Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Mediji| Satira

Smehotresno: „Kurir“ krade i plagira Blog B92!*

Hansel RSS / 03.06.2012. u 12:13

* prizvuk tabloidnosti je nameran

Ne znam da li je sličnih primera bilo i ranije, ali, evo, desilo se sada: „Kurir" 3. juna objavljuje članak, najozbiljnije naslovljen Hrvatska podvala: Za srpsku decu škart kremić!, na temu o kojoj je tekst „Podravkina" škart „Lino lada" za decu Balkana 30/31. maja objavljen na Blogu B92, čak uz korišćenje istih ključnih reči  (koje su u blogu pomenute u ironično-šaljivom kontekstu, mada ne bez povoda), i iz naslova i iz teksta.

I sve to bez elementarne kolegijalnosti koja bi podrazumevala makar navođenje izvora.

Ako je i od „Kurira", mnogo je!* :D

Capture_4.15164.jpg

Atačmenti



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 12:18 03.06.2012

Ahahahaha

ODERI IH ZA LOVU

Imaš gomilu svedoka da su te pokrali i da je tvoj emocionalni bol za ukradenom intelektualnom svojinom nemerljiv?
Hansel Hansel 12:25 03.06.2012

Re: Ahahahaha



Pazi kad nisam mogao da verujem malopre kad sam otkrio!

Za "dranje" nemam ništa protiv ako se udružim s B92, ali umesto naknade mogao bih da budem zadovoljan zaposlenjem - ja otkrivam aferice, oni tabloidiziraju! Mada, izgleda da nisam nesposoban da se prilagodim.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:53 03.06.2012

Re: Ahahahaha

pridružujem se akciji!!!! Tužiti ih za BEZOČNO arčenje tuđe intelektualne imovine a bez saglasnosti autora.
Kaaaakve budaletine
Hansel Hansel 13:04 03.06.2012

Re: Ahahahaha

Delimo pare!

(Čekam da vide da li će objaviti moj komentar, evo već više od sata - ništa! )
mlekac mlekac 13:15 03.06.2012

Re: Ahahahaha

mariopan
ODERI IH ZA LOVU

Imaš gomilu svedoka da su te pokrali i da je tvoj emocionalni bol za ukradenom intelektualnom svojinom nemerljiv?


Potpisujem!

I ti i svedoci-saradnici na temi pretrpeli ste nemerljivu emocionalnu bol zbog ovog njihovog vandalskog cina!

Jes' da ovo nije prvi put da novine kradu vesti sa bloga, ali mogli bi da se nauce makar izvor da navedu.
st.jepan st.jepan 13:18 03.06.2012

Re: Ahahahaha

mogli bi da se nauce makar izvor da navedu.

Jes, al' od izvora (Hanselovog bloga) dva putića.
A ovako, samo jedan.
Tabloidni.
mlekac mlekac 13:21 03.06.2012

Re: Ahahahaha

st.jepan
mogli bi da se nauce makar izvor da navedu.

Jes, al' od izvora (Hanselovog bloga) dva putića.
A ovako, samo jedan.
Tabloidni.

Ma nije problem u Hanselu, nego zamisli da ovi iz "Kurira" javno priznaju da CITAJU Blog B92
Jukie Jukie 13:22 03.06.2012

Re: Ahahahaha

mlekac

I ti i svedoci-saradnici na temi pretrpeli ste nemerljivu emocionalnu bol zbog ovog njihovog vandalskog cina!

Drhtimo kao lanad
mlekac mlekac 13:41 03.06.2012

Re: Ahahahaha

Jukie
mlekac

I ti i svedoci-saradnici na temi pretrpeli ste nemerljivu emocionalnu bol zbog ovog njihovog vandalskog cina!

Drhtimo kao lanad

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 13:42 03.06.2012

Re: Ahahahaha

Jukie
mlekac

I ti i svedoci-saradnici na temi pretrpeli ste nemerljivu emocionalnu bol zbog ovog njihovog vandalskog cina!

Drhtimo kao lanad

Evo i ja sam totalno potresena. Zadrhta mi ruka pa prosuh ovaj jubilejski engleski čaj po nogama kojom prilikom sam preživela i fizički i materijalni stres jer sam se 1) Ispekla, 2) isflekala suknju. I za to ću da ih tužim. Celokupan prihod poklanjam fondu za obespravljene, poharane i podcenjene blogere sa B92 bloga
mariopan mariopan 13:59 03.06.2012

Re: Ahahahaha

Hansel
Delimo pare!

(Čekam da vide da li će objaviti moj komentar, evo već više od sata - ništa! )

Pa neće da ukradu komentar, to ih ne znaima, nije tabloidno, napiši ti još jedan "tabloidni, tabloidniji i najtablioidniji" pa da vidiš lopove tuđe intelektualne svojine?

ODERI IH ZA LOVU, (slušaj glas razuma) sad ti je prilika, možda nikad više?

Onda lepo sve nas "svedoke" vodiš u kafanu? JEEEEEE !
Hansel Hansel 14:13 03.06.2012

Re: Ahahahaha

Ma, delim sve s vama koji ste me podržali, naravno da neću s onim Stjepanom, Vesnom i Jukie-om, koji ironično drhti!
Hansel Hansel 14:30 03.06.2012

NEMOGUĆE! Prodat 1 primerak Kurira više!

Pa neće da ukradu komentar, to ih ne znaima, nije tabloidno, napiši ti još jedan "tabloidni, tabloidniji i najtablioidniji" pa da vidiš lopove tuđe intelektualne svojine?

Ma, ko im je konkurencija? "Alo", "Pravda"? Da pošaljem njima link na ovaj blog, pa neka ih malo oni propuste kroz tablidne šake!?

Evo, apdejtovali su komentare, mog i dalje nema, poslaću mejl autorki, objavila ga u novinama (to sam ja kupio taj primerak više )
laziiprevare laziiprevare 14:49 03.06.2012

Re: Ahahahaha

Delimo pare!



Tako vas volim, trebaće vam dosta strpljenja, ali nadamo se da razumete tranziciju u pravosuđu i našu tešku materijalnu situaciju.
Hansel Hansel 14:52 03.06.2012

Re: Ahahahaha

mariopan mariopan 14:53 03.06.2012

Re: NEMOGUĆE! Prodat 1 primerak Kurira više!

Hansel
Pa neće da ukradu komentar, to ih ne znaima, nije tabloidno, napiši ti još jedan "tabloidni, tabloidniji i najtablioidniji" pa da vidiš lopove tuđe intelektualne svojine?

Ma, ko im je konkurencija? "Alo", "Pravda"? Da pošaljem njima link na ovaj blog, pa neka ih malo oni propuste kroz tablidne šake!?

Evo, apdejtovali su komentare, mog i dalje nema, poslaću mejl autorki, objavila ga u novinama (to sam ja kupio taj primerak više )

Aj priznaj sada da si najtabloidniji novnar Kurira? I priznaj koliko te plaćaju?

Nemoj se vadiš, posedujemo dokaze!!!!

ivana23 ivana23 14:57 03.06.2012

Re: NEMOGUĆE! Prodat 1 primerak Kurira više!

Hansel

Ma, ko im je konkurencija? "Alo", "Pravda"? Da pošaljem njima link na ovaj blog, pa neka ih malo oni propuste kroz tablidne šake!?


Pravda ne izlazi vise.
Hansel Hansel 15:05 03.06.2012

Re: NEMOGUĆE! Prodat 1 primerak Kurira više!

mariopan
Aj priznaj sada da si najtabloidniji novnar Kurira?

Jesam, pseudonim u Kuriru mi je Slavica Tomčić!
novnar

Pazi, da si ovde pogrešila još jedno slovo, svašta je moglo da ispadne!
ivana23

Šta, nemaju svrhu posle izbora? Nisam znao, hvala.
Jukie Jukie 15:07 03.06.2012

Re: Ahahahaha

Hansel
Ma, delim sve s vama koji ste me podržali, naravno da neću s onim Stjepanom, Vesnom i Jukie-om, koji ironično drhti!


Nije, stvarno drhtim kao lane



hajkula1 hajkula1 15:52 06.06.2012

Re: Ahahahaha

mariopan
ODERI IH ZA LOVU

Imaš gomilu svedoka da su te pokrali i da je tvoj emocionalni bol za ukradenom intelektualnom svojinom nemerljiv?



Koliko sam informisana, naplaćena odšteta išla bi u dobrotvorne svrhe, tako nešto.



Naravno, tuži ih.
background noise background noise 12:22 03.06.2012

Ne mogu da odolim

Izgleda da će da bidem prvi a nemam šta da kažem
Hansel Hansel 15:49 03.06.2012

Re: Ne mogu da odolim

Nisi prvi, ali, neka si se ti nama javio!
savamala savamala 12:23 03.06.2012

autorska prava

Dobro, malo su se okoristili. Medjutim, u krajnjoj liniji su povecali dostupnost informacije i mozda ce uspeti da nateraju Podravku na promenu ove politike. Ipak je postignuta neka drustvena korist, zar ne.
Hansel Hansel 12:26 03.06.2012

Re: autorska prava

Ma, jeste, slažem se, nego nisam mogao da odolim da se malo smejem(o).

(Sve na stranu, elementarna korektnost nalaže da se makar pomene izvor informacije.)
zilikaka zilikaka 12:33 03.06.2012

super

Drago mi je što si zapažen

Istina, evo danas sam pokušala da raščivijam celu priču i pronađem odgovor proizvođača, al me nije išlo.

U svakom slučaju, bar se talasa i veselo je
Hansel Hansel 12:38 03.06.2012

Re: super

Odgovor je na poslednjoj stranici bloga, a delove je preneo i Kurir.
Drago mi je što si zapažen

Hvala ti, samo, pitam se, da li bi toga (i inače) bilo da nije bilo one tabloidnosti?!

Da je veselo, veselo je!
st.jepan st.jepan 13:12 03.06.2012

Raspaljotka!

Otkad ja govorim da s šalama valja oprezno, svaka se kad-tad obistini.
Zezanje s tabloidnošću izrdodilo se u zbiljsku tabloidnu raspaljotku.
A tabloidna raspaljotka..., očas se izrodi u zbiljsku budibogsnamsku zbilju.
Hansel Hansel 14:02 03.06.2012

Re: Raspaljotka!

Napisah dole Vesni, i čudim vam se pomalo kako ne znate (tj. nećete da znate) da se sve može tabloidizirati - po tome bi ispalo da svi treba da ćutimo da se tabloidi ne bi dohvatili teme?
A tabloidna raspaljotka..., očas se izrodi u zbiljsku budibogsnamsku zbilju.

E, pa sad, jedino ako novi rat ne izbije zbog ovoga!

I, što nisu mislili na vreme, pa sad nije kriva "Podravka", nego ja?
st.jepan st.jepan 14:56 03.06.2012

Re: Raspaljotka!

sve može tabloidizirati - po tome bi ispalo da svi treba da ćutimo da se tabloidi ne bi dohvatili teme?

Ma zezam se...

A sad ozbiljno:
Ne kupujte Podravkino dzu-bre!

(izvin'te na jarosti, pao mi šećer, još ga nema Podravkin kurir s promotivnim džakčetom)
Hansel Hansel 15:07 03.06.2012

Re: Raspaljotka!

A sad ozbiljno:
Ne kupujte Podravkino dzu-bre!

BRAVO!
dr.wagner dr.wagner 13:16 03.06.2012

Valjda neće ...

...dan

-Samo da nisu objavili onu sramotu o mojim krivim "Krem-bananicama"


W
mlekac mlekac 13:23 03.06.2012

Re: Valjda neće ...

dr.wagner
...dan

-Samo da nisu objavili onu sramotu o mojim krivim "Krem-bananicama"


W

Nisu, doture, to bi iziskivalo preveliki mentalni napor, t.j citanje komentara.
dr.wagner dr.wagner 13:32 03.06.2012

Re: Valjda neće ...

Pozdrav M

mlekac

Nisu, doture, to bi iziskivalo preveliki mentalni napor, t.j citanje komentara.


-Uh , dobro je ...
... već sam pomislio da će članak završiti :

"... iako su nam uvalili "osiromašenu" Linoladu , ima kod njih jedan koji je
kupio naše Pionir-bananice"

W
Hansel Hansel 14:08 03.06.2012

Re: Valjda neće ...

To bi se čitalo kao pravedna osveta, doktore!

A i ne bi im verovatno bilo jasno što kažete "krive (pogrešne) bananice" - pa, sve su (prave) bananice - krive!
mlekac

Nisu, doture, to bi iziskivalo preveliki mentalni napor, t.j citanje komentara.

Jes', vala, nisu primetili ni da je i ono smanjenog mleka u Podvaladi - obrano, koliki bi tek skandal bio da jesu!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:25 03.06.2012

pa kad im se sviđaš

poznato je da tablodi, pa i Kurir, svuda love vesti/infoe/viđenja koje se uklapaju u njihov koncept i način razmišljanja i to nije loše, jer pokazuje da nisu lenji i kopaju pregalački, za razliku od "netabloida" koji se zadovoljavaju piarovskom ustajalom hranom i agencijskim vestima.

loše je kad shvatiš da im se sviđaš i da si smislio isto što bi i oni smislili, samo da su se setili pre tebe. ovako, moraju da te pozajme tj tvojim delom se nadahnu

saučešće:)

ps. samo se nadam da nije opet počelo, zavrtelo, ono što se valjalo s Radom Lambadom, onomad



Hansel Hansel 13:51 03.06.2012

Re: pa kad im se sviđaš

Eh, Vesna, onda bi ispalo da su se npr. "Nadrealisti" (izvinjenje što se i uslovno poredim s njima) sviđali Miloševiću, Tuđmanu i Izetbegoviću? Ili, Indeksovci, sa onom "Crnom kućom" ("transparenti" "Bela kuća - Crna kuća", 1993-94), što smo mogli da čujemo u Dnevniku 2 1999, u "regularnim" vestima umesto "Bela kuća".

A da sam napisao najnormalnije, a da su oni to videli, opet bi bilo isto, ili skoro isto.

A pošto standardni pristup očigledno nema "prođu", saučešće treba uputiti naciji, a ne meni.

A ja, pošto u standardnim okvirima ne mogu da nađem posao od koga mogu da živim, možda ga potražim na ovoj drugoj strani, ako si u pravu da im se "sviđam". Odbijao sam svojevremeno JUL-ovski (a državni) medij, da nisam (mada se ne kajem), danas verovatno ne bih bio u poziciji u kojoj sam. Pa, s malom rezignacijom mogu da kažem - od mene - dosta. Tužno, ali - tako je.

(Mada ću radije otići da kopam, al' dobro, imam valjda prava i ja da gunđam... )
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:00 03.06.2012

Carevi

podvalili kod teksta u kom optužuju nekog drugog za podvaljivanje.
Hansel Hansel 14:10 03.06.2012

Re: Carevi

ivana23 ivana23 14:43 03.06.2012

***

Osvrcu se na pisanje Kurira i kazu:

Iz Podravke se brane kako je izvorna Lino lada za srbijansko tržište izmijenjena jer se originalni namaz nije svidio tamošnjim kupcima te se loše prodavao.

Srbi uvjereni da ih Podravka vara s lošom Lino ladom - ceo tekst
Hansel Hansel 14:49 03.06.2012

Re: ***

tportal.hr

Ne mogu da verujem, ovo će stvarno biti mali (tabloidni) rat.

Pismo Podravke sam u celosti objavio u petak na izvornom blogu (poslednja stranica, pri kraju).
mikimedic mikimedic 17:17 03.06.2012

Re: ***

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:18 03.06.2012

Re: ***

Gospodja Klara Gospodja Klara 17:28 03.06.2012

Re: ***


Srbi uvjereni da ih Podravka vara s lošom Lino ladom - ceo tekst


Tekst je tamo podstakao veoma interesantnu diskusiju (pogledati komentare; keywords: mace, gaćice, brijanje).
Jukie Jukie 17:32 03.06.2012

Re: ***

Gospodja Klara
Srbi uvjereni da ih Podravka vara s lošom Lino ladom - ceo tekstTekst je tamo podstakao veoma interesantu diskusiju (pogledati komentare; keywords: mace, gaćice, brijanje).

Ništa kečiga ništa prasa
Gospodja Klara Gospodja Klara 17:36 03.06.2012

Re: ***


Ništa kečiga ništa prasa


Ništa nadrealizam, samo prizemna erot'ka.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:37 03.06.2012

Re: ***

Moram da priznam da malo vređa moja blogerska osećanja što ovi sa b92 čitaju Kurir, a nas ovde očigledno ne.
Hansel Hansel 17:52 03.06.2012

Re: ***

Vala, baš!

EDIT: Ali, za utehu, čitaju nas u Kuriru!
Evo, pisao sam komentar i na B92, videćemo da li će oni da objave ispravku...
blogovatelj blogovatelj 18:01 03.06.2012

Re: ***

Tekst je tamo podstakao veoma interesantu diskusiju (pogledati komentare; keywords: mace, gaćice, brijanje).


I stenjanje.
st.jepan st.jepan 18:55 03.06.2012

Re: ***

Pa gde je to, ne mogu da pronadjem...
Da nije brisnuto?
Daj neki linak.
Hansel Hansel 19:03 03.06.2012

Re: ***

Pa, to ti je link koji je dala Ivana, komentari su ispod vesti, a slab je kontrast slova s pozadinom.

Baš njih briga, mogu da se zezaju koliko hoće kada imaju pravu Linoladau!

P.S. Stjepane, provali ton članka, vidljiv i u naslovu - "Srbi uvjereni..." - dakle, kao da smo nešto utripovali. Mene to stvarno ne vređa, ali... valjda je to tabloidni odgovor na tabloidni članak?
Jukie Jukie 19:06 03.06.2012

Re: ***

dobrosavljevic_m
Moram da priznam da malo vređa moja blogerska osećanja što ovi sa b92 čitaju Kurir, a nas ovde očigledno ne.

Pa ni mi ne gledamo njihovu televiziju niti čitamo njihove vesti, tako da nam na isto dođe

st.jepan st.jepan 19:24 03.06.2012

Re: ***

Hansel
Pa, to ti je link koji je dala Ivana, komentari su ispod vesti, a slab je kontrast slova s pozadinom.Baš njih briga, mogu da se zezaju koliko hoće kada imaju pravu Linoladau! P.S. Stjepane, provali ton članka, vidljiv i u naslovu - "Srbi uvjereni..." - dakle, kao da smo nešto utripovali. Mene to stvarno ne vređa, ali... valjda je to tabloidni odgovor na tabloidni članak?

Hvala za link, ali ja sam tražio link ka devedes'dvojkinom tekstu, njega ne mogu da pronadjem.

A ovaj hrvatski..., pa jeste malo glup - šta ima Srbi da budu "uvjereni", da "smatraju" i "tvrde", kad je na pakovanju jasno naznačen sastav.
Sem gluposti, koja po sebi i nije ekskskuzivno tabloidna no je univerzalna, ne vidim ja tu neki naročito tabloidni ton.
Možda je u pitanju jezička barijera..., učinjElo ti se...
Hansel Hansel 19:29 03.06.2012

Re: ***

Da, da.

Tekst je izgleda povučen sa sajta B92, umesto njega izlazi, na istom linku (koji je dao mikimedic), onaj o "grčenju još 5 godina, pa onda da investiramo".

Ako te zanima tekst, sačuvao sam, poslaću ti na PP, a ako hoćeš da vidiš u originalu, i to može, samo ti meni pošalji mejl.
nikola_kovac nikola_kovac 19:35 03.06.2012

Re: ***

Tekst je izgleda povučen sa sajta B92,


Е стварно, овај Хансел узбуни медијску сцену најобичнијим кремом.
Dr M Dr M 19:39 03.06.2012

Re: ***

Е стварно, овај Хансел узбуни медијску сцену најобичнијим кремом.


Da mu se da status uzbunjivača!
Hansel Hansel 19:45 03.06.2012

Re: ***



Очекујем да се нови председник стави у заштиту српске нејачи! И декларација на кремовима убудуће да се пише ћирилицом!*

И, немој молим те, права линолада није обичан, а камоли најобичнији крем!

________
*(Ово није на твој рачун, ја волим ћирилицу, као што волим и бољи део Хрватске - ово је скроз искрено, само се шалим и на рачун овдашње злоупотребе ћирилице и на рачун међунационалних односа.)
st.jepan st.jepan 19:45 03.06.2012

Re: ***

Ako te zanima tekst, sačuvao sam, poslaću ti na PP,

Stigo tekst, hvala.
Ovaj je opet na drugi način glup - ničeg raznovrsnijeg od gluposti.
Ispada da je sastav krema ovde neko utvrdio sofisticiranom laboratorijskom analizom, a ne naučnim metodom Čitanje deklaracije.
Hansel Hansel 19:56 03.06.2012

Re: ***

Hm, pa, da, može i tako da izgleda, ali ne znam baš koliko bi ljudi to tako "čitalo".

A pazi što je neko primetio na Kuriru, pogledao one procente iz drugog ugla, ako je lešnika za 9% ukupne mase proizvoda manje, onda je to 75% manje lešnika. Meni je to bilo automatski jasno, pa nisam isticao, a komentator je reagovao na jezičku nepreciznost - valjda su napisali u Kuriru da je 9% manje lešnika, a ne za 9% manje od ukupne mase.

Tako da Podravka neka vidi šta će... Za početak neka vidi tvoju ideju s prošlog bloga...
nikola_kovac nikola_kovac 19:57 03.06.2012

Re: ***

Pa ni mi ne gledamo njihovu televiziju niti čitamo njihove vesti, tako da nam na isto dođe


И после, што нас не воле... ц ц ц
st.jepan st.jepan 20:05 03.06.2012

Re: ***

Za početak neka vidi tvoju ideju s prošlog bloga

Dok mi na gajbu ne stignu Lajavi Krelac, ona veverica i ostala Podravkina tevabija, o njima više ni ni jednu lepu reč.

Edit: Inače, kupio sam si danas Štarkove mini napolitanke. Pojeo dve, ostatak bacio. Još se borim da te dve zadržim u sebi - bojim se, za njima će i ceo ručak.
U životu ništa užasnije nisam probao- 46,4 posto šećera!
nikola_kovac nikola_kovac 20:14 03.06.2012

Re: ***

dobrosavljevic_m

E, a како ти позадина ове боје?
Jukie Jukie 20:15 03.06.2012

Re: ***

st.jepan
Ispada da je sastav krema ovde neko utvrdio sofisticiranom laboratorijskom analizom, a ne naučnim metodom Čitanje deklaracije.

Ili korišćenje "environmental print"-a
Odnosno viši nivo ishoda iz biologije... nažalost, iako bi trebalo da bude nešto osnovno što svako dete ume...

Hansel Hansel 20:22 03.06.2012

Re: ***

U životu ništa užasnije nisam probao- 46,4 posto šećera!

Pa, prvo čitaj deklaraciju!

Meni pre jedno 18-19 godina sasvim slučajno izleteo lapsus: "Idem do Soko Škarta"... A nikad mi to nije bilo (svesno) u pameti do tada.

EDIT: Samo da ti kažem da Linolada za Hrvate i Slovence (mlečna, druge mi nisu još dostupne) ima 54% šećera, a na ovoj "balkanskoj" i ne piše. Pošto smo zaključili da oni nedostajući lešnici i nedostajuće mleko moraju nečim da se nadoknade, možemo samo da nagađamo koliko šećera ima... E, to je pravo pitanje, zašto u Srbiji ne postoji obaveza proizvođača, ma odakle da je, da napiše precizno sastav proizvoda, da dâ nutritivnu tablicu...?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:26 03.06.2012

Re: ***

E, a како ти позадина ове боје?

To smo se igrali ovde pre par godina, pa smo farbali blog greasemonkey skriptama ili jednim addonom za firefox, zove se Stylish i ovde može da se instalira. Kada se to uradi, pojavi se jedan simbol S u donjem levom uglu ekrana i tu se klikne na malecnu strelicu pored i kaže 'find styles for this site' i dobiće se sva farbanja za blog koja smo napravili još onda.

Sad imam cvetni blog, ako ima zainteresovanih, mogu da aploudujem to tamo, pa da se preuzme.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:09 03.06.2012

Re: ***

Okačila sam i ono cvetno tamo, pa tko voli...
nikola_kovac nikola_kovac 21:14 03.06.2012

Re: ***

Okačila sam i ono cvetno tamo, pa tko voli...

Што ти ово жуто фино.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:18 03.06.2012

Re: ***

Што ти ово жуто фино.

Eno, može sad de se skine.
mariopan mariopan 21:27 03.06.2012

Re: ***

nikola_kovac
Okačila sam i ono cvetno tamo, pa tko voli...

Што ти ово жуто фино.

I meni se sviđa
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:49 03.06.2012

Re: ***

I meni se sviđa

Drago mi je :)
vishnja92 vishnja92 04:48 04.06.2012

Re: ***

milena :))
(samo sto ja nemam cvetje, i stari su mi beli a samo novi kajsijasti)

ps - Hundertwasser
CSS-ove ce svi pisati
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:14 04.06.2012

Re: ***

milena :))

Ijao, što je lepo.
p.s.
Ovo što je Višnja linkovala su blogovi gde imate skripte za farbanje novih komenatara (i uputstva kako da promenite boju) i još neke, ako ima zainteresovanih.
vishnja92 vishnja92 08:33 04.06.2012

Re: ***

pajz, meni su na kucnom kompu te boje kajsija, bledo kajsija, bledo rezeda, a ovde su na skrinsotu dve boje zuto i neka jaaarka zelena O.o
(ustvari, kad se setim, pravila sam posebne skripte za taj tamo komp)

detzo, nije uopste komplikovano kako mozda deluje a vredno je truda :)
Gospodja Klara Gospodja Klara 08:49 04.06.2012

Re: ***

(ustvari, kad se setim, pravila sam posebne skripte za taj tamo komp)


Pazi kad se i ja toga sećam!:) Baš smo se veselo raspojasali tamo...
(Posle niza eksperimenata, ostala sam na Maksinoj sivo-lila varijanti.)

Hansel Hansel 08:57 04.06.2012

Re: ***

Khm. Ako nemate adekvatnu krem-kombinaciju za ovaj blog, onda...

vishnja92 vishnja92 09:32 04.06.2012

Re: ***

Baš smo se veselo raspojasali tamo...

jesmo
Ako nemate adekvatnu krem-kombinaciju za ovaj blog, onda...

pa bolje odaberi sam, prosto je - procitas ta dva bloga i par tisuca komentara i - voila! posle ti treba jos par minuta za ostalo :))
nikola_kovac nikola_kovac 09:42 04.06.2012

Re: ***

prosto je

Hansel Hansel 20:42 03.06.2012

Ekskluzivno: Sken inkriminisanog članka!


(klik na sliku za uvećanje)
G r o f G r o f 21:09 03.06.2012

pravi začin za kurirovu kuhinju..

Meni je blog od samog početka odisao kurirovim stilom. Nije čudo što nisu odoleli nagonu za kradjom.
Bila je to ljubav na prvo čitanje.
Hansel Hansel 21:17 03.06.2012

Re: pravi začin za kurirovu kuhinju..

Drago mi je, Grofe, da se Vaša percepcija poklopila s Kurirovom!

Samo, šteta što ja nisam u tom vašem (Vašem i Kurirovom) kontinuumu, bez obzira gde ste u njemu Vi, a gde Kurir.
angie01 angie01 22:52 03.06.2012

Re: pravi začin za kurirovu kuhinju..

sta sad, potrefio si im fazon-nema ljutis!


...a sto kaze dobrosavljevicka, jedino sto matica kasni!



Hansel Hansel 22:58 03.06.2012

Re: pravi začin za kurirovu kuhinju..

Ko se ljuti? Ko kaže da nisam? Ko kaže da nisam hteo?

Kroz tabloide do krema!
alselone alselone 07:35 04.06.2012

Re: pravi začin za kurirovu kuhinju..

G r o f
Meni je blog od samog početka odisao kurirovim stilom. Nije čudo što nisu odoleli nagonu za kradjom.
Bila je to ljubav na prvo čitanje.


Pazi ovo: http://www.kurir-info.rs/tagovi/tablice
Kurir ima tag za tekstove "tablice". Je l' to ti uredjujes?
dragoljub92 dragoljub92 21:20 03.06.2012

ja sam se

lepo zaštitio onomad a vi mi se smejaste
Hansel Hansel 23:34 03.06.2012

"Veselje se širi na sve strane"

S bosanskog portala doznajemo.com:

POZADINA SKANDALA: U “Podravki” je bilo onih koji su željeli spriječiti varanje kupaca u Bosni i Srbiji!

Još prije više dvije godine djelatnici hrvatske “Podravke” u Bosni i Hercegovini snažno su se usprotivili planovima kompanije da na tržište u BiH plasira znatno nekvalitetniji proizvod, krem Lino lada, pod potpuno istim nazivom – ali sa bitno manje skupih sastojaka poput lješnjaka ili punomasnog mlijeka – u odnosu na onaj koji se prodaje na teritoriju Republike Hrvatske!

- Mi smo tada predlagali da naziv prozivoda bude drugačiji, no oni koji su tada odlučivali donijeli su odluku kakvu su donijeli – kazao je izvor portala Doznajemo.com iz “Podravke”, govoreći pod uvjetom zadržavanja najstrože diskrecije.

Krem Lino lada s manje skupih sastojaka i bitno drugačijeg, lošijeg, okusa, plasiran je, navodno, da bi “Podravka” svojim kremovima cjenovno na policama trgovina mogla konkurirati proizvođačima poput talijanskog Ferrera. No, nikada do kraja nije objašnjenja tržišna logika takvog poteza – budući da u Hrvatskoj, gdje je većina prehrambenih proizvoda skuplja nego u BiH, Lino lada stoji koliko i u Bosni i Hercegovini.

Inače, Lino lada je “nasljednik” nekada izvrsnog proizvoda Kinder Lada, kojeg je kompanija iz hrvatske Koprivnice proizvodila po licenci.

Skandal su ovih dana otkrili i sprski mediji koji pišu da “Podravka” za srpsko tržište pravi „specijalne“ proizvode, mnogo lošijeg kvaliteta od onih koje prodaje u Hrvatskoj.

Konkretan dokaz za to su kremovi u teglicama od 400 grama „lino lada duo“ i „lino lada milk“, u kojima ima mnogo manje lješnika i mlijeka nego u onima koji se prodaju u Hrvatskoj. Naime, u teglicama koje stižu na stolove srpskih sladokusaca ima svega tri odsto lješnika, dok u hrvatskim ima čak 12 odsto. Osim toga, hrvatski krem „lino lada milk“ sadrži 21 odsto punomasnog mlijeka u prahu, a u srpskom ima svega 14 odsto obranog mlijeka. Zanimljivo je da se „osiromašena“ „lino lada“ prodaje još u BiH i Makedoniji.

Volimo lošije?

Dijana Jendrašinkin, direktorka odnosa s javnošću u „Podravki“, objasnila je da je „lino lada“ za srpsko tržište promijenjena jer se prava Srbima nije sviđala.

- „Podravka“ je do 2009. na tržištu Srbije nudila kremni namaz jednake recepture kao za tržište Hrvatske. Nažalost, takav proizvod većina potrošača u Srbiji nije prepoznala, već su ga smatrali previše različitim u odnosu na njihova očekivanja ukusa, teksture i ukupnog kvaliteta proizvoda. To smo primijetili 2007, budući da smo ostvarivali vrlo nisku prodaju, a velike količine proizvoda koje smo isporučili vraćale su nam se nakon isteka roka trajanja. Od 2007. do 2009. počeli smo da tražimo uspješnije rješenje i novu recepturu proizvoda predstavili smo na tržištu 2009. godine – kaže Jendrašinkin.

Poziv na bojkot

Za Gorana Papovića, predsjednika Nacionalne organizacije potrošača, prodaja „škart“ „lino lade“ na srpskom tržištu nije iznenađenje.

- Odavno je poznato da mnogi proizvodi koji dolaze na naše tržište nemaju isti kvalitet kao original. To je vrijeđanje dostojanstva potrošača, koji treba da bojkotuju takve proizvode. Srbija ne smije da dozvoli da budemo smetljište ili deponija Evrope – ističe Papović.
Hansel Hansel 23:49 03.06.2012

Re: "Veselje se širi na sve strane"

Komentar sa istog portala:


ISTOK I ZAPAD Je li moguće da netko želi Linoladu bez lješnjaka?

Potrošači u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji jedu light «Linoladu». Na ambalaži Podravkina proizvoda doduše nema oznake koja na to upućuje, ali ako se usporedi sastav proizvoda koji se prodaje u ovim zemljama s onim koji se prodaje u «Linoladinoj» domovini, Hrvatskoj, onda se vidi da u teglicama koje stižu na stolove sladokusaca u ove tri zemlje ima svega tri posto lješnnjaka, dok u hrvatskim ima čak 12 posto.

Osim toga, hrvatski krem «Lino lada milk» sadrži 21 posto punomasnog mlijeka u prahu, a u onom namijenjenom regionalnom tržoštu ima svega 14 posto obranog mlijeka.

To, doduše, nije originalna Podravkina strategija, nego, na žalost, uobičajena praksa većine velikih proizvođača koji izvoze na istok, s tim da je i Hrvatska nekima istok, a prema BiH, Srbiji, Makedoniji, Kosovu… ponaša se kao zapad.

Mnogi potrošači su skloni tvrditi da Coca-Cola u Njemačkoj, Velkoj Britaniji ili Švedskoj ima sasvim drugačiji okus nego u BiH, Srbiji, Hrvatskoj, Slovačkoj, Rumunjskoj… Slične priče mogu se čuti i za razne druge proizvode, uključujući skupe električne uređaje. Po nekim informacijama, u zemljama europskog jugoistoka prodavale su se kompjutorske komponente koje su proizvođači označili kao škart.

A jedna ovakva priča je potvrđena stručnom analizom: Hrvatske udruge za zaštitu potrošača dokazale su da njemački proizvođači na hrvatskom tržištu prodaju deterdžente lošije kvalitete, što je potvrđeni i jednom sudskom presudom.

Zagrebački sud je, naime, 2009. godine oslobodio bilo kakve odgovornosti Iliju Rkmana, predsjednika Saveza udruga za zaštitu potrošača, koji je bio tužen jer je tvrdio da deterdžent “Arierl” u Hrvatskoj nema jednaku kvalitetu kao istoimeni proizvod koji se plasira na zapadnoeuropsko tržište.

Obrazlažući presudu, sudac je rekao da su ekspertize pokazale kako Ariel za hrvatsko tržište nije sadržao neke supstance koje su pronađene u europskoj verziji tog proizvoda.

Predstavnici proizvođača su pokušavali objašnjavati da je to zbog tog što je u Hrvatskoj drugačija voda… Tako i Podravka sad “dokazuje” da u BiH, Srbiji i Makedonii prodaje “Linoladu” bez mlijeka i lješnjaka jer Bosanci, Srbijanci i Makedonci upravo takvu vole…
nikola_kovac nikola_kovac 07:57 04.06.2012

Re: "Veselje se širi na sve strane"

Skandal su ovih dana otkrili i sprski mediji

Читајте Hansel, нови српски медиј.
Hansel Hansel 08:40 04.06.2012

Re: "Veselje se širi na sve strane"

"Нашег блога зли нека се плаше!"
(да наставим у стилу песме из наслова коментара )
dali76 dali76 23:34 03.06.2012

...

Svojevremeno je list pobjeda u rubrici drugi pisu objavila moj tekst sa bloga (Mamci I udice Dr. Vojislava Kostunice )
Nije bilo direktnog linka na blog,ali je stajalo Drugi pisu b-92
Iako je kod drugih tekstova u istoj rubrici bio potpisan autor, pretpostavljam da je urednistvu Pobjede bilo valjda glupo da stave
Dali76 pa nisu stavili nista:)
Hansel Hansel 23:43 03.06.2012

Re: ...

Ja danas rekoh jednoj osobi da sam već davno sagoreo i da mi više nisu bitne "moje" zasluge, ali mi, koliko god mi je ovo smešno, smeta kad se neko drugi kiti tuđim trudom, otkrićem... Sve bi bilo u redu da je "Kurir" naveo da se radi o otkriću s Bloga B92. A s druge strane, da nije bio baš ovoliko tabloidan koliko sam ja, zavitlavajući se, bio.
krkar krkar 11:21 04.06.2012

Ajmo malo mozgom


U onome što je Kurir objavio ne postoji ni jedan element kršenja profesionalnih pravila i običaja a još manje nekakvog kršenja intelektualne svojine, vlasništva ili bilo čega sličnog.

Kurir je:

1. Došao do informacije (čitajući Blog B92 što je sasvim legitimno)
2. Samostalno istražio tvrdnje iz Bloga B92
3. Dopunio informaciju koja je (možda) prvi put objavljena na Blogu
4. Imao reakciju druge strane (Podravke)
5. Imao dodatni komentar relevantnog sagovornika (potrošačologa) i time kontekstualizovao priču
6. Objavio sopstvene fotografije (dakle nije ih ukrao sa bloga)

Profesionalno je sve urađeno bez ijedne greške.

Jeste Kurir teško smeće, govno potkupljivo i kurvarsko primitivno i uličarsko. Ali ne može se zbog toga napadati Kurir za nešto u čemu je potpuno čist.

Sujeta i napaljenost na stranu.

P.S.
Glede objavljivanja strane iz novina koje se prodaju u tolikom tiražu pod egidom EKSKLUZIVNO mogu samo da primetim da je kurirstvo najgoreg nivoa. Svesno ili nesvesno
Hansel Hansel 11:34 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom

P.S.
Glede objavljivanja strane iz novina koje se prodaju u tolikom tiražu pod egidom EKSKLUZIVNO mogu samo da primetim da je kurirstvo najgoreg nivoa. Svesno ili nesvesno

Ja se čudim da tvoj mozak ni u tome nije video zavitlavanje? Šta bi s tvojim smislom za humor? Ovo nije humor? Meni jeste.

Sve što si pobrojao je tačno, ali u mojoj predstavi, kada se neko uhvati nečijeg tuđeg otkrića, on navede ko je to otkrio, a ne predstavlja sebe kao izvor. Verujem da si primetio da ja na Blogu B92 pišem pod pseudonimom, pa o sujeti i koječemu teško da može da bude reči. O "napaljenosti" možda.

Inače, za tvoju informaciju, ja sam se nedavno u "proizvodu" nečega što sam radio, zahvalio jednoj novinarki (slučajno "Kurirovoj" ), iako mi je samo dala kontakte onih o kojima je pisala (isto sam sve van toga sâm radio). Vidim i da B92 kada objavljuje neke tekstove, navodi izvore. Ako ti misliš da je elementarna pristojnost umrla jer je i trebalo da umre, OK. Ja ne mislim.

Osim toga, ovo nije napad na Kurir, nego šegačenje s Kurirom. Zabranjeno? Zabranjuješ?

EDIT: Ja sam, inače, Kuriru zahvalan što je ovo preneo, jer se to proširilo dalje, i van granica Srbije, pa je sve ovo poprimilo neke razmere koje možda mogu da donesu neke promene (a obaška što sam se juče celog dana zbog ovoga smejao). A što se tiče "samostalnog istraživanja", moram da kažem da ga nisam primetio, jer praktično svi navodi, osim reakcije Gorana Papovića, postoje u mom izvornom tekstu (i komentarima).
mariopan mariopan 11:52 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom


Jeste Kurir teško smeće, govno potkupljivo i kurvarsko primitivno i uličarsko. Ali ne može se zbog toga napadati Kurir za nešto u čemu je potpuno čist.

Sujeta i napaljenost na stranu.

P.S.
Glede objavljivanja strane iz novina koje se prodaju u tolikom tiražu pod egidom EKSKLUZIVNO mogu samo da primetim da je kurirstvo najgoreg nivoa. Svesno ili nesvesno

Krkar, mi se samo zezamo? Čudim se da to nisi video već u prvom komentaru, (mom), svi smo se tome samo nasmejali?
Hansel Hansel 11:59 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom

Ma, pusti, razočarao me i kao natčovek i kao nekomunista!

krkar krkar 12:09 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom

Krkar, mi se samo zezamo?


Onda džebga, neću više da čitam nabrzaka i napreskok i komentarišem dok radim još 2 stvari

EDIT: iako je ovo pokazatelj. generalno je toliko napaljenosti na blogu, na raznim mestima i po raznim temama, da očigledno učitavam
krkar krkar 12:11 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom


Sve što si pobrojao je tačno, ali u mojoj predstavi, kada se neko uhvati nečijeg tuđeg otkrića, on navede ko je to otkrio, a ne predstavlja sebe kao izvor.


Bogme nisam imao ni vremena ni volje da istražujem ko je od silnoh pomenutih linkova bio praameba, ko je koga preneo...

Inače, svakako se slažem da bi bilo lepo da je citirala šta je bilo triger. Ne bi time ništa Kurir izgubio, samo bi dobio
mariopan mariopan 12:13 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom

Onda džebga, neću više da čitam nabrzaka i napreskok i komentarišem dok radim još 2 stvari

Znala sam da si tako čitao.
Hansel Hansel 13:15 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom

krkar
EDIT: iako je ovo pokazatelj. generalno je toliko napaljenosti na blogu, na raznim mestima i po raznim temama, da očigledno učitavam

Ja se stvarno jesam, možda nedovoljno uspešno i svima očigledno, zezao još od prethodnog bloga. Urnebesno je što je Kurir i te momente zezanja praktično prepisao. Što se mene tiče, meni je ova "terapija" (može i bez navodnika) udaranja po agresoru njegovim oružjem bila baš delotvorna.
Inače, svakako se slažem da bi bilo lepo da je citirala šta je bilo triger. Ne bi time ništa Kurir izgubio, samo bi dobio

Eto, slažemo se. Izgubili ništa ne bi, osim ako iz nekih svojih principa neće da pominju Blog B92 afirmativno. Napominjem ti da komentar na tekst s pominjanjem izvora nisu pustili.
Hansel Hansel 13:19 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom

Znala sam da si tako čitao.

A zamalo da kliknem na "Banuj korisnika" uz poklič "Pravda za Vasu!"
mariopan mariopan 15:05 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom

Hansel
Znala sam da si tako čitao.

A zamalo da kliknem na "Banuj korisnika" uz poklič "Pravda za Vasu!"



Šta drugo da pomislim, Krkar nije bio tu za prošli blog da vidi kako si počeo "tabloidno, tabloidnije i najtabloidnije" i odakle je poteklo zezanje. I meni je smešno što su oni baš to tabloidno prepisali doslovce

Sram te bilo ! Učiš Kurir kako se piše takav teskt?
Hansel Hansel 16:21 04.06.2012

Re: Ajmo malo mozgom

Eh, i sam sebe sam iznenadio!

Krkara očigledno poznaješ bolje od mene, ja sam mislio da se on u diskusiju ne upušta dok objektivno (linkovi, ovo-ono) ne sagleda situaciju!

Malo je možda precenio svoje moći?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana