Satira| Sex| Zabava| Život

Gitare, motori, vetar u to nešto kose...

Vlasta92 RSS / 15.06.2012. u 12:03

Moja generacija prolazi krizu. Žene te imaju te nemaju, stalno im nešto vrućina, lade se, grudnjaci sve tvrđi, dekoltei sve veći, a muškarci kupuju motore i gitare. Cvrče žice i pojačala pod neukim prstićima, a posle „probe" sednu na motore i pravac bulevar, da ih svi vide. 

Neki se odvaže da idu i dalje, autoputem do Beograda ili vikendice na Fruškoj Gori, a neki bogami i tripuju Route 66 i Jennu Jameson koja čvrsto stiska butine da ne padne u onu prašinu ili kaktus, mada bi joj neki kaktoid iz Arizone verovatno priuštio izliv endorfina na mozak u odnosu na ono što mogu da joj pruže ovi prekaljeni motoraši. A tek je 30 godina prošlo od srednje škole.

midlife-crisis.jpg

Nisu oni previše matori, već su matori u smislu da im već neko vreme u kontinuitetu nije dozvoljeno da javno stenju za mladim cicama. A oni bi sve dali da samo to mogu, sutra bi svi žene ostavili i probali da se spetljaju sa mlađom sestrom drugara, koja je u vreme njihove prve ženidbe išla u niže razrede osnovne škole. Ako ona ne bi pala na „iskustvo" , ili bi joj posle nekog vremena eventualno počelo smetati što sa dvadeset i nešto godina ona i njen „momak" moraju na more sa njegovim klincima od 9 i 12, ubrzo bi se spetljao sa tek nešto mlađom najboljom drugaricom nove devojke nedavno razvedenog najboljeg prijatelja. Taj rad.

Ali, sve to ne dešava se zbog krize srednjih godina, neee. To je zbog stečenih uslova. Oduvek su hteli motor i gitaru, ali se nije moglo. E sad, kako se situacija u Srbiji baš, baš znatno popravila, više nije frka dići kredit ili prodati neku dedovinu i uložiti u budućnost, a da sutra na zažališ. U rokenrol ulažeš, bre.

Žene su im debele, ali su zato njihovi stomaci odraz moći čoveka koji može da popije više piva od svih, ikad. I sada imaju poslove, uglavnom. I sexy su kada im opada kosa, sam go Jul Briner. Sećam se jednom na Štrandu, za stolom iza mene nekoliko muških glasova komentariše devojke na plaži: ova je debela, ju vidi ovoj noge, ona bez sisa, ova treba desno, na „celulit plažu", a ona levo, na plažu za ribe, juuu, vidi ovoj celulit. I tu već dignem glavu u visinu želuca da pogledam sirotu Narandžinu, kad ono mlada devojka gura kolica sa bebom od jedno dva meseca! Okrenem se i šta vidim? Četiri zadrigla, debela, masna morža, sa masnim kartama među otečenim prstima, pivom i pljeskama....Gaćice same spadaju, a trnci oduzimaju udove od uzbuđenja, jedva sam se suzdržala...

Kada ih prolazi? Ne znam drage moje...Valjda kad i nas, nikad se ne zna. Bes smisla je to i plana prirode, samo se gadno zajebava sa nama. Gledajući muškarce oko sebe, vidim da ovi oko 50 polako posustaju i smeju se na svoj račun kada pričaju onaj fazon „meni je lakše žvakati nego pušiti". Naravno, neki su perfidni i ne kupuju motore, kao nije im ništa. Važi. A na javnim mestima im treba portikla, firnajz piškaju kad naiđe nešto mlado.

Ma, mante ih. Nego, jel znate da neko prodaje polovnu bas gitaru?



Komentari (233)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 12:06 15.06.2012

Maestralno



Ja još malo pa go Jul Briner, a svetski sam šampion ne u pivu nego sladoledu
Budimac Budimac 12:12 15.06.2012

Maestralno

Milan Novković

+ 1
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:21 15.06.2012

Re: Maestralno

Da li da prevodim ili se sve razume?

Vlasta92 Vlasta92 13:09 15.06.2012

Re: Maestralno

Šampion je šampion
Vlasta92 Vlasta92 13:09 15.06.2012

Re: Maestralno

Možda bi mogla da im prevedeš :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:47 15.06.2012

Re: Maestralno

Što stariji, to luđi,
Bandži, rafting, trotinet i motor,
s crnom musketirskom bradicom.
S lulom i zelenom kosom,
jakna, konjski rep, marama i motor.

Dolazi strašna kriza srednjih godina,
otpor zatiranih strasti,
to će biti kraljica mojih puberteta,
najavljivačica novih radosti.
Sada me treba u rukavicama slušati i razumeti,
sada se treba za moj novi Ja sa osećanjem, nežno pobrinuti,
treba zavrnuti rukave i pljunuti u ruke.

Odjednom ću postati mafija,
zakon, ukratko za pojesti,
imaću novo razumevanje za modu i džez balet.
Treba se za moj novi Ja sa osećanjem, nežno pobrinuti,
zavrnuti rukave i pljunuti u ruke,
sa cuclom u usta, s pidžamom u đubre!
Minđuše na jezik, pupak i nos!
Tatue na rame i u Indiju bos!

alselone alselone 12:23 15.06.2012

Moj komsija kaze

Ja sam srećan čovek - mene je pre prošla želja od moći.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:40 15.06.2012

Re: Moj komsija kaze

mene je pre prošla želja od moći.

Dobro li razumem, tako si moćan da te je prošla želja?
alselone alselone 12:42 15.06.2012

Re: Moj komsija kaze

Dobro li razumem, tako si moćan da te je prošla želja?


To moj komsa prica, moracemo njega pitati.
dr.wagner dr.wagner 12:31 15.06.2012

Hm ...

...dan

-Uz pretpostavku da Vam je "kandidat" mojih godina ... to nisu dobre vijesti ...

-Nabavio je motor , kupio gitaru ...
...kada stavi kacigu, sakrio je godine bolje od tog vašeg "pudera"

... ostaviti će Vas sigurno

Wagner
Vlasta92 Vlasta92 13:10 15.06.2012

Re: Hm ...

Nije moj, ne sme javno da pokaže, on spada u onu kategoriju što im nije ništa, samo malo bleje, što je ok
dr.wagner dr.wagner 14:04 15.06.2012

Re: Hm ...

Pozdrav V

Vlasta92
... on spada u onu kategoriju što im nije ništa, samo malo bleje, što je ok


-Vaš je znači "kućni tip"
... a ništa ... onda Vi ostavite njega

W

dragan7557 dragan7557 09:25 16.06.2012

Re: Hm ...

dr.wagner
Pozdrav V

Vlasta92
... on spada u onu kategoriju što im nije ništa, samo malo bleje, što je ok


-Vaš je znači "kućni tip"
... a ništa ... onda Vi ostavite njega

W


Čist papučar, što b'se reklo!

cerski
docsumann docsumann 12:32 15.06.2012

bass čelik

Nego, jel znate da neko prodaje polovnu bas gitaru?


evo ti kontakt. cijenim da čiča ima i nekolicinu polovnih na lageru

Vlasta92 Vlasta92 13:11 15.06.2012

Re: bass čelik

Ah, Laswell...

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:42 15.06.2012

ako bre sta fali

sto si bre na kraj srca, o Vlasto, bre!

motori i gitare su znak da su zivi, plus simboli energije i dinamike iz njihove mladosti. mozda kad su bili klinci nisu znali i umeli, mozda im nije dala mama, mozda nisu imali love, a mozda su samo nastavili, posle pauze od tri decenije, tamo gde su nekad stali i predali se:)

ovi novi klinci kad omatore ce kupuju retro tablete i pricaju kako su se fejsbučili kad su bili mladi. svak ima svoje:)

eto, ja glasam za matorce na motorima. i s gitarama.

prica mi sin, ima neka ekipa matoraca motorista u BG, skoro svake godine se organizuju i coporativno prozuje evropom, voze i zene, kaze da su jako simpa svi. ja kazem, aj me bre upoznaj, plz, da napisem pricu, kaze, ne pada mu na
pamet, pa da posle brine na kom sam drumu:)









Jelica Greganović Jelica Greganović 12:46 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Ma, motori su tu više manje...drugi delovi motora su fabula nade...

docsumann docsumann 12:49 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

ovi novi klinci kad omatore ce kupuju retro tablete i pricaju kako su se fejsbučili kad su bili mladi. svak ima svoje:)


jbt, pomislih na prvu - kakve su to bre retro tablete? kafetin, ili možda ekstazi?
mariopan mariopan 12:54 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

eto, ja glasam za matorce na motorima.

Kakvog sam dedicu videla na motoru (Harli) ne bi verovala, sitan i suv, sav u crnoj kožnoj opremi sa nitnama (jakna, pantalone, čizme, rukavice) ..a na glavi vezana marama, dok se ispod marame vijori dugačka seda kosa.
Dedica je Car.
Htela sam da ga uslikam ali nam je pobegao čim se upalilo zeleno na semaforu, taj Hrali baš ume da krene.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:00 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

jbt, pomislih na prvu - kakve su to bre retro tablete? kafetin, ili možda ekstazi?


hehehe:)))

na ovaj ekstazi sam mislila:)

Dr M Dr M 13:04 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

dok se ispod marame vijori dugačka seda kosa.


Jedan sedi gospodin je govorio jednoj gospodji:

"To što je na krovu sneg, ne znači da u kući nema vatre!"
mariopan mariopan 13:05 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Dr M
dok se ispod marame vijori dugačka seda kosa.


Jedan sedi gospodin je govorio jednoj gospodji:

"To što je na krovu sneg, ne znači da u kući nema vatre!"

Vlasta92 Vlasta92 13:12 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Nisam na kraj srca, odakle ti to? Samo su me inspirisali moji dečaci vršnjaci danas, pa se malo šalimo....
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:17 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

taj Hrali baš ume da krene.


moj, visedecenijski dobar drug B. ima 60 +, skače, leti, vozi motore i to normalno i staloženo, ne u japankama i bez kacige, ko ovi novi klinci i ima više energije nego sinovi njegovih drugova, a o kosi da ne pričam, perčin do pola ledja

kad me kaže, ajmo sad da se spustimo u tandemu paraglajderom, ni ne razmišljam, jer je pouzdan tip

Vlasta92 Vlasta92 13:22 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

To sa paraglajderom je OK. Mnogo si se primila draga. Prvo, nije ovde reč o svima, a drugo, šala je sestro...Ako mogu da se šalim na svoj račun, ne vidim što ne bih mogla i na momački?
Milan Novković Milan Novković 13:24 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Vesna Knežević Ćosić
taj Hrali baš ume da krene.


moj, visedecenijski dobar drug B. ima 60 +, skače, leti, vozi motore i to normalno i staloženo, ne u japankama i bez kacige, ko ovi novi klinci i ima više energije nego sinovi njegovih drugova, a o kosi da ne pričam, perčin do pola ledja

kad me kaže, ajmo sad da se spustimo u tandemu paraglajderom, ni ne razmišljam, jer je pouzdan tip


Vesna, evo ja te u ime braće muškaraca od 50+ nezvanično promovišem u našeg anđela čuvara

Al ne brini mnogo, umemo i mi da se zezamo i razumemo stvari, da ne objašnjam sad - prvo što savladamo je da nije važno dal o seksu mislimo svakih 9 ili 15 sekundi, posle idu ostale sintice
mariopan mariopan 13:25 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Vlasta92
To sa paraglajderom je OK. Mnogo si se primila draga. Prvo, nije ovde reč o svima, a drugo, šala je sestro...Ako mogu da se šalim na svoj račun, ne vidim što ne bih mogla i na momački?

Meni je tvoj tekst super, ne sumnjam da smo svi shvatili poentu, baš sam se nasmejala, ali sada malo širimo temu, ne ljutiš se?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:28 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

To sa paraglajderom je OK. Mnogo si se primila draga. Prvo, nije ovde reč o svima, a drugo, šala je sestro...Ako mogu da se šalim na svoj račun, ne vidim što ne bih mogla i na momački?


izvini. ja se samo inspirisala. necu vise.
Vlasta92 Vlasta92 13:42 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Ma, piši šta te je volja, samo nemoj da se jediš i da ih braniš, kad smo se već ovde ovako lepo skupili da ih maltretiramo.

Obećavam i txt o ženama. Ihhaaaaj, šta je tu tek materijala..
mariopan mariopan 14:06 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Obećavam i txt o ženama. Ihhaaaaj, šta je tu tek materijala..

Da ti dodam malo "materijala" ?
Ali lako je tebi, ti si mlada, zamisli kako se ja šminkam bez naočara a u ono ogledalo što uveličava ne smem da se pogledam?

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:28 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Kakvog sam dedicu videla na motoru (Harli) ne bi verovala, sitan i suv, sav u crnoj kožnoj opremi sa nitnama (jakna, pantalone, čizme, rukavice) ..a na glavi vezana marama, dok se ispod marame vijori dugačka seda kosa.

Da mu je kosa ofarbana u plavo, rek'o bi njemu antioksidant
antioksidant antioksidant 15:15 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Da mu je kosa ofarbana u plavo, rek'o bi njemu antioksidant

ali nije baba
(to je mentalna kategorija koja se ne uklapa uz harlija)
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:26 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

antioksidant
Da mu je kosa ofarbana u plavo, rek'o bi njemu antioksidant

ali nije baba
(to je mentalna kategorija koja se ne uklapa uz harlija)


Za motorče nikad nije ni kasno, ni rano.





(Ccccc, bez šlemova...)
Milan Novković Milan Novković 17:52 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Dedica je Car

Evo dedice za dame mlade duhom


mlekac mlekac 18:50 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Vesna Knežević Ćosić



Zeno, presece me muzickim prilogom! Da sam juce umrla ne bih znala da mi Zmu toliko lici na ovog Sesick Steve-a. Jedino sto moj nema tetovaze i ne ume da peva. I sto je par decenija mladji...

Hvala na prosvetljenju!
blogovatelj blogovatelj 19:20 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Kakvog sam dedicu videla na motoru (Harli) ne bi verovala, sitan i suv, sav u crnoj kožnoj opremi sa nitnama (jakna, pantalone, čizme, rukavice) ..a na glavi vezana marama, dok se ispod marame vijori dugačka seda kosa.
Dedica je Car.


Kakvu sam bakicu video na motoru (Harli) ne bi verovala, ogromna i nagojena, sva u crnoj kožnoj opremi sa nitnama (jakna, pantalone, čizme, rukavice) ..a na glavi slem kao noksir, dok se ispod slema vijori dugačka seda kosa.
Bakica je carica.
Cesto vidjam takve po kanadskim putevima.
mariopan mariopan 20:56 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

blogovatelj
Kakvog sam dedicu videla na motoru (Harli) ne bi verovala, sitan i suv, sav u crnoj kožnoj opremi sa nitnama (jakna, pantalone, čizme, rukavice) ..a na glavi vezana marama, dok se ispod marame vijori dugačka seda kosa.
Dedica je Car.


Kakvu sam bakicu video na motoru (Harli) ne bi verovala, ogromna i nagojena, sva u crnoj kožnoj opremi sa nitnama (jakna, pantalone, čizme, rukavice) ..a na glavi slem kao noksir, dok se ispod slema vijori dugačka seda kosa.
Bakica je carica.
Cesto vidjam takve po kanadskim putevima.

Pa šta im fali, baš lepo, neka se zezaju i uživaju, bolje nego da čekaju da umru štrikajući?
farenhajt farenhajt 20:58 15.06.2012

Re: ako bre sta fali



(Ccccc, bez šlemova...)

Heh, pa nije ceo svet zatucan...
farenhajt farenhajt 21:25 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

Seasick Steve

za mjuzu!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:28 15.06.2012

Re: ako bre sta fali

farenhajt


(Ccccc, bez šlemova...)

Heh, pa nije ceo svet zatucan...




Možda nisam najbolje razumeo komentar, ko je zatucan?

Moja gospodja je nekoliko godina volontirala kao EMT (Ročester, NY, noćne smene). I kaže da su zaposleni u hitnoj pomoći imali nadimak za one koji voze motor bez kacige: organ donors.

farenhajt farenhajt 02:02 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

srdjan.pajic

Možda nisam najbolje razumeo komentar, ko je zatucan?

Moja gospodja je nekoliko godina volontirala kao EMT (Ročester, NY, noćne smene). I kaže da su zaposleni u hitnoj pomoći imali nadimak za one koji voze motor bez kacige: organ donors.


Da, znam da ljudi lako lepe etikete, ali znam i za ove podatke:
Sa cdc.gov iz 2002: The estimated deaths associated with HAIs in U.S. hospitals were 98,987.
Sa nhtsa.gov iz 2002: 3,270 poginulih motociklista (ovo - sa kacigom i bez).

Od mnogobrojnim pitanja koja ovi podaci izazivaju, evo samo jednog: Zar ne bi korisnije bilo da medicinski radnici više razmišljaju (recimo, nekih 30 puta više) o smrtima koje sami prouzrokuju, nego o tome da li je neko "glup" jer ne nosi kacigu?
Btw, u SAD u 30 država nije obavezno nošenje kacige.
O ovome bih mogao nadugačko (načitao sam se istraživanja od čuvenog Hurtovog pa nadalje a imam i debelog iskustva), a onaj ko nema pojma o tome ne bi trebalo da osuđuje drugog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:56 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

farenhajt
srdjan.pajic

Možda nisam najbolje razumeo komentar, ko je zatucan?

Moja gospodja je nekoliko godina volontirala kao EMT (Ročester, NY, noćne smene). I kaže da su zaposleni u hitnoj pomoći imali nadimak za one koji voze motor bez kacige: organ donors.


Da, znam da ljudi lako lepe etikete, ali znam i za ove podatke:
Sa cdc.gov iz 2002: The estimated deaths associated with HAIs in U.S. hospitals were 98,987.
Sa nhtsa.gov iz 2002: 3,270 poginulih motociklista (ovo - sa kacigom i bez).

Od mnogobrojnim pitanja koja ovi podaci izazivaju, evo samo jednog: Zar ne bi korisnije bilo da medicinski radnici više razmišljaju (recimo, nekih 30 puta više) o smrtima koje sami prouzrokuju, nego o tome da li je neko "glup" jer ne nosi kacigu?
Btw, u SAD u 30 država nije obavezno nošenje kacige.
O ovome bih mogao nadugačko (načitao sam se istraživanja od čuvenog Hurtovog pa nadalje a imam i debelog iskustva), a onaj ko nema pojma o tome ne bi trebalo da osuđuje drugog.



To što ima 30 puta više smrtnih slučajeva od infekcija u bolnicama ne znači da motociklisti koji voze bez šlema nisu budale. Niti da lekari koji rade u hitnoj pomoći, i kojima donose skrljane motocikliste na popravku, ne smeju to da primete. Ali i dalje je nejasno ko je zatucan i zbog čega?

Znam da u USA vožnja bez šlema nije zabranjena u dosta država (nije ni u mojoj, moraš samo da imaš zaštitu za oči). Nije zabranjeno ni SMS-ovanje sa mobilnog, ni oralni seks dok voziš automobil, ali ne znači da je to normalno i da tako treba da bude.

Ali ne bih da ispadne ovde da te ja sad nešto ubedjujem da treba da nosiš šlem, i da se osetiš prozvanim za kretena ako ga ne nosiš. To je tvoja glava, imaš pravo da je izgubiš na koji god hoćeš način. Ja se samo nadam da se ne praviš previše pametan i da ubedjuješ druge kako je nošenje šlema nepotrebno.

A po pitanju iskustva, njega na motoru nikad dovoljno. Znaš i sam kako se dele motociklisti: na one koji su pali sa motora, i one koji još nisu.
dragan7557 dragan7557 09:10 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

Srđan Pajić:
Znam da u USA vožnja bez šlema nije zabranjena u dosta država (nije ni u mojoj, moraš samo da imaš zaštitu za oči).


Pajiću, kod nas, u Srbiji i Evropi, tu zaštitu za oči moraju da imaju konji.

cerski
blogovatelj blogovatelj 13:19 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

To je tvoja glava, imaš pravo da je izgubiš na koji god hoćeš način


blogovatelj blogovatelj 13:21 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

Pajiću, kod nas, u Srbiji i Evropi, tu zaštitu za oči moraju da imaju konji.




Ti na konju Evropom hodis...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

blogovatelj
To je tvoja glava, imaš pravo da je izgubiš na koji god hoćeš način




Ja sve i da hoću da se kurčim, to jest da glumim budalu i vozim bez kacige, ne bi me pustila žena.
Goran Vučković Goran Vučković 17:46 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

Ja sve i da hoću da se kurčim, to jest da glumim budalu i vozim bez kacige, ne bi me pustila žena.

Ja nemam nikakvu želju da imam motocikl, ali mislim da će moj malac imati ozbiljnih problema sa majkom ako bude poželeo da ima jedan. Ona je dosta radila sa paraplegičarima i tetraplegičarima u vezi istraživanja koja radi - i dosta ih je završilo u tom stanju zbog vožnje motocikla (ima dosta i onih koji su skakali u vodu). Ništa u vezi kacige (ti verovatno nisu imali toliko sreće, do duše).

Bili smo na nekom dobrotvornom događaju prošle godine koji je organizovalo društvo lekara iz te oblasti, jedna od zvezda večeri lik koji je bio instruktor specijalaca (Royal Marines) ali se okliznuo na 30mph na baricu ulja na nekoj zverki koju je jahao. Sad na specijalnom biciklu koji pokreće rukama vozi maratone tipa s kraja na kraj Britanije, sa istočne na zapadnu obalu US i tako, za neke organizacije koje pomažu deci.
farenhajt farenhajt 20:02 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

To što ima 30 puta više smrtnih slučajeva od infekcija u bolnicama ne znači da motociklisti koji voze bez šlema nisu budale. Niti da lekari koji rade u hitnoj pomoći, i kojima donose skrljane motocikliste na popravku, ne smeju to da primete.

Ako su motociklisti koji ne nose kacigu budale, onda su medicinski radnici koji ne mogu da spreče PREVENTABLE HAIs - šta?
Ti reče samo da oni motocikliste bez kacige zovu organ donors a sada kažeš da su oni primetili i da su oni budale? A šta misliš, koliko je motociklista sa kacigom ubijeno nepravilnim skidanjem kacige od tih istih iz hitne pomoći? Mrtva usta ne govore, ali, da npr. tvoja gospođa pita, onako izokola, kolege, o konkretnim potezima prilikom skidanja kacige?
A oni sa kacigom nisu organ donors?
Hitna pomoć je samo hitna pomoć. Oni ne ustanovljavaju povrede i uzrok smrti, a pogotovu ne mogu da zaključuju šta je tačno dovelo do povreda.
Ali i dalje je nejasno ko je zatucan i zbog čega?

Mislio si da je tebi nejasno - zatucani su tamo gde su propisali obavezno nošenje kacige (a kad sam već kod zatucanosti, i oni koji na osnovu ispiranja mozga zovu druge budalama ili se ljute na njih, a da pri tome nemaju pojma o temi).
budale

Hm, dakle, dobro sam te procenio. I, da ne bude zabune - ne kažem da si ti budala - ti si od onih koji bilo kome lako zalepe etiketu "budala".

Ali ne bih da ispadne ovde da te ja sad nešto ubedjujem da treba da nosiš šlem, i da se osetiš prozvanim za kretena ako ga ne nosiš. To je tvoja glava, imaš pravo da je izgubiš na koji god hoćeš način. Ja se samo nadam da se ne praviš previše pametan i da ubedjuješ druge kako je nošenje šlema nepotrebno.

Pitaj gospođu (koja je, pretpostavljam, med. radnik) šta znači reč kreten. Obzirom na tvoj vokabular i ubeđenja, rekao bih da ti je glavni izvor znanja Fox.

I, mani to pretvaranje da brineš za moju kao i ni za bilo čiju glavu!
A po pitanju iskustva, njega na motoru nikad dovoljno. Znaš i sam kako se dele motociklisti: na one koji su pali sa motora, i one koji još nisu.

Iskustva u svemu nikad dovoljno, a čak i apsolutno svo iskustvo ne znači apsolutnu bezbednost, tako da... Ipak, što se tiče tvog iskustva, čini mi se da je nikakvo.

Nego, ajde malo nefoksovskog razmišljanja - koliki je procenat težine kacige u odnosu na težinu glave i kakvog to uticaja ima na npr. gotovo stopostotno smrtonosan ishod povrede BSF i koliki je procenat BSF-ova kod nenošenja kacige?
Koliko pomenuta težina ima uticaja na lom vrata?
Otkuda da se u gotovo svim studijama ne pominje tako očigledan faktor uticaja na mehanizam i težinu povreda mišićnih i koštanih struktura, težina kacige?
Koliki je uticaj povećanog nivoa CO2 kod nošenja kacige na kognitivne sposobnosti?
Koliko se toplote disipira kroz glavu?
Da li se bez kacige može voziti 250 km/h?

Najlakše je etiketirati, i za to nije potrebno veliko znanje - naprotiv.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:05 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

Goran Vučković

Ja nemam nikakvu želju da imam motocikl, ali mislim da će moj malac imati ozbiljnih problema sa majkom ako bude poželeo da ima jedan.


Kao što rekoh, svako ima pravo da izgubi glavu na koji god hoće način .

Valjda smo svi mi ozbiljno uvereni da ćemo živeti večno. Ili da barem nešto tako loše, kao da, eto, prerano završimo u kolicima, ili na groblju, neće baš nama da se desi. S druge strane, ja uopšte ne mogu da zamislim da neko nikad u životu ne proba da vozi motocikl. Ili da skoči s padobranom. Ili da zaroni, ili se popne na neki vrh. Što reče jedan moj drugar - da povremeno promeni referenti sistem. Ali to je samo moja lična vizura, možda i nagon, ali svakako da postoje i drugi načini za obogaćivanje života iskustvom.

I moji roditelji su bili prilično kruti oko tih stvari, ali sam im sad vrlo zahvalan na tome. Mislim da ima dosta razlike izmedju toga kad se neko dohvati rizičnih aktivnosti kao sasvim mlad čovek, i kad se proba nešto od toga kasnije u životu. To ne znači da se baš tebi neće desiti da svejedno nastradaš, samo da je verovatnoća nešto manja.

Inače, mislim da ću i ja, kao tvoja gospodja imati ozbiljnih problema da svoje dete pustim da slobodno lomi vrat. Pogotovu što nisam baš dobar primer za ugled. Ali mislim da ni tvoje dete neće mnogo da mari šta vas dvoje mislite o tome.

A možda bi samo zakonsku starosnu granicu za dobijanje vozačke dozvole za motocikl trebalo pomeriti malo bliže krizi srednjeg doba?




srdjan.pajic srdjan.pajic 20:28 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

farenhajt

Nego, ajde malo nefoksovskog razmišljanja - koliki je procenat težine kacige u odnosu na težinu glave i kakvog to uticaja ima na npr. gotovo stopostotno smrtonosan ishod povrede BSF i koliki je procenat BSF-ova kod nenošenja kacige?
Koliko pomenuta težina ima uticaja na lom vrata?
Otkuda da se u gotovo svim studijama ne pominje tako očigledan faktor uticaja na mehanizam i težinu povreda mišićnih i koštanih struktura, težina kacige?
Koliki je uticaj povećanog nivoa CO2 kod nošenja kacige na kognitivne sposobnosti?
Koliko se toplote disipira kroz glavu?
Da li se bez kacige može voziti 250 km/h?

Najlakše je etiketirati, i za to nije potrebno veliko znanje - naprotiv.


E, samo da znaš koliko ima takvih likova ko ti, koji pričaju iste gluposti. Na kursu koji sam pohadjao da bih dobio vozačku dozvolu za vas imaju posebnu nastavnu jedinicu.

Pazi, ne moraš uopšte da padneš sa motora da bi ustanovio da je beton opasniji po mozak od nivoa CO2 u šlemu (j?!??!). Dovoljno je da te opali pčela, ili podignuti kamenčić, u facu dok voziš jedno 50 na sat, pa da se gorko pokaješ što nemaš kacigu. Jesi ti nekad video da na motociklističkim trkama neko ne nosi šlem, da ne pominjem i full body armor? Misliš da njima ne opadaju kognitivne sposobnosti zbog CO2 u kacigi?

Ali ajde, nema veze, slobodno ti vozi kako hoćeš, ja ti iskreno želim da nikad ne ustanoviš koliko je "organ donors" precizna etiketa.

EDIT: Evo, pitao sam gospodju zašto motocikliste koji nisu nosili šlemove zovu organ donors, i rekla mi je da je to zato što kad ih donesu, mozgovi su im tipično zdroćkani ("smushed", kako ona reče), ali su im organi uglavnom upotrebljivi, za presadjivanje.
blogovatelj blogovatelj 20:47 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

Evo, pitao sam gospodju zašto motocikliste koji nisu nosili šlemove zovu organ donors, i rekla mi je da je to zato što kad ih donesu, mozgovi su im tipično zdroćkan


Куд плови овај блог?!
А почело је са још увек потентном средовечном господом...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:52 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

blogovatelj
Evo, pitao sam gospodju zašto motocikliste koji nisu nosili šlemove zovu organ donors, i rekla mi je da je to zato što kad ih donesu, mozgovi su im tipično zdroćkan


Куд плови овај блог?!
А почело је са још увек потентном средовечном господом...


: Pa i ovo ima veze sa aktivnostima sredovečnih a neiživljenih muškaraca, zar ne?

Inače, suva je istina da nemam debelog iskustva sa padanjem sa motora. Ustvari, pao sam samo jednom do sada, kad sam se uparkirao izmedju dva automobila na univerzitetskom parkingu. Ugasio mašinu, i zaboravio da spustim nogaru. Pa sigurnim pokretom "iskusnog" motocikliste nagnuo motor na stranu da ga oslonim na, jelte, nogaru. I motor se naginjao, i naginjao, i dok sam ja ukapirao da nešto nije uredu, i da se sprava ne zaustavlja, težina me izbacila iz ravnoteže, tako da smo i motor i ja pali na stranu. Pri tome sam svom snagom udario glavom u automobil do mene. Srećom, te nisam skinuo šlem (ovo su nas inače naučili na kursu, šlem se skida zadnji, kad je motor osiguran), inače bih sigurno razbio glavu.

Zato, drugari, ne slušajte palamudere ko što je ovaj farenhajt, jer nemaju pojma. Kaciga glavu čuva.
Goran Vučković Goran Vučković 23:46 16.06.2012

Re: ako bre sta fali

Ali mislim da ni tvoje dete neće mnogo da mari šta vas dvoje mislite o tome.

Ma njemu će biti super - a meni će da presedne
krkar krkar 02:29 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

ti si od onih koji bilo kome lako zalepe etiketu "budala".


E baš ja važim kao takav na ovom blogu. I mrtvo hladno, sasvim odgovorno za tebe tvrdim da si teška budala.

Ne zato što ti na svoju umišljenu ispraznu glavu ne stavljaš kacigu (tvoja glava tvoj problem)* nego što i druge ubeđuješ da ne treba ni oni da je stave.

Ceo život vozim motor. Sa pauzom iz opravdanih razloga od 20. do 29. O ovim razlozima posle.

Letiri puta sam padao s motora:

Prvi put kao klinac od 15 godina, usled neznanja i neiskustva. Ispravio krivinu, izleteo, kočio na travi, klizao se, odrao dosta kože, imao puno sreće. Nisam imao kacigu ali svakako nije bilo kontakta glavom.

Drugi put kao ozbiljan i mator čovek, sa 35-6 godina. Vozio skuter od 250 kubika svojom trakom (u jednom gradu u inostranstvu u kojem ima jaaaako puno motora) 35-40 km/h. Izleti ispred autobusa zaustavljenog na stanici tip na skuteru od 400 kubika koji se provlačio ispred autobusa i udari u mene. Padnem na levu stranu, oderem kožu na rukavicama, malo lakat i podlakticu (bila je obična a ne moto jakna sa zaštitom) - i udarim kacigom u asvalt, levom stranom glave u predelu slepoočnice. Relativno blag i bezazlen udarac... sa kacigom. Da je nisam imao ne znam šta bi bilo.

Drugi put pre nekoliko godina sa ženom na motoru, oboje sa kacigama, vozim 50 uzbrdo onom ulicom od Mirijeva prema Bulevaru. Iz poprečne desne izleti koza u jugu na nekoliko metara ispred mene i udari u taksistu koji se kreće nizbrdo prema meni. Kočio sam iz sve snage da se ne zakucam i kad sam video da nema šanse da zaustavim motor pre kontakta sa jugom oborio sam ga na levu stranu da kliže u nadi da čemo uspeti da odskočimo. Žena udarila kacigom u asvalt. Osim malo straha - ništa.

Treći put pre neku godinu sklizne mi noga na sitan šljunak (rizlu) pri zaustavljanju na raskrsnici na nizbrdici. Motor više spustim nego što mi padne a ja odskočim ulevo ali utom naiđe auto u susednu traku i sasvim lagano, gotovo neprimetno (čak me nije ni zabolelo) zakači me po oslonoj nozi i obori. Udarim kacigom u ivicu njegove haube, na spoju haube i maske, dosta oštra ivica, stari model.

Četvrti put pre desetak dana ulica raskopana a neobeležena, kopaju za neke cevi, iskopani rovoi po ulici dubine 30-ak cm. Kad sam već ušao vouim izmešu dva paralelna rova, lagano kao po jajima, kad oni krenu da se približavaju. Stanem ali mi je levi rov preblizu i nemam gde da spustim nogu, ako je stavim u rov slomiću je. Motor je već nagnut ulevo, ne mogu više da ga vratim, nemam oslonac. Pustim ga da padne (imam štitnike, ne brine me mnogo motor) i odskočim tako da pokušam da preskočim rov. Okliznem se na rasutoj zemlji, noga odleti i padnem koliko sam dug i širok i udarim potiljkom u asvalt prilično jako ali ništa osetio nisam.

U takvim slučajevima kaciga spasava glavu!

Ako se sa 150 na sat zakucaš u zaustavljena kola ne može da te spasi kaciga. Može samo suluda sreća a to se jaaaako retko dešava.

I baš zato sam jako alergičan na idiote poput tebe koji su negde napabirčili nešto podataka i seru. Ne plašim se za sebe nego za neke klince koji će pročitati, zvučiš dovoljno i pismeno i iskusno, i pomisliti da možda ti ima nešto. Nema ništa. Sereš kao ptičica.

Motore sam vozio od 14, prvo mopede pa redom. Kad mi je treći drug poginuo, u mojoj dvadesetoj, prestao sam jer sam shvatio da ću ja biti četvrti ili peti ili šesti... Ponovo sam počeo tek kad sam se sa 29 osećao dovoljno zrelim i odgovornim. Sada vozim svoj šesti motor ne računajući ništa ispod 250 kubika. Samo sa ovim sam prešao 62 000 km.

I upravo zato ti kažem da lupetaš najstrašnije. Na nivou onoga kome su Srbi pre ameba stanovali u indiji pa stani u Afganistan, pa stani u Pakistan i stvorili sve narode i došli u Srbiju.

To što si negde napabirčio neke nesistematske podatke ništa ne vredi. Istina je živa da većina hitnih službi nije obučena za pravilno skidanje kacige sa unesrećenog. Ali ono što tebi nije jasno je da i sa rizikom da ti najgore i najgrublje skidaju kacigu posle udesa (ako ne možeš sam da je skineš) - opet su ti šanse da preživiš bez trajnih posledica VEĆE nego da se kurčiš bez kacige.

Ako se ti kurčiš po Americi - vozi slobodno bez kacige. Jebe se meni.

Ali ako se kurčiš po Srbiji - i ako pališ klince po Srbiji da voze bez kacige - gde se takvim idiotima ako prežive doživotna nega plaća iz mog poreza i iz budžeta moje države (jer socijalno i penziono praktično ne postoje) - e onda odhebi malo!

Ništa ne pričam napamet. Ronilački sam instruktor preko 20 godina, CMAS**, PADI Divemaster, i još desetak subspecijalizacija uključujući 4 kategorije za pružanje prve pomoći, DAN... Imam verovatno preko 2000 zarona, prestao sam da ih upisujem na 1200, ronio sam svuda, u svim uslovima.

Do dana današnjeg nijedan moj ronilac koji je kod mene prošao ijednu fazu obuke nije imao ozbiljniji ronilački incident. Samo, jedino i isključivo zbog mog upornog, nepomirljivog i rigoroznog insistriranja na detaljnom poznavanju i pridržavanju svih potrebnih sigurnosnih procedura i korišćenju odgovarajuće opreme.

Nadam se da je ostatku bloga koji nije iz ove iskustvene i tehničke priče jasno da si teška neopevana budala.

I još samo SAVET RODITELJIMA:

Zabranjivanje deci da sednu na motor neće ih sprečiti da probaju čim im se ukaže prilika. Samo će ih naterati da probaju sa nekim klincem koji takođe ništa ne zna a nema gore situacije po bezbednost, zdravlje i život od one u kojoj onaj koji ne zna obučava onog koji ama baš ništa ne zna.

Moj je savet da deci, čim primetite bilo kakvo interesovanje za motor, omogućite da sednu na motor sa nekim ozbiljnim iskusnim i odgovornim ko će im omogućiti da sednu na motor (kao suvozači) ali im strpljivo, metodično i pažljivo usaditi svest o apsolutnoj neophodnosti poštovanja propisa i procedura i vožnji u skladu sa iskustvom i mogućnostima.
krkar krkar 02:31 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

Zato, drugari, ne slušajte palamudere ko što je ovaj farenhajt, jer nemaju pojma. Kaciga glavu čuva.



farenhajt farenhajt 02:43 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

E, samo da znaš koliko ima takvih likova ko ti, koji pričaju iste gluposti. Na kursu koji sam pohadjao da bih dobio vozačku dozvolu za vas imaju posebnu nastavnu jedinicu.

Dakle, posle uvreda stigao si i do laži.

Pazi, ne moraš uopšte da padneš sa motora da bi ustanovio da je beton opasniji po mozak od nivoa CO2 u šlemu (j?!??!).

Aha, a da to kažeš naučnicima koji rade istraživanja na tu temu? Ajde im javi da ne troše džaba vreme - dovoljan im je tvoj način razmišljanja.

pčela, ili podignuti kamenčić,

Srđane, strah je važan negativan faktor. Ako se toliko plašiš, bolje je da ne voziš - to je trebalo da ti kažu i na kursu.

Jesi ti nekad video da na motociklističkim trkama neko ne nosi šlem

Jesam, na svakoj sam video da, ne neko, nego niko ne nosi šlem, i?

Ali ajde, nema veze, slobodno ti vozi kako hoćeš, ja ti iskreno želim da nikad ne ustanoviš koliko je "organ donors" precizna etiketa.

WTF, nisam uopšte pominjao svoju vožnju?!
A etiketa nije uopšte precizna jer se organ donor može biti samo svojevoljno. Takođe, da nema davalaca organa, kako bi ostali živi primaoci?

mozgovi su im tipično zdroćkani ("smushed", kako ona reče),

Smushed su mozgovi kod onih koji su nosili kacigu. Kod ovakvih povreda mozak usled inercije udara u lobanju i biva smushed. Kod ovakvih povreda kaciga NE POMAŽE UOPŠTE.
Biće da je mislila na glavu, a kada je sila udarca dovela do loma neurokranijuma (koji čine najčvršće kosti glave) sa prosipanjem mozga, kaciga tu opet NE POMAŽE.

Zato, drugari, ne slušajte palamudere ko što je ovaj farenhajt, jer nemaju pojma. Kaciga glavu čuva.

Drugari ovde su uglavnom sredovečni kojih je broj poginulih kao motociklista i u SAD u porastu. Kao takvima im nisu korisni saveti kakve mogu da vide u (Fox)TV-reklamama, a i koje im neiskusni a prepotentni bajkeri kao ti mogu dati.

Palamuder?
Ovo je tvoja fotografija:


Šta se odavde može zaključiti?
Da si loš vozač motocikla:
Po tragu na zadnjoj gumi.
Loše si parkirao motocikl (i to na svakoj fotki) gurnuvši guvernalu u desno.
Nepravilno si ga parkirao, preblizu ivici kolovoza pa još pored desne krivine.
Još samo neka si ga parkirao u neutralu...
"Dobar" taj kurs bio (sve sa posebnom nastavnom jedinicom za "likove kao ja"... (Ili si ti bio "dobar" učenik.)

Ipak, ja te neću nazvati budalom, kretenom ni palamuderom. Mislim samo da si se malo (više) zaleteo.


As for my motorcycling, why dont you put your money where your mouth is? Lets do a SaddleSore 1000 (until the end of this year). The one that doesnt, gives the other his bike. Deal?
Unfuckable Unfuckable 05:15 17.06.2012

Re: 'bemliga, petog ili šestog?

Letiri puta sam padao s motora:

koliko?
Prvi put kao klinac od 15 godina,

Drugi put kao ozbiljan i mator čovek, sa 35-6 godina.

Drugi put pre nekoliko godina sa ženom na motoru,

Treći put pre neku godinu sklizne mi noga

Četvrti put pre desetak dana


koji car
blogovatelj blogovatelj 05:57 17.06.2012

Re: 'bemliga, petog ili šestog?

koji car


I ja bas sad brojao, a racun se nikako ne uklapa
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:06 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

farenhajt
bla bla


Čoveče, ti voziš motocikl bez šlema, i još druge ubedjuješ da je to ok. A onda se mrtav ladan upustiš u analizu toga kakav sam ja vozač. Pazi, taman da sam ja najgori vozač na svetu ti si i dalje teška budala, jer voziš motor bez šlema i još u tu mudrost ubedjuješ i druge.

Aenemaveze, da ne smaramo više, obrisao sam ostatak odgovora da prekinem ovu besmislenu diskusiju. Uživaj u slikama:









EDIT: Ili ovo nisu trke, ili to nisu šlemovi na njihovim glavama


krkar krkar 09:03 17.06.2012

Re: 'bemliga, petog ili šestog?

Unfuckable
Letiri puta sam padao s motora:

koliko?
Prvi put kao klinac od 15 godina,

Drugi put kao ozbiljan i mator čovek, sa 35-6 godina.

Drugi put pre nekoliko godina sa ženom na motoru,

Treći put pre neku godinu sklizne mi noga

Četvrti put pre desetak dana


koji car


Ako ste iz cele ove diskusije samo brojali koliko sam ja puta padao a OK vam je da budala opovrgava korisnost nošenja kacige... onda možda ipak treba njega da poslušate.

FYI nisam bio naveo to klinačko padanje jer nije bilo kontakta glavom. Pa kad sam ga dodao krenem da ispravljam brojanje... i očigledno stanem kod drugog. Pola 4, džebga
blogovatelj blogovatelj 13:27 17.06.2012

Re: 'bemliga, petog ili šestog?

Ako ste iz cele ove diskusije samo brojali koliko sam ja puta padao a OK vam je da budala opovrgava korisnost nošenja kacige... onda možda ipak treba njega da poslušate.


Jel to persiras Unfu ili mislis i na mene? Mis'im, ja se slazem skroz sa tobom, pa sam i obznanio tu cinjenicu.
Ali to nije dovoljno da me ubedis da je pet padova jednako cetiri pada. Jesi ti meni drag, ali mi je istina draza
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:22 17.06.2012

Re: 'bemliga, petog ili šestog?

blogovatelj
Ako ste iz cele ove diskusije samo brojali koliko sam ja puta padao a OK vam je da budala opovrgava korisnost nošenja kacige... onda možda ipak treba njega da poslušate.


Jel to persiras Unfu ili mislis i na mene? Mis'im, ja se slazem skroz sa tobom, pa sam i obznanio tu cinjenicu.
Ali to nije dovoljno da me ubedis da je pet padova jednako cetiri pada. Jesi ti meni drag, ali mi je istina draza


Istine radi, i CO2 je teži od vazduha, a kaciga ima rupu na dnu (tamo gde ti ulazi glava, što oni bez šlemova verovatno ne znaju). Tako da je nejasno kako CO2 može da se skuplja u kacigi (čak i ako zanemarimo sitan detalj da su kacige, ustvari, odlično provetrene). Valjda samo ako voziš dubeći na glavi? Sorry, mnogo mi bio zabavan ovaj "naučni razlog" da se postane organ donor.
mariopan mariopan 16:27 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

S druge strane, ja uopšte ne mogu da zamislim da neko nikad u životu ne proba da vozi motocikl. Ili da skoči s padobranom. Ili da zaroni, ili se popne na neki vrh. Što reče jedan moj drugar - da povremeno promeni referenti sistem. Ali to je samo moja lična vizura, možda i nagon, ali svakako da postoje i drugi načini za obogaćivanje života iskustvom.

To je i moja vizura, ni ja to ne razumam.
Moja deca (zet i ćerka) se često voze motorom, to je velika i snažna Honda, i ja strepim kao svaka majka, ali znam da se tako brže probijaju kroz saobraćaj nego da idu uvek kolima. Mladi su i znam da je pravo uživanje voziti se na motoru.

Elem, prošle godine na plaži na Lefkadi svi se dogovaraju da negde odu brodom jednog Grka iz našeg društva, samo ja neću, i njegov sin mi kaže da će me "odbaciti" do njegove kuće gde smo svi bili smešteni, i on se vraća da se nađe sa devojkom. Pomislim da će me odvesti kolima jer su svi imali kola, ali tamo na parkingu stoji neka besna motorčina, uprpim ko niko moj, ali se setim da su šanse da doživim još jednom neko izvanredno iskustvo sve manje.

Što da ne? Stisnem petlju i sednem na motor.

I ne da me provozao (suludom brzinom ali sigurnom vožnjom) obalom mora u predvečerje, pravo uživanje, prisetim se kako udara adrenalin - a ti trenuci zlata vrede. I sve su ređi.
To isto sam osetila svaki put kada je njegov otac vozio taj brod (jahtu) takvom brzinom da su nam se lica talasala od udara vazduha, a talasi koje smo pravili su bili samo prašina od pene, mislim da smo lebdeli nad vodom. Doživljaj za pamćenje.

Idem za desetak dana opet sa njima na odmor, nema me sledeća dva meseca, svaku priliku da doživim nešto lepo ću da iskoristim. I da se vozim motorom ako moram
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:18 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

mariopan
I da se vozim motorom ako moram


A što se mora, nije teško

Ja sam inače sve krio od moje majke. I kad sam počeo da se bavim speleologijom (to mi je bilo najteže jer sam još bio u Srbiji i živeo sa roditeljima). I ronjenjenjem, i planinarenjem, skijanjem, a da sam kupio motocikl joj nisam rekao barem jedno godinu dana. Ali se žena navikla, kad je videla da se uvek vraćam kući u jednom komadu, i sem povremenog gundjanja u smislu "šta će ti to, sine", sad uglavnom ne čujem ništa drugo. Mada i dalje moram da se javim svaki put kad idem i kad se vratim sa terena, isto kao kad sam bio dete, iako je ona u Srbiji, a ja ovde. Ja mislim da je to fair deal sa mojom majkom.
zilikaka zilikaka 17:52 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

S druge strane, ja uopšte ne mogu da zamislim da neko nikad u životu ne proba da vozi motocikl. Ili da skoči s padobranom....

To je i moja vizura, ni ja to ne razumam


Drage kolege, ja vas uopšte ne razumem.

Evo meni recimo ništa od navedenog ne bi palo ne pamet .
Ne zato što se bojim, nego koj će mi to andrak u životu.

Mislim da je ta potreba zapravo višak, odnosno loše usmeren adrenalin, višak energije koji treba pametno iskoristiti, bem li ga.

Ja mogu da razumem da se neko pentra gore da bi recimo namako crep, ili uradio nešto korisno, al da rizikuje da bi se dokazao...

A da vama takvima ne bi gluposti padale na pamet, pod hitno ću organizujem jednu blogomobu.





mariopan mariopan 18:08 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

zilikaka
hitno ću organizujem jednu blogomobu.

Gledaj da bude najesen kad se vratim, pa dolazim obavezno
Najbolj zezanje je ako se nešto i uradi. Posle prođemo ulicom i gledamo crep, i kažemo, "vidi onaj ukrivo, taj sam ređala ja a onaj drugi ukrivo ređao onaj bradonja posle deset piva".
zilikaka zilikaka 18:28 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

Samo da uknjižim
200
Šteta da se baci
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

zilikaka


Mislim da je ta potreba zapravo višak, odnosno loše usmeren adrenalin, višak energije koji treba pametno iskoristiti, bem li ga.



To kaže i moja keva .

Ali ne mislim da je uvek u pitanju dokazivanje, niti zadovoljavanje adrenalinske zavisnosti, mada ima besmislenih aktivnosti kojima je to jedina svrha. Dokazivanje je opasan pratilac, koji stavlja glavu u torbu, i po meni, svako ko je sklon dokazivanju nema šta da traži u takvim aktivnostima. To jest, obično ne živi baš dugo.

Nego, vidiš, crepovi, nisam to nikad instalirao. Jesam prao prozore na užetu, a i ćale je uspevao povremeno da nas navata da mu sa visine smlatimo neke orahe.
dragoljub92 dragoljub92 19:25 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

dobro pajitju gdi se ja kotiram kaotakav kakav sam i numem ni kola da vozim a kamoli bajk
krkar krkar 19:30 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

dobro pajitju gdi se ja kotiram kaotakav kakav sam i numem ni kola da vozim a kamoli bajk


U tutumraci
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

dragoljub92
dobro pajitju gdi se ja kotiram kaotakav kakav sam i numem ni kola da vozim a kamoli bajk


Ti se, dragoljube, avtamacki kotiraš kao neko s kim bih ja smeo i pod vodu, i na kanap, i na motociklističku turu, samo da te prvo ubacimo na neki kurs.


dragoljub92 dragoljub92 19:42 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

U tutumrac

epa, ovaj tutumrak bi baš voleo da vidi tebe ,krkare, kakav bi ti tutumrak bio kad bi ,nekim čudom i uspeo da se popneš, zajahao priplodnog pastuva od 730 kila i da projašeš pored par kobila.o ostalim jakačkim veštinama da ne trošim kaskaturu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:52 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

dragoljub92
U tutumrac

epa, ovaj tutumrak bi baš voleo da vidi tebe ,krkare, kakav bi ti tutumrak bio kad bi ,nekim čudom i uspeo da se popneš, zajahao priplodnog pastuva od 730 kila i da projašeš pored par kobila.o ostalim jakačkim veštinama da ne trošim kaskaturu.


A jel si nosio šlem?

krkar krkar 19:52 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

epa, ovaj tutumrak bi baš voleo da vidi tebe ,krkare, kakav bi ti tutumrak bio kad bi ,nekim čudom i uspeo da se popneš, zajahao priplodnog pastuva od 730 kila i da projašeš pored par kobila.o ostalim jakačkim veštinama da ne trošim kaskaturu.


Ja sam tutumrak za jahanje pastuva

A jesu kobile bile ljubomorne
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

krkar
epa, ovaj tutumrak bi baš voleo da vidi tebe ,krkare, kakav bi ti tutumrak bio kad bi ,nekim čudom i uspeo da se popneš, zajahao priplodnog pastuva od 730 kila i da projašeš pored par kobila.o ostalim jakačkim veštinama da ne trošim kaskaturu.


Ja sam tutumrak za jahanje pastuva



E, i ja sam. Snimili me majstori kad smo jednom išli da glumimo kauboje ovde po brdima, i odma mi dali neku izandjalu ali iskusnu kobilu, s kojom sam se brzo sprijateljio jer sam uradio ono što su mi rekli da ne radim, a to je da je pustim da pase. Mislim, ko da sam imao izbora...
dragoljub92 dragoljub92 20:08 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

srdjan.pajic
dragoljub92
U tutumrac

epa, ovaj tutumrak bi baš voleo da vidi tebe ,krkare, kakav bi ti tutumrak bio kad bi ,nekim čudom i uspeo da se popneš, zajahao priplodnog pastuva od 730 kila i da projašeš pored par kobila.o ostalim jakačkim veštinama da ne trošim kaskaturu.


A jel si nosio šlem?


pa na takmičenjima je obavezan,mada zbog cene malo ljudi ima,a gledao sam u novom sadu kad je baš šlem sačuvao čoveku glavu.pao je tako da je temenom lupio u gredu,mi mislili da seneće digne sam.al šljem glavu ćuva.
što se tiče šljemova podržavam i tebe i krkara.ja obavezno vezujem i pojas kad se vozim po gradu.gledao sam edukativnu emisiju kolika mi opasnost preti pri malim gradskim brzinama, e sag na aftoput i dvesta na sat ni bog ti ne mož pomogne.
Mislim, ko da sam imao izbora...

jesi ,da te sačeka nespremnog i nagli trzaj glave na dola a pajitj nebu pod oblake pa nazad sa grbinu oledinu
Ja sam tutumrak za jahanje pastuva

slušaj to je lakša opcija,rapasana kobila je stoput grđa.to ne bi preživeo
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:22 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

dragoljub92

pa na takmičenjima je obavezan,mada zbog cene malo ljudi ima,a gledao sam u novom sadu kad je baš šlem sačuvao čoveku glavu.pao je tako da je temenom lupio u gredu,mi mislili da seneće digne sam.al šljem glavu ćuva.
što se tiče šljemova podržavam i tebe i krkara.ja obavezno vezujem i pojas kad se vozim po gradu.gledao sam edukativnu emisiju kolika mi opasnost preti pri malim gradskim brzinama, e sag na aftoput i dvesta na sat ni bog ti ne mož pomogne.
Mislim, ko da sam imao izbora...

jesi ,da te sačeka nespremnog i nagli trzaj glave na dola a pajitj nebu pod oblake pa nazad sa grbinu oledinu
Ja sam tutumrak za jahanje pastuva

slušaj to je lakša opcija,rapasana kobila je stoput grđa.to ne bi preživeo


E, da, nas je wrangler-ka (kako se to kaže na našem jeziku? Šefovica koja nas je vodila na jahanje, dreserka?) rekla da se ništa ne bojimo, da konji dobro znaju šta rade, jer je to jahanje delom bilo po nekim strmim stranama, gde sam ja mislio da samo divokoza može da prodje. I rekla nam je da jedino može da bude zajebano ako konji namirišu pumu, jer, navodno, tad oće da zbace jahača i da se daju u paničan beg. Bogami sam ja držao moju kobilu ko da mi život od nje zavisi, a verovatno je i zavisio!



mariopan mariopan 20:56 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

srdjan.pajic
zilikaka


Mislim da je ta potreba zapravo višak, odnosno loše usmeren adrenalin, višak energije koji treba pametno iskoristiti, bem li ga.



To kaže i moja keva .

Ali ne mislim da je uvek u pitanju dokazivanje, niti zadovoljavanje adrenalinske zavisnosti, mada ima besmislenih aktivnosti kojima je to jedina svrha. Dokazivanje je opasan pratilac, koji stavlja glavu u torbu, i po meni, svako ko je sklon dokazivanju nema šta da traži u takvim aktivnostima. To jest, obično ne živi baš dugo.

Nego, vidiš, crepovi, nisam to nikad instalirao. Jesam prao prozore na užetu, a i ćale je uspevao povremeno da nas navata da mu sa visine smlatimo neke orahe.

Meni ne pada napamet dokazivanje (kome, čemu) nego samo uživanje, ako mi je već data prilika šteta da se baci?

A sav crep na mojoj kući su poređale tri žene, moje dve prijateljice i ja, jerbo se muško društvo toliko opilo da ih nismo puštali na krov da se neko ne unesreći. Moj Žmu je toliko slavio što smo stigli do krova da se ipak popeo, onda smo morali dizalicom da ga spuštamo sa krova, poseli smo ga u kolica za malter pa polako, na opštu radost i veselje okupljene dečurlije.
A crep stpoji već 25 godina, ni mrdnuo nije - kakve smo majstorice, a ?
dragoljub92 dragoljub92 21:03 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

wrangler-ka

iskreno ,za mene vrangler je vrsta farmerki,a neznam kao bi se to zvalo kod nas jer to ne postoji u takvomobliku kod nas,ima neki rade to pri hotelima po kopaonicima ali to još nema neko zvanično ime.
ato što kažeš ko da ti život zavisi,pa i zavisi ti u tim uslovima,terensko jahanje se kaže kod nas.no ne sekiraj se i slobodno sedi nakonja jer u jahačkom sportu ima pravilo ,,što manje znaš da jašeš manje su šanse da se povrediŠ ozbiljnost povreda raste sa količinom znanja i iskustva a i sposobnošću da nateraš ragu da uradi nešto opasno.početnik ne može ragu da natera ni da skoči kavaletu od 30cm ako ona neće a olimpiski šampion je poginu pri kontra skoku od 50-60cm na treningu.to je kao ono dobri plivači se dave a ne loši.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:22 17.06.2012

Re: ako bre sta fali

mariopan
A sav crep na mojoj kući su poređale tri žene, moje dve prijateljice i ja, jerbo se muško društvo toliko opilo da ih nismo puštali na krov da se neko ne unesreći. M


Pametno, i iskusno!
Vlasta92 Vlasta92 08:05 18.06.2012

He he he

Mnogo me je zababio prethodni, tutumrački deo

Baš mi leglo uz jutarnju kafu...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:03 18.06.2012

Re: ako bre sta fali

Razgovaraju poslednja dva preživela Solunca:
- Jel' se secas kad smo ratovali devetstočernajste?
- Sećam se...
- A jel' se sećaš kad su nam sipali broma u čaj?
- Sećam se...
- E, meni počelo da deluje!
Vlasta92 Vlasta92 15:19 18.06.2012

Re: ako bre sta fali

jaooo, rođeni.....
blogovatelj blogovatelj 00:55 19.06.2012

Re: ako bre sta fali

Pa šta im fali, baš lepo, neka se zezaju i uživaju, bolje nego da čekaju da umru štrikajući?


Da prijavim da sam juce na jednom jezeru video grupu od petnaestak sezdesetinestogodisnjaka koja se prijavila na pocetni kurs ucenja voznje kajaka.
Prevrcu se bake i deke u vodu, napolju temperatura 17, voda je jos hladnija. I ne tresu se od hladnoce, nego pokusavaju opet i opet...
Slikao sam ih, bas su bili medeni.

Edit:

Slika...

Colin_bgd Colin_bgd 12:53 15.06.2012

Logan's Run...

... nema druge...
blau.punkt blau.punkt 12:57 15.06.2012

ahahaaaxaxaxaahaaa

ahahahahahahah

stvarno si carica: tako malo reči - a takav doktorat

odoh raditi, sve smejući se, obaška što znam slučajeve

(samo što: uživo gledati - u o p š t e nije smešno)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:03 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

samo što: uživo gledati - u o p š t e nije smešno


ujebote al ste surovi svi, a lepo je gledati ih uvele na kauču s daljincem, aj sad zatučemo matorce na motorima i s gitarama, ccc

antioksidant antioksidant 13:10 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

na kauču s daljincem

cemu sluzi daljinac kad je evropsko prvenstvo u fudbalu?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:12 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

antioksidant

cemu sluzi daljinac kad je evropsko prvenstvo u fudbalu?


za otvaranje piva?
Vlasta92 Vlasta92 13:13 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

Auu Vesna, šta ti je? Potiskuješ nešto?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:25 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

Auu Vesna, šta ti je? Potiskuješ nešto?


Auu Visnja, pa sta ti smeta sto mislim drugacije? Da se sve slažem, jel bi me i ondak pitala "dal potiskujem nešto"?:)

Ebga, prodje me volja da se zezam

Vlasta92 Vlasta92 13:45 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

Što prozva Višnju nesrećnu kada sam se ja gore našalila? - očigledno još jednom neuspešno...Izvini, nisam htela da budem gruba, ja samo tako delujem, a u stvari sam anđeo Možeš me na leba mazati, pa odgore malo soli i aleve parike...
antioksidant antioksidant 14:08 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

za otvaranje piva?

iskusno, iskusno... (mada sam se navukao na konzervu 365)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:10 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

konzervu 365


huhh blam! nisam probao
... ja kao moj stari - jelenov maneken
antioksidant antioksidant 15:13 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

huhh blam! nisam probao

probaj i ovog amstela

milina

a 365 je bas cool (lici na jupiler, mada se toci u francuskoj)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:33 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

probaj i ovog amstela


uff pravo je !
nije tradicionalno gorko i kiselasto

a pošto danas igraju englezi,
rešio sam se za najbolje tamno u opticaju - nikšićko :)


pošto je ovo ipak klasični trol
izvlačim se tako što povremeno sviram bas,
vozikam bemveov model r100 i imam poneku sedu
+ matursko mi ne paše - jer mi veliko

*wire
gorstak92 gorstak92 20:03 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

antioksidant
SH
za otvaranje piva?

iskusno, iskusno... (mada sam se navukao na konzervu 365)

Pih, amateri.javascript:;

Juče sam se vratio putem bratstva i jedinstva iz Pule preko Zagreba. Jes' da nije Route66, ali je ok.
Kako me drma kriza srednjih godina i kako mogu da popijem piva više nego iko, normalno je da sam pazario par kegova (videti sliku)

Mrzi me da otvaram flaše i konzerve. Kod kega samo okreneš pipu i sreća poteče.

Tamo u Lijepoj našoj kad naša repka (popularni vatreni ili kockasti) zabije gol piće je na račun kuće. Totalna euforija je u Hrvatskoj. Svi kafići su izneli plazma televizore napolje i svi navijaju iz sve snage. Piš je živi slušati hrvatske sportske komentatore. Jedino ja nisam bio u očaju kad je Pirlo dao gol, a isto tako jedini nisam poludeo kad je Mandžukić Super Mario postigao br. 3 na euru. Bila bakljada na ulici, ljudi cepali majce... pozitivno ludilo. Mnogo mi se dopalo i iskreno im želim od sveg srca da prođu grupu dalje.
antioksidant antioksidant 20:06 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

hrvati su se zestoko napalili
ali pojma nemaju koliko su srece imali protiv italijana
sad se nadaju da ce spanci da ih puste na 2-2
a ovi burici su cool samo ako imas veliki frizider
prebrzo se ugreje
kapi za oci su prava mera
ima hajniken kod nas da se kupi
gorstak92 gorstak92 20:13 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

antioksidant
hrvati su se zestoko napalili
ali pojma nemaju koliko su srece imali protiv italijana
sad se nadaju da ce spanci da ih puste na 2-2
a ovi burici su cool samo ako imas veliki frizider
prebrzo se ugreje
kapi za oci su prava mera
ima hajniken kod nas da se kupi


Kockasti su baš super.
Mislim da imaju super uigranu reprezentaciju koja može daleko da dogura.
Ali komentatori šta su lupetali to ne mogu da prepričam.
Svaki faul Italijana je za višegodišnju robiju ako ne smrtnu kaznu, a vatreni kad naprave faul to je foliranje, sudija nema pišu, naočare...
Inače, ako nisi znao, vatreni igraju s trojicom straga, što je genijalna zamisao fudbalskog Bizmarka Bilića.
antioksidant antioksidant 20:21 15.06.2012

Re: ahahaaaxaxaxaahaaa

Mislim da imaju super uigranu reprezentaciju koja može daleko da dogura.

lose mislis
mandzukic je frajer ali ostalo je neprilagodjeno
cudilo me je sto bilic protiv italijana izvodi istu postavu kao protiv iraca (kao "pobedili smo sa ovom postavom, mora da je dobra"
a to sa 3 pozadi je bilo ok za irce kad su bokovi mogli da vuku napred. protiv italijana su bili sabijeni natrag sve dok madzuka nije dao prelep gol...
a slusam i ja hrvate, nisam valjda lud da pored suseca (pa makar sina) slusam acu stojanovica?
a da ostanemo u temi, potvrdi da si u hrvatsku isao motorom da bi svirao na susretu bajgera gornje zagore...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana