Društvo

bitka za socijalne karte

antioksidant RSS / 25.02.2012. u 18:54

gledam ovakav bilbord ovih dana

 

i ne slazem se.
ok je namera (a nije ni nova) ali nije resenje problema a isterati je kosta dosta energije koju je bolje upotrebiti za nesto drugo
ne slazem se i iz razloga sto  ne verujem da se fondovi formirani za konkretne akcije trebaju mesati u price o poreskoj politici (sto je politicka stvar prve kategorije). koliko god ovo lepo zvucalo ovo je prica za partije i udruzenja gradjana posvecena upravo tim pitanjima (pa makar i gresili)
ne slazem se i jer snizavanje pdv-a ne znaci automatsko snizavanje cena vec samo ako trgovci (ili neko u lancu) ne pokrenu povecanje svoje zarade (ili pokrice svojih troskova) i "utrce" u prazan prostor povecanjem marze
ne slazem se jer peticija za snizavanje pdv-a nikako ne znaci smanjenje marzi (taj deo je potpuno nejasan - od koga se ocekuje drustvena odgovornost i zasto bi taj neko reagovao na ovu peticiju a ako misle da drzava ogranicava marze onda je bolje da jos jednom razmisle...)
ne slazem se i jer bi eventualno smanjenje cena (uslovljeno sa previse stvari pre toga ali hajde da poverujem da ce se mozda i desiti) bilo u apsolutnom iznosu isto za sve (a ne treba olaksica svima isto) 
ono sto predlazem je  da se neko zaduzen u ovoj drzavi za socijalna pitanja opasulji dovoljno da uradi socijalnu kartu srbije
i ne mislim tu na rasima ljajica. on je tu da se zove da imamo ministra za socijalna pitanja (i po neki put da odnese po par racunara u neku skolu ali samo uz uslov da je pracen sa dovoljno televizijskih ekipa - zato je tako lep i naocit - vezbao se pred kamerama toliko) 
dakle zelim da se uradi socijalna karta po kojoj bi se znalo kome treba pomoci i koliko. da pomoc bude "targetirana" (fensi izraz koji znaci usmerena na onog kome stvarno treba). pa nek kostaju pelene koliko god svima a kome je pomoc potrebna za kupovinu, drzava ce znati pa pomoci (ili grad ili dobre cike i tete, tzv filantropi - to je tata od bebe popovic sto se rodila u splitu)
inace, pomenuti rasim ljajic je skorije u nekom intervjuu rekao da se ne isplati raditi socijalnu kartu jer bi to kostalo 25-30 miliona eura a i ovako se mogu dobiti odgovarajuci podaci presekom postojecih baza
rasimu nije problem arbitrarnost koja presotaje u procenama potreba gradjana kad pravih podataka nema 
po meni, nije problem u 30 miliona eura. problem je sto bi ta socijalna karta podrazumevala popis ukupne imovine i svih prihoda svakog od nas
a koliko njih ne bi zelelo da se neko raspituje za dzipa kojim se dovozi dete u vrtic (koji se placa minimalno jer su prijavljeni prihodi po clanu domacinstva manji od 109 dinara)?

 

 

 



Komentari (39)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 18:55 25.02.2012

negativni taster

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:09 25.02.2012

Demokratizacija & decentralizacija

Dede je mnogo jeftiniji i jednostavniji način za izradu socijalnih karti. Usput daje još drugih pogodnosti.

Drugi način je, poznajući mentalitet zlih morona, osnivanje agencije.

Uzgred, kako to da se skočilo na izuzeće od pdv-a (sa čim se načelno slažem), a ne na direktivu Vođe za nenaplatu računa za el. energiju? Kako se to uopšte radi (van toga što je ideja mnogo glupa i zlonamerna), kada nema ni socijalne karte?!
antioksidant antioksidant 19:15 25.02.2012

Re: Demokratizacija & decentralizacija

a ne na direktivu Vođe za nenaplatu računa za el. energiju?

mene je toliko sramota u njegovo ime zbog te gluposti da se trudim da je ignorisem
Kako se to uopšte radi (van toga što je ideja mnogo glupa i zlonamerna), kada nema ni socijalne karte?!

ne znam - sto se eps-a tice (a eps je najavljen od strane tadica kao neko ko "ima podatke" i ja se kvalifikujem za tu "pomoc"
milisav68 milisav68 19:55 25.02.2012

Re: Demokratizacija & decentralizacija

antioksidant

ne znam - sto se eps-a tice (a eps je najavljen od strane tadica kao neko ko "ima podatke" i ja se kvalifikujem za tu "pomoc"

EPS "daje" popust 30% do 350KW, za one koji primaju socijalnu pomoć, kao i za domaćinstva u kojima živi osoba koja prima "dodatak za tudju pomoć i negu", i to samo ako se na vreme izmiruju računi (to bude u "parama" 200-300 dinara).
I to je tako već nekoliko godina, i nije vezano za Tadićevu izjavu.

antioksidant antioksidant 21:35 25.02.2012

Re: Demokratizacija & decentralizacija

EPS "daje" popust 30% do 350KW, za one koji primaju socijalnu pomoć, kao i za domaćinstva u kojima živi osoba koja prima "dodatak za tudju pomoć i negu", i to samo ako se na vreme izmiruju računi (to bude u "parama" 200-300 dinara).
I to je tako već nekoliko godina, i nije vezano za Tadićevu izjavu.

verovatno po istim kriterijumima dele i ovu pomoc
ali jeste smesno
mariopan mariopan 20:10 25.02.2012

.

Zasto bi pravljenje socijalne karte kostalo toliko para?

To je samo izgovor da je ne naprave.

To bi mogle da rade sluzbe koje vec postoje, nasa pregojena administracija koja pola dana pije kafu i igra igrice na kompu.....mogli bi ljudi koji traze neku vrstu pomoci sami da dolaze i daju podatke.

Ne kaze ministar koliko je spusten prag siromastva, da je mnogo ljudi na samoj granici te crte, koji vec gladjuce ljude drzi van sistema pomoci, kako onoj porodici sa petoro dece koja gladuju NE ISPLACUJU DECIJI DODATAK jer su doneli kretenske zakone i da ga nista ne bi kostao da to promeni?

Ne, nego sve kosta milione i milione da se ne bi uradilo.

nsarski nsarski 21:44 25.02.2012

Iskreno i prijateljski

ja mislim, AO, da ti suvise dugo zivis u Srbiji.
This ain't no country for young men.
antioksidant antioksidant 11:32 26.02.2012

Re: Iskreno i prijateljski

ja mislim, AO, da ti suvise dugo zivis u Srbiji.

pato je tek nekoliko godina
pre toga sam ziveo u jugoslaviji
mlekac mlekac 21:56 25.02.2012

Glupo pitanje

Ali, nije li u popisu stanovnistva bilo nekih pitanja tipa "Izvori prihoda".

Za pocetak, zar to nije dovoljno da se dobije gruba slika koliko domacinstava NEMA stalne izvore prihoda?
angie01 angie01 22:59 25.02.2012

e, sta naprica u subotu uvece!

kakva bre socijalna karta u zemlji gde je vecina siromasna!

pa u bogatim zemljama , koje broje visak svake godine, osnovne stvari, pa i vecina drugih nije skupa kao ovde, a postoje i mnoge druge pogodnosti da svako dobije sta mu treba!

zabole me za one sto parkiraju dzipove, utomsmislu me vise zanimaju svi ostali!

ne moze drzavna, gradska kasa da se puni od pdvea, poreza i ostalih nameta u nekoj nekompatabilnoj velicini u odnosu na primanja i realno stanje mogucnosti gradjana, a bez privrednog rzvoja, rasta, vece zaposlenosti i vecih primanja, pa onda u odnosu na to da se rezu delovi za opste dobro!

btw-ovo sa bebama je preslo granicu dobrog ukusa!
jesen92 jesen92 01:41 26.02.2012

Re: e, sta naprica u subotu uvece!

kakva bre socijalna karta u zemlji gde je vecina siromasna!

pa u bogatim zemljama , koje broje visak svake godine, osnovne stvari, pa i vecina drugih nije skupa kao ovde, a postoje i mnoge druge pogodnosti da svako dobije sta mu treba!

zabole me za one sto parkiraju dzipove, utomsmislu me vise zanimaju svi ostali!

ne moze drzavna, gradska kasa da se puni od pdvea, poreza i ostalih nameta u nekoj nekompatabilnoj velicini u odnosu na primanja i realno stanje mogucnosti gradjana, a bez privrednog rzvoja, rasta, vece zaposlenosti i vecih primanja, pa onda u odnosu na to da se rezu delovi za opste dobro!

btw-ovo sa bebama je preslo granicu dobrog ukusa!
potpisujem

btw..briga nekog za pdv, svakome je vazna cena koju mora da plati..a svuda su pelene i ostala potrosna roba za bebe jeftiniji nego kod nas... tamo negde gde je prosek primanja 5-10 puta veci mogu da se kupe pelene za manje para nego ovde...pored toga, svaka roba se proizvodi u vise kvaliteta pa svako kupuje ono sto moze a kod nas zbog monopola nema velikog izbora...Od svega su napravili cirkus pa i od beba ...od necega sto je najnormalnije, a to je briga o deci, pravi se politicki marketing...
antioksidant antioksidant 10:12 26.02.2012

Re: e, sta naprica u subotu uvece!

tamo negde gde je prosek primanja 5-10 puta veci mogu da se kupe pelene za manje para nego ovde..

razlika u ceni jeste u porezu i marzama ali marze bi bar pale (teoretski) da postoji neka konkurencija
Od svega su napravili cirkus pa i od beba ..

upravo
jesen92 jesen92 12:34 26.02.2012

Re: e, sta naprica u subotu uvece!

razlika u ceni jeste u porezu i marzama ali marze bi bar pale (teoretski) da postoji neka konkurencija
..pa to ti kazem...monopol i rade sta njima odgovara...a onda daju kosku narodu da se zabavlja.. kao mi treba da podrzimo smanjenje pdv, mi smo ustvari ti od kojih zavisi pdv, bez nase podrske ostadose visoke cene za bebe..

btw..jedna moja prijateljica koja zivi u EU pita me juce.."sta je bre ovo, tikvice (1kg)u maxiju kostaju 286 din a kod mene jedan evro"...pa tikvice su kod nas egzooticno povrce, verovatno zbog toga..
antioksidant antioksidant 12:39 26.02.2012

Re: e, sta naprica u subotu uvece!

..pa to ti kazem...monopol i rade sta njima odgovara...a onda daju kosku narodu da se zabavlja..

slazemo se u potpunosti
ta je bre ovo, tikvice (1kg)u maxiju kostaju 286 din a kod mene jedan evro
sve je relativno. da je euro 300 dinara sve bi bilo na svom mestu...
jesen92 jesen92 12:51 26.02.2012

Re: e, sta naprica u subotu uvece!

sve je relativno. da je euro 300 dinara sve bi bilo na svom mestu...
...a prosecna plata bar 800 evra ...
antioksidant antioksidant 12:57 26.02.2012

Re: e, sta naprica u subotu uvece!

...a prosecna plata bar 800 evra ...

u privredi pa da kazemo da podatak ima smisla
jesen92 jesen92 13:15 26.02.2012

Re: e, sta naprica u subotu uvece!

u privredi pa da kazemo da podatak ima smisla

bas tako...

cokamiki cokamiki 23:12 25.02.2012

Socijalna pomoć u Srbiji

Dvoje odraslih, radno sposobnih, a nezaposlesnih, dobijaju socijalnu pomoć od nepunih 8.000 rsd mesečno u trajanju od 9 meseci godisnje,ostala tri se snalazite.

Da ste radno nesposobni, imali biste 2.000 dinara mesecno više. A tu je i famozni popust za struju ako potrošite do 450 kw mesecno i redovno plaćate i on zaista iznosi par stotina dinara. Naravno i pretplatu za tv morate da platite!Tu nema vrdanja!

Prilikom podnošenja zahteva treba priloziti desetak uverenja, potvrda i sl čije se izdavanje takodje plaća.

Srećom, još ne traže da donirate bubreg da biste ostvarili ovo pravo!
mlekac mlekac 00:43 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

cokamiki
Dvoje odraslih, radno sposobnih, a nezaposlesnih, dobijaju socijalnu pomoć od nepunih 8.000 rsd mesečno u trajanju od 9 meseci godisnje,ostala tri se snalazite.

Da ste radno nesposobni, imali biste 2.000 dinara mesecno više. A tu je i famozni popust za struju ako potrošite do 450 kw mesecno i redovno plaćate i on zaista iznosi par stotina dinara. Naravno i pretplatu za tv morate da platite!Tu nema vrdanja!

Prilikom podnošenja zahteva treba priloziti desetak uverenja, potvrda i sl čije se izdavanje takodje plaća.

Srećom, još ne traže da donirate bubreg da biste ostvarili ovo pravo!


Ovo sve pod uslovom da niste bili zaposleni. Ranije. U tom slucaju nemate pravo na socijalnu u naredne dve godine, a niko ne pita kako cete taj period preziveti.
milisav68 milisav68 01:02 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

mlekac

Ovo sve pod uslovom da niste bili zaposleni. Ranije. U tom slucaju nemate pravo na socijalnu u naredne dve godine, a niko ne pita kako cete taj period preziveti.

Heh, pa bog je prvo sebi stvorio bradu.

NAJVIŠE zahteva za tuđu negu i pomoć Fondu PIO svake godine podnose zaposleni u državnim službama i javnim preduzećima. Zato je i najviše rešenja ispisano upravo činovnicima i službenicima, pa u bivšoj kategoriji zaposlenih naknadu za tuđu negu i pomoć u ovom trenutku prima 61.759 građana.

Sve više zahteva za tuđu negu i pomoć
Goran Vučković Goran Vučković 02:09 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

NAJVIŠE zahteva za tuđu negu i pomoć Fondu PIO svake godine podnose zaposleni u državnim službama i javnim preduzećima. Zato je i najviše rešenja ispisano upravo činovnicima i službenicima, pa u bivšoj kategoriji zaposlenih naknadu za tuđu negu i pomoć u ovom trenutku prima 61.759 građana.



S druge strane, prognoze koliko bi se novca moglo sakupiti od doprinosa nisu previše optimistične. Od naplate ”socijalnih taksi” Fond u 2012. očekuje prihod od 275,6 milijardi dinara, od kojih će većinu (251,9 milijardi) doneti činovnici, zaposleni u javnom sektoru i državnoj upravi.


izvor - b92 vesti

Očekuje se da 91.4% uplata u penzioni fond dođe iz neprivrednih delatnosti. Strava.
antioksidant antioksidant 10:10 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

Očekuje se da 91.4% uplata u penzioni fond dođe iz neprivrednih delatnosti. Strava.

mislis na ovo?
Od naplate ”socijalnih taksi” Fond u 2012. očekuje prihod od 275,6 milijardi dinara, od kojih će većinu (251,9 milijardi) doneti činovnici, zaposleni u javnom sektoru i državnoj upravi.

to mi je malo cudno
po tome niko van javnog sektora i drzavne uprave i ne uplacuje penzione doprinose
milisav68 milisav68 11:37 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

antioksidant

to mi je malo cudno
po tome niko van javnog sektora i drzavne uprave i ne uplacuje penzione doprinose

Statistika je ko bikini, a trgovina (čitaj uvoz) nije privreda.

Prema poslednjim objavljenim podacima Republičkog zavoda za statistiku:

– petostruki iznos prosečne mesečne bruto zarade po zaposlenom (najviša osnovica za doprinose) za februar 2012. godine iznosi 305.580,00 dinara (5 x 61.116,00), što znači da se iznad tog iznosa ne plaćaju doprinosi, već samo porez od 12%; navedeni iznos se primenjuje od 1. do 29. februara 2012. godine;

– neto minimalna zarada iznosi 102,00 dinara po času, odnosno za januar 2012. godine 17.952,00 (102,00 x 176).


link

decembar 2010 prosečna zarada - privreda 37.020
decembar 2010 prosečna zarada - vanprivreda 44.574

javascript:;

Struktura radno sposobnog stanovništva - septembar 2011.
- U javnom sektoru zaposleno 535.000 ljudi
- Državnih činovnika ima ukupno 118.000
- U proizvodnji rade 301.452 osobe, što je 17 % zaposlenih ili svaki 24. radnik

- Crno tržište i siva ekonomija su „grobari" za mala i srednja preduzeća. Sada je 53.000 preduzeća u blokadi, a oko 30.000 ima negativne bilanse - kaže on.


Jeste izvor Pres, ali ne mogu da nadjem neki bolji.


mariopan mariopan 13:28 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

Struktura radno sposobnog stanovništva - septembar 2011.
- U javnom sektoru zaposleno 535.000 ljudi
- Državnih činovnika ima ukupno 118.000
- U proizvodnji rade 301.452 osobe, što je 17 % zaposlenih ili svaki 24. radnik



Sada je 53.000 preduzeća u blokadi, a oko 30.000 ima negativne bilanse - kaže on.



Ostaje samo Bogu da se molimo i ako nismo vernici.
antioksidant antioksidant 14:19 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

U javnom sektoru zaposleno 535.000 ljudi

dali su tu na primer i zaposleni u telekomu a zaposleni u telenoru i vip-u se racunaju kao proizvodnja
milisav68 milisav68 15:02 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

antioksidant
U javnom sektoru zaposleno 535.000 ljudi

dali su tu na primer i zaposleni u telekomu a zaposleni u telenoru i vip-u se racunaju kao proizvodnja

Telekom jeste u javnom sektoru (ima 9.500 zaposlenih), Telenor i VIP se računaju u "usluge", a ne proizvodnju.

Katalog organa javne vlasti u smislu zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja
antioksidant antioksidant 15:06 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

Telenor i VIP se računaju u "usluge"

pa proizvode usluge?
ili se pod proizvodnjom misli samo na industriju
a i zaposleni u eps-u i rudnicima su u javnom sektoru
milisav68 milisav68 15:30 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

antioksidant
Telenor i VIP se računaju u "usluge"

pa proizvode usluge?
ili se pod proizvodnjom misli samo na industriju

Da, misli se samo na industriju, ali to u ovoj priči nije bitno, jer su svejedno sa "druge strane", tj pune budžet.

a i zaposleni u eps-u i rudnicima su u javnom sektoru

Da.
7. EPS-JP za podzemnu eksploataciju uglja Resavica, Petar Žalac bb, 35237 Resavica
8. EPS-Privredno društvo za proizvodnju, preradu i transport uglja - rudarski basen „Kolubara“, Lazarevac

^
Sa spiska poverenika o javnim preduzećima.

Javni sektor se deli na Javna preduzeća (republička i lokalna) i Budžetski sektor - državna administracija, obrazovanje, zdravstvo, vojska i policija.


Ono što stvara zabludu, je broj zaposlenih na papiru, kao i to što se većini radnika uplaćuje (prijavljuje) minimalac.


antioksidant antioksidant 15:34 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

Da, misli se samo na industriju, ali to u ovoj priči nije bitno, jer su svejedno sa "druge strane", tj pune budžet.

pa puni i telekoma a puni i eps
to je prvo
drugo, budzet puni i zdravstvo i skosltvo (indirektno istina) ali ne verujem u opstanak budzeta koji pune bolesni i neskolovani

pogresno je posmatrati sa jedne strane javni sektor a sa druge strane proizvodnju
mogu sledece podele
javni ektor - privatni sektor (a telekom je javni sektor)
i
proizvodni - neproizvodni
(ali eps je proizvodni pa ti vidi a telenor nije)
milisav68 milisav68 15:58 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

antioksidant

pa puni i telekoma a puni i eps
to je prvo
drugo, budzet puni i zdravstvo i skosltvo (indirektno istina) ali ne verujem u opstanak budzeta koji pune bolesni i neskolovani

pogresno je posmatrati sa jedne strane javni sektor a sa druge strane proizvodnju
mogu sledece podele
javni ektor - privatni sektor (a telekom je javni sektor)
i
proizvodni - neproizvodni
(ali eps je proizvodni pa ti vidi a telenor nije)



Jeste komplikovano, ali ja ovima (a i prethodnima), ništa ne verujem.
Zato razdvajam javni i privatni sktor.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:25 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

privatni - javni;
proizvodnja - usluge;
realni - finansijski.

Sve ima svoje preseke, mada ja, u nastupu gneva, obično umesto privatni - javni, koristim sektor - nesektor, respektivno.

A tu ne upada birokratija, ni konzervativna uloga države, pa da se i to sabere, sve sa pemzijama.

Aproksimacija u potencijalnim strujanjima bi bila više ili jedan ponor (zavisi od omnipotentnosti države), i jedan ili više izvora (zavisi od stepena slobode ekonomije). E, taj bilans stvara deficit, ili gledanje višefazne mešavine kako se sliva kroz razbijenu šolju i slivnik u kupatilu.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:10 26.02.2012

Re: Socijalna pomoć u Srbiji

Zar nije?
Da l' industrijska il' neindustrijska...
Rudarstvo, kopovi, isto.
A eps se stalno premišlja da li je proizvodnja ili usluge (mada je to svuda aktuelna rasprava). Mis'im, koga briga? Zbog eubirokratskih zavrzlama igraju na žici, kao i ostali energetski sektori u evropi... Šta znam...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 26.02.2012

socijalne karte

Sorry, antiO2, mrzi me nešto da čitam, ustvari, krenuo sam, i stigao do onog "ovakav bilbord", na šta mi se avtamacki ukazao duh Sir Olivera Dulića i zaglavih se.

Al' kad sam već svratio, evo, da posadim linak na novi tekst Ljube Živkova.

PS. A ne mogu da ne primetim vest, gore u desnom uglu, odma pored tvog teksta o socijalnim kartama i siromašnima.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:53 26.02.2012

Re: socijalne karte

Ljuba & Krka
Pročitao sam prvi deo, tu se uhvatio nečega što ne razume, al' nije on, jadan, kriv što to ne zna, nego zlikovci što ćute.
U svakom slučaju, mikrosegment - što popovi dobijaju pemziju ako ne plaćaju, došao bi kvantnim skokom u dimenziju pravog problema (nepojmljivu za socijal-tintare, koje se u us detektuju po gutanju njesra o-mame):

Šta kk, ima jedan da plaća drugome penziju?!

Bilo doprinos, bilo akciza, pdv, to valja pustiti niz vazdušastu instalaciju, pa kroz tretman u prirodu :) a ekonomiju osloboditi smanjenjem i balansiranjem budžeta...

Jes' šifrovano, imenjače, ali potrudi se malo...
antioksidant antioksidant 18:21 26.02.2012

Re: socijalne karte

PS. A ne mogu da ne primetim vest, gore u desnom uglu, odma pored tvog teksta o socijalnim kartama i siromašnima.

jednostavno je - svako ko kupi automobil skuplji od 50 000 eura ne zasluzuje socijalnu pomoc.
ili bas takvima treba pomoci. istrosili se ljudi...
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:53 27.02.2012

Re: socijalne karte

srdjazlopogledja
Ljuba & Krka
Pročitao sam prvi deo, tu se uhvatio nečega što ne razume, al' nije on, jadan, kriv što to ne zna, nego zlikovci što ćute.
U svakom slučaju, mikrosegment - što popovi dobijaju pemziju ako ne plaćaju, došao bi kvantnim skokom u dimenziju pravog problema (nepojmljivu za socijal-tintare, koje se u us detektuju po gutanju njesra o-mame):

Šta kk, ima jedan da plaća drugome penziju?!

Bilo doprinos, bilo akciza, pdv, to valja pustiti niz vazdušastu instalaciju, pa kroz tretman u prirodu :) a ekonomiju osloboditi smanjenjem i balansiranjem budžeta...

Jes' šifrovano, imenjače, ali potrudi se malo...


Imao sam ja profu na faksu, koji je voleo onako da obustavi predavanje u sred, i da krene drži vakelu, ustvari da nam daje generalne savete, korisne za život (mada nam nikad nije dao najkorisniji od svih saveta: "bež'te odavde, čim završite''). I jednom je rekao, misleći verovatno na stručnu literaturu, da kad pročitaš nešto, i nije ti jasno, onda pročitaj još jednom. Pa ako ti opet nije jasno, onda batali, jer nije jasno ni onom ko je to napisao. Pametan je taj profa, a ja sam tvoj komentar pročitao dva puta, i mirne duše prešao na antioksidantov .


srdjan.pajic srdjan.pajic 03:57 27.02.2012

Re: socijalne karte

antioksidant
PS. A ne mogu da ne primetim vest, gore u desnom uglu, odma pored tvog teksta o socijalnim kartama i siromašnima.

jednostavno je - svako ko kupi automobil skuplji od 50 000 eura ne zasluzuje socijalnu pomoc.
ili bas takvima treba pomoci. istrosili se ljudi...


Malo im i razglavljene one sponzoruše oko automobila, vidi se da je kriza.
vladaxy vladaxy 08:09 27.02.2012

Carina

Umesto smanjenja PDV-a i marži, dovoljno je potpuno ukinuti carinu i omogućiti slobodan uvoz sve robe (pa i te za bebe).

Gde postoji slobodan protok ljudi i kapitala, postoji i konkurencija koja snižava cene.

Ovako nas smradovi drže zatvorene u ovoj usranoj državi, kao u Kusturičinom filmu "Podzemlje".
cokamiki cokamiki 12:28 27.02.2012

Socijalna pomoć u Srbiji - drugi deo

Poslednja vest: Država zaboravila da u januaru i februaru uplati socijalnu pomoć. A kad će, niko ne zna!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana