Život

Mlekac. I BI SVETLO :)

Jelica Greganović RSS / 27.03.2012. u 18:27

Fotolia_17790204_XS.jpg

Samo da na VIP stranu prenesem da je mlekac ponovo priključena. IMA STRUJU! I piše:

 Od kako sam cula sta ste uradili da nam pomognete sedim i smisljam divan blog kojim bih vam svima zahvalila, ali, u ovom trenutku ne mogu da se setim ni jedne od tako lepo smisljenih recenica.

Malopre su nas, KONACNO prikljucili. Stoga, sad hitam da vas, pre svega, o tome obavestim i da vam jos jednom svima beskrajno zahvalim na pomoci.

Vise o svemu kad ukljucim masinu, operem decu i USISAM kucu!

Ljubimo vas sve i svi vam se od sveg srca zahvaljujemo.

Pozz,

Vasa Mlekac

EDIT:
Za one koje je to zanimalo - juce je izmireno pola racuna EDB, a u medjuvremenu je stiglo jos nesto parica koje ce biti uplacene tokom dana ili sutra, tako da se racun sto vise smanji.

Hvala vam jos jednom.

 

Tagovi



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 18:39 27.03.2012

Kao prva

Jos jednom da se svima zahvalim. Uskacem na blog - tek da vidite da sam ziva, al' trckam uokolo po kuci i obavljam svasta nesto sto se nije moglo bez struje.

Najbolji ste na svetu!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:41 27.03.2012

Re: Kao prva

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 27.03.2012

Re: Kao prva

mlekac
Jos jednom da se svima zahvalim. Uskacem na blog - tek da vidite da sam ziva, al\' trckam uokolo po kuci i obavljam svasta nesto sto se nije moglo bez struje.

Najbolji ste na svetu!


Ma nije bre, nego život nema smisla bez grand finala u Vilinskoj Šumi. To ti je ko da čitaš Hari Potera u realnom vremenu, i autorka ne napiše poslednju knjigu jer su joj isključili struju.

EDIT: E, da, i sad dobro da paziš kad ideš po leba - nabavi kera, što ludjeg, i veži ga za taj električni orman u zgradi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:51 27.03.2012

Re: Kao prva

[quote
Ma nije bre, nego život nema smisla bez grand finala u Vilinskoj Šumi. To ti je ko da čitaš Hari Potera u realnom vremenu, i autorka ne napiše poslednju knjigu jer su joj isključili struju]
Ako mene pitaš, rešenje je van Vilinske šume i ima više veze sa lopatama nego sa vilama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 27.03.2012

Re: Kao prva

Jelica Greganović
[quote
Ma nije bre, nego život nema smisla bez grand finala u Vilinskoj Šumi. To ti je ko da čitaš Hari Potera u realnom vremenu, i autorka ne napiše poslednju knjigu jer su joj isključili struju]
Ako mene pitaš, rešenje je van Vilinske šume i ima više veze sa lopatama nego sa vilama.


Mada za ove dementore na vlasti bolje dodju aurori, nego lopate (mada i lopate mogu dobro da dodju).
loader loader 00:25 28.03.2012

Re: Kao prva


Jedna svetlosna mašnica za M



I obavezno

mlekac mlekac 00:38 28.03.2012

Re: Kao prva

loader

Jedna svetlosna mašnica za M



I obavezno


Mr Loader,

mariopan mariopan 18:42 27.03.2012

Dosta nam se Mlekac zahvaljivala...

..,,,meni već neprijatno.
Hajde samo da se setimo kako nam je lepo bilo što možemo nekom dragom da pomognemo?

Bolje smo se osećali što nismo tako bespomoćni, priznajte.

Bilo je lepo najzad uraditi nešto dobro i korisno?
Bilo je lepo znati da nismo sami u nevolji i da ovaj blog nije samo mesto za druženje?
Bilo je lepo i ovo naše drugarstvo, pa makar da se razilazimo i ponekad podžaveljamo oko gluposti, ovde smo svi bili na istoj strani, složni?
I bilo nam je mnogo lepo?
Jedino mi žao za ono pivo ladno kod Konja što ne stigoh, ali za drugu turu pića dolazim peške ako treba
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:49 27.03.2012

Re: Dosta nam se Mlekac zahvaljivala...

mariopan mariopan 18:54 27.03.2012

Re: Dosta nam se Mlekac zahvaljivala...

Jelica Greganović



Pa da, ovaaaj, 'tela sam da kažem da znam da je Mlekac srce bilo puno, ali nama je bilo punije?
uninamama uninamama 07:29 28.03.2012

Re: Dosta nam se Mlekac zahvaljivala...

Jeste! Divan je osećaj kad znaš da pomažeš
ecce-florian ecce-florian 19:40 27.03.2012

žao mi je

što se isam uključio na vreme, ali ne mari, biće već prilike
Važno je da je stigla

vajerles elektrisiti

A kako ima struja, može imuzika na struju
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:53 27.03.2012

Re: žao mi je

Lepo ja rekoh...što volim da se citiram, čudo jedno...ima boga, zove se Tesla.
kukusigameni kukusigameni 20:55 27.03.2012

A sad igrAnka

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:54 28.03.2012

Innocent

Ovaj komentar sam objavio i na blogu kod mlekac.
Svet nije crno beli. Imam mnogo sivih nijansi, preovlađuju reklo bi se.
Nisam bio srećan što je mlekac morala TO da iznese na BLOG, i nisam bio srećan što je čitava akcija za pomoć išla ovako javno i duplo. I sigurno da mlekac nije povlačila najjače poteze u poslednje dve godine. Ali sam smatrao da su to \"greške\" koje se čine u situacijama kada je neko malo izgubljen, dekoncentrisan, pukao, kad ima više problema/dece koji osobu lako bace u iracionalnu zonu. Računao sam da je bolje pomoći nego ne pomoći. I bio sam zadovoljan kad je akcija uspela. Makar i ovako javno.
I zato sam negde i rekao da ću lekcije da delim kad prođe akutna kriza i to obećanje ću da održim i da mlekcu jednog dana objasnim moje viđenje njenog problema.
Bez obzira na to ALI ja sam odlučio da pomognem mlekcu. To su moji lični razlozi, kao kad sam na blogu javno pomagao preko našeg kolege Milutina nekome na KiM, kao kad sam tajno pomagao nepoznatim ljudima, kao kad sam pomagao jednoj bolnici, lekaru, radioamaterima, prosjacima, Ciganima sa malom decom, koznakome, komšinici (nije to što mislite ),...
I uvek je bio problem selekcije - kome pomoći koga odbiti. Npr. pomoći mlekcu a odbiti seadaspahovića. Ako pomogneš otvoriš brešu kroz koju bi svi da upadnu. A ako ne pomažeš nemaš problema breše ali imaš moralni problem da ne pomažeš nikome.
Seadu (mada sam informisan da on ima još mnogo nickova) sam posalo PP da mi se javi. Objaviću kako je to prošlo ako bude hrabar da mi se javi.
Ne mislim da su neki blogeri koji su ovde izrazili skepsu prema načinu pomaganja i načinu organizovanja akcije i primedbe na mlekca koja je došla u ovakvu situaciju - imali lošu nameru. Imam razumevanja za njihove primedbe i skepsu ali mi se ne sviđa način kako su to saopštile.
U svakom slučaju mislim da je akcija bila inspirativna i korisna. I da je otvorila zanimljive teme. I da smo svi naučili nešto.
Lekcija nije bilo skupa za ljude koji su pomogli.

PS Određujte prioritete na vreme i ne računajte da je moj budžet neograničen
jednatanja jednatanja 10:16 28.03.2012

Re: Innocent

ko je sead?

za Mlekac: stiže nešto sledeće nedelje za drugu polovinu duga, čim se prebacim u Sr
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:23 28.03.2012

Re: Innocent

jednatanja
ko je sead?za Mlekac: stiže nešto sledeće nedelje za drugu polovinu duga, čim se prebacim u Sr

Seadspahović je osoba koja se javljala sa neobičnim predlogom kod mlekca i Jelice. Osoba koja sedi u kafiću, pije vodu i moli za novčanu pomoć sa idejom da našu akciju dovede u sumnju. Nije shvaćeno sa moje strane da se radi o ozbiljnoj osobi. Ima veliki broj preporuka na njegovom komentaru.
Poslao sam mu PP sa korektnom ponudom. Još mi se nije javio.
mariopan mariopan 10:36 28.03.2012

Re: Innocent

KRALJMAJMUNA
jednatanja
ko je sead?za Mlekac: stiže nešto sledeće nedelje za drugu polovinu duga, čim se prebacim u Sr

Seadspahović je osoba koja se javljala sa neobičnim predlogom kod mlekca i Jelice. Osoba koja sedi u kafiću, pije vodu i moli za novčanu pomoć sa idejom da našu akciju dovede u sumnju. Nije shvaćeno sa moje strane da se radi o ozbiljnoj osobi. Ima veliki broj preporuka na njegovom komentaru.
Poslao sam mu PP sa korektnom ponudom. Još mi se nije javio.

I ja sam mu dala preporuku u prvom momenatu, zaletela se, na pvi pogled mi je bio ok, kada sam samo pročitala njegov komentar, i napisala mu lep odgovor, i onda odem na Jelicin blog i vidim da je to isti lik, i onda na njegov profil i viidm da se čovek nama samo ruga, e pa nism mogla da povučem tu moju preporuku nazad.
buba_truba buba_truba 10:45 28.03.2012

Re: Innocent

jednatanja
ko je sead?

Metafora. Otud toliko preporuka.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:00 28.03.2012

Re: Innocent

buba_truba

jednatanjako je sead?Metafora. Otud toliko preporuka.

ja sam tu metaforu pozvao da mi se javi. ako je samo metafora teško da ću dobiti odgovor.
seadspahovic seadspahovic 12:35 28.03.2012

Re: Innocent

Nisam metafora tako da sam odgovorio.
Unuk sam bake koja ovde non-stop bloguje.
Snasao sam se i platio sam struju tako da baka sad moze da nastavi da se zabavlja.
Uzgred, cudi se baka da su me banovali tako dobri i plemeniti ljudi....
Imam utisak da je Kralj Majmuna iskreno zeleo da mi pomogne i hvala mu na tome.
Pozdrav svim dobrim i plemenitim ljudima na blogu.
mariopan mariopan 11:54 28.03.2012

bila :-(

Bila sam sad kod Mlekca na blogu.

Bilo mi je lepše da zamišljam da su neki od naših blogera bolji nego što jesu.
jacHa. jacHa. 12:12 28.03.2012

Re: bila :-(

mariopan
Bila sam sad kod Mlekca na blogu.

Bilo mi je lepše da zamišljam da su neki od naših blogera bolji nego što jesu.

ja mogu da zamislim očaj mlekca koji ju je gurnuo u apel za pomoć, ne mogu da opravdam taj način, ali to je ljudski čin, mogu da razumem i dobar odziv blogera, ne mislim da su gori zbog toga ili bez toga, i to je ljudski: odazvati se na poziv u pomoć, imati taj plemenit poriv da se pomogne nekome u nevolji. međutim, mogu da razumem i da je neko skroz ok čovek, a da pri tom neće da učestvuje u pomoći mlekcu, pa još to i kaže/napiše, jer misli da situacija nije dramatična, ili da na taj način neće rešiti problem, ili sumnja... već nešto?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:30 28.03.2012

Re: bila :-(

Ovdašnjem preovlađujućem mentalitetu uvek smetaju inicijativa, svežina, borbenost, solidarnost, akcija, lepota, PROMENA...

Ništa novo.

Na sreću, i uprkos svemu, još uvek postoje oni drugačiji, koji su na ovu planetu došli da je učine lepšom i boljom, a ne ružnijom i gorom!
mariopan mariopan 12:33 28.03.2012

Re: bila :-(

jer misli da situacija nije dramatična, ili da na taj način neće rešiti problem, ili sumnja... već nešto?

Sve što pišeš je ok ali ima načina da se sazna, pita se?
Ako ne zna koliko je situacija bila dramatična mogao je da pita, dobio bi odgovor, sasvim normalno, i znao bi da jeste.
Razumem i ja da se sumnja, sve je to ljudski, i sa onima koji su samo realni razgovaram o tome sasvim normalno...........ali sprovesti gestapovsku istragu (Scabies) i tražiti lične podatke na pp, skenirano rešenje čiji je stan, i izjaviti da će "preko svojih veza u EPSu iskopati račune za struju" i sve vreme koristiti reči kao "manipulacija"...e to mi je bilo previše.
jacHa. jacHa. 12:38 28.03.2012

Re: bila :-(

Na sreću, i uprkos svemu, još uvek postoje oni drugačiji, koji su na ovu planetu došli da je učine lepšom i boljom, a ne ružnijom i gorom!

pa će da stave u logor one koji misle da se planeta čuva na drugi način?
dokle, bre, više to prozivanje drugačijih, ili od drugačijih?
mariopan mariopan 12:48 28.03.2012

Re: bila :-(

jacHa.
Na sreću, i uprkos svemu, još uvek postoje oni drugačiji, koji su na ovu planetu došli da je učine lepšom i boljom, a ne ružnijom i gorom!

pa će da stave u logor one koji misle da se planeta čuva na drugi način?
dokle, bre, više to prozivanje drugačijih, ili od drugačijih?

Ja bih rekla da je obratno?
Da su oni, ničim izazvani, prozvali sve nas?
Još uvek ne razumem zašto?
Šta je njima zasmetalo što smo mi nešto uradili?
Njih niko nije ni zvao da pomažu a osetili su se lično uvređeni?
Pa osuli paljbu po svemu lepom što se moglo?
Osećam se uvređeno, šutnuto u cevanicu, išamarano i popljuvano....a tek kako se oseća naša blogodrugarica mogu samo da zamislim.

Da li je neko primetio da su se dva dobra blogodrugara odjavila u poslednja dva dana, trener i kukusigameni?
Da li je ovaj blog postao mesto gde ogorčeni ljudi izlivaju svoju žuč i ujedaju oko sebe? Gde nema mesta ni za šta lepo ni dobro?
Ako je tako, predviđam osipanje članstva brzinom svetlosti.
angie01 angie01 12:48 28.03.2012

Re: bila :-(

ili da na taj način neće rešiti problem, ili sumnja... već nešto?


ma dobro bre, Dear, a sta koga boli tuki sta ko radi sa svojim parama,...onaj ko je hteo da pomogne kako god je mislio, to je uradio, onaj ko je video stvar drugacije, sledio je svoj stav i sve je to ok!

malo je bolesno da sada neko od ovih drugih proverava u ime onih prvih, koji to nisu trazili!

mislim, vats d pojnt?
jacHa. jacHa. 13:12 28.03.2012

Re: bila :-(

ali sprovesti gestapovsku istragu (Scabies) i tražiti lične podatke na pp, skenirano rešenje čiji je stan, i izjaviti da će "preko svojih veza u EPSu iskopati račune za struju" i sve vreme koristiti reči kao "manipulacija"...e to mi je bilo previše.

po mom osećaju za prelaženje mere, nepristojnost je na samom početku priče. moglo je to i nekako diskretnije da se uradi.
šta ako skabi traži nečije ime? zašto bi joj se iko predstavljao i dokumentovao? i ja sam unfu jednom tražila jmbg, ali nije hteo da mi kaže.
jacHa. jacHa. 13:28 28.03.2012

Re: bila :-(

Da su oni, ničim izazvani, prozvali sve nas?

ih, mislim da preteruješ. nisam primetila da su scabi ili beba od lončara izlivale žuč, ujedale, ogorčene, a ne mislim ni da im je motiv da nagrde lepo i dobro.
mariopan mariopan 13:39 28.03.2012

Re: bila :-(

jacHa.
ali sprovesti gestapovsku istragu (Scabies) i tražiti lične podatke na pp, skenirano rešenje čiji je stan, i izjaviti da će "preko svojih veza u EPSu iskopati račune za struju" i sve vreme koristiti reči kao "manipulacija"...e to mi je bilo previše.

po mom osećaju za prelaženje mere, nepristojnost je na samom početku priče. moglo je to i nekako diskretnije da se uradi.
šta ako skabi traži nečije ime? zašto bi joj se iko predstavljao i dokumentovao? i ja sam unfu jednom tražila jmbg, ali nije hteo da mi kaže.

Mi smo počeli diskretno, preko pp da se dogovaramo, ali to je bio mali broj blogera, ne bi uspeli da skupimo koliko je bilo potrebno. Kada je u pitanju urgentna pomoć, onda se malo drugačije radi, staviš ponos sa strane pa zavrištiš koliko te grlo nosi, jer alternativa je da ćutiš i da svi, uklčjučujući decu, crknu dok neka pomoć ne stigne. Od koga bi mogla da stigne? Verujem da su sve mogućnosti bile iscrpljene.

A zašto si ti tražila JMBG?

Niko ti nije tražio da pomažeš.
Ko može i hoće hvala mu, ko ne može i neće, opet hvala, bar nije smetao.

JMBG je izuzetno teško dati, ni ja ti ne bih dala te podatke ovako na nepoznato i neviđeno, ne znam ko si ti, ni ti meni ne šalješ svoj JMBG i fotokopiju LK za uzvrat?

Ako joj ne veruješ - jednostavno, ne učestvuješ u svemu tome.

Ako nisi učestvovala, iz svojih razloga, bilo kojih, onda ne lupaš šamare onima koji jesu, jer ne vidim svrhu toga? Šta bi bila svrha? Da se mi opametimo, nikome ne pomažemo dok nam ne da na uvid DNK, ličnu kartu, matični broj svakog rođenog deteta, dokaz da je zaista nezaposlena, da stanuje u svom ili ne znam čijem stanu....i malo krvi za analizu?

mariopan mariopan 13:44 28.03.2012

Re: bila :-(

jacHa.
Da su oni, ničim izazvani, prozvali sve nas?

ih, mislim da preteruješ. nisam primetila da su scabi ili beba od lončara izlivale žuč, ujedale, ogorčene, a ne mislim ni da im je motiv da nagrde lepo i dobro.

Nagrda je u tome što sve to nisu rekle pre nego su rekle posle. Ako su ćutale pre svega ovoga mogle su da nastave da ćute, pogotovo što sve to njih ni malo nije potkačilo, nisu ničim oštećene, ni finansijski ni emocionalno. Mislim da njih lično niko u svemu tome nije uvredio?
Ovako, epilog postaje - pljuvanje.
Mada ne verujem da im je to bila namera, u to se pretvorilo htele one to ili ne.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:46 28.03.2012

Re: bila :-(

Verujem da su sve mogućnosti bile iscrpljene.

e vidiš ja u to ne verujem, i to samo na osnovu onoga što vidim na blogu i fb.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:56 28.03.2012

Re: bila :-(

Nagrda je u tome što sve to nisu rekle pre nego su rekle posle. Ako su ćutale pre svega ovoga mogle su da nastave da ćute, pogotovo što sve to njih ni malo nije potkačilo, nisu ničim oštećene, ni finansijski ni emocionalno. Mislim da njih lično niko u svemu tome nije uvredio?
Ovako, epilog postaje - pljuvanje.
Mada ne verujem da im je to bila namera, u to se pretvorilo htele one to ili ne.


stvar je javna, i na nju se može reagovati. tako ste vi izabrali, a ne nas par.
mogli ste da napravite cirkularni pp i pošaljete svim blogerima, dobili bi isti (finansijski) odgovor. ovako svako ko vidi ove blogove i registrova je, može da iskaže svoj stav.
i nije pljuvanje. to ti tako doživljavaš. to je tvoj lični doživljaj. niko ovde nije nikoga pljuvao.
reanimator reanimator 14:05 28.03.2012

Re: bila :-(

Šta je njima zasmetalo što smo mi nešto uradili?

Mislim da se vi svi ovde generalno ne razumete, pa ću ja (koji sam, je l' da, iznad situacije ) da dam svoje viđenje i da pokušam da objasnim kako i zašto na neki način razumem i jedne i druge.
Valjda niko normalan ne spori da je svako ko je učestvovao u ovome i pomogao učinio lep ljudski gest. Lični gest. Neko će da uradi anonimno, neko će na uplatnici da napiše od koga je, neko će da da lično, a neko će da uradi i javno da objavi "poslao". Mislim, koga obaveštavaš? Mlekac? Pa ona zna da si poslao. Nas ostale? E, to može nekoga da iritira. Nekoga ni malo. Mene da, ne u meri da bih reagovao. Nekoga da, u meri da, ili će da kaže, ili će da pukne. Ko kad odeš na seljačku svadbu, pa krene ono "a od kuma televizor". Samo što tamo ne možeš da otmeš mikrofon i objaviš da te nervira takav primitivizam, a ovde možeš.
Dalje, ženi je svakako na neki način olakšano, ali problem ne da nije rešen, nego ni blizu. Ostaje odvratno mučan utisak i svako od nas u sebi kreće da razmišlja i analizira zašto i kako u 21 veku do takvih stvari uopšte dodje. Jer, pazi, radi se bre o obrazovanim ljudima...ne o nekom tamo romskom naselju, gde je nesrećnicima maltene rodjenjem determinisano kakav život će da vode. I naravno da će svakome od nas da krenu da se otvaraju pitanja o tome ko je za to kriv. Neko će da zaključi da je kriva država, neko da je kriva Amerika, Vatikan i ostali osvedočeni srbomrsci, a neko da su mlekac i njen muž sami krivi što su dozvolili. Jer, na neki način, jesu dozvolili. Lično, malo krivim njih, a mnogo više državu, ali to je moj utisak, jer ja sam takva osoba..nisam baš neki borac. Potpuno razumem da neko, ko je još manji borac od mene krivi isključivo državu, kao što razumem i da neko ko apsolutno kapira da je život borba, ne toleriše tu vrstu prepuštanja situaciji. Mislim, ja nikada nikome neću reći..alo, traži bre posao, šta samo bloguješ, iako ću to možda pomisliti, a neko će i pomisliti i reći i generalno biti u pravu. Čak će možda neko tako surovo direktan više pomoći od mene, jer će možda izazvati neki revolt i akciju. I kad sam se već koristio svadbom kao ilustrativnim primerom, da se poslužim još jednim. Kada nas startuju na semaforima za lovu, neko ne da nikada, neko da uvek, a neko ne da ako se prosi, ali uvek da ako se opere staklo. Nismo svi isti, različito vrednujemo stav prema radu i životu i otuda različite reakcije na ovu situaciju. Mislim da je to suština...razlika u stavu, a ne razlika u višku ili dosustvu ljudskosti.
Uzgred, imam razumevanje i za sve vrste sumnji, jer em se ne poznajemo, em živimo u društvu gde je toliko puta zloupotrebljeno poverenje, da je isto postalo stvar ličnog izbora. Ja biram da verujem, jer mi je tako lakše i lepše u životu, a neko bira da ne veruje, jer se mnogo puta opekao, pa je osetljiv na takve stvari.
mariopan mariopan 14:12 28.03.2012

Re: bila :-(

BebaOdLonchara
Nagrda je u tome što sve to nisu rekle pre nego su rekle posle. Ako su ćutale pre svega ovoga mogle su da nastave da ćute, pogotovo što sve to njih ni malo nije potkačilo, nisu ničim oštećene, ni finansijski ni emocionalno. Mislim da njih lično niko u svemu tome nije uvredio?
Ovako, epilog postaje - pljuvanje.
Mada ne verujem da im je to bila namera, u to se pretvorilo htele one to ili ne.


stvar je javna, i na nju se može reagovati. tako ste vi izabrali, a ne nas par.
mogli ste da napravite cirkularni pp i pošaljete svim blogerima, dobili bi isti (finansijski) odgovor. ovako svako ko vidi ove blogove i registrova je, može da iskaže svoj stav.
i nije pljuvanje. to ti tako doživljavaš. to je tvoj lični doživljaj. niko ovde nije nikoga pljuvao.

Eto, nije nam palo na pamet da tako uradimo, ali tako smo počeli, baš zato što je to vrlo osetljiva tema za javno iznošenje. Bili smo možda malo trapavi, i verujem da je to i njoj teško palo ali bili smo bar dobronamerni, nismo se setili boljeg i bržeg načina.

Imaš pravo da izneseš svoj stav, i verujem da od tebe nije bilo zlonamerno, ali sumnje u iskrenost blogodrugarice kojoj je pomoć bila potrebna, a koje dolaze posle svega su malo teške za svariti, bar meni.

Ako smo mi napravili grešku kada smo sve to uradili ovako trapavo, veća je greška biti general posle bitke pa ostaviti tako otužan utisak na sve učesnike kritikom i sumnjama, bilo da su samo komentarisali, bilo da su učesvovali?

Zar nije moglo i to da se uradi malo obazrivije? Sa osećajem za meru?
jacHa. jacHa. 14:20 28.03.2012

Re: bila :-(

mariopan



ih, bre! crkavali! urgentno? život u pitanju? ja nisam doživela tako dramatično taj poziv u pomoć. al, ajd, ti jesi, nema veze.
ali zašto misliš da te neko pljuje ako ti kaže, na primer: \"e, nisi u pravu, oni su odrasli ljudi, sede i bloguju, dangube, neodgovorni su što su dopustili da dođe do toga, sad su smislili foru, šta ima da im se skuplja pomoć\"? to je stav, kao i tvoj: \"e, ljudi su u nevolji, bez posla, sa četvoro dece, nisu se snašli\"
mislim: znaš šta? meni je krivo što se ti žestiš na višnju i scabi.
što sad neko treba da plati mlekcu da bi vodio ovde polemiku, a da ne bude prozvan za nekakvog neznamnijakakvog?
ćao
p.s. ja sam unfu jmbg tražila iz čistog zezanja.
angie01 angie01 14:22 28.03.2012

Re: bila :-(

Uzgred


ti bi nekako, al da ti ne udje!
st.jepan st.jepan 14:23 28.03.2012

.

.
reanimator reanimator 14:24 28.03.2012

Re: bila :-(

ti bi nekako, al da ti ne udje

Mislim da sam bio dovoljno eksplicitan i da ako mi sad ne udje, neće nikad :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:24 28.03.2012

Re: bila :-(

Re, svaka ti je ka' u Njegoša!

ne, ozbiljno, ako sada nekom nije jasno...
angie01 angie01 14:25 28.03.2012

Re: bila :-(

. ja sam unfu jmbg tražila iz čistog zezanja.


lakse bi dobila od Terminatora & Predatora, zajedno!
angie01 angie01 14:34 28.03.2012

Re: bila :-(

reanimator
ti bi nekako, al da ti ne udjeMislim da sam bio dovoljno eksplicitan i da ako mi sad ne udje, neće nikad :)


libkonz libkonz 15:26 28.03.2012

Re: bila :-(

Re, da te nema, trebalo bi te izmisliti.
Poznato je da ja sa BoL i Višnjom baš i nisam u dobrim odnosima, ali malo je mučno nazivati ih neljudima zbog ovde iznetih stavova.
Vlasta92 Vlasta92 15:27 28.03.2012

Re: bila :-(

Ju, angie, na'pako, kako da protumačimo ovaj buket cveća pod ovim komentarom?

angie01 angie01 15:35 28.03.2012

Re: bila :-(

Vlasta92
Ju, angie, na'pako, kako da protumačimo ovaj buket cveća pod ovim komentarom?


pa nisam htela da mu odgovorim, da su njegova ocekivanja u replici poprilicno tacana, s obzirom da ima razumevanja za svakog!
reanimator reanimator 16:03 28.03.2012

Re: bila :-(

pa nisam htela da mu odgovorim, da su njegova ocekivanja u replici poprilicno tacana, s obzirom da ima razumevanja za svakog

Ovo zvuči odvratno..sad se osećam ko Brendon Volš bloga
angie01 angie01 16:07 28.03.2012

Re: bila :-(

reanimator
pa nisam htela da mu odgovorim, da su njegova ocekivanja u replici poprilicno tacana, s obzirom da ima razumevanja za svakogOvo zvuči odvratno..sad se osećam ko Brendon Volš bloga

:)))))))))))))))

pa je l vidis kako sam htela da izbegnem da ti kazem, a ova Vlasta me vuce za jezik!
hajkula1 hajkula1 16:12 28.03.2012

Re: bila :-(

mariopan

ja mogu da zamislim očaj mlekca koji ju je gurnuo u apel za pomoć,


Strašno je to kada ljudi imaju probleme i drže u sebi. To je najstrašnije.
Strašnije od toga je kada se ljudima koji imaju probleme zatvaraju usta.
Meni se diže kosa na glavi od u takvom trenutku, raznoraznih komentara kritizerskog sadržaja.
Ne umem ja da ih ponovim ni približno prepričam ali znam kako zvuče.

Mlekac, neka si nam se požalila. Nisam bila u mogućnosti da budem među onima koji su ti pomogli.

Ako neko ne može ili ne želi ok. Tog časa neka ćuti. (A ne da vadi mobilni da se slika.)






ecce-florian ecce-florian 16:49 28.03.2012

Re: bila :-(

Ju, angie, na'pako, kako da protumačimo ovaj buket cveća pod ovim komentarom?


pa nisam htela da mu odgovorim, da su njegova ocekivanja u replici poprilicno tacana, s obzirom da ima razumevanja za svakog!


Sve dovde sam pratio fabulu radnje, ali ovde malo na trenutak gubim nit
da li su njegova očekivanja
a) poprilicno tacna ( tačna)
ili
b) poprilicno tanana


Važno mi je ,da ne pogrešim u razumevanju


mariopan mariopan 16:50 28.03.2012

Re: bila :-(


ih, bre! crkavali! urgentno? život u pitanju? ja nisam doživela tako dramatično taj poziv u pomoć. al, ajd, ti jesi, nema veze.

Da čekamo da postane dramatično? Gde bi bila granica?
Kada bi postalo dramatično?
Kada se neko popne sa decom na krov zgrade jer ne vidi izlaz?
Onda bi svi u glas graknuli "Zašto nije rekla, zašto nije tražila, pa ne bi joj pala kruna sa glave"...i sve u tom stilu?
Zašto čekati da se neko do kraja upropasti da bi mu neko pomogao? Ne vidim zašto.

Neka sam i najveća budala na ovom blogu.

Od jutros samo razmišlajm o odlasku sa bloga.
Toliko sam verovala da su ljudi u duši dobri i da ih ovaj čemeran život u Srbiji nije samleo, obezdušio, to mi se potvrdilo ovom akcijom. Kratko sam se radovala tome, verovala da zato možemo i bolje i više, recimo da ovo što nam rade političari više ne trpimo nego da se borimo, izlaza ima uvek..........,sada više nisam sigurna da je to tako.

Užasnuta sam brojem preporuka koje su dobile sumnjalice u poštenje naše blogerke, drugarice, jer ona to jeste, družili smo se neko vreme i upoznali se već, nismo mi ovde od juče. Reči koje su upotrebljene (manipulacija ) bacaju ružnu senku na sve ovo što je urađeno.
Verovala sam da smo mi bar malo drugačiji, bar malo razumniji, osetljiviji, civilizovaniji. Pogrešila sam i muka mi je od toga, ne samo od vas nego i od sebe.

Pozdravljam te, veruj mi ni na koji način se ne ljutim na tebe što si rekla šta misliš, za to služi blog, samo ne mogu više na ovu temu.
angie01 angie01 16:57 28.03.2012

Re: bila :-(

Važno mi je ,da ne pogrešim u razumevanju


pa, tacana su,pise lepo!
antioksidant antioksidant 17:42 28.03.2012

Re: bila :-(

sad se osećam ko Brendon Volš bloga

a hteo je biti
angie01 angie01 18:12 28.03.2012

Re: bila :-(

a hteo je biti


Luk, d kjut dendzer kul gaj!
freehand freehand 19:10 28.03.2012

Re: bila :-(

I kad sam se već koristio svadbom kao ilustrativnim primerom

... da se i ja prikačim na tu svadbu, pa bacim reflektor na ono "... neka govori sada ili večno čuti." To sada je prošlo (ovo sam napisao i na onom drugom, Mlekčevom blogu, jer mi se čini da je to suština).

Dakle, imao sam ja tu raznoraznih rezervi i sumnji, ali mi više, jednostavno, na pamet ne pada da o tome išta napišem.
Sem da mi je varijanta "...a od kuma televizor!" - bljutava po sebi.
Ne sumnjam da je Mlekac fejk, ne sumnjam da je u velikom problemu, A znam da me nije vukla za rukav i cvilela gurajući mi svoje malo dete u naručje.
Moji postupci su moj slobodan izbor.

Beleška na margini: ima jedna mala, preslatka cigančica, Željana se zove, ovde kod mene u komšiluku. Priznajem, zajebah se jedno par puta da joj dam kintu, i da posle pola sata sa znatno naraslim ušima gledam kako joj tata Kile loče pivdžana iz bojlera ispred samoposluge. Međutim, nikad nisam zažalio što sam joj dao pare. Samo, sad kad mi traži "za leba" ja je uhvatim za ruku, pa njoj kupim čokoladu a za kuću veknu narodnog.
Jes da me Kile gleda nekako razočarano ali šta da mu radim.
Da li ovo ima veze sa ovdašnjom situacijom i karakterima?
Ne. Ima veze sa mojim osećajem.

maksa83 maksa83 19:36 28.03.2012

Re: bila :-(

... da se i ja prikačim na tu svadbu, pa bacim reflektor na ono "... neka govori sada ili večno čuti." To sada je prošlo.


Ne zapravo.

Insistiraš na tome već bar treći put, pa da ti - mimo svih obećanja sebi da ću ostati van ovoga - razjasnim.

To "sada" nije bilo "tada" (i dobro je što nije bilo tada), zato što iole moralan čovek neće eksplicitno minirati tu akciju dok traje.

Sve ostalo je napisao reanimator.
freehand freehand 19:42 28.03.2012

Re: bila :-(

maksa83
... da se i ja prikačim na tu svadbu, pa bacim reflektor na ono "... neka govori sada ili večno čuti." To sada je prošlo.


Ne zapravo.

Insistiraš na tome već bar treći put,

I izgleda bar tri puta više nego što je trebalo.
Bogami, i mene smorilo ovo proleće.

milisav68 milisav68 20:00 28.03.2012

Re: bila :-(

maksa83

Sve ostalo je napisao reanimator.

Jeste, sem što nije pomenuo bespravno legitimisanje.

Mislim, izjava - nema tu ti meni šta da skeniraš uplatnice, nego da mi pošalješ odmah lične podatke, pa ću ja preko "svojih veza" da te proverim.
st.jepan st.jepan 20:30 28.03.2012

Re: bila :-(

pa ću ja preko svojih veza da te proverim.

Pa dobro šta je bilo, jel ta šugava* (scabies) izvršila proveru?
Imala je ceo radni dan!
Jel negde ispovrtela rezultate istrage? Možda mi je promaklo?

Ako se ne razmeće izmišljenim vezama, mogla je već saznati i broj cipela mlekčevog muža.
Biće ipak da je s mlekčevim navodima sve u redu, jer bi nas inače o prevari promptno izvestila.

edit:
*izvinjenje stiže čim stigne izvješće.
angie01 angie01 22:31 28.03.2012

Re: bila :-(

To "sada" nije bilo "tada" (i dobro je što nije bilo tada), zato što iole moralan čovek neće eksplicitno minirati tu akciju dok traje


pa mora da je ovo neko novo objasnjenje za moralnost, gde je u medjuvremenu ovaj pojam dobio neko drugo znacenje!

sudeci po broju preporuka , nije ni cudno sto smo novomoralni!
tetris tetris 01:45 29.03.2012

Re: bila :-(

reanimator
.... Ko kad odeš na seljačku svadbu, pa krene ono "a od kuma televizor". Samo što tamo ne možeš da otmeš mikrofon i objaviš da te nervira takav primitivizam, a ovde možeš....


Mozes i tamo da otmes mikrofon, samo postoji ozbiljna sansa da bi zavrsio glavom kroz taj televizor
uninamama uninamama 07:47 29.03.2012

Re: bila :-(

Od jutros samo razmišlajm o odlasku sa bloga.
Toliko sam verovala da su ljudi u duši dobri i da ih ovaj čemeran život u Srbiji nije samleo, obezdušio, to mi se potvrdilo ovom akcijom. Kratko sam se radovala tome, verovala da zato možemo i bolje i više, recimo da ovo što nam rade političari više ne trpimo nego da se borimo, izlaza ima uvek..........,sada više nisam sigurna da je to tako.

Samo sam htela da kažem...
Hvala što ste to sve obavili javno. Inače ne bih bila ni obaveštena, niti bih umela da pomognem, niti bih upoznala Mlekca.
Zato, hvala!
hajkula1 hajkula1 08:53 29.03.2012

Re: bila :-(

mariopan


Kada bi postalo dramatično?
Kada se neko popne sa decom na krov zgrade jer ne vidi izlaz?
Onda bi svi u glas graknuli "Zašto nije rekla, zašto nije tražila...

Od jutros samo razmišlajm o odlasku sa bloga.
Toliko sam verovala da su ljudi u duši dobri i da ih ovaj čemeran život u Srbiji nije samleo, obezdušio, to mi se potvrdilo ovom akcijom.

Užasnuta sam brojem preporuka koje su dobile sumnjalice u poštenje naše blogerke...



Zbog, kako ih nazva, sumnjalica u poštenje, očajnici ćute i trpe u tišini. Neću da napišem zlostavljani, već žene koje muževi premlaćuju, roditelji koje deca tuku, zaposleni razna maltretiranja od šefova, poslodavca, bolesni radije u tišini idu ka smrti nego da mole za lekove, gladni ljudi trpe glad, hladnoću i prolaze kroz razne nedaće u tišini. Žrtve silovanja ćute. Svi koji bi trebalo da progovore ne samo zbog sebe nego i zbog nas, ćute stideći se, osećajući krivicu. Zbog lekara sumnjalice (ma nije jedini-a-o ne mogu svakom da pomognem; već njih x-x je imalo iste simptome pa ništa; ,,i ovo je lažna uzbuna" ; i ranije su ... pa šta im je falilo) umiru bolesni, povređeni...

Ima mnogo ljudske patnje, nesreće da bih svakom pomogla. Srećnici su oni koji se nisu našli u situaciji da im je pomoć potrebna a najveći srećnici su oni koji pomažu.

Ako se propusti da se pomogne, nekome je to tek propust a nekome zadnji spas, bez sledeće prilike.
Više volim da ,,ispadnem ovca" nego da me grize savest.

Mariopan, meni bi nedostajala.





reanimator reanimator 09:22 29.03.2012

Re: bila :-(

Jeste, sem što nije pomenuo bespravno legitimisanje

Nisam, jer sam se bavio pokušavanjem da razumemo zašto neko iznosi neki stav, a ne na koji način ga iznosi. Ako sam već pitan za konkretan slučaj, ne svidja mi se da se stav iznosi na taj način. Kao što mi se ne svidja ni kada stjepan dotičnu tendenciozno oslovljava sa "šugava", ali ću i pored toga da razumem da je hteo da kaže nešto drugo, ali ga ponela atmosfera, pa nakitio.

Ne sumnjam da je Mlekac fejk, ne sumnjam da je u velikom problemu

Ne sumnjam ni ja. Obojica verujemo, ne zato što znamo, nego zato što tako biramo. S tim što ja ne osudjujem one koji biraju da misle drugačije dok im se ne dokaže suprotno, a ti ih osudjuješ. Plus, bolje je što svoje sumnje nisu iznosili dok se skupljala lova, jer bi možda nekoga pokolebali, pa bi možda bilo dovedeno u pitanje i jedino dobro u celoj ovoj situaciji - prva pomoć.
libkonz libkonz 09:35 29.03.2012

Re: bila :-(

odmah da menjaš nick u Doktor Reanimator !!!
reanimator reanimator 09:43 29.03.2012

Re: bila :-(

odmah da menjaš nick u Doktor Reanimator

To je valjda opšte poznato
angie01 angie01 09:51 29.03.2012

Re: bila :-(

bolje je što svoje sumnje nisu iznosili dok se skupljala lova, jer bi možda nekoga pokolebali, pa bi možda bilo dovedeno u pitanje i jedino dobro u celoj ovoj situaciji - prva pomoć.


e, ovo ti extra kontradiktorno!



jer sam se bavio pokušavanjem da razumemo zašto neko iznosi neki stav, a ne na koji način ga iznosi.


sem sto nacin pokazuje mnogo toga, pre svega dobronamernost ili pak ne!
reanimator reanimator 10:04 29.03.2012

Re: bila :-(

e, ovo ti extra kontradiktorno

Pazi kad ne vidim gde pronalaziš kontradiktornost.

sem sto nacin pokazuje mnogo toga, pre svega dobronamernost ili pak ne

Tako je..može da pokaže svašta..i dobronamernost, odsustvo iste, površnost, glupost, naivnost.. Ali, kao što sam rekao, nisam se bavio načinom, jer mi ideja nije bila da učim nekoga kako da se izražava. Ako me se pita, ja kažem šta mislim o odredjenom načinu, a ono što sam sam pisao nema veze sa tim.
freehand freehand 10:04 29.03.2012

Re: bila :-(

S tim što ja ne osudjujem one koji biraju da misle drugačije dok im se ne dokaže suprotno, a ti ih osudjuješ.

Neće biti, batice. Neka sumnja ko hoće, ali rčkanje po tuđoj privatnosti i mrcvarenje po blogu preturanjem po broju obroka, mobilnih telefona, FB prijatelja, broja postova, broja, količine i kakvoće blogova - to mi da prostiš, izaziva mučninu.
Da je isplivala neka prevara, mućka, štagod - razumeo bih. Ovako ne razumem.
reanimator reanimator 10:11 29.03.2012

Re: bila :-(

to mi da prostiš, izaziva mučninu

I meni, ali kako ne razumeš da tim ljudima baš to bod oči?
angie01 angie01 10:22 29.03.2012

Re: bila :-(

reanimator
e, ovo ti extra kontradiktornoPazi kad ne vidim gde pronalaziš kontradiktornost.
sem sto nacin pokazuje mnogo toga, pre svega dobronamernost ili pak neTako je..može da pokaže svašta..i dobronamernost, odsustvo iste, površnost, glupost, naivnost.. Ali, kao što sam rekao, nisam se bavio načinom, jer mi ideja nije bila da učim nekoga kako da se izražava. Ako me se pita, ja kažem šta mislim o odredjenom načinu, a ono što sam sam pisao nema veze sa tim.


pa je l ta pomoc ok ili nije?!!

ako jeste, cemu proseravanje posle, a da pri tome sam nisi ni ucestvovao?

ako nije, pa sto nisi sprecio nesto sto nije dobro na vreme?!



ako si se i bavio onim sto je napisano, pa izvini i to je na prvi, drugi i sve ostale poglede odvratno! Ima tako nekog sveta sto od svega umeju da naprave sranje, prosto se u njemu bolje osecaju!...zbog toga je btw kuku i otisao, jer njemu to ne prija, normalan je covek!

sta bre ima neko da trazi identifikaciju, a ni luk jeo ni mirisao-da bi odbranio one koji jesu, a nemaju nikakvu sumnju da su svoje pare i sta god drugo dali kako su hteli- mogli su i da bace kroz prozor!

kojim pravom neko proziva i to uvredljivim tonom, da mogu da budu humani svakog dana, ako bas zele da se bolje osecaju, samo da nije trebalo sada?

pa otkuda ta smelost i bahatost?

je l trebamo svi da se ispovedimo sta u tom smislu delamo- ja evo pomazem uvek kad mogu i familiji i prijateljima i komsijama i nekima koje ne znam, pre neki dan spakovala sve sto je moglo za Zvecansku...mislim, sta to koga boli, ja nemam potrebu da se slikam pored i da masem, kako bi dobila lajkove,...i mnogi drugi sa ovog bloga se tako ponasaju i ne masu i u cemu je sada problem?je l treba neko opravdanje i za to, dokazi,...?

je l su ovi sto su tako ogorceno nastupili jer su neki drugi pomogli u spornoj situaciji ikada nekome pomogli?...mislim, ovo nije pitanje!

i kako ne komentarisu nesto ok-uvek samo i sa velikom strascu, kada treba da se gnoji!

pa sad izvini, ako imas razumevanje i vidis drugacije!


sto se konkretnog slucaja tice- pa budite mirni i spokojni, ovo sve je bilo jednokratno vadjenje iz bule, problem je jos tu,i morace da ga rese,...
mariopan mariopan 10:35 29.03.2012

Re: bila :-(

angie01

Sve si rekla
mariopan mariopan 10:43 29.03.2012

Re: bila :-(

hajkula1Mariopan, meni bi nedostajala.


Ih, nemaš pojma kol'ko bi njih da'nulo dušom


I meni bi nedostajali neki divni ljudi odavde, zato valjda još ne idem, samo mi se povremeno
freehand freehand 10:44 29.03.2012

Re: bila :-(

reanimator
to mi da prostiš, izaziva mučninu

I meni, ali kako ne razumeš da tim ljudima baš to bod oči?

Ne razumem.
Niti imam potrebu da baš sve razumem.
E sad mislim da stvarno na ovu temu nemam više šta da kažem.

reanimator reanimator 10:49 29.03.2012

Re: bila :-(

pa je l ta pomoc ok ili nije?!!

ako jeste, cemu proseravanje posle, a da pri tome sam nisi ni ucestvovao?

ako nije, pa sto nisi sprecio nesto sto nije dobro na vreme?!

Pa naravno da je pomoć ok..ponovio sam to bar 3 puta. Boli me uvo da li je cela priča fejk..i da li neko može da radi, a neće da radi..i da li ću ti time što sam pomogao da ispadnem ovca..biram da verujem i biram da pomognem. Neko o tome misli potpuno suprotno, a ja pokušavam da objasnim da tog nekog to čini drugačijim, a ne lošijim. Mnogo se bre menjaju teze..tvrdim da je apsolutno moguće misliti da su mlekac i njen muž krivi što su dozvolili da dodju u tu situaciju, to javno reći, a u pozadini svega poslati lovu i pomoći tim istim ljudima.
Naravno da u životu postoje i ljudi koji potpuno besmisleno mrze sve i svakoga i koji lakše podnose tudje nesreću, nego sopstvenu sreću, ali ja takve patološke slučajeve u ovoj situaciji (a ni na blogu generalno) do sada nisam prepoznao.
reanimator reanimator 10:53 29.03.2012

Re: bila :-(

Ne razumem.

Ja razumem, što me neće sprečiti da se pridružim apelu da stavimo tačku na diskusiju
angie01 angie01 10:54 29.03.2012

Re: bila :-(

Pa naravno


sad smo vec kod okolosalate,...a to sam uvek mrzela da se igram,...vise sam volela robinahuda i vilskarleta!
milisav68 milisav68 10:55 29.03.2012

Re: bila :-(

reanimator

Nisam, jer sam se bavio pokušavanjem da razumemo zašto neko iznosi neki stav, a ne na koji način ga iznosi.

Pa i to je bitan deo, da kažem - dijaloga.
Ako sam već pitan za konkretan slučaj, ne svidja mi se da se stav iznosi na taj način. Kao što mi se ne svidja ni kada stjepan dotičnu tendenciozno oslovljava sa "šugava", ali ću i pored toga da razumem da je hteo da kaže nešto drugo, ali ga ponela atmosfera, pa nakitio.


Upravo na to hoću da skrenem pažnju, jer one su sebi dale za pravo da proveravaju, omalovažavaju, i daju savete, ko će šta da radi (sa svojim parama), i to je očekivana reakcija.




JJ Beba JJ Beba 12:27 29.03.2012

Re: bila :-(

ko jeste, cemu proseravanje posle, a da pri tome sam nisi ni ucestvovao?

ćutalo se posle prvog posta.
ćutalo se posle drugog posta
a posle trećeg i četvrtog nije se više ćutalo
pogotovo kad su oni koji su na fb videli da se i tamo vodi akcija.
jelica je čak dva puta stavljla postove na naslovnu stranu da se bolje vide bez da razmišlja o tome da li će nekome biti neprijatno (bilo mlekac nilo drugim blogerima)
kako da kažem, moglo je sve na jednom mestu, diskretno, bez na sva zvona.
situacija je takva da zaista postavlja razna pitanja.
kada je goran odbrojavao dane do prajda blogeri su se nervirali što svaki dan objavljuje post o temi koja je njemu važna a drugima odvratna
tako i sada, o, za mlekca važnoj i neprijatnoj situaciji koja izazava i sagledavanje sa druge strane, razglabalo se naširoko, sa detatljima, navijanjima, pominjanja četvoro dece
elem
ja nikada ne bih objavila da su mi sekli struju, pogotovo za takvu stvar ne bih tražila pomoć od ljudi koje ne poznajem upravo zato što bi me pitali dobo, a šta si ti uradila da do toga ne dođe? ne seče se struja odjednom, ne dođu kerovi na vrata makazama i udri po nevinoj deci. dobiješ prvo razne opomene, pa tek onda crveni karton. do crvenog kartona nekada prođu i godine opomena. dakle, ima se vremena da se ne stigne u tako dramatičnu situaciju sa kamp opremom, plinskim rešoom. može se i dok opomene stižu otići do EDBa i dogovoriti o plaćanju na rate. moglo se svašta učiniti da se ne dođe u situaciju da se moli pomoć na javnom mestu.po meni je bolje, ako se već tražila pomoć od blogera, tražiti nekog ko možda može da pomogne da se uplata duga izvrši na rate, mada za to ne treba baš bogzna kakava veza. moj komšija je to uradio.

angie01 angie01 13:34 29.03.2012

Re: bila :-(

jj,

potpuno su besmislene grube i optuzujuce reakcije na to sto je neko drugi dao pare ili sta god!

mislim, kojim pravom-zato sto misli drugacije?

pa svako je uradio kako je mislio!

...kakve sad veze ima sto ti ne bi objavila-pa ne bi ni ja,...pa nisam ja zasticena od problema, kao ni ti ni bilo ko, ja se sa svojim problemima cupam za kosu, a da cesto ni najblizi za iste ne znaju,pa hebiga, nekad padnem, malo otresem prasinu, iskuliram takticki-pa im mamumamicinu,...a nekada i ne:),...ja ne mislim da je bilo ko odgovoran za moj zivot i odluke,okolnosti su takve kakve su,(ni ne moram da budem ovde, sama sam odlucila), pa sad mora da se nadje kako se resavaju stavri i male i velike, opet kazem, svako sa onim kako ume i moze, nismo svi isti!

ovo sve ispalo malo nespretno u hodu, al nit je mlekac trazila pomoc, nit su ljudi koji su ucestvovali nesto dramili-na protiv, prilicno je bilo iza zavese, sem sto se javno trazio info i modusi, jelica je iz najbolje namere ponavljala postove, jer su ne vip iz neobjasnjivih razloga sakriveni i to je malo povecalo koncentraciju!

...mislim, problem je jos tu i oni ga moraju resiti, tako da je sva dalja reciklaza tudje pomoci od onih koji je nisu dali naprosto nepristojna!


...nemam nista protiv da je bilo ko, nekom normalnom intonacijom, kao npr lib sada reako i drugacije misljenje, ovo sto se ovde dogadja vec dva dana je tuzno i sramotno!
hajkula1 hajkula1 14:26 29.03.2012

Re: bila :-(

JJ Beba

ja nikada ne bih objavila da su mi sekli struju, pogotovo za takvu stvar ne bih tražila pomoć od ljudi koje ne poznajem upravo zato što bi me pitali dobo, a šta si ti uradila da do toga ne dođe?
ne seče se struja odjednom, može se i dok opomene stižu otići do EDBa i dogovoriti o plaćanju na rate.
moglo se svašta učiniti da se ne dođe u situaciju da se moli pomoć na javnom mestu.po meni je bolje, ako se već tražila pomoć od blogera, tražiti nekog ko možda može da pomogne da se uplata duga izvrši na rate, mada za to ne treba baš bogzna kakava veza. moj komšija je to uradio.


Ne znam kako da razjasnimo. Ovo je sve razumno. Ali, na primer, jedno zaposleno lice, plata ispod proseka, plata neredovna. Godine - 50.
Dugovi se skupljaju. Prvo plata kasnila manje, sada više. Privatna firma. Često ostaje duže, ima i prekovremene subote. Ostanak i dolazak subotom ne planira sam. Kažu sad, za sad. Ili, dodji i sutra.

Šta da mu-joj savetujem da se računi, dugovi ne gomilaju? Da promeni posao, firmu? Da otvori sam-a nešto? U decembru bile 2 zaostale plate pa onda tek početkom marta 1/2 pa još jedna cela.
Znači, u ovoj godini, do 20. marta jedna i po manja od proseka plata. Ne zna kada će sledeća uplata. Pukla vodovodna cev, popravak (bez plocica, samo ono što mora da bi se saniralo) oko 20.000 dinara.
To je sve život. Desi se kvar koji mora da se sanira, da ne pominjem bolest. Ljudi, nismo svesni kako se začas može skliznuti u problem. Naročito kada su okolnosti dugo godina ovakve kao kod nas.

Kako da se dogovori o ratama, potpiše ugovor i ne poštuje ga? Ne zna kada će sledeća uplata.
Da mu - joj kažem da nađe posa?
OK
Ovde u Beogradu ne vidim da ima posla da je plata na vreme, hajde, do 10-15 dana da kasni. Sem u javnim preduzećima.
Sve drugo što se radi, nema sigurnosti da će biti plaćeno. Bilo da se čuvaju deca ili stari, bolesni. Dovoljno je za 1 mesec da ne primiš zaradu, a da ne kažem 2 ili više meseca što je postalo uobičajeno.

st.jepan st.jepan 14:56 29.03.2012

Re: bila :-(

Kao što mi se ne svidja ni kada stjepan dotičnu tendenciozno oslovljava sa "šugava"

Kad neko javno izrazi sumnju (u kojoj, ponavljam, nema skoro ni malo sumnje) da je neko drugi prevarant, a onda proverom utvrdi da taj drugi nije prevarant, najelementarnija pristojnost mu nalaže, ne samo da rezultat provere obnaroduje, nego i da se, makar sasvim ovlašno i neiskreno, optuženome izvini.

Scbiesovo ne-oglašavanje povodom saznanja o nepravednosti optužbe, smatram odvratnim i niskim. Nazvao sam ga šugavim (a scabiesa šugavom), ne npr. mufljuskim (a scabiesa mufljuzom), prosto zato što me u tom smeru povukao scabiesov nick.

Ponavljam, spreman sam da se izvinim, ali tek pošto stigne izvješće.
JJ Beba JJ Beba 14:59 29.03.2012

Re: bila :-(


potpuno su besmislene grube i optuzujuce reakcije na to sto je neko drugi dao pare ili sta god!

mislim, kojim pravom-zato sto misli drugacije?

pa svako je uradio kako je mislio!

nikome ja ništa ne spočitavam, svako radi kako hoče, vodi svoj život kako hoće i misli da treba
ja samo pokušavam da objasnim šta se desilo za ono malo vremena za koliko sam mogla da skapiram kako se i šta se desilo.

moj lični savet je bio da bi bilo bolje da je mlekac zatražila pomoć da joj neko pomogne da očito višegodišnji dug za struju plati u ratama , pre nego nego što je pokrenula akciju dobrovoljnih priloga na blogu i fb

kad kažem pokrenula (da se sada ne bi neko ponovo kačio za scvaku reč) mislim na milekčev inicijalni post offline u kojoj nam je objavila seču struje i da ćemo joj nedostajati, što je pokrenulo jelicu i ostale u akciju. dakle nije mlekac eksplicitno, već implicitno pokrenula celu stvar. za fb ne znam, tamo ne obitavam

ono što je ružno od onih koji su pomogli mlekac je što su blogere koji misle drugačije odmah izvređali, nazvali ih alkoholičarima, šugavcima, nehumanim ljidima...neko ume kao po jajima da hoda da objsani istu isvtar kao neko ko to radi šakom u lice. bilo kao po jajima bilo kao šakom u lice smisao rečenog je isti. i nije toliko bitno kako se nešto reklo, več šta se reklo i da se iz rečenog izvuče neka pouka.

i mislim da je apač u pravu, ovu temu treba zatvoriti a dalje akcije ovim povodom sprovoditi diskretnije

edit
sad sam se setila, istu stvar da smo lenji, da sedimo kod kuće umesto da pravimo kobasice, metle i da pokrećemo male porodične biznise u lice nam je sasuo i predsednik države lično.
dakle creva u ruke i pravite kobasice

angie01 angie01 15:20 29.03.2012

Re: bila :-(

ono što je ružno od onih koji su pomogli mlekac je što su blogere koji misle drugačije odmah izvređali, nazvali ih alkoholičarima, šugavcima, nehumanim ljidima..



a, da nije malo obratno,...procitaj molim te kako su izgledali ti nastupi drugacijeg misljenja?

pa daj podatke da proverim, pa je l ostalo i za more-pa sta te boli za tudju pomoc i to na taj nacin,...!

kazem, eno lib je isto iskazao drugacije misljenje, a da nije bilo uvredljivo!


ps-koliko brojim, ne secam se neke neznosti i obazrivosti, pristojnosti ni u ostalim komentarima kada se pojave i na drugim blogovima, u glavnom su to uvrede, otkud sada osetljivost?
JJ Beba JJ Beba 16:11 29.03.2012

Re: bila :-(


ps-koliko brojim, ne secam se neke neznosti i obazrivosti, pristojnosti ni u ostalim komentarima kada se pojave i na drugim blogovima, u glavnom su to uvrede, otkud sada osetljivost?

mene pitaš? ja nikada nisam rekla za bilo koga da je grub, prost, ili bilo šta kada je meni upućemo, sa svim komentarima, ma kakvi oni bili, ja umem da se izborim.
odvratno mi je kada blogere vređaju njihovim nikom. tako sa reagovala i kada su EL vređali prenoseći značenje njenog nika na nju lično, čak sam tražila od uredništva mogućnost da isti promeni ne bi li izbegla dalje uvrede, što joj je i omogućeno..tj preregistrovala sa. tako i ono šugava mi je baš odvratno, na isti način na koji mi je bilo odvratno vređanje EL.
angie01 angie01 16:36 29.03.2012

Re: bila :-(

mene pitaš?


tebe, jer si ovde zamenila stvari!

sto se mene tice, ja sam uvek, kao sto znas bila protiv vredjanja, oko toga smo se visa puta sporile, gde sam ja zastupala da sve moze da se kaze normalno!

za EL se isto slazem, svaki put sam reagovala- ja generalno mrzim ambijent gde su ljudi skloni niskim strastima!

sto se stjepana tice, on je uvek bio fini gospodin, sada ga je valjda povukala agresivna besmislenost prozivke, gde neko brine za tudju humanost na ovakav nacin, je l su mozda svi koji su pomogli trebali da traze dozvolu-pri tome, da ponovim, nemam nista protiv da neko vidi ceo slucaj drugacije-moze to i pristojno da se kaze!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 29.03.2012

Re: bila :-(

Neko o tome misli potpuno suprotno, a ja pokušavam da objasnim da tog nekog to čini drugačijim, a ne lošijim


E pa cini ga losijim.
Nemojmo, jer to nije u redu, ovu situaciju posmatrati nacelno jer je ona veoma konkretna. Radi se o konkretnoj osobi sa konkretnim problemom.
Biti protiv pomoci i na tome insistirati, cak toliko da se traze podaci kako bi se sve proverilo preko nekih svojih kontakata, ne znaci zastupati neki ptrincip, vec znaci biti protiv konkretne osobe i zatupati ideju da se ta osoba ostavi da sama bez icije pomoci resava problem, a meni zaista nije daleko od logike i da bi takvi likovali gledajuci kako se ta konkrenta osoba muci resavajuci ga.
To mogu samo losi ljudi.
Principijeno neucestvovanje mi je sasvim u redu, ali aktivno ucestvovasnje u kampanji protiv konkretne osobe je nesto sasvim drugo.
milenanenad milenanenad 09:57 29.03.2012

Razmišljanje...

Ovim tekstom ne želim da ulazim u dobru volju nekoga da pomogne nekome.Pažljivo sam pročitao celo pisanije oko mlekca pa se rodilo razmišljanje.....
Čitavši i njena pisanja o njenom liku i delu i događajima koji su se događali u njenom ispunjenom životu pitanje se samo nametnulo.
Odakle sredstva za svakodnevni život?
Da li se neko zapitao,pošto ni ona ni žmu ne rade odakle novci.Nigde nisam našao da je napisala šta je radila u JA.Kada su se vratili ovde opet ništa.Da je pisala kako se muče da rade sve i svašta kako bi pregurali mesec pa da sve novce troše na decu i hranu pa ono što preostane plate nešto što je kritično reč ne bih napisao.Ovako niko i ništa ne može da ih opravda.
Jer koliko košta:
1.Oblačenje četvoro školske dece?Pa sve da nasledjuju jedno od drugog.
2.Šest obroka puta tri dnevno pa samo da jedu zelenu salatu ili hleb.
3.Ako poseduju šest mobilnih telefona
4.Izlazak starije dece uveče
5.Beer fest nije ni mama imuna na izlaske
6.Infostan,porez na imovinu,cigarete,internet
7.Ako poseduju automobil gorivo,gume,servis,ulje itd.
8.Ostali razni sitni troškovi.
Izvor prihoda za gore pomenute stavke nepoznat.
Možda žive kao čarobnjaci pa čarolijom stvore šta im treba od odela do hrane ali sad još nisu savladali čaroliju pravljenja novca sedeci.Ali rade na tome.Samo da upoznaju Merlina.
mariopan mariopan 10:32 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

milenanenad

Analizu krvi si zaboravio/la?
Rodoslov, genetski zapis, broj cipela. zube nisi prebrojao/la, JMBG je već tražen, da se uslikaju je već traženo ( ima li kraja ponižavanju ljudi? ) ....e brljaš na samom početku? Drugi put to malo bolje?
angie01 angie01 10:42 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

pa sad hebiga,...ima jedan zaheban detalj, da l je bilo ko pomislio da neko ipak poznaje melkac,...sto ne menja na stvari odluke o pomoci, ali menja u kontekstu provere!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:44 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

ne, ne treba jmbg i analiza krvi (jmbg nije tražen, i prestani da podmećeš više!), ali je vrlo zanimljivo sve to što milenanenad piše i sve vrlo tačno. e sad to što ste vi malo skloni da ne razmišljate i što ne umete da sabirate, to je vaš problem. vidim da je prioritet da izađe novi nastavak Sage u četvrtak..u svom tom, kako se i sama izjasnila, roller coaster-u. ja tu priču ne pijem. ko pije da pije, samo pazite da se ne zagrcnete.
stopalo stopalo 11:02 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

BebaOdLonchara
ja tu priču ne pijem. ko pije da pije, samo pazite da se ne zagrcnete.


aman ljudi (sto bi rekao rambo - "cest usklik u sevdalinkama" dokle vise?

mis se moze koristiti na isti nacin kao i daljinski upravljac

ako ti se ne svidja to sto vidis, "odes" na drugo mesto

blogovi nisu skolska lektira pa da budu obavezni
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:05 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

ako ti se ne svidja to sto vidis, "odes" na drugo mesto

nou šit!
stopalo stopalo 11:17 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

BebaOdLonchara
ako ti se ne svidja to sto vidis, "odes" na drugo mesto

nou šit!


izvinjavam se ako se nisam dobro izrazio. nije mi (daleko bilo pu, pu, pu) namera da ja teram bilo koga sa bilo kog bloga za uvredjene

nego ne mogu da razumem potrebu da neko cita stvari koje ga nerviraju i uporno "prosvetljava" druge

sve dositej do dositeja

PS: na stranu to sto pojedini blogeri kad se dohvate tastature, to samo dogma prsti urezana munjom u kamenu (ima ih sa obe strane ove rasprave)
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:17 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

ja prosto imam svoje mišljenje o ovoj akciji i meni je ok da neko misli drugačije. Sa druge strane odavno je rasprava iz granice pristojnosti, ne mora čovek baš svako svoje mišljenje da napiše, iako legitimno, postoje i skrupule u pristojnom društvu, neke stvari i reči nisu baš za javni prostor.
milenanenad milenanenad 11:18 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

mariopan
milenanenadAnalizu krvi si zaboravio/la?Rodoslov, genetski zapis, broj cipela. zube nisi prebrojao/la, JMBG je već tražen, da se uslikaju je već traženo ( ima li kraja ponižavanju ljudi? ) ....e brljaš na samom početku? Drugi put to malo bolje?

Nisam tražio jer mi ti podaci ne trebaju samo stoji da je svako kovač svoje sudbine.U suštini mene lično niko ne ubedi da šestočlana porodica može da živi
bez ikakvih prihoda u Beogradu bez magije.Ja doduše nemam četvoro dece imam samo dvoje pa znam koliko sve što sam naveo košta i koji su prioriteti u životu kad si roditelj i kad si sam.Nisu to male pare.Da sam ja u njihovoj koži ja ne bih sedeo i pisao sage nego bi radio od jutra do mraka za svoju decu.Privatni časovi neka ima jedan dnevno od 1000 din to je 30000 dinara mesečno masaža za 1500 din jedna dnevno je 45000 dinara mesečno što daje ukupnu cifru od 75000 dinara mesečno.Ali neko treba da se raspituje, čačka,kopa.Najlakše je živeti od danas do sutra i pisati sage.
Uzalud je ćoravoj koki drobiti.
Ja njih ne ponižavam ponižavaju se oni sami.
mlekac mlekac 11:26 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

milenanenad

Jer koliko košta:
1.Oblačenje četvoro školske dece?Pa sve da nasledjuju jedno od drugog.
2.Šest obroka puta tri dnevno pa samo da jedu zelenu salatu ili hleb.
3.Ako poseduju šest mobilnih telefona
4.Izlazak starije dece uveče
5.Beer fest nije ni mama imuna na izlaske
6.Infostan,porez na imovinu,cigarete,internet
7.Ako poseduju automobil gorivo,gume,servis,ulje itd.
8.Ostali razni sitni troškovi.
Izvor prihoda za gore pomenute stavke nepoznat.
Možda žive kao čarobnjaci pa čarolijom stvore šta im treba od odela do hrane ali sad još nisu savladali čaroliju pravljenja novca sedeci.Ali rade na tome.Samo da upoznaju Merlina.


Evo, samo ukratko - da ne bude da sam izbegavala odgovor.

1. Sto se oblacenja tice, primenjuje se metoda "kruzenja odece i obuce u prirodi". Ne pamtim kad je iko od nas kupio nesto novo, ali nije ni bitno. Bitno je da smo obuceni.

2. Ovo cu, kad budem imala vremena, da napisem u posebnom blogu - kako se hrani na budzetu od 300 din. Znam da ce mnogim delovati kao SF, ali moguce je. Primera radi:

3 vekne hleba po 27 do 33 din., 200 gr posebne kod Matijevica po ceni od 170 din/kg,
pola kila dzigerice po ceni od oko 120 din/kg, kilo i po krompira po 30 din/kg i dve najjeftinije kobasice sto je dodatnih 50 din i imas i dorucak i rucak i veceru (nisam uracunala glavicu crnog luka i nesto ulja i vode da se spreme dzigerica i krompir).


3. Nemamo 6 mobilnih telefona. Prestolonaslednik ima svoj, ja imam jedan, od nedavno, dobila sam na poklon, a Zmuov je nabavljen jos dok sam radila. I svi su prepaid s mesecnim troskom od celih 200 do 400 din - cisto da bi brojevi ostali aktivni.

4. KOJI izlasci? Odu do drugara i to je to. Nema se pa se ne izlazi.

5. Da, mama otisla do BEER Festa u komsiluku, izmedju ostalog i jer se ulaz na isti ne naplacuje. Inace redovno izlazim i do galerija SANU i Kalemagdana - iz istih razloga. A i do keja.

6. Infostan i ostalo je, nazalost, po principu kad se ima. Jedino se trudim da odvojim za NET, mada i tu kasnim po mesec dana, samo zato sto je to najbrzi nacin za pronalazenje oglasa za posao i zato sto mi je potreban kad mi uleti poneki prevod.

7. Ne posedujemo niti smo ga ikad posedovali. Bili i ostali "djaci pesaci"

8. E, ti "sitni" troskovi u skoli su najveca stavka. Kad mi posalju "ljubavno pismo" u obliku uplatnice za... lepo mi se digne kosa na glavi.

Ne zivimo kao carobnjaci nego se dovijamo da prezivimo. Sto je izuzetno tesko bez REDOVNOG izvora prihoda.

I ovo je, zaista, poslednji put da odgovaram na ovu vrstu prozivki i to samo zato sto milenanenad nije ranije nista komentarisao/la (zbunjuje me nick) pa mislim da je stvar vaspitanja da mu/joj odgovorim.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:29 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

nego ne mogu da razumem potrebu da neko cita stvari koje ga nerviraju i uporno "prosvetljava" druge

ima nas raznih. mene je iz blogohibernacije izvukla baš ova akcija. nisam mogla više da ćutim. nekako me mnogo iznerviralo, pravo da ti kažem.
ps. ne ljutim se, bre, pogotovo nakon lidiaz bloga.
mlekac mlekac 11:32 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

milenanenad
Da sam ja u njihovoj koži ja ne bih sedeo i pisao sage nego bi radio od jutra do mraka za svoju decu.


Jednom za svagda - ta je Saga napisana ODAVNO. U neko drugo vreme. To sto ja izdvojim pet minuta nedeljno da uradim copy/paste za svog Zmua, zaista ne menja nista u nasoj situaciji.

Stoga, molim vas, preskocite me vise sa Sagom. Potpuno je irelevantna za ovu pricu. Zaista.
arianna arianna 11:40 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

Jednom za svagda - ta je Saga napisana ODAVNO. U neko drugo vreme. To sto ja izdvojim pet minuta nedeljno da uradim copy/paste za svog Zmua, zaista ne menja nista u nasoj situaciji.

Stoga, molim vas, preskocite me vise sa Sagom. Potpuno je irelevantna za ovu pricu. Zaista.


mlekac

pitam, ne ljuti se, zaista bez zle namere i hoću da ti pomognem - od čega izdvajaš pet minuta?
od kog posla? koliko mogu da primetim retko koji blog je bez tvojih komentara

bio je blog o samohranoj majci koja zaradjuje za život, ali ne pisanjem komentara na blogu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana