Na današnji dan| Sport

Najveći ikada (možda)

NNN RSS / 10.06.2012. u 14:24

Ovogodišnje finale Roland Garros-a ima mogućnost da postane jedan od najvećih mečeva u istoriji tenisa.

Rafael-Nadal-and-Novak-Djokovic_620x350.jpg
 

Đoković i Nadal se sastaju po 33. put (14-18) i ovo rivalstvo će gotovo izvesno biti najveće u tenisu ikad.

Najviše međusobnih mečeva su odigrali Lendl i MekInro (prelazim na čitaj kao što govoriš)  - 36

Ono što čini rivalstvo (osim broja mečeva) su važnost mečeva, neizvesnost, kvalitet, trenutne pozicije oponenata...

Ovo je treći put u istoriji profesionalnog tenisa da jedan igrač igra meč za ujedinjenje GS titula, prva dva puta je Federer, na vrhuncu (2006. i 2007.), zaustavljan upravo u Parizu upravo od strane Nadala, ubedljivo najboljeg igrača na šljaci ikada. Nadal je sam jednom izgubio na RG, i to 2009. od Soderlinga, kada je bio povređen (ima 51 pobedu, čini mi se). Ove godine je sve protivnike ovde počistio, odigrao je protiv Almagra u četvrtfinalu samo jedan uzbudljiv set, u ostalih 17 je ponizio protivnike (i izgubio samo 29 gemova).

Ako neko može da parira Nadalu na šljaci onda je to eventualno Novak Đoković, ali protiv Nadalovog izuzetno visokog ritma se ne može razmišljati o pobedi, čak ni o setu, nego se, korak po korak, boriti za svaki gem, poen i udarac: sati i sati ekstremno visokog tempa i još više koncentracije, otprilike kao demontaža bombe za vreme zemljotresa dok na uvce svira meksički trubački orkestar.

Novak je prošle godine uspeo da pobedi Nadala dva puta na šljaci (i još četiri puta na drugim podlogama). Ove godine na šljaci Nadal ga je rasturio u rodnom Monte Karlu (ali veliki uspeh je bio što je Novak uopšte igrao), dok je u finalu Rima Novak dominirao u prvom setu, ali par grešaka u finišu (od toga jedna sudijska) su uticale da Nadal ne izgubi taj set i da zahvaljujući Novakovim greškama rutinski osvoji i drugi set.

Ono što daje posebnu draž ovom meču je što je ovo 4. uzastopni put da se upravo ova dva rivala sastaju u finalu Gren Slema – što se nikada ranije nije desilo! Prethodne tri Novakove pobede su velike svaka na svoj načim, a poslednje GS finale u Australiji je najduže u istoriji.

Voleo bih (a verovatno i svaki iskreni ljubitelj tenisa) da Đoković odigra mnogo dobro (jer Nadal sigurno hoće), pa da imamo meč dostojan epskog finala.

Novak nije ove godine igrao na prošlogodišnjem nivou, a Nadal je svoju igru poboljšao, ali finale je finale, protivnici se odlično poznaju - neka počne krljanje :)

 



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 14:42 10.06.2012

"uvod, razrada" ...

... ali zaključak ...
neka počne krljanje :)



kaolavanda kaolavanda 14:47 10.06.2012

Re: "uvod, razrada" ...




niccolo niccolo 15:02 10.06.2012

Re: "uvod, razrada" ...

Biljana 77



dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:21 10.06.2012

Re: "uvod, razrada" ...

kaolavanda vrati decicu, pliz
kaolavanda kaolavanda 15:33 10.06.2012

Re: "uvod, razrada" ...

kaolavanda vrati decicu, pliz

E, jesi đavolak, majko

Ajde, dodaću ih ovde, jer mi i ovaj drugi fajt, pardon, "fajt" opasno smešan

antioksidant antioksidant 15:50 10.06.2012

Re: "uvod, razrada" ...

Biljana 77
... ali zaključak ...
neka počne krljanje :)




NNN NNN 15:08 10.06.2012

Nešto dobro

Vilander je prognozirao pobedu Nadala.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:26 10.06.2012

bice ovo dug mec

Voleo bih (a verovatno i svaki iskreni ljubitelj tenisa) da Đoković odigra mnogo dobro (jer Nadal sigurno hoće), pa da imamo meč dostojan epskog finala.


Jedino mozda kisa pokvari...
edit: kisa je u ovom trenutku bas ok
Rejlem Rejlem 16:13 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

dusanovaiivanovamama
Voleo bih (a verovatno i svaki iskreni ljubitelj tenisa) da Đoković odigra mnogo dobro (jer Nadal sigurno hoće), pa da imamo meč dostojan epskog finala.Jedino mozda kisa pokvari...

Jedino kisa moze da spase Noleta
Valjda ce ova pauza da pomogne
NNN NNN 16:14 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

Jedino mozda kisa pokvari...
Ovaj turnirčić nema pokriven centralni teren, ni reflektore ni hawk-eye!
NNN NNN 16:20 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

Mislim da bi Novaka jedino mogao da spasi sam Novak.
48% prvog servisa je ispod svake kritike,
za to je donekle kriva i kiša koja gotovo sve vreme pada,
kiša smeta i Nadalu prilikom servisa (60%),
ali Nadal se generalno manje oslanja na servis.

Moguće da je ovu prednost upravo pravi ta razlika u servisu.
bubamarac bubamarac 16:26 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

Da, servis mu je los do sada. Nadam se da ce Djoka, po treci put na ovom turniru, da se vrati iz mrtvih.
NNN NNN 17:01 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

i još u vezi kiše (i podloge);
kiša usporava podlogu, što Nadalu više odgovara,
jer igra na duge poene i udara duboke i visoke lopte.
Što sporija podloga, defanzivnijem igraču bolje.
Nekada je Madrid imao najbržu šljaku (čini mi se),
a u Monaku je najsporija.

Bilo bi lepo da neko ko ima praktično znanje da neki komentar vezan za podlogu (ja pišem iz ugla gledaoca).
ivana23 ivana23 18:28 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

NNN
i još u vezi kiše (i podloge);
kiša usporava podlogu, što Nadalu više odgovara,
jer igra na duge poene i udara duboke i visoke lopte.
Što sporija podloga, defanzivnijem igraču bolje.
Nekada je Madrid imao najbržu šljaku (čini mi se),
a u Monaku je najsporija.

Bilo bi lepo da neko ko ima praktično znanje da neki komentar vezan za podlogu (ja pišem iz ugla gledaoca).


Vlazna sljaka cini loptice tezim, pa Nadal ne moze da im da dovoljno spina po kom je on poznat i koji mu omogucava prednost nad protivnikom.
myredneckself myredneckself 18:43 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

NNN
Jedino mozda kisa pokvari...
Ovaj turnirčić nema pokriven centralni teren, ni reflektore ni hawk-eye!

Pazim ja

kaolavanda kaolavanda 18:53 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

Pazim ja

I on

jeca92 jeca92 19:25 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

NNN
i još u vezi kiše (i podloge);
kiša usporava podlogu, što Nadalu više odgovara,
jer igra na duge poene i udara duboke i visoke lopte.
Što sporija podloga, defanzivnijem igraču bolje.
Nekada je Madrid imao najbržu šljaku (čini mi se),
a u Monaku je najsporija.

Bilo bi lepo da neko ko ima praktično znanje da neki komentar vezan za podlogu (ja pišem iz ugla gledaoca).


Vlazna sljaka cini loptice tezim, pa Nadal ne moze da im da dovoljno spina po kom je on poznat i koji mu omogucava prednost nad protivnikom.

To sam upravo i ja napisala na Niccolovom blogu. Kisa i mokar teren moze da bude ono sto ce pomoci Noletu da pobedi. Mnooogo mu vise to odgovara nego Nadalu ciji udarci gube ubojitost....
NNN NNN 19:32 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

Mnooogo mu vise to odgovara nego Nadalu ciji udarci gube ubojitost....
Mislim da Nole generalno ima ubojitije udarce od Nadala i da igra ofanzivnije.
loader loader 23:30 10.06.2012

Re: bice ovo dug mec

Mislim da je prekid Nadala spasao gotovo sigurnog poraza, jer ono što smo u tim trenucima gledali... On je najubitačniji na početku meča, kad je najsvežiji.. Tada igra atomski. Posle to malo opadne, za nijansu, ali ta nijansa se obično pokazivala kao dovoljna da Novak uhvati priključak, i da ostali deo meča on igra pod onim pozitivnim fizičkim naponom, dok se Nadal, kako vreme odmiče, već nešto teže kreće i sve teže se namešta na udarac. Taj scenario smo već nekoliko puta gledali. Nadal je i ovoga puta (u poslednjih 10-tak gemova) imao onaj karakterističan izraz lica, koji više nije strog i koncentrisan kao na početku, već pomalo u grču, sve češće spuštene glave... To je interesantno. Obično se računa na Nadalovu fizičku superiornost, međutim on u tim dugim mečevima skoro redovno ima mnogo više problema sa svežinom u kasnijoj fazi meča nego Đoković. Drugo, i u nedostatku svežine, Đoković ima više rešenja, dok Nadal bez maximalnog trčanja i udaranja loptice ima mnogo manje šansi. Pre prekida, Nole je igrao u istom, veoma visokom ritmu, odlično se kretao, imao dobar izbor udaraca... Nadal se mučio. Skoro sam ubeđen da bi se desilo isto što i u ostalih njihovih par mečeva, koji su igrani duže. Govor tela, udarci, izraz lica... - sve je to i sada govorilo u prilog Novaku. Što se mene tiče, odmor će mnogo više pomoći Nadalu, jer će izaći svež i, kao i na početku svakog meča, krenuti da trči i bombarduje. Tok stvari će najviše zavisiti od Novakovog 1. servisa. Ako ga servis posluži, tj. ako osvoji makar samo svoje gemove, to će značiti osvajanje 4. seta (jer startuje sa onim brejkom prednosti od juče). Do početka petog seta će se Nadal malo istrošiti (za već pominjanu nijansu), pa će nadalje, bez tog faktora nadljudske snage, šanse otprilike biti podjednake. Onda će se sudariti tehnika, taktika i psihologija. Možda tada prednost bude baš psihologija, pošto Nadal svakako ima na umu da je vodio sa 2:0, a sve vreme će mu u malom mozgu stajati misao da bi uprkos tom vodjstvu, pa i uprkos očitom početnom uverenju (ne samo njegovom) da je u ovom finalu veliki favorit, na kraju ipak mogao da izgubi. Za Novaka će prednost biti možda i u tome što u nastavak verovatno neće ući kao na jučerašnjem početku meča - stegnut, nervozan, jedva prepoznatljiv. Valjda je u međuvremenu kod njega sagoreo taj psihološki balast - ostaje samo da nastavi da igra svoju igru. Držimo mu palčeve i za ono malo neophodne sreće u smeštanju loptice uz i na liniju, a ne tik kraj nje, van polja. Lako se može desiti da u finišu prelome samo jedan ili dva udarca.
Uuu... koliki komentar
Vidimo se danas, na šljakanju :)
NNN NNN 08:57 11.06.2012

Re: bice ovo dug mec

Slažem se, jedino ovo:
Ako ga servis posluži, tj. ako osvoji makar samo svoje gemove,
je (čak i meni) malo previše optimistički. Oba tenisera su u dosadašnjem toku meča osvojili tek po 8 od 15 svojih servisa (u svakom dosadašnjem setu onaj ko je osvojio set je pravio čak 3 brejka), tako da mislim da bi za set trebalo bar još jedan brejk (nije ovo Karlović - Izner ), ali glavni skok u igri je prvi servis (od 48 na 75% u trećem setu) i bilo bi mnogo važno zadržati taj nivo.
Kazezoze Kazezoze 09:46 11.06.2012

Re: bice ovo dug mec

ali glavni skok u igri je prvi servis (od 48 na 75% u trećem setu)

to je zato što je sa jakog prvog servisa prešao na pametni prvi servis.
to je isto radio u svim dosadašnjim finalima kada ga nije služio prvi servis.
taj "pametni" prvi servis je negde oko 190 km/h, ali pošto se rafa brani dobra 3m iza osnovne linije taj servis je sasvim dovoljan da se uzme incijativa i diktira poen.
protiv marija, recimo, taj servis nebi prolazio zbog njegovog napadačkog reterna, ali kod rafe prolazi redovno.
meni samo nije jasno zašto nije počeo ranije da tako servira...
loader loader 23:52 11.06.2012

Re: bice ovo dug mec

to je zato što je sa jakog prvog servisa prešao na pametni prvi servis.

loader loader 00:02 12.06.2012

Re: bice ovo dug mec

Ali,
ali,
ali, ...
desilo se baš ono što nije smelo da se desi.
Novak je već prvi svoj servis (nakon nastavka) izgubio,
pa je uz već opisani faktor Nadalove svežine i atomskog tenisa u prvih 7-8 gemova svakog meča došlo do toga da odlučuje dva ili tri bitna udarca. Oni su se desili u prva tri poena, na servis Nadala, pri rezultatu 4:4. Novak je imao priliku u dva od tri prva poena u gemu da napravi završni udarac, ali je iz nekog razloga odigrao mlako (a to je jedino što se protiv Rafe ne sme) i dao mu da lako dođe do 5:4. Još uvek atomski svež, Nadal je u naredni gem ušao kao da je pitanje života ili smrti i totalnom agresijom, uz malu pomoć Novakovih grešaka, posebnjo one duple pri servisu na meč lopti za protivnika, došao do pobede.

Nadalu sve čestitke. Ali i Novaku, na zaista ogromnim naporima i borbi.

Ostaje onaj moj utisak, da bi juče (preključe) Novak pobedio skoro sigurno, samo da se nastavilo. Ovako, Nadal se obnovio, počeo meč ispočetka, i, kao i uvek na početku, udarao iz sve snage i pogađao skoro sve. Eh, kišni čovek :)

Ma, svaka čast, obojici.
Rejlem Rejlem 16:54 10.06.2012

Cini mi se da je...

...
antioksidant antioksidant 17:13 10.06.2012

Re: Cini mi se da je...

Rejlem
...

?
nisu spanci toliko nezainteresovani
Rejlem Rejlem 17:37 10.06.2012

Novak uzeo set

NNN NNN 18:10 10.06.2012

Re: Novak uzeo set

Servis 75% u trećem setu,
malo direktni poeni - a malo više samopouzdanje!
Nune Popović Nune Popović 17:37 10.06.2012

Ale, ale...

mali doprinos veri u pobedu :)



Muzički video spot posvećen Novaku Đokoviću

Kanadski bend iz Toronta Ja Boo (Dža bu), čiji su članovi srpskog porekla, upravo je objavio muzički video spot pesme "Djoker" (Džoker), posvećene Novaku Đokoviću.

Pre nego što je napravljena kao video spot, numera "Djoker" je u kratkom vremenu postala popularna na društvenim meržama i radijskim stanicama širom sveta, a Đoković je objavio na svom sajtu i susreo se sa muzičarima u Montrealu.

Pesma "Djoker" je, kako autori kažu, nastala za 48 sati tokom Đokovićevog trijumfa na Wimbledonu 2011, a završena je i objavljena kao zvučni zapis u momentu kada je Đoković u finalu pobedio Rafaela Nadala.

Grupu "Ja Boo" čine vrhunski džez muzičari koji su devedesetih iz Beograda emigrirali u Toronto i kanađanka Kristen Sen. Ona i Irina Angelov Mladenović su okosnica benda i pevački dvojac koji prate Miloš Angelov producent i basista, Aleksandar Jovanović, gitarista i Vlada Mladenović, bubnjar.

Muzika benda "Ja Boo" je elektro pop žanra uz lucidnu kombinaciju balkanskih etno melosa, a najavljuju i skoro objavljivanje muzičkog albuma. Obrada pesme "Shalvare" već se izdvojila kao novi potencijalni hit.
bubamarac bubamarac 17:47 10.06.2012

Re: Ale, ale...

Kakva serija!
NNN NNN 18:13 10.06.2012

Re: Ale, ale...

Muzički video spot posvećen Novaku Đokoviću
Super je stvar - baš je catchy!
freehand freehand 17:50 10.06.2012

A kako

da nađem neki live stream?
Ivana, spašavaj!
niccolo niccolo 17:54 10.06.2012

Re: A kako

Evo ovde imaš...ali sad ti ne vredi jer je upravo meč prekinut zbog kiše
Nune Popović Nune Popović 17:55 10.06.2012

Re: A kako

freehand
da nađem neki live stream?
Ivana, spašavaj!


probaj ovde: http://www.sportlemon.tv/v-4/0/132/v-413251.html
freehand freehand 18:00 10.06.2012

Re: A kako

Nune Popović
freehand
da nađem neki live stream?
Ivana, spašavaj!


probaj ovde: http://www.sportlemon.tv/v-4/0/132/v-413251.html

Tu ne pada?!
Šalim se, hvala lepo!
Rejlem Rejlem 17:57 10.06.2012

Mozda ovaj drugi prekid nije ni losa stvar

Ucinilo mi se da je Rafa malo ppzd malocas kad je objavljen prekid. Taman uzeo gem posle duze pauze, kad cvrc.
bubamarac bubamarac 18:08 10.06.2012

Re: Mozda ovaj drugi prekid nije ni losa stvar

Vratio brejk Spanac. A na Prvoj vijesti, na Eurosportu motociklizam.
bubamarac bubamarac 18:12 10.06.2012

Re: Mozda ovaj drugi prekid nije ni losa stvar

bubamarac
Vratio brejk Spanac. A na Prvoj vijesti, na Eurosportu motociklizam.

Ups! Izgleda da je greska. Pa ti vjeruj teletextu.
niccolo niccolo 18:12 10.06.2012

Re: Mozda ovaj drugi prekid nije ni losa stvar

Kažu oko 8 tek nastavak (a ni to nije 100% sigurno)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:12 10.06.2012

Re: Mozda ovaj drugi prekid nije ni losa stvar

bubamarac
Vratio brejk Spanac. A na Prvoj vijesti, na Eurosportu motociklizam.


Taman da se odgleda na miru drugo poluvreme, Spanija:Italija

Rejlem Rejlem 18:19 10.06.2012

Re: Mozda ovaj drugi prekid nije ni losa stvar

1:0
Mrzim italijanski fudbal..
EDIT: 1:1 Fabregas!!!!
niccolo niccolo 18:20 10.06.2012

Re: Mozda ovaj drugi prekid nije ni losa stvar

de, de, 1:1
Atomski mrav Atomski mrav 18:35 10.06.2012

Re: Mozda ovaj drugi prekid nije ni losa stvar

1:0
Mrzim italijanski fudbal..
EDIT: 1:1 Fabregas!!!!

A šta tek reći za ovu špansku masturbaciju od igre... dok nisu primili gol.
Rejlem Rejlem 19:01 10.06.2012

izgleda da se odlaze za sutra

sad rekli na eurosportu
j.bre j.bre 19:29 10.06.2012

pa bre!

stvarno nema smisla da sad navali da pada kisa. ja se naspavala da mogu da ojutrim i sta sad da radim?!
nego gde su ovi nasi federoljupci, nesto ih nema? :)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:43 10.06.2012

Re: pa bre!

j.bre
stvarno nema smisla da sad navali da pada kisa. ja se naspavala da mogu da ojutrim i sta sad da radim?!
nego gde su ovi nasi federoljupci, nesto ih nema? :)


j.bre

gde si bre ti?
j.bre j.bre 20:00 10.06.2012

Re: pa bre!

eve me! radim, privredjujem, rusim, gradim!

sta se desava? ima neki trac? se neko smuvao? mislim, daj nesto
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:26 10.06.2012

Re: pa bre!

j.bre
eve me! radim, privredjujem, rusim, gradim!

sta se desava? ima neki trac? se neko smuvao? mislim, daj nesto


Uf, odakle krenuti? Moze kafa prvo?

j.bre j.bre 22:24 10.06.2012

Re: pa bre!

naturlich! pa kako drugacije, slatka moja
alselone alselone 19:46 10.06.2012

Pu!

Bebac taman zaspao, ja kupio palacinke, kokice i ladnu kolu!
Nooooooooooooooooooo!
kaolavanda kaolavanda 19:52 10.06.2012

Re: Pu!

Bebac taman zaspao

Nooooooooooooooooooo!

ivana23 ivana23 20:15 10.06.2012

Re: Pu!

Kakvo spavanje, pa ova bebuska je provela ceo turnir u svlacionici, restoranu, na terenima, po rukama vecine tenisera... (videti niccov blog RG 2. deo)
Rodjena je u Americi 31. januara.

myredneckself myredneckself 23:21 10.06.2012

Re: Pu!

Nooooooooooooooooooo!



Stani, bre
NNN NNN 23:24 10.06.2012

Re: Pu!

ova bebuska
je stvarno hit ovogodišnjeg Rolan Garosa
myredneckself myredneckself 23:25 10.06.2012

Re: Pu!

kaolavanda
Bebac taman zaspao

Nooooooooooooooooooo!


Kej El, održavaj raspoloženje
alselone alselone 07:13 11.06.2012

Re: Pu!

Kakvo spavanje, pa ova bebuska je provela ceo turnir u svlacionici, restoranu, na terenima, po rukama vecine tenisera... (videti niccov blog RG 2. deo)
Rodjena je u Americi 31. januara.



Komentar je genijalan. Siguran da bi to zaista potpuno poremetilo Rafu.

Stani, bre


Stojim.
Kej El, održavaj raspoloženje

Dobro jutro.
princi princi 22:33 10.06.2012

Jbg, gledao samo početak

prvog seta. Imam utisak da je Novaku potrebno duže da se zagreje protiv Nadala. Jbg, kad ovaj ulazi nadrogiran i prva 2 sata mu ne može niko ništa.
noboole noboole 09:13 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Da, i uzimajuci u obzir koji je set, Novak nema pravo na gresku.
gorstak92 gorstak92 10:29 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

princi
prvog seta. Imam utisak da je Novaku potrebno duže da se zagreje protiv Nadala. Jbg, kad ovaj ulazi nadrogiran i prva 2 sata mu ne može niko ništa.

Vidiš, to za drozu im malo, malo pa ,,učitavaju"
Najviše se ljutili Nadal i Ferer jer teniseri mnogo imaju ozbiljne anti-doping testove.
U obavezi su da ostavljaju podatke gde su kako bi kontrola mogla da ih iznenadi u kratkom roku i uzme uzorak urina ili čak i krvi (lupiću da je to 2h, ali sasvim sigurno manje od 12h).

To što Nadal ulazi u meč naložen i kida prva dva seta je više vezano za njegovu fizičku spremu. Sa onolikom mišićnom masom njemu ne odgovaraju maratonski dueli. Zato je i bio dominantan u prethodnim duelima protiv Novaka uglavnom na početku, a onda, kako meč odmiče izmiče mu i snaga.

Ono juče što je Nadal istrčao je bilo za Ginisa.
Plašim se da će isto tako da počne i danas što će biti ogroman problem za Novaka.
Ako uspe da ,,ukroti" svežeg Nadala onda nema dileme ko je najveći teniser ikada.
j.bre j.bre 10:50 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

daj bre, koji ste ljudi...

koliko je godina trebalo da se novak resi malodusnosti, a vi ste sad nasli da mracite. kad veruje on, treba da verujemo i mi. a vera u pobedu je ono sto mu je sada najpotrebnije, igru ima :)

dakle

gorstak92 gorstak92 10:53 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

j.bre
daj bre, koji ste ljudi...

koliko je godina trebalo da se novak resi malodusnosti, a vi ste sad nasli da mracite. kad veruje on, treba da verujemo i mi. a vera u pobedu je ono sto mu je sada najpotrebnije, igru ima :)

dakle


Tako je
freehand freehand 10:53 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

j.bre
daj bre, koji ste ljudi...

koliko je godina trebalo da se novak resi malodusnosti, a vi ste sad nasli da mracite. kad veruje on, treba da verujemo i mi. a vera u pobedu je ono sto mu je sada najpotrebnije, igru ima :)

dakle


Kad je to Novak bio malodušan?
Iako sam čist dunster za tenis - mene momak oduševljava upravo svojim ogromnim hercom i fantastično zdravim životnim stavovima?!
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:54 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Ono juče što je Nadal istrčao je bilo za Ginisa.
Plašim se da će isto tako da počne i danas što će biti ogroman problem za Novaka.
Ako uspe da ,,ukroti" svežeg Nadala onda nema dileme ko je najveći teniser ikada.


kako samo ti to dobro prožimaš
babmilos babmilos 10:58 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Ako uspe da ,,ukroti" svežeg Nadala

To niko ne može, sam si rekao:
Ono juče što je Nadal istrčao je bilo za Ginisa.

I danas će biti tako, nema sumnje. Čak i ako Novaku bude išao servis da materijalizuje brejk, onda imamo peti set u kome će Rafa biti dovoljno svež. Mentalno, naravno, ovo je čist psihološki rat. I što je najgore, što manje ima da se igra u kompletu, to ima i manje vremena da Rafa počne da greši, ili sudije da greše, ili donosilice peškira da kasne, bilo šta da počne nervoza i da Rafa razmišlja kako je prošle godine gubio. Takođe, džentlmentsvo od juče je, dabome, bilo juče, pa se ne može danas iskoristiti da se pravi neka sitna nervoza. Da juče nije drugi put pala kiša Novak bi uzeo "Lejver slem", ovako... Jako, jako teško.
gorstak92 gorstak92 10:58 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

SH
kako samo ti to dobro prožimaš

To ide sa godinama.
I hektolitrima piva ispred TV-a

B
Da juče nije drugi put pala kiša Novak bi uzeo "Lejver slem", ovako... Jako, jako teško.

Mislim da je Nadal zaprepastio Novaka koliko može da istrči i šta sve može da vrati. Opsovao je i Novak sočno na tu temu.

Danas, ako se bude igralo, tog elementa iznenađenja neće biti.
Novak će da napravi poen koji je dovoljan za npr. Rođu, onda još dva udarca preko za staroga Rafu i još dva za ovog novog napaljenog Nadala.

Ne verujem da će da se opušta posle četvrte pogođene linije kao juče i da se nervira što mu je ovaj nenormalni to vratio.

U svakom slučaju, ko god da pobedi na RG-u zaslužuje ogromno poštovanje i stojeće ovacije.
Naravno, nije svejedno ko će da pobedi
Velika je čast i sreća dobiti Nadala na vrhuncu karijere na zemljanoj podlozi. Sledeće godine ko zna šta će da se izdešava i hoće li se sve kocice poklopiti ovako dobro.
babmilos babmilos 11:27 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

gorstak92
Naravno, nije svejedno ko će da pobedi


Nama ovde nije svejedno, naravno, ali tenisu kao igri jeste. Ovaj meč ne može da pokaže ništa drugo osim tužne činjenice da se za teniski meč ne zna kada se završava jer u njemu pobeđuje last man standing, te da poseta teniskom meču garantuje ozbiljne bolove u vratnim pršljenovima i generisanje statistički značajne količine dosade.
Ništa to nije dobro. Odbojka je digla ruka od tog koncepta odavno. Sada postoje bar četiri čoveka koji garantovano ama baš sve mogu da vrate, a po prirodi stvari, pošto su četvorica od prvih pet, na dalje će ih biti sve više. Rešenje je ubrzanje podloge. Ništa beton, ništa crvena šljaka. Plava šljaka, trava, i neki sintetički meterijali koji bi ubrzali igru.
nikola_kovac nikola_kovac 11:30 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Odbojka je digla ruka od tog koncepta odavno.

И постала неподношљиво досадна.
gorstak92 gorstak92 11:34 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

b
te da poseta teniskom meču garantuje ozbiljne bolove u vratnim pršljenovima i generisanje statistički značajne količine dosade.

Tebi je ovaj meč dosadan?!?

Možda bi trebalo da igraju na ledu?
Jedno, eventualno dva prebacivanja mrežice i gotov poen
babmilos babmilos 11:35 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

nikola_kovac
И постала неподношљиво досадна.

i postala dinamičnija. hale su pune. i to ne na teniski "ich bin Pao Gasol, idem na finale da svi vide kako sam ulovio zgodnu manekenku", nego na čisto navijački način. Jesi li gledao nekad poljsku odbojkašku publiku? Imaju potpuno razrađen sistem navijanja, potpuni haos.
babmilos babmilos 11:38 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

gorstak92
Tebi je ovaj meč dosadan?!?

tebi nije? u kom smislu je ovo zanimljiv meč? šta bilo ko od njih dvojice konkretno izvanredno čini kad i jedan i drugi poene dobijaju čistom snagom?
princi princi 11:52 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

šta bilo ko od njih dvojice konkretno izvanredno čini kad i jedan i drugi poene dobijaju čistom snagom?

O, jadni čoveče...
ivana23 ivana23 11:54 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Plava šljaka


Kod plave sljake nije problem sto je brza, vec sto je klizava.

Na W posle tri dana nema vise trave, kao da se igra na zemlji.

Dodatno - publika na stadionima ocekuje sto duze meceve, a to je moguce samo na sporijim podlogama. Mecevi tipa S/V su prevazidjeni.
gorstak92 gorstak92 11:55 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

B
tebi nije?

Ne.
Pa ovo je jedan od najzanimljivijih i najneizvesnijih sportskih mečeva u istoriji sporta.

Da li je moguće da je tebi dosadno?

Ajd konkretno, kad već pričaš o odbojci kao interesantnom sportu, reci mi koji si interesantan meč poslednji gledao.

B
šta bilo ko od njih dvojice konkretno izvanredno čini kad i jedan i drugi poene dobijaju čistom snagom?


Znači, tebi je sport interesantan ako sportisti ne igraju na čistu snagu.
Pored šaha, koji sport još ispunjava tako oštre kriterijume?

Uzgred, šah se smatra jednim od najnapornijih sportova na svetu. Dešava se da takmičari smršaju i do 5kg tokom meča što ne uspeva ni maratoncima.
alselone alselone 11:55 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

tebi nije? u kom smislu je ovo zanimljiv meč? šta bilo ko od njih dvojice konkretno izvanredno čini kad i jedan i drugi poene dobijaju čistom snagom?


j.bre j.bre 11:55 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

freehand
Kad je to Novak bio malodušan?
Iako sam čist dunster za tenis - mene momak oduševljava upravo svojim ogromnim hercom i fantastično zdravim životnim stavovima?!


uh, vec pola sata pokusavam da se odvojim od kompa, sve evo sacu... sad stvarno moram, a ne mogu da zbrzam odgovor. budem se vratila, scouts honor! :)
alselone alselone 11:56 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Mecevi tipa S/V su prevazidjeni.


Trudim se da pohvatam sve skracenice na blogu ali mi sve teze ide. Sta je S/V?
alselone alselone 11:58 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Uzgred, šah se smatra jednim od najnapornijih sportova na svetu. Dešava se da takmičari smršaju i do 5kg tokom meča što ne uspeva ni maratoncima.


Pri onom maratonu karpov-kasparov posle kog je uvedeno pola poenta, oni su toliko bili iscrpljeni da je mec morao biti prekinut. karpov je (koliko se secam) izgubio preko 10 kila za te meceve a kasparov je bio na ivici da mentalno oboli.

zato je to bobi faca najbolje resio - poludeo na vreme, posle mu sve lako islo. kako se vec kaze - blago onom ko rano poludi.
nikola_kovac nikola_kovac 12:02 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

i postala dinamičnija.

Дакле, слажеш се са мном. То што је нешто постало динамичније, не значи да је постало забавније. У тој динамичној одбојци нестало је ишчекивање и напетост, а самим тим је постала и досаднија. Али да, сада брже прође.
babmilos babmilos 12:14 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

nikola_kovac
Дакле, слажеш се са мном.

odbojci nikada nije nedostajala tehnika. problem je bio, baš kao što je i sada sa tenisom, što lepotu igre mogu da shvate samo ozbiljni zaljubljenici. pučanstvo se ne pali na trku od 10 km (svetski rekorder na 10 km? pojma nemamo), nego na 100 metara. ja, prosti gledalac, uvek bih pre gledao federera ili edberga na travi, nego većinu fudbala. ali nadal-nole, to je dosadno bilo gde, a kamoli na crvenoj šljaci, to može da se gleda i na preskok - prebacim svakih sat vremena čisto da vidim rezultat, jer oni udaraju kao bez duše, tek ponekad kad se smore udare dropšot. njima slajs ne služi da provere stanje pameti protivnika, već isključivo za predah između bombardovanja. na plavoj šljaci je bar komično kako klizaju, može se čovek o nečemu zabaviti.
gorstak92 gorstak92 12:15 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Sta je S/V?

Mislim servis volej igra.
Videti pod Rodick u rečniku.
babmilos babmilos 12:21 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

gorstak92
Sta je S/V?

Mislim servis volej igra.
Videti pod Rodick u rečniku.

Edberg, molim. Stefan Edberg. To je bio tenis, nešto kao Federer sada, samo puta deset. Taj je izlazio na mrežu na Rolan Garosu, i posle drugog servisa, i mirno pakovao kufere u drugom kolu.
nikola_kovac nikola_kovac 13:21 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

ja, prosti gledalac,

Па уместо да своју перцепцију подигнеш на ниво тениса, ти желиш да се тенис спусти на твој, прости ниво?
babmilos babmilos 13:51 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

nikola_kovac
Па уместо да своју перцепцију подигнеш на ниво тениса, ти желиш да се тенис спусти на твој, прости ниво?

naravno, jer to je poenta fudbala. nema tog sporta na svetu koji ne bi želeo da bude fudbal. nije ti čudno što na grend slemovima ne ukinu linijske sudije i sistemski ne uvedu hawkeye?

čuj, može i ovako, pet, šest sati pingponga. ali logički vodi u autizam. pre ili kasnije sponzori će da se zapitaju "šta bre mi ovo finansiramo?" (a što je najgore, jedina alternativa su jednako dosadni karlovići i izneri). sledećih 5 godina ćemo u finalima gledati bombardovanje sa osnovne linije, a i deca koja budu htela da igraju tenis moraće ili tako ili nikako. evo ti ženski tenis kao primer, šta drugo može da se kaže za šampionku rolan garosa (i to lagano, bez otpora, walk in the park) nego kazna za uši? po meni je to sistemska katastrofa.
babmilos babmilos 14:14 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

gorstak92
Znači, tebi je sport interesantan ako sportisti ne igraju na čistu snagu. Pored šaha, koji sport još ispunjava tako oštre kriterijume? Uzgred, šah se smatra jednim od najnapornijih sportova na svetu. Dešava se da takmičari smršaju i do 5kg tokom meča što ne uspeva ni maratoncima.

Dešava se, i jeste, naporno je. Spaski je 1972, da bi se spremio za meč sa Fišerom, prošao kompletne kosmonautske pripreme. I nije uspeo, izgubio je. I to je cela poenta. Fišer nije mogao da sedne u raketu i ode u svemir, ali je igrao bolje šah. Bio je budala u glavu, jednu partiju je izgubio jer nije hteo da igra, ali je igrao bolje. Ja sam 100% siguran da Novak igra tenis bolje nego Rafa, i to se pokazalo i pokazaće se na Vimbdonu, i na OI, ali evo izgubio je. i dokle god kondicija bude uslov, gubiće. Kome je to interesantno, u redu. Meni nije.
gorstak92 gorstak92 17:17 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

babmilos
gorstak92
Znači, tebi je sport interesantan ako sportisti ne igraju na čistu snagu. Pored šaha, koji sport još ispunjava tako oštre kriterijume? Uzgred, šah se smatra jednim od najnapornijih sportova na svetu. Dešava se da takmičari smršaju i do 5kg tokom meča što ne uspeva ni maratoncima.

Dešava se, i jeste, naporno je. Spaski je 1972, da bi se spremio za meč sa Fišerom, prošao kompletne kosmonautske pripreme. I nije uspeo, izgubio je. I to je cela poenta. Fišer nije mogao da sedne u raketu i ode u svemir, ali je igrao bolje šah. Bio je budala u glavu, jednu partiju je izgubio jer nije hteo da igra, ali je igrao bolje. Ja sam 100% siguran da Novak igra tenis bolje nego Rafa, i to se pokazalo i pokazaće se na Vimbdonu, i na OI, ali evo izgubio je. i dokle god kondicija bude uslov, gubiće. Kome je to interesantno, u redu. Meni nije.

Vidiš, Fišer je rodom iz Amerike pa i otud njegova velika popularnost. Jeste bio genijalan, ali ni blizu koliko Aljehin. Čini mi se da se ni u šah ne razumeš, ali imaš mišljenje i na tu temu.

Ovaj tvoj koncept sportskog takmičenja gde učesnici nemaju kondicije je mnogo dobar.
Čudi me da se u Monti Pajtonu nisu toga setili.
alselone alselone 22:59 11.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Jeste bio genijalan, ali ni blizu koliko Aljehin

Jednom smo pricali kako cemo nekad odigrati koju partiju. Vise nisam zainteresovan. Mislim da si ubica. Rekao bih da imas preko 2300 ELO, mozda cak i preko 2400.
j.bre j.bre 01:50 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

babmilos
u kom smislu je ovo zanimljiv meč? šta bilo ko od njih dvojice konkretno izvanredno čini kad i jedan i drugi poene dobijaju čistom snagom?




babmilos babmilos 10:33 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

gorstak92
Vidiš, Fišer je rodom iz Amerike pa i otud njegova velika popularnost.

Ovo prosto nije tačno. Fišer je u periodu 1969-1972 bio superioran do nivoa izbezumljenja, uprkos svim "Rusima" (tako je Fišer zvao Sovjete). To je bio neviđen nivo takmičarske igre (sedam za sto i igram da te dobijem, ništa boja figura, ništa turnirske kalkulacije) kakav Aljenih nije mogao ni da sanja. Ljudi su ga voleli jer je igrao fenomenalno i imao harizmu. Kao i Talja pre toga.

Koliko se razumem u šah, rešićemo jednostavno. Ja sam ovaj, javi se.

A kad već o pitanjima teritorijalnih navijanja pričamo: da li bi ti navijao za Novaka da nije iz Srbije?
gorstak92 gorstak92 12:01 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

B
Koliko se razumem u šah, rešićemo jednostavno. Ja sam ovaj, javi se.

Opa!
Uvek sam se pitao ko su ti ljudi što igraju šah preko neta.
Pretpostavljam da je zabranjeno koristiti šahovske programe tokom meča. Ne bi bilo fer.
Davno sam igrao šah i sigurno sam zarđao. Biće prilike da me i ti i alselone pobedite.

B
Ljudi su ga voleli jer je igrao fenomenalno i imao harizmu. Kao i Talja pre toga.

Voleli su ga jer nije bio Rus. Dojadilo svetu da iz samo jedne zemlje dolaze šampioni.
Tako će sad i u vaterpolu da bude. Ako se rodi neka nestvarna generacija Amera koja će da uspe da pobedi u vaterpolu neku od bivših SFRJ republika odmah će da se priča o njima kao o najsasvimnaj ikada na svetu.

Vezano za Talja, ovako bez gugla on jedini ima pozitivan skor protiv Fišera. Jbga, Rus je pa mu se ne broji to što je bio lupao Fišera.
Mislim da je bio i mlađi u odnosu na Fišera kad je postao osmi prvak sveta.
Da se nije alkoholisao (to su tad zvali boemisanjem) napravio bi neverovatnu karijeru. On je skoro bez ozbiljnih treninga i dubokih analiza dobijao Botvinika, Petrosjana, Karpova, Fišera. Dođe, pobedi i ode. Mnogo genijalnije od Fišera čiji je uspeh rezultat višegodišnjeg rudarskog rada.
Daleko bilo da osporavam išta Fišeru. Samo ukazujem na to da on ne mora da bude mera za genijalnost u šahu.

A kad već o pitanjima teritorijalnih navijanja pričamo: da li bi ti navijao za Novaka da nije iz Srbije?

Da li bi trebao da navijam za Novaka ako nije iz Srbije i zašto?
alselone alselone 12:25 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Pretpostavljam da je zabranjeno koristiti šahovske programe tokom meča. Ne bi bilo fer.


Ako hoces da budes siguran da nema varanja sahovskim programima idi na playchess.com, skini klijenta i kreni tamo da igras. To je najbolje mesto.

EDIT: Gorstak, je l' imas titulu?
babmilos babmilos 12:30 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

gorstak92
Da li bi trebao da navijam za Novaka ako nije iz Srbije i zašto?

Zanimljivo. Ti ovde zapravo samo podržavaš Novaka, baš te briga za tenis?

gorstak92
Vezano za Talja, ovako bez gugla on jedini ima pozitivan skor protiv Fišera. Jbga, Rus je pa mu se ne broji to što je bio lupao Fišera. Mislim da je bio i mlađi u odnosu na Fišera kad je postao osmi prvak sveta. On je skoro bez ozbiljnih treninga i dubokih analiza dobijao Botvinika, Petrosjana, Karpova, Fišera. Dođe, pobedi i ode.


Da, imao je. Pre svega jer je Fišer kao klinac postao šampion USA, i prošao na turnir kandididata na Bledu. Tamo je naleteo na Talja u punoj snazi, koji ga je odrao 4-0, i posle postao šampion. Talj je naišao u trenutku velikog ispitivanja napadačkih sposobnosti u šahu, i igrao neverovatno, potpuno halucinogeno. Titulu je izgubio godinu dana kasnije, počeo da poboljeva (bubrezi), i više nije imao taj sjaj, jer su, naravno, ljudi počeli ozbiljno da istražuju kako da se brane. A pošto je šah fair igra, uvek se nađe.

gorstak92
Voleli su ga jer nije bio Rus. Dojadilo svetu da iz samo jedne zemlje dolaze šampioni.


To što nije bio Sovjet nije imalo veze. Sam Fišer se žalio kako ljudima u Americi trne za šah i kako tamo ljudi vole boks. Koliko god ti neverovatno izgledalo, Fišera su voleli jer je igrao dobro, baš kao što sada vole Karlsena. Ili možda i Karlsena vole jer im je dojadila indijska dominacija?

gorstak92
najsasvimnaj ikada na svetu.

Nigde nisam rekao da je Fišer išta veliko ikada. Tada je bio. Danas bi ga Aronian i Karlsen tukli bez problema, isto kao što bi Novak tukao Lejvera. Evolucija igre je divna stvar.
babmilos babmilos 12:32 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

alselone
Ako hoces da budes siguran da nema varanja sahovskim programima

Izaći na net, krenuti da igraš šah, i onda varati. Ama fantastično koliko nikakve svrhe to nema...
gorstak92 gorstak92 12:56 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Zanimljivo. Ti ovde zapravo samo podržavaš Novaka, baš te briga za tenis?

Tenis je stvar. Čemu služi podrška tenisu?
babmilos
alselone
Ako hoces da budes siguran da nema varanja sahovskim programima

Izaći na net, krenuti da igraš šah, i onda varati. Ama fantastično koliko nikakve svrhe to nema...


U čemu je tačno razlika ako koristiš šahovski program na netu da bi ispao pametan šahista ili u korišćenju googla da bi ispao pametan bloger?

alselone
EDIT: Gorstak, je l' imas titulu?

Jok ja.
U stvari, imao sam neku kategoriju sredinom osamdesetih. Nešto mi malo mečeva nedostajalo da dobijem titulu majstorskog kandidata. To kao Srbija što je kandidat, eto tako sam i ja bio.

Trenirao sam ozbiljski i igrao na standardnoj drugoj tabli.

U vreme kad je Beograd bio šahovska prestonica to je bio izuzetno popularan sport i puno klinaca je treniralo šah.

U međuvremenu sam taj sport batalio i samo s vremena na vreme oderem nekog amatera koji rešava one šahovske probleme u Blicu i misli da je postao velemajstor.
Isto tako uživam i kad naiđem na boljeg od sebe.
Dakle, ne treba me se plašiti, ali ni biti skroz opušten kad se igra protiv mene. Igram u piće samo da ti kažem ako planiraš da me izazoveš
babmilos babmilos 13:19 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

gorstak92
U stvari, imao sam neku kategoriju sredinom osamdesetih. Nešto mi malo mečeva nedostajalo da dobijem titulu majstorskog kandidata.

U ovo ne verujem nikako. Nema šanse da si sredinom osamdesetih dogurao do majstorskog kandidata, a da sada misliš kako je Talj "praktično bez treninga" dobijao "Botvinika, Petrosjana, Karpova, Fišera". Niko nije toliko zaboravan.
alselone alselone 13:27 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

To kao Srbija što je kandidat, eto tako sam i ja bio.


alselone alselone 13:28 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Igram u piće samo da ti kažem ako planiraš da me izazoveš


Moze, al' cugere.
(pice se pije svakako, to je ono sto se meri)
gorstak92 gorstak92 13:31 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

babmilos
gorstak92
U stvari, imao sam neku kategoriju sredinom osamdesetih. Nešto mi malo mečeva nedostajalo da dobijem titulu majstorskog kandidata.

U ovo ne verujem nikako. Nema šanse da si sredinom osamdesetih dogurao do majstorskog kandidata, a da sada misliš kako je Talj "praktično bez treninga" dobijao "Botvinika, Petrosjana, Karpova, Fišera". Niko nije toliko zaboravan.

Ja i ne tvrdim da sam genijalan ili talentovan igrač šaha.
Puno rada, čitanja, sparingovanja sa jačim od sebe i dotera se lagano do ispred kandidature. Posle je bilo prezahtevno za mene.

To da je Talj bio boem (alkoholičar) je opšte poznata stvar, a Botvinik (ili Petrosjan, Spaski, bem li ga) je rekao za Talja da mu nije jasno kako je Talj postao prvak sveta, a da skoro i ne trenira.

Ekvivalent Talja u tenisu je Dolgopolov (opet neki Rus). Samo što Dolgopolov nikad neće biti No1.

alselone
Moze, al' cugere.
(pice se pije svakako, to je ono sto se meri)

Lukavo, lukavo.
Računaš na moje zarđale reflekse i da me dobiješ na brzaka kao Nadal Noleta što je.
alselone alselone 13:41 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Računaš na moje zarđale reflekse i da me dobiješ na brzaka kao Nadal Noleta što je.


Ma djavola, racunam koliko cemo da popijemo. Sad lepo reci sta je bolje, 10 cugera ili jedna maratnoka?
babmilos babmilos 13:45 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

Puno rada, čitanja, sparingovanja sa jačim od sebe i dotera se lagano do ispred kandidature....
... To da je Talj bio boem (alkoholičar) je opšte poznata stvar, a Botvinik (ili Petrosjan, Spaski, bem li ga) je rekao za Talja da mu nije jasno kako je Talj postao prvak sveta, a da skoro i ne trenira.

Zanimljivo. Sve ono gore što sam o šahu iskucao stiglo je iz brda sovjetskih šahovskih časopisa. I baš nikada nisam pročitao da je neko za bilo kog šampiona sveta rekao da skoro ne trenira.
gorstak92 gorstak92 13:49 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

alselone
Računaš na moje zarđale reflekse i da me dobiješ na brzaka kao Nadal Noleta što je.


Ma djavola, racunam koliko cemo da popijemo. Sad lepo reci sta je bolje, 10 cugera ili jedna maratnoka?


Pravo zboriš.

U Nemačkoj i Austriji ima da se kupi onaj keg piva (burence od 5-6l).
Dobije se i slavina (popularna pipa ili sisa). Mnogo dobra stvar za cugere
Sutra bi trebao, ako mi majstori srede auto, da putujem na kratko, što bi rekli stari, abroad pa ću gledati da pazarim burence dva, a onda ti se javljam. Organizujemo još neke čililidersice (od čili peper) sa bloga i meč stoleća može da počne.

Zanimljivo. Sve ono gore što sam o šahu iskucao stiglo je iz brda sovjetskih šahovskih časopisa. I baš nikada nisam pročitao da je neko za bilo kog šampiona sveta rekao da skoro ne trenira.

Ok, ako brdo tako kaže neka bude po tvome. Sve si u pravu.
alselone alselone 14:06 12.06.2012

Re: Jbg, gledao samo početak

U Nemačkoj i Austriji ima da se kupi onaj keg piva (burence od 5-6l).
Dobije se i slavina (popularna pipa ili sisa). Mnogo dobra stvar za cugere
Sutra bi trebao, ako mi majstori srede auto, da putujem na kratko, što bi rekli stari, abroad pa ću gledati da pazarim burence dva, a onda ti se javljam. Organizujemo još neke čililidersice (od čili peper) sa bloga i meč stoleća može da počne.


E, video sam to par puta ali nisam imao drazesnu priliku da testiram. Challenge accepted i cekam te sa pivom i cililidersicama.
Ja cu obezbediti pogodan teritorij gde se mozemo namestiti, da ne kazem smestiti kosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana