Filozofija| Nauka| Nostalgija| Zabava| Život

Romantični oblak između razumevanja na sve strane

Milan Novković RSS / 30.06.2012. u 21:46

funny-hat.jpg

"Da bi doneo odluku, presudi; da bi presudio, budi razuman; da bi bio razuman, donesi odluku" - možda petlja u ovoj "logici" i nije najočiglednija onima koji veruju više od drugih, pa nemaju petlju nego liniju koja polazi od verovanja, možda sam je ja pogrešno preveo, možda nije petlja nego spirala, ali tu je negde i petlja, petlja, petljica, kao u onom cirkusantskom cilindru gde vešti momci, ili devojke, voze motore ili mala kola u krug.

Čudo oko tog verovanja (sad više nisam siguran da li sam već pisao o tome i u svom blogu negde, ili samo u komentaru kod Čera, komentara se sećam, godine mi zbunjuju pamćenje zbunjeno od rođenja) je što možemo da ga uključujemo ili isključujemo po želji (tj ko ne može baš u nekom zadatom trenutku može da se obuči da to radi) sa neverovatim i iznenađujućim rezultatima!

Naime, veruje se samom sebi tako što se isključuje prefrontalni korteks i, neverovatno, iznenađujuće I fascinantno, učimo nešto novo duplo brže, nauka kaže, a nauci verujemo i kad je o pozitivnom u verovanju (ovo stanje svesti na engleskom zovu "the flow", tok).

Šta to znači isključiti prefrontalni korteks - needukovano-amaterski to znači isključiti "razum", njegove velike delove, logiku i prosto "opaliti" po problemu, fizičkom, psihičkom, emotivnom i ostalom kako nam insinkt kaže, i bez razmišljanja.

Zaobići naslikano i utkano u našoj teatralnoj niti koja, pa da, veže razum za krevet pa ga bahato maltretira i koristi dok nešto negde ne popuca.

Razmišljanje je skoro sigurno precenjeno, kod mene na ovu temu više nema dileme (što se tiče mog kućnog okruženja moje razmišljanje je moglo uvek jeftino da se kupi) ali ne možemo bez njega kao što ne možemo ni bez novca, osim ako ne odemo u zabit da čuvamo ovce, a to ne možemo pošto tamo nema ni bloga ni Facebooka, ... ček, gde sam zalutao, imam osećaj da sam i sam upao u neku petlju!

Elem, primer, zvuči neverovatno - ako počinješ da učiš tenis od nule ne razmišljaj, zamahni i zvekni loptu pa kako god odletela - i učiš duplo brže ako istraješ, nauka kaže.

Socijalni tenis - isto tako, zamahneš i zvekneš, iskreno!

I to je to, ovo sam na dah izrazmišljao, dah mi ponestaje, dame su mi po kafanama pa odosmo sin i ja da mašemo i opaljujemo po kući, nasumice i dok možemo, u ime efikasnosti).

(Btw, ja opaljujem po svemu već mnogo godina! Rezultati? Fenomenalni, naravno :) )



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 21:51 30.06.2012

oblak je čudo:)

savršen blog.

razmišljanje ometa.
formalno obrazovanje ograničava kreativnost.

potrebni su samo kao nužno zlo.
Milan Novković Milan Novković 22:02 30.06.2012

Re: oblak je čudo:)

AlexDunja
savršen blog.

razmišljanje ometa.
formalno obrazovanje ograničava kreativnost.

potrebni su samo kao nužno zlo.

Razmišljanje nije dobro za celulit, grudi i potenciju
AlexDunja AlexDunja 22:08 30.06.2012

Re: oblak je čudo:)

Razmišljanje nije dobro za celulit, grudi i potenciju

i ograničava unošenje
supstanci kao što su nikotin i alkohol, što ni jedan razuman čovek ne može u potpunosti podržati:)
Hansel Hansel 22:21 30.06.2012

Re: oblak je čudo:)

Ne ometa razmišljanje, nego - previše razmišljanja.

A ako se radi o veštinama, mislim da je tajna zapravo u prepuštanju desnoj hemisferi da odradi svoj posao - leva bi trebalo da bude pametna da zna kada treba da se povuče.

I, baš kada se radi o veštinama - ja, kao antitalenat za sport (kao studioznu disciplinu*, a, hm, i inače manje-više ), uvek sam iznova u neverici kako one teniserke i teniseri analiziraju svoje mečeve - što zbog te sposobnosti što zbog strpljivosti da to rade pred kamerama iznova i iznova.

_______
* Milan Gutović, na pitanje Bojane Lekić o njegovim očekivanjima povodom tada nekih predsedničkih izbora: "Po meni, predsednik je kao fudbalski trener: mora da bude dovoljno pametan da osmisli igru i dovoljno glup da misli da je to važno".
loader loader 00:38 01.07.2012

Re: oblak je čudo:)


Hansel Hansel 10:06 01.07.2012

Re: oblak je čudo:)

angie01 angie01 22:03 30.06.2012

,

"Da bi doneo odluku, presudi; da bi presudio, budi razuman; da bi bio razuman, donesi odluku" -


ovo mozes, emocijom, impulsivno, ili naucenim nacinom ili pak da razmislis, pa da odluka ipak bude razumna!:)


lep blog, osvezio ovu omorinu,...i lici na tebe!:)
Milan Novković Milan Novković 22:14 30.06.2012

Re: ,

lep blog, osvezio ovu omorinu

Pa makar i zube porazbijali jedni drugima, ko ovaj "moj" uvodni junak
angie01 angie01 22:34 30.06.2012

Re: ,

Pa makar i zube porazbijali jedni drugima, ko ovaj "moj" uvodni junak



?????
Milan Novković Milan Novković 22:40 30.06.2012

Re: ,

?????

Ona sličica što sam priložio u tekstu - lik je bez razmišljanja mlatio golf palicom ovom prilikom pa mu fali zub
Jukie Jukie 00:47 01.07.2012

Re: ,

Milan Novković
?????Ona sličica što sam priložio u tekstu - lik je bez razmišljanja mlatio golf palicom ovom prilikom pa mu fali zub

Ja sam mislio da ga je prebio nečiji muž
Milan Novković Milan Novković 01:07 01.07.2012

Re: ,

Ja sam mislio da ga je prebio nečiji muž

Možda, nije bitno, "kolektiv" je mlatio palicom
Ivana Knežević Ivana Knežević 22:15 30.06.2012

Uci se brze

i?

Celog zivota se uci.

Vise, brze, bolje?

Just do right.

Socijalni tenis - bas zgodno. Ali kako ide pravljenje hleba?
Milan Novković Milan Novković 22:23 30.06.2012

Re: Uci se brze

Ali kako ide pravljenje hleba

Vraćamo se na to uskoro, sorry, neočekivano mi skrenulo tokove nerazmišljanja u Maju i Junu, u drugom realmu sam bio
Celog zivota se uci.

Pa da, ali duplo brže se uči ovako, horizontalno, vertikalno ili dijagonalno, pa se posao više svodi na to "šta učiti", i kako ko voli ovde, od gledanja u daljinu, preko brzog jedenja sladoleda, do diskusije o filozofu kojeg još nismo ni pročitali

(mora malo pojašnjenje - mi programeri smo ko pušteni s lanca kad prestanemo da programiramo, pošto "tamo" moramo da pazimo na svako slovo - u proseku smo ok
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:25 30.06.2012

Re: Uci se brze

pošto "tamo" moramo da pazimo na svako slovo

ух, па онда то ... то ... програмирање много ограничавајуће и некреативно.
AlexDunja AlexDunja 22:32 30.06.2012

Re: Uci se brze

ух, па онда то ... то ... програмирање много ограничавајуће и некреативно.

aaeee, meni to izgleda kao da sve može ovako, i na nekoliko mogućih načina:)))

ovo je opciono, ovo ne moraš, amožeš ako hoćeš, itakoto.

ja to, samo od slušanja šta programeri pričaju po kući
Milan Novković Milan Novković 22:39 30.06.2012

Re: Uci se brze

програмирање много ограничавајуће и некреативно

Strašno, ja programiram taj jadni softver, žena i draga mi okolina programiraju mene, umesto da me preskoče dok ja igram, pevam, jedem, pijem i meditirm
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:41 30.06.2012

Re: Uci se brze

aaeee, meni to izgleda kao da sve može ovako, i na nekoliko mogućih načina:)))

ovo je opciono, ovo ne moraš, amožeš ako hoćeš, itakoto.


може на милион начина. а ипак мораш да пазиш на слова. јбг.
AlexDunja AlexDunja 22:47 30.06.2012

Re: Uci se brze

слова. јбг.

i na vitičaste zagrade, opciono:))

ps. meni, lično, su vitičaste zagrade daleko
zanimljivije od slova:))
AlexDunja AlexDunja 22:52 30.06.2012

Re: Uci se brze

umesto da me preskoče dok ja igram, pevam, jedem, pijem i meditirm

i programiraš, jer cela zabava je ipak tu:)
dragan7557 dragan7557 09:44 01.07.2012

Re: Uci se brze/Panta rei !

, nauka kaže, a nauci verujemo i kad je o pozitivnom u verovanju (ovo stanje svesti na engleskom zovu "the flow", tok).

Cca. 2500 godina unazad Heraklit je ovo stanje nazvao "panta rei" stanjem.Uprošćeno: nemoguće je okupati se dva puta u istoj reci.
Što se tiče segmenta nauci verujemo, evo jednog citata koblogera,
nsarskog:
"nauka je niz pokušaja ....."
Koliko treba da verujemo nauci je stvar opredeljenja, u novije vreme pitanje izbora, a spada u tzv.slobode.


Razmišljanje je skoro sigurno precenjeno, kod mene na ovu temu više nema dileme (što se tiče mog kućnog okruženja moje razmišljanje je moglo uvek jeftino da se kupi)

Kad je razmišljanje u pitanju:

Fragmenti Heraklitove filosofije.

Fragment 1.

d) Što se drugih ljudi tiče.
toliko su malo svesni onoga što čine dok su budni,
koliko se ne sećaju onoga što čine dok spavaju.

Izvor: Konkordancija Fragmenata, Diles - Kranz, 1936, Marcovich, 1970.
(Concordance of evidence)

do diskusije o filozofu kojeg još nismo ni pročitali

Od srca prporučujem čitanje Heraklita.

A tebi prema napsianom:

mi programeri smo ko pušteni s lanca kad prestanemo da programiramo, pošto "tamo" moramo da pazimo na svako slovo

odgovara, stav:

Fragment 1:

c) Dok ja, sa moje strane, objašnjavam te reči
i ta dela, rastavivši najpre svaku stvar u skladu sa
njenim ustrojstvom,
da onda pokažem kako stvari stoje(rezultat).
Milan Novković
Ja sam mislio da ga je prebio nečiji muž

Možda, nije bitno, "kolektiv" je mlatio palicom

Coincidentia Oppositorum! Jedinstvo suprotnosti?!

Herakklit, fragmenti 23-27.

cerski
mirelarado mirelarado 21:08 01.07.2012

Re: Uci se brze

žena i draga mi okolina programiraju mene, umesto da me preskoče dok ja igram, pevam, jedem, pijem i meditirm


Eх, ех, чисто сумњам да би ти пријало да те прескоче. То би се звало занемаривање. Уживај док има ко да на тебе обраћа пажњу.


JJ Beba JJ Beba 23:19 30.06.2012

pa da

zamahneš i zvekneš, iskreno!

akako drugačije? doduše pre toga watch the bll and bend your knees!

milanče kissU
zemljanin zemljanin 23:38 30.06.2012

Re: pa da

hm, pa teško bez razmišljanja jer i kad "ne razmišljaš" ti razmišljaš ... ali bez onog dela koji je društveno poželjan okvir ponašanja se može ili udri iskreno
Milan Novković Milan Novković 00:20 01.07.2012

Re: pa da

doduše pre toga watch the bll and bend your knees!

Pa šta poplavilo-poplavilo


myredneckself myredneckself 01:14 01.07.2012

Re: pa da

Milan Novković
Čudo oko tog verovanja (sad više nisam siguran da li sam već pisao o tome i u svom blogu negde, ili samo u komentaru kod Čera, komentara se sećam, godine mi zbunjuju pamćenje zbunjeno od rođenja) je što možemo da ga uključujemo ili isključujemo po želji (tj ko ne može baš u nekom zadatom trenutku može da se obuči da to radi) sa neverovatim i iznenađujućim rezultatima!
Naime, veruje se samom sebi tako što se isključuje prefrontalni korteks i, neverovatno, iznenađujuće I fascinantno, učimo nešto novo duplo brže, nauka kaže, a nauci verujemo i kad je o pozitivnom u verovanju (ovo stanje svesti na engleskom zovu "the flow", tok).


Milane, ne znam to oko delova korteksa, ali ja kad mogu, sebi stvorim uslove za flow. To je obično kad ostanem sama, kasno noću, ili rano ujutro. Kad mi ništa ne odvlači pažnju, kad me razni razgovarači telefonom, ne ometaju itd. ( kad neki moj komentar osvane oko 3h ujutro na blogu, znači da sam baš izašla iz flow-a )
Onda se stvari slažu jedna na drugu, brže sve pokapiram i poradim, sve ide glatko, vreme kao da stane. I posle ga ima.
Kad krene dnevna frka, krenu i da me programiraju, posebno ovi moji
JJ Beba JJ Beba 08:23 01.07.2012

Re: pa da

Milan Novković
doduše pre toga watch the bll and bend your knees!

Pa šta poplavilo-poplavilo



haha da da popravim, nestalo slovo

dakle pre nego zamahneš i zvekneš, iskreno! (a kako drugačije!)
mora watch the ball and bend your knees

AlexDunja AlexDunja 08:32 01.07.2012

Re: pa da

mora watch the ball and bend your knees


osnovno pravilo:)
JJ Beba JJ Beba 09:04 01.07.2012

Re: pa da

AlexDunja
mora watch the ball and bend your knees


osnovno pravilo:)

ništa bez toga :) mož'd'udaraš kol'ko hoćeš, ne vredi.. mislim da ima smisla :))
blau.punkt blau.punkt 00:48 01.07.2012

Keyword :


I S K R E N O


docsumann docsumann 05:11 01.07.2012

key of art

Šta to znači isključiti prefrontalni korteks - needukovano-amaterski to znači isključiti "razum", njegove velike delove, logiku i prosto "opaliti" po problemu, fizičkom, psihičkom, emotivnom i ostalom kako nam insinkt kaže, i bez razmišljanja.


osnovni princip umjetničkog delanja

Hansel Hansel 09:58 01.07.2012

Re: key of art

osnovni princip umjetničkog delanja

Da, a onda umetnik pogleda drugim očima (kad se uključi) šta je uradio, pa uništi delo!

Ja bih opet tu nešto o saradnji hemisfera, ali da ne gušim.
Milan Novković Milan Novković 10:03 01.07.2012

Re: key of art

ali da ne gušim

Ovo je blog o gušenju, između ostalog, to je bar jasno ko dan
Hansel Hansel 10:43 01.07.2012

Re: key of art

Ali, nije blog koji guši!

OK, hvala na ohrabrenju. Naravno, sada neću pisati kao da sam pisao po prvom impulsu!

Hteo sam da kažem da kad umetnik stvara prepušten može da napravi razne greške koje mu, kada gleda analitično, mogu smetati. Verovatno je stvar rada na sebi da ta dva aspekta istovremeno mogu da skladno funkcionišu, a ako ništa drugo, mogu se stvari popravljati naknadno. U svakodnevnom životu iključivost jedne od strana može prilično da košta... Ali, ta priča o lateralizaciji funkcija (bar iz tog ugla) zaslužuje posebnu temu.
Milan Novković Milan Novković 10:53 01.07.2012

Re: key of art

Hansel
Ali, nije blog koji guši!

OK, hvala na ohrabrenju. Naravno, sada neću pisati kao da sam pisao po prvom impulsu!

Hteo sam da kažem da kad umetnik stvara prepušten može da napravi razne greške koje mu, kada gleda analitično, mogu smetati. Verovatno je stvar rada na sebi da ta dva aspekta istovremeno mogu da skladno funkcionišu, a ako ništa drugo, mogu se stvari popravljati naknadno. U svakodnevnom životu iključivost jedne od strana može prilično da košta... Ali, ta priča o lateralizaciji funkcija (bar iz tog ugla) zaslužuje posebnu temu.

Nema reči o nikakvoj vrsti isključivosti, više o skladu koji smo mi u modernom dobu veštački, i poprilično, zamandalili iza "silovanog" racija, ne čak prirodnog, koji ne postoji sam za sebe.

Greške - ja ne trzam previše na dela bez greške, meni su pomalo sterilna - ja gotivim pomalo divlje i "pogrešno" u radu i delima
Hansel Hansel 13:55 01.07.2012

Re: key of art

Ja sam govorio o umetnicima perfekcionistima, koji često hoće više od onoga što im "dođe" inspiracijom...

Znam da se nisi zalagao za isključivost, to sam pomenuo usput, jer ima mnogo onih koji nipodaštavaju sve što je iracionalno, a ima i obrnutih primera.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 05:22 01.07.2012

...

off is on

Milan Novković Milan Novković 10:55 01.07.2012

Re: ...

off is on

Dobra tabla na vratima: "Off to off world"
jinks jinks 08:43 01.07.2012

...

Da bi doneo odluku, presudi; da bi presudio, budi razuman; da bi bio razuman, donesi odluku

Možda se petlja sastoji u tome što se odluka sa početka i odluka sa kraja rečenice ne odnose na istu stvar, odnosno, što predstavljaju dve različite odluke.

ako počinješ da učiš tenis od nule ne razmišljaj, zamahni i zvekni loptu pa kako god odletela - i učiš duplo brže ako istraješ

Pa sad, postoje primeri koji su ipak nešto malo drugačiji. Možete 20 godina da lopatate po bekhendu, ali se u nekoj od faza ipak ispostavi da jeste potrebno da u određenoj meri racionalizujete problem kako bi došli do kvantnog skoka u kvalitetu udarca.

Mada, verovatno i samo lopatanje doprinosi tome da se uopšte i dodje do nivoa na kome možete da racionalizacije problem, odnosno, da primenite neko delom racionalno rešenje.

Tako da izgleda da razmišljanje i nerazmišljanje neminovno idu zajedno - i da jedno bez drugog verovatno u zbiru postižu mnogo manje.
Milan Novković Milan Novković 09:02 01.07.2012

Re: ...

Možda se petlja sastoji u tome što se odluka sa početka i odluka sa kraja rečenice ne odnose na istu stvar, odnosno, što predstavljaju dve različite odluke.

Naravno, ima i takvih, to su ove što ih ja zovem "spirallce" (evo još jedne srpske reči sa dva slova 'l' u jedno-do-drugoga aranžmanu).

A ima i pravih petljljca (dva 'lj') (ovo je iz meni dragog fazona kad mi je na jednoj mašini admnin lozinka bila "slannina", a hint "duon", pa samo posle nedeljama češkao glavu u maniru "koji sad, bre, duon" kad sam zaboravio lozinu (btw, ima i "slannnica"
Tako da izgleda da razmišljanje i nerazmišljanje neminovno idu zajedno - i da jedno bez drugog verovatno u zbiru postižu mnogo manje.

Naravno, ostao sam nedorečen:

- Ja nisam ovde mnogo izmislio, samo malkice, ostalo stvarno ljudi proučavaju i istražuju pa pričaju o ovim ineteresantnim rezultatima.

- Kursevi postoje pa postoje, sa instruktorima, pa lekcijama, i flow se koristi u tim užim lekcijama, lepo plasiran na odgovarajućim mestima.

Dobro jutro, dobro je i ovde u Londonu i otud moje dobro rapoloženje
jinks jinks 09:15 01.07.2012

Re: ...

U vezi veze između razmišljanja i nerazmišljanja ... evo šta čuvena Orakl iz filmske trilogije "Matriks" kaže na tu temu:

"We can never see past the choices we don't understand".
Milan Novković Milan Novković 09:29 01.07.2012

Re: ...

"We can never see past the choices we don't understand"

Sateran u ćošak moram da priznam da je jedan od inspiratora Antonio Damasio - možemo, kaže on, mi gledamo ne samo raciom, racio je pod žestokom kontrolom emocija, gledamo i emocijama samo one se drugačije "dekonstruišu" (tj ne dekonstruišeš ništa, naravno, nego osećaš negde po telu, reaguješ na osećaj i pičiš dalje
Hansel Hansel 10:13 01.07.2012

Re: ...

nego osećaš negde po telu, reaguješ na osećaj i pičiš dalje

Ta teorija da su emocije samo "svest o telesnim promenama" je malko problematična. Možda ima smisla kod onih kod kojih je iracionalni deo psihe previše skrajnut, pa on sa svešću mora da komunicira - preko tela.
jinks jinks 10:13 01.07.2012

Re: ...

Da, sigurno vidimo i necim drugim sem razumom, ali mislim da je poenta onoga sto je Orakl rekla u reci "choice", odnosno da vidimo onoliko daleko koliko razumemo svoje izbore.

Jer i ako vidimo emocijama, odnosno i iracionalnim i nesvesnim, sto je sigurno tacno, da li i odluke mogu biti iracionalne, emotivne ... Jer cak i kada odlucimo da se prepustimo intuiciji, ili se samo prepustimo intuiciji, osecaju, nesvesnom ... da li je i to neka delom svesna odluka, koju mozemo da protumacimo sebi i drugima na neki nacin.

Odnosno, da objasnimo zasto smo odlucili (sto ipak nosi sa sobom i neki deo svesnog) da se prepustimo nesvesnom toku, na nacin na koji ste, na primer, i vi to objasnili u ovom blogu.
mnenadic mnenadic 10:01 01.07.2012

Razmišljanje, intuicija, verovanje ...

Valjda nema ništa maglovitije u mojoj svesti od ovih pojmova. Teško mi je da povučem jasnu granicu između pomenutih procesa, odnosno stanja. Često sam sklon da o temi koja me zaokuplja "razmišljam" i da neprimetno upadnem u "beskonačnu" petlju iz koje me izbavi ili san ili neki impuls iz okruženja. Priznajem da mi to stanje "beskonačne" petlje najčešće veoma prija jer me isključi iz svega ostalog.
U situaciji kada je vreme (brzina donošenja odluke) važno, prorade neki meni nepoznati mehanizmi koji proizvedu nekakav zaključak, dobar ili loš, sve jedno. U momentu donošenja odluke najčešći slučaj je da zaključak dolazi kao rezultat intuicije odnosno verovanja da je dobar, pre nego postojanja jasne svesti da je zaista dobar. Da li je ovaj metod pogodan za proces učenja, pojma nemam. Znam samo da neka iskustva koja sam sigurno prošao, u nekoj situaciji mi se javljaju kao potpuno nova, pa tek nakon izvesnog vremena stvari se vraćaju i povezuju... I to je neka vrsta petlje ...
Lično, nemam naročite "koristi" od "razmišljanja". Čovek retko kada ima potrebu da bira između više opcija. Najčešće se stvari svode na dve opcije što proces razmišljanja svodi na donošenje odluke "ovo" ili "ono", a u toj situaciji intuicija, odnosno nesvesni procesi igraju bitniju ulogu. Ja bar u to verujem :)
Ako proces razmišljanja posmatramo kao modelovanje mogućih stanja, situacija i ishoda onda to "maštanje" ne može ničim drugim da se zameni. Čvrsto verujem da je to za svaku jedinku veoma dragoceno. Od razmišljanja glava ne može da zaboli, može samo da se potroši neko vreme, ponekad naizgled uzalud, ali samo naizgled.
Hansel Hansel 10:56 01.07.2012

"Devojački hod"

Ovako je nazvan efekat prevelike motivisanosti koja može da smeta - pošto su psiholozi nekada bili uglavnom samo muškarci, valjda su lakše primetili kod devojaka nespretnosti baš onda kada im je najbitnije da se pokažu u najboljem svetlu - pa bi tu postojao efekat "destruktivne treme" (iracionalno ometa) ili prevelike analitične koncentrisanosti na efekat (ovo bi valjda bilo ometanje od strane racija).

Ima i jedan upečatljiv eksperiment (jedan od mnogih) - izgladnele kokoške i one koje nisu mnogo gladne dovode se pred providnu ogradu, iza koje je hrana. One izgladnele uporno pokušavaju da dođu do hrane kroz prepreku - one manje gladne posle nekog vremena - zaobiđu prepreku. Prevelika motivisanost, ili mmakar motivisanost bez kontrole - šteti.
nikola_kovac nikola_kovac 11:51 01.07.2012

И:Р

Ирационално јесте главно, али није ни оно баш толико свемоћно. Треба и оно да се вежба и полира. Па тако некад уме и ирационално да каже "ја ово н'умем" па онда муне рационално и онда човек сам себе затекне како размишља. Но, и за такво повлачење, треба ирационално да то уме.

У сваком случају, препустиш се...

"све што мисли, хтело би да мисли,
нека мисли и треба да мисли"

"све што тече, хтело би да тече,
нека тече и треба да тече"
libkonz libkonz 17:46 01.07.2012

Od tvojih tekstova

se toliko toga može naučiti, ako znaš da čitaš.
Milan Novković Milan Novković 17:51 01.07.2012

Re: Od tvojih tekstova

libkonz
se toliko toga može naučiti, ako znaš da čitaš.

Ček, ostavih komentar kod Unfa pa se mislim: moji komentatori bi mi morali biti draži od njegovih

Evo jedne "in the flow"

(ova sludi i matematičare, fizičare pa filozofe, a kamoli nas, "pošten" svet

libkonz libkonz 17:53 01.07.2012

Re: Od tvojih tekstova

Baš po mom ukusu
AlexDunja AlexDunja 18:26 01.07.2012

Re: Od tvojih tekstova

(ova sludi i matematičare, fizičare pa filozofe, a kamoli nas, "pošten" svet


mene ostavlja ravnodušnom, osim u estetskom smislu,
seksisto.

daj one baletane:)
Milan Novković Milan Novković 07:03 02.07.2012

Re: Od tvojih tekstova

daj one baletane:)

Jes nepravda, znam, al kad nas je Bog napravio "nesimetričnim"

Za bolju fotku bih morao da skeniram Blumovu knjigu, al ne sad, frka, nego kasnije.

Za preživljavanje do tad evo fotke sa Weba kao i ključeva za pretraživanje "dieter blum malakhov" (negolišavih baletana ima koliko hoćeš, naravno)

Milutin Milošević Milutin Milošević 18:23 01.07.2012

I ja...

.. krećem u akciju bez mnogo premišljanja. Pa onda na osnovu instinkta (koji je najverovatnije u stvari iskustvo koje se povuče, što naš narod kaže, "iz malog mozga" ) delujem.

Eto, u poslednjih mesec dana radio sam treninge u dve oblasti o kojima skoro ništa nisam znao
jasnaz jasnaz 19:11 01.07.2012

1.

jasnaz jasnaz 19:12 01.07.2012

2.

jasnaz jasnaz 19:12 01.07.2012

3.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana