Ljudska prava

Jednom za svagda

omega68 RSS / 31.05.2012. u 18:36

 Kažeš, sine Ademe, nećeš da pevaš svoju himnu jer poštuješ sebe?!

Neznanje i zlonamernost zaista nemaju granica, mladi prijatelju.

Nije glavni problem to što neki nadobudni klipan nema pojma o naciji ili razlikama među konfesijama.Mnogo značajnije je što postaje oruđe u rukama opasnih ljudi koji žele da ponove više puta sproveden scenario razbijanja i daljeg propadanja jednog, svim tim scenaristima zajedničkog i matičnog naroda.

Malo rukah malena i snaga, jedna slamka među vihorove, te se naši neprijatelji i globalizacija, udružrni u zajedničkom zločinačkom poduhvatu, prema nama tako i ponašaju. Suđeno nam je da uvek budemo prvi zaklani, prvi pevci skuvani u loncu kao nagoveštaj svetskih epohalnih kataklizmi.Dok se iza leđa puzajuće mondijalizacije do sada postojećeg sveta i njegovih vrednosti valja ogromni talas koji preti da poravna sve što štrči, mi se još uvek vrtimo u krug jureći svoj rep u jalovom pokušaju da pronađemo početak končevog klupčeta.

Šta je Nemac koji tokom života promeni veru i pređe u Islam?Nemac, Musliman, musliman ili Bošnjak?

Do amandmana na Ustav SFRJ 1971, kada je Tito nastavio razbijanje srpskog etničkog korpusa započeto pravljenjem autonomnih pokrajina SAMO u Srbiji iako je isto tako revnosan trebao da bude i u slučaju Istre, Dalmacije, Like, Slavonije i Baranje..., ljudi koji klanjaju Alahu su se na popisima izjašnjavali samo kao Srbi ili Hrvati muhamedanske veroispovesti.Kratko, jasno, logično i jedino ispravno.Naposletku, Turci su u najvećem broju napustili ove krajeve odlaskom turske vojske, posle prvog i drugog rata.Turska nacionalna zajednica se graničila sa statističkom greškom i prirodno je težila daljem padu. Dakle, naši sunarodnici nisu mogli da budu Turci, pa je onaj što se kao mali prejeo od svinjske glave morao da im smisli ime - Musliman ( sa velikim M ).

Tako smo imali primere da naši muhamedanci odu u Njujork i na pitanje nekog Jordanca ili Iranca šta je po nacionalnosti, on odgovori da je Musliman.Ovi ga, posle salve smeha, nauče da je on musliman po verskoj odrednici ali mora da ima nacionalnost....

Zato je jedno vreme u SFRJ egzistirala totalna nebuloza da pri popisu čovek može da se izjasni kao Musliman i musliman. Jedno je bilo nacionalnost a drugo versko obeležje.

Tek je sprdačina napravljena sa pojmom ''Bošnjak''.Stvaranjem Bosne i Hercegovine možda je mogla je da se ozvaniči nacionalnost – Bosanac. Pošto je nacionalna odrednica definisana trenutnom državnom granicom predviđena samo za srpski narod pa se od strane stranaca koji nas očekivano mrze ali i od našeg šljama koje prožima duh samoporicanja - kako tu bedu ljudsku naziva Milo Lompar – tendeciozno, uporno i sa neskrivenim ushićenjem pokušava stvoriti odrednica Srbijanac, to se balkanskim, komunizmom stvorenim ''Muslimanima'' nije smelo dogoditi.Zato je u Bosni nastao ''Bošnjak'' ali kao podloga za traženje da se muslimanskim vernicima to zvanje dozvoli i u susednim državama gde ih ima ( izuzev Hrvatske, naravno.Za početak... ).Pritiscima od Evrope i političkim trgovinama, nažalost, taj termin je uveden i u najnoviji Ustav Srbije.Kažem nažalost ne zato što ne poštujem ljude koji veruju u svog , drugačijeg Boga, nego zato što je odmah krenula priča o nekakvoj autonomiji i posebnosti Raške oblasti što je samo prvi korak, znamo to dobro iz dosadašnjeg iskustva, do traženja samoopredeljenja i otcepljenja.Kakva posebnost? Ko je posebno živeo tu pre dolaska Turaka koje se desilo relativno skoro?Budalaština, ali mnoge druge budalaštine su proglašene za vrhunsku istinu.Da zbog toga klonemo i prestanemo da se borimo, kao Ljotićevci ili da uzmemo stvar u svoje ruke?

Koliko sam shvatio nije Ljajiću i onima koji ga koriste toliko smetao Bog u himni Srbije jer on može da zamišlja svog Boga dok je peva.Smeta im pominjane srpskih zemalja koje bi da proglase svojima i srpskog roda kome , videli smo, pripadaju ali moraju nekako da dokažu suprotno.

Sa manje od dvesta hiljada pripadnika, po najnovijem popisu stanovništva, naši muhamedanci ostvaruju mnogo veća prava nego građani ostalih delova zemlje. Dva ministra, nekoliko poslanika, uticaj na mnogo zakona koji se donose...Pri tom postoje velike oblasti Srbije koje nemaju nijednog poslanika koji bi zastupao , uglavnom propale i zapuštene teritorije i ljude.

Da li ima pravo Srbin u Hrvatskoj da poštuje sebe i da insistira da komentator utakmice pri pomenu njegovog prezimena kaže ''hrvatski reprezentativac srpskog porekla''? Kako može neko da kaže da je Bojan Bogdanović, Miladin Pršo ili neko drugi Hrvat, ili prezimenjakinja Milana Martića Hrvatica? Šta bi bilo da je naš reporter nekada rekao ''Srbin Adem Ljajić'' ili ''Srpkinja Amela Terzić''?

Ali, hajde da počnemo da se ponašamo kao sav normalan svet:


Poljska: 
Przejdziem Wisłę, przejdziem Wartę 
Będziem Polakami 

Preći ćemo Vislu, preći Vartu, 
Bićemo Poljaci ...(dakle, ništa o Ukrajincima i Belorusima, koji takođe žive u Poljskoj) 

Mađarska 
Isten, áldd meg a magyart 
Jó kedvvel, bőséggel 

Bože, blagoslovi Mađarsku, 
blagostanjem i izobiljem... (evo, još jedna zatucana, protiv ateista) 

Hrvatska: 
Sinje more, svijetu reci 
Da svoj narod Hrvat ljubi ... (nije smetalo Pršu i drugim Srbima da pjevaju ove stihove) 

Slovačka 
Kto jak Slovák cíti 
Nech sa šable chytí 
A medzi nás stane 

Ko se oseća Slovakom 
nek se sablje lati 
i među nas nek stane ... (10% stanovništva su Mađari, ali ih himna ne zove "među nas", kao ni Slovake mađarska himna) 

Ima i mnogo žešćih primera, gde se pominju konkretni narodi, i nazivaju svakakvim imenima (u mađarskoj himni Turke nazivaju "divljom hordom"). 


Nemačka:
Nemačka, Nemačka iznad svega,
iznad svega na svetu,
ako se uvek radi zaštite i odbrane
bratski držimo zajedno.
Od Meuse do Njemena,

Od Adigea do Balta,
Nemačka, Nemačka iznad svega

iznad svega na svetu!


Holandija
Виљем од Насауа
ја сам немачке¹ крви
отаџбини поверен
бићу ја до смрти
Принц Орански
сам ја, без страха,
Краља Хиспаније
сам увек славио

Engleska
Bože čuvaj našu milostivu Kraljicu,
Dugo neka živi naša plemenita Kraljica,
Bože čuvaj Kraljicu:
Obdari je pobjedom,
Srećom i slavom,
Dugo nad nama nek vlada:
Bože čuvaj Kraljicu.
O Gospodine, naš Bože, ustani,
Rastjeraj njene neprijatelje,
I propast na njih pošalji.
Satri njihovu politiku,
Uništi njihove kvarne igre,
U tebe svoje nade polažemo,
Bože čuvaj sve nas.


Italija
Italijani braćo,
Italija se diže
A Scipijev šlem
na čelo stiže.
Gde je Pobeda?
Luk joj nestade poput dima,
jer od Boga je sada
robinja Rima.


.

.

.

Šta većinska Srbija može da očekuje kad dojučerašnji Predsednik, a mogući budući Premijer i Ministar inostranih poslova ( 2 u 1 ), na provokaciju hrvatijanskog Predsednika u vidu poklanjanja knjige branitelja Predraga Matića ''Ništa lažno – Vukovar 1991.'', naš prosrpski Predsednik uzvrati knjigom ''Enciklopedija YU mitologije''. Možda je mogao da odštampa priču o Petru Brzici – svetskom rekorderu u broju zaklanih Srba ( 1360 za jedan dan  ) srbosjekom ili pismo italijanskog generala  Aleksandra Luzana upućeno Musoliniju o učiteljici Stani Arnautović i 120 montruozno masakrirane dece ispod 12 godina u Prebilovcima 1941.

Ništa manje nije bitno što se izvinjavalo za Vukovar, a utvrđeno je od strane samih branitelja da je Vukovar prodat i izdan od banskih dvora  a sve zard sticanja simpatija u svetskim centrima moći i priznanja nemoralne i genocidne države kontinuiteta sa NDH.Tako je jer se nikada niko nije izvinio i rekao da sadašnja Hrvatska nema ništa sa tim.Suprotno, ima Tompsona i njegove koncerte.

Za upropašćivanje svega srpskog od strane nekadašnje vladajuće elite ne možemo da budemo odgovorni, taman onoliko koliko možemo za ovo što danas radi neokomunistička klika koja se, kao i njihovi beneficirani očevi i dedovi bave samoporicanjem i autocenzurom.Zapravo, ne poriču oni i ne cenzurišu sebe jer Srbi nikad nisu ni bili.Možda su bili u prošlosti, baš kao i Ademovi.I jedni i drugi se danas stide i žele da pobegnu od svog porodičnog stabla.

Čini mi se da većina u ovoj zemlji više ne može da podnese da stalno bude na tapetu, stubu srama i neko kome se rođenjem nameće osećaj krivice.Kad je dosta?

Pa onda kad se jasno i glasno bude reklo.

 

P.S. Dok sam ovo pisao oglasio se Josipović koji postavlja uslove ( ?!? ) našem Predsedniku za saradnju  između dve zemlje.Misliiiim...

P.P.S.

 Na današnjoj konstitutivnoj sednici Skupštine Srbije intonirana je himna koja umesto originala: 

''Srpskog kralja, srpski rod''
i umesto falsifikata:
''Srpske zemlje, srpski rod''
ima falsifikat falsifikata:
''Naše zemlje i naš rod''.
Da li je tekst himne promenjen posle incidenta sa Ademom Ljajićem i da li je nezakonitom promenom prekršeno nešto, kao i da li je to još jedan ustupak manjinama na račun većinskog naroda?

 

rjjx_a1f_u9b9x.png 68




Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja92 vishnja92 18:45 31.05.2012

izvini

nisam procitala, tvojih prvih par recenica je bilo sasvim dovoljno. totalno pobrkane teze.

terati bilo koga da peva je nasilje, tacka.

vishnja92 vishnja92 18:46 31.05.2012

Re: izvini

ps - ne postoji nista sto bi se zvalo svoja himna, sori.
himna je obelezje drzave i zvanicni simbol. sasvim je dovoljno da se ne iskaze nepostovanje.
background noise background noise 18:52 31.05.2012

Re: izvini

terati bilo koga da peva je nasilje


Izvini Všnja, ali niko ga nije terao da peva, obavezao se potpisivanjem ugovora. Činjenica da to stoji u ugovoru je pirča za sebe.

Elem, postavljanje sebe iznad svega, pričati o poštovanju sebe kroz odbijanje da pevaš himnu zemlje za koju igraš i potpisao si ugovor a niko ti nije kriv što ga nisi pročitao . . . nema to veze ni sa čim drugim nego što je to samo jedan fudbaler koji još nije stigao da postane čovek . . . a ko zna, možda i od njega bude čovek, videćemo . . . do tada ćemo zaboraviti na pevanje himne . . . klipan ko i ostali . . . samo o njihovim kudikamo degutantnijim budalatinama ne čitamo po novinama . . .
vishnja92 vishnja92 19:01 31.05.2012

Re: izvini

nema to veze ni sa čim drugim nego što je to samo jedan fudbaler koji još nije stigao da postane čovek . . . a ko zna, možda i od njega bude čovek, videćemo . . .

pa sad, ja ne razumem bas najbolje to misticno znacenje reci "covek", valjda da se s tim rodimo. a niko normalan ko je sebe izbrusio dotle da stigne do reprezentacije i ulozio onoliko koliko je ulozio, ne bi taj deo ugovora tretirao kao deo ugovora nego kao nenormalno iskliznuce.

decko je ispostovao himnu.
i igra fudbal jebote!

sve ovo ostalo je palamudjevina naci-fasistoidno-ljakse-drndanja jedne bahate kreature, i umesto da se potrude i iznadju elegantno izvinjenje (drzava, klub, Sinisa licno, tim redosledom) oni i dalje nastavljaju, sad su mi mnogo jasnije i razne pojave ovdi na blogu.

a sve mnogo lici na one legija-radne-uniforme kostunjavog.
tj srecne 90-te, svima, pa kako se ko snadje (na krvna zrnca, razbrojs'!)
vishnja92 vishnja92 19:03 31.05.2012

Re: izvini

pps

niko ga nije terao da peva

?!?!?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 31.05.2012

Re: izvini

vishnja92
nisam procitala,



Aaaa, iskusno! . I ja stadoh kod onog Sine Ademe

Desibre, Višnjo?!
AlexDunja AlexDunja 19:40 31.05.2012

Re: izvini

I ja stadoh kod onog Sine Ademe

ja nisam ni počela
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 31.05.2012

Re: izvini

AlexDunja
I ja stadoh kod onog Sine Ademe

ja nisam ni počela


Shame on you! Sledeći nivo u pravilnom pristupanju ovakvim tekstovima je da ne ostaviš komentar. Radim na tome, najozbiljnije.


AlexDunja AlexDunja 20:03 31.05.2012

Re: izvini

Shame on you! Sledeći nivo u pravilnom pristupanju ovakvim tekstovima je da ne ostaviš komentar. Radim na tome, najozbiljnije.


a, ne:)
komentare čitam pažljivo,
i sa radošću učestvujem:)
background noise background noise 21:20 31.05.2012

Re: izvini

Nisi ti toliko nepismena da ne znaš šta znači fraza "postati čovek" , ali ajde kad moram, to je arhaično figurativno izražavanje . . .

Da, bahata kreatura, vazda džiber bio . . .baš kao i Adem, june obično . . . a za elegantno izvinjenje baš mi ga uz Kragujevac i dva sela poviše, ništa beskorisnije . . .
vishnja92 vishnja92 21:41 31.05.2012

Re: izvini

pa mene ti pojedinacni ljudi ic ne zanimaju, uopste ne znam ko su i kakvi su (osim sto sam snimak Mihajlovica na CZ-Bjrn videla 594739 puta, irelevantno skroz).

al vidi, to da li razumem ili ne frazu "postati covek" je vise stvar (ne)pristajanja nego pismenosti, o ovom poslednjem na blogu pricam samo s dripcem pajicem, osim ako ozbiljno ne popizdim. a onda mozemo ozbiljno i o tome :)

om mani padme hum.
background noise background noise 18:34 01.06.2012

Re: izvini

Ne vidim prostor da pristajes ili ne pristajes na nesto to postoji samo figurativno, kao fraza koja pripada proslim vremenim i koristi se samo kada neko svom izlaganju hoce da da dozu arhaične ulične lirike . . . naravno, možda je to passe, možda nikome nije zanimljivo, možda je baš svima dosadno ili bilo šta . . eventualno može da se polemiše sa mojim stavom da je Adem jedan nezreli klipan a pevanje ili nepevanje himne i ostalo samo manifestacija istog . . . ali ne vidim da može da se pristaje ili ne pristaje na nešto što je već prošlost i što ni na koji način ne zavisi od nas . . .

A da ozbiljno diskutujemo o Siniši i Ademu. . . ma daj, možemo ovako o svačemu i da vežbamo elovencijuali o Ademu i Siniši . . . al'dobro, evo, možemo . . . kada se prestaje sa dodatkom antibiotika u tovne smese junadi i koje je najbolje vreme da se islužena junad preradjuju u sudžuk?
background noise background noise 18:45 31.05.2012

1

1
background noise background noise 18:46 31.05.2012

Re: 1

Jao bre višnja što me nerviraš . . .
vishnja92 vishnja92 18:48 31.05.2012

Re: 1

predatortz predatortz 18:55 31.05.2012

Omaška

Tek je sprdačina napravljena sa pojmom ''Bošnjak''.Stvaranjem Bosne i Hercegovine možda je mogla je da se ozvaniči nacionalnost – Bosanac


Verujem da ti se ovo sa nacionalnošću Bosanac omaklo. Inače, u BiH je na delu opasan pokušaj unitarista da urade baš to:

Izmisle neku bosansku naciju i bosanski jezik. Pa da se Bosanci dele na muslimane,pravoslavne i katolike.

Naravno, otpor srpskog i hrvatskog korpusa je isuviše jak da ta ideja bude provedena u delo. Ali, ona je san svakog islamiste u BiH .Umivenog i preobučenog u građansko ruho, ali ipak islamiste.
dragan7557 dragan7557 19:10 31.05.2012

Re: Omaška

predatortz 19:55 31.05.2012 / *novo
Omaška

Tek je sprdačina napravljena sa pojmom ''Bošnjak''.Stvaranjem Bosne i Hercegovine možda je mogla je da se ozvaniči nacionalnost – Bosanac



Verujem da ti se ovo sa nacionalnošću Bosanac

Pa ako se omaklo njemu nije meni, i ja za stanovnike Bosne kažem Bosanci, a za stanovnike Hercegovine Hercegovci. Možda ceo život grešim?

cerski
predatortz predatortz 19:13 31.05.2012

Re: Omaška


Pa ako se omaklo njemu nije meni, i ja za stanovnike Bosne kažem Bosanci, a za stanovnike Hercegovine Hercegovci. Možda ceo život grešim?


I ja za stanovnike Niša kažem Nišlije
Bosanac, Hercegovac,Vojvođanin... to su sasvim prihvatljive geografske odrednice. Niko ozbiljan nema problem sa njima.
Problem je kad neko od toga hoće da napravi nešto više, navodeći vodu na svoju vodenicu.
elis elis 19:15 31.05.2012

Re: Omaška

predatortz
...Ali, ona je san svakog islamiste u BiH .Umivenog i preobučenog u građansko ruho, ali ipak islamiste.


Tu si potpuno u pravu. Samo, i omega je islamista, ali to još ne zna

Inače, kad se već dotakosmo te već izlizane i prežvakane teme, mora se primetiti da je ona odavno izgubila svoju snagu na mestima gde se stvarnost ozbiljno promišlja - o nekakvoj bosanskoj naciji snatri se još samo na periferiji pameti. Jednostavno - neki su povesni procesi ireverzibilni - kada se u XIX veku na Balkanu zaigrala igra haj'mo pravit nacije, karte su tako podeljene da su nužno vodile ka uobličavanju srpske i hrvatske nacije na teritoriji BiH po uzoru na Pijemonte ove dve nacije, Srbiju i Hrvatsku. Trapavi Kalajev pokušaj da uspostavi bosansku supranaciju znamo kako je prošao. A kad onakva sila nije mogla progurati taj projekat, i to dok je gvožđe bilo još prilično toplo, teško da će ga danas Cerić i Tunjo na hladno progurati.

Međutim, omega bi sad da muslimane vraća u okrilje srpske nacije - i tako se potvrđuje kao autentični islamista. Istina, još uvek nesvestan tog svog određenja
predatortz predatortz 19:20 31.05.2012

Re: Omaška


Međutim, omega bi sad da muslimane vraća u okrilje srpske nacije


Iskreno, ne bih se ja igrao sa tim stvarima. A i mnogo je vremena prošlo od kad ti ljudi sebe ne smatraju Srbima.

Čak, mogu da razumem mladog Ljajića. Ja bih ga pustio da otćuti himnu.
Zašto? Pa ako mogu sebi dozvoliti da ne znam melodiju ( jer reči nema ) himne BiH, a državljanin sam te zemlje, mogu shvatiti i mladog momka sluđenog događajima u proteklih par decenije.
dragan7557 dragan7557 19:21 31.05.2012

Re: Omaška

Problem je kad neko od toga hoće da napravi nešto više, navodeći vodu na svoju vodenicu.

E vidiš zato u Evropi nemamo više vodenice već Mlinove koji melju na struju.

Niko više nema vajde od navođenja vode bilo gde jer nema vodenica.

Kada će se Balkanci opametiti ne znam ali znam da traje u beskonačnost.

Uzgred kod mene to nije samo geografska odrednica već i odrednica državljanstva.

cerski



elis elis 19:23 31.05.2012

Re: Omaška

predatortz
Pa ako mogu sebi dozvoliti da ne znam melodiju ( jer reči nema ) himne BiH...


Ne bi ga ti kod Papeta zaigrao
dragan7557 dragan7557 19:24 31.05.2012

Re: Omaška

elis 20:15 31.05.2012
Re: Omaška

predatortz
...Ali, ona je san svakog islamiste u BiH .Umivenog i preobučenog u građansko ruho, ali ipak islamiste.



Tu si potpuno u pravu. Samo, i omega je islamista, ali to još ne zna

a ja se stalno pitam đe omega bijade 1389 kad ovako zbori?

cerski
dragan7557 dragan7557 19:31 31.05.2012

Re: Omaška

Trapavi Kalajev pokušaj da uspostavi bosansku supranaciju znamo kako je prošao.

Vala znamo i kako je prošao i švajcarski uspeh da stvore jednu naciju, jes na nije supra al' ima više jezičina (4 i slovima četiri) znači tri više od BiH.

Naravno izuzetno je glupavo se ugledati na Švajcarce, nisu baš mnogo pametni a nisu ni izmislili Kanton/e.

cerski
predatortz predatortz 19:36 31.05.2012

Re: Omaška

Trapavi Kalajev pokušaj da uspostavi bosansku supranaciju znamo kako je prošao.


Nije to jedini primer zaludnosti takvih ideja na ovim prostorima. Kralj Aleksandar je imao fiks ideju da stvori jugoslovensku naciju. Bio je spreman , u ime te ideje, i ćirilice da se odrekne da bi je približio Hrvatima i Slovencima.
omega68 omega68 19:41 31.05.2012

Re: Omaška

Verujem da ti se ovo sa nacionalnošću Bosanac omaklo

Mislio sam na tu federaciju koja je deo Bosne i Hercegovine, ali čak je i taj pokušaj Sarajeva da sve stanovnike međunarodno priznatog subjekta nazove Bosancima meni nekako legitiman.
Kažem legitiman ali to ne znači i da je prihvatljiv za one koji imaju svoj entitet i koji se ne osećaju tako.
Više sam se usresredio na razliku Bosanac - Bošnjak jer oni muslimani u Bosni koji narod u Srbiji nazivaju Srbijancima neće da sebe zovu Bosancima, već Bošnjacima čime polažu pravo da se tako nazivaju svi muslimani van Bosne i Hercegovine
predatortz predatortz 19:48 31.05.2012

Re: Omaška

Više sam se usresredio na razliku Bosanac - Bošnjak jer oni muslimani u Bosni koji narod u Srbiji nazivaju Srbijancima neće da sebe zovu Bosancima, već Bošnjacima čime polažu pravo da se tako nazivaju svi muslimani van Bosne i Hercegovine


Ima tu i druga matematika, bliska Reisu Ceriću i njegovim sledbenicima:

Nametnuti bosansku naciju, pa je onda BiH zemlja Bosanaca sa dominantnom muslimanskom zajednicom.
Imao je čak i mecene oličene u liku nekih 'visokih predstavnika'. Zbog toga , a i nekih drugih stvari, aktuelni Incko je sveden na nivo koji mu objektivno i spada :
Običan pajac!
dragan7557 dragan7557 19:48 31.05.2012

Re: Omaška

predatorz
Bio je spreman , u ime te ideje, i ćirilice da se odrekne


A što da se odrekne? Zbog svoje vlasti.

Još nisam video narod a ni čoveka koga je sramota da zna jedno pismo više.

Izgleda specijalnost samo kod Srba?

Uostalom ima i Hrvatska ćirilica pa Bosančica isto ćirilica, pa Bugarčica valjda isto ćirilica ima naravno još i ..... nikom ništa.

Pa nisu bre Srbi vlasnici ćirilice niti su Jevreju vlasnici Hebrejskog pisma, a još manje bolje reći nikako, i ni po kom parametru, je Rimo Katolička Crkva vlasnik Latiničnog pisma.

Jesam li ja manje Srbin zato što ne pišem ćirilicu već 50 i slovima pedeset godina?

cerski



predatortz predatortz 19:54 31.05.2012

Re: Omaška

A što da se odrekne? Zbog svoje vlsti.

Jesam li ja manje Srbin zato što ne pišem ćirilicu već 50 i slovima pedeset godina?


To bi morao da pitaš nekog istoričara kome je taj period specijalnost.
Ja samo iznosim saznanje koje sam čitao u knjizi koja je publikovala neku prepisku Kneza Pavla.
Kao što vidiš, ni ja ovde ne pišem ćirilicom. Potpisujem se, doduše, uvek.
A krvna zrnca nikom nisam brojao. Problem nastane kad neko hoće da prebroji moja, a da taj neko nije lekar koji čita nalaz.
dr.wagner dr.wagner 21:40 31.05.2012

Re: Obaška

... večer

predatortz
Problem nastane kad neko hoće da prebroji moja, a da taj neko nije lekar koji čita nalaz.


-Ne bih tvrdio , ali markeri za koje ja znam ne reagiraju posebno na hrvatska
ili srpska krvna zrnca , a isto je bošnjačkim ... teško će Vam to
i lječnik prebrojati ...

-Nego ... ovo za Aleksandra i latinicu nisam znao ... mislim , to je onaj
koga smo "sredili" u Marselju ...???

-Evo vidite ... da nam niste ukantali budućeg cara u Sarajevu , nebi mi
morali "izjednačavati" u Marselju ...
... i danas bi kao i sav "civilizirani" svijet , i vi pisali latinicom ...


W
predatortz predatortz 21:44 31.05.2012

Re: Obaška


-Nego ... ovo za Aleksandra i latinicu nisam znao ... mislim , to je onaj
koga smo "sredili" u Marselju ...???


Da, bilo je tu i vaših prstiju... Mislim, kad se već sam svrstavaš među ustaše.
Ja , ma šta ti mislio o meni, još uvek umem da pravim razliku između Hrvata i ustaša.
libkonz libkonz 21:48 31.05.2012

Re: Obaška

Predatore, malo si preterao. Nije DR Wagner to zaslužio.
predatortz predatortz 21:49 31.05.2012

Re: Obaška

libkonz
Predatore, malo si preterao. Nije DR Wagner to zaslužio.


Ukazujem mu na mogući ugao posmatranja

Edit:

Mi smo sredili vašeg kralja.
Kralja su , između ostalih, sredile ustaše.
Mi=ustaše.
Ja to da se Dr više ne trpa u društvo u kojem mu nije mesto...
libkonz libkonz 21:51 31.05.2012

Re: Obaška

Ukazujem mu na mogući ugao posmatranja

ne zajebavaj, nego briši komentar. Ne priliče ti takvi komentari.
dr.wagner dr.wagner 21:52 31.05.2012

Re: Obaška

predatortz
Da, bilo je tu i vaših prstiju... Mislim, kad se već sam svrstavaš među ustaše.Ja , ma šta ti mislio o meni, još uvek umem da pravim razliku između Hrvata i ustaša.


-Nemojte tako ... to "MI" je bila stilska figura ,
radi lakšeg shvaćanja konteksta ...



W
predatortz predatortz 21:53 31.05.2012

Re: Obaška

libkonz
Ukazujem mu na mogući ugao posmatranja

ne zajebavaj, nego briši komentar. Ne priliče ti takvi komentari.


eno ti objašnjenje u gornjem, editovao sam
ja svoje komentare ne brišem. promislim pa napišem.
neka briše autor, ako nalazi da je neumesan.
ili moderacija...
predatortz predatortz 21:54 31.05.2012

Re: Obaška

dr.wagner
predatortz
Da, bilo je tu i vaših prstiju... Mislim, kad se već sam svrstavaš među ustaše.Ja , ma šta ti mislio o meni, još uvek umem da pravim razliku između Hrvata i ustaša.


-Nemojte tako ... to "MI" je bila stilska figura ,
radi lakšeg shvaćanja konteksta ...



W


Evo, vidiš Lib, čovek razumeo...
libkonz libkonz 21:55 31.05.2012

Re: Obaška

Evo, vidiš Lib, čovek razumeo...

ja nisam, ali kad njemu ne smeta...
omega68 omega68 21:57 31.05.2012

Re: Obaška

da nam niste ukantali budućeg cara u Sarajevu

Gospodine, kome Vama?Zar nije postojao pokret koji je težio prisajedinjavanju sa Srbijom i izbavljenje iz Austro - Ugarske?
i danas bi kao i sav "civilizirani" svijet , i vi pisali latinicom ...

Je l se zajebavate?


A tu Vašu civilizaciju možete da okačite podravkinom petlu o rep
elis elis 22:04 31.05.2012

Re: Obaška

omega68
...A tu Vašu civilizaciju možete da okačite podravkinom petlu o rep


Omega, tu si potpuno u pravu. Evo jedne informacije koja će te, verujem, obradovati - među sarajevskim povesničarima i arheolozima zavladala je prava panika nakon što je prilikom iskopavanja na trigonometru 702 kod Visokog, tamo gde bi trebalo da se nalazi ta famozna bosanska piramida sunca, pronađena kamena ploča sa urezanim vinčanskim grafemima. Još veći je šok što se na toj ploči može razaznati reč Srb. Ova informacija još uvek nije zvanično obelodanjena, ali sam iz prve ruke saznao da je bilo predloga čak i da se ta ploča momentalno uništi.

Šta će dalje biti, videćemo.
gedza.73 gedza.73 22:06 31.05.2012

Re: Obaška

dr.wagner
-Evo vidite ... da nam niste ukantali budućeg cara u Sarajevu , nebi mi
morali "izjednačavati" u Marselju ...

Ono, jes'.
'Mi' ukantali 'vašeg' austrijskog princa a 'vi' nama našeg srpskog kralja.

Gospodine, kome Vama?Zar nije postojao pokret koji je težio prisajedinjavanju sa Srbijom i izbavljenje iz Austro - Ugarske?

To, omega, nije tačno. To je sve velikosprska propaganda i garašaninovo načertanije.
omega68 omega68 22:07 31.05.2012

Re: Obaška

ne zajebavaj, nego briši komentar. Ne priliče ti takvi komentari.

Ovako nekako zamišljam čika Dobricu
dr.wagner dr.wagner 22:24 31.05.2012

Re: Obaška

Pozdrav L

libkonz
Evo, vidiš Lib, čovek razumeo...ja nisam, ali kad njemu ne smeta...


-Ne smeta , jasno da ne smeta ...

-Zaista imam tu "obiteljsku crtu" što spominje P , ali to je bilo
pogrešno ... i onaj koji nas je uvalio u to (moj djed) , cijeli život
je to isticao ... nije njemu bilo muka zbog problema koje je on imao , već
što je bio svjestan "pedigrea" koji je nama natovario ...

-Istina , 90-ih je ta činjenica postala prednost , ali ja na tim
valovima nisam "jahao" ... baš zbog nedvosmislenog stava onoga gore navedenog

-Uvijek će postojati netko sretan da mi to "spomene" , ali to je tako ...
... i ja od toga ne bježim , niti to skrivam , niti uljepšavam ...

W
gedza.73 gedza.73 22:31 31.05.2012

Re: Obaška

Zaista imam tu "obiteljsku crtu" što spominje P , ali to je bilo
pogrešno ... i onaj koji nas je uvalio u to (moj djed) , cijeli život
je to isticao ... nije njemu bilo muka zbog problema koje je on imao , već
što je bio svjestan "pedigrea" koji je nama natovario ...

Baš neki duševan čovek.

Kakve li su muke imali oni nesrećnici bez te 'obiteljske crte' i odgovarajućeg nacionalnog pedigrea.
dr.wagner dr.wagner 22:33 31.05.2012

Re: Obaška

... večer

omega68
Gospodine, kome Vama?Zar nije postojao pokret koji je težio prisajedinjavanju sa Srbijom i izbavljenje iz Austro - Ugarske?

Je l se zajebavate?A tu Vašu civilizaciju možete da okačite podravkinom petlu o rep


-Vas stvarno muči Hrvatska ... od "el prezidenta" do Vegete ...

-Čim me pozovu na inauguraciju (a pismo će već možda sutra ujutro) , tužiti
ću Vas mom prijatelju Tomi , da ugrožavate dobrosusjedske odnose

W
predatortz predatortz 22:33 31.05.2012

Re: Obaška

Baš neki duševan čovek.


I meni je oko zasuzilo.
blogovatelj blogovatelj 22:34 31.05.2012

Re: Obaška

i danas bi kao i sav "civilizirani" svijet , i vi pisali latinicom ...


Vrhunac malogradjanstine dostojan kakve slavonske palanke veoma detaljno opisane u mnogim knjigama Miroslava Krleze.
dr.wagner dr.wagner 22:41 31.05.2012

Re: Obaška

gedza.73
Kakve li su muke imali oni nesrećnici bez te 'obiteljske crte' i odgovarajućeg nacionalnog pedigrea.


-Pa zbog postojanja te mogućnosti , ja ni ne bježim od navedenog


blogovatelj
i danas bi kao i sav "civilizirani" svijet , i vi pisali latinicom ...

Vrhunac malogradjanstine dostojan kakve slavonske palanke veoma detaljno opisane u mnogim knjigama Miroslava Krleze.




W
mnenadic mnenadic 23:18 31.05.2012

Re: Obaška

među sarajevskim povesničarima i arheolozima zavladala je prava panika nakon što je prilikom iskopavanja na trigonometru 702 kod Visokog,


Pošto se ovde pominju arheolozi, Elise, nadam se da nećeš zameriti da ih ja pomenem u sledećem kontekstu

"Ruska novinska agencija Izvestja obaveštava javnost da su ruski arheolozi vršili iskopavanja u blizini Moskve i na dubini od preko 500 metara pronašli su ostatke bakarnog kabla stare preko 1000 godina, što navodi na zaključak da su još stari sloveni koristili telefon.
Vašington post međutim javlja da su i američki arheolozi u blizini Čikaga vršili slična istraživanja i na dubini od oko 1000 m pronašli su ostatke optičkog kabla starog preko 1000 godina, što navodi na zaključak da su još Indijanci znali za internet.

Podgoričke Vijesti u najnovijem broju, na naslovnoj strani donose vest da je grupa crnogorskih arheologa vršila iskopine u blizini Cetinja i na dubini od preko 1500 m nisu pronašli ništa, što navodi na zaključak da su crnogorci još pre hiljadu godina koristili mobilne telefone"

Nisam odoleo
sevarlica sevarlica 23:31 31.05.2012

Re: Omaška

Možda ceo život grešim?


Ne grešiš isto koliko ne grešiš kad za Šumadince kažeš Šumadinci.
mariopan mariopan 23:35 31.05.2012

Re: Obaška

mnenadic

sevarlica sevarlica 23:35 31.05.2012

Re: Omaška

predatortz
Trapavi Kalajev pokušaj da uspostavi bosansku supranaciju znamo kako je prošao.


Nije to jedini primer zaludnosti takvih ideja na ovim prostorima. Kralj Aleksandar je imao fiks ideju da stvori jugoslovensku naciju. Bio je spreman , u ime te ideje, i ćirilice da se odrekne da bi je približio Hrvatima i Slovencima.


Ma bolelo ga je uvo za Jugoslovensku naciju, Aci je trebala Jugoslovenska država. Nije hteo čovek da bude samo Kralj, već je hteo da postane Car, da stvori multinacionalnu carevinu u kojoj će on biti vlast. Zbog te lude ideje je ubio srpski nacionalni duh i od Srba stvorio narod koji je prema svojoj zemlji ravnodušan, pa rekao bih čak, i kivan.
Goran Vučković Goran Vučković 23:38 31.05.2012

Re: Omaška

Zbog te lude ideje je ubio srpski nacionalni duh i od Srba stvorio narod koji je prema svojoj zemlji ravnodušan, pa rekao bih čak, i kivan.

Aca K. - prvi drugosrbijanac
sevarlica sevarlica 23:42 31.05.2012

Re: Obaška

Zar nije postojao pokret koji je težio prisajedinjavanju sa Srbijom i izbavljenje iz Austro - Ugarske?


Ne samo pokret, bila i država, kratko ali bila.. država Srba, Hrvata i Slovenaca osnovana 1917-e.
sevarlica sevarlica 23:45 31.05.2012

Re: Obaška

To, omega, nije tačno. To je sve velikosprska propaganda i garašaninovo načertanije.


Gedžo, nemoj mi na čiča Iliju, molim te, tek što smo mu digli spomenik i nazvali školu po njemu(sa škole maknuto ime nekog crvenog dželata pa su 2 muve 1 udarcem)

omega68 omega68 23:49 31.05.2012

Re: Omaška

Ma bolelo ga je uvo za Jugoslovensku naciju, Aci je trebala Jugoslovenska država. Nije hteo čovek da bude samo Kralj, već je hteo da postane Car, da stvori multinacionalnu carevinu u kojoj će on biti vlast. Zbog te lude ideje je ubio srpski nacionalni duh i od Srba stvorio narod koji je prema svojoj zemlji ravnodušan, pa rekao bih čak, i kivan.

Sve treba staviti u kontekst njegovog pripadanja masoneriji.Koliko god se oni predstavljali da žele da svom narodu pomognu, postoji taj jači ideal jednog vladara, jedne religije, jedne vojske...Aleksandar i bugarski car Boris su pripadali masonima ali su shvatili u jednom trenutku šta čeka njih i njihove države u toj igri.
Kad su pokrenuli pitanje izlaska znali su da će biti likvidirani.
Poslednji telefonski razgovor Nj.K.V. Aleksandra je bio upravo sa Borisom.
Složili su se da će on biti prvi ubijen jer prvi ide van svoje zemlje u neku posetu drugoj zemlji.Kralj je bio potpuno svestan svega.
Kasno.
omega68 omega68 23:55 31.05.2012

Re: Obaška

Vrhunac malogradjanstine dostojan kakve slavonske palanke veoma detaljno opisane u mnogim knjigama Miroslava Krleze.

Једно необјављено писмо упућено Крлежи
Г. Крлежи, Загреб, 1954.
Господине Крлежа,
У четвртом броју "Републике", часописа за књижевност и уметност, за месец април 1954. године, штампали сте Ваше записе из год. 1916, 1919, 1920, 1921. и 1933. године. У заглављу "Година 1919", под насловом "Смјена на јасеновачкој станици", на страни 277, кажете:
"Беч гладује, Аустрије нема, руља завладала светом, рат су добили ови балкански цигани, какова ли срамота!"
На истој страни на дну кажете:
"Дер шварц Георг (Карађорђе, моја прим.) игра данас на међународној рулети и добио је главни згодитак. Београдској господи иде карта, тко би то могао да повјерује? Греј, Лојд Џорџ, Поенкаре, Клемансо, Вилсон, све су то београдски асови. А тко је нас побједио? Ови ушљиви балкански цигани, који читаве дане жваћу лук и пљуцкају по апсанама, ова неписмена багра за вјешала, тој данас Европа вјерује и дала јој је у руке некакве барјаке. Но Алзо сјавус. Гут шаун мраус".
AlexDunja AlexDunja 00:03 01.06.2012

Re: Obaška

još kaps lok, i slepi te vide
docsumann docsumann 04:51 01.06.2012

Re: Obaška

Kralja su , između ostalih, sredile ustaše.


Džoni Š. je jednom izjavio da u jugi žive samo Srbi, zapadni Srbi, odnosno Hrvati i ekstremni Srbi tj. ustaše

a Acu K. su sredili takođe Srbi, samo oni sa velika govornata mana, ovi ekstremni su, kako bi se to narodski reklo, dali ruke.
ed_novipazar ed_novipazar 08:04 01.06.2012

Re: Omaška

predatortz

Čak, mogu da razumem mladog Ljajića. Ja bih ga pustio da otćuti himnu.
Zašto? Pa ako mogu sebi dozvoliti da ne znam melodiju ( jer reči nema ) himne BiH, a državljanin sam te zemlje, mogu shvatiti i mladog momka sluđenog događajima u proteklih par decenije.

Zasto bi Ljajic bio sludjen? Momak je sasvim u redu. Sludjeni su Mihajlovic i Karadjic. I svi oni koji im daju za pravo. Da je pameti ko sto je gluposti i mrznje, njih dvojica bi letjeli sa pozicija i prije tog sramnog ugovora kojeg su poturili fudbalerima.
predatortz predatortz 08:11 01.06.2012

Re: Omaška

ed_novipazar
predatortz

Čak, mogu da razumem mladog Ljajića. Ja bih ga pustio da otćuti himnu.
Zašto? Pa ako mogu sebi dozvoliti da ne znam melodiju ( jer reči nema ) himne BiH, a državljanin sam te zemlje, mogu shvatiti i mladog momka sluđenog događajima u proteklih par decenije.

Zasto bi Ljajic bio sludjen? Momak je sasvim u redu. Sludjeni su Mihajlovic i Karadjic. I svi oni koji im daju za pravo. Da je pameti ko sto je gluposti i mrznje, njih dvojica bi letjeli sa pozicija i prije tog sramnog ugovora kojeg su poturili fudbalerima.


Ja ti se u fudbal malo razumem. Nemam pojma kakve veličine u svom poslu predstavljaju Karadžić i Mihajlović. Što se himne tiče, vidim da i neki drugi selektori insistiraju na njoj, pravdajući to jačanjem kolektivnog duha. Vidim i da ljudi različitih rasa pevaju himne nekih evropskih država... Dakle, mislim da je taj trend Siniša negde pokupio i malo bukvalno shvatio.

Opet podvlačim, mladom Ljajiću ne zameram. Što neko reče, mislim da je Krle, kada se intonira himna treba stati uspravno. Bilo kakva dreka, tri, pet prstiju i slični ispadi skorojevića su tu višak.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:29 01.06.2012

Re: Omaška

Međutim, omega bi sad da muslimane vraća u okrilje srpske nacije - i tako se potvrđuje kao autentični islamista. Istina, još uvek nesvestan tog svog određenja

morao bi prvo da se dogovori sa Sinodom SPC da ona izda zvanično saopštenje da pravoslavlje nije osnovni uslov da bi neko bio Srbin.Mora da prihvati da Srbi mogu biti i ateisti i pripadnici drugih veroispovesti.
Inače, SPC je direktni istorijski krivac što je iz srpskog nacionalnog korpusa isterala sve one koji nisu pravoslavni, a kao što znamo bilo je mnogo Srba katoličke i islamske veroispovesti.
elis elis 09:43 01.06.2012

Re: Omaška

Milan Karagaća
Međutim, omega bi sad da muslimane vraća u okrilje srpske nacije - i tako se potvrđuje kao autentični islamista. Istina, još uvek nesvestan tog svog određenja

morao bi prvo da se dogovori sa Sinodom SPC da ona izda zvanično saopštenje da pravoslavlje nije osnovni uslov da bi neko bio Srbin.Mora da prihvati da Srbi mogu biti i ateisti i pripadnici drugih veroispovesti.
Inače, SPC je direktni istorijski krivac što je iz srpskog nacionalnog korpusa isterala sve one koji nisu pravoslavni, a kao što znamo bilo je mnogo Srba katoličke i islamske veroispovesti.


Milane, ne bih ja baš tako pojednostavljivao stvari i svaljivao svu krivnju na leđa SPC - na povesne procese utiče nebrojeno mnogo činilaca od kojih je ljudima samo manji broj poznat, a još manji broj mogu razumeti.

U vrtloženju proteklih vekova formiranje nacija bio je dugotrajan proces i teško da je na njega mogala presudno da utiče jedna crkvena organizacija. Uostalom, da na formiranje nacije ne utiču istovremeno i centrifugalne i centripetalne sile, svaki bi trud SPC da Srbe svede na pravoslavno verujuće bio uzaludan. Volja za zasebnošću je, očito, bila sveprisutna.

Sad, da je bilo određenih rigidnosti koje su dolazile iz okrilja crkve, bilo ih je, ali rigidnosti je bilo i sa drugih strana. Uostalom, na povesna zbivanja na ovim prostorima najmanje su uticale odluke njihovih stanovnika, oni se nikad ništa nisu pitali - ovde se uglavnom u delo sprovodilo ono što je zacrtano drugde.
dragoljub92 dragoljub92 09:56 01.06.2012

Re: Omaška

Inače, SPC je direktni istorijski krivac što je iz srpskog nacionalnog korpusa isterala sve one koji nisu pravoslavni, a kao što znamo bilo je mnogo Srba katoličke i islamske veroispovesti.

sad će omega po svojoj logiki da to razume kao da si proglasio spc za komunjare,jerbo on u svom univerzumu misli da su to komunjare odvojile muslimane i katolike od srba.

ceo taj korpus kome omega pripada vešto preskače ono što su uradili početkom dvadesetih godina prošlog veka,kad su sami amputirali poveći deo srpskog nacionalnog bića rečenicom "samo pracoslavni može da bude srbin" pa onda tokom drugog svetskog rata i devedesetih krenuli i u fizičko istrebljivanje turaka.
to je kao kad nekom udariš šamar pa nećešda mu se izviniš nego mu kažeš "sam si kriv a to se nije ni desilo."
meni je krivo što su moji pravoslavni srbi doprineli tome da se moji srbi muslimanske veroispovesti spravom više ne osećaju kao srbi muslimanske veroispovesti,a o srbima katoličke veroispovesti više ne vredi ni govoriti jer ,mislim, da ih više i nema.
džabe je upozoravati omeginu grupu da taj put kojim ide , em ne vodi nikud em je prepun rupa i trnja i da će samo džaba da icepi kožu a nigde neće da stigne.tačnije, tim putem smo već išli početkom devedesetih ali oni odbijaju da vide da smo tu gde smo baš zbog tog puta, u koji su odveli i nas koji nismo ni hteli da idemo tim putem.
džabe oni ne mogu ni kao Wagnerov deda da priznaju grešku i da prepoznaju da će njihovi potezi da nanesu najviše štete njihovom rodu.
džabe
dragoljub92 dragoljub92 10:02 01.06.2012

Re: Omaška

povesne procese utiče nebrojeno mnogo činilaca od kojih je ljudima samo manji broj poznat, a još manji broj mogu razumeti.

elise,samo jedno pitanje. da li ti je poznet proglas SPC sa početka dvadesetih prošlog veka i demonstracije u podršci istog, u beogradu. nešlo se i previše budala tad ai sad,omegin slučaj, koji idalje stoje iza tog čina.
neznam šta su dobili muslimani ali ja imam osećaj da sam mnogo izgubio njihovim odstranjivanjem iz mog nacionalnog bića.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:08 01.06.2012

Re: Omaška

Pa da se Bosanci dele na muslimane,pravoslavne i katolike.

Zemljače, koliko znam nekada , u normalno vreme, svi stanovnici BiH su se zvali i sami za sebe govorili da su Bosanci ne misleći pri tome na naciju. Ako se sećaš i one monodrame od Josipa Pejakovića koji je inače Hrvat.
Elem, početkom , tokom i nakon onog susludog rata u BiH javila se velika glupost a to je izmišljanje nacije Bošnjaci umesto Muslimani, pa onda ti tzv. Bošnjaci više nisu Bosanci, a onda i Srbi iz BiH sada uporno ističu kako oni nisu Bosanci nego Srbi iz RS, a šta su onda Srbi koji ne žive u RS.
Dakle, koliko god se ti ne slagao normalnije je bilo ono kada su se svi stanovnici, ili većina tj.oni koji su bili neekstremni, sasvim normalno govorili da su Bosanci, Hercegovci, Crnogorci, Srbijanci, Makedonci, a ako je u pitanju nacija onda su se normalno izjašnjavali kao Srbi, Muslimani, Hrvati...
Ljudi poreklom iz Like su Ličani iako ima i Srba i Hrvata, uostalom to je Tesla najbolje demonstrirao.Uostalom kako ono beše Brankovo kolo.
Što se tiče pevanja himne pa nije to posao selektora ni FS, pa eno juče u Skupštini , kao što navede i domaćin , pevali su samo Tadić i Dačić,evo a predsednik Nikolić nije. Pa da li neko može da tvrdi da su ova dvojica veći patriote od Nikolića ili je možda još veći onaj što je stavio tri prsta na srce.
Nego jedno pitanje za sve, šta bi bilo da taj što nije pevao himnu u reprezentaciji ima ime Jovan Petrović, da li bi se digla tolika frka.U svakom slučaju taj mali Ljajić je ne samo ispao već je stvarno nezreo i koga on ubeđuje o nekim svojim principima sa 20 godina starosti, 8 razreda škole . Ono što je zabrinjavajuće je da su nam deca te starosti vaspitana na žalost u duhu netolerancije i nacionalne isključivosti.Kako bi javnost u Srbiji reagovala da neki reprezentativac Hrvatske koji je Srbin nije pevao hrvatsku himnu. Pa isticali bi ga kao veeelikog Srbina. E tako i taj mali Ljajić misli da će ga sada svi u N.Pazaru smatrati herojem.
A šta tek kaže Mihajilović na onaj skandal što su priredili navijači,evo da li je to u duhu državne politike.

elis elis 10:10 01.06.2012

Re: Omaška

dragoljub92
povesne procese utiče nebrojeno mnogo činilaca od kojih je ljudima samo manji broj poznat, a još manji broj mogu razumeti.

elise,samo jedno pitanje. da li ti je poznet proglas SPC sa početka dvadesetih prošlog veka i demonstracije u podršci istog, u beogradu. nešlo se i previše budala tad ai sad,omegin slučaj, koji idalje stoje iza tog čina.
neznam šta su dobili muslimani ali ja imam osećaj da sam mnogo izgubio njihovim odstranjivanjem iz mog nacionalnog bića.


Naravno da mi je poznato, pored ostalog znam napamet i čitavu arhivu Politike do Drugog svetskog rata Međutim, ja uvek postavljam dodatna pitanja i ne zadovoljavaju me prosta objašnjenja tipa - vladika Nikolaj seo na kanabe i odlučio da donese proglas.

Da su neke povesne prilike propuštene i da je to propuštanje za rezultat imalo ne samo enormne količine krvi, već i neke druge posledice, propuštene su. Da bi bilo bolje da nisu propuštene, bilo bi.

Sad se ovdašnji narodi moraju zadovoljiti time da, kao minimum, razumeju jedni druge. I to po principu pravljenja mosta - znamo da se most pravi sa dve obale istovremeno, pontonski mostovi koji se lansiraju s jedne obale na drugu privremenog su karaktera, uklanjaju se posle završenog prelaska.

I, moram biti iskren pa i to reći, lako je meni da ovako pametujem s boka - meni je taj nacionalni sentiment amputiran još s rođenjem. Ali mi ne pada napamet da unaokolo ubeđujem ljude da sam ja ultimativno u pravu i da svi moraju da misle i osećaju kao ja.
ed_novipazar ed_novipazar 10:15 01.06.2012

Re: Omaška

predatortz

Što se himne tiče, vidim da i neki drugi selektori insistiraju na njoj, pravdajući to jačanjem kolektivnog duha. Vidim i da ljudi različitih rasa pevaju himne nekih evropskih država... Dakle, mislim da je taj trend Siniša negde pokupio i malo bukvalno shvatio.


Ma nije taj trend kojeg Mihajlovic ganja nigdje pokupljen. Nema nista normalnije od pjevanja himne na sportskim terenima. Ali nikome do sada nije palo na pamet da igrace na to primorava ugovorom. A pogotovu ne da tjera igrace zbog toga. Pola njemacke reprezentacije ne pjeva pa nikomenista. Jedino je francuski selektor Blan svojim igracima prije dvije godine podijelio tekst himne uz nadu da ce je pjevati, navodno, jaca zajednicki duh. Ali ni on ih nije na to primoravao niti sa njima potpisivao ugovore.
libkonz libkonz 10:19 01.06.2012

Re: Omaška

neznam šta su dobili muslimani ali ja imam osećaj da sam mnogo izgubio njihovim odstranjivanjem iz mog nacionalnog bića.

pedjalon pedjalon 10:19 01.06.2012

Re: Omaška

"Elem, početkom , tokom i nakon onog susludog rata u BiH javila se velika glupost a to je izmišljanje nacije Bošnjaci umesto Muslimani, pa onda ti tzv. Bošnjaci više nisu Bosanci, a onda i Srbi iz BiH sada uporno ističu kako oni nisu Bosanci nego Srbi iz RS, a šta su onda Srbi koji ne žive u RS."
Što je dobro došlo, nekima, da ovim hirurškim nožem, odvoje agresore od branitelja.
omega68 omega68 10:23 01.06.2012

Re: Omaška

ceo taj korpus kome omega pripada

Ne znam Drakče po čemu me tako klasifikuješ?
Meni je nacionalno ispred verskog
elis elis 10:25 01.06.2012

Re: Omaška

omega68
ceo taj korpus kome omega pripada

Ne znam Drakče po čemu me tako klasifikuješ?
Meni je nacionalno ispred verskog


E, pa zato i zanosiš u stranu - nacionalno i versko treba da ti idu ukorak, ovako se stalno vrtiš u krug
predatortz predatortz 10:27 01.06.2012

Re: Omaška

Što je dobro došlo, nekima, da ovim hirurškim nožem, odvoje agresore od branitelja.


Ma to je glupa priča. Ni jedan ozbiljan Musliman u nju ne veruje. Ta priča egzistira samo u trećerazrednoj Holivudskoj produkciji i na stranicama E novina i Dnevnog Avaza.
Kako ja , rođen u Tuzli, mogu biti agresor na BiH?
Da li je Fikret Abdić bio agresor na BiH?
Bosanski Hrvati?
Ispade, svi su agresori! I Srbi i Muslimani I Hrvati. Samo snage lojalne Aliji nisu bile. A mudžahedini, kao strani faktor, su bili branitelji!
Stvarno treba biti moron, pa popušiti tu priču!
pedjalon pedjalon 10:38 01.06.2012

Re: Omaška

U ovom slučaju nije pitanje da li u nju (priču), veruje "ozbiljan Musliman" (ili musliman?), nego stav prema Srbima uopšte.
predatortz predatortz 10:40 01.06.2012

Re: Omaška

pedjalon
U ovom slučaju nije pitanje da li u nju (priču), veruje "ozbiljan Musliman" (ili musliman?), nego stav prema Srbima uopšte.


Musliman sa velikim M. Mislio sam na nacionalnu odrednicu, tako navikao.
A, stav prema Srbima se menja. Možda nedovoljno brzo, ali se menja.
ed_novipazar ed_novipazar 10:57 01.06.2012

Re: Omaška

predatortz

Kako ja , rođen u Tuzli, mogu biti agresor na BiH?

Lako. Odes u vojsku koja je htijela da je pocijepa.
Da li je Fikret Abdić bio agresor na BiH?

I to kakav!
Bosanski Hrvati?

Ne svi.
Ispade, svi su agresori! I Srbi i Muslimani I Hrvati. Samo snage lojalne Aliji nisu bile.

Svi su agrosori koji su uzeli pusku u ruke iz zelje da im Bosna bude nesto drugo nego sto je bila: drzava njenih ravnopravnih gradjana, Bosnjaka, Srba, Hrvata i drugih.
predatortz predatortz 11:03 01.06.2012

Re: Omaška


Lako. Odes u vojsku koja je htijela da je pocijepa.


Naprotiv. Ja sam otišao u vojsku koja je bila protiv cepanja moje države.

Abdić Agresor na BiH? Čovek koji je dobio najviše glasova njenih građana na demokratskim izborima? Zanimljiva teza.

Koji Hrvati nisu bili agresori? Oni po tvojoj volji?

Svi su agrosori koji su uzeli pusku u ruke iz zelje da im Bosna bude nesto drugo nego sto je bila: drzava njenih ravnopravnih gradjana, Bosnjaka, Srba, Hrvata i drugih.


A za kontrolu sprovođenja građanskih prava su bili zaduženi ovi? Objasni mi, majke ti, kakve oni imaju veze sa građanskom Bosnom?

dr.wagner dr.wagner 11:20 01.06.2012

Re: Omaška

... jutro

omega68
Meni je nacionalno ispred verskog


elis
E, pa zato i zanosiš u stranu
- nacionalno i versko treba da ti idu ukorak, ovako se stalno vrtiš u krug


Antologija !

Wagner
predatortz predatortz 11:23 01.06.2012

Re: Omaška

... jutro


Blago tebi! Koje crno jutro, meni se već par puta smrklo pred očima!
dragoljub92 dragoljub92 11:27 01.06.2012

Re: Omaška

Da su neke povesne prilike propuštene i da je to propuštanje za rezultat imalo ne samo enormne količine krvi, već i neke druge posledice, propuštene su. Da bi bilo bolje da nisu propuštene, bilo bi.

to i ja kažem.
ponašamo se kao onaj vuk,iz priče,što liže turpiju pa se sladi svojom krvlju.
žalosno što niko nema ideju kako da se reši ovaj problem,a možda ni volju.
dr.wagner dr.wagner 11:28 01.06.2012

Re: Omaška

Pozdrav P

predatortz
... jutroBlago tebi! Koje crno jutro, meni se već par puta smrklo pred očima!


-Probudio sam se već u 8-9 ... čekam poštara da mi donese poziv
za Tominu inauguraciju ... , Ivek izgleda ne ide , pa netko treba
predstavljati bratsku državu i naciju

-Ali sam do sada bio na kavi , pa mi se nekako spojilo sa jutrom , a i
u Zagrebu je neko mračno vrijeme ...

W

dragoljub92 dragoljub92 11:31 01.06.2012

Re: Omaška

Wagner

samo dok te uoči cerski da koristiš njegov patent,ima da ti oguli kožu sleđa za nanetu duhovnu i materijalnu bol što besparavno koristiš njegovo "intelektualno nešto"(ne mog se setim kojo glupošću su nazvali to).
predatortz predatortz 11:32 01.06.2012

Re: Omaška


-Probudio sam se već u 8-9 ... čekam poštara da mi donese poziv
za Tominu inauguraciju ... , Ivek izgleda ne ide , pa netko treba
predstavljati bratsku državu i naciju



Ok. Kad dođeš, idemo na piće. A zvaćemo i Liba...
Jebeš ideologiju, krljaćemo se u ratu
ed_novipazar ed_novipazar 11:37 01.06.2012

Re: Omaška

predatortz

Naprotiv. Ja sam otišao u vojsku koja je bila protiv cepanja moje države.

Ta tvoja drzava u tom trenutku nije postojala. Ne moze se braniti nesto sto ne postoji. Ali se zato moze napadati nesto sto postoji.

Abdić Agresor na BiH? Čovek koji je dobio najviše glasova njenih građana na demokratskim izborima? Zanimljiva teza.

Glasove gradjana BiH je dobio kako bi stitio njene interese a ne da je razgradjuje cijepanjem njenih dijelova. Agresor na kvadrat.

A za kontrolu sprovođenja građanskih prava su bili zaduženi ovi? Objasni mi, majke ti, kakve oni imaju veze sa građanskom Bosnom?

Ja nisam bio u tim redovima tako da ne znam da ti odgovorim na ovo pitanje. Ali, ako su proganjali, protjerivali, zlostavljali, ubijali i silovali gradjne BiH onda su oni agresori na BiH. A ako su branili BiH od progonitelja ubica i siledzija, onda su branitelji.
libkonz libkonz 11:38 01.06.2012

Re: Omaška

Ok. Kad dođeš, idemo na piće. A zvaćemo i Liba...

Uvek za sa pravim ljudima!
Predatore, za čoveka koji je progurao rat, stavovi su ti za poštovanje.
elis elis 11:40 01.06.2012

Re: Omaška

ed_novipazar
...Ali, ako su proganjali, protjerivali, zlostavljali, ubijali i silovali gradjne BiH onda su oni agresori na BiH. A ako su branili BiH od progonitelja ubica i siledzija, onda su branitelji.


Radili su i jedno i drugo. Dakle, šta su onda?
predatortz predatortz 11:42 01.06.2012

Re: Omaška


Ta tvoja drzava u tom trenutku nije postojavala. Ne moze se braiti nesto sto ne postoji. Ali se zato moze napadati nesto sto postoji.


Postojala, budući da sam uniformu obukao 05.02.'92.


Ja nisam bio u tim redovima tako da ne znam da ti odgovorim na ovo pitanje. Ali, ako su proganjali, protjerivali, zlostavljali, ubijali i silovali gradjne BiH onda su oni agresori na BiH. A ako su branili BiH od progonitelja ubica i siledzija, onda su branitelji.


Edit:

Linkovaću 'branitelja' da slika ne sablažnjava narod


Definiši ovog 'branitelja'.
sevarlica sevarlica 11:48 01.06.2012

Re: Omaška

Svi su agrosori koji su uzeli pusku u ruke iz zelje da im Bosna bude nesto drugo nego sto je bila: drzava njenih ravnopravnih gradjana, Bosnjaka, Srba, Hrvata i drugih.


Nikada ona nije bila država ravnopravnih: Bošnjaka, Srba i Hrvata jer jednostavno, Bošnjaci tad nisu postojali. Ona je mogla u najboljem slučaju, da bude država ravnopravnih : muslimana, pravoslavaca i katolika, a na kraju krajeva nije bila ni to.
Nit je bila država
Nit je bilo ravnopravnosti
Nit je bilo Bošnjaka

Tako da ova tvoja konstatacija Ed ne stoji.


Lako. Odes u vojsku koja je htijela da je pocijepa.


znači JNA je branila BiH od snaga Alije Izetbegovića koji je hteo da ima svoju državu, što ga automatski kvalifikuje kao agresora, sad razumem.
sevarlica sevarlica 11:53 01.06.2012

Re: Omaška

pa netko treba
predstavljati bratsku državu i naciju


Čini mi se da je bio beogradski biskup.
dragoljub92 dragoljub92 12:01 01.06.2012

Re: Omaška

Ja nisam bio u tim redovima tako da ne znam da ti odgovorim na ovo pitanje. Ali, ako su proganjali, protjerivali, zlostavljali, ubijali i silovali gradjne BiH onda su oni agresori na BiH. A ako su branili BiH od progonitelja ubica i siledzija, onda su branitelji.

a i ti ga tupiš,ne mož da cepiš dlaku nadvoje kad su muslimani u pitanju a da srbe okrivljuješ za sve.nisu ni vaše ruke ostale čiste kao ni naše.
ako nije mogla da postoji Yugoslavia ja ne vidim razlog da mora da postoji Bosnia.
dragoljub92 dragoljub92 12:02 01.06.2012

Re: Omaška

sevarlica
pa netko treba
predstavljati bratsku državu i naciju


Čini mi se da je bio beogradski biskup.

on je slovenac
ed_novipazar ed_novipazar 12:08 01.06.2012

Re: Omaška

elis
ed_novipazar
...Ali, ako su proganjali, protjerivali, zlostavljali, ubijali i silovali gradjne BiH onda su oni agresori na BiH. A ako su branili BiH od progonitelja ubica i siledzija, onda su branitelji.


Radili su i jedno i drugo. Dakle, šta su onda?

Tesko pitanje. Valjda su bili i jedno i drugo
ed_novipazar ed_novipazar 12:15 01.06.2012

Re: Omaška

dragoljub92
Ja nisam bio u tim redovima tako da ne znam da ti odgovorim na ovo pitanje. Ali, ako su proganjali, protjerivali, zlostavljali, ubijali i silovali gradjne BiH onda su oni agresori na BiH. A ako su branili BiH od progonitelja ubica i siledzija, onda su branitelji.

a i ti ga tupiš,ne mož da cepiš dlaku nadvoje kad su muslimani u pitanju a da srbe okrivljuješ za sve.nisu ni vaše ruke ostale čiste kao ni naše.
ako nije mogla da postoji Yugoslavia ja ne vidim razlog da mora da postoji Bosnia.

Nema tu nase i vase. Svako ima svoje ruke. Necije su ciste, necije nisu. Nikada nisam sve Srbe optuzio za sve.
Bosna ne mora da postoji. Kao sto ne mora da postoji ni Srbija. To nije stvar moranja. To je stvar okolnosti. Ali kako god da je, ne postoji ni jedan dobar razlog za ubijanje, protjerivanje, silovanje ...
predatortz predatortz 12:19 01.06.2012

Re: Omaška

ed_novipazar
elis
ed_novipazar
...Ali, ako su proganjali, protjerivali, zlostavljali, ubijali i silovali gradjne BiH onda su oni agresori na BiH. A ako su branili BiH od progonitelja ubica i siledzija, onda su branitelji.


Radili su i jedno i drugo. Dakle, šta su onda?

Tesko pitanje. Valjda su bili i jedno i drugo



Zanimljivo. Strani plaćenici,psi rata koji su činili zločine, su po onoj Alijinoj more bit, a more i nebit, bili malo branitelji, malo zlikovci.
Igrala se deca, a i klima drugačija nego kod njih...

Dočim, narod domicijelni, čije je mišljenje o uređenju države totalno ignorisano, referendum sproveden bez njihove saglasnosti i slične sitnice, je agresorski.

Nemoj Ede braniti Bosnu. Pogotovo od Elisa i mene. Hvala, nema potrebe. Pusti nas, nekako ćemo mi to sami.
ed_novipazar ed_novipazar 12:24 01.06.2012

Re: Omaška

predatortz

Linkovaću 'branitelja' da slika ne sablažnjava narod
Definiši ovog 'branitelja'.

Na osnovu prilozenog moze se samo reci da je scena teska za gledanje. Za vise odgovora treba i vise informacija.
predatortz predatortz 12:25 01.06.2012

Re: Omaška

ed_novipazar
predatortz

Linkovaću 'branitelja' da slika ne sablažnjava narod
Definiši ovog 'branitelja'.

Na osnovu prilozenog moze se samo reci da je scena teska za gledanje. Za vise odgovora treba i vise informacija.


Ako ti treba više informacija da definišeš šta je ono, onda ti i ja nemamo o čemu da razgovaramo.
I ja sam cinik, ali i cinizam treba da ima granice.
ed_novipazar ed_novipazar 12:30 01.06.2012

Re: Omaška

predatortz
bili malo branitelji, malo zlikovci.

Zasto iskljucujes mogucnost da neko bude branitelj i da pri tome pocini zlocin. To je veoma moguce.

Nemoj Ede braniti Bosnu. Pogotovo od Elisa i mene.

Bosna se je odbranila, nema potrebe da je ja branim. I ne mijesaj sebe sa Elisom.
predatortz predatortz 12:33 01.06.2012

Re: Omaška

Bosna se je odbranila, nema potrebe da je ja branim. I ne mijesaj sebe sa Elisom.


I ja sam zadovoljan tom odbranom
Čak, prezadovoljan...

I ne mešam. Elis je čovek protiv kog sam ratovao. Svesni smo toga i on i ja. Možda sam ratovao i protiv tebe.
Ali, Elis i ja umemo da razgovaramo.
Meni i tebi to ne ide...
ed_novipazar ed_novipazar 12:35 01.06.2012

Re: Omaška

predatortz

Ako ti treba više informacija da definišeš šta je ono, onda ti i ja nemamo o čemu da razgovaramo.
I ja sam cinik, ali i cinizam treba da ima granice.

A jesi smijesan. Das nekakvu fotografiju o kojoj nista ne znam, vidim samo da je grozan prizor, i ocekujes od mene da ti napisem roman.
omega68 omega68 12:39 01.06.2012

Re: Omaška

E, pa zato i zanosiš u stranu - nacionalno i versko treba da ti idu ukorak, ovako se stalno vrtiš u krug

Pa vidiš, Srbi su postojali pre hrišćanstva, za vreme hrišćanstva postoje, a postojaće i ako bude bila neka nova vera.
Iz mnogoboštva u hrišćanstvo su uterani ognjem i mačem.
Iz hrišćanstva u islam su neki tvoji preci uterani, možda pretnjama i ucenama, ali ako pogledamo kako Turci vide vladavinu Sulje Veličanstvenog, možemo da zaključimo da su se poturčili iz čiste pohlepe za vlašću nad ostalim ''kaurima''.
Pošto su ti tvoji jednom već bili verolomnici, velika je verovatnoća da ćeš ti ili neki tvoj potomak ponovo, zarad neke koristi, da izdaš i tu sadašnju veru.
I tvoji i Wagnerovi su nekad bili Srbi i Vi dobro znate u kom kolenu.
Meka i Medina, kao i Vatikan, su Vas okrenuli protiv svoje nacije.Zato kažem da je meni važnija nacija, jer će nje biti i kad Vaš porod bude prešao na taoizam, npr...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana