Ipak ću pustiti Tadića da pobedi bez moga glasa..

Drago Kovacevic RSS / 22.01.2008. u 18:11

Jučer sam na blogu Jelene Milić napisao da je pod izvesnim uslovima moguće da izađem na izbore u drugome krugu. Jedan od tih uslova je bio da vlada ne proda direktnom pogodbom NIS ruskoj državi, odnosno Putinovim oligarsima. Već danas svaka moja dilema je razrešena. NIS je odlukom Tadića dat Rusiji tako da u Srbiju dolazi još jedan monopolista, prema kojem će i sam Mišković izgledati kao mala maca. Vidim da je ta odluka obradovala Tadićevoga protivnika, "vojvodu" Tomislava koji je odmah dohvatio pero i napisao Putiu pismo ljubavnoga sadržaja, utrkujući se u ulizništvu sa donosiocima odluke o ruskom monopolu na srpskom energetskom tržištu.

Sutra ili prekosutra,zavisi od toga na koju nogu ustane, izaći će u javnost samozadovoljni Vojislav Koštunica i izreći podršku Borisu Tadiću za kojom vape svi njegovi plaćeni analitičari i koju pominju kao hostiju, te pozvati svoja 2 do tri procenta i Veljnih, Palminih, Vukovih i Ugljaninovih 7 - 8, da glasaju za Tadića. To svakako neće biti dovoljno da Tadić dohvati potrebna dva miliona kako bi bio izabran. Zbog toga će drugi Koštuničin kandidat Toma Nikolić morati sve učiniti da ne bude izabran. Dovoljno je da radikalskim ativistima na terenu iz otadžbinske uprave ne daju pare za gorivo, odnosno "izborni - taksi" i na biralištima se neće pojaviti bar 300 hiljada ljudi starijih od 70 godina koji su u prvom krugu donošeni i dovoženi na birališta i unisono zaokruživali keca. Bio sam na izbornom mestu ceo dan i gledao tu pojavu..o)) Dovoljno je da 3. februara temparatura bude ispod nule i radikali neće odmaći dalje od milion i po glasova. Zar vas ne čudi što se već dva dana uopšte ne oglašavaju, kao da drugoga kruga nema.

Danas je vlada dopunila upravne odbore po načelu, dva Tadiću, jedan Koštunici, jedan Dinkiću. Spremaju se za dugo vladanje. Oni znaju ko će biti izabran. Istovremeno, kampanju će širiti ka zapadu moljakanjem da EU žmuri na oba oka, jer zaboga, radikali su ante portas.. Videćete sada kad se rastrče Rasim, Vuk, Đelić, Bubalo.Videćete sportiste,glumce, pevače i bele magove.Ići će vesti kako je berza pred slomom, investicije stale, dinar sklon padu.Dinkić će se folirati da je bio protiv prodaje NIS-a, ali je na njegovu intervenciju ugovor popravljen pa eto, neka bude. Ne bi me iznenadilo da posebno plaše penzionere bliskom katastrofom penziskoga sistema, ako Tadić ne bude izabran. Sve će to imati efekat. Tadić će biti izabran. Kladim se u tepsiju baklava.

Rezultat toga izbora će biti nastavak politike koju sada gledamo i daljnji rast radikala. Radikali se množe kao amebe od kada je Tadić sebe i svoju politiku proglasio "branom protiv radikalizma" i neka se niko ne čudi što će na sledećim parlamentarnim izborima zaista dobiti većinu.

Dakle, ništa se senzacionalno neće deseiti. Nakon 3. februara, Tadić će i dalje biti domaćin na Andrićevom vencu, radikali dizati lažnu dreku da im "zapad nije dao" da vladaju, dobićemo još jednog monopolistu i slušati bajke u nastavcima o tome kako Srbija napreduje.

Eto, svako dobro. Trećeg februara ću miran i lišen svake neizvesnosti na pecanje..o))

 



Komentari (383)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:21 22.01.2008

Stavi kapu da ne ozebes

Drago Kovacevic:
"Trećeg februara ću miran i lišen svake neizvesnosti na pecanje..o))"

Stavi nesto na glavu, da ne ozebes - jaka je Kosava u ovo doba godine
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:37 22.01.2008

Re: Stavi kapu da ne ozebes

Bojan Zdravic
Drago Kovacevic:
"Trećeg februara ću miran i lišen svake neizvesnosti na pecanje..o))"

Stavi nesto na glavu, da ne ozebes - jaka je Kosava u ovo doba godine

Ako bude košave, nosim štukare..o))
post kicosh post kicosh 19:25 22.01.2008

PREDSEDNIK PO MERI SRBIJE

milosib milosib 19:58 22.01.2008

Re: Stavi kapu da ne ozebes

Drago Kovacevic:
"Trećeg februara ću miran i lišen svake neizvesnosti na pecanje..o))"

Ček, ček gosn Drago, zar ne rekoste da ste predsednik biračkog odbora. Pa to valjda znači da i ljuti treba da budete na biralištu. Mislim, demokratija ima svoja pravila. Nemojte da me razočarate, pa da pomislim kako ste vi jedan autoritarni gospodin.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:36 23.01.2008

Re: Stavi kapu da ne ozebes

milosib
Drago Kovacevic:
"Trećeg februara ću miran i lišen svake neizvesnosti na pecanje..o))"

Ček, ček gosn Drago, zar ne rekoste da ste predsednik biračkog odbora. Pa to valjda znači da i ljuti treba da budete na biralištu. Mislim, demokratija ima svoja pravila. Nemojte da me razočarate, pa da pomislim kako ste vi jedan autoritarni gospodin.

Rekoh već da je pecanje metafora..Mislim, mozak će mi biti na pecanju. A ja ću moj posao obaviti, naravno...
JJ Beba JJ Beba 17:10 23.01.2008

Re: Stavi kapu da ne ozebes

Drago Kovacevic je stari saradnik radikala. Pa, zar nije sa njima saradjivao i u Krajini kada je bio sef poslanickog kluba SDS-a ili dok je bio gradonacelnik Knina? To je kod njega vise pitanje prve ljubavi. Da je Seselj kandidat umesto Nikolica, siguran sam da nas Dargo ne samo sto ne bi zaokruzio Tadicevo ime na listicu, vec bi svoj glas dao svom vojvodi.

gle, pustili Vidovitu Zorku iz mardelja!
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:28 23.01.2008

Re: Stavi kapu da ne ozebes

JJ Beba
Drago Kovacevic je stari saradnik radikala. Pa, zar nije sa njima saradjivao i u Krajini kada je bio sef poslanickog kluba SDS-a ili dok je bio gradonacelnik Knina? To je kod njega vise pitanje prve ljubavi. Da je Seselj kandidat umesto Nikolica, siguran sam da nas Dargo ne samo sto ne bi zaokruzio Tadicevo ime na listicu, vec bi svoj glas dao svom vojvodi.

gle, pustili Vidovitu Zorku iz mardelja!

kakva zorka. nemoj da komplimentiraš.
zorka je za njega carica.
to je onaj zloinapoako.
il neko vrlo sličan.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:46 23.01.2008

Re: Stavi kapu da ne ozebes

E, pa "Bilo nekad", optuživao si me za svašta, ti i tvoja sabraća. No za ovo, da sam "saradnik radikala", stvarno niko još do sada. Za uporne laži koje postiraš, lepo ti otkazujem učešće na mojim postovima...
Uživaj..
Nenad M. Nenad M. 21:47 23.01.2008

Re: Stavi kapu da ne ozebes

EVO SARADINKA RADIKALA

DSS i NS uputile zahtev DS-u
23. januar 2008. | 12:01 -> 20:57 | Izvor: B92, FoNet, Tanjug
Beograd -- Koalicija DSS-NS zahteva od Demokratske stranke dopunu koalicionog sporazuma kojim traži jedinstven stav protiv Misije EU na Kosovu.

Kako se navodi, predloženi aneks proizlazi iz Rezolucije skupštine o Kosovu da bi slanje Misije EU predstavljalo akt ugrožavanja teritorijalnog integriteta i ustavnog poretka i cilj mu je da se povodom najavljene Misije EU zauzme potpuno jasan stav. Prenosimo tekst aneksa koji su DS-u predložili DSS i Nova Srbija:

DSS-NS i DS saglasno svojim utvrđenim prioritetima i programskim opredeljenjima prilikom formiranja Vlade Srbije, ponovo potvrđuje spremnost i dobru volju da se što pre potpiše Sporazum o stabilizaciji i pridruživnju sa EU.

Sve aktivnosti Vlade Srbije u ostvarivanju preuzetih obaveza u procesu evropskih integracija kredibilno svedoče da je urađeno sve što je bilo moguće i da postoji rešenost da se tako i nastavi sve do rešavanja preostalih obaveza.

Izražavamo uverenje da Vlada i EU imaju podjednak i zajednički interes da se što pre efikasno nastavi započeti proces koji se mora odvijati isključivo pod istim opštim uslovima koji važe za sve evropske države.

Zato su DSS-NS i DS saglasne da Vlada Srbije na prvoj narednoj sednici donese zaključak da bi odluka EU o slanju Misije predstavljala najgrublje kršenje Povelje UN, Rezolucije 1244, Ustava Srbije i parafiranog Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju.

Zbog toga bi ovakva odluka značila da je EU svojom voljom poništila Sporazum, čime bi on za Srbiju prestao da važi i Vlada bi ga proglasila nevažećim, a Skupština Srbije ne bi mogla da ga ratifikuje sve dok EU ponovo ne prizna suverenitet i teritorijalni integritet Srbije u njenim sadašnjim međunarodno priznatim granicama.

DSS-NS i DS su apsolutno saglasne da Srbija samo celovita i od EU priznata u njenim sadašnjim međunarodnim granicama, dakle sa Kosovom i Metohijom kao sastavnim i neotuđivim delom naše zemlje, može nastaviti proces evropskih integracija, navodi se u predlogu koji je koalicija DSS-NS uputila DS-u.
ivana23 ivana23 18:22 22.01.2008

Trećeg februara...

...ću miran i lišen svake neizvesnosti na pecanje..o))




RHMZ

Vremenski uslovi nece bas biti pogodni za pecanje. Kisa i magla.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 19:02 22.01.2008

Re: Trećeg februara - NA IZBORE..!!.


Pošto će evidentno biti magla, pa nije neko vreme za pecanje,

IĆI ĆU DA GLASAM...

jer ako ne glasam

magla može da bude još gušća

skoro kao dewwwedesetih
Treger Treger 23:36 22.01.2008

Re: Trećeg februara - NA IZBORE..!!.

Dragan Vujanović
Pošto će evidentno biti magla, pa nije neko vreme za pecanje,IĆI ĆU DA GLASAM...jer ako ne glasammagla može da bude još gušćaskoro kao dewwwedesetih

Ne verujem. Tadić suvereno prodaje maglu. Obećava nešto a za to nema podršku Koštunice koji i da ima samo dva glasa iza sebe ima veću moć od Tadića. i za to ko ima nešto u glavi neće da naseda na te priče. Ako će Tadić stvarno to da uradi što nije do sada uradio pa on ima dve trećine ministara.Ako nije mogqo neka kaže ko ga koči kao što je hrabro rekao za glasanje iz Bodruma. Neka kaže DSS me koči. Šta ga je sprešavalo da postavi pitanje ispunjavanja međunarodnih obaveza Srbije. Svakom treba da bude jasno da Srbija mora da poštuje međunarodnu zajednicu ako i sama hoće da bude poštovana. Prema tome ja terećeg februara idem ispred neke ambasade da zauzmem red za azil pre nego što stignu oslobodioci.Idem negde gde ću na miru da uživam u penziji i gledam kako mi deca žive od svog rada i znanja.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:56 23.01.2008

Re: Trećeg februara - NA IZBORE..!!.

ja terećeg februara idem ispred neke ambasade da zauzmem red za azil pre nego što stignu oslobodioci.Idem negde gde ću na miru da uživam u penziji i gledam kako mi deca žive od svog rada i znanja.
Ali nećete nikada pobeći od ...
Treger Treger 10:56 23.01.2008

Re: Trećeg februara - NA IZBORE..!!.

Dragan Vujanović
ja terećeg februara idem ispred neke ambasade da zauzmem red za azil pre nego što stignu oslobodioci.Idem negde gde ću na miru da uživam u penziji i gledam kako mi deca žive od svog rada i znanja.Ali nećete nikada pobeći od ...

Magle
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 15:17 23.01.2008

Re: Trećeg februara - NA IZBORE..!!.

Tako je. Onda bolje glasajte, i pecajte, u blizini svog ognjišta.. Pozdrav
jasmina lekic jasmina lekic 18:26 22.01.2008

dogovor kucu gradi

dragi Drago,
blago vama da vec znate gde cete 3. februara
ja samo znam da, bas kao i vi, na izbore izaci necu
odoh tad na visinske prpreme, mislim na Zlatibor
bice mi lakse, kad vec ne moze lepse


p.s.mozda se OVDE ponovo javim,
sad samo toliko, na veliku brzinu !!!


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:32 22.01.2008

Re: dogovor kucu gradi

jasmina lekic
dragi Drago,
blago vama da vec znate gde cete 3. februara
ja samo znam da, bas kao i vi, na izbore izaci necu
odoh tad na visinske prpreme, mislim na Zlatibor
bice mi lakse, kad vec ne moze lepse


p.s.mozda se OVDE ponovo javim,
sad samo toliko, na veliku brzinu !!!



Eto Jasmina, drago mi je da slično reagujete..i da nećete na glasanje.
A ovo o pecanju je više metafora....o))
pozz
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:37 22.01.2008

Re: dogovor kucu gradi

Drago Kovacevic
A ovo o pecanju je više metafora....o))

E bas super - da ne brinem, pao mi je kamen sa srca
jananderson jananderson 18:42 22.01.2008

Re: dogovor kucu gradi

ovo o pecanju je više metafora.

Steta. Bas sam hteo da se pridruzim iako ne znam da pecam.
Nista. Idem u neku dobru kafanu, sto neko rece: necu da apstiniram 3. februara
sentinel26 sentinel26 20:11 22.01.2008

Re: dogovor kucu gradi

Drago Kovacevic
A ovo o pecanju je više metafora....o))

Drago, ako se ne računa glas Olija Rena (ili ga ne bude) ja ću da se kladim u tu tepsiju baklave ali pod uslovom da se ti kladiš da BoTa neće podnijeti ostavku na stranačku funkciju poslije poraza.

Ako Oli glasa nema opklade.

Nadam se da da metafora nije biološke prirode.
angie angie 18:30 22.01.2008

Drago,

ja sve rekoh- i za stari shpil koji radi kao jedno preduzece, ma shta da ste izvukli i da vezbamo pesmicu.
AlexDunja AlexDunja 18:31 22.01.2008

a, sta kazes?politicki komentar:))

# Tamni vilajet

Tuđom su pesmom očarani. Teška
Nevarstva kriju u srcu što strepi:
Slavuje stranputica. Sunce je greška
Plaćena viđenim užasima slepim.
Noć umesto oka lukava vatra nudi,
Al stoje kužni u istrošenom vazduhu
I slede vidljivost različito ljudi,
Biljke i zvezde podmićene u sluhu.
Ponor sumnja u njih jer ih ispunjava;
Samo su slabi izvan opasnosti.
U zločin je umešan i onaj ko spava.
Nikoga nema da jakima oprosti
Što siđoše u tamni vilajet i zlato
Što god da činiš zlo činiš jer blato
Iz tog podzemlja slavno je sve više.
b. miljkovic

ps. mr.n , evo poezije:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:36 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

Što god da činiš zlo činiš jer blato
Iz tog podzemlja slavno je sve više.
b. miljkovic


Znaš šta...ovo me tako plaši..
AlexDunja AlexDunja 18:41 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

Znaš šta...ovo me tako plaši..

znam. a istinito je, zar ne?
samo, ima jos nesto,
opet b.m.

Sutra će sigurno i kukavice moći
ono što danas mogu samo hrabri i pravi
koji su u prostoru između nas i noći
našli divne razloge drugačije ljubavi.

Svet nestaje. A mi verujemo svom žestinom
u misao koju još ne misli niko,
u prazno mesto, u penu kada s prazninom
pomeša se more i oglasi rikom.
jasmina lekic jasmina lekic 18:43 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

Angie
AlexDunja

pa Hi,
pa kako ste ?

Ceo dan mi falite i, evo,
u trenu se NADJOSMO...

nice, nice, very nice

da ne pisem jos jednom :

Drago, pa i shvatile smo pecanje kao metaforu, zar ne DEVOJKE?!

hug




AlexDunja AlexDunja 18:46 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

Ceo dan mi falite i, evo,
u trenu se NADJOSMO...

istovremenost je carobna ,
a nista nije slucajno:))
hug, jasmina:))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:49 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

AlexDunja
Ceo dan mi falite i, evo,
u trenu se NADJOSMO...

istovremenost je carobna ,
a nista nije slucajno:))
hug, jasmina:))

Hug, svima..o)))
angie angie 18:51 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

Drago ti nisi devojka!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:51 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

AlexDunja
Znaš šta...ovo me tako plaši..

znam. a istinito je, zar ne?
samo, ima jos nesto,
opet b.m.

Sutra će sigurno i kukavice moći
ono što danas mogu samo hrabri i pravi
koji su u prostoru između nas i noći
našli divne razloge drugačije ljubavi.

Svet nestaje. A mi verujemo svom žestinom
u misao koju još ne misli niko,
u prazno mesto, u penu kada s prazninom
pomeša se more i oglasi rikom.

Pa zato me i plaši šta je istinito..
A ovo je još zlosutnije, ovo "kakavice moći"..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:52 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

angie
Drago ti nisi devojka!

Angie kako je krenulo...i šta mi rade, ni to se ne može isključiti...o))
angie angie 18:55 22.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

Angie kako je krenulo...i šta mi rade, ni to se ne može isključiti...o))


pa dobro ondaK- i tebi hug sa ostalim devojkama!
nestorijanac nestorijanac 18:39 23.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

ps. mr.n , evo poezije:)))

Tek je sad videh !
Hvala !
AlexDunja AlexDunja 22:29 23.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

Tek je sad videh !

nije prekasno, nadam se.
nestorijanac nestorijanac 23:26 23.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

nije prekasno, nadam se.

Nije prekasno. Bas je na vreme.
Hvala !
:)
AlexDunja AlexDunja 23:30 23.01.2008

Re: a, sta kazes?politicki komentar:))

Bas je na vreme.

good.
lepa kategorija, vreme.
:)
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 18:34 22.01.2008

Prognoza

Dovoljno je da 3. februara temparatura bude ispod nule


Drago, evo prognoze, i to zvanicne.

PS: U potpunosti razumem tvoj stav.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:40 22.01.2008

Re: Prognoza

Pedja Rafailovic
Dovoljno je da 3. februara temparatura bude ispod nule


Drago, evo prognoze, i to zvanicne.

PS: U potpunosti razumem tvoj stav.

Peđa..
A da naruče neku epidemiju gripa...o))
To bi pomoglo više od bilo kakve kampanje...o))
JJ Beba JJ Beba 18:43 22.01.2008

Re: Prognoza


Drago, evo me na tramvajcu gde ću 3. februara da posmatram pecaroše.
Tu je najbolji pecaroški trip
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:47 22.01.2008

Re: Prognoza

JJ Beba

Drago, evo me na tramvajcu gde ću 3. februara da posmatram pecaroše.
Tu je najbolji pecaroški trip
:)

o))) Šure...
Tramvajac je zakon, a nije ti ni daleko..o))
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 20:45 22.01.2008

Re: Prognoza

Ceda podrzava Tadica 100% bice to i zvanicno za koji dan
Sa nestrpljenjem cekam da vidim Dragov stav nakon toga, naravno kao i ostalih blogera (narocito nakon svega izrecenog na ovom blogu u poslednje vreme) :))

JJ Beba JJ Beba 20:48 22.01.2008

Re: Prognoza

Ceda podrzava Tadica 100% bice to i zvanicno za koji dan
Sa nestrpljenjem cekam da vidim Dragov stav nakon toga, naravno kao i ostalih blogera (narocito nakon svega izrecenog na ovom blogu u poslednje vreme) :))

kako će da nas vodi na birališta? teledirigovano?
odakle mu 5, nešto % baterija
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:52 22.01.2008

Re: Prognoza

Dusan _ Silni
Ceda podrzava Tadica 100% bice to i zvanicno za koji dan
Sa nestrpljenjem cekam da vidim Dragov stav nakon toga, naravno kao i ostalih blogera (narocito nakon svega izrecenog na ovom blogu u poslednje vreme) :))


Dušane, nemoj potcenjivati biračko telo LDP-a..
Ja ne znam ni jednoga čoveka kome je tamo moguće reći, idi i glasaj, a da on ne zna zašto..
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 21:17 22.01.2008

Re: Prognoza

JJ Beba

kako će da nas vodi na birališta? teledirigovano?
odakle mu 5, nešto % baterija
:)


Ja sam se to vec pitao posle ovih izbora kojom metodom je vec to izveo, i jos nisam naso odgovor.
JJ Beba JJ Beba 21:19 22.01.2008

Re: Prognoza

Ja sam se to vec pitao posle ovih izbora kojom metodom je vec to izveo, i jos nisam naso odgovor.

za taj program idemo sami. Niko nas ne izvodi
:)
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 21:41 22.01.2008

Re: Prognoza

Drago Kovacevic

Dušane, nemoj potcenjivati biračko telo LDP-a..
Ja ne znam ni jednoga čoveka kome je tamo moguće reći, idi i glasaj, a da on ne zna zašto..


Ako ce neko skrstenih ruku da gleda kako mu toma postaje predsednik i to zato sto ne zeli da glasa iz inata ?! Kako je to tipicno nasa prica, kako se to redovno desava kod nas, radije bi smo poginuli iz inata nego da budemo racionalni i kako je to suprotno upravo celoj predizbornoj prici LDP a.
To da toma postane predsednik , iako ce to da zvuci cudno, odgovara najuzem jezgru LDP a, javnim licnostima i uopste ljudima koji u svojim privatnim zivotima nece osetiti gotovo nikakvu promenu a kojima se tako otvara prilika da hrpimice skupljaju politicke poene i glasace i da zapravo politicki profitiraju. Znate ovako se pljuje po kostunici( sa cim se uglavnom slazem) pa i po tadicu ( ipak je vlast i opozicija to mora) ali nije to to, nije to kao nekad, eeeee kad se samo setim kako se nekad protestvovalo, pa demonstracije pa se svi ti likovi gonjenji visokim moralnim normama, koja ih razjeda iznutra, osete pozvanim da stanu na celo naroda i da nas spasu (kako je to pateticno).
Dok za nas obicne smrtnike takva jedna ludost zvana toma za predsednika, moze znaciti ugrozavanje zivotne egzistencije, gubljenje jos npr 5 godina zivota iako nemamo vise ni jedan dan za gubljenje. Sta bi nam preostalo u tom slucaju nego da dobar deo naroda kome su zivci prilicno stanjeni uzme pusku i krene logikim "da pobijem govna i gotova stvar".
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:06 22.01.2008

MiloJica (Ceda Jovanovic)

Dusan Silni
Ako ce neko skrstenih ruku da gleda kako mu toma postaje predsednik i to zato sto ne zeli da glasa iz inata ?! Kako je to tipicno nasa prica, kako se to redovno desava kod nas, radije bi smo poginuli iz inata nego da budemo racionalni i kako je to suprotno upravo celoj predizbornoj prici LDP a.

To me podseca na onaj vic, kada MiloJica iz inata Miljojki, odsek'o sebi onu stvar.
Tako ce sad i Ceda iz inata da protezira pobedu Nikolica. Zaista nezrelo i neodgovorno:(
vlada dvm vlada dvm 22:13 22.01.2008

Re: Prognoza

Drago Kovacevic

Dusan _ SilniCeda podrzava Tadica 100% bice to i zvanicno za koji danSa nestrpljenjem cekam da vidim Dragov stav nakon toga, naravno kao i ostalih blogera (narocito nakon svega izrecenog na ovom blogu u poslednje vreme) :)) Dušane, nemoj potcenjivati biračko telo LDP-a..Ja ne znam ni jednoga čoveka kome je tamo moguće reći, idi i glasaj, a da on ne zna zašto..


Silna je vasha vera u ljudski intelekt i rezistentnost na manipulacije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:40 22.01.2008

Re: Prognoza

Pedja Rafailovic
Dovoljno je da 3. februara temparatura bude ispod nule


Drago, evo prognoze, i to zvanicne.

PS: U potpunosti razumem tvoj stav.

da oće da zapadne na šavniku. il u batajnici.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:02 22.01.2008

Re: Prognoza

Ako ce neko skrstenih ruku da gleda kako mu toma postaje predsednik i to zato sto ne zeli da glasa iz inata ?!

nije iz inata.
to vi svi što sada navijate za tadića učitavate. a pustili ste da radikali metastaziraju.
žao mi je.
ja sam i pre ikave odluke ldp-a odlučila da ne idem u drugi krug.
nisam nikad glasala za koštunicu.
nisam nikad glasala za tadića.
radikali su out of question.
podrazumeva se.
ali svi su ćutali dok je vučić bio ministar informisanja.
dok je šešelj bio potpredsednik vlade.
kad su ukinuli pola medija rigoroznim kaznama u roku od 24 sata.
kada su doneli zakon o univerzitetu.
kada su doveli u b92 one njihove napredne studente.
u raznim varijantama bili su uz miloševića do direktnog učešća u vlasti.
jel i to bila volja naroda.
pa šta da se radi.
ja nisam narod.
ja sam pojedinac.

Radio B92 je zatvoren a sva oprema konfiskovana. Uspostavljena je provladina uprava, ali nijedan od 170 zaposlenih nije pristao da radi pod ovim uslovima.

postavljeni su ovaj nemanja đorđević



i nikačević čiju fotku ne mogu da nađem
nikson nikson 23:05 22.01.2008

Re: Prognoza

nisam nikad glasala za koštunicu.


pa za koga si glasala petog oktobra?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:19 22.01.2008

Re: Prognoza

Dusan _ Silni

Ako ce neko skrstenih ruku da gleda kako mu toma postaje
predsednik i to zato sto ne zeli da glasa iz inata ?! Kako je to
tipicno nasa prica, kako se to redovno desava kod nas, radije bi smo
poginuli iz inata nego da budemo racionalni i kako je to suprotno
upravo celoj predizbornoj prici LDP a.
To da toma postane predsednik , iako ce to da zvuci cudno, odgovara
najuzem jezgru LDP a, javnim licnostima i uopste ljudima koji u svojim
privatnim zivotima nece osetiti gotovo nikakvu promenu a kojima se tako
otvara prilika da hrpimice skupljaju politicke poene i glasace i da
zapravo politicki profitiraju. Znate ovako se pljuje po kostunici( sa
cim se uglavnom slazem) pa i po tadicu ( ipak je vlast i opozicija to
mora) ali nije to to, nije to kao nekad, eeeee kad se samo setim kako
se nekad protestvovalo, pa demonstracije pa se svi ti likovi gonjenji
visokim moralnim normama, koja ih razjeda iznutra, osete pozvanim da
stanu na celo naroda i da nas spasu (kako je to pateticno).
Dok za nas obicne smrtnike takva jedna ludost zvana toma za
predsednika, moze znaciti ugrozavanje zivotne egzistencije, gubljenje
jos npr 5 godina zivota iako nemamo vise ni jedan dan za gubljenje. Sta
bi nam preostalo u tom slucaju nego da dobar deo naroda kome su zivci
prilicno stanjeni uzme pusku i krene logikim "da pobijem govna i gotova
stvar".

Jedino sto nam niste objasnili, a sto je najintrigantnije u ovom apokaliptickom scenariju, jeste KOJI ce zapravo deo naroda to da uradi: radikalski ili "demokratski" (mislim DS-ov, ne demokratski u opstem smislu)? Koliko vidim, prilicno ste egal podeljeni, njih je malo vise, ali vi valjda mozete bolje puske da nabavite, ne? Cemu inace sluze svi ti kontakti na Zapadu, pa Sutanovac i Ponos, ccc. Ili je poenta da su ta "govna" koja hocete da pobijete ne na onoj drugoj strani, vec su to "javne licnosti" i ljudi "visokih moralnih normi", gde cete se srecno i saborno udruziti sa radikalima u jos jednom pogromu nad pismenima (kao sto su radikali, oni stari, radili po Srbiji jos u 19. veku)?

Ovo Vam pisem tako cinicno samo zato sto ste sami krenuli sa cinizmom oko "visokih moralnih normi". Pa ako sami priznajete da u glasanju niste rukovodjeni visokim (vec valjda "niskim", sta li?) moralnim normama, onda vam nista bolje od Grobara ni ne treba. Grobar je stvoren da vlada "obicnim svetom" koji nema "visoke moralne norme". Zasto? Zato sto su moralne norme sistematski unistavane kod nas sve od 1941. u kontinuitetu, tokom 90-tih narocito uporno. Ionako je najveci deo ljudi koji su doista imali visoke moralne norme ili u emigraciji ili prerano pod zemljom, sto od tuge, sto od izlecivih bolesti, sto i nesto gore.
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 00:28 23.01.2008

Re: Prognoza

@ Cirkovic

Ne provaljujem sta te je ovoliko pogodilo, verovatno sto sebe smatras covekom sa visokim moralnim normama. Ako je tako onda sujeta govori iz tebe a tu nema nista visoko.
Meni nije potreban haos i pometnja kako bi u sebi trazio i kako bi sebi dokazivao bilo kave norme. Imam veoma jak utisak ( al to je samo moj utisak) da mnogi, iako su, podrazumeva se protiv Grobara, zapravo negde u sebi jako prizeljkuju to, bas kako bi imali priliku da njihove visoke moralne norme duboko iz njihovih plemenitih bica mogle da dodju do punog izrazaja. Pa zar to nije kontradiktorno? Tek tada treba to staviti pod navodnicima. I sve to me podseca na gasenje pozara benzinom, sto definitivno nije olicenje pameti.
Govorim u svoje ime, a sigurno i u 90% moje generacije, nama je to najgore resenje, posto ne da nemamo vremena za gubljenje vec smo debelo u minusu. Zar da cekam sta ce da mi Grobar kao predsednik kaze da zivim u crnoj rupi ili bogzna sta ce vec da mu padne napamet. Na kraju ce ispasti da stvarno zivimo u crnoj rupi iz koje nista i niko nemoze da izadje i to zahvaljujuci nasim vrlim osobinama.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 05:10 23.01.2008

Re: Prognoza

Ama samo ne shvatam zasto ste u toj meri ironisali sa visokim moralnim normama? Sta tu ima cudno da se od SVAKOG ocekuju visoke moralne norme? Zar to ne ocekujemo i od taksiste i od pekara i od arhitekte i od pilota i (posebno!) od lekara? Vi ste to bez ikakvog razloga sarkasticno problematizovali u originalnom postu - suprotstavljajuci mu nekakav "obican svet" stogod on bio, za mene niko nije "obican" (sto rekla g-dja Tacer, nije bila uzorna u svakom pogledu, ali ovo je sjajno rekla: ne znam sta je to drustvo, ne poznajem drustvo. postoje samo pojedinci i njihove porodice i prijatelji.). Samo zato sam reagovao, izvinjavam se ako se moglo pogresno razumeti.

Uzgred, kad pomenuste svoju generaciju, ja to potpuno razumem - ali i vidim veliki problem upravo u tome, sto ste vi i nehotive potvrdili, da mladje generacije dozivljavaju visok nivo morala kao nesto sto je u najboljem slucaju ekscentricno i neocekivano, a u najgorem dostojno prezira i cinizma.
rayzippo rayzippo 08:26 23.01.2008

Re: Prognoza

bila maloletna ...
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 08:52 23.01.2008

Re: Prognoza

Ocigledno me ne razumes od pocetka. Dakle, kad neko vidi da ce mo zajednicki upasti u blato ali ne preduzima nista nego mazohisticki ceka da se to desi kako bi posle to stanje koristio za promovisanje svog visokog morala. Pa kakav je taj negov moral? Tek tada se on moze staviti pod navodnicima. U tom slucaju ja takav moral stavljam pod navodnicima. Ne govorim da je neko moralan ili ne po definiciji ili da to sledi iz njegovog drustvenog statusa( apsolutno ne zavisi od necijeg drustvenog statusa), vec da ce se pokazuje iz nasih postupaka.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:10 23.01.2008

Re: Prognoza

nikson
nisam nikad glasala za koštunicu.


pa za koga si glasala petog oktobra?

nisam glasala.
jel misliš da ta varijanta ne postoji.
kao i sada.
Treger Treger 11:12 23.01.2008

Re: Prognoza

Dusan _ Silni
Ocigledno me ne razumes od pocetka. Dakle, kad neko vidi da ce mo zajednicki upasti u blato ali ne preduzima nista nego mazohisticki ceka da se to desi kako bi posle to stanje koristio za promovisanje svog visokog morala. Pa kakav je taj negov moral? Tek tada se on moze staviti pod navodnicima. U tom slucaju ja takav moral stavljam pod navodnicima. Ne govorim da je neko moralan ili ne po definiciji ili da to sledi iz njegovog drustvenog statusa( apsolutno ne zavisi od necijeg drustvenog statusa), vec da ce se pokazuje iz nasih postupaka.

Molim te odgovori mi zašto misliš da Tadić koji koji odlično sarađuje sa Koštunicom u kolonizaciji ove zemlje od starane Rusije, sada radi tvog glasa hoće nešto da menja. Pa Tadić za ovih sedam godina nije uradio ni jednu stvar da bih ga smatrao demokratom. Eto učestvovao je u donošenju ustava na ne demokratski način, saučesnik je prikrivanju ubica dvojice vojnika u Topčideru, U koaliciji je sa onima koji sklapaju sumnjive koncesije na štetu Srbije, podržavaKočtunicu iako mu je ovaj odmogao sa kandidaturom Velje, a ljuti na LDP kojeg se on sam sablažnjava. Da li misliš da on zavređuje glas mladih iako je kohabitacijom sa Koštunicom pojeo nama demokratski orijentisanim građanima 7 godina.Tadić samo prodaje maglu svojim potencijalnim glasačima. Ništa bolje ne će sarađivati ni Voja i Toma. Prema tome nisam zainteresovan na nagradim Tadića za ono što je izneverio kada sam mu prošli put dao glas. Pogledajte samo kako Đilas i Velja sada složno rade kada su našli obrazac podele plena.
pufna pufna 11:41 23.01.2008

Re: Prognoza

nisam glasala.
jel misliš da ta varijanta ne postoji.
kao i sada.

EX
ti onda ne znas sta je kompromis u zivotu. to je ok. i takvi neprilagodljivi postoje. samo nemoj druge nagovarati da i oni tako rade.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:06 23.01.2008

Re: Prognoza

pufna
nisam glasala.
jel misliš da ta varijanta ne postoji.
kao i sada.

EX
ti onda ne znas sta je kompromis u zivotu.


kako ne znam. ti me poznaješ?
pravila sam kopromise sa sobom i svojom familijom.
ostala sam ovde.

i takvi neprilagodljivi postoje.

smatraću da nisam pročitala.
samo nemoj druge nagovarati da i oni tako rade.

navedi gde sam nagovarala "druge da oni tako rade"?
ako neko kaže da je za izlazak na izbore, dal je to nagovaranje?
i obrnuto?
meni nekako više liči kad nikson kaže - svi koji cene moj rad... neka izađu i glasaju za tadića, nego ovo što ti meni spočitavaš.
al tebi odgovara to što nikson i ini govore, pa njih ne upozoravaš. samo mene.

dakle, ja nisam nikoga pozvala da ne glasa za tadića il da ne izađe na izbore. samo sam rekla svoje mišljenje o drugom krugu.
jel se to ne sme?
nisam znala.
mnogo ti se izvinjavam ovakva neprilagođena. takoreći autistična.
gingiskan gingiskan 16:41 23.01.2008

Re: MiloJica (Ceda Jovanovic)

boze dragi!
kakav inat ljudi! Tadic me je toliko izneverio da ni strah od radikala ne moze da me natera da glasam za njega!
pufna pufna 22:24 23.01.2008

Re: Prognoza

pa EX,
stvarno ne znam ko moze da ceni Nixonov rad. Ja sam zapanjena da su on i njemu slicni nickovi ogranak ds, jer su na svim znacajnim pitanjima ( hag, ekonomija, evropa ili rusija)imali stavove bliske srs ili dss. Nisam znala da se ds toliko izmenila?!
Sama si rekla da nisi izasla na izbore ni pred 5.oktobar sto mi govori o tebi da odrzavas visoke standarde cak i kad je biti/ ne biti situacija. Verovatno zato sto ne verujes da bi se to pretvorilo u biti ili ne biti.
kad sam napisala prilagodljiva, mislila sam na politicki prilagodljiva, nesto sto je kod politicara prisutno, za razliku od ngo.
ovo je jedan nezgodan trenutak gde ako glasas za BT znas da ne dobijas mnogo ili da na duze staze mozda i glasas za TN.Ali ako pustis ili kazes da ne treba glasati za BT ipak, indirektno vuces konce ka pobedi TN,opcija koja nam se moze svima obiti o glavu. Dakle, ako vec nisi pozitivnog stava mozda ga se ne mora toliko naznacavati.
tvoji postovi znace, pisani su tako da se ne preskacu i zato kazem da imaju veci uticaj od nixonovih slika podmetacina i tepiha.

p.s ''neprilagodljiv'' nije pezorativan termin.
Godzila Godzila 18:37 22.01.2008

Vala kao da si mi misli procitao

Evo krstim se i levom i desnom otkad sam procitala vest. Ruski NIS a dosetala je izgleda i ruska "demokratija". Ocekuje se nagli porast smrtnosti novinara i bivsih saradnika (jel ono imamo radioktivne supstance ili je taj stil sad prevazidjen?). Podseca na nase 90te ali bojim se da ce sad biti na mnogo visem novou.

Nije bas da sam htela da izadjem u drugom krugu ali sad me bas zanima kako ce zagovornici teze bolje-boris-nego-toma da opravdaju ovo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:44 22.01.2008

Re: Vala kao da si mi misli procitao

Godzila
Evo krstim se i levom i desnom otkad sam procitala vest. Ruski NIS a dosetala je izgleda i ruska "demokratija". Ocekuje se nagli porast smrtnosti novinara i bivsih saradnika (jel ono imamo radioktivne supstance ili je taj stil sad prevazidjen?). Podseca na nase 90te ali bojim se da ce sad biti na mnogo visem novou.

Nije bas da sam htela da izadjem u drugom krugu ali sad me bas zanima kako ce zagovornici teze bolje-boris-nego-toma da opravdaju ovo.

Pa krenuli su već sa objašnjavanjem...Jedino ne govore da je sve protiv dva zakona. Onoga o privatizaciji i onog Dinkićevog o besplatnoj podeli akcija..I ne pominju cenu. To što ne pominju monopol koji direktno daju drugoj državi, to je valjda u skladu sa ljubavi prema "maćuški"..o))
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 18:39 22.01.2008

NIS

Hm, koliko li ce samo biti ovakvih aranzmana kada pobedi Toma i radikali? Sto rece Ceda, ima da postanemo ruska gubernija.
adam weisphaut adam weisphaut 18:44 22.01.2008

Dejavu

NIS je odlukom Tadića dat Rusiji tako da u Srbiju dolazi još jedan monopolista, prema kojem će i sam Mišković izgledati kao mala maca.

97 Milosevic prodaje 49% Telekoma Italijanima i Grcima, Kosovo je bilo tema broj 1 u Srbiji a radikali su bili strasila koja su glumila satro opoziciju. 10 godina kasnije opet isto.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:45 22.01.2008

Re: Dejavu

adam weisphaut
NIS je odlukom Tadića dat Rusiji tako da u Srbiju dolazi još jedan monopolista, prema kojem će i sam Mišković izgledati kao mala maca.

97 Milosevic prodaje 49% Telekoma Italijanima i Grcima, Kosovo je bilo tema broj 1 u Srbiji a radikali su bili strasila koja su glumila satro opoziciju. 10 godina kasnije opet isto.

Nepodnošljivo ponavljanje istoga, moj Adame...
Ovde pamćenje traje u milisekundama..
adam weisphaut adam weisphaut 18:51 22.01.2008

Re: Dejavu


Nepodnošljivo ponavljanje istoga, moj Adame...
Ovde pamćenje traje u milisekundama..

Nema kraja mazohizmu Srbije, Drago
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:53 22.01.2008

Re: Dejavu

I uvek ce biti isto. Mala zemlja, rasprodata i razmrvljena. Sve je up for grubs, na izvolte.
A sto se Rusije tice, njom vlada podzemlje koje je u dogovoru sa nasim. Verovala sam da je kao kit na suvom koji se gusi bez vode, ali sada verujem da ce se Rusija sigurno ugusiti, ali ko zna kad.
Inace, radio, ne radio, svira ti radio.

Pozz, Drago
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:57 22.01.2008

Re: Dejavu

Jelena Pavlović
I uvek ce biti isto. Mala zemlja, rasprodata i razmrvljena. Sve je up for grubs, na izvolte.
A sto se Rusije tice, njom vlada podzemlje koje je u dogovoru sa nasim. Verovala sam da je kao kit na suvom koji se gusi bez vode, ali sada verujem da ce se Rusija sigurno ugusiti, ali ko zna kad.
Inace, radio, ne radio, svira ti radio.

Pozz, Drago

Tako je Jelena..
pozz
dragonKa dragonKa 18:58 22.01.2008

jest sve tako ...

ma ja necu moci da spavam u noci 03.02.'08.
sve protiv chega sam ce sutradan da zavlada. i ne verujem da cu moci da ne izadjem i ne glasam za tadica.
(ajd sad pljuvanjeeeee)
ovo ipak nije vreme za prkos te vrste, vec vreme za razmishljanje o mladjima od nas, najvishe o onima koji nisu punoletni za glasanje.
mislim, sve se slazhem i sve pratim ali ipak imam odgovornost nad buducnoshcu neke divne dece nekih meni dragih ljudi.
(paz' sad pljuvanjeeeee)!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:05 22.01.2008

Re: jest sve tako ...

dragonKa
ma ja necu moci da spavam u noci 03.02.'08.
sve protiv chega sam ce sutradan da zavlada. i ne verujem da cu moci da ne izadjem i ne glasam za tadica.
(ajd sad pljuvanjeeeee)
ovo ipak nije vreme za prkos te vrste, vec vreme za razmishljanje o mladjima od nas, najvishe o onima koji nisu punoletni za glasanje.
mislim, sve se slazhem i sve pratim ali ipak imam odgovornost nad buducnoshcu neke divne dece nekih meni dragih ljudi.
(paz' sad pljuvanjeeeee)!


Ne plašite se...Potpuno je legitimna vaša briga.
Uostalom, ja sam napisao da će pobediti. A da bi pobedio mora neko i izići..
dragonKa dragonKa 19:10 22.01.2008

Re: jest sve tako ...

hvala drago !

poshtovanje
JJ Beba JJ Beba 19:16 22.01.2008

Re: jest sve tako ...

ovo ipak nije vreme za prkos te vrste, vec vreme za razmishljanje o mladjima od nas, najvishe o onima koji nisu punoletni za glasanje.
mislim, sve se slazhem i sve pratim ali ipak imam odgovornost nad buducnoshcu neke divne dece nekih meni dragih ljudi.

nema prkosa.To DSS voli.
Od 2000. glasam protiv i u strahu da će biti gore i od tog straha osta' sama u Beogradu. Svi najbliži mi odoše.
Dosta je bilo. ne bojim se ničega. sve sam već videla
milosib milosib 20:05 22.01.2008

Re: Dejavu

adam weisphaut
NIS je odlukom Tadića dat Rusiji tako da u Srbiju dolazi još jedan monopolista, prema kojem će i sam Mišković izgledati kao mala maca.97 Milosevic prodaje 49% Telekoma Italijanima i Grcima, Kosovo je bilo tema broj 1 u Srbiji a radikali su bili strasila koja su glumila satro opoziciju. 10 godina kasnije opet isto.
. Prodaja Telekoma Italijaniima se na kraju pokazala kao ekstra poslovni potez. Ispalo je da je Milošević potkupio Italijane da oštete svoju firmu. Ako hoćete da kažete da je ista stvar i danas onda je aranžman sa Rusima odličan. Ono što je sigurno da ni vi ni ja nemamo pojma da li je dobar, sa jednom razlikom što sam ja toga svestan.
zonky8 zonky8 20:59 22.01.2008

Re: Dejavu

Drago Kovacevic

adam weisphaut
.97 Milosevic prodaje 49% Telekoma Italijanima i Grcima, Kosovo je bilo tema broj 1 u Srbiji a radikali su bili strasila koja su glumila satro opoziciju. 10 godina kasnije opet isto.Nepodnošljivo ponavljanje istoga, moj Adame...Ovde pamćenje traje u milisekundama..
'

49%...pa kostugnjavi je gori od miloshevica...sa rusima je deal 51%!!!!
u pravu si drago...kao vecinski vlasnik otkupice i ostatak akcija i imace monopol...

kada velja selja potpishe (to neshto 400+400), shteta ce biti mnogo veca od 'dead end highway'...

to je znaci cena pobede manekena nad grobarom i potpisivanja sporazuma o pridruzivanju eu...

ne bih smeo da se kladim u jedan pleh baklava sa tobom...

btw. shto bi trazio za srbijicu kada bi upecao 'zlatnu ribicu' ?...hocu reci, koja je verovatnoca da se to ostvari?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:08 22.01.2008

Re: Dejavu

zonky8
Drago Kovacevic

adam weisphaut
.97 Milosevic prodaje 49% Telekoma Italijanima i Grcima, Kosovo je bilo tema broj 1 u Srbiji a radikali su bili strasila koja su glumila satro opoziciju. 10 godina kasnije opet isto.Nepodnošljivo ponavljanje istoga, moj Adame...Ovde pamćenje traje u milisekundama..
'

49%...pa kostugnjavi je gori od miloshevica...sa rusima je deal 51%!!!!
u pravu si drago...kao vecinski vlasnik otkupice i ostatak akcija i imace monopol...

kada velja selja potpishe (to neshto 400+400), shteta ce biti mnogo veca od 'dead end highway'...

to je znaci cena pobede manekena nad grobarom i potpisivanja sporazuma o pridruzivanju eu...

ne bih smeo da se kladim u jedan pleh baklava sa tobom...

btw. shto bi trazio za srbijicu kada bi upecao 'zlatnu ribicu' ?...hocu reci, koja je verovatnoca da se to ostvari?

Monopol, naravno. Bugari su napravili zajedničku firmu za upravljanje gasovodom. I to je razlika u odnosu na Srbiju.
A vidi kako stvari stoje oko NIS-a..NIS sada ima koncentraciju na tržištu veću od 75 posto. Kad to prodaš ruskoj državnoj kompaniji ti si tu koncentraciju dao direktno ruskoj državi. Kako to možeš popraviti...da neće ruska država da se uplaši sudije za prekršaje u Novom Sadu...o))
Poseban problem je što to ide mimo tendera iako u zakonu izričito stoji da mora biti tender. I sad ide Velja na potpis ugovora. Niko ne govori šta ugovor sadrži. Videćeš igranke....gore nego oko koncesije...
zonky8 zonky8 21:29 22.01.2008

Re: Dejavu

a slovaci su dali samo 49%!
Gorio Gorio 22:28 22.01.2008

Re: jest sve tako ...

Uostalom, ja sam napisao da će pobediti. A da bi pobedio mora neko i izići


Drago, nisam stigao da pohvalim vaš tekst, umetnički dojam, što bi rekla Milka Babović, ne bitan, ali sadržaj i podsticajnost, čistih 10.00.
Nego nešto sam stekao utisak da bi vi voleli da pobedi Tadić, ali da vi ne učstvujete u tome, ili možda grešim?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:40 22.01.2008

Re: jest sve tako ...

Gorio
Uostalom, ja sam napisao da će pobediti. A da bi pobedio mora neko i izići


Drago, nisam stigao da pohvalim vaš tekst, umetnički dojam, što bi rekla Milka Babović, ne bitan, ali sadržaj i podsticajnost, čistih 10.00.
Nego nešto sam stekao utisak da bi vi voleli da pobedi Tadić, ali da vi ne učstvujete u tome, ili možda grešim?

Ma nije u pitanju šta bih ja voleo, nego kako bi se on osećao da ne pobedi..o)) Pa čitav program njegov i njegove stranke je "Boris predsednik" i "podela odgovornosti". Ustav su donosili po njegovoj slici i prilici, pristao na sve što se od njega tražilo,čitavu godinu i više ponavljao parolu Milana Milutinovića "I Srbija i svet", takmičio sa radikalima na njihovom polju, telad ljubio po štalama, raspitivao se koje su sorte krave i kakvo im je mleko...i zamisli ne bude. mora biti...
Nego bez šale..Ima na blogu jedan moj tekst iz septembra, kad nije bilo ni blizu izbora gde sam predvideo da će se naći u ovoj situaciji i zavisiti od toga hoće li dovoljno svojom politikom zgaditi onaj najdemokratskiji deo javnosti i zavisiti od zime, Tome, gripa i šta ti ja znam...
Zanima me živo kako će izvesti taj izbor..
adam weisphaut adam weisphaut 23:15 22.01.2008

Re: Dejavu

. Prodaja Telekoma Italijaniima se na kraju pokazala kao ekstra poslovni potez. Ispalo je da je Milošević potkupio Italijane da oštete svoju firmu. Ako hoćete da kažete da je ista stvar i danas onda je aranžman sa Rusima odličan. Ono što je sigurno da ni vi ni ja nemamo pojma da li je dobar, sa jednom razlikom što sam ja toga svesta

Nemoj da se sekiras Milosibe, the end result ove politike ce biti isti kao tada
adam weisphaut adam weisphaut 23:17 22.01.2008

Re: jest sve tako ...

Ma nije u pitanju šta bih ja voleo, nego kako bi se on osećao da ne pobedi..o))

Ma ima bre da ih pobedim i da izadjem na crtu, ja sam samo covek, Bori se, Bori se...(BoTIn) tok misli
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:21 22.01.2008

Re: Dejavu

adam weisphaut
. Prodaja Telekoma Italijaniima se na kraju pokazala kao ekstra poslovni potez. Ispalo je da je Milošević potkupio Italijane da oštete svoju firmu. Ako hoćete da kažete da je ista stvar i danas onda je aranžman sa Rusima odličan. Ono što je sigurno da ni vi ni ja nemamo pojma da li je dobar, sa jednom razlikom što sam ja toga svesta

Nemoj da se sekiras Milosibe, the end result ove politike ce biti isti kao tada

o))) ma u bocu isti...
milosib milosib 23:42 22.01.2008

Re: Dejavu

Nemoj da se sekiras Milosibe, the end result ove politike ce biti isti kao tada

Mislite biće dobar posao, pa što se onda žalite?
Gospodine Drago, živo me interesuje jel vaša logika sa ono 1000 puta rezultat LDP na vašem mestu jednako rezultat u gradu, bila ispravna?
adam weisphaut adam weisphaut 00:23 23.01.2008

Re: Dejavu

Mislite biće dobar posao

O bice to dobar posao ali samo ne za drzavu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:29 23.01.2008

Re: Dejavu

milosib
Nemoj da se sekiras Milosibe, the end result ove politike ce biti isti kao tada

Mislite biće dobar posao, pa što se onda žalite?
Gospodine Drago, živo me interesuje jel vaša logika sa ono 1000 puta rezultat LDP na vašem mestu jednako rezultat u gradu, bila ispravna?

Jeste...Skoro u glas...
adam weisphaut adam weisphaut 00:54 23.01.2008

Re: Dejavu

zonky8
a slovaci su dali samo 49%!

Dali ali na tenderu i nisu dali ruskom drzavnom mnopolu
milosib milosib 09:22 23.01.2008

Re: Dejavu

adam weisphaut
Mislite biće dobar posaoO bice to dobar posao ali samo ne za drzavu

Pa dobro Adame zar treba da nacrtam i obojim. Ne znamo kakav je to posao jer nismo upoznati sa cinjenicama. Iskreno, pokusao sam da vas posavetujem na osnovu primera prodaje Telekoma Italijanima/. To sto vi verujete da ce to biti mutna stvar i losa za Srbiju ne znaci da ce i biti. Mozete da sumnjate jer nema tendera, ali je smesno da tvrdite da je to los posao bez da ste videli ugovor.

Zahvaljujem se gosn Drago na odgovoru.
adam weisphaut adam weisphaut 09:48 23.01.2008

Re: Dejavu

Ne znamo kakav je to posao jer nismo upoznati sa cinjenicama.

Dovoljno je da znamo da nece biti tendera, steta ce doci vec od same cinjenice da time saljermo signalda je nasa drzava netransparenta, sto odbija investitore. Sto se tice korupcije, kada sluznbenici jedne drzave, javno proteziraju
interese monopola druge drzave ne treba biti mnogo pametan da se shvati o cemu je rec.
milosib milosib 12:28 23.01.2008

Re: Dejavu

adam weisphaut
Ne znamo kakav je to posao jer nismo upoznati sa cinjenicama. Dovoljno je da znamo da nece biti tendera, steta ce doci vec od same cinjenice da time saljermo signalda je nasa drzava netransparenta, sto odbija investitore. Sto se tice korupcije, kada sluzbenici jedne drzave, javno proteziraju interese monopola druge drzave ne treba biti mnogo pametan da se shvati o cemu je rec.

Opet se petljate u nesto u sta sumnjam da se razumete. Da li se u zemljama EU pri prodaji, dokapitalizaciji i ostalim nacinima privatizacije drzavne imovine obavezno sprovodi tender? To ja ne znam, a mislim ni vi.
Ovo sam siguran, u svakoj zemlji imate lobije za ovu ili onu stranu. Mislite da g.Dinkic ne bi imao svog favorita ili g.DJelic ili g.Jovanovic? To je nacin na koji funkcionise ovaj nemoralni svet danas. Provizijica koja sledi se u savremenom svetu podrazumeva i ne treba ni da se trazi. Korupcijom se smatra ako trazite veci procenat od uobicajenog.
Jos jedan slucaj je interesantan. Ako je USA kompanija zainteresovana za posao, a igraci se dogovore da ih zaobidju. Onda ste sigurno narocito korumpirani jer ima sijaset organizacija koje o tome brinu, a igrom slucaja su na platnom spisku USA goverment.
adam weisphaut adam weisphaut 12:49 23.01.2008

Re:

Ma Milosibe vi ste za legalizaciju koruocije? Mora da se dobro razumete u ono sto govorite
milosib milosib 13:07 23.01.2008

Re: Re:

adam weisphaut
Ma Milosibe vi ste za legalizaciju koruocije? Mora da se dobro razumete u ono sto govorite

Pobogu Adame.
To je nacin na koji funkcionise ovaj nemoralni svet danas.

Samo sam rekao da je to tako, a to je velika razlika u odnosu na to da podrzavam.
adam weisphaut adam weisphaut 13:17 23.01.2008

Re: Re:

Samo sam rekao da je to tako, a to je velika razlika u odnosu na to da podrzavam.

Trenutno me svet i svetska pravda ne interesuju mnogo ali me interesuje Srbija i to sto ce neko da da NIS za smesnu cenu za iluziju da je fantomski ud jos tu.



milosib milosib 13:27 23.01.2008

Re: Re:

adam weisphaut
Samo sam rekao da je to tako, a to je velika razlika u odnosu na to da podrzavam.Trenutno me svet i svetska pravda ne interesuju mnogo ali me interesuje Srbija i to sto ce neko da da NIS za smesnu cenu za iluziju da je fantomski ud jos tu.

Ajmo Jovo nanovo. Necu vise da vam objasnjavam da ne znate uslove, ne znate realnu cenu NIS-a i sve posmatrate ideoloski. Dovidjenja.
adam weisphaut adam weisphaut 13:32 23.01.2008

Re: Re:

Ajmo Jovo nanovo. Necu vise da vam objasnjavam da ne znate uslove, ne znate realnu cenu NIS-a i sve posmatrate ideoloski. Dovidjenja.

Ali ce tu biti "analiticari" da nam u detalje objasnjavaju zasto je u nasem interesu da se NIS proda na brzinu i kradomice
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:45 23.01.2008

Re: Re:

Ajmo Jovo nanovo. Necu vise da vam objasnjavam da ne znate uslove, ne znate realnu cenu NIS-a i sve posmatrate ideoloski. Dovidjenja.


realna cena sigurno nije 500 miliona.
nema tendera.
daje se rusima u nadi da će nas podržati u savetu bezbednosti.
uvaliće nam najjeftiniju naftu.
pogušićemo se.
propadaće nam kola brže nego što je normalno.
sve zarad ničega, što će se pokazati brže nego što misliš.
kakvo ideološko posmatranje.
ideološko je prodavanje za siću.
onoliko se bunili ti isti zbog telekoma
vraćali ga natrag.
a sad za tri puta manju lovu rade isto.
ako mene pitaš, miliji su mi italijani i grci od rusa kao partnera a i u svakom
drugom pogledu.
nestorijanac nestorijanac 13:50 23.01.2008

Re: Re:

ako mene pitaš, miliji su mi italijani i grci od rusa kao partnera

Vi to ozbiljno ?
Meni su ruskinje bas bile super. Svaki put i bilo gde i bilo kad.
Eto.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:30 23.01.2008

Re: Re:

ako mene pitaš, miliji su mi italijani i grci od rusa kao partnera

poslovnih.
Vi to ozbiljno ?

najozbiljnije

Meni su ruskinje bas bile super.

bile?
šta se promenilo?
ostarilo se?
il ih nema u nyc?
il na kosovu?
što su tvoje destinacije.
nestorijanac nestorijanac 14:40 23.01.2008

Re: Re:

bile?
šta se promenilo?
ostarilo se?
il ih nema u nyc?
il na kosovu?
što su tvoje destinacije.


Ostarilo se jeste, ali nije to razlog.
Sada vise vidjam Kubanke, mada
i sa njima ponekad pricam ruski.
Moje destinacije su, inace, nomadskog tipa.
Gde stignem, tu sam.
zoricag zoricag 16:00 23.01.2008

Re: Dejavu

Otkrivene i brzo i efikasno kaznjene korupcije smanjuju njihov broj. Ima toga od Olimpijskog komiteta do Svetske banke. Ali zavrsavaju se najmanje ostavkavkama, a cesto i zatvorskim kaznama. Tako funkcionise svet sacinjen od ljudi sa svim njihovim univerzalnim vrlinama i manama.

Kod nas korumpirani ministri i drugi ne kriju uvecanje svoje imovine vec nam bodu oci njome slikajuci se u "svojim objektima" ukazujuci uvek prstom na objekte onih drugih (vila na zenevskom jezeru) gde proskribovanog ni paparaco nije uhvatio u kadar.
Wounded Knee Wounded Knee 16:59 23.01.2008

Re: Dejavu

Где су биле све ове поштењачине када је САРТИД из Смедерева продат Американцима за неких педесетак милиона уз све опроштен позамашни дуг париском клубу поверилаца, а понуда Mittel-a је била, ако се добро сећам, бар 10 пута већа ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana