Budućnost| Društvo| Gradjanske inicijative| Mediji

Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Filip Mladenović RSS / 16.01.2012. u 02:24

S. O. S. za RTS!


Obraćam Vam se ne samo kao kolegi blogeru, već i kao savetniku za medije u Kabinetu predsednika Republike povodom pretećeg bankrota RTS-a.
Zbog drastičnog pada naplativosti RTV pretplate, Javni medijski servis Srbije iz meseca u mesec tone u sve težu finansijsku situaciju, koja zahteva HITNO razrešenje.

Kao jedan od kritičara aktuelnog generalnog direktora RTS-a smatram da imam moralno pravo da od Vas tražim pomoć za spas našeg Javnog medijskog servisa. Takodje, ovaj apel ispisujem motivisan profesionalnom odgovornošću. Već 17 godina sam honorarni saradnik RTS-a/Radio Beograda i do sada sam lepo saradjivao sa velikim brojem koleginica i kolega novinara, ton majstora, montažera, organizatora programa... Većina stalno zaposlenih i honoraraca u Javnom medijskom servisu Srbije vredno, odgovorno i korektno radi svoje poslove, za mesečnu platu ili honorar izmedju 20 i 40 hiljada dinara. Svi oni od nedavno sa velikom zebnjom dočekuju svaki prvi u mesecu. Zbog već pomenutog velikog pada u naplati RTV pretplate, najpre je počelo kašnjenje isplate honorara, pa naknada za prevoz, a od prošlog meseca i plata.

Bojim se da se mučne scene, koje trenutno gledamo u slučaju štrajka zaposlenih na TV AVALA, ne ponove uskoro u mnogo drastičnijem obliku na RTS-u. Ukoliko se HITNO ne pomogne Javnom medijskom servisu Srbije, već u martu može doći do najgoreg ishoda.

Kako se može pomoći RTS-u? Predlažem da se poreske dažbine na plate i honorare, tj. doprinosi za penziono i zdravstveno osiguranje, do donošenja novog Zakona o radiodufuziji, podmiruju ili iz prihoda RRA (koja je inače i zadužena da sprovodi Zakon o radiodifuziji, tj. odredbe vezane za Javni medijski servis Srbije) ili iz budžetskih rezervi, na osnovu odluke aktuelne Vlade Republike Srbije.
Ovim potezom bi se do donošenja novog Zakona o radiodifuziji (koji bi obezbedio nov, pouzdaniji i stabilniji izvor finansiranja RTS-a) sprečilo dalje ekonomsko propadanje i izbegao najgori scenario - prekid emitovanja programa i generalni štrajk zaposlenih.

Naravno, podrazumeva se da se u okviru RTS-a već sprovode mere štednje, uključujući i pripreme socijalnog programa za višak zaposlenih. Takodje, honorarci, uprkos kašnjenju u isplati honorara, i dalje profesionalno obavljaju svoje poslove.
U nadi da ćete uvažiti povode i razloge ovog apela, pozdravljam Vas latinskom sentencom DIXI ET SALVAVI ANIMAM MEAM!


U Beogradu, 16. januara 2012.                                                       Filip Mladenović

P.S. Tokom pisanja mučile su me dve dileme. Najpre, da li da ovo privatno pismo, upućeno Vama, učinim javnim? A zatim, kada ga već objavljujem na blogu, da li da omogućim opciju komentarisanja? Kao bloger sa bogatim iskustvom znam da će se pojedini blogeri, poput stršljena, okomiti na zakonsku obavezu plaćanja RTV pretplate i da u svojim zluradim komentarima od drveta neće videti šumu: stalno zaposlene i honorarce RTS-a, koji od svojih plata i honorara izdržavaju decu, plaćaju struju i kiriju, imaju penziono i zdravstveno osiguranje....
Na kraju je prevladalo moje novinarsko, slobodoumno uverenje da samo u otvorenoj razmeni mišljenja i konkurenciji ideja ovoj zemlji i svima nama može biti lakše, bolje i sigurnije.

Atačmenti



Komentari (276)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 02:50 16.01.2012

Kolaj rabota


RTS ima preko 5000 ljudi koji ištu pare. Što stalno zaposlenih (među kojima i nekoliko stotina onih koji uipšte ne dolaze na posao, uz punu saglasnost šefova na svim nivoima), što "stalnih honoraraca" (kategorija uvedena da se radi protivzakonito - mulja, krade, laže, obećava...), što ostalih.

RTS bi mogao i morao normalno da funkcioniše sa 800-1000 zaposlenih.

Naravno, prethodno bi trebalo zadovoljiti nekakve uslove:

1. Da svaki zaposleni na RTS zna da radi posao za koji je zaposlen. I to ne da ga zna na nivou komunističke državne televizije od pre 25 godina kada te na RTS došao - nego da zna da radi danas, sa današnjom tehnologijom rada.

2. Da se radni učinak svakog zaposlenog na RTS normira i meri. Ako može na BBC - može i na RTS.

3. Da svaki zaposleni na RTS odgovara svom nadređenom u organizacijskoj strukturi. SAMO svom nadređenom, ne i kojekakvim gilipterima iz RTS-a kojima je jedini posao da mute, vršljaju, podmeću. A ne ni stranačkim gaulajterima koji su u RTS postavljeni da se slučajno ne desi da se posao radi organizovano.

4. Da se svakom zaposlenom na RTS kojem je RTS na bilo koji nalin poslužio za ostvarivanje privatnih interesa (od uzimanja para za gostovanje u jutarnjem programu, preko 'ja tebi slikam svastiku a ti meni zaposliš bratanca', do 'kad ste u Niš priznaju se samo hotel Taj-i-taj i restoran Taj-i-taj" itd) uruči trenutni otkaz.

5. Da se prestane sa uređivanjem informativnog programa iz kancelarija bahatih gebelščića (Jasmine, Krleta i Šapera) i da se RTS-u vrati mogućnost samostalnog mišljenja i imanja stava.

Vrlo jednostavno (ne kažem da nije bolno ali je jednostavno).

Naravno da neće proći.

A apsurd je da ti, koji o televiziji i menadžmentu znaš koliko i ja o sintezi alifatičnih polianhidrida, apeluješ na Krleta, poslušnika političara kojem je do promene i poštene televizije stalo koliko i Kim Džong Unu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:00 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Kao član NUNS-a i kao čovek sa elementarnim osećajem solidarnosti, pažljivo pratim šta se dešava sa koleginicama i kolegama koji štrajkuju na TV AVALA!
Takodje, znam "u dušu" moje koleginice i kolege u Radio Beogradu, koji vredno rade, vole svoj posao, i žive od te platice od oko 30 hiljada dinara.

Naravno da u RTS-u ima viška zaposlenih, naravno da se mulja, naravno da ima i onih koji primaju platu a ne zaslužuju je... Ali, moj apel je epilog profesionalne odgovornosti i kolegijalne solidarnosti sa svima onima vrednima, poštenima, radnima... u RTS-u. A takvi su, ipak, VEĆINA!

Stavite se u kožu onih koji žive od te platice, koji izdržavaju svoje porodice, u situaciji kada se čini da sve ide dodjavola.
schweppes92 schweppes92 03:32 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

KRKAR: A apsurd je da ti, koji o televiziji i menadžmentu znaš koliko i ja o sintezi alifatičnih polianhidrida, apeluješ na Krleta, poslušnika političara kojem je do promene i poštene televizije stalo koliko i Kim Džong Unu.


Krkare, sad sam tek skapirao da si ti zapravo Tomina svastika, maskirana u blogera.
Krstić (dakle - dr) Nebojša Medijski
krkar krkar 03:38 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Kao član NUNS-a i kao čovek sa elementarnim osećajem solidarnosti, pažljivo pratim šta se dešava sa koleginicama i kolegama koji štrajkuju na TV AVALA!


Zaposleni na TV Avala su u najvećoj meri teški diletanti koje niko sa elementarnim poznavanjem televizije ne bi nikada zaposlio.

Oni štrajkuju 20 dana, imaju u rukama kamere, studija, montaže, režije... a o svom štrajku obaveštavaju vaskoliki svet - faksom i mejlom!!!

Mnogi od tih sa Avale isti tretman i zajeb za 5-6-8 plata doživeli su već na rahmetli YU Info. Poučeni takvim iskustvom - i dalje se isto ponašaju.

Na Avali nema nikog ko u profesionalnom smislu zaslužuje podršku sa strane. Ne govorim o običnoj ljudskoj empatiji, o osećanju mučnine da neko nema svom detetu da kupi hranu... Ali to osećanje gajim jednako u slučaju Avale kao i u slučaju desetina i stotina drugih firmi u istoj situaciji.

Kad su onomad oružari Zastave izašli da štrajkuju (nije bitno sada jesu li zahtevi bili opravdani ili ne) nosili su transparente Mi ne proizvodimo vekne nego oružje. Nakon čega su se o'ma' našle nekakve pare. Avaldžije ne umeju da štrajkuju televizijski a tvrde da su televizija.

Ma nemojte!
Unfuckable Unfuckable 08:24 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Naravno da u RTS-u ima viška zaposlenih, naravno da se mulja, naravno da ima i onih koji primaju platu a ne zaslužuju je...


pa izvini, ali ko bi u svetlu takvih činjenica (koje i sam potvrđuješ) požurio da toj i takvoj televiziji plati tv pretplatu?

Hajde budi malo "kolegijalan i solidaran" i stavi se u kožu ostatka Srbije koji (uglavnom) vredno radi a (isto tako uglavnom) ne dobija platu i veoma teško spaja kraj sa krajem, i koji je - hajde i to da kažem - ap so lut na većina
sevarlica sevarlica 08:52 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Filip Mladenović
Kao član NUNS-a i kao čovek sa elementarnim osećajem solidarnosti, pažljivo pratim šta se dešava sa koleginicama i kolegama koji štrajkuju na TV AVALA!
Takodje, znam "u dušu" moje koleginice i kolege u Radio Beogradu, koji vredno rade, vole svoj posao, i žive od te platice od oko 30 hiljada dinara.

Naravno da u RTS-u ima viška zaposlenih, naravno da se mulja, naravno da ima i onih koji primaju platu a ne zaslužuju je... Ali, moj apel je epilog profesionalne odgovornosti i kolegijalne solidarnosti sa svima onima vrednima, poštenima, radnima... u RTS-u. A takvi su, ipak, VEĆINA!

Stavite se u kožu onih koji žive od te platice, koji izdržavaju svoje porodice, u situaciji kada se čini da sve ide dodjavola.


Ako ste većina probajte da se rešite te manjine, inicirajte sistematizaciju od strane revizora, ali mu podnesite samo stručne spreme i radna mesta, bez imena i prezimena :)
Znate šta će se desiti? Ostaće bez posla baš ti vredni i pošteni a ljigavcima će biti još bolje.
tsunade tsunade 09:21 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Predlažem da se poreske dažbine na plate i honorare, tj. doprinosi za penziono i zdravstveno osiguranje, do donošenja novog Zakona o radiodufuziji, podmiruju ili iz prihoda RRA (koja je inače i zadužena da sprovodi Zakon o radiodifuziji, tj. odredbe vezane za Javni medijski servis Srbije) ili iz budžetskih rezervi, na osnovu odluke aktuelne Vlade Republike Srbije.


koliki su prihodi RRA?
kolike su budzetske rezerve?

tsunade tsunade 09:21 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

milisav68 milisav68 10:24 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Filip Mladenović

Stavite se u kožu onih koji žive od te platice, koji izdržavaju svoje porodice, u situaciji kada se čini da sve ide dodjavola.

Kad se već pominje platica i porodica.

Dečji dodatak za oktobar 2011. godine iznosi 2.221,30 dinara
Cenzus za ostvarivanje tog prava iznosi 7.015,76 dinara

arvinkamberi arvinkamberi 11:14 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

1. Da svaki zaposleni na RTS zna da radi posao za koji je zaposlen. I to ne da ga zna na nivou komunističke državne televizije od pre 25 godina kada te na RTS došao - nego da zna da radi danas, sa današnjom tehnologijom rada.


Aspolutno ste u pravu!!! Najveci, ali stvarno najveci problem te i takve televizije je upravo tehnoloska i kreativna arogancija & nepismenost. Ako cemo pravo tehnoloska unapredjenja i organizacija savremenih televizija umanjuje kostanje njihovog poslovanja za skoro polovinu. Suludo je objasnjavati koliko su se produkcijska, postprodukcijska i emisiona tehnikla odmakli u poslednje dve decenije.

Reditelji koji rade kao realizatori a mehanicari kao reditelji TV prenosa i serijala. Resenje se nalazi verovatno na nastavku vase liste ali je i ova tacka krucijalna.
krkar krkar 11:48 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Najveci, ali stvarno najveci problem te i takve televizije je upravo tehnoloska i kreativna arogancija & nepismenost.


Kad je RTS uvodio (kupio za skupe pare) integrisani sistem upravljanja TV programom (softver koji omogućava da se sve menja u realnom vremenu po nivoima ovlašćenja korisnika, po kojem npr. nova vest koja je upravo stigla može istog trenutka da se ubaci u košuljicu, idiot itd.) - zahtev iz RTS-a proizvođaču sistema bio je da se prilagodi RTS-ovoj organizaciji: da nešto može da se štampa, pa u štampanoj formi odnese dva sprata iznad na odobrenje...

RTS je u sadašnjem obliku nepopravljiv. Jedino tehnološki opravdano bilo bi ga ukinuti, zamrznuti frekvenciju na 12-18 meseci i pokrenuti ga od nule. Pritom SVE zaposlene otpustiti, napraviti novu sistematizaciju prema tehnološkim zahtevima i mogućnostima televizije i onda prema njoj objaviti konkurs.

Kad može država isto da planira sa JAT-om - što ne bi mogla i sa RTS-om?
reanimator reanimator 11:58 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Pritom SVE zaposlene otpustiti

Ostaviti samo Radu iz Beogradske hronike..čisto da Sladja crkne od muke i Strajnića, da imamo koga da peglamo kad sledeći put krtenemo u osvajanje RTSa!
PS
I Natašu Miljković...trebaće nam taoci
Hansel Hansel 12:05 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Unfuckable
pa izvini, ali ko bi u svetlu takvih činjenica (koje i sam potvrđuješ) požurio da toj i takvoj televiziji plati tv pretplatu?
Hajde budi malo "kolegijalan i solidaran" i stavi se u kožu ostatka Srbije koji (uglavnom) vredno radi a (isto tako uglavnom) ne dobija platu i veoma teško spaja kraj sa krajem, i koji je - hajde i to da kažem - ap so lut na većina

Sve je ovo OK (dao sam i preporuku), ali tebi beše smešna i besmislena kritika Tijanića i uređivačke politike RTS-a (generalno, ne samo moja ili ne znam čija)? Izvini, samo se sećam...
antioksidant antioksidant 12:11 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

I Natašu Miljković...trebaće nam taoci

samo te gledam
reanimator reanimator 12:21 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

samo te gledam

Vredi pokušati...žtrve se često vežu za otmičare
arvinkamberi arvinkamberi 12:57 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

I eto preporuke!

Nego mislim da je najveci problem upravo, kako to saopstiti zaposlenima.
A i ti koji bi im urucili otkaze, nisu bas najvestiji da im objasne kako bi izgledala ta racionalizacija, zasto ostaju bez posla i kakva vrsta dokvalifikacija i obrazovanja im treba da zadrze svoj posao ili da ga na sledecem konkursu ponovo dobiju.
Sve stoji u staha od socijalnih nemira zbog otkaza, umesto da se bojimo toga sto ljudi ne zele da uce nove tehnologije, da se usavrsavaju, upadaju u apatiju a na sve probleme gledaju kao jedino resive uz pomoc politike, sluzbi ili nekakvih 'centara moci'
Jukie Jukie 14:58 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

krkar
Jedino tehnološki opravdano bilo bi ga ukinuti, zamrznuti frekvenciju na 12-18 meseci i pokrenuti ga od nule. Pritom SVE zaposlene otpustiti, napraviti novu sistematizaciju prema tehnološkim zahtevima i mogućnostima televizije i onda prema njoj objaviti konkurs.

Hoću ja da budem urednik Opstanka
krkar krkar 15:04 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Hoću ja da budem urednik Opstanka


Za to je biologija najmanje bitna i potrebna.

Potrebno je da znaš da postaviš tehnološki plan svih snimanja, u kući i eksternih, izračunaš produkcijske zahteve, potrebna sredstva, angažovanje ljudstva, termin plan, angažovanje tehničkih resursa, budžet...

I onda da ti to Filip sve proveri i odobri ako je u skladu sa usvojenim budžetom i još koječime
aleks-black aleks-black 16:03 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

Ja bih to otprilike ovako koncipirao:

- od 19 do 19:15 Slagalica
- u međuvremenu ovaj rad:
alselone alselone 16:07 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

+ Memedovic
Unfuckable Unfuckable 19:37 16.01.2012

Re: izvini na sećanju

Sve je ovo OK (dao sam i preporuku), ali tebi beše smešna i besmislena kritika Tijanića i uređivačke politike RTS-a (generalno, ne samo moja ili ne znam čija)? Izvini, samo se sećam...


Naravno da je kritika Tijanića smešna i besmislena u onom "nabudženom" kontekstu kog se i ti i ja vrlo dobro sećamo i gde je smisao bloga prevashodno u tome da se malo galami i viče "ua" - tako karakteristično za ldp aktiviste tog vremena. I patetično, dakako.
Što se tiče tkzv "uređivačke politike" - nešto se ne sećam da sam je bilo gde u komentaru spomenuo?

Dakle (ponoviću za sve sa slabijom koncentracijom) - Tijanića treba (ako se već to želi, jelte) "sačekati" na nečemu boljem nego što je tupava "48 sati svadba".
A i mene.
Mada svakako - hvala (i izvini) na sećanju.
Hansel Hansel 20:32 16.01.2012

Re: izvini na sećanju

I tebi hvala što si zaboravio da mislim na ovo, mada ni o tome verovatno nisi imao bolje mišljenje . A da ti pamtim neke pokušaje ishitrenih obesmišljavanja, pamtim.

Blog koji si linkovao nisam ni čitao, svi su mi komentari, kaže i mašina, novi.
marsupilami_zp marsupilami_zp 20:39 16.01.2012

Re: Kolaj rabota

aleks-black
Ja bih to otprilike ovako koncipirao:

- od 19 do 19:15 Slagalica
- u međuvremenu ovaj rad:



Svaka čast na ideji! Samo mislim da bi i sa takvom programskom šemom na RTS-u ostalo 5000 sirotih zaposlenih, a mi rasipnici koji tih 500din trošimo na internet mesto na svoju decu bi smo morali da plaćamo još veću pretplatu!

Zato te Krle ko Boga molim da pustiš da se RTS napokon ugasi, da je ne bismo opet palili, a Slagalica će već naći svoje mesto na nekoj od komercijalnih televizija, kao i ona "većina koja savesno obavlja svoj posao"...
Unfuckable Unfuckable 20:57 16.01.2012

Re: izvini na sećanju

da mislim na ovo, mada ni o tome verovatno nisi imao bolje mišljenje . A da ti pamtim neke pokušaje ishitrenih obesmišljavanja, pamtim.

Pa eto, i to je sasvim korektan i ilustrativan link... ako neko uopšte ima ideju da "nahvata" Našeg Sašicu, naravno tj ako sve to opet nije bila samo još jedna "živmitodor..." akrobacija, na šta je (iskreno) ličilo:

dakle, ako ćemo već o (kako ti lepo ali malo ishitreno reče) obesmišljavanju svih tih Priča o Tijaniću - tamo sam sasvim jasno ukazao na mogući pravac, kao i na Osobu koja bi to mogla (pre svih ili u sadejstvu) da izvede
(dodatni začin celom dešavanju daje i podatak da je upravo u to vreme ta Osoba vrlo jasno podigla glas na Našeg Sašicu, ali to je izgleda svim "medijskim poslenicima" ovde prisutnim nekako, jebiga, promaklo),
s tim što je (razumem sasvim) ipak daleko lakše i atraktivnije tuliti o bahatosti i drugim moralnim vrednostima, uređivačkoj politici i sličnim glupostima nego o sasvim izvesnom i vrlo verovatnom - kriminalu.
I posle svega toga logično je pitanje ko je tu i šta zaista obesmislio, i da li je uopšte moguće popriličnu gomilu besmislica - dodatno obesmisliti?
Hansel Hansel 22:16 16.01.2012

Re: izvini na sećanju

Hehe, pa i tamo sam valjda objasnio (sada nisam ponovo čitao, a ne sećam se na kog si to spasitelja ukazao, na osnovu sada napisanog samo nagađam) da možemo da pišemo o onome što nam je dostupno, a kriminal se gotovo sasvim eksplicitno čita iz ponašanja o kome sam pisao. Ali ti si i tada radije pokušao da skreneš priču s Tijanića na izvesnu gospođu koja mu je imovinsku kartu tražila (OK, i ona je verovatno legitimna tema za analizu - koliko se sećam, imaš autorsku opciju, možeš da pišeš o svakom kriminalu za koji znaš).

Ćutati o takvom ponašanju znači pristajati na njega. Pošto niko drugi nije govorio, ja sam rekao kako sam tada znao i umeo. A na velike skribo-bravure poput tvojih ne pretendujem! Dovoljna mi je suština, i mislim da je ipak nisam ispustio ma šta ti bravurozno rekao.

I još nešto - mislim da je poznato svima koji prate moj rad i zalaganje da se skoro nikad ne upuštam u ad hominem raspravu, ali na evidentne kontradikcije prosto moram da reagujem. A katkad si kontradiktoran. Evidentno i evidentirano.
palilula92 palilula92 03:01 16.01.2012

apel je

ovaj apel je vise za savetnika za finansije, to nije Dr. Krletov fah. Krkarov komentar je upucen na odgovarajucu (Krletovu) adresu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:09 16.01.2012

Re: apel je

palilula92
ovaj apel je vise za savetnika za finansije, to nije Dr. Krletov fah. Krkarov komentar je upucen na odgovarajucu (Krletovu) adresu.


Najveću obavezu ima RRA, koja nije uspela da obezbedi, tj. omogući primenu Zakona o radiodifuziji, a potom Vlada.

To je isto kao kada bi Direkcija za javni prevoz ostavila GSP bez dovolnjo novca, a GSP je u obavezi da prevozi gradjanke i gradjane Beograda. I pošto se to dešava, onda grad Beograd finansijski pomaže GSP iz svog budžeta!
krkar krkar 03:47 16.01.2012

Re: apel je

Najveću obavezu ima RRA, koja nije uspela da obezbedi, tj. omogući primenu Zakona o radiodifuziji, a potom Vlada.


...koja nije želela da sprovodi zakon.

Ne želi ni danas. RRA je jedna od sramotnijih institucija ove sramotno bahate države.

To je isto kao kada bi Direkcija za javni prevoz ostavila GSP bez dovolnjo novca, a GSP je u obavezi da prevozi gradjanke i gradjane Beograda. I pošto se to dešava, onda grad Beograd finansijski pomaže GSP iz svog budžeta!


To je isto kao da GSP na svaki autobus zaposli po 9 vozača (od toga u proseku 2 slepa, 2 bez ruke i 1 od 74 godine), 6 konduktera, 5 mehaničara, 3 vulkanizera, 1 lekara, 1 zavarivača, 1 portira, 1 balerinu, 1 PR menadžera, 1 advokata, 2 potkivača, 1 šnajdera, 2 pevaljke i 1 reprofotografa... i da onda traže pare jer ne mogu od prodaje karata da namaknu za plate.

Stvarno si, Filipe, drugi Muhamed Junus.
alselone alselone 08:20 16.01.2012

Re: apel je

krkar

Filip Mladenović


Kakva blogoposlastica.
tsunade tsunade 09:07 16.01.2012

Re: apel je

Kakva blogoposlastica.


pa bukvalno.
buba_truba buba_truba 10:01 16.01.2012

Re: apel je

tsunade
Kakva blogoposlastica.


pa bukvalno.

Meni ove Filipove "poslastice" više uopšte nisu smešne.
krkar krkar 11:39 16.01.2012

Re: apel je

Kakva blogoposlastica.


Bogme ti je lik sasvim u skladu sa komentatrima - odiše inteligencijom i znanjem
nsarski nsarski 13:03 16.01.2012

Re: apel je

Bogme ti je lik sasvim u skladu sa komentatrima - odiše inteligencijom i znanjem


Jedino sto je taj lik briljantan satiricar koji se kandidovao (?) za predsednika US.
Colbert for President: A Run or a Comedy Riff?

Ako ga nisi pratio, zabavilo bi te i koristilo bi da proucis njegov lik i delo, veruj mi.
maksa83 maksa83 13:11 16.01.2012

Re: apel je

Jedino sto je taj lik briljantan satiricar koji se kandidovao (?) za predsednika US.
Colbert for President: A Run or a Comedy Riff?

Baška što su po njemu trebali da nazovu jedan most u Mađarskoj, ali su se Mađari poigrali sa izbornom voljom i poništili rezultate sopstvenog konkursa za ime.
krkar krkar 13:38 16.01.2012

Re: apel je

Ako ga nisi pratio, zabavilo bi te i koristilo bi da proucis njegov lik i delo, veruj mi.


Bogme ga nisam prepoznao sa onim 3D naočarima. Inače sam fan.

Domene, domene!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:45 17.01.2012

Re: apel je

To je isto kao da GSP na svaki autobus zaposli po 9 vozača (od toga u proseku 2 slepa, 2 bez ruke i 1 od 74 godine), 6 konduktera, 5 mehaničara, 3 vulkanizera, 1 lekara, 1 zavarivača, 1 portira, 1 balerinu, 1 PR menadžera, 1 advokata, 2 potkivača, 1 šnajdera, 2 pevaljke i 1 reprofotografa... i da onda traže pare jer ne mogu od prodaje karata da namaknu za plate.

tyson tyson 05:42 16.01.2012

U potrazi za Dulčinejom


1.) Ovaj blog se već pretvorio u okršaj dva pretendenta na direktorsku poziciju u RTS, i zanimljivo je pozicioniranje oba kandidata - jedan nastupa sa pozicije tehnokrate, kapitaliste-čvrstorukaša i libertarijanca (mala vlada - mali uticaj države ), dok je drugi populista-levičar, idealista, aktivista, brižno empatičan prema 'kolegama i kolegnicama, profesionalcima koji iz ljubavi rade svoj posao za male pare', i naravno zagovornik snažne finansijske podrške države RTSu.

2.) Filipe, ovim pismom se obraćaš pogrešnoj osobi; Krstić je predsednički savetnik za PR, medijske nastupe, a ne za rukovođenje medijima. Predsednik i onako nema nadležnosti da se bavi uređivanjem poslovanja RTS; on ima neformalnu moć, tu ćemo se složiti, ali onda je trebalo pismo uputiti direktno predsedniku a ne nekom njegovom relativno nevažnom pomoćniku.

šta da kažem, srećno. Preuređenje organizacije rada RTS je zajebana stvar, iz više razloga.



blogovatelj blogovatelj 06:18 16.01.2012

Re: U potrazi za Dulčinejom

dok je drugi populista-levičar, idealista, aktivista,



Ma sta ti - populista, levicar...
Filip je revolucionar.
krkar krkar 14:22 16.01.2012

Re: U potrazi za Dulčinejom

Ovaj blog se već pretvorio u okršaj dva pretendenta na direktorsku poziciju u RTS


Koliko sam puta već na blogu napisao - a sad moram opet:

Radije bih proveo 3 godine u zatvoru nego 3 godine u državnoj/javnoj/društvenoj firmi

Radio sam onomad 2 godine u državnoj firmi i otad isključivo u stranim privatnim firmama, firmama kotiranim na berzi i sopstvenoj firmi. I mnogo sam mator i mnogo veliki drkaxhija da bih to menjao bez jako dobrog razloga.

U slučaju RTS-a ne vidim kako bi moglo da bude razloga. Da me plate koliko to vredi - ne mogu (reorganizacija RTS-a vredi najmanje nekoliko miliona €) a da radim za njihovu platu i slavu - nisam zainteresovan.

Ostaje Filip.

antioksidant antioksidant 14:27 16.01.2012

Re: U potrazi za Dulčinejom


Ostaje Filip.

Филипе, честитам
(остала је још ситница у виду смене Тијанића)
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 07:29 16.01.2012

Nije Tijanic prorok

Ne slusas sta Tijanic govori. Razumem, ali mislim da gresis. Tu skoro je objasnio kako ce jednog dana funkcionisati RTS - isto kao sve svetske TV kuce. Umesto redakcije za decji program par menadzera koji ce pregledati ponudu stranih programa za decu i otkupljivati u paketu, naravno one koji najmanje kostaju. Umesto obrazovne redakcije jos par menadzera (a mozda i oni za decje emisije, jeftinije je) da rade isto to. I tako...dva voditelja za jutarnji program osim nedelje, jedan za prepodnevni, dva za dnevnike...zivi bili, Krkar je jos i optimista kada prognozira da ce biti 400 zaposlenih. Slobodno prepolovi broj.
tyson tyson 08:09 16.01.2012

Re: Nije Tijanic prorok

Umesto redakcije za decji program par menadzera koji ce pregledati ponudu stranih programa za decu i otkupljivati u paketu

A što je strano to je, jel' da, loše.

naravno one koji najmanje kostaju

Otkud znaš?

zadnjapetoletka zadnjapetoletka 08:56 16.01.2012

Re: Nije Tijanic prorok

A što je strano to je, jel' da, loše.

Kako za koga. Za zaposlene u postojecim redakcijama mnooogo lose.

Otkud znaš?

Ne znam. Po tome kako ti decji programi izgledaju pretpostavljam da ne kostaju mnogo. Tek toliko da se kupe dovoljne kolicine kečapa, pekmeza i slicnih mazalica pa da se posipaju po deci. Otprilike to je sve sto se desava i vidi u tim decjim emisijama.
Jukie Jukie 10:44 16.01.2012

Re: Nije Tijanic prorok

A koji su to strani programi za decu? RTS već pušta subotom i nedeljom crtane sa Dizni kanala.

Meni je zanimljivo što recimo HRT (kao državna televizija) nema ni jednu emisiju tipa Kockice, ili bilo šta gde deca učestvuju u smislu glumaca. Imaju emisiju tipa Jutarnjeg programa gde dovode decu kao goste u studio da pričaju o projektu koji je njihova škola uradila, i imaju edukativno-igranu emisiju gde odrasli glumci i crtani likovi igraju sve uloge. Sve ostalo je strani igrani serijski program za decu (ogromne količine dece detektiva).
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:57 16.01.2012

Bogu božje, a...

Filip Mladenović
Predlažem da se poreske dažbine na plate i honorare, tj. doprinosi za penziono i zdravstveno osiguranje, do donošenja novog Zakona o radiodufuziji, podmiruju ili iz prihoda RRA (koja je inače i zadužena da sprovodi Zakon o radiodifuziji, tj. odredbe vezane za Javni medijski servis Srbije) ili iz budžetskih rezervi, na osnovu odluke aktuelne Vlade Republike Srbije.


Božemeoprosti, nisu novinari sveštenici, a ni RTS nije SPC, pa da im svi ostali građni Srbije, mahom siromašni, uplaćuju za penzije.
tyson tyson 09:11 16.01.2012

Re: Bogu božje, a...

Božemeoprosti, nisu novinari sveštenici, a ni RTS nije SPC, pa da im svi ostali građni Srbije, mahom siromašni, uplaćuju za penzije.

Pa "ostali građni Srbije, mahom siromašni" uplaćuju svima za penzije već iha-ha, od kako je penzioni fond volšebno i naprasno ispražnjen u vreme vladavine SPS. Dobar deo para za penzije dolazi direktno iz budžeta (a koji se opet dobrim delom puni naplatom poreza i ostalih dažbina građanima Srbije, mahom siromašnim).

Deficit u penzionom fondu, pored velike javne potrošnje, rutinski razvaljuje srpski budžet.

Tako da možda ipak ne krivimo sveštenike i SPC za siromaštvo plebsa i budžetski deficit. Nije lepo, a i malo vuče na zlu nameru.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:38 16.01.2012

Re: Bogu božje, a...

Ne idi na prvu loptu, tysone, informiši se. Ima razlike, i to velike, između onog o čemu ti i ja u svojim komentarima pišemo.
sevarlica sevarlica 09:19 16.01.2012

državne jasle...

RTS prvo mora da odluči da li hoće da se finansira iz pretplate ili želi da učestvuje u tržišnoj utakmici sa ostalim televizijama.
Ako se odluče na pretplatu, morali bi da dobiju i spoljnu kontrolu i da se svedu na broj ljudi koji ta pretplata može da izdrži. Prosto je, ako imate para za 500 zaposlenih ne možete imati 1000 zaposlenih. Takođe u ovom slučaju ne mogu da puštaju reklame na svakih 15min programa jer time se stavljaju u neravnopravan položaj prema ostalim televizijama koje same moraju da se bore za opstanak.

Običnom narodu je više preko glave raznih ekonomskih pijavica. Plaćamo pretplatu od 500din za fiksne telefone iako smo finansirali izgradnju kompletne infrastrukture telefonije(ja platio broj 2.500 DEM 1998godine), plaćamo "održavanje" za struju, vodu, đubre,grejanje,GGZ i štatijaznam.
Pa još ako ste privatnik, plati SOKOJ, OFPS, firmarine, nalepnice, reklame, zavode za zaštitu spomenika, dozvolu kontrole leta, itd.
Od koje zarade sve to da se plati. Gomila nas takođe prima zarade sa zakašnjenjem, radi za 15-40.000 dinara.

Neka država finansira svoju televiziju koja podseća na reklamni pano NJ.K.V. Borisa prvovenčanog, pa neka im pare pozajme Đilas za Beograd i Pajtić za Vojvodinu.


tsunade tsunade 09:28 16.01.2012

Re: državne jasle...

RTS prvo mora da odluči da li hoće da se finansira iz pretplate ili želi da učestvuje u tržišnoj utakmici sa ostalim televizijama.


neche ni jedno ni drugo. hoche da se cena pretplate inkorporira u cenu struje tako da moras da je plachas a oni posle da se prebijaju sa eps-om.

varijanta b - da budu placheni direkt iz budzeta. i to bi im igralo. samo da imaju obezbedjenih 150 miliona. sa tim parama i moje osmogodisnje dete moze da bude top menadzer.
tsunade tsunade 09:31 16.01.2012

Re: državne jasle...

Neka država finansira svoju televiziju koja podseća na reklamni pano NJ.K.V. Borisa prvovenčanog, pa neka im pare pozajme Đilas za Beograd i Pajtić za Vojvodinu.


ne moze tako. mogu samo iz svog dzepa da finansiraju svoju tv. there is no such thing as public money.
ivana23 ivana23 09:44 16.01.2012

Re: državne jasle...

tsunade
neche ni jedno ni drugo. hoche da se cena pretplate inkorporira u cenu struje tako da moras da je plachas a oni posle da se prebijaju sa eps-om.


To nije tacno. Takav sistem naplate je bio u vreme Milosevica. Sada se od uplacenog novca prvo 'podmiri' EPS, a sta preostane i ako preostane ide za RTS.
sevarlica sevarlica 09:48 16.01.2012

Re: državne jasle...

varijanta b - da budu placheni direkt iz budzeta. i to bi im igralo. samo da imaju obezbedjenih 150 miliona. sa tim parama i moje osmogodisnje dete moze da bude top menadzer.


Ma jest, ali tvoje klinče bi sa tim param napravilo normalnu televiziju a ne TV Mauthausen-Gusen na šta liči RTS.
tsunade tsunade 09:53 16.01.2012

Re: državne jasle...

To nije tacno


ne citas pazljivo. ja pricam sta nadlezni u rts-u HOCHE a ne sta je sad na snazi. a to shta hoche saznala sam iz razgovora sa jednim od tih nadleznih.

problem je sto to izgleda eps neche pod obrazlozenjem (zvanicno citala u novinama) da nije registrovan za tu vrstu delatnosti kojom se rts bavi.

sto se mene tice, svesna sam da rts mora da se finansira. nemam nista protiv kako god drzava to odluci da uradi. ali prvo racionalizacija po principima o kojima je krkar govorio.

sevarlica sevarlica 10:35 16.01.2012

Re: državne jasle...

ivana23
tsunade
neche ni jedno ni drugo. hoche da se cena pretplate inkorporira u cenu struje tako da moras da je plachas a oni posle da se prebijaju sa eps-om.


To nije tacno. Takav sistem naplate je bio u vreme Milosevica. Sada se od uplacenog novca prvo 'podmiri' EPS, a sta preostane i ako preostane ide za RTS.


Jel to bolje ili lošije ??
milisav68 milisav68 10:46 16.01.2012

Re: državne jasle...

sevarlica
ivana23
tsunade
neche ni jedno ni drugo. hoche da se cena pretplate inkorporira u cenu struje tako da moras da je plachas a oni posle da se prebijaju sa eps-om.


To nije tacno. Takav sistem naplate je bio u vreme Milosevica. Sada se od uplacenog novca prvo 'podmiri' EPS, a sta preostane i ako preostane ide za RTS.


Jel to bolje ili lošije ??

Bolje.
Imaš izbor.
Ako nećeš da plaćaš pretplatu, uplatiš samo sumu za struju.
tsunade tsunade 10:51 16.01.2012

Re: državne jasle...

Jel to bolje ili lošije?


rts-u je jedni bitno da ima SIGURNIH 150 miliona. to je tijanic izjavio. manje je bitno na koji nacin ce se dochi do tih para. prema tijanichu oni mogu od marketinga plus ono malo uplachene pretplate da namaknu u ovom trenutku 70 miliona evra godisnje sto je polovina od onoga sto im je potrebno. od tih 70 miliona polovina ide drzavi za poreze i doprinose. zato su apeli na sve strane.

i da ponovim. reforma javnog servisa, racionalizacija broja zaposlenih po krkar principu, pa da vidimo kolike su realne potrebe i na koji nacin da ih podmirimo.

do juce je na svako snimanje rts-a islo po sestoro sto snimatelja, sto asistenata, reditelja, tonaca i ko zna koga sve ne. udju u kancelariju da snime nekog, od guzve ne mozes kadar da napravis kako treba jer ti za kadar treba dubina prostora. zato sve izgleda tako aljkavo i amaterski. to sam svojim ocima gledala.
krkar krkar 14:33 16.01.2012

Re: državne jasle...

do juce je na svako snimanje rts-a islo po sestoro sto snimatelja, sto asistenata, reditelja, tonaca i ko zna koga sve ne. udju u kancelariju da snime nekog, od guzve ne mozes kadar da napravis kako treba jer ti za kadar treba dubina prostora. zato sve izgleda tako aljkavo i amaterski. to sam svojim ocima gledala.


Kako do juče? I danas, sestro, i danas.

U mračnom komunizmu, još dok se radilo na U-matic sistemu (kamera odvojena od rekordera, rekorder težak jedno 30 kila i spojen crevom s kamerom) cela ekipa informativnog programa:

1. vozač (Udbaš-komesar i stvarni šef ekipe)
2. snimatelj
3. asistent
4. rasvetljivač
5. izveštač

stajala je u Ladu Nivu.

Danas, sa današnjom tehnologijom oni više ne mogu da stanu u Nivu nego se voze MPV-om sa 7 mesta.


U RTS-u se još komunistički ZADUŽUJU kasete za snimanje. I, da bi stvar bila još bolja, zadužuje ih IZVEŠTAČ. Snimatelj ide okolo bez kasete (osim ako nije savestan pa je neku drpio; još češće ima kasete u xhepu za privatne tezge državnom kamerom).

I onda ti snimatelj javne televizije sa kamerom BEZ KASETE recimo naleti na teroristički napad na Savetnika - i ne može da snimi jer kasetu duži izveštač kojeg nije još poslalo na događaj jer teroristički napad nije bio najavljen. Faksom. Dan ranije.
tsunade tsunade 16:51 16.01.2012

Re: državne jasle...

vozač (Udbaš-komesar i stvarni šef ekipe)


pazi kad sam na stvarnog sefa ekipe skroz zaboravila

a i dalje su na kasetama?

velika je jagma medj snimateljima asistentima, toncima, vozacima uvek bila da se uvale na rts. san svih snova. ali ja to razumem. pod tom krošnjom je najvecha ladovina.

nego rts ima tri ili cetiri zgrade u svom vlasnistvu u centru grada. ima radio beograd, dve zgrade televizije i jednu dvorišnu vilu preko puta radio beograda gde im je smesten marketing. kad sam jednom prilikom isla tamo nekim poslom, docekala me tetka, sluzbenica u marketingu. ja se odmah zadivila saloncem i radnim uslovima. a ona će meni, sve pravdajući se: "mi smo eto mala ekipa, tek je nas je 30-toro".

Hansel Hansel 20:44 16.01.2012

Re: državne jasle...

Čisto informacije radi, zgrada Radio Beograda nije u vlasništvu RTS-a, a neke snimateljske ekipe na TV rade i 12-14 sati dnevno, s mnogo sati prekovremenog rada koje im zabranjuju da upišu u radnu listu. Uz to u decembru imali zaostatak od tri mesečna primanja (verovatno se radi o honorarcima, zaposleni su, rekoh - beli medvedi).
ivana23 ivana23 21:03 16.01.2012

Re: državne jasle...

dvorišnu vilu preko puta radio beograda


Ni ta zgrada u Hilandarskoj 11 nije u vlasnistvu RTS-a.


U pozadini crvenog automobila.

tsunade tsunade 21:19 16.01.2012

Re: državne jasle...

Ni ta zgrada u Hilandarskoj 11 nije u vlasnistvu RTS-a.


jos gore. znaci plachaju zakup?

no moja poenta se odnosila na "malu grupu od 30 zaposlenih" u toj zgradi.
ivana23 ivana23 21:29 16.01.2012

Re: državne jasle...

tsunade
Ni ta zgrada u Hilandarskoj 11 nije u vlasnistvu RTS-a.


jos gore. znaci plachaju zakup?

no moja poenta se odnosila na "malu grupu od 30 zaposlenih" u toj zgradi.


Zaboravila sam da napomenem da ne koristi tu zgradu samo marketing RTS-a, vec se tu nalazi i jedan arhitektonski biro.
tsunade tsunade 21:59 16.01.2012

Re: državne jasle...

vec se tu nalazi i jedan arhitektonski biro.


mislim da je ova moja snajka računala samo radnike rts-a kao mali tim.
ivana23 ivana23 22:52 16.01.2012

Re: državne jasle...

tsunade
vec se tu nalazi i jedan arhitektonski biro.

mislim da je ova moja snajka računala samo radnike rts-a kao mali tim.


Da, ali kaze da koriste:

jednu dvorišnu vilu preko puta radio beograda gde im je smesten marketing.


U tom smislu je moj komentar o arh. birou. Uostalom, jedina vila u Hilandarskoj ulici je ona u kojoj se nalazi ambasada Brazila.
benevolent benevolent 11:07 18.01.2012

чл.81. и 82. Закона о радиодифузији

Ako nećeš da plaćaš pretplatu, uplatiš samo sumu za struju.

Ниси у праву,
Једино си у праву да имаш избор: да кршиш закон или не.
milisav68 milisav68 12:36 18.01.2012

Re: чл.81. и 82. Закона о радиодифузији

benevolent
Ako nećeš da plaćaš pretplatu, uplatiš samo sumu za struju.

Ниси у праву,
Једино си у праву да имаш избор: да кршиш закон или не.

Nisam rekao da se ne krši zakon, već da postoji mogućnost, na koji način će taj zakon da se prekrši.

Za vreme Miloševića su pare prvo "išle" na pretplatu, pa tek onda za "struju" a sada se prvo "podmiri" dug za struju, pa ono što preostane "ide" na pretplatu.
dragoljub92 dragoljub92 09:22 16.01.2012

РТС

треба под одма да се укине,радио мож да остане.кад се посланицима уведу просечне плате на нивоу југа србије,ниш и околина као репер.е ондак ћедаси поразмислим,подуже,даги платим преплату,
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:30 16.01.2012

Nebojši Krstiću, i privatno i javno

U nadi da ćete uvažiti povode i razloge ovog apela, pozdravljam Vas latinskom sentencom DIXI ET SALVAVI ANIMAM MEAM!

Hvala. S obzirom da ja, kako su neki već lepo primetili, nemam nikakvu ingerenciju, proslediću ovaj dopis nadležnima u Vladi.
ecce-florian ecce-florian 09:46 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Nebojsa Krstic
U nadi da ćete uvažiti povode i razloge ovog apela, pozdravljam Vas latinskom sentencom DIXI ET SALVAVI ANIMAM MEAM!

Hvala. S obzirom da ja, kako su neki već lepo primetili, nemam nikakvu ingerenciju, proslediću ovaj dopis nadležnima u Vladi.

Krle je moj idol.
alselone alselone 09:54 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Krle je moj idol.


Odaziva se na latinske citate.

Cek da probam...

Corruptisima re publica plurimae leges.
maksa83 maksa83 10:18 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Odaziva se na latinske citate.

Reaguje, ali je odziv kilav.

Stavi Tadićevu sliku kako prima Tomicinu protiv-svinjsku vakcinu i videćeš šta je munjevita reakcija.

ecce-florian ecce-florian 10:19 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Da ne editujem ( nije u redu)
Tačnije, moj Vis idol.

e sad moram i da editujem jer sam vido Maksin komentar
videćeš šta je munjevita reakcija.


Nemoj makso baš sad u ovom odsutnom trenutkupo bezbednost 3p ( precednika,premijera i patrijarha)
sevarlica sevarlica 10:38 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Nebojsa Krstic
U nadi da ćete uvažiti povode i razloge ovog apela, pozdravljam Vas latinskom sentencom DIXI ET SALVAVI ANIMAM MEAM!

Hvala. S obzirom da ja, kako su neki već lepo primetili, nemam nikakvu ingerenciju, proslediću ovaj dopis nadležnima u Vladi.


Muko moja pređi na drugoga
alselone alselone 10:40 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Stavi Tadićevu sliku kako prima Tomicinu protiv-svinjsku vakcinu i videćeš šta je munjevita reakcija.


maksa83 maksa83 10:44 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Nemoj makso baš sad u ovom odsutnom trenutkupo bezbednost 3p ( precednika,premijera i patrijarha)

Dok je Krla cybertelohranitelja i likobranitelja, ne brinem ništa, treba samo da ga prebaci u 3D.
Doduše stavio bih i još po 2 B92 moderatora ("a Trojke su Đuro, šta?" ) sa strane for good measure.
Pa da vidim ko sme da priđe.

alselone alselone 10:50 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

...cybertelohranitelja i likobranitelja... 2 B92 moderatora...


ecce-florian ecce-florian 11:32 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Doduše stavio bih i još po 2 B92 moderatora ("a Trojke su Đuro, šta?" ) sa strane for good measure.

Nisi rodno korektan makso, pravilno se kaže

Doduše stavio bih i obe B92 moderatora("a Trojke su Đuro, šta?" ) sa strane for good measure.

I ne poteži ovu temu. Sad će i uredništvo bloga da se javi sa molbom Krlu, da prosledi tom Vladi, njihov zahtev za materijalnom pomomoći radi privremenog honorarnog zapošljavanja barem još dva moderatora, budući da kad ne piše o vV (vojsci i Visu) obim posla prevazilazi mogućnosti postojeće moderacije ( rade po 12 sati 7 dana što je u suprotnosti sa Zakonom o radu ) a predizborna kampanja tek predstoji.
tyson tyson 16:00 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Reaguje, ali je odziv kilav.

Jel' znaš da su zbog ovog lika (i.e. Brusa Lija) morali da usporavaju snimke, kad su radili filmove, toliko je bio brz.

Brus je faca. Zvuči neverovatno ali - i Čaka Norisa je tukao.

ecce-florian ecce-florian 17:15 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Maksooo.......??????
maksa83 maksa83 17:30 16.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Brus je faca. Zvuči neverovatno ali - i Čaka Norisa je tukao.

Eh, tukao onda u Koloseumu ("Na Zmajevom Putu" ) tako što mu je prvo počupao busen sa grudi. Mislim, čupanje... dno.


P.S. Neizostavno:
Q: Šta radi Čak Noris u dimnjaku?
A: Ide dimu u oči.
ecce-florian ecce-florian 23:39 18.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Lako je tebe Makso kad te je Krle privatio.

Meni obriso komentar sve s njegovim o Zvekiju i zabranio da na njegovom blogu više ne dolazim.
Sam sebe briše, da ne poveruješ
maksa83 maksa83 01:48 19.01.2012

Re: Nebojši Krstiću, i privatno i javno

Meni obriso komentar sve s njegovim o Zvekiju i zabranio da na njegovom blogu više ne dolazim.

Ne brini, najteže je prvi put. Moj lični rekord je 3x banovanja na jednom blogu, ali to je bilo u početku naše veze, kad se plamen tek razgoreva i sve je moguće. Sad me banuje do kraja bloga (dakle 1x) to je to. Upali smo u neku kolotečinu, jbg., to sad ide samo od sebe nekako.

Sam sebe briše, da ne poveruješ

E, vidiš - to je samopožrtvovano!
buba_truba buba_truba 09:58 16.01.2012

Ovo je već za ozbiljnu brigu!

Filip
Kako se može pomoći RTS-u? Predlažem da se poreske dažbine na plate i honorare, tj. doprinosi za penziono i zdravstveno osiguranje, do donošenja novog Zakona o radiodufuziji, podmiruju ili iz prihoda RRA (koja je inače i zadužena da sprovodi Zakon o radiodifuziji, tj. odredbe vezane za Javni medijski servis Srbije) ili iz budžetskih rezervi, na osnovu odluke aktuelne Vlade Republike Srbije.



Ma nemoj da pričaš! Pa da i ja (jer i ja uplaćujem pare u taj budžet) i mnogi drugi polaćamo da i dalje jedan ekonomista koji već 17 godina honorarno radi kao novinar to i dalje radi... tj. da 'ladi jaja.
Pa kako te bre nije sramota?!?

A taj je samo jedan od gomile, ali bode oči jer je navalentan do ljigavosti.
dragoljub92 dragoljub92 10:28 16.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

jedan ekonomista koji već 17 godina honorarno radi kao novinar

какве то има везе са било чим ,осим глупошћу?
новинарство као и глума,књижевност и остало спада под слободне професије,даклем није нужно техничко образовање,мислим какве везе има кронин,доктор, и књижевност.тако гледано ,као што ти гледаш,никакве.ладио јаја цео живот фочософирајући у тим својим писанијама о моралу,доктор и морал и књижвност и философија,глупост.па тек онај фалконер,шта он ту тртемрте токови свести,овооно кад био обичан сценариста у холивуд,он ће пише књиге.е домановићу ,домановићу оно твоје мртво море се не мож источи из ову страдију никако.
buba_truba buba_truba 10:48 16.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

dragoljub92
jedan ekonomista koji već 17 godina honorarno radi kao novinar

какве то има везе са било чим ,осим глупошћу?

Čijom glupošću?

Govorim o čoveku koji ima školu, pretpostavlja se i znanja da radi neki posao, taj za koji se iškolovao. Dakle, nije morao (neki drugi možda jesu?) da godinama bedno (sam je o tome tako pisao) honorariše kao novinar... za sve te godine je mogao da izuči i nekakav zanat pa da radi. Ali ne! On je i dalje novinar honorarac. A što? Lagodno je... lagodnije od krečenja tuđih stanova, ubacivanja uglja u tuđe podrume, obrađivanja tuđih njiva... Ja sam o tome govorila.
dragoljub92 dragoljub92 11:29 16.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

Ali ne! On je i dalje novinar honorarac.

то нема везе са његови о/не/бразовањем то је питање висине стандарда који владају у целој овој земљи
lagodnije od krečenja tuđih stanova, ubacivanja uglja u tuđe podrume, obrađivanja tuđih njiva
а што би он као економиста то радио .право је питање зашто се дозвољава да неко ко лоше ради свој посо то и даље ради ане дал је квалификован за нешто друго а ради нешто треће.њуди завршавају школе да би имали папир а не зато што воле да раде то зашта имају сертификат.
ниво квалитета и одговорности је толико ниско постављен да зато и имамо ове проблеме са државом,телевизијом и свим осталим аспектима друштва,али технократија није способна да реши те проблеме.
buba_truba buba_truba 11:55 16.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

dragoljub92
а што би он као економиста то радио .право је питање зашто се дозвољава да неко ко лоше ради свој посо то и даље ради ане дал је квалификован за нешто друго а ради нешто треће.њуди завршавају школе да би имали папир а не зато што воле да раде то зашта имају сертификат.
ниво квалитета и одговорности је толико ниско постављен да зато и имамо ове проблеме са државом,телевизијом и свим осталим аспектима друштва,али технократија није способна да реши те проблеме.

Dragoljube, rasplinuo si se i pričaš o opštim mestima (Amerika, rupa na saksiji, topla voda... naša država nije sposobna da reši te - nivo kvaliteta i odgovornosti - probleme, a koje je pa sposobna da reši?... bla,bla). Ja sam govorila o Filipu i njegovom predlogu da od mene i moje dece uzima ta ista država da bi dala njemu i njegovoj deci.
Hansel Hansel 12:00 16.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

Pa, da. Mene je uvek nerviralo da su zaposleni u RTS-u kao beli medvedi, zapravo - u javnom sektoru uopšte.

Ovo drugo - i slažem se i ne slažem se; svako ima prava da proceni šta je njegov pravi poziv i šta bi radio najbolje, samo što drugi ne treba da budu taoci te njegove procene, naročito ako je pogrešna (ne komentarišem Filipa konkretno, od njegovih uradaka slušao sam ponekad samo "Antiratni dnevnik" u "Dobu razuma" ).

Tako smo došli i do toga da ceo RTS umišlja da je javni servis. Po mnogo čemu nije. I propustio je šansu da zadobije poverenje kao takav i da ga građani doživljavaju zaista kao svoj. Hoću da (i) ja kažem da pitanje RTS-a nije samo menadžersko pitanje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 16.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

Kao samostalni novinar - frilenser već godinama radim za više štampanih i elektronskih medija, što se lako može zaključiti čitanjem moje radne biografije.
Ipak, moje novinarsko srce je najviše vezano za Radio Beograd, taj najduhovniji i najslobodniji deo RTS-a.
Motive i razloge za ovaj apel detaljno sam objasnio u blogu!
buba_truba buba_truba 12:33 16.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

Hansel
Pa, da. Mene je uvek nerviralo da su zaposleni u RTS-u kao beli medvedi, zapravo - u javnom sektoru uopšte.

Ovo drugo - i slažem se i ne slažem se; svako ima prava da proceni šta je njegov pravi poziv i šta bi radio najbolje, samo što drugi ne treba da budu taoci te njegove procene, naročito ako je pogrešna (ne komentarišem Filipa konkretno, od njegovih uradaka slušao sam ponekad samo "Antiratni dnevnik" u "Dobu razuma" ).

Pa i ja sam upravo o tome govorila - ne želim da budem taoc Filipove ljubavi prema bavljenju novinarstvom... i baš me briga što je on možda od tih "њуди завршавају школе да би имали папир а не зато што воле да раде то зашта имају сертификат" koje pomenu Dragoljub... sve dok ne pokuša da zavuče ruku u moj džep neka se bavi čime hoće, ja sam nabacila čime bi sve mogao. Filip je taj koji stalno kuka, jadikuje, vajka se... pa kad još udari u patetiku: "koji od svojih plata i honorara izdržavaju decu, plaćaju struju i kiriju, imaju penziono i zdravstveno osiguranje..." - ma da, a mi ostali nemamo decu, ne plaćamo struju...
Hansel Hansel 13:28 16.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

Pa, onda sam se skroz slagao!

P.S. Ipak, ima zaista ljudi koji su kvalitetni i hoće da rade, a tamo ih na razne načine opstruiraju, o obično niskoj plati za takve i višoj za one druge da i ne govorimo. I zbog toga su mnogi kvalitetni ljudi otišli iz RTS-a. I ja mislim da je ovo društvo na gubitku zbog toga, tako da egzistencija takvih ljudi nije samo njihov problem.

P.P.S. Kažu da je Tijanić pozvao na razgovor nekog vozača zaposlenog u RTS-u, čoveka koji to radi, a ima završen fakultet.

Pitao ga direktor: "Pa, šta Vi radite ovde?"

A vozač odgovorio: "A šta Vi radite ovde?"

mlekac mlekac 10:59 17.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!

buba_truba
sve dok ne pokuša da zavuče ruku u moj džep neka se bavi čime hoće, ja sam nabacila čime bi sve mogao.


Buba, izvini, ja sam malo zbunjena...
Molim te pojasni mi - da li imas problem sa placanjem pretplate per se, ili je problem u tome sto se novinarstvom bave I ljudi koji nisu zavrsili novinarstvo?

Ako je ovo prvo - podrzavam.

Ako je ovo drugo - izvini, ali vecina najboljih novinara NIJE zavrsila novinarstvo.

Ne znam poslednje statistike, ali uglavnom su najbolji novinari izlazili za Pravnog, Filozofskog, Filoloskog i Ekonomskog.

Mada ih je, iskreno, bilo sa svih mogucih fakulteta - ukljucujuci Medicinski, Prirodno-matematicki i Tehnoloski.

buba_truba buba_truba 14:48 17.01.2012

Re: Ovo je već za ozbiljnu brigu!


mlekac
buba_truba
sve dok ne pokuša da zavuče ruku u moj džep neka se bavi čime hoće, ja sam nabacila čime bi sve mogao.


Buba, izvini, ja sam malo zbunjena...
Molim te pojasni mi - da li imas problem sa placanjem pretplate per se, ili je problem u tome sto se novinarstvom bave I ljudi koji nisu zavrsili novinarstvo?

Ja rekla već par puta, ali kad me tako lepo moliš a da ne ostaneš zbunjena, ajde opet - nigde nisam pominjala pretplatu niti sam se izjašnjavala ko može a ko ne može da se bavi novinarstvom. U prvom komentaru sam rekla sa čime imam problem:
Filipov predlog rešenja:
Kako se može pomoći RTS-u? Predlažem da se poreske dažbine na plate i honorare, tj. doprinosi za penziono i zdravstveno osiguranje, do donošenja novog Zakona o radiodufuziji, podmiruju ili iz prihoda RRA (koja je inače i zadužena da sprovodi Zakon o radiodifuziji, tj. odredbe vezane za Javni medijski servis Srbije) ili iz budžetskih rezervi, na osnovu odluke aktuelne Vlade Republike Srbije.

Pa sam rekla "Ma nemoj da pričaš! Pa da i ja (jer i ja uplaćujem pare u taj budžet) i mnogi drugi plaćamo...", a Filipa kao ekonomistu sam pominjala (sam je pisao o tome šta je završio) zbog ovoga (posle objasnila Dragoljubu) "Govorim o čoveku koji ima školu, pretpostavlja se i znanja da radi neki posao, taj za koji se iškolovao. Dakle, nije morao (neki drugi možda jesu?) da godinama bedno (sam je o tome tako pisao) honorariše kao novinar... za sve te godine je mogao da izuči i nekakav zanat pa da radi. Ali ne! On je i dalje novinar honorarac. A što? Lagodno je... lagodnije od krečenja tuđih stanova, ubacivanja uglja u tuđe podrume, obrađivanja tuđih njiva...", pa se onda nadovezala na ovo Hanselovo "svako ima prava da proceni šta je njegov pravi poziv i šta bi radio najbolje, samo što drugi ne treba da budu taoci te njegove procene", pa rekla "Pa i ja sam upravo o tome govorila - ne želim da budem taoc Filipove ljubavi prema bavljenju novinarstvom... sve dok ne pokuša da zavuče ruku u moj džep neka se bavi čime hoće, ja sam nabacila čime bi sve mogao" - a sve zato što je Filip taj (ne novinari generalno, o Filipu pričamo, njega smo čitali, on ima ideje, predlaže, on je taj nezadovoljni novinar a "bloger sa bogatim iskustvom" i gomilom rečenica na osnovu kojih mi čitaoci, valjda, imamo pravo da o njemu imamo nekakav utisak i sud) koji stalno kuka, jadikuje, vajka se... pa na kraju sve začini ljigavom i izanđalom patetikom:
Kao bloger sa bogatim iskustvom znam da će se pojedini blogeri, poput stršljena, okomiti na zakonsku obavezu plaćanja RTV pretplate i da u svojim zluradim komentarima od drveta neće videti šumu:
stalno zaposlene i honorarce RTS-a, koji od svojih plata i honorara izdržavaju decu, plaćaju struju i kiriju, imaju penziono i zdravstveno osiguranje....

Ovo (šuma) je valjda poenta - zato sam i rekla: "ma da, a mi ostali nemamo decu, ne plaćamo struju..."

Eto mlekac, tražila si pojašnjenje... a ako ti i dalje nešto nije jasno, slobodno pitaj.
benevolent benevolent 11:14 18.01.2012

ne plaćamo struju...

а, богами ни РТВ претплату...
jinks jinks 09:59 16.01.2012

Deluje kao da saljete

neusaglasene poruke sa ovog mesta.

Obracate se predstavnicima vlasti sa predlozima, dok istovremeno pozivate gradjane na ignorisanje i izbegavanje izbora, pa samim tim i drzave zajedno sa svim njenim institucijama.
jaksa scekic jaksa scekic 10:21 16.01.2012

Taman se spremio

da pisem, kad vidim da je Krkar napisao sve.
Samo pod broj pet, milsim da se tu dosta promenilo, jer Tadic sad ide na Prvu TV, jerbo se Tijanic distancirao, sacuje predizborne ankete.
Bolje je napisati pod brojem 5, da se RTS oslobodi od svih mesetarenja, namestanja gostiju po politickoj liniji.(Primer gostovanje bivseg savetnika ministra za zdravlje)
BTW, ja nigde jos nisam video da pojedini clanovi UO tezgare u preduzecu gde su clanovi UO.
Ima tu jos milion stvari, ali posto je Krkar napisao, glupo je da se ponavljam.
vladaxy vladaxy 10:22 16.01.2012

Najbolji potez

Ovim potezom bi se do donošenja novog Zakona o radiodifuziji (koji bi obezbedio nov, pouzdaniji i stabilniji izvor finansiranja RTS-a) sprečilo dalje ekonomsko propadanje i izbegao najgori scenario - prekid emitovanja programa i generalni štrajk zaposlenih.


Ovo bi bio najbolji mogući scenario. Ukinuti RTS. Građani neplaćanjem pretplate pokazuju šta misle o tom đubretu od televizije. Da vredi nešto plaćali bi pretplatu. Kao što neplaćanjem poreza i doprinosa pokazuju šta misle o ovoj državi.

Glasaću za stranku koja u svom programu između ostalog bude imala i gašenje RTS-a
liberal58 liberal58 11:09 16.01.2012

Priča je u skladu sa trendovima

Sve ovo što se događa u RTS-u je u skladu sa levičarskom socijalističkom politikom koju vodi ova vlast,a koja u osnovi troši više nego što joj privreda stvara.Takva se politika može voditi jedno vreme,ali samo sa novim i novim zajmovima,ili ako imaš slavinu sa naftom u dvorištu, ili si pronašao kovčeg sa blagom u drugom dvorištu.
Ako je težnja vlasti da svi koji troše budžetske pare ne osete propast koja je nastala u sektoru koji puni budžet onda se polako ali sigurno ulazi u problem sve veće potrebe za novcem.Ovo je početak trenda koji će se dogoditi u svim firmama kojima država upravlja bilo posredno ili neposredno kao što je i RTS.Zar to što je toliki pritisak na zapošljavanje u javnim preduzećima, odnosno "kačenja na budžet",nije u skladu sa očiglednom propašću sektora koji puni budžet.
Levičarskoj politici koja usvaja budžet koji ima u startu manjak ,a ne vodi računa o tome kako joj firme-budžetski korisnici rade,će izlaziti na površinu sve više ovakvih problema kakav je u RTS-u.Ljudi u firmama korisnika budžeta koji su u mogućnosti da nezaposlene zaposle odnosno zakače na budžet, imaju već cenovnik za zapošljavanje. To su centri korupcije.
Ovo je samo početak !!!!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:31 16.01.2012

Re: Priča je u skladu sa trendovima

Ljudi, postoji važeći Zakon o radiodifuziji, koji se ne primenjuje! I postoji RRA, zadužena za sprovodjenje tog zakona! To je suština mog apela!
tsunade tsunade 12:56 16.01.2012

Re: Priča je u skladu sa trendovima

postoji važeći Zakon o radiodifuziji, koji se ne primenjuje! I postoji RRA, zadužena za sprovodjenje tog zakona! To je suština mog apela!


pa hajde reci nam konkretno u kom delu se ne primenjuje. i kako bi to doprinelo finansiranju rts-a.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana