaveza je takve prirode da je došlo do trajnog i potpunog narušavanja odnosa i saradnje između organa kluba i Aleksandra Stanojevića i njegov rad u FK „Partizan“ više nije moguć.

Svojim izjavama datim javnosti 24. i 26.12.2011. godine, kada je izvršio povredu radnih i ugovornih obaveza, Aleksandar Stanojević je jasno i nedvosmisleno saopštio da „više nije trener FK „Partizan“, čime je ozbiljno ugrozio funkcionisanje kluba. Upravni odbor kluba je doveden u situaciju da u kratkom vremenu pronađe adekvatno rešenje za jedno od najznačajnijih radnih mesta u klubu. Promena Trenera I tima u ovom trenutku nije bila planirana i prouzrokovana je isključivo ponašanjem Aleksandra Stanojevića.

Odmah nakon uvida u izjave Aleksandra Stanojevića Upravni odbor je otpočeo sa intenzivnim aktivnostima na pronalaženju kadrovskog rešenja koje bi obezbedilo ostvarivanje takmičarskih ciljeva kluba. Izjava data jednom od članova Upravnog odbora pre sedam dana od strane Aleksandra Stanojevića da je „promenio odluku“ i da „želi da ostane u klubu“ nije uticala na te aktivnosti, jer nije otklonila posledice i dejstvo izvršenih povreda radnih obaveza.

Upravni odbor je odlučio da za Trenera I tima postavi Avrama Granta, izraelskog stručnjaka, bivšeg trenera engleskih klubova Čelzija, Portsmuta i Vest Hema, više izraelskih klubova, kao i selektora najbolje selekcije te zemlje. Upravni odbor je uveren da će FK „Partizan“ sa Avramom Grantom na čelu struke ostvariti rezultate koji su planirani i očekivani od armije navijača. Nakon sednice Upravnog odbora pristupiće se zaključenju ugovora sa gospodinom Grantom. Visina ugovora će biti usklađena sa realnim mogućnostima kluba, merilima primenjivanim u prethodnoj deceniji i neuporedivo manja od netačnih informacija koje su se pojavile u javnosti.

Dakle, ode Stanoje, mada je pre nedelju dana kad je video da se "istrčao", požurio saopštiti kako ostaje trenerom. Malo su ga "navukli" na to jer je UO mičući Krstajića saopštio da nema ništa protiv Stanoja i da je on baš dobar trener. Današnji "šamar" je tim vrući i bolniji.

Sukob je počeo pre pola godine, kad su Krstajić i Stanoje pokrenuli lavinu. Teško da je to bio njihov autonoman potez, ali su verovatno imali svoju računicu i procenili da su u "kolu" jačem od Đurića i aktelnog upravnog odbora. Stvar je razrešena njihovom prividnom pobedom jer nisu smenjeni, a Đurić i UO isto tako prividno "podvili rep".  I onda su Krstajić i Stanoje jesenji deo prvenstva osvojili sa deset bodova prednosti. Time su praktično potvrdili staru izreku "da svaka sekira sama sebi useče panj o koji će se jednom razbiti".

Kad je video da je prednost od 10 bodova tolika da bez rizika može u obračun i povratak autoriteta, Đurić je odigrao maestralno. Dao je neku izjavu na koju su se kao na "crvenu krpu" zaleteli Krstajić & Stanoje.Preračunali i zaleteli. Džaba podrška navijača, džaba podrška radne zajednice, džaba podrška rezervog pogona u Zemunu - isapo je najjači onaj ko drži kesu. A to je Đurić i njegovi politički pokrovitelji. Ne vide se svi pokrovitelji ali u prvoj liniji je Branko Đurić potpredsednik SPS-a. Nekako, "grobari" ne mogu bez SPS-a, pa to ti je..

I eto. Ode Stanoje, ode Krstajić, otići će još neki, a Đurić ostati jači nego što je ikada bio. Na konferencijama za štampu taj čovek ostavlja vrlo sumoran utisak. Vrlo teško artikuliše ono što hoće kazati. No, kad su kombinacije "iza zastora" u pitanju, mora mu se priznati da je odigrao sjajno. Uz pomoć prijatelja, naravno.

Kao "Zvezdaša" trebalo bi da me veseli ovo što je "grobarima" crkla krava. Ali nema tu mesta za veselje. Pokazuje se sasvim očigledno to da su naši klubovi, dakle i "Zvezda" obična kumova slama gde razni muljatori i muljatorske grupe mogu bez ikakve odgovornosti vrtiti silan novac. Usput, slobodni su, samo ako imaju političku podršku, da se ne pridržavaju nikakvih propisa. To će tako biti sve dok ne postane jasno čije su vlasništvo klubovi. A do toga dana ćemo se načekati. Šiće nam ga i dalje Đura (krojač po vokaciji). Šiti, prodavati i kompenzovati, a da van užeg interesnog kruga niko neće znati o tome ništa. Evo, uskoro će test..zove se - za koliko će biti prodan mlađani Lazar Marković (1994. godište). Ako neko utvrdi, neka javi...



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:11 13.01.2012

.

avram grant.
dve godine u nizu je uspeo da ispadne u drugu ligu. ok, s portsmutom je to bilo i logicno, ako se dobro secam igrali su i finale fa kupa .
sledece godine je uspeo da ispadne sa vest hemom - to je vec blamaza!
taj klub simpatisem odavno(jedan jedini paulo di kanijo).
onaj uspeh s celzijem ne bih ,jer trebao je duzme titulu ali se teri okliznuo.

sto se tice partizana.
iskreno - kad se jedan trener posvadja sa upravom,zatim kaze da ce otici iz kluba kao moralni cin,napravi spansku sapunicu,vrati se nazad kao moralni cin i na kraju dobije otkaz. sta to govori o upravi? a sta o treneru?
usput,skroz neobavezno, ispao je od amatera.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:21 13.01.2012

Re: .

sto se tice partizana.
iskreno - kad se jedan trener posvadja sa upravom,zatim kaze da ce otici iz kluba kao moralni cin,napravi spansku sapunicu,vrati se nazad kao moralni cin i na kraju dobije otkaz. sta to govori o upravi? a sta o treneru?
usput,skroz neobavezno, ispao je od amatera.

Da...slažem se ja...Ali, ne bi toga bilo da ih "neko" nije gurnuo u vatru, a oni ušli verujući da su jači...A ispade Đura jači, ebiga..
NNN NNN 22:36 13.01.2012

Re: .

jedan jedini paulo di kanijo

reanimator reanimator 16:15 13.01.2012

...

ali u prvoj liniji je Branko Đurić potpredsednik SPS-a

Khm..
vladaxy vladaxy 16:36 13.01.2012

Pripreme

Zakazali pripreme u Dubaiju, a trener im je Izraelac. Ako se ne varam radiće pripreme na daljinski
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:47 13.01.2012

Re: Pripreme

vladaxy
Zakazali pripreme u Dubaiju, a trener im je Izraelac. Ako se ne varam radiće pripreme na daljinski

Ma briga Đure za geografiju i etnologiju...
reanimator reanimator 16:47 13.01.2012

...

Dakle, ode Stanoje, mada je pre nedelju dana kad je video da se "istrčao", požurio saopštiti kako ostaje trenerom. Malo su ga "navukli" na to jer je UO mičući Krstajića saopštio da nema ništa protiv Stanoja i da je on baš dobar trener. Današnji "šamar" je tim vrući i bolniji.

Polako, polako..nije to baš tako jednostavno, da se svede na priču "hoću budem trener, neću budem trener". Ima tu i nekih para (sića..300 soma eur) koje se isplaćuju ako otpustiš, a ne isplaćuju se ako se podnese ostavka...da li ostavka može mailom..da li je uopšte bilo maila i sl.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:50 13.01.2012

Re: ...

reanimator
Dakle, ode Stanoje, mada je pre nedelju dana kad je video da se "istrčao", požurio saopštiti kako ostaje trenerom. Malo su ga "navukli" na to jer je UO mičući Krstajića saopštio da nema ništa protiv Stanoja i da je on baš dobar trener. Današnji "šamar" je tim vrući i bolniji.

Polako, polako..nije to baš tako jednostavno, da se svede na priču "hoću budem trener, neću budem trener". Ima tu i nekih para (sića..300 soma eur) koje se isplaćuju ako otpustiš, a ne isplaćuju se ako se podnese ostavka...da li ostavka može mailom..da li je uopšte bilo maila i sl.

Biće onako kako protumače Đura,Ružić i Tole...
Stanoje je poleteo odmah kazati kako podnosi ostavku...Svi smo čuli...
A Đura ga zvao da to ne radi..
aleksandarz92 aleksandarz92 18:17 13.01.2012

Re: ...

Stanoje je poleteo odmah kazati kako podnosi ostavku...Svi smo čuli...

Ne, ja sam čuo da je rek'o da će da podnese ostavku kad se vrati, čast je bitnija od par stotina soma eur... Kad se vratio shvatio je da "čast je čast", ali 300.000 eur...
bluestar bluestar 16:47 13.01.2012

Dominacija



Zeka, Bijeka, Cure i Tole + sankcije i propast Srbije u svakom pogledu = pocetak dominacije drzavnog projekta iz Humske. Pametnom dosta. Ili je mozda ipak legendarni Dzaja kriv za sve probleme i korupciju u srpskom fudbalu? Po sistemu neka visi pedro (Dzaja)....
jedi-knight jedi-knight 16:51 13.01.2012

Besmisleno


U Partizanu se vec duže vreme vodi bitka na dva fronta. Jedan je sportski, otvoreni, javni i drugi mračni, zakulisni, podmukao i na neki način bizaran.
Sve je krenulo dolaskom Nenada Popovića ( ok, nešto ranije, ali nije to sada tema ) na mesto predsednika 2006. godine, odnosno smenjivanjem tadašnjeg sportskog direktora i njegovim postavljanjem na mesto savetnika. Naravno, toga ne bi bilo da ne beše ogromnog pritisaka navijačkih grupa, ali i medija, tako da je ova smena bila na neki način neminovna.
Skupština na kojoj je smenjen Nenad Popović, posle nepunih godinu dana na kestu predsednika, je jasno pokazala ko zapravo vlada FK Partizanom, a događaji koji su usledili, bili su klasična demonstracija sile ( odlasci Bate Mirkovića, Ivana Tomića, Gordana Petrića, usuđujem se da kažem i Slaviše Jokanovića, te blamaža Save Miloševića na izborima za predsednika ).
Nastupila je era uspeha, titula, duplih kruna, pa na kraju i drugi plasman u Ligu šampiona. I ono što je već postalo istorijska činjenica, ono što je "ratom" stečeno ( na terenu ), u miru je izgubljeno ( u kancelarijama ). Umesto da se slavi i jača i dalje, pojavile su se sujete, lične netrpeljivosti, borba za vlast, prisvajanje uspeha, ali i omalovažavanje onih drugih, ma koga ili šta oni predstavljali.
Posle svega, žao mi je što je jedan talentovani trener, ali neiskusni i neverovatno neinteligentni momak, platio cenu, ne samo gubitkom radnog mesta, već i gubitkom kredibiliteta. Ušao je u vodu a da ne zna pliva. Ma šta ušao, skočio je direktno na glavu.

P.S. Drago, iako si Zvezdaš, očigledno da jako dobro poznaješ stanje
Nadam se da se vidimo u junu na kafi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:10 13.01.2012

Re: Besmisleno

P.S. Drago, iako si Zvezdaš, očigledno da jako dobro poznaješ stanje
Nadam se da se vidimo u junu na kafi.

Pozdrav majstore..
Sa zadovoljstvom..
Ovo oko Stanoja si apsolutno u pravu. Čovek može imati neku sportsku viziju i inteligenciju, a da bude neverovatno socijalno neinteligentan. To sam uočio dok je pevao one ružne pesme protiv svoga kolege Prosinečkog.
P.S. Danas je umro Miljan Miljanić koji je bio primer socijalno inteligentnog čoveka. Od njega je mogao da nauči...
jedi-knight jedi-knight 17:28 13.01.2012

Re: Besmisleno

Danas je umro Miljan Miljanić


Madridski AS

i

Marca

Neka mu je laka zemlja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:35 13.01.2012

Re: Besmisleno

jedi-knight
Danas je umro Miljan Miljanić


Madridski AS

i

Marca

Neka mu je laka zemlja.

Neka počiva u miru..
Veliko je to ime i veliki je gubitak.
NNN NNN 22:43 13.01.2012

Re: Besmisleno

blamaža Save Miloševića na izborima za predsednika
Posle toga je jedan moj drug posle 20 godina prestao da ide na JNA.
medjutim92 medjutim92 18:03 13.01.2012

Duga će to borba biti..

Zvanično je Stanojević smenjen jer je prekršio statut. A Upravni odbor je po nekoliko stavki kršio statut cele godine, recimo nisu se sastali u 2011. I šta član UO Raša Babić kaže na to?

"Jesmo, prekršili smo Statut, pa šta?!"

Dalje, po statutu FK, UO mora da ima minimum 12 članova. Sednici na kojoj je smenjen Stanojević a zapošljen Grant prisustvovalo je maksimalno 8 članova. Ispod 50% statutarnog minimalnog broja članova. Što će reći da je legalnost njihove odluke o smeni vrlo diskutabilna.

Da ne davim, ima još nekoliko prilično nezgodnih stavki i pitanja za upravu, ali izaći će to već ovih dana na videlo. Neke stvari oko poslovnih aranžmana Đurića i porodice Mišković (sa starijim otvorio tržni centar u Banjaluci, sa mlađim dovodi igrače uz masne provizije, npr Tejgo i Adija).

Ono što ovde mogu da dodam je ovaj poziv:

Navijači Partizana, svi vi koji volite crno-bele boje i koji se ne mirite sa ovom brukom i sramotom koja nam vodi klub, koja nam je danas, pod okriljem mraka, nanela najveću ljagu od osnivanja našeg voljenog kluba i koja svojim potezima direktno ugrožava budućnost i prosperitet FK Partizan:

Mi, nas 107 vlasnika pretplatnih-sezonskih karata FK Partizan za sezonu 2011/12 vas pozivamo da se sutra (subota, 14.01.2012.) u 14h svi okupimo ispred klupskih prostorija, kod severne tribine našeg stadiona, i da u jednom mirnom i dostojanstvenom protestu protiv onih koji nam uništavaju klub istovremeno podržimo našeg trenera Aleksandra Stanojevića, koji će se na konferenciji za medije obratiti javnosti!

Dođite u što većem broju, jer – HILJADE NAS NE MOGU POHAPSITI!

U Beogradu, dana 13.01.2012.

“CRNO-BELI KLUB 107+”



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:19 13.01.2012

Re: Duga će to borba biti..

Sve mi se čini da je ovo uzalud...
medjutim92 medjutim92 18:22 13.01.2012

Re: Duga će to borba biti..

Nije teško tako nešto prognozirati, pa retko koja borba ovde nije bila uzalud..

Pre očekujem da oni koji drže Đuru naprave kozmetičku promenu i daju navijačima privid pobede, a sve nastave kao i dosad..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:34 13.01.2012

Re: Duga će to borba biti..

Sasvim moguće..No čini mi se da su odustali od kozmetike onoga časa kad su odlučili da se reše Stanoja iako je on reterirao. Ponudio im je "glavu na tacni" ali su mu kazali - "hvala ne treba". A znali su ono što i sada znaju - da to neće biti dobro primljeno...
babmilos babmilos 21:37 13.01.2012

tja

Kao "Zvezdaša" trebalo bi da me veseli ovo što je "grobarima" crkla krava. Ali nema tu mesta za veselje.

Zaista nema. Stanojević je toliko uplašen trener da samo on može da vodi onoliko bolji tim od Zvezde a da postavlja onoliko defanzivnu taktiku. Njegov odlazak je definitivni dokaz da Partizan jako dobro zna šta radi, i da to ume da uradi tako da ne da dinara nikome. Na kraju ovog prvenstva biće i 20 bodova razlike. A ništa manje nije besmisleno postavljati taktiku koju igrači koje imaš ne mogu da isprate. I zato Prosinečki mora da ode, Zvezda je veća od trenera koji trenira ne Zvezdu, nego sebe za Barselonu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:24 14.01.2012

Evo..

Dvesta ljudi na parkingu. Stanoje kukumavči što ne može u prostorije i odgađa konferenciju za utorak. Kaže - imam nešto reći, a nikako da kaže.
Đurić je lakoćom pobedio...
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:38 14.01.2012

Re: Evo..

Drago Kovacevic
Dvesta ljudi na parkingu. Stanoje kukumavči što ne može u prostorije i odgađa konferenciju za utorak. Kaže - imam nešto reći, a nikako da kaže.
Đurić je lakoćom pobedio...


Ako je ovo što prenosi B92 ono što ima da kaže, onda ne bi pomoglo ni da je 2 milijarde ljudi na parkingu, šuplja i prazna predstava.

Nije Đurić pobedio, Đurić nije ni imao nikakvog protivnika.
Stanojević, Krstajić, Đurić, Tole, sve je to više lica istog.
NNN NNN 17:07 14.01.2012

por qué Alejandro?

Dvesta ljudi
I to je mnogo s obzirom koliko ih dolazi na utakmice
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:41 14.01.2012

Re: Evo..

uros_vozdovac
Drago Kovacevic
Dvesta ljudi na parkingu. Stanoje kukumavči što ne može u prostorije i odgađa konferenciju za utorak. Kaže - imam nešto reći, a nikako da kaže.
Đurić je lakoćom pobedio...


Ako je ovo što prenosi B92 ono što ima da kaže, onda ne bi pomoglo ni da je 2 milijarde ljudi na parkingu, šuplja i prazna predstava.

Nije Đurić pobedio, Đurić nije ni imao nikakvog protivnika.
Stanojević, Krstajić, Đurić, Tole, sve je to više lica istog.

U pravu si ti, suštinski...Nego ja se uživeo u ovu pilićarsku igru...
A najverodostojnije zvuči ono - "Bitan je samo Partizan"...
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:31 14.01.2012

Re: Evo..

Drago Kovacevic
Đurić je lakoćom pobedio...


iskreno.
djuric & co su to odradili kao pravi profesionalci.
grant ovoliku razliku ne moze da upropasti sve i da hoce , ali je sigurno zvucno ime . bez obzira sto licno mislio o njemu - drago mi sto takav lik ne trenira zvezdu.
ima odredjena poznastva koja ce sigurno dobro koristiti partizanu ukoliko se dobro iskoriste.

stanojevic & 200 su to odradili traljavo . kao i onomad.

a sve ce se to zaboraviti ukoliko partizan zaigra neki fudbal.

pol skols trol - covek je cudo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:35 14.01.2012

Re: Evo..

stefan.hauzer
Drago Kovacevic
Đurić je lakoćom pobedio...


iskreno.
djuric & co su to odradili kao pravi profesionalci.
grant ovoliku razliku ne moze da upropasti sve i da hoce , ali je sigurno zvucno ime . bez obzira sto licno mislio o njemu - drago mi sto takav lik ne trenira zvezdu.
ima odredjena poznastva koja ce sigurno dobro koristiti partizanu ukoliko se dobro iskoriste.

stanojevic & 200 su to odradili traljavo . kao i onomad.

a sve ce se to zaboraviti ukoliko partizan zaigra neki fudbal.

pol skols trol - covek je cudo!

Ne,pa Đura ga je "svetski" sašio..zaista..Da je doveo nekog domaćeg treenra to bi bilo bez veze..Ovako Grant..ej..igrao finale Lige šampiona...
Ova ekipa koja je ćušnula Stnoja, Krstajića i pre toga Savu Miloševića (mada je Savu sjebao DS jer mu nije rekao da je Partizan "zabran" SPS-a) u našem fudbalu dominira. Oni su čak odabrali sebe najdražeg protivnika pa je to Lukić u Zvezdi. I sa njim se "šatro" svađaju. Kad su uhapsili Đžaju otvoprili su sebi prostor da rade što ih je volja. Lukić je jedan nepismeni turbo - dizelaš, kome kad pruže "crvenu krpu" reaguje kao što su na ovih dana reagoivali Stanoje i Krstajić..Pošto je Đurić Srbin sa one strane Drine ...meni je bilo zanimljivo šta je njegov oslonac. Tamo nikada nije bilo "grobara" da ih možeš na prste jedne ruke prebrojati.Dakle,tamo su "grobari" bili neko ko je jako čudna biljka ili je tu biljku neko uzgajao zato što mu treba. Recimo, Miloš Zekić, Franjo Tuđman,Mirko Marijanović, Borislav Mikelić.. Neka neko nađe petoga..:))
Dakle, Đurić ima jaku pozadinu, ništa on tu nije smislio, i crna je noć..tek "grobarima" sledi značajan period mraka, a i našem fudbalu sasvim izvesno...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:41 14.01.2012

Re: Evo..

stanojevic & 200 su to odradili traljavo . kao i onomad.

Ne, pa kao da navijači i navijačke grupe žive automno. Zamisli policiju koja ih kontroliše (Dačić) a da ih dođe pet hiljada. Pa našta bi ličila ta vlast.
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:08 15.01.2012

Re: Evo..

Drago Kovacevic

Neka neko nađe petoga..:)


Ankica Tudjman
milisav68 milisav68 17:31 17.01.2012

Re: Evo..

Drago Kovacevic
Dvesta ljudi na parkingu. Stanoje kukumavči što ne može u prostorije i odgađa konferenciju za utorak. Kaže - imam nešto reći, a nikako da kaže.
Đurić je lakoćom pobedio...

"Ovo je poslednji put da se obraćam javnosti. Govorim sada jer mi je u subotu Darko Grubor saopštio da je UO kluba doneo odluku da ne mogu da govorim na stadionu. Pitam sada zašto me nisu smenili posle Šamroka i izjava koje sam tada dao jer i one mogu da se podvedu pod kršenje Statuta. Nisu me smenili jer sam govorio istinu“.

Đurić je rekao da moraju dva igrača da dođu, da ga je zvao Marko Mišković i da oni moraju da dođu. Da li je moguće da čovek koji je do juče bio u upravi Zvezde dovodi igrače? Istina, Adiju je doveo Marko Mišković, ja ga nisam doveo i nisam ga želeo. Želeo sam Tejga, ali ne i Adiju. Koji su razlozi zašto je on morao da dođe, a ja ga nisam želeo, to morate da pitate njih. Neka, nema problema što je Mišković iz suprotnog tabora, neka dovede igrače ako su dobri, ko ne želi dobre igrače, ali ne one koji ne žele da budu u službi sistema“.

„Posle moje izjave nakon poraza od Šamroka Branko Ružić, potpredsednik Partizana, i kaže mi: ’Sale, nema potrebe ovolika frka i tenzija, ne vidim razlog za to. Moraš jednu stvar da shvatiš – mi smo četiri godine prvaci, ne moraš toliko da se nerviraš, možda ove godine i ne budemo prvaci, možda to nije u našem interesu’. To je meni rekao Branko Ružić u jednom restoranu u prisustvu Vjetrovića i Krstajića. Kako ja da reagujem na to i šta da kažem kada mi potpredsednik kaže da možda nećemo biti prvaci? Bio sam začuđen i nisam mogao da verujem da mi je potpredsednik kluba to rekao. Nisam želeo da ulazim u dalje priče ko, zašto i zbog čega...“.


link
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:39 18.01.2012

Re: Evo..

meni je taj njegov demagosko-pateticni govor bio bas nekako fuj.

ne kapiram. rece covek lepo nista se nisam pitao . krstajic nista nije radio.
slucaj markes (ili kako god se zove onaj brazilac stoper) -
krstajic je govorio kako se on(krstajic) licno zalaze da on bude doveden, stanojevic prica kako nije zeleo nijednog stranca - cemu?

ovo sa ruzicem je fensi - znate,ove godine mozda nismo prvaci. stanoje iz bunta napipraci deset bodova. a zvezdu svi pustaju i ono...

stanojevic nije rekao nista bitno . kome je isla lova?verujem da nije ni znao.
njegov posao je da bude tu gde je i da cuti. on je to i radio.
medjutim posle samroka je morao da vadi situaciju kod navijaca i pukao je - sva istina.
milisav68 milisav68 12:00 18.01.2012

Re: Evo..

stefan.hauzer

ne kapiram. rece covek lepo nista se nisam pitao . krstajic nista nije radio.
slucaj markes (ili kako god se zove onaj brazilac stoper) -
krstajic je govorio kako se on(krstajic) licno zalaze da on bude doveden, stanojevic prica kako nije zeleo nijednog stranca - cemu?

Pa kad se tako povade izjave iz konteksta, onda pitanje "čemu?", ima smisla, ali to se nije dešavalo baš tako.
Stanojević je rekao da je želeo (u dogovoru sa Krstajićem) da se napravi sistem tako (period od 3 godine), da ekipa bude sastavljena od domaćih igrača (što iz omladinske škole Partizana, što od kupovine nekih igrača iz domaćih klubova, a da se eventualne "rupe" popune sa nekim stranim igračima.
To nije mogao da izvede, jer je uprava bez njihovog znanja prodavala igrače, pa je tako za godinu i po dana kroz klub "prošlo" 28 igrača.
Vrhunac je bio prodaja Savića pred kvalifikacioni meč sa Genkom.
ovo sa ruzicem je fensi - znate,ove godine mozda nismo prvaci.

Heh, izvrćemo malo.
možda ove godine i ne budemo prvaci, možda to nije u našem interesu

Da je rekao da možda ne budemo prvaci, to bi značilo da uprava (Ružić&SPS), "shvata realnost", i da titula nije imperativ, ali da nije u interesu kluba da osvoji titulu, onda se javlja pitanje - pa u čijem je interesu?
Da nije možda u interesu SPS, jer idu izbori pa treba malo dati "igara" i navijačima Zvezde, jer ih ima više....
stanoje iz bunta napipraci deset bodova. a zvezdu svi pustaju i ono..

Pa puštali su i nameštali, koliko su mogli, samo je problem što je razlika izmedju ova dva tima - dve klase.
Partizanu nisu "svirani" penali koji su bili prilično čisti, a Zvezdi često nepostojeći, ili je produžavano vreme utakmice da bi se postigao željeni rezultat.
"Pročešljaj" malo podatke o utakmicama do derbija, kada je ko i kako davao golove.
Pred derbi je razlika bila "samo" -4 boda, što uz pobedu Zvezde vraća razliku na -1.
Šta je bilo na derbiju, jel "sviran" nepostojeći penal, jel nisu dali ekipi Partizana da ode u svlačionicu u poluvremenu, jel su bacani topovski udari oko gola Stojkovića?
Posle su "digli ruke", pa ih je i Vojvodina dobila (realno su bolji Zvezde), pa je tako razlika "narasla" na +10.
Ako je Djurić bio "nezadovoljan" Stanojevićem, zbog ispadanja iz evropskih takmičenja (poraza od Šamroka), zašto ga onda nije smenio, nego sad na +10.

Šta je bilo prošle godine na finalu kupa?
Nisu dali igračima Partizana da se zagrevaju na glvnom terenu, nego su ih poslali na pomoćni, pa su namerno odložili početak utakmice, da se igrači "ohlade".Ako si se ikada bavio sportom onda znaš kako to utiče na motoriku igrača.

Jedino se još u sportu/fudbalu "vrte" velike pare, pa je samim tim interes i ovih na vlasti veći, da se "očešu" o to, Djurić je tu samo piun....a ima nešto i u zemljištu gde mogu/treba da se prave "šoping-molovi".....a gomila zemljišta se vode na oba kluba.....

Partizan je 90-ih "sačuvan" - zahvaljujući Zečeviću, čiji otac je bio visoki funkcioner nekadašnje UDBE....





stefan.hauzer stefan.hauzer 14:29 18.01.2012

Re: Evo..

vidis, meni je to i dalje obicno demagogisanje koje moze da se vidi iz vise uglova - tumacenja , kako god.
nije izasao sa cinjenicama,dokazima i to je fakt.
dobili smo samo jos jedno rekla-kazala.


milisav68 milisav68 15:08 18.01.2012

Re: Evo..

stefan.hauzer
vidis, meni je to i dalje obicno demagogisanje koje moze da se vidi iz vise uglova - tumacenja , kako god.
nije izasao sa cinjenicama,dokazima i to je fakt.
dobili smo samo jos jedno rekla-kazala.

Pa gde ćeš veće činice od toga, da ti podpredsednik kluba i član UO, kaže da ti nije u interesu da uzmeš titulu.
Naveo je čak i svedoke - Krstajića i Vjetrovića.

Druga je stvar što se istražni organi naše države ne mešaju u svoj poso.

Na osnovu samo ove izjave, treba da se pokrene istraga o nameštanju utakmica, a gde su transferi igrača...

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:35 18.01.2012

Re: Evo..

eno, obratio se snajder i to sa ciframa
bez zezanja - smesno je to sto on govori za platu krstajicu , koji je vredeo duplo vise i doneo klubu duplo vise.

ali ovo je i dalje obicno prepucavanje
milisav68 milisav68 15:59 18.01.2012

Re: Evo..

stefan.hauzer
eno, obratio se snajder i to sa ciframa
bez zezanja - smesno je to sto on govori za platu krstajicu , koji je vredeo duplo vise i doneo klubu duplo vise.

ali ovo je i dalje obicno prepucavanje
Ma šnajder slaže kako zine....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:23 18.01.2012

Re: Evo..

stefan.hauzer
eno, obratio se snajder i to sa ciframa
bez zezanja - smesno je to sto on govori za platu krstajicu , koji je vredeo duplo vise i doneo klubu duplo vise.

ali ovo je i dalje obicno prepucavanje

Šnajder je za svoje protivnike ober majstor...Tako ih je "oladio" da je to majstorija. Ali, nije to samo šnajder...Stara je to "ekipa"...Ružić, SPS i društvo..
Stanoje je "nagazio mačijak" i to je skoro sam priznao..Ispao bena što bi kazali u mom rodnom kraju, a Đurić mu je to i kazao..Sve onako, na oko mutav i neartikulisan..
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:03 15.01.2012

Svako dobro!

Dobro jutro Drago i ostala braco Srbi i Hrvati blogeri, sretni vam svi Bozici i sve Nove godine, koliko god ih ima...

Evo sam malo procitao sto si pisao dok me nije bilo, vidio sam i onaj tekst o novoj vlasti u Lijepoj Nasoj...htio sam ti nesto iskomentirati ali ne moze, proslo sedam dana, pa cu ti iskomentirati ovdje... Sto se tice Srba u Hrvatskoj i njihovog polozaja,nadam se da ce se popraviti i da ce se obrisati neke ruzne stvari iz memorija i Srba i Hrvata, sto prije to bolje. Sve sto si napisao o dogovorima Tudjmana i Milosevica si u pravu, kome nije jasno ili se zeli praviti glup, preporucujem knjigu Josipa Boljkovca "Istina mora izaci van...". Jedino s cime se ne slazem u tvom tekstu Drago, je to sto si pokusao izjednaciti politiku koju prema BiH vodi danasnja Hrvatska sa politikom koju vodi danasnja Srbija, odnosno, politiku prema BiH koju vodi Josipovic sa politikom koju vodi Tadic. To se ipak ne moze usporedjivati. Jos od Stipe Mesica hrvatska politika prema BiH je neusporediva sa srbijanskom politikom prema BiH.

A sto se tice ove danasnje teme... sto da ti kazem Vjerujem da pratis dogadjanja u HNL-u, nema Srbija pandane za usporedbu sa Markovicem, Srebricem, Mamicem i Malesom... Iskreno se nadam da ce ih Zeljko Jovanovic razbucati u roku hitno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:52 15.01.2012

Re: Svako dobro!

Dobro jutro Drago i ostala braco Srbi i Hrvati blogeri, sretni vam svi Bozici i sve Nove godine, koliko god ih ima..

Ma gdje si ti...brino sam stvarno..

Ebiga, kod Srba bar ima praznika..Ne može narod kome dođe prije Nova godina od Božića imati dobru orjentaciju..
Ovo oko BIH zaslužuje posebnu raspravu...to je dio ukupne balkanske politike, a SH osovina ti je tu ključna...ebiga..Ali, ići će o tome poseban blog...Bio sam skoro u Sarajevu, pa ću i te utiske prepričati...Ne znam da li si primjetio, ali za dvadeset godina Republike Srpske jedan od primaoca ordena je biskup Komarica. Gledam hrvatske medije i ne daj bože da o tome iko išta piše..ili da je zucnuo...
A što se nogometa tiče, vjeruj mi da je ovdje loše bar kao i u "ljepoj našoj"..
P.S. Jesi vidio kako nam zezaju don Ivana Grubišića...
pozz
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 19:49 15.01.2012

Re: Svako dobro!

Drago Kovacevic
Dobro jutro Drago i ostala braco Srbi i Hrvati blogeri, sretni vam svi Bozici i sve Nove godine, koliko god ih ima..Ma gdje si ti...brino sam stvarno..Ebiga, kod Srba bar ima praznika..Ne može narod kome dođe prije Nova godina od Božića imati dobru orjentaciju..Ovo oko BIH zaslužuje posebnu raspravu...to je dio ukupne balkanske politike, a SH osovina ti je tu ključna...ebiga..Ali, ići će o tome poseban blog...Bio sam skoro u Sarajevu, pa ću i te utiske prepričati...Ne znam da li si primjetio, ali za dvadeset godina Republike Srpske jedan od primaoca ordena je biskup Komarica. Gledam hrvatske medije i ne daj bože da o tome iko išta piše..ili da je zucnuo...A što se nogometa tiče, vjeruj mi da je ovdje loše bar kao i u "ljepoj našoj"..P.S. Jesi vidio kako nam zezaju don Ivana Grubišića...pozz


Ma ovi blagdani me izbace iz sedla svake godine, stalno me svi negdje razvlace ni kriva ni duzna, sreca pa nisam Srbin, umro bi od pustog (pravo)slavlja ! Sto se tice Komarice i Dodika, to je sve ista ekipa... danas sam procitao u "Slobodnoj" osvrt Ivice Ivanisevica na taj ustasko-cetnicko-pravoslavno-katolicki cirkus. A sto se tice nasega Don Ivana, mogu mu, da prostis, samo puVati,smradovi. Drago Pilsel ce za Don Ivana razvaliti na sudu i samoga Ratzingera ako poludi... (Znas li Dragu Pilsela i njegovu zivotnu pricu?)

Nego, o nogometu i fudbalu... kako je govoria sjor Picaferaj: "Triba sve polit' petrojen i uzgat' !"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:25 18.01.2012

Re: Svako dobro!

A sto se tice nasega Don Ivana, mogu mu, da prostis, samo puVati,smradovi.

Dakle, da "punu" Don Ivanu...
Ili šta bi se kod nas reklo..."Mogu ga uvatiti jedino ako se sagnu"..
tasadebeli tasadebeli 11:08 17.01.2012

`Ајмо, Јово, наново?

Kao "Zvezdaša" trebalo bi da me veseli ovo što je "grobarima" crkla krava. Ali nema tu mesta za veselje. Pokazuje se sasvim očigledno to da su naši klubovi, dakle i "Zvezda" obična kumova slama gde razni muljatori i muljatorske grupe mogu bez ikakve odgovornosti vrtiti silan novac.


veseli_dalmatinac
Nego, o nogometu i fudbalu... kako je govoria sjor Picaferaj: "Triba sve polit' petrojen i uzgat' !"


То што ти кажеш, Драго, људски је и тако би требало сви да реагујемо. А са друге стране, одавно већ размишљам као шјор. Чини ми се да је једини начин да се распетља то што видимо у српском фудбалу (имам утисак да ни у осталим бившим републикама није много боље) да се разјури банда и да се почне из почетка, од аматеризма, са новим клубовима и новим приступом, не би ли фудбал постао опет спорт који има душу и који ћу моћи да гледам са интересовањем, а не као да гледам како физички радници претоварују џакове из камиона у камион. Па макар тада заузимали и последње место на ранг листама ФИФА и УЕФА, чији правилници строго забрањују мешање политике у фудбал. (sic!)
Само, нема ко то да разјури. Иста екипа седи и у оним институцијама које би морале да се позабаве тим проблемом. Зато ово о чему говори шјор и о чему ја размишљам спада у оно што називамо утопистичким идејама.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana