Ljubav| Muzika| Porodica| Satira| Život

None of that "lovemaking" shit - only sex allowed

AlexDunja RSS / 09.06.2012. u 19:51

friends_with_benefits.jpg
velika je nepoznanica FWB( freiends with benefits),
ili nije. ali klizavo jeste.

svako će vam reći da je to idealna kombinacija, ali nemoguća.
zapravo nije. dešava se u ovo ludo vreme
da ljudi ne mogu da prihvate i održavaju sve ono što prava veza nosi sa sobom.
nemaju vremena, ne mogu da se posvete, povređivani su
onoliko puta...

fwb je stvar za odrasle, sebe svesne ljude,
pomalo cinične, ali spremne na emotivni ringišpil.

ima tu i nekoliko pravila:

1. i po mom mišljenju osnovno:
niko za to ne treba da zna, osim vas.
bilo ko, ko može da komentariše, može i da pokvari.

2. a možda i 1 ali se podrazumeva: stvari su među vama jasne:
i potpuno ste iskreni u tome da ne želite verenički prsten,
bez obzira na pol.

3.emocije nisu isključene, naprotiv.
treba da vam se sviđa, da volite zajedničko vreme,
da se radujete tom vremenu.

4. nikako zajednički doručak.

5.predviđeno je da ne treba da traje, pa kad traje
bude prijatno iznenađenje.

6. ljubomora je isključena. skroz.

šta vi mislite? moguće li je to?

i gost muzički urednik: maxa

 



Komentari (210)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 19:59 09.06.2012

moguće li je to?


Insajderska info:

Moguće, ali nije verovatno
AlexDunja AlexDunja 20:01 09.06.2012

Re: moguće li je to?

Moguće, ali nije verovatno


e, da...
uključi se tu još poneko, zavrti se ringišpil:)))
ivana23 ivana23 00:45 10.06.2012

Re: moguće li je to?

uključi se tu još poneko, zavrti se ringišpil:)))


I svi postovi na naslovnoj budu u italiku...
loader loader 01:43 10.06.2012

Re: moguće li je to?

Moguće, ali nije verovatno


šta vi mislite? moguće li je to?

I te kako je moguće.
Ali je, naravno, relativno retko.
Kao i sve izuzetne stvari.
U proseku, od zadovoljstava i slaganja u vezi (fwb) opet je ponekad (kao i u "uobičajenoj" vezi) veća količina sprovedenih kompromisa, jer i tu postoji svest, makar skrivena, da se baš i ne može naći idealna "druga polovina". Čak je katkad jači strah da se ne ostane u sexualnoj "samoći", ili sexualnoj jednoličnosti, nego što su to svi elementi privlačenja. Razni su ljudi, pa negde ti strahići učestvuju manje, negde više... Kad se preberu svakojaka iskustva, vidi se da ima poprilično varijacija. Ma - važno je da "prijateljevanje" nekako ide :)
mlekac mlekac 20:00 09.06.2012

Mozda i moze

Ali trazi, pre svega, zrelost koja podrazumeva da se razlikuje fizicka od emotivne privlacnosti.

Za one koji to umeju - ne bi trebalo da bude problem.
AlexDunja AlexDunja 20:04 09.06.2012

Re: Mozda i moze


Ali trazi, pre svega, zrelost

naravno. i pravila su za sve fwb parove različita:)
JJ Beba JJ Beba 20:22 09.06.2012

moguće li je to?

ja znam da jeste
AlexDunja AlexDunja 20:24 09.06.2012

Re: moguće li je to?

ja znam da jeste

word.
mirelarado mirelarado 20:52 09.06.2012

Re: moguće li je to?

JJ Beba
ja znam da jeste





JJ Beba JJ Beba 20:54 09.06.2012

Re: moguće li je to?

mirelarado
JJ Beba
ja znam da jeste








mirelarado mirelarado 21:01 09.06.2012

Re: moguće li je to?

JJ Beba
mirelarado
JJ Beba
ja znam da jeste










Aко се пажљиво саслуша текст ове предивне композиције (If I Tell You...), видеће се да је то женска Искрена песма. ;-)
JJ Beba JJ Beba 21:57 09.06.2012

Re: moguće li je to?

Aко се пажљиво саслуша текст ове предивне композиције (If I Tell You...), видеће се да је то женска Искрена песма. ;-)

da, svi njeni tekstovi su takvi, iskreni, ženski...zato je i voilim. a i brate setro lik je
jesen92 jesen92 00:11 10.06.2012

Re: moguće li je to?

Aко се пажљиво саслуша текст ове предивне композиције (If I Tell You...), видеће се да је то женска Искрена песма. ;-)

dragoljub92 dragoljub92 20:24 09.06.2012

nije to ništa novo

postojalo je to još u doba kad sam ja bio dvestogodišnjak.
postojale su i sponzoruše samo tad nismo imali ime za to.
jedino što su tad žemske imale šetače za javnost,a jebače za tajnost.
AlexDunja AlexDunja 20:28 09.06.2012

Re: nije to ništa novo

postojale su i sponzoruše samo tad nismo imali ime za to.
jedino što su tad žemske imale šetače za javnost,a jebače za tajnost.

mašiš poentu dragoljube.

sponzoruše će uvek imati sve što im treba.

ovde bih , ako je moguće,
da se govori o uzajamnom odnosu.
dragoljub92 dragoljub92 20:40 09.06.2012

Re: nije to ništa novo

mašiš poentu dragoljube.

uopće ne maham temu reko sam da je ito FWB bilo i u moje mladalačko doba,tačno u se sećam nekih likova što muških što ženskih koji su imali te aranžmane.
a imam i neka lična iskustva koja baš ne bih da iznosim,nači sasvim je moguće.
sobziro da sam totalno amoralan po tom muško -žemskom odnosu uopšte nemam nikakvo mišljenje niti me interesuje šta dvoje rade sa sobom.
sobzirom da nisam imao dugačak jezik i nisam bio nikakav moralista,u to doba su se žemske lako proglašavale kurvama,meni je ta moja indiferentnost davalaaa bolje benefite jer su me prijateljice obaveštavale ako koja ima takvu šemu i da li da pokušavaam ili ne.
ćutanje u ovakvim situacijama daje zlatne benefite.
AlexDunja AlexDunja 20:45 09.06.2012

Re: nije to ništa novo

ćutanje u ovakvim situacijama daje zlatne benefite.

ćutanje uvek daje benefite:))

što je suprotstavljeno blogovanju
dragoljub92 dragoljub92 20:58 09.06.2012

Re: nije to ništa novo

ćutanje uvek daje benefite:))

čak i na duge staze.
pre 5-6 godine sam sklapao ugovor sa poštom za ADSL ,taj dan negde oko podne podneo zahtev,ženska mi kaže da ću za najviše 4-5 dana da budem pozvan da dođem ,tolko im treba da provere.sutra ujutro u pola devet me pozvvao neki žemski glas i reko da mi je odobren adsl i da dođm do 1 sa sklopim sporazum.nemam pojma ko je to sredio,znam samo da jedna ženska koju znam radi u pošti ali odavno nismo ni na zdravo.nikog drugog eznam u pošzi.bilo kako bilo ona žemska na šalter je bila zapanjena kad sam došo i kad je proverila da je sve sređeno.čak me i ptala el sam to ja bio juče.
i dan danas neznam koje to sredio ali ja dobi ADSL za manje od 24 sata.
neki benefit iz mladosti :)
AlexDunja AlexDunja 21:01 09.06.2012

Re: nije to ništa novo

neki benefit iz mladosti :)

totipirčam:)
niccolo niccolo 20:25 09.06.2012

pravila

ima tu i nekoliko pravila: 1. ... 6.

Plus da znaš da odvežeš pertle
AlexDunja AlexDunja 20:30 09.06.2012

Re: pravila

Plus da znaš da odvežeš pertle

tuđe, zastrašujuće
niccolo niccolo 20:35 09.06.2012

Re: pravila

e da,
moguće li je to?

Sve što postoji na svetu je moguće, ali to ne znači da će u svakom pojedinačnom slučaju funkcionisati...
AlexDunja AlexDunja 20:37 09.06.2012

Re: pravila

Sve što postoji na svetu je moguće, ali to ne znači da će u svakom pojedinačnom slučaju funkcionisati...

e, pa neće.

ali ako se nađe srećno rešenje,
treba da se čuva i poštuje:)
ecce-florian ecce-florian 08:41 11.06.2012

Re: pravila

niccolo
ima tu i nekoliko pravila: 1. ... 6.

Plus da znaš da odvežeš pertle

Au , tek sam sad vido.Ovo AD nastavak bloga o barenju.

Nemam daljih pitanja, nemam primedbi, odustajem od komentara.

edit

a i Stonsi su sasvim osrednji i ništa naročito
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:28 09.06.2012

love

Moguce je. Totalna materijalizacija misli koje su same po sebi dovoljne. Nista zajednicki doruci, cak ni dodiri, samo srebrna zica preko mora.
AlexDunja AlexDunja 20:29 09.06.2012

Re: love

samo srebrna zica preko mora.

e:)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:51 09.06.2012

Naivni bloger

bi pomislio da će ovo da bude sočan razgovor
AlexDunja AlexDunja 20:56 09.06.2012

Re: Naivni bloger

bi pomislio da će ovo da bude sočan razgovor

nema naivnih blogera, moja m
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:01 09.06.2012

Re: Naivni bloger

Znam, eno ga Dragoljub već priča o ADSLu, a pitanje trenutka je kada će tema da skrene na četnike i partizane.
AlexDunja AlexDunja 21:04 09.06.2012

Re: Naivni bloger


Znam, eno ga Dragoljub već priča o ADSLu, a pitanje trenutka je kada će tama da skrene na četnike i partizane.

amfilohije se podrazumeva
dragoljub92 dragoljub92 21:21 09.06.2012

Re: Naivni bloger

četnike i partizane.

tipična FWB kombinacija
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:28 09.06.2012

Re: Naivni bloger

tipična FWB kombinacija

Čitaš mi misli.
Jukie Jukie 21:42 09.06.2012

Re: Naivni bloger

dobrosavljevic_m
Znam, eno ga Dragoljub već priča o ADSLu, a pitanje trenutka je kada će tema da skrene na četnike i partizane.

Doduše ja sam na rečenicu "nema zajedničkih doručaka" već zamišljao scenu "jer kad vidiš kapljicu žumanceta od jajeta na oko kako se sliva niz bradu, odmah će ti se zgaditi za dalje"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:56 09.06.2012

Re: Naivni bloger

kad vidiš kapljicu žumanceta od jajeta na oko kako se sliva niz bradu, odmah će ti se zgaditi za dalje

Da, zato je Miki Rurk hranio Kim Bejsinger tvrdo kuvanim jajetom.
blogovatelj blogovatelj 03:20 10.06.2012

Re: Naivni bloger

Da, zato je Miki Rurk hranio Kim Bejsinger tvrdo kuvanim jajetom.


Skamenjenim, rekao bih.
st.jepan st.jepan 21:29 09.06.2012

WTF

FWB

FWB - WTF?
Najsigurniji način da mi koje bilo ogade, jeste da to (koje bilo) kako bilo nazovu.
Pa još i skockaju u skraćenicu!


Edit: OK, vidim i sam, prejak mi smajli, pa da razredim...
AlexDunja AlexDunja 21:32 09.06.2012

Re: WTF

st.jepan
FWB

FWB - WTF?
Najsigurniji način da mi koje bilo ogade, jeste da to (koje bilo) kako bilo nazovu.
Pa još i skockaju u skraćenicu!

e, to je posebna priča:)
number42 number42 21:57 09.06.2012

pa

koja je razlika izmedju fwb i ljubavnika? meni to brate gospodjo potpuno isto!

moguće li je to?


moguce, al ako te ne uhvati njen decko ili muz.
ako te uhvati moras da znas polugolo brzo trcanje, skakanje sa balkona s gacama u ruci, ili totalnu kamuflazu ispod troseda (ovo zadnje zaista retko uspeva).
niccolo niccolo 22:00 09.06.2012

Re: pa

koja je razlika izmedju fwb i ljubavnika?

moguce, al ako te ne uhvati njen decko ili muz.

Pa valjda u tome da kod fwb ne postoje dečko ili muž...
dragoljub92 dragoljub92 22:04 09.06.2012

Re: pa

Pa valjda u tome da kod fwb ne postoje dečko ili muž...

pa kad bi postojali onda je to druga priča,jasno je da je ovo veza slobodnih,valjda
mlekac mlekac 22:20 09.06.2012

Re: pa

number42
koja je razlika izmedju fwb i ljubavnika? meni to brate gospodjo potpuno isto!

moguće li je to?


moguce, al ako te ne uhvati njen decko ili muz.
ako te uhvati moras da znas polugolo brzo trcanje, skakanje sa balkona s gacama u ruci, ili totalnu kamuflazu ispod troseda (ovo zadnje zaista retko uspeva).



Tipicno musko razmisljanje... (Sorry, boys, couldn't resist)

Majstore, u FWB NEMA osecanja. Samo fizicka kompatibilnost. Kod ljubavnika su osecanja, nazalost, precesto ubrkana u celu pricu.
number42 number42 22:20 09.06.2012

Re: pa

pa nemam pojma stvarno, prvi put cujem za tu rec fwb, to je valjda iz tih zenskih casopisa.
number42 number42 22:29 09.06.2012

Re: pa

(Sorry, boys, couldn't resist)

u FWB NEMA osecanja. Samo fizicka kompatibilnost.


sorry mlekac, ne pratis na casu

3.emocije nisu isključene, naprotiv.

JJ Beba JJ Beba 22:40 09.06.2012

Re: pa

Majstore, u FWB NEMA osecanja

pa sad.. kako se uzme :))
mlekac mlekac 07:47 10.06.2012

Re: pa

number42
(Sorry, boys, couldn't resist)

u FWB NEMA osecanja. Samo fizicka kompatibilnost.


sorry mlekac, ne pratis na casu

3.emocije nisu isključene, naprotiv.


Pratim, pratim, ali ne pricamo o emocijama tipa zaljubljivanje. Pricamo o naklonosti koja jeste pozeljna ali nije nista vise od toga.

TO ti je razlika.

number42 number42 21:49 10.06.2012

Re: pa

mlekac
Pratim, pratim, ali ne pricamo o emocijama tipa zaljubljivanje. Pricamo o naklonosti koja jeste pozeljna ali nije nista vise od toga.

TO ti je razlika.


u al si udarila nijansu da pobedis u raspravi... misiim naklonost?! (lol), al aj kao da ti verujem.

to bi onda bilo nesto kao lwf?
(lovers without feelings)
mlekac mlekac 21:53 10.06.2012

Re: pa

number42
mlekac
Pratim, pratim, ali ne pricamo o emocijama tipa zaljubljivanje. Pricamo o naklonosti koja jeste pozeljna ali nije nista vise od toga.

TO ti je razlika.


u al si udarila nijansu da pobedis u raspravi... misiim naklonost?! (lol), al aj kao da ti verujem.

to bi onda bilo nesto kao lwf?
(lovers without feelings)


Imam problem sa ovim "lovers", posto to implicira da postoji "love", sto jeste feeling, tako da mi LWF deluje kao kontraditornost.
number42 number42 22:11 10.06.2012

Re: pa

mlekac
Imam problem sa ovim "lovers", posto to implicira da postoji "love", sto jeste feeling, tako da mi LWF deluje kao kontraditornost.


vazi, onda nadjemo se na pola puta- imam rec od osam slova- taslacenje- fwf (fockers without feelings)?
mlekac mlekac 22:16 10.06.2012

Re: pa

number42
mlekac
Imam problem sa ovim "lovers", posto to implicira da postoji "love", sto jeste feeling, tako da mi LWF deluje kao kontraditornost.


vazi, onda nadjemo se na pola puta- imam rec od osam slova- taslacenje- fwf (fockers without feelings)?

tsunade tsunade 22:20 09.06.2012

komplikovano

predviđeno je da ne treba da traje, pa kad traje
bude prijatno iznenađenje.


te stvari se uvek zakomplikuju preko svake mere.
a kao nepopravljivi realista
težim da na vreme obustavim srljanje u haos i bezumlje.
ako mi pak ne podje za rukom,
onda gledam da pobegnem, makar sa zakašnjenjem.
ali to onda znači, manje više, kraj kontakta.
docsumann docsumann 22:26 09.06.2012

a đe je maksa?

Spiridon Spiridon 22:30 09.06.2012

..

jedan moj poznanik je imao sjajnu drugaricu i sve je to kod njih bilo harmonicno dok se nije dogodio seks. Posle toga vise nisu hteli da se javljaju jedno drugom na ulici. Dugo sam razmisljao o tom dogadjaju i nocima razgovarao sa njim pokusavajuci da mu olaksam situaciju.

- Sta da ti kazem Kizo, bolje nju da si kresnuo nego gospodju mamu. Ovako si izgubio i drugaricu i semu za kresanje.

posle mi je priznao da on u stvari nije patio zbog Milkice (drugarice) nego se zatreskao u njenu kevu Žanu. Slao joj preteca pisma da ukoliko ne zeli ponovo da se vidi sa njim da ce sve reci njenom muzu, Milkicinom tati (koji je, by the way, umro na golom otoku mnogo godina pre ove cele ljubavne zavrzlame.
Ta njegova agonija je trajala godinama. Ja sam mu namestao neke moje koleginice ne bi li mu skrenuo misli na drugu stranu ali on je vec poceo da pokazuje znake duboke ljubavne depresije sa povremenim naglim promenama raspolozenja. Jednom sam ga u SKC-u upoznao sa jednom preslatkom Majom i sve je teklo savrseno sve dok u jednom trenutku u sred razgovora sa njom nije uradio salto unazad.

Tako da je ta sema druzenja i seksa po meni, veoma diskutabilna
docsumann docsumann 22:44 09.06.2012

Re: ..

Tako da je ta sema druzenja i seksa po meni, veoma diskutabilna


je l' to znači da je o njoj moguće diskutovati ; )

a maksa ono bješe voli japance, pa dok ga nema, da ja popunim ...
niccolo niccolo 22:45 09.06.2012

Re: ..

je l' to znači da je o njoj moguće diskutovati ; )

I ja sam tako razumeo
Spiridon Spiridon 22:52 09.06.2012

Re: ..

voli japance, pa dok ga nema, da ja popunim ...


ovo je savrseno!

evo slusam dok ti pisem, i uzivam
docsumann docsumann 22:52 09.06.2012

Re: ..

je l' to znači da je o njoj moguće diskutovati ; )


I ja sam tako razumeo


The Donkey Headed Adversary of Humanity Opens The Discussion
Spiridon Spiridon 22:56 09.06.2012

Re: ..

je l' to znači da je o njoj moguće diskutovati ; )


nisam se lepo izrazio na kraju. mislio sam da se "idealnost" takve kombinacije (seks i drugarstvo) moze pre okvalifikovati kao utopija. Madaaa ... kada se ipak dogodi moram priznati da to onda dobija krajnje praktican karakter.
dragoljub92 dragoljub92 23:00 09.06.2012

Re: ..iskidaše

se žemske nablog kolko ne razumete.
docsumann docsumann 23:02 09.06.2012

Re: ..

evo slusam dok ti pisem, i uzivam




bubnjar (yoshida) svira sa Zornom I Laswelom u painkilleru

a ovog ludaka Hainoa, mi preporučio drugar kojeg inače zezam da sluša neslušljivu muziku.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:08 09.06.2012

ne razumem

spiridon:...sema druzenja i seksa...


ovo razumem.

al' tvoj blog AD ne razumem. jer se ne pominju seksualne beneficije i slobode (trt milojka, al ga sročih)

elem, ponovo procitala, i stvarno vidim da nema ni zuc o seksu (sem u naslovu), al ima "prihvatanje", "održavanje", "povređivanje", pa "emotivni ringišpil", "verenički prsten", "emocije nisu isključene", "voljenje zajedničkog vremena", pa me sludelo.

1. jel ovo politički blog?

ako nije...

2. AD se zaljubuška, pa oce zabašuri?

ps. jebo pravila, uživaj bre!

:))

docsumann docsumann 23:09 09.06.2012

Re: ..iskidaše

se žemske nablog kolko ne razumete.




Spiridon Spiridon 23:10 09.06.2012

Re: ..

docsumann
evo slusam dok ti pisem, i uzivam




bubnjar (yoshida) svira sa Zornom I Laswelom u painkilleru

a ovog ludaka Hainoa, mi preporučio drugar kojeg inače zezam da sluša neslušljivu muziku.



znaci evo ja ga po treci put pustam

necu da zvucim pretenciozno ali ovo moras da umes da slusas. daleko je ovo od kakofonije.
Spiridon Spiridon 23:14 09.06.2012

Re: ..iskidaše

se žemske nablog kolko ne razumete.


nikad i necemo dragi moj Dragoljube. To je tako valjda bog napravo da bi bilo zanimljivije. Tu se samo postavlja pitanje kome? Ja mislim njemu.
JJ Beba JJ Beba 23:16 09.06.2012

Re: ..

evo slusam dok ti pisem, i uzivam

el im ovo najveći hit?
docsumann docsumann 23:16 09.06.2012

Re: ..

necu da zvucim pretenciozno ali ovo moras da umes da slusas. daleko je ovo od kakofonije.


za pravog crnogorca nema kakofonije
JJ Beba JJ Beba 23:19 09.06.2012

Re: ..


necu da zvucim pretenciozno ali ovo moras da umes da slusas. daleko je ovo od kakofonij

mnogo je to predvidivo
JJ Beba JJ Beba 23:20 09.06.2012

Re: ..


The Donkey Headed Adversary of Humanity Opens The Discussion

mnogo to mekano.. ko Srebrna krila


ovo balada bila?
dragoljub92 dragoljub92 23:23 09.06.2012

Re: ..iskidaše

nikad i necemo

kao što nikad nećemo ni da shvatimo da je ženska obveštajna mreža najbolja tajna služba evr
Spiridon Spiridon 23:26 09.06.2012

Re: ..

el im ovo najveći hit?


bez zajebancije Bebe, ja mu po polozaju ruke na vratu vidim da ume dobro da svira dzitru ali ovo je nacin na koji on zeli da je svira

japanci su jako zajebani, ja radim sa njima pa me nista ne moze iznenaditi. bar se tako nadam
Spiridon Spiridon 23:27 09.06.2012

Re: ..

mnogo je to predvidivo



dragoljub92 dragoljub92 23:28 09.06.2012

Re: ..

mnogo je to predvidivo

e bebo nije li bila neka američka grupa , tamo sredinom 60 ili krajem koja je tako nešto radila,dal su išli kao vajt štraft ili tako nešto slično,ja sam ih samo jednom slušao kod drugara i zaboravio.ostali samo kao informacija u mojoj memoriji pamćenja.
Spiridon Spiridon 23:29 09.06.2012

Re: ..iskidaše

dragoljub92
nikad i necemo

kao što nikad nećemo ni da shvatimo da je ženska obveštajna mreža najbolja tajna služba evr


pa zato se i kaze Radio Mileva, a ne radio Dragoljub ili Spiridon
dragoljub92 dragoljub92 23:30 09.06.2012

Re: ..

he
umesto ćetbici vs partizani odosmu u indijanci vs kaubojci
JJ Beba JJ Beba 23:30 09.06.2012

Re: ..

Spiridon
el im ovo najveći hit?


bez zajebancije Bebe, ja mu po polozaju ruke na vratu vidim da ume dobro da svira dzitru ali ovo je nacin na koji on zeli da je svira

japanci su jako zajebani, ja radim sa njima pa me nista ne moze iznenaditi. bar se tako nadam


viš kaki su ti ti japanci - mogu al neće
JJ Beba JJ Beba 23:32 09.06.2012

Re: ..

vajt štraft

niccolo niccolo 23:32 09.06.2012

Re: ..

viš kaki su ti ti japanci - mogu al neće

dragoljub92 dragoljub92 23:35 09.06.2012

Re: ..

JJ Beba
vajt štraft


pa otkaza mozak,nije prvi put,vajt strajp bi reko al prošlo je tome,e u e ustvari možda i neka kombinacija slova MC 5 ili tako neka glupost koju ne mož da zapamtiš o kad oćeš akamoli kad te ne intersesuje.sad mi se čini par slova i neki broj
docsumann docsumann 23:37 09.06.2012

Re: ..

The Donkey Headed Adversary of Humanity Opens The Discussion


mnogo to mekano.. ko Srebrna krila




ma taj rad, jeftin šminkeraj, papilotne i trajne zurke ...

JJ Beba JJ Beba 23:46 09.06.2012

Re: ..

ma taj rad, jeftin šminkeraj, papilotne i trajne zurke ...

i pevač laje ..sviđa mi se tekst


edit
naravno da znaš da se zezam.. ovo je vrlo slikovoto
docsumann docsumann 23:55 09.06.2012

Re: ..

JJ Beba JJ Beba 00:00 10.06.2012

Re: ..

niccolo
viš kaki su ti ti japanci - mogu al neće


si vido moj niccolo, ovi dečaci čačkaju po podsvesti
JJ Beba JJ Beba 00:01 10.06.2012

Re: ..

docsumann

jesen92 jesen92 00:32 10.06.2012

Re: ne razumem

AD se zaljubuška, pa oce zabašuri?
..i ja mislim:)...pa kaze
niko za to ne treba da zna, osim vas.
..a nije mogla da izdrzi pa nam kao zadala temu za diskusiju..
AlexDunja AlexDunja 10:07 10.06.2012

Re: ne razumem

AD se zaljubuška, pa oce zabašuri?

..i ja mislim:)...pa kaze


ma jok, bre, draga,
vidiš da teoretišem


kad se to desi, obično počnem da pišem pesme,
i glupa sam ko zid
AlexDunja AlexDunja 10:08 10.06.2012

Re: ne razumem


1. jel ovo politički blog?


jaštaje
jesen92 jesen92 10:32 10.06.2012

Re: ne razumem

ma jok, bre, draga,
vidiš da teoretišem
..mozda...al slutim da ima neka pozadina u nagovestaju..
niccolo niccolo 11:08 10.06.2012

Re: ne razumem

al slutim da ima neka pozadina u nagovestaju..

Ja tvrdim da uvek postoji neka pozadina...hvala bogu na tome
jesen92 jesen92 12:00 10.06.2012

Re: ne razumem

a tvrdim da uvek postoji neka pozadina...hvala bogu na tome
pa da,dzaba se AD brani
ecce-florian ecce-florian 08:35 11.06.2012

Re: ..

Normalno da se ne javljaju na ulici da ne bi bili sumnjivi
zemljanin zemljanin 23:01 09.06.2012

ko sa kim tu nešto petlja

ta šema funkcioniše samo na nivou udata žena i slobodan i mlađi muškarac ... nema razgovora o pijaci, deci i poslu ... nema zajedničkih dorčaka ... nema nikakvih obaveza ... žene su obično u fazonu "čuvarkuće" ali im treba malo života i strasti ... muškarci su tu samo potrebni, željni neobaveznog seksa (zato moraju biti mlađi) ... nema emocija mada ima nežnosti i strasti ... to definitivno funkcioniše ...

Ovo prijatelji sa seksom - to nikad ne završi dobro jer su oboje slobodni i u nekom trenutku krenu očekivanja ...
Spiridon Spiridon 23:08 09.06.2012

Re: ko sa kim tu nešto petlja

Ovo prijatelji sa seksom - to nikad ne završi dobro jer su oboje slobodni i u nekom trenutku krenu očekivanja ...


ma daaa, kao ono drugari, ortaci do jaja, pa se desi kresanje i onda u jednom trenutku dolazi ono standardno

- e, ajde ako ti nije tesko kad budes isla u samisku uplati mi na klandzi 3+ na Dinamo iz Kijeva i donesi neko pivce al da bude ladno ko dedina patka
dragoljub92 dragoljub92 23:16 09.06.2012

Re: ko sa kim tu nešto petlja

Ovo prijatelji sa seksom - to nikad ne završi dobro jer su oboje slobodni i u nekom trenutku krenu očekivanja ...

ništa nije sigurno u životu,neke veze uspevaju neke ne,neki brakovi uspevaju neki ne,ljudi se vole pa se ne vole.
pretpostavka
dvoje su bili u isto društvu,društvo se razdvojilo,sretnu se i naparve šemu,svako ima svoje novo društvo i ponekad se viđaju sa prvobitnim,ali samo sporadično.uz zrno razuma to može da potraje sve dok jedno ne odluči da je dosta,ali sve u životu ima početak i kraj.
moje ,ničimizazvano, mišljenje je da to pokreću žene posle pažljivog odabira i traje dok one to odluče,muškarčevo je samo da koristi benefit i ćuta.što muškarcu najteže pada.
Jukie Jukie 00:14 10.06.2012

Re: ko sa kim tu nešto petlja

Spiridon
al da bude ladno ko dedina patka

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:39 10.06.2012

Re: ko sa kim tu nešto petlja

ta šema funkcioniše samo na nivou udata žena i slobodan i mlađi muškarac


ja znam i za dva druga što se ušemili
tsunade tsunade 08:47 10.06.2012

Re: ko sa kim tu nešto petlja

Ovo prijatelji sa seksom - to nikad ne završi dobro jer su oboje slobodni i u nekom trenutku krenu očekivanja ...


upravo. i kad krenu ocekivanja to je onda kraj. jer kod takvih medjuljudskih odnosa ta ocekivanja nikada nemaju isti smer i putanju.

vrlo, vrlo rizicni poduhvati.

nema emocija mada ima nežnosti i strasti


znaci ima potencijala za zakuvavanje i komplikaciju.
sevarlica sevarlica 23:05 09.06.2012

hm

bez ljubomore, to je nekako i bez emocija.
Ostaje suva fizikalija, kao da igraš fudbal na male goliće...

Ako nema emocija nema ni pravog prijateljstva, tako da mi je cela ta priča malo paradoksalna.

Uvek sam pre za "one-night stand" nego za ovakvo "lažno" prijateljstvo praćeno veštačkim seks-treningom.

Naravno, ko može svaka čast
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:28 09.06.2012

Re: hm

bez ljubomore, to je nekako i bez emocija.
Ostaje suva fizikalija


pa dobro bre sevarlice, si ti čuo nekad za stras'?
dragoljub92 dragoljub92 23:31 09.06.2012

Re: hm

stras'?

ja čuo za štras al mi nkad nije bilo jasno šta je to
Spiridon Spiridon 23:32 09.06.2012

Re: hm

Uvek sam pre za "one-night stand" nego za ovakvo "lažno" prijateljstvo praćeno veštačkim seks-treningom.


ja sam uvek vise bio za ovo ""lažno" prijateljstvo praćeno veštačkim seks-treningom" nego za ono "ne mogu vise da budem sa tobom ali mozemo da ostanemo prijatelji"

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:57 09.06.2012

Re: hm

ja sam uvek vise bio za ovo ""lažno" prijateljstvo praćeno veštačkim seks-treningom


e bre spiridone, baš ga nagrdi, di će ti duša, em lažno, em veštačko, ccc

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana