Ljudska prava| Život

Zameo ih vjetar

Drago Kovacevic RSS / 04.02.2012. u 18:51

Kultni film "Prohujalo sa vihorom", hrvatski distributeri su maštovito preveli kao "Zameo ih vjetar".

Gledajući šta nam radi zima na samom početku februara, setih se te inačice. Zima je, pa šta. I snega ima, pa šta. No, tridesetak santimetara snega u Beogradu i nešto više u unutrašnjosti Srbije, praktično je paralisalo život i pokazalo da nešto debelo ne valja u sistemu.  Naše se vlasti, ova centralna i one lokalne, upire da pokaže kako čine sve da nas spsu napasti, ali im to ne polazi za rukom. Mediji i marketing, veština pretvaranja mana u vrline i širenje optimizma bez pokrića ne idu, jer ko god izađe iz kuće naiđe na zatrpane ulice,blokirane automobile, suoči se sa činjenicom da gradski prevoz ne radi. Ako se vrati u stan dočekaju ga "frigidni" radijatori i nije od velike pomoći što gradska televizija i radio ohrabruju da grejanje samo što nije i da će se sneg otopiti čim temperatura dođe do minus sedam jer imamo so koja ga otapa do te temperature. Ovu što otapa na nižim temperaturama navodno moraju posipati na velikim uzbrdicama.

Ne pomaže ni to što slušamo da je veliko nevreme u BIH pa nam se predsednik ne može vratiti sa Jahorine, da je u Hrvatskoj također kao i kod nas, a u Crnoj Gori još i gore. Čudno da samo u tim našim zemljama ima problema, a da Slovenija, Švajcarska, Češka, Poljska, Austrija, gde je snega mnogo više, funkcionišu. Kako objasniti da je nas zima iznenadila na samom početku februara a njih nije. Ima samo jedan odgovor, a on glasi da mi, odnosno naše zajednice nisu spremne za nevreme i zimu. I da sve što napravi bilo kakav natprosečan problem, ovde lakoćom pređe u haos i katastrofu.

Proći će zima, kao što je svaka prošla. Otopiće se snegovi, odblokirati gradovi i seoske džade. No, sumnjam da su oni koje plaćamo da vrše vlast sesti i razmisliti o tome zašto se sve ovako odvija. Zašto su obični ljudi i njihovi elementarni problemi "deveta rupa na svirali". Zašto je sve drugo važnije. Ne verujem da će u izbornoj kampanji neka od vodećih partija izaći i reći da će ako dođe na vlast uraditi sve da nam se ne dogodi ovo što sada imamo.Ne verujem da će neko visoko iz vlasti izaći i reći - izvinite. Ne, ići će opet marketinška priča "o nadljudskim naporima kriznih štabova i javnih preduzeća", priča o "građanima koji ne čiste pa je zato sve zatrpano" i slične budalaštine. Kad čovek danas i jučer prati medije u Beogradu, mogao bi zaključiti da je sneg pao samo zato da bi naneo političku štetu "uspešnom gradonačelniku". Kad bi nekome iz uređenog sveta ispričao da je 30 centimetara snega danima blokiralo grad od 2 miliona stanovnika, prvo što bi taj pomislio bilo - kakvog vi to gradonačelnika imate. Pa taman da je podigao još pet mostova sa "najvećim pilonom u Evropi".



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 19:04 04.02.2012

Zašto

Kad bi nekome iz uređenog sveta ispričao da je 30 centimetara snega danima blokiralo grad od 2 miliona stanovnika, prvo što bi taj pomislio bilo - kakvog vi to gradonačelnika imate. Pa taman da je podigao još pet mostova sa "najvećim pilonom u Evropi".

Zašto po Đilasu. On je samo preusmerio tehniku i ljudstvo prema Jahorini kako bi oslobodio Tadića. Pa Beograd i nije Beograd kad predsednik nije u njemu. Stvarno si Drago postao surov.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:07 04.02.2012

Re: Zašto

expolicajac
Kad bi nekome iz uređenog sveta ispričao da je 30 centimetara snega danima blokiralo grad od 2 miliona stanovnika, prvo što bi taj pomislio bilo - kakvog vi to gradonačelnika imate. Pa taman da je podigao još pet mostova sa "najvećim pilonom u Evropi".

Zašto po Đilasu. On je samo preusmerio tehniku i ljudstvo prema Jahorini kako bi oslobodio Tadića. Pa Beograd i nije Beograd kad predsednik nije u njemu. Stvarno si Drago postao surov.

Eh, znam ja da ću od tebe dobiti objašnjenje
expolicajac expolicajac 16:40 05.02.2012

Re: Zašto

Najžešće pitanje večeras za gradonačelnika Beograda
mirakulus mirakulus 16:50 05.02.2012

Re: Zašto

Ne veje sneg da zaveje breg nego da svaka zverka pokaze svoj trag.
Da li tako ide narodna poslovica?
antioksidant antioksidant 19:51 04.02.2012

sneg

sneg pada da se deca sankaju
a očistiće se
polako
a nije beograd baš blokiran
malo je sporije ali funkcioniše
manje je problema nego kad su putin ili bajden bili
sima2000 sima2000 20:04 04.02.2012

pravda za đilasa

20 godina živim u Beogradu i ne pamtim da je ikada bilo -10 stepeni pet dana u nizu sa snegom od 30-40 cm. Bilo je ekstremno niskih temperatura i bilo je snega, ali ove dve pojave su se retko poklapale.

To je jedno, a drugi problem su sami Beograđani. Nemaju zimske gume, a o lancima da ne govorimo. Na najmanjoj uzbrdici pogonski točkovi počnu da proklizavaju, auto se zaustavi i iza njega napravi kolona. Beograd je brdovit i ako se na jednoj desetini uzbrdica zaustavi po jedan auto, eto kolapsa u celom gradu. To je bilo juče, danas su likovi sa letnjim gumama parkirali automobile i već je svuda bilo prohodno.

A ne znam ni šta bi ti hteo. Jutros bilo leba i mleka u prodavnicama, gradski prevoz nekako radi, hitna pomoć funkcioniše.. sve je usporeno, ali radi. Norvežani sneg tovare u kamione i odvoze na gradsku deponiju - ali oni su imali vekove da se naviknu i organizuju.

VAŽAN DODATAK

U petak je ispred mog ulaza pukla vodovodna cev.
Radnici Beogradskog vodovoda i kanalizacije na -11 stepeni u nedelju 5.2.2011. u 10 ujutro. Do kolena u vodi.

Ovako se dobijaju izbori.
mlekac mlekac 00:38 05.02.2012

Re: pravda za đilasa

sima2000
20 godina živim u Beogradu i ne pamtim da je ikada bilo -10 stepeni pet dana u nizu sa snegom od 30-40 cm. Bilo je ekstremno niskih temperatura i bilo je snega, ali ove dve pojave su se retko poklapale.

To je jedno, a drugi problem su sami Beograđani. Nemaju zimske gume, a o lancima da ne govorimo. Na najmanjoj uzbrdici pogonski točkovi počnu da proklizavaju, auto se zaustavi i iza njega napravi kolona. Beograd je brdovit i ako se na jednoj desetini uzbrdica zaustavi po jedan auto, eto kolapsa u celom gradu. To je bilo juče, danas su likovi sa letnjim gumama parkirali automobile i već je svuda bilo prohodno.

A ne znam ni šta bi ti hteo. Jutros bilo leba i mleka u prodavnicama, gradski prevoz nekako radi, hitna pomoć funkcioniše.. sve je usporeno, ali radi. Norvežani sneg tovare u kamione i odvoze na gradsku deponiju - ali oni su imali vekove da se naviknu i organizuju.


Ni ja ne kapiram na sta se ljudi zale?
Kad uporedim ovo sa zimom 93/94, kad je sneg potegao pa nas zatrpao vec od pocetka novembra, ovo je milina!

Sem toga, Drago siri dezinformacije! Je li se Jelica lepo zalila da kod nje NEMA 'volko snega? Jeste. A Drago mi tu nesto prica o snegu u Ljubljani...
Atomski mrav Atomski mrav 01:15 05.02.2012

Re: pravda za đilasa

Norvežani sneg tovare u kamione i odvoze na gradsku deponiju - ali oni su imali vekove da se naviknu i organizuju.

Tovare ga i Rusi u kamione, a u Moskvi imaju neke zajebane grtalice koje čiste one široke bulevare. Inače, situacija u Oslu se ne razlikuje mnogo od one u Beogradu kada sneg pada sa tolikom upornošću. Ulice (one važnije i prometnije) se čiste, ali kada je sneg toliko uporan, to jednostavno nije dovoljno pa se stvaraju gužve, javni prevoz kasni (čak i metro)... Čim sneg stane, kolovozi i trotoari brzo budu očišćeni. Drug iz Švajcarske mi kaže da je slično i tamo. Ovo čisto navodim da Drago ne bude u zabludi da se to dešava samo u Srbiji. Ono što se desilo pre dve godine takođe u februaru je bilo mnogo gore jer ulice i putevi (uključujući i autoput BG - NS) nisu bili očišćeni dugo nakon što je sneg prestao da pada. Toliko gore da je lik zadužen za zimsku službu u NS otpušten a svi dobro znamo da su ti partijski postavljeni direktori javnih službi zaštićeni kao beli medvedi...

P.S. Pošto blog nema titla, zna li neko šta je to "inačica"?
razmisljam razmisljam 01:22 05.02.2012

Re: pravda za đilasa

Atomski mrav


P.S. Pošto blog nema titla, zna li neko šta je to "inačica"?


Хрватско-енглески речник каже:

inačica = version, alias

Или, по нашки, верзија.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:36 05.02.2012

Re: pravda za đilasa

Или, по нашки, верзија


Meni lici na rec (naziv filma) smisljenu iz inata.
AlexDunja AlexDunja 01:46 05.02.2012

Re: pravda za đilasa


P.S. Pošto blog nema titla, zna li neko šta je to "inačica"?

naravno da zna.
rečnik varijanti, ili inačica
Atomski mrav Atomski mrav 21:11 05.02.2012

Re: pravda za đilasa

Blagodarim!
08sale82 08sale82 16:46 07.02.2012

Re: pravda za đilasa

Nemoj da pričaš. Jel bi trebalo još nešto da uradimo za DS sem da glasamo samo zato što poneko iz gradskih službi radi svoj posao ?
Slatko mi ovo plakanje DS-ovaca nad kosmičkom nepravdom što narod ne vidi koliko se dobro i lepo živi niti kapira DS-ova objašnjenja da je tako već je nepravedno ogorčen na rezultate njegove vlasti.
Iz kog si ti DS odbora ?
jaymz jaymz 20:04 04.02.2012

Gradonačelnik

Ako ste iz Beograda onda poštujem vaše mišljenje...
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 20:29 04.02.2012

London

A da ste videli koji kolaps je bio u Londonu u decembru 2010, sa mnogo manje snega...
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:08 04.02.2012

Re: London

U Amsterdamu (i Holandiji) padao sneg 2 sata (juce, negde od podneva do 14h), napadao 10 santima citavih a vozovi vec 2 dana ne saobracaju izmedju Amsterdama i Utrehta (na pola sata voznje razdaljina), kolaps, haos, na auto-putevima 800 kilometara redovi automobila satima stoje...
Do uvece isti dan se smanjili redovi na samo 100 kilometara.

Prethodne 2 godine bilo jos vise snega pa racunam malo su se svikli, al jok.
Mogu misliti sta bi tek bilo da ih je strefilo metar snega danima ko Istocnu Evropu, jos i nemaju zapizdine brda i doline neg' ravnicu, selo do sela, gradic do gradica, grad do grada, mala zemlja - sve blizu.
metrevelic metrevelic 21:55 04.02.2012

Re: London

A možda vlada zbpg eu orijentacije kopira holandeze da ne kažu da kopira Putina, Eno Moskva, StPb i Jekatarinburg rade ko urica komandirskaja
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:04 05.02.2012

Re: London

Dragan Pleskonjic
A da ste videli koji kolaps je bio u Londonu u decembru 2010, sa mnogo manje snega...


Nije neočekivano da u Londonu nastane haos kad padne 5 cm snega, jer takav "kijamet" se tamo dešava jednom u sto godina i verovatno na grad od 8 miliona stanovnika imaju 5 grtalica. Ali u Srbiji je kolaps svake godine, po nekoliko puta, i to je tako bilo otkad pamtim. Prosto, ne ulaže se dovoljno para u mašine i ljude, jer ili nikog nije briga za to, ili se pare potroše na druge stvari.

Kod nas u Denveru i predgradjima se zna da zimi pada sneg i da su planine blizu, pa kad je u petak palo 27", nisu radile škole i univerzitetski kampusi, za svaki slučaj, ali su do podne sve ulice bile sasvim prohodne. A gradjani imaju obavezu da očiste sneg na trotoaru ispred svojih kuća u roku od 24 sata nakon prestanka padavina, posle ide policija i lupa kazne ko nije očistio.

metrevelic metrevelic 21:10 04.02.2012

Sneg i levica

Dok god budu levičarski demagozi na vlasti, grad neće funkcionisat.kad budu na vlasti ljudi kao merkelica i kameron a koje će dragec ,kargća i zla baba smatrat fašistima (to su svi koji ne veriju u revoluciju) tad će biti bolje. Ako želite normalan grad poput Minhena nikad ne glasajte za socijaliste ,brozofile i kapičićev skoj.i ne verujte u drugarske samokritike.Sestre to možda rade bolje,al drugovi nikad
tsunade tsunade 21:37 04.02.2012

Re: Sneg i levica

Dok god budu levičarski demagozi na vlasti, grad neće funkcionisat.kad budu na vlasti ljudi kao merkelica i kameron a koje će dragec ,kargća i zla baba smatrat fašistima (to su svi koji ne veriju u revoluciju) tad će biti bolje


uglavnom istina. koja zla baba?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:52 04.02.2012

Re: Sneg i levica

Dok god budu levičarski demagozi na vlasti, grad neće funkcionisat.kad budu na vlasti ljudi kao merkelica i kameron a koje će dragec ,kargća i zla baba smatrat fašistima (to su svi koji ne veriju u revoluciju) tad će biti bolje. Ako želite normalan grad poput Minhena nikad ne glasajte za socijaliste ,brozofile i kapičićev skoj.i ne verujte u drugarske samokritike.Sestre to možda rade bolje,al drugovi nikad


Prema Mercer Quality of Living Survey (vazi za jednu od najpouzdanijih agencija u ovoj oblasti) Bec je i 2010 i 2011 bio na prvom mestu po merenju kvaliteta zivota.

Kad se izuzme period austrofasizma (1934-1938) i nacizma (1938-1945) vlast od 1919. pa do danas u ovom gradu uvek pripadala levicarima.

Drugim recima, demagogija i korupcija nisu inherentne levici.
dr.wagner dr.wagner 22:03 04.02.2012

Re: Sneg i levica

... večer

metrevelic
Dok god budu levičarski demagozi na vlasti, grad neće funkcionisat...


-Imate pravo za ... "levičarske demagoge" ...

... dok su na vlasti bili pravi ljevičari , 40 godina nije bilo problema sa
snjegom , čak ni sa elementarnim nepogodama ...

-A sada ???
...padne malo snjega , a u Splitu proglase NERADNI , "Snježni dan" ...
-Ali , što bi rekli ti isti splićani ... "svršit će i taj kurbin pir" , pa će
opet "NAŠI" na vlast


Wagner
mlekac mlekac 00:40 05.02.2012

Re: Sneg i levica

dr.wagner
... večer

metrevelic
Dok god budu levičarski demagozi na vlasti, grad neće funkcionisat...


-Imate pravo za ... "levičarske demagoge" ...

... dok su na vlasti bili pravi ljevičari , 40 godina nije bilo problema sa
snjegom , čak ni sa elementarnim nepogodama ...

-A sada ???
...padne malo snjega , a u Splitu proglase NERADNI , "Snježni dan" ...
-Ali , što bi rekli ti isti splićani ... "svršit će i taj kurbin pir" , pa će
opet "NAŠI" na vlast


Wagner


Kolko sam vidla, najposteniji je bio gradonacelnik Sibenika - lepo covek priznao da se tome nisu nadali i da ni u ludilu za to nisu spremni!
metrevelic metrevelic 08:33 05.02.2012

Re: Sneg i levica

dr.wagner
... večer
"svršit će i taj kurbin pir" , pa će
opet "NAŠI" na vlast


Wagner
Jel kroz NOB i socojalističku revoluciju ili jedno od toga. Mada optužio bi njih drago i da su očstili sneg da nemaju onaj "tankočutni" osijećaj za zimsku idilu i uspomene na igmanski marš.ili bi ih optužio da se bave snegom i koji će se ionako otopit do dana mladosti samo da ne osude Dodiga i ne priznaju unitarističku bosnu. I ne reše pitanja "špancirunga mekoputljivih"
gedza.73 gedza.73 09:15 05.02.2012

Re: Sneg i levica

dr.wagner
dok su na vlasti bili pravi ljevičari , 40 godina nije bilo problema sa
snjegom , čak ni sa elementarnim nepogodama ...


SNIJEG NE SME PASTI.
milisav68 milisav68 11:02 05.02.2012

Re: Sneg i levica

dr.wagner
.
... dok su na vlasti bili pravi ljevičari , 40 godina nije bilo problema sa
snjegom , čak ni sa elementarnim nepogodama ...

....jer ih nije ni bilo.
Jukie Jukie 11:19 05.02.2012

Re: Sneg i levica

mlekac

Kolko sam vidla, najposteniji je bio gradonacelnik Sibenika - lepo covek priznao da se tome nisu nadali i da ni u ludilu za to nisu spremni!

Pa počelo da im se ledi Jadransko more, a okolo stoji sva ona mediteranska vegetacija koja umire na +2. Mislim da će se posledice po lokalnu hortikulturu još godinama osećati
dr.wagner dr.wagner 12:41 05.02.2012

Re: Sneg i levica

Pozdrav svima

gedza.73

SNIJEG NE SME PASTI.


-MRAK


W
antioksidant antioksidant 13:41 05.02.2012

Re: Sneg i levica

tsunade


uglavnom istina.

јошкад је висок и плав... па ко би му одолео?
appendix appendix 17:11 05.02.2012

Re: Sneg i levica

najposteniji je bio gradonacelnik Sibenika - lepo covek priznao da se tome nisu nadali i da ni u ludilu za to nisu spremni!

Sneg u Dalmaciji...
Hansel Hansel 01:24 06.02.2012

Re: Sneg i levica

I evo jednog nonšalantnog pristupa:

Kerum: Snijeg je "fora", tko se buni neka ostane doma

KLJUČNI PODACI
■ Gradske površine u Splitu tri dana nitko nije čistio
■ Split je osim leda i snijega, zatrpan smećem
■ Kerum ne vidi u čemu je problem, njemu se snijeg baš sviđa
mlekac mlekac 09:49 07.02.2012

Re: Sneg i levica

Hansel
I evo jednog nonšalantnog pristupa:

Kerum: Snijeg je "fora", tko se buni neka ostane doma

KLJUČNI PODACI
■ Gradske površine u Splitu tri dana nitko nije čistio
■ Split je osim leda i snijega, zatrpan smećem
■ Kerum ne vidi u čemu je problem, njemu se snijeg baš sviđa


Zaboravio si da im ponestaje kapaciteta za bolnicki smestaj - u proseku su imali po 100 lomova dnevno! Sto ruku, sto nogu, sto kukova i karlice...
Hansel Hansel 13:21 08.02.2012

Re: Sneg i levica

Pa, kad svi hoće da se zezaju na snegu bez pripreme (makar čarape na obuću da su stavili), skoči do Nuneta - citirao mejl prijatelja iz Splita, vidiš kako izgleda na appendix-ovom linku.
ivana23 ivana23 13:57 08.02.2012

Re: Sneg i levica

Opet Vedrana...

Dobro je što Hrvati imaju duha pa mogu i od najveće tragedije napraviti sprdačinu. Na Hrvatsku se sručila zastrašujuća elementarna nepogoda, ljudi umiru od hladnoće i gladi, Split, drugi po veličini grad u Hrvatskoj u totalnom je kolapsu a njihov gradonačelnik proglašava “Snježni dan”.

Snježni dan? Dan Republike a la Kerum? Novinari pokušavaju iz gradonačelnika izvući jednu suvislu rečenicu, svi znamo da je to ravno čudu, ali je gospodin ipak izgovara: “Meni je ovo smiješno.”

Keruma ne treba analizirati, ne smijemo mu se ni rugati ni optuživati ga za bešćutnost. Ne zato što je demokratski izabran pa neka Splićani imaju ono što su htjeli nego stoga što je to očito čovjek sa posebnim potrebama a takvima treba pomoći i kad ralice iz Zagreba ne traže.

...


Led u srcima - ceo tekst
Hansel Hansel 22:02 08.02.2012

Re: Sneg i levica

A evo šta kaže Kerumova saradnica:



A Kerum još reče da je kriva vlada, pošto je veliki PDV na čizme i sl...

A sad odo' na Ivanin link...
Kazezoze Kazezoze 22:32 08.02.2012

Re: Sneg i levica

Hansel
A evo šta kaže Kerumova saradnica:



A Kerum još reče da je kriva vlada, pošto je veliki PDV na čizme i sl...

A sad odo' na Ivanin link...

saradnica i sestra ujedno.
milisav68 milisav68 16:48 09.02.2012

Re: Sneg i levica

Hansel Hansel 16:49 09.02.2012

Re: Sneg i levica

saradnica i sestra ujedno.

O, pa liče!
Inner Party Inner Party 21:29 04.02.2012

Drago uvek ...

Zima je, pa šta. I snega ima, pa šta. No, tridesetak santimetara snega u Beogradu i nešto više u unutrašnjosti Srbije, praktično je paralisalo život i pokazalo da nešto debelo ne valja u sistemu.



... isporuči!

49 41 49 41 21:32 04.02.2012

Novohrvatski

Muž uhvatio ženu u preljubi, u novinama osvanuo naslov:

JEBNIK ZATEKAO JEBNICU S DOJEBNIKOM U KRIVOJEBU!
pera_pop pera_pop 22:34 04.02.2012

Nesto debelo ne valja u sistemu

"Gledajući šta nam radi zima na samom početku februara, setih se te inačice. Zima je, pa šta. I snega ima, pa šta. No, tridesetak santimetara snega u Beogradu i nešto više u unutrašnjosti Srbije, praktično je paralisalo život i pokazalo da nešto debelo ne valja u sistemu."

Zaista, kakav je to sistem u kome se ni sneg ne cisti ....treba ga srusiti bez milosti
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 23:15 04.02.2012

NUNE OBJASNIO

Svako mrvu da pocisti ispred svoje avlije i svima fino :)
dr.wagner dr.wagner 12:56 05.02.2012

Re: NUNE OBJASNIO

...dan

ulicno_pojacanje
Svako mrvu da pocisti ispred svoje avlije i svima fino :)


-Ovdje (Zagreb) je max.kazna za nečišćenje snjega pred svojim dvorištem
, mislim 2500 Kn (cca. 300E ) ...
... po ulici hodaju SS-ovci i zapisuju ... sada imaju i fotoaparate , pa sa
računom dobijete i fotografiju svoje ograde , sa dijelom ulice

-Čak , ako netko padne baš na tom vašem neočišćenom "teritoriju" , može vas
tužiti (sa dosta dobrim šansama) ...

-Što ti je "zapadna civilizacija" ...
.... ali i to ćemo ukinuti kad dođemo na vlast


W
hogubadagri hogubadagri 23:22 04.02.2012

hmhm

Pre par dana gostovao u "Beogradskoj hronici" na RTS, valjda glavni iz odrzavanja puteva za Beograd ili tako nesto, i kaze zao mu sto nema snega da pokazu kako su se dobro spremili za sezonu. Komedija.
mitsu mitsu 00:59 05.02.2012

Nedostatak perspektive

Bilo bi lepo kada se o svemu ne bi pričalo i kukalo napamet.

Recimo, sledeće je sve iz ličnog iskustva (bila, videla):

U Sloveniji ne da nema mnogo više snega, nego ga do noćas nije bilo uopšte (barem u Ljubljani). U Londonu nastaje potpuni užas kada padne 10 cm snega (kao 2010. godine koju je neko pomenuo, kada je prevoz bio u haosu danima, a posle dva dana su uspeli da otkopaju jednu (1) traku M1 (najvećeg/glavnog autoputa)). U Tokiju iste godine, na dan kad je palo 3-4 cm snega, vozovi su kasnili satima, a u roku od par sati na desetine ljudi se javilo hitnoj pomoći zbog preloma uzrokovanih padovima na ulici.

Da li je neko ovde bio na ulicama dok je padao sneg? Ja sam juče izašla na 15 minuta da otkopam kola. Trebalo mi je 5 minuta da skinem 30-tak cm sa jedne polovine, pa još 5 minuta za drugu. Dok sam završila drugu, prva je već ponovo bila bela od snega. Isti princip funkcioniše i na ulicama - da li se očekuje da plugovi i mašine za čišćenje prolaze svakom ulicom u Beogradu na svakih 10 minuta? Juče je mojom ulicom pomenuti plug prolazio na svakih sat vremena (odokativno). Danas sam srela grupicu od dvadesetak momaka u svetlećim prslucima koji su lopatali trotoar.

Nemojte me shvatiti pogrešno, imam podosta problema sa gradskom administracijom (čistoća/drveće u Bulevaru/Zvezdarska šuma/komunalna policija i još poneke stavke), ali ovde jednostavno nisu zakazali. To što ljudi očekuju da se komunalci pojave na ulicama i sneg magično nestane sa puteva i više se ne pojavljuje, to jedrugi problem.
mlekac mlekac 01:47 05.02.2012

Re: Nedostatak perspektive

mitsu


Da li je neko ovde bio na ulicama dok je padao sneg? Ja sam juče izašla na 15 minuta da otkopam kola. Trebalo mi je 5 minuta da skinem 30-tak cm sa jedne polovine, pa još 5 minuta za drugu. Dok sam završila drugu, prva je već ponovo bila bela od snega. Isti princip funkcioniše i na ulicama


Da te podrzim - ima ovde kod mene, nekako mi je bas na oku kad zdraknem kroz prozor, par delica trotoara ispod kojih iz meni neznanih razloga prolaze cevi toplovoda. E, u "normalnim" zimskim uslovima, na tim delicima ne da nema snega, nego budu potpuno suvi u roku od odma. Ovih dana krecu se izmedju vlazno crne i bele boje - cak i na njima sneg uspeva da se zadrzi - toliko je uporan.
AlexDunja AlexDunja 01:58 05.02.2012

gsp

mlekac mlekac 03:18 05.02.2012

Re: gsp

AlexDunja

Prica mi komsinica kako je juce dva i po sata pokusavala da uhvati NESTO da bi se sa Slavije prevezla do N. Bgd. I kad je konacno usla u nesto - ukapirala zena da joj se novcanik zaledio i da nema sanse da ga otvori i izvadi karticu.
Ali, naravno, naisli kontrolori i poceli "A sto niste validovali karticu?" E, kad im je predlozila da joj otvore novcanik (samo bez lomljenja i cepanja) pa da posle DVA I PO sata validira karticu - bilo je "Pa u redu je gospodjo, pa nismo znali..." E, vala ima da se svercujem CEO Februar! Iz inata.
grmfrm grmfrm 09:53 05.02.2012

Re: gsp

Uff prava slika nase Srbijice.
Bus star 20 godina ali bitno da ima sokocalo zvano busplus.

A sneg sigurno nije dodat u fotoshopu?

AlexDunja

AlexDunja AlexDunja 13:50 05.02.2012

Re: gsp


A sneg sigurno nije dodat u fotoshopu?


ne znam, zaista,
videla sam fotku na fb, i izgledala mi je kao dobra ilustracija,
čak i ako je dodat sneg:)
mlekac mlekac 22:38 05.02.2012

Re: gsp

grmfrm
Uff prava slika nase Srbijice.
Bus star 20 godina ali bitno da ima sokocalo zvano busplus.

A sneg sigurno nije dodat u fotoshopu?

AlexDunja



Ne znam da li je isti autobus, al' ovo sigurno nije Fotoshop. (filmic na dnu strane)
grmfrm grmfrm 08:08 06.02.2012

Re: gsp

Ima jos par slika koje dobro oslikavaju stanje a nemaju bas veze sa vremenskim uslovima.

Prva je prljavi i raspali podzemni prolazi kod Terazija a pored "penjalica i spustalica" (izvinjavam se sto ne znam ime istog) za invalidska kolica.

A onda nedaleko odatle ispred meka na stanici za bus a i preko kod moskve milion bacenih zvakacih guma. Irocnicno je sto se sve to desava u centru centra pa me to uvek podseti tuzno ko sve zivi u Beogradu i to sa kakvim ljudima na vlasti.

Naprosto to ne ide. Ako si vec dosao ovde, pobegao ko zna odakle i zasto, onda bato ne mres se tako ponasati. A jos gore ako si vec ko zna koja generacija ovde, dzaba ti onda to.

U glavni grad se posteno nije ulozilo jos od vremena kada je Knez Mihajlova uradjena. Sve u medjuvremenu je zapusavanje vec raspucalih rupa. Bukvalno samo kada dogori do nokata nesto se uradi. Ovaj lepi grad ne zasluzuje takav tretman. Ali isto tako tretman vecine stanovnika glavnog grada prema istom je za svaku kritiku.


mlekac

AlexDunja



Ne znam da li je isti autobus, al' ovo sigurno nije Fotoshop. (filmic na dnu strane)
nim_opet nim_opet 19:40 06.02.2012

Re: gsp

Ne razumem, otkud smet unutra? Jel to vozi sa otvorenim vratima?
leopold_lady leopold_lady 23:35 05.02.2012

Sve je nas

Ovako ili onako ovo vreme začudilo - sneg u sred februara .... Kada kažem da je bolje sada nego u maju - hoće da me linčuju ... Pa,sad mu je vreme ... U maju bi trebalo da bude sunce - zar ne ?
fantomatsicna fantomatsicna 11:21 06.02.2012

Zima.Zima

E pa sta je
Ako je zima nije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana