Filozofija| Kućni ljubimci| Literatura| Na današnji dan| Sex

Upomoć!

krkar RSS / 28.07.2012. u 13:24

 

facebook-drugs.jpg

 

Upravo me obavestilo da će da mi uvede Timeline i daje mi nedelju dana za psićku i organizacionu pripremu.

Ima li leka? Postoji li neka fora da se izbegne ta glupost i da ostanem na ovakvom Facebooku na koji sam se već navikao i koji mi vrlo lepo služi svrsi?

Gikovi, pomagajte!

Fan-Content-Engagement2.png 

 



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 13:28 28.07.2012

:)

ja mislim da pomoći nema,

ali, ako ne visišpreterano na svom zidu,
ako nemaš ambicije da uređuješ albume sa umetnićkim
dojmom, neće ti promena teško pasti.

home stranica se neće promeniti,
mene tajmlajn uopšte ne zanima, ali mi i ne smeta.
j.bre j.bre 13:37 28.07.2012

Re: :)

ma ima pomoci, samo kad se obratis pravim ljudima

instaliraj ovo... i pevaj :)
krkar krkar 13:40 28.07.2012

Re: :)

ma ima pomoci, samo kad se obratis pravim ljudima


i ženama

Ovo li se instalira odmaK, dok mi još nije uvelo Timeline ili da čekam da mi ga uvede pa ga onda ovim ubijem?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 13:40 28.07.2012

Re: :)

Rekao bih da pomoći nema, jer "Facebook has made it clear that Timeline is not an option, but a fundamental redesign of their network." .

Tj. ima... nemoj da koristiš Facebook, jer je to veliki zgubidan, osim ako ga ne koristiš za reklamu, za šta možda jedino i ima smisla zbog masovnosti.

Hteo bih da upozorim da se na Internetu pojavilo dosta (ponekad opasnog) scama i phishinga na temu "vraćanja starog izgleda FB-a." Mnogi su natrčali, poverovali i instalirali kojekakve viruse, trojance i ostalu gamad, a sve u pokušaju i nadi da se reše FB tajmlajna. Doduše, da se ogradim, nisu svi ti dodaci i programi zlonamerni, mnogi samo menjaju način kako korisnik vidi FB strane.

Da citiram odavde:

There are several reasons why I would recommend that you steer clear of anything that claims that they can remove Facebook’s Timeline feature from your profile.

The first reason is the overwhelming number of scams that prey on folks that are hell bent on ‘getting their old Facebook back’. The scams range from funneling you into a survey scam to taking over your Facebook profile so the bad guys can spam all your friends.

The other reason to avoid them is because they don’t actually get rid of Timeline, they simply change YOUR view of Timeline.
j.bre j.bre 13:46 28.07.2012

Re: :)

krkar
Ovo li se instalira odmaK, dok mi još nije uvelo Timeline ili da čekam da mi ga uvede pa ga onda ovim ubijem?


da, sacekas da te snadje muka, pa ondak istaliras soc.fixera.

i da, ne kazem da je netacno ovo sto je kolega dragan rekao, ali ovaj konkretni softvercic nije virusan, tako da nemas brige :)
krkar krkar 13:48 28.07.2012

Re: :)

The other reason to avoid them is because they don’t actually get rid of Timeline, they simply change YOUR view of Timeline


Hm, pa to i nije neko rešenje ondak.


Tj. ima... nemoj da koristiš Facebook, jer je to veliki zgubidan,


Jeste veliki zgubidan - ako mu dozvoliš. Ja sam se odavno disciplinovao i dozvoljavam FB-u da mi oduzima samo onoliko vremena koliko imam (viška) da mu posvetim.

S druge strane, u mom slučaju nisi ni najmanje u pravu da FB nema svrhe.

Živeo sam, školovao se i radio u desetak raznih država, posao mi je takav da mi je bitno da čujem šta razni prijatelji, poznanici i kolege na raznim krajevima sveta govore, misle i rade... Tako da mi je poslovno FB jako značajan i olakšava mi posao.

Privatno, slična situacija. Sa toliko prijatelja i poznanika rasutih po svetu ne stižem da kvalitetno komuniciram sa većinom njih. Vrlo retko uzmem telefon da pozovem nekoga u Japan ili Kolumbiju da ga pitam šta radi, da mu nije žena slučajno trudna, je li promenio posao, objavio knjigu ili se seli u Kongo.

A ovako sve to saznam na FB i onda mogu da održavam viši nivo interakcije sa ljudima.
j.bre j.bre 13:49 28.07.2012

Re: :)

Dragan Pleskonjic
The other reason to avoid them is because they don’t actually get rid of Timeline, they simply change YOUR view of Timeline.

tacno je da se timeline-a ne mozemo otresti, ali u mom slucaju izgled i koncepcija strane i jesu bili ono sto sam htela da promenim, tako da mi je social fixer sasvim lepo zavrsio posao.
j.bre j.bre 13:50 28.07.2012

Re: :)

krkar
i ženama


hmm... da, ponekad i ja pomislim da smo razlicita vrsta
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 14:02 28.07.2012

Re: :)

krkar
Živeo sam, školovao se i radio u desetak raznih država, posao mi je takav da mi je bitno da čujem šta razni prijatelji, poznanici i kolege na raznim krajevima sveta govore, misle i rade... Tako da mi je poslovno FB jako značajan i olakšava mi posao.

Privatno, slična situacija. Sa toliko prijatelja i poznanika rasutih po svetu ne stižem da kvalitetno komuniciram sa većinom njih. Vrlo retko uzmem telefon da pozovem nekoga u Japan ili Kolumbiju da ga pitam šta radi, da mu nije žena slučajno trudna, je li promenio posao, objavio knjigu ili se seli u Kongo.

A ovako sve to saznam na FB i onda mogu da održavam viši nivo interakcije sa ljudima.


OndaK nema dileme, tebi FB treba.

A "troslovnim skraćenicama" je tako puno lakše u pogledu svega toga.

krkar krkar 14:15 28.07.2012

Re: :)

A "troslovnim skraćenicama" je tako puno lakše u pogledu svega toga.


Ako one nemaju pametnija posla nego da brinu o tome je li moj prijatelj L već dva dana u nekoj vukojebini na Filipinima jer zbog oluje ne može trajekt da isplovi a D-ino dete osvojilo prvu medalju u jahanju...

A ako činjenicu da su G i B objavili knjigu moraju da saznaju na FB - a ne makar u štampariji - onda izem im i posao i budxhetska i neprikazana sredstva
Jukie Jukie 14:27 28.07.2012

Re: :)

Dragan Pleskonjic
nemoj da koristiš Facebook, jer je to veliki zgubidan,.

Meni je svejedno jer imam nekih pet sajtova koje ciklično otvaram pa čitam i pišem, tako da jedan više ili manje nije velika razlika.
Vidim muziku (na koju ne klikćem ali su mi lepi komentari ispod), sličice razne dece i životinjica (to lajkujem po vizuelno-estetskom dojmu, čak i ne lajkujem neke dečje radove od recikliranog smeća koji izgledaju kao da su ih pravila mlađa deca od navedenog uzrasta), inspirišuće izjave (skrolujem), objave nekoliko serija koje sam rekao da gledam (tipa kada se to emituje u Americi, vrlo nevažne informacije, a komentari ostalih gledalaca me patosiraju koliko su neintelektualni) i počeo sam da dobijam najave sa kanala 24 kitchen, gde se vodi rat komentarima protiv voditelja "Lako može svako" i onda moderator (a to je verovatno baš on) dođe i sve pobriše, hehehe.
milivoje_bg milivoje_bg 14:57 28.07.2012

Re: :)

krkar
The other reason to avoid them is because they don’t actually get rid of Timeline, they simply change YOUR view of Timeline


Hm, pa to i nije neko rešenje ondak.


Tj. ima... nemoj da koristiš Facebook, jer je to veliki zgubidan,


Jeste veliki zgubidan - ako mu dozvoliš. Ja sam se odavno disciplinovao i dozvoljavam FB-u da mi oduzima samo onoliko vremena koliko imam (viška) da mu posvetim.

S druge strane, u mom slučaju nisi ni najmanje u pravu da FB nema svrhe.

Živeo sam, školovao se i radio u desetak raznih država, posao mi je takav da mi je bitno da čujem šta razni prijatelji, poznanici i kolege na raznim krajevima sveta govore, misle i rade... Tako da mi je poslovno FB jako značajan i olakšava mi posao.

Privatno, slična situacija. Sa toliko prijatelja i poznanika rasutih po svetu ne stižem da kvalitetno komuniciram sa većinom njih. Vrlo retko uzmem telefon da pozovem nekoga u Japan ili Kolumbiju da ga pitam šta radi, da mu nije žena slučajno trudna, je li promenio posao, objavio knjigu ili se seli u Kongo.

A ovako sve to saznam na FB i onda mogu da održavam viši nivo interakcije sa ljudima.

Мислим да ти, како сам рече, као светски човек, мораш да непрестано будеш у складу са разноразним токовима, па тако и са редизајном Фејсбука. Успут, сврха редизајна може бити разнолика, а ти то можеш да искористиш да размрдаш ганглије --- и за који дан суверено владаш новим дизајном, као да га од почетка користиш.
vishnja92 vishnja92 15:49 28.07.2012

Re: :)

Мислим да ти, како сам рече, као светски човек, мораш да непрестано будеш у складу са разноразним токовима, па тако и са редизајном Фејсбука. Успут, сврха редизајна може бити разнолика, а ти то можеш да искористиш да размрдаш ганглије --- и за који дан суверено владаш новим дизајном, као да га од почетка користиш.

tako je.

osim toga, timeline je, posle onih nekoliko poslednjih (krajnje bednih i unazadjujucih) izmena tada zaista bio pravo osvezenje, ja ga metula iz-mo-men-ta, pre nego sto je zaista moglo - bilo je neko uputstvo na Tehnopolisu kako da ih preveslas i prebacis se pre vremena, sasvim odlicno.

za navikavanje ti treba otpr minut i po, a sve drugo je mnogo bolje nego pre.

ali nisi imao temu za vikend gundjanje
j.bre j.bre 16:23 28.07.2012

Re: :)

vishnja92
za navikavanje ti treba otpr minut i po, a sve drugo je mnogo bolje nego pre.


kako kome :)

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:40 28.07.2012

Re: :)

vishnja92
Мислим да ти, како сам рече, као светски човек, мораш да непрестано будеш у складу са разноразним токовима, па тако и са редизајном Фејсбука. Успут, сврха редизајна може бити разнолика, а ти то можеш да искористиш да размрдаш ганглије --- и за који дан суверено владаш новим дизајном, као да га од почетка користиш.

tako je.

osim toga, timeline je, posle onih nekoliko poslednjih (krajnje bednih i unazadjujucih) izmena tada zaista bio pravo osvezenje, ja ga metula iz-mo-men-ta, pre nego sto je zaista moglo - bilo je neko uputstvo na Tehnopolisu kako da ih preveslas i prebacis se pre vremena, sasvim odlicno.

za navikavanje ti treba otpr minut i po, a sve drugo je mnogo bolje nego pre.

ali nisi imao temu za vikend gundjanje


Šta je to timeline, o čemu vi, ljudi, pričate?

vishnja92 vishnja92 17:50 28.07.2012

Re: :)

kad se tamo upises, kasce ti se samo...

sabane :p
blogovatelj blogovatelj 17:55 28.07.2012

Re: :)

kad se tamo upises, kasce ti se samo...

sabane :p


A fali Saban na Fejzu, el da?
Siguran sam da bi i tamo mudrozborio, kako to i ovde cini.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:59 28.07.2012

Re: :)

Šta je to timeline, o čemu vi, ljudi, pričate?

Ne znam!
vishnja92 vishnja92 18:04 28.07.2012

Re: :)

A fali Saban na Fejzu, el da?

fali
sluhzaduh sluhzaduh 19:00 28.07.2012

Re: :)

Dragan Pleskonjic
nemoj da koristiš Facebook, jer je to veliki zgubidan, osim ako ga ne koristiš za reklamu, za šta možda jedino i ima smisla zbog masovnosti.



A da li je neko razmišljao o mogućnsti da pronađete nesrećom, nuždom, životom rasute prijatelje ili članove porodice? Da li ste razmišljali o tome da su neke porodice okeanima daleko jedni od drugih, a da im sa druge strane tih istih okeana rastu rođaci koje će najlakše i pronaći i videti i biti u kontaktu preko fejsa? Masovnost fejsa je zbog toga značajna, a tek posle zbog reklama (ili je to pitanje o kokoški i jajetu?)

Ima tu dosta humanosti, koja se, nažalost, utopila u moru igrica i bezveznih zgubidan-aplikacija na najvećoj društvenoj mreži.
sluhzaduh sluhzaduh 19:02 28.07.2012

Re: :)

srdjan.pajic
[

Šta je to timeline, o čemu vi, ljudi, pričate?



Ako imaš fejs, videćeš!
krkar krkar 19:10 28.07.2012

Re: :)

ali nisi imao temu za vikend gundjanje


ćaćkaj, ćaćkaj, nađak babo, posle če ti džavo bude kriv
alselone alselone 19:14 28.07.2012

Re: :)

krkar

ćaćkaj, ćaćkaj, nađak babo, posle če ti džavo bude kriv


nehajno izmedju ovih grubih reci provejavaju simpatije izmedju vas dvoje
krkar krkar 19:29 28.07.2012

Re: :)

nehajno izmedju ovih grubih reci provejavaju simpatije izmedju vas dvoje


Volem kako se Višnja gica i maše rukicama i nogicama, štojesjes!

Nikad nisam voleo mutave žene
vishnja92 vishnja92 22:08 28.07.2012

Re: :)

Volem


.....

krkar krkar 22:15 28.07.2012

Re: :)

vishnja92






Mlogo ozboljne traume
loader loader 23:54 29.07.2012

Re: :)

AlexDunja:

ja mislim da pomoći nema,

Ima.
Uz FB treba slušati Jazz

To stvara utisak skoro kao onaj na RTS-u,
da biva i ono što inače nije.


Krugolina Borup Krugolina Borup 13:36 28.07.2012

Mrzim promene!

st.jepan st.jepan 14:22 28.07.2012

Re: Mrzim promene!

I ja, i ja!

Teror novog, permanentno nasilničko redizajniranje svakog okruženja - ciljano bildovnje nesigurnosti i zebnje...

Hoćemo staro pravico!

Da je po mome (već sam ovde negde napisao) ja bih još cepao po 286-ici, a sve u DOS-u.

sluhzaduh sluhzaduh 10:02 30.07.2012

Re: Mrzim promene!

Krugolina Borup


Samo prvi put boli, posle je lako!
anamarkana anamarkana 14:49 28.07.2012

zbog


timeline bojkotujem FB vec mesecima a visak vremena preusmeravam na
komunikaciju preko VoipStunt-a, i naravno sve to dozivljavam kao gubitnik...
fijumau fijumau 15:41 28.07.2012

#

Kratko i jasno: NE MOŽE.

Ono što ti možeš da uradiš je da instaliraš neki dodatak/skriptu/štagod i da ti on, direktno u tvom browseru, prepravi izgled određenih stranica, ali da isključiš timeline nećeš moći.



Kad sam već ovde, da podsetim ljude da postoje dve skripte za prepravljanje linkova na blogu. Jedna je maksina (skoro ju je stavio na nekom od blogova, ne mogu sad da se setim gde, valjda će se javiti i dati link ponovo), druga je moja i možete je naći ovde: http://userscripts.org/users/476147/scripts .

Instalacija:
Za Firefox će vam trebati da prvo instalirate extenziju greasemonkey (KLIK) dok za Chrome ne treba (ima integrisano u sebi). Kad to odradite jednostavno odete na stranicu sa skriptom, kliknete na prvu skriptu (b92 blog link magic), onda "Install" i to bi bilo to. Ovo isto važi i za maksinu skriptu.javascript:;
javascript:;

p.s.
baš me interesuje da li će ko da provali čemu služi druga skripta
geekovi se ne računaju!


EDIT:
Ovako bi to trebalo da izgleda sa skriptom:



maksa83 maksa83 15:45 28.07.2012

Re: #

valjda će se javiti i dati link ponovo)


Opravi linkove. (<- ovo je link)
fijumau fijumau 15:47 28.07.2012

Re: #

maksa83
valjda će se javiti i dati link ponovo)


Opravi linkove. (<- ovo je link)


Kad pre...
maksa83 maksa83 15:51 28.07.2012

Re: #

fijumau


Kad pre...


Slučajno.

Koliko vidim ovi tvoji vuku u sebi ceo jQuery sa svih njegovih 55 Kb, mislim da nema potrebe pošto blog već koristi jQuery (ali istina je i da nisam probao).
fijumau fijumau 15:56 28.07.2012

Re: #

Iskreno, nisam ni pokušavao bez celog jQ, po navici ga odmah stavio da ne razbijam glavu da li će da radi ili ne (ranije sam imao problem sa njim pa je najelegantnije bilo da ubacim direks u skriptu). Verovatno će raditi i bez njega...
dragoljub92 dragoljub92 18:19 28.07.2012

Re: #

AlexDunja
pa rade maxine ćarolije na linuxu

ja ne znam da boje linkove u šareno,

možda sam u raskoraku, crko mi komp,
sad sam na dečjem:)

pa pravo ti kažem i ne rade ,linkovi su isto plavo nevidljivi al ostalo radi
editovano
izgleda da radi , tamnija plava bolje se vidi,il sam ja pogledao
AlexDunja AlexDunja 18:28 28.07.2012

Re: #

pa pravo ti kažem i ne rade ,linkovi su isto plavo nevidljivi al ostalo radi

iskreno, meni samo to smeta,
nek sam glupa ko zid, nek se mučim,
ali volim da vidim link, kad je link.
to sad ne može, i to je dizajneru minus nad minusima.

može on da bude pametan, načitan, kreativan,
ali mora jednom da se suoči sa tim da mu dizajn ne radi.
alselone alselone 19:13 28.07.2012

Re: #

Koliko vidim ovi tvoji vuku u sebi ceo jQuery sa svih njegovih 55 Kb, mislim da nema potrebe pošto blog već koristi jQuery (ali istina je i da nisam probao).


Budimac Budimac 21:52 28.07.2012

Re: #

fijumau
baš me interesuje da li će ko da provali čemu služi druga skripta
geekovi se ne računaju!

za izbor daveža
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:03 28.07.2012

Re: #

baš me interesuje da li će ko da provali čemu služi druga skripta

Ne mogu da verujem! Ne-mo-gu-da-ve-ru-jem! Čo'eče!
dragoljub92 dragoljub92 12:58 30.07.2012

Re: #

blogovatelj blogovatelj 14:03 30.07.2012

Re: #

za izbor daveža


Instalirao sam tu drugu skriptu, ali sad ne znam sta cu sa njom? Vidim da je u ekstenzijama, tj verovatno radi, ali nit znam da je vidim, niti znam sta i kako radi.
Jel ona moze da obrise cerskog?
blogovatelj blogovatelj 16:22 30.07.2012

Re: #

Jel ona moze da obrise cerskog?


Radi!
E sad i ja da banujem koga ja hocu
Fijumau brate, rodjace i prijatelju, hvala ti dje cuo i dje ne cuo.
Ovo kao baba Evdza!

dragoljub92 dragoljub92 17:38 30.07.2012

Re: #

fijumau
Iskreno, nisam ni pokušavao bez celog jQ, po navici ga odmah stavio da ne razbijam glavu da li će da radi ili ne (ranije sam imao problem sa njim pa je najelegantnije bilo da ubacim direks u skriptu). Verovatno će raditi i bez njega...

bolje bi ti bilo da ovu drugu skriptu skineš sa linka.
to što radiš s njom je bedna geekovska glupost i bolesna priroda koju nosiš.
dragoljub92 dragoljub92 18:01 30.07.2012

UPOZORENJE WINDOWSovcima

nemoj da koristite fijumau-ove skripte jer ko zna šta je stavio u njih

meni ne može ništa jer sam na linuxu al vas može da rasturi ko šibicu.

ono sšto je uradio sa drugom skriptom ga svrstava u zlonamerne hakere.


zilikaka zilikaka 18:11 30.07.2012

Re: UPOZORENJE WINDOWSovcima

UPOZORENJE WINDOWSovcima
nemoj da koristite fijumau-ove skripte jer ko zna šta je stavio u njih

meni ne može ništa jer sam na linuxu al vas može da rasturi ko šibicu.

ono sšto je uradio sa drugom skriptom ga svrstava u zlonamerne hakere.


Ajd šapni šta, al da niko ne čuje
blogovatelj blogovatelj 18:20 30.07.2012

Re: UPOZORENJE WINDOWSovcima

ono sšto je uradio sa drugom skriptom ga svrstava u zlonamerne hakere.


Ono sto ja vidim je da meni sada nema cerskog na ekranu, pa samo mogu da jos jednom izrazim zahvalnost coveku.
dragoljub92 dragoljub92 18:38 30.07.2012

Re: UPOZORENJE WINDOWSovcima

blogovatelj
ono sšto je uradio sa drugom skriptom ga svrstava u zlonamerne hakere.


Ono sto ja vidim je da meni sada nema cerskog na ekranu, pa samo mogu da jos jednom izrazim zahvalnost coveku.

otkud znaš da ti nije stavio špijuna u komp,
uostalom moje je da kažem a vaše je šta ćete stim da radite. ja sam izbrisao njegovu skriptu,mada kažem da meni ne može ništa al neću da imam poso sa tom vrstom ljudi.
fijumau fijumau 19:13 30.07.2012

Re: UPOZORENJE WINDOWSovcima

dragoljub92
nemoj da koristite fijumau-ove skripte jer ko zna šta je stavio u njih

meni ne može ništa jer sam na linuxu al vas može da rasturi ko šibicu.

ono sšto je uradio sa drugom skriptom ga svrstava u zlonamerne hakere.



Znao sam da će već neko da provali čemu služi skripta.

Čestitam.
dragoljub92 dragoljub92 19:31 30.07.2012

Re: UPOZORENJE WINDOWSovcima

Čestitam.

fala služimo blogerima
jasnaz jasnaz 16:26 28.07.2012

--->

da li to znači da te, u suprotnom, 'nestaju' sa fb?

--- na margini: ne može 'psićki' bez 2 i = psiićki, molim lepo : )
Jukie Jukie 18:19 28.07.2012

Re: --->

jasnaz
da li to znači da te, u suprotnom, 'nestaju' sa fb

Ne, nikada te ne nestaju, čak ni ako ti želiš

Jednostavno oni pritisnu dugme i PAF!!! eto tebi tajmlajn
G r o f G r o f 17:12 28.07.2012

Ne drami...

krkare...
4krofnica 4krofnica 18:32 28.07.2012

ne preporučujem, ali



ako se uloguješ u IExplorer-u (d'izvineš) 7, moći ćeš da vidiš svoj profil bez tajmlajn zajebancije, što ne znači da će tvoji frendovi videti isto, jedino ćeš ti videti stari izgled.
(srećno sa tim, malopre sam pokušala da proverim da li to i dalje šljaka, stigla samo do toga da lepotan No7 encountered a problem and needs to close...brrr close, close!)
vishnja92 vishnja92 18:38 28.07.2012

Re: ne preporučujem, ali

krofno, iskreno pitanje: zasto ne tajmlajn? sta je u njemu toliko lose?
ako mi ti ne kazes nikad necu saznati O.o
4krofnica 4krofnica 19:14 28.07.2012

Re: ne preporučujem, ali


:)
Višnjo, iskreno, zabole me štikla.
slabo zalazim, tek da vidim jel' se onaj Plan ostvaruje:)

nije mi se svideo kad se pojavio, a ni sad.
estetski prešareno i suviše nabudzeno za moj ukus,
šta god su mogli da zakomplikuju, jesu.

ampak, klinci se raduju jer najzad mogu da igraju ljute 'tice:)
Jukie Jukie 20:43 28.07.2012

Re: ne preporučujem, ali

vishnja92
krofno, iskreno pitanje: zasto ne tajmlajn? sta je u njemu toliko lose?ako mi ti ne kazes nikad necu saznati O.o

Pa pre svega ima levu i desnu kolonu, gde je jedno isto a ne dve različite stvari i to ide naizmenično, a ako je jedan tekst mnogo veći od drugog ili otvoriš svi komentari onda se sve izmeša
a normalni fejsbuk ima samo jednu kolonu pa je lepo skupiš na pola ekrana da se one reklamice ne vide i onda imaš više vidljivih prozora istovremeno
st.jepan st.jepan 21:10 28.07.2012

Re: ne preporučujem, ali

normalni fejsbuk ima samo jednu kolonu pa je lepo skupiš na pola ekrana da se one reklamice ne vide i onda imaš više vidljivih prozora istovremeno

So, follow the money, nećeš zalutati - univerzalni podučak važi i na FB.
Nema da mi tu za džabaka fejzbućiš, mora malo i u reklam'ce da buljiš!

AlexDunja AlexDunja 21:31 28.07.2012

Re: ne preporučujem, ali

mora malo i u reklam'ce da buljiš!

edblok+ to rešava,
ja nemam reklame na fb
st.jepan st.jepan 21:35 28.07.2012

Re: ne preporučujem, ali

edblok+ to rešava

Hvala, pokušaću.
vishnja92 vishnja92 22:11 28.07.2012

Re: ne preporučujem, ali

tek da vidim jel' se onaj Plan ostvaruje:)

nezno ubedjujem sofera...
AlexDunja AlexDunja 18:39 28.07.2012

uopšte mi nije jasna frka

šta bre, vi radite na fb?

ja kad uđem tamo, proverim dal mi se neko javio,
i dal je nešto reko.

pogledam houm, to jest šta ovi pričaju, i izađem.

tajmlajn je samo na zidu, a koga briga za zid?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:41 28.07.2012

Re: uopšte mi nije jasna frka

AlexDunja
šta bre, vi radite na fb?

ja kad uđem tamo, proverim dal mi se neko javio,
i dal je nešto reko.



Ja isto kao ti. Ni ne izlazim na timeline, samo home page.
AlexDunja AlexDunja 19:43 28.07.2012

Re: uopšte mi nije jasna frka

a isto kao ti. Ne vidim frku. Ni ne izlazim na timeline, samo home page.

e, to:)) tnx,
već počeh da se pitam:))
iris.davidovich iris.davidovich 00:31 29.07.2012

Re: uopšte mi nije jasna frka

AlexDunja
šta bre, vi radite na fb?ja kad uđem tamo, proverim dal mi se neko javio,i dal je nešto reko.pogledam houm, to jest šta ovi pričaju, i izađem.tajmlajn je samo na zidu, a koga briga za zid?

vishnja92 vishnja92 01:00 29.07.2012

Re: uopšte mi nije jasna frka

koga briga za zid?

evo, mene je briga za zid

da nije, ne znam sta bih trazila tamo, tj - nije da se nesto specijalno lozim na ogledalce-ogledalce ili (s druge strane) analizu i introspekciju, ali svakako mi je ponekad bitno da provirim u svojih poslednjih par dana, iz prostog razloga sto zanimam samu sebe (i ne verujem onima koji glume haj-nehaj ludilo). zanima me sta sam htela da podelim s ljudima prekjuce. sjajno je sto postoji mogucnost da to vidim.

inace, moram jako ostro da se ne slozim s Pleskonjicem gore - FB nije zgubidan, nego je tacno onakav kakvog ga kreiras, i to je za sada mesto koje je najdalje otislo sa idejom "podesi svet prema sebi".
sta god svi pricali :))
i potpuno je intimna stvar i slobodan izbor da li ces tamo videti kuce-mace, fotke prijatelja, novinske clanke, ozbiljne tekstove, fotografije i zajebancije, igre, votevr - imas sasvim dovoljno izbora da napravis citav jedan svet prema svojim zeljama, sasvim magicno.

a ta prica "idem da vidim, ne da budem vidjena" ne pije vodu, sori.

zamor (bemti... "z" kao zaba, zovijalno, zurka, zitan) ljudi je opcinjavajuca pojava, na fb-u kao i drugde. a da bi bio deo tog zamora moras biti prihvacen, i zato se jednako trudis tamo, kao i ovde, kao u zivotu. mozda ti prolazi ispod senzora a mozda to radis sa lakocom i impulsivno, ali se ipak - ovako ili onako - trudis :)
blogovatelj blogovatelj 04:40 29.07.2012

Re: uopšte mi nije jasna frka

koga briga za zid?


evo, mene je briga za zid


Kad imas sa kim da pricas, FB je super.
Ja imam sa kim da pricam.
Slicno je kao i na blogu B92, uz par razlika.

1. Ne moze majmun da te banuje
2. Niko te ne cenzurise
2. Editor je dozlaboga glup na FB
Milan Novković Milan Novković 07:42 29.07.2012

Re: uopšte mi nije jasna frka

vishnja92
koga briga za zid?

evo, mene je briga za zid

da nije, ne znam sta bih trazila tamo, tj - nije da se nesto specijalno lozim na ogledalce-ogledalce ili (s druge strane) analizu i introspekciju, ali svakako mi je ponekad bitno da provirim u svojih poslednjih par dana, iz prostog razloga sto zanimam samu sebe (i ne verujem onima koji glume haj-nehaj ludilo). zanima me sta sam htela da podelim s ljudima prekjuce. sjajno je sto postoji mogucnost da to vidim.

inace, moram jako ostro da se ne slozim s Pleskonjicem gore - FB nije zgubidan, nego je tacno onakav kakvog ga kreiras, i to je za sada mesto koje je najdalje otislo sa idejom "podesi svet prema sebi".
sta god svi pricali :))
i potpuno je intimna stvar i slobodan izbor da li ces tamo videti kuce-mace, fotke prijatelja, novinske clanke, ozbiljne tekstove, fotografije i zajebancije, igre, votevr - imas sasvim dovoljno izbora da napravis citav jedan svet prema svojim zeljama, sasvim magicno.

a ta prica "idem da vidim, ne da budem vidjena" ne pije vodu, sori.

zamor (bemti... "z" kao zaba, zovijalno, zurka, zitan) ljudi je opcinjavajuca pojava, na fb-u kao i drugde. a da bi bio deo tog zamora moras biti prihvacen, i zato se jednako trudis tamo, kao i ovde, kao u zivotu. mozda ti prolazi ispod senzora a mozda to radis sa lakocom i impulsivno, ali se ipak - ovako ili onako - trudis :)


Potpuno besprekorno objašnjeno - svaka reč, svaka crtica!

Pa što se onda ja mešam?

Samo da dodam da je tužno gledati ljude koji tužno gledaju žamor sa strane, dok ne presuši, skrivajući se iza ovih mašinica ili anti-mašinica koje je Višnja objasnila, ili ne naraste u veliku, tihu reku koja će živeti mnogo duže od nas.

Tužno je gledati to anparalalelizovanje istorijskih paralela gde smo svi paralelni u osvrtu na mnogu istoriju, a ispresecani u pogledu na blisku okolinu.

To, verovatno, tako mora, ključanje i energija su sad i ovde, pa tako i pamet i senzibilitet u tom ključanju, neko novo hlađenje i kristalizacija u nove strukture.

Samo, iako je tačno da nam je ne samo FB svet onakav kakav kreiramo, nego i veliki deo ostatka sveta, ne treba zaboraviti da mi uglavnom ne kreiramo, nego ko-kreiramo, zajedno to radimo i rewind button uglavnom falšira - odoše lepe stvari i lepi ljudi niz vodu onima što se lenjo izležavaju na plaži

A opet, ja samo vežbam pisanje ovde, ne treba se uzbuđivati mnogo

Pa i ovo na kraju - čemu uopšte diskusija kad ti Višnja napiše tri paragrafa
milivoje_bg milivoje_bg 08:10 29.07.2012

Re: uopšte mi nije jasna frka

Milan Novković
vishnja92
koga briga za zid?

evo, mene je briga za zid

da nije, ne znam sta bih trazila tamo, tj - nije da se nesto specijalno lozim na ogledalce-ogledalce ili (s druge strane) analizu i introspekciju, ali svakako mi je ponekad bitno da provirim u svojih poslednjih par dana, iz prostog razloga sto zanimam samu sebe (i ne verujem onima koji glume haj-nehaj ludilo). zanima me sta sam htela da podelim s ljudima prekjuce. sjajno je sto postoji mogucnost da to vidim.

inace, moram jako ostro da se ne slozim s Pleskonjicem gore - FB nije zgubidan, nego je tacno onakav kakvog ga kreiras, i to je za sada mesto koje je najdalje otislo sa idejom "podesi svet prema sebi".
sta god svi pricali :))
i potpuno je intimna stvar i slobodan izbor da li ces tamo videti kuce-mace, fotke prijatelja, novinske clanke, ozbiljne tekstove, fotografije i zajebancije, igre, votevr - imas sasvim dovoljno izbora da napravis citav jedan svet prema svojim zeljama, sasvim magicno.

a ta prica "idem da vidim, ne da budem vidjena" ne pije vodu, sori.

zamor (bemti... "z" kao zaba, zovijalno, zurka, zitan) ljudi je opcinjavajuca pojava, na fb-u kao i drugde. a da bi bio deo tog zamora moras biti prihvacen, i zato se jednako trudis tamo, kao i ovde, kao u zivotu. mozda ti prolazi ispod senzora a mozda to radis sa lakocom i impulsivno, ali se ipak - ovako ili onako - trudis :)


Potpuno besprekorno objašnjeno - svaka reč, svaka crtica!

Pa što se onda ja mešam?

Samo da dodam da je tužno gledati ljude koji tužno gledaju žamor sa strane, dok ne presuši, skrivajući se iza ovih mašinica ili anti-mašinica koje je Višnja objasnila, ili ne naraste u veliku, tihu reku koja će živeti mnogo duže od nas.

Tužno je gledati to anparalalelizovanje istorijskih paralela gde smo svi paralelni u osvrtu na mnogu istoriju, a ispresecani u pogledu na blisku okolinu.

To, verovatno, tako mora, ključanje i energija su sad i ovde, pa tako i pamet i senzibilitet u tom ključanju, neko novo hlađenje i kristalizacija u nove strukture.

Samo, iako je tačno da nam je ne samo FB svet onakav kakav kreiramo, nego i veliki deo ostatka sveta, ne treba zaboraviti da mi uglavnom ne kreiramo, nego ko-kreiramo, zajedno to radimo i rewind button uglavnom falšira - odoše lepe stvari i lepi ljudi niz vodu onima što se lenjo izležavaju na plaži

A opet, ja samo vežbam pisanje ovde, ne treba se uzbuđivati mnogo

Pa i ovo na kraju - čemu uopšte diskusija kad ti Višnja napiše tri paragrafa

Јебем ти сунце калајисано ! Моћно речено !
mnenadic mnenadic 14:58 29.07.2012

Re: uopšte mi nije jasna frka

nego je tacno onakav kakvog ga kreiras


Imam utisak da se narod ne snalazi baš najbolje sa FB i ostalim socijalnim mrežama. Ne kapiraju mogućnosti. Slažem se da je FB najoptimalnije rešenje za sada i da citiram samoga sebe: Fenomenalan je dok god ja njega kontrolišem, čim on počne kontrolisati mene vrag je odneo šalu. Verujem da se to nikada neće desiti, ili bar da ću biti svestan da se desilo :)
mrale54 mrale54 18:43 28.07.2012

Auuu, al si ti omatorio...

........

Sudeci po buntovnoj reakciji na tako sitnu promenu na FB, kao sto je timeline - ja uskoro ochekujem od tebe blog sa naslovom - "LJUDI, NASHAO SAM SHVALERKU!!"
sluhzaduh sluhzaduh 18:44 28.07.2012

Forma protiv suštine?

Meni uopšte nije jasno šta je problem sa tajmlajnom. Ja nisam čekao da mi promene - sam sam to uradio.

Na svakom postu koji napišeš na svom zidu ima opcija "highlight", gore desno u vidu petokračice. To klikneš pa se post proširi po celoj širini zida; ako si stavio pesmu, spot se uveća, slike se uvećaju... I onda imaš postove jedan ispod drugog kaona starom fejsu,. istina malo su veći. ali božemoj!

Meni se tajmlajn sviđa zbog orgnizacije po godinama (što opet imaš sa desne strane), što su ti, umesto gomilanja tabova po ekranu sada u jednom padajućem meniju... A i dalje ostaje da ono što ne želiš da postaviš na fejs, ne moraš ni da postaviš, a ono što postaviš možeš da biraš ko će da vidi.

Da na kraju kažem ono što prvo govorim ljudima kad se žale na novi fejs: ne zamarajte se formom ako je suština fejsa ono zbog čega ste tu; ne podređujte suštinu formi već obratno.

Ja sam otvoren za pomoć bio kome u vezi tog bauka zvanog tajmlajn - "raščinjavam čini i vradžbine". Kome treba pomoć.
krkar krkar 19:08 28.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

Meni uopšte nije jasno šta je problem sa tajmlajnom.


Možda ni ja nisam shvatio.

Ali ako sam shvatio bar onoliko koliko mislim da sam shvatio - Timeline navodi svaku moju aktivnost na Fejsu hronološki: kod ovoga komentarisao, kod ovoga lajkovao, tad-i-tad postavio sliku tu-i-tu...

Ako ja postavim sliku za ograničeni broj ljudi - šta ima ostatak sveta da zna da sam je ja uopšte postorao.

To je moj problem sa Tajmlajnom. Što informacije koje ja NE ŽELIM da delim sa belim svetom objavljuje u moje ime.

E sad, nisam se ja baš udubljivao, možbit da sam ja sve ovo krivo shvatio. Ako je stvar samo u ovom ili onom dizajnu onda mi je savršeno svejedno. Iovako sadašnji FB ne liči na prvu verziju koju ja pamtim
alselone alselone 19:12 28.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

Ma samo dizajn. Privacy mozes da namestis kako tebi odgovara. Mozda jos i detaljnije nego ranije.
AlexDunja AlexDunja 19:17 28.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

To je moj problem sa Tajmlajnom. Što informacije koje ja NE ŽELIM da delim sa belim svetom objavljuje u moje ime.

nemaš problem sa tajmlajnom:)
vishnja92 vishnja92 22:02 28.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

Možda ni ja nisam shvatio.


Ali ako sam shvatio bar onoliko koliko mislim da sam shvatio - Timeline navodi svaku moju aktivnost na Fejsu hronološki: kod ovoga komentarisao, kod ovoga lajkovao, tad-i-tad postavio sliku tu-i-tu...

jok brate. to navodi onaj izdajnicki ticker sa strane, i to na home page (koja je vazda ista), i to ti ide ko traka - ko vidi u realnom vremenu vidi, ko ne - niks. i nema veze sa timeline-om.

a na slikama se vidi datum postavljanja bez obzira na timeline (tj vidljiv je svakome koga pustis da udje u albume)
Ako ja postavim sliku za ograničeni broj ljudi - šta ima ostatak sveta da zna da sam je ja uopšte postorao.

pa i ne zna. za svaku sliku i svaki album ponaosob mozes da odredis stepen privatnosti, ili da to uradis jednako za sve fotke na profilu, djuture, ako neces da se bakces.
takodje mozes da razdvojis: da ti notice idu javno, fotke polujavno, postovi vako-nako (prijatelji; prijatelji prijatelja; svi redom;... samo ti ) - kako ti dune.

a postoji odlicna stvar koje nije bilo pre - mozes da "grupises" prijatelje - i po stepenu njihovog pristupa tvojim sadrzajima, i po ucestalosti njihovih postova koje ces ti da pratis. to su drpnuli od onog nesrecnog g+ koliko odmah, sasvim upotrebljiva stvar.

imas arhivu, tj mogucnost da pregledas svoje aktivnosti unazad kroz vreme (a i ostali zajedno sa tobom), s tim sto FB vremenom proredjuje stare sadrzaje, odnosno - oni noviji su zgusnutiji i sacuvaniji od bajatih, koji se polako osipaju. zato ono sto ti je stvarno vazno mozes da stavis kao highlight, i onda ti se razvuce u sirini celog ekrana i ostane zauvek.


stvarno ne znam sta bi bez mene.
krkar krkar 22:16 28.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

stvarno ne znam sta bi bez mene.


Ni s tebe ni bez tebe
blogovatelj blogovatelj 23:47 28.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

Ni s tebe ni bez tebe


Visnja je kao so. Moze se i bez nje, ali tesko
sluhzaduh sluhzaduh 10:48 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

krkar
Meni uopšte nije jasno šta je problem sa tajmlajnom.


Možda ni ja nisam shvatio.

Ali ako sam shvatio bar onoliko koliko mislim da sam shvatio - Timeline navodi svaku moju aktivnost na Fejsu hronološki: kod ovoga komentarisao, kod ovoga lajkovao, tad-i-tad postavio sliku tu-i-tu...

Ako ja postavim sliku za ograničeni broj ljudi - šta ima ostatak sveta da zna da sam je ja uopšte postorao.

To je moj problem sa Tajmlajnom. Što informacije koje ja NE ŽELIM da delim sa belim svetom objavljuje u moje ime.

E sad, nisam se ja baš udubljivao, možbit da sam ja sve ovo krivo shvatio. Ako je stvar samo u ovom ili onom dizajnu onda mi je savršeno svejedno. Iovako sadašnji FB ne liči na prvu verziju koju ja pamtim


"Privacy settings rule!" - volim da kažem. Ja imam nekoliko albuma koje samo ja vidim. I ne samo to. Takve slike ne mogu ni da delim sa "neovlašćenima" (onima kojima to nisam dozvolio) čak ni ako kliknem jednostavno "share". Probao sam juče

Mak na konac je pitanje da li u "shout-box"-u sa strane, gde promiču informacije šta je ko postasvio, lajkovao ili komentarisao, piše: "Vladimir je postavio sliku..." čak i ako onaj pored koga promiču ta obaveštenja nema dozvolu da tu sliku, ili taj album, vidi.
krkar krkar 11:05 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

Mak na konac je pitanje da li u "shout-box"-u sa strane, gde promiču informacije šta je ko postasvio, lajkovao ili komentarisao, piše: "Vladimir je postavio sliku..." čak i ako onaj pored koga promiču ta obaveštenja nema dozvolu da tu sliku, ili taj album, vidi.


E baš to me posebno nervira. Šta ima svaka šuša da zna sa kime sam ja i kada bio u nekoj interakciji???
alselone alselone 11:06 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

Šta ima svaka šuša da zna sa kime sam ja i kada bio u nekoj interakciji???


Pa ovo je bilo i ranije samo nije bilo u realtime-u.
sluhzaduh sluhzaduh 11:37 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

krkar

E baš to me posebno nervira. Šta ima svaka šuša da zna sa kime sam ja i kada bio u nekoj interakciji???


Pretpostavljam da ne obaveštava one koji nemaju pravo da vide te slike, linkove,... S druge strane, zašto da ne me ne obavesti ako neki moj prijatelj nešto "obesi"? A to šta od svojih objava želiš da drugi vide, to se odrađuje na "Privacu settings" - skroz gore desno trouglić, padajući meni i onda imaš Podešavanja privatnosti ili Privacy settings.

Tajmlajn je samo malo više izvikan nego što je zaista problem.
sluhzaduh sluhzaduh 13:33 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

krkar
Meni uopšte nije jasno šta je problem sa tajmlajnom.


Možda ni ja nisam shvatio.

Ali ako sam shvatio bar onoliko koliko mislim da sam shvatio - Timeline navodi svaku moju aktivnost na Fejsu hronološki: kod ovoga komentarisao, kod ovoga lajkovao, tad-i-tad postavio sliku tu-i-tu...

Ako ja postavim sliku za ograničeni broj ljudi - šta ima ostatak sveta da zna da sam je ja uopšte postorao.



Sve i da neko bude obavešten da sam ja postavio sliku koju taj nema pravo da vidi - on je neće videti. Šta me briga što mu je neko rekao da sam ja sliku okačio. Moja privatnost i želja da tu sliku ne vidi niko kome ja ne dozvoljavam je ispoštovana. Mada, ne verujem da te obaveštava o onome što nemaš dozvolu da vidiš. Pošto na ovo odgoovaram kasnije nego to sam odgovorio na neke prethodne komentare, ovo je nastavak onog "maka na konac".
j.bre j.bre 13:49 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

sluhzaduh
Pretpostavljam da ne obaveštava one koji nemaju pravo da vide te slike, linkove,...


e pa, lose pretpostavljas :)

npr. fb ce te obavestiti o aktivnostima vezanim za sliku koju nisi ovlascen da vidis, ukoliko je neki tvoj prijatelj, u cije aktivnosti imas uvid, lajkuje ili ispod nje ostavi komentar.

cak i ako u podesavanjima postoji nacin da se ovo spreci, u najvecem broju slucajeva to se nece desiti, jer ljudi ili ne znaju jezik ili nisu vesti s kompjuterima ili ih naprosto nije briga.

uz malo 'kreativnosti', na fb sve moze. ako je meni poslo za rukom, potpuno slucajno, onda mogu da zamislim sta je u stanju da isceprka neko ko zaista barata materijom i ima nameru.
j.bre j.bre 13:56 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

sluhzaduh
Sve i da neko bude obavešten da sam ja postavio sliku koju taj nema pravo da vidi - on je neće videti. Šta me briga što mu je neko rekao da sam ja sliku okačio. Moja privatnost i želja da tu sliku ne vidi niko kome ja ne dozvoljavam je ispoštovana.


ispostovana je ako neko pokusa direktim pristupom (ako ode na tvoj profil i pokusa da udje u albume), ali ne i u slucaju koji sam navela:

j.bre
npr. fb ce te obavestiti o aktivnostima vezanim za sliku koju nisi ovlascen da vidis, ukoliko je neki tvoj prijatelj, u cije aktivnosti imas uvid, lajkuje ili ispod nje ostavi komentar.


klik na ovakvu notifikaciju odvesce te pravo u album kojem ti inace nije dozvoljen pristup.
milisav68 milisav68 14:13 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

j.bre

klik na ovakvu notifikaciju odvesce te pravo u album kojem ti inace nije dozvoljen pristup.

Nisi u pravu, to se desilo zato što taj nije podesio privatnost.

Ima u podešavanjima - spisak ljudi koji mogu da vide, kao i spisak onih koji ne mogu da vide, kao i razne kombinacije.....samo treba da se "čačka".....
j.bre j.bre 14:23 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

milisav68
Nisi u pravu, to se desilo zato što taj nije podesio privatnost.

Ima u podešavanjima - spisak ljudi koji mogu da vide, kao i spisak onih koji ne mogu da vide, kao i razne kombinacije.....samo treba da se "čačka".....


ok, nisam u pravu :)
blogovatelj blogovatelj 14:25 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

Nisi u pravu, to se desilo zato što taj nije podesio privatnost.

Ima u podešavanjima - spisak ljudi koji mogu da vide, kao i spisak onih koji ne mogu da vide, kao i razne kombinacije.....samo treba da se "čačka".....


Bas tako.
I kad pravis svaki novi foto album, odmah postoji i opcija podesavanja privatnosti.
Postoji jedan izuzetak, koji u stvari nije izuzetak.
Postavio sam album nekih svojih prijatelja i podesio opciju da samo moji prijatelji mogu videti taj album.
Znam da FB njih obavesti o tom albumu. Medjutim, posto sam hteo 100% da budem siguran da su svoje slike videli, dodatno sam ih i tagovao na slikama.
FB je moj tag racunao onako kako je i logicno, a to je da svi prijatelji tih mojih prijatelja mogu videti te slike.
I onda su poceli da mi stizu komentari i lajkovi od ljudi koje ne poznajem, tj od prijatelja prijatelja (ovo kao Duran Duran)
Ali kao sto rekoh, to je i normalno, jer kakva bii inace bila svrha taga?
j.bre j.bre 14:28 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

blogovatelj
Postoji jedan izuzetak, koji u stvari nije izuzetak.
Postavio sam album nekih svojih prijatelja i podesio opciju da samo moji prijatelji mogu videti taj album.
Znam da FB njih obavesti o tom albumu. Medjutim, posto sam hteo 100% da budem siguran da su svoje slike videli, dodatno sam ih i tagovao na slikama.
FB je moj tag racunao onako kako je i logicno, a to je da svi prijatelji tih mojih prijatelja mogu videti te slike.
I onda su poceli da mi stizu komentari i lajkovi od ljudi koje ne poznajem, tj od prijatelja prijatelja (ovo kao Duran Duran)


a o cemu sam ja gore pricala?
j.bre j.bre 14:30 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

blogovatelj
Ali kao sto rekoh, to je i normalno, jer kakva bii inace bila svrha taga?


a koja je onda svrha podesavanja privatnosti?
milisav68 milisav68 14:35 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

blogovatelj

Ali kao sto rekoh, to je i normalno, jer kakva bii inace bila svrha taga?

Ma da, ja inače nemam puno prijatelja , tj sa više od 90% se znam lično, tako da nisam pravio te spiskove/grupe jer me mrzelo (a i nemam šta da krijem ), ali sam "prošao" kroz podešavanja i video sam da ima mnogo mogućnosti, bukvalno za svaku aktivnost na FB.
blogovatelj blogovatelj 14:41 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

a koja je onda svrha podesavanja privatnosti?


Znam, ali ja sam podesio privatnos' na prijatelje, ali sam zatim isto tako tagom rekao "ljudi, gledajte Kurtu i Murtu" i onda me FB poslusao, pa Kurtinim i Murtinim prijateljima pokazao iste.
Mada, kretenski mi je sto im je ostavio mogucnost da komentarisu na slike.
j.bre j.bre 14:42 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

milisav68
nisam pravio te spiskove/grupe jer me mrzelo (a i nemam šta da krijem ), ali sam "prošao" kroz podešavanja i video sam da ima mnogo mogućnosti, bukvalno za svaku aktivnost na FB.

j.bre
cak i ako u podesavanjima postoji nacin da se ovo spreci, u najvecem broju slucajeva to se nece desiti, jer ljudi ili ne znaju jezik ili nisu vesti s kompjuterima ili ih naprosto nije briga.


snezana mihajlovic snezana mihajlovic 14:55 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

ok, nisam u pravu :)


sasvim je svejedno da li jesi ili nisi,
jer ukoliko želiš da samo pera i žika vide odredjene slidže,
a ne i mirko i slavko, i prijatelji njihovih prijatelja,
postoji x načina da se to uradi, a da se zaobidje fb.
fb ima svoju funkciju,
a to je virtuelni korzo, gde bi svi svakog (i sve) da šacnu.
tako da,
štasamonoteladakažem...
antioksidant antioksidant 14:59 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

ok, nisam u pravu :)

auuuuu,
ovo prvi put vidim
j.bre j.bre 15:03 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

blogovatelj
Znam, ali ja sam podesio privatnos' na prijatelja, ali sam zatim isto tako tagom rekao "ljudi, gledajte Kurtu i Murtu" i onda me FB poslusao, pa Kurtinim i Murtinim prijateljima pokazao iste.
Mada, kretenski mi je sto im je ostavio mogucnost da komentarisu na slike.


ima ovde jedan sajt, zove se OzSale (http://www.ozsale.com.au). organizuju rasprodaje svega i svacega, mahom garderobe i obuce. svaka rasprodaja traje 1-5 dana. nakon sto postanes clan, ponude ti opciju da platis $100 i postanes VIP, tj da imas pristup tzv priority lounge.
prednost VIPova je izmedju ostalog i pristup rasprodaji pre nego sto ona bude 'otvorena' za ostale clanove.

e sad, OzSale svaki dan salje po nekoliko emailova svim svojim clanovima, kojima ih obavestava o pocetku raznoraznih rasprodaja. pa tako kad npr pise: "ne zaboravite da posetite nove rasprodaje - Cavalli, Zara, Levis, Esprit..." ti odes i nadjes ono sto te zanima, npr Zara, ali kad kliknes na Enter Sale, dobijes obavestenje: "da bi ste pristupili rasprodaji pre zvanicnog otvaranja morate postati VIP".

mislis da bi trebalo da ih pozovem i pitam - a cemu onda onaj email koji ste mi poslali? :)
j.bre j.bre 15:06 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

antioksidant
ok, nisam u pravu :)

auuuuu,
ovo prvi put vidim


print screen!
zabelezi trenutak, ko zna da li ce se ponoviti :)
milisav68 milisav68 15:06 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

j.bre

mislis da bi trebalo da ih pozovem i pitam - a cemu onda onaj email koji ste mi poslali? :)

Pa da bi te navukli da uplatiš 100$.
j.bre j.bre 15:17 29.07.2012

Re: Forma protiv suštine?

snezana mihajlovic
sasvim je svejedno da li jesi ili nisi,
jer ukoliko želiš da samo pera i žika vide odredjene slidže,
a ne i mirko i slavko, i prijatelji njihovih prijatelja,
--------------------------------------------------------
postoji x načina da se to uradi, a da se zaobidje fb.
fb ima svoju funkciju,
a to je virtuelni korzo, gde bi svi svakog (i sve) da šacnu.

--------------------------------------------------------
tako da,
štasamonoteladakažem...


e, to!

htedoh reci da ako ne zelite da neko nesto vidi, ne radite to nesto na FB.

a ko umije, njemu dvije :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana