Životinjski svet

kaže predsednik

ana_radmilovic RSS / 09.05.2012. u 14:47

da je bolje da on nastavi da vlada, jer (kaže) ima iskustva. a ako dođe neko nov   taj se neće snaći. shodno tome,  onaj ko je na vlasti treba zauvek da ostane na vlasti.

ovako nešto nije izjavljivao velikom broju vas (ako ne i svima) omraženi  milošević.  njegov naslednik dačić imao je, doduše, takvih  ispada ali - kako god ovo zvučalo -  ti ispadi ne deluju kao ničim izazvani  ispadi ludila,  nego kao arogancija zasnovana na emipirijskoj spoznaji što o fenomenu vlasti što o sebi samom. uspon, pad i ponovni uspon  tog čoveka nije volšebno pojavljivanje niotkuda nego jedan ceo život - investiran u ovo što gledate sada. 

naime, sps od kojeg su vas oslobađali - sada vam je uzdanica i spas. ili, ne trebaju demokrate sps-u, sps  treba njima.

moram da priznam da me cinizam ove situacije zabavlja. 



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 14:53 09.05.2012

1.

sevarlica sevarlica 15:04 09.05.2012

Re: 1.

blogovatelj


Gledam, počeo je Peđa da preti "prvacima", pa rekoh da uskočim u odbranu dok se nije pojavio
sevarlica sevarlica 15:02 09.05.2012

Bas

... bih voleo da pobedi Toma u drugom krugu a DS i SPS da drže vladu, ili da pobedi Tadić a vlast da naprave SNS, LDP, DSS i URS.

Tako da niko nema oba nivoa vlasti.
antioksidant antioksidant 15:05 09.05.2012

Re: Bas

Tako da niko nema oba nivoa vlasti.
na kom nivou vlasti je predsednik srbije? to je ukrasna funkcija za zadovoljenje sujete
sevarlica sevarlica 15:19 09.05.2012

Re: Bas

antioksidant
Tako da niko nema oba nivoa vlasti.
na kom nivou vlasti je predsednik srbije? to je ukrasna funkcija za zadovoljenje sujete


Slažem se, on ima samo protokolarnu moć i stvarnu samo u slučaju rata, ali to B.T.-u nije smetalo da vlada.

Mada ima i ono da može da vrati zakon na ponovno glasanje.
blogovatelj blogovatelj 15:19 09.05.2012

Re: Bas

na kom nivou vlasti je predsednik srbije? to je ukrasna funkcija za zadovoljenje sujete


U svakoj drzavi koja je republika zakon postaje zakon onog momenta kada ga potpise predsednik. Dakle, dzaba svi predlozi zakona vlade, dzaba sve rasprave u parlamentu i sva glasanja ako on na kraju ne stavi potpis.
Slicno je u kraljevinama, samo tamo kralj potpisuje.

Edit:

Komanduje vojskom
antioksidant antioksidant 15:36 09.05.2012

Re: Bas

U svakoj drzavi koja je republika zakon postaje zakon onog momenta kada ga potpise predsednik. Dakle, dzaba svi predlozi zakona vlade, dzaba sve rasprave u parlamentu i sva glasanja ako on na kraju ne stavi potpis.
Slicno je u kraljevinama, samo tamo kralj potpisuje.

ne može da ne potpiše
ima pravo jednom da vrati (uz obrazloženje) i ako parlament potvrdi zakon to je to - mora da ga proglasi.

vlast se sastoji u imenovanju generala, ambasadora i jednog dela ustavnog suda (i predlaže kandidate parlamentu)

tadić je svoju vlast crpeo (isto kao i slobodan milošević) iz činjenice da mu je stranka deo parlamentarne većine
setite se te njegove vlasti u doba kohabitacije

ikebana za ismejavanje miloša aligrudića


Predsednik Republike:
1. predstavlja Republiku Srbiju u zemlji i inostranstvu,
2. ukazom proglašava zakone, u skladu s Ustavom,
3. predlaže Narodnoj skupštini kandidata za predsednika Vlade, pošto sasluša mišljenje predstavnika izabranih izbornih lista,
4. predlaže Narodnoj skupštini nosioce funkcija, u skladu sa Ustavom i zakonom,
5. postavlja i opoziva ukazom ambasadore Republike Srbije na osnovu predloga Vlade,
6. prima akreditivna i opozivna pisma stranih diplomatskih predstavnika,
7. daje pomilovanja i odlikovanja,
8. vrši i druge poslove odredjene Ustavom.
Predsednik Republike, u skladu sa zakonom, komanduje Vojskom i postavlja, unapredjuje i razrešava oficire Vojske Srbije.
hajkula1 hajkula1 15:50 09.05.2012

Re: Bas

sevarlica
antioksidant
Tako da niko nema oba nivoa vlasti.
na kom nivou vlasti je predsednik srbije? to je ukrasna funkcija za zadovoljenje sujete


Slažem se, on ima samo protokolarnu moć i stvarnu samo u slučaju rata, ali to B.T.-u nije smetalo da vlada.

Mada ima i ono da može da vrati zakon na ponovno glasanje.



Da li da crtam ovaj put?

Da dam glas Tadiću jer je Toma ... lošiji
Ili je možda baš Tadić našminkano zl. pa treba da dam glas Tomi?
Ili iz pakosti da dam glas Tomi jer je Đilas gradonačelnik u BG...
pa ono narodno, oči povadili?
Ima još neka varijanta?



ana_radmilovic ana_radmilovic 16:12 09.05.2012

Re: Bas

antioksidant
Tako da niko nema oba nivoa vlasti.
na kom nivou vlasti je predsednik srbije? to je ukrasna funkcija za zadovoljenje sujete


u slučaju preCednika borisa stvar nije ukrasnog karaktera - al vidim da su već ljudi objasnili pa da ne ponavljam.

sad više nije važno da li je lep ka' ukras, on je našao svoj onaj "jedan je put koji vodi do trona", a taj put nema veze s lepotom

antioksidant antioksidant 16:47 09.05.2012

Re: Bas

u slučaju preCednika borisa stvar nije ukrasnog karaktera - al vidim da su već ljudi objasnili pa da ne ponavljam.

da ponovm ja - boris ima vlast ako mu je stranka u vladi
ako nije - moze da bude i kraljica - nema vlasti
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:02 09.05.2012

Re: Bas

antioksidant
u slučaju preCednika borisa stvar nije ukrasnog karaktera - al vidim da su već ljudi objasnili pa da ne ponavljam.

posto nisi shvatila da ponovm ja - boris ima vlast ako mu je stranka u vladi
ako nije - moze da bude i kraljica - nema vlasti


ma razumela sam te, samo sam primetila da njegove izjave o korisnosti njegove doživotne vladavine nisu sasvim na mestu, da se tako izrazim.
stvar možda ima svoje objašnjenje u psihologiji, ne diskriminišem ja ludake (ionako se samo oni upuštaju u politiku) ali mislim da ne bi bilo loše kada bi bili pod makar kakvim nadzorom - jer ovako imamo (zapravo) jednopartijski sistem i pretendenta na doživotno predsednikovanje, ludačke koalicije i ljude za koje niko priseban (ako nije plaćen) ne može da kaže da nisu štetočine.
jinks jinks 17:44 09.05.2012

Re: Bas

Tako da niko nema oba nivoa vlasti.

To nije opravdanje da se g. M. Beko i saradnici priblize samim vrhovima vlasti, preko SNS-a i g. Nikolica.

Da li je potrebno da se opet vrate vremena Jula (g. Beko je bio i Julov ministar informisanja u nekoj od Vlada, koliko se secam).
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:19 09.05.2012

Re: Bas

jinks
Tako da niko nema oba nivoa vlasti.

To nije opravdanje da se g. M. Beko i saradnici priblize samim vrhovima vlasti, preko SNS-a i g. Nikolica.

Da li je potrebno da se opet vrate vremena Jula (g. Beko je bio i Julov ministar informisanja u nekoj od Vlada, koliko se secam).


jeste

jinks jinks 19:01 09.05.2012

Re: Bas

jeste

Ne verujem da ta ekipa bilo kome moze doneti ikakvo dobro.

A ako i mogu doneti dobro, red bi bio od strane njihovog predstavnika na ovim izborima da objasni kako, i zasto bas oni.
Hansel Hansel 19:38 09.05.2012

Re: Bas

Da li je potrebno da se opet vrate vremena Jula (g. Beko je bio i Julov ministar informisanja u nekoj od Vlada, koliko se secam).

jeste

Nije.

Koliko se ja sećam, Beko je bio član DS-a devedesetih, pa kad DS nije hteo da uđe u tadašnju vladu, Beko je (bar formalno) istupio iz DS-a i bio u njoj ministar svojinske transformacije kao nestranačka ličnost (formalno). Posle njega je taj resor držao SRS i, mislim, Jorgovanka lično.

A Beko je, bar do 1999-2000, ostao u prilično bliskim odnosima s tadašnjim vrhom DS-a...
jesen92 jesen92 19:50 09.05.2012

Re: Bas

Koliko se ja sećam, Beko je bio član DS-a devedesetih,
.nije bio, samo im je radio jednu kampanju..
jinks jinks 19:51 09.05.2012

Re: Bas

Meni je ostalo u secanju da je bio ministar Jula.

Kako god, sada, kao, ne znam sta drugo reci nego tajkun, nastupa na izborima sa svojim privatnim kandidatom g. Nikolicem.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:51 09.05.2012

Re: Bas

Hansel
Da li je potrebno da se opet vrate vremena Jula (g. Beko je bio i Julov ministar informisanja u nekoj od Vlada, koliko se secam).

jeste

Nije.



ma ne to, nego "jeste" kao uopšteno, jeste. sve ista neka lica i tako to
Hansel Hansel 21:03 09.05.2012

Re: Bas

Naravno, nisam mislio da su te finese toliko bitne, samo sam hteo da doprinesem pravilnom informisanju javnosti.

U to ime, evo nekoliko linkova, mada vidim da ima neslaganja:

http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Milosevicev-duh-u-eri-Ivice-Dacica.lt.html
http://www.srbopedija.info/Beko%20Milan.ashx
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=963598

(Bio je na listi JUL-a 2000, nije bio ministar informisanja. Da, nigde nisam našao potvrdu da je bio član DS-a, ali zakleo bih se da je bila priča da je dobio neku vrstu otpusta iz DS-a da bi bio ministar u vladi Mirka Marjanovića.)
jinks jinks 06:37 10.05.2012

Re: Bas

Bio je na listi JUL-a 2000, nije bio ministar informisanja.


Moguće da je na listi JUL-a 2000. kao jedan od vodećih kandidata bio istaknut za neko od ministarskih mesta, moguće baš Ministarstva informisanja.

Na kraju krajeva, i SNS ga je na ovim izborima izbacila u prvi plan kao jakog kandidata za njihovo premijersko mesto ... gde taj predlog još uvek stoji, odnosno, još uvek je aktuelan.
sevarlica sevarlica 08:20 10.05.2012

Re: Bas

setite se te njegove vlasti u doba kohabitacije

ikebana za ismejavanje miloša aligrudića


Da naravno, ali mislim da ipak ima moć da kritikuje vladu sa pozicije predsednika što nije isto u očima većine ljudi u Srbiji, t.j. potencijalnih glasača na sledećim izborima.
sevarlica sevarlica 08:23 10.05.2012

Re: Bas

antioksidant
u slučaju preCednika borisa stvar nije ukrasnog karaktera - al vidim da su već ljudi objasnili pa da ne ponavljam.

da ponovm ja - boris ima vlast ako mu je stranka u vladi
ako nije - moze da bude i kraljica - nema vlasti


Pa stranka mu je de fakto u vlasti, tako da bi za njega bilo bolje da nestane. Čak misim da bi to podiglo Đilasovu struju u DS-u, a i to je manje zlo od Tadića.
sevarlica sevarlica 08:26 10.05.2012

Re: Bas

jinks
Tako da niko nema oba nivoa vlasti.

To nije opravdanje da se g. M. Beko i saradnici priblize samim vrhovima vlasti, preko SNS-a i g. Nikolica.

Da li je potrebno da se opet vrate vremena Jula (g. Beko je bio i Julov ministar informisanja u nekoj od Vlada, koliko se secam).


E Jinks batali, Beko je bio kum Zorana Đinđića a ne Tome Nikolića. Nemoj mi te teorije zavere o ljudima iz senke kad imamo ljude koji ne da nisu u senci nego im sunce bije u oči.
g.radicevic g.radicevic 09:34 10.05.2012

Re: Bas

Ima još neka varijanta?


ima ona:
''e sad necu ni kako ja 'ocu ''



jinks jinks 09:56 10.05.2012

Re: Bas

Sevarlica
Nemoj mi te teorije zavere

G.Sevarlice, pustite vi te price o teorijama zavere.

Ne radi se o nikakvoj teoriji zavere, ja gledao i slusao pre vise meseci kako g. Tomislav Nikolic govori o g. Milanu Beku kao jednom od najjacih kandidata za mesto premijera koje SNS ima.

Hocete da kazete da to nije tacno, i da g. Nikolic nije rekao to sto je rekao, a argumenti da nije izgovorio receno su vam

E Jinks batali, Beko je bio kum Zorana Đinđića a ne Tome Nikolića. Nemoj mi te teorije zavere o ljudima iz senke kad imamo ljude koji ne da nisu u senci nego im sunce bije u oči.


Ako mislite da kazete, sa ovim o suncu u ocima, da ima i gorih od M. Beka, moguce, ali bi to ipak trebalo i da obrazlozite.

Kao sto bi i g. Nikolic, koji g. MB predlaze za premijera, ipak trebalo da obrazlozi zbog cega je pomenuti gospodin, koga g. TN zeli da dovede na vlast, dobar za ovo drustvo.
sevarlica sevarlica 10:55 10.05.2012

Re: Bas

Hocete da kazete da to nije tacno, i da g. Nikolic nije rekao to sto je rekao, a argumenti da nije izgovorio receno su vam


Iskreno ja za to ne znam, jedini kandidat za mesto premijera iz SNS, a da ja znam, je Jorgovanka Tabaković.

Ako mislite da kazete, sa ovim o suncu u ocima, da ima i gorih od M. Beka, moguce, ali bi to ipak trebalo i da obrazlozite.


Mišković, Marković, Živković, Vlahović, Đunić, Spasojević, Kostić, Miljković, itd. O firmama kojima i ne znamo vlasničku strukturu a dobijaju 90% državnih poslocva da i ne govorimo.
jinks jinks 11:37 10.05.2012

Re: Bas

Iskreno ja za to ne znam, jedini kandidat za mesto premijera iz SNS, a da ja znam, je Jorgovanka Tabaković.

U prvoj polovini prošle godine, nakon što je upitan o vezama koje ima sa g. MB, g. Nikolić je rekao da ima veoma visoko mišljene o kvalitetima g. MB, do te mere da misli da bi g. Beko bio najpozvaniji za mesto premijera buduće SNS Vlade.

A ukoliko se uzme u obzir i problematika finansiranja stranke, moglo bi se doći do pretpostavke ko bi bio stvarni predsednik i premijer u slučaju vlasti SNS-a.

Mišković, Marković, Živković, Vlahović, Đunić, Spasojević, Kostić, Miljković, itd. O firmama kojima i ne znamo vlasničku strukturu a dobijaju 90% državnih poslocva da i ne govorimo.

S tim što bi tačniji spisak počinjao ovako:

- Mišković-Beko, ...

Da, i pitanje je da li treba povećavati ili smanjivati uticaj koji interesna grupa g. MB realno ima.

I da li će se njihov uticaj povećavati ili smanjivati dolaskom SNS-a na vlast, preko Vlade i/ili Predsedništva.
sevarlica sevarlica 12:14 10.05.2012

Re: Bas

U prvoj polovini prošle godine, nakon što je upitan o vezama koje ima sa g. MB, g. Nikolić je rekao da ima veoma visoko mišljene o kvalitetima g. MB, do te mere da misli da bi g. Beko bio najpozvaniji za mesto premijera buduće SNS Vlade.


Stvarno nisam čuo da je to izjavio. Iskreno nemam neko ni pozitivno ni negativno mišljenje o "tajkunima" jer su oni produkt vlasti koje su im bogaćenje omogućile svojim "reformskim zakonima"(sve vlasti do jednoe od 1989-dan danas).
Evo jednog malog paradoksalnog pitanja. Šta mislite ko bi bio bolji premijer?
Mirko ili Beko???
Iz nekoliko razloga mislim da bi Beko bio bolji premijer.

Da, i pitanje je da li treba povećavati ili smanjivati uticaj koji interesna grupa g. MB realno ima.


Mišković je promuvao najgori pravilnik za raspodelu agrarnog budžeta u istoriji Srbije, a to je onaj po kome se subvencija isplaćuje po hektaru zemlje, bez obzira na prinos i da li se obrađuje. Sve to nakon što je uokvirio nešto preko 100.000ha poljoprivrednog zemljišta. pa vi računajte koliko nas Miško košta poslednje 3 godine samo zbog ovoga.
100.000 x 14.000din = 1.4 milijardi dinara svake godine.
jinks jinks 12:54 10.05.2012

Re: Bas

pa vi računajte koliko nas Miško košta poslednje 3 godine samo zbog ovoga

I onda imate i stranku koja govori da bi prvi operativac g. Miskovica, g. Beko, bio najpogodnija licnost za premijera, kada dodju na vlast.

Sta mislite da li bi nas u tom slucaju pomenuti gospodin manje ili vise kostao, u naredne 4 godine, na primer.

Iz nekoliko razloga mislim da bi Beko bio bolji premijer

Sta mislite kome bi uopste u tom slucaju pripadala njegova lojalnost ... drzavi ili interesnoj grupi kojoj pripada.

Jer, covek je vec godinama, osnosno decenijama, izvrsni operativac najkrupnijeg kapitala u zemlji (olicen u g.Miskovicu, izmedju ostalih, mada verovatno je pitanje i ciji je to kapital ustvari, uopste).

Sad, ako hocete da kazete da je dobro za gradjane da jedan od kljucnih izvrsnih operativaca najkrupnijeg kapitala, ustvari tacnije receno tajkunskog, bude premijer ... zeleo bih da cujem argumente za tako nesto. Bas bi me interesovalo da tako nesto saslusam.
sevarlica sevarlica 13:42 10.05.2012

Re: Bas

Sad, ako hocete da kazete da je dobro za gradjane da jedan od kljucnih izvrsnih operativaca najkrupnijeg kapitala bude premijer ... ja bih zeleo da cujem argumente za tako nesto. Bas me interesuje da to saslusam.


Ja to ne kažem. Bilo bi lepo da su svi ti tajkuni na optuženičkim klupama ako nešto može da se dokaže, pa i ako ne može, bar neka gube vreme po sudovima.

1. Milan Beko je jedan od mnogih koji upravljaju zemljom iz senke.
2. Milan Beko tu funkciju obavlja i sad i pre 10 godina i ,ako se ništa ne promeni, u sledećih 10 godina će.
3. Svakom državom na svetu vladaju interesne grupe, negde manje, negde više.
4. Milan Beko je manja štetočina od Mirka Cvetkovića.
5. Milan Beko nije izglasavao zakone koji legalizuju pljačku.

P.S.
Stvarno ne mogu više da se natežem, a još manje želim da ispadne da pravdam barabu kakav je M.Beko, ali morate početi da prihvatate stvari onakvim kakve jesu, a ne onakvim kakve bi Vi hteli da one budu i kakve bi trebalo da budu.
jinks jinks 13:46 10.05.2012

Re: Bas

morate početi da prihvatate stvari onakvim kakve jesu, a ne onakvim kakve bi Vi hteli da one budu i kakve bi trebalo da budu

Ovde se ne radi o prihvatanju stvari kakve jesu, vec o izborima i mogucnosti uticaja na stvari onakve kakve jesu, odnosno na to kakve bi mogle ili ne bi mogle da budu.

Niko ne negira to da on ima uticaja, i da ce verovatno i dalje imati uticaja, vec je pitanje da li njegova privatna stranka, i njegov privatni politicar treba da zauzimaju kljucna mesta u vlasti. I ako treba, da neko objasni zasto.
sevarlica sevarlica 14:11 10.05.2012

Re: Bas

Niko ne negira to da on ima uticaja, i da ce verovatno i dalje imati uticaja, vec je pitanje da li njegova privatna stranka, i njegov privatni politicar treba da zauzimaju kljucna mesta u vlasti. I ako treba, da neko objasni zasto.


Ne treba da zauzmu mesta. Oni su to već uradili preko URS-a, DS-a, SPS-a i LDP-a. O tome ti ja pričam. To nije upitno, on i takvi kao on već imaju svoje stranke na vlasti, pa i u opoziciji.
jinks jinks 14:36 10.05.2012

Re: Bas

To nije upitno, on i takvi kao on već imaju svoje stranke na vlasti, pa i u opoziciji.

Sto mu je (ili im je) onda bilo potrebno da toliki novac ulozi u formiranje i odrzavanje SNS-a, kao i u predizborne kampanje kako stranke, tako i Aleksandra Vucica i Tomislava Nikolica.

p.s.

Da, i cini mi se da ste izjavom

Ne treba da zauzmu mesta. Oni su to već uradili preko URS-a, DS-a, SPS-a i LDP-a. O tome ti ja pričam. To nije upitno, on i takvi kao on već imaju svoje stranke na vlasti, pa i u opoziciji.

sami sebe negirali, odnosno da je u protivrecnosti s vasim pocetnim komentarom bloga, od koga je i krenula prica:

bih voleo da pobedi Toma u drugom krugu a DS i SPS da drže vladu, ili da pobedi Tadić a vlast da naprave SNS, LDP, DSS i URS.

Tako da niko nema oba nivoa vlasti.
looping looping 15:02 09.05.2012

Kaze

Sto da ne.
Dobili su solidan broj glasova, imaju čime da se prave vazni i da nastave ono sto su radili do sada - da se vuku kao mačke prema EU.
Znaci - podrska naroda je tu, samo treba da uzivaju dok vode zemlju u sunovrat.
Cilj pre izbora im je bio da se nista ne promeni posle izbora.


PS.

Predvidjam da ce na sledecim izborima SPS imati bar duplo vise glasova od DS.



sevarlica sevarlica 15:05 09.05.2012

Re: Kaze

Znaci - podrska naroda je tu, samo treba da uzivaju dok vode zemlju u sunovrat.



ana_radmilovic ana_radmilovic 16:25 09.05.2012

Re: Kaze

looping
Sto da ne.
Dobili su solidan broj glasova, imaju čime da se prave vazni i da nastave ono sto su radili do sada - da se vuku kao mačke prema EU.


i ja sam impresionirana rezultatima izbora. nisam lično upoznala nikoga ko je rekao da će glasati za njega, doduše - ja se ne krećem među svetom koji nadniči u preduzećima koja su u bila u fukciji finansiranja "dve najjače stranke u rs". (to su oni što ih vode na mitinge - pa se šokirate otkud ta grdna svetina)
ldpovci, beli listić ekipa, dssovci ili lsvoci su se pokazali kao beskorisni, lenji su, nisu u obavezi da glasaju, uglavnom su (nije diskriminacija, činjenica je) iz gradova i to je, u principu, najgora ciljna grupa koju stranka sebi može da nađe.
ds i sns imaju poslušne radnike koji bi ih, verujem, najradije zadavili golim rukama kad ih vide. ali taj svet glasa kao što ide na mitinge. radi samo ono što mora i samo zato što mora.

gary.cooper gary.cooper 15:27 09.05.2012

.


uspon, pad i ponovni uspon tog čoveka nije volšebno pojavljivanje niotkuda nego jedan ceo život - investiran u ovo što gledate sada.


Gore - dole - gore... Zadivljujuće!
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:41 09.05.2012

Re: .

gary.cooper

uspon, pad i ponovni uspon tog čoveka nije volšebno pojavljivanje niotkuda nego jedan ceo život - investiran u ovo što gledate sada.


Gore - dole - gore... Zadivljujuće!


nisam rekla da je to kvalitet - rekla sam da se radi o ozbiljnom stažu. (dakle, stvar je kvantitativnog karaktera - BT je pričao o svom iskustvu (o tome KOLIKO DUGO je na vlasti, dakle, kvantitativno) a ja sam izvolela da primetim da, ako je do dužine staža, dačić ima da prostite veći.

p.s.

saće još d'ispadne da agitujem za dačića. a radilo se samo o tome da me je ova ironija zabavila.
Colin_bgd Colin_bgd 16:03 09.05.2012

Srpska kraljica Engleske...

blogov_kolac blogov_kolac 16:04 09.05.2012

pačja škola demokratije

Umesto filozofiranja (sa zadovoljstvom to prepustam drugima), da odmah predjem na suštinu, jer imam snazan utisak da su mnogi ovde toliko daleko krenuli u nekakva metafizicka tumacenja i razglabanja nase trenutne politicke situacije, da sve bolje uspevaju da zamagle i sebi i drugima i sama pravila igre ovoga sto smo imali za Djurdjevdan i onoga sto nas ceka 20. maja.

DAKLE:
Za desetak dana u Srbiji ce se odrzati drugi krug predsednickih izbora, i Srbija ce dobiti novog Predsednika Republike koji ce tu funkciju obavljati sledecih 5 godina, sve tamo do proleca 2017. Novi predsednik ce nam biti ili Boris Tadic ili Tomislav Nikolic, i to iskljucivo zavisi od toga ko ce od njih dvojice da dobije vise glasova u nedelju 20. maja. Dakle, taj koji pobedi bice vam predsednik bez obzira da li ste vi glasali protiv njega ili uopste nise glasali, a vi svojim glasanjem mozete pomoci samo jednom od njih dvojice, a sledecu priliku da glasate za novog predsednika Srbije dobicete tek 2017. godine. To su osnovne cinjenice, i takva su prosto pravila igre, i obmanjuje nas unapred svako ko pocne da nas ubedjuje u bajke kako je moguce postici u ovoj zavrsnici 2012 izbornog ciklusa/cirkusa da nam niko ne bude predsednik do 2017 ili da postoji varijanta da se nekako na tu funkciju u narednom mandatu izabere nekakav princ na belom konju, a ne Boris Tadic ili Tomislav Nikolic. Na ovom blogu cesto i najjednostavnije istine znaju da budu prosto oduvane stampedom nelogicnih, cak i bizarnih, ali masovno ponavljanih doskocica, pa da se unapred pripremim za to, odlucio sam da vec u startu ponovim ovo sto sam ovde ustvrdio, i sto nije nikakvo moje licno misljenje, vec prosto takva su pravila igre, i ako vam je do metafizickih tumacenja slobodno tretirajte to kao da je munjom u steni uklesano:

Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:52 09.05.2012

Re: pačja škola demokratije

blogov_kolac

Boris Tadić ili Tomislav Nikolić, u zavisnosti od toga ko od njih dvojice dobije više glasova 20. maja, biće Predsednik Republike Srbije do proleća 2017.


E do vraga, ne može, baš nikako, da obojica izgube? E vidi moj prijatelju ja ne podnosim jelo a, i jelo b. I sad se osećam kao da sam otišao na ručak i domaćica mi da da biram ili jelo a ili jelo b.

A ja ih em ne podnosim, em neću da uvredim domaćicu. Da izabarem jelo a, jer će prilikom povraćanja da napravi manji nered?

Razumem ja da je manja šteta za društvo da bude Tadić, ali ne zaboravi da je to isto ono društvo koje dovodi mene upravo u tu poziciju da biram između dva za mene neprihvatljiva kandidata. I sad da biram manje zlo. Ne znam, možda, videću, ako mi se ne zgade obocija dovoljno do 20. pa da ostanem kući.
antioksidant antioksidant 18:56 09.05.2012

Re: pačja škola demokratije

Razumem ja da je manja šteta za društvo da bude Tadić,

diskutabilno
blogov_kolac blogov_kolac 20:34 09.05.2012

Re: pačja škola demokratije

uros_vozdovac

E do vraga, ne može, baš nikako, da obojica izgube?

E to je ono na sta nikako ne smemo da zaboravimo 20. maja kada donesemo konacnu odluku da li cemo i kako cemo da glasamo toga dana. Jedan bas od njih dvojice takvih kakvi su ce biti predsednik sve do 2017, a nikako bilo ko treci; a to 5-godisnje trajanje predsednickog mandata mora svako da ima u vidu, jer ma kako razlike izmedju dva kandidata bile (naizgled) male - morate da ih pomnozite sa preko 1.800 sledecih dana, i onda ta razlika svakoko ne moze biti zanemarljiva - osim naravno ako neko stvarno ne smatra da su totalno isti.

Namerno za sada ne ulazim u nikakvu polemiku ko je bolji (odnosno "manje zlo" ) od njih dvojice, iako imam jasan stav po tom pitanju, vec pre svega insistiram na tome da sve ovde podsetim na prostu cinjenicu da ce ili Boris Tadic ili Tomislav Nikolic (a nikako neko treci) od ovog 20. maja pa sve do proleca 2017 biti nas predsednik, i kada kritikujemo ili hvalimo jednog, ne treba da ispustamo iz vida da sve to mozemo odmah da uporedimo sa njegovom jedinom alternativom kada je o ovoj funkciji rec.
Dr M Dr M 21:45 09.05.2012

Re: pačja škola demokratije

morate da ih pomnozite sa preko 18.000 sledecih dana,


Skini jednu nulu iz ovog računa, molim Te, ovako izgleda zastrašujuće..

Kao da već nije!
blogov_kolac blogov_kolac 23:17 09.05.2012

Re: pačja škola demokratije

Dr M
morate da ih pomnozite sa preko 18.000 sledecih dana,


Skini jednu nulu iz ovog računa, molim Te, ovako izgleda zastrašujuće..

Kao da već nije!
Ispravio sam, ali mozda taj lapsus i nije bio greska. Ako se dobro secam 90'ih smo imali bas na toj poziciji u dva mandata jednog sa kojim je svaka sledeca godina bila po jedna izgubljena decenija!
Hansel Hansel 16:22 09.05.2012

Milošević

da je bolje da on nastavi da vlada, jer (kaže) ima iskustva. a ako dođe neko nov taj se neće snaći. shodno tome, onaj ko je na vlasti treba zauvek da ostane na vlasti.

ovako nešto nije izjavljivao velikom broju vas (ako ne i svima) omraženi milošević.

Ma, gde nije govorio. I ako nije on (ne mogu da se zakunem da baš on jeste), govorili su njegovi mediji, i to na mnogo gori način.

Što, naravno, Tadiću ne ide u prilog...

Bez obzira na sve njegove mane, bilo bi poražavajuće, za mene bar, da na visokoj poziciji u zemlji bude osoba (bilo koja) koja je toliko uporno zastupala stavove koje je Nikolić zastupao. U njegovog protivkandidata nemam baš poverenja, ali u osobe tipa exSRS-ovaca imam izrazito negativno poverenje. Sa SRS-ovcima bar znaš na čemu si, sa onim Krasićem sam skoro pa saosećao kad je dao onu snuždenu postizbornu izjavu. A neretko sam se i smejao njegovim "dosetkama" na skupštinskim zasedanjima, kad nabasam...
noboole noboole 16:32 09.05.2012

Cinizam situacije

Znaci ovako:

1. virtuelne nekorumpirane nove i post-5oktobarske snage kontrolisu parlament : idealno
2. DS+SPS, gde DS ima vecinu : realnost
3. SPS+SRS(u svim pojavnim oblicima) : pravi flashback protiv koga cu se uvek boriti

Znaci, ja cu 2.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:45 09.05.2012

Re: Cinizam situacije

noboole
Znaci ovako:

1. virtuelne nekorumpirane nove i post-5oktobarske snage kontrolisu parlament : idealno
2. DS+SPS, gde DS ima vecinu : realnost
3. SPS+SRS(u svim pojavnim oblicima) : pravi flashback protiv koga cu se uvek boriti

Znaci, ja cu 2.


a kako ne vidiš da je to "2: realnost" također flashback? u malo davniju prošlost od one pod 3., ali i dalje samo flashback?

p.s.

oko 1. se slažemo u jednom: virtuelne su. ali, ne znamo da l su korumpirane, međutim znamo da nisu "snage".
noboole noboole 17:22 09.05.2012

Re: Cinizam situacije

ana_radmilovic
noboole
Znaci ovako:

1. virtuelne nekorumpirane nove i post-5oktobarske snage kontrolisu parlament : idealno
2. DS+SPS, gde DS ima vecinu : realnost
3. SPS+SRS(u svim pojavnim oblicima) : pravi flashback protiv koga cu se uvek boriti

Znaci, ja cu 2.


a kako ne vidiš da je to "2: realnost" također flashback? u malo davniju prošlost od one pod 3., ali i dalje samo flashback?

p.s.

oko 1. se slažemo u jednom: virtuelne su. ali, ne znamo da l su korumpirane, međutim znamo da nisu "snage".



Napisao sam virtuelne zato sto su nepostojece. Tj 1. je "moja masta" opcija.

Sto se tice tvoje prve primedbe, mislis na vladavinu jedne partije, one komunisticke? Ili, feudalizam? Ne slazem se, onoga momenta kada se
osim mogucnosti izbora stvori i izbor, ukoliko dotadasnji akteri budu nastavili ponasaju kao do sada, bice pocisceni.

Naravno, postoji i opcija pucha.
sevarlica sevarlica 09:21 10.05.2012

Re: Cinizam situacije

Naravno, postoji i opcija pucha.


AJ ti prvi, a ostali će za tobom.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:05 09.05.2012

Shodno tome

Kaže predsednik da je bolje da on nastavi da vlada, jer (kaže) ima iskustva. a ako dođe neko nov taj se neće snaći. shodno tome, onaj ko je na vlasti treba zauvek da ostane na vlasti.

Ana, moram da Vas obavestim da isto govori baš svaka vlast na svetu. Dakle, ne samo ova naša i ovaj naš predsednik.

A da, shodno tome, baš svaka opozicija, u svojoj borbi da zauzme vlast, tvrdi da bi ona mnogo bolje vladala.

Shodno tome, na građanima je da izaberu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:37 09.05.2012

Re: Shodno tome

Vojislav Stojković
Kaže predsednik da je bolje da on nastavi da vlada, jer (kaže) ima iskustva. a ako dođe neko nov taj se neće snaći. shodno tome, onaj ko je na vlasti treba zauvek da ostane na vlasti.

Ana, moram da Vas obavestim da isto govori baš svaka vlast na svetu. Dakle, ne samo ova naša i ovaj naš predsednik.

A da, shodno tome, baš svaka opozicija, u svojoj borbi da zauzme vlast, tvrdi da bi ona mnogo bolje vladala.

Shodno tome, na građanima je da izaberu.


Dobro. Nisam imala priliku da budem građanin "svake države na svetu", nego nažalost samo ove - koja tu i tamo menja ime ali nikako i model vladanja. On se zasniva na strahu. Mi smo ne tako davno bili u ratu, pa smo ne tako davno bili pod sankcijama, pa smo ne tako davno izgubili parče države, pa smo sada eto jedna od najsiromašnijih država u okruženju. Ideja o doživotnom vladanju je možda legitimna želja onog koji vlada (ili pokušava da se domogne te divote - vladanja), ali meni takve želje u svom ne-daj-bože ispunjenju liče na "svaku državu na svetu" koju vode tipovi koji su za zatvor a ne za skupštinu. Pošto živimo postratnu traumu, svaki pasjaluk nam deluje kao "legitimno sredstvo borbe za vlast".

P. S.

Ne verujem da se kampanja "svake države na svetu" zasniva na uveravanju potencijalnih birača da će nam ako ne pobedi ovaj ili onaj, koliko sutra, pasti meteor na glave. Možda u USA - ali od tih država zaista i zavisi da li će nam pasti meteor na glavu. Od Srbije ne zavisi ama baš ništa. Čak ni kako će se sutra zvati.
miloradkakmar miloradkakmar 22:23 09.05.2012

Re: Shodno tome


P. S.

Ne verujem da se kampanja "svake države na svetu" zasniva na uveravanju potencijalnih birača da će nam ako ne pobedi ovaj ili onaj, koliko sutra, pasti meteor na glave. Možda u USA - ali od tih država zaista i zavisi da li će nam pasti meteor na glavu. Od Srbije ne zavisi ama baš ništa. Čak ni kako će se sutra zvati.

sevarlica sevarlica 09:24 10.05.2012

Re: Shodno tome

Nisam imala priliku da budem građanin "svake države na svetu", nego nažalost samo ove - koja tu i tamo menja ime ali nikako i model vladanja.


Ana, mislim da ste ovom rečenicom pogodili u centar razloga zbog kojih živimo kako živimo. Kao kad nekulturna baraba menja stil oblačenja i misli da će tako dobiti lepe manire.
escherichije_colic escherichije_colic 17:14 09.05.2012

Hm

Ne smem da napišem da je glasanje za grobara u ovom trenutku najkonkretniji čin građanskog otpora. Demokrate, SPS i Dinkić su već de fakto podelili vlast a ništa im neće bolje poručiti "provaljeni ste, ne dopada nam se ono što radite" od pobede grobara u drugom krugu.

Glas za grobara je glas protiv partokratije.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:50 09.05.2012

Re: Hm

escherichije_colic
Ne smem da napišem da je glasanje za grobara u ovom trenutku najkonkretniji čin građanskog otpora. Demokrate, SPS i Dinkić su već de fakto podelili vlast a ništa im neće bolje poručiti "provaljeni ste, ne dopada nam se ono što radite" od pobede grobara u drugom krugu.

Glas za grobara je glas protiv partokratije.


pa tako deluje. ali mislim da samo deluje. uostalom, on je sam sebe sabotirao (ne znam koji put po redu) u ovoj kampanji - kada se sve što je imao da poruči svelo na "ja imam isti program ko boris i bio bih bolji boris od borisa". u tom smislu, boris je u pravu - ako treba da bude boris, nek bude boris a ne toma koji imitira borisa.

uostalom, neka pobedi najgori!

jinks jinks 17:59 09.05.2012

Ostalo je nejasno,

iz napisanog u blogu, da li se pod "nekim novim" mislilo "neko nov, bilo ko drugi" ili "neko nov, u smislu manjka znanja potrebnih da bi se obavljala pomenuta duznost".
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:13 09.05.2012

Re: Ostalo je nejasno,

jinks
iz napisanog u blogu, da li se pod "nekim novim" mislilo "neko nov, bilo ko drugi" ili "neko nov, u smislu manjka znanja potrebnih da bi se obavljala pomenuta duznost".


akcenat je bio na tome da treba da ostane on (bt), a nije objasnio na koga tačno misli kao eventualnu neželjenu alternativu
nurudin nurudin 18:19 09.05.2012

По Бројгелу...:-)

"Braćo i drugovi, saslušao sam sve govore pa vas molim da i vi mene čujete. Svi nam dogovori i razgovori ne vrede dokle god smo mi u ovom neplodnom kraju. Na ovoj prljuši i kamenu nije moglo rađati ni kad su bile kišne godine, a kamoli na ovakvu sušu kakvu valjda niko nikad nije zapamtio. Dokle ćemo se ovako sastajati i naprazno razgovarati? Stoka nam polipsa bez hrane, a još malo pa će nam i deca skapavati od gladi zajedno s nama. Mi moramo izabrati drugi način, bolji i pametniji. Ja mislim da je najbolje da mi ostavimo ovaj nerodni kraj pa da se krenemo u beli svet, da tražimo bolju i plodniju zemlju jer se ovako ne može živeti."



bloger201 bloger201 19:48 09.05.2012

Tema: opšta...

Moj prpoblem ima dve dimenzije:
Prva dimenzija - PAMTIM dugoročno
Druga dimenzija - PAMTIM kratkoročno

Razrada[i][/i]
Po prvoj "dimenziji" pamtim šta je g. Nikolić pričao ranije, kako se ponašao, šta je radio, kada mu je bila "poklonjena" moć, itd. itd. Uvek je želeo biti "kalif umesto kalifa", a tajno se molio, da mu se to ne desi, odradio salto mortale za 180 stepeni i došao sa idejom, da će biti bolji "boris umesto borisa", što je postalo bukvalno šlagvort njegove kampanje, uz slogan "yes - we can" u slobodnom srspskom prevodu i uz asistenciju "pušača" bez silikona OČEKUJE, da ću sve to ladno pozobati i, čuj, glasati za njega, odnosno, svoj, sopstveni i unikatni glas, što je moja jedina psihička zaštita od popižđ...nja dati njemu! Jbt, za mene je to vrhunac bezobrazluka i ja u toj igri neću učestvovati! Čak mi sada nudi "istinu", koju će mi saopštiti za par dana - "istinu o svim onim pederima iz vlasti, koji su korumpirani i povezani sa mafijom..."! Ma nemoj! "Protivnik je spreman na sve i ..." Da verujem?! NIKAD!
Po drugoj dimenziji me "kava" neposredna prošlost! A za to je odgovoroan B.T., jer je on, ničim izazvan, a očigledno žestoko "napaljen" na vlast i moć preuzeo mnogo toga na svoja (nejaka) pleća. I postao sinonim za "greške". I, poput Slobe i Dr. Vojislava, "skratio" svoj mandat (ili ga "vratio narodu" ?!) ubeđen, da će se za kratko vreme vratiti tamo gde je i bio. U ovom trenutku izgleda, da se nije prevario i, svaka čast njegovim analitičarima i savetnicima!
Postavlja se tu samo jedno "malo" pitanje: sa mojim glasom ili ne...
Dakle, dilema je, verujem, očigčledna - beli glas ili B.T., pitanje je sad.

P.S. Pomalo se plašim, da li smem nakon ne-glasanja uživati, eventualno, u "dobrobitima", koje će nam politika B.T.-a doneti, hm? Teško pitanje...
bloger201 bloger201 21:36 09.05.2012

Nema više komentara....

Ok, nem više komntara...

Brišem TFT monitor, koji sam zahvaljujući (neposredno) prethodnoj vlasti imao mogućnost kupiti za bagaelu - ispravan monitor za 2k dinara 0d firme, koja sve rasprodaje, jer je stečajem krenula u likvidaciju! Meni super, kupio monitor "Fujitsu Siemesns", bez "mrtvih piksela", 17" dijagonala, bele boje - totalno mi se uklapa u enterijer, pošto je i računar, na koji ću ga prikopčati, iste boje i vozi samo spoljnu kameru... He, he! Extra! Maximalna ušteda, naravno gledano sa mojeg "point"-a!
Čak su i kablovi u istoj boji!!!!

Sve ovo mogu da zahvalim samo i samo trenutnoj i (veriovatno) budućoj (staroj) vlasti! Jer firma,od koje sam monitor kupio, nije krenula na put stečaja i likvidacije, nikada ne bih bio u prilici, da za tako sitne novce kupim ovakav monitor, već bih za njega morao platiti 7k dinara više!

I, stvarno se nalazim u dilemi - da li imam PRAVA, da koritim ovakve pogodnosti, a da NE glasam za Borisa!? Hm? Šta vi mislite?
Hansel Hansel 22:16 09.05.2012

Re: Nema više komentara....

Hm? Šta vi mislite?

Pa, mislim da ne ide svaka firma u stečaj zahvaljujući vlasti i da su prodavci mogli da krenu s višom cenom... U kojoj je stranci stečajni upravnik?
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:25 10.05.2012

Re: Nema više komentara....

bloger201


I, stvarno se nalazim u dilemi - da li imam PRAVA, da koritim ovakve pogodnosti, a da NE glasam za Borisa!?


svašta! naravno da imaš. ne samo prava nego i obavezu (prema sebi i propalom prodavcu, ako sam dobro razumela :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:44 09.05.2012

besmisleno...

...sve



EDIT:

Mada, napisa mi danas ortak na čatu ovo:
Ako je neko guslao preko Prokletija (u tuznoj, hrabroj i badava bajci), makar je zasluzio da njegovi praunuci mogu da istrpe kudikamo manju muku.


i u pravu je. oni jesu zaslužili (da imaju bolje potomke).
pitanje je samo šta smo mi zaslužili kao verovatno najbesmislenija i najjalovija generacija u modernoj srpskoj istoriji.

EDIT2:



Probij zakljucana vrata,
skini okove sa vrata,
shvati to ko ispit vere
i okreni propelere,
barem probaj,
stvarno nemas sta da izgubis
na ivici, dok klizis.

Kraj je zimskog sna...
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:27 10.05.2012

Re: besmisleno...

vrabac_u_steni
...sve



EDIT:

Mada, napisa mi danas ortak na čatu ovo:
Ako je neko guslao preko Prokletija (u tuznoj, hrabroj i badava bajci), makar je zasluzio da njegovi praunuci mogu da istrpe kudikamo manju muku.


i u pravu je. oni jesu zaslužili (da imaju bolje potomke).
pitanje je samo šta smo mi zaslužili kao verovatno najbesmislenija i najjalovija generacija u modernoj srpskoj istoriji.

EDIT2:



Probij zakljucana vrata,
skini okove sa vrata,
shvati to ko ispit vere
i okreni propelere,
barem probaj,
stvarno nemas sta da izgubis
na ivici, dok klizis.

Kraj je zimskog sna...

to
Da. Sve pozpisujem, i ovo što veliš i ono što reče taj s kim si četovao. a pesma tužna, prikladna...
sevarlica sevarlica 09:33 10.05.2012

Re: besmisleno...

vrabac_u_steni
...sve



EDIT:

Mada, napisa mi danas ortak na čatu ovo:
Ako je neko guslao preko Prokletija (u tuznoj, hrabroj i badava bajci), makar je zasluzio da njegovi praunuci mogu da istrpe kudikamo manju muku.


i u pravu je. oni jesu zaslužili (da imaju bolje potomke).
pitanje je samo šta smo mi zaslužili kao verovatno najbesmislenija i najjalovija generacija u modernoj srpskoj istoriji.

EDIT2:



Probij zakljucana vrata,
skini okove sa vrata,
shvati to ko ispit vere
i okreni propelere,
barem probaj,
stvarno nemas sta da izgubis
na ivici, dok klizis.

Kraj je zimskog sna...


Mi smo genetski otpad te Srbije za koju je neko bio spreman da 'mre a danas niko nije spreman ni da živi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana