Filozofija| Životni stil

Frapantno! Imućna spisateljica kupila samo gram kokaina

ana_radmilovic RSS / 21.02.2012. u 19:04

 

Jutros je   prepodobna beogradska javnost dobila priliku nauživati se gledajući komad "kontroverzna  spisateljica, BS, u'vaćena kako kupuje drogu". Do primopredaje  došlo je u novembru, BS se na sudu našla 7 februara a beogradske novine su na vest o njenom posrnuću reagovale tek danas. Ne bih sada ulazila u teorije zavere, pa pisala o izborima (ne znam da li je BS imala nameru da se kandiduje za predsednika Srbije ili bar ministra policije) i ne bih pisala o izvorima tih novina koje su prve počele (zašto izvori kasne sa dostavljanjem ovakve - za državu mnogo bitne - informacije?) 

Gadnije od naslova jesu opaske raznih dušebrižnika  na društvenim mrežama. Neki brinu za Srbiju (a i kud ide ovaj svet) a neki nazovilevičari brinu za LDP (i kako  BS nedoličnim ponašanjem bruka svoje saborce). Od BS u ovojm trenutku ne zavisi ništa. Ni izbori. Ni Kosovo. Ni stav o EU - koja je sve nepopularnija u građana Srbije. Čak ni LDP ne zavisi od BS. Ona mnogo priča, i priča svašta, ali iza nje (kao što to uglavnom biva sa onima koji su istaknuti tamo gde je najproblematičnije - kao recimo kada treba izgovoriti ideju da se prizna nezavisno Kosovo), iza nje dakle ne stoji gotovo ništa. Jer, da stoji, ona svoj kokain verovatno ne bi kupovala od nekog Šoneta (koji joj je, uzgred, umesto grama doneo 0,87) nego bi to radila onako kako to zaštićeni rade. 

BS nije najebala, ona je samo poslužila svrsi i ova priča meni liči na jednu opomenu. Ne onima koji kupuju kokain (država to zna mnogo bolje od nas), ne ni onima koji ga prodaju (tek o njima država zna mnogo više nego što mi sanjamo), ovo je više opomena svakome ko učestvuje u bilo kojem segmentu javnog života u Srbiji i ona glasi -    pitanje je dana, trenutka, pitanje je meseca kada ćete postati korisni na jedan drugi način. Ne više onim što radite u javnosti, ne svojim delom, nego svojom krivicom. To jest slabošću.

Ne znam da li se to desi onog časa kada ljudi "odsluže" i posluže svrsi - pa tada dobiju jednu drugu, onu koju niko normalan sebi ne bi poželeo, svrhu, i kada neko drugi treba da pročita  ovo upozorenje  i prestane da talasa,  Tek  zaista ne mislim da bi ikog iole ozbiljnog trebalo da zanima da li je spisateljica BS kupovala kokain, i od koga.Radi se o frapantnih 0,87 gr, ne čak ni o 10 gr, da ne govorimo o kilogramima koji svakodnevno putuju od ruke do ruke ovom gradom. 

Baška što to i nije neka senzacija, baška što su alkohol i droga (posebno ta vrsta) svakodnevna i čak popularna pojava među umetnicima raznih profila i političkih načela (istina, štampi su uvek simpatičniji krupni dileri od sitnih konzumenata), baška što je to stvar koja se na Balkanu slavi na razne načine (čak je i opevana u skoro  svakoj drugoj pesmi) i nek je sve to nebitno. 

Bitno je da smo mi policijska država, da svako može da se nađe na nišanu zbog već neke od svojih slabosti, a to može da bude sve. 

 



Komentari (219)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jinks jinks 19:12 21.02.2012

...

a neki nazovilevičari brinu za LDP (i kako BS nedoličnim ponašanjem bruka svoje saborce)

Mozda bi u ovom slucaju trebalo uzeti u obzir i uticaj koji predsednik stranke ima na svoje clanstvo.

Mislim, svi govore da se radi o liderskoj stranci ... a u takvim pokretima pokorno se clanstvo svakomalo nadje u situaciji da nekriticki podrazava svoje vodje.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:20 21.02.2012

Re: ...

jinks
a neki nazovilevičari brinu za LDP (i kako BS nedoličnim ponašanjem bruka svoje saborce)

Mozda bi u ovom slucaju trebalo uzeti u obzir i uticaj koji predsednik stranke ima na svoje clanstvo.

Mislim, svi govore da se radi o liderskoj stranci ... a u takvim pokretima pokorno se clanstvo svakomalo nadje u situaciji da nekriticki podrazava svoje vodje.


nisam mislila o stranci dok sam ovo pisala. pretpostavljam da je onima koji su čitali moje tekstove poznato (dalo se naslutiti) da ldp nije moja "šolja čaja".
nije ni ejmi bila moja omiljana pevačica, pa su mi jako išli na nerve komentari nakon njenog koncerta u bgd.

p.s.

za razliku od drama b.d ja pesme a.w. zaista volim da slušam, i ona meni mnogo lepa bila (a. w.)
jinks jinks 19:35 21.02.2012

Re: ...

Nisam ni pomislio da si nesto posebno mislila na pomenutu stranku dok si pisala blog.

Jedino sto ironiju sudbine, a verovatno i posebnu vrstu licemerja od strane stranke, predstavlja cinjenica da najistaknutiji clan biva proskribovan zbog necega u cemu je predsednik mnogo vise od bilo kog drugog (po raznim osnovama) i unutar i izvan stranke.
hazar hazar 19:57 21.02.2012

Re: ...

jinks
a neki nazovilevičari brinu za LDP (i kako BS nedoličnim ponašanjem bruka svoje saborce)

Mozda bi u ovom slucaju trebalo uzeti u obzir i uticaj koji predsednik stranke ima na svoje clanstvo.

Na zahtev policajca da stane, Biljka reče, samo šefu da odnesem lek.
expolicajac expolicajac 19:14 21.02.2012

Nikad nije kasno

Ovo ti je jedan od najboljih tekstova. Ne po formi, već po sadržaju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:17 21.02.2012

Re: Nikad nije kasno

expolicajac
Ovo ti je jedan od najboljih tekstova. Ne po formi, već po sadržaju.

znam, moja forma je uglavnom malo bolja ali sad sam požurila (poneta iznerviranošću a usled čitanja bljuvotina na FB)
G r o f G r o f 19:31 21.02.2012

Re: Nikad nije kasno

Ovo ti je stvarno dobar tekst...
..a da, to je već rekao eks.
pih..ništa od svadje.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:32 21.02.2012

Re: Nikad nije kasno

G r o f
Ovo ti je stvarno dobar tekst...
..a da, to je već rekao eks.
pih..ništa od svadje.


može... ubaci nešto onako, politički degutantno, ili me vređaj na verskoj rasnoj i rodnoj osnovi pa ćemo se svađati do kraja sveta :)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:16 21.02.2012

Re: Nikad nije kasno

Ovo ti je stvarno dobar tekst...


potpisujem, preporuka i hvala.
leeanna leeanna 20:45 21.02.2012

Re: Nikad nije kasno

Vesna Knežević Ćosić
Ovo ti je stvarno dobar tekst...


potpisujem, preporuka i hvala.

+1
Hansel Hansel 23:05 21.02.2012

Re: Nikad nije kasno

G r o f
Ovo ti je stvarno dobar tekst...
..a da, to je već rekao eks.
pih..ništa od svadje.

Mali pokušaj raspirivanja: Ex takve stvari izjavljuje samo kad se slaže s napisanim!
Dr M Dr M 19:19 21.02.2012

Naravoučenije


Prvo su došli po Ugričića...
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:20 21.02.2012

Re: Naravoučenije

Dr M

Prvo su došli po Ugričića...

ugričić je bezveze :)
Dr M Dr M 19:22 21.02.2012

Re: Naravoučenije

ana_radmilovic
Dr M

Prvo su došli po Ugričića...

ugričić je bezveze :)


Nadam se..
mrale54 mrale54 21:26 21.02.2012

Re: Naravoučenije

Dr M

Prvo su došli po Ugričića...


...a mi ćutali...
freehand freehand 22:41 21.02.2012

Re: Naravoučenije

mrale54
Dr M

Prvo su došli po Ugričića...


...a mi ćutali...

Nači, prvo su odveli plastelinske karaktere...
Onda su došli po narkomane...
Ko li je sledeći?! (smajli Munkov Krik)
wukadin wukadin 14:23 22.02.2012

Re: Naravoučenije

Dr M
Prvo su došli po Ugričića...


Cinično se slažem...
U prevodu - možda jeste tako, ali nema ništa protiv. Dapače...
libela libela 12:35 23.02.2012

excuse my french...

Sad ne znam da li je ovo original ali vrte na tviteru...
boris_aleksic boris_aleksic 19:29 21.02.2012

,,gadnije od naslova jesu opaske,,

A zasto da ne uzivamo u padu te nadobudne,ostrascene spisateljice?
Godinama u Republici Srpskoj trpimo njene ostrascene stavove,lisene
racionalnog promisljanja,pune otrova i mrznje prema svemu sto ima srpski prefiks.
I jos tu dodate onog Gadonju iz LDP-e.Sad mi je malo i zao sto nije prosla za gradonacelnicu nase prestolnice...Kakav bi to eksperiment bio
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:40 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

boris_aleksic
A zasto da ne uzivamo u padu te nadobudne,ostrascene spisateljice?
Godinama u Republici Srpskoj trpimo njene ostrascene stavove,lisene
racionalnog promisljanja,pune otrova i mrznje prema svemu sto ima srpski prefiks.
I jos tu dodate onog Gadonju iz LDP-e.Sad mi je malo i zao sto nije prosla za gradonacelnicu nase prestolnice...Kakav bi to eksperiment bio


meni je bilo muka da slušam njeno lupetanje o kosovu, isto tako tužno mi je kada je pozovu u emisiju gde će ona svojim arogantnim nepoznavanjem stvari poslužuti da svi ostali deluju kao čisti humanisti (pa čak i onaj nikolić, pobornik humanog preseljenja, što se na drugim jezicima zove etničko čišćenje) i uopšte, mislim da ne postoji nijedna stvar s kojom se slažem (politički) kada čitam njene pisanije. (ok, slagala sam se sa pisanjem na temu ejmi v., ali nije morala da se dohvati koštunice - kojeg je čudnom kombinatorikom dovela u vezu sa svekolikim srpskim primitivizmom - dok taj čovek, recimo, upravo nije primitivan...) no, neka sve to nije važno.

plašila sam se da će ovaj tekst jednima poslužiti da kažu "eto, brani narkomane!" a drugima da sam politički idiot koji se takođe ježi kada sluša izlive mržnje prema republici srpskoj.

ja sam, možda nevešto, samo htela da kažem da smo u jednoj ružnoj i policijskoj državi (nisu nas obavestili da je policijski čas u toku, čemu ide u prilog i to što je beograd posle 23h prazan grad i deluje avetinjski kao budimpešta 90neke) i o tome kako je b.s., javna ličnost koja mnogo priča ali od koje ništa konkretno ne zavisi samo poslužila kao primer i upozorenje drugima (ne drugim korisnicima kokaina nego drugim ljudima koji previše pričaju)
G r o f G r o f 20:02 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

ali nije morala da se dohvati koštunice


Neko je ukrao glavu ovom svetu...
Dajte se malo srediti gospodo medijske ličnosti.
Kad jedna novinarka, koja ceni Koštunicu, napiše totalno korektan tekst o Biljani,
a jedan peder, i pored Biljaninog pozitivnog stava o toj populaciji, upotrebi sve resurse svoga mozga malog da je izvrgne podsmehu, onda tu nešto nije u redu.
Ja sam totalno zbunjen.
hazar hazar 20:03 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

ja sam, možda nevešto, samo htela da kažem da smo u jednoj ružnoj i policijskoj državi (nisu nas obavestili da je policijski čas u toku, čemu ide u prilog i to što je beograd posle 23h prazan grad i deluje avetinjski kao budimpešta 90neke) i o tome kako je b.s., javna ličnost koja mnogo priča ali od koje ništa konkretno ne zavisi samo poslužila kao primer i upozorenje drugima (ne drugim korisnicima kokaina nego drugim ljudima koji previše pričaju)

Razmišljao sam o ovome i nisam ubeđen da ste u pravu. Može biti, ali možda je samo policijski službenik pratio Šona( imao na vezi) i obradovao se kada mu je Biljka pala šaka( pomislio da će imati vajdu od hapšenja poznate ličnosti).
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:08 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

G r o f
.
Ja sam totalno zbunjen.


Robuješ stereotipu.
G.Cross G.Cross 20:47 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

deluje avetinjski kao budimpešta 90neke)


Mislis "kao Budimpesta 80neke", vreme leti i zimi i leti...
man ray loves me man ray loves me 20:48 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

A zasto da ne uzivamo u padu te nadobudne,ostrascene spisateljice?

pa nije pravoslavno...

izgledalo bi da se zezam ali jok. to je zbog ivane žigon. :) mada sam ja ateista i tako to, mislim da je dostojevski ukapirao suštinu pravoslavlja i bilo koje vere, a to je opraštanje čak i onda kad nekog mrziš i kad ti se ukazala prilika a i baš bi ti leglo da ga smrviš.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:08 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

G.Cross
deluje avetinjski kao budimpešta 90neke)


Mislis "kao Budimpesta 80neke", vreme leti i zimi i leti...


verujem da je bila gadna (pešta osamdesetih) ali bila je bogme gadna i devedesetih. mrtav grad, grozomoran. i 96, i 97, i 98, i 99...
G.Cross G.Cross 21:18 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

Ma i osamdesetih, za nas iz Bgd sa konvertibilnim parama Pesta je bila super, ali stvarno ne razumem sta je falilo Budimpesti '99, jes da nije bilo barikada, pucanja i ostalog senlucenja ali nije ih bilo ni u Pragu, Cirihu, Londonu i hmmm pa eto bilo gde ustalom osim u Srbiji. Neki to zovu Normalan Zivot..
G.Cross G.Cross 21:27 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

, jes da nije bilo barikada, pucanja i ostalog senlucenja ali nije ih bilo ni u Pragu, Cirihu, Londonu i hmmm pa eto bilo gde ustalom osim u Srbiji


To vredi sa devedesete, ali za dvehiljadedvanaeste, nagledacemo se toga u Atini a neka se pripreme Rim, Madrig etc. etc. Nigde nece biti dosadno
Srboskeptik Srboskeptik 22:23 21.02.2012

Šeher grad

boris_aleksic
Sad mi je malo i zao sto nije prosla za gradonacelnicu nase prestolnice...Kakav bi to eksperiment bio


A kada se to Bilja kandidovala za gradonačelnicu Sarajeva? Ili Banja Luke?
freehand freehand 22:49 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

hazar
ja sam, možda nevešto, samo htela da kažem da smo u jednoj ružnoj i policijskoj državi (nisu nas obavestili da je policijski čas u toku, čemu ide u prilog i to što je beograd posle 23h prazan grad i deluje avetinjski kao budimpešta 90neke) i o tome kako je b.s., javna ličnost koja mnogo priča ali od koje ništa konkretno ne zavisi samo poslužila kao primer i upozorenje drugima (ne drugim korisnicima kokaina nego drugim ljudima koji previše pričaju)

Razmišljao sam o ovome i nisam ubeđen da ste u pravu. Može biti, ali možda je samo policijski službenik pratio Šona( imao na vezi) i obradovao se kada mu je Biljka pala šaka( pomislio da će imati vajdu od hapšenja poznate ličnosti).

A i da su hteli to što Ana piše - zar je ne bi slikali in flagranti, pa ono stoj! ruke uvis! predaj se! lezi dole! ti ćeš da se drogiraš u mom beogradu mamu ti jebem! pa sa lisicama i kesom na glavi?
Da ne dramiš ti, Ana, bez veze?
Mis'im - oke, nek tuži tipa što joj zakida na kantaru, mogla je i tržišnu da zove, ali da je neko hteo da joj smešta - što bi jučerašnji dan bio tako zgodan da se Biki lansira u medijsku orbitu, među Šariće i bratiju?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:04 21.02.2012

protivzakonito

Mis'im - oke, nek tuži tipa što joj zakida na kantaru, mogla je i tržišnu da zove, ali da je neko hteo da joj smešta...


nisam pravnik, ali koliko znam protivzakonito je sto je "Alo" kako sami pišu "na osnovu uvida novinara “Alo!“ u policijski zapisnik prilikom saslušanja" (slede citati iz zapisnika)

kako neko drugi, osim strana u sporu, može da ima uvid u "policijski zapisnik o saslušanju"?

koliko ja kapiram, presuda je javni dokument.
policijski zapisnik o saslušanju ne.


freehand freehand 23:32 21.02.2012

Re: protivzakonito

Vesna Knežević Ćosić
Mis'im - oke, nek tuži tipa što joj zakida na kantaru, mogla je i tržišnu da zove, ali da je neko hteo da joj smešta...


nisam pravnik, ali koliko znam protivzakonito je sto je "Alo" kako sami pišu "na osnovu uvida novinara “Alo!“ u policijski zapisnik prilikom saslušanja" (slede citati iz zapisnika)

kako neko drugi, osim strana u sporu, može da ima uvid u "policijski zapisnik o saslušanju"?

koliko ja kapiram, presuda je javni dokument.
policijski zapisnik o saslušanju ne.



A kad ono bude u "Insajderu" - dokumenti u koje je "Insajder" imao uvida - jesi se isto to pitala?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:40 21.02.2012

Re: protivzakonito

A kad ono bude u "Insajderu" - dokumenti u koje je "Insajder" imao uvida - jesi se isto to pitala?


koliko je meni poznato, a i proverila da nisam u zbunu, policijski zapisnik spada u predistrazne postupke, u koje ima uvid samo stranka, tj stranke u sporu.

presuda je javna. predistrazne radnje i istraga ne.

o ovome nas Rodoljub zna, jer to valjda spada u povredu ličnosti, podataka...

isto tako cuh i da ako odas dilera, ime i prezime, kontakt, onda si oslobodjen. takav je dil.




freehand freehand 23:48 21.02.2012

Re: protivzakonito

Vesna Knežević Ćosić
A kad ono bude u "Insajderu" - dokumenti u koje je "Insajder" imao uvida - jesi se isto to pitala?


koliko je meni poznato, a i proverila da nisam u zbunu, policijski zapisnik spada u predistrazne postupke, u koje ima uvid samo stranka, tj stranke u sporu.

presuda je javna. predistrazne radnje i istraga ne.

o ovome nas Rodoljub zna, jer to valjda spada u povredu ličnosti, podataka...

isto tako cuh i da ako odas dilera, ime i prezime, kontakt, onda si oslobodjen. takav je dil.





Sve je to ok. Nego sam ja, vo vremja ono, davno nekad, jedno dve godinice pratio policiju. To mi bio opis posla u redakciji, da ne bude zabune. Pa malo znam kako to ide sa vestima iz panduracije i tužilaštva.
A imamo i jednog zajedničkog prijatelja koji važi za opasnog znalca, pa ga pitaj koja informacija najviše vredi; ona koja je na oglasnoj tabli i u službenom glasniku ili ona koju niko ne zna? I koja se plaća samo pićem, za koju ide i meze, a za šta kompletan krkanluk sa sve pevaljkom na stolu.
To sam hteo da ti kažem. I do takvih se informacija dolazilo na najrazličitije načine. I u komunizmu, i u socijalizmu, i danas u robovlasničkom kapitalističkom feudalizmu.
A proveri malo kako Insajder dolazi do podataka iz istrage.
the the 23:51 21.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

i o tome kako je b.s., javna ličnost koja mnogo priča ali od koje ništa konkretno ne zavisi samo poslužila kao primer i upozorenje drugima (ne drugim korisnicima kokaina nego drugim ljudima koji previše pričaju)


Ana, slažem se oko "koji previše pričaju", ali se bojim da ostatak ne povezujem najbolje na način kako si ga konstruisala.
Od BS zavisi daleko važnija stvar nego bilo koja izvršna, upper (pa i fizička, avionska) reakcija bilo koga.
U istom maniru kolere blogera Miletića, BS pojavnost i služi za konstantno trovanje moguće (sa)životne sredine, širenjem sukoba do najsitnijih podeoka mogućeg diverziteta. Po svim temama koje joj se u razlici brzina relacije mozak-jezik učine prigodnim.

Ja ne tvrdim da BS ima ovu nameru per se, ali posmatrajući "tip pojave" world wide, (isti kalup u svakoj "tranzicijom" zahvaćenoj sredini, sa istovetno spolja nagrađivanim autoritetima već nečega) vidim je najblaže kao ucenjenu ili programiranu.
Pod programiranom mislim i na najbanalniji oblik dopunjavanja prepumpanog ega informacijama koje ne pojmi baš najbolje ili uopšte, pa čuvajući ego prihvata hot info start kao novi supstrat za dalje.
A to dalje smo imali prilike da čujemo na šta sve izađe.

Iskreno, mislim da jeste tempirano, ali shvatajući tkz. jezuitsku darovitost za dramaturgiju - ne bi me iznenadilo ni kao teaser kampanja za najavljeni cnn kosovarski spot o industrijalizaciji i mogućnostima ulaganja u isto.

Šta je sledeće? Beo(C.E.O)grad opravdavajuća kampanja/reakcija nekog pismenog udruženja?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:05 22.02.2012

Re: protivzakonito

To sam hteo da ti kažem


i ja.

znam i za mehanizme.

samo napisah da nije po zakonu. ok, ne pratim bas crne hronike, al nikad nisam videla tako detaljno CITIRANJE policijskog zapisnika, ni navodjenje izvora preistrazne radnje. obicno se to bar zabasuri.




freehand freehand 00:17 22.02.2012

Re: protivzakonito

Vesna Knežević Ćosić
To sam hteo da ti kažem


i ja.

znam i za mehanizme.

samo napisah da nije po zakonu. ok, ne pratim bas crne hronike, al nikad nisam videla tako detaljno CITIRANJE policijskog zapisnika, ni navodjenje izvora preistrazne radnje. obicno se to bar zabasuri.





Pa to govori da je pisac ili mlad i neiskusan, ili glup i budala, koja je na taj način i prodala izvor. A koji će. izvor, pretpostavljam, zbog ovog njesra popiti suspenziju.

Jer, ne pravi se ovako nameštaljka, draga Veco

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:31 22.02.2012

Re: protivzakonito

Pa to govori da je pisac ili mlad i neiskusan, ili glup i budala, koja je na taj način i prodala izvor. A koji će. izvor, pretpostavljam, zbog ovog njesra popiti suspenziju.

Jer, ne pravi se ovako nameštaljka, draga Veco


patotikazem, cicamaco:)p

EDIT: Samo jedno nisi u pravu, za sluzbene glasnike. To je rudnik, plus slabo ko cita. r u d n i k.

usvojila nauk za astalom u arilju sada nepostojecem u njegosevoj od učitelja velepoštovanog, sveca i meštra.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:43 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

freehand

Mis'im - oke, nek tuži tipa što joj zakida na kantaru, mogla je i tržišnu da zove, ali da je neko hteo da joj smešta - što bi jučerašnji dan bio tako zgodan da se Biki lansira u medijsku orbitu, među Šariće i bratiju?

Ma 'naš šta, to što je zakidao - i ne zakidao nekome ko kupuje gram (ceo grad se šokirao) a i to da namešta b.s. ili bilo kog drugog - to mu je u opisu radnog mesta, al' da je iko hteo da b.s. lansira u orbitu sa šarićima i ekipom - to ti ne stoji, nisam to rekla. rekla sam da su šarići i ostali mnogo simpatičniji našoj štampi od b.s.

moja se priča odnosila na reakcije beogradske nikakve javnosti koja se izvolela frapirati, kao što se svaki put voli frapirati, šta god da se nekome desi. i tu nije mnogo velika razlika da li su aktera voleli ili im je, pak, išao na živce.
to je jedno, a drugo je da smo sa prohibicijom i zatvaranjem lokala postali jedan policijski grad u kojem, ironično, posle 23h samo drogu i možeš da nabaviš jerbo je prodaja pića zabranjena posle 22h, a lokali se imaju zatvarati posle 23h, a ti možeš da izvoliš na splavove (računaj taxi - ako nameravaš da popiješ, računaj cenu pića, računaj sve - i doći ćeš do računice da je tih 0,87 gr što je b.s. konzumirala najjeftinija zabava - da ne govorim o onima što biraju jeftinije varijante)
freehand freehand 10:09 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

i doći ćeš do računice da je tih 0,87 gr što je b.s. konzumirala najjeftinija zabava - da ne govorim o onima što biraju jeftinije varijante)

Ček, hoćeš da kažeš da je stari, dobri Sex potpuno out?!
alselone alselone 10:11 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

to je jedno, a drugo je da smo sa prohibicijom i zatvaranjem lokala postali jedan policijski grad u kojem, ironično, posle 23h samo drogu i možeš da nabaviš jerbo je prodaja pića zabranjena posle 22h, a lokali se imaju zatvarati posle 23h, a ti možeš da izvoliš na splavove (računaj taxi - ako nameravaš da popiješ, računaj cenu pića, računaj sve - i doći ćeš do računice da je tih 0,87 gr što je b.s. konzumirala najjeftinija zabava - da ne govorim o onima što biraju jeftinije varijante)


Kokain se ne uzima da bi sedeo i gledao TV u praznom stanu. Losa ti je racunica.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:12 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

freehand
i doći ćeš do računice da je tih 0,87 gr što je b.s. konzumirala najjeftinija zabava - da ne govorim o onima što biraju jeftinije varijante)

Ček, hoćeš da kažeš da je stari, dobri Sex potpuno out?!

Ma pusti... vidiš da pokušavam da se izvučem što sam ovo našarala pa u brzini zaboravih sex. Evo, izvinjavam se, sex je najjeftinija zabava

P.S. Da možda ti ne znaš koliko košta taj sex? Ja nisam upućena

Edit: Izvinjavam se (opet) zbunila sam se - Sex se piše velikim slovom
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:14 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

alselone


Kokain se ne uzima da bi sedeo i gledao TV u praznom stanu. Losa ti je racunica.


e sad stvarno sitničarite...
alselone alselone 10:17 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

ana_radmilovic


e sad stvarno sitničarite...

Pa ti si sitnicarila. Pravila si racunicu kako se najvise isplati sedeti kuci i drogirati. Smesno.
freehand freehand 10:32 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

P.S. Da možda ti ne znaš koliko košta taj sex? Ja nisam upućena

Ne konzumiram taj kupovni. Poklonik sam domaćih proizvoda.
Tako da - ne znam, zaista.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:41 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

freehand
P.S. Da možda ti ne znaš koliko košta taj sex? Ja nisam upućena

Ne konzumiram taj kupovni. Poklonik sam domaćih proizvoda.
Tako da - ne znam, zaista.


dobro bre to, ali je l mi ovde pričamo o porocima ili o domaćoj/kupovnoj/uvoznoj ili već kakvoj robi... budi bog s nama, s nekim se ljudima ne može razgovarati
alselone alselone 10:43 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

Pa ima od 10 (auto put) do 10 hiljada (berluskoni) evritja.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:50 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

alselone

Pravila si racunicu kako se najvise isplati sedeti kuci i drogirati. Smesno.

nisam baš rekla da se najviše isplati. akcenat je bio na dostupnosti. a najdostupnije nije baš uvek najisplativije
htela sam da kažem da je beograd postao jedan mrtav grad, zavoren, grad gde noću ne želiš da izađeš na ulicu jer je pusta, a one koje možeš da sretneš ne želiš ni da sanjaš, i sad ću da proširim pa da kažem da je centar beograda postao jezivo mesto, da nekog života (u vodu otvorenih lokala, radnji itd) ima još samo u nekim predgrađima, te da je sve to zajedno jedna atmosfera dušu dala za to da ljudi mogu lako i komotno da odu u tri lepe.
i oni što imaju 60 evra i oni što nakupe 6 za već neko đubre koje trpaju u sebe, a što je u beogradu (stekla sam ja utisak, pošto sam se vratila iz pasivnih krajeva) dobilo razmere epidemije.
alselone alselone 10:53 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

Evo ti resenja - preselite se u Novi Sad.
wukadin wukadin 14:26 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

boris_aleksic
A zasto da ne uzivamo u padu te nadobudne,ostrascene spisateljice?Godinama u Republici Srpskoj trpimo njene ostrascene stavove,lisene racionalnog promisljanja,pune otrova i mrznje prema svemu sto ima srpski prefiks.I jos tu dodate onog Gadonju iz LDP-e.Sad mi je malo i zao sto nije prosla za gradonacelnicu nase prestolnice...Kakav bi to eksperiment bio


Jašta brate, ja uživam i preporučujem te.
Ista nije došla na sahranu svom rođaku "ratnom zločincu" ili tako nešto...
Sećam se kad se kandidovala za gradonačelnicu neistomišljenike je nazvala "džiberi" i rekla da će "uživati određena prava u za to predviđenoj instituciji". A je li ona sud pa da presuđuje?! Sad nek izvoli uživati sama...
Uživao bih ja u fanti, no trenutno se hranim i pojim zdravo :)

mariopan mariopan 23:23 22.02.2012

Re: ,,gadnije od naslova jesu opaske,,

P.S. Da možda ti ne znaš koliko košta taj sex? Ja nisam upućena

Ma to ti je dzabe.
Prvo ne placas struju jer nemas para, onda dodju pa ti je iskljuce, nemas TV, nemas internet i sta ti drugo preostaje?
angie01 angie01 19:30 21.02.2012

koji jadni i jeftini

senzacionalisticki naslovi, koji zrace!

hebote, svima onaj acalukas tzar, vidim ga par puta na nekim javnim mestima, on nesto, ko oslobodilac, sav sprzen, a oko njega trka svita, a sa svih strana urlaju celavci, tzcare, tzcare,...kao, ajde kazi ti nama acolukase kako si se drogirao i zasto to ne valja za mlade i tajrad!


G r o f G r o f 19:34 21.02.2012

Re: koji jadni i jeftini

angie...provaljena si.
pročitala si samo naslov.
angie01 angie01 19:38 21.02.2012

Re: koji jadni i jeftini

G r o f
angie...provaljena si.pročitala si samo naslov.



nisam, procitala sam sve i slazem se-ja mozda ne spretno komentarisem opsti haos naslova oko ovog slucaja bs-pa sam se nadovezala na drugi primer, koji vise lezi ovom narodu!
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:42 21.02.2012

Re: koji jadni i jeftini

angie01
G r o f
angie...provaljena si.pročitala si samo naslov.



nisam, procitala sam sve i slazem se-ja mozda ne spretno komentarisem opsti haos naslova oko ovog slucaja bs-pa sam se nadovezala na drugi primer, koji vise lezi ovom narodu!


ja sam te razumela, na ovog grofa nemoj da se obazireš uopšte :)
koksy koksy 20:00 21.02.2012

Re: koji jadni i jeftini

angie01
senzacionalisticki naslovi, koji zrace!

hebote, svima onaj acalukas tzar, vidim ga par puta na nekim javnim mestima, on nesto, ko oslobodilac, sav sprzen, a oko njega trka svita, a sa svih strana urlaju celavci, tzcare, tzcare,...kao, ajde kazi ti nama acolukase kako si se drogirao i zasto to ne valja za mlade i tajrad!




ma imaš pravo. aca se drogira(o) džukački. ako to radiš gospodski onda je sve 5.
angie01 angie01 23:33 21.02.2012

Re: koji jadni i jeftini

koksy

angie01senzacionalisticki naslovi, koji zrace!hebote, svima onaj acalukas tzar, vidim ga par puta na nekim javnim mestima, on nesto, ko oslobodilac, sav sprzen, a oko njega trka svita, a sa svih strana urlaju celavci, tzcare, tzcare,...kao, ajde kazi ti nama acolukase kako si se drogirao i zasto to ne valja za mlade i tajrad!ma imaš pravo. aca se drogira(o) džukački. ako to radiš gospodski onda je sve 5.


ne, nego im je tzcar! samo to sam komentarisala!

mrdax mrdax 19:51 21.02.2012

Post

Evo me djavo naterao danas da dodjem opet na Blog posle duzeg posta od bloga i interneta uopste. Kad ono medjutim! Dobar tekst.
Odoh sada, makar do uskrsa da izdrzim.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:54 21.02.2012

Re: Post

mrdax
Evo me djavo naterao danas da dodjem opet na Blog posle duzeg posta od bloga i interneta uopste. Kad ono medjutim! Dobar tekst.
Odoh sada, makar do uskrsa da izdrzim.


Ako, neću ni ja skoro. Za ovo polugodište mi dosta
st.jepan st.jepan 19:52 21.02.2012

JBT,

Do primopredaje došlo je u novembru,

A ja saznajem tek danas!
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:58 21.02.2012

Re: JBT,

st.jepan
Do primopredaje došlo je u novembru,

A ja saznajem tek danas!

Pa kad nam je štampa neozbiljna, a i ti se ne družiš s pravim ljudima, informisanim, nego s neozbiljnim svetom!
st.jepan st.jepan 20:19 21.02.2012

Re: JBT,

A ja saznajem tek danas!

Pa kad nam je štampa neozbiljna, a i ti se ne družiš s pravim ljudima, informisanim, nego s neozbiljnim svetom!

Ou kontre, ou kontre!
Upravo to što raspolaže nekom informacijom, a ne ispovrćuju je tek onako nego čeka pravi momenat, dokazuje koliko je ta štampa ozbiljna.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:24 21.02.2012

Re: JBT,

st.jepan

Ou kontre, ou kontre!
Upravo to što raspolaže nekom informacijom, a ne ispovrćuju je tek onako nego čeka pravi momenat, dokazuje koliko je ta štampa ozbiljna.

Nažalost, u pravu si. Ja sam pokušala (neuspešno) da se našalim. A zapravo je ozbiljno. I ne sviđa mi se
hazar hazar 20:25 21.02.2012

Re: JBT,

st.jepan

Ou kontre, ou kontre!
Upravo to što raspolaže nekom informacijom, a ne ispovrćuju je tek onako nego čeka pravi momenat, dokazuje koliko je ta štampa ozbiljna.

Ja sam mislio da je teorija zavere vezana samo za patrijote, al vidim da ni ldp nije imun. Mislim, ako sam dobro shvatio ovo za pravi momenat objavljivanja.
st.jepan st.jepan 20:50 21.02.2012

Re: JBT,

hazar

Ja sam mislio da je teorija zavere vezana samo za patrijote, al vidim da ni ldp nije imun. Mislim, ako sam dobro shvatio ovo za pravi momenat objavljivanja.

Dobro si shvatio, samo ne verujem ti ja u globalne zavere, više u ono "misli globalno, muvaj lokalno".

A zašto podrazumevaš da sam ja LDP?
Ja sam STJ.
I to mi previše
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:45 22.02.2012

Re: JBT,

st.jepan


A zašto podrazumevaš da sam ja LDP?




ko zna šta si ti pisao ovde u mom odustvu pa ljudi misle... ju, ju, ju
alselone alselone 09:51 22.02.2012

Re: JBT,

A zašto podrazumevaš da sam ja LDP?


Delujes kao pod drogama.
st.jepan st.jepan 14:04 22.02.2012

Re: JBT,

alselone
A zašto podrazumevaš da sam ja LDP?

Delujes kao pod drogama.

Ma znam, čuo sam ja za taj LDP (ili, bem li ga, LDS, LSD..., tako nekako...)
st.jepan st.jepan 15:16 22.02.2012

Re: JBT,

ana_radmilovic

st.jepan
A zašto podrazumevaš da sam ja LDP?

ko zna šta si ti pisao ovde u mom odustvu pa ljudi misle... ju, ju, ju

Ma nisam, očiju mi!
Dobro, priznajem, katkad mi se (mahom kad Šone zajebe stvar) dešavalo da ne potrefim žanr, pa da (kao svaka fucking libra) krenem ozbiljno i odasvud.

Edit: 200
palilula92 palilula92 15:56 22.02.2012

Re: JBT,

Ma nisam, očiju mi!

uvek si nam bio sumljiv, crtas tamo neke zdralove, pa to samo ldp moze
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:37 22.02.2012

Re: JBT,

st.jepan
ana_radmilovic

st.jepan
A zašto podrazumevaš da sam ja LDP?

ko zna šta si ti pisao ovde u mom odustvu pa ljudi misle... ju, ju, ju

Ma nisam, očiju mi!
Dobro, priznajem, katkad mi se (mahom kad Šone zajebe stvar) dešavalo da ne potrefim žanr, pa da (kao svaka fucking libra) krenem ozbiljno i odasvud.

Edit: 200


tačno sam znala... mora da si agitovao za nepodopštine svakojake i samo bog zna da li si il' nisi, ponet žarom već neke rasprave, lagao ove ovde ljude da si član neke (zna se koje) stranke.
maca22 maca22 16:39 22.02.2012

Re: JBT,

Ali nije bilo tako, niiije, niiije.... nismo ga posmatrali kao nevaljalca

(osećam se prozvano:))
mariopan mariopan 20:24 21.02.2012

....



Samo gram?
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:25 21.02.2012

Re: ....

mariopan


Samo gram?


da, patetično
st.jepan st.jepan 20:40 21.02.2012

Re: ....

Samo gram?

Ja sam zbunjen, očito je da sam ipak neinformisan.
Nisam imao pojma da je i samo posedovanje, odnosno uživanje narkotika, krivično sankcionisano. Nije valjda da je nabavka samo jednog grama (tj. nepunog grama) bila dovoljna za "osnovanu sumnju" da se radi o preprodaji?

Valjda će se pojaviti florian ili neko od lokalnih fiškala da ovo džabe razjasni.
predatortz predatortz 20:44 21.02.2012

Re: ....

Nisam imao pojma da je i samo posedovanje, odnosno uživanje narkotika, krivično sankcionisano.


Zakon je menjan relativno skoro. Izbrisano je ono za vlastitu upotrebu što je uživaoce odvajalo od dilera. Sada je posedovanje krivično delo, bez razlike da li se radi o ličnim potrebama ovisnika, ili je droga namenjena za prodaju.
JJ Beba JJ Beba 20:52 21.02.2012

Re: ....

mariopan


Samo gram?

sad sam pročitala ovde, tačnije 0,87 grama, dakle zakino joj diler?!!!

kakav smrad, ako je u'apšen

JJ Beba JJ Beba 20:58 21.02.2012

Re: ....

JJ Beba
mariopan


Samo gram?

sad sam pročitala ovde, tačnije 0,87 grama, dakle zakino joj diler?!!!

kakav smrad, ako je u'apšen




edit
ana
st.jepan st.jepan 21:16 21.02.2012

Re: ....

predatortz
Nisam imao pojma da je i samo posedovanje, odnosno uživanje narkotika, krivično sankcionisano.

Zakon je menjan relativno skoro. Izbrisano je ono za vlastitu upotrebu što je uživaoce odvajalo od dilera. Sada je posedovanje krivično delo, bez razlike da li se radi o ličnim potrebama ovisnika, ili je droga namenjena za prodaju.

Hvala.
Ako mene pitaš, i ako se slažemo da je narkomanija bolest (ok, samoindukovana), onda mi njeno krivično sankcionisanje deluje prilično fašistoidno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:25 21.02.2012

Re: ....

JJ Beba

sad sam pročitala ovde, tačnije 0,87 grama, dakle zakino joj diler?!!!

kakav smrad, ako je u'apšen


'si videla?

u suštini stvar je u pakovanju i to.
dileri mere upakovanu ... zato je o.87g
nije da znam,ali pričali mi ljudi koji su skroz upućeni -
a nadje se čovek nekad u takvom društvu,
rock n roll je način života - samo muzika je postala sranje*
(ne sva,ima još uvek iskrenih likova

*vezano za nalaženje u takvom društvu

odličan tekst
predatortz predatortz 21:27 21.02.2012

Re: ....

Ako mene pitaš, i ako se slažemo da je narkomanija bolest (ok, samoindukovana), onda mi njeno krivično sankcionisanje deluje prilično fašistoidno.


Fašizoidno je nekoga za ceo život obeležiti zbog posedovanja grama kokaina. Pogotovo u državi koja je tranzit za ogromne isporuke.

Fašizoidno je sve dok taj neko, nakon konzumiranja, ne zgazi nečije dete na pešačkom prelazu. Nakon toga se delimčno razume ta zakonska rigidnost.
mariopan mariopan 21:41 21.02.2012

Re: ....

st.jepan
Samo gram?

Ja sam zbunjen, očito je da sam ipak neinformisan.
Nisam imao pojma da je i samo posedovanje, odnosno uživanje narkotika, krivično sankcionisano. Nije valjda da je nabavka samo jednog grama (tj. nepunog grama) bila dovoljna za "osnovanu sumnju" da se radi o preprodaji?

Valjda će se pojaviti florian ili neko od lokalnih fiškala da ovo džabe razjasni.

NIsu je valjda optuzili za preprodaju? Pa to njoj ne treba, svasta.
Ako je i uzela, gledajuci i slusajuci je, garantovano je za licnu upotrebu.

A Anin tekst mi se dopada, ne zato sto je brani, jer je i za svastanesto kritikuje ( sa tim delom se slazem) vec zato sto napada licemerje nasih "zakona" cuvara tih zakona, javnog reda i mira......dok se na sve strane besomucno krade od svih nas, ovo je tako nebitna crtica da ne znam zasto se neko toliko uzbudio? Samo to nam je nedostajalo da bi bili srecni i zadovoljni, sve drugo je ok?

Pa Biljku ne volem, ali mogu da se kladim da je to kupila svojim parama?
st.jepan st.jepan 14:37 22.02.2012

Re: ....

Fašizoidno je sve dok taj neko, nakon konzumiranja, ne zgazi nečije dete na pešačkom prelazu. Nakon toga se delimčno razume ta zakonska rigidnost

Apsloutno se slažam, dapače!.
Tu istu "rigidnost" hitno primeniti i na posedovanje i konzumiranje alkohola.
Ne samo kad se radi o vozačima.
docsumann docsumann 16:51 22.02.2012

Re: ....

Fašizoidno je sve dok taj neko, nakon konzumiranja, ne zgazi nečije dete na pešačkom prelazu. Nakon toga se delimčno razume ta zakonska rigidnost

Apsloutno se slažam, dapače!.
Tu istu "rigidnost" hitno primeniti i na posedovanje i konzumiranje alkohola.
Ne samo kad se radi o vozačima.


stasava stasava 20:40 21.02.2012

klackalica

Sustina uopste nije u koki, narocito ne u toj kolicini, vec u saznanju toga da "pitanje je dana, trenutka, pitanje je meseca kada ćete postati korisni na jedan drugi način. Ne više onim što radite u javnosti, ne svojim delom, nego svojom krivicom". Covek uvek nekako bas ovo zaboravi kad je "jak".Samo neko ko nije normalan moze da pomisli da branis narkomane!
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:53 21.02.2012

Re: klackalica

stasava
Sustina uopste nije u koki, narocito ne u toj kolicini, vec u saznanju toga da "pitanje je dana, trenutka, pitanje je meseca kada ćete postati korisni na jedan drugi način. Ne više onim što radite u javnosti, ne svojim delom, nego svojom krivicom". Covek uvek nekako bas ovo zaboravi kad je "jak".!


i onda (kad umisli da je jak) dovede sebe u situaciju da nekoj policiji druka neke "poznate beogradske narkodilere" i to za nekih 0,87 gr nekog đubreta.
metrevelic metrevelic 21:12 21.02.2012

Re: klackalica

Krivična i moralna odgovornost
za moje poimanje pravde ovede nema krivice ( jel nema žrtve) ali postoji moralno posrnuće . Neko ko preferira da bude savet društva i kome smetaju opijeni tamjanom mora imati moralni kredibilitet. Bilo bi sasvim u redu da je javno istupala sa stavom kokainoman sam i time se ponosim . Ja bi to smatrao moralnim stavom ( mada nikad nebi podržao parade kokainomanskog ponosa) . Ovako javni posao podlježe javnom moralnom sudu.Od zla narkomanije verovatno je veće dilersko zlo. Zato mislim da narkomaniju treba legalizirat kao bolesnu naviku , dozvolit kupovinu droge /drogiranje u zdravstvenim ustanovama ali narkomanima ukinut zdravstveno osiguranja . lična stvar i lični trošak.
JJ Beba JJ Beba 21:20 21.02.2012

Re: klackalica

Krivična i moralna odgovornost
za moje poimanje pravde ovede nema krivice ( jel nema žrtve) ali postoji moralno posrnuće .

onda je ooogrooomna većina ove zemlje morano posrnula.
znaš li ti koliko se ljudi gudrira u ovoj zemlji? dece, omladine, prvanika, političara, umetnika, pevača, glumaca? o alkoholu neću da pričam

metrevelic metrevelic 22:01 21.02.2012

Re: klackalica

onda je ooogrooomna većina ove zemlje morano posrnula.

pa zato je i zemlja posrnula . ako ti ne vidiš kolaps vrednosti onda jbg...
Jebiga meni su mušterije uvatili u prodaji dve kile i to taman kad sam im završio igračkice za velike dečake.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:03 21.02.2012

Re: klackalica

onda je ooogrooomna većina ove zemlje morano posrnula.

A BS im je sudila uzduž i popreko i gazila sve što ne misli kao ona. I sad...sad je ona bolja od posrnulih, oni su joj alibi? Taj rad?
ecce-florian ecce-florian 22:56 21.02.2012

Re: klackalica

znaš li ti koliko se ljudi gudrira u ovoj zemlji? dece, omladine, prvanika, političara, umetnika, pevača, glumaca?


a ša su ti prvanici?

Ako već barataš uvidom u to koliko se ljudi dobija, možda mož da mi pomogneš.

Znaš li još nekog ambasadora il njegovu ženu koja kupuje od Šoneta kod kontejnera.

Pa valjda ljudi postoji šef protokola i ostalo osoblje koje to treba da obavi dostojanstveno i u skladu sa društvenim položajem i ugledom.
O tom da joj je zakino da i ne pričam
freehand freehand 22:56 21.02.2012

Re: klackalica

JJ Beba
Krivična i moralna odgovornost
za moje poimanje pravde ovede nema krivice ( jel nema žrtve) ali postoji moralno posrnuće .

onda je ooogrooomna većina ove zemlje morano posrnula.
znaš li ti koliko se ljudi gudrira u ovoj zemlji? dece, omladine, prvanika, političara, umetnika, pevača, glumaca? o alkoholu neću da pričam


Pa onda ne dirati nikoga? Ili ipak samo BS?
Jukie Jukie 01:54 22.02.2012

Re: klackalica

ecce-florian

.Znaš li još nekog ambasadora il njegovu ženu koja kupuje od Šoneta kod kontejnera.Pa valjda ljudi postoji šef protokola i ostalo osoblje koje to treba da obavi dostojanstveno i u skladu sa društvenim položajem i ugledom.O tom da joj je zakino da i ne pričam

Možda je to bio neki umetnički performans
jacHa. jacHa. 20:43 21.02.2012

.

kroz anin tekst i komentare se menja čitav dijapazon osećanja spram biljane srbljanović. od distanciranog i ganutog opštim mestom promatranja zlehude i ismejane žrtve do gospockog omalovažavanja nadobudnelupetavekakobeše. bljak.
samo nije napisala da je ljubomorna na biljanu.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:56 21.02.2012

Re: .

kroz anin tekst i komentare se menja čitav dijapazon osećanja spram biljane srbljanović. od distanciranog i ganutog opštim mestom promatranja zlehude i ismejane žrtve do gospockog omalovažavanja nadobudnelupetavekakobeše. bljak.
samo nije napisala da je ljubomorna na biljanu.


?

ja to nisam tako procitala. naprotiv. jedan izuzetno fer tekst, koji autorka bloga piše o "slučaju" biljane srbljanović iako joj ona nije medju favoritima, naprotiv.

hoću da kažem, ja imam običaj da štekćem na aninim blogovima, ne mnogo, jer sam ih zaobilazila, jer se uglavnom ne slazem s njenim stavovima (mada mislim da lepo i talentovano pise), ali ovim tekstom me je impresionirala. moraću da revidiram svoj stav i da je pažljivije čitam.

treba imati snage pa stati u odbranu onoga ko ti se bas ne dopada, koga vidis negativno i ne cenis. ana radmilovic je bas to uradila. vrlo vrlo fer.









st.jepan st.jepan 21:00 21.02.2012

Re: .

samo nije napisala da je ljubomorna na biljanu.

Ako je na Biljanu stvarno ljubomorna, neću više za nju da čujem.
jacHa. jacHa. 21:08 21.02.2012

Re: .


ja to nisam tako procitala. naprotiv. jedan izuzetno fer tekst, koji autorka bloga piše o "slučaju" biljane srbljanović iako joj ona nije medju favoritima, naprotiv.

i ja mislim da je ana htela da napiše upravo ovakav tekst. dušebrižan, drugarski, fer itajrad. samo što se meni čini da je motiv ove priče drugačiji nego što ti misliš.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:11 21.02.2012

Re: .

st.jepan
samo nije napisala da je ljubomorna na biljanu.

Ako je na Biljanu stvarno ljubomorna, neću više za nju da čujem.


E moj Stipe, a ja se tebe ne bih odrekla ni da kažu da si ljubomaran na Čedu.. ma kakav Čeda, ne bih te se odrekla ni da se razotkrije da se potajno oblačiš kao Borka.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:19 21.02.2012

Re: .

i ja mislim da je ana htela da napiše upravo ovakav tekst. dušebrižan, drugarski, fer itajrad. samo što se meni čini da je motiv ove priče drugačiji nego što ti misliš.


jao, jaco, pa kako ja da znam njene motive? citam sta pise. to se racuna.

uh, ja zaista ne vidim "dušebrižništvo". vidim iskren, u dahu napisan tekst, čak ljut.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:21 21.02.2012

Re: .

Vesna Knežević Ćosić

jao, jaco, pa kako ja da znam njene motive? citam sta pise. to se racuna.

uh, ja zaista ne vidim "dušebrižništvo". vidim iskren, u dahu napisan tekst, čak ljut.


hvala vesna, tekst jeste ljut nisam čak ni mislila šta pišem kad sam sela. malo mi muka od svega :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana