Društvo| Politika| Zabava| Život

TV duel - Knjige protiv zarđalih kašika ?

loader RSS / 08.05.2012. u 19:31

Boris Tadić – Tomislav Nikolić. Ispostavilo se pitanje da li će se najavljeni tv-duel i ostvariti. Naravno, bilo je jasno da hoće. Jer, da obojica nisu mislili ozbiljno, niti bi jedan prihvatio, niti bi drugi prethodno pozvao (i sve to, u oba slučaja, pred milionskim auditorijumom). Inače, stigla je i medijska potvrda da će se duel održati , i u kom terminu. 

Skoro pola Srbije pred okvirom tv-ekrana. Tu blještav, ali ukusno skorman studio, tu pažljiv voditelj, tu pitanja koja se provereno tiču građana, makar u prvom delu emisije, a tu i voda, na stolu, u čaši, skoro dva „deci“. Što se te vode tiče, nadajmo se da je Nikolić prevazišao porive koje je iskazala njegova dugogodišnja istomišljenica Nataša Jovanović. Ili ne daj bože one porive iz vremena kad se zajedno sa Šešeljem i Vučićem zadovoljno cerekao pošto se advokat nakon tv-duela sa vojvodom koji je sada u Hagu „okliznuo niz stepenice“ i nakon toga pojavio sav u podlivima i polomljenih kostiju lica. Valjda je T. Nikolić spremio neku drugu taktiku, isključivo verbalnu. Borisa Tadića u ovom smislu ne apostrofiram, jer za sada nema iskustava koja bi ukazala na sumnju da bi mogao da načini neki gaf sa tom čašom vode. Bar da je sa njegove strane Velja, pa da posumnjamo na prelaznost sklonosti ka šutiranju u studiju, ali Velja je, eto, na nezgodu po Nikolića, baš sa njegove strane. No, dobro – verujmo da će se Nikolić predstaviti u svom novom, europejskom ruhu, a Tadić, koji ruho nije ni menjao, u onom svom, istom. Da, reče Tomislav Nikolić danas pred kamerama - "Nek ponese knjige..." To ipak ukazuje da će stvar uglavnom proteći onako, u belim rukavicama. 

Ako je sve tako, duel neće doneti mnogo toga novog u odnosu na prethodnih godinu-dve. Uostalom, navijači jednog ili drugog će, kao i svi navijači, „uočiti“ sve razloge da nakon duela svog favorita proglase onim koji je ostavio mnogo bolji utisak. Ali, ne zanimaju nas navijači. Oni su već odlučili. Zanimljivi su oni koji su neodlučni i koji još nisu prelomili. Upravo oni prelamaju konačan rezultat izbora. I predsedničkih.

Tadić je tu, u tom tv-sučeljavanju, izgleda u prednosti. Zašto? Jer uglavnom nema šta da krije, i nema čega da se odriče, ili da objašnjava kako to uopšte nije to, nego je radeći „ono“ zapravo mislio „ovo“, iako deluje da je suprotno... – za razliku od Nikolića. Nikolić će morati, upravo, da objašnjava kako je uopšte moguće da je toliko godina dušom i srcem bio, na rečima i delu, protiv maltene svih modernih civilizacijskih tekovina, a sada je, najedanput, i on njihov zagovornik, i to ne samo njihov zagovornik, nego i njihov najbolji zagovornik, čak bolji od ovih koji to zagovaraju sve vreme. I - kako je, zajedno sa Vučićem, još koliko juče pred tv-kamerama lepio po zgradama natpis „Sigurna kuća za Ratka Mladića“, a danas je čovek koji se izdaje za osobu koja bi bolje od Borisa Tadića doprinela stabilnosti regiona, što je skoro neostvariv zadatak, budući da se Boris Tadić (i) zbog (optužbi za) nedela R.M. izvinjavao susedima, dok je sam Nikolić ta izvinjenja predstavljao kao novo ponižavanje srpskog naroda itd.

Duel mi je zanimljiv pre svega zato, da bih video šta će Nikolić (i njegov marketinški tim) smisliti kao zamerke Borisu Tadiću, a da to nije SEKA, koju Tadić nije izazvao, ali je ona svim protivnicima bila dobrodošla kao prikaz da je njegova vlast, eto, loša, i da to nije ono čuveno nazdravljanje na stadionu nakon pobede, uz čaše šampanjca, nakon čega su ovde mnogi doživeli osećaj poput onoga koji imaju navijači kad prema suparničkom golu krene igrač sam sa loptom. Ali, gol nije pao, odnosno ta povika oko šampanjca je bila samo dokaz koliko protivnik barata tankim argumentima.

 



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 19:39 08.05.2012

glasajte za grobara

iskopajte tadica
edit: da se ne krije vise iza funkcijabez legalnih nadleznosti
loader loader 19:44 08.05.2012

Re: glasajte za ...

Utičete na birače, AO, svojim pristrasnim shvatanjem prava i države ?
U komparaciji, šta bi to grobara moglo da stavi ispred Tadića? Veliki zakonit stan?
Nisam očekivao da ćete ovako nasesti kabinetskom, autističnom cinculiranju nekih autora o pravnim posledicama i prednostima delovanja dvojice tv-rivala
libkonz libkonz 20:01 08.05.2012

Re: glasajte za grobara

edit: da se ne krije vise iza funkcija bez legalnih nadleznosti


Tomina pobeda bi još bila i jedini šamar njihovom egu.
loader loader 20:04 08.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Tomina pobeda bi još bila i jedini šamar njihovom egu.

To bi pre bila još jedna šamarčina u potiljak Srbije.

libkonz libkonz 20:28 08.05.2012

Re: glasajte za grobara

To bi pre bila još jedna šamarčina u potiljak Srbije.

Kakav god da bi bio šamar, ne bi ni približno boleo kao onaj Dačićev u nedelju. Za taj šamar najzaslužniji je Boris Tadić.
loader loader 20:31 08.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Govorim o suštinskim posledicama, a ne o dnevnim gafovima i tvrđenju pazara.
gorran2 gorran2 01:08 09.05.2012

Re: glasajte za grobara

sevarlica sevarlica 07:58 09.05.2012

Re: glasajte za grobara

libkonz
edit: da se ne krije vise iza funkcija bez legalnih nadleznosti


Tomina pobeda bi još bila i jedini šamar njihovom egu.


Mislim da bi mu od gubitka na izborima jedino teže palo da mu se polomi ogledalce i puderaj.
loader loader 09:05 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Mislim da bi mu od gubitka na izborima jedino teže palo da mu se polomi ogledalce i ...

Šteta je što temu sužavate na lično. A kao bitna vam Srbija? Malo nedoslednosti nikad nije na odmet, jel tako? Ako razmišljate u ličnim okvirima, svakako ne možete da vidite širi kontekst. Ovo za Tadića nije nekakva lična stvar, već posao kome je posvećen godinama.
antioksidant antioksidant 09:07 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Šteta je što temu sužavate na lično

predsednički izbori su u većoj meri lični
nadležnosti predsednika nisu toliko velike a kandidati će trgovati delovima srbije (ministarstvima i javnim preduzećima) da bi dobili podršku za zadovoljenje sopstvenog ega
loader loader 09:13 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

predsednički izbori su u većoj meri lični
nadležnosti predsednika nisu toliko velike a kandidati će trgovati delovima srbije (ministarstvima i javnim preduzećima) da bi dobili podršku za zadovoljenje sopstvenog ega

Davite se u grupnom stavu koji vlada ovde, na blogu. Razmišljajte, nemojte samo da ponavljate nametnute fraze, da su svi isti, pa i kandidati na izborima, da su tu zbog nekakve trgovine itd. Vaša čistunačka "neopredeljenost" je spektakularna. Osim cinizma i udbaških floskula, imate li uopšte neki predlog, koga izabrati od dva kandidata koje su građani Srbije izabrali da se nađu u drugom krugu? Ili ostajete kabinetski, lako zgadljiv blogointelektualac, za koga naprosto ne postoji dovoljno dobar izbor? :)
antioksidant antioksidant 09:20 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Razmišljajte, nemojte samo da ponavljate nametnute fraze

loader, nije lepo sa vase strane ovako etiketirati
a to da li cu razmisljati ili ponavljati tudje fraze je ipak moj izbor

edit
Osim cinizma i udbaških floskula, imate li uopšte neki predlog, koga izabrati od dva kandidata koje su građani Srbije izabrali da se nađu u drugom krugu? Ili ostajete kabinetski, lako zgadljiv blogointelektualac, za koga naprosto ne postoji dovoljno dobar izbor? :)

da vam pruzim zadovoljstinu - procitajte naslov ovog niza komentara - ostajem pri tome - glasajte za grobara (novi nadimak mu je toma diploma)
loader loader 14:34 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

a to da li cu razmisljati ili ponavljati tudje fraze je ipak moj izbor

Ma, ok, nego, bojao sam se da vaš nesumnjivi talenat ne bude udavljen demagoškim, uskozadovoljnim tetosanjem koje je zahvatilo blog.
da vam pruzim zadovoljstinu - procitajte naslov ovog niza komentara - ostajem pri tome - glasajte za grobara (novi nadimak mu je toma diploma)

Ima dva niza u istom nizu, jedan glasi "... za grobara", a drugi "... za Boirisa". U kojoj ste vrsti srcem svojim? .. A u kojoj racionalnim delom bića svog?
antioksidant antioksidant 14:38 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

ne bude udavljen demagoškim, uskozadovoljnim tetosanjem

ne brinite se, otporan sam na vaše prizemne poruke

Ima dva niza u istom nizu, jedan glasi "... za grobara", a drugi "... za Boirisa". U kojoj ste vrsti srcem svojim? .. A u kojoj racionalnim delom bića svog?

hvala na mogućnosti da preciziram
za nikolića, protiv dačića
loader loader 14:40 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

libkonz
To bi pre bila još jedna šamarčina u potiljak Srbije.

Kakav god da bi bio šamar, ne bi ni približno boleo kao onaj Dačićev u nedelju. Za taj šamar najzaslužniji je Boris Tadić.

Već sam vam rekao da govorim o suštinskim posledicama, a ne o dnevnim gafovima i tvrđenju pazara. To je bilo sinoć, kad ste postavili svoj komentar.

Sada, kad je došlo do dogovora između DS-a i partnera iz Dačićeve "tročlane" ekipe - moram da vas pitam o kakvom se uopšte šamaru radi. Ako ste onog trenutka verovali da ono što Dačić izgovara on bukvalno i misli, i da će tako i ostati, onda je to vaše verovanje jedna za mene, moram da priznam, iznenađujuća i velika naivnost. Ili ste toliko opredeljeni u svojim političkim simpatijama i antipatijama, da vam nikakvi argumenti ne mogu poremetiti unapred određeni pravac iskaza na ovu temu.
loader loader 14:43 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Antioksidant:
ne brinite se, otporan sam na vaše prizemne poruke

Pa, ako ste otporni na saznanje da ste sebi dozvolili da simpatišete grobara, onda je jasno na kom je nivou vaša generalna otpornost :) ... Da u vas nije takva, gigantska otpornost, ne bih vas čačkao i rizikovao da vas povredim, jer to nipošto ne želim.

Vidite, građani su većinski glasali za ovu, bivšu vladu (kad se pogledaju glasovi koje su te stranke dobile).
Najviše glasova od svih kandidata od građana je dobio Boris Tadić.
Glasaće građani najverovatnije većinski i u drugom krugu za Borisa Tadića.

Nego, AO, .. .. kako to, ovde se povodite za većinskim mišljenjem na blogu, a ne idete za većinskim mišljenjem na nivou Srbije?
antioksidant antioksidant 14:46 09.05.2012

Re: glasajte za grobara

govorim o suštinskim posledicama

suštinska posledica je povratak u 90te
ako niste dovoljno pažljivo slušali dačića u kampanji i tokom postizborne euforije imaćete priliku da odživite njegovu viziju sveta za par godina
setite se pa se zahvalite tadiću tada na tome
antioksidant antioksidant 14:48 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Pa, ako ste otporni na saznanje da ste sebi dozvolili da simpatišete grobara, onda je jasno na kom je nivou vaša generalna otpornost :)

loaderu, preterujete u svojim patetičnim pokušajima da budete duhoviti
imate veoma prizemnu publiku koja će vam aplaudirati ali ne zaboravite da ko s decom spava upišan se budi
želim vam srećnu budućnost u izolaciji, ksenofobiji i rasnoj superiornosti

edit:
i pored vašeg partijskog aktivizma bilo bi daleko pristojnije da ne editujete komentare kao što sad to radite
u čemu je problem, nezadovoljni su iz štaba originalnim komentarom pa vas primoravaju da ih menjate?
nadam se da ne viču na vas
tražite bombona, zaslužili ste
loader loader 14:53 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

antioksidant
govorim o suštinskim posledicama

suštinska posledica je povratak u 90te
ako niste dovoljno pažljivo slušali dačića u kampanji i tokom postizborne euforije imaćete priliku da odživite njegovu viziju sveta za par godina
setite se pa se zahvalite tadiću tada na tome

Slušao sam pažljivo. Za razliku od vas, koji u tome samo prepoznajete one pojavne forme, očito slabo uočavajući kontekstualnost. Nadvladavaju vas utisci, antipatije... No, dobro, vreme će vas demantovati. Kao iskrenom poborniku boljitka, biće vam lakše kad shvatite da se nisu desile nikakve 90-te, nego da smo svakom godinom sve uređenije društvo, koje po vrednosnim sistemima permanentno smanjuje razliku u odnosu na EU.
loader loader 14:56 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

... da ne editujete komentare kao što sad to radite

Na kakvo editovanje mislite? Vaše čistunstvo i ropstvo pod političkom "neopredeljenošću" vas nagnava da vidite i ono čega nema? Pa, dobro...

I, da vas obavestim, za razliku od vas koji mislite da se svaki izneti stav mora nagraditi nekakvom bombonom, ili nečim većim, ja ne mislim tako. Pišem samo ono što mislim. Jer mislim. A vi i ovim komentarom pokazujete da ste potopljeni u moru unatpred datih stavova o skoro svim stvarima, pa i o političkom mišljenju.
antioksidant antioksidant 14:57 09.05.2012

Re: glasajte za grobara

Za razliku od vas, koji u tome samo prepoznajete one pojavne forme, očito slabo uočavajući kontekstualnost.

niste sposobni vi da razumete izgovoreno pa da vam nacrtam
kad ivica kaže- ne treba nam mmf u srbiji to znači izolaciju od svetskog finansijskog sistema
u krajnjem saldu znači život od korenja... uostalom, zašto ponavljati - živećete u tome
koje po vrednosnim sistemima permanentno smanjuje razliku u odnosu na EU.

probajte sebi da dočarate nešto što se zove "vrednosni sistem koji postoji u eu"
zaobiđite me sa floskulama. to vam možda prolazi u stranci ali je ovde nepristojno
antioksidant antioksidant 14:57 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

loader
... da ne editujete komentare kao što sad to radite

Na kakvo editovanje mislite? Vaše čistunstvo i ropstvo pod političkom "neopredeljenošću" vas nagnava da vidite i ono čega nema? Pa, dobro...

još i lažete
loader loader 15:02 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

u krajnjem saldu znači život od korenja... uostalom, zašto ponavljati - živećete u tome

Veliki futurista? .. Drago mi je zbog vas. Čestitam
još i lažete

Sigurni ste?
antioksidant antioksidant 15:03 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Sigurni ste?

bezočno lažete
partijski
loader loader 15:20 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

bezočno lažete

Pada vam imunitet nerava? Izgleda da ipak niste onako otporni kao što ste se hvalili.
A ovo... baš ste se lepo izrazili. No, šta vam ja tu mogu - stvar vašeg vaspitanja.
partijski

Ima li u vašim hipotezama o stvarnosti koja vas okružuje išta van tog pojma "partijsko"? Zaista, puna vam glava, tj. komentari te reči. Ili, nemate argumente, pa se laćate gnusne činjenice da je sve kontrolisano, a samo neki slobodarci poput vas imaju moć da se ponašaju nekontrolisano? :)))
antioksidant antioksidant 15:26 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Ima li u vašim hipotezama o stvarnosti koja vas okružuje išta van tog pojma "partijsko"?

funkcionalna nepismenost vas krasi - ovo partijski se odnosi na vaš pamfletizam za šta dobijate pohvale od kolega
ovo je vaš komentar koji me je opomenuo da sam svratio na pogrešno mesto a vi ako nađete išta u njemu što ne liči na agitatorsko pljuvanje slobodno pošaljite na pp kao što ste i juče ulizivački krenuli.

Davite se u grupnom stavu koji vlada ovde, na blogu. Razmišljajte, nemojte samo da ponavljate nametnute fraze, da su svi isti, pa i kandidati na izborima, da su tu zbog nekakve trgovine itd. Vaša čistunačka "neopredeljenost" je spektakularna. Osim cinizma i udbaških floskula, imate li uopšte neki predlog, koga izabrati od dva kandidata koje su građani Srbije izabrali da se nađu u drugom krugu? Ili ostajete kabinetski, lako zgadljiv blogointelektualac, za koga naprosto ne postoji dovoljno dobar izbor? :)


pp naravno neću čitati
loader loader 15:32 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Hvala što ste citirajući ovaj deo teksta još jednom istakli ono što sam želeo da kažem

Koprcate se, pomalo vređate, loše tumačite napisano, sujetni ste... - ali ste kad se sve sabere ipak korisni
antioksidant antioksidant 15:37 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

još jednom istakli ono što sam želeo da kažem

da vređate?

čega se pametan stidi...
Koprcate se, pomalo vređate, loše tumačite napisano, sujetni ste...
nemojte o sebi neprekidno loader
libkonz libkonz 15:59 09.05.2012

Re: glasajte za grobara

Već sam vam rekao da govorim o suštinskim posledicama, a ne o dnevnim gafovima i tvrđenju pazara. To je bilo sinoć, kad ste postavili svoj komentar.

Nije samo sinoć, Dačić je tokom kampanje govorio da je vreme da se ispravi nepravda petog oktobra. U nedelju uveče sam poželeo da pozovem svoje roditelje i izvinim im se za sve neprijatnosti koje su imali zbog mojih aktivnosti u rušenju Miloševićevog režima.
A Tadić ko Tadić, ćuti kao zaliven. Važno je samo doći do broja 126 da on i njegovo dobrovoljno vladalačko društvo i dalje ostanu na svojim pozicijama.
loader loader 16:10 09.05.2012

Re: glasajte za Borisa

Nije samo sinoć, Dačić je tokom kampanje govorio da je vreme da se ispravi nepravda petog oktobra.

Dačić se obraćao onima koji su mu, na kraju, doneli ovaj postotak glasova na izborima, a koji će biti ugrađen u novu vladu (koja je daleko, daleko bolja varijanta od radikalske, bez bedža). Naravno da on nije mislio da Srbiju leči od 5. oktobra, jer kao vispren dobro zna da se točak vremena ne vraća unazad, niti sam ja mislio slušajući ga, ne samo tada, da se treba povesti za dnevnopolitičkim izjavama, probnim balonima, tvrđenjima pazara... Kao što se nisam poveo ni za kočopernom izjavom u večeri kad su stizali izborni rezultati.

Trebalo bi razlikovati poeziju i politiku, a ne stalno ih mešati. Ne valja ovih nagoveštenih 126 (tj. većina, kolika god bila)? Onda, koja druga većina? Kao razborit čovek, samo treba da kažete, koja to većina može da se formira u skupštini, u realnoj situaciji, a da bude po ukusu vašem, ili po ukusu proevropskih tekovina.

laziiprevare laziiprevare 16:59 09.05.2012

Re: glasajte za grobara

točak vremena ne vraća unazad

Upravo tako,zato rasprava ko je sledeći predsednik više nije nepoznanica,ali nema značaj kao iz 2008. Nema povratka u devedesete, svako vreme nosi nove ličnosti pa i izgled predsednika. Teška ekonomska kriza koja ugrožava i EU, traži pravog lidera na čelu vlade.Kada demokratska stranka saopšti ime novog premijera, svima će manje biti važno šta radi predsednik, kao i u vreme Đinđića.


loader loader 00:24 10.05.2012

Re: glasajte za ...


U 162 komentara ni jedan fotos na kojoj su kandidati, odnosno učesnici budućeg duela. Aj da malo ispravimo taj nedostatak. Evo fotke koju je objavila Politika:




Izgubiću ___________________________________________________ Pobediću


Obren Markov Obren Markov 19:41 08.05.2012

Ovako je počelo

loader loader 19:48 08.05.2012

Re: Ovako je počelo

A kako će završiti?

antioksidant antioksidant 19:57 08.05.2012

Re: Ovako je počelo

loader
A kako će završiti?


ivana23 ivana23 20:01 08.05.2012

Re: Ovako je počelo

antioksidant
loader
A kako će završiti?



Ko je treca osoba?
loader loader 20:07 08.05.2012

Re: Ovako je počelo

Pa,
Ivica

valjda?
dragan7557 dragan7557 09:21 09.05.2012

Re: Ovako je počelo

ivana23
antioksidant
loader
A kako će završiti?



Ko je treca osoba?

Srbija.

cerski
inco inco 20:02 08.05.2012

A meni miloooooo...

Pricali Era, Francuz i Englez sta im je bilo najmilije u zivotu. Krene Englez
- Diplomira najbolji drugar, sin imucnog lorda, pa napravi zurku u dvorcu, a na zurci samo on, ja i gomila picetine... Ma milina!
Francuz odmahuje rukom:
- Nije to nista. Dobijem ja na lutriji silne novce, zakupim restoran na Ajfelovom tornju, pozovem na zurku sve Francuske lepotice, kupim ogromnu kadu i napunim je Sampanjem, pa sa onim lepoticama uskocim, i tako celu noc orgijamo... Pa mi milo...
Na to ce Era:
- Mi u vojsci, sneg napadao do pupka, -20°C napolju, vetar skida kozu s lica, nas petnaest se k'o prasci nabili u sator za cetvoro... Odjednom vice porucnik: Milojko, na strazu! ... A meni miloooooo... sto se ne zovem Milojko!


--

A meni milooooo - sto nemam TV...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:07 08.05.2012

Ja ću za zarđalu kašiku

Kao što je već svima na blogu poznato, ja kao SNS plaćenik ću za Tomu
loader loader 20:41 08.05.2012

Re: Ja ću za zarđalu kašiku

Ima veliku slobodnu gajbu?
Uostalom, ono plaćenik vam je suvišno. Ne obaljujte sebi cenu. Znamo da radite iz ljubavi i strasti
angie01 angie01 20:44 08.05.2012

vise nekog od njih

ne mogu da slusam!

..brate, postali su ko oni slajmi matirijal iz sf filmova, sto narastaju dok dises i svake sekunde prelivaju sve vise dok ne popune svaku preostalu zdravu poru prostora!
loader loader 20:45 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

ne mogu da slusam!

Ah, Angie,
ko izdrži - izdrži
predatortz predatortz 20:48 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

angie01
ne mogu da slusam!

..brate, postali su ko oni slajmi matirijal iz sf filmova, sto narastaju dok dises i svake sekunde prelivaju sve vise dok ne popune svaku preostalu zdravu poru prostora!


Rešenje je u naslednoj monarhiji. Kralj zadužen za protokolarne posete,slanje telegrama, prijeme, delenje odlikovanja...
Na izborima se definiše sastav vlade, kralj formalno predlaže premijera, ovaj obezbedi ili ne obezbedi podršku u parlamentu...
Premijer biva najjača politička ličnost. Sve dok ne izgubi poverenje naroda.

Prosto.
loader loader 20:51 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

Kralj



Samo da nauči naš jezik
Znači, ništa.
predatortz predatortz 20:56 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

loader
Kralj



Samo da nauči naš jezik
Znači, ništa.


Jes', ovom to baš i ne ide nešto.
Ali, ima to i dobrih strana. Ne bi nam svaki dnevnik počinjao sa :

NJKV je izjavilo...

Ovako, Kluni brate puno i lepo priča, a malo šta pametno kaže.
loader loader 20:58 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

Kluni je samo drugi ekstrem. I, nije on kriv što naš car još ne zna srpski
ivana23 ivana23 20:59 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

predatortz
Rešenje je u naslednoj monarhiji. Kralj zadužen za protokolarne posete,slanje telegrama, prijeme, delenje odlikovanja...
Na izborima se definiše sastav vlade, kralj formalno predlaže premijera, ovaj obezbedi ili ne obezbedi podršku u parlamentu...
Premijer biva najjača politička ličnost. Sve dok ne izgubi poverenje naroda.

Prosto.


Moze i u lov na slona - I

Moze i u lov na slona - II
loader loader 21:03 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

Užas

Pre neko veče pala kiša, a ja sklanjam puževe sa asfalta, da ih neko ne zgazi... Ovi, plemenitog roda, iz zadovoljstva "zgazili" slona
predatortz predatortz 21:03 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

ivana23
predatortz
Rešenje je u naslednoj monarhiji. Kralj zadužen za protokolarne posete,slanje telegrama, prijeme, delenje odlikovanja...
Na izborima se definiše sastav vlade, kralj formalno predlaže premijera, ovaj obezbedi ili ne obezbedi podršku u parlamentu...
Premijer biva najjača politička ličnost. Sve dok ne izgubi poverenje naroda.

Prosto.


Moze i u lov na slona - I

Moze i u lov na slona - II


E, vidiš, to je demokratija.

Ajde sad zamisli da neki kukavni predsednik opštine u Srbiji kaže Kluniju da nije poželjan zbog nekog razloga.

dali76 dali76 23:10 08.05.2012

Re: vise nekog od njih

Pa Mr. Loader Pa car Boris kome niko nesme da kaze da je ostao go znade srpski odlicno pa nesto nisam siguran koliko to ima pozitivnih efekata , sem sto sprecava jos vece zlo od sadasnjeg zla,a I to je pozitivno, pogotovo ako merimo od vremena Slobodana I kasika na koje nezahvalna raja zaboravlja .
Medjutim zanimljivo da je vise uticaja na glasacko tijelo imao Ivica koji je raju obasipao slavnim tonovima proslih vremena nego Boris koji je raju plasio bivsim Ivicinim drugarima koji kozu jesu menjali,al cud bogami ko zna.
P.S.
Bas fino sto ste tako neutralno nastrojeni Mr Loader ,odvijeni od navijakih tabora I sto niste ni za Tomu ni za Ivicu a ni za Borisa,a sigurno ni za alkatraz. )))
loader loader 07:59 09.05.2012

Re: vise nekog od njih

Bas fino sto ste tako neutralno nastrojeni Mr Loader ,odvijeni od navijakih tabora I sto niste ni za Tomu ni za Ivicu a ni za Borisa,a sigurno ni za alkatraz. )))

Jakako da je fino, Mr Dali. Na izborima, od ponuđenih kandidata, treba da pobedi Boris Tadić. Iz mnogo razloga. Kad već tako stilizovano opažate moj izbor, a smatram da pitanje nečijeg izbora ne bi trebalo da bude meta takve vrste opaski, onda bi možda pre trebalo da se zapitate kakav je vaš izbor. Biće da ga i nemate. Kao ni bilo kakav predlog sopstvenog rešenja. Taj vaš izdistanciran, kabinetsko-kritizerski ton (koji se i inače učaurio ovde na blogu, kod dobrog dela ljudstva) ne bi se mogao svrstati u izbor. To služi uglavno samo za tapšanje među istomišljenicima. Distanca od sveg nepravednog, prljavog... Ah. Ovo indirektno povezivanje sa Alkatrazom (gde baš mene "nađoste" shvatiću kao prijateljsku opasku :)
Medjutim zanimljivo da je vise uticaja na glasacko tijelo imao Ivica koji je raju obasipao slavnim tonovima proslih vremena nego Boris koji je raju plasio bivsim Ivicinim drugarima koji kozu jesu menjali, al cud bogami ko zna.

Ćud svakako nisu. Potpisujem da je tako. Promenili su odelce. I samo malo se primirili. Ali, da ih ne seciramo ovde, previše je komplikovano. Nego, čudna vam matematika. Ivica imao više uspeha? Pogledali ste ko je koliko osvojio glasova? Matematički, ds je osvojio mnogo više od sps-a, pa ne znam šta je tu uspeh. Ako mislite na ds-ovu kritiku nekih "vrednosti" iz prošlih vremena, ona se odnosila pre svega na sns, ako se to fokusira stranački, jer je i nelogično i samoubilački očekivati da ds tokom kampanje napada sps sa kojim, u potencijalu, treba da napravi novu vladu (njihove glasove na neki način valja posmatrati kao zbir). E, sad.... jedino ako niste razočarani što tih 4-5 neplaniranih procenata nije otišlo sns-u? Ne verujem da žalite što nisu otišli ds-u :)
Pa Mr. Loader Pa car Boris kome niko nesme da kaze da je ostao go znade srpski odlicno pa nesto nisam siguran koliko to ima pozitivnih efekata , sem sto sprecava jos vece zlo od sadasnjeg zla,a I to je pozitivno ...

Biće nešto od vas, Dali
cthulhu.s_ninja cthulhu.s_ninja 11:29 09.05.2012

Re: vise nekog od njih

Pa sad...malo dublja analiza od ovako povrsne:

Na izborima, od ponuđenih kandidata, treba da pobedi Boris Tadić. Iz mnogo razloga.


dovodi do toga da je glas za Borisa istovremeno glas za SPS i "zna se ko ce biti Premijer i Ministar za omladinu i sport" (Hint: Masno i Alcatraz).

Mislim da cemo i umiruci nad poslednjim rusevinama privrede Srbije sa preostalim zrnom psenice na dlanu i pola flasice preostale ciste vode mi reci: "Nemoj...bolje da glasamo za njega/njih...sta ako ovi budu gori..."

Mozda ima mnogo razloga da glasamo za ali ima najveci da glasamo protiv:

Ovo ne valja - hocu da se promeni
loader loader 13:22 09.05.2012

Re: vise nekog od njih

Zar toliko reči, umesto da odmah kažete slogan "Promene" ?

Naravno, ne treba ni da vas pitam šta bi bilo vaše rešenje, da se umesto te vaše situacije koja toliko ne valja napravi neka mnogo bolja. Ili, vi samo znate, onako po instinktu, ili po ličnoj simpatiji i antipatiji, da ne valja? Pa, dobro. I to je dosta kreativno.


Samo da vas obavestim da je glasanje obavljeno, 6. maja, i da su stranke koje su ove četiri godine učestvovale u vladi dobile više glasova nego na proteklim izborima. Šta ste mislili kad kažete glasaćemo? 2016. godine?

jkt2010 jkt2010 07:17 10.05.2012

Re: vise nekog od njih

Rešenje je u naslednoj monarhiji. Kralj zadužen za protokolarne posete,slanje telegrama, prijeme, delenje odlikovanja...

Tadić: Ne želim da budem engleska kraljica Srbije
loader loader 08:37 10.05.2012

Re: vise nekog od njih

Tadić: Ne želim da budem engleska kraljica Srbije

Ali zato bi TN žarko želeo promene na tom zamišljenom tronu

G r o f G r o f 20:48 08.05.2012

ti imaš talenat..

da suštinu zamagliš nebitnim stvarima.
loader loader 20:49 08.05.2012

Re: ti imaš talenat..

nebitnim stvarima.

Šta su to "nebitne stvari"?
Konkretizacija bi veoma pomogla
Saša Radulović Saša Radulović 20:51 08.05.2012

Da probam ja

Duel mi je zanimljiv pre svega zato, da bih video šta će Nikolić (i njegov marketinški tim) smisliti kao zamerke Borisu Tadiću, a da to nije SEKA, koju Tadić nije izazvao, ali je ona svim protivnicima bila dobrodošla kao prikaz da je njegova vlast, eto, loša, i da to nije ono čuveno nazdravljanje na stadionu nakon pobede, uz čaše šampanjca, nakon čega su ovde mnogi doživeli osećaj poput onoga koji imaju navijači kad prema suparničkom golu krene igrač sam sa loptom. Ali, gol nije pao, odnosno ta povika oko šampanjca je bila samo dokaz koliko protivnik barata tankim argumentima.



1. Reforma pravosuđa - najgora stvar koja se desila u Srbiji od ubistva premijera
2. Sistematsko urušavanje svih nezavisnih institucija sistema.
3. Objedinjavanje zakonodavne, izvršne, sudske i medijske vlasti u jednu, partijsku
4. Verica Barać - sram vas bilo u svakom pogledu
5. Korupcija kao sistem
6. Odsustvo bilo kakvih suštinskih reformi: poreske, penzione, zdravstva, obrazovanja, državne uprave, pravosuđa
7. Zacrnjen ugovor sa Fijatom kao simbol netransparentnosti, neodgovornosti i bahatosti
8. Suluda perpetuum mobile ekonomska politika koja nas je koštala 250.000 radnih mesta. Dok smo skupo kupovali radna mesta na tuce, gubili smo ih besplatno na hiljadu.
9. Nazovi decentralizacija koja uništava mogućnost istinske decentralizacije
10. Borba za netransparentnost do poslednjeg daha
11. Nestručni i neiskusni ljudi na svim nivoima, ministri i državni sekretari u mladosti, bez ikakvog kredibilteta, sa majstorima lutakrima u senci
12. Premijer bez energije, bez ideje, bez kompasa
loader loader 20:57 08.05.2012

Re: Da probam ja

Evo čoveka iz prakse.

Kao čovek iz prakse, vi Saša svakako znate kako bi se sve to učinilo na bolji način. Dakle, kojim mehanizmima, ko bi ih podržao, i uz koji sastav vlade, jer verujem da priroda stranaka u vladi nije nebitna.

Da pojasnim - ne mislim na željoteku, već na konkretno objjašnjenje kako bi se to u ovim, datim okolnostima izvelo bolje.
G r o f G r o f 20:59 08.05.2012

Re: Da probam ja

Saša Radulović
Duel mi je zanimljiv pre svega zato, da bih video šta će Nikolić (i njegov marketinški tim) smisliti kao zamerke Borisu Tadiću, a da to nije SEKA, koju Tadić nije izazvao, ali je ona svim protivnicima bila dobrodošla kao prikaz da je njegova vlast, eto, loša, i da to nije ono čuveno nazdravljanje na stadionu nakon pobede, uz čaše šampanjca, nakon čega su ovde mnogi doživeli osećaj poput onoga koji imaju navijači kad prema suparničkom golu krene igrač sam sa loptom. Ali, gol nije pao, odnosno ta povika oko šampanjca je bila samo dokaz koliko protivnik barata tankim argumentima.



1. Reforma pravosuđa - najgora stvar koja se desila u Srbiji od ubistva premijera
2. Sistematsko urušavanje svih nezavisnih institucija sistema.
3. Objedinjavanje zakonodavne, izvršne, sudske i medijske vlasti u jednu, partijsku
4. Verica Barać - sram vas bilo u svakom pogledu
5. Korupcija kao sistem
6. Odsustvo bilo kakvih suštinskih reformi: poreske, penzione, zdravstva, obrazovanja, državne uprave, pravosuđa
7. Zacrnjen ugovor sa Fijatom kao simbol netransparentnosti, neodgovornosti i bahatosti
8. Suluda perpetuum mobile ekonomska politika koja nas je koštala 250.000 radnih mesta. Dok smo skupo kupovali radna mesta na tuce, gubili smo ih besplatno na hiljadu.
9. Nazovi decentralizacija koja uništava mogućnost istinske decentralizacije
10. Borba za netransparentnost do poslednjeg daha
11. Nestručni i neiskusni ljudi na svim nivoima, ministri i državni sekretari u mladosti, bez ikakvog kredibilteta, sa majstorima lutakrima u senci
12. Premijer bez energije, bez ideje, bez kompasa


... evo, ova priča mi deluje suštinskije od razglabanja o dva deci vode.
loader loader 21:06 08.05.2012

Re: Da probam ja

grof:
... evo, ova priča mi deluje suštinskije od razglabanja o dva deci vode.

Ustane čovek noću..., i vidi oko sebe mrak. Kaže - "Hej, na ovom svetu uvek vlada mrak." .. Hm... Ipak je neki napor potreban da se uvidi da je prethodno bio dan, a da u futuru sledi jutro.
Saša Radulović Saša Radulović 21:07 08.05.2012

Re: Da probam ja

Da pojasnim - ne mislim na željoteku, već na konkretno objjašnjenje kako bi se to u ovim, datim okolnostima izvelo bolje.


Potpuno nebitno kako bi ja. Mogao bih recimo da vam pričam kako bi to Verica, a možete i sami. Toliko je video zapisa. Koje su to okolnosti diktirale recimo:

3. Objedinjavanje zakonodavne, izvršne, sudske i medijske vlasti u jednu, partijsku


ili

4. Verica Barać - sram vas bilo u svakom pogledu


ili

7. Zacrnjen ugovor sa Fijatom kao simbol netransparentnosti, neodgovornosti i bahatosti


Moje prvo pitanje za vas je: da li se slažete da je ovih 12 tačaka trenutno stanje?

A drugo: da li mislite da je SEKA kriva za to ili predsednik svega u Srbiji i ekipa koju je sam odabrao?


I ako nije mogao bolje, zar nije jedina pristojna stvar na svetu da kaže: ja ne umem? I da potraži nekoga ko ume. Za svu našu decu.

predatortz predatortz 21:11 08.05.2012

Re: Da probam ja

A drugo: da li mislite da je SEKA kriva za to ili predsednik svega u Srbiji i ekipa koju je sam odabrao?


I ako nije mogao bolje, zar nije jedina pristojna stvar na svetu da kaže: ja ne umem? I da potraži nekoga ko ume. Za svu našu decu.



Mislim da je glavni problem u tome što se predsednik bavi stvarima van njegove nadležnosti. Taman da te stvari radi fantastično, a samo oni koji neće ne vide da ne radi, posao predsednika nije da vodi ekonomsku, spoljnu, monetarnu... politiku.
loader loader 21:13 08.05.2012

Re: Da probam ja

I ako nije mogao bolje, zar nije jedina pristojna stvar na svetu da kaže: ja ne umem? I da potraži nekoga ko ume. Za svu našu decu.

A T. Nikolić je taj? Hm, nisam siguran da oni koji imaju decu mogu da se spuste niz tobogan vaše tamne hipoteze.

Inače, pitanje nije bilo, koje je trenutno stanje, već, kako biste vi postojeće stanje učinili boljim, pošavši od pre 8, ili 4 godine. Sa ovom strukturom. Niste ništa rekli, osim što ste iskoristili ime jedne časne žene. Dakle, probajte da pružite nešto što bi zaista ličilo na izvodljiv projekat. Ne željoteka, jer ja ću vam uvek postaviti još više ideale, nego način da se stvari zaista, praktično, poprave.
G r o f G r o f 21:17 08.05.2012

Re: Da probam ja

Ustane čovek noću..., i vidi oko sebe mrak.


...i ne kaže ništa nego upali svetlo.

loader loader 21:21 08.05.2012

Re: Da probam ja

Zašto ga onda vi ne upalite, da vidite gde ste?
Nego forsirate priču o mraku
Saša Radulović Saša Radulović 21:28 08.05.2012

Re: Da probam ja

A T. Nikolić je taj?


Nemojte da mi podmežete Tomu. Ja za njega ne glasam. Moj glas je bio i ostaće beo.

Ponoviću još jednom: šta treba da se radi, može da se jasno vidi iz onoga što je govorila ta časna žena koju je gospodin predsednik ignorisao i koju je njegov kompletan tim sputavao. To bi vam bila tačka 4.

Šta ja mislim da treba da se uradi, možete pročitati u blogovima. Nekako nije u redu da se pravite da ništa od toga ne znate, pa tražite da vam se ovde ponovi.

Za vas ostaje pitanje: da li uopšte shvatate u kakvom mraku živite? Sve tačku po tačku.

Izvinjavam se ako sam trolovao i nastavio da upucavam svoj beli stav.


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:32 08.05.2012

Re: Da probam ja

A T. Nikolić je taj? Hm, nisam siguran da oni koji imaju decu mogu da se spuste niz tobogan vaše tamne hipoteze.


Potpisujem. Da li je resenje neizlaziti na izbore? Na mom birackom mestu, na Vozdovcu izaslo je 99% penzionera i ljudi preko 60 godina. imali smo oko 10% mladih kojima je ovo prvi put da glasaju, a taj procenat su podigla deca sa Vojne Akademije koji su glasali kod nas, odnosno upisani su u biracki spisak.

Zalosno.
Bas zbog svoje dece ne bih volela da mi predsednik bude master grobar.
Nikako.


p.s. zao mi je sto nisam slikala prelep crtez na papiru sa predsednickim kandidatom pod rednim brojem 13. rukom dopisan broj i crtez Pepa Praseta!
loader loader 21:35 08.05.2012

Re: Da probam ja

Saša Radulović:
Nemojte da mi podmežete Tomu. Ja za njega ne glasam.

Ne stresirajte se. Ovde nije reč o navođenju na glasanje (ili odvođenju od glasanja), već o razgovoru na temu dve ličnosti koje personifikuju dva bloka, dva shvatanja politike, dva različita vrednosna sveta.

Opet vam kažem, ne treba da me upućujete, i to na najuopšteniji mogući način, na druga imena koja su se bavila nekim stvarima iz ove naše teme. Poneki vaš blog sam čitao, ali ne sve. To vam baš i nije neki odgovor. Ako već komentarišete, onda iskomentarišite ovde, napišite šta mislite da bi bilo rešenje. Inače, ako mene pitate za mrak, mrak je žešći nego što možete i da pojmite. No, pitanje je bilo i ostaje, kako biste vi, kao veliki praktičar, u ovih koliko već godina učinili da rezultati, na primer, ne budu ovakvi kakvi su ovoga časa, nego osetno bolji (kako vam, da ste precednik ne bi prišili da ste pili šampanjac)?

Naravno, nema trola (što se mene tiče, za moderaciju ne garantujem), tako da slobodno možete da izbeljujete ionako beo prostor blogistana.
loader loader 21:56 08.05.2012

Re: Da probam ja

Saša Radulović:
Moj glas je bio i ostaće beo.

Ovo je zanimljiva tema. Belih listića je bilo oko 2 %. A oko 2 % su uobičajene greške pri glasanju.

Tadić je u prvom krugu dobio većinu, barem u odnosu na glavnog rivala. Vi se ovde zalažete za dobrobit tih 2 % ljudi? Ili se zalažete za dobrobit svih ljudi, tj. za onoaj javni interes koji se u svakoj demokratiji odredi zavisno od toga kako je glasala većina ljudi?

U priličnom ste paradoksu.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:02 08.05.2012

Re: Da probam ja

loader
Ako već komentarišete, onda iskomentarišite ovde, napišite šta mislite da bi bilo rešenje.


Ne moze, zauzet je brisanjem komentara na svom blogu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 08.05.2012

Re: Da probam ja

Ili se zalažete za dobrobit svih ljudi, tj. za onoaj javni interes koji se u svakoj demokratiji odredi zavisno od toga kako je glasala većina ljudi?


Masis.
To sto je nesto izglasano od strane vecine znaci samo da ce se to sprovoditi, a nikakve garancije nema da je to i najbilje resenje, da je to stvarni najbolji interes.
Dakle i zalaganje za bele listice je zalaganje za dobrobit svih ljudi.
loader loader 22:08 08.05.2012

Re: Da probam ja

dusanovaiivanovamama

Bas zbog svoje dece ne bih volela da mi predsednik bude master grobar.
Nikako.

Verovatno da i neće. No, da ne zalazimo u prognoze.

p.s. zao mi je sto nisam slikala prelep crtez na papiru sa predsednickim kandidatom pod rednim brojem 13. rukom dopisan broj i prelep crtez Pepa Praseta!

Ima i ovo: *********
loader loader 22:11 08.05.2012

Re: Da probam ja

Anonimni Pojedinac
loader
Ako već komentarišete, onda iskomentarišite ovde, napišite šta mislite da bi bilo rešenje.


Ne moze, zauzet je brisanjem komentara na svom blogu.


Briše komentare?! ..
A ličio mi na demokratu, fensi blogera, ... Hm..
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:15 08.05.2012

Re: Da probam ja

loader
Anonimni Pojedinac
loader
Ako već komentarišete, onda iskomentarišite ovde, napišite šta mislite da bi bilo rešenje.


Ne moze, zauzet je brisanjem komentara na svom blogu.


Briše komentare?! ..
A ličio mi na demokratu, fensi blogera, ... Hm..


Gradjanske inicijative...Beli listici...Ljudska prava...
Prevari to coveka...
loader loader 22:15 08.05.2012

Re: Da probam ja

hoochie coochie man
Ili se zalažete za dobrobit svih ljudi, tj. za onoaj javni interes koji se u svakoj demokratiji odredi zavisno od toga kako je glasala većina ljudi?


Masis.
To sto je nesto izglasano od strane vecine znaci samo da ce se to sprovoditi, a nikakve garancije nema da je to i najbilje resenje, da je to stvarni najbolji interes.
De znači da će seakle i zalaganje za bele listice je zalaganje za dobrobit svih ljudi.

Nešto što je izglasano od strane većine ne znači da će biti sprovedeno... Naravno da ne znači (samo, nije to tema). A sprovodiće se nešto što je izglasala grupa od 2 % ljudi?
loader loader 22:19 08.05.2012

Re: Da probam ja

Anonimni Pojedinac
loader
Anonimni Pojedinac
loader
Ako već komentarišete, onda iskomentarišite ovde, napišite šta mislite da bi bilo rešenje.


Ne moze, zauzet je brisanjem komentara na svom blogu.


Briše komentare?! ..
A ličio mi na demokratu, fensi blogera, ... Hm..


Gradjanske inicijative...Beli listici...Ljudska prava...
Prevari to coveka... <_<

Provalili ste znači šemu .

Ma, možda je samo nerzozan zbog slabog rezultata belih listića (2%)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 08.05.2012

Re: Da probam ja

Nešto što je izglasano od strane većine ne znači da će biti sprovedeno


Znaci.
Ako vecina odluci da Nikolic bude predsednik Srbije ta odluka ce biti sprovedena, Nikolic ce biti predsednik.
Ali to uopste ne znaci da je to najbolji "interes koji se u svakoj demokratiji odredi zavisno od toga kako je glasala većina ljudij"
A sprovodiće se nešto što je izglasala grupa od 2 % ljudi?

Nece se sprovoditi, ali to sto se nece sprovoditi ne znaci da bas to nije najbolje resenje.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:03 08.05.2012

Re: Da probam ja

loader
Anonimni Pojedinac
loader
Anonimni Pojedinac
loader
Ako već komentarišete, onda iskomentarišite ovde, napišite šta mislite da bi bilo rešenje.


Ne moze, zauzet je brisanjem komentara na svom blogu.


Briše komentare?! ..
A ličio mi na demokratu, fensi blogera, ... Hm..


Gradjanske inicijative...Beli listici...Ljudska prava...
Prevari to coveka...
Provalili ste znači šemu .

Ma, možda je samo nerzozan zbog slabog rezultata belih listića (2%)


Sto nervozan, pa akcija je uspela
dali76 dali76 23:47 08.05.2012

Re: Da probam ja

Ako je posle svih ovih godina Tadic Borisu jedna od najvecih preporuka za glas Tomislav Nikolic,a vidimo da jeste, onnda o kome to vise govori o Nikolicu ili Tadicu?
Elem, vidim da mnogi ljudi “optuzuju” redsednika DS da je uzurpirao vlast da je maltene covjek broj 1 u Srbiji.
Ja se slazem da Tadic rkrsi ustav, slazem se da se prema institucijama odnosi kao instrumentu partije,ali reci da je Tadic uzurpirao vlast je prilicno nelogican stav.
Ako je to logicno, Tadic ima toliku moc,a u Srbiji se ne desava gotovo nista od onog za Sta se Tadic zalaz, onda Tadic ispada veliki lazov koji jedno prica a drugo radi.
Tadic je sigurno dosta neenergican politicar, tih fin professor, flegmatican, bez hrabrosti da se suprostavi lopovima u vlastitoj stranci,a kamoli drugde,ali Boris Tadic nije lazov I nije lopov.
A
Li jeste kriv sto je dozvolio biti maskota I aravan onima koji mu sve daju, ukljucujuci da ostane na vlasti,a zauzvrat ne moze da mrdne nicim,sem u predizbornoj kampanji.
Dakle Boris Tadic jeste maskota, fina maskota, ima dobar faks, pametan je, slusa finu muziku,zalaze se za Srbiju u EU, al je totalno nemocan,I rezulatati su akvi kakvi jesu I oda ostje sasvim jasno,ko na pocetku komentara,zasto je Nikolic Tomislav najveca preporuka za glas Tadicu I o kom to sustinski govori.
bene_geserit bene_geserit 05:39 09.05.2012

Re: Da probam ja

dali76
Elem, vidim da mnogi ljudi “optuzuju” redsednika DS da je uzurpirao vlast da je maltene covjek broj 1 u Srbiji.
Ja se slazem da Tadic krsi ustav, slazem se da se prema institucijama odnosi kao instrumentu partije, ali reci da je Tadic uzurpirao vlast je prilicno nelogican stav.
Ako je to logicno, Tadic ima toliku moc,a u Srbiji se ne desava gotovo nista od onog za Sta se Tadic zalaze, onda Tadic ispada veliki lazov koji jedno prica a drugo radi.
Tadic je sigurno dosta neenergican politicar, tih fin professor, flegmatican, bez hrabrosti da se suprostavi lopovima u vlastitoj stranci, a kamoli drugde, ali Boris Tadic nije lazov i nije lopov.

U Srbiji se upravo desava sve za sta se Tadic zalaze.
Osim ako ne mislis na spisak lepih zelja tipa "povecacemo zaposlenost" a kada ga pitas kako onda krenu socijal-demokratske mantre da ispadaju kao da je iko ikada u ljudskoj istoriji na taj nacin podigao zaposlenost.
Tadic nije lazov? Izvini, ali svi politicari su lazovi. Uspesni politicari su najveci lazovi. Uostalom nista od onoga sto je obecavao se nije ostvarilo i on nije lazov?

Kako to mislis Tadic nije lopov? Izvini, ali kako se finansira DS? Neces mi reci da su finansirali izbornu kampanju od prijavljenih donacija, sto je jedini nelopovski nacin, ili da predsednik partije ne zna kako mu se finansira partija? Ili da ne zna da mu je stranka zaposlila desetine hiljada svojih clanova po budzetski finansiranim poslovima sirom Srbije, sto je opet lopovluk ogroman. Ako ti definises lopovluk kao "ne mozes da vidis Tadica kako dzepari u gradskom prevozu" onda se slazem da nije lopov.
"Nema hrabrosti da se suprotstavi lopovima u sopstvenoj stranci" - izvini na kojoj planeti ti zivis? On je sef bande lopova koji su organizovani u stranku.

Slazes se da Tadic krsi ustav i da koristi drzavne institucije za potrebe partije, ali se ne slazes da je Tadic uzurpirao vlast? Jebote, sta bi tek radio da je uzurpirao vlast (to ce valjda da bude onda kad 6-ti put za redom bude Predsednik). Covek koji se za sve u drzavi pita, dok Premijeru (koji po ustavu ima dalekooo sira ovlascenja) niko ne zna ni ime, "nije uzurpirao vlast"! Covek koji kao predsednik "svih gradjana Srbije" aktivno lobira za svoju stranku i koristi drzavne institucije i resurse za to. Covek koji je ostao predsednik DSa dok je bio predsednik Srbije (cak i onaj sto ne bih da mu pominjem ime je bio dovoljno pristojan da "zamrzne" funkciju predsednika stranke, ovaj cak ni to)! Covek koji je pronasao rupu u Ustavu da se kandiduje treci put za redom za predsednika!

Tadic je nemocan isto koliko je Kostunica bio neobavesten. Ko u to veruje ima problema sa realnoscu.
Tadic je samo nesposoban za bilo sta drugo osim da razvije mehanizme za punjenje dzepova svojoj bandi.

Sada koliko je pametan, da li je zavrsio dobar faks, a tek kakvu muziku slusa (nesto mi je ostalo u glavi da je ta definicija "fine" muzike koju Tadic slusa prilicno rastegljiva, ali 'ajde neka bude da je fina) posle svih ovih godina me bas briga. Covek je predsednik Srbije tolike godine, sa takvim CV-em niko ne gleda koju je skolu zavrsio, vec se videlo sta zna da radi i kako. Za ono sto je radio ocena nula (ako nema negativnih).
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:01 09.05.2012

Re: Da probam ja

Anonimni Pojedinac
loader
Anonimni Pojedinac
loader
Anonimni Pojedinac
loader
Ako već komentarišete, onda iskomentarišite ovde, napišite šta mislite da bi bilo rešenje.


Ne moze, zauzet je brisanjem komentara na svom blogu.


Briše komentare?! ..
A ličio mi na demokratu, fensi blogera, ... Hm..


Gradjanske inicijative...Beli listici...Ljudska prava...
Prevari to coveka...
Provalili ste znači šemu .

Ma, možda je samo nerzozan zbog slabog rezultata belih listića (2%)


Sto nervozan, pa akcija je uspela


'Bem li ga, izgleda da si ipak bio u pravu.
Pao je i prvi ban.


Za one komentare?
loader loader 08:19 09.05.2012

Re: Da probam ja

Anonimni Pojedinac
Anonimni Pojedinac
loader
Anonimni Pojedinac
loader
Anonimni Pojedinac
loader
Ako već komentarišete, onda iskomentarišite ovde, napišite šta mislite da bi bilo rešenje.


Ne moze, zauzet je brisanjem komentara na svom blogu.


Briše komentare?! ..
A ličio mi na demokratu, fensi blogera, ... Hm..


Gradjanske inicijative...Beli listici...Ljudska prava...
Prevari to coveka...
Provalili ste znači šemu .

Ma, možda je samo nerzozan zbog slabog rezultata belih listića (2%)


Sto nervozan, pa akcija je uspela


'Bem li ga, izgleda da si ipak bio u pravu.
Pao je i prvi ban.


Za one komentare?

Ne mogu da verujem da je demokratija belih listića dogurala tako daleko
Znači, ako banuju 98 % glasača u Srbiji, imali bi apsolutnu većinu na sledećoj sesiji punjenja glasačkih kutija listićima

loader loader 08:56 09.05.2012

Re: Da probam ja

dali76
.... .... Dakle Boris Tadic jeste maskota, fina maskota, ima dobar faks, pametan je, slusa finu muziku,zalaze se za Srbiju u EU, al je totalno nemocan,I rezulatati su akvi kakvi jesu I oda ostje sasvim jasno,ko na pocetku komentara,zasto je Nikolic Tomislav najveca preporuka za glas Tadicu I o kom to sustinski govori.

Najveća preporuka Borisu Tadiću T. Nikolić? Odakle vam to, ukoliko niste sami izmislili za potrebe dokazivanja teza koje provlačite po svojim komentarima? Zaista, otkud to u vašem zaključku? Bez obzira na vašu "jednosmernu neopredeljenost", delovali ste mi kao neko ko ipak nastoji da pokaže nešto više od manira kakav vlada kod kabinetsko-altruističkih pojedinaca, a blog ih je pun. Čas su za T. Nikolića, čas za bele listiće, čas povraćaju po politici jer je božemoj prljava... - a oni kao čistunci gade se skoro svega što nisu oni sami... Kakva slika :)
Dakle, Borisu Tadiću T. Nikolić nije preporuka, nego, samo, glavni protivnik na izborima. Da vas podsetim, baš njih dvojicu su građani ove zemlje izglasali kao kandidate koji se u drugom krugu izbora bore za predsednika Republike.
Borisu Tadiću je prednost ono što je radio, a ne Nikolić, niti bilo koja druga personifikovana pojava. Tadić je od svog dolaska na mesto predsednika stranke i predsednika Republike permanentno radio na tome da se stvori jedna drugačija politička klima. U uslovima gde je skoro sve bilo protiv takvog jednog posla. I ta klima je stvorena. Naravno, radi se o procesu, a ne o nekakvog gotovom rezultatu i završenom poslu. Kladim se da vi, Dali, zbog "neopredeljenosti", ne možete da pogodite u čemu je razlika između 2003.-04. i 2012. Primetili ste, makar, nešto tokom ove kampanje, jer to je, eto, najsvežije? Ili ćete kao neopredeljeni intelektualac kazati, nikad gore nije bilo? :) ... Zaista, uočavate li neku razliku u navedenom periodu? Tokom ovakvih razgovora trebalo bi uzeti u obzir period od 2000. ali pošto sada govorimo o Borisu Tadići, moramo taj period korigovati na onaj od 2004. Dali, je li to ista Srbija? Znam da ste daleko, ali ako već tako pomno komentarišete ovdašnje pojave, ne možete zbog udaljenosti biti izuzeti iz odgovaranja na pomenuto pitanje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:19 09.05.2012

Re: Da probam ja

loader
baš njih dvojicu su građani ove zemlje izglasali kao kandidate koji se u drugom krugu izbora bore za predsednika Republike.

Situacija je jasna da jasnija ne može biti. Razlika između BT i TN je toliko velika da većina razumnih ljudi u Srbiji neće imati nikakvu dilemu: glasaće za Tadića.

Isticanjem svega onog što BT, kao dosadašnji predsednik Srbije nije uradio ili je pogrešno uradio, još uvek nije ni izbliza dovoljan razlog da bi se glasalo za Nikolića.

Svako iole objektivno poređenje dvojice kandidata po svim bitnim elementima (ličnost, obrazovanje, rezultati...) ide u prilog Tadiću.
loader loader 09:23 09.05.2012

Re: Da probam ja

bene_geserit

Covek koji je pronasao rupu u Ustavu da se kandiduje treci put za redom za predsednika!

Rupa u Ustavu? Čekajte - ili jeste ili nije po Ustavu. Vi to kao Nikolić, rupa na tepihu Evrope i slične stvari? Ne, nije to taj jezik, taj manir... Dakle, kad sve toliko opširno znate, Bene, možete li biti ljubazni i reći, da li je po Ustavu, ili ne.

Ima u tome što ste naglasili jedna još veća, suštinskija nelogičnost, ali o njoj ćemo kad odgonetnete gornje pitanje, jer ne želim da vam taj proces odgonetanja eventualno blokiram sa dva pitanja odjedanput.

princi princi 09:59 09.05.2012

Re: Da probam ja

1. Reforma pravosuđa - najgora stvar koja se desila u Srbiji od ubistva premijera
2. Sistematsko urušavanje svih nezavisnih institucija sistema.
3. Objedinjavanje zakonodavne, izvršne, sudske i medijske vlasti u jednu, partijsku
4. Verica Barać - sram vas bilo u svakom pogledu
5. Korupcija kao sistem
6. Odsustvo bilo kakvih suštinskih reformi: poreske, penzione, zdravstva, obrazovanja, državne uprave, pravosuđa
7. Zacrnjen ugovor sa Fijatom kao simbol netransparentnosti, neodgovornosti i bahatosti
8. Suluda perpetuum mobile ekonomska politika koja nas je koštala 250.000 radnih mesta. Dok smo skupo kupovali radna mesta na tuce, gubili smo ih besplatno na hiljadu.
9. Nazovi decentralizacija koja uništava mogućnost istinske decentralizacije
10. Borba za netransparentnost do poslednjeg daha
11. Nestručni i neiskusni ljudi na svim nivoima, ministri i državni sekretari u mladosti, bez ikakvog kredibilteta, sa majstorima lutakrima u senci
12. Premijer bez energije, bez ideje, bez kompasa

Osim korupcije, Fiata i katastrofalne reforme pravosuđa (koje, praktično, sačinjavaju jednu tačku) sve ostale tačke su isprazno trućanje gluposti i opšta mesta. Korupciju je rasplamsao proporcionalni izborni sistem. Većinski izborni sistem bi pojačao odgovornost i smanjio korupciju u društvu.

Tadić bi, ako je zaista odgovoran i ako mu je do države stalo više nego do trenutnih stranačkih interesa, trebalo da napravi koaliciju i vladu sa SNS-om. Pored toga na srednji i duži rok, DS-u je Gljivica mnogo opasniji i veći neprijatelj nego Toma.
buba_truba buba_truba 11:38 09.05.2012

Re: Da probam ja

princi
Tadić bi, ako je zaista odgovoran i ako mu je do države stalo više nego do trenutnih stranačkih interesa, trebalo da napravi koaliciju i vladu sa SNS-om. Pored toga na srednji i duži rok, DS-u je Gljivica mnogo opasniji i veći neprijatelj nego Toma.

Slično sam se već izjasnila ovde, pa da se ne ponavljam.

Samo da dodam da ovo "Tadić bi, ako je zaista odgovoran i ako mu je do države stalo više nego do trenutnih stranačkih interesa" važi za obojicu.
cthulhu.s_ninja cthulhu.s_ninja 11:53 09.05.2012

Re: Da probam ja

Koja je vasa granica tolerancije da bi rekli Tadicu :...." e jarane...dosta je vala bilo..."
- Politicka zaposljavanja
- Oslobadjanja ili smanjivanja kazne politicki podobnim kriminalcima
- Potpuna korumpiranost drzave, njenih javnih sluzbi
- Pljacka drustvenog/drzavnog kapitala maskirana kao tranzicija
- Pljacka drzave kroz nameste ne javne nabavke
- Niakva zelja da se sprovedu neophodne reforme da bi zemlja uopste funkcionisala
- Urusavanje privrednog sistema zemlje tako da se drzava vise ne moze finansiati bez povecanja poreza i gusenja preostale proizvodnje
- Finansiranje preraslog drzavnog aparata kroz besomucno zaduzivanje i dirigovanu inflaciju
- Najstrasnije sibicarenje za svaku sistemsku odluku potrebnu za priblizavanje EU - i samare koje nam EU zbog toga upucuje....

....
Ono kad bi ste rekli DOSTA!!! ?
freehand freehand 15:09 09.05.2012

Re: Da probam ja

cthulhu.s_ninja
Koja je vasa granica tolerancije da bi rekli Tadicu :...." e jarane...dosta je vala bilo..."
- Politicka zaposljavanja
- Oslobadjanja ili smanjivanja kazne politicki podobnim kriminalcima
- Potpuna korumpiranost drzave, njenih javnih sluzbi
- Pljacka drustvenog/drzavnog kapitala maskirana kao tranzicija
- Pljacka drzave kroz nameste ne javne nabavke
- Niakva zelja da se sprovedu neophodne reforme da bi zemlja uopste funkcionisala
- Urusavanje privrednog sistema zemlje tako da se drzava vise ne moze finansiati bez povecanja poreza i gusenja preostale proizvodnje
- Finansiranje preraslog drzavnog aparata kroz besomucno zaduzivanje i dirigovanu inflaciju
- Najstrasnije sibicarenje za svaku sistemsku odluku potrebnu za priblizavanje EU - i samare koje nam EU zbog toga upucuje....

....
Ono kad bi ste rekli DOSTA!!! ?

Jel ovo prepisano sa nekog letka ili onako iz glave?
Pošto je sastavljeno od gluposti, neisitina i floskula primenjivih na sve države EU, uključujući i Nemačku, pa da se ne pobrka autorstvo.
Što se šamara tiče - hoćeš solo da probaš ili hoćeš linkove na gotovo, a propos šamara koje EU sama sebi i svojim članicama lupa?


loader loader 15:10 09.05.2012

Re: Da probam ja

princi
Korupciju je rasplamsao proporcionalni izborni sistem. Većinski izborni sistem bi pojačao odgovornost i smanjio korupciju u društvu.

Hm... Bejaše i većinski sistem, pa...
Mislim da nije u tome stvar. Koji god izborni sistem da bude , korupcija će počivati na društvenoj inerciji začetoj u socijalizmu i do maksimuma pojačanoj kod SM. Trebaće još podosta vremena da se svede na neki snošljiviji nivo. Naravno, ona je deo društvenog organizma i u potpunosti zavisi od velikog broja drugog elemenata, kao i ostale negativne pojave.
gary.cooper gary.cooper 15:36 09.05.2012

Re: Da probam ja


Ovde nije reč o navođenju na glasanje (ili odvođenju od glasanja), već o razgovoru na temu dve ličnosti koje personifikuju dva bloka, dva shvatanja politike, dva različita vrednosna sveta.


Je li?

A meni se, eto, čini da je to jedan blok, jedna politika, jedan-te-isti vrednosni svet.




gary.cooper gary.cooper 15:42 09.05.2012

Re: Da probam ja


Situacija je jasna da jasnija ne može biti. Razlika između BT i TN je toliko velika da većina razumnih ljudi u Srbiji neće imati nikakvu dilemu: glasaće za Tadića.


Naprotiv, veoma je mutno.

BT se dobrano potrudio da tu razliku, koja je inicijalno postojala, svede na minimum.


Isticanjem svega onog što BT, kao dosadašnji predsednik Srbije nije uradio ili je pogrešno uradio, još uvek nije ni izbliza dovoljan razlog da bi se glasalo za Nikolića.


Nije to nikakav razlog da se glasa za Nikolića. To je samo konstatacija o tome šta Tadić nije uradio ili je pogrešno uradio.


Svako iole objektivno poređenje dvojice kandidata po svim bitnim elementima (ličnost, obrazovanje, rezultati...) ide u prilog Tadiću.


Rezultati?

mnenadic mnenadic 23:14 09.05.2012

Re: Da probam ja

Moj glas je bio i ostaće beo.



To ti misliš da je ostao beo. Tvoj papir je beo, a posledice beline tvog papira na žalost neće ostati bele. Ali tvoje (vaše) je pravo da činite kako vam je volja. Samo mislim da ništa gluplje niste mogli da smislite od te beline. Sedenje kući je kudikamo suvislije.
loader loader 08:45 10.05.2012

Re: Da probam ja

mnenadic:

To ti misliš da je ostao beo. Tvoj papir je beo, a posledice beline tvog papira na žalost neće ostati bele.

Ovo je prilično dobro rečeno.

Samo mislim da ništa gluplje niste mogli da smislite od te beline. Sedenje kući je kudikamo suvislije.

Pazite se. Blog vrvi od "izbeljivača". Ako vas nanjuše "da ne mislite svojom glavom" kao oni, koji se na sve gade i ništa im ne valja, a nikakva suvisla rešenja naravno nemaju - gotovi ste
gary.cooper gary.cooper 11:30 10.05.2012

Re: Da probam ja


Sedenje kući je kudikamo suvislije.


Eto, ja bio kod kuće. Igrao se sa decom.

mnenadic mnenadic 13:49 10.05.2012

Re: Da probam ja

Pazite se. Blog vrvi od "izbeljivača". Ako vas nanjuše "da ne mislite svojom glavom" kao oni, koji se na sve gade i ništa im ne valja, a nikakva suvisla rešenja naravno nemaju - gotovi ste

Meni ideja sa tim belim listićima liči na bele kapice pekarskih šegrta koji bi da izuče zanat ali da se brašna ne dotaknu.
Toliko o "izbeljivačima".
loader loader 22:26 10.05.2012

Re: Da probam ja

gary.cooper

Eto, ja bio kod kuće. Igrao se sa decom.

Sve što ste tog dana radili kod kuće treba da ispričate,
kad ste već počeli da iznosite detalje.
loader loader 22:26 10.05.2012

Re: Da probam ja

mnenadic
Pazite se. Blog vrvi od "izbeljivača". Ako vas nanjuše "da ne mislite svojom glavom" kao oni, koji se na sve gade i ništa im ne valja, a nikakva suvisla rešenja naravno nemaju - gotovi ste

Meni ideja sa tim belim listićima liči na bele kapice pekarskih šegrta koji bi da izuče zanat ali da se brašna ne dotaknu.
Toliko o "izbeljivačima".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana