Astrologija| IT

Problemi sa gmail-om

libkonz RSS / 10.04.2012. u 10:12

"Sve što dolazi od gugla je najbolje" - to mi je bila misao dok sam otvarao novi e-mail nalog, potreban  za novi posao. I stvarno sam bio veoma zadovoljan. Bez spam poruka, dobra preglednost, korisne opcije, skladištenje dokumenata, gmail chat koji mi je dosta olakšao posao...

Ali, pre nekih mesec dana stigao mi je mail od gugla, obaveštenje o novom nalogu koji sam otvorio. Pogledao sam bolje pristigli mail, pošto nikakav novi nalog nisam otvarao. Kad ono, iznenađenje: mail je upućen nekome čija se adresa razlikuje od moje: u jednoj tački! I onda je krenulo. Desetine mailova, gde mi traže da potvrdim registraciju na brojne sajtove sa igricama, i to sve na slovačkom. Svi upućeni tamo nekom Slovaku koji se, siroma, verovatno pita kako to da nije u stanju da se registruje ni na jedan sajt, pa pokušava više puta, o čemu sam ja uredno obavešten.

Taj bes vezan za neželjenu poštu se ubrzo pretvorio u strah. Postoje poslovne tajne za koje ne bih voleo da dođu u posed ljudi kojima nisu namenjene, a koje dobijam i šaljem e-mailom. To je nešto o čemu ranije nisam ni razmišljao, bezbednost informacija je bila podrazumevana. A sad stvarno ne znam šta da radim. 

Moj slučaj nije jedinstven, mojoj rođaki se dešava ista stvar, a jedina "olakšavajuća okolnost"  je što i njoj, kao i meni, stižu mailovi namenjeni osobi koja ima tačku više u mailu, tako da možemo samo da se nadamo da smo mi "bez tačke" bezbedniji. A neželjenu poštu ćemo nekako podneti.

Tagovi



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 10:18 10.04.2012

.

:)
није то проблем са гмајлом већ са тим словаком који "заборавља" да укуца тачку кад се пријављује за разноразне регистрације
ти само не потврђуј никакву регистрацију и миран си
libkonz libkonz 10:21 10.04.2012

Re: .

voleo bih da je tako, ali nije. Pre tri dana je stigao mail od fejsbuka, gde mi traže da potvrdim e mail adresu, onu sa tačkom.
antioksidant antioksidant 10:23 10.04.2012

Re: .

па немој да потврдиш
libkonz libkonz 10:36 10.04.2012

Re: .

neću, ali to ne otklanja strah da mail namenjen meni završi na tuđoj adresi.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:11 10.04.2012

Re: .

ali to ne otklanja strah da mail namenjen meni završi na tuđoj adresi.


Pa kao što si ti dobio mail upućen nekom drugom, tako što je taj neko pogrešno kucao adresu, pa ukucao TVOJU, tako nemoj ni ti da ukucavaš nečiju TUĐU, pa strahu nema mesta - a ako si baš mnogo zabrinut, svakome ko ti piše uputi mail da paze kada kucaju tvoju adresu, jer te je strah

libkonz libkonz 12:14 10.04.2012

Re: .

Pa kao što nećeš da potvrdiš štagodtitraže, od nekog ko je pogrešno kucao adresu, pa ukucao TVOJU, tako nemoj ni ti da ukucaš nečiju TUĐU, pa strahu nema mesta ;>

naravno da mi ne pada na pamet da ukucavam tuđe adrese.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:22 10.04.2012

Re: .

naravno da mi ne pada na pamet da ukucavam tuđe adrese.


Pa tu je poenta - Gmail radi kako treba, dokle god šalje mailove na adrese koje su ukucane. Šta kucaju njegovi korisnici i koje adrese daju - tačne ili pogrešne, na to Google ne mere uticati

Problem je ako pravilno ukucane adrese šalje pogrešno, jer ne prepozna tačku. Ali to se lako da videti: ako "To" polje ima tačku, a mail stigne onome bez tačke umesto tačkastom

Da li je to slučaj? Kako si napisao možda jeste, a možda i nije. Recimo otkud znaš da Slovak ima tačku - tako što ti je stigao mail upućen na adresu sa tačkom ili dedukcijom ili kako?
libkonz libkonz 12:24 10.04.2012

Re: .

tako što ti je stigao mail upućen na adresu sa tačkom

ne samo meni, mnogima.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:59 10.04.2012

Re: .

ne samo meni, mnogima.


Jeste, video sam Feature - nije bitno koliko tačaka i gde su, sve je ista mail adresa.

Ali sam video i to da Google NE dozvoljava da se otvori nalog koji je isti kao već postojeći - a to uključuje i dodavanje tačke bilo gde.

Probaj, klikni na Create, pa pokušaj da otvoriš nalog sa usernametom koje već imaš, dodajući mu tačke gde god poželiš - ili će da te obavesti da je username već zauzet ili da tačka ne može biti na početku niti da mogu biti dve uzastopne tačke.

Pa je možda greška koju Slovak čini u nekom slovu a ne u tački, jer ako postoje dva ista naloga koja ne bi smela postojati, to se lako (sic! razreši kod Gmaila, ako tvrde da je sve jedno mail sanduče.
dr.wagner dr.wagner 13:17 10.04.2012

Re: .

...dan

-Meni na taj "gmail" samo nude Viagru i Rolex sa 30% popusta ...
-Sad , ovo za Rolex mi je logično ... , ali za Viagru ??? ...

Wagner
antioksidant antioksidant 13:23 10.04.2012

Re: .

, ali za Viagru ??? ...

to je popust na kolicinu
2 tablete godišnje i odoste na njihovu listu
dr.wagner dr.wagner 13:35 10.04.2012

Re: .

Pozdrav A

antioksidant
2 tablete godišnje i odoste na njihovu listu


-A točno znam koja me je "cinkala" ...

W
alselone alselone 10:36 10.04.2012

Nije mi jasno

Cudno da takav bag do sada nisu primetili.
Samo da ne bude ono omiljeno objasnjenje - it's not a bug, it's a feature.
expolicajac expolicajac 10:38 10.04.2012

Re: Nije mi jasno

Cudno da takav bag do sada nisu primetili.
Samo da ne bude ono omiljeno objasnjenje - it's not a bug, it's a feature.

A bre u sve se razumeš.
libkonz libkonz 10:40 10.04.2012

Re: Nije mi jasno

i ja sam zbunjen, a baš sam fan gugla
it's not a bug, it's a feature

joj
alselone alselone 10:51 10.04.2012

Re: Nije mi jasno

A bre u sve se razumeš


Ma nije to 'sve' Ex, to se samo iz tvoje tacke gledista tako cini.
Sto vise znas, to si vise saznajes koliko ne znas.
maksa83 maksa83 10:52 10.04.2012

Re: Nije mi jasno

alselone
Cudno da takav bag do sada nisu primetili.
Samo da ne bude ono omiljeno objasnjenje - it's not a bug, it's a feature.

Šašavo, ali to je poznat gmail feature - tačka u mejl adresi se ič ne računa.

pera.peric@gmail.com
p.eraperic@gmail.com
p.e.r.a.peric@gmail.com
peraperic@gmail.com
itd.

su sve ista adresa.

Receiving someone else's mail
highshalfbooze highshalfbooze 10:53 10.04.2012

Re: Nije mi jasno

Cudno da takav bag do sada nisu primetili.

Nisu već godinama. U prvi mah sam hteo da napišem mejl nekoj živoj osobi koja radi na administraciji Gmail. Ali izgleda da tamo nema živih
alselone alselone 10:56 10.04.2012

Re: Nije mi jasno

Upravo i ja postavio isti komentar.

Sad mi je jasno i zasto. Ovim sprecavaju zloupotrebe 'pecanja' mejlova.

Zamisli mejl: lili.lili2@gmail.com, vrlo lako moze da bude zamenjen sa lil.ilili2@gmail.com kao adresa i dovede do ozbiljne zloupotrebe.

Znaci lib, nemas brige.

libkonz libkonz 11:46 10.04.2012

Re: Nije mi jasno

tek sada vidim koliko sam mailova sa tačkom dobio svih ovih godina, samo su svi i bili namenjeni meni pa to nisam primetio.
highshalfbooze highshalfbooze 10:51 10.04.2012

Isti slučaj

Kad ono, iznenađenje: mail je upućen nekome čija se adresa razlikuje od moje: u jednoj tački!

Imam odavno isti problem. Ne mogu ni da se javim čoveku, ne mogu da mu pošaljem mejl, jer sve što pošaljem stiže meni
A pitam se da li i moja pošta stiže njemu.
nikola_kovac nikola_kovac 10:51 10.04.2012

Тачка

Гугл не препознаје тачку. Свеједно је да ли мејл пошаљем на lib.konz@gmail.com или na libkonz@gmail.com. Стићи ће истом човеку, овом другом.

Оно што мени само није јасно, како је могуће регистровати налог који се разликује само у тачки, ако гугл већ тачку не распознаје?

Ви без тачке нисте заштићени. Sorry. Мени (са тачком) стижу мејлови имењака и презимењака без тачке.

Међутим, ако ти стижу САМО разноразне регистрације (као и мени) онда је вероватно злоупотреба у питању. Тако да налог са тачком у твом и без тачке у мом случају, вероватно не постоји.
maksa83 maksa83 10:53 10.04.2012

Re: Тачка

Оно што мени само није јасно, како је могуће регистровати налог који се разликује само у тачки, ако гугл већ тачку не распознаје?

Nije moguće. Ako postoji nikola.kovac@gmail.com nećeš moći da registruješ nikolakovac@gmail.com.

libkonz libkonz 10:59 10.04.2012

Re: Тачка

Ви без тачке нисте заштићени. Sorry. Мени (са тачком) стижу мејлови имењака и презимењака без тачке.

to se ne uklapa sa linkom koji je Maksa postavio. Znači, ako želim da špijuniram nekoga na gmailu, samo registrujem mail npr. li.bkonz@ gmail.com i nadam se da će mi stići neki bitan mail?
alselone alselone 11:00 10.04.2012

Re: Тачка

libkonz

to se ne uklapa sa linkom koji je Maksa postavio. Znači, ako želim da špijuniram nekoga na gmailu, samo registrujem mail npr. li.bkonz@ gmail.com i nadam se da će mi stići neki bitan mail?


Nece. Svi ce njemu stici. Ko prvi registruje asdf@gmail.com stizu mu svi sledeci mejlovi poslati na:
a.sdf@gmail.com
as.df@gmail.com
asd.f@gmail.com
a.s.df@gmail.com
as.d.f@gmail.com
a.s.d.f@gmail.com
libkonz libkonz 11:04 10.04.2012

Re: Тачка

Makso, da li to znači da oni koji su mi se pravdali da su greškom poslali mail i stavili tačku, ustvari lagali i da je taj mail morao doći meni?
highshalfbooze highshalfbooze 11:09 10.04.2012

Re: Тачка

Ko prvi registruje asdf@gmail.com stizu mu svi sledeci mejlovi poslati na:

Ja mislim da ovo nije tako.
Ja imam adresu sa tačkom i meni stižu mejlovi. Takođe i onaj bez tačke radi sa tom adresom već godinama.
Ne znam ko je prvi registrovao adresu i ne znam šta on od moje pošte dobija.
libkonz libkonz 11:11 10.04.2012

Re: Тачка

Ja mislim da ovo nije tako.
Ja imam adresu sa tačkom i meni stižu mejlovi. Takođe i onaj bez tačke radi sa tom adresom već godinama.
Ne znam ko je prvi registrovao adresu i ne znam šta on od moje pošte dobija.

a da li ti stižu normalni mailovi ili samo registracije na sajtove, kao meni?
maksa83 maksa83 11:17 10.04.2012

Re: Тачка

Makso, da li to znači da oni koji su mi se pravdali da su greškom poslali mail i stavili tačku, ustvari lagali i da je taj mail morao doći meni?

Ne, to je verovatno bilo ovako:

Neko se iz OŠ seća Mitra Mirića, i onda pomisli "mora da mu je mejl mitarmiric@gmail.com, aj da probam da mu pošaljem...". Međutim neko se već registrovao tamo kao mitar.miric@gmail.com, i onda će to što ovaj prvi pošalje stići tom već registrovanom. Ili je Mitar Mirić u nekom trenutku smoren što mu neki indijanski sajt traži mail adresu slagao da mu je adresa mitarmiric@gmail.com da ga skine s one stvari, taj sajt je probao da validira adresu tako što je "samo pipne" i uspeo. Iz tog razloga normalni sajtovi imaju registraciju u dva koraka - prvo ukucaš svoju mejl adresu, a onda ti na tu adresu stigne link koji treba da klikneš da potvrdiš registraciju. Ako to nije tvoja stvarno mejl adresa tj. mejl koji ne možeš da čitaš nikad to nećeš videti i nećeš završiti registraciju.

Odn. mislim da nemaš zašto da brineš sve u svemu.
highshalfbooze highshalfbooze 11:21 10.04.2012

Re: Тачка

a da li ti stižu normalni mailovi ili samo registracije na sajtove, kao meni?

Stiže i jedno i drugo.

Stigao mi je čak i mejl u kome je čovek slao svoj CV nekom poslodavcu (ne bih sada pisao pojedinosti).
Pošto u tom CV ima i njegov telefon, moraću da pozovem čoveka, pa da se popričamo :)

Znači da mi je stigao polazni mejl !!!
highshalfbooze highshalfbooze 11:23 10.04.2012

Re: Тачка

Odn. mislim da nemaš zašto da brineš sve u svemu.

Ovo što ja primam nisu slučajno nabadane mejl adrese, već prave koje funkcionišu godinama. Nezavisno.
maksa83 maksa83 11:30 10.04.2012

Re: Тачка

highshalfbooze
Odn. mislim da nemaš zašto da brineš sve u svemu.

Ovo što ja primam nisu slučajno nabadane mejl adrese, već prave koje funkcionišu godinama. Nezavisno.


Kako znaš da funkcionišu godinama?

Mislim da je to prilično nemoguće, pošto je koliko znam od nultog dana nemoguće registrovati dva (ili više) različita gmail naloga koji su "ekvivalentni" po gmail aršinima (svode se na isti string kad se sklone tačke). Ono što je moguće je da npr. postoji pera.peric@yahoo.com a neko otkucao pera.peric@gmail.com, ili tako nešto.
alselone alselone 11:33 10.04.2012

Re: Тачка

Ono što je moguće je da npr. postoji pera.peric@yahoo.com a neko otkucao pera.peric@gmail.com, ili tako nešto.


jos cesta zabuna je da je ime.prezime zauzeto pa covek registruje prezime.ime al' se svi zaborave kad mu salju mejl.
libkonz libkonz 11:34 10.04.2012

Re: Тачка

highshalfbooze

samo mi se tvoj primer sada ne uklapa.
i ja često lupim adresu kada mi neki sajtovi traže, ali to uvek bude tipa:
fakgfaklnglksan@gagdsgsd.rs
Sad sam kontaktirao rođaku, njoj stižu mailovi direktora škole namenjeni profesorima, tako da je moguće da je dobio pogrešnu adresu.
alselone alselone 11:35 10.04.2012

Re: Тачка

fakgfaklnglksan


fakgfaklnglksan = highshalfbooze

meni jednako izgleda.

šala, šala...
highshalfbooze highshalfbooze 11:40 10.04.2012

Re: Тачка

Kako znaš da funkcionišu godinama?


Pa tako što već dugo dobijam poštu od ovog čoveka koji ima mejl bez tačke. Ja radim sa mojim mejlom oko 8 godina, a i ovaj drugi je uporan. Pa ako je uporan, onda mu mejl radi zar ne?

Sad sam poslao SMS poruku čoveku, pa ćemo da razmenimo iskustva.
highshalfbooze highshalfbooze 11:44 10.04.2012

Re: Тачка

akgfaklnglksan = highshalfbooze

Ja se zovem Darko Veselinović i pre 8 godina sam registrovao d.veselinovic.
Primam poštu od čoveka koji se zove Dejan Veselinović i ima adresu dveselinovic.

libkonz libkonz 11:47 10.04.2012

Re: Тачка

Ja se zovem Darko Veselinović i pre 8 godina sam registrovao d.veselinovic.

na gmailu?
highshalfbooze highshalfbooze 11:48 10.04.2012

Re: Тачка

na gmailu?

naravno. Ne zezaj
libkonz libkonz 11:52 10.04.2012

Re: Тачка

naravno. Ne zezaj

šta ću kada nam kvariš koncepciju.
Sa nestrpljenjem čekamo odgovor na SMS.
Innana Innana 12:18 10.04.2012

Re: Тачка

Makso, ne znam kako ali to tako funkcioniše godinama. Ne znam kako je moguće da se posle mene dotična imenjakinja i prezimenjakinja koja je ujedno u neku ruku i javna ličnost registrovala, ali jeste. Znam da je posle mene pošto sam prilično sigurna da sam od početka pojavljivanja gmail-a na toj adresi LOL.
I povremeno dobijam veoma zanimljive mailove namenjene njoj, prepisku poslovne prirode, pozivnice za ucesce, materijale s predavanja itd.
Moja adresa ima tačku izmedju imena i prezimena, njena nema.
highshalfbooze highshalfbooze 12:33 10.04.2012

Re: Тачка

Sa nestrpljenjem čekamo odgovor na SMS

Javio se čovek :)
Hm... vidiš u ovom konkretnom slučaju je alselone u pravu.
U vezi ovog dobijanja polaznog mejla. Čovek ima adresu dveselinovic58, i taj mejl sam ja dobio. A to ne bih nikako mogao da dobijem jer je polazni mejl a nije ni ista adresa.

Ah... sad sam pogledao malo bolje. Taj mejl je poslat preko nekog drugog mejla koji služi kao servis i koji očigledno nije dobro podešen ili je pobrljaveo.

E sad svaki slučaj pogrešno pristigle mejl poruke treba da rasvetljavam... jer su možda u pitanju različiti ljudi.
highshalfbooze highshalfbooze 14:26 10.04.2012

Re: Тачка

Innana
Ne znam kako je moguće da se posle mene dotična imenjakinja i prezimenjakinja koja je ujedno u neku ruku i javna ličnost registrovala, ali jeste.


Mislim da su Alselone i Maksa u pravu i da to nije moguće. Meni se isto dešava da sam dobijao tuđe poruke i da u adresi primaoca je bila moja mejl adresa bez tačke. Međutim sve te mejlove je slala neka mašina za slanje masovnih mejlova. Nikada se to nije desilo prilikom ličnog dopisivanja.
Tako da ta osoba gotovo sigurno ima još nešto u adresi što je izostavljeno ili prilikom upisivanja adrese u registar ili kada je mašina generisala mejlove i slala.
I ja sam do danas verovao da je ta tačka u pitanju, nisam mnogo ni razmišljao na tu temu. I hvala libkonz što je postavio blog da skontam u čemu je problem
Innana Innana 15:15 10.04.2012

Re: Тачка

highshalfbooze

Mislim da su Alselone i Maksa u pravu i da to nije moguće. Meni se isto dešava da sam dobijao tuđe poruke i da u adresi primaoca je bila moja mejl adresa bez tačke. Međutim sve te mejlove je slala neka mašina za slanje masovnih mejlova. Nikada se to nije desilo prilikom ličnog dopisivanja. Tako da ta osoba gotovo sigurno ima još nešto u adresi što je izostavljeno ili prilikom upisivanja adrese u registar ili kada je mašina generisala mejlove i slala. I ja sam do danas verovao da je ta tačka u pitanju, nisam mnogo ni razmišljao na tu temu. I hvala libkonz što je postavio blog da skontam u čemu je problem


Ne znam u čemu je štos, mailove koji su namenjeni njoj dobijam od pojedinaca, nisu masovne prirode, nije spam, dobijala sam na primer od žena koje su članovi udruženja čiji je dotična član,pa se onda dopisujem s njima redovno da poprave, pa onda čujem da je to njena zvanična mail adresa, koju daje itd. Pa sam onda digla ruke od odgovaranja i pokušaja da poprave (a odgovarala sam svaki put jer je u pitanju bila poslovna korespodencija koja možda i nije za javnost)

highshalfbooze highshalfbooze 15:38 10.04.2012

Re: Тачка

dobijala sam na primer od žena koje su članovi udruženja

Pa da, i onda ima sve članove grupisane da ne šalje svakome posebno, već šalje cirkularni mejl.

pa se onda dopisujem s njima redovno da poprave, pa onda čujem da je to njena zvanična mail adresa

Ja nemam objašnjenje, ali sam siguran da je neko trivijalno
alselone alselone 10:53 10.04.2012

Mark as answer

ometimes you may receive a message sent to an address that looks like yours but has a different number or arrangement of periods. While we know it might be unnerving if you think someone else's mail is being routed to your account, don't worry: both of these addresses are yours.

Gmail doesn't recognize dots as characters within usernames, you can add or remove the dots from a Gmail address without changing the actual destination address; they'll all go to your inbox, and only yours. In short:

homerjsimpson@gmail.com = hom.er.j.sim.ps.on@gmail.com
homerjsimpson@gmail.com = HOMERJSIMPSON@gmail.com
homerjsimpson@gmail.com = Homer.J.Simpson@gmail.com
All these addresses belong to the same person. You can see this if you try to sign in with your username, but adding or removing a dot from it. You'll still go to your account.

If you get mail that seems to be intended for someone else, it's likely that the sender entered the wrong address, just like if you've ever dialed a wrong phone number for someone. In these cases, we suggest contacting the original sender or website when possible to alert them to the mistake.

One last thing: Google Apps does recognize dots. If you'd like to have a dot in your username, please ask your domain1 administrator to add your preferred username as a nickname.


Link.
highshalfbooze highshalfbooze 11:04 10.04.2012

Re: Mark as answer

Pa ovo, ako sam dobro razumeo, kaže da je za gmail isto ima li tačke ili nema u adresi. Ali kako dopušta registraciju dva različita naloga sa adresama koja se razlikuju samo u jednoj tački?
Zašto onda prilikom registracije ne zanemari tačku i onda kaže da je ta adresa zauzeta?
alselone alselone 11:05 10.04.2012

Re: Mark as answer

Ali kako dopušta registraciju dva različita naloga sa adresama koja se razlikuju samo u jednoj tački?


Ne dozvoljava.

Zašto onda prilikom registracije ne zanemari tačku i onda kaže da je ta adresa zauzeta?


Bas to i uradi. Testiraj...
libkonz libkonz 11:09 10.04.2012

Re: Mark as answer

Bas to i uradi. Testiraj...

sad sam testirao slanje poruke na moj rezervni mail. U njemu postoji tačka, a poslao sam na mail bez tačke. I stiglo je
highshalfbooze highshalfbooze 11:10 10.04.2012

Re: Mark as answer

Bas to i uradi. Testiraj...

Testiram već godinama nesvesno.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 11:28 10.04.2012

Gmail: dodatna opcija sigurnosti

Ako imate vrlo važne stvari tamo, možda ne bi bilo zgoreg da uključite two-factor authentication - 2FA.

Google je to uveo pre nešto više od godinu dana (ako se dobro sećam), pisao sam o tome u tekstu Gmail: dodatna opcija sigurnosti.

Dobra osobina je što time sprečavate mogućnost da Vam neko "ukrade" nalog. Mala nezgodacija je što će Google da zna Vaš broj mobilnog. Inače, koristim to i svakih X dana me ponovo pita da se verifikujem, slanjem verifikacionog koda u SMS poruci.

alselone alselone 11:32 10.04.2012

Re: Gmail: dodatna opcija sigurnosti

Google je to uveo pre nešto više od godinu dana (ako se dobro sećam), pisao sam o tome u tekstu Gmail: dodatna opcija sigurnosti.


Tu opciju sam zbog tvog teksta i aktivirao i prezadovoljan sam. Metio sam i bekap telefon i bekap mejl, jest' da znaju dosta o meni ali isto tako da platis fizicko obezbedjenje kuce, i oni bi znali kad ides u wc ali bi bio mnogo sigurniji.
libkonz libkonz 11:35 10.04.2012

Re: Gmail: dodatna opcija sigurnosti

ostavio sam i ja broj telefona. Čitam tvoje tekstove redovno
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 12:44 10.04.2012

Re: Gmail: dodatna opcija sigurnosti

libkonz
Čitam tvoje tekstove redovno


Hvala.


Btw: Postoji specifična vrsta spama koju mangupi ovako izvode:

1. Osoba ili firma X napravi neki [novi] servis, grupu, web sajt (zovimo to SGW), koji želi da promoviše.
2. Krene da prijavljuje manje-više nasumične e-mail adrese na taj SGW. Često i ne baš nasumične nego vrlo precizno birane i ciljane.
3. Taj SGW onda šalje mailove za potvrdu (ne)sretnicima
4. Oni ignorišu ili se "upecaju" pa potvrde
5. Ako potvrde, onda taj SGW zna da su živi, postoje i još su potencijalno dobar cilj za dalje fore na tu temu.

Opcija 2:

Razne stvari na Internetu se mogu pogledati i skinuti, ako im prethodno ostaviš podatke o sebi, npr. White papers o temi koja te zanima. Mangupi onda ukucavaju proizvoljne lažne adrese (možda i naše), da bi došli do onoga što ih zanima. Posle te firme koriste tako prikupljene adrese za slanje reklama, znate već...

Savet: ignorisati. Ako ne reagujete, ne postojite ili niste podložni toj vrsti manupulacije.

Meni je jedno vreme stizalo na tone toga. Ispalo je da sam se prijavio na sve servise, grupe, web sajtove na ovom belom svetu. Nije se moglo disati od tog raznog smeća. Uporno ignorisao, brisao te mailove itd.
libkonz libkonz 13:22 10.04.2012

Re: Gmail: dodatna opcija sigurnosti

5. Ako potvrde, onda taj SGW zna da su živi, postoje i još su potencijalno dobar cilj za dalje fore na tu temu.

ignorišem, samo imam jednu dilemu: kada imam opciju: obriši sa mailing liste, da li i to ignorisati ?
Na gmailu stvarno imam zanemarljiv broj spam poruka, zato što ga koristim isključivo za posao. Čak sam zadovoljan i sa rezervnim mailom, koji mi služi za zabavu (fantasy footbal, FIFA, FIBA i slične sajtove). Čak ni tu nemam spama.
libkonz libkonz 11:39 10.04.2012

Kad smo već kod gmaila

Da li neko zna postoji li opcija da mi SMS-om stižu obaveštenja o pristiglim porukama?
highshalfbooze highshalfbooze 11:47 10.04.2012

Re: Kad smo već kod gmaila

Da li neko zna postoji li opcija da mi SMS-om stižu obaveštenja o pristiglim porukama?

To ne bih rekao da može, ali podsetnik iz kalendara može.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 11:59 10.04.2012

Re: Kad smo već kod gmaila

libkonz
Da li neko zna postoji li opcija da mi SMS-om stižu obaveštenja o pristiglim porukama?


Pa možda ovako:
- Android telefon sa uključenom sinhronizacijom gmail naloga na svakih M minuta ili tako nešto
- Notifikacija na pristigle mailove (zvukom, vibracijom ili šta god).

Nije baš SMS i nije baš u sekundu promptno, ali trebalo bi da radi posao.
libkonz libkonz 12:16 10.04.2012

Re: Kad smo već kod gmaila

novi telefon je baš u planu, pa ću gledati da bude sa android platformom. Ako M minuta bude do 30, onda sam napravio posao. Hvala!
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 12:30 10.04.2012

Re: Kad smo već kod gmaila

libkonz
novi telefon je baš u planu, pa ću gledati da bude sa android platformom. Ako M minuta bude do 30, onda sam napravio posao. Hvala!


U stvari, čak i ne mora da bude Android, dok god podržava Gmail for mobile, ali nekako Google i Android idu ruku pod ruku.

Btw: Interesantno Android grabs more than half of US smartphone market.

Android increased its US smartphone market share to more than 50 percent for the first time during the three months to February 2012.
fifismack fifismack 13:48 10.04.2012

Re: Kad smo već kod gmaila

u 90% vremena radi u sec
nekad se zablentavi pa ne zvoni/vibrira ali ako napravite manuelni refreš ( znam, znam, čist srpski ) časkom nova poruka bude boldovana

progledala od kako sam ponosni vlasnik sad već trećeg htc tel
lidiaz lidiaz 16:51 10.04.2012

Re: Kad smo već kod gmaila

libkonz
novi telefon je baš u planu, pa ću gledati da bude sa android platformom. Ako M minuta bude do 30, onda sam napravio posao. Hvala!


Na skoro svaki smart telefon mozes da stavis inbox sa vecinom adresa. Ja na mom BB imam moj licni privatni gmail inbox, kao i poslovni, posto je moja firma presla na neku vrstu gmaila. Nema sanse da su mi ba otvorena u browseru na komjuteru, bez problema su oba na telefonu.
Mail stize maltene istog momenta, bez obzira da li si na telefonskoj mrezi ili na wifi.
Moj dragi ima IPhone, ima gmail isto inbox. I stize mu istovremeno.

Inace, moj telefon povezuje moj adresar sa mojim prijateljima na fb, i dodeljuje sam adresama slike.
fantomatsicna fantomatsicna 12:22 10.04.2012

I tako

Uzbudis se prvih par meseci a onda OGooGlash
libkonz libkonz 12:25 10.04.2012

Re: I tako

lillyann lillyann 12:43 10.04.2012

google

je noćna mora. jednom ja, iz puke muke i očajanja, okačila status na fb da izdajem stan, mali, sladak stan, poruke slati privatno, tako nešto, kad na guglu, kasnije, a pod svojim imenom, ugledam upravo tu rečenicu! "Izdajem stan..."
e, kad nisam umrla!
nadjem ja tamo svašta nešto, već zaboravljeno, ili kratko a totalno nevažno, neki komentar negde, a ono što bi meni bilo bitno, i što jeste bitno, toga nema, ili ima, al' u tragovima.ono, jedva, ni za poneti.

znam da nije u vezi teme ovog bloga, ali mi došlo ko kap veselja otvaranje pitanja u koje mogu da se nekako, verujem, udenem sa svojim problemom.
problem glasi : može li neko da se odjavi s gugla i na koju adresu slati molbu-zahtev?
unapred zahvalna
babmilos babmilos 13:29 10.04.2012

Re: google

odeš na https://www.google.com/settings/ (podrazumeva se da si ulogovana u google) i klikneš na "Затвори цео налог и избриши све услуге и информације повезане са њим" (pretposlednja opcija).
lillyann lillyann 14:46 10.04.2012

Re: google

babmilos


Jukie Jukie 13:24 10.04.2012

Zanimljivo

Meni je zanimljivo što mi na moj yahoo nikada ne stižu takve pogrešne poruke za nekoga ko ima slično ime, pa da se neko zezne i ukuca slovo pogrešno. I obrnuto, dosta ljudi mi se čudi što sam uspeo da zauzmem tu adresu na yahoo, jer su mislili da je zauzeta pre mnogo godina.
4krofnica 4krofnica 13:56 10.04.2012

Re: Zanimljivo


meni zanimljivo što sam neko vreme imala na yahoo isti ID sa nekom devojkom, ja sam dobijala njene mejlove, ona moja nije. rešila sam to tako što sam je zamolila da napravi novi nalog (odgovarala na mejlove njenih prijatelja, da je obaveste da može biti samo Jedna:), što je i uradila (sećam se da je u to vreme yahoo bio u nekim radovima, tad se ona i prijavila, to bi bilo neko objašnjenje cele zbrke). to je bilo dosta davno, a nikako mi nije jasno kako smo ulazile na isto korisničko ime sa dva različita pass-a.
babmilos babmilos 13:35 10.04.2012

malkice fantazije

ti, peraperic@gmail.com i on, pera.peric@gmail.com imate iste šifre, pa onda ti zapravo skupljaš njegove emailove, jer on svoj email nalog ne otvara nikada pošto mu je to zapravo odradio unuk kad je trebalo za skype nalog jer mu je tih dana otišao zet u australiju.........
arianna arianna 15:22 10.04.2012

?

U podesavanjima na gmailu vidim da postoje povezani, meni nepoznati (!?) nalozi sa mojim gmailom, ali ne postoji opcija da iskljucim to povezivanje. Ima li neko ideju sta da radim?
Sumnjam da mi neko cita postu
fudbal.fudbal fudbal.fudbal 16:11 10.04.2012

Zanimljivo

do sad sam mislio isto kao i ti da mi je gmail bezbedan i da sa tim nema problema, medjutim, posle ovoga ću se dobro zamisliti šta šaljem mailom...:)
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:53 11.04.2012

Isto to ali hotmail

Mozda nije bas isto ali lici: Otvorio sam pre pet-sest godina hotmail nalog. ImeTackaPrezime@hotmail.com Tada sam koristio mesindzer, nije bilo skajpija pa zato. Pre godinu ipo odem da vidim ima li sta tamo, kad ono - gomila. Neko imenjak/prezimenjak se registrovao na fejsbuk sa ovom adresom. Prvo hteo nesto da uradim, pa me mrzelo nemam nalog na fejsbuku da bi me uzbudjivalo, pa samo zamenio pasvord hotmaila i zaboravio do danas. Odem, tu je ona gomila plus gooomila mailova od fejsbuka kojim ga obavestavaju za svakog novog prijatelja koji mu se prijavio u ovih godinu dana. Opet promenim pasvord, reda radi tek da vidim jel imam pristup hotmailu.

Dal' da nesto radim sa ovim ili neka ga tako? Meni ne smeta jer koristim gmail.
petar_p petar_p 11:28 11.04.2012

privatnost gmaila??

Ma dajte molim vas! Svi veliki sistemi koji omogucavaju uslugu maila skeniraju vase poruke, pdf, i word documente, iz njih ekstrahuju kljucne reci, brojeve telefona, brojeve racuna, imena prijatelja i poslovnih kontakata, i sve uredno skladiste u gigantsku bazu podataka. Naravno, to nikad nece priznati javno, a nama ostaje samo da se nadamo da od nekoliko desetina ili stotina miliona korisnika nismo toliko bitni da bi se neko nama bavio. Ali ja uopste ne sumnjam da postoje 'institucije' koje imaju pristup ovim poverljivim podacima...
Fejsbuk ide naravno jos mnogo dalje, tako sto taguje poimence sve vase prijatelje na svim slikama i umrezava sve podatke u prostoru i vremenu mnogo detaljnije. Dakle,
'neko tamo' vidi mnoooooogoooo vise od onoga sto vam se prikazuje, u to nemam nikakve sumnje. Hakslijev veliki brat je decija igra za ovo sto imamo danas. Jedino nas, kao pojedince, moze da sacuva eventualno 'zakon velikih brojeva'... moje misljenje
libkonz libkonz 12:59 11.04.2012

Re: privatnost gmaila??

Svega toga sam svestan i ne dopada mi se, ali to prihvatam kao činjenicu. Ne opterećuje me, jer nisam dovoljno zanimljiv. Sa druge strane, problem bi nastao kada bi mail namenjen meni završio na nekoj drugoj adresi.
opetnaistommestu opetnaistommestu 14:11 12.04.2012

Svrha nevidljive tačke

Vidim da niko nije pomenuo ovo... Svrha te nevidljive tačke je, bar kako Google objašnjava, da omogući lakšu filtraciju dolaznih poruka. U podešavanjima je (bar ranije, nisam skoro gledao) omogućeno definisati format sopstvene adrese na sledeći način: ako je vaša adresa ImePrezime@gmail.com i koristite je i za poslovnu i za privatnu prepisku, možete se u startu poslovnim saradnicima identifikovati kao Ime.Prezime@gmail.com i podesiti vaš nalog da sve poruke koje vam stignu na Ime.Prezime@gmail.com označi (doda im lable) "poslovna poruka" (ili kako god već vi definišete taj lable). Dakle, moguće je napraviti onoliko lable-ova koliko možete napraviti kombinacija vašeg korisničkog imena i tačke (ili više tačaka). Opet, ovo je bio feature u periodu kada sam otvarao nalog, pre x godina. Ne znam da li je ta opcija još uvek živa. Svakako je zgodna stvar...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana