Hobi| Kućni ljubimci| Ljubav| Obrazovanje| Sex

Nedeljni komentar

Unfuckable RSS / 01.07.2012. u 04:46

Kada kliknete na "pošalji komentar" pa se ništa ne desi, verovatno imate ili problem sa internet vezom ili sa autorom bloga na kom ste želeli da činodejstvujete.

Ja nekako mislim da je kod mene ova druga situacija u pitanju. Pažljivo izučavavši žitija Prepodobnog Virtuelnog Vasilija Mirotočivog, dođoh do spoznajne iluminacije da treba  (u nedostatku drugih opcija) ovde da okačim ono što je Onome namenjeno. Jer - (nekako, svakako, svakojako)... Reč mora da nađe put

Dozvolite mi da vam predstavim jedan svoj komentar, u malo proširenom (i, ovaj put - neizbrisivom) izdanju:

  Dakle, imam gadan transfer neprijatnosti kada pokušam da pročitam pojedine blogove, a uz to i neobuzdan poriv da posetim očnog lekara. Kada taj prvi napad panike prođe, shvatim da mi posle tih uzaludnih pokušaja samo i jedino treba duži oporavak. Ma, terapija. Strujom.


  Ja znam da živimo u zemlji u kojoj je tek 6% stanovništva ubolo neku fakultetsku diplomu, da nije ni mnogo više onih sa srednje(o)školskom, znam da 50% ljudi koristi (kako - tako) internet ali primećujem da neki, bez obzira što je ovo 21.vek. tastaturu kapiraju otprilike kao Monolit u Onom filmu.

  Najtužnije (ili najsmešnije, kako god) je što upravo jedna od glavnih arhitektica kule od karata pod radnim nazivom "u šta se pretvorio ovaj Blog, tz..tz..tz" svojim nemuštim baljezgarijama, hipertrofiranim talentom za gutanje slova i širenje polupismenosti kao i očiglednom sposobnošću da obesmisli i istroluje čak i (svoju) potencijalno dobru temu radi upravo ono što je tokom svoje "blistave" blogerske karijere toliko zdušno kritikovala.

  Još neveselije saznanje je da joj na tu bednu i neveselu očiglednost - hajde pa neka to samo budu skaredna nepismenost i skoro tragikomično gutanje slova - niko ne ukazuje. Što me jako podseća na onaj seoski mentalitet koji umobolno dete sklanja u ambar da ga komšije ne gledaju, te na taj način "rešava" problem

  Gledam, dakle komentatore - pa tu vidim jednog, recimo, osvedočenog pedanta i jezikočistunca koji ima snažnu alergiju na suptilne ali potvrđeno tupave detalje koje "jezička rodna ravnopravnost" nosi. Ćuti čovek, ne primećuje.

  Vidim, dalje iza jednu potvrđenu obožavateljku dobrih linkova i jako dobrih sličica - dakle tačnosti u svakom smislu, koja valjda grizući se za lakat primećuje slovnu grešku u naslovu. U tekstu izgleda da nema ni jedne? 

 Iza toga dolazi naš poznati drugar "od preko", ljubitelj ekstremnog sporta i mačaka svake vrste koji bi moralo da ima mnogo više od 2 grama mozga čim je tamo gde je i čim radi to što radi. Da li iz ideološko-burazerskih relacija sa autoricom ili čega god, i on je onako malo slep kod očiju. 
Ok, idemo dalje.

  Posvećena prosvetna radnica i potvrđeno pismena žena s periferije velegrada, neko kome bi pravopis trebalo da predstavlja profesionalnu deformaciju pita kako da pomogne. U vezi teme bloga, na žalost. 

  Možda ćete reći "pa važnija je suština od forme" ili "pa ona to tako uvek"
Izvinjavam se ali - nisam kupac, jer to je onda pristajanje na manje, na nesposobnost, na neznanje i predstavlja (in)direktnu promociju neukosti, indolencije i neodgovornosti. Pa što ne reći i prostakluka.

  Pazite ovako ljudi - ne bih mnogo da pametujem jer i sami znate ono što sledi:

ako neko ima potvrđene i više puta dokazane psihomotoričke, obrazovne i perceptivne probleme - okretanje glave i ignorisanje pojave neće rešiti stvar. 
  Ja sam ukazao na to, nekoliko puta i ne preterano biranim rečima i brisan sam. Ok, no big deal, ni prvi ni poslednji put. 

  To svakako ne može da me spreči da - za razliku od ovih par komentatora, koji su (hajd' i to da kažem) spomenuti upravo zato što cenim njihov doprinos blogu B92 - dakle to ne može da me spreči da ipak napišem (kažem) šta mislim o onome što svi vi isto tako vidite ali ćutite.

 (diskusija nepotrebna, shvatite ovo kao komentar koji nije tamo gde bi trebalo da bude jer su -  kako to Marfi lepo  reče - "budale tako inventivne" )



Komentari (265)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 05:08 01.07.2012

бадава паметујем, кад се и ја пређем

И ја се пређем понекад, па пробам да оправљам нешто. Јако узалудан посао. Накриви капу и терај, Чији је проблем његова је и брига.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 05:13 01.07.2012

ko mi kriv pa se budim rano

samo da pitam:
je li ona jedina (a da piše na ovom portalu) koja pravi te greške pravopisne
ili ima tu još nečeg?

'oću da kažem, da mi nije jasno da li su i tvoji motivi za ovu i ovakvu objavu iste nakane kao i oni koji biraju da ix ne objave?

i naravno, slidž:



ps
svi smo tu negde...u vezi sa tom gramatikom, pravopisima itakoto. :)
i pss (trol)
je l' smeta još nekom ovde ova jarko narandžasta i ova žuta i, šta sam ono htela da kažem...
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:05 01.07.2012

Re: ko mi kriv pa se budim rano

El su ovo promenjene bojice ili se samo meni narandžasti svetlećki pred očima?
Izvin'te na trollima.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:14 01.07.2012

Re: ko mi kriv pa se budim rano

je l' smeta još nekom ovde ova jarko narandžasta i ova žuta



Kada su me prvi put zabljesnule, umal' nisam oslepela. Sad sam se već donekle navikla. Isti slučaj bio i sa onim belilom. Mada, od tog belila do danas zapatih dioptriju 0,5, tako da sad očekujem dalja pogoršanja...
tyson tyson 06:58 01.07.2012

Uvek ista priča


Kosa mi se na glavi diže i strašno me ljuti kada vidim da idioti postaju cenjeni ljudi.

Bruka je i sramota koliko ljudi ili ne znaju, ili ne obraćaju pažnju na stvari koje se uče u nižim razredima osnovne škole. Kao da u životu nisu pročitali ni jednu knjigu.

Kontraproduktivni, licemerni i ultimativno zaglupljujući manir "nije lepo (ajde! - prim. aut.) skretati pažnju na nepismenost autora i komentatora na blogu" bolje da ne komentarišem.


No, uzalud ti trud...







KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:34 01.07.2012

Sunce ti poljubim

I tebi udarilo Sunce u glavu . Nisi prvi, ja sam prvi i to priznajem.
Dakle, mi udareni imamo pravo na neprimećivanje "jezičkih" grešaka u komentarima i blogovima.
Što se jeziko čistunstva i osvedočeno pedantnog jezički rodno ravnopravno osetljivog koji ima snažnu alergiju na suptilne ali potvrđeno tupave detalje koje "jezička rodna ravnopravnost" nosi a koji ćuti i ne primećuje imam da izjavim sledeće.

Mogao bih da upadnem u ovu tvoju tipsku fasciklu ali neću.
Čistunstvo mi nekako zvuči posprdno i rigidno.
Komentarišem mnogo, mnogo ređe nego što bi neki jezički čistunac to uradio.
Često ne komentarišem "jezičke" greške iz lenjosti, simpatija ili antipatrija prema blogeru,
Čitam blogove i komentare vrlo neselektivno i bez pravila pa onda ispadne da komentare ostavljam tamo gde ne treba ili obratno.
Dešava se da preskočim sjajne blogove a da se zakačim na nešto što je bljak.
I ja sam danas tako inventivan, ne znam zašto ovo pišem.
Hansel Hansel 09:35 01.07.2012

Re: Sunce ti poljubim

Stvarno, Unf, koga ti ovde više kritikuješ - autorku ili "neuzbunjivače"?

Kad bih se ja pitao (a ne pitam se), nijedan komentar na vesti ne bi se objavljivao nelektorisan (osim ako se ne priemti da je baš reč o stilu), a kamoli tekstovi (pa imamo naslove s rečima spašeni, spašavanje... naslov koji i sada stoji: Britanija: Reč bankar postao uvreda itd. itd... Autor-ka uvek može da pogreši, neko greši i sistemski iz ko zna kog razloga, poenta je da bi bilo dobro da ima nekoga ko te stvari sređuje. A očigledno da para za takve nema. Ili možda i ima, ali niko neće da ih da.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:37 01.07.2012

Avatar?

PS Svakoga dana mi neko menja onu sličicu koja me prati (avatar?).
Jedan dan je stara pa sledećeg dana nova. I tako u krug. A i novi izgled bloga
Dr M Dr M 08:20 01.07.2012

Pitanje stila


Dragi domaćine,

mislim da Angie ima specifičan, meni šarmantan, stil. Razbarušen.

Kao što ga imaju Dragoljub i Čerevićanin, da pomenem samo najizrazitije primere prepoznatljivosti stila.

U tom smislu, čini mi se da Tvoj napad na autorkinu pismenost, bez osvrtanja na, eventualna, neslaganja sa pristupom temi, na blogu koji ima jasan stav o nekom dogadjaju, nije bio na mestu.

Po mom mišljenju, bilo bi u redu da si, u svom oštrom ali pravednom stilu, napao njen pristup temi, ovako je ispalo da je to ad hominem.
kukusigameni kukusigameni 10:06 01.07.2012

Re: Pitanje stila

Slažem se doktorom.
Naime, postojalo je više načina da iskažeš svoje nezadovoljstvo. Mogao si recimo da se obratiš moderaciji i urednici bloga: "Smeta mi to i to."
Mogao si blogere koje si naveo i koga god hoćeš, da priupitaš na PP zašto ćute i kakvo je njihovo mišljenje o problemu koji ti smeta.
Mogao si čak možda da budeš konstruktivan i da u komentar koji si postavio kod angie na blogu, uvrstiš i mišljenje o suštini teksta. A onda, da dodaš kritiku rukopisa, stila, pismenosti, whatever. Ili čak, njoj lično na PP si mogao da pošalješ egzaktli gde greši. Možda bi ispravila.
Nisi.
I tako ostaje gorak ukus da ono pljuckanje u stvari važi i za tebe. Pljucnuo si na blog. Jesi.
To što te banovala je njeno pravo sa kojim se ne slažem, jer bi to po meni trebalo da bude sredstvo isključivo u svojstvu krajnje nužde.
A ovo:
Ban Ki-Unf
Što me jako podseća na onaj seoski mentalitet koji umobolno dete sklanja u ambar da ga komšije ne gledaju, te na taj način "rešava" problem

je jako ružno.
fijumau fijumau 11:18 01.07.2012

Re: Pitanje stila

ima specifičan, meni šarmantan, stil. Razbarušen

čini mi se da Tvoj napad na autorkinu pismenost,

Stil i pismenost su dve različite stvari.
nikola_kovac nikola_kovac 11:56 01.07.2012

Re: Pitanje stila

mislim da Angie ima specifičan, meni šarmantan, stil. Razbarušen.

Kao što ga imaju Dragoljub i Čerevićanin,


"Човек мора бити геније да би био будала." Тако некако рече неки толстојевски.

А ја ћу, 'нако теоријски:

"Иза стила, мора се видети норма. У противном је, само неписменост."
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:24 01.07.2012

Re: Pitanje stila

Slažem se doktorom.
Naime, postojalo je više načina da iskažeš svoje nezadovoljstvo. Mogao si recimo da se obratiš moderaciji i urednici bloga: "Smeta mi to i to."
Mogao si blogere koje si naveo i koga god hoćeš, da priupitaš na PP zašto ćute i kakvo je njihovo mišljenje o problemu koji ti smeta.
Mogao si čak možda da budeš konstruktivan i da u komentar koji si postavio kod angie na blogu, uvrstiš i mišljenje o suštini teksta. A onda, da dodaš kritiku rukopisa, stila, pismenosti, whatever. Ili čak, njoj lično na PP si mogao da pošalješ egzaktli gde greši. Možda bi ispravila.
Nisi.
I tako ostaje gorak ukus da ono pljuckanje u stvari važi i za tebe. Pljucnuo si na blog. Jesi.
To što te banovala je njeno pravo sa kojim se ne slažem, jer bi to po meni trebalo da bude sredstvo isključivo u svojstvu krajnje nužde.
A ovo:

Ban Ki-Unf
Što me jako podseća na onaj seoski mentalitet koji umobolno dete sklanja u ambar da ga komšije ne gledaju, te na taj način "rešava" problem


je jako ružno.


slažem se s kukusigameni. ružno cepidlačenje, zadrta osvetoljubivost i nedžentlemensko sitničarenje i još ona odvratnost s ambarom i umobolnim detetom (!?)...

Podrška za Angie!






tyson tyson 17:07 01.07.2012

Re: Pitanje stila

mislim da Angie ima specifičan, meni šarmantan, stil. Razbarušen.

Kao što ga imaju Dragoljub i Čerevićanin, da pomenem samo najizrazitije primere prepoznatljivosti stila.

Tjah.

Od nabrojanih primera jedan zaista ima prepoznatljiv i osoben stil, drugi je iritirajuće pretenciozna neuspela kopija, a treći po mom mišljenju nije nikakav stil već autor, bar po na blogu do sada demonstriranom sudeći, teško da ume drugačije da izrazi svoje često razbarušeno rasute misli, a i način pisanja dostojno prati nivo rasutosti.


(rodna neravnopravnost namerna, zaradi saspensa)



Dr M Dr M 17:22 01.07.2012

Re: Pitanje stila

Od nabrojanih primera jedan zaista ima prepoznatljiv i osoben stil, drugi je iritirajuće pretenciozna neuspela kopija, a treći po mom mišljenju nije nikakav stil već autor, bar po na blogu do sada demonstriranom sudeći, teško da ume drugačije da izrazi svoje često razbarušeno rasute misli, a i način pisanja dostojno prati nivo rasutosti.


Ne bavim se književnom kritikom, ja sam na nivou svidja-ne svidja.

Ipak, za prvi od nabrojanih primera se slažem, za druga dva ne.

Mada, mislim da je ovo krupan pomak, do sada se nismo slagali u velikoj većini slučajeva a sada se slažemo u trećini..
Lionsgate Lionsgate 08:22 01.07.2012

Nedeljno jutro...

Drug Unf popio ban

I ja ih imam nekoliko, ni ne znam vise kod koga tacno... za gospodina ex-Gebelsa sam siguran, ostale nisam zapamtio. No to je sloboda i licno iscitavanje prava na blogu, zato i nema ljutnje jer je blog poprilicno neobavezna stvar (doduse, kako za koga).

Na blogu smo svi poprilicno obrazovani, daleko je veci procenat od onih 6% sa visokom skolom u Srbiji, svi smo uglavno slicnog muzickog ukusa, naginjemo umetnosti, o svemu smo obavesteni, sve znamo, svi smo duhoviti, tolerantni... jebiga, kad bi jos u stvarnom zivotu sretali takve ljude, gde bi nam bio kraj.

Zato chika Unfe, malo manje lozenja, ovo je samo iluzija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 01.07.2012

Re: Nedeljno jutro...

Na blogu smo svi poprilicno obrazovani, daleko je veci procenat od onih 6% sa visokom skolom u Srbiji, svi smo uglavno slicnog muzickog ukusa, naginjemo umetnosti, o svemu smo obavesteni, sve znamo, svi smo duhoviti, tolerantni... jebiga, kad bi jos u stvarnom zivotu sretali takve ljude, gde bi nam bio kraj.

Zato chika Unfe, malo manje lozenja, ovo je samo iluzija


pa-a, mislim da grešiš, doduše ne poznajem previše blogera, možda 7-oro, i svi su simpa - ne znam da li si ovo što si napisao mislio ozbiljno, ili je bilo s ironijom? uglavnom, ovi koje ja poznajem (njih nekoliko od pre par dana, i toliko si simpa svi da planiram da ih zovem na svoj rođendan u septembru, vikendica, dunav, obronci fruške) jesu svi ovakvi, kažu da poznaju priličan broj drugih blogera, i da su i drugi isto fini i simpatični ljudi. a, kao što vidiš, povremeno i obaramo te velove iluzija.
Lionsgate Lionsgate 11:08 01.07.2012

Re: Nedeljno jutro...

Mislio sam i ozbiljno i sa ironijom ( koji krsh od kombinacije ). Ima ovde sasvim OK ljudi, i sam sam tamo na pocetku postojanja bloga upoznao 10-tak ljudi odavde, pokojni fixer se svojski trudio da nas upozna i okupi, izlazili smo, druzili se, cak sam se i sa chika Unfom dogovarao godinu-dve za neko pivo na Vracaru, uostalom internet je vec 15-tak godina sasvim legitiman i pogotovo zadnjih godina, najcesci nacin upoznavanja ljudi.

A da nije bas sve idilicno ( zato i ironija u onom odozgo) tj. da ima poprilicno foliranata, uverio sam se toliko puta na internetu, pa i na ovom blogu. Google je stravicno mocna alatka, za cas dobijes, recimo, vrsnog anonimnog poznavaoca kazalista a da zadnjih 5 godina nogom nije stupio u isto. Ljudski ego brzo raste, treba mu samo malo titrati odnosno pokazati se boljim i vrednijim od realnosti a to je na internetu danas veoma lako...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:15 01.07.2012

Re: Nedeljno jutro...

Lionsgate
Mislio sam i ozbiljno i sa ironijom ( koji krsh od kombinacije ). Ima ovde sasvim OK ljudi, i sam sam tamo na pocetku postojanja bloga upoznao 10-tak ljudi odavde, pokojni fixer se svojski trudio da nas upozna i okupi, izlazili smo, druzili se, cak sam se i sa chika Unfom dogovarao godinu-dve za neko pivo na Vracaru, uostalom internet je vec 15-tak godina sasvim legitiman i pogotovo zadnjih godina, najcesci nacin upoznavanja ljudi.

A da nije bas sve idilicno ( zato i ironija u onom odozgo) tj. da ima poprilicno foliranata, uverio sam se toliko puta na internetu, pa i na ovom blogu. Google je stravicno mocna alatka, za cas dobijes, recimo, vrsnog anonimnog poznavaoca kazalista a da zadnjih 5 godina nogom nije stupio u isto. Ljudski ego brzo raste, treba mu samo malo titrati odnosno pokazati se boljim i vrednijim od realnosti a to je na internetu danas veoma lako...


Sta "pokojni" Fixer?
Lionsgate Lionsgate 12:57 01.07.2012

Re: Nedeljno jutro...

Pokojni na blogu, ziv u blokicima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:50 01.07.2012

Re: Nedeljno jutro...

Lionsgate
Mislio sam i ozbiljno i sa ironijom ( koji krsh od kombinacije ). Ima ovde sasvim OK ljudi, i sam sam tamo na pocetku postojanja bloga upoznao 10-tak ljudi odavde, pokojni fixer se svojski trudio da nas upozna i okupi, izlazili smo, druzili se, cak sam se i sa chika Unfom dogovarao godinu-dve za neko pivo na Vracaru, uostalom internet je vec 15-tak godina sasvim legitiman i pogotovo zadnjih godina, najcesci nacin upoznavanja ljudi.

A da nije bas sve idilicno ( zato i ironija u onom odozgo) tj. da ima poprilicno foliranata, uverio sam se toliko puta na internetu, pa i na ovom blogu. Google je stravicno mocna alatka, za cas dobijes, recimo, vrsnog anonimnog poznavaoca kazalista a da zadnjih 5 godina nogom nije stupio u isto. Ljudski ego brzo raste, treba mu samo malo titrati odnosno pokazati se boljim i vrednijim od realnosti a to je na internetu danas veoma lako...




dobro, ovo je okej što pričaš za foliranje, mada oni dignu i sami ruke brzo od neta pošto lažiranost umara pre svega samog lagatora; ali ljudi kojima je net produžena odnosno uobičajena strana ličnosti, tojest, zanimljivi su u realnosti koliko i na netu. ovi koji ne žele da bude raskrinkan njihov istripovani ego se, razumljivo, ni ne pojavljuju nikada u realnosti.
AlexDunja AlexDunja 08:25 01.07.2012

...

Izvinjavam se ali - nisam kupac, jer to je onda pristajanje na manje, na nesposobnost, na neznanje i predstavlja (in)direktnu promociju neukosti, indolencije i neodgovornosti. Pa što ne reći i prostakluka.


tako joj i treba.
i svako ko tebi obriše komentar
dobiće kontra blog. tome i služi ovo mesto.

i vasa isto tako. čim ga brišu on raspali:)
G r o f G r o f 08:44 01.07.2012

desnomozgajuća poema...

Dok mi se ne probudi leva strana mozga iskoristio bih desnu da se ranom zorom pomokrim na sve levomozgonje, koji, naoružani jalovocepidlačećim mačevima, kreću u krstaški rat protiv desnomozgonja.
Cepidlakologija je postala jedina irelevantna naučna disciplina jer suština ne živi ovde, a oni retki koji je pokušavaju pronaći bivaju sklonjeni kao gubavci.
Nešto mi se diže, a nije kosa na glavi ali to je iz druge priče.
JJ Beba JJ Beba 08:46 01.07.2012

ko bre da te banuje?

uopšte ne kapiram ko je koga banovao/ brisao... možda mi neko i objasni, mrzi me da kopam u ovaj divan dan
dragi anfak, dobrodošao u klub..
mene ne banuje i ne briše samo onaj ko ne žuri d'ufati brzi voz što je činilo da dugo predvodim listu najbanovanijih i najbrisanijih komentatora/ki ovog našeg bloga.

dakle ne obračaj pažnju
inače uopšte ne kapiram taj institut brisanja i banovanja, jel to ima neki vaspitno/popravni karakter? meni lično samo govori o onome ko briše i bauje a ne o brisano/banovanom

i da
kako ne kapiram banovanje ito, tako ne kapiram ni kukanje na isto
expolicajac expolicajac 09:05 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

ne kapiram taj institut brisanja i banovanja,

A bre bebo, ozbiljan si igrač da bi postavljala takva pitanja. Brišu oni koji ne vole da se gledaju u ogledalu, ili ti oni za koje važi izreka "koj si čavku na rame ima taj si više iš"
JJ Beba JJ Beba 09:11 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

expolicajac
ne kapiram taj institut brisanja i banovanja,

A bre bebo, ozbiljan si igrač da bi postavljala takva pitanja. Brišu oni koji ne vole da se gledaju u ogledalu, ili ti oni za koje važi izreka "koj si čavku na rame ima taj si više iš"

ma kapiram ja to, al ne kapiram da se ne može verbalno poduhvtatiti sa, već da se moraju primeniti metode koje su primerenije tvojoj bivšoj bratiji :))
expolicajac expolicajac 09:19 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

primerenije tvojoj bivšoj bratiji :))

"Batina je iz raja izašla" reče moderator 05 i pritisnu taster
moderator05 moderator05 09:50 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

expolicajac
primerenije tvojoj bivšoj bratiji :))

"Batina je iz raja izašla" reče moderator 05 i pritisnu taster

Gde i kad, moliću lepo? imate li dokaz? Link?
Hvala
dragoljub92 dragoljub92 09:53 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

moderator05
expolicajac
primerenije tvojoj bivšoj bratiji :))

"Batina je iz raja izašla" reče moderator 05 i pritisnu taster

Gde i kad, moliću lepo? imate li dokaz? Link?
Hvala

мики,тилисибе?
Milan Novković Milan Novković 09:53 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

Gde i kad, moliću lepo? imate li dokaz? Link?

Ma kakvi dokazi i demokratske diskusije, ja bih to odmah stavio na glasanje, pa neka se ljudima grče glasački prstići instinktivno
expolicajac expolicajac 09:59 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

Ma kakvi dokazi i demokratske diskusije, ja bih to odmah stavio na glasanje, pa neka se ljudima grče glasački prstići instinktivno

VANREDNO GLASANJE, pa šta košta da košta, naravno na teret poreskih obveznika, a ne skoromnog budžeta Bloga B92
mlekac mlekac 11:06 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

moderator05
expolicajac
primerenije tvojoj bivšoj bratiji :))

"Batina je iz raja izašla" reče moderator 05 i pritisnu taster

Gde i kad, moliću lepo? imate li dokaz? Link?
Hvala

Ma to se ex po vrucini uzeleo nase moderatorke, pa je priziva i kad treba i kad ne treba...
blogovatelj blogovatelj 17:26 01.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

Gde i kad, moliću lepo? imate li dokaz? Link?
Hvala


Naravno da nema dokaza. Obrisani su.
blogovatelj blogovatelj 08:16 02.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

inače uopšte ne kapiram taj institut brisanja i banovanja, jel to ima neki vaspitno/popravni karakter? meni lično samo govori o onome ko briše i bauje a ne o brisano/banovanom


Bas tako.
Ne postoji bolji dokaz da osoba koja banuje ne tolerise razlicitost.
Posebno me razveseli ako se taj/ta koji/koja banuje u toleranciju zaklinje.
j.bre j.bre 09:37 02.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

blogovatelj
Ne postoji bolji dokaz da osoba koja banuje ne tolerise razlicitost.
Posebno me razveseli ako se taj/ta koji/koja banuje u toleranciju zaklinje.


!
!
!
Hansel Hansel 11:33 02.07.2012

Re: ko bre da te banuje?

Ovaj... različitosti ima raznih. Ja sam imao praktično istovetno mišljenje. A onda sam dobio, iz moje perspektive sasvim nezaslužene, neke teške izlive neprijateljstva i pripisivanja imaginarnih motiva na jednoj osetljivoj i drugoj manje osetljivoj temi (ali imputacije na toj drugoj nisu bile mnogo manje bitne). Imao sam ipak vremena da odgovaram i da se nosim s tim, na kraju krajeva - praktično sam anoniman, ne radi se o potrebi zaštite mog "lika i dela", ali takve izlive žuči zaista teško varim, bez obzira čiji su. I tada sam razumeo neke od nekih koji su u nekim situacijama koristili to sredstvo (iako nisam i sâm posegao za njim). Na kraju krajeva, nema se uvek vremena za odgovor, naročito kada neopravdana agresija s druge strane vrca.
bauer. bauer. 09:03 01.07.2012

Diskusija nepotrebna!

Mene brisalo i banovalo... Šjentinjel, dok je imao mrvicu vlasti, i još neko, ne mogu da se setim... a, da, onaj baja što hoće da bude direktor televizije Beograd, umesto sadašnjeg direktora. Samo, on nije mislio svojom glavom, nego me brisao na sugestiju jednog blogera... jebiga, sve ide u rok službe.

Srećan nam novi blog-dizajn!
JJ Beba JJ Beba 09:06 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!


Srećan nam novi blog-dizajn!

ja jedva skapirala da se uopšte radi o dizajnu. bila ubeđena da mi se shebo komp, dizvenete
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:08 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

не брини ништа, дизајн не може да сјебе компјутер, може само очи.
G r o f G r o f 09:14 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

JJ Beba

Srećan nam novi blog-dizajn!

ja jedva skapirala da se uopšte radi o dizajnu. bila ubeđena da mi se shebo komp, dizvenete


... ja hteo da tučem majstora koji mi je menjao grafičku.
JJ Beba JJ Beba 09:14 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

marco_de.manccini
не брини ништа, дизајн не може да сјебе компјутер, може само очи.



dizajn za koga sam milsila da mora da je neki kvar na kompu mi sjeb'o očinji vid u poslednje vreme - nešto ništa ne razabiram. ili je to u mom mozgu?
dragoljub92 dragoljub92 09:17 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

JJ Beba

Srećan nam novi blog-dizajn!

ja jedva skapirala da se uopšte radi o dizajnu. bila ubeđena da mi se shebo komp, dizvenete

и мени прва мисао беше да ми рикнула графика,јопет,кад ономеђутим кандински уживо на блогу.
а и овај мој комшија,гилиптер,никако да уплати тај интернет него морам овако преко мобилног да се качим
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:23 01.07.2012

Re: Disleksija nepotrebna!

У ствари, без шале, мени је дизајн сада бољи него пре недељу дана. Само још да оправе ту црвену. И жуту. Хммм ... и ... белу. : )
AlexDunja AlexDunja 09:26 01.07.2012

Re: Disleksija nepotrebna!

У ствари, без шале, мени је дизајн сада бољи него пре недељу дана. Само још да оправе ту црвену. И жуту. Хммм ... и ... белу. : )


i kad bi se videlo gde je linak.

inače, sasvim je ok.:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:28 01.07.2012

Re: Disleksija nepotrebna!

ok ... i plavu.
dragoljub92 dragoljub92 09:28 01.07.2012

Re: Disleksija nepotrebna!

marco_de.manccini
У ствари, без шале, мени је дизајн сада бољи него пре недељу дана. Само још да оправе ту црвену. И жуту. Хммм ... и ... белу. : )

изгледа да је један од услова за рад на блогу тај да бидеш комплентни далтонистичар и плус да су ти очи мутне боје стакла па да никакво белило не мож да ги осветли
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:43 01.07.2012

Re: Disleksija nepotrebna!

изгледа да је један од услова за рад на блогу тај да бидеш комплентни далтонистичар и плус да су ти очи мутне боје стакла па да никакво белило не мож да ги осветли

ма добро је што за ауторску не траже чак ни то.
dragoljub92 dragoljub92 09:51 01.07.2012

Re: Disleksija nepotrebna!

marco_de.manccini
изгледа да је један од услова за рад на блогу тај да бидеш комплентни далтонистичар и плус да су ти очи мутне боје стакла па да никакво белило не мож да ги осветли

ма добро је што за ауторску не траже чак ни то.

враћаш нас на тему..
него гледам на ццн и код вија у техас ударила оморина,синкронизовано снас,а у пенцилванију оркани ,једино се пајићј извуко,код њега нормално да се међеђи и пуме и вуци не деранжирају
а бауер упустињу,нећу да му стајем на зној
marco_de.manccini marco_de.manccini 10:02 01.07.2012

Re: Disleksija nepotrebna!

ма брига ме б'ш за цнн, ќе му гу летну ја натам ускоро.
dragoljub92 dragoljub92 10:06 01.07.2012

Re: Disleksija nepotrebna!

marco_de.manccini
ма брига ме б'ш за цнн, ќе му гу летну ја натам ускоро.

да ближисе време
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:13 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

JJ Beba

Srećan nam novi blog-dizajn!

ja jedva skapirala da se uopšte radi o dizajnu. bila ubeđena da mi se shebo komp, dizvenete


Nemoj tako grubo, bebo, jel' ti to oćeš da se neshvaćeni umetnik, takozvani web dizajner, obesi o vrbu?

Bolje je ovako: "Dizajn je divan, i funkcionalan, svaka čast umetniku. Mada, ja sam malo kratkovida, i daltonista, uopšte, osoba sa posebnim potrebama, pa ponekad imam manjih problema da uočim prisustvo hiperlinka u tekstu. Tako da ako se razmatra ideja da bi moglo da mu se promeni boja, tako da se, sem u njegovom metafizičkom, može uživati i u stvarnom prisustvu, to bi bilo nešto što bih ohrabrila i podržala".

AlexDunja AlexDunja 17:24 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

Bolje je ovako: "Dizajn je divan, i funkcionalan, svaka čast umetniku. Mada, ja sam malo kratkovida, i daltonista, uopšte, osoba sa posebnim potrebama, pa ponekad imam manjih problema da uočim prisustvo hiperlinka u tekstu. Tako da ako se razmatra ideja da bi moglo da mu se promeni boja, tako da se, sem u njegovom metafizičkom, može uživati i u stvarnom prisustvu, to bi bilo nešto što bih ohrabrila i podržala".


ili ovako:
ona narandžasto crvena na
novim komentarima je prekrasna, kako bi bilo da hiperlinkovi budu identipični,
cenim da bi se uklopilo u koncept:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:31 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

ja jedva skapirala da se uopšte radi o dizajnu. bila ubeđena da mi se shebo komp, dizvenete

JJ Beba JJ Beba 19:33 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

srdjan.pajic
JJ Beba

Srećan nam novi blog-dizajn!

ja jedva skapirala da se uopšte radi o dizajnu. bila ubeđena da mi se shebo komp, dizvenete


Nemoj tako grubo, bebo, jel' ti to oćeš da se neshvaćeni umetnik, takozvani web dizajner, obesi o vrbu?

Bolje je ovako: "Dizajn je divan, i funkcionalan, svaka čast umetniku. Mada, ja sam malo kratkovida, i daltonista, uopšte, osoba sa posebnim potrebama, pa ponekad imam manjih problema da uočim prisustvo hiperlinka u tekstu. Tako da ako se razmatra ideja da bi moglo da mu se promeni boja, tako da se, sem u njegovom metafizičkom, može uživati i u stvarnom prisustvu, to bi bilo nešto što bih ohrabrila i podržala".



moje potrebe jesu osobite

Hansel Hansel 20:59 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

ona narandžasto crvena na
novim komentarima je prekrasna, kako bi bilo da hiperlinkovi budu identipični,
cenim da bi se uklopilo u koncept:)

Ili ovako:
milisav68
Ja mislim da nije dovoljno drečava, a i ova boja prilikom linkovanja mnogo odskače.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:59 01.07.2012

Re: Diskusija nepotrebna!

JJ Beba
srdjan.pajic
JJ Beba

Srećan nam novi blog-dizajn!

ja jedva skapirala da se uopšte radi o dizajnu. bila ubeđena da mi se shebo komp, dizvenete


Nemoj tako grubo, bebo, jel' ti to oćeš da se neshvaćeni umetnik, takozvani web dizajner, obesi o vrbu?

Bolje je ovako: "Dizajn je divan, i funkcionalan, svaka čast umetniku. Mada, ja sam malo kratkovida, i daltonista, uopšte, osoba sa posebnim potrebama, pa ponekad imam manjih problema da uočim prisustvo hiperlinka u tekstu. Tako da ako se razmatra ideja da bi moglo da mu se promeni boja, tako da se, sem u njegovom metafizičkom, može uživati i u stvarnom prisustvu, to bi bilo nešto što bih ohrabrila i podržala".




moje potrebe jesu osobite



A možda bi nam ova nova, indiskretna, boja linkova bila sasvim lako uočljiva, da nam poslednje 2 godine mrežnjače nisu bile dubinski spaljivane ovim apotekarskim belilom. Već ličimo na slepe kučiće.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 10:26 01.07.2012

biram bitke

u koje se upuštam. Ne da mi se, brate, da se bavim obrazovanjem onih koji su već stekli neke diplome koječega a ništa naučili nisu. Ja veoma jednostavno presudim. Ako tekst ima previše grešaka, ako je stil smoran...jednostavno ne čitam=ne komentarišem=NE ZANIMA ME. A može da tema da bude genijalna, savršena, istorijska...ali ako je prezentacija loša...džabe ste krečili!! Naravno...svakome se dogodi da se tu i tamo podkrade poneka greška. Ljudski je. Jedno je omaška a drugo je greška zbog manjka obrazovanja. Sa ovim drugima se IĆ ne smaram, a ovim prvima opraštam i ne pridikujem jer duboko verujem da će i oni brzo shvatiti gde je greška pa će je verovatno sami ispraviti. Najgori su mi oni koji počinju da čitaju tekst prvenstveno tražeći pravopisne greške. Dežurni policajci i dušebrižnici
j.bre j.bre 11:17 01.07.2012

Re: biram bitke

Aleksandra Mitrovic
Ne da mi se, brate, da se bavim obrazovanjem onih koji su već stekli neke diplome koječega a ništa naučili nisu.




tudja kuca - tudja briga

razumem ljude kojima je sustina (tema) necijeg teksta primarna, treba postovati svacije prioritete, ali ne razumem autora koji na ukazane greske ne odgovara ispravkama istih, vec se razmase podivljalom sujetom.
niko od nas nije bezgresan, a smesni ne ispadamo kada gresimo, vec kada besno reagujemo ukoliko nam neko na greske skrene paznju.
no, sve to samo govori o tome ko smo i kakvi smo... a definitivno nas ima raznih :)

baci se bre unfe na pisanje onih tekstova. dok ih je bilo, ovaj blog je bio mnogo veselije mesto.
mani vetrenjace.
mikimedic mikimedic 12:08 01.07.2012

Re: biram bitke

Naravno...svakome se dogodi da se tu i tamo podkrade poneka greška. Ljudski je. Jedno je omaška a drugo je greška zbog manjka obrazovanja. Sa ovim drugima se IĆ ne smaram, a ovim prvima opraštam i ne pridikujem jer duboko verujem da će i oni brzo shvatiti gde je greška pa će je verovatno sami ispraviti. Najgori su mi oni koji počinju da čitaju tekst prvenstveno tražeći pravopisne greške. Dežurni policajci i dušebrižnici


ne slazem se sa poslednje dve recenice - jer pravopisne greske vrlo lepo pokazuju kada je greska u pitanju zbog manjka obrazovanja, a kada obican typo.

e kad ti kojima ponestaje obrazovanje pokusavaju da prodaju svoja 'znanja' ovde na blogu zasluzuju da im se ukaze na pravopisne greske. pogotovo ako su u pitanju novinarcici, piarovi i slicni...
bocvena bocvena 10:29 01.07.2012

Ima jedna divna onomatopeja

u stripu Talični Tom - preskoč, preskoč...

Dakle, toliko me zanima i Endžin pravopis i šta ti o tome misliš. Bolje da te nije brisala, sad će da se nakrca 600 komentara žuči i sujete.

Imam veće probleme. Pozdrav!
fijumau fijumau 16:12 01.07.2012

Re: Ima jedna divna onomatopeja

bocvena
Bolje da te nije brisala, sad će da se nakrca 600 komentara žuči i sujete.


Sve i da bude kako kažeš, daleko će biti od apsolutnog pobednika.
fijumau fijumau 11:09 01.07.2012

Heil Grammatik

mlekac mlekac 11:09 01.07.2012

Druze Unfe

Meni ako nesto od pravopisa zasmeta, posaljem tom nekom pp. I obicno dobijem i veliko "Hvala" sto sam ih na taj nacin upozorila na neku gresku...

Ne vidim svrhu javnog prozivanja za takve stvari, osim da otpocne rasprava na temu "Ko je nepismeniji?", a toga smo, hvala na pitanju, imali isuvise. I ne samo jednom.

j.bre j.bre 11:24 01.07.2012

Re: Druze Unfe

mlekac, nemoj da pomislis da se ne slazem sa tvojim komentarom, mislim da je skroz na mestu. ali rekla bih da cela ova prica ima dublju poruku od skretanja paznje na puku nepismenost.
i definiivno nije upucena (samo) blogerima
mlekac mlekac 11:28 01.07.2012

Re: Druze Unfe

j.bre
mlekac, nemoj da pomislis da se ne slazem sa tvojim komentarom, mislim da je skroz na mestu. ali rekla bih da cela ova prica ima dublju poruku od skretanja paznje na puku nepismenost.
i definiivno nije upucena (samo) blogerima

Hvala na opasci - ja sam povremeno cist bukvalista, pogotovo kad udari vrucina.
j.bre j.bre 11:33 01.07.2012

Re: Druze Unfe

mlekac
Hvala na opasci - ja sam povremeno cist bukvalista, pogotovo kad udari vrucina.


nista zato. ja sam u australiji, mozes misliti kako to utice na moj i inace skuvani mozak
mlekac mlekac 11:43 01.07.2012

Re: Druze Unfe

j.bre
mlekac
Hvala na opasci - ja sam povremeno cist bukvalista, pogotovo kad udari vrucina.


nista zato. ja sam u australiji, mozes misliti kako to utice na moj i inace skuvani mozak


Blaagooo teeebiii kod tebe je sad zima!!! (Sad me uhvatio napad nostalgije za Botswanom)
zemljanin zemljanin 11:45 01.07.2012

Re: Druze Unfe

mlekac
...

Svi mi, ponekad, pravimo greške i ako je nismo svesni ili nam niko ne skrene pažnju na nju, ona postaje sastavni deo naše komunikacije. Javno ću se ovde prepoznati kao jedan od "njih", jer verujem da takav pristup (vez obzira ne reakciju) ima pozitivnu posledicu, barem kod većine.

Slovne greške pri kucanju su totalno druga problematika.
j.bre j.bre 11:47 01.07.2012

Re: Druze Unfe

mlekac
Blaagooo teeebiii kod tebe je sad zima!!!


da bre! zato sam ovako intelektualno nabujala
mlekac mlekac 11:58 01.07.2012

Re: Druze Unfe

zemljanin
mlekac
...

Svi mi, ponekad, pravimo greške i ako je nismo svesni ili nam niko ne skrene pažnju na nju, ona postaje sastavni deo naše komunikacije. Javno ću se ovde prepoznati kao jedan od "njih", jer verujem da takav pristup (vez obzira ne reakciju) ima pozitivnu posledicu, barem kod većine.

Slovne greške pri kucanju su totalno druga problematika.


Ponekad? Pogledaj moj poslednj blog - tako mi i treba kad kucam direkt "u masinu" i to posle koncerta.

mlekac mlekac 11:59 01.07.2012

Re: Druze Unfe

j.bre
mlekac
Blaagooo teeebiii kod tebe je sad zima!!!


da bre! zato sam ovako intelektualno nabujala


To je to! Znas ono kod Praceta - Trolovi su, u stvari, izuzetno inteligentni, ali posto im je mozak silikonski, kad se spuste u nizine, na vrucinu, mozak im uspori i skoro da prestane da radi.

Upravo tako se, trenutno, i ja osecam.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:19 01.07.2012

Re: Druze Unfe

Meni ako nesto od pravopisa zasmeta, posaljem tom nekom pp. I obicno dobijem i veliko "Hvala" sto sam ih na taj nacin upozorila na neku gresku...


Dobijala sam poruke takve sadržine od raznih blogera, i uvek sam im bila veoma zahvalna.

Svi mi grešimo, grešiti je ljudski, na greškama se uči.
mlekac mlekac 21:56 01.07.2012

Re: Druze Unfe

Krugolina Borup
Meni ako nesto od pravopisa zasmeta, posaljem tom nekom pp. I obicno dobijem i veliko "Hvala" sto sam ih na taj nacin upozorila na neku gresku...


Dobijala sam poruke takve sadržine od raznih blogera, i uvek sam im bila veoma zahvalna.

Svi mi grešimo, grešiti je ljudski, na greškama se uči.



Same here!
Budimac Budimac 11:36 01.07.2012

Doslednost u nedoslednosti

Slovne greške? Ma daaaj Unfe...

Š'a ima veze da li je Hitler bio pod uticajem optičara ili okultista?

Š'a ima veze što se objavljuje tekst pripisan jednom nobelovcu, a provaljen kao hoax pre jedne decenije?

Š'a ima veze...

Niš' nema veze, ali u šta se blog pretvorio tztztztztz...

P.S. A nema veze ni javascript
expolicajac expolicajac 11:40 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

Š'a ima veze da li je Hitler bio pod uticajem optičara ili okultista?

A mene si na "kolac nabio" zbog lapsus mentis koji sam načinio
nikola_kovac nikola_kovac 12:05 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

Š'a ima veze...

Niš' nema veze, ali u šta se blog pretvorio tztztztztz...


Претворио се у оно за шта је од почетка био намењен да буде. Само су у међувремену неки ометали развој некаквом лепотом, квалитетом мишљења и тако тим смарањем. Блог коначно стиже кући.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:21 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

Nije se pretvorio, pretvorili smo ga svi koji na njemu učestvujemo, iako pasiv mnogo lepše zvuči
nikola_kovac nikola_kovac 12:26 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

Jelica Greganović
Nije se pretvorio, pretvorili smo ga svi koji na njemu učestvujemo, iako pasiv mnogo lepše zvuči

А б'е Јелице, ниси стигла ни до прве загарантоване суме.
mikimedic mikimedic 12:36 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

Š'a ima veze da li je Hitler bio pod uticajem optičara ili okultista?


budimac, ja da sam na tvom mestu ne bih narocito isticao bas taj primer spocitavanja nepoznavanja pravopisa. narocito sad kad ga je nemoguce editovati.

pustio bih ga onako da ode u ropotarnicu historije (bloga). i jos manje bih naslov komentaru dao 'doslednost u nedoslednosti'.


Budimac Budimac 12:50 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

mikimedic
Š'a ima veze da li je Hitler bio pod uticajem optičara ili okultista?


budimac, ja da sam na tvom mestu ne bih narocito isticao bas taj primer spocitavanja nepoznavanja pravopisa. narocito sad kad ga je nemoguce editovati.

pustio bih ga onako da ode u ropotarnicu historije (bloga)

Š'o? Po mom mišljenju to je perfektna ilustracija ovoga:
Unf
Najtužnije (ili najsmešnije, kako god) je što upravo jedna od glavnih arhitektica kule od karata pod radnim nazivom "u šta se pretvorio ovaj Blog, tz..tz..tz" svojim nemuštim baljezgarijama, hipertrofiranim talentom za gutanje slova i širenje polupismenosti kao i očiglednom sposobnošću da obesmisli i istroluje čak i (svoju) potencijalno dobru temu radi upravo ono što je tokom svoje "blistave" blogerske karijere toliko zdušno kritikovala.
Pri svemu tome "nepismenost" (lep ti taj eufemizam za neznanje) expandura nema veze, nego reakcija koju sam ja dobio primetivši je/ga ("nepismenost"/neznanje).

Ja sad ne razumem ovu tvoju reakciju, pošto si malopre napisao:
mikimedic
e kad ti kojima ponestaje obrazovanje pokusavaju da prodaju svoja 'znanja' ovde na blogu zasluzuju da im se ukaze na pravopisne greske.
sa čime sam 100% saglasan.
mikimedic mikimedic 12:53 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

e moj budimac... nisam imao nameru, ali kad me vuces za jezik..

I bavili se oftamologijom

kanda mi fali neko slovo ovde...

doslednost u nedoslednosti?


freehand freehand 12:55 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

mikimedic
e moj budimac... nisam imao nameru, ali kad me vuces za jezik..

I bavili se oftamologijom

kanda mi fali neko slovo ovde...

doslednost u nedoslednosti?



To "l" je klasični lapsus calami, Miki.
mikimedic mikimedic 13:01 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

To "l" je klasični lapsus calami, Miki.


moz da bidne, ali ne mora da znaci....

ali je bas onako trulo spocitavati nepismenost nepismenim komentarom, makar bila i kalamiti dzejn u pitanju


Budimac Budimac 13:09 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

mikimedic
kanda mi fali neko slovo ovde...

Ako nastaviš da čitaš taj niz komentara naićićeš i na ovaj moj:
E sad, o reagovanju na komentare ovog (mog) tipa oko jednog slova. Sklon sam da opraštam typoe (jer ih i sam pravim. Međutim, kada se neko (kao ex u gornjem komentaru) proserava svojim znanjem, a nije u stanju iz tri pokušaja da ubode reč 'okultno'...

što je bila reakcija na branjenje "slovnih grešaka" iliti ošljarenja
da uvek reagujem na ovakve komentare
.
mikimedic mikimedic 13:35 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

ok budimac - ajde razumemo se, desilo se, samo mi bilo zanimljivo.
expolicajac expolicajac 14:38 01.07.2012

Re: Doslednost u nedoslednosti

E sad, o reagovanju na komentare ovog (mog) tipa oko jednog slova. Sklon sam da opraštam typoe (jer ih i sam pravim. Međutim, kada se neko (kao ex u gornjem komentaru) proserava svojim znanjem, a nije u stanju iz tri pokušaja da ubode reč 'okultno'...

Ja se nika ne proseravam, znam da se i userem i operem.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 12:20 01.07.2012

---

(diskusija nepotrebna, shvatite ovo kao komentar koji nije tamo gde bi trebalo da bude jer su - kako to Marfi lepo reče - "budale tako inventivne" )


A sta cemo sa Filipom?



Nedeljni komentar
Unfuckable RSS / 01.07.2012. u 05:46


Nisi spavao zbog banovanja!?!
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:03 01.07.2012

Re: ---

A sta cemo sa Filipom?


Angie je temu obradila iz jednog ugla, ugla koji njoj odgovara i leži. Drugi blogeri, mene ako pitate, slobodni su da temu obrade iz nekog drugog ugla, koji oni smatraju važnijim, boljim, itd...

Nije se jednom desilo na blogu da se imamo više blogova na istu temu, obrađenu iz različitih uglova.

I sama bih pisala o ovome, ali kako ništa nije bilo u medijima, ne znam na osnovu čega da pišem? Pozvala sam Filipa preko FB da sam nešto napiše.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:35 01.07.2012

pretty crazy

Ja sam se samo jedanput dzapala na Blogu sa nekim, oko necega i vise mi ni na pamet ne pada da se virtuelno svadjam. Zato svi misle kako sam ja jedna fina gospo-dz-a. Inace, ovo je mesto na kome uglavnom pisu novinari koji bi trebalo da su pismeni, mada su neki samo polu...Ovde dolaze i neki drugi znacajni ljudi iz kulturno-umetnicko-politickog zivota. Izlazak na ove stranice objasnjavam adikcijom na B92 iz cega se zakljucuje kako sam ja jedna adiktivna osoba, nesto kao alkos, ili narkos. Mozda sam po malo mazohisticna.
nowhereman nowhereman 12:35 01.07.2012

Ima i treće

Kada kliknete na "pošalji komentar" pa se ništa ne desi, verovatno imate ili problem sa internet vezom ili sa autorom bloga na kom ste želeli da činodejstvujete.


Unf, zaboravio si, postoji i treća mogućnost...


anasvetl anasvetl 12:47 01.07.2012

Oh

Bljak.
freehand freehand 12:51 01.07.2012

Imam ja ideju

ako se slažu doca, Kuku, Vesna i ostali: da mi lepo dogovorimo ko su genijalci, ko je razbarušen i ko se sa stanovišta sopstvene briljantnosti ne uklapa u stege konvencija, te da Izabrani više ne moraju da se smaraju tim besmislenim tričarijama poput forme, pravopisa, gramatike, logike te smisla uopšte uzevši.
I da ko ostane u publikumu bude zadužen za ah! i oh! divljenja i stending ovejšns.
I mirna Bačka.

Inače, mene izbezumljuju lumeni koji postrojavaju i mese činjenice i stvarnost.
Što je, opet, najčešće u neraskidivoj vezi sa nepismenošću u najrazličitijim vidovima.
alselone alselone 12:58 01.07.2012

Re: Imam ja ideju

genijalci, ko je razbarušen


ja znam par komada koji su genijalno razbaruseni. na primer - cerski.
j.bre j.bre 13:13 01.07.2012

Re: Imam ja ideju

freehand
da mi lepo dogovorimo ko su genijalci, ko je razbarušen i ko se sa stanovišta sopstvene briljantnosti ne uklapa u stege konvencija, te da Izabrani više ne moraju da se smaraju tim besmislenim tričarijama poput forme, pravopisa, gramatike, logike te smisla uopšte uzevši.
I da ko ostane u publikumu bude zadužen za ah! i oh! divljenja i stending ovejšns.
I mirna Bačka.


ne moze bre. ja hocu da budem Rade Kontrash, cisto dinamike radi.
obicno nemam pojma o cemu se prica, a za kontru mi i nije neophodno neko predznanje :)

a ti bi mogao da preuzmes ulogu Zike Zivca, m?
Dr M Dr M 13:14 01.07.2012

Re: Imam ja ideju

ako se slažu doca, Kuku, Vesna i ostal


Ja se ne slažem...


da mi lepo dogovorimo


...a ne bih se složio ni da se dogovorimo.

Takav čovek, šta ćeš...


Odmah i PS:

Ovo šta ćeš nije pitanje nego sleganje ramenima pa znak pitanja nije potreban, da se ne zaletiš..
dragoljub92 dragoljub92 13:17 01.07.2012

Re: Imam ja ideju

људски је грешати.
freehand freehand 14:19 01.07.2012

Re: Imam ja ideju

a ti bi mogao da preuzmes ulogu Zike Zivca, m?

Javol, gnedige Frau.
Samo da pitam - jel u smislu rime ili u smislu živčanjenja?

...a ne bih se složio ni da se dogovorimo.

Mislim da sam te razumeo. Iako nisam siguran u neophodnost te povratne zamenice u rečenici. Izgugl(ov)aću.
A baš mi žao što se ne slažemo.
j.bre j.bre 14:37 01.07.2012

Re: Imam ja ideju

freehand
Samo da pitam - jel u smislu rime ili u smislu živčanjenja?

rime, naravno. zivcanih nikada nije manjkalo :)
sesili sesili 13:51 01.07.2012

Nemam ideju...

...ali imam pitanje. O gradskom prevozu ne mogu ništa da pišem, živim u varošici gde se svuda stiže peške. Ali, često čitam i blogove i komentare koji su pisani, od početka do kraja, malim slovima! Zašto?
zemljanin zemljanin 14:06 01.07.2012

Re: Nemam ideju...

sesili
... koji su pisani, od početka do kraja, malim slovima! Zašto?

CapsLock ili Shift taster nisu u funkciji
Ima i drugih rešenja, ali velim, da ponudim barem jedan odgovor

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana