Moj grad| Na današnji dan| Sex| Život| Životni stil

Imati i nemati

Unfuckable RSS / 10.02.2012. u 10:24

 

  Februarsko je veče '74. Dok krišom ispod oka bacam pogled na sat čekajući 7 i 15 i početak majstorice u Frankfurtu gde će se Špancima dogoditi Katalinski, cedim poslednje atome strpljenja da ostanem miran dok stari Mađar štekće makazicama oko mojih ušiju. Pogodba je „šiške za utakmicu" i tu dileme nema. Da je uslov bio „nularica"- pristao bih.

  U kraju u kome živim naizgled nema baš previše mogućnosti za sticanje profita (ako izuzmemo hektare potencijalnih parkinga) - dakle nema svih tih akvaparkova, žirafa, velikih poslovnih zgrada, platana za poseći i podzemnih garaža, ali je s obzirom da ljudi ipak moraju od nečega živeti mala privatna inicijativa (a.k.a. borba za opstanak) sasvim lepo razvijena. Ako ne računamo najpreduzimljivije (dilere droge i pljačkaše svih vrsta, u šta ubrajam i kladionice) uglavnom kod braće Kineza, kao i u vidu mnogobrojinih, doduše lako umirućih str i szr-ova.
Ne znam kako je u drugim delovima Grada pa i Republike ali ovaj deo Novog Beograda - hajde da ga nazovemo oko „Piramide" (takođe „lako umiruće") - snažno poručuje da je duboko zagazio u 21. vek i da stanovništvo jako vodi računa o svom zdravlju i izgledu (broj apoteka po želucu tj frizera po glavi stanovnika) što je zaista ohrabrujuće.
  Pogled na 5 (pet) frizerskih radnji, koje maltene gledaju jedna u drugu zbrčkane na prostoru ne većem od 2 ara, i saznanje da ih u krugu od 300 metara ima bar još desetak, pa zatim prolazak pored tri apoteke koje su zid do zida jedna pored druge na putu do Pijace učvršćuje to epohalno saznanje da sugrađani najzad traže nešto više od života osim suvog 'leba. Lepote, dakle i pomalo bensedina?
Sada ide mali trol koji to i nije: u bisere privatne inicijative moram da udenem i jednog čije postojanje sasvim solidno objašnjava ko smo, šta smo i gde smo i koji se bavi - popravkom patika. Da, dobro ste pročitali.

  Ali, da se ovaj tekst ne ode putem zajebancije aktuelne vlasti ili priče o "sveopštoj krizi", hajde samo da rezimiramo: ovaj deo Grada dakle, ako se izuzmu inostrane firme (čitaj: Kinezi) naprosto rastura na polju primenjene kućne hemije (lekovi i droga) kao i na polju primenjene umetnosti (kriminal svih vrsta, ali i - frizeraj)
S obzirom da smo se zdravljem bavili u jednom davnom tekstu posvećenom Prepodobnom Tomeku Krstitelju, red je da priču nadogradimo, kako i dolikuje - perfektnim autfitom. Jer, ništa nam drugo do konačne sreće i samospoznaje i nije preostalo.

  Osim toga, da se ne lažemo: apotekari su, u pauzama bezuspešnih pokušaja da zaleče komplekse i postanu veći lekari i od lekara samih , uglavnom i samo - prodavci nečega.
A frizeri, brice, berberi (praštajte zbog rodne neravnopravnosti) su čisti kreativci.
I ne samo to.

  Februarsko je veče '74. Dok krišom ispod oka bacam pogled na sat čekajući 7 i 15 i početak majstorice u Frankfurtu gde će se Špancima dogoditi Katalinski, cedim poslednje atome strpljenja da ostanem miran dok stari Mađar štekće makazicama oko mojih ušiju. Pogodba je „šiške za utakmicu" i tu dileme nema. Da je uslov bio „nularica"- pristao bih. Mada, da se ne lažemo: klinac četkasto guste kose koja raste u svim pravcima i još sasvim nepravedno darivan đozlucima,nema mnogo prostora za pogađanje - „zdravije je, jer šiške kvare vid". Grotesku upotpunjava bulumenta okolnih baba i tetki okićenih viklerima i poluofarbanih lobanja koje blagonaklono klimajući gledaju na svo to upristojavanje.

Stari Mađar, inače regularni frizer jednog beogradskog pozorišta hrabro je, u to vreme procvata socijalizma ,sa svojom suprugom vodio ilegalni porodični biznis „radeći babe" (i dostupnu klinčadiju) po kućama. Bila su to na neki način ritualna okupljanja koja se, naročito pred neke bitnije društvene događaje - što zbog „udešavanja" što zbog nephodne „razmene informacija" - nikako nisu smela propustiti, dočim su tadašnje gospodžaministarke (ili kako se To već u to doba nazivalo) bile neosporne zvezde večeri i sasvim odličan izvor „informacija" o kojima će se kasnije danima razglabati.

  Kasnija upristojavanja najčešće su se odvijala tamo gde je bilo i najbliže za odvući me - dakle u neposrednom komšiluku, u Kosovskoj ulici kod (opet starog, to je izgleda bio neki generalni trip tih godina - da svi „majstori" budu beznadežno matori) gazda Franeta čiji je lokal izgledao kao da niko u njega nije ušao barem stotinak godina. A da se ne lažemo (po učinku gledano) i sam gazda je odavao utisak kao da bar isto toliko vremena nije uzeo makaze u ruke.
Uostalom, šta se i moglo tražiti od sirotog starca? U to doba, korektnu frizuru podrazumevala su dva pojma: sekira (za razdeljak) i pegla (za ono što se sekirom razdeli). Socijalistički jednostavno. Ko je ipak imao petlju (ili godine) da pokuša da bude „baja" trebalo je samo sve to nekako da raščupa i da (opet nekako) izbegne „budne oči" školskih higijeničara, nastavnika, predsednika kućnog saveta, aktivista mesne zajednice ili pak sopstvenih roditelja i - pusti kosu da mu preraste preko ušiju.
Međutim, to mesto i taj lokal u Kosovskoj bitni su jer će se baš tu nešto kasnije (uz još neka mesta) začeti svojevrsni beogradski frizerski nju vejv.
Dok se to ne desi, nezadovoljnicima gazda Franetovim učinkom, kao i onima u večitoj potrazi za nečim boljim  - preostajala je Mimoza, na ćošku Lole Ribara preko puta Radija. Tu ste bar imali mogućnost da vas svaki put osakati neko drugi a ne jedan isti majstor. A bilo je i frizerki, što nije zanemarljivo kada ste omamljeni pubertetom. Čak je i najružnija frizura bivala malo manje ružna kada je uradi plavokosa Goca, frizerka sa (tada nesvakidašnjim) tatuom leptira na listu noge. Njen nekako strog izgled kao i saznanje da je narečeni tatu urađen tokom jednog od boravaka u nekom od kpz,  znatno su umanjivali pregovarački potencijal mušterije i otklanjali nedoumice: ona te samo pogleda i tu nema onog „sačekaću majstora" već sedneš kao hipnotisan, u par poteza makaza i mašinice obavi se šta je potrebno, ustaneš, platiš, odeš i veruješ da si lep. Prosto.

  Istovremeno, na drugom kraju Kosovske ulice, baš preko puta Kinoteke, socijalističkoj omladini i boljestojećem radnom narodu frizure a la Džontra Volta upriličavao je frizer Zvonko, u lokalu čiji su izlog ukrašavala četiri raznobojna reflektora koji su se palili i gasili u ritmu unutragruvajuće disko muzike, a koji će nešto kasnije izgoreti u (čini mi se) ne baš razjašnjenom požaru.
Negde oko Kneza „operisao" je Šobota ali je to nama klincima bilo em predaleko, em preskupo, em neshvatljivo „hoh".

  Bilo kako bilo, lagano su se na horizontu ukazivale osamdesete i prvobitno socijalističko „šišanje primernih omladinaca" - kome su do tada pandan bile jedino hipijevski (neošišana i uglavnom) masna kosa do pola guzice, zatim neznatna manjina onih „modernijih" koje su šišali pomenuti Zvonko i Šobota ili već pomalo raritetne ali svakako spektakularne „gastarbajterke" - počelo je stilski da se razvija.
  Baš nekako tada i u sred te Kosovske na mestu gde je rupčaga tada već pokojnog gazda Franeta zvrjala prazna, posle višemesečnog renoviranja otvoren je Mišelov frizerski salon, nešto do tada neviđeno u Gradu. To je veoma brzo postalo mesto koje su počeli da posećuju svi koju su „nešto značili" ili „držali do sebe" - uključujući i tada megapopularne pop i rok zvezde koje su već tradicionalno odsedale u obližnjem hotelu Union.  Zanimljivo je da su narečene „zvezde" ipak radije odlazile u, niz ulicu nešto udaljeniji, Mišelov salon umesto da samo pređu ulicu do Zvonka.
Počinje dakle era „talijanki" i pratećih varijanti na koje čak, u određenom periodu „stilskih lutanja" ni neke osvedočene gradske legende ne ostaju imune. S druge strane bujaju pank i priključenija, karakterisani slobodnim, jednostavnim, jeftinim i nadasve kreativnim pristupom oblikovanju kose. 

  I dok se pankeri u nedostatku gela (koji je u naše krajeve stigao nešto kasnije) snalaze pomoću imalina pa i piva a šminkeri u nedostatku blanša za kosu koriste hidrogen, ne želim da razmišljam kako su „tediji" (ovde je trebalo da ide link za bilo šta što ima veze s Fifties a da nije podatak da su im Paribrejkersi svojevremeno bili predgrupa, ali a-a, nema) nadoknađivali briljantin. Ipak, jedino bitan bio je finalni efekat. Bitno je bilo ličiti na London.
Jer, posle svega toga mnoge od nas ionako je čekalo nezaboravno suoćavanje s jednostavnošću vojničkog šišanja o kome (zapanjujuće) neću trošiti reči.

  Imam utisak da je tada svako od nas počeo pojačano da pazi na svoju frizuru jer je ona odjednom postala svojevrsna poruka Svetu i sasvim čitljiva legitimacija pripadnosti određenoj grupaciji - što se i jeste etabliralo kao nekakvo identifikaciono pravilo kada se podsetimo svih onih kasnijih „kajdža - gu gu" repića, preko još kasnijih „konjskih repova" pa sve recimo do „tajsonki" devedesetih.

  U svemu tome frizeri ostaju alfa i omega cele priče, neko ko može da stvori vizuelni identitet, potpomogne ekspresiju onog što nosimo u sebi, istakne vrline i sakrije mane ili pak - potpuno upropasti celu stvar. Kao što nam onaj Majstor gore (popravljač patika) vrlo jasno kazuje ko smo, šta smo i gde smo, tako i vešt frizer, pa makar i samo dobrim savetom, može sasvim da nas preokrene i u nekom smislu, pomiri same sa sobom .

  Dakle, osim što su osvedočeni „manuelni radnici" od kojih se često traži imaginacija, a prečesto i - nemoguće (u tom smislu prilažem komentar moje sadašnje frizerke „Bato, ja sam frizerka a ne plastični hirurg") - frizeri su svakako još i više „mentalni delatnici" - tj psiholozi, pa i psihijatri. U prilog tome govori činjenica da frizer obično ne deli našu ideju kako bi frizura trebalo da nam izgleda. Mada, ni mi sami najčešće nismo baš načisto šta bismo želeli, šta bi trebalo i šta je zaista moguće. Jer mnogo puta želimo da smo u stvari neko drugi a ne mi sami, takvi kakvi smo.
Drugim rečima - oni što imaju kovrdže - želeli bi ravnu paž frizuru, dok bi ovi što sa tri dlake na glavi želeli afro. Bitno je da uglavnom niko postojećim stanjem nije preterano zadovoljan i uvek se nekako očekuje drugačije, bolje i lepše.
I dok su nekima od nas frizure istinski ukras, sasvim u sinergiji sa ostalim ličnim kvalitetima, nekima su opet samo i jedino - dijagnoza
Za utehu, nije samo običan svet podložan toj  „vidim - sebe - drugačije" - boljci: poznate ličnosti, čijem se „javnom" izgledu redovno divimo, privatno tj onda kada su u poziciji da same odlučuju - umeju da izgledaju potpuno pa i frapantno drugačije.
Verovatno je sve to tako zato što vrlo često sebe doživljavamo potpuno različito i pomalo „izvrnuto" od onoga kako nas svet okolo vidi, kao i od onoga šta zaista jeste realno.
Mada, sasvim slatko pitanje jeste šta je tu u stvari „realno": ono što mi osećamo i želimo ili ono što ljudi okolo vide, „misle da bi trebalo" i zaključuju „cedeći" sliku kroz neki svoj filter?

Koliko nam to na glavi zaista dobro stoji?
Pa, verovatno tačno onoliko koliko nam se, u stvari i dopada.

 

ps: svima mnogo hvala za proteklih pet godina sjajnog druženja.

 

 



Komentari (395)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener92 trener92 14:06 10.02.2012

Princ Valijant


Pogodba je „šiške za utakmicu" i tu dileme nema

„Bato, ja sam frizerka a ne plastični hirurg" - frizeri su svakako još i više „mentalni delatnici"

Da ti ne treba da ideš danas kod fizerke, pa pripremaš teren?

oni što imaju kovrdže - želeli bi ravnu paž frizuru
kad me opičio pubertet skoro preko noći mi uizrasla kosa tipa "zašto ja ne mogu udisko" (znaš ono kada vtre kosu prstima) i nikad nisam želeo ravnu paž plizuru i danas mi je takav prepuna loknica ( možda je pubertet još uvek prisutan)
Jedini prazan hod je bio
s jednostavnošću vojničkog šišanja o kome (zapanjujuće) neću trošiti reči.
Pa ne bih ni ja, osim što mi je to noćna mora. Imao sam kosu do ispod ramena, a brica, koji je na meni vežbao brzinu ( radili su inače po dvojica za opkladu ko će brže da ošiša), praćeni budnim okom i imbecilnim iskezečenim osmehom nekog potporučnika ) nije oborio rekord od 56 secundi, bilo 1,15 sec. Prepoznao sam se po majici na ogledalu
Sestra je kasnije vežbala šišanje trimerom, srećom takva mi je kosa da se ne vidi kada napravi rupu.
Od tada me ni jedan frizer nije video. Nekako tu verujem u onu legendu o Samsonu.
kaolavanda kaolavanda 10:35 10.02.2012

..

Aaa, frizerka Goca je car!

EDIT: čitam dalje... (sa smeškom)

A, s obzirom da ti je i sadašnja frizerka car, verujem da danas na ovaj divan dan, blistaš, i da se sviđaš sebi :)

Unfuckable Unfuckable 10:53 10.02.2012

Re: ..

heh Goca je bila takva, na neki način lepa (u odnosu na ostale Majstore u Mimozi - svakako) ali prilično "gruba" i sasvim neraspoložena za bilo kakve "konsultacije", "kreativna ispoljavanja" ili "primedbe klijenata", te gluposti kod nje nisu palile.
Kod ostalih je prolazila priča tipa "malo stanji iznad ušiju a gore ne diraj" - bez obzira što bi oni opet sve uradili po svome, ali kod nje... - na njoj se sasvim jasno videlo da nikakvih pregovora tu neće biti
antioksidant antioksidant 11:00 10.02.2012

Re: ..

slavce je sisao kako mu kazes
istina znao je kod nekih neobicnijih zahteva (brijanje pola glave na primer) da mladjim maloletnicima zatrazi potvrdu od roditelja da je bas to "zelja" ali nije postavljao pitanja
tvoja glava pa sam biraj sta ces nositi
kaolavanda kaolavanda 11:04 10.02.2012

Re: ..

car!

Pazi kad mi uz takvu ličnost ide i pljuga u ustima, dok švicka makazama oko glava... lik za film :)

P.S. mislim na Gocu, mada, i Slavče je bio kul :)
Unfuckable Unfuckable 11:12 10.02.2012

Re: ..

naravno: bilo je izuzetno slatko posmatrati kako su se od onih koji su "upristojavali socijalističke pionire i omladinu" frizeri lako i brzo prilagodili "tržištu" i umesto onoga šta "propisuju" Partija, Politika i tv Dnevnik, počeli da osluškuju želje "klijenata" i šišaju ih pot pu no drugačije.
Odjednom su svi naučili da šišaju stepenasto, odjednom su svi imali "nešto" čime će izvući ofarbani pramen (pa makar i pod pretnjom spaljivanja skalpa zajedničkim dejstvom hidrogena i fena) i sve se manje čulo ono čuveno "ne može" ili "ja ne znam tako da šišam"
eli.lacrosse eli.lacrosse 12:41 10.02.2012

Re: ..

Slavče: "A, znam šta hoćeš. To je frizura 'imitacija ćelavog čoveka'."

Ovo je postalo lokalna urbana legenda. Ali čoveka kome je, po legendi, to rekao – poznajem. A sećam ga se i sa tom frizurom (pa je sasvim moguće i da je priča prilično istinita).
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:07 10.02.2012

Re: Bata

...a onda je došao njuvejv i Bata frizer koji mi je na glavi napravio takvo loknavo gnezdo, u šreh, da su gradske svrake odmah pokrepale od stambene zavisti...
mlekac mlekac 15:01 10.02.2012

Re: Bata

Jelica Greganović
...a onda je došao njuvejv i Bata frizer koji mi je na glavi napravio takvo loknavo gnezdo, u šreh, da su gradske svrake odmah pokrepale od stambene zavisti...

Sa mnom je muku mucio Zvonko iz Cetinjske! Covek bio vrhunski nosilac onih nagrada iz Londona i inih nedodjija u kojima su se odrzavala takmicenja za frizere, ali kad se suocio sa pokusajem izvlacenja pramenova na mojoj nazovikosi, to ne samo da je trajalo celo popodne nego se zavrsilo zamalonervnimslomom. A stvarno nisam imala nikakve posebne prohteve - nego mi kosa taka, ne vole kiselinu, pa to ti je!

Inace, mi smo kod Pere Age imali cela DVA frizera. Tetka Macu pored "Doboja" za zeMske (radnja jos uvek radi) i muskog na cosku Visnjiceve i Jovanove (ulaz iz Visnjiceve).

Unfuckable Unfuckable 15:20 10.02.2012

Re: Bata

u mojim mladim godinama frizeri su na meni bukvalno lomili češljeve, dakle simpatije su bile obostrane.
Sada više nije tako komplikovana situacija što se gustine kose tiče samo što sam ja još malo luđi (& matoriji i ružniji) nego pre, pa logično - zakeram daleko više
mlekac mlekac 15:48 10.02.2012

Re: Bata

Unfuckable
u mojim mladim godinama frizeri su na meni bukvalno lomili češljeve, dakle simpatije su bile obostrane.
Sada više nije tako komplikovana situacija što se gustine kose tiče samo što sam ja još malo luđi (& matoriji i ružniji) nego pre, pa logično - zakeram daleko više

Ti ko moja seka - posto ju je priroda obdarila, kako Jelica to pesnicki kaze, "svracijim gnezdom" na glavi, kad je bila mala njoj nisu pretili batinama nego cesljem! Il' ce da poslusa ili...

Epilog - kad je doslo vreme za srednju, ona upisala tada potpnu neverovatan smer "Scenski masker-vlasuljar".

Naravno, nikad se time nije bavila, ali, s pozitivne strane, bar je savladala tehniku bezbolnog rascesljavanja sopstvene kose.
krkar krkar 02:42 11.02.2012

Re: Bata

Sa mnom je muku mucio Zvonko iz Cetinjske! Covek bio vrhunski nosilac onih nagrada iz Londona i inih nedodjija u kojima su se odrzavala takmicenja za frizere


Džebote, sad ispade da su svi samo nagrade dobijali.

Ja sam još kao klinac počeo da odlazim u Jasmin na Tašu gde mi se šišao ćale, najviše zbog toga što sam mogao šišanje da stavim na račun da on plati kad dođe. A on se šišao kod nekog kao najboljeg tamo kome se više ne sećam imena, posle je otvorio u Interkontiju svoj salon (Jasmin je bio samoupravni, čuven i hoch ali društveno vlasništvo). Pa je kod toga bila vazda gužva te ja počnem da se šišam kod Joce u istom salonu.

Posle je Joca otvorio svoj salon u Gračaničkoj, taman mi bilo blizu i usput i tu sam se šišao. A pošto sam dugo imao komplikovanu frizuru, veliku, prirodno kovrdžavu, kao afro, samo sam njemu smeo da se prepustim. Sve dok mi nije dosadilo to zezanje sa kosom i ošišam se na kratko - ali i dalje strohgo kod Joce. Sve dok nisam shvatio da je u principu svejedno i da svaki polupošten frizer ume da me ošiša na kratko.

I sad krenem da izguglujem Jocu i nema ga ni u jednoj varijanti. Jebote, možda su nam frizeri odavno poumirali!!!
Unfuckable Unfuckable 08:56 11.02.2012

Re: Bata

(Jasmin je bio samoupravni, čuven i hoch ali društveno vlasništvo)

da, ovo mesto mi je skroz promaklo "ispod radara", verovatno zbog lokacije ali jeste spominjano kad se malo bolje opsetim.
Takođe, bio je neki salon na dosta dobrom glasu i u Hilendarskoj, par desetina metara iza Radija
blogovatelj blogovatelj 04:38 13.02.2012

Re: ..

slavce je sisao kako mu kazes
istina znao je kod nekih neobicnijih zahteva (brijanje pola glave na primer) da mladjim maloletnicima zatrazi potvrdu od roditelja da je bas to "zelja" ali nije postavljao pitanja
tvoja glava pa sam biraj sta ces nositi


I kad mu doneses poziv za vojsku, osisa te dzabe.
ivana23 ivana23 10:43 10.02.2012

***

Hvala i tebi...
Bilo je antologijskih blogova.


Unfuckable Unfuckable 10:57 10.02.2012

Re: ***

zahvalnost je uzajamna
Ništa od svega toga ipak ne bi ispalo tako (antologijski, hajde neka bude) bez onakvih komentatora, u to sam siguran.
Biljana 77 Biljana 77 11:00 10.02.2012

hebo ih javascript:;

Bilo je antologijskih blogova.

Da znaš da smo juče pregledavali ponovo uniforme i silno se zabavili.



A frizura... ne znam da l' ima devojčice koja nije sama sebi skratila šiške. Obično sa katastrofalnim posledicama po izgled i socijalne kontakte. Ja sam sebi upropastila pola raspusta posle 6. razreda.
Unfuckable Unfuckable 11:06 10.02.2012

Re: ***javascript:;

heh, mislim da je ta sklonost ka "sam svoj majstor" rešavanju vizuelnog identiteta sasvim ravnopravno rodno raspoređena, i ta moja (tragična, treba li reći) epizoda trebalo je da bude deo teksta ali je - ne znam ni sam zašto - otpala.
S tim što, očigledno devojčice nešto ranije kreću u to kreativno ispoljavanje (lutanje? akrobacije?) a mene je moj "napad" dočekao negde na početku II srednje. I bilo je strašno, toliko strašno da je najzad morala da dejstvuje Konjica (čitaj: starija sestra)

Uniforme?
Da, da...uniforme
(smajli - Paja Vujisić - klima glavom i ponavlja "Hadžipešićeva..." )
Biljana 77 Biljana 77 11:09 10.02.2012

hebo ih javascript:;

toliko strašno da je najzad morala da dejstvuje Konjica (čitaj: starija sestra)

Cenim da je jedva dočekala.

edit: ovako nekako
Unfuckable Unfuckable 11:19 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

iskreno: bila je šokirana. Ali to njeno stanje ionako je sasvim išlo uz mene .
Problem je nastao kada sam se posle osnovne, gde se išlo samo pre podne, susreo sa popodnevnom smenom u srednjoj školi. A meni je ustajanje oduvek bilo problem, i nekako u tim godinama kada sam iako beskrajno i beznadežno ružan itekako mnogo očekivao od svog izgleda (nada umire poslednja) počeli su da mi smetaju pramenovi nabudženi od spavanja.
Bez mnogo premišljanja, a sećajući se kako je to beskompromisno obavljala spomenuta Goca, sve što je virilo ili smetalo - bivalo je posečeno (poprilično komunistički pristup, sad tek vidim)
I naravno, to je "u daljem toku meča" dovelo do poprilične havarije na mojoj tintari, takve da se čak i Sestra, do tada sasvim naviknuta na svašta - zabezeknula.
Dobra strana cele priče je bila ta što sam, uz obećanje da naredna 3 meseca neću pipnuti makaze, dobio mogućnost da me nakon toga (mislim, moralo je da se sačeka da nešto uopšte poraste) njen tadašnji momak odvede kod "praaaave frizerke koja će superrr da me ošiša"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:20 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

A frizura... ne znam da l' ima devojčice koja nije sama sebi skratila šiške.

Oooooo da! Neke osamdes' sedme sam se sakrila iza vrata i plastičnim makazama u obliku magareta sebi izrezbarila friz za koji je, izgleda, to magare bilo inspiracija.
Ali jedno je kad to uradiš sam, još ako si dete, i očekuje se. Ali kada te u odraslom dobu zadesi ta sudbina u frizerskom salonu, ne preostaje ti ništa dugo nego da svratiš u apoteku i uzmeš sebi nešto za smirenje.
Ovaj tekst me je gotovo lično pogodio jer sam prekjuče pronašla svoju fotku od pre godinu i po, a za to vreme sam je bukvalno krila od sebe. Fotka je značajna po tome što je stavila tačku na moj tada već godinama održavani look koji je podrazumevao šiške, jelte, ali je jedna mlada frizerka tog leta odsekla mnogo više od kose na mom čelu. Sećam se svog krika kada sam shvatila da sam to na fotki upravo ja: "Jebote, Snežana Malović!!!!!!!!!"

U pokušaju da traumu prevaziđem součavanjem prilažem fotografiju.
Unfuckable Unfuckable 12:26 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

pa nije tako strašno, šta kukaš...
Ja sam dok to ri ra o čuvenu utešnu rečenicu moje Keve, a ti pogađaj onda na šta li sam tek ličio kad je ona često morala da mi ponavlja:
"Kosa je trava - nek' je zdrava glava!"
expolicajac expolicajac 12:37 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

Ovaj tekst me je gotovo lično pogodio jer sam prekjuče pronašla svoju fotku od pre godinu i po, a za to vreme sam je bukvalno krila od sebe.

Daj da vidimo fotku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:38 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

Unfuckable
pa nije tako strašno, šta kukaš...
Ja sam dok to ri ra o čuvenu utešnu rečenicu moje Keve, a ti pogađaj onda na šta li sam tek ličio kad je ona često morala da mi ponavlja:
"Kosa je trava - nek' je zdrava glava!"

Je l'? A moja majka samo rekla: "Milena, je l' si se ti to opet šišala sama?"
p.s.
Pa, Ex, okačila sam fotku :)))
Unfuckable Unfuckable 12:42 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

Daj da vidimo fotku!

on je mislio da si okačila fotku Snežane Malović!!!!


ps: je l i vas ljudi zeza ovaj server ili se to samo meni dešava?
antioksidant antioksidant 12:48 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

Snežana Malović

sneza uziva u svojoj frizuri
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:49 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

on je mislio da si okačila fotku Snežane Malović!!!!

Pa ti pričaj kako nije strašno!
p.s.
Server? Jok, kod mene je sve ok.
Edit:
sneza uziva u svojoj frizuri

To je...zabrinjavajuće.
antioksidant antioksidant 12:58 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

Server? Jok, kod mene je sve ok.

duva serverac bez problema
myredneckself myredneckself 14:05 10.02.2012

Re: ***

Unfuckable
Ništa od svega toga ipak ne bi ispalo tako (antologijski, hajde neka bude) bez onakvih komentatora, u to sam siguran.



Unf, ništa od toga svega, da tvoji postovi, kao i ovaj, jubilarni, nisu dobro napisani, i da nisu komunicirali ono što im je bila iskrena namera da komuniciraju. A to je uvek uključivalo ne samo naznačenu sadržinu onoga o čemu pišeš, već i ton, glas, pristojnost, pun naramak onoga, što naizgled ima sporedno značenje.
Hoću da kažem da si ti bio taj koji je od komentatora izvlačio najbolje iz njih, pa se za neke postove stvarno s pravom može reći da su antologijski na ovom blogu, po njihovoj lepoti i inteligentnim, i duhovitim diskusijama.
Znao si i znaš, da upotrebiš tu finu i suptilnu kontrolu nad rečima na tvojim postovima, (mislim da bi svaki dobar bloger to morao znati), da obuzdavaš pomahnitale reči (kao što dobar jahač zna da obuzda svog konja ) , jer znaju reči da pomahnitaju, pa prete da ubiju blog, u najgorem slučaju, ili da te tek nateraju da pomisliš - uhhh...gde je ovaj/ova pronašao ovaj smisao onog što sam hteo da kažem - u najboljem. Znaš ti to.

Čestitam ti petogodišnjicu, ali da pišeš češće.
i jednog čije postojanje sasvim solidno objašnjava ko smo, šta smo i gde smo i koji se bavi - popravkom patika.


Ima jedan takav u NS, i - ras-tu-ra!
myredneckself myredneckself 14:16 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

Unfuckable
Daj da vidimo fotku!

on je mislio da si okačila fotku Snežane Malović!!!!


ps: je l i vas ljudi zeza ovaj server ili se to samo meni dešava?

zeza sve u 16
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:19 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

ps: je l i vas ljudi zeza ovaj server ili se to samo meni dešava?

Dobro je, nisam sama
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:27 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

ps: je l i vas ljudi zeza ovaj server ili se to samo meni dešava?

Server je NEPODNOŠLJIV. Ja sam pisala uredništvu, pričala sa administratorima i još uvek nisam rešila problem koji imam: posle SVAKOG objavljenog komentara, na bilo čijem blogu - pada mi sve i moram ponovo da se ulogujem, sve iznova.

To me deprimira do te mere da bih se ošišala na ćelavo.

Divan ti je tekst.
mlekac mlekac 15:10 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

Unfuckable
i nekako u tim godinama kada sam iako beskrajno i beznadežno ružan itekako mnogo očekivao od svog izgleda (nada umire poslednja) počeli su da mi smetaju pramenovi nabudženi od spavanja.
Bez mnogo premišljanja, a sećajući se kako je to beskompromisno obavljala spomenuta Goca, sve što je virilo ili smetalo - bivalo je posečeno (poprilično komunistički pristup, sad tek vidim)

Ti si to bar sam sebi uradio - a znam neke koje su drugari svezeupisani u Frizersku uspevali da nagovore da dodju kod njih na praksu zarad vezbanja. Em je za dz, em ti sredimo friz...

Unfuckable Unfuckable 15:29 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

pazi, nekako u tim godinama trebalo bi mnogo lakše da podnosimo te bolove eksperimentisanja - mada obično nije tako. Mislim, sada izgleda smešno ali dok se dešava - krajnje je tragično.
I sam sam svojevremeno služio kao "mustra" za vežbanje jednom od Mišelovih šegrta koji je posle napravio sasvim dobru karijeru kao ženski frizer. Bilo je sasvim dovoljno da mi kaže kako "imam super kosu, k'o poručenu da budem frizerski model" i ja, budala sam mu prepuštao tintaru na milost i nemilost, što sam bre bio lakoveran čudo jedno!

ps: mrns, ja posle ovakvih komentara kao što je tvoj odem negde, pokrijem se ušima i ćutim jedno vreme, majke mi. Hvala
(mislim, naravno je da ću u sledećem napadu ego - tripa da ga pejstujem u profil )

ps2: Bojana, Jelice - sevvev ne da kava nego - vastuva, kevemi sledeći put ima da skvinšotivem malog pa da okačim šta mi pviveđuje
caricamajka caricamajka 16:38 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;





Unfuckable
Daj da vidimo fotku!

on je mislio da si okačila fotku Snežane Malović!!!!


ps: je l i vas ljudi zeza ovaj server ili se to samo meni dešava?




Posle jednog minivala, početkom 80-tih, plačući stigla kući, zaključala se u kupatila i ridala. Kada sam konačno izašla iz istog mama je rekla [/i]pa što plačeš, baš je lepo, ko Neca Falk, samo kraće.
[i]
To isto veče otišla u bioskop gledati Šampiona. Po izlasku momci iz društva insistirali na ocenjivanju koja je drugarica najviše plakala a moj momak intervenisao u smislu [/i]M. nije u konkurenciji, ona je plakala još od filmskih novosti.[i]
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:30 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

ps2: Bojana, Jelice - sevvev ne da kava nego - vastuva, kevemi sledeći put ima da skvinšotivem malog pa da okačim šta mi pviveđuje

Molim te. Hajde da napišemo na jednom mestu "svi mi koji imamo problem..." možda nešto i urade. Ja kad se javim uvek čujem da se jedina žalim. A izgleda da nije tako. Jedva ostavim tu i tamo neki koment, vata me depra kad ukucavam user i sve. A da pratim nešto i učestvujem - nema šanse. I to samo na b92.

EDIT: Ovo mi izlazi posle svakog komentara:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Izvini na trolu, ali mamu mu... ti si prvi počeo.
NNN NNN 22:58 10.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

prilažem fotografiju.
njao naočare
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:52 11.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

NNN
njao naočare

I mene je, kao Unfa, priroda darivala njima od najranijih dana.
mlekac mlekac 09:54 11.02.2012

Re: hebo ih javascript:;

dobrosavljevic_m
NNN
njao naočare

I mene je, kao Unfa, priroda darivala njima od najranijih dana.

I mene, i mene...
Mada ponekad uspevam da se prosvercujem i bez njih.
freehand freehand 10:47 10.02.2012

Cepaj Katalinski!

Nači, ošiš'o je i tebe i Iribara!

(to na uvod, dok ne pročitam. Posle.)
Unfuckable Unfuckable 11:29 10.02.2012

Re: Cepaj Katalinski!

meni je Bambi definitivno ubijen kada sam negde, mnogo godina kasnije pročitao da smo pred tu utakmicu u Frankfurtu danima vežbali ubacivanje (baš) Katalinskog pred gol u prekidima i (pazi sad ovo) šut u padu posle udarca glavom.
Mislim: taktika rules
loader loader 11:13 10.02.2012

Vetreni češljić

Mada, ni mi sami najčešće nismo baš načisto šta bismo želeli, šta bi trebalo i šta je zaista moguće. Jer mnogo puta želimo da smo u stvari neko drugi a ne mi sami, takvi kakvi smo.

I još kad se u taj "pričešljani identitet" negde na ulici ugradi vetar ...
Ovo, naravno, ne važi za afro-frizijance
Unfuckable Unfuckable 14:00 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

kaolavanda kaolavanda 14:10 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

Mda... zajebano...



Al' najmističnije su mi one frizure koje su zapravo jedan duuuuuugiiii pramen.. rekla bih da je to zuluf, puštan vekovima da izraste, pa onda pažljivo pohranjen svud po sjajnoj lobanji (viđala sam ih izuvijane poput puža(mislim na onog iz pekare))... kakav li je košmar košava tim ljudima

Mada, šta li tek Lošina kapa krije?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:20 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

Mada, šta li tek Lošina kapa krije?

Ništa posebno, videla sam, čak sam i ponosna vlasnica jako retke Lošine fotke na kojoj nema kapu.
kaolavanda kaolavanda 14:27 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

Ništa posebno

God damn it!

Znači ipak nije najobičniji proćelav čovek, nego stidljivko... (ne mene na lomaču zbog srca, ovo je tinejdž ljubav... neka tinja)
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:24 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

nego stidljivko

Introvert...seoska mlada je za njega amater u stidljivosti.
Unfuckable Unfuckable 15:31 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

da, Loša ima kosu nego je malo čudno tera i večito je pokriva tom poštarskom kapicom, što reče Jelica - stidljiv momak, a ko bi rekao...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:33 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

Lavanda Lošu
ovo je tinejdž ljubav... neka tinja

Ipak se nisam ja najgore izofirala na ovom blogu
kaolavanda kaolavanda 15:39 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

Pazi, ta sam!

Sve svoje ljubavi kao ordenje nosim u srcu - sa ponosom

P.S. srce drago stidljivo... introvert, njao
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:09 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

njao
loader loader 21:56 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

kaolavanda

... kakav li je košmar košava tim ljudima

Da, da... mada ... - zavisi iz kog pravca duva
loader loader 22:02 10.02.2012

Re: Vetreni češljić

dobrosavljevic_m:

Ipak se nisam ja najgore izofirala na ovom blogu

Čemu taj strah


Nego, sećate li se, kako su se pre 9-10 godina terali Tijanić i Živković.... pa mu je AT pominjao frizuru i na toj bazi gradio čitav mit o nezrelosti i antisrpstvu tadanjeg preds. ds (pa i samog ds i svih mu bliskih) i, sa druge strane, visokomoralnoj zrelosti srpske dssnice ? Opako.
expolicajac expolicajac 11:21 10.02.2012

Šiške

Uvek sam tražio da mi se naprave ovakve šiške. Iako kod kuće nisam nailazio na razumevanje za takve postupke. Često se dešavalo da šišanje bude ponovljene po sistemu "ostav" "ponovi vežbu"

Unfuckable Unfuckable 11:26 10.02.2012

Re: Šiške

heh to "ostav" me vraća u JNA o kojoj u tekstu "nisam želeo da trošim reči":
Mi klinci iz Kraja sasvim oštroumno rešismo da se neposredno pre odlaska u askaru ošišamo na skroz kratko. Procena je bila da je pametnije da nas tako ošišaju poznati "majstori" pa ćemo ipak bar malo ličiti na ljudska bića.
Međutim, šipak:
po dolasku u JNA na scenu stupa čuveno odsustvo logike i bez obzira koliko ošišani bili - sledovalo je šišanje. Final touch morao je da uradi vojni "frizer" i - tačka.
A oni, kao da su namerno šišali da te unakaze (klasična fazanska inicijacija), to je bilo čudo jedno.
Atomski mrav Atomski mrav 11:39 10.02.2012

Re: Šiške

I vojska se ipak menja, tako da se ja nisam nikada šišao od strane vojnog frizera. U Nišu je vojsku šišao neki drvoseča - sredom je šišao vojsku a ostalim danima je sekao drva za grejanje motorkom - pa nisam hteo da rizikujem, da na primer on ili ja pobrkamo dane. U Beogradu su vojsku šišala dva klasića a njima tek nije bilo šanse da poverim frizuru. Jedan od njih je došao na genijalnu ideju da se ošiša "tamo dole" istom onom mašinicom kojom šiša vojnike (posle je išao kao da jaše bure)... Šišao sam se kod kuće kad odem na vikend ili na odsustvo (šta ti je sadašnja vojska, em dozvoljavaju da ideš tako često kući em te ne teraju da se šišaš u međuvremenu). Tada sam primećivao kako znam sve i jednu pesmu sa CD-a Seke Aleksić ili novih zvezda Granda koji se vrteo u frizerskom salonu, što mi se pre i posle vojske nije dešavalo ali to je ipak neka druga priča...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:28 10.02.2012

Re: Šiške

Ne pominjite šiške...do Bate me je roditeljica na paž šišala...a, paž je šiška naokolo...
mikele9 mikele9 18:51 10.02.2012

Re: Šiške

po dolasku u JNA na scenu stupa čuveno odsustvo logike i bez obzira koliko ošišani bili - sledovalo je šišanje. Final touch morao je da uradi vojni "frizer" i - tačka.

Dan pre odlaska u JeNeA, Toma frizer me ošišao kraaaaatko, kosa duga ne više od dva mm! Dođem u Sombor, vojnik frizer šibne mašinicu, ošiša i to malo kose skroz do glave i onda se kao lecne: E izvini, nisam te pitao s koje ti je strane razdeljak!
Odavno me više ne pitaju (šišam se u Piramidi), redovan sam bar pet, šest godina, sednem, trojka i kosa i brada. Kad se umivam, operem i kosu i bradu i očas suve.
Unfuckable Unfuckable 18:58 10.02.2012

Re: Šiške

E izvini, nisam te pitao s koje ti je strane razdeljak!

crnjak. I taaaako vojnički zvuči
mikele9 mikele9 19:27 10.02.2012

Re: Šiške

E izvini, nisam te pitao s koje ti je strane razdeljak!

crnjak. I taaaako vojnički zvuči

Čestitka od srca, ne zameri matorcu
Dobrim, takorekuć, odličnim ( a i kako bi drugačije) pisanijem si obeležio jubilej.
Atomski mrav Atomski mrav 11:27 10.02.2012

Friz

Kao prvo, čestitam na jubileju.

Što se frizure tiče, pamtim da me je kao klinca bilo teško šišati... uglavnom se sve završavalo sa dosta suza, nisu mi se sviđale visoke stolice kod frizera (da dete može da "dobaci" do ogledala) ali kućna varijanta (rasklimatane makaze i plastični trimer) je bila još gora. Onda me je deda prvi put odveo kod seoskog berberina i to je bilo moje prvo šišanje bez suza - stara berbernica, brodski pod, drvene berberske stolice, drvene klupe, velika stara ogledala, zatim gole i polugole cice iz raznih novina po zidovima (dominirala je Lepa Brena u nekakvom negližeu sa naslovne strane "Osmice", ako se ne varam)... sve to je bilo vrlo zanimljivo, uključujući i berberina koji je naravno bio seoska centralna informativna agencija. Kasnija iskustva sa frizerskim salonima nisu bila na tom nivou, sve do studentskih dana i otkrovenja u vidu Kaćine frizerske radnje na Limanu 2. A najveća nezgodacija je šišanje u inostranstvu - kako objasniti "šišateljima" šta želiš, pa onda mere nisu baš standardizovane (kec, dvojka, trojka...) - sve razmišljam, da se lepo uslikam jednom posle šišanja iz raznih uglova pa odštampam i nosim sa sobom u frizerski salon?
Unfuckable Unfuckable 11:36 10.02.2012

Re: Friz

plastični trimer

uuuu, još jedan slatki socijalistički uradak po ideji da svaka majka može da podšiša svoje čedo. Katastrofa.

sve razmišljam, da se lepo uslikam jednom posle šišanja iz raznih uglova pa odštampam i nosim sa sobom u frizerski salon?


Meni isto nikad neće biti jasno kako to frizer (a pazi, ovo tvrdim) ne uspeva da nas dva puta uzastopno ošiša isto? Dakle, kada im kažeš "isto kao prošli put" dogodi ti se (po pravilu) nešto pot pu no drugačije, i što je još gore Umetnik je oduševljen svojim činodejstvom a tebi i dalje nije jasno ko tu koga ne kapira.
Atomski mrav Atomski mrav 11:51 10.02.2012

Re: Friz

uuuu, još jedan slatki socijalistički uradak po ideji da svaka majka može da podšiša svoje čedo. Katastrofa.

Sprava za mučenje, posebno u kombinaciji sa tupim žiletom!

Meni isto nikad neće biti jasno kako to frizer (a pazi, ovo tvrdim) ne uspeva da nas dva puta uzastopno ošiša isto?

Razmišljao sam dosta na tu temu pa čak i diskutovao o tome sa frizerima i zaključio da bi se taj problem mogao rešiti pronalaženjem frizera/frizerke sa opsesivno-kompulsivnim poremećajem ličnosti. Kakve bi druge teškoće to proizvelo, teško je reći.
freehand freehand 11:28 10.02.2012

Another Magyar

Majstor Anton, koji je činodejstvovao u extra uglednom salonu "Jasmin", kod Taša. Ne znam kako si to propustio, no ono što ja znam je , da kad se Anton sa poslom preselio u pančevački hotel "Tamiš", u sopstveni salon - sa sobom je doveo Ljubu Tadića, Džaju i razne druge zverke glumišta, estrade, sporta i šou biznisa uopšte.
Dakle, za taj salon znam samo po čuvenju, iz njegovih priča (a jebeš mutavog majstora i bricu koji nije obavešten bolje od KOS&UDBA bratije).
A kad bolje pomislim, pre ulaska u ovu sadašnju fazu (ma samo šišaj, da liči na uredno) Anton me je sređivao za dva moja i nekoliko tuđih venčanja, brojna kumstva i rođendane, i ritualno - 31. decembra za bar desetak novih godina...
I brijao bar pet godina, ali to je posebna tema - brica koji je i berberin i koji zna britvu da drži kako treba i čoveka obrije pravo muški i majstorski!
Unfuckable Unfuckable 11:31 10.02.2012

Re: Another Magyar

Džaju


zar se on šišao?
Atomski mrav Atomski mrav 11:44 10.02.2012

Re: Another Magyar

zar se on šišao?


Ušo ja kod njega, rekoh "Čika Pajo,
Šta se vi sakrivate?"
On kaže "Zato što sam šišo onog Radomana."

Baš su se u tim momentu zalupila vrata sa treskom
tako da ja nisam baš najpreciznije uspeo da saznam
jel Radovana ili Radomana.

"Jelte", rekoh, "Radovana ili Radomana?"
"Kog Radovana?"
"Onog", rekoh, "naopako kog".
"A tog, pa taj se ne šiša, kaže.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:41 10.02.2012

Osamdesete

Nekako mi se čini da kada prođe neka 'modna epoha', uvek postoji mogućnost (opasnost?) da ista napravi kambek kroz koju deceniju, što zbog nostalgije, što zbog nedostatka novih ideja. Ali mislim da su osamdesete izuzetak: kada vidim sve one ogromne frizure, naramenice kakve se danas viđaju samo u NFL, tufne i karnere...mada ozbiljno strahujem da bi u ovoj eri stilskih lutanja u besmisao fudbalerke mogle da se vrate.
Neobično mi je drago da sam za osamdesete imala alibi u modnom smislu.
p.s.
Izvinjavam se onima koji imaju neke lepše asocijacije na ovaj period. Ja kad pomislim na to vreme, javlja mi se samo ovako nešto


p.p.s.
Bejb, čestitam :)
Unfuckable Unfuckable 11:50 10.02.2012

Re: Osamdesete

da, užas, Studio 54, apsajd daun i sve te Done Samer / Boni M i ostale slične tvorevine.
Namerno nisam "petljao" po ženskim frizurama jer se to zaboga, oduvek nekako podrazumevalo da će se devojke / žene snaći, pa sve i ispod onih idiotskih hauba i "trajnih, što trajnijih" dok su muške frizure i ceo taj "muški frizerajski džez" oduvek bili nekako skrajnuti.
A prvi pravi momenat kada su odjednom i niotkuda i muške frizure postale bitne (verovatno i pomalo subjektivno) smeštam baš negde u osamdesete.

ps: hvala
mirelarado mirelarado 20:41 10.02.2012

Re: Osamdesete

Namerno nisam "petljao" po ženskim frizurama jer se to zaboga, oduvek nekako podrazumevalo da će se devojke / žene snaći, pa sve i ispod onih idiotskih hauba i "trajnih, što trajnijih"


Цео тај ритуал прављења - тих осамдесетих година прошлог века - неизбежног мини (ж)вала био је раван средњовековним справама за мучење, а фризерке су биле неумољиве инквизиторке. Процес је трајао сатима, а злосрећна коса подвргавана је жестоким термално-хемијским шоковима. Резултат: три броја већа глава, цоктање оних што имају несрећу да седе иза тебе у биоскопу и лобања оперважена благим опекотинама које сврбе отприлике док се коса не врати у своје природно, опуштено стање и док не дође време за нову тортуру.

Честитам јубилеј, Анфе, ударниче! Петолетка, није шала, бре!
reanimator reanimator 20:48 10.02.2012

Re: Osamdesete

Резултат: три броја већа глава


Nego..mirela..congratulazione
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:54 10.02.2012

Re: Osamdesete

mirelarado
Честитам јубилеј, Анфе, ударниче! Петолетка, није шала, бре!


Заиста достојанствено и ударнички, Унфа, нема шта! А и најстарији си ;-)
Препорука, плусовање, фејсбуковање, шеровање, твитеровање, лајковање, стримовање, круговање...

Можда ти најбоље стоје следеће две речи: Proud and Humble... (©Crossover)
Unfuckable Unfuckable 21:25 10.02.2012

Re: Osamdesete

Процес је трајао сатима, а злосрећна коса подвргавана је жестоким термално-хемијским шоковима, Резултат: три броја већа глава, цоктање оних који седе иза тебе у биоскопу и лобања оперважена благим опекотинама које сврбе отприлике док се коса не врати у своје природно, опуштено стање и док не дође време за нову тортуру.


ja lično viđah mnoge nevine žrtve Prapočetaka MiniVala u Srbiji, prizor vrlo sličan Hirošimi, rekao bih.
Hvala, čestitke i Tebi

Препорука, плусовање, фејсбуковање, шеровање, твитеровање, лајковање, стримовање, круговање...

Hvala Braja
mirelarado mirelarado 00:46 11.02.2012

Re: Osamdesete

ja lično viđah mnoge nevine žrtve Prapočetaka MiniVala u Srbiji, prizor vrlo sličan Hirošimi, rekao bih.


У мом случају постојала је и бонус посластица у виду ликовања Млађе Сестре, чије природне локне ниједна од оних мојих инквизиторки није успевала да произведе.


А за јубилеј, зна се.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:00 11.02.2012

Re: Osamdesete

dobrosavljevic_m
mada ozbiljno strahujem da bi u ovoj eri stilskih lutanja u besmisao fudbalerke mogle da se vrate.


Како оно беше: "Мода је као грип, траје тек сезону."
А иначе, различите се фризуре враћају...
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:29 11.02.2012

Re: Osamdesete

Резултат: три броја већа глава, цоктање оних што имају несрећу да седе иза тебе у биоскопу и лобања оперважена благим опекотинама које сврбе отприлике док се коса не врати у своје природно, опуштено стање и док не дође време за нову тортуру.


Hm da, a onda umesto samilosti ili diskretnog podsmevanja iza ledja doceka te na casu latinskog uvek mila i ljubazna Puela sacekusom tipa: evo jos jedne sa ovca frizurom, pa ostaje samo uteha da je blam ipak podeljen na minimum 10-15 sapatnica iz istog razreda (i podosta jos od ostatka gimnazije..)

I cestitke za petoletku autoru, naravno.
Unfuckable Unfuckable 12:40 11.02.2012

Re: Osamdesete

mila i ljubazna Puela

heh, ženska varijanta Švileta, kapiram dakle strava 1 na 1


I cestitke za petoletku autoru, naravno.

blagodarim
margos margos 02:03 14.02.2012

Re: Osamdesete

uvek mila i ljubazna Puela

Ha! Blago biće.. Nama je samo jednom bila na zameni i sećam se kako je sela na katedru, mahala jednom nogom dok joj cipela nije odletela... Nismo smeli ni da se nasmejemo - a bilo, vala, smešno.


Druže Unfe,
Unfuckable Unfuckable 06:35 14.02.2012

Re: Osamdesete

Drugarice Margita,
niccolo niccolo 12:02 10.02.2012

Pa ti

ali ovaj deo Novog Beograda - hajde da ga nazovemo oko „Piramide"

iz centra prešao na nbgd

Čemu?

ps. bravo za 5
Unfuckable Unfuckable 12:06 10.02.2012

Re: Pa ti

viša sila devedesetih, hajde to tako da nazovemo

Hvala, to je bravo za sve nas.
Atomski mrav Atomski mrav 12:09 10.02.2012

Re: Pa ti

Pa i Mile se preselio sa Čubure na Novi Beograd...
Unfuckable Unfuckable 12:16 10.02.2012

Re: Pa ti

heh, zvučaće čudno ali ja sada ovakav kakav sam uopšte više ne bih mogao sebe da zamislim kako živim u centru, stvarno tako mislim i uvek mi to padne na pamet kada odem tamo.
Prevelika je gužva, brate.
mlekac mlekac 15:22 10.02.2012

Re: Pa ti

Unfuckable
heh, zvučaće čudno ali ja sada ovakav kakav sam uopšte više ne bih mogao sebe da zamislim kako živim u centru, stvarno tako mislim i uvek mi to padne na pamet kada odem tamo.
Prevelika je gužva, brate.


Potpuno isto izjavila moja majka posto se, takodje devedesetih i zbog vise sile u obliku rusenja kuce nam preselila s Dortjola preko puta pijaceu bloku 45.

Pitala je neka komsinica koja je ostala u starom kraju kako moze, a keva joj uzvratila pitanjem "Kako TI mozes? Ubila bih se da sad moram da zivim u onom smogu i stalno sipcim gore-dole!"

Suprotno predubedjenjima onih koji na njemu nikada nisu ziveli - na N. Bgd je mnogo lako navici se.
Atomski mrav Atomski mrav 15:27 10.02.2012

Re: Pa ti

Suprotno predubedjenjima onih koji na njemu nikada nisu ziveli - na N. Bgd je mnogo lako navici se.

Sem možda na sistem numeracije zgrada...
antioksidant antioksidant 15:30 10.02.2012

Re: Pa ti

Sem možda na sistem numeracije zgrada...

a postoji sistem?
mlekac mlekac 15:49 10.02.2012

Re: Pa ti

antioksidant
Sem možda na sistem numeracije zgrada...

a postoji sistem?

Naravno da postoji. Ako pre toga uspes da otrkijes kojoj ulici doticna zgrada pripada.
Atomski mrav Atomski mrav 16:48 10.02.2012

Re: Pa ti

a postoji sistem?

Naravno. Najbolji random number generator algoritam na svetu (rame uz rame sa onim za numerisanje soba u studentskom domu Slobodan Bajić u Novom Sadu)!
Sepulturero Sepulturero 12:14 10.02.2012

Шишарка

Назив једног фризерског салона у Новом Саду.
mariopan mariopan 12:21 10.02.2012

hahaha

Skoro mi dete iskopa na jutubetu stare hitove (iz mog vremena), neke na koje smo "otkidali" i povaljali smo se od smeha. Ne mogu da verujem da smo nosili sve te frizure, haljine, pantalone ...i djuskali uz tu muziku..i bili onako smesni kao sto vidim na starim snimcima. A jesmo

Pogotovo sto je to u ono vreme bilo "divljanje" ako se malo klatis uz muziku, imas suknju koja je deset santimetara iznad kolena i imas kosu preko usiju. Duzina suknje (kecelje) se u skolama proveravala tako sto kleknemo i ako porub suknje ne dodiruje pod - popustaj porub ili slede sankcije.

Ne smem ni da povadim moje stare slike da se vidim sa afro frizurom, ili ravnom dugackom pa "Vinetu" traka preko cela , sa sve pratecom garderobom : zvoncare, sarene haljine da te oci zabole od cveca, ultramini suknjice...naglasak je ipak bio na frizuri. Po tome se odmah znalo ko je pristojno dete i sa kim smes da se druzis.

Lepo podsecanje
Unfuckable Unfuckable 12:33 10.02.2012

Re: hahaha

i djuskali uz tu muziku..i bili onako smesni kao sto vidim na starim snimcima. A jesmo

pa da. A tada smo mislili da smo neke neznamnijakakve ekstrakul face
alarih alarih 12:26 10.02.2012

Kblo rulz :p

O, komšija...srećan jubilej

Cenim da sam od mlađih, pa ne uspevam baš da ispratim ovu mapu referentnih objekata s'one strane vode, al' možda uspem da dočaram kako je to izgledalo sa ove strane, ranih 80-tih.

E, zamislite kraj oko Piramide bez Piramide (Kineze da i ne pominjemo). Znam, teško ide, al' biće još teže. Ako ste uspeli da izbrišete Piramidu, sad zamislite isti kraj bez frizerskih salona (apoteke da i ne pominjemo)
U toj naučnofantastičnoj priči, jedini frizerski salon u mom bloku je bila izvesna "Sedmica", klasični socreal salon gde su frizerke nosile borosane (a i šta bi drugo?). Egzotika je bila u tome što je gazdarica salona bila žena Jove Radovanovića, koji je otud nama klincima bio prva osoba sa televizije koju smo uživo videli. Naravno, spopadali smo ga svakom prilikom, makar samo oduševljeno mahali i dovikivali "Ćaoooo, Jovooooo!!!", a povremeno ga molili da nam izvede "daktilografkinju", što je on rado i činio.
A u salonu je radila baba-Kaja, jes' da je za pauzu krkala nešto sa belim lukom, pa podrigivala tokom operacije, al' je bila dobra žena. Za nas, komšijsku decu, "Sedmica" je uvek držala činiju sa bombonama, pa smo mi tokom igranja svraćali da se poslužimo i ponudimo neku pomoć, tipa da pometlamo kosu sa pločica. Jao, kako smo bili važni i veliki
Kaja je bila konstanta salona, ostale frizerke su se menjale. Pamtim jednu divnu, nežnu, mlađu ženicu, nasmejanu i veselu, Mađarica je bila, al' damubijete ne mogu imena da se setim, Vera ili Marta, tako nešto. Ona je bila svetla tačka i jedina milost u operaciji šišanja mene. Elem, moja majka je praktična žena, te me je, dokle god je moja kosa bila u njenoj nadležnosti, šišala "na muško". Propereš dete očas posla, komplet ga osušiš peškirom, eventualno zimi uperiš fen u glavu na 20 sekundi i dete k'o novo, to je bila logika. Ja naravno očajna, hoću kikice k'o Milica, i konjski repić kao Jelena i šnalice i gumice sve one šarene, pa da mi mama od cele kose napravi sitne pletenice...ama džaba, roditeljka neumoljiva. Na muško i šlus. Pa mene moja Vera ili Marta dugo teši i ubeđuje kako mi lepo stoji i namešta mi šnalice na ono malo kose, pa "možeš ovo ovako da namestiš jedan dan, a drugi dan ovako..." i daje mi bombone. Završava se, kao i obično, mojim zaklinjanjem samoj sebi da sledeće šišanje neću dozvoliti. Jednom je i taj dan svanuo

P.S. Apoteke NBG-a...bog ih blagoslovio. Ne samo da ih ima na svakom ćošku, nego i dosta njih radi 24/7. Ne znam kako je vama, ali meni svaki put njihova roba zatreba u nedoba. Jedan od razloga što i ne pomišljam na selidbu na onu stranu vode. Treba biti svestan granica svojih mogućnosti
Unfuckable Unfuckable 12:31 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

jedini frizerski salon u mom bloku je bila izvesna "Sedmica"

Pozdrav Komšinice, kblo rulez, naravno
ako se ne varam, posle se To pretvorilo u kafić i nalazilo se u sredini bloka, u starom zanaCkom centru?
ps: Jova je (za razliku od mnogih "javnih" likova) retko normalan, skroman i vaspitan čovek

alarih alarih 12:46 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

Nije to taj blok, ja sam odrasla u 61-sever.
(msm, kad se sretnemo ovako u belom svetu, realnom ili virtuelnom, svi smo mi komšije i naši, a međusobne rivalitete ćemo da rešavamo kad dođemo kući )
"Sedmica" je bila u lokalu u prizemlju moje zgrade. Trebalo bi da još radi, nisam sigurna, nisam prošla sa te strane zgrade, ne pamtim. A Jova je stvarno super lik, koliko je strpljenja imao za nas...
Unfuckable Unfuckable 12:51 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

pazi sad onda ovo - kafić "Sedmica" koji su držali Jova i pajtosi iz benda nalazio se u sred bloka 70, tamo gde sam naveo.
Izgleda da su vodili nekoliko paralelnih delatnosti pod istim nazivom, heh.
A da, on i stanuje tamo negde u 61 čini mi se.
reanimator reanimator 12:51 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

U toj naučnofantastičnoj priči, jedini frizerski salon u mom bloku je bila izvesna "Sedmica", klasični socreal salon gde su frizerke nosile borosane

Objection! A "Košutnjak"?? Mislim..majstro Ivica..imao ruku ko hirurg
Unfuckable Unfuckable 12:53 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

pazi sad ovo Košutnjak na nbg, sačuvajmebože!
Ima u onom enjub-u u bloku 45 (popularnoj "štali" ) frizer Žika na spratu, prava mala porodična manufaktura (tata, mama, sin i ćerka i svi rade u salonu)
alarih alarih 12:54 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

reanimator
U toj naučnofantastičnoj priči, jedini frizerski salon u mom bloku je bila izvesna "Sedmica", klasični socreal salon gde su frizerke nosile borosane

Objection! A "Košutnjak"?? Mislim..majstro Ivica..imao ruku ko hirurg

Ovo je bre ženski frizerski salon, mi nismo išle kod tih vaših majstora i hirurga, nit' nas je zanimalo gde se nalaze

edit: sećam se još jednog salona u bloku, u MZ Kozara, hladno neko mesto sa hladnim ljudima, a čini mi se da je bio samo muški, mada ne bih smela da se zakunem
alarih alarih 12:58 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

Unfuckable
pazi sad onda ovo - kafić "Sedmica" koji su držali Jova i pajtosi iz benda nalazio se u sred bloka 70, tamo gde sam naveo.
Izgleda da su vodili nekoliko paralelnih delatnosti pod istim nazivom, heh.
A da, on i stanuje tamo negde u 61 čini mi se.

Eto ti vidi, nisam imala pojma o tome
Ne znam gde Jova tačno stanuje. 61. nije, dolazio je kolima do salona, ali jeste bio tu negde u blokovima.
reanimator reanimator 13:43 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

edit: sećam se još jednog salona u bloku, u MZ Kozara, hladno neko mesto sa hladnim ljudima, a čini mi se da je bio samo muški, mada ne bih smela da se zakunem

Khm..da ponovim, salon "Košutnjak", levo muškarci, desno žene..
I čisto da dam doprinos domaćinovoj teoriji da se srpska privreda zasniva na frizerskim salonima, kladionicama i apotekama...na mestu rahmetli Košutnjaka danas je u desnoj polovini apoteka, a u levoj kladionica
Unfuckable Unfuckable 13:45 10.02.2012

Re: Kblo rulz :p

anas je u desnoj polovini apoteka, a u levoj kladionica

pa ja ne znam šta biste više vi Srbi jebote, zar to nije svakom poštenom čoveku sasvim dovoljno?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana