Jednostavan izbor

Ivan Marović RSS / 22.01.2008. u 22:44

211826841943428d7219ba7733564929.jpgTrećeg februara treba da izaberemo između demokrata i radikala, Između Borisa Tadića i Tomislava Nikolića. Neki su se već opredelili, a neki će morati uskoro. Recimo Čeda i Koštunica. Ova dva saborca moraće nevoljno da podrže Borisa Tadića u drugom krugu. Ni jedan ni drugi neće to učiniti laka srca. Ali moraće. Ako Koštunica ne podrži Tadića, koji moj onda sedi s njegovima u vladi? Ako Čeda ne podrži Tadića onda ništa, da parafraziram Peščanik.

Dosta o njima, sad malo o nama. Mi građani smo pre osam godina oborili Miloševićev režim. Nije Koštunica vozio bager, nego Džo bagerista, nije Čeda pokupio pepeljaru iz Skupštine, nego Miki iz Kupinova, nije Tadić maznuo motorolu od pandura, nego jedan moj drug, nije bitno koji. Mi smo napravili peti oktobar, mi smo stvorili Koštunicu, Čedu, Velju, Tadića, Dinkića...

Ako je bilo razloga da Džo pali bager, ako je bilo razloga da Miki pokupi pepeljaru, ako je bilo razloga da onaj moj drugar (nije bitno koji) mazne motorolu, onda ćemo glasati trećeg febrara za Borisa Tadića, jer je Tadić petog oktobra bio sa ove, a Nikolić sa one strane. S ove strane je bio i Čeda i Koštunica i trebali bi da glasamo za njih, da su trećeg februara njih dvojica alternativa Nikoliću.

E sad nekima ovo može da izgleda kao slab argument, naročito onima kojima je dosta da biraju između dva zla. Ali ja ovde ne pokušavam da ubedim ljude da glasaju za Tadića zato što je Tadić manje zlo od Nikolića. Ja pokušavam da ubedim ljude da glasaju za Tadića zato što je Tadić naše zlo, mi smo ga stvorili i sada imamo obavezu da ga branimo, jer time branimo sebe i ono što smo sami napravili. A to nije sjajno, da se ne lažemo, ali nije ni toliko loše.

Svi smo mi saborci, i Tadić i Koštunica i Čeda i vi i ja, sviđalo nam se to ili ne. Postali smo saborci pre osam godina svojom voljom i sve što se desilo u međuvremenu ne menja činjenicu da smo bili na pravoj strani petog oktobra, a da je Nikolić bio na pogrešnoj. Za mene je to dovoljan osnov za opredeljivanje da li ću i za koga ću glasati trećeg februara.



Komentari (376)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 22:50 22.01.2008

Zvući zanimljivo

u odnosu na ono što se ovih par postizbornih dana pisalo ovde.
Treba li reći : želim ti mnogo strpljenja.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:00 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Unfuck,

sorry ali nakacicu se iza tvog posta. I kopiracu moj odgovor Restaku na "pecaroskom" blogu Draga Kovacevica. U kome on izrazava razumevanje za bojkot drugog kruga izbora. Nemam vremena da se ubedjujem sa hadrcore LDP-ovcima koji pozivaju na bojkot a cini mi se da opet polako prevladavaju na blogu. I svojom zaslepljenoscu i zaokupljenoscu svojim losim rezultatom cine stvari jos gorim. Pa evo jos jednom isti post:

Dejan Restak
Ne mogu da se setim primera iz Srednje Evrope (Poljska, Češka, Mađarska ...) ali i šire, gde je vlast jačala svoje pozicije tokom vremena (period nakon Berlinskog zida). Mislim da su procesi bili obrnuti i potpuno kompatibilni onome što je trend i kod nas.


Izbori pre neki dan su prakticno imali istu izlaznost kao parlamentarni pre godinu dana (razlika je manja od jednog procenta). Najveca opoziciona stranka je dobila 40% glasova vise(skocila sa 1.152.000 na 1.610.000 glasova). Za samo godinu dana!!!. Sada joj fali samo 5% da zajedno sa SPS preuzme vlast... I vi ne vidite da je opozicija dozivela NEVEROVATAN porast?!!!

A ova sadasnja "kohabitaciona" vlada vise ne bi mogla da ima vecinu ako bi se gledalo po sadasnjem raspolozenju glasaca.... zato bi trebalo da udje i LDP u vladu i da vlada zajedno sa Kostunicom!!! Zar neko moze da misli da bi vlada sa Cedom i Kostunicom mogla da funkcionise??? Znaci vec sada je jedina stabilna vlada u Srbiji moguca samo na desnom krilu SRS+SPS+DSS-narodnjaci. Za godinu dana ce i DSS-narodnjaci biti suvisni...

A za razliku od SRS druga "bitna" opoziciona opcija, LDP je uspela da ubedi samo nekoliko hiljada biraca vise. I sad nam vi ovde propovedate neku "beskompromisnost"!!! Jedino gde glasaci LDP mogu da uticu po svojoj "dzinovskoj" snazi od 5% je da eventualno pokusaju da budu jezicak na vagi u drugom krugu predsednickih izbora. Cak i ako ne izdaju na te izbore oni ce biti taj jezicak...

Samo napred majstori ... i tako volite da se bavite prosloscu i da istrazujete gde smo to pre deceniju ili dve pogresili ... zasto nismo reagovali. A sad pecajte ... pa cete se mozda opet pitati za deceniju, dve ... gde smo to pogresili ... i sto nismo reagovali ... I da, da ne zaboravimo - NEKI DRUGI SU KRIVI!

pozz

ps. Postoji situacije kad neke stvari nije bolje da se dese sto pre ... nego sto kasnije - makar da izgledaju da su neminovne. Kao recimo ovo sa dolaskom radikala na vlast. Zasto? Pa ako uspemo da udjemo u Evropu onda oni nisu vise opasni ... bice kao i u Poljskoj nedavno. A mozda se nesto i promeniti u Srbiji u medjuvremenu pa ono sto danas izgleda neminovno to vise nece biti. Mozda ce neka od postojecih PRIHVATLJIVIJIH opcija pronaci nacin da pridje biracima i ubedi ih. Mozda ce se reorganizovati ... pronaci nove, bolje ljude... A mozda ce se pojaviti neka nova, bolja ... A ako ne udjemo u EU? Pa ok radikali su tu - bice tu i dogodine ... NAZALOST

Yngwie Yngwie 00:07 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Virtuelni, 5.6% je kao kristal, jasna slika, sve ovo ostalo je konfuzno. Nadam se da se u tome slazemo.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:12 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Virtuelni, 5.6% je kao kristal, jasna slika, sve ovo ostalo je konfuzno. Nadam se da se u tome slazemo.


Naravno da se slazemo ... Da neces samo da kazes da ovih radikalskih 40% nije jos KRISTALNIJE cisto? Ili ovih SPS-ovih 6%???

pozz

ps. ostalo jeste malo konfuznije ... ali je ipak i DS+G17+DSSnarodnjaci isto vrlo jasno (pojedinacne stvari izmedju njih vec nisu)
adam weisphaut adam weisphaut 00:14 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

. I da, da ne zaboravimo - NEKI DUGI SU KRIVI!

Tacnoneko drugi je kriv Borisu sto je obecao 500000 radnih mest i nista, i sto mu je kampanja truba i sto prodaje NIS na kvarnjaka sa Tunjavim. I taj neko je LDP. Shodno tome...putuj igumane.
Yngwie Yngwie 00:15 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

ipak se ne slazemo, nazalost. Pratim tvoje razmisljane vec poooduze, mislio sam da ces bar ovo da prihvatis ali sta je tu je.
Nenad M. Nenad M. 00:16 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Nemam vremena da se ubedjujem sa hadrcore LDP-ovcima koji pozivaju na bojkot


nisam primetio da niko ovde poziva na bojkot, ljudi govore u svoj ime i to o apstinenciji. Cedomir je ostavio prostor za podrsku Tadicu ako je ovom potrebna.
Licno bih lakse zaokruzio BT da nas ( glasace ldp-a) funkckcioneri ds-a a i sam Tadic ne nazivaju ekstremistima ali kada tako stoje stvari neka ga podrze "umereni" Velja, Mrka, Palma, Kostunjavi ...

ajveca opoziciona stranka je dobila 40% glasova vise(skocila sa 1.152.000 na 1.610.000 glasova).


mala ispravka, poslednja informacija je oko 1640 000 tako da je razlika izmedju izmedju Tadica i Tome skoro nedostizne 184 000 glasaca!!!

LDP je uspela da ubedi samo nekoliko hiljada biraca vise. I sad nam vi ovde propovedate neku "beskompromisnost"


ldp je bez Canka ostvario bolji rezultat sto nije nebitno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:18 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

ldp je bez Canka ostvario bolji rezultat sto nije nebitno.

i bez Madjara, jos bitnije...
nikson nikson 00:21 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Aleksandar Stosic
ldp je bez Canka ostvario bolji rezultat sto nije nebitno.

i bez Madjara, jos bitnije...


i DS bez LDP-a...
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 00:25 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Naravno da se slazemo ... Da neces samo da kazes da ovih radikalskih 40% nije jos KRISTALNIJE cisto? Ili ovih SPS-ovih 6%???

Repetitio est mater studiorum
Nenad M. Nenad M. 00:31 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

nikson
Aleksandar Stosic
ldp je bez Canka ostvario bolji rezultat sto nije nebitno.

i bez Madjara, jos bitnije...


i DS bez LDP-a...


sa g17+ i Cankom i Rasimom ( prvi po istrazivanjima imaju blizu 10%)
nikson nikson 00:35 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

LDP sa koracem, NVO i jos tako poneko....
ivana23 ivana23 00:40 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Unfuckable
u odnosu na ono što se ovih par postizbornih dana pisalo ovde.Treba li reći : želim ti mnogo strpljenja.

A ja dodajem - Pogledajte, udahnite, izbrojte do 10 i... AKO VAM JE DOBAR, ONDA NISTA.

Nenad M. Nenad M. 00:50 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

nikson
LDP sa koracem, NVO i jos tako poneko....


kakve imaju veze NVO!? I uz Tadic je gomila nvo, romi, goranci... da ne nabrajam
nikson nikson 00:53 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

kakve imaju veze NVO!? I uz Tadic je gomila nvo, romi, goranci... da ne nabrajam[/quote

a americka vlada??????????
irvas irvas 01:11 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

nikson
americka vlada??????????

sta je pisac hteo da kaze?
Nenad M. Nenad M. 01:16 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

sta je pisac hteo da kaze?


niksonu veceras stosta treba oprostiti, pozvao je sledbenike da glasaju za BT sto je po meni, svakako prelomni trenutak izbora :)))
nikson nikson 01:27 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

predsednik je vrhovni komadant oruzanih snaga
da li zelite delica ili ponosa na celu generalstaba?

predsednik potpisuje zakone
da li zelite evropske norme ili radikalske?

predsednik ucestvuje u postavljanju sudija ustavnog suda
da li zelite sudije koje su sudile u evropskim medjunarodnim sudovima ili one koji su sudili klintonu i solani?

predsednik pregovara o kosmetu
da li zelite predsednika koji govori o kompromisu i perspektivama ljudi ili onom koji govori o ratu i neprijateljima?

predsednik pregovara sa evropskom unijom
da li zelite predsednika koji se zalaze za inegraciju u EU ili onaj koji kaze da treba da budemo rupa u evropi?

predsednik ima deklarativan stav prema haskom sudu
da li zelite predsednika koji smatra da optuzeni treba da se isporuce ili da je seselj junak?

predsednik daje pomilovanja
da li zelite predsednika koji je dao pomilovanja zenama koje su zavrsile u zatvoru zbog krivicnog dela koje su izvrsile zbog nasilja od strane muzeva, ili predsednika koji ce dati pomilovanje bivsem direktoru rts-a i mirjani markovic?
.
.
.
.......
angie angie 01:34 23.01.2008

evo najnoviji intervju

irvas irvas 01:34 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

hvala na trudu niksone. koliko vidim izbor opet pada izmedju dva zla.
nema brige, tadic ce dobiti potrebne glasove i sve ce opet biti kao sto je bilo pre izbora-pravo blagostanje.
nikson nikson 01:36 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

irvas
hvala na trudu niksone. koliko vidim izbor opet pada izmedju dva zla.
nema brige, tadic ce dobiti potrebne glasove i sve ce opet biti kao sto je bilo pre izbora-pravo blagostanje.


koja dva zla? u kom primeru?
Nenad M. Nenad M. 01:36 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

ovo mi zvuci kao tvojih 15 minuta slave ili jos bolje kao - dozvolite da vam se obratimo. Samo ima jedan problem, nisam primetio radikale na blogu!
JJ Beba JJ Beba 01:37 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

nema brige, tadic ce dobiti potrebne glasove i sve ce opet biti kao sto je bilo pre izbora-pravo blagostanje

tako je irvase. Ova koreodrama je već viđena. jedino kostimi novi.
Vladimir Vjestic Vladimir Vjestic 01:42 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

E moj Milicu.. diskusija ti je tako nepoliticna.. A poruke - nema. Samo maliciozna ispravka brojke.. Ostalo sam vec zaboravio
Nenad M. Nenad M. 01:53 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

E moj Milicu.. diskusija ti je tako nepoliticna.. A poruke - nema. Samo maliciozna ispravka brojke.. Ostalo sam vec zaboravio


ako mislis na mene, cisto da ne bi bilo zabune a i coveku bi nanelistetu nisam ja Milic vec Matic .
irvas irvas 02:43 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

nikson
koja dva zla? u kom primeru?

u tvojim primerima postoji samo jedno zlo. realno postoje dva. vrati se na ivanov post ako ti nije jasno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:25 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Svi smo mi saborci, i Tadić i Koštunica i Čeda i vi i ja, sviđalo nam se to ili ne.

ne mogu da se ne setim ivana čolovića koji je za 96/97 proteste rekao: "jedva čekam da ne moram da šetam sa svakim!"
eto i ja tako doživljavam i 5. oktobar i one demonstracije pre toga.
pa ja poslušala čolovića već 5. oktobra. nisam ni tada glasala za koštunicu. precrtala sam listić.
neću i ne mogu sa svakim. dosta mi je.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:31 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

nikson
LDP sa koracem, NVO i jos tako poneko....

šta fali koraću?
samo si tako opleo il imaš neke konkretne razloge?
nikson nikson 03:34 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

šta fali koraću?
samo si tako opleo il imaš neke konkretne razloge?


nisam mislio to. sto se tice koraca mislim da je korektan politicar i pre svega dosledan, zao mi je sto SDU nije jaca stranka. nego sam samo hteo da kazem da LDP nije sam... mada nije to ni bitno u sustini, prazna rasprava
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:44 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Yngwie
ipak se ne slazemo, nazalost. Pratim tvoje razmisljane vec poooduze, mislio sam da ces bar ovo da prihvatis ali sta je tu je.


Pa ne znam u cemu je neslaganje? Ne dovodim u pitanje broj glasova LDP. Sta je sporno, konfuzno u drugom delu moje racunice?

pozz
Doctor Wu Doctor Wu 08:04 23.01.2008

šetajući do peMzije (državne)

ne mogu da se ne setim ivana čolovića koji je za 96/97 proteste rekao: "jedva čekam da ne moram da šetam sa svakim!"

mm, da vidimo. ivan čolović. jel' to onaj esejista što prima državnu peMziju? od svakog.
MarkoNS MarkoNS 09:01 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

da li zelite predsednika koji govori o...

da li zelite predsednika koji se zalaze za ..

da li zelite predsednika koji smatra da ...


Zelim predsednika koji ce nesto od toga uraditi a ne samo deklerativno izjavljivati. Zbog sopstvenog samopostovanja nemogu da glasam za frazera i pozera.
blackbox blackbox 09:15 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

preporuka
nikson
predsednik je vrhovni komadant oruzanih snagada li zelite delica ili ponosa na celu generalstaba?predsednik potpisuje zakoneda li zelite evropske norme ili radikalske?predsednik ucestvuje u postavljanju sudija ustavnog sudada li zelite sudije koje su sudile u evropskim medjunarodnim sudovima ili one koji su sudili klintonu i solani?predsednik pregovara o kosmetuda li zelite predsednika koji govori o kompromisu i perspektivama ljudi ili onom koji govori o ratu i neprijateljima?predsednik pregovara sa evropskom unijomda li zelite predsednika koji se zalaze za inegraciju u EU ili onaj koji kaze da treba da budemo rupa u evropi?predsednik ima deklarativan stav prema haskom sududa li zelite predsednika koji smatra da optuzeni treba da se isporuce ili da je seselj junak?predsednik daje pomilovanjada li zelite predsednika koji je dao pomilovanja zenama koje su zavrsile u zatvoru zbog krivicnog dela koje su izvrsile zbog nasilja od strane muzeva, ili predsednika koji ce dati pomilovanje bivsem direktoru rts-a i mirjani markovic?..........

Sasvim dovoljno ko hoće da razume.Ko neče, onda ništa.
I da dodam redsednik koga uvažavaju Brisel, Moskva i Vašington i koji ne mora da piše pismo Putinu da bi ga obavestio kako je i on kandidat za predesdnika, a zapravo da bi svojim biračima rekao kako eto komunicira sa Putinom.
blackbox blackbox 09:21 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Exitus Letalis
Svi smo mi saborci, i Tadić i Koštunica i Čeda i vi i ja, sviđalo nam se to ili ne. ne mogu da se ne setim ivana čolovića koji je za 96/97 proteste rekao: "jedva čekam da ne moram da šetam sa svakim!" eto i ja tako doživljavam i 5. oktobar i one demonstracije pre toga.pa ja poslušala čolovića već 5. oktobra. nisam ni tada glasala za koštunicu. precrtala sam listić.neću i ne mogu sa svakim. dosta mi je.

Nemojte glasati, ako već nećete, i prestanite da to što vi lično nećete glasati za BT pokušavate predstaviti kao svetski događaj.
ivana23 ivana23 09:41 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Exitus Letalis
Svi smo mi saborci, i Tadić i Koštunica i Čeda i vi i ja, sviđalo nam se to ili ne. ne mogu da se ne setim ivana čolovića koji je za 96/97 proteste rekao: "jedva čekam da ne moram da šetam sa svakim!" eto i ja tako doživljavam i 5. oktobar i one demonstracije pre toga.pa ja poslušala čolovića već 5. oktobra. nisam ni tada glasala za koštunicu. precrtala sam listić.neću i ne mogu sa svakim. dosta mi je.

Pa nisi ni mogla da glasas 5. oktobra, izbori nisu bili tog dana.
gingiskan gingiskan 09:46 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

ivana23
Unfuckable
u odnosu na ono što se ovih par postizbornih dana pisalo ovde.Treba li reći : želim ti mnogo strpljenja.

A ja dodajem - Pogledajte, udahnite, izbrojte do 10 i... AKO VAM JE DOBAR, ONDA NISTA.


ivana23
Unfuckable
u odnosu na ono što se ovih par postizbornih dana pisalo ovde.Treba li reći : želim ti mnogo strpljenja.

A ja dodajem - Pogledajte, udahnite, izbrojte do 10 i... AKO VAM JE DOBAR, ONDA NISTA.



Neadekvatno upotrebljavate Pescanikov slogan u kontekstu Tadica! Vise prilici SPS-ov TAKO TREBA iz devedesetih or so!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:07 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Ivane, ima samo jedan problemcic - to je bilo pre osam godina.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:12 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Nenad M.
Cedomir je ostavio prostor za podrsku Tadicu ako je ovom potrebna.


Bez podrske glasaca Vojislava Kostunice i Velje Ilica je Tadicu podrska LDP glasaca u drugom krugu nepotrebna ... i obrnuto. Pa ili ce se i na jednoj i na drugoj strani naci dovoljan broj razumnih ljudi ... ili imamo Nikolica za predsednika i pocetak povratka na vlast onih koji su sa nje sisli 5.oktobra. As simple as that ...

Prema tome, ne vidim da razuman covek moze da uradi nesto drugo nego da glasa ... ako hoce da ima mirnu savest da je ucinio sve sto je mogao ... SRS je u zadnjih godinu dana pridobio 40% glasaca vise. Koliko im jos treba da sa 46% (zajedno sa SPS-om) stignu do apsolutne vecine? I koliko meseci? Mozda vec u maju na lokalnim izborima?


ldp je bez Canka ostvario bolji rezultat sto nije nebitno.


Pa ocigledno da nisi shvatio da svrha mog pisanja nije bila kritika neuspeha LDP(sto se mene tice zovi to USPEH ako ti je lakse). Niti se radi o par destina hiljada glasaca ... Ti se bavis i dalje samo LDP-om, opravdavanjem i (samo)zavaravanjem. Procitah u NS Denevniku da je LDP u Vojvodini dobila 58.900 glasova, sto znaci da je gubitak zbog Canka manji od 25.000 glasova (na parlamentarnim je LDPetc imala oko 83.500). Po trenutnim rezultatima LDP ima 5,34% a na proslim parlamentarnim je LDPetc(koalicija sa Cankom) imala 5,31%. I ako dodamo tih 25.000, zar to zbilja bitno menja stvar? I to bi trebalo da je uspeh? Pa i Mrka ima sada 15-ak hiljada vise nego sto je SPS imala na proslim izborima ...

Da bi LDP bila partija koja moze da donese promene (recimo stvaranje vlade sa DS, G17 i manjinama) morala bi da ima bar duplo vise glasaca ... i to da ih NE preuzme od ovih potencijalnih koalicionih partnera - nego NOVIH (sa neke druge strane)... Pa ako vec ne moze da uradi to zalosno je da neki od njenih najistaknutijih predstavnika i agitatora na blogu se utrkuju u javnoj objavi "svoje apstinencije" ...

pozz

ps. Sorry Ivane, vidim da je post dvaput poslat - jedan naravno mozes da brises. A da imas preporuku za ovaj blog ne treba valjda ni da naglasavam
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:12 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Nenad M.
Cedomir je ostavio prostor za podrsku Tadicu ako je ovom potrebna.


Bez podrske glasaca Vojislava Kostunice i Velje Ilica je Tadicu podrska LDP glasaca u drugom krugu nepotrebna ... i obrnuto. Pa ili ce se i na jednoj i na drugoj strani naci dovoljan broj razumnih ljudi ... ili imamo Nikolica za predsednika i pocetak povratka na vlast onih koji su sa nje sisli 5.oktobra. As simple as that ...

Prema tome, ne vidim da razuman covek moze da uradi nesto drugo nego da glasa ... ako hoce da ima mirnu savest da je ucinio sve sto je mogao ... SRS je u zadnjih godinu dana pridobio 40% glasaca vise. Koliko im jos treba da sa 46% (zajedno sa SPS-om) stignu do apsolutne vecine? I koliko meseci? Mozda vec u maju na lokalnim izborima?


ldp je bez Canka ostvario bolji rezultat sto nije nebitno.


Pa ocigledno da nisi shvatio da svrha mog pisanja nije bila kritika neuspeha LDP(sto se mene tice zovi to USPEH ako ti je lakse). Niti se radi o par destina hiljada glasaca ... Ti se bavis i dalje samo LDP-om, opravdavanjem i (samo)zavaravanjem. Procitah u NS Denevniku da je LDP u Vojvodini dobila 58.900 glasova, sto znaci da je gubitak zbog Canka manji od 25.000 glasova (na parlamentarnim je LDPetc imala oko 83.500). Po trenutnim rezultatima LDP ima 5,34% a na proslim parlamentarnim je LDPetc(koalicija sa Cankom) imala 5,31%. I ako dodamo tih 25.000, zar to zbilja bitno menja stvar? I to bi trebalo da je uspeh? Pa i Mrka ima sada 15-ak hiljada vise nego sto je SPS imala na proslim izborima ...

Da bi LDP bila partija koja moze da donese promene (recimo stvaranje vlade sa DS, G17 i manjinama) morala bi da ima bar duplo vise glasaca ... i to da ih NE preuzme od ovih potencijalnih koalicionih partnera - nego NOVIH (sa neke druge strane)... Pa ako vec ne moze da uradi to zalosno je da neki od njenih najistaknutijih predstavnika i agitatora na blogu se utrkuju u javnoj objavi "svoje apstinencije" ...

pozz
zoricag zoricag 10:15 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Predsednik koga uvažavaju Brisel, Moskva i Vašington


Moskva po meni ovde ne uvazava nikog bez obzira kome i kakva pisma pise. Moskva ne hapsi lica koja je ova drzava oglasila na interpolovim poternicama cak ni kad se ta lica oglasavaju glasno u medijima kao stanovnici Moskve. Moskva nas ismejava svojim pismima.
adam weisphaut adam weisphaut 10:21 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo



Moskva po meni ovde ne uvazava nikog bez obzira kome i kakva pisma pise. Moskva ne hapsi lica koja je ova drzava oglasila na interpolovim poternicama cak ni kad se ta lica oglasavaju glasno u medijima kao stanovnici Moskve. Moskva nas ismejava svojim pismima.

Moskva zeli da nas opljacka putem svojih eksponenata iz kabineta Vojislava Kostunice, kao sto su Nikita, Crkvenopevac, Atleta/Hemicar...
ivana23 ivana23 11:08 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

gingiskan

ivana23

Unfuckableu odnosu na ono što se ovih par postizbornih dana pisalo ovde.Treba li reći : želim ti mnogo strpljenja.A ja dodajem - Pogledajte, udahnite, izbrojte do 10 i... AKO VAM JE DOBAR, ONDA NISTA.

ivana23

Unfuckableu odnosu na ono što se ovih par postizbornih dana pisalo ovde.Treba li reći : želim ti mnogo strpljenja.A ja dodajem - Pogledajte, udahnite, izbrojte do 10 i... AKO VAM JE DOBAR, ONDA NISTA.
Neadekvatno upotrebljavate Pescanikov slogan u kontekstu Tadica! Vise prilici SPS-ov TAKO TREBA iz devedesetih or so!


Ko je spomenuo (na bilo koji nacin) Tadica??!
zoricag zoricag 11:18 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

predsednik potpisuje zakone
da li zelite evropske norme ili radikalske?


Prvo, Zelim predsednika koji nesto uradi povodom zakona koji mu je podnet na potpis u tekstu koji nije usvojen na skupstini (falsifikat). Zelim onoga ko (iako je taj falsifikovani tekst prodje proceduru u drugom krugu i bude usvojen po sili nekog drugog zakona) zalozi svoj autoritet da u drzavnoj administraciji ne ostane niko na funkciji ko je ucestvovao u lancu pokusaja podmetanja falsifikata na potpis, kako nikada vise nikom takva stvar ne bi pala na pamet.

predsednik ucestvuje u postavljanju sudija ustavnog suda
da li zelite sudije koje su sudile u evropskim medjunarodnim sudovima ili one koji su sudili klintonu i solani?

Prvo, Zelim predsednika koji autoritetom svoje funkcije ne dozvoli mogucnost da u duzem vremenskom periodu ustavni sud ne postoji. Ne zelim da slusam ustavna tumacenja putem medija koje daje lice sa titulom "bivsi predsednik ustavnog suda"

predsednik pregovara o kosmetu
da li zelite predsednika koji govori o kompromisu i perspektivama ljudi ili onom koji govori o ratu i neprijateljima?

Prvo, Zelim predsednika koji Radi na kompromisu i perspektivama Svih ljudi, koji prijateljstvo na jednoj strani ne postize stvaranjem neprijateljstva na drugoj, koji ume da razume i proslost (i blisku i daleku) i buducnost i sadasnjost, koji ume iz poraza da izvuce poruku pa ne ponavlja greske juce porazenih i koji ume "puk" da izvede iz pepela i koji ume "puku" da sacuva zdrav razum istinom i samo istinom. Onog koji ume da cuje pesmu " I ja ponekad popusim, al zato zemlju ne srusim"

predsednik pregovara sa evropskom unijom
da li zelite predsednika koji se zalaze za inegraciju u EU ili onaj koji kaze da treba da budemo rupa u evropi?

Prvo, zelim predsednika koji marljivo radi na integraciji u EU. Koji razume da nam je polaziste nize nego drugima pa zato i njegov rad mora bici veci nego kod kolega iz okruzenja. Koji zna da ne sme sebi dozvoliti luksuz slanja dvosmislenih poruka i svetu i gradjanstvu ove zemlje, koje bi kolege iz okruzenja mozda sebi mogle dozvoliti (ali nisu), kao na primer rezolucija o Kubi (kao simbol odredjene poruke) i sl.

predsednik ima deklarativan stav prema haskom sudu
da li zelite predsednika koji smatra da optuzeni treba da se isporuce ili da je seselj junak?

Prvo, zelim da deklarativne stavove imaju akademici i ostali inelektualci pa da o njima razmisljamo kad se neko od njih kandiduje, a da predsednik radi uporno i marljivo, 24 sata dnevno na postovanju zakona i izvrsavanju medjunarodnih obaveza u skladu sa tim. Ja smatram da optuzeni treba da odu na sud, a predsednik mora da uradi, nije dovoljno da smatra. Nije dovoljan odnos prema seselju, predsednik mora raditi na tome (u ovoj nasoj zemlji) da gradjanima salje stalno jasnu poruku o svim optuzenima, a narocito o osudjenima i narocito o zlocinu. On mora biti lider u gnusanju prema zlocinu tako sto ce ga ogoliti i jasno osuditi kako bi "puk" uradio to isto i oslobodio se osecaja kolektivne krivice. Ne sme se izvinjavati tako da to izgleda kao da je uradio "zato sto je pizda". Mora se jako, iskreno, gnusati, ograditi od zlocina i stalno slati poruku da ovo drustvo prezire i zlocin i one koji su ga pocinili, dok se ne stvori klima u drustvu da je svaki zlocin unapred prezren. U takvom drustvu nikada vise ne bi imali istorijske izbore i nikad nas niko vise pa zvao se on toma ili Seselj ne bi mogao ponovo uvesti u zlocin.

Naravno, u situaciji u kakvoj smo, Sa ponudom na stolu kakva je, verujem da ce Tadic pobediti, ali ne verujem da ce ista iz ovih izbora novo nauciti i jezim se unapred rezultata svih nasih buducih izbora. Mislim ipak, mozda neko oko njega cita blogove, mozda mu neka od poruka i dodje za novi mandat, pa sam napisala ovo sve zbog toga.
nikson nikson 13:16 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Zelim predsednika koji ce nesto od toga uraditi a ne samo deklerativno izjavljivati. Zbog sopstvenog samopostovanja nemogu da glasam za frazera i pozera.


vrlo pazljivo sam sastavio prethodni tekst i nisam dzabe napisao ``predsednik koji smatra`` ili ``predsednik koji se deklarativno zalaze``. to je zato sto znam koja su predsednikova ovlascenja i to je najbolje prikazano u slucaju haskog suda, gde u sustini, predsednik moze samo da se zalaze za saradnju ali ne i da ide i hapsi - to je ovlascenje i posao policije. i tako redom.

ali meni je dosta ovih sr.nj. oko tadica. zamisli ceda ce da razgovara sa tadicem o podrsi. idi bre da nece mozda da organizuje nekakav samit njegovog i tadicevog tima, pa da se na kraju potpise i deklaracija.

kako bre ljudi mozete tako da otpisujete tadica na osnovu praznih politickih fraza. ja nema sanse da bilo koga ovde nagovaram da glasa za tadica, ali necu da cutim kada se uputi kritika iza kojih stoji samo sitna partijska kalkulacija.

nikson nikson 13:43 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Prvo, Zelim predsednika koji autoritetom svoje funkcije ne dozvoli mogucnost da u duzem vremenskom periodu ustavni sud ne postoji. Ne zelim da slusam ustavna tumacenja putem medija koje daje lice sa titulom "bivsi predsednik ustavnog suda"


za to nije odgovoran samo predsednik vec i skupstina. ali ustavni sud je konacno formiran i to je sada neaktuelno.


Prvo, Zelim predsednika koji Radi na kompromisu i perspektivama Svih ljudi, koji prijateljstvo na jednoj strani ne postize stvaranjem neprijateljstva na drugoj, koji ume da razume i proslost (i blisku i daleku) i buducnost i sadasnjost...


izvini ali po meni su ovo samo nekakve fraze koje ne znace puno... nista ne razumem, gde to tadic stvara neprijatelje da bi stvorio prijatelje???


Prvo, zelim predsednika koji marljivo radi na integraciji u EU. Koji razume da nam je polaziste nize nego drugima pa zato i njegov rad mora bici veci nego kod kolega iz okruzenja. Koji zna da ne sme sebi dozvoliti luksuz slanja dvosmislenih poruka i svetu i gradjanstvu ove zemlje, koje bi kolege iz okruzenja mozda sebi mogle dozvoliti (ali nisu), kao na primer rezolucija o Kubi


ocenila si poruku tadica prema EU dvosmislenom, a kao vrhunski dokaz za to uzela skupstinsku deklaraciju o kubi!!!??? a isto ja ne znam da li je tadic negde zatezao oko pregovora sa unijom, takve kritike su ipak pausalne


Prvo, zelim da deklarativne stavove imaju akademici i ostali inelektualci pa da o njima razmisljamo kad se neko od njih kandiduje, a da predsednik radi uporno i marljivo, 24 sata dnevno na postovanju zakona i izvrsavanju...


znaci tadicu damo pistolj u ruke i neka ide i hapsi. NE, on moze samo deklarativan sta da ima prema haskom sudu i to je to. posao hapsenja treba da uradi policija i kraj price

Mora se jako, iskreno, gnusati, ograditi od zlocina i stalno slati poruku da ovo drustvo prezire i zlocin i one koji su ga pocinili, dok se ne stvori klima u drustvu da je svaki zlocin unapred prezren.


ovo je isto pausalno. imas tadiceva izvinjenja, imas izjave vezane za hag. predsednik ne moze da obavi jedan takav drustveni zadatak da ljudi pocnu da preziru zlocine, uz naravno dodatak da ja ne znam ko se divi zlocinima. ako mislis na ratne zlocine, ljudi o tome nemaju dovoljno informacija i veliki deo drustva to ne podrzava.

On mora biti lider u gnusanju prema zlocinu tako sto ce ga ogoliti i jasno osuditi kako bi "puk" uradio to isto i oslobodio se osecaja kolektivne krivice.


ne vidim taj osecaj, molim te pomozi mi.


Mislim ipak, mozda neko oko njega cita blogove, mozda mu neka od poruka i dodje za novi mandat, pa sam napisala ovo sve zbog toga.


dobro, ako bih sazeo u dve reci tvoje kritike, onda bi to bilo da predsednik treba da vidljivije radi na nekim stvarima i da jos aktivnije obavlja svoj posao. i ja se sa time slazem. ali ipak imam osecaj da su tvoje neke kritike proistekle apriori....
gingiskan gingiskan 14:16 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

ivana23
gingiskan

ivana23

Unfuckableu odnosu na ono što se ovih par postizbornih dana pisalo ovde.Treba li reći : želim ti mnogo strpljenja.A ja dodajem - Pogledajte, udahnite, izbrojte do 10 i... AKO VAM JE DOBAR, ONDA NISTA.

ivana23

Unfuckableu odnosu na ono što se ovih par postizbornih dana pisalo ovde.Treba li reći : želim ti mnogo strpljenja.A ja dodajem - Pogledajte, udahnite, izbrojte do 10 i... AKO VAM JE DOBAR, ONDA NISTA.
Neadekvatno upotrebljavate Pescanikov slogan u kontekstu Tadica! Vise prilici SPS-ov TAKO TREBA iz devedesetih or so!


Ko je spomenuo (na bilo koji nacin) Tadica??!



Marovic!
zoricag zoricag 15:29 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

samo nesto da ne smaram duzinom ostale:
za to nije odgovoran samo predsednik vec i skupstina. ali ustavni sud je konacno formiran i to je sada neaktuelno.

1. Nije bitno sto nije aktuelno. Bitan je odnos prema problemu. A drzava bez ustavnog suda je problem, valjda se makar u tome slazes samnom. Predsednik je odgovoran za stanje u drzavi. Nije odgovoran za izbor sudija, ali mora na sva zvona da udara ako ustavni sud ne postoji, da proziva odgovorne, uca steta moze proisteci iz toga. Sutra moze zdravstvo da se urusi sasvim, da ne postoji kao sto ni ustavni sud nije postojao, da ljudi pocnu da umiru masovno i od onog od cega se mogu leciti zato sto je neko recimo odlucio da ne da ni dinar zdravstvu, za sta predsednik naravno nije odgovoran jer vlada i skupstina...... Ali, da li predsednik treba da cuti o tome i da ceka sa pripremljenim kandidatima koje ce predloziti za recimo lekarsku komoru ako zakon kaze, jednog predlaze predsednik?

2. Rezolucija o Kubi. Ceka masa hitnih stvari u decembru itekako vezanih za EU integrecije i direktno i indirektno, a skupstina zgubidani sa besmislenom rezolucijom kojoj je jedini cilj da se javnosti posalje poruka kako su radikali drzavotvorna stranka i da pocasni konzul sa galerije opravda valjda novac koji prima od osiromasenog kubanskog naroda koga valjda ovde zastupa i koji od tog zastupanja ama bas nikakve koristi nema. Svako zgubidanjenje je odugovlacenje procesa. Ima jos primera odugovlacenja za koje se nekad pitam da li slucajno ili namerno, ali ne mogu ih pobrojavati sad.

ne vidim taj osecaj, molim te pomozi mi.

Pokusaj na ova dva gornja primera da sledis moj tok misli pa ces razumeti sta ja govorim. Mozes se samnom ne slagati to je ok, ali mi je zao sto me ne razumes, pa sam zato ovaj odgovor napisala, inace znam da nema svrhe.



nikson nikson 16:04 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo


1. Nije bitno sto nije aktuelno. Bitan je odnos prema problemu. A drzava bez ustavnog suda je problem, valjda se makar u tome slazes samnom. Predsednik je odgovoran za stanje u drzavi. Nije odgovoran za izbor sudija


pa odgovoran je za izbor sudija i ja se nadam da je napravio korektan izbor, to bar pokazuje poslednja odluka tih sudija koja je vezana za davanje dozvole posmatracima iz EU i USA da dodju na izbore...

2. Rezolucija o Kubi


koju ne verujem da je tadic jedva docekao, ali mislim da to nije ni mnogo bitno. prosto to ce biti zaboravljeno za mesec dana, ta rezolucija po meni ne znaci nista posebno...

Pokusaj na ova dva gornja primera da sledis moj tok misli pa ces razumeti sta ja govorim. Mozes se samnom ne slagati to je ok, ali mi je zao sto me ne razumes, pa sam zato ovaj odgovor napisala, inace znam da nema svrhe.


pokusavam da razumem zato sam i pitao.

ja ne idealizujem tadica i vrlo dobro znam da ljudima nedostaje malo vidljivija politika EU integracija, tadic koji je glasniji i koji je profilisaniji, ali sa druge strane ne volim kritike koje nisu principijelne, kao sto sam na primer na blog-u procitao da se drzava pljacka. a ta kritika je onako uopstena, ne kaze se u kojoj je pljacki to ucestvovao tadic, a onda se nudi sa druge strane Ceda, koji je kao vodio visokomoralnu politku protiv tajkuna. naravno da nije.
Nenad M. Nenad M. 16:35 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

. Procitah u NS Denevniku da je LDP u Vojvodini dobila 58.900 glasova, sto znaci da je gubitak zbog Canka manji od 25.000 glasova (na parlamentarnim je LDPetc imala oko 83.500)


ok Vaso ali raspitaj se malo, mozda se u LDP neko uclanio u Vojvodini, proslo je godinu dana od proslih izbora. Mislimd ati je racunica pojednostavljena.
zoricag zoricag 16:51 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

kao sto sam na primer na blog-u procitao da se drzava pljacka. a ta kritika je onako uopstena, ne kaze se u kojoj je pljacki to ucestvovao tadic, a onda se nudi sa druge strane Ceda, koji je kao vodio visokomoralnu politku protiv tajkuna. naravno da nije.


ako sam ja to negde rekla da se drzava pljacka pausalno ne verujem. Trudim se da dam bar neki primer kad god o necemu pricam, a cak i kad se radi o ociglednom. Nisam u ovom komentaru koji je predmet nase polemike ni pominjala Jovanovica a jos manje ga nudila, tako da je ovaj vas pasus suvisan u odgovoru meni.

takodje nisam nista rekla u pogledu kvaliteta sudija i taj kvalitet sigurno jeste ono sto Tadica stavlja ispred Nikolica kao i mnogo drugih stvari, sto uostalom ja nigde i nikad ne sporim. Ali, to sto drzava tako dugo nije imala ustavni sud i to u periodu implementacije novog ustava i u toku usvajanja ustavnog zakona i ostalih podzakonskih akata je apsolutno za ostavke i predsednika i vlade. (I samo to bi bilo mozda dovoljno da ne dodje do reizbora da nema strasila na drugoj strani) Neki od zakona su bili od izuzetne vaznosti tako da verovatno nisu ni trebali da budu potpisani bez misljenja suda o ustavnosti nekih odredbi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:44 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Nenad M.
ok Vaso ali raspitaj se malo, mozda se u LDP neko uclanio u Vojvodini, proslo je godinu dana od proslih izbora. Mislimd ati je racunica pojednostavljena.


Hahaha ne das se, pa to ti je. Ma mislio sam ja i na to. Ako prihvatimo da bi, bez Cankove "izdaje", i u Vojvodini broj glasaca porastao koliko u BG-u, onda dolazimo da je to porast oko pola procenta (ili malo vise) a to mu dodje opet oko 500 glasaca ... sto je nebitno za ovu diskusiju.

Ali i tako smo se udaljili od teme, ovo o cemu smo pricali pokazuje samo da je ili veliki deo glasaca LSV presao u LDP ... ili pak da Canak nema uticaj na njih. Sto samo znaci da je njegovo vreme proslo (hvala bogu ...

pozz
Nenad M. Nenad M. 21:51 23.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Ako prihvatimo da bi, bez Cankove "izdaje", i u Vojvodini broj glasaca porastao koliko u BG-u,


ne znam podatke za Bg, ako ih imas dojavi. Znam da je u Sandzaku znacajan rast ldp-a.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:04 23.01.2008

Re: šetajući do peMzije (državne)

mm, da vidimo. ivan čolović. jel' to onaj esejista što prima državnu peMziju? od svakog.

ako ne znaš, teško ću ti pomoći.
imaš gugl, relativno si pismen.
pa vidi sam.
mada ne deluje ko da moš da ukapiraš.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:26 24.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Pa nisi ni mogla da glasas 5. oktobra, izbori nisu bili tog dana.

ti si neka duhovita!
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:29 24.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Nemojte glasati, ako već nećete, i prestanite da to što vi lično nećete glasati za BT pokušavate predstaviti kao svetski događaj.

što misliš da je tvoje mišljenje važnije?

istresaj se na svojju familiju.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:02 24.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Nenad M.
ne znam podatke za Bg, ako ih imas dojavi. Znam da je u Sandzaku znacajan rast ldp-a


Jedini link koji znam je clanak u Novostima (Počela bitka za svaki glas) od pre neki dan, ali iz njega vidim da je ustvari porast LDP u Bg malo manje od 0,2 posto (sada 6,45 a pre godinu dana 6,27%). A ja u glavi imao 0,5 - valjda sam jos prve veceri video na TV B92 neki privremeni izvestaj. Inace detaljne rezultate od proslogodisnjih parlamentarnih izbora imas su ovde...

U Srbiji bez BG i pokrajina je moguce prirast dosta veci (u procentima) ali je tamo na proslim izborima LDP imala znatno manju podrsku (valjda ispod 4%) ... pa se to sad samo vise izjednacilo ...

pozz
okapoaniolz okapoaniolz 18:13 24.01.2008

Re: Zvući zanimljivo

Aleksandar Stosic
ldp je bez Canka ostvario bolji rezultat sto nije nebitno.

i bez Madjara, jos bitnije...


Ove izjave neko protura od objavljivanja prvih rezultata izbora.
Da li neko hoce da mi objasni kako racuna madjare u cedine glasove sa parlamentarnih izbora, ako znamo da su madjari samostalno izasli na te izbore, dobili 3 poslanika i umalo cetvrtog ali pal sandoru je malo falilo da predje prirodni prag (setite se kako se biraju poslanici nac. manjina), a sto se tice canka gl. odbor stranke jeste podrzao cedu i jako mi neuverljivo zvuci teorija da su glasaci lsv-a glasali za tadica (a i canak je objasnio zasto je podr4zao BT)
Doctor Wu Doctor Wu 22:56 22.01.2008

Uf, da nije ovo malo

prepatetično?
JJ Beba JJ Beba 22:59 22.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

Svi smo mi saborci, i Tadić i Koštunica i Čeda i vi i ja

sve ove mogu da doživim kao svoje saborce, onda kada smo gutali onaj suzavac u Pionirkom parku.
Sve, al Koštunincu nikako. 'Oću ruku do lakta da si odsečem što sam onomad glasala za njega.
neću više taj osećaj
Ivan Marović Ivan Marović 22:59 22.01.2008

Patetika ide s godinama

Doctor Wu
Uf, da nije ovo malo prepatetično?
Jeste doktore, izvinjavam se, znam da je ljigiš, ali je bar otvoreno ljigiš. Ništa nisam zakukuljio.

JJ Beba
Sve ove mogu da doživim kao svoje saborce, onda kada smo gutali onaj suzavac u Pionirkom parku. Sve, al Koštunincu nikako.
Kapiram, zato sam i dodao ono "sviđalo nam se to ili ne". Nego imam jedno pitanjce: Đinđić i Koštunica su petog oktobra bili saborci. Šta misliš, kome se više prevrtao stomak od toga?
Unfuckable Unfuckable 23:00 22.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

pazi, meni zvuči logično : Tadić može da popije "kaznu", ako bude trebalo, koja će više boleti - parlamentarni izbori, a pre toga i lokalni.
Sa druge strane - srs raste i mora se zaustaviti. Zašto raste, čija je to tekovina - jasno je : kohabitatori bi trebalo da dobiju spomenik ko Boro & Ramiz ispred zemunskog Magistrata....ili bar Nobela za "dizanje iz mrtvih" jednog skoro dotučenog kiklopa.
Dakle - ako se Tadić "ne opameti" posle ovoga, ima vremena da "popije po pevalici."..i ima od koga. Nisam siguran koliko je to Njemu jasno, ali meni jeste

p.s. : patetično ili ne - to je naša realnost, pokušajmo da izvučemo najbolje iz toga što je pred nama
AlexDunja AlexDunja 23:06 22.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

Zašto raste, čija je to tekovina - jasno je : kohabitatori bi trebalo da dobiju spomenik ko Boro & Ramiz ispred zemunskog Magistrata....ili bar Nobela za "dizanje iz mrtvih" jednog skoro dotučenog kiklopa.

anf, tacno
Dakle - ako se Tadić "ne opameti" posle ovoga, ima vremena da "popije po pevalici."..i ima od koga. Nisam siguran koliko je to Njemu jasno, ali meni jeste

od koga?
Unfuckable Unfuckable 23:09 22.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

od koga?


pa, od bar 300-400.000 ovih što su sada glasali za njega + jedno trećina do pola ds-a koji "tiho reže" zbog kohabitacije - totalno amaterska procena, odmah da se ogradim
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:10 22.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

svima nam se ponekad omakne patetika, doktore. al nekad ima i smisla, a nekad je tek kalendarski izazvana pojacanim ulicnim osvetljenjem.
Doctor Wu Doctor Wu 23:12 22.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

čekalo se, čekalo...
pa, Boga mi, i dočekalo.
JJ Beba JJ Beba 23:22 22.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

Đinđić i Koštunica su petog oktobra bili saborci. Šta misliš, kome se više prevrtao stomak od toga?

Ostavi Đinđića. On nema veze sa ovim izborima. Nema veze sa ovim DSom.
mislim da mu se sada najviše prevrće stomak
JJ Beba JJ Beba 23:23 22.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

ps
Kapiram,

Ne. Ne kapiraš.
Neću opet
Ivan Marović Ivan Marović 23:24 22.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

JJ Beba
Ostavi Đinđića.
Dobro. Ajd' ovako: Koštunica i ja smo bili saborci petog oktobra, i veruj mi, to je njemu mnogo teže palo nego meni.
AlexDunja AlexDunja 23:30 22.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

totalno amaterska procena, odmah da se ogradim

nema potrebe da se ogradjujes:))
amaterski te i pitam:)
samo meni izgleda da ce oni nastaviti da zasluzuju spomenike
pred magistratom, i da ce sansi za to da bt "popije po pevalici"
biti sve manje.(total,amaterski,ofkors)
nikson nikson 23:47 22.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

sve ove mogu da doživim kao svoje saborce, onda kada smo gutali onaj suzavac u Pionirkom parku.
Sve, al Koštunincu nikako. 'Oću ruku do lakta da si odsečem što sam onomad glasala za njega.
neću više taj osećaj


slazem se sa tobom
Lighthouse Lighthouse 00:41 23.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

Nema. Mislio sam ja i tome. Kao, hajde da svoje kažem ne sad nego na izboru za gradonačelnika Beograda, da ne podržim Radu Hrustu pa neka pobedi i Vučić ako mora. Ali, sprečio me, njegov ministar ukinuo direktan izbor gradonačelnika, valjda baš zbog ovakvih kao što sam ja. Imaš neku bolju ideju? Neki drugi direktni izbori, s drugim krugom?
Bilo nekad Bilo nekad 08:52 23.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

Unfuckable
pazi, meni zvuči logično : Tadić može da popije "kaznu", ako bude trebalo, koja će više boleti - parlamentarni izbori, a pre toga i lokalni.Sa druge strane - srs raste i mora se zaustaviti. Zašto raste, čija je to tekovina - jasno je : kohabitatori bi trebalo da dobiju spomenik ko Boro & Ramiz ispred zemunskog Magistrata....ili bar Nobela za "dizanje iz mrtvih" jednog skoro dotučenog kiklopa.Dakle - ako se Tadić "ne opameti" posle ovoga, ima vremena da "popije po pevalici."..i ima od koga. Nisam siguran koliko je to Njemu jasno, ali meni jestep.s. : patetično ili ne - to je naša realnost, pokušajmo da izvučemo najbolje iz toga što je pred nama


Taj spomenik ispred Magostrata bi trebalo da dobiju, Ceda, Kolesar, Janjusevic...
Zaboravljate vrlo lako kada i kako su se radikali vratili iz mrtvih.
Doctor Wu Doctor Wu 10:37 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

izvinjavam se, znam da je ljigiš, ali je bar otvoreno ljigiš. Ništa nisam zakukuljio.

nema šta da se izvinjavaš.
poziv bi trebalo da glasi:
ajmo, ajde, svi u napad.
pa 03. ko hoće da ide na pecanje neka ide, išlo se i bez njega.
(a do 93., Boga mi, i protiv)
jananderson jananderson 12:18 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

Ivan Marović
JJ Beba
Ostavi Đinđića.
Dobro. Ajd' ovako: Koštunica i ja smo bili saborci petog oktobra, i veruj mi, to je njemu mnogo teže palo nego meni.

Au, ja mislio da je bilo obrnuto, jer:
Đinđić i Koštunica su petog oktobra bili saborci. Šta misliš, kome se više prevrtao stomak od toga?

garantujem da se DJindjicu vise prevrtao stomak i znamo kako je bilo kasnije, znamo da vise nisu bili saborci vec protivnici. Znamo i ko je opstruirao i uz ciju pomoc rasvetljavanje politicke pozadine ubistva premijera.
Sta mislis, ko je stvarno danas na strani ideja 5. oktobra, a ko je za to da se sto pre zaborave ideje a datum upotrebi samo kad zagusti?
niki m niki m 12:39 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama



jananderson

Znamo i ko je opstruirao i uz ciju pomoc rasvetljavanje politicke pozadine ubistva premijera.
Sta mislis, ko je stvarno danas na strani ideja 5. oktobra, a ko je za to da se sto pre zaborave ideje a datum upotrebi samo kad zagusti?


Sta zapravo znaci "politicka pozadina ubistva premijera"? Ko bi to trebalo da rasvetli, a ko je to opstruirao?
Sta su "ideje 5. oktobra"?
jananderson jananderson 13:01 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

Sta zapravo znaci "politicka pozadina ubistva premijera"?

Onima koji politicku pozadinu ubistva premijera stave pod navodnike ne vredi objasnjavati.
Svaki udzbenik ce ti reci da ubistvo premijera je politicko ubistvo. Samo u ovoj zemlji neki mogu i dalje da misle da je to obracun mafijasa i pretstavljaju vecinsko politicko misljenje.
Ko bi to trebalo da rasvetli, a ko je to opstruirao?

Odgovor na oba pitanja je jedan: vlast.
Sta su "ideje 5. oktobra"?

Opet navodnici, c, c, c... tebi nema pomoci, glasaj za grobara, mozda dodjes do odgovora.
Ako glasas za snenoklu, nikad neces saznati, ali mozda uspes kao Marovic da se snadjes u Americi i pravis igrice koje donose razonodu i pare.
nikson nikson 13:53 23.01.2008

Re: Uf, da nije ovo malo

sve ove mogu da doživim kao svoje saborce, onda kada smo gutali onaj suzavac u Pionirkom parku.
Sve, al Koštunincu nikako. 'Oću ruku do lakta da si odsečem što sam onomad glasala za njega.
neću više taj osećaj


slazem se da su ovi ostali ``saborci``, ali da dodam da na primer ja nikada, ama bas nikada nisam glasao za kostunicu
niki m niki m 14:00 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

Onima koji politicku pozadinu ubistva premijera stave pod navodnike ne vredi objasnjavati.


Ne znam cemu odmah ovakav neprijatan ton. Znaci navoda se stavljaju kada se doslovno neko citira sto sam ja i uradio citirajuci vas. Znaci tu nema nikakvog potcenjivanja ili podsmevanja onome sto ste vi napisali vec najobicniji copy - paste. Zato su navodnici tu.
jananderson jananderson 14:49 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

niki m
Onima koji politicku pozadinu ubistva premijera stave pod navodnike ne vredi objasnjavati.


Ne znam cemu odmah ovakav neprijatan ton. Znaci navoda se stavljaju kada se doslovno neko citira sto sam ja i uradio citirajuci vas. Znaci tu nema nikakvog potcenjivanja ili podsmevanja onome sto ste vi napisali vec najobicniji copy - paste. Zato su navodnici tu.

Vrlo zanimljivo! Kako si, prdon, kako ste uspeli da u ovom komentaru moje reci stavite u quote, a u prethodnom pod znake navoda?
Nadam se da ovo nije provokacija i da niste funkcionalno nepismeni, kao i da vam je sada jasan moj "neprijatan ton".
niki m niki m 15:04 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

Nadam se da ovo nije provokacija i da niste funkcionalno nepismeni, kao i da vam je sada jasan moj "neprijatan ton".


Ne, nije mi jasan vas neprijatan ton ali vise nije ni bitno. Zaboravite i uzivajte.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:08 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

Ivan Marović
JJ Beba
Ostavi Đinđića.
Dobro. Ajd' ovako: Koštunica i ja smo bili saborci petog oktobra, i veruj mi, to je njemu mnogo teže palo nego meni.

zar ti nisi bio u vojsi tada?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:18 23.01.2008

Re: Patetika ide s godinama

evo, ne vara me sećanje:

Ivan Marović, učesnik u studentskim demonstracijama ‘96, a potom jedan od vođa pokreta „Otpora“.
Otišao je u vojsku u septembru 2000. Nije bio u Beogradu 5. oktobra i ne prihvata nikakvu odgovornost što nije bilo „6. oktobra“. Kad je „Otpor“ kao politička stranka izgubio na izborima krajem 2003. godine, otišao je u Ameriku gde je napravio jednu od najpoznatijih strateških video-igara „A Force More Powerful“ (Kako srušiti diktatore nenasilnim metodama). Jedan je od retkih koji je uspeo da od iskustva i znanja iz revolucije stvori karijeru.


gde su danas zvezde revolucije?
Ksantipa Ksantipa 23:00 22.01.2008

Jednostavan izbor

Slazem se, samo da dodam: "We created a Monster!"
man ray loves me man ray loves me 23:20 22.01.2008

Re: Jednostavan izbor

Nenad M. Nenad M. 23:09 22.01.2008

....

Mi smo napravili peti oktobar, mi smo stvorili Koštunicu, Čedu, Velju, Tadića, Dinkića...


sta je starije, kokoska ili jaje?

Ivan, daleko je peti oktobar, naseo si na Tadcevu pricu o zastava. Nego sta ce biti ako ga podrzi Mrkonjic za kojeg je Milosevic gromada? Nije ovo 5 oktobar koji se ispostavio kao nedosanjani san.
Unfuckable Unfuckable 23:10 22.01.2008

Re: ....

Nego sta ce biti ako ga podrzi Mrkonjic


pa i Premijer je jedno vreme obezbeđivao većinu pomoću Baneta Ivkovića, ako se ne varam....so ?
Nenad M. Nenad M. 23:24 22.01.2008

Re: ....

pa i Premijer je jedno vreme obezbeđivao većinu pomoću Baneta Ivkovića, ako se ne varam....so?


citiraj do kraja gde lezi moja poenta

Nije ovo 5 oktobar koji se ispostavio kao nedosanjani san.


Ivan pise o 5 oktobru, ja o podeli koja nikada nije napravljena i zbog toga se dogodio Ivkovic, Kostunica kod Milosevica, Mrkonjic kao potencijalna podrska.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:11 22.01.2008

tadic

podrzavam tvoj topik, ivane i kapiram, skroz. ni u ovakvoj srbiji mi ne cvetaju ruze, al od radikalske vlasti se smrzavam totalno. to sto su se umili za provodadziluk izborni ne znaci mi nista, ja ih se, prosto, bojim, jer ne mogu i necu da zaboravim kakvi su bili kad su imali vlast. uzas uzas uzas
Yngwie Yngwie 23:21 22.01.2008

hm

ovaj Nikolic je pobijedio, e sad uz neke sarade kompromisa treba da pobijedi Tadic i naravno zivot se u tim muljevima nastavlja. Nisam Ldp, ali 5,6% je fina strana Srbije. Nikolic kao i Hajder ce morat da se povuce a tako i mracna strana Srbije a sa njom nadam se i svi truli kompromisi. Mislim da je panika bezpotrebna. Dno je uvijek dno a Srbija jeste na dnu.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:33 22.01.2008

Re: hm

dragi Yngwie, pored obicnog dna, postoji i duplo dno, rupa bez dna i da ga ne tupim.

mala digresija: devedeset i neke dodje meni dobar drug iz san franciska, vrlo uspesan i nemilosrdan tip, tehnicki direktor multinacionalke, trece u bransi.

pita kako je, ja kazem, dno covece, uzas bla bla bla

on me gleda i kaze: - jel imas struju, povremno bar? jer ti radi fax? jel ides taksijem? e, draga moja, kada budes stajala u redu sa cancetom u ruci, to je dno.

mislim, utesio me bas, do moga, mracnim slikama iz azije koje je video.

ja bih tako volela bar malo normalnosti, ovo ubija.

Yngwie Yngwie 23:38 22.01.2008

Re: hm

pa mi uvijek tako zivimo, navikli da trpimo. Postoji li nacin da se to promijeni. Sta se mijenja ako Tadic ostane ?! Ja uporno trazim odgovor u glavi, na ulici, medju ljudima, sta se mijenja ako Tadic ostane ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:46 22.01.2008

Re: hm

Yngwie
pa mi uvijek tako zivimo, navikli da trpimo. Postoji li nacin da se to promijeni. Sta se mijenja ako Tadic ostane ?! Ja uporno trazim odgovor u glavi, na ulici, medju ljudima, sta se mijenja ako Tadic ostane ?

Ništa. Produžava se agonije i vreme patnje...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:46 22.01.2008

Re: hm

Yngwie
Dno je uvijek dno a Srbija jeste na dnu.

Srbija nije na dnu - ali je blizu dna. Bice na dnu ako pobedi Nikolic, bice na dnu ako SRS formira Vladu na sledecim parlamentarnim izborima. Zato, jedini je izlaz - da Tadic pobedi 3. Februara ( a siguran sam da ce pobediti ), a potom da se odmah pocne borba za preuzimanje glasackog tela od Radikalne Stranke. Ako se to ne uradi, imacemo vrlo brzo radikalsku Vladu u Srbiji ( i u to sam ubedjen ) - zar to nije ocigledno?

Ponavljam po hiljaditi put, velika vecina ljudi ne glasa SRS zato sto su ultra-nacionalisti, vec zato sto su postali socijalni slucajevi u procesu privatizacije, i nece da glasaju za one koji su bili na vlasti od 2000. i koji su sproveli ovu pogresnu privatizaciju.
Yngwie Yngwie 23:52 22.01.2008

Re: hm

auf Bojane, sad treba to pa to pa to i sve se svodi na "potom", pa nije Tadic novo lice na politickoj sceni Srbije, znamo ga
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:54 22.01.2008

Re: hm: Ako ode Boris, a dođe Nikolić..?!

Ja uporno trazim odgovor u glavi, na ulici, medju ljudima, sta se mijenja ako Tadic ostane ?

Ja uporno pordim dva pitanja:
1) Šta se menja ako Tadic ostane ?
2) Šta se menja ako Nikolic dodje ?

Koja varijanta je bolja, ili, ako neko voli, koja varijanta je lošija?

Baš me zanima, ali sa konkretnom projekcijom dešavanja.
Spiridon Spiridon 23:57 22.01.2008

Re: hm

Bojan Zdravic
Yngwie
Dno je uvijek dno a Srbija jeste na dnu.

Srbija nije na dnu - ali je blizu dna. Bice na dnu ako pobedi Nikolic, bice na dnu ako SRS formira Vladu na sledecim parlamentarnim izborima. Zato, jedini je izlaz - da Tadic pobedi 3. Februara ( a siguran sam da ce pobediti ), a potom da se odmah pocne borba za preuzimanje glasackog tela od Radikalne Stranke. Ako se to ne uradi, imacemo vrlo brzo radikalsku Vladu u Srbiji ( i u to sam ubedjen ) - zar to nije ocigledno?

Ponavljam po hiljaditi put, velika vecina ljudi ne glasa SRS zato sto su ultra-nacionalisti, vec zato sto su postali socijalni slucajevi u procesu privatizacije, i nece da glasaju za one koji su bili na vlasti od 2000. i koji su sproveli ovu pogresnu privatizaciju.


ja zaista nisam siguran da li smo na dnu ili blizu ali sam siguran da nije slucajnost da je Zdravic uvek ispod Draga (po redosledu komentara) i po pravilu kontrira.

mislim da to nije politicki korektno
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:59 22.01.2008

Re: hm: Ako ode Boris, a dođe Nikolić..?!

Ja uporno trazim odgovor u glavi, na ulici, medju ljudima, sta se mijenja ako Tadic ostane ?

Ja uporno poredim dva pitanja:
1) Šta se menja ako Tadic ostane ?
2) Šta se menja ako Nikolic dodje ?

Koja varijanta je bolja, ili, ako neko voli, koja varijanta je lošija?

Baš me zanima, ali sa konkretnom projekcijom dešavanja.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:01 23.01.2008

Re: hm

ne znam, majke mi. al bar postoji nada o evropeizaciji srbije, da se vise integrisemo u eu, sto dozivljavam kao otvaranje prozora i vrata i ulazak vazduha, da mine ova zagusljivost i korozija svega.

citala sam danas cerkin rad za faks, pa me vratila u fazon sa nekim delom koji govori o tome zasto dobri ljudi cine zla dela, da citiram:

Philip Zimbardo:- Mi pripisujemo dobrotu i zlo ljudima. To je toliko usađeno u naš način razmišljanja, ali situacionistička perspektiva govori da trebamo priznati kako u datom okruženju mogu postojati moćne, ali suptilne socijalne sile koje imaju potencijalno transformirajuću moć nad nama.
-Počeo sam istraživati koje specifične vrste situacijskih varijabli i procesa mogu nekoga naterati da pređe granicu dobra i zla. Svi mi želimo misliti da je ta granica neprobojna, da su ljudi koji čine užasne stvari, poput ubistva, izdaje ili otmice jednostavno s druge strane granice, te da mi nikada ne bismo mogli tamo dospeti. Želimo verovati da mi pripadamo dobrim ljudima. Svoj sam rad počeo tako što sam rekao: ne, tu je granicu moguće probiti. Razlog zašto su neki ljudi s dobre strane granice jeste u tome što zapravo nikad nisu stavljeni na probu. Oni nikada nisu bili stavljeni u neobičnu situaciju u kojoj bi bili namamljeni ili zavedeni da pređu tu granicu. U sklopu moga istraživanja tokom poslednjih trideset godina stvarali smo situacije u laboratorijskom ili terenskom okruženju u kojima smo uzimali dobre, normalne, prosečne, zdrave ljude – vrlo često zdrave studente – i izlagali ih tim neobičnim uslovima.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:01 23.01.2008

Re: hm

ja zaista nisam siguran da li smo na dnu ili blizu ali sam siguran da nije slucajnost da je Zdravic uvek ispod Draga (po redosledu komentara) i po pravilu kontrira.

mislim da to nije politicki korektno


Dao sam komentar na post komentatora Yngwie, Draga nisam ni primetio, kunem ti se:)))
Spiridon Spiridon 00:09 23.01.2008

Re: hm

Bojan Zdravic
ja zaista nisam siguran da li smo na dnu ili blizu ali sam siguran da nije slucajnost da je Zdravic uvek ispod Draga (po redosledu komentara) i po pravilu kontrira.

mislim da to nije politicki korektno


Dao sam komentar na post komentatora Yngwie, Draga nisam ni primetio, kunem ti se:)))


lazes, zakuni se u svoj vokalno-instrumentalni sastav tamburica sa floyd rosom

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana