Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude kasno.

Nune Popović RSS / 24.01.2008. u 02:35

Svedoci smo da paniku i strah kod ljudi izaziva i sama pomisao da Vlast može da postane Tomislav Nikolić, zvani Grobar, odnosno Vojislav Šešelj (a sa njim i SRS).

Današnja pomisao sutra može da postane realnost, u kojoj glasači radikala na terenu »uzimaju stvari u svoje ruke«, sa osećanjem da su »oni na vlasti«. A, ako prevladaju u autobusima, na roditeljskim sastancima, na pijaci, u kontakt emisijama... biće kasno, jer će trebati godine da se njihove glavešine obore sa vlasti, pošto je totalitarni režim nemoguće smeniti na drugačiji način.

I biće potrebno još više godina da se popravi šteta, koju su napravili.

Sećate se uostalom i sami kako je sve brzo propadalo, a propadanje isuviše dugo trajalo i vidite kako se sve uništeno još teže popravlja.

Postoji jednostavan način za oslobađanje od te srpske noćne more:

Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude kasno.

Što se mene tiče, glasaću 3. februara za demokratskog kandidata Tadića. Ovo je društvena situacija, koja zahteva da se prevaziđu lične netrpeljivosti. Politički zombiji, koji su nam naneli toliko zla, moraju da se sahrane inače će oni da sahrane nas.



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ataturk Ataturk 03:37 24.01.2008

...

Ma, take it easy (uzmi to polako   ), pobediće BoTa, I svi će da odahnu i biće sreća, sreća, radost…
A onda, dva dana nakon toga, vraćamo se na burgijanje Komadanje15%našeDuše,SuverenitetSrbijaIntegritet, NašiPrijatelji, DaOdustaneOdSlanjaTrupa, NajskupljaReč, SrbijaSeOštroProtivi…jedino se menja vremenska prognoza…ponekad!
Moram priznati da su ovi izbori, bili osveženje, nekako su nas drmnuli iz stanja hibernacije (ili transa),u koje smo pali hipnotisani gorepomenutim mantrama.

Da se vratim na temu, mislim da se oko dugog kruga diže nepotrebna frka-frketina, mislim da će pobediti Tadić I da ne glasa za njega every last one of us.

Take care
Nune Popović Nune Popović 03:53 24.01.2008

Re: ...

nisam siguran da Nikolić neće da postane predsednik sam od sebe, niti zato što ti recimo misliš da će Tadić pobediti. Drage su mi takve projekcije ali se ne oslanjam na njih, jer će pobediti onaj za koga više ljudi bude glasalo.

Zato ću glasati za demokratskog kandidata da bih bio siguran da sam uradio ono što je do mene. Vrlo jednostavno.
skener skener 04:32 24.01.2008

Re: ...



Zato ću glasati za demokratskog kandidata da bih bio siguran da sam uradio ono što je do mene. Vrlo jednostavno.



DA.
nikson nikson 04:12 24.01.2008

,,,

A, ako prevladaju u autobusima, na roditeljskim sastancima, na pijaci, u kontakt emisijama...


upravo tako i onda se vraca opet onaj stari nacin razmisljanja, gde ce opet biti izdajnika, placenika i nepozeljnih...
Nune Popović Nune Popović 04:22 24.01.2008

Re: ,,,

da, od silne "političke" priče, kao da se zaboravilo kako to izgleda na mikro planu kad zajaše radikalska ekipa... Nastupa opšta primitivizacija, munjevito
milivoye milivoye 08:55 24.01.2008

Re: ,,,

FALSE
Nune Popović Nune Popović 10:27 24.01.2008

Re: ,,,



znam da su "ONI" tu, to je svima jasno, ima ih nikad više od 2000-te.

ima ih 40% i "oni" više nisu "ona trećina koje ima koliko ima (in so what)" nego im možda fali još samo tvoj glas da ih bude 50% + milivoye.


Jelica Greganović Jelica Greganović 11:43 24.01.2008

I nije isto

kada su Oni tu SA ili BEZ svog predsednika. Ako dobiju SVOG predsednika države, odnosno ove izbore, porašće njihov osećaj moći. Ne bih volela se vrate ta vremena.
KatarinaMedici KatarinaMedici 11:48 24.01.2008

Re: ,,,

milivoye, vidim stidite se svog imena, zašto, to je lepo, izvorno srpsko ime, da pokušate sa miliwoye ili milliwoye
Nisu samo na pijaci, svuda su oko nas, vrećaju kada nemaju argumente, nazivaju predsednika države ustašom, izdajnikom, bednikom, ORANGUTANOM. No to je predmet Vašeg vaspitanja i obrazovanja.
Najavljuju smrt predsednika Vlade, setite se: "I Broz je imao problema sa nogom pred smrt".
To su isti oni koji navaljuju na predsednika jer živi u predsedničkoj vili, kao da se iz nje neće iseliti po završetku mandata, ali isti ti imaju "stančiće" u najelitnijem delu Beograda iz kojih se neće iseliti iako su to najavili ako ulica u kojoj žive dobije ime ubijenog Zorana Đinđića, te stančiće su zaradili od poslaničke plate, verovatno.
To su isti oni koji najavljuju kao predsednika buduće Vlade Šešelja, kome se sudi jer je slao decu u Baranju da kokošare i jajare (Nadih Dragan od oca Petra iz Aranđelovca je poginuo od snajperskog hica u Baranji, a nije služio ni vojsku, kada je priman rečeno je njegovoj majci Dragici da ne ide na liniju fronta, imaće on druga posla tamo) jer je po Vojvodini fašisoidno procenjivao ko je Hrvat, a ko srpskoga roda.
To su oni koji su pretili penzionerima pištoljem pred skupštinom, najavljivali im hleb za tri dinara, oni koji su tukli taksiste.
Takvi dođoši su i došli glave Srbiji i uzeli joj Kosovo (Jozef Broz, Milošević, Šešelj) u impresivnoj pobedi nad NATO snagama.
Zar je teško biti kulturan?
Nema potrebe za vređanjem, nema potrebe za najavljenim urlikom da su izbori pokradeni, osim ako ne pobedi Nikolić
dpvosington dpvosington 12:23 24.01.2008

Re: ,,,

To su oni koji su pretili penzionerima pištoljem pred skupštinom, najavljivali im hleb za tri dinara, oni koji su tukli taksiste.





Jelica Greganović Jelica Greganović 12:40 24.01.2008

Tačno, ti su

milivoye milivoye 14:29 24.01.2008

Re: ,,,

Pa, mogao bih da pišem i milliwoye, što da ne. Ime mi tako izvorski žubori bez obzira na ortografiju, a da li je serbsko, hrvatsko ili pak neko sasvim četvrto meni je sasvim ravno do Kosova.

Što se tiče "njihove" sveprisutnosti vidim da ih ima i na ovom blog-u - razvlače sagovornike pitanjima o "vaspitanju i obrazovanju". Ne sporim da nisam bog-zna-kako vaspitan, a sasvim sam siguran da mi ne bi smetalo više obrazovanja, ali to svavako nema nikakve veze sa temom.

Ja sam lično za Tadićev nastup rekao da je "orangutanski". Nisam rekao da je Tadić orangutan.

Poznat je stav šešeljevaca o Zoranu Đinđiću. Nepoznat je Tadićev stav - čuli smo samo prazne priče i predizborna zaklinjanja; konkretno ništa.

Tvrdite da je Josip Broz "došao glave Srbiji i uzeo joj Kosovo", pa sam sada zbunjen Vašim pozivanjem na obrazovanje?! Ili možda smatrate da je ponavljanje ćosićevskih nebuloza stvar opšte kulture i obrazovanja?

Kada sam govorio o krađi mislio sam na krađu na referendumu o novom Ustavu Republike Srbije. Ako ste zaboravili, tada su Tadić i Nikolić javno bili sa iste strane i zajedno pobedili - "svim srcem za jaku i stabilnu Srbiju".
Kažete da nema potrebe za urlikom o pokradenim izborima osim ako ne pobedi NIkolić. Da li podrazumevate da je OK da izbori budu pokradeni ako pobedi Tadić?!

Prijatno!
Nune Popović Nune Popović 15:04 24.01.2008

Referendumska situacija

U nedelju, 3. februara je referendumska situacija, u pitanju je samo to da li će Srbija da postane radikalska ili neće.

Nije pitanje da li Tadić ili Nikolić, takva postavka je banalna. Radi se o tome da li će građani dozvoliti, iz bilo kog razloga za koji ne postoji opravdanje, da Srbija ponovo krene unazad u devedesete, u još veću bedu - ili će reći toj opasnoj mogućnosti NE tako što će ljudi prevazići lične i političke netrpeljivosti i zaokružiti Tadića.

Sve ostalo je zamajavanje, odvlačenje pažnje od realne situacije i razuma. Na ovom blogu nema potrebe za tim.
dpvosington dpvosington 15:09 24.01.2008

Re: Referendumska situacija

Sve ostalo je zamajavanje, odvlačenje pažnje od realne situacije i razuma. Na ovom blogu nema potrebe za tim.


vala baš. i previše se ovde zamajavalo sa kojekakvim trivijalnim pričama šatro "političkim" i "modernim", a kad se pogledaju rezultati ispada uhvati me jeza, žali bože energije i vremena
KatarinaMedici KatarinaMedici 15:21 24.01.2008

Re: ,,,

Stvari stoje ovako, na svakom biračkom mestu se nalaze po tri predstavnika stranaka u drugom krugu iz DS i RS, što stalnog što proširenog sastava i prate izbore.
Po jedan predstavnik iz DS-a i radikala pre nego daju biraču listić proveravaju da li je dobio jedan, a ne više, predstavnik DS-a i radikala zajedno kontrolišu potpisivanje glasača.
Po završetku glasanja, broje se glasovi u biračkom spisku, upotrebljeni i neupotrebljeni listići. Moraju da se slože brojevi potpisanih birača u biračkom spisku sa upotrebljenim listićima.
Neupotrebljeni i upotrebljeni listići moraju da daju zbir dobijenih od republičke izborne komisije na tom izbornom mestu i upisuju u zapisnike, koje potpisuju SVI prisutni iz stalnog sastava biračkog odbora.
Kopije zapisnika dobijaju SVE stranke na licu mesta i nose ih u opštinski odbor stranaka, kao i republički odbor, pa mi nije jasno kako je moguće govoriti o nameštenim izborima?
Ukoliko u kutiji ima više listića od broja u biračkom spisku (manje može), biračko mesto pada i sve se ponavlja.
Napominjem da za vreme Miloševića nije bilo kopija biračkog spiska, već se potpisivao samo original koji je sa glasačkim listićima odlazio u Skupštinu Srbije gde je sve "moralo" da prenoći.
Možda radikali evociraju neke uspomene?
Nebitno je za kulturno izražavanje i ponašanje da li ste rekli da je orangutan ili se tako ponaša?
Uostalom sami ste rekli o sebi šta Vam nedostaje, a to je pitanje ambicija, pre svega.
gorran gorran 16:03 24.01.2008

Re: ,,,

Takvi dođoši su i došli glave Srbiji i uzeli joj Kosovo (Jozef Broz, Milošević, Šešelj) u impresivnoj pobedi nad NATO snagama.
Pa, mislim da smo rešili pitanje šta ćemo mi "dođoši" raditi 3. februara. Mogli bi otići u posetu starom kraju ) Ne bismo valjda želeli da nešto pokvarimo u Šumadiji, kolevci civilizacije...

Šta, kažete da se ni ne vraćamo "odande"? Pa, kad malo razmislim, možda to i nije tako loša ideja. Dovoljno smo se osvedočili kakve su vam ovde "proevropske snage". O onim drugim da i ne pričam.
ceda_urosevic ceda_urosevic 05:20 24.01.2008

Sta ako radikala ima vise?

Sta, dakle, ako i uz podrsku cele Rusije i Srbije Boris Tadic ne osvoji vecinu?
Mislim, sta ako realno radikala ima vise? Ok je ovo: sto je do mene, uradicu sta mogu.
Ali me, iskreno, po malo nervira ono: ako ne glasas za BT, i imas razlog zasto to ne cinis, ti nekako ispadas gori i od radikala.
Soljenje pameti ljudima uvek je kontraproduktivno.
I Nune,mani me ove teme istrosena je, kad ce nova epizoda Nune TV-a?
Pozdrav
irvas irvas 06:23 24.01.2008

Re: Sta ako radikala ima vise?

ceda_urosevic
Sta, dakle, ako i uz podrsku cele Rusije i Srbije Boris Tadic ne osvoji vecinu? Mislim, sta ako realno radikala ima vise? Ok je ovo: sto je do mene, uradicu sta mogu.Ali me, iskreno, po malo nervira ono: ako ne glasas za BT, i imas razlog zasto to ne cinis, ti nekako ispadas gori i od radikala.Soljenje pameti ljudima uvek je kontraproduktivno. I Nune,mani me ove teme istrosena je, kad ce nova epizoda Nune TV-a?Pozdrav


slazem se. svako ima pravo sam da odluci da li ce da glasa i za koga ce da glasa.
u poslednjih par dana se dosta pisalo o drugom krugu izbora. svi koju su se izjasnili da nece glasati ispali su gori od radikala, sto je urosevic vec primetio.
ponovicu ono sto sam vec rekao: ukoliko DS (tj BT) izgubi, sami su krivi zbog politike koju vode.
stvar je vrlo prosta. nikoliceva eventualna pobeda ce biti odraz volje vecine gradjana i to je to.
Atomski mrav Atomski mrav 08:14 24.01.2008

Re: Sta ako radikala ima vise?

Da li će to biti i odraz tvoje volje?
Atomski mrav Atomski mrav 09:56 24.01.2008

Re: Sta ako radikala ima vise?

Pa ne znam ko koga napada... ako vam je svejedno ko će pobediti na izborima, što se uopšte javljate na postove u kojima se pozivaju ljudi da glasaju za Tadića? Očigledno je da vam ipak nije svejedno...
cecas cecas 09:58 24.01.2008

Re: Sta ako radikala ima vise?

I nije svejedno ali necu da bude ni sve isto !
Atomski mrav Atomski mrav 10:06 24.01.2008

Re: Sta ako radikala ima vise?

Razumem te, ali opet mi je bolje i da bude isto nego da bude gore. A može da bude mnogo, mnogo gore. Ipak, ima još dana za megdana, ima još desetak dana do izbora, videćemo šta će se dešavati u međuvremenu...
Nune Popović Nune Popović 10:36 24.01.2008

Re: Sta ako radikala ima vise?

Čedo, a da nisi ti malo kao pokvaren, onako sitno LDP-ovski... Ja napišem šta će biti ako radikali dođu na vlast - a ti me isto pitaš, jer kao ne znaš da čitaš post na koji daješ komentar. Mani me tih seosko-stranačkih varijanti i zamena teza. To prolazi na mestu gde se okupljaju ljudi koji su u fazonu "hajde da se lažemo, samo u ogledalo da se ne pogledamo".

A to da li ću ja da se manem "ove" teme, jer je za tebe istrošena", to nek ti bude zadnji pokušaj mešanja u moje pravo šta ću, kada ću i o čemu ću da govorim.

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:45 24.01.2008

Kako je istrošena tema,

kada ne znamo hoće li za desetak dana Srbija dobiti radikalskog predsednika? To da li radikala ima više, pokazaće izbori, zbog kojih upravo i svi oni, koji nisu tog, radikalskog opredeljenja, koji su protiv takve politike, treba da izadju i glasaju. Da pokažu koliko njih ima.
Atomski mrav Atomski mrav 12:14 24.01.2008

Re: Kako je istrošena tema,

Ne pada sneg da pomori svet, već da svaka zverka pokaže svoj trag...

Nema ih više, to treba dokazati i pokazati 3. februara.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:50 24.01.2008

Re: Sta ako radikala ima vise?

Nije svejedno, jer neće biti isto, biće GORE. I trebaće, što reče Nune, mnooogo vremena da se vrati na isto.
silver bullet silver bullet 13:04 24.01.2008

Re: Kako je istrošena tema,

Ne pada sneg da pomori svet, već da svaka zverka pokaže svoj trag...



Ne pada sneg DA POKRIJE BREG, nego da svaka zverka pokaze svoj trag.
Atomski mrav Atomski mrav 13:23 24.01.2008

Re: Kako je istrošena tema,

Ja sam čuo ovu verziju koju sam napisao, nekako mi prikladnije zvuči :)
metanoia metanoia 09:16 24.01.2008

Moja laička procena

Bravo, kratka i jasna poruka koja dovoljno govori o tome šta treba uraditi 3 frebuara. Evo i nekih mojih laičkih prognoza rezultata koje govore u prilog tome da nam je zaista potreban svaki glas više nego ikad. Budući da je predsednik Tadić odbio još jednu u nizu ucena koje dolaze od njihovih koalicionih partnera, na što mu iskreno čestitam, već kompleksna situacija oko mogućih rezultata postaje još neizvesnija za njega. Recimo da bi situcija 3. februara mogla da poprimi ovakav scenario: Jedan deo glasača koji su dali podršu kandidatu LDP-a, odlučiće se za bojkot i u nekoj optimističnoj proceni, procenat glasova koji bi ogao da dodje iz redova pristalica LDP-a bi bio oko 4%. Što se koalicije DSS-NS tiče sasvim je nevažno kome će oni dati podršku, budući da je jedan deo njihovih glasača već u prvog krugu polarizovao prema Radikalima, nemam razloga da veruje da će ostatak njihovog biračkog tela i ovaj put poslušati volju g. Koštunice i g. Ilića, te će dve trećine njih dati podršku Radikalima a jedna, predsedničkom kandidatu DS-a, što u procentima iznosi oko 5% za g. Nikolića i oko 2,5% za g. Tadića. Napominjem da je ovo optimistična procena imajući u vidu kriptoradikalnu ideološku svest politike koalicije DSS-NS. Što se tiče biračkog tela SPS-a, nema dilema da će njihova podrška otići kandidatu Radikalne Stranke, dakle, 6% koji idu Nikoliću. Ostaju još glasovi manjina koje je osvojio g. Pastor, koji će nesumnjivo otići g. Tadiću i eventualni glasovi iz redova PSS-a, što procentualno znači oko 3%. Sve u svemu krajnja računica bila bi oko 50,4 u korist g. Nikolića i 44,9 za g. Tadića.
Da li je ova moja procena defetistička ili ne, proceniće vreme, ali je sigurno da ovakav scenario može biti sprečen i potrebno je ne samo da svako od nas ponovo izađe i potvrdi svoju demokratsku opredeljenost, već i da izlaznost ovaj put bude veća nego ikad, možda čak oko 70% i podrazumeva se da ovi eventualni glasovi odu u korist g. Tadića. Eto koliko nam je potrebno za pobedu, zar ovo nije dovoljan razlog da ubedi sve one koji se još nisu odlučili ili one koji su se pak odlučili na bojkot, da još jednom ujedinimo sve snage i ostvarimo pobedu nad očiglednom pretnjom svemu onom što smo za ovih 8 godina zajedno napravili.
sabi sabi 09:30 24.01.2008

Re: Moja laička procena

"Budući da je predsednik Tadić odbio još jednu u nizu ucena koje dolaze od njihovih koalicionih partnera, na što mu iskreno čestitam"

On to tako, prvo odbije, pa posle sedne, preracuna se, i prihvati. Nemoj da te to zavara. Nece maca mleko, malo sutra.
metanoia metanoia 10:53 24.01.2008

Re: Moja laička procena

Da li mislite na ucenu i pristanak na protivzakonito preuzimanje NIS-a, ili ste mislili na Savez Vojvođanskih Mađara kao koalicionog partnera DS?


Ne, mislio sam na jučerašnju ucenu od strane DSS-NS, vezanu za aneks koalicionog sporazuma, koju je g. Tadić odbio, što me je jako obradovalo.
Spiridon Spiridon 09:34 24.01.2008

pod utiskom teksta Pere Lukovica

Nune, ono sto mene najvise boli ja da "Koštunica pobedjuje mada nije ni učestvovao".

lesinar
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:35 24.01.2008

Ima ih više i pobediće


Tadić ima lošiju kampanju od Nikolića.
Tadić ima manje birača od N.
Tadić ima klipove u točkovima i spolja i iznutra.
Tadić nema koalicioni potencijal kao N.
Tadić nema tu perverznu ljubav naroda kao N.

Kada sam pitao glasnogovornike LDP-a sa ovog bloga, 'Šta ako rasipanje glasova na LDP donese
nedostižnu prednost Nikoliću?' - ignorisan sam od strane više poznatih LDP blogera.
Vidim, sada kad je otprilike takva situacija, nema ih na blogu da podele mišljenje sa plebsom.
Sad kad je frka - imam mišljenje, nemam stav.

Jeste da izgleda kao 50-50% podeljenost od odnih koji glasaju, ali nije.
Oni koji ne glasaju, ne pomažu kada se gradi kuća, ili gasi požar, oni time rade u korist svoje štete.
Znači većina je PROTIV Tadića, Evrope, zapada, tranzicije, svog šefa na poslu, protiv rodbine iz grada,
protiv komšije, protiv komšijinog psa... U Srbiji je važno biti PROTIV!

Oni ne znaju da urade bolje, ali znaju da im ovo ne valja, znaju da niko nije dovoljno dobar, da su svi isti.
Miloševića koji nas je doveo do izolacije i rata sa zapadom - gubitka Kosmeta,
narod je smenio 'JER NIJE ISPUNIO CILJEVE, A NE ZATO JER JE TO POGREŠNO',
a sada bira Tomu da to proba ponovo sa njim.
Kakvi bre tranzicioni gubitnici? TO SU ŽIVOTNI GUBITNICI.

Nismo mi krivi. Mi smo manjina.
karlsdorf karlsdorf 09:42 24.01.2008

Re: Ima ih više i pobediće

Glasao bih ja za Tadica, ali, brate, za Kostunicu NE MOGU!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 10:02 24.01.2008

Re: Ima ih više i pobediće

karlsdorf
Glasao bih ja za Tadica, ali, brate, za Kostunicu NE MOGU!


Ergo, niko nije dovoljno dobar za. Svi su oni isti. Ja više vredim od njih,
i zato nedam glas. Bolje rat nego pakt, bolje grob nego rob.

Nune Popović Nune Popović 10:47 24.01.2008

Re: Ima ih više i pobediće

karlsdorf
Glasao bih ja za Tadica, ali, brate, za Kostunicu NE MOGU!


Glasa se za demokratskog ili radikalskog kandidata. Mislim da je ovde sada pitanje za svakoga od nas da se odluči na kojoj je strani.

Kad imaš demokratskog kandidata možeš i da ga menjaš, a kad imaš tiranina - e onda si ugasio, a kako stoje stvari u Srbiji, ako tiranin zajaši - nema se su čim na njega...
blackbox blackbox 11:07 24.01.2008

Re: Ima ih više i pobediće

Nune Popović

karlsdorfGlasao bih ja za Tadica, ali, brate, za Kostunicu NE MOGU!Glasa se za demokratskog ili radilskog kandidata. Mislim da je ovde sada pitanje za svakoga od nas da se odluči na kojoj je strani.Kad imaš demokratskog kandidata možeš i da ga menjaš, a kad imaš tiranina - e onda si ugasio, a kako stoje stvari u Srbiji, ako tiranin zajaši - nema se su čim na njega...


"Мојим петооктобарским пријатељима кажем: нема између Томе и мене никога. [b]Или џа или бу[/b], или црно или бело, нема међурешења", рекао је Тадић.
Он је све присталице идеје напредне, европске Србије позвао да што већи број људи убеде да гласају у другом кругу председничких избора, јер само уз масовну подршку грађана та идеја може да однесе победу.

"До 3. фебруара нема ниједне тешке речи, само порука добре воље и највеће снаге. А након тога још већа воља и снага, да уђемо у ЕУ, да живимо као сви у Европи, да освојимо ту Европу нашим младим људима и квалитетима", рекао је Тадић.
Sasvim jasno. Ko se prepozna neka glasa , a ko ne bude glasao taj nije shvatio i niko mu nije kriv jer posle neglasanja nema kajanja.
Valjda je ovo dovoljno jasno.Nema dileme, glasa se ZA ili PROTIV.
Nune Popović Nune Popović 11:15 24.01.2008

Re: Ima ih više i pobediće


poenta je i u sledećem: i da bi se glasalo protiv Grobara treba izaći i zaokružiti Tadića.


dpvosington dpvosington 12:27 24.01.2008

Podsetite se malo

zašto je važno da ne pobedi miloseviceva ekipa, radikali & co.



i da bi se glasalo protiv Grobara treba izaći i zaokružiti Tadića

Dr M Dr M 12:56 24.01.2008

Re: Ima ih više i pobediće

Kada sam pitao glasnogovornike LDP-a sa ovog bloga, 'Šta ako rasipanje glasova na LDP donese
nedostižnu prednost Nikoliću?' - ignorisan sam od strane više poznatih LDP blogera.
Vidim, sada kad je otprilike takva situacija, nema ih na blogu da podele mišljenje sa plebsom.
Sad kad je frka - imam mišljenje, nemam stav.


Postovani Strmoglavi badzo,
Dokle ce uvek da nam neko drugi bude kriv?
Kad smo bili u skoli, mrzeo nas ucitelj.
Kad smo igrali fudbal, sudija bio potplacen-ua sudija!
Kad se “glasnogovornici LDP-e na blogu” godinu dana ubijaju da ukazu na pogubne posledice kohabitacione politike Borisa Tadica, i kad se pokaze da su u pravu, onda se LDP proziva za “ rasipanje demokratskih glasova”!
Dokle ce gradjani Srbije da placaju za greske nesposobnih politicara?
Dok budu gresili u izboru, u oprastanju, u verovanju.

Boris Tadic sada ima jos jednu, minimalnu, sansu da ublazi posledice svoje tragicne politike- da jasno izadje pred biracko telo Srbije i da ga podeli na proevropsku i antievropsku opciju, ili-ili, i da ceka na odluku gradjana.

Sad je izgubio pravo da se igra politicara, sad mora da bude heroj.
U protivnom, neka ide u istoriju, ne vise kao kohabitant nego kao kolaborant.
Platicemo koliko kosta.
dpvosington dpvosington 13:22 24.01.2008

Re: Ima ih više i pobediće

U protivnom, neka ide u istoriju, ne vise kao kohabitant nego kao kolaborant.
Platicemo koliko kosta.


plaćaj ti svoj račun i nemoj mojim novčanikom da raspolažeš, ni ti ni VI iz LDP u cije ime nastupaš, jer da nešto vredite i da imate sa čim, vi bi valjda već nešto i uradili, promenili. Ovako, samo pokazujete da vam je sujeta i osecanje vaznosti vece i od srbije i od zdravog razuma.

ja necu da placam cenu otvorene LDP-ove podrske radikalima samo da bi vi prikrili slab izborni rezultat, a mislim ni da gradjani nisu vama nistra duzni nego suprotno, mislim da ste vi duzni da gradjanima barem ne bude gore ako vec nisu zeleli da im sa vama bude bolje, sto su pokazali na glasanju.

Vodite takvu politiku da ispada da se LDP sveti gradjanima Srbije zato sto ste dobili malo glasova od njih.



Nune Popović Nune Popović 13:37 24.01.2008

Radikali neće pobediti


ako svi koji ne žele da nam se ponove devedesete izađu i zaokruže Tadića. Nema druge, ili nazad u pakao ili napred kako se zna i može.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:46 24.01.2008

Re: Radikali neće pobediti

Tačno tako! I to je jedino o čemu ovde treba pisati, to je tema, sve ostalo je odvlačenje pažnje, razvlačenje teme i relativizacija problema.
Nune Popović Nune Popović 13:59 24.01.2008

Re: Radikali neće pobediti

A građani Srbije ako misle da neko drugi "mora" ili "treba" da odlučuje o njihovoj budućnosti - grdno se varaju. I biće kasno ako puste da se vrate devedesete za kojima se još uvek vuku repovi.

Zbog sopstvenog groznog iskustva, imamo obavezu da učinimo ono što najmanje možemo - da kažemo Nikoliću, Šešelju, radikalima, slobistima - da im je mesto u ružnoj prošlosti.

A to se u ovakvoj situaciji jedino postiže tako što se izađe na glasanje i zaokruži Tadić.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:00 24.01.2008

Re: Ima ih više i pobediće

Dr M
!Kad se “glasnogovornici LDP-e na blogu” godinu dana ubijaju da ukazu na pogubne posledice kohabitacione politike Borisa Tadica, i kad se pokaze da su u pravu, onda se LDP proziva za “ rasipanje demokratskih glasova”!Dokle ce gradjani Srbije da placaju za greske nesposobnih politicara?


Poštovani Dr M,
naši stavovi nisu toliko suprotni, sem u jednoj stvari - ja sam protiv prevremene i pogrešne kandidature.
U zadnjoj rečenici kažete 'greške nesposobnih političara'!
Stvar je u tome, da ja mislim da je greška LDP-a kandidatura Č.J. , jer da citiram pokojnog Z.Đ.
na koga se LDP često poziva, 'Nisu gledali širu sliku'.
Čanak je na to javno ukazao i pre izbora.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 09:55 24.01.2008

Dragi Nune

Potpuno ste u pravu ovde, mada je stav o "oslobadjanju od nocne more" waaaay too optimistic, jos cemo dugo imati problema sa fashizmom. Naravno da treba izaci i glasati za demokratskog kandidata - jer je njegov protiv kandidat srpski Reichfuhrer, otvoreni fashista, verovatno i ratni zlocinac iz sela Antin, sledbenik srecom odsutnog haskog fuhrera. To je uvek i sasvim dovoljan razlog.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 10:08 24.01.2008

Re: Dragi Nune


Tell it like it is.
Jednostavno je.
Nune Popović Nune Popović 11:00 24.01.2008

Re: Dragi Nune

Zahvaljujem Milane. Ne mislim da je ovo "waaaay too optimistic". Još uvek smo u situaciji u kojoj jednostavno mogu da se reše neke krucijalne stvari. Recimo sa olovkom je danas moguće ne dozvoliti Grobaru / Šešelju da postane predsednik / premijer. Ja mislim da je to pozitivna realnost ovog trenutka i zato sugerišem da se glasa za demokratskog kandidata, da ne bude kasno.

Sećam se, naime, vrlo dobro koliko je malo heroja bilo 90-ih koji su se otvoreno borili protiv radikala i Miloševića i koliko je malo bilo onih koji su bili spremni da se otvoreno bore protiv totalitarnog sistema.

Znam koje sve strahote podrazumeva borba protiv totalitarnog režima.

Sećem se i koliko je godina trebalo da se radikali i Milošević obore nakon što su stotine hiljada ljudi konačno protestovale protiv njih. Muka živa, agonija. I sada se kao "uvređene mlade" neki ljudi, mnogo njih, ponašaju u stilu - "radikali, pa šta, nek dođu na vlast, baš me briga". Pa to je van pameti. A sutra će ti isti da zavape - jao majko, jao Evropo, Beograd je svet...
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 11:29 24.01.2008

NEOSTRANAČKO MIŠLJENJE

Da li su Tadiću potrebni ovi postovi, da li su ovo očajničkni pokušaji da ne izgubi vlast?
Zašto nije za 4 godine napravio takvu politiku i dela, da već u prvom krugu pobedi sa ogromnom većinom?
Tada bi nam svima pokazao koliko vredi, tada bi svi mi bili sretni....
Po meni demokratskiji je ćutati i sačekati milost 3 februara, kad je već propustio te 4 godine....
Da li svi oni vole tu decu iza koje se sada kriju po binama, da li je neko dete dobilo batina iza bine što nije bilo dobro...

Treba biti kulturan pa sačekati da vidiš koliko vrediš,
PLOD BUDUĆNOSTI JE U SEMENU SADAŠNJOSTI, TAKO JE BILO I PRE 4 GODINE...
Nune Popović Nune Popović 12:11 24.01.2008

Re: NEOSTRANAČKO MIŠLJENJE

Da li je moguće da ne možeš ili nećeš da shvatiš da ne rešavamo sudbinu Borisa Tadića. Taman i da izgubi on će imati šta da radi i od čega da živi.

RADI SE O TOME DA LI ĆE SRBIJOM DA VLADAJU RADIKALI, GROBAR, ŠEŠELJ, oni što su tukli, pucali, hapsili, zatvarali, zabranjivali - ili neće.

A to što ti pričaš
Po meni demokratskiji je ćutati i sačekati milost 3 februara


To nije demokratski, nego je glupo pošto ćeš u slučaju lošeg ishoda posledice osećati pre svega ti i drugi obični smrtnici.
ne_onaj_boris ne_onaj_boris 11:54 24.01.2008

Re: no frke

Mislim da su oni već dosta uradili da dodju na vlast. Sada je potrebno još samo da ostatak sveta bude nonšalantan i eto nam novog predsednika. Onda stvarno mozemo da gledamo nastavke.
Mislim da postoji krivica sadašnjeg predsednika što je došlo do ovakve situacije, isto tako mislim da postoji jos faktora koje on realno nije mogao da promeni. Ja samo ne želim sutra sebe da krivim što je situacija u Srbiji još gora. Možda će to onda opametiti ljude u Srbiji da shvate da kompromisa nema. Ja taj nastavak ipak nebih da gledam i voleo bih da ga izbegnem. Zato ću ipak otići i glasati za imenjaka, zlu netrebalo.

Pozdrav prijatelju Nunetu od borisa
Nune Popović Nune Popović 12:13 24.01.2008

Re: no frke

Hvala ne_onaj_boris,

ovo i jeste post za prijatelje, toliko im dugujem - da kažem šta i kako mislim
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 11:17 24.01.2008

...

čitam postove, prepiske, komentare ovih dana pa se nešto razmišljam:
većina je glasala kako je glasala, zato što hoće promene?, zato što narod zna?, zato što je to zrelo biračko telo?, zato što razumeju kuda se kreće svet?, zato što umeju da prepoznaju istinu / znaju istinu?...mogu još ovako da nabrajam, sa sve upitnicima, al' valjda je dosta.
razmišljam kakav li bi rezultat bio da recimo nema kakvih takvih vesti, interneta (za ono malo što ga koriste), da nam svima iza ćoška stoji jedan samo da nam se pogledi sretnu (ovo nune, i te kako zna), da ne mogu da predjem ulicu, iako mi je zeleno svetlo - jer on je došao u naš grad, da nema potrebe da čekaš vizu jer svakako ne moš nigde da odeš...

ovo već napisah negde - ova zemlja je predugo zatvorena, ovi ljudi su uljuljkani u svojoj infantilnosti jedino sposobni da iznalaze krivce (na slavama naročito), ovi ljudi bi sve i ništa i prija im, o kako im prija nadgradnja mitova - jer jedino tako ta vekovna "borba" (u kojoj se po defaultu gubi) ima smisla, onda smo moralni pobednici, onda smo jedini stub slobode na rubu ko zna čega sve ne, onda smo hrabri, ponosni, a čojstvo i junaštvo nam vire iz ušiju.

ljudi u kg-u veruju da će dotični gospodin da "unese" novac u ovaj mali i napaćeni grad. kad ih pitaš: u kom koferu, oni kažu: u velikom. za njih, dotični gospodin nikada nije bio na vlasti, za njih je on pošten, nekorumpiran, čak i simpatičan. (i ovde mogu da nabrajam, al' valjda je dosta)

da me pogrešno ne bi razumeli - ne govorim o svom strahu od... govorim o potencijalu da će, svi gore pobrojani shvatiti poruku. ne verujem da tog potencijala ima, makar i u nagoveštajima.
Nune Popović Nune Popović 11:46 24.01.2008

snežana,


jasno mi je da imaš strah o "potencijalu" koji može da shvati situaciju a da se pritom izdigne iznad sopstvene sujete, tobožnjeg "značaja" i lažne veličine. Ali šta da radimo, postoje situacije koje su nekada veće od nas samih, pa ko neće to da prihvati - nek sutra ne jauče i ne kuka, kako bi bilo bolje "da se sada Turci vrate".

Jedini način da se sada spreči procvat zla i primitivnosti - jeste da se glasa za demokratskog kandidata Tadića. Pokušaj izbegavanja odgovornosti u stilu - ne zavisi od mog glasa, ili inaćenje u stilu - e baš neću za Tadića, ili relativizacija u stilu - pa šta ako radikali pobede OLUPAĆE SE O GLAVU ISTIM TIM LJUDIMA. A onda će biti kasno za čuvenu "naknadnu srpsku pamet".
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:07 24.01.2008

priča

o potencijalu je bila u vezi sa stavom da bi narod shvatio poruku kada bi radikali došli na vlast, te da bismo ih se jednom zanavek otarasili.
zato sam i napisala da ne verujem da tog potencijala ima, (koliko god to mi želeli) te da, shodno tome poruka ne bi ni bila shvaćena. (a tu se i pakuje ovo tvoje naknadna pamet - džabe: posle tačke ne ide zarez )
Nune Popović Nune Popović 15:33 24.01.2008

Re: priča

ok i šta onda, ne verujem da hoćeš da kažeš da umesto da uzmemo olovku i da odemo da zaokružimo Tadića treba da sedimo i već sada da počnemo da plačemo jer nema "potencijala" koji može da shvati suštinu situacije.

Ja mislim da je bolja opcija da ti lepo objasniš kakva je situacija ljudima koji su oko tebe i do kojih ti je stalo i da pozitivno utičeš na njih da ne dozvole da im sutra osvane mrak pa da te pitaju - a šta je sad ovo...

:)
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:42 24.01.2008

šum

pogrešno si me shvatio - upravo suprotno.
pokušala sam da kritikujem stav (očigledno nesupešno) da ćemo neglasanjem ( u svrhe slanja poruke), u ovom slučaju nešto promeniti.
u suštini, razumemo se.
to je važno.
Nune Popović Nune Popović 15:54 24.01.2008

Re: šum

izvini
Xenon Xenon 11:29 24.01.2008

...

Slažem se sa tekstom. Ne plašim se ja Tome Nikolića kao takvog, čak ni kao predsednika.

Ono čega se plašim je 1 600 000 već agresivnih, zatucanih, uništiteljski raspoloženih, bezubih radikala koji bi tom pobedom dobili nezamisliv polet....
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 11:33 24.01.2008

Re: ...

Xenon
Slažem se sa tekstom. Ne plašim se ja Tome Nikolića kao takvog, čak ni kao predsednika.Ono čega se plašim je 1 600 000 već agresivnih, zatucanih, uništiteljski raspoloženih, bezubih radikala koji bi tom pobedom dobili nezamisliv polet....


RECIMO DA SI U PRAVU, ALI ZAŠTO SE SADA O TOM MISLI ? PA IMALI SU VEĆ 4 DUGE GODINE....
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:51 24.01.2008

Zato što

su za desetak dana izbori. Zato se sada o tome misli.
Xenon Xenon 14:06 24.01.2008

Re: ...

Imali su, i slabo su šta uradili. Ja sam zaokružio 7 pre 4 dana, kao i ti verovatno.

Ali ovde više nije stvar u Tadiću. Stvar je u radikalima. Da ne dođe opet njihovo, jer ako se to dogodi, pravićemo Tadića od blata. A Tadić, ma koliko se ne slagao sa nekim njegovim potezima, je ipak prihvatljiv kao predsednik, jer bar ne koči stvari.
blackbox blackbox 11:33 24.01.2008

ili- ili

Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude kasno.

Poruka, jasna i jedino razumna. Ko se jos i malo koleba neka sam, ili uz nečiju pomoć,pokuša da rasčisti dileme:

- EU ili Mala Azija
- da ponovo budemo Zapad za Bugarsku a ne ona nama kao sada
- budućnost ili prošlost
- moderno ili primitivno
- da usrećimo potomke a ne pretke jer njih ne možemo
- jesmo li u XXI -ili XIX veku
- bolji standard ili korijenje
-itd, itd, dodajte
i donese odluku.
Trilema nema.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 11:43 24.01.2008

Re: ili- ili

JADAN TADIĆ ŠTA JE DOČEKAO?

To je isto kao kad bi ste svi vi radili meseca dana a ja vam se pridružim kod blagajne pa ubeđujem svakog : Reci da sam i ja radio....reci da sam i ja radio...

IZJAVLJUJEM NISAM RADIKAL, NI LDP, NI DSS NI VELJIN... NI NIČIJI. Njima je svima lepo..., a da su se brinuli o narodu, sad bi ih taj isti narod, voleo....
Nune Popović Nune Popović 11:53 24.01.2008

Re: ili- ili

"šta bi bilo kad bi bilo" je čuvena postavka u životu ali ne vodi nikuda osim u razočaranje.

Upravo zato što kažeš da će političarima u svakom slučaju biti OK - zato treba ovu društvenu situaciju gledati iz ugla običnih ljudi i učiniti ono što je najbolje za obične ljude. A pošto su jedan i jedan = dva, sada je najbolje da Grobaru , Šešelju i radikalma ne postane najbolje, jer su najebali ljudi a ne političari.

A to se postiže tako što izađeš i zaokružiš Tadića.
miss miss 11:58 24.01.2008

Re: ili- ili

preporuka, Nune..
i svaka cast na strpljenju da svakom ponaosob objasnite isto ono sto ste napisali na blogu.. :)

ne_onaj_boris ne_onaj_boris 12:07 24.01.2008

Re: ili- ili

Ja nekad stvarno nemogu da verujem kakva su očekivanja nekih demokrata. Zar stvarno mislite da je bilo ko mogao da promeni narod za četiri godine?
pozdrav boris
blackbox blackbox 13:59 24.01.2008

Re: ili- ili

vidomir pavlovic
JADAN TADIĆ ŠTA JE DOČEKAO?To je isto kao kad bi ste svi vi radili meseca dana a ja vam se pridružim kod blagajne pa ubeđujem svakog : Reci da sam i ja radio....reci da sam i ja radio...IZJAVLJUJEM NISAM RADIKAL, NI LDP, NI DSS NI VELJIN... NI NIČIJI. Njima je svima lepo..., a da su se brinuli o narodu, sad bi ih taj isti narod, voleo....

Ne sporim. Ali je tačno i to da narod lako kupuje maglu i brzo zaboravlja šta mu je juče bilo.
Hansel Hansel 11:59 24.01.2008

...

NAŽALOST, davno je prokockana pozitivna energija posle Petog (viši nije ni bitno ko je sve kriv, naročito kada preti opasnost da se stvarno vratimo u vreme pre jeseni 2000, nije to samo floskula za plašenje neodlučnih i apstinenata) i NAŽALOST je propuštena idealna prilika da se raskrsti sa svima koji su kočili normalne i neophodne reformske poteze (to je možda bio i jedini pogodan trenutak za to);
NAŽALOST, imali smo situaciju da Vladu mogu da formiraju jedino DS i DSS ili SRS i DSS pa se ipak moralo odlučivati za manje zlo;
NAŽALOST su se u tim kompromisima verovatno neki ljudi iskvarili (a mi se pitamo da li su svi ti kompromisi bili neophodni) i NAŽALOST u poslednje vreme na izborima smo prinuđeni da biramo između dva zla (mada ja ipak BT-a ne vidim kao zlo).
I, NAŽALOST, morali smo da gorko sazremo i prihvatimo realnost.
NAŽALOST, imamo među sobom i one čije dramatično nezadovoljstvo ja razumem, ali njihov rezon je ipak adolescentski, ako ne i sasvim infantilan: ako ne može da bude kako ja hoću, neka propadne sve. I sve i da su potpuno u pravu, ja ne mogu da zaboravim odgvornost i njihovog kandidata, i njihovog predsednika, koji je, npr., svoje višestruko neodazivanje na sudski poziv u procesu protiv Marije Milošević javnosti objasnio rečima: "Ja se neću pojaviti na tom suđenju jer je Marija Milošević sada u istoj poziciji kao što sam ja bio do Petog oktobra". Ta izjava je direktna negacija (nažalost, samo jedna od mnogih, ne samo Čedinih) svega što je bilo proklamovano kao ideal i cilj DOS-a. (Ne zaboravite i da nikada nismo saznali kako je istoj bilo dozvoljeno da proda TV "Košavu", nešto što nije bilo njeno, tj. što je bilo ukradeno od ove države, a ja, kao neki, recimo, novinar, u to vreme nisam mogao da dobijem odgovor zvaničnim kanalima ni na to pitanje, a ni na pitanje da li je, makar, za tu transakciju plaćen porez!) Ne zaboravljam i njegovu "kohabitaciju" (tj. tadašnjeg DS-a) sa socijalistima Branislava Ivkovića (mnogi su to zaboravili), te ona kasnija DSS-ovska s Daćićem i Vučelićem nije ni najmanje čudna (onima koji pamte ovu prvu), ne zaboravljamo ni laži o solunskom, pa onda i o bodrumskom glasanju, ni mnogo šta drugo što je predstavljalo direktno izneveravanje naših glasova, našeg vremena i naše energije utrošene da ONI dođu na vlast! Da bi Dragoljub Mićunović pre neku godinu, na godišnjicu, govoreći o neispunjenim obećanjima, cinično rekao: "Pa, narodu morate da obećavate da bi za vas glasao!"

Konačno: NAŽALOST mi moramo da budemo pametniji i bolji od političara koji nam "kroje kapu" i moramo da biramo najmanje loše od ponuđenog. I tu nema šta da se doda. NAŽALOST.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 12:43 24.01.2008

JOŠ SAMO OVO...

NUNE zapamti da narodu neće biti dobro ni sa jednim od njih. Ne kradu oni nama nego sebi. Da su radili pošteno sada bi mirno sedeli, već bi imali predsednika! Potrošiše i ono malo para što Srbija imade u budžetu"! Ćućemo se za pola godine!
"Ko je med mešao da nije prste lizao"? Mi ostadošmo i bez košnica....

Još jednom izvini nije ništa lično!

Politika majka koja jede svoju decu, zapamti! Od Tita sve više gladujem, pa kakav god da je bio i čiji god....


pozdraV

Nune Popović Nune Popović 12:59 24.01.2008

Re: JOŠ SAMO OVO...

Vidomire, kad smo kod naroda - pre zore svanuti neće. A to što ti i ja želimo da bude bolje - to je razlog zašto pričamo danas.

Vrlo racionalno tvrdim da narodu može da postane bolje ili barem lakše (u svojoj muci koja nije od juče) tako što mu neće biti gore. A gore će mu sigurno biti ako pobedi Nikolić. Jer to je provereno najgora opcija.

Na tebi i tvojoj odgovornosti i savesti je da li ćeš ti lično da učiniš šta možeš da barem ne bude gore nego što jeste. A svako ima načina da doprinese i to tako da ne zahteva borbu "prsa u prsa" nego olovku i zaokruživanje demokratskog kanditata. Iz pomenutih raloga.

Pozdrav


banem banem 12:39 24.01.2008

Koji?

Ja ne mogu da glasam za Koštunicu. Ja ne mogu da glasam za Nikolića. Obojica nas ne vode nigde. Pitanje je samo ko će više štete da napravi.

Ali, ako Tadić ODMAH raskine s Koštunicom, ako nije kasno, e onda odmah dobija hiljade i hiljade glasova +. Mnogo ljudi misli ovako, a dobar deo ih je među apstinentima. Ako Tadić to ne učini ODMAH, bojim se da je kasno za sve nas.

Tadić mora da bude (kao predsednik) odlučan i da nam jasno kaže šta hoće i kako. Ja mislim da bi takav potez jednostavno, u mahu, zbrisao i Velju i NS, i Koštunicu i DSS, i radikale.
Nune Popović Nune Popović 13:04 24.01.2008

Re: Koji?

Banem,

Mislim da bi trebalo, pre svega, svako da vodi računa o tome šta će učiniti da se ne ponovi najcrnje zlo. Izbor demokratskog ili radikalskog kandidata ne zavisi od Tadića ili Nikolića nego od glasača.
ne_onaj_boris ne_onaj_boris 13:50 24.01.2008

Re: Koji?

"Tadić mora da bude (kao predsednik) odlučan i da nam jasno kaže šta hoće i kako."

Dali mi to opet čekamo lidera?

pozdrav boris
Nune Popović Nune Popović 14:13 24.01.2008

Re: Koji?

meni ne treba niko da kaže šta nam je činiti jer je situacija više nego jasna. To je ista ona varijanta kad je Skerlić rekao "nisam ni ja kokoška pa znam koje je jaje mućak".

Postoje samo dve opcije:

1. Ne želim radikale na vlasti i zato ću glasati za Tadića.

2. Želim demokratskog predsednika i zato ću glasati za Tadića.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 12:42 24.01.2008

Starogrci

su bili poznati po tome sto su znali da ocene tezinu situacije, pa su se neretko udruzivali i zajedno borili protiv common enemy-ja i pored toga sto su medju sobom imali sporove. Cini mi se da ni nakon 1000 godina saznanja o nasim komsijama, Grcima, nama gradjanima Srbije nije jasna logika u kojoj se inat, trenutno nedostizna pravda i visoka filozofija nista ne pitaju. Mislim da pravimo previse buke, previse suma koji nas udaljava od sustine - treba odstraniti sum i skoncentrisati se na glavni signal. Signal je - bira se predsednik, mora se opsta situacija redukovati na trenutnu, partikularnu - crno-siva prica, u jednom uglu ringa odvratna proslost, tj. pravi predstavnik iste - u drugom kilava sadasnjost sa svojim reprezentom. Pobedom bilo kojeg od kandidata ce se realnost promeniti. Poenta je da jedan od kandidata kao zajednicki imenilac ima put ka EU, a drugi - put ka proslosti. Ko je tu pametan? Pilici koji su za proslost su se svi okupili pod krilo svoje koke... Misljenja sam da se mora glasati.
Nune Popović Nune Popović 13:10 24.01.2008

Re: Starogrci

Da ne bude kasno.
Dirty Dirty 12:50 24.01.2008

Sakrij babi licnjak

Od kohabitacije do "gluvog baruta" kojim je DSS castio DS sve je bilo predvidljivo i jasno. Sada smo u septembru 2000. i moramo po istom sistemu sediti na ruci 3. februara bar tri sata da dobro utrne, pa na glasanje a usput spreciti njine da se taj dan izjasne. Uzas!
Nune Popović Nune Popović 13:09 24.01.2008

Re: Sakrij babi licnjak

šta da radimo, život nije bajka i mi ne treba da živimo u projekcijama nego treba da iskoristimo svoje pravo i mogućnost da sprečimo nadiruće zlo, a to su radikali. To je briga svakog građanina Srbije koji joj želi dobro baš kao i sebi. Iskustvo imamo i nema potrebe igrati se sa zaboravom jer će sigurno suviše da košta, a još nije otplaćena hipoteka te mračne prošlosti koja bi opet da zajaši tako što će iskoristi demoralisanostt i apstinenciju glasača.
Dejan Stanković Dejan Stanković 14:33 24.01.2008

Podsecanje

Ko su nam bili predsednici od 1945?

Siniša Stanković · Petar Stambolić · Jovan Veselinov · Dušan Petrović · Miloš Minić · Dragoslav Marković · Živan Vasiljević · Dragoslav Marković · Dobrivoje Vidić · Nikola Ljubičić · Dušan Čkrebić · Ivan Stambolić · Petar Gračanin · Ljubiša Igić* · Slobodan Milošević - Slobodan Milošević · Dragan Tomić* · Milan Milutinović · Nataša Mićić* · Dragan Maršićanin* · Vojislav Mihailović* · Predrag Marković* · Boris Tadić

vrla lista, nema sta.

e sad razumno pitanje, bez mnogo uvijanja, da li treba da na listu dodamo i G. Nikolica?

Ja bih to izbegao. U tom smislu cu glasati za Tadica, koga kada pogledam na ovoj listi deluje mi vrlo dobro. realnost nije blistava, ali ne treba je kvariti. Sta se zavaravamo? Imamo dva izbora. Namoj d abude ko onaj cobanin sto je kaznio selo.
Goran Nikolić Goran Nikolić 14:35 24.01.2008

pravi rezon

evo, sad i sekpticni glasaci LDP
posle odbijanja ucene Tadica od strane narodnjaka
mogu da glasaju za Tadica!
vcvetic vcvetic 14:43 24.01.2008

E, bas necu

Tadic je daavno prestao da bude slika politike >>promena<< (ne bilo kakvih, vec onih pozitivnih).
Nevidim apsolutno nikakvu razliku izmedju Nikolica i Tadica, ali apsolutno nikakvu. Njih dvojca se po svemu slazu, samo sto Nikolic nekrije da je "ogranicen" i prost, dok se Tadic svim silama trudi da to sakrije.

Iako sam hardcore protivnih radikala ZELIM da Toma pobedi, jer za sledece 4 godine u Srbiji se ni ovako ni onako nece nista promeniti.

Niti imam motivaciju da podrzim BILO KOGA niti me iko moze motivisati, ustvari lazem. Mogla bi me motivisati ona osoba koja sastavi listu predizbornih obecanja u kojima nema obecanja koja NISU u nadleznosti funkcije za koju se ona kanduje (aka Toma za 3 dinara + porez na decu && Tadic 500,000 radnih mesta isl). Svi kandidati pokazuju HRONICNO nepoznavanje i odbijanje da spoznaju opis radnog mesta na kome zele da rade.

Dolazim ja tako da intervju za novi posao i buduci saradnici/sefovi me pitaju nesto tipa i zasto mislis da bi ti bio prava osoba za kuvanje kafe u nasoj firmi a ja odgovaram: "POVECACU VAM SVIMA PLATE ZA 120%", dok moj protiv kandidat tvrdi "UKINUCU POREZ NA DOHODAK", koga bi ste pustili da vam kuva kafu ?
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 14:58 24.01.2008

Re: E, bas necu

koga bi ste pustili da vam kuva kafu ?

Ni jednog ni drugog; jer mozes izabrati treceg da ti kuva kafu. Ali ovde nema treceg, nema vremena, a i nije kuvanje kafe u pitanju. Bitno je sta je jedan od kandidata kadar da uradi, a to je, duboko verujem, totalno u suprotnosti sa onim za sta smo se namaltretirali citavu deceniju. Mozete sumnjati u BT - ali nemojte u Tomu. On ce sigurno da nas gurne u provaliju proslosti. Toma bedz menja, ali cud - nikada.
dpvosington dpvosington 15:28 24.01.2008

jao, jao

Iako sam hardcore protivnih radikala ZELIM da Toma pobedi, jer za sledece 4 godine u Srbiji se ni ovako ni onako nece nista promeniti.


samo da znas, nisi ti nikakav poseban kontras niti neki novi soj kad kazes da zelis one radikale sto su vec jednom gazili sta su stigli i koga su stigli (a dalje od haaga nisu stigli), kad kazes da zelis da pobede oni sto su umesto velike srbije napravili veliki izbeglicki centar od srbije. neko je nekada i pre tebe, a mozda i ti (ko zna), glasao i za slobu i za seselja pa su nas oni, na osnovu tih glasova i necijih zelja da nam oni vladaju, i upropastili tako da ne mozemo da se povratimo na nulu do dana danasnjih.

i umesto da se oni koji su za njih glasali pokaju, da pokazu bar malo srama za posledice koje su svojim glasanjem za radikale proizveli, mi sada imamo tebe koji se cak hvalis kako IZ INATA ti ZELIS njihovu pobedu! da nije tragicno bilo bi smesno

Atomski mrav Atomski mrav 15:32 24.01.2008

Re: E, bas necu

Baš si našao poređenje... predsednik države i kafe kuvarica. A to da si hardcore protivnik radikala a ŽELIŠ da Nikolić bude predsednik - to je oksimoron. Dakle, jedno od toga nije istina...
Nune Popović Nune Popović 15:49 24.01.2008

Re: E, bas necu

ZELIM da Toma pobedi


Srbija je zaista neverovatna zemlja kad u njoj žive i ljudi koji "iz inata" ŽELE da im država propada, da se stvari vrate na provereno staro i loše, kad su nakon 15 godina diktature sposobni da glasno kažu E , BAŠ NEĆU NAPRED! Jer to upravo znači kad kažeš Želim Nikolića.

Daj čoveče, urazumi se, welcome to the real world! Ne možeš zato što si bez posla i što si razočaran da kažeš - e, baš me briga za sve, nek sve propadne. Na taj način uništavaš ne samo sebe nego i sve druge oko sebe. Uzdigni se iz pozicije zakletog gubitnika i hrabro napred, samo da ne bude gore kad već nećeš da razmišljaš - može i bolje.

Strmoglavi badža Strmoglavi badža 15:42 24.01.2008

VREMEPLOV


Nune,
dozvoli da da svoj doprinos ovoj utopijskoj misiji budjenja naroda iz kliničke smrti.
Mali podsetnik kako je sve počelo i šta je bilo.
SLOBA JE POSTAO PREDSEDNIK.
ZAPAD NUDI OTPIS DUGOVA I ČLANSTVO U E.U. - U ZAMENU ZA MIRNO REŠENJE KRIZE U ZEMLJI.
SLOVENIJA BOMBARDOVANA OD STRANE SRPSKIH SNAGA, A NE OBRNUTO.
SRBIJA PRVA UVODI SANKCIJE SLOVENIJI, A NE ZAPAD SRBIJI.
SRBIJA POKUŠAVA DA UZME TERITORIJE HRVATSKOJ I BOSNI, A NE OBRNUTO.
LJUDI SE MOBILIŠU DA IDU DA RATUJU VAN SRBIJE, A SRBIJU NIKO NIJE NAPAO.
PRVO SU BOMBARDOVANI SARAJEVO I ZAGREB, A NE BEOGRAD.
NIJE NIKO SRAVNIO SA ZEMLJOM NOVI SAD, NEGO VUKOVAR.
SRBIJA DOBIJA SANKCIJE I FIRME POLAKO PROPADAJU.
MLADI IZ SRBIJE BEŽE U INOSTRANSTVO, A U SRBIJU STIŽU IZBEGLICE.
FIRME PROPADAJU PRE 5.OKTOBRA, A NE POSLE.
NISU TADA NA VLASTI BILI BORIS I ČEDA NEGO SLOBA, ŠEŠELJ I TOMA.
ZEMUNSKI KLAN JE NASTAO PRE 5.OKTOBRA, A NE POSLE.
NISU IM DS I LDP DALI ORUŽJE I LEGITIMACIJE NEGO SPS I SRS.
NIJE ĐINĐIĆ TRAŽIO BOMBARDOVANJE NEGO JE SLOBA ŽELEO.
NISU BORIS I ČEDA PRODALI KOSOVO, NEGO SU GA SLOBA, ŠEŠELJ I TOMA PREDALI.
NIJE ĐINĐIĆ IGRAO ŠAH SA ZEMUNSKIM KLANOM NEGO ŠEŠELJ.
NIJE ĐINĐIĆ DILER DROGE A LEGIJA FILOZOF.
NIJE VUK CRVENA BERETKA A LEGIJA PISAC.
NIJE ĆURUVIJA DOČEKAO BOMBE NEGO METAK.
NIJE ĆURUVIJA REKAO DA MU JE DRAGO, NEGO TOMA.
NIJE TOMA ĆOPAO PRED SMRT NEGO ĐINĐIĆ.
NIJE ĐINĐIĆ VIDEO KRVAVO PROLEĆE NEGO ŠEŠELJ.
NISU TOMI USTAŠE UBILE DEDU, NEGO BORISU.
NIJE BORIS REKAO TOMI DA JE USTAŠA, NEGO JE TOMA REKAO BORISU.
NIJE BORISU TELOHRANITELJ BIO SKINHEAD, NEGO TOMI.
JESTE, SRS JE BIO NA VLASTI - ZAJEDNO SA SPS-OM.
PREŽIVELI STE?
HOĆETE OPET?



Igor Mihaljevic Igor Mihaljevic 15:56 24.01.2008

Povratak kralja ?!

"Kraljevi su podizali grobnice veche od kucha zzivih, visse su voleli imena slavnih predaka nego rodjenih sinova. Gospodari bez dece sedeli su u praznim, starim dvoranama i diskutovali o heraldici, ili su u visokim, hladnim kulama zvezdama postavjali pitanja. Narod Gondora je pocceo propada..."

Lord of the Rings - Povratak kralja

Tolkin


SVAKA SLICCNOST SA SRBIJOM JE APSOLUTNO SLUCCAJNA!!!
Nune Popović Nune Popović 16:09 24.01.2008

zatvoreno za komentare

uglavnom sam obrazložio svoja razmišljanja i stavove zašto treba glasati za Tadića i na taj način sprečiti povratak u prošlost odnosno dolazak radikala na vlast.

hvala za diskusiju i razmenu mišljenja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana