Društvo| Ekonomija

Da beli listići pređu cenzus

Saša Radulović RSS / 16.04.2012. u 23:39

Ovakve budalaštine odavno nisam čuo. To je takva uvreda za inteligenciju glasača da je zaista teško shvatljivo ko je u DS-u smislio da ovako treba. I da je predsednik svega u Srbiji prihvatio da ovo izgovori.

 
 
"Dovođenje investitora je rezultatiralo otvaranjem 200.000 novih radnih mesta, koje je nažalost pratio gubitak 400.000 radnih mesta usled krize, što je veliki problem sa kojim se suočavamo danas "
 
"Nije slučajno što otvaramo fabrike u poslednjih MESEC dana, trebalo je u prethodne 4 GODINE izgraditi sistem koji daje rezultate"
 
"Srbija će biti članica EU, u to sam uveren. Moramo biti deo tog projekta, jer samo na taj način ćemo ubrzo smanjivati broj nezaposlenih. Dosadašnja vlast je našla sistem za rešenja problema koji tište građane, i da bi bilo veoma opasno ako bismo sada menjali taj sistem."
  
Koji sistem? Sistem partokratije, netransparentnosti, urušenih institucija sistema, korupcije? Imamo sve ovo, ali će nam biti lakše da se na to naviknemo kada nam dođe još koji strani investitor.
 
Ovo mi liči na onu sramotu iz skupštine kada iz Haga stigne poziv na mobilni zameniku vođe stranke i instrukcija da izađe za govornicu skupštine i pred TV kamerama kaže ...
 
Vlada dala rok od 15 dana za otkup prodajne dokumentacije i još 7 dana za davanje ponude za Smederevsku železaru. Da se sve završi do 4.maja. http://www.srbija.gov.rs/vesti/vest.php?id=170609
 
A onda SPS:
:"Ja idem u narod, slušam svoj narod, ja sam jedini predstavnik svog naroda i da se ja pitam, MMF treba da ode iz Srbije. Našu politiku ne vode istraživačke agencije. Danas političari rade ono što je popularno, što im savetuju istraživači javnog mnjenja"
 
Najvažnije je da oni ne rade ono što je popularno, već ono što je važno i potrebno da ne bi svi zajedno potpuno propali, njih sto i nas 7.2 miliona.

MMF je već otišao. Pare smo spiskali. Dugovi su ostali. Oni na žalost neće da odu. Čak ni ako ih lepo zamolimo.

 
U Utisku nedelje, glavni ekonomski stručnjak DS-a je uspeo da prođe kroz celu emisiju a da ne kaže ni jednu jedinu reč o ekonomiji. Poneo par fotografija o štrajku glađu i generalu.
 
I onda uz pomoć voditeljke navukao glavnog ekonomskog stratega SNS-a da razgovaraju o svakavim glupostima osim o ekonomiji i pitanjima koja su od životnog interesa za građane Srbije. Politički svaka čast. Nije lud da govori o katastrofalnoj situaciji u kojoj se nalazimo. Samo jedan problem. Za mene kao glasača: nula. Ja ne glasam za SNS i niko ne treba da mi objašnjava ništa o SNS-u.
 
Najveći problem DS-a nije to što će njihovi glasači glasati za SNS. SNS ima svoje glasače. I njih, nezadovoljnih gubitnika ove kriminalne tranzicije, ima cela armija. Stav SNS-a o generalu to sigurno neće promeniti.
 
Pa kome su onda namenjene ove poruke?
 
Najveći problem DS-a je što njihovi glasači neće glasati za DS. Nemaju ni jedan jedini razlog.  Pošto njima nema ama baš ništa da ponudi (osim nastavak sistema partokratije, netransparentnosti, urušenih institucija sistema, korupcije), ostao im je strah. Možda poseju dovoljno straha.
 
Pošto su političari DS-a veoma iskusni ljudi, politički mislim, zašto insistiraju na vređanju inteligencije birača? Svaka od ovih budalaština koje izjavljuju, umanjuje efekat straha. Izgledaju kao potpuni šarlatani. Što i jesu. Dokazano u poslednje 4 GODINE. 
 
Preko 70% građana je nezadovoljno pravcem u kojem ide država. Svi imaju svoje razloge. Stvarno ih je i previše. U svim noramalnim zemljama sveta, ovo znači promenu vlasti. Ne postoji sila koja to može zaustaviti. 
 
Za sve ovo vreme, jedina stranka koja bi mogla da iskoristi ovo veliko nezadovoljno biračko telo DS-a, koristi dragoceno vreme i preokreće se na temama 90-tih. It's the economy stupid.
 
Srbiji je potrebna normalizacija političkog života. Ovu kampanju straha koju vodi DS vidim kao još jedan udarac demokratiji. Strah kao argument. Demonizacija političkog protivnika. Čudim se da nisu pošli sa tezom da je Čeda izdao Tadića 2004.godine, pa će verovatno izdati i Srbiju.
 
Nula za nule. Milsim da bi bilo jako jako dobro za demokratiju u Srbiji da beli listići pređu cenzus.
 
 
 


Komentari (245)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 00:01 17.04.2012

ovako se više ne može

Nula za nule. Milsim da bi bilo jako jako dobro za demokratiju u Srbiji da beli listići pređu cenzus.

ima da pređemo cenzus

ja te baljzegarije više ne mogu ni da čitam, ni da slušam, ni da gledam, povraća mi se od njih


mnogo im smetaju beli glasovi
bli glas je glas popune protiv političara koji su nas zgazili u svakom smislu te reči
AlexDunja AlexDunja 00:04 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

ima da pređemo cenzus

meni to logično.
al nije da se nisam prevarila ranije,
nekoliko puta:)

edit:
ono: kuburim sa strepnjom i nadom,
ne znam de mi je koja
tarantulla tarantulla 00:19 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

Beli glas je zapravo glas za povratak u devedesete.
Doći će nam radikali+sps na vlast,a znamo kako je teško rešiti se takve ekipe, kad jednom zasedne.Na žalost,belim glasom ništa nećemo postići,osim usluga retrogradnim snagama.
JJ Beba JJ Beba 00:39 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

Na žalost,belim glasom ništa nećemo postići,osim usluga retrogradnim snagama.

beli listići ne mogu dovesti nacionaliste na vlast, jer je ukupna preraspodela takva da oni ionako ne mogu da osvoje većinu, a veći izlak znači i veći cenzus tako da bi ih povaćana izlaznost spustila ispod cenzusa.


tarantulla tarantulla 00:51 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

Bojim se da ste naivni.
Beli glas se traži i očekuje,pretežno od glasača DS i ostalih naprednih snaga na prošlim izborima,što će uleteti ovim drugima koji imaju stabilno glasačko telo,(primitivniji deo Srbije), ko kec na jedanaest.

Hoćete vladu sns+sps?
Hoćete Nikolić da bude predsednik Srbije?

onda nacrtajte Čiča Glišu na glasačkom listiću
JJ Beba JJ Beba 01:02 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

Beli glas je zapravo glas za povratak u devedesete.

možda, ali na onaj njegov najbolji deo- na građanske proteste.

ja bele listiće uprvao doživljavam kao protest, kao poruku strankama da moraju da se suoče sa legitimitetom.
ovim gmazovima što nas karaju u mozak moramo da poručimo da ih više nećemo. i videćmo šta će se desti posle izbora. onda ćemo ili čekati nove izore ili će se iz ovog talasa nezadodoljtva, ovog talasa građanskig protesta belim listićima iskristalisati nov pokret građana sa novim idejama (kao što je bilo devedesetih)
nešto slično se desilo i u rusiji posle izbora, stvorio se neki novi pokret ljudi, protesti itd.
JJ Beba JJ Beba 01:04 17.04.2012

Re: ovako se više ne može


Hoćete vladu sns+sps?
Hoćete Nikolić da bude predsednik Srbije?

pa? zar to nemamo sada? u čemu je razlika? zar opet plašenje mečkom?

edit
ovde nije problem ko je na vlasti, već šta će činiti onaj ko osvoji vlast.
prvi put može da se glasa bez da se zapuši nos, nema više glasanje na poverenje. dosta je bilo
Jukie Jukie 01:17 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

JJ Beba
Hoćete vladu sns+sps?Hoćete Nikolić da bude predsednik Srbije?pa? zar to nemamo sada? u čemu je razlika? zar opet plašenje mečkom?

Hmm.. režim se u Belorusiji i Severnoj Koreji održava već decenijama tako da ne bismo mogli tako lako da se flipnemo nazad u sadašnji položaj (gde smo bedni ali imamo koliku-toliku slobodu)
tarantulla tarantulla 01:17 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

ljudi ja stvarno ne znam šta je svama.
šta ste vi očekivali od govnjivog miloševičevog/dos nasledstva?
da naprave Ameriku?Holivud?

jes ovaj premijer malko kilav,ali realno,ova vlada je više učinila za Srbiju, nego sve vlade zajedno od obaranja Stambolića.

ali radite šta oćete,crtajte Čiča Glišu.
samo..nemo da bidne posle, kuku lele majko šta učinismo
vranac147 vranac147 08:06 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

tarantulla
Beli glas je zapravo glas za povratak u devedesete.
Doći će nam radikali+sps na vlast,a znamo kako je teško rešiti se takve ekipe, kad jednom zasedne.Na žalost,belim glasom ništa nećemo postići,osim usluga retrogradnim snagama.

sps je vec 4 god na vlasti, zajedno s ds-om, i nije da je bio gori deo vlasti... mislim, mrtva trka u nesposobnosti, halapljivosti, partokratiji izmedju njih i ds-a.
Saša Radulović Saša Radulović 08:48 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

Hmm.. režim se u Belorusiji i Severnoj Koreji održava već decenijama tako da ne bismo mogli tako lako da se flipnemo nazad u sadašnji položaj (gde smo bedni ali imamo koliku-toliku slobodu)


I mene je strah za moju decu. Vama je strah važniji. Procenjujete da je bolje progutati:

Sistem partokratije, netransparentnosti, urušenih institucija sistema, korupcije


Ja mislim da je najbolji način za promene beli listić. Gađenje nad trenutnim stanjem mi je daleko veće od straha.
sevarlica sevarlica 08:48 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

Beli glas se traži i očekuje,pretežno od glasača DS i ostalih naprednih snaga na prošlim izborima,što će uleteti ovim drugima koji imaju stabilno glasačko telo,(primitivniji deo Srbije), ko kec na jedanaest.


Vidim da su i vas dobili svojom fašističkom retorikom o prvim i drugim Srbima.
Takve podele su obeležje Radikala i SPS-a iz 90-ih.
Po čemu je DS napredna struje? Vlast je napredna taman toliko koliko su njeni građani napredniji u ekonomskoj emancipaciji, edukaciji i kulturi, a mi smo za vreme DS-ovih 4 godine vlasti propali isto koliko u vreme S.M.
Ko su primitivci? Da li su to oni ljudi koji rade a ne primaju plate, oni koji gladuju, oni koje isteruju iz kuća i stanova, oni koji umiru zato što nemaju za lekove.


Hoćete vladu sns+sps?
Hoćete Nikolić da bude predsednik Srbije?


Da, za početak.
Kad i ako bude isti kao Tadić ili bar počne malo da liči na Tadića, ima da leti.


onda nacrtajte Čiča Glišu na glasačkom listiću


Već ga ima. Ime mu počinje na "B" a završava se na "oris".
sevarlica sevarlica 08:53 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

samo..nemo da bidne posle, kuku lele majko šta učinismo


Te sitne bolesti su m,nogi od nas prošli kad su prošli put glasali za Tadića.


tsunade tsunade 10:18 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

mnogo im smetaju beli glasovi


beli glas nema upotrebnu vrednost. ali on je matematički izraz onih glasova koje je tadić bespovratno izgubio. a bojim se i ds. u tom smislu beli glasić ima vaspitno popravnu vrednost.
zovitemegrunf zovitemegrunf 10:58 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

sevarlica
samo..nemo da bidne posle, kuku lele majko šta učinismo


Te sitne bolesti su m,nogi od nas prošli kad su prošli put glasali za Tadića.



Izadje novoizabrani On Kao Precednik da objavi svoju pobedu i nista hvala gradjani hvala biraci, nego iz topa: "Hvala Saperu". I meni glupom tada postade jasno, ali kasno
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 11:38 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

Не знам где ти живиш, али СПС је већ на власти са све Мркоњићем тако немој да нас ложиш глупостима. Друго, ти си постала члан овог Блога пре два дана, сад ми кажи да је тп случајност. Баш ме интересује колико вас из ДС приступило блогу у задње време. Неће вам помоћи. Бели глас прелази цензус.
sevarlica sevarlica 11:46 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

zovitemegrunf
sevarlica
samo..nemo da bidne posle, kuku lele majko šta učinismo


Te sitne bolesti su m,nogi od nas prošli kad su prošli put glasali za Tadića.



Izadje novoizabrani On Kao Precednik da objavi svoju pobedu i nista hvala gradjani hvala biraci, nego iz topa: "Hvala Saperu". I meni glupom tada postade jasno, ali kasno


Upravo! Čovek je predsednik vrhu DS-a a za ostale građane šipak. Mada realno on po zakonu nema nikakvu vlast, bar ne u mirnodopskim uslovima, ali je revoluciju učio od tate.
laziiprevare laziiprevare 19:54 17.04.2012

Re: ovako se više ne može



Beli glas je zapravo glas za povratak u devedesete...



Beli glas se traži i očekuje,pretežno od glasača DS i ostalih naprednih snaga na prošlim izborima,što će uleteti ovim drugima koji imaju stabilno glasačko telo,(primitivniji deo Srbije)...



Nemo da bidne posle, kuku lele
JJ Beba JJ Beba 20:16 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

Nemo da bidne posle, kuku lele

već je kuku lele
a povratak u 90te da, ali kao građanski protest
laziiprevare laziiprevare 23:39 17.04.2012

Re: ovako se više ne može

građanski protest


Ne čujem dobro, ali uhapsiću.


Da se provozamo sa bicikli?


Pobedićemo snage haosa i bezumlja.


Ovo su neki čobani, budale!
sevarlica sevarlica 07:28 18.04.2012

Re: ovako se više ne može

JJ Beba
Nemo da bidne posle, kuku lele

već je kuku lele
a povratak u 90te da, ali kao građanski protest


E Bebo, aj da je samo politička situacija iz 90-ih pa ni po jada, ali ove airmax 2,3,4...., uvučene trenerke i kožne jaknem, ćelave glavudže i kajle, ubistva po ćoškovima i klubovima, itd. njih sam mislio da smo prevazišli.

Očigledno, mi Srbi smo medicinski fenomen što se tiče politike, uspemo da preležimo ovčije boginje po nekoliko puta.
JJ Beba JJ Beba 13:35 18.04.2012

Re: ovako se više ne može

uvučene trenerke i kožne jaknem, ćelave glavudže i kajle, ubistva po ćoškovima i klubovima, itd. njih sam mislio da smo prevazišli.

mžda nemaju uvučene trenerke, zlatne kajle, al imaju kapuljače na glavama, pale ambasade, ubijaju strance, tuku policiju, a ipak im smanjuju kazne, puštaju se na slobodu...zar do toga nije dovela vlast svih ovih stranaka koje se kandiduhu- svih.
freehand freehand 00:17 17.04.2012

Da pogađam:

ako beli listići budu spremni da sprovedu poresku reformu - ti si spreman da se staviš na raspolaganje belim listićima?
JJ Beba JJ Beba 00:40 17.04.2012

Re: Da pogađam:

freehand
ako beli listići budu spremni da sprovedu poresku reformu - ti si spreman da se staviš na raspolaganje belim listićima?

možeš ti to bolje
freehand freehand 01:11 17.04.2012

Re: Da pogađam:

JJ Beba
freehand
ako beli listići budu spremni da sprovedu poresku reformu - ti si spreman da se staviš na raspolaganje belim listićima?

možeš ti to bolje

Vidiš, ja sam mislio da domaćin može bolje.
Ali mu kampanja postaje groteskna.
JJ Beba JJ Beba 01:12 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Ali mu kampanja postaje groteskna.


ili tvoja odbrana?
Atomski mrav Atomski mrav 08:33 17.04.2012

Re: Da pogađam:

ako beli listići budu spremni da sprovedu poresku reformu - ti si spreman da se staviš na raspolaganje belim listićima?

Zato glasajte za DS, oni će sigurno da sprovedu sve potrebne reforme do kraja.
Saša Radulović Saša Radulović 08:55 17.04.2012

Re: Da pogađam:

ja sam mislio da domaćin može bolje


Svaki Čvorović misli: ode Vinča. Svi politički lupeži vole da komentarišu ljude. Od teme naravno beže.

Umesto da meni podmećete ode Vinča, što sami ne napište blog o tome kako vi vidite stvari. I kako vas se dojmi:

"Nije slučajno što otvaramo fabrike u poslednjih MESEC dana, trebalo je u prethodne 4 GODINE izgraditi sistem koji daje rezultate


Sistem partokratije, netransparentnosti, urušenih institucija sistema, korupcije?


freehand freehand 09:37 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Svaki Čvorović misli: ode Vinča. Svi politički lupeži vole da komentarišu ljude. Od teme naravno beže.

Kad se tako olako potegne kvalifikacija "politički lupež" to govori ponešto i o onome ko kvalifikaciju koristi. I neka to ostane kako je zapisano. Reči su naše ogledalo.
Što se, pak, tiče "ode Vinča" priče - ne vidim gde se ona čita?
U tome što za razliku od velikih ekonomskih magova umem da saberem dva i dva?
Pa ok.

Umesto da meni podmećete ode Vinča, što sami ne napište blog o tome kako vi vidite stvari.

A ovo... Blog se sastoji od tekstova i komentara. Nije teško isključiti opciju komentarisanja. Samo ja smatram da je to besmisleno.
Postoji i opcija "banuj korisnika".
I voleo bih da mi pokažeš gde sam išta podmetnuo, pa ako mi bude dopušteno da odgovorim.
A da, napisaću blog o svojim viđenjima ovih izbora i političke situacije u Srbiji.
I trudiću se da to bude bez strasti.
Svakako neću agitovati.
Saša Radulović Saša Radulović 10:00 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Svi politički lupeži vole da komentarišu ljude


Kada počnete da pišete o meni, a ne o temi, onda ulazite u taj klub. Izgleda da toga i niste svesni. Pokušah da vam ukažem na to.

Vama jeste namenjen onaj prvi deo:

ode Vinča


A to što sam zaista više nego osetljiv kada izričem svoje mišljenje, a neko mi podmeće "kampanju", to je istina.

Razumem da mislite da nisam u pravu u svom razmišljanju šta je najbolje za moju decu, moju porodicu, moj grad i moju državu. Razumem da ukažete na to. Razumem i da razmišljate drugačije, mada taj deo nisam pročitao. Vi i dalje o meni. Ništa o temi.
freehand freehand 10:42 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Kada počnete da pišete o meni, a ne o temi, onda ulazite u taj klub. Izgleda da toga i niste svesni.


A to što sam zaista više nego osetljiv kada izričem svoje mišljenje, a neko mi podmeće "kampanju", to je istina.


Raduloviću: pominjem niz, u kome je ovaj blog za sada poslednji segment.
Meni to, iz krajnje nerazumljivih razloga, liči na kampanju.
Utoliko je moj komentar o tebi. A nikakve kvalifikacije nisam davao sem ukoliko ne misliš da je kvalifikacija to što, na osnovu nekih ranijih blogova, mislim da možeš bolje. O temi, ne kampanju.

Ali hajde ovako:
Trenutna politička ponuda u Srbiji izgleda tako kako izgleda. Političari i stranke nisu ni bolji ni gori od birača. U rezultatu ćemo imati samo jednu od tri opcije: partija A + sitni partneri, partija B + sitni partneri, ili koaliciju partija A i B.
To se može dogoditi brzo, ili posle podugačkog mrcvarenja, političkog koje direktno implicira ekonomsko, pravno i svako drugo.

Da ne elaboriram dalje, rekoh da ću najverovatnije napisati blog o tome.

Smatraš li da je previše očekivati od ekonomiste koji pretenduje da bude shvaćen vrlo ozbiljno da ovo sa lakoćom razume, i ne zalaže se za opciju sa mrcvarenjem?


Dr M Dr M 11:02 17.04.2012

Re: Da pogađam:

da saberem dva i dva?


2 i dva su 4

Rešio da glasaš za Čedu?
Saša Radulović Saša Radulović 11:15 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Ja pišem o stvarima za koje smatram da su važne ima već nekoliko GODINA.
Vodio sam "kampanju" o refeormi pravosuđa, pa "kampanju" o pogubnom poreskom sistemu, pa "kampanju" o raznim drugim glupostima. I tako to.

Kad kažete "kampanja" sigurno niste ni svesni šta ste rekli :) Drugo pravilo političkih lupeža je da prikače ime za stvari koje ljudi govore, da bi izbgli da se priča i razmišlja o onome šta ljudi govore. Pa bih i da vam i na to ukažem, pošto ste francuska sobarica, a njima valja pomoći.

Noam Čomski bi mogao i jedan i drugi koncept da vam objasni detaljnije.

Umesto ovih taktika diskreditacije čoveka i teme, pristojni ljudi iznose mišljenja, slažu se ili ne itd.

Smatraš li da je previše očekivati od ekonomiste koji pretenduje da bude shvaćen vrlo ozbiljno da ovo sa lakoćom razume, i ne zalaže se za opciju sa mrcvarenjem?


To je izgleda jače od vas :) Taman pomislih da može da počne neki razgovor, kad ono ...

Kad ste tako nepristojni, što li dolazite? Zar zaista očekujete razgovor nakon svojih prvih, drugih, trećih i četvrtih reći, ili ste samo došli da "ne uvredite"? Čemu?

http://blog.b92.net/text/13006/Logika-razgovora/
freehand freehand 11:44 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Dobro. Čvorović, politički lupež, nepristojna persona i francuska sobarica kojoj valja pomoći.
Ok.
Sve gore pobrojano a sakupljeno u mojoj ličnosti apsolutno je sigurno da bi kažnjavanje DS-a kako ti predlažeš, posredno i iza brda agitujući za SNS kao okosnicu Vlade i Tomislava Nikolića kao predsednika, prouzrokovalo sledeće:

- dodatno urušavanje pravosuđa;
- dodatno pogoršanje ekonomskoe situacije pa time i poreskog sistema;
- dodatno jačanje partokratije.

Takođe smo svi (lupež, nepristojni, Čvorović i sobarica) sigurni da bi lični politički angažman bio krajnje delotvorna aktivnost u smislu "popravljanja" države. Ako to već nije, koliko razumem, išlo sa DS, valja potražiti drugu opciju. Ali treba biti pažljiv da se ne dođe u situaciju da se i ta opcija kasnije "kažnjava".
Inače "vidim" stotine i hiljade Šormaza koji masovno pretrčavaju u RadnamestaVučić i EvorpazdajNikolić na nagoveštaj poraza. Što bi, za samu DS u smislu pročišćenja bio dar sa neba. Na žalost - ne i za građane Srbije.
Recimo da bi sledeći izborni ciklus bio vreme za takav politički purgatorijum.
U međuvremenu će i pregovori sa EU dati neke rezultate. Nadam se - tipa "Sanader".

A dodatno me interesuje - kako se pomaže francuskim sobaricama.
Blage erotske nijanse u ovom suvoparnom političkom blogu? Prema nepristojnim komentatorima?




Atomski mrav Atomski mrav 11:46 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Političari i stranke nisu ni bolji ni gori od birača.


Nije Sloba kriv, mi smo govna!
Saša Radulović Saša Radulović 12:02 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Mogli ste odmah ovako da napišete.

SNS kao okosnicu Vlade i Tomislava Nikolića kao predsednika, prouzrokovalo sledeće:
- dodatno urušavanje pravosuđa;
- dodatno pogoršanje ekonomskoe situacije pa time i poreskog sistema;
- dodatno jačanje partokratije.


Ja mislim da ne može gore nego što jeste. Poštujem vaše mišljenje da može. Ja mislim da DS treba kazniti da bi nam u narednom ciklusu bilo bolje. Da bi nam ikada bilo bolje. Kazniti za:

Sistem partokratije, netransparentnosti, urušenih institucija sistema, korupcije


Inače nikom ništa. Niko ništa nije naučio, osim da može na ovakav način da se ponaša i da će sa malo straha moći i dalje da radi isto.

I moja je procena da SNS neće napraviti gore. I da njihova vlada neće trajati dugo. Vaša je da hoće. Sve u redu.

Ja ne agitujem, već iznosim svoje mišljenje. Probajte barem jedan post bez uvijenih uvreda. Barem jedan.
cult cult 12:04 17.04.2012

Re: Da pogađam:

I da njihova vlada neće trajati dugo


hm. neki hint?
freehand freehand 12:24 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Ja mislim da ne može gore nego što jeste. Poštujem vaše mišljenje da može. Ja mislim da DS treba kazniti da bi nam u narednom ciklusu bilo bolje. Da bi nam ikada bilo bolje. Kazniti za:

I moja je procena da SNS neće napraviti gore. I da njihova vlada neće trajati dugo. Vaša je da hoće. Sve u redu.

O da! Može gore. I to mnogo gore.
To nam govori sopstveno iskustvo iz neposredne prošlosti. Sa istim tim ljudima sa kojima "ne može gore".
Na čemu su bazirana tvoja uverenja?
Postoji li išta o predviđenim kadrovskim rešenjima SNS za koja ti znaš a ja ne? Ko će to u naše ime a preko njih voditi ovu državu?
Jorgovanka Tabaković? Marijan Rističević? Dragan Šormaz? Vladimir Cvijan? Kičmu novog pravosuđa će činiti one stotine sudija koje su otpuštene pa se učlanile u SNS? A od kojih je ne mali broj zreo i za krivično gonjenje, ne samo gubitak sudijske funkcije? A Nikolić će polako preispitivati "slučaj Đinđić", "slučaj Legija", kosovske sporazume?
To je reforma pravosuđa koju pominješ?
Postoji išta što bi te u životopisima, radnim i političkim tih ljudi uverilo da će učiniti išta ispravno?
Zašto misliš da desetinama hiljada gladnih radikala, posle godina i godina posta i čekanja, neće biti otvorena budžetska rajska vrata, da se malo okrepe i uživaju u zasluženoj nagradi?
Ali da to potkrepljeno još nečim sem autoritetom?

Edit: možda su u pitanju programska načela i stavovi? Ja taj program nisam čitao, ali dozvoljavam da je tamo, u tom mističnom i tajnom spisu, možda, sadržan taj politički alem-kamen koji će nas spasti.

I čemu "vlada na kratko"? Šta posle nje? U DS se izvede dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija, pojave se novi pametni, mladi i pošteni (preslikani G 17 od onomad) i budućnost je ponovo svetla?

Edit 2: pardon ali tek sad videh i ovo:

Ja ne agitujem, već iznosim svoje mišljenje. Probajte barem jedan post bez uvijenih uvreda. Barem jedan.

Ma super. Ok je serijsko iznošenje mišljenja, ali Čvorović, politički lupež i francuska sobarica su, po tebi...? Fini način da se kaže - šta? Kako li bi zvučalo srpski rečeno?!

Dr M Dr M 12:28 17.04.2012

Re: Da pogađam:

SNS kao okosnicu Vlade i Tomislava Nikolića kao predsednika, prouzrokovalo sledeće:
- dodatno urušavanje pravosuđa;
- dodatno pogoršanje ekonomskoe situacije pa time i poreskog sistema;
- dodatno jačanje partokratije.



Ja mislim da ne može gore nego što jeste


Razgovaraju dve poznanice:

"Jao, čula sam da ti je umro muž, a od čega?"
"Od gripa".
"Uh, hvala Bogu da nije bilo ništa ozbiljno".
Saša Radulović Saša Radulović 15:45 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Ja ne glasam za SNS. Da mislim da su dobri, glasao bih za njih.
Sa druge strane DS mi je pokazao da je potpuno nesposoban i da proizvodi nakaradnu državu.

Kao što rekoh, svako od nas ima izbor između straha od promene i straha od sadašnjeg katastrofalnog stanja. I na zapadu sam više puta bio pred istim izborom, i glasači su uvek u situacijama kao što je ova naša, birali ovo drugo. A vi naravno birajte onako kako mislite.

Fini način da se kaže - šta?


Da ste bahati i nepristojni. Došli ste na moj blog. Pročitajte kako ste krenuli u "razgovor". A onda pročitajte još jednom:

http://blog.b92.net/text/13006/Logika-razgovora/

Ni jedan jedni post niste u stanju da postavite bez uvijenih uvreda. Svaki put zapenite. Izneli ste svoje stavove, što je i bio cilj bloga, tako da je za ovaj put dosta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:51 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Frile
Sve gore pobrojano a sakupljeno u mojoj ličnosti apsolutno je sigurno da bi kažnjavanje DS-a kako ti predlažeš, posredno i iza brda agitujući za SNS kao okosnicu Vlade i Tomislava Nikolića kao predsednika, prouzrokovalo sledeće:

- dodatno urušavanje pravosuđa;
- dodatno pogoršanje ekonomskoe situacije pa time i poreskog sistema;
- dodatno jačanje partokratije.


Pa i nekažnjavanje DS-a daje iste rezultate.
dali76 dali76 15:59 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Reci mi Freehand jedan jedini reformski zakon koji je ddonjela vlada Srbije predvodjenna kadrovski superiornijim DS ,a da nije bilo nnavrat na nos I na silu posle zavrtanja ruku od Brisela?
Da li e ta ista vlada opet predvodjena superiornim kadrovima DS ozbiljno uzela u razmatranje ijedan izvjstaj Barac Verice ?
Pa ako vlada Srbije radi na takav guranac , ne vidim zasto bi bilo ista gore kad dodje vlada pod rukovodstvom SNS/a koja ima barem dva put vise motiva da bude uspjesnija,jelte evropskija, od Tadica.
Ako Boza Djelic, koga drzim da je jedan od najobrazovanijih kadrova DS u svom duelu sa Jorgovankom Tabakovic vadi slike Vucica koji priljepljuje Mladica preko Djindjica , nema kako drugacije da brani DS, onda znam koliko su pukli, koliko su malo radili ,odnosno mnogo radili da do reformi ne dodje.
Da tako nesto radi Jeca Trivan kojoj je broj cipela veci od njenog I Q, , ja bi razumio,al ovako ne razumijem.
A o strasnom vojvodi Tomislavu smjesno je pricati, pogotovo kad na celu drzave ,maker I kao VD, sjedi zena koja j sa jos grupicom cuvala Milosevica u njegovoj vili ,da ne pominjemo Ivicu, koji ne da se nije odrekao svog bivseg sefa, vec ga sve vise I sve otvorenije afirmise.

JJ Beba JJ Beba 16:35 17.04.2012

Re: Da pogađam:

@srki
Pajiću, ovako ide ta jednačina:
između Tadića i Nikolića, bez razmišljanja kažem Tadić.
Između Ds i SNS bez razmišljanja kažem DS.
Između Đilasa i Vučića bez razmišljanja kažem Đilas.
Na lokalu već ide drugačije, ali 101% tek tu u obzir ne dolaze suđene lopuže, lokalni siledžije i mesarski pomoćnici sa liste SNS.


zašto se plašiš Tominslava Nikolića kada Dačić vlada sa DSom uveliko? još se izmirili, oprostili...zaboravio si ko je bio Dačić devedesetih? Pa Mrkonjić? a tek Đukić -Dejanović koja je branila Miloševića u kući za vreme hapšenja do polsednjeg momneta? evo je sada vlada državom umesto tadića,

free daj jedan razlog zašto glasaš za DS, a da nije manje zlo po hiljaditi put?
daj jedan, makar jedan razlog za glasanje za Ds koji proističe iz njhove dobre vladavine, iz dobrih rezultata koji su postigli za vreme svoje decenijske vladavine a koji se očitavaju u našem boljem življenju?
daj neki smisleni argunet a da nije navijanje
cult cult 17:29 17.04.2012

Re: Da pogađam:

I da njihova vlada neće trajati dugo.


Saša, zašto misliš da sns vlada neće trajati dugo (naročito ako prednost na izborima bude tolika da će im trebati samo dss ili sps da formiraju vrlo stabilnu većinu)?

Da li će to kratko vreme biti dovoljno dugo da se opozicioni ds reformiše (a ozbiljna reforma s Tadićem na čelu stranke nije moguća)?

Kakav je stav Asocijacije msp koju savetuješ, a koja je na sns izbornoj listi, glede plivajućeg/fiksnog kursa dinara?
Saša Radulović Saša Radulović 17:45 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Zato što će biti frankenštajn sa tankom većinom kako god se okrene. Ili veliki frankenštajn. Pašće pod pritiskom javnosti i usled nesposobnosti. A ako se, kojim čudom, pokažu kao sposobni, javno ću se izviniti.

Veliki poraz DS-a će ih primorati da zamene rukovodstvo. Ili da se raspadnu. Nadam se prvom. Srbiji trebaju dve jake stranke, obe sposobne da vladaju, kako bi građani mogli da menjaju. Tako da imamo izbore bez prizivanja ratova.

Nema stav po tom pitanju. Potreban je stabilan kurs. Treba imati u vidu da je kurs posledica. Problem našeg kursa je u fiskalnoj politici koje nema, koja je krajnje neodgovorna i sa kojom svaka politika kursa dovodi do katastrofalnih posledica.

Ova plivajući kurs omogućava monetarnoj vlasti da koliko toliko amortizuje ludilo fiskalne vlasti. Mnogi će reći da mu daje alibi. Kurs fiksiran za evro iscrpljuje devizne rezerve u slučaju divljanja javne potrošnje. Prelazak na evro i ordicanje od monetane politike (neki ga zovu fiksan kurs) u našem kontekstu proizvodi duboku recesiju.

U svakom slučaju, glavno pitanje je fiskalna politika, ne politika kursa.

uros_vozdovac uros_vozdovac 18:46 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Saša Radulović
Zato što će biti frankenštajn sa tankom većinom kako god se okrene. Ili veliki frankenštajn. Pašće pod pritiskom javnosti i usled nesposobnosti. A ako se, kojim čudom, pokažu kao sposobni, javno ću se izviniti.




Saša sve mi se čini da:

1. Nikolić & Co su veoma imuni na pritisak javnosti
2. Srpsko društvo je krajnje tolerantno prema nesposobnoj vlasti
Saša Radulović Saša Radulović 19:37 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Ne slažem se sa vašim ocenama. To naravno ne zanči da niste u pravu.

Mislim da su upravo SNS najbolje shvatio politički trenutak, osećanja birača i impresivno se uozbiljili. Šta će uraditi nakon izbora je pitanje.

I URS je to shvatio samo nema više kredibilitet. LDP je potpuno promašio.

Mislim da će ovi izbori pokazati da srpsko društvo nije tolerantno prema nesposobnoj vlasti.

Mislim da će poruke koje glasači na ovim izborima upute imati dugoročne pozitivne efekte na unapređenje demokratije.
AlexDunja AlexDunja 19:46 17.04.2012

Re: Da pogađam:

. LDP je potpuno promašio.


ovaj put gore nego prethodni put.

oni su gori od sns, kad pucaju sebi u nogu,
oni pogode obe.
JJ Beba JJ Beba 19:53 17.04.2012

Re: Da pogađam:

LDP je potpuno promašio.

istina!!!! koja bre istina kad su participirali u vlasti kad im je odgovaralo i podržali je u nekim vrlo kontriverznim zakonima. Nisu smeli da pokrenu pitanje korupcije (Beko i Luka Beograd) itd. istinu bi, al kad treba da je kažu ne smeju, učipili se, otiće te apoteke, ti postignuti dilovi
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:53 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Saša Radulović
Ne slažem se sa vašim ocenama. To naravno ne zanči da niste u pravu.



Pozvaću iskustvo u pomoć - Milošević vladao duže od decenije, DS isto. I jedni i drugi sa sličnim nivoom uspeha. Ako to nije tolerancija društva na neuspeh - šta je?
Mislim da će ovi izbori pokazati da srpsko društvo nije tolerantno prema nesposobnoj vlasti.


Moguće, i meni se čini. Ali, koliko je u međuvremenu bilo izbora na kojima nesposobna vlast nije kažnjena? U našoj istoriji su izbori gde su hulje nekažnjene daleko češći od izbora gde se hulje kažnjavaju.
Inače Saša, živim na opštini pod vlašću SN, i polako ali sigurno, politikom malih koraka, pretvoriše svaku pogodnu javnu površinu u pijacu sa tezgama. Šta misliš jel` slučajno?
Saša Radulović Saša Radulović 20:13 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Ako to nije tolerancija društva na neuspeh - šta je?


Povukao bih paralelu sa W. Strah je strašan motivator. Prijatelji demokrate su mi govorili nakon 11. septembra da nikada u životu nisu glasali za Republikance, ali da će te 2004.godine glasati za njega.

Gledao sam kako se ljudske slobode koje su građene decenijama, u jednoj visoko razvijenoj demokratiji, dobrovoljno uruše za manje od godinu dana. Mislim da je strah nestao, slično kao i u Americi sa Obamom, i da je došlo drugačije vreme. Tema se iz korena promenila. Potrebno je to razumeti.

Inače Saša, živim na opštini pod vlašću SN, i polako ali sigurno, politikom malih koraka, pretvoriše svaku pogodnu javnu površinu u pijacu sa tezgama. Šta misliš jel` slučajno?


Znam. I ne samo to. Imam i direktna iskustva. To je jedan od stotinu razloga zašto neću glasati za SNS. Voždovac im je bio idealna prilika da se pokažu.

Međutim, DS je postao mnogo mnogo veći problem. Ne bih da nabrajam ponovo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:37 17.04.2012

Re: Da pogađam:

JJ Beba
@srki
Pajiću, ovako ide ta jednačina:
između Tadića i Nikolića, bez razmišljanja kažem Tadić.
Između Ds i SNS bez razmišljanja kažem DS.
Između Đilasa i Vučića bez razmišljanja kažem Đilas.
Na lokalu već ide drugačije, ali 101% tek tu u obzir ne dolaze suđene lopuže, lokalni siledžije i mesarski pomoćnici sa liste SNS.



Sorry, free, ne znam gde se dede original komentara.

Razumem taj tvoj osećaj, gajim isti, ako ne i veći nivo gadjenja prema svim tim lopužama i kvazipatriotama, od radikala do Kolubara dss-a, you name it. Ali za razliku od svih njih, čini mi se da demokrate imaju neki potencijal da iz gubitka vlasti izvuku nešto pozitivno za sebe (jebote, ne mogu da verujem da imam >>nešto<< dobro da kažem za DS). Zato im treba dati šansu, tako što će im se pomoći da izgube ove izbore, i da se, ako ova moja procena nije skroz pogrešna, presaberu i konsoliduju do sledećih izbora. Makar to značilo i cepanje te stranke na lopuže i ova ostale. Tako ćemo, možda, imati za koga da glasamo sledeći put. A i ljude, radikalske glasače, treba pustiti da malo osete novu vlast, da se potsete kako je to nekad bilo (ovde ide muzika iz Grlom u Jagode).

A ako demokrate sad ostanu na vlasti, sa radikalima ili spsom, onda je ovih 4 godine do sledećih izbora sasvim bačeno u vodu, i bićemo opet u istoj prilici da biramo izmedju do tada još usranije demokratske stranke i još nadrkanijih lopuža, ovih radikala i patriota kojima će nas demokrate isto kao i sada plašiti.

Ne bojim se da će biti nekog većeg sranja sa radikalima na vlasti, osim što ćete malo da pomrete od gladi ako ne budete pametni. Uostalom, pare ionako nema od koga da zajme, sledeće 4 godine je najebao ko god da je na vlasti. Onda bolje da to budu >>patriote<<, da ih se konačno otarasimo. A u te 4 godine njihove vlasti skupiće se dovoljno materijala i za lustriranje.

Disclaimer: ovo je pristup koji se preduzima na sopstvenu odgovornost. Autor komentara, to jest ja, neće naredne 4 godine živeti u Srbiji ...
miloradkakmar miloradkakmar 21:36 17.04.2012

Re: Da pogađam:


Umesto da meni podmećete ode Vinča, što sami ne napište blog o tome kako vi vidite stvari.

Ovim se nisi proslavio.
Umesto da korektno i konkretno odgovoriš ti deliš lekcije , podučavaš... da " učenici " odgovore umesto tebe.
Nije fer.
Ti si zakuvao ovaj put i moraš da " ladiš" sve što si nabacao u tekstu.

G r o f G r o f 21:51 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Mislim da će poruke koje glasači na ovim izborima upute imati dugoročne pozitivne efekte na unapređenje demokratije.


..poruke u ovoj zemlji nike ne kapira.
...beli listići su odraz bezidejnosti.
...treba da naučimo lakoću menjanja.
...treba da stegnemo petlju i glasamo za sns, to je ipak nekakva promena. da li je bila na gore ili na bolje uverićemo se nakon 4 godine.
...
Saša Radulović Saša Radulović 22:03 17.04.2012

Re: Da pogađam:

Moguće je da ste u pravu.

treba da stegnemo petlju i glasamo za sns


Oni imaju dovoljno svojih glasača. Nisu zaslužili sve glasove. Ako ništa, ono zbog koalicije koju su napravili.

Do promene će ipak doći. Jer DS nije zaslužio glasove svojih glasača. Upravo suprotno.

...beli listići su odraz bezidejnosti


Beli listići su kazna za DS. I opomena za sve ostale stranke. Da li će poruka biti ukapirana, zavisi od procenta belih listića.

Bez njih, osim rotacije Kurta - Murta, do suštinske promene neće doći.
Saša Radulović Saša Radulović 08:59 18.04.2012

Re: Da pogađam:

da " učenici " odgovore umesto tebe


Nemojte da vređate ljude.

I nemojte o meni. Ako imate nešto o temi, kažite.
JJ Beba JJ Beba 13:43 18.04.2012

Re: Da pogađam:


2 i dva su 4

Rešio da glasaš za Čedu?

jel to jedina istina iza koje može da stane?


draft.dodger draft.dodger 13:52 18.04.2012

Re: Da pogađam:

JJ Beba
jel to jedina istina iza koje može da stane?

Zastava istine na brdu sranja!
JJ Beba JJ Beba 14:44 18.04.2012

Re: Da pogađam:

draft.dodger
JJ Beba
jel to jedina istina iza koje može da stane?

Zastava istine na brdu sranja!

a na brdu, ispod zastave meta istina- Tomo pomzi, Borise povedi!
alselone alselone 17:33 19.04.2012

Re: Da pogađam:

Srbiji trebaju dve jake stranke, obe sposobne da vladaju, kako bi građani mogli da menjaju.


Zasto svi kada kazu 'dve velike stranke' pomisle na USA mi misle kako ce nam biti super kao u USA. Ima i Grcka dve velike stranke.
lillyann lillyann 00:29 17.04.2012

ne znam da li je lepši ili pametniji..


"Dovođenje investitora je rezultatiralo otvaranjem 200.000 novih radnih mesta, koje je nažalost pratio gubitak 400.000 radnih mesta usled krize, što je veliki problem sa kojim se suočavamo danas "

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:37 17.04.2012

Sve to stoji, ali...

Nemam dilemu oko toga da je situacija šizofrena. Ko god da dobije - ne valja. Nekako kazniti glavne aktere političkog života u Srbiji, fakat treba. Samo, kada se neka akcija preduzme, uputno je imati sva moguća scenarija koji mogu biti posledica odredjene akcije. Kako je dobro za demokratiju u Srbiji ako beli listići pređu cenzus? Ne vidim šta je sve moguće da se desi ako se to desi a da će doprineti demokratiji u Srbiji. Da se razumemo, nisam siguran da vidim šta će se dobro desiti za demokratiju u Srbiji ni ako beli listići ne pređu cenzus. Dobri moji, vrzino kolo jedno...
JJ Beba JJ Beba 00:43 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...javascript:;

Ne vidim šta je sve moguće da se desi ako se to desi a da će doprineti demokratiji u Srbiji.

evo neke računice
Ako bi belih listića bilo oko 10%, odnosno od 400.000 do 500.000, onda bi se cenzus za ulazak u parlament povećao za 20.000 glasova

ovde
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:55 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...javascript:;

Pa dobro, i? Time ce se odnos prema gradjanima najvecih mogucih profitera od prolaska belih listica, DS i SNS promeniti? Nema sumnje da beli listici mogu proizvesti posledicu, samo i dalje ostaje pitanje, kako to doprinosi demokratiji u Srbiji?
Nije sporno da je ogromna vecina gradjana opravdano nezadovoljna. Sporno je da nema niko adekvatan ko ce to nezadovoljstvo na pravi nacin artikulisati i kako ce beli listici doprineti poboljsanju demokratije.
zoky.nbgd zoky.nbgd 01:33 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...javascript:;

Pa dopinosi tako što ćeš na nažalost jedini način pokazati da ti je stalo, da si nezadovoljan ponudom ali i dalje zainteresovan za situaciju u zemlji. Kada bi bilo milion takvih sledeća vlast bi bar za neki procenat više vodila računa o svojim potezima, ili nisam u pravu?! Ja svakako neću predati beli listić, više će ličiti na grafiku, nešto kao Pikaso, sa akcentom na reproduktivne organe, što da ne ako mi već crtanje ide
Saša Radulović Saša Radulović 08:59 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...

nisam siguran da vidim šta će se dobro desiti za demokratiju u Srbiji ni ako beli listići ne pređu cenzus


Na tržištu političkih proizvoda, više od 5% kupaca otišlo u radnju i reklo prodavcima da su došli da kupe, ali da nema proizvoda za njih.

Jedini način da se DS promeni, da promeni ljude na vrhu, je da bude kažnjen na izborima.
cult cult 09:20 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...javascript:;

Nema sumnje da beli listici mogu proizvesti posledicu, samo i dalje ostaje pitanje, kako to doprinosi demokratiji u Srbiji?


Ostankom Različka doktor Koštunice ispod cenzusa.
A i onih bradatih ravnogorskih liberallevičara.
I Dunje Ilić.
validni validni 09:29 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...

Saša Radulović

Jedini način da se DS promeni, da promeni ljude na vrhu, je da bude kažnjen na izborima.


Vi ste ipak naivni: DS i SNS bi osvojili više mandata ukoliko bi akcija belih listića uspela. Pretstavili bi to kao svoj uspeh. DS je jednom na izborima bila kažnjena zbog laži izrečenih u Skupštini. Da li su izvukli pouku? Jesu - mandat je kratak i treba ga što bolje iskoristiti...

Jedna od poštapalica zapadnih političara, koju primenjuju kada vojskom intervenišu protiv diktatora koji je regularno dobio na izborima je da se diktatorima ne sme dozvoliti da se koriste demokratskom procedurom zarad opstanka na vlasti.

Analogno - iluzorno je očekivati da se ovaj visokokoruptivni sistem može pobediti demokratskom procedurom.

Ostaju nam samo stara i proverena sredstva: Kuka & Motika.
Saša Radulović Saša Radulović 09:33 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...

Vi ste ipak naivni


Šta da radim. Na zapadu me naučilo da to tako radi i da nikada ništa dobro nije došlo od
Kuka & Motika.
.

I da jedino dobro dolazi od angažovanih građana i straha političara od njihovog glasa.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:38 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...javascript:;

cult

I Dunje Ilić.


To beše ona "klerofašistkinja" (...ili klerofašistica, kako li se već rodnoravnopravno kaže)?

cult cult 10:14 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali..





Primer vrlo bukvalnog shvatanja Marxove teze o religiji kao opijumu.
validni validni 10:15 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...

Saša Radulović
Vi ste ipak naivni


Šta da radim. Na zapadu me naučilo da to tako radi i da nikada ništa dobro nije došlo od
Kuka & Motika.
.

I da jedino dobro dolazi od angažovanih građana i straha političara od njihovog glasa.


Smrzli su se od straha. Imaju Vojsku Policiju, Udbu, MMF, Kosovo & EU, NVO (i DSZ), Sigurne glasove, Članove & Simpatizere, Medije, Navijače, Crkvu (neki od njih i Džamiju), Tajkune, a sada im se nude mandati na poklon od idolopoklonika Procedure. Previše lepo da bi bilo istinito.

Na zapadu ste izgleda naučili da zažmurite nad nasiljem (Velika Motika & Kuka) koje se primenjuje da bi se zaštitila Procedura, očuvala radna mesta i povećala profitna stopa. Tamo kao i ovde građani služe samo kao dekor i glasačka mašina, a građanske inicijative su moguće jedino ukoliko ne ugrožavaju interese centara moći.

Razumem Vaše premišljanje o kvalitetu posledica delovanja Kuke & Motike - u najmanjem su neizvesni. Ali siguran sam da bi promenili sistem (i naravno uveli nekakvu drugačiju Proceduru), što primenom belih listića ne bi bilo moguće.




Saša Radulović Saša Radulović 10:48 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...

idolopoklonika Procedure


Neće biti. Kuka i motika postižu samo trenutno zadovoljenje. Pozitivna selekcija je dugotrajan proces. Ja vas ne bih puno zamarao sa istorijskim lekcijama. Zapad je kroz demokratski proces i kroz veliki broj kriza uvek pronalazio put napred u interesu svojih građana. Mi smo, koristeći instant rešenja kuke i motike, ovde gde smo. Jer nemamo ni vremena ni strpljenja ni znanja ni mudrosti da naučimo istorijske lekcije.
validni validni 12:27 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...

Saša Radulović
idolopoklonika Procedure


Neće biti. Kuka i motika postižu samo trenutno zadovoljenje. Pozitivna selekcija je dugotrajan proces. Ja vas ne bih puno zamarao sa istorijskim lekcijama. Zapad je kroz demokratski proces i kroz veliki broj kriza uvek pronalazio put napred u interesu svojih građana. Mi smo, koristeći instant rešenja kuke i motike, ovde gde smo. Jer nemamo ni vremena ni strpljenja ni znanja ni mudrosti da naučimo istorijske lekcije.


Pozitivna selekcija i očuvanje interesa građana su ishodovali bombardovanjem Srbije, vojnim akcijama u Avganistanu, Iraku... Milioni ljudi su u poslednjih 50 godina izginuli kao kolateralna šteta maksimiziranja profita, pretstavljenog kao ustpostavljanje demokratije, a sve to kroz prljave instant ratove, koji su dobijeni zahvaljujući čistom nepatvorenom nasilju kojeg se zgražavate. Ima li u tome nečega pozitivnog?

Daleko ste otišli u ovoj polemici... Očigledno je da ne sagledavate debljinu obraza naših političara.

P.S. Nema potrebe da me istorijski prosvećujete - ja se ne zalažem za nasilje, ali ne gajim iluzije da će se nešto promeniti mojim potpisom.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:10 17.04.2012

Re: Sve to stoji, ali..

I Dunje Ilić.

Vidim da je sestra Dunja rešla da zbaci okove lažnog morala (između ostalog).
a_jovicic a_jovicic 01:20 18.04.2012

Re: Sve to stoji, ali...

Saša Radulović
nisam siguran da vidim šta će se dobro desiti za demokratiju u Srbiji ni ako beli listići ne pređu cenzus

Na tržištu političkih proizvoda, više od 5% kupaca otišlo u radnju i reklo prodavcima da su došli da kupe, ali da nema proizvoda za njih.

... i pametan prodavac bi se vrlo potrudio da nabavi odgovarajući proizvod ... povećanje prodaje od 5% nije uopšte malo, pogotovo što ovi kupci traže kvalitet i spremni su da za isti dobro plate ... da im se ne pocepa za jednu sezonu ... ali avaj ... u našoj nesrećnoj državi ovi prodavci baš nešto i ne razmišljaju o profitu firme ... nije njihova ... oni gledaju kol'ko mogu da zakinu na meri ili kusuru i da to strpaju sebi u džep. No svakako što je više kupaca koji neki proizvod traže, može da se desi da se od nekud pojavi putujući trgovac sa kojim nisu napravili monopolski dogovor pa da im pokupi ne samo te interesente nego i sigurnu klijentelu ... kad komšije vide kakav proizvod je komšija pazario i kol'ko mu traje, možda ga i oni kupe.

A pošto i bez tih 5% trenutni monopolista neće baš totalno da propadne a ostali neće da ih pridobiju na sadašnjoj pijaci (i njima je kriza ... izgubiće i oni nešto procenata pošto im je promocija neubedljiva) verovatno će se više-manje izjednačiti i to predstavlja potencijal za sposobnog trgovca. U sledećem trgovačkom ciklusu će biti bitno da pridobije svakog kupca koji nije odan nekom drugom brendu ... a ovaj segment tržišta je lepo profilisan ... dobro zna šta hoće ... i to ne krije, nije potrebno raditi neko veliko istraživanje tržišta ... traže samo da dobiju proizvod onakav kakav im je predstavljen kroz promociju, da im ne zakidaju na meri i kusuru, da proizvod ima zadovoljavajući rok trajanja i da povoljno mogu da urade staro-za-novo pri nekoj budućoj kupovini ... i što je najbolje, segment tržišta koji je trenutno čvrsto odan njihovom postojećem brendu bi u takvom slučaju bio još odaniji ... a ne bi morali ni da arče pare na marketing mix ... kvalitet proizvoda bi bio najbolja reklama za isti!

E zato su "beli listići" bitni čak i ako znamo da će oni svakako prodati nekome svoj trenutni fušeraj.
vlad_aleksh vlad_aleksh 00:39 17.04.2012

Ako

Ako bude sreće i pameti, ja ću ove godine glasati za Ron Pola.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 13:07 17.04.2012

Re: Ako

На жалост изгледа да нећеш, мада је то једна од најбољих опција која се појавила у задњих 30 година. Не само у Америци . Гледам ове наше кандидате и видим колико смо ми далеко од Рон Пола и његових идеја. Ови наши не верују ниушта и тотално су празни као људи. Нема везе ко ће да победи на изборима у Србији, сви ће они да буду на власти. И сви ће да јашу јавна предузећа и грађане.
vlad_aleksh vlad_aleksh 14:10 17.04.2012

Re: Ako

Vasa S Tajcic
На жалост изгледа да нећеш, мада је то једна од најбољих опција која се појавила у задњих 30 година. Не само у Америци . Гледам ове наше кандидате и видим колико смо ми далеко од Рон Пола и његових идеја. Ови наши не верују ниушта и тотално су празни као људи. Нема везе ко ће да победи на изборима у Србији, сви ће они да буду на власти. И сви ће да јашу јавна предузећа и грађане.


A šta ako se kandiduje kao treći kandidat? Pa napravi zbrku i Obami i Romniju? Živi bili pa videli.
Domazet Domazet 17:54 18.04.2012

Jako veliki broj americhkih glasacha se...

vlad_aleksh
Vasa S Tajcic
На жалост изгледа да нећеш, мада је то једна од најбољих опција која се појавила у задњих 30 година. Не само у Америци . Гледам ове наше кандидате и видим колико смо ми далеко од Рон Пола и његових идеја. Ови наши не верују ниушта и тотално су празни као људи. Нема везе ко ће да победи на изборима у Србији, сви ће они да буду на власти. И сви ће да јашу јавна предузећа и грађане.


A šta ako se kandiduje kao treći kandidat? Pa napravi zbrku i Obami i Romniju? Živi bili pa videli.

... bar u nechemu slazhe sa Ron Polom (i ja medju njima). Velika vecina misli da je lud ili tu negde (i ja medju njima). Tako da nishta.
zoky.nbgd zoky.nbgd 01:13 17.04.2012

Utisak

"Utisak" je bio vrhunski, jednostavno neshvatljivo da glavni ekonomista najveće stranke (da li?) svoju strategiju bazira na pokazivanju u ovom momentu neverovatno bitnih fotografija ?! Na jednoj se zamislte vidi Nikolić u štrajku glađu i pored njega Vučić, zaista fascinantna fotografija, vredna nečije promene mišljenja?! Koji diletanti su smislili da će im to doneti poene, ili oduzeti drugoj strani...
A bila je i primetna matrica po kojoj je BĐ učestalo pominjao svoje DS kolege punim imenom i prezimenom, ličilo mi je na neku mantru, u fazonu daj da ispalim što više imena "velikana" pa da ostanu brazde u mozgu glasača, evo ja i dalje ponavljam Đilas Đilas, Delević Delević, Tadić Tadić, Šešelj Šešelj, ups potonji nije njihov ali je isuviše često pominjan...
rast82 rast82 09:04 17.04.2012

Izborna obecanja

Da li je moguce da danas ima jos ljudi koji veruju izbornim obecanjima....
JJ Beba JJ Beba 12:17 17.04.2012

Re: Izborna obecanja

Izborna obecanja
Da li je moguce da danas ima jos ljudi koji veruju izbornim obecanjima...

ja ih ne slušam, ja glasam prema onome šta su radili i uradili poslednjih decenija, a to je nula, ništa, zgazili su nas.
zato beli listić kao pobuna, kao oduzimanje legitimiteta, kao povećan cenzuz za male partije koje su iste ko velike.
dule79 dule79 09:59 17.04.2012

au..

Da li je moguce da nas zastrasuju naprednjacima cak i ako glasamo za cica glisu? Vredjanje inteligencije u najgorem maniru gospodje Trivan. Nadam se da su beli glasaci ipak malo mudriji od glasaca DS-a.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:04 17.04.2012

SISTEM, a ne stranke!

Izborni sistem u Srbiji jedan je od ključnih uzroka održanja partokratije i njene naopake logike vladanja - KORUPCIJE.

Zato jedino BOJKOT izbora, uz jasnu i nedvosmislenu poruku ovdašnjoj alavoj nomenklaturi i javnosti da se mora menjati izborni sistem, ima smisla i garantuje samopoštovanje svakom mislećem i moralnom ljudskom biću u Srbiji.

Sve ostalo je u duhu "sjaši Kurta da uzjašu i Kurta i Murta"!
Saša Radulović Saša Radulović 11:17 17.04.2012

Re: SISTEM, a ne stranke!

Beli listić je vidljivi bojkot.
naroz naroz 11:37 17.04.2012

Re: SISTEM, a ne stranke!

kakva je rezlika izmedju bojkota i izlaska na izbore i precrtavanja svih?
Bojkot se racuna u izlasnost na izbore, e sad to moze da se tumaci na razne nacine, na primer ne interesuje me politika itd. Moj nevazeci listic je poruka: interesuje me, nije mi tesko da izadjem na izbore ali mi se ne svidja ponuda.


Inace sto se proporcionalnog izbornog sistema tice on ima svoje mane i prednosti, kao sto ima i vecinski sitem. Na primer u zemljama sa vecinskim sitemom se retko izabere neko treci, na primer u USA ili u GB ili u Francuskoj, i jedan ne mali deo drustva ostaje nezastupljen. Sa druge strane proporcionalni sistem kao naprimer u Italiji dovodi do partokratije, ali ima sanse da se pojavi neko novi i naraste toliko da bude jednom deo vlade kao sto su zeleni u nemackoj, ili kao sto ce uskoro biti pirati (-;

Edit: mnogo sam spor, rece covek sve u jednoj prostoj recenici.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:47 17.04.2012

Re: SISTEM, a ne stranke!

U tom slučaju gramziva i neodgovorna nomenklatura će se posle izbora hvaliti visokom izlaznošću i tako dodatno legitimisati buduću pljačkašku koaliciju DS - SNS!
Zato je umesto belih listića moralniji i efikasniji bojkot izbora.
Samo što nižom izlaznošću normalna i slobodoumna Srbija može poslati i sebi i Evropi dovoljno moćnu i otrežnjujuću poruku.
cult cult 11:52 17.04.2012

Re: SISTEM, a ne stranke!

normalni i slobodoumni
Beograd glasa za Djilasa, ostale precrtava i tako šalje poruku: dobar rad se uočava i podržava. (ili u verziji liberal-nvo-ravnogoraca: arbeit mach frei!)
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:42 17.04.2012

Re: SISTEM, a ne stranke!

Zato je umesto belih listića moralniji i efikasniji bojkot izbora


?

po čemu? tako što će smanjena izlaznost otvoriti put nekim likovima -apsolutno mislim na dinkića! i ubaciti ih u parlament i onda će taj prosedi tekstopisac opet da me/nas jebe!

dok beli listić povećava izlaznost i samim tim cenz i dozvoljava prostor gašenja nekih stranaka(želja prosečnog ludaka) i šalje jasnu poruku da moj maslačak mogu samo da duvaju !

naš maj

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 13:11 17.04.2012

Re: SISTEM, a ne stranke!

Све си рекао, да ли стварно народ не види да ће будућу владу да направе ДС и СНС. Зашто уопште трошимо време на изборе. Бојкот, бели листић било шта да им се стави до знања да нисмо сви глупи и да нећемо да будемо део те приче.
Saša Radulović Saša Radulović 15:35 17.04.2012

Re: SISTEM, a ne stranke!

Zato je umesto belih listića moralniji i efikasniji bojkot izbora.


Mislim da nije. Ako samo uporedite ova dva hipotetička novniska naslova:

Izlaznost 60%, Beli listići osvojili 20% glasova.

i

Izlaznost 40%

mislim da je jasno koji je bolji.
newyorkcity.boy newyorkcity.boy 14:38 17.04.2012

Pricajte Vi sta hocete...

Pricajte Vi sta hocete DS opet vlada Srbijom posle izbora.A tako je i najbolje.Pa samo treba pogledati "Naprednu inteligenciju" :TOMA,VUCIC,ILIC,MILANKA KARIC,VULIN,MARIJAN RISTICEVIC,KEMIS,ZORICA,BOJANIC,MAJA NIKOLIC,NEVENA MODELS.Normalnom coveku je ovo dosta da zna za koga ne treba da glasa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:13 17.04.2012

Re: Pricajte Vi sta hocete...

newyorkcity.boy
Pricajte Vi sta hocete DS opet vlada Srbijom posle izbora.A tako je i najbolje.Pa samo treba pogledati "Naprednu inteligenciju" :TOMA,VUCIC,ILIC,MILANKA KARIC,VULIN,MARIJAN RISTICEVIC,KEMIS,ZORICA,BOJANIC,MAJA NIKOLIC,NEVENA MODELS.Normalnom coveku je ovo dosta da zna za koga ne treba da glasa.


Naravno da za njih ne treba glasati. Kao ni za likove poput Dušana Petrovića, Božidara Đelića, Jelenu Trivan... a o Šutanovcu i Đilasu da i ne govorim!
arianna arianna 17:38 17.04.2012

Re: Pricajte Vi sta hocete...

Pita mene jedna prijateljica iz UK, a s obzirom da ja ne znam odgovor, evo prenosim njeno pitanje ovde:

"Da na trenutak zanemarimo ono sta ucesnici debate govore ali zasto je potpredsednica stranke na vlasti sebi dozvolila da dodje u bilo kakvu emisiju ili na javni nastup, kao da je tek ustala iz kreveta, neocesljana i lezernoj odeci, skoro u pidzami?
Postoji li u Srbiji neki nov kodex oblacenje i da li je ovakav stajling primeren nekom ko je pozicioniran na visokom mestu u jednoj politickoj stranci? Kome se i kojoj ciljnoj grupi obraca osoba ovako odevena? Kako ce ona bilo sta da uredi, kad nije uredila prvo sebe?"

Izbori 2012
benevolent benevolent 18:45 17.04.2012

потпредседница странке на власти

Потпредседница странке на власти (у одласку са исте), са својим неодмереним, ниподаштавајућим, несувислим и осталим придевима и предлозим са префиксом "не", један је од главнијих разлога за губитак избора њене странке, на чему јој се од срца захваљујем.
JJ Beba JJ Beba 13:46 18.04.2012

Re: Pricajte Vi sta hocete...

newyorkcity.boy
Pricajte Vi sta hocete DS opet vlada Srbijom posle izbora.A tako je i najbolje.Pa samo treba pogledati "Naprednu inteligenciju" :TOMA,VUCIC,ILIC,MILANKA KARIC,VULIN,MARIJAN RISTICEVIC,KEMIS,ZORICA,BOJANIC,MAJA NIKOLIC,NEVENA MODELS.Normalnom coveku je ovo dosta da zna za koga ne treba da glasa.

normalan čovek zna sa kime treba da se poredi
bezimena_vestica bezimena_vestica 21:30 18.04.2012

Re: Pricajte Vi sta hocete...

newyorkcity.boy
Pricajte Vi sta hocete DS opet vlada Srbijom posle izbora.A tako je i najbolje.Pa samo treba pogledati "Naprednu inteligenciju" :TOMA,VUCIC,ILIC,MILANKA KARIC,VULIN,MARIJAN RISTICEVIC,KEMIS,ZORICA,BOJANIC,MAJA NIKOLIC,NEVENA MODELS.Normalnom coveku je ovo dosta da zna za koga ne treba da glasa.

Super, samo, imamo mali problem. Beli listici nece nikog zaposliti, a ako realno pogledamo sliku Srbije, mi apsolutno nemamo nikoga na vlasti ko bi nas odveo u neke bolje dane. Izvinite, molim vas, ali, kao sto su Sns i kompanija zatucani, Sps stranka koja je odavno trebalo da se ugasi, Ds neko ko nam je unistio zivote, (pricajte sta hocete, ja sa ovakvim prihodima o osnivanju porodice mogu samo da mastam, a vreme ide), Ldp i Ceda koji danas pljuje po Tadicu, a vec sutra mu samo pertle vire iz jedmog od organa doticnog...itd, itd, itd..Ja ne vidim resenje. Opet da rusimo Beograd, bagerista Dzo i ostalo? bojkot izbora? Ili dovodjenje na vlast nekog jos goreg? Cini mi se, sve je bolje od ovoga sada. A Evropska buducnost? Moze, ali samo ako shvatimo da EU nije raj na zemlji, da i tamo ljudi dobijaju otkaze, i ne uzimaju sve za dz.
benevolent benevolent 09:50 19.04.2012

Тоооо, вештице!

Вештице, ометлај их ил` им ували дршку од метле у пркно. Ако ни то не помогне, употреби магични штапић, јер европејцима и азијатама у Србији више нема места!
gaga42 gaga42 14:49 17.04.2012

Listići, beli i oni drugi

Činjenica je da postoji veliki broj ljudi (uključujući mene) koji su nezadovoljni rezultatima rada aktuelne vlasti (a bogami i one pre nje) i žele da izraze svoje nezadovoljstvo na neki način na predstojećim izborima. Načini koji su im na raspolaganju da to urade su:

1 Glasanje za opoziciju (oni za koje se pretpostavlja da će preći cenzus, a sada nisu u/na vlasti) – obzirom na to šta je u ponudi od opozicije, ne hvala

2 Glasanje za neku od novih/malih stranaka – pogledajte Krkobabiće ili Palmu pa porazmislite, čak i ako pređu cenzus, da li su baš toliko „novi“

3 Bojkot – pogledajte izlaznost na izbore od devedesete na ovamo, teško da će neko moći tačno da razdvoji protestvujuće od apatičnih/nezainteresovanih

4 beli-nevažeći listić (moj izbor) – jedini način da se izraženo nezadovoljstvo/protest zabeleži i dokumentuje a pri tom se podiže cenzus (što je meni lično možda i važnije od izražavanja nezadovoljstva)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana