Budućnost| Društvo

Četke i metle

Vojislav Stojković RSS / 10.04.2012. u 13:16

Odavno se u Srbiji tvrdi da je " bravar bio bolji",  tome bi se danas moglo dodati - ne samo bravar, već i plastičar, a i pekar, lekar, apotekar, drvoseča, seljak,  licider, vunovlakač, abadžija, kazandžija.... Drugim rečima, baš svako bi bio bolji predsednik Srbije od aktuelnih političkih lidera.

Čim se u Srbiji raspišu predsednički  izbori,  ja se setim Nikole Šećeroskog, predsedničkog kandidata grupe građana iz 1990.godine.  Eh, gde nam je tada bila pamet?

 

 Zamislite da smo te godine izabrali Nikolu, plastičara iz Beograda, umesto Slobodana, partijskoga apartčika iz Požarevca.  Da li bi i u tom slučaju bilo svih onih ratova i svih onih nevinih žrtava ili bi građani Srbije, umesto da ispijaju kafu i bave se svetskom politikom,  proizvodili i u Evropu i svet izvozili četke i metle, pazili na  svoje stare, i uopšte, bili jedno normalno i humano društvo, a ne od čitavog sveta odbačena nacija,  parije i ratni zločinci.

Pitanje je samo na prvi pogled naivno. Ali, ako malo podrobnije razmislimo, nije isključeno da će nam takav gedankeeksperiment pokazati kako će svaki punoletan i poslovno sposoban  građanin Srbije sa biračkom pravom, bolje i uspešnije ispunjavati predsedničke obaveze od stranačkih lidera, koji su više od dvadeset godina uzurpirali pravo da vladaju državom, ekonomijom i našim životima.

Uostalom, da vidimo šta smo do sada imali:

1.      Politički lider jedne stranke, inače svršeni dramaturg, bez ijednog dana radnog staža u struci, a i inače, sem, naravno, u politici. Nosi Armanijeva odela i košulje, rolex satove, vozi se u blindiranim džipovima, stanuje u najskupljim kvadratima u Beogradu, napravio je značajna PREOKRET....i pustio bradu.

2.      Politički lider jedne nove, navodno napredne srpske i evropske stranke, donedavno zamenik opravdano odsutsnopg lidera jedne druge, vrlo radikalne antievropske stranke, sa nevelikim  radnim iskustvom službenika pogrebnog preduzeća,  javno sklon postu i katarzi, a privatno sklon velikim i skupim stanovima u glavnim gradu i bogatim i prostranim kučama u unutrašnjosti.

3.       Politički lider vladajuće stranke, koji  je skratio svoj drugi mandat, da ne bi podneo ostavku, sin diljem počivše nam otadžbine poznatog oca,  koji je, ne toliko težak fakultet,  studiro devet godina, gimnazijski profesor, nekada  razredni starešina danas aktuelnim ministrima i visokim državnim dužnosnicima, a koje je lično odobrao i postavio na te visoke položaje.  Istine radi, mora se priznati da je kulturan, lepo izgleda, nije sklon svađi i ne pljuje po podu, što su mu i najveće preporuke za treći predsednički mandat.

4.       Politički lider jedne desno orjentisane demokratske stranke, različit od ostalih, toliko različit, da je za svoj predizborni slogan izabrao, mnogima nepoznat, cvet različak. Ističe se po tome da pored retkog cveća voli i mačke.

5.       Tu je i jedan muftija, bigamista, kome je prvi cilj da postane predsednik Srbije, a naredni da na kraju mandata, poput Mesića, poslednjeg predsednika Jugoslavije, izjavi kako Srbije više nema.

6.       Zatim, jedna domaćica, čiji je muž lider  nekada  velike stranke, ali budući opravdano odsutan, kandidovao je svoju ženu, jer su ga svi njegovi partijski zamenici izneverili ili izdali.

7.       Patolog, zanimanja  u narodu poznatijeg kao mtrvozornik, koji je iznenada postao ministar, pa  se prvo kandidovao za gradonačelnika Beograda, a zatim su, njemu ili njegovoj stranci porasli apetiti: Zašto gradonačelnik, kad može Predsednik?

8.      Ništa u Srbiji ne može proći bez udbaša i bezbednjaka, zato je tu i jedan novi kandidat, koji ne samo da je bezbednjak, već  je i  profesor bezbednosti, a  svoju je predizbornu kampanju započeo u Nemogućoj misiji, na Pinku, naravno.

Odavno se  tvrdi da je " bravar bio bolj",  tome bi se danas moglo dodati - ne samo bravar, već i plastičar, a i pekar, lekar, apotekar, drvoseča, seljak,  licider, vunovlakač, abadžija, kazandžija.... Drugim rečima, baš svako bi bio bolji predsednik Srbije od aktuelnih političkih lidera.

Edit: Zaboravio sam "trećeg čoveka",  koji misli da  lepo peva, a sigurno je da još bolje igra u ritmu političkih promena.



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikola_kovac nikola_kovac 13:30 10.04.2012

:-(

Растужи ме у овај леп дан.

Edit:

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:24 10.04.2012

Re: :-(

loader loader 01:17 11.04.2012

Re: :-(


6. maj.
jinks jinks 13:32 10.04.2012

...

Ne znam koliko ste u tekstu ukazali na jos jedan pa moglo bi se reci dosta bitan detalj.

U politici su, bar laicki gledano, koliko i druge stvari bitni i dugovi koje je neko, bilo politicar bilo stranka, morao kod odredjenih ljudi ili interesnih krugova da napravi kako bi dosao tu gde jeste.

A bitni su zbog toga sto vracanje istih tih dugova, istim tim interesnim grupama, znacajno moze da utice na to sta ce i kako taj neko raditi ukoliko dodje na vlast.

Sto ovo pisem ... zbog toga sto mi se cini da gledano od 1. do 8. kolicina i struktura pomenutih politickih dugova ipak nije ravnomerno rasporedjena.

Pogotovo ako se posmatra slicnost, u tom smislu, izmedju 1. i 2. Oba kandidata su izasli iz maticne stranke, i promovisali novu stranku u periodu kada nisu imali pravo na finansiranje od strane drzave ... od koga onda i od cega.

I koliko je i cega sada tim istima koji su ih finansirali, ili ih jos uvek finansiraju, potrebno za uzvrat da ucine.

I ako se vec prica o odgovornosti, zamislite koliku neodgovornost predstavlja to da, na primer, vas zivot i zivot vase porodice na najvisoj nozi finansira jedan od najnezgodnijih vidova kapitala trenutno prisutnih na ovim prostorima.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:52 10.04.2012

Re: ...

jinks

I ako se vec prica o odgovornosti, zamislite koliku neodgovornost predstavlja to da, na primer, vas zivot i zivot vase porodice na najvisoj nozi finansira jedan od najnezgodnijih vidova kapitala trenutno prisutnih na ovim prostorima.


Sinko, jinks, mnoge godine svog života sam potrošio da postanem samostalan. Naravno, onoliko koliko je to u današnje vreme globalne, finansijske, informtaičko-tehnološke, političke i druge ovisnosti, uopšte moguće, a ti me sada teraš da zamišljam kako moj život i život moje porodice zavisi tamo od nekog predsedničkog kandidata i kapitala koji iza njega stoji.
Daleko bilo.
jinks jinks 17:17 10.04.2012

Re: ...

Mislio sam da li odgovornost i povezanost sa takvom vrstom poslovnih ljudi mogu da idu zajedno u slucaju nekih od politicara koje ste pomenuli, a ne svih nas zajedno (mada, kada vec pomenuste i tako nesto ...) .
alselone alselone 13:44 10.04.2012

Bagra

Tuzno je da smo spali samo i jedino na bagru. Mrkli mrak, 0-0-0 RGB. Jedino mi je zao sto necu biti kod kuce za izbore, bar da im listic ukrasim onim bebinim crtezom.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:50 10.04.2012

Re: Bagrajavascript:;

Pošalji im brzom poštom ili ličnim kurirom:



alselone alselone 13:55 10.04.2012

Re: Bagrajavascript:;

To je ovaj rad:
mariopan mariopan 13:59 10.04.2012

četke i metle

E, lepo sam se prestravila da ćeš i ti o prolećnom spremanju
Padam na nos od posla, dvorište, voćke, trava, kuća..ne znam šta ću pre...a ti čistiš štalu, pardon, državu ?

Pa ako je tako, naći će se za to neka metla, lopata, bager.....šta god?

Slučajno sinoć vidim Nikolića na TV, a davno ga nisam videla jer Tv ne gledam, gostovao u nekoj emisiji na tv Vojvodina. Pa čovek je omatorio ne baveći se ničim, ne radeći ništa, prodavajući maglu decenijama. I ne mogu da shvatim one koji će za TO glasati, iz bilo kojih razloga, makar i onog da propadnemo brzo manje će da boli?

Menjam kanal ali oni bre ko gremlini iskaču - na sledećem onaj "Di su naši novci" i on omatorio pričajući u vetar ( 'ladio usta što bi rekle Lale).

Zatim vidim Precednika, grli neke babe, pa radnike po gradilištu ko da su kolege, ljubi kokoške i krave po farmama - osmeh mu izveštačen, ni sam sebi ne veruje, ala je i on omatorio, sve od teškog rada za naše dobro.

Onog metuzalema Krkobabića sam samo pogledom okrznula koliko da stisnem dugme na daljinskom.....ej ko nas to vodi u svetlu budućnost? Dačić - koferče? Čeda - džipovi? Starci i dokone domaćice?

Oni ostariše lažući narod, a mi im to dozvolili i opet ćemo?

Crno nam se piše, crrrnoo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:07 10.04.2012

Re: četke i metle

mariopan

Zatim vidim Precednika, grli neke babe, pa radnike po gradilištu ko da su kolege, ljubi kokoške i krave po farmama - osmeh mu izveštačen, ni sam sebi ne veruje, ala je i on omatorio, sve od teškog rada za naše dobro.



Krave, ovce i koze u Srbiji zbog predizborne kampanje svakodnevno doživljavaju ozbiljan stres, koji može rezultirati time da ostanu bez mleka!


draft.dodger draft.dodger 14:53 10.04.2012

...

Bilmez-partije i odgovarajući lideri.
nsarski nsarski 15:37 10.04.2012

Exterminatori

Tesko je odluciti koja profesija je bolja za politicara: dramaturg (ima ih nekoliko), psihijatar (i njih smo imali), lekar (vise puta), itd...
Jedno vreme je po USA zario i palio Tom DeLay, po zanimanju exterminator - imao je firmu za unistavanje bubasvaba, moljaca, pacova, termita i slicne gamadi. Bio je vazan i zgodan, skoro kao neki od nasih politicara:



A posle? Ih, posle je:
Thomas Dale "Tom" DeLay (pronounced /dəˈleɪ/; born April 8, 1947) is a former member of the United States House of Representatives, representing Texas's 22nd congressional district from 1984 until 2006. He was Republican Party (GOP) House Majority Leader from 2003 to 2005, when he resigned because of criminal money laundering charges in connection with a campaign finance investigation. He was convicted of money laundering in January 2011 and sentenced to three years in prison but is free on bail while appealing his conviction.

Zapravo, cela njegova licna i politicka karijera je kao da je sastavio Monti Pajton. Vredno zabave: Tom DeLay.
Slicne stvari se mogu naci i za Gingrica i ostale bastione "slobodnog sveta" koji se kandiduju na izborima u toj prekomorskoj zemlji.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:47 10.04.2012

Re: Exterminatori

Upravo sam i ja to hteo to da naglasim. Ko nama vlada, ili pretenduje na vlast - terminatori, grobari, udbaši, mrtvozornici, a u boljoj verziji psiholozi i dramaturzi.

Evo, ovog trena, danas, bez ikakve pripreme, da mog komšiju P.P, odvedemo na Andrićev venac i da mu kažemo: "Ti si predsednik ove države", siguran sam da bi bio bolji od svih likova što su se kandidovali.

Doduše, čovek voli malo više da popije, ali i to je ljudski.
nsarski nsarski 15:55 10.04.2012

Re: Exterminatori

Evo, ovog trena, danas, bez ikakve pripreme, da mog komšiju P.P, odvedemo na Andrićev venac i da mu kažemo: "Ti si predsednik ove države", siguran sam da bi bio bolji od svih likova što su se kandidovali.


U davna, davna vremena, kad se prvi put osnovala neka stranka u Srbiji, odem jednom u Knez Mihajlovu da pomognem onim klincima da delimo letke. Pruzam takav letak jednog gospodji "s hladnom trajnom", a ona kaze: "Pa, ko je bolji od Milosevica?!". Rekoh: "Evo, vi gospodjo." Umalo se nije slogirala - ali je otisla zamisljena.

Ali, tada sam bio glup i naivan, mada i danas nisam nista bolji.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:59 10.04.2012

Re: Exterminatori

nsarski


Ali, tada sam bio glup i naivan, mada i danas nisam nista bolji.



mariopan mariopan 17:39 10.04.2012

Re: Exterminatori

Evo, ovog trena, danas, bez ikakve pripreme, da mog komšiju P.P, odvedemo na Andrićev venac i da mu kažemo: "Ti si predsednik ove države", siguran sam da bi bio bolji od svih likova što su se kandidovali.


Ovde si ponajviše u pravu.
Svaki dobar domaćin ili domaćica bolje bi vodili ovu državu.
Svako onaj ko živi od minimalnih prihoda, uspeva da plati svoje račune i preživi mesec, ko radi bilo šta kada nema para, ne gadi se posla i ne zadužuje se, niti zajmi od prijatelja, ni od banke, ne ide u minuse, ne luksuzira se ako to ne može, ko ne dozvoljava da mu resursi zarđaju, njive da se zaparlože, kome je i dvorište uređeno i kuća okrečena i očišćena, čeljad i stoka nahranjena, oprana i toplom i sigurnom...e svaki bi taj domaćin tri puta prevrnuo svaku paru pre nego što je potroši, zato što zna kako je teško i krvavo zaradio.

A takvih je mnogo u ovoj zemlji. Zahvaljujući njma mi opstajemo, ne oima što nas lažu na sva usta i troše naše pare nemilice.
hajkula1 hajkula1 16:04 10.04.2012

Nije

baš tako.

Pod brojem 8, kandidat je profesor na Institutu za medjunarodnu bezbednost. To je privatna institucija koju su par njih osnovali...

Kažeš bezbednjak, i u tom smislu kako ta reč zvuči u našem jeziku, veća je sumnja za sve druge kandidate i vrhove partija.
Čovek je normalac, inače da je to što nabeđuješ, bilo bi više kinte i tako to.
Gde se vrte reklame?
18. marta u velikoj sali Sava centra je bio skup a u medijima ni reči. Tako li se ponaša prema bezbednjaku?
U Kruševcu su zabranili skup.

E, sad to što ti ne znaš kako je sve počelo i kako jteče, nisi kriv. Zakljucujes na osnovu informacija koje imas.

Mrzi me da kucam a i krijem se na poslu... nema plate, pa nema ni neta od kuće.


Mene neko drugi podseca na film Šišanje.
mariopan mariopan 16:23 10.04.2012

Re: Nije

Kažeš bezbednjak,

Kod mene taj bezbednjak ima najveće šanse jer je obećao da će da HAPSI.

Svi drugi obećavaju da će sve da ostane kako je i do sada bilo. Ko je šta maznuo da mu ostane? Neće ako Bog da.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:39 10.04.2012

Re: Nije

hajkula1

Kažeš bezbednjak,

Šta da ti kažem, poznajem neke ljude iz njegovog okruženja, njegove saradnike iz katedre. Kažu mi da je dugo čekao da ga pozovu za ministra policije, šefa BIA ili slično. I to ovi što su već dugo na vlasti. Ali od njih, ni abera... i šta će čovek nego da osnuje svoju stranku, "Pokret radnika i seljaka". U susret mu je izašao, a ko bi drugi, nego PINK, odnosno Mitrović Željko, bivši JUL-ovac. I tako je šire gledateljstvo čulo i videlo novog lidera.



Uzgred, rekao bih da je ta "misija" poprilično izrežirana, baš onako kako to rade naši bezbednjaci, udbaši, analitičari....
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:57 11.04.2012

Re: Nije

jesen92
a ko je od ovih kandidat broj 8?izvinjavam se al nisam u toku..


hajkula1 hajkula1 13:18 11.04.2012

Re: Nije

Vojislav Stojković
hajkula1

Kažeš bezbednjak,

U susret mu je izašao, a ko bi drugi, nego PINK
Uzgred, rekao bih da je ta "misija" poprilično izrežirana, baš onako kako to rade naši bezbednjaci, udbaši, analitičari....


Moram da ti kažem da PINK retko gledam, pa i tu ,,misiju,, sam propustila.
Bila sam sigurna da je Zoran Dragišić rekao-postupio u smislu, da (ginemo, gorimo...) zajedno. Čovek je taj lik.
Takođe sam, kao i ti, ubeđena da se većina epizoda rezira. Sećam se nekih (da li sa PINK-a ?) koje nisu bile režirane, gde glavni akteri umalo ne dobiše srčani udar.

Kamerman je član Pokreta (da taj, što snima nemoguću misiju) znači ne mora da bude veza sa Željkom, PINK-om.

Nema nas u medijima.
Sumnjivo.
cult cult 15:54 11.04.2012

Re: Nije

Nema nas u medijima.


I bolje po vas.
Evo šta sam video (i u čudu ostao):


seadspahovic seadspahovic 17:09 10.04.2012

Bogu hvala

... da smo mi (srpski biraci "in general" ljudi pametni, obrazovani, smireni, vredni, lepi, jaki, uspesni, skloni pravdoljubivosti i sposobni da cujemo druge i da saosecamo sa njima. Cudo jedno, da su nam se "zalomili" takvi politicari koji resavaju pitanja naseg zivota i umiranja...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:19 10.04.2012

Re: ah, moj spaho...

mariopan mariopan 17:26 10.04.2012

Re: Bogu hvala

seadspahovic
... da smo mi (srpski biraci "in general" ljudi pametni, obrazovani, smireni, vredni, lepi, jaki, uspesni, skloni pravdoljubivosti i sposobni da cujemo druge i da saosecamo sa njima. Cudo jedno, da su nam se "zalomili" takvi politicari koji resavaju pitanja naseg zivota i umiranja...

Iz cuga vidiš gde je problem.

A šta predlažeš?
Da menjamo narod a ne političare? Njih tek na kraju, kada promenimo narod za neki bolji, jer ovakvi kakvi smo bolje ne zaslužujemo?

Pa 'ajde kada su se nama zalomili, ali kako se tebi takvom zalomiše?
freehand freehand 17:43 10.04.2012

Re: Bogu hvala

seadspahovic
... da smo mi (srpski biraci "in general" ljudi pametni, obrazovani, smireni, vredni, lepi, jaki, uspesni, skloni pravdoljubivosti i sposobni da cujemo druge i da saosecamo sa njima. Cudo jedno, da su nam se "zalomili" takvi politicari koji resavaju pitanja naseg zivota i umiranja...

U nekim sam situacijama imao utisak da si klon. Sad nisam siguran da nisi, ali sam siguran da se sa ovim komentarom slažem, a i da je ovo druga preporuka koju ti dajem.


mariopan mariopan 17:47 10.04.2012

Re: Bogu hvala

freehand
seadspahovic
... da smo mi (srpski biraci "in general" ljudi pametni, obrazovani, smireni, vredni, lepi, jaki, uspesni, skloni pravdoljubivosti i sposobni da cujemo druge i da saosecamo sa njima. Cudo jedno, da su nam se "zalomili" takvi politicari koji resavaju pitanja naseg zivota i umiranja...

U nekim sam situacijama imao utisak da si klon. Sad nisam siguran da nisi, ali sam siguran da se sa ovim komentarom slažem, a i da je ovo druga preporuka koju ti dajem.



I ja se slažem, i ja mu dala preporuku ( eto da zna od koga su) ali očekujem i rešenje problema a ne samo dijagnozu, svi znamo dijagnozu ali kako da taj problem lečimo?

Ajde Seade, šta predlažeš?

PS
Znamo kakvi smo, ali gde nema takvog naroda?
Koji narod nije takav, ima li savršenog naroda?
I baš smo zaslužili ove secikese i parazite?
Čime, što smo poverovali u njihove laži?
Pa to se događa širom planete.
Političari odlično žive od sposobnosti da uspešno lažu pa ko bolje slaže njegova je banka do sledećeg mandata, tako to ide svuda u svetu. A narod naivan, neobrazovan...itd itd.. poveruje, i zato je zaslužio da skapa od gladi i nemaštine?
Udri po narodu dok se ne opameti?
Ala je lek ubilo se, i to od pametnog čoveka?
Domazet Domazet 19:02 10.04.2012

Bash sam se mislio gde...

...da udenem komentar o jednoj prekomorskoj zemlji gde o Predsedniku podsmeshljivo i sa visine govore kao o community organizer sitnoj ribi pljuckavici. I kao o elitistichnom Harvard Lawyer and University of Chicago Professor (nije bash professor ali tu negde) koji nema kontakta sa mukama sitne ribe poljuckavice. I da vidite chuda, obe stvari govore isti ljudi. I, da chudo bude josh vece, chesto u isto vreme. E sada, ako mene pitate, to shto ovi lupetaju ne znachi da je Predsednik neshto narochito dobar. Ja mislim da nije. A siguran sam da nije oniliko koliko sam se nadao da ce biti. Dakle, nije bash da je situacija u toj prekomorskoj zemlji potpuno razlichita od one u Srbiji. Ali nije da nema razlike, recimo ove:

He was Republican Party (GOP) House Majority Leader from 2003 to 2005, when he resigned because of criminal money laundering charges in connection with a campaign finance investigation. He was convicted of money laundering in January 2011 and sentenced to three years in prison but is free on bail while appealing his conviction.


A pokmenuti gospodin je bio mocan taman koliko i tada aktuelni predsednik. I mozhda iskoristi sistem i izvuche se od kazne ali teshko da ce moci ponovo da politichki ozhivi...

A sada o glavnom, o:

Ajde Seade, šta predlažeš?


JA predlazhem ovo:

1. Da napravite listu svih onih stvari koje vas ispizhdjuju kod politichara
2. Da proverite, poshteno ako je moguce, da ne primecujete mozhda neke od tih ispizhdjujucih stvari i kod sebe,
3. Da pochnete da menjate te ispizhdjujuce stvari kod sebe
3.1 Da odete i glasate tachno onako kako osecate (osecate razumom (znam, mnogo lichi na oksimoron) a ne srcem)
4. Da se pomirite sa time da ce stvari MOZHDA pocheti da se menjaju na bolje tek kada vi pochnete da se menjate,
5. Da se pomirite sa tim da prvi deo promena pod 4 verovatno necete dozhiveti
6. Da, kada vas spopadne bes i beznadje zbog 5, pomislite na svoju decu (sadashnju i buducu)
7. Da se vratite na deo pod 1. I tako sledecih dvesta godina.

Normalno da je sasvim moguce da se ja ovo zahebavam i da je moj predlog mnogo bezveze jer je mnogo nemoguc. Ali to nije ni vazhno. Vazhnije je pitanje da li se vi zahebavate? E pa, ako mislite da je moj predlog u stvari sasvim nemoguc onda je, bojim se, odgovor na poslednje pitanje pozitivan.
mariopan mariopan 19:17 10.04.2012

Re: Bash sam se mislio gde...



Normalno da je sasvim moguce da se ja ovo zahebavam i da je moj predlog mnogo bezveze jer je mnogo nemoguc. Ali to nije ni vazhno. Vazhnije je pitanje da li se vi zahebavate? E pa, ako mislite da je moj predlog u stvari sasvim nemoguc onda je, bojim se, odgovor na poslednje pitanje pozitivan.

1. Da, primećujem da su sve moje pare u njihovim džepovima.
2. Ne, kod mene ne primećujem nikakve pare iako se trudim da ih primetim.
3. Nego šta nego ću glasati i menjati.
4. Pomirila sam se odavno, nikada ih više neću videti makar se i u žabu promenila.
5. To znam nema dileme, ni moja deca neće doživeti.
6. Pomislim na decu, na njih najčešće, i srećna sam što više nisu ovde.
7. Samo 200 godina? I jedna mi teško padne pod ovim uslovima.

DA, i mi se zezamo, tako nam je lakše

Hvala, ti si se bar potrudio.
I drago mi je da si potvrdio da svuda u svetu ima ovakvog naroda i zaslužujućih političara, nismo jedini niti najgpori na svetu ?
AlexDunja AlexDunja 19:18 10.04.2012

Re: Bash sam se mislio gde...

Normalno da je sasvim moguce da se ja ovo zahebavam i da je moj predlog mnogo bezveze jer je mnogo nemoguc. Ali to nije ni vazhno. Vazhnije je pitanje da li se vi zahebavate? E pa, ako mislite da je moj predlog u stvari sasvim nemoguc onda je, bojim se, odgovor na poslednje pitanje pozitivan.

el ti glasaš?

bilo kad, bilo gde?

edit:
da ti uštedim trud:
ja ne glasam, odavno,
nsarski nsarski 19:24 10.04.2012

Re: Bash sam se mislio gde...

Ali nije da nema razlike, recimo ove:

He was Republican Party (GOP) House Majority Leader from 2003 to 2005, when he resigned because of criminal money laundering charges in connection with a campaign finance investigation. He was convicted of money laundering in January 2011 and sentenced to three years in prison but is free on bail while appealing his conviction.



A pokmenuti gospodin je bio mocan taman koliko i tada aktuelni predsednik. I mozhda iskoristi sistem i izvuche se od kazne ali teshko da ce moci ponovo da politichki ozhivi...

Pa cekaj, imali smo i mi naseg kandidata za precednika, prvo mehanicara i armunikasa, pa potom profesora B. Karica (zli jezici govore da je svoje diplome kupio, ali to su samo glasine). I on je pod optuzbom i tesko da ce se kandidovati anytime soon. Budi posten, pea-brained hillbillies imaju svoje mesto u celom svetu.


seadspahovic seadspahovic 20:05 10.04.2012

Re: Bogu hvala

mariopan

Ajde Seade, šta predlažeš?
PS
Znamo kakvi smo, ali gde nema takvog naroda?
........


Bloger Domazet je napisao nekoliko korisnih stvari koje mozemo uciniti. Nemam tu mnogo sta da dodam.
Eto, od kad znam za sebe slusam ljude u Srbiji kako kritikuju politicare na vlasti i tvrde da je u tim politicarima pravi razlog propadanja i bede ove zemlje. Medjutim, uvek me je cudilo da su za neke od tih ljudi na vlasti glasali nekakvi MILIONI gradjana, jer su kao verovali da su to ljudi koji ce promeniti stvari na bolje. A, onda, posle nekoliko godina (jedne, dve, tri ili cetiri) ti nekakvi milioni biraca kao shvataju da su izabrani politicari lopovi, lazovi, kriminalaci i onda se gradjani dure razocarani i besni... ili zustro bloguju. Medjutim, evo i sada, vecina kandidata na ovim izborima su ili na vlasti ili su bili na vlasti i za svakog od njih izvesni milioni ljudi veruju da su to i dalje lopovi, lazovi, kriminalci... I sta ce se desiti ? Opet ce neki milioni glasati za te ljude, a neki milioni ce otici na pecanje ili na rostilj....ili ce zustro blogovati. Srbija ce, medjutim i dalje propadati...
Onaj ko misli da su i svi drugi narodi slicni Srbima, trebalo bi da uzme u obzir cinjenicu da je Srbija jedna od retkih zemalja danas u svetu koja propada vec 20-ak godina, a u kojoj su politicari na vlasti najimucniji ljudi.....
AlexDunja AlexDunja 20:29 10.04.2012

Re: Bogu hvala

. ili zustro bloguju.

ti misliš da milioni koji su glasali bloguju?
seadspahovic seadspahovic 21:12 10.04.2012

Re: Bogu hvala

AlexDunja

ti misliš da milioni koji su glasali bloguju?

Ne, ali imam utisak da su od onih sto bloguju, mnogi uvereni da tim svojim blogovanjem rade nesto od izuzetne vaznosti ne samo za Srbiju, vec i za svet, planetu, pa i sire....
Domazet Domazet 21:37 10.04.2012

Nisi u pravu...

nsarski
Pa cekaj, imali smo i mi naseg kandidata za precednika, prvo mehanicara i armunikasa, pa potom profesora B. Karica (zli jezici govore da je svoje diplome kupio, ali to su samo glasine). I on je pod optuzbom i tesko da ce se kandidovati anytime soon. Budi posten, pea-brained hillbillies imaju svoje mesto u celom svetu.

...postoji razlika, mozda izgleda tanana ali je u sushtini drastichna. Bar ja tako mislim. Karic je imao taman onoliko moci koliko su mu drugi dali. Njemu je pochelo da se sudi onog trenutka kada je odlucheno da mu se ta moc oduzme. Dok se Tom DeLay sam izborio za svoju moc. Izmedju ostalog i na osnovu rezultata izbora. To da je karakter poput Toma D. dogurao do pozicije House Majority Leadera govor o nekim nesavrshenostima demokratije. Cinjenica da je drushtvo smoglo snage da mu sudi i definitivno(?) ga ukloni sa (vrha) politichke scene govori o zrelosti drushtva (bar u odredjenom trenutku)...
AlexDunja AlexDunja 21:37 10.04.2012

Re: Bogu hvala

Ne, ali imam utisak da su od onih sto bloguju, mnogi uvereni da tim svojim blogovanjem rade nesto od izuzetne vaznosti ne samo za Srbiju, vec i za svet, planetu, pa i sire....

aee:)))

opasno grešiš.
blogeri šalju poruke lične prirode jedni drugima.
i zabole ih za izbore,
veruj,većinski:))

edit:
ima aktivista, ali ma koliko se trudili
na blogu ne utiču:))
Domazet Domazet 21:41 10.04.2012

Glasam...

AlexDunja
Normalno da je sasvim moguce da se ja ovo zahebavam i da je moj predlog mnogo bezveze jer je mnogo nemoguc. Ali to nije ni vazhno. Vazhnije je pitanje da li se vi zahebavate? E pa, ako mislite da je moj predlog u stvari sasvim nemoguc onda je, bojim se, odgovor na poslednje pitanje pozitivan.

el ti glasaš?

bilo kad, bilo gde?

edit:
da ti uštedim trud:
ja ne glasam, odavno,

...normalno da glasam. Ono mozhe da se desi da ponekad preskochim nekog kandidata. Trenutno sam pod zheshcim iskushenjem da tako neshto uradim. Ali ne mozhe da se desi da preskochim celo glasanje.

Tj. nece se desiti dok god mi neko ne dokazhe da u Demokratiji postoji bolji mehanizam da se neshto menja od glasanja. Ti imash izuzetnu priliku da budesh prva.
milisav68 milisav68 21:42 10.04.2012

Re: Bogu hvala

seadspahovic

Ne, ali imam utisak da su od onih sto bloguju, mnogi uvereni da tim svojim blogovanjem rade nesto od izuzetne vaznosti ne samo za Srbiju, vec i za svet, planetu, pa i sire....

Ma jok.
Budala imaš svuda, i sasvim su pravilno rasporedjene.

Blog - portal ti je k`o kafana, a svaki tekst - separe, što reći - javno mesto, samo malo vidljivije.

Kao što se ljudi "druže" po kafanama, tako se druže i ovde, a verovatnoća da "naidje" budala je ista/proporcijalna stvarnom životu.

Jedina razlika je što budalu malo teže možeš da ignorišeš u stvarnom životu.

Nije blog jedina internet komunikacija.




nsarski nsarski 22:12 10.04.2012

Re: <span>Nisi u pr<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="magenta">a</span>vu...</span>

...postoji razlika, mozda izgleda tanana ali je u sushtini drastichna.

Oh, I love tanane a drastićne razlike. You knock me out when you talk dirty...

TD nije jedini sa takvom biografijom, to svakako znas.
niccolo niccolo 22:15 10.04.2012

Re: Glasam...

u Demokratiji postoji bolji mehanizam da se neshto menja od glasanja

Novac, mladi čoveče, novac
seadspahovic seadspahovic 22:18 10.04.2012

Re: Bogu hvala

AlexDunja

opasno grešiš.
blogeri šalju poruke lične prirode jedni drugima.
i zabole ih za izbore,
veruj,većinski:))



Da, vidim ja to po mojoj baki! Kaci neku muziku, slike, razmenjuje te poruke..., jednom recju zabavlja se. Cak je pocela da koristi neke reci i izraze za koje misli da su popularni medju mladjim svetom....
AlexDunja AlexDunja 07:13 11.04.2012

Re: Glasam...

Tj. nece se desiti dok god mi neko ne dokazhe da u Demokratiji postoji bolji mehanizam da se neshto menja od glasanja. Ti imash izuzetnu priliku da budesh prva.


vidi, ja mislim da je politika manje bitan aspekt
našeg kratkotrajnog boravka u ovom ružičnjaku,

i to uglavnom trnovit.

ubeđuju te da nešto menjaš, i ti se osetiš važnim,
a zapravo, odlučuješ o tome ko će živeti na tvoj račun,
a da te ljude ne poznaješ...
oni te ubeđuju da rade nešto u tvom interesu,
a ti znaš da oni pojma nemaju šta tebi treba:)

postoji mnogo boljih načina da sebe i svoj život menjaš,
ali, sigurna sam da te načine znaš i sam:)
maksa83 maksa83 09:09 11.04.2012

Re: Bogu hvala

Da, vidim ja to po mojoj baki! Kaci neku muziku, slike, razmenjuje te poruke..., jednom recju zabavlja se. Cak je pocela da koristi neke reci i izraze za koje misli da su popularni medju mladjim svetom....

<zvrrrr>
- Zdravo bako, idem nešto do grada, pa je l' ti treba nešto da ti donesem?
- WTF? LOL!
freehand freehand 09:20 11.04.2012

Re: Bogu hvala

<zvrrrr>
- Zdravo bako, idem nešto do grada, pa je l' ti treba nešto da ti donesem?
- WTF? LOL!

... a iz ćoška se čuje mačka:

- ROFL MJAO!
mariopan mariopan 10:06 11.04.2012

Re: Bogu hvala

AlexDunja
. ili zustro bloguju.

ti misliš da milioni koji su glasali bloguju?

mariopan mariopan 10:17 11.04.2012

Re: Bogu hvala

seadspahovic
AlexDunja

ti misliš da milioni koji su glasali bloguju?

Ne, ali imam utisak da su od onih sto bloguju, mnogi uvereni da tim svojim blogovanjem rade nesto od izuzetne vaznosti ne samo za Srbiju, vec i za svet, planetu, pa i sire....

Potpuno pogrešan utisak, blog je mesto za druženje za mnoge od nas, za razmenu informacija i mišljenja o nečemu, retki su oni koji su tako mogli bilo šta da promene.
Većina nas se samo zabavlja i druži. Nemoj preozbiljno da shvataš ovo mesto.
hajkula1 hajkula1 14:31 11.04.2012

Re: Bogu hvala

mariopan

... A šta predlažeš? ...
Da menjamo narod a ne političare? ...



Mene fascinira kako Grci reaguju. I kod njih su, na žalost, pocela da se dešavaju samoubistva kao posledica krize. Oni odmah reaguju protestima.

Kod nas, mnogo ljudi gadi se politike i političara, ćuti i radi. Tako se odomaćio izraz, riljaj Lazo. Nisam daleko. Opet, jasno mi je da srljamo u propast i da neko mora da se prihvati posla, mora da se suprotstavi zlu. Na žalost, mnogi za koje znam da su pošteni, sposobni ne uključuju se. Bave se svojim životom, porodicom, prijateljima, s mišlju - šta ja tu mogu da promenim...

Mislim da ljudi treba više da se angažuju, udružuju ne samo da utiču na promene nego i da ih kreiraju.

Domazet Domazet 14:36 11.04.2012

izvini chika Niccolo...

niccolo
u Demokratiji postoji bolji mehanizam da se neshto menja od glasanja

Novac, mladi čoveče, novac

...ali ja po tom pitanju imam (gotovo) dijametralno suprotno mishljenje. Ja mislim da novac uglavnom sluzhi da se u demokratiji nishta ne menja.
Domazet Domazet 14:41 11.04.2012

I know...

nsarski
...postoji razlika, mozda IZGLEDA tanana ali je u sushtini drastichna.

Oh, I love tanane a drastićne razlike. You knock me out when you talk dirty...

TD nije jedini sa takvom biografijom, to svakako znas.

...but this time I'm innocent.

Normalno da TD nije jedini sa takvom biografijom. TDa ima svuda po svetu (jedna od retkih iastinski globalnih pojava) u priblizhno istim procentima. Razlika je medjutim rekao bih drasticno spatially non-uniform u procentu TDja koje otpreme u zatvor. A pogotovo je drasticna kada se baci oko na razloge otpremanja...

niccolo niccolo 14:57 11.04.2012

Re: izvini chika Niccolo...

Domazet
Ja mislim da novac uglavnom sluzhi da se u demokratiji nishta ne menja.

Dobro, može i u te svrhe da se koristi.
mariopan mariopan 15:41 11.04.2012

Re: Bogu hvala


Mene fascinira kako Grci reaguju. I kod njih su, na žalost, pocela da se dešavaju samoubistva kao posledica krize. Oni odmah reaguju protestima.

Oni su napravili žestoke proteste kada se jedan penzioenr samoubio na Sintagmi ispred Parlamenta a mi ćutimo kada se četovoro ljudi za dva dana baci sa visokih zgrada u Beogradu?
Ako javno samoubistvo nije vrisak za pomoć, onda ne znam šta je?
seadspahovic seadspahovic 16:58 11.04.2012

Re: Bogu hvala

mariopan
Nemoj preozbiljno da shvataš ovo mesto.

Hvala na savetu. U tom slucaju cu baki kad se preterano (preozbiljno) blogouzbudi ponuditi lilihip, umesto zelenog caja. Jel' i vi tako sa sobom ?
Domazet Domazet 17:56 11.04.2012

Mislish neki...

AlexDunja

postoji mnogo boljih načina da sebe i svoj život menjaš,
ali, sigurna sam da te načine znaš i sam:)

...Serengeti outlook na zhivot?



Cool ali imam problem sa dve stvarchice:
1. ne vidim wi-fi modem
2. Budimac vec seo na vr' brda
AlexDunja AlexDunja 17:59 11.04.2012

Re: Mislish neki...

2. Budimac vec seo na vr' brda


ovo nije budimac, nema grivu:))
Domazet Domazet 18:02 11.04.2012

Ti stvarno ne razumesh nas mushkarce...

AlexDunja
2. Budimac vec seo na vr' brda


ovo nije budimac, nema grivu:))

..u godinama. To je Budimcheva inner feminine side.
AlexDunja AlexDunja 18:17 11.04.2012

Re: Ti stvarno ne razumesh nas mushkarce...

To je Budimcheva inner feminine side.


volim kad prevlada i u pojavnom vidu:)
el i kod tebe tako?
blogovatelj blogovatelj 19:49 11.04.2012

Re: Bogu hvala

WTF? LOL!


ROFLMAO
blogovatelj blogovatelj 19:50 11.04.2012

Re: Bogu hvala

- ROFL MJAO!


kad ne citam naredni komentar, nego odmah napisem, pa se ponovim. izvinjavam se na plagijatarenju.
Domazet Domazet 01:54 12.04.2012

Shta ti je bre...

AlexDunja
To je Budimcheva inner feminine side.


volim kad prevlada i u pojavnom vidu:)
el i kod tebe tako?

...kod mene i feminine side ima grivu.
mariopan mariopan 10:04 12.04.2012

Re: Bogu hvala

seadspahovic
mariopan
Nemoj preozbiljno da shvataš ovo mesto.

Hvala na savetu. U tom slucaju cu baki kad se preterano (preozbiljno) blogouzbudi ponuditi lilihip, umesto zelenog caja. Jel' i vi tako sa sobom ?

Jok, ja pijem pivo, a čaj samo ako je smotan, a ti?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:47 12.04.2012

Re: Bogu hvala

mariopan

Jok, ja pijem pivo, a čaj samo ako je smotan, a ti?



dali76 dali76 17:16 10.04.2012

utisak je moj

Ne znam kako ti Vojislave,al meni je utisak kampanje ,bar dosad, da svi govore istinu kad pricaju jedni o drugima dok mjesto za laz ostavljaju kad pricaju o sebi ili sta ce oni napraviti kad, dakako sigurno, osvoje vlast.
Drugi utisak je , bar meni izdaleka, je da oni koji su bili na vlasti zadnje cetiri godine se ponnasaju ko da su bili inertna opozicija,a veze sa vlascu imali nisu.
Gradonacelnik grada u kom moras zaobilaziti neke kvartove ,ali I ulice ,I to ne samo nocu, zbog cetveronoznih sugradjana , od kojih su doduse neki ustrojeni,pa nema bojazni od silovanja , dosegao je toliki nivo samoljubljive bahatosti da je cak u svoju kampanju ukljucio i: razmotricu predlog za povecavannje parking mjesta u Rakovici,ako glasate za mene.
To je odista dno dnna.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:29 10.04.2012

Re: utisak je moj

dali76

Gradonacelnik grada u kom moras zaobilaziti neke kvartove ,ali I ulice ,I to ne samo nocu, zbog cetveronoznih sugradjana , od kojih su doduse neki ustrojeni,pa nema bojazni od silovanja , dosegao je toliki nivo samoljubljive bahatosti da je cak u svoju kampanju ukljucio i: razmotricu predlog za povecavannje parking mjesta u Rakovici,ako glasate za mene.
To je odista dno dnna.

Leba ti, ne diraj mi gradonačelnika, a ni beogradske četveronožce.

Neki dan mi je na moj TR uplaćeno 25.000,00 din (dvadesteipethiljadadinara) za ono što me je u februaru 2011. godine napao i ugrizao pas lutalica.

Kolika je odšteta za silovanje od strane ovih neuštrojenih, raspitaću se, pa ću javiti svakom ko god je zainteresovan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:58 10.04.2012

Re: utisak je moj

Vojislav Stojković
dali76

Gradonacelnik grada u kom moras zaobilaziti neke kvartove ,ali I ulice ,I to ne samo nocu, zbog cetveronoznih sugradjana , od kojih su doduse neki ustrojeni,pa nema bojazni od silovanja , dosegao je toliki nivo samoljubljive bahatosti da je cak u svoju kampanju ukljucio i: razmotricu predlog za povecavannje parking mjesta u Rakovici,ako glasate za mene.
To je odista dno dnna.

Leba ti, ne diraj mi gradonačelnika, a ni beogradske četveronožce.

Neki dan mi je na moj TR uplaćeno 25.000,00 din (dvadesteipethiljadadinara) za ono što me je u februaru 2011. godine napao i ugrizao pas lutalica.

Kolika je odšteta za silovanje od strane ovih neuštrojenih, raspitaću se, pa ću javiti svakom ko god je zainteresovan.


Pa isto tako je u vreme Slobe, pred izbore, u studentskim restoranima servirana EXTRA hrana (to znači ponekad pica i oni kolači padobranci, i malo više kakvog takvog mesa, uz istu količinu graška). Zato, Jeremija, ne daj se jeftino potkupiti.




ivana23 ivana23 17:38 10.04.2012

***

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:47 10.04.2012

Re: ***

natasavb natasavb 22:06 10.04.2012

Re: ***




p.s. Sjajan prikaz kandidata. :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:15 11.04.2012

Re: ***

Slika govori više od hiljadu reči.
ivana23 ivana23 18:48 10.04.2012

***

Potrebna vam je provera dioptrije, nove...

~ klik
mariopan mariopan 19:01 10.04.2012

Re: ***

Potrebna vam je provera dioptrije, nove...

milisav68 milisav68 19:17 10.04.2012

Re: ***

Једини сељак чије имање политичари нису посетили у кампањи!

„Кућа ми јесте мало забачена, али били су код свих у селу и код Радоја који је по мени још даље. Обиђоше цело село, само мене нико да посети. Мало ми постаје и непријатно, постао сам и мета подсмеха у кафани. Некако ме и краве тужно гледају, као да хоће да кажу „Хоћемо и ми да нам дође председник, да нас помази, хоћемо и ми на телевизију!“
alselone alselone 19:21 10.04.2012

Re: ***

Некако ме и краве тужно гледају


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:05 11.04.2012

Re: ***

milisav68


Kaže mi prijatelj da je u njihovom delu Bgd juče bio jedan iz gradske vlasti, onaj vaterpolista, a na "mitingu" je ukupno bilo njih petoro.

Hebiga, narodu dosta i političara i mitinga, zato sada posećuju štale i obore.
mariopan mariopan 14:14 11.04.2012

Re: ***

Vojislav Stojković
milisav68


Kaže mi prijatelj da je u njihovom delu Bgd juče bio jedan iz gradske vlasti, onaj vaterpolista, a na "mitingu" je ukupno bilo njih petoro.

Hebiga, narodu dosta i političara i mitinga, zato sada posećuju štale i obore.

Sirote krave vežu pa moraju da ih slušaju i otrpe?
Žaliću se društvu za zaštitu životinja.
inco inco 00:41 12.04.2012

Re: ***

Vojislav Stojković
Hebiga, narodu dosta i političara i mitinga, zato sada posećuju štale i obore.


Ne razumete, to je sve deo novodonesene strategije za stednju - ovime ce krave direktno davati jogurt i kiselo mleko pa nece morati da se trose silni resursi za te potrebe. Nas ce jogurt biti najkonkurentniji na svetu!
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:49 10.04.2012

Da

Zaboravio sam "trećeg čoveka", koji misli da lepo peva, a sigurno je da još bolje igra u ritmu političkih promena.

Zaboravili ste i "Dveri" i njihovog kandidata, a valjda su svi kandidati ravnopravni barem kada je njihovo navo]enje u pitanju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:02 10.04.2012

Re: Da

Hvala, Milane. Pa evo da spomenemo i njihovog kandidata.

Vidim da je na promociji kandidata Dveri, prof.Čavoški, doduše, ne prvi od stručnjka za ustavno pravo, ukazao na svojevrsni pravni, pre svega, ustavni interregnum izazvan ostavkom predsednika Republike.

Prema tumačenju experata za ustavno pravo, zbog ostavke Predsednika, Srbija 6.maja ulazi u nelagodnu ustavnu situaciju sve dok se ne formira novi parlament i vlada. Drugim rečima, Srbija i njeni građani ostaće obezvlašćeni i obezglavljeni, bez parlamenta, predsednika, premijera i vlade.

Čudi me da ni jedan analitičar tu situaciju nije uporedio sa Velikim Petkom.

Kao što je poznato u hrišćanstvu se smatra da je period od Isusovog raspeća, pa do vaskrsnuća, vrlo kritičan za čovečanstvo zato što je, bez Hristove zaštite, ostavljeno na milost i nemilost mračnim silama na čelu sa Sotonom.

Ja, naravno, mislim da ćemo nekako izgurati i taj interregnum.
ivana23 ivana23 21:31 10.04.2012

***

Kandidat(kinja) za poslanicu...




0:22
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:45 11.04.2012

Re: ***

Kandidat(kinja) za poslanicu...

Odma se vidi da nije laka...oće ovaj srećan broj da joj bude i broj na listi?
jesen92 jesen92 23:34 10.04.2012

Re: Nije

a ko je od ovih kandidat broj 8?izvinjavam se al nisam u toku..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:13 11.04.2012

Re: utisak je moj

srdjan.pajic
Zato, Jeremija, ne daj se jeftino potkupiti.


Hebiga, sad je gotovo. Ja tražio 150 milja zbog nanesenog mi fizičkog i duševnog bola i ožiljka na desnoj potkolenici, računao naći ćemo se na pola, a oni kažu "ili uzmi 25.000 ili nas tuži". I ja šta ću, uzeo.
Ne znam da li će Vučić da daje više?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:41 11.04.2012

Re: Glasam...

Domazet


Tj. nece se desiti dok god mi neko ne dokazhe da u Demokratiji postoji bolji mehanizam da se neshto menja od glasanja.


naravno da još uvek ne postoji bolji. nego, ponuda je i ovoga puta siromašna i prilično bajata.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:47 11.04.2012

Re: utisak je moj

Vojislav Stojković
srdjan.pajic
Zato, Jeremija, ne daj se jeftino potkupiti.


Hebiga, sad je gotovo. Ja tražio 150 milja zbog nanesenog mi fizičkog i duševnog bola i ožiljka na desnoj potkolenici, računao naći ćemo se na pola, a oni kažu "ili uzmi 25.000 ili nas tuži". I ja šta ću, uzeo.
Ne znam da li će Vučić da daje više?


To je dobro pitanje, mada mene interesuje, u tom novom srpskom poretku, dal' će neko isto tako da trenira pse lutalice da napadaju, a trudnice (i osnovce) da im se podaju - sve, samo da naruše ugled novih vlasti.
sevarlica sevarlica 07:49 11.04.2012

preporuka

k'o kuća
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:56 11.04.2012

Re: preporuka

:)

fantomatsicna fantomatsicna 08:26 11.04.2012

OK!!!

Ne valja NIKO I NISTA!
Put up or shut up!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:58 11.04.2012

Re: OK!!!

Nažalost, mnogi tvrde da svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:41 11.04.2012

Sve je bolje

što je prošlo, pa i ono što nikad dobro bilo nije.
A, mene raspisivanje izbora uvek podseti na najbolji spot na tu temu koji sam do sada videla...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:53 11.04.2012

Re: Sve je bolje

Spot jeste dobar, ama mene glasanje nikako ne asocira na "ebenje".
draft.dodger draft.dodger 13:57 11.04.2012

Re: Sve je bolje

Vojislav Stojković
Spot jeste dobar, ama mene glasanje nikako ne asocira na "ebenje".


Glasnje je predigra.
Posle glasanje dolazi "ebenje".
fantomatsicna fantomatsicna 21:20 11.04.2012

Re: Sve je bolje

20:41 10.04.2012

Kako ne?Ebenje u glavu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana