Astronomija| Film| Kućni ljubimci| Religija| Sex

Pravo i Pravda: o sudbini "Srbijanskog Anonymousa"

krkar RSS / 09.03.2012. u 07:26

wired.gif 

 

Napominjem da ovo nije onaj traženi blog o pravu. To drugi put i na tenane. Iako ću se i ovde dotaći pitanja principa prava i koječega što čini suštinu tog bićenapisanog bloga.

Dakle, prvo činjenice:

Juče, manje od dva meseca pred izbore u koje ponosna vlast Svedržitelja Borisa ulazi na talasu sveopšte sreće i uspeha, od početka proizvodnje automobila na kojem se srpska pamet i kreativnost ogleda u najamnom manuelnom radu, preko sveopšte građanske imućnosti, sreće, svezaposlenosti, rečju - neviđenog procvata Srbije na svim poljima u toj meri da nas Brisel moli da uđemo koliko sutra (svi sa dokazom da su glasali za Tadića i tevabiju automatski dobijaju plavu kartu)... helem, uhapsilo GV i optužilo ga za sabotažu.

Tojest:

MUP je očigledno toliko računarski pismen da ništa još nije objavio. O kakvoj se instituciji radi govori podatak da je u 8 dana ovog meseca Ministarstvo Pevača iz Žitorađe objavilo ukupno 5 (slovima: pet) saopštenja - od kojih je jedno čestitka Putinu.

No dobro.

Uvek obaveštena Politika kaže da se GV tereti za sabotažu. Netje motji, ali o tome posle.

Uvek još bolje obavešteni Blic citira tužioca za visokotehnološki kriminal koji kaže da je u pitanju računarska sabotaža.

Dakle, ceo svet pati se sa Anonimusima a samo poznato svesna visokotehnološka Srbija kebnu jednog još prvog dana.

Samo, moraće da ga puste ako ima i malo veštog advokata.  Jer - nema krivičnog dela.

Pravni laik Krkar koji se iz sporta i zajebancije ceo život nateže sa tužilaštvima, sudovima, institucijama, nadleštvima i organizacijama državno-birokratske provenijencije i redovno im dupe pomera, ne vidi nikakav pravni osnov za osudu rečenog GV-a. (Hajde za potrebe bloga da ne ulazimo je li nešto uradio ili nije, to bi bio tek drugi korak. Naime, treba prvo utvrditi postojanje krivičnog dela pa nadležnost tužilaštva i suda da se njime bave - da bi tek u trećem koraku sud utvrđivao je li optuženi kriv za ono što ga tužilaštvo tereti).

Naravno, sve ovo uz rezervu da ga terete za ono što se može pročitati na dospupnim otvorenim izvorima, a to je "da je ostvario pristup sajtu Republičkog javnog tužioca (rjt.gov.rs) i na sajt postavio svoj tekst"

E sad tu Krkar pravni-laik-ali-ne-budala ima za pravnike sledeće primedbe i pitanja.

 

1. Može li se u Srbiji nekome suditi (ili uopšte podići optužnica protiv nekoga) ako TO što je neko (navodno) napravio nije krivično delo?

NE MOŽE. ( Čl. 1 KZ)

Dakle,mora da postoji zakonom propisano i opisano krivično delo.

A koja su zakonom opisana i propisana dela? Ima ih 8, cela jedna glava Krivičnog zakona posvećena je računarskom kriminalu:

 

Glava dvadeset sedma

KRIVIČNA DELA PROTIV BEZBEDNOSTI RAČUNARSKIH PODATAKA

 

Po rečima STRUČNOG tužioca, GV se tereti za računarsku sabotažu:

 "Reč je, na osnovu dosadašnjih podataka i saznanja, o krivičnom delu računarska sabotaža za koju je zaprećena kazna do pet godina zatvora", naveo je Stamenković.

KZ:

Računarska sabotaža

Član 299

Ko unese, uništi, izbriše, izmeni, ošteti, prikrije ili na drugi način učini neupotrebljivim računarski podatak ili program ili uništi ili ošteti računar ili drugi uređaj za elektronsku obradu i prenos podataka sa namerom da onemogući ili znatno omete postupak elektronske obrade i prenosa podataka koji su od značaja za državne organe, javne službe, ustanove, preduzeća ili druge subjekte,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

E, sad pravnilaikkojinijebudala analizira ovaj član.

Pretpostavka je da je GV ušao na sajt RJT i na njega ubacio svoju prvu stranu (homepage). Iako ne znamo tačno šta je uradio, pretpostavimo, for the argument's sake, da je izbrisao originalni homepage i postavio svoj tekst.

Po tome je zaista počinio delo iz OPISA DELA u Čl. 299 (ko unese...). Megjutoa, Čl. 299 govori I O NAMERI (što je pravno vrlo klizavo u ovom slučaju, kao što ćemo videti) i tu nameru kvalifikuje ovako:  sa namerom da onemogući ili znatno omete postupak elektronske obrade i prenosa podataka koji su od značaja za državne organe, javne službe, ustanove, preduzeća ili druge subjekte,

Rekao bih (a kao zastupnik rečenog GV-a i dokazivao) da namera GV-a uopšte ne potpada pod navedene. Čovek je jednostavno imao nekakvu poruku (koja, BTW, sama po sebi vrlo teško da može da bude kažnjiva) i NAMERA mu je bila da SAOPŠTI SVOJ STAV a ne da onemogući ili omete... To što je on svojim činjenjem možda stvarno onemogućio ili znatno omeo... nije dovoljno da bi se zadovoljio NUŽAN uslov iz Čl 299.

Dakle, pametan advokat već ovde može malu decu da im napravi.

Cela Glava 27. idiotski je napisana. Idiotizam u toj glavi mogao bi pametnom pravniku bio vrlo interesantan jer pisac KZ (kao ni njegovi donosioci, provodioci...) očigledno nisu nikad zastali i zamislili se: šta je to računarski podatak?

KZ podatak tretira kao klasičnu stvar: stvar je nešto što fizički postoji kao takvo, i ako ga uzmete i odnesete, čak i ako ga samo premestite bez ovlašćenja, vrlo je verovatno da ste počinili krivično delo krađe ili neko drugo. Megjutoa, podatak nije isto što i šporet, cigla, računar, cipela...

Pitam pravnike (one prave, ne laičke): šta je podatak?  Tačnije, šta čini podatak?

Saznanje/činjenica ili njegov zapis? Ako je zapis, kakav je status jednakih zapisa na različitim fizičkim mestima (čak i na različitim računarsko fizičkim mestim, što nije isto). Postoji li tu odnos original/kopija kao, recimo, kod umetničkog dela ili otiska na pisaćoj mašini pod indigom?

Šta zakon štiti kad štiti "računarski podatak ili program" iz Čl. 299?

Ovde se, siguran sam, najbolje vidi slabost i sistemska nedostatnost našeg pravnog sistema. Tvrdim, dobar vam stojim, da bi se teško našao tužilac i sudija koji može argumentovano da se upusti u ovu raspravu - a što je upravo sistemska slabost ovakvog preskriptivno-papagajskog pravnog sistema.

Te se nadam da će se neki dobar advokat dobro pripremiti za ovaj slučaj i dupe im pomeriti!

 

2. Jesu li srbijanska policija i srbijansko tužilaštvo uopšte nadležni za procesuiranje slučaja po mesnoj nadležnosti?

KZ kaže da je važeći na teritoriji Srbije:

Važenje krivičnog zakonodavstva na teritoriji Srbije

Član 6

(1) Krivično zakonodavstvo Republike Srbije važi za svakog ko na njenoj teritoriji učini krivično delo.

(2) Krivično zakonodavstvo Srbije važi i za svakog ko učini krivično delo na domaćem brodu, bez obzira gde se brod nalazi u vreme izvršenja dela.

(3) Krivično zakonodavstvo Srbije važi i za svakog ko učini krivično delo u domaćem civilnom vazduhoplovu dok je u letu ili u domaćem vojnom vazduhoplovu, bez obzira gde se vazduhoplov nalazio u vreme izvršenja krivičnog dela.

Nesporno je da je teritorija Srbije ono što je bar nesporni deo fizičke teritorije Srbije (da nulazimo u Kosovo, zvezdice i slično).

E, ali hakovani računar je U NEMAČKOJ!!!

 

Rjt.gov.rs Server Details IP address: 178.63.133.82
Server Location: Germany
ISP:

Hetzner Online AG

 

Dakle, Srbija nema nikakvu nadležnost nad računarom koji je hakovan!

Postoje određeni specijalni slučajevi kada se teritorijom jedne države smatra nešto što se fizički nalazi van njene teritorije: diplomatsko predstavništvo, brod, avion...

Ali ti slučajevi obuhvaćeni su određenim zakonima, domaćim i međunarodnim i u njima jasno opisani uslovi kada se oni mogu primeniti.

U slučaju diplomatskih predstavništava to je Bečka konvencija - koja računar u Nemačkoj ne tretira državnom teritorijom druge države.

Kamioni, avioni... obuhvaćeni su stavovima 2 i 3 Člana 6. (a i međunarodnim konvencijama) Računar takođe nije. Ni Čl. 6 KZ Srbije ni - koliko je meni poznato - međunarodnim konvencijama.

Dakle - nema nadležnosti!

Postoji, doduše, i Čl 7 koji kaže da je za određena dela učinjena u inostranstvu Srbija ipak nadležna:

Važenje krivičnog zakonodavstva Srbije za učinioce određenih krivičnih dela izvršenih u inostranstvu

Član 7

Krivično zakonodavstvo Srbije važi za svakog ko u inostranstvu učini krivično delo iz čl. 305. do 316. i čl. 318. do 321. ovog zakonika ili iz člana 223. ovog zakonika, ako se falsifikovanje odnosi na domaći novac.

ali ovo se očigledno ne odnosi ni na jedan na član iz Glave 27. Odnosi se na klasični terorizam, nasilno rušenje ustavnog poretka i štatigajznam.A sam tužilac kaže da je navodno počinjeno delo kvalifikovao kao Čl.299 a ne kao neki od posebno pomenutih članova.

Što će reći:

NEMA krivičnog dela

NEMA teritorijalne nadležnosti

NEMA procesa ni kazne

A sad hakerska zajednice na traženje dobrih advokata i od ovoga da napravite dobru pravnu sprdnju.

A država da se uozbilji. Sedi, jedan!

 

---------

P.S. (Krkarova verzija beleške na margini)

Izvinjavam se što postiram već treći blog u manje od 10 dana (iako jedan nije bio moj) ali jednostavno tako se situacija namestila.



Komentari (183)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 07:52 09.03.2012

Jahaćeš ti konjčeto

Kakvo vreme došlo opet ćemo mi da crtamo konjiće po zidovima kazamata
krkar krkar 07:57 09.03.2012

Re: Jahaćeš ti konjčeto

Kakvo vreme došlo opet ćemo mi da crtamo konjiće po zidovima kazamata


Ja ću da crtam Borisa, možda mi smanje kaznu
expolicajac expolicajac 08:14 09.03.2012

Re: Jahaćeš ti konjčeto

Ja ću da crtam Borisa, možda mi smanje kaznu

Ti bi da jašeš Borisa. E pravi si Mićunović
antioksidant antioksidant 09:26 09.03.2012

Re: Jahaćeš ti konjčeto

Ja ću da crtam Borisa, možda mi smanje kaznu

bolje crtaj sina marka
tsunade tsunade 08:24 09.03.2012

bravo krkisa

preporuka kao vrata



podrska hakerima, piratima, anonimusima i dzulijanu asanzu
krkar krkar 08:26 09.03.2012

Re: bravo krkisa

tsunade


podrska hakerima, piratima, anonimusima i dzulijanu asanzu


Ma možda bih ja i državu podržavao - da nije ovoliko glupa i nesposobna
tsunade tsunade 08:29 09.03.2012

Re: bravo krkisa

Ma možda bih ja i državu podržavao - da nije ovoliko glupa i nesposobna


malo razumevanja. drzava nam bunca u agoniji. taman su se malo voluminizirali u zenevi oko ovog fijata. kad ono neki haker da im sjebava marketinske napore.
krkar krkar 08:43 09.03.2012

Re: bravo krkisa

kad ono neki haker da im sjebava marketinske napore.


Imaš pravo. Zna se ko je ovlašćen da sjebava državu
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:55 09.03.2012

ne sudi se serverima

Nesporno je da je teritorija Srbije ono što je bar nesporni deo fizičke teritorije Srbije (da nulazimo u Kosovo, zvezdice i slično).

E, ali hakovani računar je U NEMAČKOJ!!!

Rjt.gov.rs Server Details IP address: 178.63.133.82
Server Location: Germany
ISP:

Hetzner Online AG

Dakle, Srbija nema nikakvu nadležnost nad računarom koji je hakovan!


Mož'da bude, ne mora da znači

Skoro bio info da investitori Julian Assangeovog WikiLeaks projekta rade na izmeštanju servera na offshore mikrodržavu kako bi izbegli američko pravno gonjenje. Po toj ideji, ako se dovoljno udaljiš od obale, vrede pomorski zakoni pod kojim se Assange ne može da goni.

Pa je u igri stara helikopterska platforma "Principality of Sealand"* blizu Engleske, čiji je vlasnik proglasio nezavisnom mikrodržavom koja ne potpada pod britanske zakone, a sebe proglasio za princa iste.

Mnogi smatraju da izmeštanje servera neće pomoći Wikileaksu, jer "bitno gde se nalaze osobe koje vode organizaciju, a ne gde se nalaze podaci"

"Sudi se ljudima, a ne serverima", kaže jedan pravnik.

*Vest iz 2007. god.

65 miliona funti, odnosno 100 miliona eura košta država koja nije priznata ali ima svoj pasos, valutu, marke, zastavu i ime Kneževina Sealand (Principality of Sealand ).

Ponuđena je na prodaju preko španske agencije u Velikoj Britaniji.

Iako se njen suverenitet retko shvata ozbiljno, često se navodi u raspravama o međunarodnom pravu.

Na ostrvu jedanaest kilometara udaljenome od obale u Suffolku, na istočnoj obali Engleske, s koordinatama 51°53? 40 N°1? 28, Britanci su sagradili vojnu platformu koja je bila baza Kraljevske mornarice iz Drugog svjetskog rata.

Na platformi nazvanoj Roughs Tower, 1967. godine naselio se Roy Bates sa svojom porodicom i proglasio nezavisnost. Pucnjevima je uzvratio vojnicima koji su ga pokušali iseliti. Sud je kasnije presudio da britanska vlada ne može upravljati ostrvom jer je izvan kontrolne zone od tri milje.

Godine 1978. godine, takozvani premijer Sealanda Aleksander Ahenbah zauzeo je platformu uz pomoć nekolicine Holandjana, no Royev sin je okupio vojsku i u helikopterskom desantu ponovno zauzeo platformu. Odonda porodjavascript:;ica Bates više nije bila uznemiravana, ne uključujući prošlogodišnji požar.

Na platformi površine 550 m², s pravom na morski pojas u promjeru 12 nautičkih milja, broj stanovnika rijetko prelazi pet osoba.



krkar krkar 09:06 09.03.2012

Re: ne sudi se serverima

Mnogi smatraju da izmeštanje servera neće pomoći Wikileaksu, jer "bitno gde se nalaze osobe koje vode organizaciju, a ne gde se nalaze podaci"

"Sudi se ljudima, a ne serverima", kaže jedan pravnik.


Jasno je meni šta ti govoriš ali - sve i ako je američki zakon došao do tog principa - do njega je došao. Znači postojala neka diskusija, neko razmatranje, neko suđenje, neko pozivanje na neke zakone, pravne principe...

A ne ova ovdašnja kaubojština.

Inače, baš dobar primer si mi dala za blogkojićebitinapisan o suštinskoj razlici između američkog i srbijanskog prava.

A Sealand je artiljerijska platforma iz II s.r, ne helikopterska. I nije prava država, to je jedna od sprdačina i sivih zona međunarodnog prava. Baš kao i rahmetli Radio Victoria kod vas u Nizozemskoj.

Doduše, možda se dosete pa počnu da hostuju servere dok je još isplativo
JJ Beba JJ Beba 14:11 09.03.2012

Re: bravo krkisa

podrska hakerima, piratima, anonimusima i dzulijanu asanzu



podrška naravno
aramon aramon 14:29 09.03.2012

Re: ne sudi se serverima

Mesto izvršenja krivičnog dela je u mestu gde je izvršena radnja krivičnog dela ili mesto gde je lice bilo dužno da preduzme radnju kojom bi sprečio krivično delo, kao i mesto gde je nastupila posledica. Mislim da ga mogu ganjati na osnovu toga da je radnju izvršio na teritoriji Srbije?

Što se tiče namere, mislim da ga i tu mogu ćerati. Mislim da mogu dokazati eventualni umišljaj. Ako bi tvrdio da mu nije bila namera da "onemogući ili znatno omete postupak elektronske obrade i prenosa podataka", mogu dokazivati da je na osnovu svog hakerskog znanja mogao i morao znati da će doći do smetnji i da je na to pristao.

Ja sam tek student i nisam učio krivično procesno pravo, ali iz materijalnog krivičnog zaključujem ovo. Nažalost.


Podrška Anonimusu i lepo je što pokazuje koliki nesposobnjakovići vode državu (iako im je kao plus sto su ga nasli, lol).
niccolo niccolo 14:35 09.03.2012

Re: ne sudi se serverima

Ja sam tek student

Treba da se ugledaš na Nestora i mene. Znači prvo kinta pa tek onda tumačenje

Edit: 100
ecce-florian ecce-florian 15:02 09.03.2012

Re: ne sudi se serverima

niccolo
Ja sam tek student

Treba da se ugledaš na Nestora i mene. Znači prvo kinta pa tek onda tumačenje

Edit: 100

preporučeno, samo da se zna
krkar krkar 15:04 09.03.2012

Re: ne sudi se serverima

preporučeno, samo da se zna


Barabe fiškalske, i decu nam kvarite!
niccolo niccolo 15:06 09.03.2012

Re: ne sudi se serverima

Barabe fiškalske, i decu nam kvarite!

Pa moramo čoveku i neku korisnu lekciju da damo, da ne izlazi s fakulteta samo s onim što je tamo naučio
aramon aramon 01:19 10.03.2012

Re: ne sudi se serverima

niccolo

Treba da se ugledaš na Nestora i mene. Znači prvo kinta pa tek onda tumačenje

Edit: 100


Isto važi i za astrologiju
mrale54 mrale54 08:59 09.03.2012

Pa šta ste vi mislili?

Da je ono, one fusnote i te šarene laže, bilo za dž?

I, što se buniš, bre? Malo li je - prvi smo bajbokirali hakera!
Eno, do američke štampe stiglo!

A, šta će još da vidimo, i zbogzaradičega će se krstimo - ne se znaje!

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:47 09.03.2012

Re: Pa šta ste vi mislili?

prvi smo bajbokirali hakera!


pa nismo, nismo ni po tome unikatni.

kad je, pre neki dan grupacija Anonimus oborila sajt Vatikana, u otprilike isto vreme uhapšeno ih je 25. Takvih vesti o hapšenjima koliko voliš.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:07 09.03.2012

Re: Pa šta ste vi mislili?

Takvih vesti o hapšenjima koliko voliš.

Puj! Ni tu nismo prvi!? E, j...ga!
GajaR GajaR 09:02 09.03.2012

kuku i lele...

krkar


Zna se ko je ovlašćen da sjebava državu


Ko, Ko... gukni ako smeš?
krkar krkar 09:15 09.03.2012

Re: kuku i lele...

Ko, Ko... gukni ako smeš?


Smem ama je spisak podugačak.

Od Borisa pa naniže. I postrance...
ivana23 ivana23 11:00 09.03.2012

Re: kuku i lele...

nestor92 nestor92 09:04 09.03.2012

Idealista

Samo, moraće da ga puste ako ima i malo veštog advokata. Jer - nema krivičnog dela.


Otkad je to ovde važno?

Dakle, Srbija nema nikakvu nadležnost nad računarom koji je hakovan!


Ali ima nadležnost nad računarom sa kog je hakovan. Uz svo poštovanje za opštu inteligenciju i erudiciju, za neke stvari se ipak guli fakultet

Dakle, nadležnosti ima, ali dela ... moglo bi se uživati radeći taj predmet. Šteta što to obično dobiju da rade manekeni.
krkar krkar 09:12 09.03.2012

Re: Idealista

Ali ima nadležnost nad računarom sa kog je hakovan. Uz svo poštovanje za opštu inteligenciju i erudiciju, za neke stvari se ipak guli fakultet


Zaista ne bih da se bavim nadripisarstvom (kažnjivo je, mada ovo nije to) niti da uzimam advokatima lebac. Obično sarađujemo, ja mutim a oni zamotavaju u pravne oblande.

Mada, ja bih osporavao to o računaru dokazivanjem čina:

Nije DELO ako ja na svom računaru otkucam nalog da se na računaru u Nemačkoj nešto promeni (kojom se promenom možda čini kažnjivo delo), nego sam čin promene tj. kad se ona strana učita na server.

Eh što bih voleo tu da vidim ove držav(i)ne pravnike.
krkar krkar 09:13 09.03.2012

Re: Idealista

Samo, moraće da ga puste ako ima i malo veštog advokata. Jer - nema krivičnog dela.



Otkad je to ovde važno?



nestor92 nestor92 09:26 09.03.2012

Re: Idealista

Nije DELO ako ja na svom računaru otkucam nalog da se na računaru u Nemačkoj nešto promeni (kojom se promenom možda čini kažnjivo delo), nego sam čin promene tj. kad se ona strana učita na server.


Jedno je mesto izvršenja, a to je mesto gde je izvršena radnja i/ili mesto gde je nastupila posledica.

Drugo je pitanje nastupanja "čina promene" i ono je važno zbog toga što tek njegovim nastupanjem krivično delo postaje laički rečeno kompletno. Ukoliko posledica ne nastupi eventualno se može govoriti o pokušaju.

Ali, dosta o teoriji.

Ja takođe mislim da se ovde radi o izražavanju političkog stava. Računarska sabotaža je nešto drugo.

Pametan sudija bi oterao tužioca na jedno mesto, ali kod nas je selekcija nešto drugačija i drugo, metodom "slučajnog" izbora sudije ovakav predmet nekako uvek dođe kod nekog sa dezintegritetom.
krkar krkar 09:33 09.03.2012

Re: Idealista

Pametan sudija bi oterao tužioca na jedno mesto, ali kod nas je selekcija nešto drugačija i drugo, metodom "slučajnog" izbora sudije ovakav predmet nekako uvek dođe kod nekog sa dezintegritetom.



antioksidant antioksidant 09:33 09.03.2012

Re: Idealista

Ali ima nadležnost nad računarom sa kog je hakovan

na tom računaru se svašta nalazi
iz svakojakih država
antioksidant antioksidant 09:44 09.03.2012

Re: Idealista

Nije DELO ako ja na svom računaru otkucam nalog da se na računaru u Nemačkoj nešto promeni (kojom se promenom možda čini kažnjivo delo), nego sam čin promene tj. kad se ona strana učita na server.

nategnuto ti je ovo
"nije delo ako ja na svom pištolju povučem oroz nego kad metak pogodi nekog"
mada - ako pucaš preko granice, pitanje nadležnosti zavisi od bilaterale... strana sa čije strane je neko poginuo nema nadležnost s druge strane...
krki, po nikolinoj tarifi stigao si bar do 57 eura
nestor92 nestor92 09:45 09.03.2012

Re: Idealista

Pametan sudija bi oterao tužioca na jedno mesto


Da dodam još i ovo ( za laike ) da bih objasnio zašto pametan sudija strada ako tužioca otera na jedno mesto.

U Srbiji postoji ocenjivanje sudija kroz sistem raznoraznih brojki, pa i broj presuda na koje je izjavljena žalba, pa broj ukinutih i tako dalje. Taj sistem služi samo za šikaniranje sudija jer ne daje pravu sliku o kvalitetu.

Ako se sudija zameri tužilaštvu, popiće duplo više žalbi, drndanja u svojim predmetima, više rada, objašnjavanja itd. a možda i lošije rezultate jer kod nas tužilaštvo ima privilegovan položaj u postupku i reč tužilaštva vredi mnogo više od reči odbrane.

Zato se njemu/njoj isplati da ne talasa mnogo. Zato mediokriteti i slični napreduju brže, a principijelni sporije ili uopšte ne.

buba_truba buba_truba 09:56 09.03.2012

Re: Idealista

krkar
nestor
Pametan sudija bi oterao tužioca na jedno mesto, ali kod nas je selekcija nešto drugačija i drugo, metodom "slučajnog" izbora sudije ovakav predmet nekako uvek dođe kod nekog sa dezintegritetom.



Posle ovoga pretpostavljam da će krkar respektovati i ostala tvoja promišljanja, pa daj molim te, odgovori na ona pitanja/konstatacije koje je postavio u tekstu:
Što će reći:

NEMA krivičnog dela

NEMA teritorijalne nadležnosti

NEMA procesa ni kazne

O nadležnosti si već nešto rekao, a i o krivičnom delu polovično: "Računarska sabotaža je nešto drugo", iz čega se da zaključiti da ovo nije računarska sabotaža (ok, pogrešna kvalifikacija dela)... ali, da li ostaje zaključak da " NEMA krivičnog dela"?

Hvala na odgovorima, ako te ne bude mrzelo.
nestor92 nestor92 10:04 09.03.2012

Re: Idealista

Hvala na odgovorima, ako te ne bude mrzelo.


Moraću da otkačim dalju raspravu:

niccolo
E sad tu Krkar ima za pravnike pitanja.

570 Evra. Hvala


A šta se tiće ovoga:

Posle ovoga pretpostavljam da će krkar respektovati i ostala tvoja promišljanja,


Neće, ja sam konzervativac i klerofašista kako oni to zovu.
angie01 angie01 10:17 09.03.2012

Re: Idealista

krkar
Samo, moraće da ga puste ako ima i malo veštog advokata. Jer - nema krivičnog dela.Otkad je to ovde važno?


s obzirom da se aktivizam anonimusa tice svih nas, koji samo kroz pljuvacku recikliramo istu problematiku, zar ne bi bilo najnormalnije ,da se neko javno mnjenje pokrene zahtevom podrske!?
niccolo niccolo 10:19 09.03.2012

Re: Idealista

Moraću da otkačim dalju raspravu

To je pravi pristup!
krkar krkar 10:26 09.03.2012

Re: Idealista

krki, po nikolinoj tarifi stigao si bar do 57 eura


U mojoj familiji rado i često citiramo slučaj vrlo star ali slikovit i indikativan.

Gradski autobus iz vremena kad su se kod šofera pare ubacivale u nekakvu kutiju.

Ulazi lepuškasta delimično unakažena (šminkom) Romkinja u kratkoj beloj bundi, broji gvožše po gvožđe iz novčanika, spušta - recimo - 21 dinar umesto 22 koliko je karta i kaže

Majstore, fali mi dinar, el mooožeee?

Majstor klimne rukom al' jedan primerak čuvene vrste baba građanka iz GSP-a mrtvo-ladno na sav glas:

Lepo je tako živeti. Dinar po dinar - kartica, kurac po kurac - bundica!

Elem, hvala na 57€, idemo dalje.
nestor92 nestor92 10:27 09.03.2012

Re: Idealista

niccolo
Moraću da otkačim dalju raspravu

To je pravi pristup!


Posebno kad ne znam odgovor.
niccolo niccolo 10:30 09.03.2012

Re: Idealista

Posebno kad ne znam odgovor.

Zato sam i tražio 570, 170 za nekog ko zna odgovor, a 400 za mene...Mislim, ipak sam ja pre svega poslovan čovek
zilikaka zilikaka 10:33 09.03.2012

Re: Idealista

nategnuto ti je ovo
"nije delo ako ja na svom pištolju povučem oroz nego kad metak pogodi nekog"

Kad se već priča o stvarima koje ne poznajem, ne mogu da odolim da se ne uključim
Meni ovo zvuči neverovatno logično jer kad povučeš oroz možeš da:
1. opališ metak
2. ne opališ
Sad svaka od ovih mogućnosti ima dalje grananje, i (verovatno) pravne posledice
Ajd da si opalio. Možeš da:
1.pogodiš
2.promašiš

Ajd opet i da si pogodio. Onda možeš
1.da raniš (ovde tek ima grananja)
2.ubiješ

dakle, povlačenje oroza je jedno, a ono što se na kraju desilo sasvim drugo.
Mislim, ovo pričam sve držeći klešta od 2" u ruci, ali ako u pravnim naukama nije tako, onda...
antioksidant antioksidant 10:37 09.03.2012

Re: Idealista

Dinar po dinar - kartica, kurac po kurac - bundica!


citirao je slican slucaj iz tvoje familije mrale pre neki dan na blogu
hvala na 57€

još da nađeš zainteresovanog da te plati

nestor92 nestor92 10:37 09.03.2012

Re: Idealista

niccolo
Posebno kad ne znam odgovor.

Zato sam i tražio 570, 170 za nekog ko zna odgovor, a 400 za mene...Mislim, ipak sam ja pre svega poslovan čovek


Eh, ovi mladi ... kidaju meso ... nekada je bilo pola onom ko zna, a sad ... deko, vreme je da razmisljas o penziji.
antioksidant antioksidant 10:40 09.03.2012

Re: Idealista

dakle, povlačenje oroza je jedno, a ono što se na kraju desilo sasvim drugo.

to jeste ali polazimo od toga da posledica postoji (mrtav na drugoj strani granice)
inače, ukoliko je za krivično delo zaprećena kazna veća od 5 godina (mislim) sudi se i za pokušaj

edit: primer sa pucanjem preko granice nije dobar jer je ovde onaj koji trpi štetu zbog pada sajta s ove strane granice
dakle pucaš preko granicea a pogođeni padne s ove strane...
komplikacija.. odoh pre nego što domaćin ne zaradi neki odevni predmet
buba_truba buba_truba 10:41 09.03.2012

Re: Idealista

nestor92
niccolo
Moraću da otkačim dalju raspravu

To je pravi pristup!


Posebno kad ne znam odgovor.

I ovo je odgovor...

Opet hvala. Ništa onda, ostaje da mi laici ovog bloga verujemo najkurčevitijem među nama, mislim, draga mi je istina, i znanje... ali €vrići su €vrići.
krkar krkar 10:46 09.03.2012

Re: Idealista

Eh, ovi mladi ... kidaju meso ... nekada je bilo pola onom ko zna



expolicajac expolicajac 11:05 09.03.2012

Re: Idealista

Dinar po dinar - kartica, kurac po kurac - bundica!



citirao je slican slucaj iz tvoje familije mrale pre neki dan na blogu

hvala na 57€


još da nađeš zainteresovanog da te plati


S moju pandursku pamet, uspešno sam zaključio da je Mrale brat od muške tetke Krkišinog ujaka po očevoj liniji. Ček, ček. ako je tako i mrale bi morao da "se ukači na konjčeto"
ecce-florian ecce-florian 11:44 09.03.2012

Re: Idealista

edit: primer sa pucanjem preko granice nije dobar jer je ovde onaj koji trpi štetu zbog pada sajta s ove strane granice
dakle pucaš preko granicea a pogođeni padne s ove strane...


Tzv metak koji se iznenadno pojavljuje , kružno se kreće i rešava stvar



ali naše RJT nije ovakvo kakvim ga ti zamišljaš


već sposobno da izađe na kraj sa svim pretnjama sajtu

mrale54 mrale54 13:57 09.03.2012

Re: Idealista

expolicajac
S moju pandursku pamet, uspešno sam zaključio da je Mrale brat od muške tetke Krkišinog ujaka po očevoj liniji. Ček, ček. ako je tako i mrale bi morao da "se ukači na konjčeto"


Oooostav! Ne valja!
...po babine linije! Po babine, kapiš?

A, vidim, drma te kriza srednjih god., a? Pročit'o da počelo 'apšenje, pa te zavalila nostalgija u živac!
Žal za mlados', jel'?

Nego, jes' ti čuo za pendžer? Jesi, a?
A, jel' umeš da pljuckaš? Umeš, a?
Dalje nastavi sam - ja sam ti sa te "štalske živuljke" odavno namirio račune...
expolicajac expolicajac 14:10 09.03.2012

Re: Idealista

Dalje nastavi sam - ja sam ti sa te "štalske živuljke" odavno namirio račune...

Koj si čavku na rame ima, taj si viče iš

Nego, jes' ti čuo za pendžer? Jesi, a?
A, jel' umeš da pljuckaš? Umeš, a?

Podseti me na onaj stari vic.
Stigo belac u Južnoafričku Republiku u vreme aparthejta. Nema šta da radi i odluči da ide u bioskop. Stao u red, kad mu priđe jedan crnac i kaže "Jelte belac ti si prvi put ovde", ovaj ga gleda a crnac "Ovde belci ne čekaju u redu odmah uzimaju kartu". Dođe belac do šaltera i zatraži jednu kartu u parteru, a kasirka "jeli belac ti si prvi put ovde", ovaj opet gleda a kasirka će. "Ovde belci sede na balkonu a crnci u parteru". Kupi on balkon i počne film. Negde na pola pripiški mu se i on pita prvog do sebe "Izvini gde je ovde WC" a ovaj "jeli ti si prvi put ovde" Belac tužno kaže da i dobije odgovor" Ovde belci pišaju direktno sa balkona u parter". Šta će kud će počne on da piša sa balkona u parter kad odozdo se čuje glas "jeli belac ti li si prvi put ovde". Ovaj sav frustriran zaurla DA. Kad ceo parter počne "PA ŠETAJ MALO; NEMOJ SVE U JEDNO MESTO"
mrale54 mrale54 14:38 09.03.2012

Re: Idealista

expolicajac
NEMOJ SVE U JEDNO MESTO"


Pa to ti ka'em!
Štas' navalio na men', ki smrt na babu, šaraj malo!

A, što jes'-jes'! Jednom (i slovima 1-nom ) ste me "mladog i neukusnog" navatali, oho-ho onomad, i - tačka!
Sad mogu da svrnem do stanice, posedim, popričam, meznem i popijem i - to je to!

PS Odgovorno tvrdim - najbolja cirka - kod pubova. a, i džabana batice, pa ti vidi!
fantomatsicna fantomatsicna 09:13 09.03.2012

Naci ce mu oni nesto

Kao opomenu ostalima..ali bice interesantno pratiti
angie01 angie01 10:20 09.03.2012

Re: Naci ce mu oni nesto

fantomatsicna
Kao opomenu ostalima..ali bice interesantno pratiti


nasli!
krkar krkar 10:28 09.03.2012

Re: Naci ce mu oni nesto

angie01


nasli!


Šta, poapsilo mu sve FB prijatelje???

Ili nešto još genijalnije?
nestor92 nestor92 10:31 09.03.2012

Re: Naci ce mu oni nesto

Gasite kompjutere i razilazimo se!

Brzo!
angie01 angie01 10:32 09.03.2012

Re: Naci ce mu oni nesto

krkar

angie01nasli!Šta, poapsilo mu sve FB prijatelje???Ili nešto još genijalnije?



Tužilac za visokotehnološki kriminal kaže za B92 da se G.V. sumnjiči da je izvršio krivično delo sabotaže.

“U ovom momentu svi organi Republiek Srbije koji su specijalizovani za ovu oblast postupaju i na osnovu tog postupanja već u vom momentu možemo da kažemo da smo obezbedili dovoljno dokaza da postoji krivično delo iz računarske sabotaže i da je takoztvana ćelija Anonimusi Srbija kod nas otkrivena i da se nastavlja dalje sa radom na otkrivanju i ostalih članova, krivičnih dela i samih dokaza", kazao je on.
niccolo niccolo 09:37 09.03.2012

...

E sad tu Krkar ima za pravnike pitanja.

570 Evra. Hvala
antioksidant antioksidant 09:38 09.03.2012

Re: ...

niccolo
E sad tu Krkar ima za pravnike pitanja.

570 Evra. Hvala

sta je ovo?
procena štete?
ko je veštačio?
niccolo niccolo 09:40 09.03.2012

Re: ...

Ne nego naknada za odgovore
antioksidant antioksidant 09:41 09.03.2012

Re: ...

niccolo
Ne nego naknada za odgovore

ja bih rekao procena štete koja će nastati ako ne tražiš stručnjaka za odgovor
nestor92 nestor92 09:49 09.03.2012

Re: ...

niccolo
E sad tu Krkar ima za pravnike pitanja.

570 Evra. Hvala


Mladi kolega, pre nego što izreknete cifru, morate malo da se uhvatite za glavu, uzdišete a zatim da tužnim očima pogledate i kažete: "Pobogu čoveče, pa šta ste do sada čekali!"
niccolo niccolo 09:50 09.03.2012

Re: ...

ecce-florian ecce-florian 11:05 09.03.2012

Re: ...

Kolege, ajte ipak malo da pro bono pomognemo . Možda nešto od iznetog bude od koristi učesnicima u ovom postupku, ili u nekom sledećem ako bude vođen.

Ajde prvo o mesnoj nadležnosti
Teritorijalni princip na koji Krkar s pravom ukazuje a koji je usvojen u našem zakonodavstvu ( za razliku od personalnog, realnog ili univerzalnog) ima i određene izuzetke sem onih na koje je ukazao, no ostavimo to tužilaštvu.
Ovo trpi i neka druga tumačenja u okviru mesne nadležnosti ako se ipak utvrdi da je delo učinjeno na teritoriji Srbijekao npr.pitanje prebivališta, boravišta i mesta rođenja .

E sad šta je zaštićeno dobro

računarski podatak ili program ..... koji su od značaja za državne organe, javne službe, ustanove, preduzeća ili druge subjekte,

Ali

oni se ne nalaze na teritoriji Srbije već su postavljeni na računar koji se nalazi van teritorije Srbije barem sudeći po IP adresi

Zašto država Srbija drži podatke i programe od značaja za državne organe van zemlje , to je već posebno pitanje, kao i da li je država svesna da ukoliko drži podatke van svoje teritorije nije u mogućnosti da im obezbedi krivično pravnu zaštitu.

Ovde će najverovatnije biti pokušaja da je posledica nastupila u Srbiji ( kopča kada je delo izvršeno putem štampe koja je izdata van teritorije a rasturana u zemlji)Osumnjičeni nije taj koji je rasturao već vaš RJT

Kad smo već kod IP adrese

varijanta a)
većina hakera koristi programe za menjanje IP adrese ( TOR ili nešto sl.)tako da je mesto odakle je izvršeno krivično delo Kuala Lumpur npr ( mala verovatnoća da se pogodilo da je baš Srbija)

varijanta b)
nimalo sofisticirana, ali pije vodu.Kućni uređaj za bežični pristup internetu je bio otvoren i nije moguće utvrditi s kog računara je preko navedene IP adrese koja je utvrđena (a da je usto i u Srbiji) izvršeno krivično delo (komšije, prolaznici...). Kada bi se utvrdilo s kog računara isto bi trebalo nesporno dovesti u vezu sa činjenjem i radnjama izvršioca XY

varijanta c)
pristup ostvaren preko javno dostupnog mesta konekcije (public network)neodređen krug potencijalnih izvršioca krivičnog dela

Nadam se da nije primenjena varijanta da je osumnjičeni priznao u policiji bez prisustva branioca ili u prisustvu branioca koji mu je predložio neko iz policije





krkar krkar 11:12 09.03.2012

Re: ...

"Pobogu čoveče, pa šta ste do sada čekali!"


FiŠkalne kase!
nestor92 nestor92 11:41 09.03.2012

Re: ...

Nemojmo udarati na jednu časnu profesiju i na nepovredivost advokatske kancelarije

Zato ja ne primam keš. Samo preko računa.
nestor92 nestor92 11:56 09.03.2012

Re: ...

Ovde će najverovatnije biti pokušaja da je posledica nastupila u Srbiji


Nema potrebe za tim ukoliko je učinilac sa svojim kompom bio na teritoriji Srbije (Čl. 17 KZ ).

krkar krkar 12:22 09.03.2012

Re: ...

Nema potrebe za tim ukoliko je učinilac sa svojim kompom bio na teritoriji Srbije (Čl. 17 KZ ).


Auuu, mnogo glupo napisan 'gumeni član'

Pa šta ovo stvarno znači???

Član 17

(1) Krivično delo je izvršeno kako u mestu gde je izvršilac radio ili bio dužan da radi, tako i u mestu gde je u celini ili delimično nastupila posledica dela.


Nego, interesantan sledeći član, 18:

Delo malog značaja

Član 18

(1) Nije krivično delo ono delo koje, iako sadrži obeležja krivičnog dela, predstavlja delo malog značaja.

(2) Delo je malog značaja ako je stepen krivice učinioca nizak, ako su štetne posledice odsutne ili neznatne i ako opšta svrha krivičnih sankcija ne zahteva izricanje krivične sankcije.

(3) Odredbe st. 1. i 2. ovog člana mogu se primeniti na krivična dela za koja je propisana kazna zatvora do pet godina ili novčana kazna.


Znači onaj tvoj (nepostojeći) pošteni sudija može odmah da ga pusti.
niccolo niccolo 12:31 09.03.2012

Re: ...

Auuu

Pa ti se već vratio sa sastanka! Nije u redu, Vasa nije stigao da vršlja po blogu dok si bio odsutan...ajde ti ponovo na sastanak
krkar krkar 12:33 09.03.2012

Re: ...

Pa ti se već vratio sa sastanka! Nije u redu, Vasa nije stigao da vršlja po blogu dok si bio odsutan...ajde ti ponovo na sastanak


Ovo samo kradem 5 minuta. Odoh.

Čuvajte mi Jugoslaviju
ecce-florian ecce-florian 13:01 09.03.2012

Re: ...

ne se nerviraj, slobodno idi na sastanak. Ovo kolega Nestor samo zakuvava
Manje više st 1 ali st. 2 a zbog izjave tužioca BS
zbog sumnje da je pokušao da upadne na nekoliko sajtova državnih institucija u toku današnjeg dana

Pokušaj krivičnog dela smatra se izvršenim kako u mestu gde je učinilac radio, tako i u mestu gde je posledica po njegovom umišljaju trebalo da nastupi ili je mogla da nastupi.

Ajmo redom

Ako je uhapšen biće da je u zemlji.
Pretpostavka je da se osumnjičenom stavlja na teret da je i radio u zemlji
Za dokazivanje mora se povezati osumnjičeni sa uređajem koji je korišten- kompjuter i IP adresa sa koje je isto činjeno.
O IP adresama sam gore već pisao
.
Ako je kompjuter sa kog je pokušano da se izvrši krivično delo oduzet pitanje je kako je to učinjeno, ko ga je oduzeo, kako su obezbeđeni podaci koji se na istom nalaze, ko je to učinio i u kom postupku, da li je lice od koga je kompjuter oduzet učestvovalo u toku celog postupka uključujući i utvrđivanje sadržaja podataka .Ako nije zašto nije i koji propusti su učinjeni.

Pretpostavka je da iskusan haker ne ostavlja za sobom tragove konekcija, komunikacija, poseta sajtovim itd jer je upoznat sa rizicima koje isto nosi u mogućem postupku. Ako je oduzet kompjuter koji sadrži ovakve dokaze postoje dve mogućnosti
a) da se radi o lošem hakeri početniku a onda se daje argumentacija onima koji tvrde da je cela ova afera naduvana zbog političkog sadržaja proglasa koji je okačen na sajtu RJT te želje specijalnog tužilaštva da dokaže svoju revnost u zaštiti organe vlasti od kritika
b) da su određeni podaci naknadno ubačeni jer ih je dobar haker uništio

U oba slučaja teško da je veliki uspeh.

Posebno što na nesumnjiv način treba dovesti u direktnu vezu isključivo osumnjičenog, kompjuterski uređaj i internet konekciju koja je korišćena ( isključiti mogućnost da je neko drugi to učinio)

Drugi deo o umišljaju gde je posledica trebalo da nastupi je još interesantniji.
Lice koje je hakovalo sajt RJT ( ne opsumnjičeni barem dok se ne dokaže u redovnom postupku) je moralo znati da se IP adresa nalazi u Nemačkoj i njegovo delovanje je bilo usmereno na "uništavanje podataka" na IP adresi u Nemačkoj.
To što je sedište organa u Beogradu i što se na sajtu nalaze zgrade iz Beograda nije od značaja.Da je napisao grafite po zgradi RJT to bi već bila druga stvar.To što je posledica bila vidljiva i iz Beograda kao i iz Kuala Lumpura isto nije od značaja jer se umišljaj može odnositi samo na uništavanje podataka u Nemačkoj( tamo nastupa željena posledica). Zašto se sajt nalazi tamo to nije ovde pitanje.Inače sudeći po Google , najverovatnije se radi oSachausenu pored Kasela. U navedenom mestu nalazio se koncentracioni logor.
angie01 angie01 09:42 09.03.2012

Napominjem da ovo nije onaj traženi blog o

..ovo k'o kampanja-Vozd je stigao!...svi u iscekivanju, a ono eau de cologne !
krkar krkar 10:34 09.03.2012

BRZOGLAS

Molim brzo glasanje:

Uskoro moram da idem na neke sastanke i nekoliko sati neću biti pri kompu.

Da li da Vasu preventivno banujem ili da rizikujemo?
niccolo niccolo 10:37 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

Da li da Vasu preventivno banujem ili da rizikujemo?

Gde ti je avanturistički duh, da rizikujemo naravno.
angie01 angie01 10:37 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

krkar
Molim brzo glasanje:Uskoro moram da idem na neke sastanke i nekoliko sati neću biti pri kompu. Da li da Vasu preventivno banujem ili da rizikujemo?


zar nismo svi banovani-ovo je i onako igrica u kutiji!
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:37 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

Nemoj. Bre.
nestor92 nestor92 10:41 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

A sta mi nindje da radimo dok si ti na sastanku?
ecce-florian ecce-florian 11:07 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

Ne.Generalni stav BUBE92
krkar krkar 11:10 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

Ne.Generalni stav BUBE92


Dobro. Da vas poslušam. Samo nemoj posle meni da se žalite na modro oko grla!
buba_truba buba_truba 11:11 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

ecce-florian
Ne.Generalni stav BUBE92

Mene niko ništa nije pitao

Sve bi' nas banovala.

edit: '
gorstak92 gorstak92 11:54 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

ecce-florian
Ne.Generalni stav BUBE92

Tako je!
I ne samo da ga ne banuje već da ga citira u svakoj mogućoj prilici.
Primer: Znaš li šta bi sad dr Vasarlagić rek'o? javascript:;

angie01 angie01 11:55 09.03.2012

Re: BRZOGLAS

ecce-florian
Ne.Generalni stav BUBE92


molim, stavite bedzeve!
gorstak92 gorstak92 11:50 09.03.2012

Ovo je neizdrživo

K
Izvinjavam se što postiram već treći blog u manje od 10 dana (iako jedan nije bio moj) ali jednostavno tako se situacija namestila.

Ali i veoma zabavno.
Jedva čekam da vidim ko će da pobedi.
alselone alselone 13:02 09.03.2012

Re: Ovo je neizdrživo

Jedva čekam da vidim ko će da pobedi.


Dzouzef uvek pobeduje.
ecce-florian ecce-florian 13:15 09.03.2012

Re: Ovo je neizdrživo

Jedva čekam da vidim ko će da pobedi.

Kako da pobedi kad se jo nije ni kadidovao
“Ja mislim da 51,5 posto i biračkog tela ima pravo da se bavi temom koja je naša, a to je 8. mart. Ali ako me pitate da li znam nešto više nego juče, ne, ne znam. Predsednik još nije definitivno odlučio”, kazala je Slavica Đukić Dejanović.
gorstak92 gorstak92 13:22 09.03.2012

Re: Ovo je neizdrživo

Dzouzef uvek pobeduje.

Imamo pravo da znamo koji je stav Džouzefa po ovom pitanju - 'apšenje ,,Srbijanskog Anonimusa".
Molim drugo veliko K da se oglasi po pitanju Džouzefa - Srbijanskog Crnca!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:48 09.03.2012

.

Sace savetnik da napise kontra blog.
expolicajac expolicajac 12:59 09.03.2012

Re: .

Sace savetnik da napise kontra blog.

I da ga zatvori za komentare.
alselone alselone 13:01 09.03.2012

Re: .

expolicajac

I da ga zatvori za komentare.


i banuje maksu.
niccolo niccolo 13:06 09.03.2012

Re: .

i banuje maksu.

Samo ako bude kačio bocu...
ecce-florian ecce-florian 13:17 09.03.2012

Re: .

I da ga zatvori za komentare.


i banuje maksu.

jok
Banuje komentare.


i zatvori maksu.
expolicajac expolicajac 13:17 09.03.2012

Re: .

Samo ako bude kačio bocu...

A da je Krkar nije testirao među Krletovim nogama
niccolo niccolo 13:23 09.03.2012

Re: .

A da je Krkar nije testirao među Krletovim nogama

Ne bih ja ulazio u to šta je ko testirao među čijim nogama
alselone alselone 13:26 09.03.2012

Re: .

i zatvori maksu.


Hoces da kazes da ovako provodi slobodno vreme:
gorstak92 gorstak92 13:34 09.03.2012

Re: .

Hoces da kazes da ovako provodi slobodno vreme:

Zed?
Zed is dead.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:25 09.03.2012

Khm

AnonSrbija
http://mail.uzzpro.gov.rs - Uprava za zajedničke poslove republičkih organa #TangoDown ! Kako ćete sada da komunicirate? :) http://goo.gl/05dKj

ecce-florian ecce-florian 14:02 09.03.2012

Re: Khm

jel ovo 13:13:29 od danas?
Ako jeste, a pohapšeni su, onda je ovo nešto od ranije( pre hapšenja) a sa odloženim dejstvom?
Nisam znao da i to može?
ivana23 ivana23 14:06 09.03.2012

Re: Khm

ecce-florian
jel ovo 13:13:29 od danas?
Ako jeste, a pohapšeni su, onda je ovo nešto od ranije( pre hapšenja) a sa odloženim dejstvom?
Nisam znao da i to može?


Naravno da nisu svi, jer Anonimusi i nisu homogena grupa.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:07 09.03.2012

Re: Khm

Od danas.
krkar krkar 14:34 09.03.2012

Re: Khm

Od danas.


Sad zovem jednog korisnika Vladinog mejla. Citiram:

E što je rušenje mejl servera nekog u državnoj upravi pogodilo u petak popodne - moš misliti!

Trebalo je to da urade u sredu ili u četvrtak pre podne kad je panika jer se priprema sednica vlade.

uros_vozdovac uros_vozdovac 14:46 09.03.2012

Re: Khm

krkar
Od danas.


Sad zovem jednog korisnika Vladinog mejla. Citiram:

E što je rušenje mejl servera nekog u državnoj upravi pogodilo u petak popodne - moš misliti!

Trebalo je to da urade u sredu ili u četvrtak pre podne kad je panika jer se priprema sednica vlade.



Sednica vlade se priprema? U Srbiji? Čovek svašta čuje na blogu. Nego šta misliš, dal` će da ga opravi neko do ponedeljka?

No way.
mrale54 mrale54 14:51 09.03.2012

Re: Khm

krkar

Trebalo je to da urade u sredu ili u četvrtak pre podne kad je panika jer se priprema sednica vlade.


Samo ti raspiruj vatru i ostavljaj pisane tragove za sobom...

A to, što te expub juri već nekoliko postova, to ništa? A?
Uvatilo ga, ovih dana, da 'apsi, pa to ti je...
krkar krkar 14:55 09.03.2012

Re: Khm

A to, što te expub juri već nekoliko postova, to ništa? A?
Uvatilo ga, ovih dana, da 'apsi, pa to ti je...


Mož' da me uapsi samo ako budemo sedeli u istoj kafani. I to za susednim stolom. Inače s njegove godine i njegovu kilažu nekog da juri - pa jesmo li se za to borili???

Doduše, možda me namami pozivom na večeru ili piće, nikad se ne zna.

A uopšte nema razloga da me apsi. Pa ja bih ga, da dođem na vlast, postavio za pomoćnika ministra kulture.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana