Energetika| Na današnji dan| Porodica

ONLINE!!!

mlekac RSS / 27.03.2012. u 11:22

online-ico.gifOd kako sam cula sta ste uradili da nam pomognete sedim i smisljam divan blog kojim bih vam svima zahvalila, ali, u ovom trenutku ne mogu da se setim ni jedne od tako lepo smisljenih recenica.

Malopre su nas, KONACNO prikljucili. Stoga, sad hitam da vas, pre svega, o tome obavestim i da vam jos jednom svima beskrajno zahvalim na pomoci.

Vise o svemu kad ukljucim masinu, operem decu i USISAM kucu!

Ljubimo vas sve i svi vam se od sveg srca zahvaljujemo.

Pozz,

Vasa Mlekac

 

EDIT:
Za one koje je to zanimalo - juce je izmireno pola racuna EDB, a u medjuvremenu je stiglo jos nesto parica koje ce biti uplacene tokom dana ili sutra, tako da se racun sto vise smanji.

Hvala vam jos jednom. 

 

EDIT 2:

Ovako, posto nemam ni vremena ni zivaca da ovaj blog otpratim kako treba, zakljucavam dalje komentarisanje.

A posto je gorstak92 pitao za Kineze - evo kako je bilo:

Dodjem do Milutina Milankovica 50 (za one koji bas ne znaju dobro N. Bgd. to je ona dugacka zgrada preko puta buvljaka).

Malo veca kineska radnja, raznovrsno snabdevena.

S vrata primetim Kineskinju, al' ona nesto zauzeta. Okrenem se, obrnem, iza pulta se pojavi glava mladjeg muskarca, ocito vlasnika radnje. Ja, navraga, posla u potpeticama. Nisu visoke, al' taman da mi je ovaj, kad se ispravio, negde u visini grudi.

Ljubazan smesak on, smesak ja.

- Sta treba?

- Vidim, trazite radnicu? (U izlogu papir sipisan crvenim markerom)

- Da?

- Pa, ja trazim posao.

Zapanjen pogled, odmeri me od glave do pete.

- Ti????

- Da.

Sekund pauze.

- Ne moze!

- Zasto?

-  Ja tlazi mala devojcica (rukom odmerio otprilike visinu pulta) Dvaldeset, tlideset godina, Ti, mnogo matora!

Posto je sve to bilo propraceno usluznim osmehom, nije mi ostalo nista drugo nego da se nasmejem i ja i da izadjem iz radnje.

Sutra idem da proverim jos par dojava za posao, a vi drzite fige.

 



Komentari (204)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Dr M Dr M 11:34 27.03.2012

Usisavanje


Usisavaj prašinu, kuću nam, svima, već usisava vlast..
mikele9 mikele9 11:34 27.03.2012

Neka

je sa srećom!!!


mariopan mariopan 11:35 27.03.2012

:)))))))))

JEEEEEEE
Hansel Hansel 11:52 27.03.2012

Bravo!

Mlekac, ja nažalost nisam mogao da učestvujem u akciji, ali mi je drago makar što ćeš seriju moći da gledaš (godinu i po posle snimanja, skoro dve) u svojoj kući! Veruj da sam na to prvo pomislio kad sam pročitao "Offline".
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:22 27.03.2012

SOCIJALNE KARTE, BRE!

Draga Mlekac, čestitam ti što si nas učinila preduzimljivim, praktičnim i od akcije.

Tvoj slučaj, na žalost, nije usamljen. Zato predlažem da pokrenemo masovnu i upornu akciju da se u ovoj opljačkanoj zemlji konačno uvedu SOCIJALNE KARTE.

To uopšte nije zahtevan posao. Vlast već ima dovoljno elektronskih podataka o nama, dužničkim robovima, na osnovu kojih se može realizovati ovakav vid socijalne potpore najugroženijih u Srbiji.

sesili sesili 14:02 27.03.2012

Jupiiii

Malo je blam (šta malo...) da ovako srećni, komentarišemo "vraćanje" struje! Ali, kada se ti raduješ i meni je bolje, pa te pozdravljam i "srećan rad".
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:51 27.03.2012

Ehej

još da opravim ono ćereslo, pa da se zezamo na miru...
Radi se Slavče, radi se, nego zeznut kvar a nidje delova...
whodat whodat 16:04 27.03.2012

:)



Dobrodosla nazad :)
jedna_jelena jedna_jelena 16:33 27.03.2012

Jeeeeeeeeee!

Jeeeeeeeeeee! Pozdrav svima!
seadspahovic seadspahovic 16:55 27.03.2012

Ovo je bas lepo

Cestitam svim blogerima koji su pomogli u ovoj akciji. Ukoliko imate jos uvek zivu zelju da pomazete ljude/blogere u nevolji, evo tu sam. I dalje bez struje...
Hvala !
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:28 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

seadspahovic
Cestitam svim blogerima koji su pomogli u ovoj akciji. Ukoliko imate jos uvek zivu zelju da pomazete ljude/blogere u nevolji, evo tu sam. I dalje bez struje...Hvala !

pomažemo samo onima koji su zaslužili.
mariopan mariopan 17:47 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

seadspahovic
Cestitam svim blogerima koji su pomogli u ovoj akciji. Ukoliko imate jos uvek zivu zelju da pomazete ljude/blogere u nevolji, evo tu sam. I dalje bez struje...
Hvala !

Seade. da li si se ti javio i kod Jelice sa tim istim komentarom?

Edit:

Obrisala sam komentar, nije bilo potrebe ni da ga pišem, Sead ovde svrati samo da bi se nagledao ljudske gluposti.

Evo, nije me mrzelo da pogledam tvoj profil.
Kažeš :

U zemlji slepaca, coravko je kralj.

Diplomirao arheologiju i klasicnu filologiju. Fascinira me ljudska glupost. Zato ovde ponekad svratim.
......

Zar zato dolaziš na ovaj blog?

Imala sam dobru volju da te razumem, ali više je nemam
myredneckself myredneckself 17:57 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

mariopan
Proleće je, ljudi uređuju bašte, orezuju voće, iznose granje, počinje sezona gradnje, popravki na kućama, nije teško za muškarca da nađe neki posao i kratkoročno i na crno pa da reši svoje probleme?

Kod nas posla koliko hoćeš, a B.-a uhvatio išijas

mlekac, nisam učestvovala u akciji blogera, ali se radujem s tobom zajedno. Haa...bokca mu biće valjda i nekog posla
mariopan mariopan 18:08 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

myredneckself
mariopan
Proleće je, ljudi uređuju bašte, orezuju voće, iznose granje, počinje sezona gradnje, popravki na kućama, nije teško za muškarca da nađe neki posao i kratkoročno i na crno pa da reši svoje probleme?

Kod nas posla koliko hoćeš, a B.-a uhvatio išijas

mlekac, nisam učestvovala u akciji blogera, ali se radujem s tobom zajedno. Haa...bokca mu biće valjda i nekog posla

Ma ovaj je došao da se ruga, divi se ljudskoj gluposti, tako piše na njegovom profilu a budući da je pamentiji od svih nas zajedno čudi me da je u toj situaciji? Znači samo nas zeza.

Zato sam i obrisala moj, onako, baš do gluposti dobronameran komentar.
predatortz predatortz 18:13 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

seadspahovic
Fascinira me ljudska glupost. Zato ovde ponekad svratim.


Dragi Seade,

Verujem da dosta gluposti možeš da pročitaš na ovom blogu. Ljudi smo, ponekad zapenimo braneći svoje stavove. Lupimo, uvredimo...
Ali, ovoliku količinu zlobe, u tako malo komentara još niko ne ispolji.
Vidim, mlad si čovek. Odakle ti tolika potreba da se ističeš na prilično primitivan način?

Izvini Mlekac, a i vi ostali, morao sam...
mlekac mlekac 18:27 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Seade, zao mi je sto sve ovo pokusavas da prikazes u ruznom svetlu. Stoga ces, i zvanicno, postati broj 2 koji je uspeo da bude banovan kod mene.

Ne zbog mene, mene nisi uvredio. Niti zbog tebe - svojim komentarima najvise govoris o sebi - nego zbog dobrih ljudi na ovom blogu koji su mi pomogli i koji ne zasluzuju da trose svoje vreme i zivce na budalastine. Bar ne na mom blogu.
mariopan mariopan 18:48 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

mlekac
Seade, zao mi je sto sve ovo pokusavas da prikazes u ruznom svetlu. Stoga ces, i zvanicno, postati broj 2 koji je uspeo da bude banovan kod mene.

Ne zbog mene, mene nisi uvredio. Niti zbog tebe - svojim komentarima najvise govoris o sebi - nego zbog dobrih ljudi na ovom blogu koji su mi pomogli i koji ne zasluzuju da trose svoje vreme i zivce na budalastine. Bar ne na mom blogu.

Bravo.
vishnja92 vishnja92 19:28 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo


pomažemo samo onima koji su zaslužili.

cime?
prisustvom na blogu?
Hansel Hansel 20:36 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Ali, čekajte, s kojim pravom bilo ko pita zašto neko nekome pomaže (Višnja, izvini)? Ima dosta onih kojima bi neka vrsta pomoći bila dobrodošla, ali postoje valjda neki prioriteti...
vishnja92 vishnja92 20:49 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

s kojim pravom bilo ko pita zašto neko nekome pomaže

a ko uopste pita?
ovo je bilo tek podpitanje na (postavljenu) temu zasluga.
mada
Ima dosta onih kojima bi neka vrsta pomoći bila dobrodošla, ali postoje valjda neki prioriteti...

naravno.
mlekac je npr prioritet a sead nije zbog... ?
jer je glupavo trosio dane da nadje posao umesto da pise Sage i ostalo?

(Višnja, izvini)?

ne, ti izvini.








edit: hocu da kazem, ako vam je bilo toliko stalo, moglo je da se obavi u mnogo vecoj tisini i bez talambasanja, posto sa strane deluje neprijatno i lose. i NE iz razloga koji su vam na pameti :))
(a sad, vijuge u sake)

haug&odjav
kukusigameni kukusigameni 21:11 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

vishnja92
hocu da kazem, ako vam je bilo toliko stalo, moglo je da se obavi u mnogo vecoj tisini i bez talambasanja, posto sa strane deluje neprijatno i lose.

Al iznutra je do jaja.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:13 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

pomažemo samo onima koji su zaslužili.

da, jbt, i mene zanima čime se i kako zasluži finansijska pomoć blogera? da li količinom komentara po glavi blogera ili po broju postova dnevno..ili količinom komentara na blogu + pisanjem Plinske sage danju, dok je za noć obezbeđeno gledanje serije? onako, zanima me, ništa lično. prosto, razmišljam koliko bi se privatnih časova i masaža dnevno moglo odraditi ako bi se malo manje blogovalo? doduše, ovo blogovanje se prilično isplatilo.

ps. dakle, cifra je neverovatna. stvarno su se isprsili, svaka čast. imaćete i za more ako ne ostavite za sledeći strujni kvartal. jbg, i meni su isključivali struju na mnogo manje iznose a uključivali 4-5 sati nakon uplate.
a sad mlekac može da me banuje, slobodno.
kukusigameni kukusigameni 21:14 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara
ili količinom komentara na blogu + pisanjem Plinske sage danju, dok je za noć obezbeđeno gledanje serije? onako, zanima me, ništa lično.

Ma jok.
vishnja92 vishnja92 21:16 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Al iznutra je do jaja.

to je sasvim jasno, win-win.
(do negde... aprila)

dve odrasle osobe koje imaju cetvoro dece i provode na blogu 24/7 mogu biti beskrajno simpaticne. i ovde stajem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:27 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Ma jok.

pa nije, koliko god je to tebi neshvatljivo. mogli su da budu i beskrajno simpatični Tine&Radojka, isto bih reagovala. uopšte nemam odnos prema mlekac i pisca sage ali malo upada u oči da odgovornost prema sopstvenoj deci tako 'ladno prebacuju na blogere. dozvoliti da se ništa ne radi sem što se pišu besmislene priče i bloguje non stop, a znati da se nema za struju i da će istu sigurno u nekom momentu isključiti, je krajnje neodgovorno prema deci.
kukusigameni kukusigameni 21:38 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara
pa nije, koliko god je to tebi neshvatljivo. mogli su da budu i beskrajno simpatični Tine&Radojka, isto bih reagovala. uopšte nemam odnos prema mlekac i pisca sage ali malo upada u oči da odgovornost prema sopstvenoj deci tako 'ladno prebacuju na blogere. dozvoliti da se ništa ne radi sem što se pišu besmislene priče i bloguje non stop, a znati da se nema za struju i da će istu sigurno u nekom momentu isključiti, je krajnje neodgovorno prema deci.

Koliko god je tebi to neshvatljivo, ti imaš odnos prema Mlekcu i njenom mužu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:48 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Koliko god je tebi to neshvatljivo, ti imaš odnos prema Mlekcu i njenom mužu.

da, svako ima neki odnos prema bilo kome, što je totalno nebitno ovde. zanimljivo je da ti uporno ne želiš da komentarišeš suštinu o kojoj ja pišem. jasno, kad te neko izvoza, teško je priznati.
kukusigameni kukusigameni 21:57 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara
da, svako ima neki odnos prema bilo kome, što je totalno nebitno ovde. zanimljivo je da ti uporno ne želiš da komentarišeš suštinu o kojoj ja pišem. jasno, kad te neko izvoza, teško je priznati.

Jasno je da ja sa svojim novcem mogu da radim šta god mi je volja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:58 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Jasno je da ja sa svojim novcem mogu da radim šta god mi je volja.

naravno, ali ni to nije suština.
kukusigameni kukusigameni 22:03 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara
naravno, ali ni to nije suština.

Moguće je da ne kapiram suštinu. Evo, objasni mi kao detetu od pet godina, šta je suština?
predatortz predatortz 22:05 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

kukusigameni
BebaOdLonchara
naravno, ali ni to nije suština.

Moguće je da ne kapiram suštinu. Evo, objasni mi kao detetu od pet godina, šta je suština?


Šta god da je, sigurno nije to da se vas dvoje ovde prepucavate...
Malo mi je sve ovo otužno.
miloradkakmar miloradkakmar 22:24 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

kukusigameni
BebaOdLonchara
naravno, ali ni to nije suština.

Moguće je da ne kapiram suštinu. Evo, objasni mi kao detetu od pet godina, šta je suština?

Suština je da se zarade novci.

Ne odnosi se na dete od pet godina.

P.S. Mlekac, izvini, saosećam kao i većina , ali ti od toga dugoročno nemaš ništa. Sva rešenja su u nama.
Pozdrav.
Hansel Hansel 22:34 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Ma, Višnja, meni uopšte nije jasno, evo napisa neko, s kojim motivima bilo ko ima da pita bilo koga kako troši sopstveni novac?! I meni bi bilo super da mi neko dâ neku kintu, al' šta mogu kad je mlekac simpatičnija!

A obaška što mislim da majci koja ima četvoro dece država sama treba da ponudi pomoć. I, otkud bilo ko zna šta su i koliko sve pokušali, koji je to limit pokušaja koji treba dokumentovati da bi se ostvarilo pravo na blogovanje. Uz to, evo ja ću da kažem, ali samo zato što je to i mlekac pominjala, čovek je dijabetičar (mlekac, briši komentar ako misliš da je ipak neprimereno). Piše nešto (ja ne čitam, priznajem), pa šta - kome se ne sviđa, zaobiđe...

P.S. Mlekac, izvini, saosećam kao i većina , ali ti od toga dugoročno nemaš ništa. Sva rešenja su u nama.

Joooj, Milorade, pa dobro znaš kakva nam je stvarnost, nije to baš tako lako kako je lako reći...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:53 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Suština je da se zarade novci.

scabies scabies 23:04 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

"Sve u svemu, ovo je blog o tome kako ništa na internetu ne treba da uzimate zdravo za gotovo. Čak ni kada nekoga upoznate, što je slučaj sa \"Đinom\", koju je na promociji Jelice Greganović upoznalo ili bar videlo, pedesetak (ako ne i više) kako autora, tako i komentatora s Bloga B92."
reanimator reanimator 23:26 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Mlekac, izvini, saosećam kao i većina , ali ti od toga dugoročno nemaš ništa. Sva rešenja su u nama.

Upravo tako. Jedina smislena i prava pomoć bi bila da se ljudima pomogne da pronadju posao i da više nikada ne upadnu u ovakvu situaciju, što mislim da ovde niko nije u mogućnosti da im ponudi.
Znači (meko č), ne da nije jeeee, nego je huh. I to huh mora da ima nastavak...jedino tako će sve ovo imati smisla.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:27 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

"Sve u svemu, ovo je blog o tome kako ništa na internetu ne treba da uzimate zdravo za gotovo. Čak ni kada nekoga upoznate, što je slučaj sa \"Đinom\", koju je na promociji Jelice Greganović upoznalo ili bar videlo, pedesetak (ako ne i više) kako autora, tako i komentatora s Bloga B92."

Čiji je ovo citat? I čemu služi, sem da ni njega ne treba da uzmemo zdravo za gotovo?
scabies scabies 23:34 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Čiji je ovo citat?
Citat je urednice Vesne Domazet iz bloga koji je linkovan u citatu. To je bila njena pouka i poenta pre skoro godinu dana.
reanimator reanimator 23:35 27.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

urednice Vesne Domazet

Oooo...ooo...
scabies scabies 00:01 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Ja bih samo da predložim da B92 snimi bar kratak prilog o humanosti na delu blogera B92, da pokaže kako je ova mala virtuelna zajednica složna i spremna da pomogne svojim članovima. Mislim da će to biti najbolji način da se porodica Mlekčevih revanšira, da se lepo uslikaju i u kameru kažu kako su zahvalni svojim internetdrugarima koji su im se našli u nevolji pre nego svi oni iz realnog sveta (pa da se familija, komšije i prijatelji zacrvene).
Odbijanje takve ideje bih lično smatrala za nekorktnost i nepoštovanje humanosti blogera. Kod mene ne prolaze priče o tome kako ne vole da se eksponiraju, to je njmanje što mogu da urade.
mlekac mlekac 00:07 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

scabies
Ja bih samo da predložim da B92 snimi bar kratak prilog o humanosti na delu blogera B92, da pokaže kako je ova mala virtuelna zajednica složna i spremna da pomogne svojim članovima. Mislim da će to biti najbolji način da se porodica Mlekčevih revanšira, da se lepo uslikaju i u kameru kažu kako su zahvalni svojim internetdrugarima koji su im se našli u nevolji pre nego svi oni iz realnog sveta (pa da se familija, komšije i prijatelji zacrvene).
Odbijanje takve ideje bih lično smatrala za nekorktnost i nepoštovanje humanosti blogera. Kod mene ne prolaze priče o tome kako ne vole da se eksponiraju, to je njmanje što mogu da urade.

Ako ce to da ucini da se svi koji su nam pomogli osete jos bolje - drage volje.
Ovo sto ste uradili stvarno je bilo life saving.
scabies scabies 00:22 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Ako ce to da ucini da se svi koji su nam pomogli osete jos bolje - drage volje.
Neće se niko osećati ništa bolje, opet jedinica iz etike. I opet bingo za manipulaciju (makar u nesvesnom pokušaju).
Dakle, ni ti nisi tražila da ti plate struju, samo si tražila rešo, ali si znala i potajno se nadala konačnom rešenju. Od tebe to ne traži niko od onih koji su ti pomogli, ali mislim da bi to bio etički imperativ u ovom trenutku. Iz zahvalnosti prema onima koji su pomogli i sa idejom da se motivišu i ohrabre drugi ljudi da pomognu nekim drugim ljudima.
mlekac mlekac 00:37 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

scabies
Ako ce to da ucini da se svi koji su nam pomogli osete jos bolje - drage volje.
Neće se niko osećati ništa bolje, opet jedinica iz etike. I opet bingo za manipulaciju (makar u nesvesnom pokušaju).
Dakle, ni ti nisi tražila da ti plate struju, samo si tražila rešo, ali si znala i potajno se nadala konačnom rešenju. Od tebe to ne traži niko od onih koji su ti pomogli, ali mislim da bi to bio etički imperativ u ovom trenutku. Iz zahvalnosti prema onima koji su pomogli i sa idejom da se motivišu i ohrabre drugi ljudi da pomognu nekim drugim ljudima.

Scabies, vec sam rekla, nema problema.
A nema ni manipulacije.
Verovala ti meni ili ne - ja sam toliko iscrpljena od haosa u kom sam bila poslednjih dana da mi se sve vrti. Bukvalno. Potpuni emotional roller coster. Tako da je moguce i da napisem nesto glupo. Tacnije, sasvim sigurno ce mi izleteti i neka glupost - uopste nisam sva svoja.

Zato bolje i da ne idem u sirinu - opet ces da mi pronadjes nesto
Hansel Hansel 00:46 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

U, bre, Scabby, pretera ga malo s tim online profajlerisanjem.

Pa šta i ako se potajno nadala? Zavapila je u pomoć. Da je ćutala, pa da je neko nekad saznao, pa de se desilo ne daj Bože nešto s nekim - bilo bi: "Što si ćutala?" Ne znam, nije to ni moj stil, ali nikad baš i nisam bio u toj situaciji, mada nisam siguran da neću biti. To se nikad ne zna.

Zašto se uopšte pojavljujem kao neko ko govori Mlekcu u prilog - zato što sam je upoznao i zato što mi je, ničim izazvana, sugerisala da postoje neki fondovi gde bi se moglo konkurisati za neke projekte. Ja sam tada bio sluđen (majka mi je nedavno bila umrla) i nisam ni upamtio šta mi je tačno rekla (a posebno što nemam inače nikakva iskustva s konkursima tog tipa sem jednog koji mi se posrećio, a kako vreme ide pitam se da li je to adekvatan izraz), ali sam zapamtio smisao. Smisao je bio da je želela da mi pomogne bez svog interesa i zbog toga sam gotovo siguran da bi, da može, a da je neko bio u situaciji kao ona, sigurno pomogla. I to je u ovom slučaju, za mene makar, jedina relevantna mera.
mariopan mariopan 10:59 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara
Koliko god je tebi to neshvatljivo, ti imaš odnos prema Mlekcu i njenom mužu.

da, svako ima neki odnos prema bilo kome, što je totalno nebitno ovde. zanimljivo je da ti uporno ne želiš da komentarišeš suštinu o kojoj ja pišem. jasno, kad te neko izvoza, teško je priznati.

Meni se čini da nije lako rešavati finansijske probleme ako ne radiš dve godine, ne možeš da nađeš stalan posao a imaš gomilu torškova svaki dan. Hrana, knjige za decu, odeća jer deca rastu i kada se nema para.
Verujem da su oboje radili neke poslove povremeno, sve što su mogli, jer imali su sredstava za život višečlane porodice, ( a to su, veruj, veliki troškovi) i verujem da su deca sve imala na uštrb plaćanja te hebene struje, i ja bih tako uradila. Možda je prala nekome prozore, pegala veš..šta ja znam šta... ali nije o tome pisala po blogu. Pošto to ne znamo ne bih pametovala dalje?

I ja sam čuvala decu da dopunim kućni budžet samo da ne uzimam od moje dece jer mrzim da sam zavisna...a o tome. evo, sada pišem prvi put.
Kako preživeti ako nemaš redovne prihode tako dugo, to nije tema o kojoj bi i ti javno pisala kada bi bila u toj situaciji?
Ne kažem da su neki poslovi ponižavajući ali radila bi nešto sigurno? Problem je samo što je većina tih poslova kratkog daha i nikada ne bi zaradila dovoljno za sve što moraš da podmiriš sa to malo para?

E, sit gladnom nikada nije verovao.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:34 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

ne možeš da nađeš stalan posao

stalan posao u liberalnom kapitalizmu ne postoji. tito je davno umro. najstalniji poslovi su oni po državnim ustanovama (škole, bolnice...) a koliko ja znam, bar u beogradu više nema mesta.

mlekac pominje u jednom komentaru "kome danas u ovoj krizi treba masaža?". hm, moj bivši maser ima 5-6 masaža dnevno, i oboje dece mu je završilo fakultete u drugim gradovima od njegovih masaža. ovde po centru stalno viđam jednu ženu koja masira po kućama (upoznala sam je u domu zdravlja, u čekaonici). u istom kraju ima cca 20 salona u kojima rade i masaže. oni plaćaju zakup i porez. ako AA to radi na crno, može da radi jeftinije i time privuče mušterije. te paušalne ocene "ko danas može da plati masažu?!" mi govori da ni jedan oglas na tu temu nije dat.
Kako preživeti ako nemaš redovne prihode tako dugo, to nije tema o kojoj bi i ti javno pisala kada bi bila u toj situaciji?

ja nemam stalan posao. ja sam samostalni umetnik i živim isključivo od posla koji sama nađem i čekam mesecima (pa i godinama) da mi plate. ne, ja o tome ne bih pisala, jer je to moja stvar i ne očekujem (ne želim!) sebe da stavim u poziciju u koju je mlekac stavila celu svoju porodicu.
meni sve ovo (sa njenih više-od-soma-prijatelja-na-FB!) liči na reality show. ako je to TO, ona platite pa gledajte (i čitate Sage).
milisav68 milisav68 11:46 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara

stalan posao u liberalnom kapitalizmu ne postoji.

Ti ovo danas u Srbiji nazivaš liberalnim kapitalizmom?


Kazezoze Kazezoze 12:12 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara
stalan posao u liberalnom kapitalizmu ne postoji.

naravno da postoji, samo što ti nisi upoznata s tim.
moj komšija, recimo, radi kao lasser (varioc) u nekoj firmi za izradu kancelarijskog nameštaja i ima stalni posao.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:16 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

moj komšija, recimo, radi kao lasser (varioc) u nekoj firmi za izradu kancelarijskog nameštaja i ima stalni posao.

kada kažem "stalan posao" mislim na onaj gde sediš do penzije kako god da radiš, iliti srpska verzija stalnog posla. ako se firma u kojoj varioc radi zatvori, on više nema stalan posao. državne škole po srbiji će se teško zatvoriti. kad te jednom prime da predaješ matiš ili već, tu si do penzije (ako tako želiš).
mariopan mariopan 12:22 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo


stalan posao u liberalnom kapitalizmu ne postoji. tito je davno umro. najstalniji poslovi su oni po državnim ustanovama (škole, bolnice...) a koliko ja znam, bar u beogradu više nema mesta.

Nisam ni mislila stalan u smislu doživotan, samo u smislu redvnoh prihoda, ma kako malih, na koje neko može redovno da računa pa tako da pravi planove o trošenju, plaćanju računa, školovanju dece...
Kada toga nema, i ako ima povremenih poslova, te pare se troše na goli život koji je uvek ispred svega, naročito za decu.

Ovo što sada imamo u Srbiji je divljaštvo u kome se teško snalaze i bolje utrenirani pojedinci.
Nema ime, to nije ni kapitalizam, to je kaubojština teška, to je opšta otimačina pa ko više zgrabi.
Oni koji to nisu naučili nastradaće.
Ako stradaju deca, to mi je prvi motiv da pomognem ako mogu.
Ne da pametujem, ne da grdim jer ne znam zašto je sve to nastalo......prvo se pomogne ako se može a posle se problem rešava dugoročno, zaposlenjem, jer sada je veći broj ljudi saznao za potrebu zapošljavanja i verujem da će se i posao naći.
Zašto je onda loše što smo sve to uradili?

Na koga bih ja mogla da računam ako mi iznenada zatreba veća suma (za lekove naprimer), nešto što moja deca ne mogu da plate? Znači treba da me je blam da to kažem negde bilo gde, nego treba tiho da crknem da se ne uznemiri neko?
Kazezoze Kazezoze 12:32 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara
moj komšija, recimo, radi kao lasser (varioc) u nekoj firmi za izradu kancelarijskog nameštaja i ima stalni posao.

kada kažem "stalan posao" mislim na onaj gde sediš do penzije kako god da radiš, iliti srpska verzija stalnog posla. ako se firma u kojoj varioc radi zatvori, on više nema stalan posao. državne škole po srbiji će se teško zatvoriti. kad te jednom prime da predaješ matiš ili već, tu si do penzije (ako tako želiš).

radiš do penzije ukoliko se fabrika ne zatvori, ali i ako se zatvori gazda je dužan po ugovoru o stalnom zapošljenju da ti isplati određenu svotu novca, a radnika preuzima ustanova za socijalnu pomoć koja nastoji da mu nađe drugi posao. kako god da radiš, gazda te ne sme otpustiti ukoliko nisi povredio neke od uslova iz ugovora.
znači, postoji stalni posao i on je ozakonjen ugovorom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:19 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

radiš do penzije ukoliko se fabrika ne zatvori, ali i ako se zatvori gazda je dužan po ugovoru o stalnom zapošljenju da ti isplati određenu svotu novca, a radnika preuzima ustanova za socijalnu pomoć koja nastoji da mu nađe drugi posao. kako god da radiš, gazda te ne sme otpustiti ukoliko nisi povredio neke od uslova iz ugovora.
znači, postoji stalni posao i on je ozakonjen ugovorom.

u srbiji? c'mon...ovde ljudi ostaju bez posla svaki dan. kakva socijalna pomoć? pa da je ima, mlekac bi je primala odavno. od soc. pomoći možeš da živiš u nemačkoj, švedskoj, uk...ovde, ne možeš.
Kazezoze Kazezoze 13:45 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

BebaOdLonchara
radiš do penzije ukoliko se fabrika ne zatvori, ali i ako se zatvori gazda je dužan po ugovoru o stalnom zapošljenju da ti isplati određenu svotu novca, a radnika preuzima ustanova za socijalnu pomoć koja nastoji da mu nađe drugi posao. kako god da radiš, gazda te ne sme otpustiti ukoliko nisi povredio neke od uslova iz ugovora.
znači, postoji stalni posao i on je ozakonjen ugovorom.

u srbiji? c'mon...ovde ljudi ostaju bez posla svaki dan. kakva socijalna pomoć? pa da je ima, mlekac bi je primala odavno. od soc. pomoći možeš da živiš u nemačkoj, švedskoj, uk...ovde, ne možeš.

ne u srbiji, ti si rekla ovo:
stalan posao u liberalnom kapitalizmu ne postoji

ja sam tu tvrdnju samo opovrgao.
hajkula1 hajkula1 16:16 28.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

mariopan

Zato sam i obrisala moj, onako, baš do gluposti dobronameran komentar.





jedan.kub jedan.kub 21:25 29.03.2012

Re: Ovo je bas lepo

Drago mi je da je problem delimicno resen, makar na ovakav nacin.

Znam sta znaci ostati bez posla sa 40 i vise godina, zato sam ti dala predlog da nadjes u porodici nekog penzionera bar sa minimalnom redovnom penzijom, jer ovakva situacija u kojoj si moze da potraje.

BebaOdLonchara
Suština je da se zarade novci.


Ni jedan privatnik nece zaposliti ni zenu stariju od 35, ni muskarca od 40 i vise godina (samo preko veze ili srodstva).

Zato mlekac mora pod hitno (zbog dece) da smisli neku strategiju.

Pozdrav svima dobre volje, a onima koji drugacije misle zelim da ne izvuku ovakvu pouku.
kakapo kakapo 17:57 27.03.2012

Taman!

Taman na vreme, da ne propustimo nastavak sage u četvrtak! Jedno po jedno, rešiće se, verujem, i dugoročniji problemi (tj. posao).
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:20 27.03.2012

Re: Taman!

Dobrodošla nazad, evo i mene je maločas konačno pustilo da se ulogujem na blog, a da me ne šutira kroz prozor pri svakom pokušaju da nešto prokomentarišem :)
predatortz predatortz 18:22 27.03.2012

Re: Taman!

evo i mene je maločas konačno pustilo da se ulogujem na blog, a da me ne šutira kroz prozor pri svakom pokušaju da nešto prokomentarišem :)


Ama, šta vam je svima!? Kod mene baš nikakvih problema...
Kad brljate, pričate svašta
zilikaka zilikaka 18:55 27.03.2012

Re: Taman!

Kad brljate, pričate svašta


Ima tu nešto

Dok sam se zaletala da nešto kažem, uporno me izbacivalo.
Kako me je prošla želja za brbljanjem tako se sve sredilo
angie01 angie01 10:15 28.03.2012

svako po svojoj savesti!

'naci, ko je procenio da treba, ucinio je nesto, ko pak da ne treba-nije i toliko o tome!

sada da se tu prozivaju i proveravaju tudje pare, a da to niko nije trazio,...ili one podatke o stanu -ne kapiram-ako moze, prosvetlite me, mozda nisam bas ukacila da treba!

a vezano za problem-ja pitala za prevodjenje i neki kanc posao, trenutno nema mesta, sta vise guzva na golu, ima visak honoraraca, fotokopiranje radi devojka sa fakultetom, rodjaka nekog...mislim, jeste, sranje je, nema neke socijalne politike, onoliko ljudi izgubilo posao u godinama kada niko nece da ih primi, a drzavu i odgovorne, bole usi, oni stvaraju pocetni kapital!

Ali, vecina koje znam su to shvatili i uzeli stvar u svoje ruke-rade sta mogu i ne cekaju da padne plafon,...jer ce on pasti i bez njih!

'naci,krenuli ono sto znaju bez drugih,...siju, strikaju, prave sesire, nakit, dekupaz, uclanili se u neka udruzenja, pa po sajmovima, u domu sindikata,...daju casove, danas svako dete u os ide na casove iz tri predmeta, najniza tarifa je 700 dindzi, pa 1300, do 1500 dvocas, svi imaju angazmane, manje vise u kraju,...neki uzeli tezge na pijaci-prodaju ili sa kvantasa ili makrobiotsku hranu, plastiku, kozmetiku,...jedna prijateljica, (pravnik), krenula da pravi kolace, prvo sa 5 tanjira i poznanike, sada vec ima radnice, rodjendani, slave, sta kome treba-zaradi vise nego da je negde zaposlena,...masaza, narocito za rehabilitaciju pacijenata koji ne mogu da odu do doma zdravlja ima trziste-20 evrica sat vremena, u mom komsiluku maseri lepe svoje plakate sa ponudom i brojevima telefona na ocepljivanje i po teretanama,...moja komsinica dala otkaz, jer joj posao bio veoma daleko a za malu platu, a decu ne vidi po ceo dan i krenula da cuva decu iz kraja,....moja bivsa koleginica kupila kiosk za kokice,...mislim, mora da ima neko resenje!
buba_truba buba_truba 22:31 27.03.2012

@Višnja&BebaOdLonchara

Evo čitam danima ovu sagu, ne udubljujem se, nemam kad, a nemam ni viška para... moram i da radim... nemam četvoro, jebiga, samo dvoje i dva kučeta koja obožavam, i brinem o njima kao i o ono dvoje, i bolesnu sestru, i komšinicu dragu mi a sirotu samohranu majku koju pomažem kad god mi pretekne. Imam i dugove. Ne dugujem za struju. Ja za gas, pa radim da zaradim. I tako...

V&B: hvala vam što ukratko i bez jeda rekoste sve što se i meni skuplja već par dana... a ne stižem da kažem - moram da radim, da zaradim, račune da platim, dugove da vratim...
fantomatsicna fantomatsicna 22:32 27.03.2012

Odlicno

Koliko se radujem da si opet tu, toliko se radujem i za Vilinsku Sagu da ce biti.
Ne bih volela da bas Bebaod Loncara ili ova visnja prolaze pored vode gde se ja upravo davim..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:54 27.03.2012

Re: Odlicno

Ne bih volela da bas Bebaod Loncara ili ova visnja prolaze pored vode gde se ja upravo davim..

freehand freehand 23:25 27.03.2012

Šnjavi&Beba

Što bi Pižon rekao - grubost, čemu?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:35 27.03.2012

Re: Šnjavi&Beba

Što bi Pižon rekao - grubost, čemu?

zašto grubost?
freehand freehand 23:43 27.03.2012

Re: Šnjavi&Beba

BebaOdLonchara
Što bi Pižon rekao - grubost, čemu?

zašto grubost?

Mene naučilo (mada teško, i ne bez vučenja ušiju) da ne mora baš sve uvek da se kaže i da nije svako mesto pogodno za svaku priču.

Ako već - tvojim je komentarima bilo mesto na inicijalnom blogu.
Ovde mi zvuče upravo tako: grubo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:47 27.03.2012

Re: Šnjavi&Beba

Ovde mi zvuče upravo tako: grubo.

pa i ja ne volim flautu kako zvuči, ali zato volim fagot.

Mene naučilo (mada teško, i ne bez vučenja ušiju) da ne mora baš sve uvek da se kaže i da nije svako mesto pogodno za svaku priču.

meni se, vidiš, čini baš suprotno. ja sam rekla šta sam imala, tako da mi je ova rasprava sa tobom malo suvišna.
freehand freehand 23:49 27.03.2012

Re: Šnjavi&Beba

BebaOdLonchara
Ovde mi zvuče upravo tako: grubo.

pa i ja ne volim flautu kako zvuči, ali zato volim fagot.

Mene naučilo (mada teško, i ne bez vučenja ušiju) da ne mora baš sve uvek da se kaže i da nije svako mesto pogodno za svaku priču.

meni se, vidiš, čini baš suprotno. ja sam rekla šta sam imala, tako da mi je ova rasprava sa tobom malo suvišna.

Rasprava, čemu?

blogovatelj blogovatelj 00:42 28.03.2012

Re: Šnjavi&Beba

meni se, vidiš, čini baš suprotno. ja sam rekla šta sam imala, tako da mi je ova rasprava sa tobom malo suvišna.


Lepo je sto ima i glasova protiv...
A sad ja malo da pricam...
Moj prvi blog na B92 gde sam komentarisao je bio kod onog Milenkovica, gde ste ti i on kukali ko ranjene mecke sto drzava ukida neke subvencije umetnicima. Ja sam imao neke argumente protiv, a zavrsilo se tako sto me magarac banovao.
i ti pricas o zaradjenim parama? Smem da se kladim na nevidjeno u sve pare sto imam da si preko veze upisivala skole, nalazila posao i tako to... postoje ljudi koji nemaju veze i poznanstva, a imaju pravo na zivot.
Svako trosi pare koje ima i onako kako misli da treba.
Recimo, ja bih mlekac i visnji (koja se ovde buni i sa kojom se oko ovoga ne slazem, ali mi ne smeta da je obozavam) poslao kintu ako im treba i kad im treba.
Tebi - nikada.
Prosto.
Moja kinta, radim sa njom sta mi da ne kazem cemu volja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:46 28.03.2012

Re: Šnjavi&Beba

i ti pricas o zaradjenim parama? Smem da se kladim na nevidjeno u sve pare sto imam da si preko veze upisivala skole, nalazila posao i tako to

tako je. najpametniji si i dalje.
Tebi - nikada.

pa ja i ne tražim i stvarno me zabole kome bi ti dao pare.
blogovatelj blogovatelj 02:06 28.03.2012

Re: Šnjavi&Beba

tako je. najpametniji si i dalje


Nego sta si mis'ila
A taman sam bio poceo da ti i lajkujem po neki komentar, mislio sam unormalila se, kad ono - medjutim...
mlekac mlekac 23:58 27.03.2012

Za Visnju i Bebu

Jedino sto mi je palo na pamet kad sam procitala vase komentare bila je opaska moje pokojne nane \"Djavolu su svi crni\".

Bravo, uspele ste ocas posla da ukaljate nesto sto je celoj mojoj porodici diglo raspolozenje vise no ista sto nam se dogodilo u poslednjih nekoliko godina.

Ali, nema veze - bitno je da se vas dve sad bolje osecate, zar ne?

Ja bih drage volje radila, isto tako i moj muz, ali, nazalost, nesto nije pomama za radnom snagom koja je presla 45. Bez obzira na kvalifikacije.

I cisto da se zna - svaki dinar od uplate otisao je na ono za sta je i namenjen - za izmirenje racuna.

A sto se tice nevernih Toma - ne zelim da pominjem imena, ali neki od blogera su potegli do nas i licno i druzili su se sa nama uz svetlost sveca.

Mnogi su me i pre ovoga upoznali i licno.

E, sad, zbog cega ste vas dve imale potrebu da sve ovo popljujete - to samo vas dve znate.

Zao mi je. Stvarno. Posto ste, ocito, zaboravile kolika je stvarno ljudska dobrota.

I ne, necu da vas banujem. Rekle ste ono sto ste mislile. To je vase pravo. Samo se, isto kao FH, pitam zbog cega to niste ucinile ranije? Zasto bas sad?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:08 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

pitam zbog cega to niste ucinile ranije? Zasto bas sad?

sad mi je puk\'o film. eto zato sad.
Bravo, uspele ste ocas posla da ukaljate nesto sto je celoj mojoj porodici diglo raspolozenje vise no ista sto nam se dogodilo u poslednjih nekoliko godina.

pa i meni bi podiglo raspoložene da mi kane više od soma evra na račun. srce mi se cepa, btw. a i čudno mi je da vam nisu struju isključili kada je dug bio manji, jer su meni prošle godine isključili kada sam imala 33 soma dinara duga. to znači da niste plaćali struju jako dugo, što je vrlo neodgovorno ponašanje prema sopstvenoj deci, pre svega...a stalno se prodaje priča o brižnoj majci. give me a break...
Ja bih drage volje radila, isto tako i moj muz, ali, nazalost, nesto nije pomamam za radnom snagom koja je presla 45. Bez obzira na kvalifikacije.

a privatni časovi? a privatna inicijativa, sem blogerske? masaže po kućama? c\'mon...
Posto ste, ocito, zaboravile kolika je stvarno ljudska dobrota.

ne, nisam, ali nisam ni zaboravila koliko su velike ljudska glupost i koristoljublje.

ps. sad sam gruba i neću se više javljati jer nisam ni sigurna s kim tačno razgovaram.
scabies scabies 00:12 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

da se vas dve
Višnja i Beba nikako nisu usamljene u svojim razmišljanjima, dovoljno je pogledati broj preporuka, na druge komenta(to)re ne bih da pokazujem prstom, ali evo dobrovoljno se prijavljujem da budem dopisana na spisak. Dakle - bar nas je tri.

A ono što meni lično bode oči i centar za moral je činjenica da slučajno ili namerno smanjuješ prostor za sumnju na račun povećanja prostora za manipulaciju. Kapiram čak i poziciju ponižeonog i uvređenog koga vređa dovođenje u pitanje njegove situacije, ali i dalje tvrdim da moralno ponašanje zahteva da pokažeš da si druge maksimalno zaštitila od bilo kakve zloupotrebe.

A da se teško živi, nema potrebe da raspravljamo. Čak uopšte ne dovodim u pitanje da ti je novac preko potreban i da ga nemaš onoliko koliko je potrebno da podmiriš sve svoje potrebe... I nije bitno da li je struja, ili su računi za net, mobilne telefone, infostan ili patike za decu.. Ja o drugoj stvari ovde govorim.
mlekac mlekac 00:17 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

BebaOdLonchara
pitam zbog cega to niste ucinile ranije? Zasto bas sad?

sad mi je puk\'o film. eto zato sad.
Bravo, uspele ste ocas posla da ukaljate nesto sto je celoj mojoj porodici diglo raspolozenje vise no ista sto nam se dogodilo u poslednjih nekoliko godina.

pa i meni bi podiglo raspoložene da mi kane više od soma evra na račun. srce mi se cepa, btw. a i čudno mi je da vam nisu struju isključili kada je dug bio manji, jer su meni prošle godine isključili kada sam imala 33 soma dinara duga. to znači da niste plaćali struju jako dugo, što je vrlo neodgovorno ponašanje prema sopstvenoj deci, pre svega...a stalno se prodaje priča o brižnoj majci. give me a break...
Ja bih drage volje radila, isto tako i moj muz, ali, nazalost, nesto nije pomamam za radnom snagom koja je presla 45. Bez obzira na kvalifikacije.

a privatni časovi? a privatna inicijativa, sem blogerske? masaže po kućama? c\'mon...
Posto ste, ocito, zaboravile kolika je stvarno ljudska dobrota.

ne, nisam, ali nisam ni zaboravila koliko su velike ljudska glupost i koristoljublje.

ps. sad sam gruba i neću se više javljati jer nisam ni sigurna s kim tačno razgovaram.


Razgovaras sa mnom - ja se nikad nisam krila iza drugog nicka, niti bih to radila.

Privatna inicijativa postoji, ali postoji i nesto sto se zove "iskociti iz tokova", narocito kad si duze vreme odsutan iz zemlje, a to se upravo dogodilo mome muzu.

Nemoj misliti da samo sedimo i cekamo da nam blogeri rese probleme. Sigurno da nisam dve godine sedela i kukala - ali, draga, okreni se malo oko sebe. Koliko ljudi MOZE da priusti da plati masazu i privatne casove?

No, nije bitno. Iznervirala si se, rekla si sta si imala, i to je to.

Kazem jos jednom, zao mi je ako mislis da je neko folirao ili nekog varao. Uostalom, moja adresa i broj telefona nisu tajna - slobodno se javi na pp i dodji nam u posetu. Cisto da se uveris svojim ocima ako ce ti tako biti lakse.

st.jepan st.jepan 00:44 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

pitam zbog cega to niste ucinile ranije? Zasto bas sad?

sad mi je puk\\\\\\\\\\\\\\\'o film. eto zato sad.

Puko ti je film kad si videla da je stvar uspela.
Užasnuta si, nije ti padalo na pamet da bi mogla da uspe.
Za tebe je nezamisliva spremnost da se \\\\\\\"potribitome\\\\\\\" pomogne.
Ne osudjujem te, nemaš taj refleks, takvo ti, jbg, mentalno ustrojstvo.
To što se ipak našlo dovoljno ljudi s tim refleksom, za tebe je više od šamara, direktni je atak na rečeno ustrojstvo.
I na ceo tvoj sku(r)ćeni svet.
Otuda i jed.
scabies scabies 00:45 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

ne zelim da pominjem imena, ali neki od blogera su potegli do nas i licno i druzili su se sa nama uz svetlost sveca.
Ali zašto ne želiš da pominješ imena? Jedino ako ti blogeri odbijaju, a ne znam zašto bi kada su oni koji su se sa tobam nalazili kod Konja o svemu izveštavali ostale.. Dakle opet prostor za manipulaciju.
Uostalom, moja adresa i broj telefona nisu tajna - slobodno se javi na pp i dodji nam u posetu. Cisto da se uveris svojim ocima ako ce ti tako biti lakse.

Pa dobro, da li tebi zaista Beba liči na nekoga ko bi dolazio na uviđaj, ma daaj. Dakle, opet manipulativni trik.
I ok, nek' je sve to slučajno, nek' nema namere, ali ajde bar jedan korak na drugu stranu, čisto zarad privida ravnoteže.

Ili da se vratimo mom (do sada) omiljenom primeru Đine... Ko tu nije naučio lekciju šta se radi kad hoćeš da prevariš i šta se radi kad nedvosmisleno hoćeš da pokažeš da ne varaš - taj nikad neće naučiti.

Ili na mom primeru: mene su ovde mnogi optuživali da sam lekar po profesiji, a ja sam (kao i sada) insistirala da se sve moje priče o medicini ne uzimaju kao priče lekara dok god ne dostavim bilo kakav dokaz o svojim kvalifikacijama. Ne zato što ja ne znam šta jesam ili nisam, nego zato što smatram da se u virtuelnom svetu ništa ne sme verovati na reč kada su ozbiljne stvari u pitanju.
mlekac mlekac 00:48 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

scabies


A ono što meni lično bode oči i centar za moral je činjenica da slučajno ili namerno smanjuješ prostor za sumnju na račun povećanja prostora za manipulaciju. Kapiram čak i poziciju ponižeonog i uvređenog koga vređa dovođenje u pitanje njegove situacije, ali i dalje tvrdim da moralno ponašanje zahteva da pokažeš da si druge maksimalno zaštitila od bilo kakve zloupotrebe.



Ups, ovo sam tek sad videla.

Vec sam gore rekla - nemam nista protiv da bilo ko dodje i uveri se u trenutno stanje stvari.

Ne znam sta bi jos trebalo da napisem?

Hoces da skeniram uplatnicu od juce i svaku sledecu? Moze i to, samo me, molim te, ne teraj na raspravu jer stvarno sam na ivici snaga. Toliko da nisam jos odgovorila ljudima koji su se javili mnogo pre tebe.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:50 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Puko ti je film kad si videla da je stvar uspela.

bravo!

ps. ajćao.
mlekac mlekac 00:52 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

scabies
ne zelim da pominjem imena, ali neki od blogera su potegli do nas i licno i druzili su se sa nama uz svetlost sveca.
Ali zašto ne želiš da pominješ imena? Jedino ako ti blogeri odbijaju, a ne znam zašto bi kada su oni koji su se sa tobam nalazili kod Konja o svemu izveštavali ostale.. Dakle opet prostor za manipulaciju.
Uostalom, moja adresa i broj telefona nisu tajna - slobodno se javi na pp i dodji nam u posetu. Cisto da se uveris svojim ocima ako ce ti tako biti lakse.

Pa dobro, da li tebi zaista Beba liči na nekoga ko bi dolazio na uviđaj, ma daaj. Dakle, opet manipulativni trik.
I ok, nek' je sve to slučajno, nek' nema namere, ali ajde bar jedan korak na drugu stranu, čisto zarad privida ravnoteže.

Ili da se vratimo mom (do sada) omiljenom primeru Đine... Ko tu nije naučio lekciju šta se radi kad hoćeš da prevariš i šta se radi kad nedvosmisleno hoćeš da pokažeš da ne varaš - taj nikad neće naučiti.

Ili na mom primeru: mene su ovde mnogi optuživali da sam lekar po profesiji, a ja sam (kao i sada) insistirala da se sve moje priče o medicini ne uzimaju kao priče lekara dok god ne dostavim bilo kakav dokaz o svojim kvalifikacijama. Ne zato što ja ne znam šta jesam ili nisam, nego zato što smatram da se u virtuelnom svetu ništa ne sme verovati na reč kada su ozbiljne stvari u pitanju.


Aman, Scabies, rekoh ti da sam na ivici snaga. Bila je Jedna Jelena i cak se javila na blog preko svog telefona iz mog stana. Bio je jos jedan bloger, ali necu da mu pominjem ime dok sam ne kaze da mogu - i on ima pravo na SVOJU privatnost. A moze da dodje i svako drugi, slobodno. Nemam sta da krijem.
scabies scabies 00:55 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Ne treba da se maltretiraš, meni će biti sasvim dovoljno da dostaviš na PP adresu, a ostalo će uraditi moji kontakti u EPS-u. A onda ću sa zadovoljstvom objaviti na blogu da je pobedila solidarnost i da je BlogB92 zaista najveća virtuelna institucija u zemlji koja dosledno prati primer solidarnosti svoje matične kuće B92. Jer nisu samo inkubatori i sigurne kuće važni, važan je svaki ugroženi pojedinac. I nije potrebno biti Severinin muž milijarder da bi pomagao, dovoljno je imati samo dobru organizaciju i dobru nameru velikog broja humanih ljudi.
Hansel Hansel 00:58 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Pa dobro, da li tebi zaista Beba liči na nekoga ko bi dolazio na uviđaj, ma daaj. Dakle, opet manipulativni trik.

Sad me već brineš. Tvoje interpretacije potiču od pretpostavke da svi razmišljaju onako kako ti misliš da razmišljaju, tj. kako bi, možda, ti razmišljala.

Uostalom, ako neko treba nešto da vidi, to su oni koji su izdvojili za pomoć. Mlekac jedino prema njima ima moralnu obavezu, zar ne?

'Aj' laku noć, ja neplanirano opet zaglavio...
mlekac mlekac 00:58 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

scabies
Ne treba da se maltretiraš, meni će biti sasvim dovoljno da dostaviš na PP adresu, a ostalo će uraditi moji kontakti u EPS-u. A onda ću sa zadovoljstvom objaviti na blogu da je pobedila solidarnost i da je BlogB92 zaista najveća virtuelna institucija u zemlji koja dosledno prati primer solidarnosti svoje matične kuće B92. Jer nisu samo inkubatori i sigurne kuće važni, važan je svaki ugroženi pojedinac. I nije potrebno biti Severinin muž milijarder da bi pomagao, dovoljno je imati samo dobru organizaciju i dobru nameru velikog broja humanih ljudi.

Vrlo rado, draga.
Sutra skeniram i saljem ti.
I racun i uplatu i trenutno stanje racuna.
Drago mi je da smo se razumele.
st.jepan st.jepan 00:59 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

ps. ajćao.

A što ajćao baš sad, kad smo počeli lepo da ćaskamo?
scabies scabies 01:03 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Vrlo rado, draga.
Sutra skeniram i saljem ti.
I racun i uplatu i trenutno stanje racuna.
Drago mi je da smo se razumele.

Nismo se razumele, ne treba ništa da skeniraš, samo da dostaviš tačnu adresu na kojoj živiš i ime osobe na koju se vodi stan na PP.
scabies scabies 01:10 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Do sada ti je latenca odgovora na moje komentare bila oko 4 minuta, sada je već prošlo i više od toga a PP mi ne stiže... Dakle, samo adresa i ime vlasnika stana. Ako može do jutra, ako ne - kad god stigne biće ok.
scabies scabies 01:17 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Nešto mi ovde postaje sumnjivo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:19 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Nešto mi ovde postaje sumnjivo

mlekac mlekac 01:19 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

scabies
Do sada ti je latenca odgovora na moje komentare bila oko 4 minuta, sada je već prošlo i više od toga a PP mi ne stiže... Dakle, samo adresa i ime vlasnika stana. Ako može do jutra, ako ne - kad god stigne biće ok.

Izvini, zamalo zadremala. Saljem PP.
scabies scabies 01:20 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Stigao mi je PP sa tvojim podacima od blogera Stjepana što smatram da je jako ozbiljno i ružno kršenje tuđe privatnosti. Uredništvo?
mlekac mlekac 01:21 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

scabies
Nešto mi ovde postaje sumnjivo

PP poslat.
mlekac mlekac 01:22 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

scabies
Stigao mi je PP sa tvojim podacima od blogera Stjepana što smatram da je jako ozbiljno i ružno kršenje tuđe privatnosti. Uredništvo?

Stigao ti je i od mene. Nadam se da ti se podaci podudaraju?
st.jepan st.jepan 01:27 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

scabies
Stigao mi je PP sa tvojim podacima od blogera Stjepana što smatram da je jako ozbiljno i ružno kršenje tuđe privatnosti. Uredništvo?

Najpre, to je bedastoća, poslao sam ti u privatnoj poruci ono što si tražila, provere radi, a drugo, učinila si istu grešku koju spočitavaš meni:
Javno si obznanila moje civilno ime (moj nick je st.jepan)..
Goran Vučković Goran Vučković 01:29 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Javno si obznanila moje civilno ime (moj nick je st.jepan)..

Ok, malo humora nije naodmet da razbije tešku atmosferu
scabies scabies 01:29 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Najpre, to je bedastoća, poslao sam ti u privatnoj poruci ono što si tražila
To što sam tražila, tražila sam od Mlekac. Mislim da je jedno od pravila bloga da se ne otkriva tako identitet blogera bez njegove dozvole. Ako nisi znao - sad znaš.
A podaci se podudaraju. Za ostala podudaranja ću se obratiti EPSu.
mlekac mlekac 01:32 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

scabies
Najpre, to je bedastoća, poslao sam ti u privatnoj poruci ono što si tražila
To što sam tražila, tražila sam od Mlekac. Mislim da je jedno od pravila bloga da se ne otkriva tako identitet blogera bez njegove dozvole. Ako nisi znao - sad znaš.
A podaci se podudaraju. Za ostala podudaranja ću se obratiti EPSu.

St.jepan je imao moju dozvolu jos od petka. Dobio ju je putem telefona posto sam ja, kao sto znas, bila offline. Tako da nije uradio nista lose.

st.jepan st.jepan 01:33 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

To što sam tražila, tražila sam od Mlekac

Mislim da je stvar dobila opštiji karakter.
Još pre tri četri dana.

Edit: Te iste podatke slao sam na PP svima koji su ih tražili radi uplate.
jedna_jelena jedna_jelena 01:56 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

mlekac
scabies
ne zelim da pominjem imena, ali neki od blogera su potegli do nas i licno i druzili su se sa nama uz svetlost sveca.
Ali zašto ne želiš da pominješ imena? Jedino ako ti blogeri odbijaju, a ne znam zašto bi kada su oni koji su se sa tobam nalazili kod Konja o svemu izveštavali ostale.. Dakle opet prostor za manipulaciju.
Uostalom, moja adresa i broj telefona nisu tajna - slobodno se javi na pp i dodji nam u posetu. Cisto da se uveris svojim ocima ako ce ti tako biti lakse.

Pa dobro, da li tebi zaista Beba liči na nekoga ko bi dolazio na uviđaj, ma daaj. Dakle, opet manipulativni trik.
I ok, nek' je sve to slučajno, nek' nema namere, ali ajde bar jedan korak na drugu stranu, čisto zarad privida ravnoteže.

Ili da se vratimo mom (do sada) omiljenom primeru Đine... Ko tu nije naučio lekciju šta se radi kad hoćeš da prevariš i šta se radi kad nedvosmisleno hoćeš da pokažeš da ne varaš - taj nikad neće naučiti.

Ili na mom primeru: mene su ovde mnogi optuživali da sam lekar po profesiji, a ja sam (kao i sada) insistirala da se sve moje priče o medicini ne uzimaju kao priče lekara dok god ne dostavim bilo kakav dokaz o svojim kvalifikacijama. Ne zato što ja ne znam šta jesam ili nisam, nego zato što smatram da se u virtuelnom svetu ništa ne sme verovati na reč kada su ozbiljne stvari u pitanju.


Aman, Scabies, rekoh ti da sam na ivici snaga. Bila je Jedna Jelena i cak se javila na blog preko svog telefona iz mog stana. Bio je jos jedan bloger, ali necu da mu pominjem ime dok sam ne kaze da mogu - i on ima pravo na SVOJU privatnost. A moze da dodje i svako drugi, slobodno. Nemam sta da krijem.


mlekac, kad je prica otisla u ovom smeru toliko nisam mogla da verujem da sam htela da ih izignorisem. Ali posto sam vec pomenuta i stoje komentari na Sagi od veceri kad sam bila, evo me, pa Vi brisite ako preteram:

Kako vas nije sramota?! Ako ne verujete desavanjima na Blogu i oko njega, sta radite ovde? Zabavljate se? Ako vas nije briga za odrasle, sta kazete na brigu o deci? Znate li koliko znaci kada se nalazite u naizgled bezizlaznoj situaciju i nadu vam pruzi makar jedna osoba? To vredi vise nego sve pare sveta. I cak i da nismo skupili dovoljno za ukljucenje, oni bi se snasli jer u takvim situacijama moras da se snadjes, ali mnogo je lakse krenuti kad te neko makar malo pogura. Neko razume, neko ima drugi motiv da pomogne, makar da nahrani ego, neko je prijatelj, neko ovo ili ono, ali nista od toga nije bitno... Bitno je da su oni, deca na prvom mestu, dobili nadu. A vi smarate o neodgovornosti, neeticnosti i Djini. Sjajno, dobili ste peticu za provokacije.


To je to. U rasprave necu ulaziti, nemojte da ostrite tastature, a Vama, mlekac, veliki zagrljaj. Sve se desava s razlogom i sve ce biti u redu, ljubite mi klince.


blogovatelj blogovatelj 02:30 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

st.jepan


jedno slovo ti pogresno
Mala sala
fantomatsicna fantomatsicna 02:36 28.03.2012

Re: Za Visnju i Bebu

Nismo se razumele, ne treba ništa da skeniraš, samo da dostaviš tačnu adresu na kojoj živiš i ime osobe na koju se vodi stan na PP

E svasta..ma ne dostavljaj joj nista!!! Nisi joj duzna..ovakvu drskost nisam jos videla..Mada scabies je opasan kad ti se zalepi...skoro da mu nema leka

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana