Gost autor| Nostalgija| Satira

Čestitka

uros_vozdovac RSS / 20.05.2012. u 17:57

Gost autor: EU administracija

11819196684fb9204596866668541351_v4%20big.JPG 

 

Da trčimo da glasamo za pobednika? Nije još kasno!



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 18:02 20.05.2012

?

1.

uros_vozdovac uros_vozdovac 18:16 20.05.2012

Re: ?

Na sajtu Saveta Evrope objavljeno, pa posle nekoliko minuta povučeno, ali kasno - majstori napravili screen-shot. E sad jel` poruka ili greška, ili nemar nekog od administratora ko će ga znati, ali da je zabavno zabavno je.
AlexDunja AlexDunja 18:24 20.05.2012

Re: ?

ali da je zabavno zabavno je.

ma garant imaju spremne obe:))

Dr M Dr M 18:27 20.05.2012

Re: ?

E sad jel` poruka ili greška, ili nemar nekog od administratora ko će ga znati, ali da je zabavno zabavno je.


Neki birokrata napisao identičan tekst i za drugog kandidata, još onomad, pa kad bude gotovo, samo da klikne. A Pera Portir igrao igrice pa pritisao ENTER
Dr M Dr M 18:29 20.05.2012

Re: ?

ma garant imaju spremne obe:))


Što ti je kabinet..

Budimac Budimac 18:29 20.05.2012

Re: ?

AlexDunja
ali da je zabavno zabavno je.

ma garant imaju spremne obe:))


pa naravno i (vereovatno) greškom je puštena jedna. jbga gospoda su u Čikagu, verovatno im asistenti pate od džetlega i ko će preračunavati vremensku razliku...

Večernji list
AlexDunja AlexDunja 18:32 20.05.2012

Re: ?

Što ti je kabinet.

razume se
truedespot truedespot 18:46 20.05.2012

Re: ?

Mozda i nije greska. 1300 posmatraca, mala izlaznost, poznata disciplinovanost odredjenih grupa biraca, ako se neko tamo bavi analizama i prognozama vrlo lako bi mogao da zakljuci da se stvari krecu upravo u tom smeru.
nikola_kovac nikola_kovac 18:24 20.05.2012

Ипак је свеједно...

Кад сам ово видео, донео сам одлуку да не идем да гласам. Ионако ће Тома да победи.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:33 20.05.2012

bas lepo

njima do zezanja...

Sama pomisao kako on na engleskom odgovara, pismeno...
mariopan mariopan 00:42 21.05.2012

Re: bas lepo

dusanovaiivanovamama
njima do zezanja...

Sama pomisao kako on na engleskom odgovara, pismeno...

mikimedic mikimedic 00:46 21.05.2012

Re: bas lepo

Sama pomisao kako on na engleskom odgovara, pismeno...


a zasto bi predsednik srbije morao da odgovara na engleskom bilo kome?
blogov_kolac blogov_kolac 18:37 20.05.2012

trčite, glasajte, nije još kasno

Podnesite tu veliku zrtvu i mrdnite svoju ****** u poslednjih pola sata glasanja pri nehumanih 23 stepena i olujnom vetru od skoro jednog metra na cas. Sledeci put imacete priliku da odlucujete o predsedniku tek za pet godina, a zbog iznenadjujuce niske izlaznosti - vas danasnji glas takoreci vazi duplo.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:59 20.05.2012

Al fora je

imaju sva slova sa dijakriticima, pa ti vidi. Nego da odjavimo ovaj izborni dan gde je Srbija birala ko će od dvojice sledećih 5 godina baš dooobro da živi. A ja živ nisam da saznam kome se posrećilo.
AlexDunja AlexDunja 19:03 20.05.2012

Re: Al fora je

A ja živ nisam da saznam kome se posrećilo.

da znaš. baš me zabole...
freehand freehand 19:45 20.05.2012

Hvala im na čestitkama

A ja sam ovakav osećaj imao '90.
E sad bih voleo još da gospoda iz EU dođu u priliku da gospodi iz SNS čestitaju i na formiranju Vlade. Kad je bal...
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:46 20.05.2012

Re: Hvala im na čestitkama

Vala ako pobedi to je izvesno. Izvesno!
Lionsgate Lionsgate 19:48 20.05.2012

Cedejenje suve drenovine

U 20.07h (pogledao na sat da se uverim) na zemunskom keju vec pristiglo par minibuseva punih posmatraca iz EU, Oscde, verovatno i iz ostalih prijateljskih zemalja koje su danas imale svoje posmatrace ove komedije od izbora... potrcali ljudi na krkanluk u Saran, Milagro, Reku. Naravno o trosku poresnik obveznika Srbije, sve zajedno sa prevodicioma i sluzbenicima nase vlade zaduzenim za njihov prijatan boravak u Srbiji . A sad vi pa lepo trcite i glasajte...
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:01 20.05.2012

I ispade tačno

daklem možemo zaključiti - ništa nije slučajno.
nikola_kovac nikola_kovac 21:24 20.05.2012

Re: I ispade tačno

uros_vozdovac
daklem možemo zaključiti - ništa nije slučajno.

Мени је најсмешнија она варијанта "сигурно су имали обе написане". Јесу, паз' да нису. )
man ray loves me man ray loves me 21:22 20.05.2012

svima koji su glasali za tomu

are you happy now?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:36 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

man ray loves me
are you happy now?


Ja nisam glasao za Tomu, to je ipak previše. Besan sam. Ali ne krivim Tomu nizašta, on je to što jeste, zlo.
Meni je kriv Boris i DS. Jesam li glasao za Borisa? Želiš li zaista odgovor?
man ray loves me man ray loves me 21:39 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

nisam se obratila tebi, vec onima koji su glasali za tomu. iskoristila sam tvoj blog zato sto je na temu glasanja, mogla sam to isto da napisem i na nekom drugom blogu da je na tu temu.
nista licno prema tebi.
ne zelim nikakav odgovor ni od koga in particular. pitanje je bilo, takoreci, retoricko.
freehand freehand 21:48 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

man ray loves me
nisam se obratila tebi, vec onima koji su glasali za tomu. iskoristila sam tvoj blog zato sto je na temu glasanja, mogla sam to isto da napisem i na nekom drugom blogu da je na tu temu.
nista licno prema tebi.
ne zelim nikakav odgovor ni od koga in particular. pitanje je bilo, takoreci, retoricko.

I glupo.
Zašto ne bi bili srećni ako je njihov kandidat pobedio nekogko je moralni i intelektualni Golijat u odnosu na njega?
Pitanje treba da uputiš apstinentima, onima koji su kažnjavali i belim glasačima, kao i kurorisačima.
ali ne sad.
Za neoliko meseci, kad počnu da kukaju.
man ray loves me man ray loves me 21:54 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

I glupo.

opa, ja se izvinjavam zbog snizavanja tona diskusije.
evo ti pa uzivaj u pameti:
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:55 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

man ray loves me
nisam se obratila tebi, vec onima koji su glasali za tomu. iskoristila sam tvoj blog zato sto je na temu glasanja, mogla sam to isto da napisem i na nekom drugom blogu da je na tu temu.
nista licno prema tebi.
ne zelim nikakav odgovor ni od koga in particular. pitanje je bilo, takoreci, retoricko.


Ma ok, i ja se izvinjavam, al` sam bio - besan. Sad mi je bolje.
man ray loves me man ray loves me 21:58 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

sta ces, ovo je takvo vece.
krivo mi je, nisam ocekivala ovakav rezultat, nije mi ni padalo na pamet da je to stvarno moguce.
htela sam da napisem nesto na blogu jer je ovde dosta ljudi htelo da glasa za tomu sa namerom da kazni tadica, pa cisto da vidim da li im i sada, kad je toma odneo pobedu a djavo salu, to jos uvek izgleda kao dobra ideja.
freehand freehand 22:01 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

man ray loves me
sta ces, ovo je takvo vece.
krivo mi je, nisam ocekivala ovakav rezultat, nije mi ni padalo na pamet da je to stvarno moguce.
htela sam da napisem nesto na blogu jer je ovde dosta ljudi htelo da glasa za tomu sa namerom da kazni tadica, pa cisto da vidim da li im i sada, kad je toma odneo pobedu a djavo salu, to jos uvek izgleda kao dobra ideja.

Hajd onda pročitaj još jednom moj odgovor sa onim "i glupo".
nsarski nsarski 22:18 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Pitanje treba da uputiš apstinentima, onima koji su kažnjavali i belim glasačima, kao i kurorisačima.
ali ne sad.
Za neoliko meseci, kad počnu da kukaju.


"Oni kojima je svejedno ko ce njima vladati, zasluzuju da njima vladaju najgori."
(americka politicka izreka)
mikimedic mikimedic 22:26 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

svima koji su glasali za tomu
are you happy now?


ja nisam glasao, ali sam happy now


mikimedic mikimedic 22:28 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

nisam ocekivala ovakav rezultat, nije mi ni padalo na pamet da je to stvarno moguce.


pazi kad se sa ovim slazem sto posto. i ja isto.


er je ovde dosta ljudi htelo da glasa za tomu sa namerom da kazni tadica, pa cisto da vidim da li im i sada, kad je toma odneo pobedu a djavo salu, to jos uvek izgleda kao dobra ideja.


da. odlicna ideja. otprilike, you asked for it.
AlexDunja AlexDunja 22:32 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

"Oni kojima je svejedno ko ce njima vladati, zasluzuju da njima vladaju najgori."
(americka politicka izreka)

za razliku od onih kojima nije svejedno?

zar nemo sada rezultat koji su izboxovali oni kojima nije svejedno?
blogov_kolac blogov_kolac 22:32 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

man ray loves me
nisam se obratila tebi, vec onima koji su glasali za tomu. iskoristila sam tvoj blog zato sto je na temu glasanja, mogla sam to isto da napisem i na nekom drugom blogu da je na tu temu.
nista licno prema tebi.
ne zelim nikakav odgovor ni od koga in particular. pitanje je bilo, takoreci, retoricko.
Zalutala si malo... i saljes cestitke na pogresnu adresu. Ovaj blog92 po dominantnom profilu ucesnika realno nema ama bas nikakve veze sa podrskom Nikolic-Tadic u odnosu 49%:47% koju smo danas imali u Srbiji u drugom krugu predsednickih izbora. Ali da si svoju podtemu i "zahvalnicu" naslovila sa

SVIMA KOJI NISU GLASALI PROTIV TOME

dobila bi od mene podrsku i dzinovsku preporuku!
man ray loves me man ray loves me 22:32 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

"Oni kojima je svejedno ko ce njima vladati, zasluzuju da njima vladaju najgori."

evo i prilike da to izbistrimo u praksi...
apstinenti, beli listici, ok, ali toma je dobio ove izbore zbog onih koji su glasali za njega da kazne tadica. i zato mene ovo glasanje podseca na jednu drugu izreku, malo nepristojniju, koju sam vec pomenula na blogu - cobanin se naljutio na selo pa odsekao sebi k*** da im napakosti.
odlicna ideja, it seems...
mikimedic mikimedic 22:43 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

cobanin se naljutio na selo pa odsekao sebi k***


a sto mislis da tomini glasaci seku? meni pre deluje da je tadic cetiri godine sekao (srbiji), ali ti to nije smetalo.
man ray loves me man ray loves me 22:48 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

postali smo kandidat, isporucio je mladica.
svakako mi je smetalo manje nego sto ce da mi smeta da toma smrdi u kabinetu, da ne pominjem plan "tabakovic za premijera".
covece, kakav je to predsednik koji prvu stvar koju posle pobede izjavljuje jeste maltene da nije toliki ludak koliki mi mislimo, te da ce se ponasati normalno?
jedino pozitivno u svemu ovome je sto ce seselj u naredna tri meseca da pandrkne od muke, da se posluzim nasim slikovitim jezikom (do ovog prorocanstva dodjoh metodom milan tarot, da stavim i disklejmer).
AlexDunja AlexDunja 22:53 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

covece, kakav je to kandidat koji prvu stvar koju posle pobede izjavljuje jeste maltene da nije toliki ludak koliki mi mislimo, te da ce se ponasati normalno?


a kakav je protivkandidat koji je izgubio od njega?
nsarski nsarski 22:57 20.05.2012

Re: apatija

za razliku od onih kojima nije svejedno?

zar nemo sada rezultat koji su izboxovali oni kojima nije svejedno?

Da, ali ona izreka, mislim, nema veze sa ovom konstatacijom. Ta izreka je upucena apaticnima i kaze da se, u politici, apatija obija o glavu onima koji takav politicki pristup praktikuju.
man ray loves me man ray loves me 22:57 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

a kakav je protivkandidat koji je izgubio od njega?

svi smo mi gubili devedesetih od tih g***, sto se mene tice to ne znaci da smo bili gori.
blogov_kolac blogov_kolac 22:58 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

man ray loves me
ali toma je dobio ove izbore zbog onih koji su glasali za njega da kazne tadica
Tomislav Nikolic je na prethodnim izborima 2008 vec u prvom krugu bio dobio 1.650.000 glasova i imao prednost od cetvrt miliona glasova u odnosu na Tadica, a u drugom je dobio cak 2.200.000 glasova - ali mu ni to nije bilo dovoljno za pobedu. Danas je Nikolic u drugom krugu dobio 1.520.000 glasova, ali je postao predsednik Srbije. Nije dobio on nikakve nove "protestne" glasove, nego je Tadic ocito dobio noz u ledja.

A ova izreka koja samo u srpskom jeziku postoji o odsecenoj onoj stvari "uinat selu" je bila i moja omiljena metafora o famoznoj antikampanji i akciji "belih listica" koja mozda nije dala impresivne rezultate kada je rec o apsolutnim brojevima, ali je bila nazalost bitan jezicak na vagi kada je u pitanju izgled gradskog parlamenta u Beogradu, i nazalost, presudila je u izboru novog predsednika.
dragan7557 dragan7557 23:03 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

AlexDunja
covece, kakav je to kandidat koji prvu stvar koju posle pobede izjavljuje jeste maltene da nije toliki ludak koliki mi mislimo, te da ce se ponasati normalno?


a kakav je protivkandidat koji je izgubio od njega?

Onakav kakvog ste želeli, birali i dobili pre četiri godine.

Floskuletina se zvala izbor "manjeg zla."

I naravno čestitke Gary Kuperu alias Libkonz-u na dobrom proročanskom pogađanju.

Libkonz Čestitam!

cerski
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:05 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Baš vala. Lib baci neki tip za kladionicu
dragan7557 dragan7557 23:07 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

nsarski
Pitanje treba da uputiš apstinentima, onima koji su kažnjavali i belim glasačima, kao i kurorisačima.
ali ne sad.
Za neoliko meseci, kad počnu da kukaju.


"Oni kojima je svejedno ko ce njima vladati, zasluzuju da njima vladaju najgori."
(americka politicka izreka)

Nije samo izreka, već politička realnost USofA.

cerski
AlexDunja AlexDunja 23:07 20.05.2012

Re: apatija

apatija obija o glavu onima koji takav politicki pristup praktikuju.

apatija u srbiji, tojest unutrašnja emigracija
je potpuno različita od apatije u americi, kada je politika u pitanju.
freehand freehand 23:13 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

AlexDunja
covece, kakav je to kandidat koji prvu stvar koju posle pobede izjavljuje jeste maltene da nije toliki ludak koliki mi mislimo, te da ce se ponasati normalno?


a kakav je protivkandidat koji je izgubio od njega?

Odličan. Pošten. Pametan. Obrazovan. Iz dobre kuće. Lep. Šarmantan.
Mali je problem što je istinski demokrata u zemlji u kojoj isti ljudi opevaju demokratiju a od predsednika očekuju čvrstu ruku. U isto ga vreme optužujući da uzima nepripadajuća ovlašćenja.
I što ga kažnjavaju oni koji se grade najpoštenijim i najpametnijim, ali i previše finim da se u politiku aktivnu pačaju.
Opet - u isto se vreme gnušajući što su u politici sve glupi, nesposobni i nemoralni.
Do jaja.
Sad mogu da crtaju qrčiće sebi po zidovima. A dobiće i od Vučića kolekciju, živi bili pa videli.
man ray loves me man ray loves me 23:23 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Tomislav Nikolic je na prethodnim izborima 2008 vec u prvom krugu bio dobio 1.650.000 glasova i imao prednost od cetvrt miliona glasova u odnosu na Tadica, a u drugom je dobio cak 2.200.000 glasova - ali mu ni to nije bilo dovoljno za pobedu. Danas je Nikolic u drugom krugu dobio 1.520.000 glasova, ali je postao predsednik Srbije. Nije dobio on nikakve nove "protestne" glasove, nego je Tadic ocito dobio noz u ledja.

i see your point. ono sto mi narocito smeta jeste ta frakcija "kaznimo tadica tomom" koja je ipak postojala. ili je pozivanje vesne pesic da se glasa za tomu bio samo ruzan san, glasina? ali u pravu si, to su ti isti ljudi, vecina prosto nije izasla.

edit: evo jednog komentara iz pressa:
Vesna, mojih desetak prijatelja i ja smo nakon citanja vaseg intervjua u slobodnoj Evropi izasli na izbore i glasali za Tomu jer smo shvatili da ste u pravu. A verujem da je sigurno jos ljudi odlucilo da kazni vlast zbog vaseg intervjua. Samo napred i ne odustajte od svojih stavova jer su ispravni.
mikimedic mikimedic 23:26 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

što je istinski demokrata u zemlji


valjda istinski demokrata postuje volju gradjana?

tadic 2008. nije postovao volju onih koji su ga izabrali, kako onih koji su glasali za sps, tako ni onih koji su glasali za ds.

istinski demokrata



jel k'o i onaj sto je izbacivao opozocione poslanike iz parlamenta?

mikimedic mikimedic 23:28 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

see your point. ono sto mi narocito smeta jeste ta frakcija "kaznimo tadica tomom" koja je ipak postojala. ili je pozivanje vesne pesic da se glasa za tomu bio samo ruzan san, glasina? ali u pravu si, to su ti isti ljudi, vecina prosto nije izasla.


a koalicija sa sps ti nije smetala?



mislim, bolje vlada sps-srs nego ds-sps.

bar se znalo na cemu je srbija...
freehand freehand 23:31 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

valjda istinski demokrata postuje volju gradjana?

tadic 2008. nije postovao volju onih koji su ga izabrali, kako onih koji su glasali za sps, tako ni onih koji su glasali za ds.

Pa dobro, Miki, majka mu stara - kako se formira koalicija koja daje Vladu? I šta tu nije demokratski?
Pošto niko nema dovoljnu većinu da sam vlada, sastanu se predstavnici kojima je narod na izboruima dao poverenje i na osnovu dogovrenog programa formiraju izvršnu vlast.
U čemu je tvoj problem?

Mislim - sem što si zajedljivi gnječiqrac?

Edit:

jel k'o i onaj sto je izbacivao opozocione poslanike iz parlamenta?

To nisu bili poslanici nego namćorske babe trut-govnare. Reko sam ti već.
Obrati, recimo, svoju pravničku pažnju na personu Mihajlov Dejana, recimo. Taj mora da ti je idol.
To je, da te podsetim, onaj što je na konferenciji za štampu rekao da "vi znate ko je ubio Đinnđića", i da ćete to reći. Pa je onda, kao sekretar Vlade (!) nekoliko desetina puta bio nedostupan policiji i sudu.
A posle rekao da se malo zaneo u žaru političke borbe! E taj je, moj sugrađanin i nekada skoro pa drug, uz svog šefa najveća čkapi na političkom nebu Srbije.
Ej - sekretar Vlade, jebote!
E to su ti tvoji poslanici, Miki.
myredneckself myredneckself 23:34 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

freehand
Mali je problem što je istinski demokrata u zemlji u kojoj isti ljudi opevaju demokratiju a od predsednika očekuju čvrstu ruku. U isto ga vreme optužujući da uzima nepripadajuća ovlašćenja.
I što ga kažnjavaju oni koji se grade najpoštenijim i najpametnijim, ali i previše finim da se u politiku aktivnu pačaju.

Ja sam ovih dana negde ovde na blogu, (nije ni bitno, samo si me podsetio) komentarisala pomalo zajedljivo na temu apatije, pogotovo Beograđana.
Ne mogu da verujem da je kod nas u Vojvodini pobedio Tadić, a u BG izgubio.
man ray loves me man ray loves me 23:35 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

bar se znalo na cemu je srbija...

i cobanin sad zna da ga je odsekao. zar to nije bolje nego neizvesnost?
freehand freehand 23:50 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Ne mogu da verujem da je kod nas u Vojvodini pobedio Tadić, a u BG izgubio.

Pa da se razdvajamo, nema druge. Svako svog predsednika i mirna Bačka.

uros_vozdovac uros_vozdovac 23:51 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

freehand
Ne mogu da verujem da je kod nas u Vojvodini pobedio Tadić, a u BG izgubio.

Pa da se razdvajamo, nema druge. Svako svog predsednika i mirna Bačka.



da nose i Zemun, ok?
freehand freehand 23:53 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

uros_vozdovac
freehand
Ne mogu da verujem da je kod nas u Vojvodini pobedio Tadić, a u BG izgubio.

Pa da se razdvajamo, nema druge. Svako svog predsednika i mirna Bačka.



da nose i Zemun, ok?

Neka vama Zemun.
Ovo je izuzetno retka prilika u kojoj sam i ja na autonomaškoj strani.
AlexDunja AlexDunja 23:57 20.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Odličan. Pošten. Pametan. Obrazovan. Iz dobre kuće. Lep. Šarmantan.
Mali je problem što je istinski demokrata u zemlji u kojoj isti ljudi opevaju demokratiju a od predsednika očekuju čvrstu ruku. U isto ga vreme optužujući da uzima nepripadajuća ovlašćenja.
I što ga kažnjavaju oni koji se grade najpoštenijim i najpametnijim, ali i previše finim da se u politiku aktivnu pačaju.
Opet - u isto se vreme gnušajući što su u politici sve glupi, nesposobni i nemoralni.

neodlični glasači. i nemoralni i takoto.
baš lepo što nisam učestvovala u vašem igrokazu:)
mikimedic mikimedic 00:05 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Pošto niko nema dovoljnu većinu da sam vlada, sastanu se predstavnici kojima je narod na izboruima dao poverenje i na osnovu dogovrenog programa formiraju izvršnu vlast.


pa jel 2008. spsov narod dao na poverenje spsu da pravi koaliciju sa dsom?

i jel dsov narod dao na poverenje dsu da rehabilituje dacica?

nesto nisam siguran.

To nisu bili poslanici nego namćorske babe trut-govnare.


ovo je nesto prestrasno sto si sad izgovorio - ali sasvim u skladu sa tvojim opstim mentalnim sklopom. to je isti onaj sklop koji je izbacivao poslanike i palio parlament 1933. godine, u jednoj bliskoj nam drzavi. gde su mnogi isli na obuku i ocigledno dobro savladali lekcije.


Obrati, recimo, svoju pravničku pažnju na personu Mihajlov Dejana, recimo. Taj mora da ti je idol.



kad nemas argument, podmeces? jel tako?

A posle rekao da se malo zaneo u žaru političke borbe! E taj je, moj sugrađanin i nekada skoro pa drug, uz svog šefa najveća čkapi na političkom nebu Srbije.
Ej - sekretar Vlade, jebote!
E to su ti tvoji poslanici, Miki.


pa poslanik je bila i ona sironogicka sto glasa iz bodruma.

ali je ja nikad ne bih izbacivao iz parlamenta. iz prostog razloga, sto ona takva kakva je, je izabrana na slobodnim izborima.

(osim naravno ako nije u pitanju krivicno delo falsifikovanja sluzbene isprave, sto nikad nije utvrdjeno, jel da? - pa zato i nema razloga da joj se oduzme poslanicki imunitet).

tu se ti i ja, gosn freerajhstag, razlikujemo.
jesen92 jesen92 00:10 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Oni kojima je svejedno ko ce njima vladati, zasluzuju da njima vladaju najgori."
(americka politicka izreka)

..bas su pametni ti ameri..
mikimedic mikimedic 00:11 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

i cobanin sad zna da ga je odsekao. zar to nije bolje nego neizvesnost?


odsekao ga je, ali 2008.
freehand freehand 00:16 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

ovo je nesto prestrasno sto si sad izgovorio - ali sasvim u skladu sa tvojim opstim mentalnim sklopom. to je isti onaj sklop koji je izbacivao poslanike i palio parlament 1933. godine, u jednoj bliskoj nam drzavi. gde su mnogi isli na obuku i ocigledno dobro savladali lekcije.


Lupetaš, Miki.

tu se ti i ja, gosn freerajhstag, razlikujemo.

Nisam siguran da li se ovo odnosi na Georgi Dimitrova ili samo na oslobođeni parlament.
Ako se odnosi na paljevinu - tvoj ljubljeni Veliki Zlojeb legalista je posle te paljevine uzjahao, ne obazirući se mnogo na formalnosti. Kao ni na paljevinu dokumenata i materijala RDB-a, koje je organizovao njegov štićenik Rade Marković.
Ako pričaš o oslobađanju parlamenta od Trutova desesovskih - razočaraću te. I sebe.
Jbg, i ja sam za striktno poštovanje procedure. Pa ako već ne praviš revoluciju i ne poskidaš tintare zvekanima - onda nema pozorišta.
Ovo pričam šta bih voleo i šta je za državu bilo korisno, mada ja to kao čkapi i malodušni poštovalac zakona i procedure nikad ne bih uradio.
I zbog toga mi je iskreno žao i smatram se promašenim čovekom.
man ray loves me man ray loves me 00:20 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

iz guardiana:

Known as "the undertaker" due to an earlier career running a funerals company in central Serbia, the new president-elect, 60, was previously a leading light in the Serbian Radical party, the creation of Vojislav Seselj, a warlord from the 1990s currently on trial at the war crimes tribunal in The Hague.

In the war years, Nikolic was a keen advocate of "greater Serbia" – the conquest of and incorporation into Serbia of large tracts of Croatia and Bosnia. But he broke away to head his Progressive party, tempered his views, and shifted to the centre-right, committing to membership of the EU. His party and his constituency are nonetheless more critical of the EU and western integration and more open to overtures from Moscow.

In an extraordinary gaffe which was nonetheless prescient, the heads of the European commission and European council, both in Chicago for the Nato summit, issued a statement congratulating Nikolic on his victory three hours before the polls closed.

They retracted the statement, saying: "The EU statement on the results of the Serbian presidential elections will be published later tonight. Please disregard the email notification you received earlier on this topic."
freehand freehand 00:20 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

AlexDunja
Odličan. Pošten. Pametan. Obrazovan. Iz dobre kuće. Lep. Šarmantan.
Mali je problem što je istinski demokrata u zemlji u kojoj isti ljudi opevaju demokratiju a od predsednika očekuju čvrstu ruku. U isto ga vreme optužujući da uzima nepripadajuća ovlašćenja.
I što ga kažnjavaju oni koji se grade najpoštenijim i najpametnijim, ali i previše finim da se u politiku aktivnu pačaju.
Opet - u isto se vreme gnušajući što su u politici sve glupi, nesposobni i nemoralni.

neodlični glasači. i nemoralni i takoto.
baš lepo što nisam učestvovala u vašem igrokazu:)

Koji je to "vaš" igrokaz?
Nisi građanin, nemaš politička prava? Ili si iznad, pa pljuckaš sa visine?
Znaš šta je Aristotel podrazumevao pod idiotom?
mikimedic mikimedic 00:22 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

gosn freereichstag,

Jbg, i ja sam za striktno poštovanje procedure. Pa ako već ne praviš revoluciju i ne poskidaš tintare zvekanima - onda nema pozorišta.


jel si za proceduru, ili za izbacivanje nepodobnih poslanika?

aj dogovori se.

visak bespotrebnih i nesuvislih reci bez ikakvog smisla u komentaru kako bi on bio duzi, ne ostavlja utisak 'intelektualnog' kometara, kakav bi autor zeleo da ostavi. naprotiv.
freehand freehand 00:29 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

visak bespotrebnih i nesuvislih reci bez ikakvog smisla u komentaru kako bi on bio duzi, ne ostavlja utisak 'intelektualnog' kometara, kakav bi autor zeleo da ostavi. naprotiv.

Priznaj da si ovo od Cerskog ukrao!
A to sa Grofom možeš da svedeš na jedno ili-ili, i tako da tegljiš do prekosutra.
Ni život ni politika, Bogu hvala, ne svode se na ta tvoja hvatanja za reč i epska drndanja.

PS i šta reče da je bilo sa spaljivanjem debeovih dokumenata?
mikimedic mikimedic 00:35 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

S i šta reče da je bilo sa spaljivanjem debeovih dokumenata?


nemam pojma. sta je trebalo da bude?

valjda su svi oni koji su ucestvovali u tome procesuirani. da se ja pitam tako bi bilo.

nego, da se vratimo na temu:

jel si za proceduru, ili za izbacivanje nepodobnih poslanika?

jesen92 jesen92 00:46 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

I naravno čestitke Gary Kuperu alias Libkonz-u na dobrom proročanskom pogađanju.
..to nije bilo prorocanstvo vec agitacija...
freehand freehand 07:29 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

nemam pojma. sta je trebalo da bude?

valjda su svi oni koji su ucestvovali u tome procesuirani. da se ja pitam tako bi bilo.

Predlažem ti da pitaš StojkovićaJočićaBulatovićaNalića. Nemoj Koštunicu, on sigurno ne zna.

nego, da se vratimo na temu:


mikimedic mikimedic 10:46 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Predlažem ti da pitaš StojkovićaJočićaBulatovićaNalića. Nemoj Koštunicu, on sigurno ne zna.


zasto? jel bi trebalo da me zanima?

ja u svakom slucaju ne podrzavam nikog od tih likova, za razliku od tebe, gospodine slobdni parlamentu, koji stojis iza dela izbacivanja poslanika iz parlamenta.

kako volite da vrsite zamenu teza.

i ne kapiras da ste zbog toga juce pukli?
predatortz predatortz 10:48 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

i ne kapiras da ste zbog toga juce pukli?


ma jok! kriv je narod! narod je primitivan...
g.radicevic g.radicevic 11:51 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Mali je problem što je istinski demokrata u zemlji u kojoj isti ljudi opevaju demokratiju a od predsednika očekuju čvrstu ruku. U isto ga vreme optužujući da uzima nepripadajuća ovlašćenja.
I što ga kažnjavaju oni koji se grade najpoštenijim i najpametnijim, ali i previše finim da se u politiku aktivnu pačaju.
Opet - u isto se vreme gnušajući što su u politici sve glupi, nesposobni i nemoralni.
Do jaja.


svaka ti je k'a Njegosha
(s'd ce i scenti da ti da preporuku)
freehand freehand 11:54 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

g.radicevic
Mali je problem što je istinski demokrata u zemlji u kojoj isti ljudi opevaju demokratiju a od predsednika očekuju čvrstu ruku. U isto ga vreme optužujući da uzima nepripadajuća ovlašćenja.
I što ga kažnjavaju oni koji se grade najpoštenijim i najpametnijim, ali i previše finim da se u politiku aktivnu pačaju.
Opet - u isto se vreme gnušajući što su u politici sve glupi, nesposobni i nemoralni.
Do jaja.


svaka ti je k'a Njegosha
(s'd ce i scenti da ti da preporuku)

Šijenti ne voli Njegoša.
Mislim čak Srbe generalno.
g.radicevic g.radicevic 12:24 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Šijenti ne voli Njegoša.


Njegosh ti je od mene

čak Srbe generalno

pa zato

a opisao si nas ....
ma rek'o sam ti vec

AlexDunja AlexDunja 16:10 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

Koji je to "vaš" igrokaz?
Nisi građanin, nemaš politička prava? Ili si iznad, pa pljuckaš sa visine?
Znaš šta je Aristotel podrazumevao pod idiotom?


izvini, nisam ovo videla sinoć.

znam šta je aristotel podrazumevao,
ali ne znam šta si ti hteo tim pitanjem,

da me, onako u prolazu, nazoveš idiotom,
ili da ovaj partokratski provizorijum bez ikakvih pravila
nazoveš državom? u ni manje ni više aristotelovskom smislu.

i kakva, bre, visina? već nekoliko puta me prozivaš
u tom smislu. to nije nikakva visina, već stakleno
zvono, unutrašnja emigracija.

ne pristajem da mi se smeju u lice dok me potkradaju,
ne palim se na strah, pamtim sve što su pričali,
i kajem se što je postojalo vreme kada sam verovala
da će ipak uraditi nešto i za opšte dobro.

i ne treba da me podsećaju na devedesete,
preživela sam ih. i pamtim ih dobro.

pamtim i šta su radili onda, i vidim ih sada.

freehand freehand 17:27 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

znam šta je aristotel podrazumevao,
ali ne znam šta si ti hteo tim pitanjem,

To što sam pitao. Aristotel je pod idiotom, kao što dakle znaš, podrazumevao slobodne građane koji sebi dozvoljavaju luksuz ne-bavljenja politikom.
I to juče jeste bio luksuz.
A nisam imao nameru da te uvredim. Sem ako ti to stakleno zvono nije ipak previše tanko pa te aristotelovski idiot (upotrebljen jedino i isključivo upravo u tom smislu, biliv mi) ipak dodiruje.
Pecnulo me ono tvoje "Zabole me", da.
Izgleda da baš teško podnosim onaj Vučićev ozareni vrisak, što mi sluti na Stradiju, ali proći će me.
Neću te više pominjati.

AlexDunja AlexDunja 17:49 21.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

To što sam pitao. Aristotel je pod idiotom, kao što dakle znaš, podrazumevao slobodne građane koji sebi dozvoljavaju luksuz ne-bavljenja politikom.
I to juče jeste bio luksuz.


nisam saglasna.

jedini luksuz su ovih dana sebi priuštili boris i ekipa
kada su pomislili da će još jednom
ne samo proći nekažnjeno, već i biti nagrađeni još
jednim mandatom za privilegije i bahatost.

a i ovo sa aristotelom ti pomalo škripi,
građani su u njegovoj državi imali obavezu, a
ne pravo da glasaju. a i termin idiot je prilično
evoluirao u značenju od tada.

a uvredila se nisam, taj termin mi je drag od dostojevskog.
dragoljub92 dragoljub92 18:48 22.05.2012

Re: svima koji su glasali za tomu

To što sam pitao. Aristotel je pod idiotom, kao što dakle znaš, podrazumevao slobodne građane koji sebi dozvoljavaju luksuz ne-bavljenja politikom.
I to juče jeste bio luksuz.

нит сам ја политички идиот зато што нисам изашо у други круг да ласам нити је то био луџус,
мој неизлазак на гласанје је политички потез,нисам хтео да дам томин глас а хтео сам да казним боту за све ово што ми је лично урадио за ових 8 година својом политиком.
а дс ће на следећим изборима да буде на нивоу радикала ако настави са ботом у нове победе.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:58 20.05.2012

Po svoj prilici

Tadić je izgubio za procenat belih listića, ukoliko je tako - biće zabavno.

validni validni 06:00 21.05.2012

Re: Po svoj prilici

uros_vozdovac
Tadić je izgubio za procenat belih listića, ukoliko je tako - biće zabavno.


Tadić je izgubio zato što je imao manje efikasnu partijsku mašinu, razlika u osvojenim glasovima samo koincidira pretpostavljenom broju belih listića.

Nego, živo me interesuje ko je napravio print screen EU čestitke Nikoliću? I ko je to prvi objavio?
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:40 21.05.2012

Re: Po svoj prilici

validni


Nego, živo me interesuje ko je napravio print screen EU čestitke Nikoliću? I ko je to prvi objavio?


Ja sam prvi put video na twitteru, a link sa tvita je vodio na info B92. Izgleda dosta autentično.
ivana23 ivana23 08:52 21.05.2012

Re: Po svoj prilici

uros_vozdovac
validni


Nego, živo me interesuje ko je napravio print screen EU čestitke Nikoliću? I ko je to prvi objavio?


Ja sam prvi put video na twitteru, a link sa tvita je vodio na info B92. Izgleda dosta autentično.


Prvi je objavio zagrebacki Vecernji list.

LINK
validni validni 09:23 21.05.2012

Re: Po svoj prilici

uros_vozdovac
validni


Nego, živo me interesuje ko je napravio print screen EU čestitke Nikoliću? I ko je to prvi objavio?


Ja sam prvi put video na twitteru, a link sa tvita je vodio na info B92. Izgleda dosta autentično.


Ih, autentično Ja sam računarski polupismen, ali bih umeo da produkujem ništa manju autentičnost.

Po cenu da budem proglašen paranoikom ili teoretičarem zavere, reći ću da ne verujem u greške. Ko li je pritisnuo PrtSc?
validni validni 09:28 21.05.2012

Re: Po svoj prilici

ivana23
uros_vozdovac
validni


Nego, živo me interesuje ko je napravio print screen EU čestitke Nikoliću? I ko je to prvi objavio?


Ja sam prvi put video na twitteru, a link sa tvita je vodio na info B92. Izgleda dosta autentično.


Prvi je objavio zagrebacki Vecernji list.

LINK


Ako je verovati internetu, juče u 17:38. Znaš li možda ko im je dežurao u redakciji u nedelju popodne (nogometni dan) loveći gafove na sajtu Evropske Komisije?
ivana23 ivana23 11:30 21.05.2012

Re: Po svoj prilici

validni
Ako je verovati internetu, juče u 17:38. Znaš li možda ko im je dežurao u redakciji u nedelju popodne (nogometni dan) loveći gafove na sajtu Evropske Komisije?


Za sportsku redakciju, ne i za spoljnopoliticku u danu pred. izbora u susjedstvu.
validni validni 12:04 21.05.2012

Re: Po svoj prilici

ivana23

Za sportsku redakciju, ne i za spoljnopoliticku u danu pred. izbora u susjedstvu.


Ah, ta mladost. Ne pamtiš Džonijevu Nedjelju popodne



Nisi od neke koristi za moju istragu. Vreme imam, mesto imam, motiv - poznat, samo mi fale imena...
freehand freehand 12:05 21.05.2012

Re: Po svoj prilici

validni
ivana23
uros_vozdovac
validni


Nego, živo me interesuje ko je napravio print screen EU čestitke Nikoliću? I ko je to prvi objavio?


Ja sam prvi put video na twitteru, a link sa tvita je vodio na info B92. Izgleda dosta autentično.


Prvi je objavio zagrebacki Vecernji list.

LINK


Ako je verovati internetu, juče u 17:38. Znaš li možda ko im je dežurao u redakciji u nedelju popodne (nogometni dan) loveći gafove na sajtu Evropske Komisije?

E, evo mu opet čestitali.
freehand freehand 08:24 21.05.2012

A može li neko

da zamisli šta bi se desilo da se ovkava čestitka pojhavila naslovljena na Borisa Tadića, a da je Tadić pobedio?

Mislim da bi rizor Vučićeve face na kzš bio neprocenjiv!
validni validni 09:29 21.05.2012

Re: A može li neko

freehand
da zamisli šta bi se desilo da se ovkava čestitka pojhavila naslovljena na Borisa Tadića, a da je Tadić pobedio?

Mislim da bi rizor Vučićeve face na kzš bio neprocenjiv!


'oćeš da kažeš da je i onaj džak lapio neko iz Evropske komisije?
freehand freehand 09:44 21.05.2012

Re: A može li neko

validni
freehand
da zamisli šta bi se desilo da se ovkava čestitka pojhavila naslovljena na Borisa Tadića, a da je Tadić pobedio?

Mislim da bi rizor Vučićeve face na kzš bio neprocenjiv!


'oćeš da kažeš da je i onaj džak lapio neko iz Evropske komisije?

Ne. Hoću da kažem da je ta čestitka nebitna, samo kuriozitet i greška.
Ali da bismo, da je situacija obrnuta, kako sam je opisao, sinoć imali lomljavu po Beogradu.
Uostalom, i to je slika razlike između kandidata i političkih opcija.
validni validni 10:55 21.05.2012

Re: A može li neko

freehand

Ne. Hoću da kažem da je ta čestitka nebitna, samo kuriozitet i greška.
Ali da bismo, da je situacija obrnuta, kako sam je opisao, sinoć imali lomljavu po Beogradu.
Uostalom, i to je slika razlike između kandidata i političkih opcija.


Naravno. Mada, u Novom Sadu je bilo sporadičnih premlaćivanja. Zaneli se ljudi. A i izgubili su u Vojvodini.

predatortz predatortz 08:33 21.05.2012

Meni ovo liči...

Liči mi na puštanje Tadića niz vodu.
Ne verujem da se ovakve stvari dešavaju slučajno. Bar ne u ovako ozbiljnim institucijama.
Služio i odslužio svoje...
validni validni 09:57 21.05.2012

Re: Meni ovo liči...

predatortz
Liči mi na puštanje Tadića niz vodu.
Ne verujem da se ovakve stvari dešavaju slučajno. Bar ne u ovako ozbiljnim institucijama.
Služio i odslužio svoje...


A, svi smo mislili da je Milo Gotov. I još smo se pitali šta će Tomi diploma!?

'Teo čovek da postane Pre'sednik, a to se u Evropi ne može bez fake diplome. Kolege mu iz Nemačke i Mađarske uradiše sličnu stvar.

Jedva čegam da ga vidim na Molitvenom doručku. Sa sve pletenim bidonom domaće ispod stola. I šapurikom 'mesto čepa.

predatortz predatortz 10:11 21.05.2012

Re: Meni ovo liči...

Jedva čegam da ga vidim na Molitvenom doručku. Sa sve pletenim bidonom domaće ispod stola. I šapurikom 'mesto čepa.


Ako! Nek' se vidi da je čovek domaćin
I da redom nudi zvanice: Uzmi burazeru, domaća! Sam sam pek'o!
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:22 21.05.2012

Re: Meni ovo liči...

validni


Jedva čegam da ga vidim na Molitvenom doručku. Sa sve pletenim bidonom domaće ispod stola. I šapurikom 'mesto čepa.



Pa neće da mu treba čep, to se brzo isprazni.
ivana23 ivana23 11:34 21.05.2012

Re: Meni ovo liči...

predatortz
Jedva čegam da ga vidim na Molitvenom doručku. Sa sve pletenim bidonom domaće ispod stola. I šapurikom 'mesto čepa.


Ako! Nek' se vidi da je čovek domaćin
I da redom nudi zvanice: Uzmi burazeru, domaća! Sam sam pek'o!


Da li ce ga pozvati na Molitveni dorucak...

Tomislav Nikolic, a nationalist and former cemetery supervisor, was elected president of Serbia on Sunday, in a surprise victory that cast doubt on whether the country would remain on its path toward the European Union or look increasingly eastward toward Russia.

NYTimes
predatortz predatortz 11:44 21.05.2012

Re: Meni ovo liči...

ivana23
predatortz
Jedva čegam da ga vidim na Molitvenom doručku. Sa sve pletenim bidonom domaće ispod stola. I šapurikom 'mesto čepa.


Ako! Nek' se vidi da je čovek domaćin
I da redom nudi zvanice: Uzmi burazeru, domaća! Sam sam pek'o!


Da li ce ga pozvati na Molitveni dorucak...

Tomislav Nikolic, a nationalist and former cemetery supervisor, was elected president of Serbia on Sunday, in a surprise victory that cast doubt on whether the country would remain on its path toward the European Union or look increasingly eastward toward Russia.

NYTimes


Ajde,bre! Kakva se bagra skupi na tom doručku... Nije ni naš toma najgori!
ivana23 ivana23 11:47 21.05.2012

Re: Meni ovo liči...

predatortz
Ajde,bre! Kakva se bagra skupi na tom doručku... Nije ni naš toma najgori!


Mozda su sujeverni...
validni validni 12:13 21.05.2012

Re: Meni ovo liči...

ivana23

Da li ce ga pozvati na Molitveni dorucak...


Ne beri brigu, eno im ga Vuk postao inventar, a obećav'o onomad da će poseći ruku koja bude držala Muslimanski barjak. Da ni ne spominjem poguban uticaj koji ima na apetit prisutnih, kada iskolači oči.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana