Politika

Bekstvo od odgovornosti

Nebojsa Krstic RSS / 11.07.2012. u 10:06

  

Tomislav Nikolić tvrdi da je Patrijathu rekao da nam oko pitanja Kosova treba neka vrsta konsenzusa, odnosno dogovora svih parlamentarnih stranaka.

A istakao je i da Srbija svakim danom gubi KiM, a da predstavnici odlazeće vlade «nastoje da ubede građane da ona to nije priznala».

Ako se malo pomučimo doći ćemo do sledećeg zaključka o tome šta je Nikolić u stvari rekao: odlazeća vlada, očigledno, nije dobro radila svoj posao oko Kosova. Možda ga je i priznala...(Tu Nikolić ostaje dvoznačan)...Odlazeća vlada nastoji da ubedi građane da nije, ali njega, Nikolića, ne uspeva.

Prost um bi tu postavio pitanje, ako je odlazeća vlada priznala KiM, kako Srbija nastavlja da «svakim danom gubi Kosovo».

A ako odlazeća vlada nije priznala KiM, onda ona s pravom tvrdi da ga nije priznala. Šta je tu sporno?

Ostavimo ovaj zamršeni logički silogizam i vratimo se konsenzusu koji pominje Nikolić.

Od kad ja pamtim, konsenzus na kosovskoj temi pokušavala je da ostvari svaka prethodna vlada u Srbiji, pa nije vest pronalazak te tople vode, prava vest bila bi kad bi Nikolić najzad otkrio na kojoj platformi će se tražiti dogovor svih parlamentarnih stranaka. Koja je politika Tomislava Nikolića i nove vlade (za koju se iskreno nadam da će se formirati) za rešavanje Kosovskog problema?

Ako dosadašnja politika (Tadića i odlazeće vlade) nije valjala, onda će Nikolić i nova vlada predložiti novu, nije li tako?

Ali nove nema.

Zato će i Nikolić i nova vlada po svemu sudeći raditi ono što nagoveštava citirani disbalans u razmišljanju i to će otprilike biti na sledećem fonu: «Tadić je toliko toga lošeg uradio da iako smo mi daleko veštiji, bolji i spretniji, iako smo mi novi (jerbo niko od nas nije bio na najodgovornijim funkcijama u prethodnoj vladi), mi ne možemo ništa da ispravimo, sve je propalo, i znajte da za to nismo krivi mi, nego – Boris Tadić.»

Mantrom «Tadić je kriv za sve» i Nikolić i nova vlada, pokušavaće da zamaskiraju svaku svoju nekompetentnost, nesposobnost i neznanje, svako svoje nerazumno predizborno obećanje, a tvrdim i da se ta mantra neće primenjivati samo na kosovsku priču.

Nikolić je u svojoj predizbornoj kampanji govorio da ne mogu pregovore o KiM da vode nikakvi službenici ministarstva, već to mora da radi lično predsednik Srbije. Sećam se, nije davno bilo.

Posle izbora naprasno je zaboravio svoje predizborne reči i prešao na priču da je premijer taj koji mora na sebe da uzme pregovore o Kosovu. Premijer i niko drugi. O tome je i zvanično informisao Brisel tokom svoje prve posete sedištu institucija EU. Toga se takođe dobro sećam.

Danas više nećete čuti ni da to treba da radi predsednik, niti premijer. Danas se u priču uvodi «konsenzus svih parlamentarnih stranaka» koje će se dogovarati oko neke nepostojeće politike.

Uveren sam da je po sredi panični beg od odgovornosti i od činjenice da ne postoji ni okvirna ideja šta raditi s kosovskim problemom.

Još će neko vreme svi predstavnici aktuelne vlasti pokušavati da se kriju iza Tadića i odlazeće vlade, i utehu će tražiti u učestalim posetama Patrijarhu, ali neumitno će doći trenutak kada će morati jasno da pokažu šta oni znaju i umeju i za šta su sposobni i spremni.

A to je trenutak koga se oni sami najviše boje. 

 



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 11:35 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Unfuckable
nego šta bi s pričom o 200.000 novih radnih mesta.

...misliš 100 milijardi investicija?

Čiča miča i gotova priča.


cerski

p.s. i ti sebe zoveš unfuckable? Auh jbt!
janeznam janeznam 11:36 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Kad se vec prica o Srebrenici moram samo da kazem da me ovolika morbidnost da cuvaju ostatke godinama da bi ih svako malo po malo sahranjivali potpuno uzasava.


I meni je to jutros palo na pamet ali bilo me sramota same sebe sto mi je to samo palo na pamet a ne da postoji mogucnost da je to tacno.
libkonz libkonz 11:40 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Glasao sam protiv Tadića, a tu je Toma bio jedini izbor. Videćemo kakve će rezultate on imati. On do sad nije bio u situaciji da donosi bitne odluke koje utiču na naše živote.
Što se tiče poređenja Koštunica - Nikolić, tu ne bih imao ni najmanju dilemu u koga imam više poverenja. Koštunica je zaslepljen nacionalizmom i to slepilo nas je vuklo u provaliju, dok Toma ipak zna da razmišlja. Možda sam ja nepopravljivi optimista, ali mislim da će Nikolić za mnoge biti prijatno iznenađenje.
Unfuckable Unfuckable 11:41 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

i ti sebe zoveš unfuckable?

jok no ću cerski...
milisav68 milisav68 11:43 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

freehand

Mislim - ja priznajem da Koštunćeve kvalitete 8sem obrazovanja i znanja) držim vrlo niskim. Sad gledaj gde je onaj za koga si glasao ako je ispod njega.

A gde je onda onaj, što je od takvog izgubio izbore.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:50 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Ma ne čuvaju... Nakopaju kad treba. I vrapci na grani znaju da je to farsa, ali to je postao globalni vašar. Mnogo love i interesa je trenutno u igri.

Stanje najbolje oslikava izjava jednog muslimanskog dečaka:

Bili oni iz Srebrenice da kupe rahmetli dedu...


Da tvoje bivse ratne kolege iz Vojske RS nisu prekopavali grobnice bagerima ili da se neko s malo ljudskosti nasao i rekao gde su pokopana tela mozda ne bi bilo ovog 'vasara'. Inace, medju ovima koje danas pokopavaju ima i decaka pa to na zalost odslikava stanje malo bolje od ove tvoje minimaxovske doskocice.
predatortz predatortz 12:00 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Da tvoje bivse ratne kolege iz Vojske RS nisu prekopavali grobnice bagerima ili da se neko s malo ljudskosti nasao i rekao gde su pokopana tela mozda ne bi bilo ovog 'vasara'. I


Pošten stav. Mi godinama tražimo nezavisnu ekspertizu:

Ko je bio civil, ko vojnik?
Ko je streljan, ko poginuo u borbama?
Ko je uklesan među mrtve, a glasa?

Pa kad vidimo rezultat, da odemo i da se poklonimo onome ko to zaslužuje.

Ja bih sad imao problem da to uradim. Jer, u potočarima su sahranjeni neki koji su ubijali decu u Skelanima.
Imao bih strah da im se, slučajno, ne poklonim!
dragan7557 dragan7557 12:20 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Unfuckable
i ti sebe zoveš unfuckable?

jok no ću cerski...

Neće moći copyright!

cerski
wukadin wukadin 12:34 11.07.2012

Re: e, bato....mene si naš'o

Unfuckable
A ti, jesi li tražio impičment kad se ispostavilo da je Tadić 2008. pobedio na laži o 1.000 ojrosa od deonica?!? Dinkić tako rek'o, Tadić nije porek'o jesam, Dinkićev.Ali pazi, (hajde ponovo, sad ću polako da pišem da bi ti mogao lepo da pročitaš pa onda možda i skapiraš šta je napisano) - ja ne tražim ničiji impičment, nego samo podsećam Prezauzetog Tomu na obećanje koje je dao. Mislim da nam je svima u interesu da se stane na put lopovima i da se obezbede pošteni izbori, jer krađa glasova je ozbiljna stvar, naročito ako je učini neko sa izrazitim demokratskim "predznakom". Toma je obećao, čovek Zna, dakle - čekamo hapšenja.


A ja tebe podsecam da je ovo zemlja Srbija.
A ovaj blog je bekstvo od odgovornosti Savetnika u Demokratskoj stranci
wukadin wukadin 12:36 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Neues aus der Nachbarschaft
Ma ne čuvaju... Nakopaju kad treba. I vrapci na grani znaju da je to farsa, ali to je postao globalni vašar. Mnogo love i interesa je trenutno u igri.Stanje najbolje oslikava izjava jednog muslimanskog dečaka:Bili oni iz Srebrenice da kupe rahmetli dedu...Da tvoje bivse ratne kolege iz Vojske RS nisu prekopavali grobnice bagerima ili da se neko s malo ljudskosti nasao i rekao gde su pokopana tela mozda ne bi bilo ovog 'vasara'. Inace, medju ovima koje danas pokopavaju ima i decaka pa to na zalost odslikava stanje malo bolje od ove tvoje minimaxovske doskocice.


A izborni spiskovi u BiH.
Bilo je i to onih sto su pali u opcinskom genocidu
Unfuckable Unfuckable 12:40 11.07.2012

Re: e, bato....mene si naš'o

A ja tebe podsecam da je ovo zemlja Srbija

da, zemlja Srbija, pa?
Da li to znači da će i dalje da bude kaubojštine, krađe, otimanja....svega?
Pa valjda je Toma izabran sa idejom da se jednom zauvek raščisti sa tim, ja sam tako nekako ukapirao?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:44 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Stvarno ne vidim ništa sporno u Nikolićevom pozivu na konsenzus. Pitanje Kosova se mora samo tako rešiti, podelom odgovornosti


Pa nek sednu i razgovaraju.

Sporno je što pre poziva na konsenzus izabrani organ vlasti mora da ponudi okvirni plan i program oko koga bi se vodila debata i eventualno, usaglašavanjem, došlo do konsenzusa.

Izaći i reći "treba nam konsenzus", a ne ponuditi bilo kakvu ideju (ni u kampanji, ni sad kad je preuzeo vlast), je znak Nikolićevog bekstva od odgovornosti.
angie01 angie01 14:15 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Sporno je što pre poziva na konsenzus izabrani organ vlasti mora da ponudi okvirni plan i program oko koga bi se vodila debata i eventualno, usaglašavanjem, došlo do konsenzusa.

Izaći i reći "treba nam konsenzus", a ne ponuditi bilo kakvu ideju (ni u kampanji, ni sad kad je preuzeo vlast), je znak Nikolićevog bekstva od odgovornosti.


Sto se mene tice, sada-post festum, vise bi mi legli oni tekstovi o Visu, u njima jos mogu da prepoznam i razumem!
libkonz libkonz 14:25 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Sporno je što pre poziva na konsenzus izabrani organ vlasti mora da ponudi okvirni plan i program oko koga bi se vodila debata i eventualno, usaglašavanjem, došlo do konsenzusa.

ovo se slažem
Izaći i reći "treba nam konsenzus", a ne ponuditi bilo kakvu ideju (ni u kampanji, ni sad kad je preuzeo vlast), je znak Nikolićevog bekstva od odgovornosti.

tek je postao predsednik, će vidimo.
princi princi 14:27 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Neues aus der Nachbarschaft
...


Majstore, pošto ti mnogo voliš da se trtiš na temu Srebrenice, imaš li neki komentar na svedočenje ovog Dejvida Harlanda? Evo ti i link, ako će pomoći odgovoru.
mili92 mili92 14:52 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Unfuckable
nego šta bi s pričom o 200.000 novih radnih mesta.

...misliš 100 milijardi investicija?



Минимум!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:46 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

angie01
Sporno je što pre poziva na konsenzus izabrani organ vlasti mora da ponudi okvirni plan i program oko koga bi se vodila debata i eventualno, usaglašavanjem, došlo do konsenzusa.

Izaći i reći "treba nam konsenzus", a ne ponuditi bilo kakvu ideju (ni u kampanji, ni sad kad je preuzeo vlast), je znak Nikolićevog bekstva od odgovornosti.


Sto se mene tice, sada-post festum, vise bi mi legli oni tekstovi o Visu, u njima jos mogu da prepoznam i razumem!


Jes vala angie meni takodje!

Ovo, ako se prepozna, ne razume se, a ako se razume, ne prepozna se!






dragan7557 dragan7557 16:48 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Nebojša Krstić:
Sporno je što pre poziva na konsenzus izabrani organ vlasti mora da ponudi okvirni plan i program oko koga bi se vodila debata i eventualno, usaglašavanjem, došlo do konsenzusa.

Neće moći!

Prvo:

- konkurs za ideju
- idejna komisija
- studija opravdanosti
- komisija za procenu opravdanosti
- studija izvodivosti
- komisija za ocenu izvodivosti
- studija raspoloženja

Onda dolaze:

- Obor za konkurs
- Odbor za ideje
- Odbor za opravdanost
- Odbor za izvođenje

Onda:

- komisija Odbora za konkurs
- komisija Odbora za ideje
- komisija Odbora za opravdanost
- komisija Odbora za izvođenje

Onda

- koordinator za konkurs
- koordinator za idejno rešenje
- koordinator za opravdanost
- koordinator za izvođenje

Onda:

- Direktor Konkursa
- Direktor za idejno rešenje
- Direktor za opravdanost
- Direktor za izvođenje

Onda

- Predsednici komisija
- Predsednici Odbora
- Glavni koordinator
- Koordinator koordinatora

Onda:

- Sekretari komisija
- Sekretari Odbora
- blagajnici komisija
- članovi Odbora
- članovi komisija


Ima još al' je dugačko.

cerski
koksy koksy 17:48 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

dragan7557
Nebojša Krstić:
Sporno je što pre poziva na konsenzus izabrani organ vlasti mora da ponudi okvirni plan i program oko koga bi se vodila debata i eventualno, usaglašavanjem, došlo do konsenzusa.

Neće moći!

Prvo:

- konkurs za ideju
- idejna komisija
- studija opravdanosti
- komisija za procenu opravdanosti
- studija izvodivosti
- komisija za ocenu izvodivosti
- studija raspoloženja

Onda dolaze:

- Obor za konkurs
- Odbor za ideje
- Odbor za opravdanost
- Odbor za izvođenje

Onda:

- komisija Odbora za konkurs
- komisija Odbora za ideje
- komisija Odbora za opravdanost
- komisija Odbora za izvođenje

Onda

- koordinator za konkurs
- koordinator za idejno rešenje
- koordinator za opravdanost
- koordinator za izvođenje

Onda:

- Direktor Konkursa
- Direktor za idejno rešenje
- Direktor za opravdanost
- Direktor za izvođenje

Onda

- Predsednici komisija
- Predsednici Odbora
- Glavni koordinator
- Koordinator koordinatora

Onda:

- Sekretari komisija
- Sekretari Odbora
- blagajnici komisija
- članovi Odbora
- članovi komisija


Ima još al' je dugačko.

cerski


nemoj sad stati, baš sam se zainteresovao!
blogovatelj blogovatelj 18:03 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Ima još al' je dugačko.


Kako ti ukrasis blogove, to niko ne zna.
Zbog tebe ce da uvedu ogranicenje duzine komentara.
princi princi 18:20 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Nemo' neko da je dirao Cerskog, on je blago ovog bloga (tj, druge informativno- propagandne kuće imaju blogove, ali nemaju Cerskog). Mi smo možda vox populi, ali on je sigurno vox dei.
blogovatelj blogovatelj 18:26 11.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Nemo' neko da je dirao Cerskog


Riknuce server od njega, majke mi.
Ja preferiram Shjentija, cerski je previse rasplinut za moj ukus.

Re: Tadić i Kosovo

princi
Nemo' neko da je dirao Cerskog, on je blago ovog bloga (tj, druge informativno- propagandne kuće imaju blogove, ali nemaju Cerskog). Mi smo možda vox populi, ali on je sigurno vox dei.

amin
jkt2010 jkt2010 02:58 12.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Unfuckable
nego šta bi s pričom o 200.000 novih radnih mesta.

...misliš 100 milijardi investicija?

Ako je drzavni budzet od 2000 bio po 10-tak milijardi evra (a bio je) onda bih rekao da su poreski obveznici vec investirali preko tih 100 milijardi u drzavu. Problem dakle nisu pare nego na sta su se pare trosile. A trosile su ih nase "socijalno odgovorne vlade" na ovaj nas "socijalizam".

Da uzmem ovaj beskrajan niz kornjaca all the way down za ilustraciju: Nas niz kornjaca je takodje beskrajan ali nisu sve kornjace iste. Na vrhu je bila najveca, ispod nje manja, ispod ove jos manja i tako redom do beskrajno male. E pa, mi smo pojeli najvecu, pa onu sledecu manju, pa onu posle nje jos manju... i nastavicemo tako da jedemo sve manje i manje kornjace dok nam ne ostanu samo beskrajno male.

Meni se cini da je resenje ocigledno: potrebno je drakonsko rezanje socijalisticke drzave tako da se kornjace puste da odrastu, a ne da ih odmah jedemo. Kad bi drzava umesto 12 milijardi trosila 2 milijarde, onda bi gradjanstvu ostalo 10 milijardi za investicije. I eto ih 100 milijardi za 10 godina. Tek onda, vrlo pazljivo, mozemo da razmisljamo da li da zakoljemo najvecu kornjacu. Jer kornjaca dostize polnu zrelost posle 25 godina zivota, a zivi preko 100...
freehand freehand 08:01 12.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Ako je drzavni budzet od 2000 bio po 10-tak milijardi evra (a bio je) onda bih rekao da su poreski obveznici vec investirali preko tih 100 milijardi u drzavu. Problem dakle nisu pare nego na sta su se pare trosile. A trosile su ih nase "socijalno odgovorne vlade" na ovaj nas "socijalizam"

Gde se uči ta ekonomija koja budžetske prihode tretira kao investiciju građana u državu?
Verovatno na istoj visokoj školi na kojoj se predaje teorija po kojoj država može svoje troškove da smanji 6x da bi građani mogli direktno da investiraju.
Mislim, pretpostavljam da nekoga ko ovako nešto može da napiše - zbog toga ne može da bude sramota...
Samo ne razumem motiv.
moderator05 moderator05 08:10 12.07.2012

Molba

princi
Nemo' neko da je dirao Cerskog, on je blago ovog bloga (tj, druge informativno- propagandne kuće imaju blogove, ali nemaju Cerskog). Mi smo možda vox populi, ali on je sigurno vox dei.
amin

Nadam se da će "diskusija" na ovu temu ovim biti okončana.

Hvala.
jkt2010 jkt2010 00:05 13.07.2012

Re: Tadić i Kosovo


Gde se uči ta ekonomija koja budžetske prihode tretira kao investiciju građana u državu?

Izgleda, nigde. Ali da te pare nismo dali za budzetske prihode, mozda bi ih dali za investicije? Ili bi ih makar potrosili na robu i usluge preko hleba i vode (i "usluga" preko drzavnih saltera)?

Pa bi mozda ti koji nam prodaju tu robu i te usluge onda te pare investirali da bi mogli da zadovolje povecanu traznju? Pa bi ih potrosili na nova radna mesta i potrebnu opremu?

Pa bi onda to generisalo jos vecu traznju za robom i uslugama (preko 'leba i vode)? Pa se taj tocak ovako pokrene i onda, kao posledica okretanja tocka (nije budizam) krenu da rastu i budzetski prihodi?

Ne znam dal' se negde uči ta ekonomija po kojoj ekonomski rast nužno vodi ka rastu budžetskih prihoda, dok obrnuto mož' da bidne al ne mora da znači...a kod nas uglavnom ne mora da znači.

Tako razmisljam ja, glup i neobrazovan. Ovi pametni i obrazovani razmisljaju pravilnije:
Gde se uči ta ekonomija (...) po kojoj država može svoje troškove da smanji 6x da bi građani mogli direktno da investiraju.


Naravno, ovo je www.mission_impossible.gov/freehand

Jer nama bas treba k'o leba 100,000 cinovnika od MZ do republike (ovo bez vojske, policije, sudstva, skolstva, zdravstva, javnih preduzeca...) . Mada bi "firmu" ove velicine i snage 'ladno moglo da opsluzuje i 2000 cinovnika. ( Ceo Boeing ima 200 pravnika, a promet ko 3 Srbije. ) Ovo je jedan primer da država može svoje troškove da smanji.

Gde jos, osim kod drzave, postoji skola u kojoj 1 zaposlen ide na 6 ucenika? Jel moze na pr 1 : 20?

Da li studije bas moraju da se placaju iz budzetskih prihoda, ili mozda moze iz (drzavom garantovanih te zbog toga jeftinih) studentskih kredita?

Da li u zdravstvu mora da bude 1 zaposlen na 60 (uglavnom zdravih) gradjana drzave?

Da li NSZ uopste mora da postoji (a kamoli da bude "dekoncentrisana" ) ako 1x infostud.com zaposli 100x vise ljudi od te NSZ?

Da li je Razvojna Banka Vojvodine morala da napravi 50 miliona gubitka - u prvoj godini? Ako je morala, a jel nam onda zaista treba jos i Razvojna Banka Srbije i koliko ce ona miliona bule da napravi? Vise ili manje od Agrobanke?

... a mogao bih da ti izdiktiram jos drugih primera, taman da ispunim kvotu od 6x.
freehand freehand 07:59 13.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Tako razmisljam ja, glup i neobrazovan. Ovi pametni i obrazovani razmisljaju pravilnije:

Slobodno nick u "Mali Perica".
To je taj nivo.
Otprilike kao kad bih ti sad odgovorio da nam ne treba ni policija ako svako ima soj pištolj kod kuće, ni vojska akos vako ima pušku. Kolika bi tek to bila ušteda!
jkt2010 jkt2010 08:16 13.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

freehand
Tako razmisljam ja, glup i neobrazovan. Ovi pametni i obrazovani razmisljaju pravilnije:

Slobodno nick u "Mali Perica".
To je taj nivo.
Otprilike kao kad bih ti sad odgovorio da nam ne treba ni policija ako svako ima soj pištolj kod kuće, ni vojska akos vako ima pušku. Kolika bi tek to bila ušteda!

Ja se ni vojske ni policije nisam dotakao pa je bas zanimljivo da na to odgovoras

Nivo valjda, al tvoj...

Osim za NSZ za ostale nisam bas insistirao da nam bas ne trebaju. Samo sam se pitao dal ih nam bas treba toliko i takvih cije rezultate rada uzivamo u najsredjenijoj drzavi u kosmosu. A isto bih rekao i za vojsku i policiju: kakvi su ovi ostali takvi su i oni. Nikakvi. Al skupi.
stopalo stopalo 08:18 13.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

realno prostora za ustedu nema

jeste da cemo da ustedimo na kremama i losionima za manekena, ali on je prefererao siledzijke, dok diplomac nosi kosulje i kad pece rakiju

taman smo mogli da izlecimo mladog spsovca (copyright zoran niski) od dzetlega, a honeylips poceo da skuplja frequent flyer bodove

prema tome, dzaba vas dvojica racunate
freehand freehand 08:44 13.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

Osim za NSZ za ostale nisam bas insistirao da nam bas ne trebaju. Samo sam se pitao dal ih nam bas treba toliko i takvih cije rezultate rada uzivamo u najsredjenijoj drzavi u kosmosu. A isto bih rekao i za vojsku i policiju: kakvi su ovi ostali takvi su i oni. Nikakvi. Al skupi.

Ti si izneo genijalan predlog da se budžet smanji sa 12 na 2 milijarde.
Kako bi to izveo? Ukidanjem ili drastičnim smanjivanjem poreza? Ili nekako drugačije? I na koji bi način potkrepio svoja očekivanja da će građani novac koji im ostane usmeriti u investicije a ne u potrošnju, a da se čitav sistem neće urušiti za tri meseca?

jkt2010 jkt2010 14:24 13.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

freehand
Osim za NSZ za ostale nisam bas insistirao da nam bas ne trebaju. Samo sam se pitao dal ih nam bas treba toliko i takvih cije rezultate rada uzivamo u najsredjenijoj drzavi u kosmosu. A isto bih rekao i za vojsku i policiju: kakvi su ovi ostali takvi su i oni. Nikakvi. Al skupi.

Ti si izneo genijalan predlog da se budžet smanji sa 12 na 2 milijarde.
Kako bi to izveo? Ukidanjem ili drastičnim smanjivanjem poreza? Ili nekako drugačije? I na koji bi način potkrepio svoja očekivanja da će građani novac koji im ostane usmeriti u investicije a ne u potrošnju, a da se čitav sistem neće urušiti za tri meseca?


A sta tacno tebe bole uvo na sta ce gradjani da usmere svoje pare? Bolje da ih umesto gradjana usmerava Bajatovic mozda? Ili Dinkic?

I koji tacno sistem je ostao a da se nije urusio? Jel moze nesto sto je uruseno da se dvaput urusi?

Ja kolko vidim jedini sistem je sistem throw good money after bad.
freehand freehand 16:45 13.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

A sta tacno tebe bole uvo na sta ce gradjani da usmere svoje pare?

A gde to tačno građani u poslednje dve hiljade godina odlučuju bez posrednika gde će da usmere svoje pare?
jkt2010 jkt2010 00:29 14.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

freehand
A sta tacno tebe bole uvo na sta ce gradjani da usmere svoje pare?

A gde to tačno građani u poslednje dve hiljade godina odlučuju bez posrednika gde će da usmere svoje pare?

A kad to tačno u poslednje dve hiljade godina se građani nisu ubijali? Nisu vrsili genocid? Nisu krali? Nisu lagali? Nisu ....

A gde to tačno "tradicija", i kad je loša, predstavlja "argument"?

Pošto me ove tvoje "bravure" baš slabo zabavljaju, dalje nastavi sam... ako si i sebi zanimljiv...
freehand freehand 00:42 14.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

jkt2010
freehand
A sta tacno tebe bole uvo na sta ce gradjani da usmere svoje pare?

A gde to tačno građani u poslednje dve hiljade godina odlučuju bez posrednika gde će da usmere svoje pare?

A kad to tačno u poslednje dve hiljade godina se građani nisu ubijali? Nisu vrsili genocid? Nisu krali? Nisu lagali? Nisu ....

A gde to tačno "tradicija", i kad je loša, predstavlja "argument"?

Pošto me ove tvoje "bravure" baš slabo zabavljaju, dalje nastavi sam... ako si i sebi zanimljiv...

To što zoveš "tradicijom" neko pismen i sa makar tankim obrazovanjem nazvao bi civilizacijom, uređenjem države i društva, ekonomijom.
No tebe to ne mora ni ubuduće da sprečava da pišeš iskričave komentare na koje bi uz gajbu pred zadrugom ubireš aplauze uz uzdahe divljenja i poštovanja u smislu "Koliko on reči znaaaa!"
Sad, što su reči potpuno besmisleno izmešane... Tim bolje zasenjuju prostotu.
Ali ne skrivaju tupost. Štaviše.
Eh, te reči...
jkt2010 jkt2010 03:52 15.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

To što zoveš "tradicijom"


jkt2010: ubijali genocid krali lagali?


neko pismen (freehand?) i sa makar tankim obrazovanjem (freehand) nazvao bi civilizacijom, uređenjem države i društva, ekonomijom.

freehand freehand 06:06 15.07.2012

Re: Tadić i Kosovo

jkt2010
To što zoveš "tradicijom"


jkt2010: ubijali genocid krali lagali?


neko pismen (freehand?) i sa makar tankim obrazovanjem (freehand) nazvao bi civilizacijom, uređenjem države i društva, ekonomijom.


Kakav divan čovek...
nowhereman nowhereman 10:58 11.07.2012

Bezidejno


Uveren sam da je po sredi panični beg od odgovornosti i od činjenice da ne postoji ni okvirna ideja šta raditi s kosovskim problemom.


Vreme će, vrlo brzo, potvrditi - ili opovrgnuti - ovaj stav.

Što se tiče Tadićeve "okvirne ideje" ona je izgledala ovako:

- "Diži barikade!" (zeznućemo Zapad, a Putin će nam poslati poklon-paket stoličnaje)

- "Ruši barikade!" (pa, ipak, uvažena gospođo Merkel, naše strateško opredeljenje su evro-atlantske integracije, kaj ne?)

- "Diži!"

- "Ruši!"

...i sve tako, da se Vlasi ne dosete.

maksa83 maksa83 11:21 11.07.2012

Re: Bezidejno


- "Diži!"
- "Ruši!"


To je dobro za ligamente.

Re: Bezidejno

maksa83

- "Diži!"
- "Ruši!"


To je dobro za ligamente.



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:24 11.07.2012

a ja naivan

mislio ovo post o visu i vojsci.
predatortz predatortz 11:27 11.07.2012

Re: a ja naivan

Srđan Mitrović
mislio ovo post o visu i vojsci.


Jok bato! Ovaj ozbiljan...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:29 11.07.2012

Re: a ja naivan

Jok bato! Ovaj ozbiljan...

znači za ozbiljan post mora prvo da se izgubi vlast.
predatortz predatortz 11:30 11.07.2012

Re: a ja naivan

Srđan Mitrović
Jok bato! Ovaj ozbiljan...

znači za ozbiljan post mora prvo da se izgubi vlast.


Pa, svi se mi uozbiljimo kad nas život na to natera
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:34 11.07.2012

Re: a ja naivan

Pa, svi se mi uozbiljimo kad nas život na to natera

da, zanimljivi su postovi pre i posle izbora.
čitam samo naslove i umirem od smeha.
dragan7557 dragan7557 11:37 11.07.2012

Re: a ja naivan

predatortz
Srđan Mitrović
mislio ovo post o visu i vojsci.


Jok bato! Ovaj ozbiljan...



cerski
mili92 mili92 14:54 11.07.2012

Re: a ja naivan

predatortz
Srđan Mitrović
Jok bato! Ovaj ozbiljan...

znači za ozbiljan post mora prvo da se izgubi vlast.


Pa, svi se mi uozbiljimo kad nas život na to natera



Накнадна памет.
Hansel Hansel 11:32 11.07.2012

Pravo na kritiku

Kad su posle 5. oktobra pobornici i predstavnici bivšeg režima kritikovali novu vlast, mislio sam da nemaju prava na to.

Iako nisam glasao za ove "nove", sada mislim gotovo isto (ne baš skroz jer ipak ne mogu da uporedim vlasti 90-ih sa ovima prethodnih 11 godina).

Pokazali ste šta (ne) umete - ako imate šta da kažete u svoju odbranu, govorite konkretno, činjenicama, nemojte se baviti retoričkom akrobatikom. (Kamo sreće da je tako bilo i dok ste vladali.)

P.S. U tekstu nešto nedostaje, očigledno je stradalo tokom nekih ispravljanja (a možda je baš to presudno za razumevanje ):
A ako odlazeća vlada nije priznala KiM, onda ona s pravom Ostavimo ovaj zamršeni logički silogizam i vratimo se konsenzusu koji pominje Nikolić.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:57 11.07.2012

Re: Pravo na kritiku

P.S. U tekstu nešto nedostaje, očigledno je stradalo tokom nekih ispravljanja (a možda je baš to presudno za razumevanje ):


Eej... i meni to zapalo za oko.
Hansel Hansel 13:15 11.07.2012

Re: Pravo na kritiku

Pa posle kažu - ne čita se pažljivo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:27 11.07.2012

Re: Pravo na kritiku

P.S. U tekstu nešto nedostaje, očigledno je stradalo tokom nekih ispravljanja (a možda je baš to presudno za razumevanje ):

jest, nekako se progutalo par reči...ne znam kako...sad sam ispravio...

Treba:

A ako odlazeća vlada nije priznala KiM, onda ona s pravom tvrdi da ga nije priznala. Šta je tu sporno?
antioksidant antioksidant 13:30 11.07.2012

Re: Pravo na kritiku

A ako odlazeća vlada nije priznala KiM, onda ona s pravom tvrdi da ga nije priznala. Šta je tu sporno?

pa sporno je sto odlazeca vlada nije vodila ni spoljnu ni unutrasnju politiku, vec je samo sprovodila (po upustvima iz rukovodstava stranaka koje su cinile koaliciju)
Hansel Hansel 14:33 11.07.2012

Re: Pravo na kritiku

Eto, znao sam da je nešto važno!

A Unfa nigde da primeti da nešto fali...
babmilos babmilos 11:34 11.07.2012

dobar tekst

Razuman, tačan. Analiza na mestu.

Ali (sve u državi Srbiji sadrži bar jedno ali) nepotreban. Naša aktuelna vlast, što bi trebalo da podrazumeva nadolazeću vladu SPS+SNS+URS+sateliti (pošto predsednik nema izvršnu vlast, on je obeležje, kao himna ili zastava), jeste Tadićeva tvorevina. Ko je SPS održao iznad vode, ko je doveo do toga da jedini razumni, zdravomisleći ministar u vladi bude Dačić? Ko je izmislio SNS, ko je ćosićevski ćutao nad otimačinom radikalskih glasova? Ko je trpeo sve ove godine Dinkića, ko ga je doveo do nivoa da može da kupi sebi dovoljno glasova za parlament? Tadić.

Naša aktuelna vlast je skup Tadićevih grešaka. Oni, naravno, neće učiniti jedinu stvar koja ovoj zemlji treba: ponašati se državnički. Ne krasti, ne lajati, ne deliti. Ni Tadić nije bio državnik, već partokratski predvodnik, pa zašto bi njegove greške činile bolje od svog tvorca?
freehand freehand 11:53 11.07.2012

Re: dobar tekst

Ko je SPS održao iznad vode, ko je doveo do toga da jedini razumni, zdravomisleći ministar u vladi bude Dačić? Ko je izmislio SNS, ko je ćosićevski ćutao nad otimačinom radikalskih glasova? Ko je trpeo sve ove godine Dinkića, ko ga je doveo do nivoa da može da kupi sebi dovoljno glasova za parlament? Tadić.

Godinama, još od prve kohabitacije razmišljam slično a na iste teme. I nekako uvek dođem do zaključka da je bolje bilo za Srbiju da se desi kohabitacija nego DSS+SRS; da je bolje DS+SPS, nego DSS+SPS; da je čak i ovakav SNS bolji od onakvog SRS.
I nekako vidim da je politika umetnost mogućeg, da se koalicije prave zato što jedan ne može sam. A država mora da dobije Vladu. na prvim, drugim ili n-tim ponovljenim izborima.
I da koalicija košta tako i toliko koliki kompromis stranke mogu da nađu prilikom njenog sklapanja.
pa me ti sad ispravi tamo gde sam pogrešio.

Edit: lepo je lebdeti na oblaku iznad svega i pljuckati. Ali, eto - i Cvetković. U Vladi u kojoj sede predsednici stranaka-koalicionih partnera - baš me interesuje koga vidiš kao šefa koga je DS mogla da da, a da ne bude ismejan na prvoj krivini?

Edit 2:
Naša aktuelna vlast je skup Tadićevih grešaka.

ne, bogami. naša aktuelna vlast je rezultanta volje birača u Srbiji, + realna slika našeg mentalnog stanja.
ni manje ni više.
A Tadić je, po mom skromnom sudu, dao sve od sebe da ovo bude normalna država sa perspektivom nekakvog boljitka, društvenog, socijalnog, ekonomskog.

Krugolina Borup Krugolina Borup 12:06 11.07.2012

Re: dobar tekst

I nekako vidim da je politika umetnost mogućeg, da se koalicije prave zato što jedan ne može sam. A država mora da dobije Vladu. na prvim, drugim ili n-tim ponovljenim izborima.
I da koalicija košta tako i toliko koliki kompromis stranke mogu da nađu prilikom njenog sklapanja.
pa me ti sad ispravi tamo gde sam pogrešio.


Tačno. Kompromisi tog tipa koji su pravljeni prilikom sastavljanja prošle vlade, prave se i tokom sastavljanja ove sada. Zato i ne razumem očekivanja da će ova nova vlada išta drugačije MOĆI da funkcioniše od one prethodne. Babe i žabe su nas dovele do ovde. A sad nas drugi skup baba i žaba vodi dalje. Ove ili one, babe i žabe su naša sudbina.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:10 11.07.2012

Re: dobar tekst

A Tadić je, po mom skromnom sudu, dao sve od sebe da ovo bude normalna država sa perspektivom nekakvog boljitka, društvenog, socijalnog, ekonomskog.


Istog sam mišljenja. To, naravno, ne znači da nije grešio. A to što je grešio ne znači da je crni đavo, već samo živ čovek. Živ čovek greši. Živi ljudi koji greše razlikuju se jedino po tome da li na svojim greškama uče ili ne. A to, u slučaju Tadića, tek ostaje da se vidi. U međuvremenu, ne ostaje nam ništa drugo nego da gledamo kako i koliko drugi živi ljudi greše. A grešiće. Živi su ljudi.
freehand freehand 12:11 11.07.2012

Re: dobar tekst

A sad nas drugi skup baba i žaba vodi dalje. Ove ili one, babe i žabe su naša sudbina.

Možda. Samo neke babe i neke žabe imaju prave diplome, neke babe i žabe imaju falsifikovane, a neke nemaju nikakve diplome.
Isto tako i dosijee, a bogami i dijagnoze.
Ja, nekako, o tome najviše razmišljam gledajući babe i žabe koje su mi pred očima.
Pazim da baš ne izaberem one otrovne i krastače, a i babe više volim one vesele, što su živahne i umeju damski da se ponašaju, i što vole decu, nego one namćore i zlotvore.

Edit: gde nađe metaforu... Kad god pogledam Tomu i Acu pomislim na babu sa žabom, jbt!
babmilos babmilos 12:22 11.07.2012

Re: dobar tekst

A država mora da dobije Vladu. na prvim, drugim ili n-tim ponovljenim izborima.
I da koalicija košta tako i toliko koliki kompromis stranke mogu da nađu prilikom njenog sklapanja.
pa me ti sad ispravi tamo gde sam pogrešio.


Samo staviš Srbija umesto BIH, staviš recimo Ivica Dačić umesto Desnica Radivojević i dobiješ OVO...

Mi bismo voleli da budemo demokratska država, a u takvim državama se vlast formira na osnovu rezultata izbora. Ako su rezultati izbora takvi da dve stranke mogu da formiraju vlast, a posebno da njihova vlast nije apsolutna (DS+SNS<2/3 Parlamenta), a posebno ako se njihovi programi ne razlikuju baš tako mnogo, što je slučaj sa DS i SNS (uopšte ne vidim što DS ne bi potpisala juče kreirani program vlade), a posebno ako bi takva koalicija mogla elegantno da vrati Dačića gde mu je mesto - u Žitorađu, that is...... jasno je da problema zapravo ima samo u glavama političara.

Naši političari, svi redom, ne žele državu, oni ne žele demokratiju. Oni žele prostor za drpanje, oni žele da se šire po Visu, oni žele mesta u Upravnim odborima. Zabole ih za Srbiju. I to je jedina istina o celoj toj političkoj bandi.

A što se tiče imena koga bi DS mogla da da: nije bitno. Vidiš i sam, program ove vlade je isti kao i prethodne, očigledno ga je pisao predsednik Francuske ili takav neko sličan. Bitno je da se ispoštuju rezultati izbora, da počnemo jednom da kako treba gradimo temelj države.

EDIT: Kako su to ispoštovani rezultati izbora kad čovek za koga glasa svaki sedmi glasač postaje premijer? Pa to je izvrtanje mozga u velikom stilu!
freehand freehand 12:53 11.07.2012

Re: dobar tekst

Ako su rezultati izbora takvi da dve stranke mogu da formiraju vlast, a posebno da njihova vlast nije apsolutna (DS+SNS<2/3 Parlamenta), a posebno ako se njihovi programi ne razlikuju baš tako mnogo, što je slučaj sa DS i SNS (uopšte ne vidim što DS ne bi potpisala juče kreirani program vlade), a posebno ako bi takva koalicija mogla elegantno da vrati Dačića gde mu je mesto - u Žitorađu, that is...... jasno je da problema zapravo ima samo u glavama političara.

Tvoje je pravo da mrziš Dačića, ali ne i da teoriju relativiteta uvodiš u prost račun. Prost račun je prostim zbirom dao Vladu kakva je juče formirana.
U čemu je tvoj problem sa tim?

EDIT: Kako su to ispoštovani rezultati izbora kad čovek za koga glasa svaki sedmi glasač postaje premijer? Pa to je izvrtanje mozga u velikom stilu!


Pitaj Tomu Nikolića i glasače, što mene pitaš?
Ja sam glasao za DS i Tadića, oni Dačiću nisu dali premijersko mesto.

Uostalom, zna se da je Tadić kriv, da se ne lažemo.
babmilos babmilos 13:12 11.07.2012

Re: dobar tekst

Tvoje je pravo da mrziš Dačića, ali ne i da teoriju relativiteta uvodiš u prost račun. Prost račun je prostim zbirom dao Vladu kakva je juče formirana.
U čemu je tvoj problem sa tim?

DS+SNS je prost račun. SPS+SNS+URS je komplikovan račun. Ali to nije bitno. Bitna je demokratija. Demokratija je rekla DS+SNS. Prosto i jednostavno. To glasanje je jedini trenutak kada nešto možemo da kažemo. Ako se to što smo rekli počne da izvrće ama čim CESID ode na spavanje, onda ništa, hebo demokratiju.

Razumeš šta hoću da kažem o koalicijama, o čemu si počeo priču: može se napraviti svakakva koalicija, ali hajde prvo da napravimo državu; da činimo PROSTE koalicije, ako je moguće (a po programima je očigledno bilo moguće, ali ne, Tadiće se preigrao sa Dačićem); da nestanu mali gospodari Čačaka, Kragujevaca, Jagodina, koji sa 5 glasova ucenjuju kao da imaju 105. Pa kad napravimo nekakve stabilne temelje demokratije, onda će stvar da se svede na 2-3 stranke i mirna Bačka.

A ja ne mrzim Dačića više nego Tomu ili Tadića, radi se o prostoj političkoj logici: ako je neko dobio na ovim izborima duplo više nego na prošlim, a ti možeš da ga baciš u opoziciju, pa čoveče šta čekaš!
freehand freehand 13:23 11.07.2012

Re: dobar tekst

DS+SNS je prost račun.

To ti kažeš. Za mene je to najkomplikovanija moguća računica. I način dna koji bi DS i mene izgubio kao glasača, ali zauvek.
Demokratija je rekla DS+SNS.

Neće biti. Demokratija je rekla: SNS - toliko-i-toliko; DS - toliko-i-toliko; SPS - toliko-i-toliko. To je rekla demokratija. A sad se dogovarajte šta je čiji cilj, šta ko hoće da postigne i gde su tačke dogovora. Te tačke su nađene kako su nađene. To je demokratija.

ali hajde prvo da napravimo državu; da činimo PROSTE koalicije, ako je moguće

Hajde. Al hajde prvo da se učlanimo u stranke. Dotle će oni da prave koalicije kako misle da treba, sa punim pravom.

babmilos babmilos 13:39 11.07.2012

Re: dobar tekst

Za mene je to najkomplikovanija moguća računica. I način dna koji bi DS i mene izgubio kao glasača, ali zauvek.


OK, poštujem. Ali zašto? Zašto je SNS gori nego SPS?

(Da se razumemo: ja uopšte nisam izašao na izbore. Jedinom što sam želeo je bilo da kaznim DS - zbog frapantnih prekoračenja ovlašćenja predsednika, zbog telefonskih sednica vlade, zbog antikampanje, you name it - ali nisam mogao sebe da nateram da glasam za nekoga zbog toga.)
freehand freehand 13:44 11.07.2012

Re: dobar tekst

OK, poštujem. Ali zašto? Zašto je SNS gori nego SPS?

Potrajalo bi. Izaberi svojstvo i ocenjuj. Nema ni jedne discipline u kojoj je SNS iznad SPS. Ni jednog jedinog.
Po mom sudu.
(Da se razumemo: ja uopšte nisam izašao na izbore. Jedinom što sam želeo je bilo da kaznim DS - zbog frapantnih prekoračenja ovlašćenja predsednika, zbog telefonskih sednica vlade, zbog antikampanje, you name it - ali nisam mogao sebe da nateram da glasam za nekoga zbog toga.)

Tvoj izbor. Rezultat i posledice su zajedničke.
babmilos babmilos 13:53 11.07.2012

Re: dobar tekst

freehand
Tvoj izbor. Rezultat i posledice su zajedničke.


Koliko znam istoriju, problem sa demokratijom uvek je samo jedan: kako je početi. Svaka vlast pre demokratije je apsolutistička, i takve su bile sve vlasti u Srbiji... od kad Srbija postoji. Forma je ovakva ili onakva, ali suština je uvek apsolutistička.

Prolaz do demokratije - slobodnih izbora i kontrole vlasti, uvek i svuda je omogućavao mali broj ljudi koji se svesno odricao apsolutizma vlasti u korist demokratije. U Americi (loš primer, znam, ali neka bude, kad već ne znam istoriju Norveške) to su njihovi prvi predsednici, Vašington recimo.

Mi takve ljude nikada nismo imali, niti ćemo ih skoro imati. To me jedino interesuje, jer to je jedino bitno, a oko toga ni izbori sa sadašnjim ljudima, ni sadašnje stranke ničemu ne služe...
freehand freehand 14:10 11.07.2012

Re: dobar tekst

Koliko znam istoriju, problem sa demokratijom uvek je samo jedan: kako je početi. Svaka vlast pre demokratije je apsolutistička, i takve su bile sve vlasti u Srbiji... od kad Srbija postoji. Forma je ovakva ili onakva, ali suština je uvek apsolutistička.

To smo rešili 5. Oktobra. Sem ako novi Predsednik ne dokaže svoje tvrdnej sa ovih izbora.

U Americi (loš primer, znam, ali neka bude, kad već ne znam istoriju Norveške) to su njihovi prvi predsednici, Vašington recimo.

Ma da. A šta kažeš za plej of Buš - Gor?
Nego, mani praznu priču. Dobili smo što smo zaslužili. Ti misliš da je sve njesra. Ja mislim da smo oterali mnogo bolje; mnogi misle da smo dobili mnogo bolje a oterali najgore.
I to je demokratija. E sad, koliko će takva demokratija sa ovima boljima potrajati - to me malo brine, iskreno.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:15 11.07.2012

Re: dobar tekst

Ja mislim da smo oterali mnogo bolje

Dobro, Frihende, ain't no sunshine when he's gone, znamo.
antioksidant antioksidant 14:16 11.07.2012

Re: dobar tekst

dobrosavljevic_m
...

savet za tebe - čoko smoki je ovih dana mnooogo ukusniji kad odstoji u frižideru neko vreme
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:19 11.07.2012

Re: dobar tekst

savet za tebe - čoko smoki je ovih dana mnooogo ukusniji kad odstoji u frižideru neko vreme

Care :) Ja sve slatkiše držim u zamrzivaču. :)
antioksidant antioksidant 14:20 11.07.2012

Re: dobar tekst

Ja sve slatkiše držim u zamrzivaču.

preteruješ
(ili imaš sve zube)
freehand freehand 14:22 11.07.2012

Re: dobar tekst

dobrosavljevic_m
Ja mislim da smo oterali mnogo bolje

Dobro, Frihende, ain't no sunshine when he's gone, znamo.

Nemam ja te poetske momente, Milevo.
Konstatujem, ne kukam.
Samo je neviđeno da niko, ili skoro niko ni ideju nema da progovori o pravom, aktuelnom Predesdniku i temi.
Uvrnuto, ne?!

Ali, kad smo već kod "Ain't no sunshine" - the best ever:





babmilos babmilos 14:31 11.07.2012

Re: dobar tekst

freehand
Samo je neviđeno da niko, ili skoro niko ni ideju nema da progovori pravom, aktuelnom Predsedniku i temi.

Aktuelni Predsednik za sada nema vladu da mu kaže šta da misli, po Ustavu, koji takođe za sada Predsednik ne zamazuje previše, kako mi izgleda.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:36 11.07.2012

Re: dobar tekst

Samo je neviđeno da niko, ili skoro niko ni ideju nema da progovori pravom, aktuelnom Predesdniku i temi.
Uvrnuto, ne?!

Pa i nije, Toma, u suštini, skoro nikog ovde ne interesuje
Osim DSovaca.
p.s.
Antioksidante, ko će da mi poveruje da imam sve zube kad ne glasam za Tadića?
freehand freehand 14:41 11.07.2012

Re: dobar tekst

Pa i nije, Toma, u suštini, skoro nikog ovde ne interesuje

Razumeo bih da su svi ovde iz okoline Albukerkija ili nekog Daunandera.
Ovako mi je malo nerazumljivo, priznajem.
niccolo niccolo 14:45 11.07.2012

Re: dobar tekst

Antioksidante, ko će da mi poveruje da imam sve zube kad ne glasam za Tadića?

Evo, ja ti verujem


antioksidant antioksidant 14:49 11.07.2012

Re: dobar tekst

Antioksidante, ko će da mi poveruje da imam sve zube kad ne glasam za Tadića?

evo, niccolo ce
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:03 11.07.2012

Re: dobar tekst

Niki
tsunade tsunade 16:53 11.07.2012

Re: dobar tekst

A to što je grešio ne znači da je crni đavo, već samo živ čovek. Živ čovek greši.


upao je u spiralu grešaka, kratkovidih kompromisa, nedotupavnog balansiranja izmedju reformi (da bi se zadovoljila evropa) i podilaženja bezubim narodnim masama. gledao je kako njegovo okruženje pare poreskih obveznika troši nemilice. nije se štedelo, baš ni malo. rezultat: od reformi ništa a kasa je ostala prazna. zato je pao.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:45 11.07.2012

Nisam još pročitala tekst

al' šta li si to sad uradio, gospon Krle, kad za kratko vreme iskočiše ovoliki komentari...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:57 11.07.2012

Re: Nisam još pročitala tekst

Ništa naročito. To je zbog onog što on i njegov šef nisu uradili u prehodnih osam godina.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:59 11.07.2012

Re: Nisam još pročitala tekst

Pročitala. 'Nači, oni svaljuju na vas, vi svaljujete na njih - to je, u suštini, jedna ansajtli simbioza. Pa o čemu biste uopšte pričali da nemate jedni druge? O nečemu pametnom?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:21 11.07.2012

Re: Nisam još pročitala tekst

Ništa naročito. To je zbog onog što on i njegov šef nisu uradili u prehodnih osam godina.

To gospon Krle samo blagovremeno započinje predizbornu kampanju- prase se ne goji pred Božić
Unfuckable Unfuckable 12:23 11.07.2012

Re: Nisam još pročitala tekst

predizbornu kampanju

misliš, pred izbore u stranci?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:24 11.07.2012

Re: Nisam još pročitala tekst

Koji će im kampanja kad Tadić trči sam?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:36 11.07.2012

Re: Nisam još pročitala tekst

Nisam mislila na stranačke izbore
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:34 11.07.2012

Re: Nisam još pročitala tekst

Unfuckable

misliš, pred izbore u stranci?


koje izbore? sve sami Bokitakijevi ljudi, Đile nešto krenuo pa se povukao, Ješa eventualno može glasove od Inđije i Čortanovaca da dobije, Bokipajti se isto zenta Tadića, a Ser Žile stands no chance. koji izbori? Bokitaki će sahraniti stranku svojim samoljubljem i nedopuštanjem da demokratski proces može teći i mimo njegovog vozvišenog sebeljupstva?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:59 11.07.2012

Re: Nisam još pročitala tekst

Srđan Fuchs
Unfuckable

misliš, pred izbore u stranci?


koje izbore? sve sami Bokitakijevi ljudi, Đile nešto krenuo pa se povukao, Ješa eventualno može glasove od Inđije i Čortanovaca da dobije, Bokipajti se isto zenta Tadića, a Ser Žile stands no chance. koji izbori? Bokitaki će sahraniti stranku svojim samoljubljem i nedopuštanjem da demokratski proces može teći i mimo njegovog vozvišenog sebeljupstva?


Nemoj tako Srdjane, ima tu kadrova koji rade na sebi...

>Usta na primer...<
Nune Popović Nune Popović 12:39 11.07.2012

Naslov

Zbog naslova sam greškom pomislio kako je premudro, presposobno, prestručno i nadasve svemoguće rukovodstvo DS, na čelu sa Borisom Tadićem i medijsko-menadžerskim magovima, konačno skupilo malo hrabrosti da više ne beži od odgovornosti za ponovno dovođenje na vlast ekipe iz devedesetih i drugih zasluga...

Kad ono - Krstić analitički secira kako Nikolić beži od odgovornosti:

A ako odlazeća vlada nije priznala KiM, onda ona s pravom Ostavimo ovaj zamršeni logički silogizam i vratimo se konsenzusu koji pominje Nikolić.


Briljatno, nema šta. Nikolić i Dačić mogu samo da trljaju ruke ako im vi, koji ste ih doveli na vlast, budete i opozicija. Vladaće večno.
predatortz predatortz 12:40 11.07.2012

Re: Naslov

Briljatno, nema šta. Nikolić i Dačić mogu samo da trljaju ruke ako im vi, koji ste ih doveli na vlast, budete i opozicija. Vladaće večno.


Toga se i plašim!
wukadin wukadin 12:41 11.07.2012

Re: Naslov

Zbog naslova sam greškom pomislio kako je premudro, presposobno, prestručno i nadasve svemoguće rukovodstvo DS, na čelu sa Borisom Tadićem i medijsko-menadžerskim magovima, konačno skupilo malo hrabrosti da više ne beži od odgovornosti za ponovno dovođenje na vlast ekipe iz devedesetih i drugih zasluga...


Jednom da pomislimo isto
expolicajac expolicajac 12:43 11.07.2012

Re: Naslov

Nune Popović

Znano nam je što činiti
freehand freehand 12:49 11.07.2012

Re: Naslov

predatortz
Briljatno, nema šta. Nikolić i Dačić mogu samo da trljaju ruke ako im vi, koji ste ih doveli na vlast, budete i opozicija. Vladaće večno.


Toga se i plašim!

Pa neće ako se vas dvojica kandidujete.
dragan7557 dragan7557 12:49 11.07.2012

Re: Naslov

Nune Popović:
Kad ono - Krstić analitički secira kako Nikolić beži od odgovornosti:

Pa šta je tu čudno?!

Za vreme Tadića, On je prihvatao svu odgovornost za sve, i nije bežao od prihvatanja.

Sad kad Toma počne da prihvata svu odgovornost za sve, onda neće više biti seciranja.

cerski
cassiopeia cassiopeia 13:05 11.07.2012

Re: Naslov

Nune Popović
Naslov
Zbog naslova sam greškom pomislio kako je premudro, presposobno, prestručno i nadasve svemoguće rukovodstvo DS, na čelu sa Borisom Tadićem i medijsko-menadžerskim magovima, konačno skupilo malo hrabrosti da više ne beži od odgovornosti za ponovno dovođenje na vlast ekipe iz devedesetih i drugih zasluga...

Kad ono - Krstić analitički secira kako Nikolić beži od odgovornosti:


Kanim se već pola sata da napišem komentar čija je suština ovo što si napisao ali muka mi više od toga da odraslim, pametnim osobama ukazujem gde greše. Smatram da je moja devojčica sa svojih 9 i po godina svesna svoje odgovornosti iako tu i tamo pokušava da je prebaci na učiteljicu, društvo i koješta ali kad je podsetim da je nešto njena i samo njena odgovornost ona razume. Čini mi se da su naši političari svi odreda preskočili neke razvojne faze i nisu naučili da su oni i samo oni odgovorni za svoje propuste, nečinjenja i činjenja. Dok to ne prihvate džabe se mi ovde dopisujemo i otpisujemo jedni drugima.
freehand freehand 13:15 11.07.2012

Re: Naslov

Čini mi se da su naši političari svi odreda preskočili neke razvojne faze i nisu naučili da su oni i samo oni odgovorni za svoje propuste, nečinjenja i činjenja. Dok to ne prihvate džabe se mi ovde dopisujemo i otpisujemo jedni drugima.

Pa ovde se ne govori o propustima, činjenjima, nečinjenjima i drugim perfektima, nego o planovima, namerama i futuru, koliko ja kapiram.
I kome bi sve trebalo uskratiti, i na koji rok, pravo glasa u političkom životu?
Mislim - jel i novom predesdniku Vlade, obzirom da je i u prethodnoj bio neki šrafić? I ko bi onda ostao sa pravom da govori pošto nijednog nema da je sa neba spušten, nevin i neokaljan?
cassiopeia cassiopeia 13:30 11.07.2012

Re: Naslov

Pa ovde se ne govori o propustima, činjenjima, nečinjenjima i drugim perfektima, nego o planovima, namerama i futuru, koliko ja kapiram.


Ja govorim o preuzimanju odgovornosti za svoje postupke, a to valjda obuhvata i prošle događaje i buduće.

I kome bi sve trebalo uskratiti, i na koji rok, pravo glasa u političkom životu?
Mislim - jel i novom predesdniku Vlade, obzirom da je i u prethodnoj bio neki šrafić? I ko bi onda ostao sa pravom da govori pošto nijednog nema da je sa neba spušten, nevin i neokaljan?


Davno je trebalo počistiti političku scenu Srbije najvećom mogućom metlom i mnogima zabraniti učešće u političkom životu. To smo nažalost propustili i to nam je što nam je.

Znam ja da nema neokaljanih i nevinih, nisam toliko naivna. A isto tako sam sigurna da postoje ljudi koji bi mnogo bolje radili svoj posao od ovih aktuelnih nego ljudi ne žele plivaju u govnima da izvineš.
freehand freehand 13:41 11.07.2012

Re: Naslov

Znam ja da nema neokaljanih i nevinih, nisam toliko naivna. A isto tako sam sigurna da postoje ljudi koji bi mnogo bolje radili svoj posao od ovih aktuelnih nego ljudi ne žele plivaju u govnima da izvineš.

E pa dok ne žele (a tu i sebe negde nalazim) da plivaju u govnima možda je dobra ideja i da manje ... Da izvineš.
imamo šta imamo, a i takvi kakvi su - naša su slika i prilika. Jer svako je sebi birao odraz zaokružujući broj na listiću.
ili crtajući.

Ali, ovde je tema šta će aktuelni Predsednik i nova Vlada sa Kosovom.


Krugolina Borup Krugolina Borup 14:03 11.07.2012

Re: Naslov

Zbog naslova sam greškom pomislio kako je premudro, presposobno, prestručno i nadasve svemoguće rukovodstvo DS, na čelu sa Borisom Tadićem i medijsko-menadžerskim magovima, konačno skupilo malo hrabrosti da više ne beži od odgovornosti


Evo, Tadić prihvata odgovornost (Blic):


Tadić je rekao i da je za poraz na izborima najodgovorniji on sam, kao i da je kriv što mnogi u Srbiji nisu izašli na izbore. "Kao predsednik države nisam imao uvid u sve šta se dešavalo oko mene i zato je dobro da kao kibicer sa strane osmotrim šta se dešava u Srbiji", rekao je lider DS.
antioksidant antioksidant 14:10 11.07.2012

Re: Naslov

Prihvatanje odgovornosti je ostavka

pa je li dao ostavku na mesto predsednika srbije?
šta se više traži od njega?
(a što se tiče pozicije u stranci - ako su oni zadovoljni što im se mešati?)
babmilos babmilos 14:12 11.07.2012

Re: Naslov

antioksidant
pa je li dao ostavku na mesto predsednika srbije?

Nije, nego je skratio mandat.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana