Budućnost| Planeta

KONI 2012

margos RSS / 07.03.2012. u 22:54

Priznajem, pre pola sata sam po prvi put čula za Konija i čitavu akciju koja je počela pre desetak godina a sada doživljava svoj vrhunac, i verujem, uspešan završetak.

Ne poznajem Afriku, Ugandu još manje... O tipovanim i napravljenim zločincima, da bi se sprovela politika neke jake sile - mislim sve najgore. Ali o stvarnim zločincima koji ne prezaju da zlostavljaju, zloupotrebljavaju, sakate i ubijaju decu - moja glava ne može da pronađe reči...

Divim se čoveku koji je dao reč, a onda učinio sve da je održi. Hvala mu.

U ovom filmu - sve vam je saopšteno.


 

 

 



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 22:56 07.03.2012

...

mariopan mariopan 22:58 07.03.2012

Re: ...

reanimator

Ja *
Kad pre?
Re?



Margos, to je naziv filma?
Gde moze da se vidi?
reanimator reanimator 22:59 07.03.2012

Re: ...

reanimator

Care!

Nego..koj film? .)
reanimator reanimator 23:00 07.03.2012

Re: ...

Kad pre?
Re?

Kad se zezamo, zezamo se. Kad radim, radim
niccolo niccolo 23:00 07.03.2012

Re: ...

koj film?

Stvarno, koji film? Jel ima neki jutub, ja ne vidim ništa?
margos margos 23:01 07.03.2012

EVO FILMA !

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y4MnpzG5Sqc#![/youtube]

Ljudi, zeza me brauzer, pokušaču iz drugog da postavim film.
gordanac gordanac 23:03 07.03.2012

mislim ovaj film:.

margos margos 23:05 07.03.2012

Re: mislim ovaj film:.

Taj! Hvala GordanaC!
gordanac gordanac 23:09 07.03.2012

pomoć prijatelja :)

margos
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y4MnpzG5Sqc#![/youtube]

Ljudi, zeza me brauzer, pokušaču iz drugog da postavim film.

Moraš "obrisati" embedded iz YT adrese da bi uspela da postaviš klip, ovako:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y4MnpzG5Sqc#!
kad skloniš taj "bold" deo dobiješ:

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

a to onda postaviš
margos margos 23:13 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

Hvala ti još jednom, zapamtiću za ubuduće.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:14 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

joj, Margita, preseči iznad tubeta, zapušio se blog
niccolo niccolo 23:14 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

Sad si blokirala blog tim tubom
gordanac gordanac 23:17 07.03.2012

pomoć prijatelja :)

margos
Hvala ti još jednom, zapamtiću za ubuduće.


:))
e, sad klip "zaustavlja" stranicu (bar meni), stavi "brake peage" pre klipa (ona bela ikonica u editoru sastavljena od dva parvougaonika različitih dimenzija, veći iznad, manji ispod njega, samo namestiš kursor iza poslednje linije teksta i "click!" na tu ikonicu)
margos margos 23:17 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

A bre, nikad zadovoljni.... Zbog presecanja sam i imala prvi, pa ondaK i drugi problem.
Čekajte - do ponoći ću da sredim sve, a onda nemojte da gledate film, jer nije za pred spavanje. I tako... družimo se...
kaolavanda kaolavanda 23:31 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

Čekajte
a onda nemojte da gledate film
I tako...družimo se...


Margos, ja ću ipak da gledam, pa nek' ide život!


u potpisu
nindžakaolavanda
reanimator reanimator 23:32 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

margos
A bre, nikad zadovoljni.... Zbog presecanja sam i imala prvi, pa ondaK i drugi problem.
Čekajte - do ponoći ću da sredim sve, a onda nemojte da gledate film, jer nije za pred spavanje. I tako... družimo se...

Gotovo Margita, ja već odgledao :)
ako neko nema vremena da gleda, prepričavam za 100 din
mirelarado mirelarado 23:33 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

Čekajte - do ponoći ću da sredim sve


Да уђе у записник да си све средила пре поноћи. Надам се и да ће Кони бити ухваћен пре краја ове године.
niccolo niccolo 23:37 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

prepričavam za 100 din

Prodato
reanimator reanimator 23:39 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

Prodato

Odmah da ti kažem, autor filma ima podršku Andjeline Džoli! Znači, mi smo protiv :)
niccolo niccolo 23:41 07.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

Znači, mi smo protiv :)

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 00:10 08.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

nemojte da gledate film, jer nije za pred spavanje.

Edit:
izgleda da je mnogo strašno
ja ne smem sad, odvažiću se po dnevnom svetlu.
Hansel Hansel 20:15 09.03.2012

Re: pomoć prijatelja :)

---
margos margos 23:57 07.03.2012

KONI 2012

mariopan mariopan 00:13 08.03.2012

Re: KONI 2012

Odgledala, strasno, nemam reci.
kaolavanda kaolavanda 00:26 08.03.2012

Nemaš ništa

protiv da zalepim jedan plakat ovde?



Margos,
margos margos 01:00 08.03.2012

Re: Nemaš ništa

Naprotiv. Hvala! :)
ivana23 ivana23 01:20 08.03.2012

Re: Nemaš ništa

Juce sam ga delila na G+, dobila od Anonymousa.

Zaista... nemam reci.

Postavljen je na YT - Mar 5, 2012, a pogledalo ga je do sada 9,925,483 osoba, 671,456 likes
margos margos 01:30 08.03.2012

Re: Nemaš ništa

Nisam videla kod tebe na strimu... ali taj podatak o gledanosti je i mene zapanjio (i obradovao).

Ipak je to četvrt veka iživljavanja... za ne verovati. :(((
gordanac gordanac 01:36 08.03.2012

---

margos
Nisam videla kod tebe na strimu... ali taj podatak o gledanosti je i mene zapanjio (i obradovao).

Ipak je to četvrt veka iživljavanja... za ne verovati. :(((

Meni je nejasan ovaj podatak za "like" (671 456 "likes"?! nisam ni gledala da takvo šta ima na YT), mislim - ŠTA im se "sviđa" na tom filmu? Ne kapiram, da li je to sa neke druge mreže, upućeno samo autoru filma, ili - ne?
myredneckself myredneckself 01:40 08.03.2012

Re: Nemaš ništa

Ali o stvarnim zločincima koji ne prezaju da zlostavljaju, zloupotrebljavaju, sakate i ubijaju decu - moja glava ne može da pronađe reči...

Divim se čoveku koji je dao reč, a onda učinio sve da je održi. Hvala mu.

Approximately 99% of the world do not know who Joseph Kony is.

Margos, do sada nisam znala ništa o J.Koniju.
Nisam te poslušala, i odgledala sam. Film je baš potresan.

A ovaj momak baš ima srce da sprovede ono što je obećao.
margos margos 02:09 08.03.2012

Re: ---

GordanaC
ŠTA im se "sviđa" na tom filmu

'Lajkovi' nisu samo 'sviđanje, već i odobravanje, učestvovanje, šerovanje... Trag da te je dojmilo, a nemaš šta da kažeš. Tako ja to vidim.
mnrs
Nisam te poslušala, i odgledala sam. Film je baš potresan.

A ovaj momak baš ima srce da sprovede ono što je obećao.

Ma naravno da nisi poslušala - ne bih ni ja. I baš kao što kažeš, momak (i mališa, ali i Džejkob) na kraju ostave osmeh i nadu.


Za NS dame &
lakipingvin lakipingvin 15:15 08.03.2012

Re: Nemaš ništa

Approximately 99% of the world do not know who Joseph Kony is.


A new requirement before sharing the Kony video.

http://9gag.com/gag/3212157
kick68 kick68 04:07 08.03.2012

Au!

Odlicno osmisljeno! Odlucila sam se za Offline Donations opciju.
Saljem cek first thing in the morning.
Potresan, spot koji motivise i posle koga covek oseti potrebu da se pokrene i uradi nesto. Delicu, nego sta cu!
lakipingvin lakipingvin 16:32 08.03.2012

Re: Au!

Odlucila sam se za Offline Donations opciju.
Saljem cek first thing in the morning.

32% tvoje donacije odlazi za Ugandu ostatak ide na produkciju,lepa kola,plate i njihov super shiny headquarters...
margos margos 18:54 08.03.2012

Re: Au!

Jes', a dok su turali svoje stražnjice na vatru o svom trošku, nisu nas zvali, pokvarenjaci...
lakipingvin lakipingvin 19:01 08.03.2012

Re: Au!

Jes', a dok su turali svoje stražnjice na vatru o svom trošku, nisu nas zvali, pokvarenjaci...


vole oni da stavljaju straznjice na vatru samo tudje,ne svoje, evo ih dok spremaju vatru




edit:
o svom trošku


da to posebno

izvini margos ali ovo je bilo jace od mene...
margos margos 19:51 08.03.2012

Re: Au!

Ma ok je.
Ja rekoh da ne znam - a i ne moram (sve) da znam.
Makar na ovoj slici nema ni jednog deteta.
lakipingvin lakipingvin 21:37 08.03.2012

Re: Au!

margos
Ma ok je.
Ja rekoh da ne znam - a i ne moram (sve) da znam.
Makar na ovoj slici nema ni jednog deteta.

ma zato i volim da citam tvoje postove ceo ovaj video je veoma misleading, LRA je veoma komplexan problem i ovolikim pojednostavljivanjem svega sto se dogodilo i predstavljati ga kao nekakvu borbu dobrih protiv zlih zaista je misleading u najmanju ruku.Ovakvim predstavljanjem moze cak da unisti ceo napredak koji je dosad napravljen protiv LRA.U jednom delu bezobrazluk "spasioca"Ugandske dece ide dotle da kazu
if a Ugandan child dies, and Americans don’t know about it, does that make that child invisible?
Naravno da NE!!!
Verovala ti meni ili ne margos ali u Kongu,Ugandi,Centralno Africkoj Republici,Sudanu ljudi vrlo dobro znaju ko je Koni i sta on radi njihovoj deci i u ugrozenim erijama cine sve da ga zaustave.
U videu se pojavljuju dva Ugandanska politicara Norbert Mao i Santo Lapolo prvi je direktno odgovoran za amnestiju kojom je mnogim bivsim LRA ratnicima sve oprosteno i koji sada vec zive normalan zivot bez ikakve odgovornosti prema ikome, sve to naravno nije ubaceno u filmu da ne bi izazvalo pretpostavljam konfuziju o cemu ovaj lik prica a ovaj drugi je od izbeglica koji su pobegli bas od LRA ukrao neke metalne ploce koje su bile namenjene za izgradnju njihovih kuca.Na videu taj lik naravno hoce samo jedno "rescue our children" mislim alooo...izvini za malo duzi post ali bas se nakupilo ovih dana s ovom pricom...pozz
margos margos 22:28 08.03.2012

Re: Au!

E pa baš ti hvala za duži post. :)
To mi i treba da (donekle) skapiram o čemu se radi.
Hvala!


Naravno, znam narodnu da ni đavo nije crn k'o što se priča, ali me unakažena lica dece izmestila skroz... Isto tako, nema ni anđela. Na kraju, svako je za sebe odgovoran.
lakipingvin lakipingvin 22:55 08.03.2012

Re: Au!

Naravno, znam narodnu da ni đavo nije crn k'o što se priča,

Ma Koni je crnji i od djavola to nikome ni ne pada na pamet da nipodastava
za njega ne postoji naredjenje uhapsiti ga vec ubiti ne bez razloga(pre neku nedelju prijatelj prijatelja kaze zamalo je pobegao sa tusiranja i to ne u Ugandi) ali bilo je dosta istih gluposti i od strane zvanicne Ugandske vojske tako da neke pravde kako je ljudi na zapadu vide nece biti ovde.Vise ce biti kao i u Ruandi neki vid africke pravde...Bolan ali ipak mir..

edit: ako imas vremena da procitas nesto vise o konfliktu na brzinu mislim da je Markov blog dosta informativan a imas i u komentarima dosta dobre argumentacije pro i kontra http://justiceinconflict.org/2012/03/07/taking-kony-2012-down-a-notch/
margos margos 23:24 08.03.2012

Re: Au!

Sve bih nešto ukratko, pa ostanem nedorečena... Naravno da je ovaj skot crn, i kako kažeš 'crnji od đavola' - no 26 godina neometanog terora je mogao da vrši samo uz aminovanje nekih drugih crnjih od đavola. To sam mislila - ima tu još crnih.


edit: Pročitala, koliko sam mogla. Znam više, a opet imam osećaj kao da tek sad ne znam ništa. :(
U svakom slučaju, hvala ti na linku.
kick68 kick68 02:10 09.03.2012

Re: Au!

32% tvoje donacije odlazi za Ugandu ostatak ide na produkciju,lepa kola,plate i njihov super shiny headquarters...

To je informacija koju su oni objavili, a ne nesto sto su novinari iskopali:). Nije tajna da je to problem svih humanitarnih organizacija. Naime, vise od polovine doniranog novca odlazi na plate zaposlenih, propagandu, stampanje materijala (ne odobravam, samo primecujem), pa one i dalje postoje, niko nema nameru da ih zatvara, a ljudi i dalje daju uprkos svemu. Naravno, donirani novac se ne trosi na mindjuse za televiziske nastupe i slicne ludosti.
Ma i ja sam okoreli cinik:) ali ne brine me nikad to sto novac (a i nije neka suma, vise simbolicna podrska) moze biti procerdan, vec sto moze da ode u pogresne ruke i da se njime finansira nesto sto u zivotu ne bih podrzala.
Tacno je da je kampanja povrsna i da nisu ni dotakli mnoga vazna pitanja. A i ne svidja mi se kad se neko (narocto Amerikanci:)) mesa u tudja posla (The Last King of Scotland).
Ali ja sam prvi put cula za zlotvora juce, a on hara 25 godina. Mislim da je najvaznije da se on uhvati i da mu se onemoguci dalje delovanje. Izgleda mi da je to relativno lako ostvarljivo i da ne mora da se finansira citava ozloglasena armija (a ne verujem ni da se ona finansira), da bi se izvela jedna prilicno jednostavna akcija (mada priznajem, u ratovanje se razumem ko Marica u...)
Verujem da je vladi Ugande jedno vreme taj haos odgovarao i da je zato Koni toliko dugo opstao. To je meni manje vazno. Mislim da je vazno da se zastite civili i zaustavi delovanje tog monstruma.
margos margos 02:16 09.03.2012

Re: Au!

lakipingvin lakipingvin 08:55 09.03.2012

Re: Au!

Ma i ja sam okoreli cinik:) ali ne brine me nikad to sto novac (a i nije neka suma, vise simbolicna podrska) moze biti procerdan, vec sto moze da ode u pogresne ruke i da se njime finansira nesto sto u zivotu ne bih podrzala.

Ma kakav cinicizm mora da sam se izrazio pogresno,izvinite.Meni je jednostavno tesko da verujem nekom ko u imenu kaze da je firma a registrovan je kao NGO, uporno odbija da otkrije svoje izvore finansiranja,ko nikad nije imao external auditing i ko se razbacuje novcem ovako http://visiblechildren.tumblr.com/
Inace da nije bilo saradnje NGO-a i vojnih savetnika sa lokalnim zajednicama jasno je da Koni nikada ne bi bio u situaciji u kojoj je sada.
Hvala za komentar i izvinite za ne nalazenje pravih reci na srpskom.
margos margos 10:39 09.03.2012

Re: Au!

Hvala tebi na ovim kritičkim pogledima... juče sam pročitala i odslušala mnoga autentična, kritička gledišta mladih ljudi iz Ugande. Zahvaljujući tebi, malo sam zagrebala iza scene.
I dalje, gotovo da ništa ne znam; previše me podseća na dešavanja u svetu i kod nas kada su medijski stvarani monstrumi od dojučerašnjih saigrača. Prljavi interesi u kojima do juče možeš da radiš nešto, e, al danas ne možeš.

:(
sokodbuba sokodbuba 12:12 09.03.2012

Re: Au!


Ovo su tvitovale Rijana, Opra Vinfri, Pi Dedi i slični, pa je dostiglo ovakve razmere, i nažalost pokazalo koliko je površnošću lako manipulisati, pa i dobronamernošću. Dobra je strana što su opisana stradanja dece i ljudi u Africi. Evo kako je jedan novinar iz Ugande doživeo ovaj video:

To call the campaign a misrepresentation is an understatement. While it draws attention to the fact that Kony, indicted for war crimes by the International Criminal Court in 2005, is still on the loose, it’s portrayal of his alleged crimes in Northern Uganda are from a bygone era. At the height of the war between especially 1999 and 2004, large hordes of children took refuge on the streets of Gulu town to escape the horrors of abduction and brutal conscription to the ranks of the LRA. Today most of these children are semi-adults. Many are still on the streets unemployed. Gulu has the highest numbers of child prostitutes in Uganda. It also has one of the highest rates of HIV/AIDS and Hepatitis.

If six years ago children in Uganda would have feared the hell of being part of the LRA, a well documented reality already, today the real invisible children are those suffering from “Nodding Disease”. Over 4000 children are victims of this incurable debilitating condition. It’s a neurological disease that has baffled world scientists and attacks mainly children from the most war affected districts of Kitgum, Pader and Gulu.

....

So why the misleading campaign? Why now? What does it profit to market the infamy of a man already famous for his crimes and whose capture is already on the agenda? Critics of Invisible Children are also likely to be critics of foreign aid and by extension the place of Western charities in the mis-education of western publics about the realities of Africa. The real danger of the game-show type “pornography of violence” that Invisible Children as made so appealing also has a dangerous hold on policy types in Washington DC whose access to information and profiles of issues is as limited.

Recent examples of the impact of evangelizing NGO’s can be seen from the distortions of the Save Darfur Coalition to a recent mining ban in the DRC under the guise of saving hapless Africans. The simplicity of the “good versus evil”, where good is inevitably white/western and bad is black or African, is also reminiscent of some of the worst excesses of the colonial era interventions. These campaigns don’t just lack scholarship or nuance. They are not bothered to seek it.

...
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:25 10.03.2012

Re: Au!

margos
Hvala tebi na ovim kritičkim pogledima... juče sam pročitala i odslušala mnoga autentična, kritička gledišta mladih ljudi iz Ugande. Zahvaljujući tebi, malo sam zagrebala iza scene.
I dalje, gotovo da ništa ne znam; previše me podseća na dešavanja u svetu i kod nas kada su medijski stvarani monstrumi od dojučerašnjih saigrača. Prljavi interesi u kojima do juče možeš da radiš nešto, e, al danas ne možeš.

:(


Gledam juce neku emisiju na tv i pita autor emisije novinarku (holandsku) koja zivi i radi u Ruandi, ali vrlo cesto putuje u Kongo i Ugandu, zasto i kako to da se nije ranije znalo tj. kao sto se ovim filmom sada saznalo, o tom liku a njen odgovor je - da se u velikoj meri nije svojim interesima sudarao sa zapadnim interesima pa niko nije davao publicitet pricama i ev. dokumentarcima ili svedocenjima o deci koja su kidnapovana i obucavana za vojnike.

Ja sam sporadicno slusala razne emisije o ovoj tematici ali nigde nije ovaj lik Koni eksplicitno izlozen (eksponiran) siroj javnosti.

Dalje pominje se u emisiji osnovno nerazumevanje domace (Uganda) kritike mesanja Zapada u problematiku..(zapadno nerazumevanje sistema - mi hocemo da vam pomognemo a vi, kojima pomoc nudimo u vidu sudjenje na medjunarodnom sudu pravde, nas kritikujete i slicno)

Trece pitanje iz studija, kako to da ga niko do sada od ostecenih nije pokusao da nadje i ubije, odgovor, nije bas lako pronaci ga i likvidirati jer je okruzen svojom vojskom, menja lokacije, ne stupa u kontakt tj. samo one vrste koja ga ne moze lako locirati gde se nalazi itd.

Mislim da je oko 75 mil. ljudi do sada videlo ovaj film.

PS. Dakle, zasto sada ovolika potreba da se javnost obavesti o Koniju, bice da nekome trenutno odgovara da se ovaj lik privede pravdi uz veliku pompu i galamu, sta li?



milisav68 milisav68 13:20 10.03.2012

Re: Au!

apacherosepeacock

PS. Dakle, zasto sada ovolika potreba da se javnost obavesti o Koniju, bice da nekome trenutno odgovara da se ovaj lik privede pravdi uz veliku pompu i galamu, sta li?

Ne, nego da se vojno interveniše.
lakipingvin lakipingvin 14:40 10.03.2012

Re: Au!

Ne, nego da se vojno interveniše

Bas tako Milisave sve je pocelo pre nekoliko godina, kada su Kinezi na mishice izgurali amere iz Konga a nedugo zatim se i njihovi specijalci pojavili ni od kuda u Sudanu i oslobodili kidnapovane naftase...to je valjda bila ona kap koja se prelila u casi vode,neko je onda rekao, tamo vise nema shale i ovo sad je samo nastavak price sa poznatim podizvodjacima radova...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:32 10.03.2012

Re: Au!

milisav68
apacherosepeacock

PS. Dakle, zasto sada ovolika potreba da se javnost obavesti o Koniju, bice da nekome trenutno odgovara da se ovaj lik privede pravdi uz veliku pompu i galamu, sta li?

Ne, nego da se vojno interveniše.


Pa slutim nesto u tom pravcu kod ovolikog publiciteta, pa sam zato -neko- stavila u italic a -privodjenjem pravdi- aludiram na privedene ala Sadam, Gadafi (mislim, jesu oni zlotvori ali su motivi bili drugi) i takoto (pompa i galama = prstanje odozgo u prevodu...)

Ocu da kazem u 3 reci, ironicna sam bila (zavio mrmot)
fantomatsicna fantomatsicna 08:07 08.03.2012

Nisam znala

Eto Internet ima i svoje dobre strane...da se ovakvi monstrumi ne mogu sakriti...
grmfrm grmfrm 08:37 08.03.2012

Oduvek je bilo...

... dok ne skrenes ljudima masovnije paznju na problem niko ga resiti nece.

Koni nije ni prvi ni poslednji "covek" u istoriji ljudi koji sa takvom hladnokrvnoscu to radi.

Molim vas pa nasoj Srpskoj deci su se desavale iste stvari za vreme NDH-a. Ako zelimo da zalimo i osudimo tudje moramo prvo svoje spoznati.

Dovoljno ce biti da, tesko mi i da otkucam,
istrazite malo o Tomislav Filipovic Majstorovic jedan od najvecih sadista koji su
hodali zemljom ima preko 88.000 dusa na svom teretu. Najvise je voleo decu da ubija.

Nemojte se vezati ovde za ideologiju moja namera je da se vise sazna o ovakvim monstrumima kojih ima sirom sveta.

Najgore je kada je njemu bilo sudjenje ni trunke nenormalnosti psiholozi nisu mogli da nadju u njemu.

Zastrasujuce i opet zasrasujuce.

Kako, zasto i zbog cega?
margos margos 13:02 08.03.2012

Re: Oduvek je bilo...

Zastrasujuce

.

Jedina je razlika što je Koni naš savremenik i verujemo da nešto sada možemo da učinimo.
grmfrm grmfrm 13:56 08.03.2012

Re: Oduvek je bilo...

margos
Zastrasujuce

.

Jedina je razlika što je Koni naš savremenik i verujemo da nešto sada možemo da učinimo.


Da ali samo sta?
Da odes licno tamo pa samo bi najebao osim ako se ne bi skupilo nekih iljadu i vise.

Tu dok neko ne uzme stvar u svoje ruke i fizicki to ne resi sve ostalo je boranija.
ivana23 ivana23 13:14 08.03.2012

***

A 28-minute long film about the plight of children in Africa has been watched more than 21m times on You Tube. But the charity behind it is facing some criticisms for their Hollywood-style campaigning on the issue. Are the criticisms fair? Polly Curtis and John Vidal, with your help, finds out. Get in touch below the line, Tweet @pollycurtis or email polly.curtis@guardian.co.uk.


Kony 2012: what's the real story?

Polly Curtis and John Vidal
guardian.co.uk, Thursday 8 March 2012 11.09 GMT
margos margos 15:05 08.03.2012

Re: ***

Hvala Ivana.

nsarski nsarski 17:32 08.03.2012

Re: ***

Pa, evo ga Mr. Koni



Poslednjih par dana je YT video pregledalo vise miliona ljudi na internetu. Vise detalja se moze naci ovde: Web Star Born: Kony Video Gets Millions of Views

ivana23 ivana23 19:42 08.03.2012

Re: ***

Stizu i dalje nove informacije...

- Kony 2012: what's the real story? - Isti link kao onaj iznad, ali se strana i dalje apdejtuje.

- Face to face with Joseph Kony's child soldiers

- Kony 2012 – review

- Joseph Kony documentary makes move from social media to mainstream TV

The film has been viewed more than 26m times since being uploaded to YouTube on Monday. It has almost 12m views on Vimeo, where it was first posted in February.

Edit: Upravo sam pogledala na YT, 37 miliona pregleda!!!
margos margos 02:47 10.03.2012

Re: ***

Ivana, hvala.

jasnaz jasnaz 17:33 08.03.2012

=









Kazezoze Kazezoze 12:32 10.03.2012

Re: =

izgleda da iza cele farse i stvaranja holivudske kompanije kony stoji naš stari poznanik george soros sa svojim interesima u pojedinim afričkim zemljama.
dobra taktika, moram priznati. uhvatio je klince sa fejsbuka na sentimentalnost kako bi pokrenuo ceo projekat.
ivana23 ivana23 01:41 11.03.2012

***

The startling global success of family films and homemade pastiches on YouTube demonstrate its global reach. Now a viral campaign against the Ugandan warlord Joseph Kony foreshadows how that power could be turned to political ends

After Kony, could a viral video change the world?
gordanac gordanac 20:19 12.03.2012

----

Video je najveći viral do sada, skoro sasvim neverovatno:

‘KONY 2012′ Tops 100 Million Views, Becomes the Most Viral Video in History [STUDY]

"With more than 100 million views in six days, Kony 2012, a 30-minute documentary about Ugandan rebel leader Joseph Kony, has become the most viral video in history, according to one researcher.

In a blog post, Visible Measures found Kony outpaced other record-setting viral videos. For instance, the video featuring Susan Boyle on Britain’s Got Talent in 2009, hit 70 million views in six days. Old Spice’s “Responses” campaign didn’t hit 70 million until five months after it launched.



(na slici je 15 klipova sa brojem dana za koje su postigli 100 miliona pregleda i KONY 2012 je ubedljivo prvi, a "viral" se upotrebljava za opis brzine kojom nešto na internetu postigne izuzetnu gledanost ili čitanost - broj pregleda)

Visible Measures got its figures by tracking not just the original Vimeo version of Kony, but also responses to the video. By March 8, three days after Kony went live, there were 200 such responses, which ran six minutes on average. The video has also netted more than 500,000 comments.

Despite the rapid rise of Kony 2012, the video has brought a shower of criticism to Invisible Children, the organization behind it. Many of the negative critiques have been targeted at Invisible Children’s practices as an organization, not whether Joseph Kony, the leader of the Lord’s Resistance Army, is a war criminal

In particular, a Tumblr blog called Visible Children, outlined how just 32% of Invisible Children’s money went to direct services, while the rest went to staff salaries and other overhead.

Invisible Children responded with a blog post outlining its expenses. The post didn’t dispute the 32% figure, but illustrated how another 26% went to “awareness programs.”
margos margos 01:08 13.03.2012

Re: ----

Čudo!
Zanimljivo vreme u kom živimo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana