Epilog paljenja pekare u Novom Sadu

Dejan Restak RSS / 23.01.2008. u 18:55

Pisao sam nedavno o ovom događaju pa evo prenosim i kako je slučaj okončan. 

Novi Sad -- Novosadska policija podnela je krivične prijave protiv osumnjičenih koji su podmetnuli požar u jednu pekaru i to snimili kamerom.

Rudolf R. (20), Holik N. (21) i maloletni M.M. (17), svi iz Novog Sada, u noći između 2. i 3. septembra razbili su bezbol palicom izlog pekare, polili unutrašnjost benzinom i ubacili zapaljenu baklju, navodi se u saopštenju policije.

Kako se navodi, na to ih je podstrekivao Jovan Š. (28) iz Novog Sada, koji je angažovao i Bojana J. (26) da kamerom snimi paljenje pekare, a čiji snimak je polovinom januara ove godine objavljen na internet sajtu www.youtube.com.

Detaljnije

 



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dragi Dejane

kad citam vas/tvoj blog pitam se da li je on informacija ili provokacija. ako je informacija, onda mislim da je mozda prikladnije da bude na vestima, a ako je provokacija za diskusiju, onda dobro. meni deluje straight-forvard, nema nista kontroverzno.
Dejan Restak Dejan Restak 20:37 23.01.2008

Re: Dragi Dejane

kad citam vas/tvoj blog pitam se da li je on informacija ili provokacija. ako je informacija, onda mislim da je mozda prikladnije da bude na vestima, a ako je provokacija za diskusiju, onda dobro. meni deluje straight-forvard, nema nista kontroverzno.


imam utisak da niste procitali moj prethodni tekst na ovu temu. (nedostaje u stvari backward

jednostavno sam smatrao logicnim da objavim epilog dogadjaja o kome smo nedavno imali na istom mestu zivu diskusiju. sta vise, nisam se bavio "strejt" dogadjajem vec sam otvorio pitanje odgovornosti medija u lancu od uzroka do posledice.

snimak se u okviru B92 kuce prvo pojavio na B92 blogu (ne mom) pa kasnije u toku dana i u B92 vestima, sto nije bitno ali donekle objasnjava povod za ovaj strejt epilog.

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 22:18 23.01.2008

Re: Dragi Dejane

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron : "Kad citam vas/tvoj blog pitam se da li je on informacija ili provokacija. ako je informacija, onda mislim da je mozda prikladnije da bude na vestima, a ako je provokacija za diskusiju, onda dobro. meni deluje straight-forvard, nema nista kontroverzno.
To je i moj prvi utisak. Mada, to sitničarenje može i da se preskoči, te da se naglasi kako je najvažnija informacija to što su počinioci uopšte uhapšeni. Jer, vidimo da u nekim osetljivim deliktima - na primer, kad desničarsko-nacionalistička pesnica udara po onome što joj se čini antipatriotskim - hapšenja i ne mora da bude.
margos margos 19:21 23.01.2008

:)))

Jesu li se sami setili da se pokrenu u rešavanju ovog slučaja, ili ste (smo) ih malo pogurali???
Šta god da jeste, drago mi je!:)
Torpedo Torpedo 19:25 23.01.2008

Re: :)))

Istine radi, pre nego sto je na blogu b92 postavljen link sa youtube-a po gradu je kruzila prica o "filmskom dostignucu". Blog je dosao tek posle toga, pretpostavljam da je i Restak od nekog dobio link za film jer en verujem da je sam tragao po Youtube-u za tiim.
Torpedo Torpedo 19:22 23.01.2008

Zasto

se u blogu ne spominje da je vlasnik pekare Albanac? Za tu informaciju mora da se ulazi na tvoj link.
margos margos 19:47 23.01.2008

Re: Zasto

Torpedo
se u blogu ne spominje da je vlasnik pekare Albanac? Za tu informaciju mora da se ulazi na tvoj link.

Nije Albanac, nego Goranac.
Verovatno je kružila vest, ali je ipak kad dođe na tv, stvar glasnija!
gorran gorran 19:24 23.01.2008

Lepa vest, punom parom napred!

Velika je satisfakcija pročitati ovako nešto. Nije mala stvar uveriti se da ipak nije sve uzalud i da država i građanstvo reaguju na ovakve opasne incidente. Nemam podataka, ali slutim da je rasvetljavanju ovog zločina doprinela drskost počinilaca koji su okačili snimak svoje sramote na youtube, i posebno tematizovanje ovog slučaja na blogu B92. Time je ovaj blog afirmisao jednu bitnu stranu svoje društvene angažovanosti i društvene relevantnosti.
Suština je u tome da ne treba ćutati i potiskivati.
Treba govoriti, upirati prstom, objašnjavati i razobličavati. Treba se organizovati i pokazati solidarnost prema ugroženima.
Treba insistirati da država radi svoj posao. A tu nažalost ima još dosta slabosti.

Goran Despotović
Savez antifašista Srbije
Anuska Anuska 19:26 23.01.2008

ili je poenta

da su ucesnici bili ne samo srbi nego i pripadnici druge nacionalnosti .
gorran gorran 19:51 23.01.2008

Re: ili je poenta

Naravno, imamo pravo na određenu sumnju i rezervu. Postoji gomila "krupnih" slučajeva za koje se stiče utisak da država još nema rešenosti da se ozbiljno pozabavi njima, što je razlog za ozbiljnu brigu, u najmanju ruku...

Podsetimo se - nikad nije suvišno - pre više od devet meseci pokušano je ubistvo novinara Dejana Anastasijevića, jednog od retkih koji su se eksplicitno i dosledno bavili ratnim zločinima i njihovim počiniocima, i zvanični organi još uvek nemaju nikakvih rezultata.

A ima i bezbroj malih, svakidašnjih slučajeva izražavanja nacionalne mržnje, nasilja, pretnji i zastrašivanja onih koji se razlikuju.

U tom kontekstu, ovaj razvoj događaja nesumnjivo predstavlja svetlu tačku. A posebno bih istakao građansku angažovanost, ovaj put preko bloga b92. Bez obzira ko su počinioci, treba reagovati. Do reakcije je došlo, i to je dobro.
Gorstak Gorstak 19:57 23.01.2008

Re: ili je poenta

Anuska
da su ucesnici bili ne samo srbi nego i pripadnici druge nacionalnosti .

A možda nije ni trebalo objaviti jer koja je svrha ako nisu samo Srbi?

Pozdravljam hapšenje i treba ih kazniti.

Ne mogu, a da ne primetim nivo inteligencije da zločin snime i još javno objave.

Treba ih kazniti i za glupost.
Nikako ne mislim da su trebali ,,pametno" da spale pekaru nego mi slika potpunija sa objavljivanjem snimka i sada njihovih godina.
Torpedo Torpedo 21:13 23.01.2008

Re: ili je poenta

Ne mogu, a da ne primetim nivo inteligencije da zločin snime i još javno objave.


Sve bi se zavrsilo na toj paljevini da na youtube-u nisu okacili snimak "akcije"... onda se javnost zainteresovala a to je na kraju doslo i do policije koja je eto na poprilicno lagodan nacin pribavila dokaze. Dokaz vise da pocinitelji nisu bas promocurni ljudi...

Brw. Na blogu se i previse pridaje vaznost pisanju o tom slucaju na ovom mestu, kao sto je ovde vec spomenuto po gradu je vec kruzila prica o snimku na youtube-u, zatim je to doslo do novina (Gradjanski), a onda je i Restak to postavio na blog... sad ispada da je Restak otkrio snimak, a blog pokrenuo policiju na akciju. Ala imamo lepo misljenje o nama...
Dejan Restak Dejan Restak 21:16 23.01.2008

Re: ili je poenta

Restak to postavio na blog... sad ispada da je Restak otkrio snimak, a blog pokrenuo policiju na akciju. Ala imamo lepo misljenje o nama...


zbog cega imate potrebu da izvlacite ovakve zlonamerne zakljucke?
bilo bi posteno da prvo procitate sta pisem a onda ovako reagujete.
gde sam ja rekao da sam prvi o ovome pisao?
gde sam rekao da je B92 prvi o ovome pisao?
ja ne znam ko je prvi pisao i ne tice me se.

nikola svilar nikola svilar 21:21 23.01.2008

Re: ili je poenta

Brw. Na blogu se i previse pridaje vaznost pisanju o tom slucaju na ovom mestu, kao sto je ovde vec spomenuto po gradu je vec kruzila prica o snimku na youtube-u, zatim je to doslo do novina (Gradjanski), a onda je i Restak to postavio na blog... sad ispada da je Restak otkrio snimak, a blog pokrenuo policiju na akciju. Ala imamo lepo misljenje o nama...



torpedo. šefe, take it easy pal, dejan je napisao zanimljiv
post - eno gore imaš link pa vidi - ovaj slučaj je samo vrh ledenog brega
postoje mnogi vidovi zloupotrebe mreže, tehnike itd.

poučno je, bar obarti pažnju
Torpedo Torpedo 21:28 23.01.2008

Re: ili je poenta

Dejan Restak
Restak to postavio na blog... sad ispada da je Restak otkrio snimak, a blog pokrenuo policiju na akciju. Ala imamo lepo misljenje o nama...


zbog cega imate potrebu da izvlacite ovakve zlonamerne zakljucke?
bilo bi posteno da prvo procitate sta pisem a onda ovako reagujete.
gde sam ja rekao da sam prvi o ovome pisao?
gde sam rekao da je B92 prvi o ovome pisao?
ja ne znam ko je prvi pisao i ne tice me se.



A gde sam napisao da ste vi to rekli? Ali se zato kroz tekstove nekih blogera provlaci da je blog akcija dovela do reakcije javnosti, sto nije istina... novosadski mediji su pre B92 o tome i pisali i izvestavali. Cisto radi istine.
Dejan Restak Dejan Restak 21:31 23.01.2008

Re: ili je poenta

A gde sam napisao da ste vi to rekli? Ali se zato kroz tekstove nekih blogera provlaci da je blog akcija dovela do reakcije javnosti, sto nije istina... novosadski mediji su pre B92 o tome i pisali i izvestavali. Cisto radi istine.


OK, i to smo apsolvirali

hvala
Bilo nekad Bilo nekad 21:31 23.01.2008

Re: ili je poenta

Dejan Restak
Restak to postavio na blog... sad ispada da je Restak otkrio snimak, a blog pokrenuo policiju na akciju. Ala imamo lepo misljenje o nama...zbog cega imate potrebu da izvlacite ovakve zlonamerne zakljucke?bilo bi posteno da prvo procitate sta pisem a onda ovako reagujete.gde sam ja rekao da sam prvi o ovome pisao?gde sam rekao da je B92 prvi o ovome pisao?ja ne znam ko je prvi pisao i ne tice me se.



Dejane,

jako je vazno sto je jedna ovakva tema nasla svoj prostor u programu B92 i na ovom blogu, jer je to svakako doprinelo resavanju ovog slucaja. Hvala vam na tome.
Anuska Anuska 21:36 23.01.2008

Re: ili je poenta

Gorstak
Anuska
da su ucesnici bili ne samo srbi nego i pripadnici druge nacionalnosti .
A možda nije ni trebalo objaviti jer koja je svrha ako nisu samo Srbi?

Pozdravljam hapšenje i treba ih kazniti.

Ne mogu, a da ne primetim nivo inteligencije da zločin snime i još javno objave.

Treba ih kazniti i za glupost.
Nikako ne mislim da su trebali ,,pametno" da spale pekaru nego mi slika potpunija sa objavljivanjem snimka i sada njihovih godina.


au , pozdravljate hapsenje. pa zar im to nije u opisu posla ?mislim , da brinu o sigurnosti gradjana i da ih stite. josh cemo i orden dati jocicevoj policiji . nego, pravo je pitanje,zbog cega policija nije odmah reagovala nego se cekalo da javnost prvo odreaguje?
Torpedo Torpedo 21:46 23.01.2008

Re: ili je poenta

nego, pravo je pitanje,zbog cega policija nije odmah reagovala nego se cekalo da javnost prvo odreaguje?


A jel vam palo na pamet da policija nije imala nikakve tragove? Mogla je recimo kroz sake da proturi vlasnika i goste iz susednog lokala pa da pocnu da pevaju sto vise ne rade jos od doba Milosecvica... a kad se na internetu pojavio snimak dosli su do nekih podataka, recimo mogli su da pritisnu goste iz susednog lokala da u toku istrage nisu govorili istinu (sto snimak i potvrdjuje) a na stranu sto se svakoj postavljenoj stvari na youtube-u modje uci u trag tj moze otkriti sa koje je IP adrese postavljena. Eto bolidi su se policiji ponudili na pladnju i dokazali da su bolidi.
ivana23 ivana23 21:49 23.01.2008

Re: ili je poenta

Torpedo

Dejan Restak
Restak to postavio na blog... sad ispada da je Restak otkrio snimak, a blog pokrenuo policiju na akciju. Ala imamo lepo misljenje o nama...zbog cega imate potrebu da izvlacite ovakve zlonamerne zakljucke?bilo bi posteno da prvo procitate sta pisem a onda ovako reagujete.gde sam ja rekao da sam prvi o ovome pisao?gde sam rekao da je B92 prvi o ovome pisao?ja ne znam ko je prvi pisao i ne tice me se.
A gde sam napisao da ste vi to rekli? Ali se zato kroz tekstove nekih blogera provlaci da je blog akcija dovela do reakcije javnosti, sto nije istina... novosadski mediji su pre B92 o tome i pisali i izvestavali. Cisto radi istine.

I u cemu je poenta - ko je prvi? Jel' to? Zar je vazno?
Vazno je da su pocinioci uhvaceni i da budu adekvatno kaznjeni!
Da drugima nebi nesto slicno palo na pamet.
vishnja vishnja 23:07 23.01.2008

Re: ili je poenta

Restak je na prethodnom postu dao sve bitne podatke o ovom slucaju. Koliko se secam, teziste price je bilo na ulozi ovog medija, odgovornosti i zakonskoj regulativi i ceo slucaj smesten je u jedan siri kontekst.

Slucaj je dobio epilog i Restak je na istom mestu objavio informaciju o tome. Profesionalan, odgovoran i uljudan gest.

Postovanje.
Unfuckable Unfuckable 23:11 23.01.2008

Re: ili je poenta

pogodak višnja & ivana, bravo !
p.s - ivana, još ništa od autorske opcije ?!?!?!?!?! misssssseeeeemmmm...kuda ide ovaj Svet ?
Anuska Anuska 23:51 23.01.2008

Re: ili je poenta

Torpedo
nego, pravo je pitanje,zbog cega policija nije odmah reagovala nego se cekalo da javnost prvo odreaguje?

A jel vam palo na pamet da policija nije imala nikakve tragove? Mogla je recimo kroz sake da proturi vlasnika i goste iz susednog lokala pa da pocnu da pevaju sto vise ne rade jos od doba Milosecvica... a kad se na internetu pojavio snimak dosli su do nekih podataka, recimo mogli su da pritisnu goste iz susednog lokala da u toku istrage nisu govorili istinu (sto snimak i potvrdjuje) a na stranu sto se svakoj postavljenoj stvari na youtube-u modje uci u trag tj moze otkriti sa koje je IP adrese postavljena. Eto bolidi su se policiji ponudili na pladnju i dokazali da su bolidi.


ne budimo naivni

"Vlasnik pekare je rekao i da ga ne plaši što je snimak postavljen na internet.

"Uopšte se ne plašim. To što je postavljeno na sajt se desilo, mislim pre par meseci. Nije bilo povređenih, radnja je bila zatvorena, to je bilo oko 1-1:30h posle ponoći. Šteta je bila oko 3.000 evra - izgorela je cela vitrina, reklame...", kaže Vebi.

On za B92 kaže da nije obavešten dokle je policija stigla sa istragom.

"Ništa. Od policije nikada nismo dobili izveštaj da li su ti ljudi uhapšeni, nikada nikakv izveštaj nismo dobili od policije", navodi Vebi"

Izvor B92
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:29 24.01.2008

Re: ili je poenta

novosadski mediji su pre B92 o tome i pisali i izvestavali. Cisto radi istine

ok. i šta sad?
da li to znači da niko drugi ne treba da piše - uprkos najboljoj nameri stvarno
ne vidim šta vam je u ovome sporno...
duck duck 19:35 23.01.2008

Odlicna vest

Vidis Dejane da ponekad koristi velika sloboda na internetu
Samo bih hteo da dodam da je vest o video snimku prvo objavljena na sajtu Gradjanskog lista.
mariopan mariopan 19:37 23.01.2008

Re: Odlicna vest

Eto , drago mi je da ce da odgovaraju ..znaci radi pravna drzava ipak? Neka ih dobro rebnu pa neka se malo zamisle.
Atomski mrav Atomski mrav 08:00 24.01.2008

Re: Odlicna vest

Tako je... živela sloboda na internetu!
Naravno, džabe sve to, džabe snimak na YouTube da nije bilo reakcije javnosti...
Doctor Wu Doctor Wu 19:52 23.01.2008

Dobra vest, ali

zašto im je trebalo 3 meseca? Ko će čoveku da nadoknadi ova 3 meseca bez posla?
Torpedo Torpedo 19:54 23.01.2008

Re: Dobra vest, ali

Ko će čoveku da nadoknadi ova 3 meseca bez posla?


Privatna tuzba za nadoknadu stete ako vec nije bio osiguran.
gorran gorran 20:04 23.01.2008

Re: Dobra vest, ali

Čovek ima 3 pekare, pa nije socijalno ugrožen. Bitan je princip - država treba da radi, a građani ne smeju da budu ravnodušni (a posebno ni bi smeli biti pristrasni ili neprijateljski nastrojeni prema žrtvama - čega, nažalost, ima).
A bitno je naravno i da se nadoknadi šteta, odnosno da i taj deo sistema efikasno funkcioniše.
Doctor Wu Doctor Wu 20:11 23.01.2008

Re: Dobra vest, ali

bez obzira. "ekipicu" bi trebalo ojaditi, na ovaj ili onaj način, da ovu štetu "odrađuje" makar sledećih 15 godina.
angie angie 20:29 23.01.2008

Re: Dobra vest, ali

zašto im je trebalo 3 meseca? Ko će čoveku da nadoknadi ova 3 meseca bez posla?



a pa ovo je josh dobar tajming, ja znam sluchajeve , gde je bahati direktor oterao radnike u zatvor-laznim dokazima, pa ih u medjuvremenu otpustio, pa sudjenje se sudjenje prolongore, prolongira i evo , posle skoro par godina, iako je dokazano sve suprotno, nikako da stigne presuda, da se ljudi vrate na posao- a disha je josh uvek isti.
mene bash zanima od chega ti ljudi zive, da ne pominjem sve kroz shta su proshle njihove porodice i deca u shkoli.
mariopan mariopan 21:28 23.01.2008

Re: Dobra vest, ali

Doctor Wu
zašto im je trebalo 3 meseca? Ko će čoveku da nadoknadi ova 3 meseca bez posla?

Sve to treba da naplati od krivaca , strah , bol, uvredu , materijalnu stetu i svu zaradu koju je izgubio...a oni , kada su solidarno palili i snimali pa im veselo bilo , neka solidarno nakupe para koliko to sudski eksperti izracunaju. Bas mu zelim da im sve to naplati..
Bilo nekad Bilo nekad 21:36 23.01.2008

Re: Dobra vest, ali

gorran
Čovek ima 3 pekare, pa nije socijalno ugrožen. Bitan je princip - država treba da radi, a građani ne smeju da budu ravnodušni (a posebno ni bi smeli biti pristrasni ili neprijateljski nastrojeni prema žrtvama - čega, nažalost, ima).A bitno je naravno i da se nadoknadi šteta, odnosno da i taj deo sistema efikasno funkcioniše.


Postoji i jedan interesantan slucaj u Lajkovcu gde jedna porodica Goranaca drzi poslasticarnicu. Tokom devedesetih se dogodila neka mucka sa lokalom u kojem se nalazi ta poslasticarnica, a u koju su bili umesani neki pokojni sluzbenici lajkovacke opstine iz tog perioda. Zbog te mucke toj porodici je bilo nalozeno da se iseli iz lokala. Na to su reagovali gradjani Lajkovca i u vise navrata sprecili iseljenje te porodice. Pomogao je i predsednik opstine Lajkovac. Ima jos u Srbiji dobrih primera koji bi takodje trebalo da pronadju svoje mesto u medijima. To je vazno iz prosto edukativnih razloga.
andjelija andjelija 20:00 23.01.2008

brate

a epilog odlaska sa bloga pravih Umetnika?!?!

cenzurisanje raznorazno???


sta me bre briga ko je kome zapalio pekaru. ko je meni razbio retrovizor juce?! nov tek stavljen.

a na gepeku mi ogromnim slovima pise da sam iz Srbije....pa u doba braskog rata, dok su mi dziberchine slajmarisale po sofersajbni a ja ko za kurac zaboravila da sipam vodu?!
i sta sad. jel imao covek na tu pekaru osiguranje? ako nije, jebiga....sorry buddy. shit happens.
Dejan Restak Dejan Restak 20:41 23.01.2008

Re: brate

sta me bre briga ko je kome zapalio pekaru.


onda nemate razloga da citate ovaj tekst jer u naslovu pise sta je tema.
ostalo mozete poslati preko PM jer ne znam o cemu se radi, pa ako ne budete zadovoljni odgovorima mozete otvoriti novu temu na nekom od mojih blogova.
nikola svilar nikola svilar 21:05 23.01.2008

Re: brate

a epilog odlaska sa bloga pravih Umetnika?!?!


ko je otišao sa bloga andjelija?
andjelija andjelija 21:18 23.01.2008

Re: brate

kad ne pratis ko ti kriv.
andjelija andjelija 21:21 23.01.2008

Re: brate

Dejan Restak
sta me bre briga ko je kome zapalio pekaru.


onda nemate razloga da citate ovaj tekst jer u naslovu pise sta je tema.
ostalo mozete poslati preko PM jer ne znam o cemu se radi, pa ako ne budete zadovoljni odgovorima mozete otvoriti novu temu na nekom od mojih blogova.



imam. blog je javan, pa prema tome imam bilo sta pravo da kazem. ovo je moglo da idem kao obicna vest. mene ne pokadja pa cak i ako je rasisticki. previse je idiotizma oko nas da se bakcem sa tudjom pekarom. hajde za pocetak da podjemo od sebe?
ili je lakse da gledamo druge kako prave sranja jer zive u neznanju? ili pravimo jos veci raskol nacionalni?


zato se i zovu manjine pobogu. zato sam ja manjina u pizdi materini a nisam vecina. i sta sad? jadna ja?

ovaj tekst ti nije bio potreban ovde. visak viskova.
nikola svilar nikola svilar 21:28 23.01.2008

Re: brate

kad ne pratis ko ti kriv.


nisi fer, samo te pitam. ovih dana sa tu - pa pratim i nisam primetio da je iko otišao.
ako misliš na Čera i Medenicu - ljudi su u poslu - napisaće kad stignu.

zato se i zovu manjine pobogu. zato sam ja manjina u pizdi materini a nisam vecina. i sta sad? jadna ja?


sestro draga, ovo nema veze sa manjinom ili većinom
- čovek napalio RUDOLFA, HOLIKA i M-a da oštete čoveka
pod devizom "pravoslavlja" - čita subverzija, razumeš li ti to?

čim sam pročitao - uhvatila me jeza. odakle im pravo?
restak je učinio sjajnu stvar što je napisao prošli post - ja ne bih čuo za to,
ja pomalo poznajem prilike u novom sadu. imam rodbinu i drugare ali nisam čuo.

andjelija andjelija 21:32 23.01.2008

Re: brate

razumem....ali pravoslavlje u nasoj srbijici je u vecini. povuci paralelicu :)


eto, sada kada bih ti krenula sta mislim o novosadjanima banovali bi me odmah. stereotipisem iz iskustva jer od 10-toro ako upoznaj i 9-toro imaju odvratnu narav i lazovi, mogu da kazem da su ti i ti ljudi grozni.

Doctor Wu Doctor Wu 21:39 23.01.2008

Re: brate

eto, sada kada bih ti krenula sta mislim o novosadjanima banovali bi me odmah.

:)))))))))), preteruješ.
pančevke/ci su likovi nad likovima.
ne znam nijednog normalnu/og.
nikola svilar nikola svilar 21:41 23.01.2008

Re: brate

eto, sada kada bih ti krenula sta mislim o novosadjanima banovali bi me odmah. stereotipisem iz iskustva jer od 10-toro ako upoznaj i 9-toro imaju odvratnu narav i lazovi, mogu da kazem da su ti i ti ljudi grozni.


uvek neki antagonizam:

srbi vs hrvati
delije vs grobari
arhitekti vs gradjevinski inzenjeri
beograđani vs novosađani
...

niko generalno nije grozan, u to sam uveren ali uvek postoje
pojedinci koji "miniraju" celu stvar kao ovaj lik baraba Jovan Š.

i dalje ne kapiram koji umetnici su otišli sa bloga b92 - srđan je tu konstantno, i dejan, jasna z.
verovatno će se priključiti i mihaela što je super! :)))
andjelija andjelija 21:43 23.01.2008

Re: brate

nastic, trifunovic, markovic (mada je taj gosn zauzet verovatno)....

ofucao se blog, kurta murta bise ali ima i ovih anonimnih (angie sorry ali ti ni u sledeci life time neces biti ta ) sto su mu dali poseban sjaj sto JES JES

nikola svilar nikola svilar 21:50 23.01.2008

Re: brate

e sad si ga preterala - vidim ja da ti ne pratis :))

eno ga nastić piše /pogledaj/, a marković je naravski u poslu
mada ako ćemo pravo drama mental - bogavci su tu, to su umetnici bre
shure shure 22:03 23.01.2008

Re: brate

ako misliš na Čera i Medenicu - ljudi su u poslu - napisaće kad stignu.

Zar je moguce,Nikola,da ne primecujete da nema Nastica?
angie angie 22:04 23.01.2008

Re: brate

(angie sorry ali ti ni u sledeci life time neces biti ta ) sto su mu dali poseban sjaj sto JES JES


he, he andjelija, pa hvala ti shto me izdvoji od onih koje nisi nabrojala- to kad ti kazesh zvuchi kao kompliment!

ne znam shto si tako povredjena pa pribegavash tako jadnim sredstvima, shto se mene tiche, opusti se slobodno, potpuno mi je sve jedno shta ti mislish o bilo chemu, shto josh uvek ne znachi da ne mozesh da svratish i ostavish po neki "biser."
shure shure 22:05 23.01.2008

Re: brate

eno ga nastić piše /pogledaj/

?
nikola svilar nikola svilar 22:29 23.01.2008

the nastić is gone

eno ga nastić piše /pogledaj/
?


okej, sad sam vid'o :) hvala. 35 vip izbora?

znam da je skoro napisao blog o sjajnom strip projektu (zograf i ekipa)
i o psima. nikako nisam fan njegovog dela ali respect za postignuto - verovatno neki lični razlozi.
samo ako je već odlazio nije trebao da povlači / ili ko god da je to uradio / postove -
to je nepoštovanje komentatora koji su dali "doprinos" njegovom blogu.

/mislim prošle godine onaj nedeljković lepo pokupi "prnje" i odnese sve sa sobom :)) mislim pisao sam tamo kod njega nešto što mi beše vredno a čovek ode glavom "bez obzira" :)))

ne zamerite, moje mišljenje.
shure shure 22:49 23.01.2008

Re: brate

ne zamerite, moje mišljenje.

Ne zameram(bar ne ja),
ali zameram njemu(Nasticu) sto je sebi skinuo (sam sebi iz licnih razloga))VIP i sto je pisao o necemu sto nije politika.....oops,sto ne bi smelo da bude politika...
ivana23 ivana23 22:56 23.01.2008

Re: the nastić is gone

nikola svilar
eno ga nastić piše /pogledaj/?okej, sad sam vid'o :) hvala. 35 vip izbora?znam da je skoro napisao blog o sjajnom strip projektu (zograf i ekipa)i o psima. nikako nisam fan njegovog dela ali respect za postignuto - verovatno neki lični razlozi.samo ako je već odlazio nije trebao da povlači / ili ko god da je to uradio / postove -to je nepoštovanje komentatora koji su dali "doprinos" njegovom blogu./mislim prošle godine onaj nedeljković lepo pokupi "prnje" i odnese sve sa sobom :)) mislim pisao sam tamo kod njega nešto što mi beše vredno a čovek ode glavom "bez obzira" :)))ne zamerite, moje mišljenje.

Kako odnese, evo Nedeljkovica:

Dule
adam weisphaut adam weisphaut 22:58 23.01.2008

Re: brate

Zar je moguce,Nikola,da ne primecujete da nema Nastica?

A ja se bas pitao sto mi blog deluje bolje u posednje vreme.
nikola svilar nikola svilar 23:06 23.01.2008

Re: the nastić is gone

Kako odnese, evo Nedeljkovica:

Dule


e to je okej, ali gde su oni silni postovi od pre koje je povukao.
upravo tamo sam dao svoj doprinos i posle ga zaista nisam citao.

svaki performer /ne bitno da li je umetnik ili ne/ koji radi nesto zbog publike / ovde su to komentatori kako ja kapiram blog/ mora da na prvom mestu vodi racuna o publici - ne zanima me s kim se posvadjao pa povukao sve. mozda gresim, ali minus - :))))
Gorstak Gorstak 23:14 23.01.2008

Re: brate

- čovek napalio RUDOLFA, HOLIKA i M-a da oštete čoveka
pod devizom "pravoslavlja"


Vidim nešto da se prebrojavaju krvna zrnca.
Bilo mi interesanto pa pogledah ko je sve poapšen:
Rudolf je onaj prvi irvas na sankama Deda Mraza. Njegov najbolji prijatelj. Crven nos, rogovi i to.
A onaj drugi bolid - Holik. Sigurno mu je to ime?
Nije Hulk?
Možda je došlo do kucajuće greške?
A ono maloletno M.M.?
Ja znam samo par M.M.: MMonro (Kenedijeva ljubavnica), MilutinM (bloger), MilutinM (kandidat)

Dakle, da vidimo šta smo imali: Srbin, Irvas, Amerikanac i M.M. u pekari... šta im je zajedničko?
IQ

Anuska
au , pozdravljate hapsenje

Slab sam sa tim terminima oko hapšenja pa ne znam pravi izraz. Da li treba da se čestita ili izjavi podrška?
shure shure 23:20 23.01.2008

Re: brate

A ja se bas pitao sto mi blog deluje bolje u posednje vreme.

...jadno...
vishnja vishnja 09:20 24.01.2008

Re: brate

Ja znam samo par M.M.: MMonro (Kenedijeva ljubavnica), MilutinM (bloger), MilutinM (kandidat)

Zaboravio si MM!!!!! Eeeee...
vishnja vishnja 09:39 24.01.2008

Re: brate

Sad sam ukacila. Ovo je bilo namerno a ja natrcala na minu.
E bre prezidente.
Opet ispadoh glupa u drustvu :(.
Gorstak Gorstak 11:12 24.01.2008

Re: brate

vishnja
Sad sam ukacila. Ovo je bilo namerno a ja natrcala na minu.

Draga trešnja,
Poslednje čime bih se poslužio jeste da ti postavljam ,,natrčne" mine.
Moj tok misli je išao ovako:
- primetih zaveru gde se pominju imena i godine bolida i dilemu da li bi bili povatani da su Srbi. Ovako kao nisu pa ih Jočić poapsio.
- pogledam imena i odmah primetim da je i Deda Mraz umešan. Inače, Deda je od skora bitan lik u mom životu.
- Napišem komentar koji je malkice i neprimeren za ozbiljnu temu. To je već moj lični problem i sukob sa ozbiljnošću. Uglavnom se zavitlavam na svaku temu i trudim se da se kontrolišem i budem primeren. Nekad se omakne.
- Kliknem na objavi i u sledećem čitanju Posta provalim da sam zaboravio MM i bržebolje to prepravim.
- Tvoj tok misli je išao u istom pravcu tako da si u isto vreme kad sam ja prepravljao moj komentar ti poslala zamerku da nema MM.
- Ja, mislim, da sam prvi objavio prepravku. Onda si ti kliknula na tvoje objavi i videla ,,minu".

Mir, mir, niko nije kriv (ti ili ja).
Oni bolidi su krivi ne zna se (eno ga snimak).

vishnja vishnja 13:51 24.01.2008

Re: brate

Dakle, da vidimo šta smo imali: Srbin, Irvas, Amerikanac i M.M. u pekari... šta im je zajedničko?
IQ

hihi, samo da znas, "Rudolf, irvas velikog srca" ili tako nesto se zove crtac koji moji klinci gledaju, tako da ovo sigurno nije taj.

sad trolce jedno malo, ali potencijalno korisno (i za one koje je blam da pitaju):

kako se menja komentar? u prozoru umesto teksta pise samo "undefined". jel treba da iskopiram svoj tekst tu pa da ga menjam, ili kako? bojim se da probam napamet da ne ispadne nekakva budalastina, bozemesakloni.
hvala unapred.
nikola svilar nikola svilar 14:05 24.01.2008

Re: brate

draga visnja (lepo ime bez obzira da li je pravo ili ne)
moras samo pazljivo da prekopiras celi tekst i onda napravis korekcije -
nazalost podrazumeva se da ponovo moras da koristi opciju quote i slicno

pozz
vishnja vishnja 14:22 24.01.2008

Re: brate

hvala.
mariopan mariopan 15:59 24.01.2008

Re: brate

shure
ako misliš na Čera i Medenicu - ljudi su u poslu - napisaće kad stignu.

Zar je moguce,Nikola,da ne primecujete da nema Nastica?

Da , gdew je Rdovan Nastic i zato je skinut sa VIP bloga ?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 20:42 23.01.2008

fantastično

21, 20 i 17
metanoia metanoia 21:05 23.01.2008

Epilog

Epilog svega će biti presuda, koja će nadam se biti adekvatna, ne previše oštra, jer su u pitanju ipak deca, iako po godinama spadaju u punoletne osobe to su očigledno nezreli i dokoni tinejdžeri, tipičan proizvod savremene degradirane postkulturne struje. Šteta što kod nas ne postoje adekvatni vaspitni programi, poput onih u Americi u koji se šalju deca poput ovih. Naime, umesto zatvorske kazne, prestupnike kojima je to prvi prestup šalju na 6 meseci programa unutar kojeg postoji drill sličan onom kakav je u vojsci SAD i pokazalo se da su ovi programi dosta efektni. U našem slučaju će im se, ako im je to prvi prekršaj, verovatno presuditi uslovna što je ipak nedovoljno efektno.
mariopan mariopan 21:12 23.01.2008

Re: Epilog

Iako ima tri pekare on treba da ih tuzi i da njima ili njihovim roditeljima uzme svaku paru koju su mu unistili. On je za sve to radio godinama pa se onda besni i obesni setili da to uniste. Ima svako pravo da sve uzme nazad i ja bih to uradila. Ako nemaju da plate toliko ce robije vise dobiti ..pa neka nauce ono sto ih roditelji nisu naucili. Oni negde zive ? Kuca ili stan , neka prodaju njihovi roditelji i neka vrate stetu coveku. To je pravda pa u najmanju ruku ocekujem takvu presudu.
nikola svilar nikola svilar 21:15 23.01.2008

epilog

Iako ima tri pekare on treba da ih tuzi i da njima ili njihovim roditeljima uzme svaku paru koju su mu unistili. On je za sve to radio godinama pa se onda besni i obesni setili da to uniste. Ima svako pravo da sve uzme nazad i ja bih to uradila. Ako nemaju da plate toliko ce robije vise dobiti ..pa neka nauce ono sto ih roditelji nisu naucili. Oni negde zive ? Kuca ili stan , neka prodaju njihovi roditelji i neka vrate stetu coveku. To je pravda pa u najmanju ruku ocekujem takvu presudu.


razmišljamo na identičan način mariopan, hvala vam.
metanoia metanoia 22:07 23.01.2008

Re: epilog

Svakako da materijalna šteta mora biti sanirana, ali pre svega sam mislio na vaspitni i pedagoški karakter koji bi presuda trebala da ima za same prestupnike. Sa obzirom na to da će roditelji morati da snose troškove, ova deca verovatno neće osetiti punu težinu te kazne, osim u slučaju da ih roditelji ne primoraju da te pare zarade...
mariopan mariopan 16:04 24.01.2008

Re: epilog

metanoia
Svakako da materijalna šteta mora biti sanirana, ali pre svega sam mislio na vaspitni i pedagoški karakter koji bi presuda trebala da ima za same prestupnike. Sa obzirom na to da će roditelji morati da snose troškove, ova deca verovatno neće osetiti punu težinu te kazne, osim u slučaju da ih roditelji ne primoraju da te pare zarade...

Mislim da hoce , osetive itekako kada , umesto u svojoj kuci ili stanu , budu morali to da prodaju pa da negde u kiriji stanuju u dvadeset kvadrata , svi na gomilu i sve to da placaju jer se " dete " izivljavalo malo. A roditelji nisu uradili domaci zadatak jos davno kada su "deca " bila mala pa treba i to da plate. Mislim da drugacije to " dete " nece ni nauciti nista.
nikola svilar nikola svilar 21:09 23.01.2008

Tako treba

Dejane, iskreno mi je drago zbog ovog epiloga-
Nadam se da će šteta i odšteta čoveku biti nadoknađena iz džepova agresivnih
nasilnika i da će dobiti zasluženu kaznu.
Sepulturero Sepulturero 21:44 23.01.2008

Селективност

Добар је текст али овде срећом нико није настрадао а можда се чак ради о обичном несташлуку обесних и беспослених.

Зато ми није јасно зашто је баш овај несрећан догађај заслужио толику пажњу. Некако се не сећам да је ико писао о стварно трагичним догађајима у зрењанинском Шинвозу, где долази до самоубистава због "буразерске приватизације" или о скандалу у Трговишту где радници морају да враћају поштено заслужене плате јер су "изнуђене".

Наравно, сличних примера има безброј а ови су само најсвежији.

И добро је што се у коментарима спомиње нерешени случај Дејана Анастасијевића али шта је са Славком Ћурувијом?
Unfuckable Unfuckable 22:02 23.01.2008

Drago mi je

da vidim ovakav epilog u ovakvoj zemlji.
Pozdravljam Restakov potez da nas upozna sa razrešenjem slučaja.
Ovo je samo još jedan dokaz - no matter što se po NS ta priča "vrtela" 3 meseca, kako neko reče - dakle, još jedan dokaz da je Blog Velik.
I da ga panduri pažljivo čitaju.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:20 23.01.2008

Ludaci

Pobogu, zasto su to uradili? Ludaka na svakom koraku. Ali ne vredi, setio sam se vica kada osoba A objasnjava osobi B dogodovstinu iz pekare (valjda smem, ufatise ludjake?):

Osoba A: Trazim ja njemu burek i jogurt, kaze nemamo jogurt... Dobro dajte mi onda pogacice i jogurt, ovaj ce opet, nemamo jogurt. Dobro rekoh, onda mi dajte pajgle i jogurt, a bezobrazni prodavac u'vati da se dere na mene: "aman covece, nemamo jogurt"!
Osoba B: Kakav bezobrazluk! Uzeo bih sav onaj jogurt i gadjao bih zlog prodavca!
---
Mozda nisu imali jogurt? :-P
Torpedo Torpedo 22:33 23.01.2008

Re: Ludaci

Pobogu, zasto su to uradili?

Treba malo da se provozate novosadskim bulevarima, zavirite u neke od kafica na "glasu", pogledate kola i registracije ispred njih, eventualno malo cujete kako i o cemu divane posetioci istih, kako izgledaju i kako vas mrko gledaju ako ste im nepoznati... i sve ce vam biti jasno. Nisu to ludaci, to su bolidi.
Kralj Markovic Kralj Markovic 18:46 24.01.2008

nacionalnost pocinitelja

Na nekim drugim sajtovima pokrenuta je rasprava o nacionalnosti neposrednih pocinilaca. Istovremeno se zanemaruje njihova starost. Ja mislim da ni jedno ni drugo ne treba ignorisati, jer otkriva nesto strasno. Podstrekaci su skoro deset godina stariji od izvrsilaca, medju kojima je ocigledno da bar dvojica pripadaju nacionalnim manjinama.. To se moze citati na dva nacina, a oba su pogubna po Novi Sad koji se hvali multikulturalnoscu. Ili su od strane podstrekaca "naterani" (postoje razne mogucnosti da se ovo ucini sa klincima, svako ko je odrastao u gradu to zna) da to urade, kako bi pokazali svoj patriotizam uprkos imenu koji nose. Ili su se klinci sami preporucili jer svesno ili podvesno zele da budu ravnopravni deo stada. Ovo je samo prilika za razmisljanje, ali jezim se od pomisli kako odrastaju deca u sredini kao sto je vojvodjanska - lazno multinacionalna.
Atomski mrav Atomski mrav 09:16 25.01.2008

Re: nacionalnost pocinitelja

Zašto nacionalnost neposrednih počinilaca uopšte mora da bude bitna? Šta ako su ih podstrekači naložili da zapale pekaru na neki drugi način? Da bi bili cool, pošto se sve to snima? Možda je to bila neka inicijacija za prijem u neku bandu? Posle su namontirali tekst i dodali himnu i verovatno se smejali što su Robert & co. na tom snimku... Uostalom, bilo bi zanimljivo čuti izjave tih neposrednih počinilaca...
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 02:41 25.01.2008

Pravda

U srbiji pravda ne moze da se postigne dok neko ne emituje snimak i alarmira svet da se takve stvari u jednoj evropskoj zemlji guraju ispod tepiha. E pa onda nasa draga vlada pritisne policiju koja pohapsi one za koje je odavno znala da su to uradili. Posle toga se mi hvalimo kako smo pravna drzava.

Proces (ne)pravde u srbiji ovako ide:
krivicno delo->zataskavanje->zaboravljanje---------------->objavljivanje na nekom od nezavisnih medija----->hapsenje/promene---->a onda moze u jednom od dva smera:
1. Ostajanje pri principima, i.e. sprovodjenje krivicnog postupka ili promene sto se desava u 1% slucajeva
2. Skretanje paznje srba kosovom, sto se desava u 99% slucajeva.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana