Društvo| Sport

NAJZAD peta medalja za Srbiju

Predrag Azdejković RSS / 04.08.2012. u 13:54

 15448.jpg

Sede tako Srbi za kompjuterom, gledaju slike iz Makedonije i smeju se "jadnim" Makedoncima kako falsifikuju istoriju i kite se Aleksandrom Velikim kao da je on njihov. Glasno se smeju, prstom pokazuju i ismejavaju...

Onda su promenili website, videli kako je Srbija osvojila stotu medalju i krenuli da urlaju od sreće i da se raduju kako su moćna i velika nacija, koja je najverovatnija starija od Aleksandra Velikog i svoju prvu medalju najverovatnije osvojila u Antičkog Grčkoj, naravno u tenisu! Nikako da im padne na pamet da smo svega nekoliko godina Republika Srbija i da smo pod tim imenom nastupali samo na Olimpijadi u Pekingu i Londonu.

U čitavoj priči stota medalja i to što svi mediji pričaju o stotoj medalji,vidi se naša potreba da budemo narod najstariji, sa milenijumskom tradicijom i da nam je najveći. Ne znam da li je takvo naređenje došlo od državnog vrha kao onomad da se moralo reći da je NATO intervencija zločinačka i da je Kosovo samoproglašena lažna nezavisna država.

Čemu služe te laži? Da pumpamo nacionalizam, patriJotizam? Na prazno, bez ikakve realne podloge? Dobro, pumpajte ga... Samo ne znam koliko ćete biti srećni u tom pumpanju, kad i vi i ja znamo da su to najobičnije laži i da kome god to budemo rekli, gledaće nas kao jadnike!

Mene je mama učila da se ne kitim tuđim perjem!

Predrag Azdejković

www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dejan Nikolic Dejan Nikolic 13:59 04.08.2012

Nema laži nema prevare

Medjunarodni olimpijski komitet priznaje Srbiju kao naslednicu SFRJ, SRJ i SCG. Tako da ti nema nikakve naredbe sa vrha nego je tako.

Ali slažem se da se time, iako je zvanična statistika, ne treba previše kititi jer de facto se ne može reći da su to srpske medalje. Samo de jure.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:02 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

Nisu ni medalje za Srbiju. To su medalje za SFRJ.

Pa mogla bi Srbija da izloži tih 100 medalja, da napravimo izložbu, da pozovu sve te sportiste, pare na turizmu da zaradimo!
milisav68 milisav68 14:30 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

Predrag Azdejković
Nisu ni medalje za Srbiju. To su medalje za SFRJ.

Nisu ovo medalje ni za Srbiju, ni za SRJ, ni za SFRJ, to su lične medalje ljudi koji su ih osvojili pod različitim zastavama, i oni te medalje nose kući.

Nisu oni naporno vežbali, da bi se ti kitio tudjim perjem.
Pa mogla bi Srbija da izloži tih 100 medalja, da napravimo izložbu, da pozovu sve te sportiste, pare na turizmu da zaradimo!

Da li može bilo koja zemlja da skupi sve medalje, i da napravi izložbu?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:35 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

Da li može bilo koja zemlja da skupi sve medalje, i da napravi izložbu?


Može na primer Afganistan Imaju jednu
milisav68 milisav68 14:58 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

Predrag Azdejković

Može na primer Afganistan Imaju jednu

Pa gde je, i kad je izložba?
blogov_kolac blogov_kolac 16:12 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

Necu da se ponavljam, kad vec mogu da se citiram
Vec sam na jednom drugom blogu lepo objasnio da mi nemamo ni 5 ni 100, nego preko 500 olimpijskih medalja do sada!

blogov_kolac
A kome bi pa trebalo danas da se racunaju sve medalje koje su u bivsoj jedinstvenoj drzavi osvojili Srbi, Srbijanci, Alpski Srbi, pokatoliceni Srbi, Stari Srbi (sa govornata manata), drugooki Srbi, Srbi muslimani, i oni nasi podstanari kojima smo velikodusno dozvolili da nasele nasu kolevku jos pre nas??? Nama naravno, a ako uopste tu ima neke nepravde to je zato sto i medalje koje su do sada osvajali Lužički Srbi i Srbkinje nisu nama uracunate!

I dok neki tvrde kako bi nama maltene samo 10 medalja do sada trebalo da se racuna, treba da znate sto se broja NAŠIH medalja tice da je on odavno ne samo probio granicu od 100, vec i preko pola hiljade!
Naime, u timskim sportovima koji su oduvek nasa specijalnost, ne dobija se 1 medalja, nego svaki igrac reprezentacije dobije po jednu, pa smo mi tako u fudbalu osvojili 110 medalja, a ne 5, a u sportovima gde ekipu cine 12 igraca mi smo osvojili u vaterpolu 120 medalja, u kosarci 108, u rukometu 60 i u odbojci 24! Dakle u ekipnim sportovima smo osvojili do sada 422 medelje, a ne 31 kako se cesto pogresno racuna, sto ce reci da je bronza Andrije Zlatica bila okruglo 490ta za Srbiju - medjutim kada tome dodamo medalje Lužičkih Srba, kao i sve clanove veslackih posada i dupliramo stonoteniske medalje osvojene u parovima - stvarni broj nasih olimpijskih medalja je ustvari veci od 500!

Ko drukcije kaze, klevece i laze... ili da upotrebim jos jednu cuvenu parolu iz tog doba, ali u njenom punom obliku kada je lansirana:

TUDJE NEĆEMO, SVOJE NE DAMO - TRST JE NAŠ!

Sto se tice mog licnog stava oko nase kontroverzne privatizacije svih odlicja bivsih nam zajednickih drzava, mogu samo to da pohvalim. Mi smo se zadnjih par decenija prosto pretplatili da od svih i svakoga usvajamo samo ono najgore, a ovo je konacno izuzetak od tog pravila, jer ako je ista STVARNO valjalo i bilo na visokom svetskom nivou u bivsim Jugoslavijama (sa akcentom na SFRJ) - bio je to njen sport (nazalost ni o danasnjoj nezavisnoj Srbiji nista mnogo bolje ne mogu da konstatujem).
darkool darkool 16:28 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

To su medalje za SFRJ

naravno i leon stukelj je sve svoje medalje (6) od 1924 do 1936 osvojio za sfrj

Olimpijadi u Pekingu i Londonu.

stokholm 1912 kao kraljevina srbija

p.s.
mene price o medaljama ne zanimaju (potpuno efemerna tema (naravno spinovana do besmisla) koja se koristi za promociju spstvenih politickih stavova (i od strane autora bloga i od onih koji misle suprotno)), ali moram da ispravim greske, a da smo nasledili sve olimpijske komitete (od kraljevina srbije do sfrj) jesmo (isto kao sto se i rusima racunaju sve sssr medalje).

p.p.s.
i jos da dodam nisu to srpske medalje, jer ja kao srbin se ne osecam kao osvajac olimpijske medalje nego su to medalje onih koji su ih osvojili (sportisti sami za sebe), a to sto moraju da nastupaju pod nekom besmislenom zastavom me ne zanima.

automatic automatic 16:33 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

hehe, pedja, ocigledno su te i ove godine izbacili iz organizacionog odbora gej prajda, pa si resio da svojim "saborcima" dovedes neke "olimpijce" na paradu, da se oprobaju u tradicionalnim disciplinama: 100m geju za petama, bacanje kamena preko kordona, skok geju po ledjima...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:24 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

stokholm 1912 kao kraljevina srbija


Znači tamo smo osvojili 95 komada?!
dragoljub92 dragoljub92 17:55 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

koja se koristi za promociju spstvenih politickih stavova (i od strane autora bloga i od onih koji misle suprotno))

el to ja postado srbenda i ćetnik pod stare dane, jok be bate ja sam si ono što sam bio i kad je postojala yu i sag kad gunema al mi je u srcu .

svih tih STO medalja je osvojeno za mene i meni slične a kom se ne svidža -mož ni pljucka pod pendžer i sitno da cupka od muku
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:31 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

Peđice, ja kad ovo pročitam, prosto dobijem želju da te ložim...znaš li ti Peđa da u tome može Srbija pouzdano da računa i na sve medalje najpoznatijeg slovenačkog olimpijca, Leona Štukelja? I to 20 medalja je zaradio. Njega Srbija ne može da pozove, jerbo je malo umro, ali najveća fleka u njegovoj karijeri je bila ta što je bio - četnik. Ubeđeni član Plave Garde.
Eto, sad možeš još malo da mu ga daš po mešanju svega što bi moglo da ti pomogne u srbomrzovanju.

http://sl.wikipedia.org/wiki/Leon_%C5%A0tukelj
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:48 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

najveća fleka u njegovoj karijeri je bila ta što je bio - četnik


džabe, nije bio pravoslavac!
tyson tyson 19:35 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

da se citiram

490ta

Nepismen bio, nepismen ostao, i još se time hvali...



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

džabe, nije bio pravoslavac!


Uhhhh!!!
Vadjenje je opasnije od ...
Priznas da ti je doskocila i sve bude fino.
Losim vadjenjem samo naglasavas poraz :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:04 04.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

džabe, nije bio pravoslavac!

Takvi se duplo broje.
automatic automatic 22:09 05.08.2012

Re: Nema laži nema prevare

pedja, mislim da ti je naslov malo ukrivo, ti si ustvari zeleo da napises Najzad PETA medalja za Srbiju, ili Najzad peta medalja za SRBIJU ili Najzad PETA medalja za SRBIJU.


priznaj da je glupo sto si stavio onakav naslov, ruzno izgleda kad ti uz zlu nameru prisiju i glupost.
dragoljub92 dragoljub92 14:02 04.08.2012

SVIM

SRBIMA I SRBLJIMA I SRBIJANCIMA ČESTITAM NA 100. MEDALJI NA OI

srećno i berićetno nam bilo

a dušmani nek crknu 100x od muku,zavis i nek kukumavče do neba

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:04 04.08.2012

Re: SVIM

Posebno smo ponosni na medalje u skijanju, tradicionalnom srpskom sportu!
dragoljub92 dragoljub92 14:06 04.08.2012

Re: SVIM

Predrag Azdejković
Posebno smo ponosni na medalje u skijanju, tradicionalnom srpskom sportu!

jesmo,što napravismo onolke staze na kopaonik
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:12 04.08.2012

Re: SVIM

A tek kad krenu da letu sa skije...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 14:15 04.08.2012

Re: SVIM

dragoljub92 dragoljub92 14:15 04.08.2012

Re: SVIM

Predrag Azdejković
A tek kad krenu da letu sa skije...

alpsko skijanje nam je najjača disciplina,pa skokovi pa konj sa hvataljkama,klizanje itd.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:24 04.08.2012

Re: SVIM

dragoljub92 dragoljub92 14:55 04.08.2012

Re: SVIM

to ja vedžbam daskočim od bubanj u belgrade na doček naših olimpijaca
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:40 04.08.2012

Re: SVIM

alpsko skijanje nam je najjača disciplina,pa skokovi pa konj sa hvataljkama,klizanje itd


Taman onoliko koliko je tradicionalnim alpskim skijačima u tradiciji džudo, u kom su dobili zlatnu medalju.

http://www.judo-zveza.si/?page=news&sub=detail&news=444
mlekac mlekac 22:18 04.08.2012

Re: SVIM

Jelica Greganović
alpsko skijanje nam je najjača disciplina,pa skokovi pa konj sa hvataljkama,klizanje itd


Taman onoliko koliko je tradicionalnim alpskim skijačima u tradiciji džudo, u kom su dobili zlatnu medalju.

http://www.judo-zveza.si/?page=news&sub=detail&news=444

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:01 04.08.2012

Re: SVIM

Posebno smo ponosni na medalje u skijanju, tradicionalnom srpskom sportu!


p.s.
Da ne pominjemo da Srbija more nema.

http://www.b92.net/sport/london2012/vaterpolo/vesti.php?yyyy=2012&mm=08&dd=04&nav_id=632300
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:32 05.08.2012

Re: SVIM

Tako sam i ja nasledio jednu super umetničku sliku, ali nigde ne pričam da sam je ja naslikao! Kao što rekoh, ne kitim se tuđim perjem, jer svog imam i previše... To rade samo luzeri

A ako volite da budete luzeri, samo napred!
j.bre j.bre 14:27 05.08.2012

Re: SVIM

Predrag Azdejković
...

naravno da perja imas previse, jer kako bi inace sakrio da se ispod slojeva egzibicionizma, senzacionalizma i tuznog humora krije jedan mali covek. s malim pisom.

ne radi se ovde o medaljama, vec o tvojoj potrebi da unizis sve oko sebe, ne bi li konacno nekako zaizgledao veliki.

i povrh svega, ti nekoga nazivas luzerom... e da nije tuzno, bilo bi smesno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:37 05.08.2012

Re: SVIM

Uf, ala si mi ga pokazala
j.bre j.bre 01:44 06.08.2012

Re: SVIM

uprkos tome sto mozda mislis, ne uzivam u ovome.
uzivala u tvojim tekstovima dok ti samoljublje nije udarilo u glavu.
zao mi je sto je tako.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 07:02 06.08.2012

Re: SVIM

Istina, na svetu najviše volim sebe

Ali, postala si ista kao i hiljade onih neandertalaca koji kad nemaju šta pametno i argumentovano da kažu o temi oni krenu da diskredituju i vređaju autora na ličnoj osnovi, što je tako tužno i jadno...
j.bre j.bre 10:00 06.08.2012

Re: SVIM

nisi u pravu, vrlo sam u temi.

moj komentar bio je isprovociran tvojim tekstom, ali narocito nacinom na koji tretiras svoje citaoce i komentatore, medju kojima sam i ja.
znaci, vredjanje si zapoceo sam.

to sto se nisi obratio meni imenom, ne menja nista i ne vredja manje jer spadam u grupu luzera koji tih 100 medalja dozivljavaju kao svoje.
zivela sam u drzavama pod cijom su zastavom te medalje osvojene i navijala za takmicare koji su ih osvojili. nije mi bilo vazno ni gde su se rodili, ni koje su narodnosti i veroispovesti.

i ne, ne mislim da su sve te medalje srpske, ali nase svakako jesu.

a da se neko ne bi zaleteo da mi objasnjava kako medalje pripadaju takmicarima/trenerima, da pojasnim: kad kazem nase ne mislim na vlasnistvo, vec na pripadnost.
a koji smo to mi? e to smo svi koji smo ziveli pod zastavama svih varijanti jugoslavije i srbije.

formalno, medalje se iz poznatih razloga racunaju nasem olimpijskom komitetu.
ALI!
smatram da svako ko je sedeo ispred tv-a, grickao nokte, nervirao se i sa takmicarima svoje zemlje delio svaki trenutak srece i tuge, ima puno pravo da te medalje smatra svojim, ziveo on u beogradu, zagrebu, sarajevu, podgorici, skoplju ili ljubljani.

to su ti moji argumenti 'na temu'. izostavila sam ih prilikom pisanja prvog komentara jer su istu stvar drugi vec mnogo puta rekli i na ovom, a i na drugim blogovima koji su se bavili istom temom.
ali, kao sto sam vec napomenula, razlog mog javljanja i nije bilo neslaganje s tvojim stavom na temu broja medalja, te je to bio razlog vise da o tome ne divanim. al posto ti znaci, onda eto.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:59 06.08.2012

Re: SVIM

to sto se nisi obratio meni imenom, ne menja nista i ne vredja manje jer spadam u grupu luzera koji tih 100 medalja dozivljavaju kao svoje.


nemoj sad da mi prodaješ te jugo-svi-smo-jedna-nacija sranja!

svi mediji prenose stota srpska medalja... a to što ih ti sve osećaš kao svoje je već nešto drugo i nema nikakve veze sa temom teksta!
j.bre j.bre 11:54 06.08.2012

Re: SVIM

Predrag Azdejković
svi mediji prenose stota srpska medalja... a to što ih ti sve osećaš kao svoje je već nešto drugo i nema nikakve veze sa temom teksta!


e paz majkumu :)

citiraj mi deo teksta u kome eksplicitno navodis da se isti odnosi vesti iz medija o stotoj srpskoj medalji.


nemoj sad da mi prodaješ te jugo-svi-smo-jedna-nacija sranja!


sranja?

svi koji su ziveli u jugoslaviji bili su jedna nacija.
ne brkaj nacionalnost s narodnoscu i ne izvrci kontekst.
lepo sam ti rekla da sam reagovala na to sto si ljude nazvao luzerima.

ti sad mozes da se vatas za ideju o temi, ali dzaba ti ako tekstom tu ideju nisi precizno plasirao.
a ti mlataraj i rukama i nogama, pozivaj se na medije i tekucu politiku, ali jasno je ko dan kojom se emocijom (pazi - emocijom, ne idejom) vodi tvoj tekst.

uostalom, neko ti je vec ranije napomenuo da te je vec naslov odao.

mrznja je gadna stvar, ponekad najopasnija po onoga ko je oseca.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:29 06.08.2012

Re: SVIM

svi koji su ziveli u jugoslaviji bili su jedna nacija.


bilo pa prošlo, danas nismo...

prikini da se baviš opštim mestima i maglom.

mediji pišu o stotoj srpskoj medalji i svi se raduju stotoj srpskoj medalji, što je laž i time se bavi moj tekst!

ili lažu srpski mediji ili laže Olimpijski komitet
number42 number42 14:19 04.08.2012

snimak

osvajanja sezdesetpete srpske medalje



blogovatelj blogovatelj 14:39 04.08.2012

Cestitam

Cestitam Srbiji osvojenu stotu medalju sa zeljom da ih u buducnosti bude sto vise.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:46 04.08.2012

Re: Cestitam

Sve srpske medalje:

dragoljub92 dragoljub92 14:52 04.08.2012

Re: Cestitam

blogovatelj
Cestitam Srbiji osvojenu stotu medalju sa zeljom da ih u buducnosti bude sto vise.

hvala hvala, trudilo se i zaslužilo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:27 04.08.2012

Re: Cestitam

I da se u preambulu Ustava ubaci da Srbija ima 100 osvojenih medalja, odmah pored Kosovo je Srbija!
tasadebeli tasadebeli 14:42 04.08.2012

NAJZAD peta medalja za Srbiju

Ех, Пеђа, Пеђа, злоћо једна! Прво Дража, па сад медаље,... Могу ли да погађам која тема је следећа на реду?





Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:48 04.08.2012

Re: NAJZAD peta medalja za Srbiju

Neću da gubim vreme na frustrirane muškarce kojima je 13 cm dovoljno! Meni nije!
blogovatelj blogovatelj 14:50 04.08.2012

Re: NAJZAD peta medalja za Srbiju

Neću da gubim vreme na frustrirane muškarce kojima je 13 cm dovoljno! Meni nije!


Ako nisi lakom, sve moze.
Meni mojih 6cm dosta.
tasadebeli tasadebeli 14:56 04.08.2012

Re: NAJZAD peta medalja za Srbiju

Predrag Azdejković
Neću da gubim vreme na frustrirane muškarce kojima je 13 cm dovoljno! Meni nije!


А је! Па онда ниш`! Мај мистејк у погађању... Ипак, размисли... Пикси својевремено изјавио како уопште није важно колико је висок, јербо одмах постане много виши када стане на свој новчаник. Има ту материјала за дебатовање... А и немој да прекидамо ону плодотворну сарадњу са блога о Дражи... Сети се, Оскар на дохват руке...
dragoljub92 dragoljub92 18:15 04.08.2012

Re: NAJZAD peta medalja za Srbiju

blogovatelj

Meni mojih 6cm dosta.

ma i previše, i 3 je mnogo
mirelarado mirelarado 15:02 04.08.2012

Домаћи задатак?

Је л' то неко издао директиву да сваки дан мора да се објави најмање пет блогова о круцијалном питању бројања, пребројавања, сабирања и одузимања, као и о бројачима олимпијских медаља? Који смор.

Ех, Пеђа, а знао си некоћ да се разликујеш по боји папира својих писама...
dragoljub92 dragoljub92 15:07 04.08.2012

Re: Домаћи задатак?

mirelarado
Је л' то неко издао директиву да сваки дан мора да се објави најмање пет блогова о круцијалном питању бројања, пребројавања, сабирања и одузимања, као и о бројачима олимпијских медаља? Који смор.

Ех, Пеђа, а знао си некоћ да се разликујеш по боји папира својих писама...


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:14 04.08.2012

Re: Домаћи задатак?

Је л' то неко издао директиву да сваки дан мора да се објави најмање пет блогова о круцијалном питању бројања, пребројавања, сабирања и одузимања, као и о бројачима олимпијских медаља?


To samo pokazuje koliko ne pratim dešavanja na blogu
mlekac mlekac 15:04 04.08.2012

Treca - sreca?


Hvala sto si ti otvorio blog za trecu raspravu o brojanju medalja, tako da kod mene mozemo mirno da nastavimo sa pracenjem atletike i ostalih sportova, a svadjalice ce da prosledimo tebi.
dragoljub92 dragoljub92 15:08 04.08.2012

Re: Treca - sreca?

mlekac mlekac 15:17 04.08.2012

Re: Treca - sreca?

dragoljub92

oskar-z-wild oskar-z-wild 15:05 04.08.2012

Postmodernizam?

Čemu služe te laži? Da pumpamo nacionalizam, patriJotizam? Na prazno, bez ikakve realne podloge? Dobro, pumpajte ga... Samo ne znam koliko ćete biti srećni u tom pumpanju, kad i vi i ja znamo da su to najobičnije laži i da kome god to budemo rekli, gledaće nas kao jadnike!


Interesantno je kako je marksistima sve tako očigledno, čak očekuju i da je svima sve tako očigledno kad ih se čita. Pretpostavljam da treba da nam bude i očigledno o čemu se radi u ovom blogu.

Ko to gleda "nas"?
blogovatelj blogovatelj 15:54 04.08.2012

Re: Postmodernizam?

Ko to gleda "nas"?


Pravo pitanje.
Mene oduševljavaju ti tripovi tipa "šta će da misle o nama"
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:16 04.08.2012

Re: Postmodernizam?

blogovatelj
Ko to gleda "nas"?


Pravo pitanje.
Mene oduševljavaju ti tripovi tipa "šta će da misle o nama"


Da, ali ko smo to "mi" u kontekstu pisca?
blogovatelj blogovatelj 16:17 04.08.2012

Re: Postmodernizam?

Da, ali ko smo to "mi" u kontekstu pisca?


Pitaj pisca
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:41 04.08.2012

Re: Postmodernizam?

Da, ali ko smo to "mi" u kontekstu pisca?

Mi smo oni, ne mi.
tyson tyson 19:43 04.08.2012

Re: Postmodernizam?

Mene oduševljavaju ti tripovi tipa "šta će da misle o nama"

Malograđanština par exellence.



oskar-z-wild oskar-z-wild 19:46 04.08.2012

Re: Postmodernizam?

Pitaj pisca


Imaš njegov broj?

Mi smo oni, ne mi.


Važno je da ste plural.
number42 number42 15:08 04.08.2012

i

ovo su neke medalje, jel se i to onda racuna?

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:16 04.08.2012

Re: i

Srbija je jednu medalju osvojila i na gej Olimpijadi ove godine u Budimpešti iz košarke za žene... I to da se računa!
number42 number42 15:55 04.08.2012

naj

poznatije srpske medalje. radi se potamnelim sumadincima na vrelom suncu meksiko sitija, iz tajne organizacije 'crna ruka'

ivana23 ivana23 16:03 04.08.2012

***

Put od prve do stote: Ko je sve osvajao olimpijske medalje <<<< link

Pun naslov glasi: Put od prve do stote: Ko je sve osvajao olimpijske medalje za našu zemlju?
Medjutim, nisam sigurna sta se podrazumeva pod - nasa zemlja?!
number42 number42 16:57 04.08.2012

Re: ***

ivana23

Medjutim, nisam sigurna sta se podrazumeva pod - nasa zemlja?!


gde su srpske zemlje - tu su srpski medaljoni!

jos malo olimpijskih odlicja. vec se tu skupilo i nekih 500 medalja!

Milan Karagaća Milan Karagaća 17:42 04.08.2012

Re: ***

Medjutim, nisam sigurna sta se podrazumeva pod - nasa zemlja?!

Od Vardara pa do Triglava.
Lepo je to što Srbija barem o nečemu razmišlja normalno. Pa naravno, da bi sve bivše republike , bez obzira na razlaz i administrativnu odluku MOK, trebale i imaju pravo da budu ponosne na sve osvojene medalje od prvog učešća na OI do sada.
Problem izgleda imaju samo oni debilni i zapenušani sportski komentatori i novinari koji u svakoj pobedi sportiste vide pobedu nacije nad drugima.Mene lično nervira kad čujem umesto "sportista Srbije","sportista Hrvatske", pa još kada pobedi, obavezno "Srbin pobedio", "Hrvat pobedio". Neki se toliko zanesu da samo što ne kažu još i Srbin pravoslavac..A šta ćemo sutra ako onaj što trči osvoji medalju a Musliman je. Ili , kako bi bilo kada bi Mađari rekli za onu Srpkinju koja nastupa za Mađarsku da je Mađarica.
Ne mora svemu obavezno da se kači etnički beleg, valjda je državno dovoljno prepoznatljivo.
E sada, što se tiče tih 100 medalja, pa koliko se vidi iz spiska broj Srba osvajača medalja u pojedinačnim sportovima je manji nego ostalih i zato je glupost i bespredmetno uopšte prebrojavanje. Jedino ako usvojimo onu Deretićevu i Šešeljevu teoriju da su svi naseljeni na ovim prostorima i šire poreklom Srbi./Iyvini Ivana na malo šale/.
Dakle, svaka čast i sve čestitke sakom osvajaču medalje kako iz Srbije tako i prostora cele bivše Jugoslavije.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:46 04.08.2012

Re: ***

Od Vardara pa do Triglava.


I Trst je naš!
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:58 04.08.2012

Re: ***

nisam sigurna sta se podrazumeva pod - nasa zemlja?!



To ti je isto ko kad je onomad nekakova tv ekipa otišla u neko selo u Bosnu i pitalo učiteljicu kom maternjem jeziku podučava decu? A ona se snašla, ljubi je Krugolina, pa rekla: "Našem!"
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:43 04.08.2012

Re: ***

Lepo je to što Srbija barem o nečemu razmišlja


Evo ga još jedan kojem je sva jasno. Pokušavam da shvatim ovo "Srbija razmišlja" na nekom drugom jeziku da bi mi bilo jasnije.

Ukoliko bi se reklo "Britain thinks" tj. Britanija razmišlja, postoji blaga mogućnost da se to shvati kao da zvanična vlada smatra nešto. Možda bi neki rojalista pomislio da Kraljica smatra nešto itd. Ali nikom ne bi palo na pamet da to shvati u smislu da Britanci razmišljaju o nečemu, kako to Karagaća osmišljava. Pitali bi se koji to Britanci? Liberalni, konzervativni, pakistanska manjina, bangladešanci, gejevi, hendikepirani ili šta ti ja znam.

Kod nas, tj. u Srbiji, kritičari a la Karagaća, smatraju da postoje samo oni tj. kritičari, i 99,99% ostalih mrkih nacionalista bez ikakvih nijansi identiteta i/ili mozga. Ukratko.
tyson tyson 19:47 04.08.2012

Re: ***

Evo ga još jedan kojem je sva jasno.

Pa, još jedan marksista

Ali marksista 2.0, iz 21. veka, koji je ujedno za NATO pakt


Milan Karagaća Milan Karagaća 00:05 05.08.2012

Re: ***

Pokušavam da shvatim ovo "Srbija razmišlja" na nekom drugom jeziku da bi mi bilo jasnije.

Ajde ovako.
Dobro je da se u Srbiji barem o nečemu normalno razmišlja.
Dakle, da je Srbija bila sastavni deo Kraljevine SHS,kraljevine Jugoslavije, DFJ, FNRF, SFRJ, SRJ i DZSCG i bez obzira o kojoj zajednici se radi Srbija je bila bitan i značaj njen deo sa svim uspesima i neuspesima. Srbi su znači učestvovali u sportskom, kulturnom, privrednom i svakom drugom obliku u zajedničkoj državi uključujući i učešće u vojskama svih navedenih država.
Normalno razmišljanje znači ne odricati se ni svoga ogromnog doprinosa ni svojih promašaja, tim pre što je Srbija bila nosilac stvaranja prve Jugoslavije i na kraju se žestoko borila da ona bude međunarodno priznata kao naslednica i nosilac kontinuiteta.Nije li to i osnov kojim se rukovodio MOK da se sve osvojene medalje broje Srbiji jer se ona nije odvajala. IO taj kontinuitet smo kao što vidimo rado prihvatili i čak uzvikujemo da je "danas Veliki dan srpskog sporta jer je Srbija osvojila 100-tu medalju".I u redu je ponositi se time ali nije u redu pljuvati po svemu ostalom što smo imali u zajedničkim državama. Pa recimo, kada je u pitanju vojska i mnoge druge stvari pravimo se blesavi kao da nisu postojale, kao da ni Srbi nisu postojali u periodu od 1918.-2006. godine. Eto npr. u vojsci nema ništa, sve je sklonjeno što ima veze sa onim od 1918.pa nadalje, čak su i praznici isisavani iz prsta tražeći ih u XIX veku. Eto sada za dan vojske uzeše Cveti, verski praznik kao navodno to označava početak 2.srpskog ustanka koji je bio uspešan za razliku od prvog koji je propao.Pa pošto je to pokretni praznik da li će i vojska svake godine drugog datuma da ima svoj dan.I po čemu su hrabriji, bolji i značajniji oni koji su digli drugi od onih koji su digli prvi ustanak. Uostalom , bez prvog nebi bilo ni drugiog ili bi drugi bio prvi.
Valjda si shvatio/la šta je suština, a to je da se ne treba odricati svoje istorije ni vrednosti koje su u određenom periodu ostvarene ali ni promašaja.
Pa pošto
nacionalista bez ikakvih nijansi identiteta i/ili mozga. Ukratko.

evidentno je da nacionalisti manje koriste razum , a više emocije i pretežno negativne i ostrašćenost.
Inače smatram da svako ima najmanje pravo kao i drugi da bude ponosan na svoju naciju i nemam ništa protiv normalnih nacionalista ali imam protiv šovinista koji su zapravo lažni nacionalisti i lažne patriote a iza toga se zaklanjaju.
lira92 lira92 01:47 05.08.2012

Re: ***

Milan Karagaća
Medjutim, nisam sigurna sta se podrazumeva pod - nasa zemlja?!


Problem izgleda imaju samo oni debilni i zapenušani sportski komentatori i novinari koji u svakoj pobedi sportiste vide pobedu nacije nad drugima.Mene lično nervira kad čujem umesto "sportista Srbije","sportista Hrvatske", pa još kada pobedi, obavezno "Srbin pobedio", "Hrvat pobedio". Neki se toliko zanesu da samo što ne kažu još i Srbin pravoslavac..A šta ćemo sutra ako onaj što trči osvoji medalju a Musliman je. Ili , kako bi bilo kada bi Mađari rekli za onu Srpkinju koja nastupa za Mađarsku da je Mađarica.
Ne mora svemu obavezno da se kači etnički beleg, valjda je državno dovoljno prepoznatljivo.



Odrices pravo nekom Muslimanu da bude Srbin? Ne razumijes razliku izmedju etnicke, nacionalne i vjerske pripadnosti?

Zasto Nijemci kazu "Njemica Andrea Petkovic je pobijedila...". Ne navode njenu etnicku niti vjersku pripadnost, samo njeno drzavljanstvo i zastavu pod kojom nastupa. Samo njemacki nacisti se protive tome, pa ti razmisli.
lira92 lira92 01:57 05.08.2012

Re: ***

tyson
Evo ga još jedan kojem je sva jasno.

Pa, još jedan marksista

Ali marksista 2.0, iz 21. veka, koji je ujedno za NATO pakt




Markist ne moze biti za NATO pakt. Cak ni 2.0 marksist.
Dobro, u Srbiji moze sve. I u Hrvatskoj, upoznala sam, naime, i pankere-ustase. Nisu zakljucali psihijatriju i svasta seta ulicom.
dragoljub92 dragoljub92 07:22 05.08.2012

Re: ***

Odrices pravo nekom Muslimanu da bude Srbin? Ne razumijes razliku izmedju etnicke, nacionalne i vjerske pripadnosti?

ko bre odriče pravo muslimanu da bude srbin? de si to učitala. čovek upravo to pitanje postavlja nacionalistima i debilima koji nas stalno bombarduju te srpski ovaj ,te srpski onaj te srpski kuracpalac
Ne navode njenu etnicku niti vjersku pripadnost, samo njeno drzavljanstvo i zastavu pod kojom nastupa. Samo njemacki nacisti se protive tome, pa ti razmisli.

el si se ti testirala na disleksiju,sve mi se čini da imaš problema sa razumevanjem tekstova.
to zaključujem zbog toga što karagaću napadaš a nisi sposobna da razumeš da je njegov tekst upravo imao poruku koju mu ti ovde saopštavaš/preporučuješ.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:00 05.08.2012

Re: ***

Odrices pravo nekom Muslimanu da bude Srbin?

Ne nego ga ne teram da bude Srbin kao što ti i takvi kao ti radite pa ne priznajete ni Makedonce, ni Crnogorce, ni Muslimane jer su to za vas veštački stvorene nacije.
A što se mene tiče to je individualno pravo i kako god se ko lično izjasni ja poštujem.
Ne razumijes razliku izmedju etnicke, nacionalne i vjerske pripadnosti?

razumem ja sve samo što nisam na nacionalističko-šovinističkom fonu kao ti i oni koji čak ni Srbima ateistima priznaju da su Srbi, bože moj moraju biti svetosavsci.
Ono što ti ne kapiraš je razlika između državljanstva i nacionalne pripadnosti, dakle svi državljani Srbije se ne zovu Srbi.
Dakle samo nacisti su insistirali na čistoj rasi i arijevcima pa ti razmisli.
I ti ćeš mi sada reći da ako je u reprezentaciji Srbije jedan Hrvat ili Mađar da za njega treba reći da je Srbin, ili obrnuto ako je Srbin u reprezentaciji RH onda ćeš da kažeš da je medalju osvojio Hrvat taj i taj.
Je li Monika Seleš bila reprezentativka Srbije i Jugoslavije, pa zašto niko više ne govori da je ona još uvek najbolja teniserka Srpkinja , ma ne nego je čak i ne spominju upravo zato što nije Srpkinja.
I muka mi je od vas velikih ovih ili onih nacionalista a zapravo ispadate samo velike dileje i prostaci sa svojim nebulozama.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:59 05.08.2012

Re: ***

M.K.
Hvala na objašnjenju, ali shvati da je teško pratiti rečenice u kojima se nalazi sve od Karađorđa preko Smilje Avramov do Olimpijskih igara 2012 ako čitalac ne prati tvoje svakodnevne blogovske aktivnosti.
lira92 lira92 04:03 06.08.2012

Re: ***

dragoljub92

el si se ti testirala na disleksiju,sve mi se čini da imaš problema sa razumevanjem tekstova.
to zaključujem zbog toga što karagaću napadaš a nisi sposobna da razumeš da je njegov tekst upravo imao poruku koju mu ti ovde saopštavaš/preporučuješ.


Vidi, ja tebi ne preporucam da se testiras na bilo sto, ali da procitas jos jednom sto je Karagaca napisao i pokusas pronaci logicke nedosljednosti. Zaletio si se malo.
Drugo, ja ga ne napadam, ja sam postavila pitanje i uputila ga na jos jedno promisljanje, jer mi stavovi ne djeluju konzistentno. No, moguce da imam problem sa ili u razumijevanju lokalnih ideoloskih setova. A nisam ni osobito vicna hrvatkom/srpskom jeziku, pa je moguce i da ne razumijem pojmove kojima se sluzite odn. kako se njima sluzite. Nadam se da cete ih pojasniti, bila bih vrlo zahvalna.
lira92 lira92 05:39 06.08.2012

Re: ***


Milan Karagaća
Odrices pravo nekom Muslimanu da bude Srbin?

Ne nego ga ne teram da bude Srbin kao što ti i takvi kao ti radite pa ne priznajete ni Makedonce, ni Crnogorce, ni Muslimane jer su to za vas veštački stvorene nacije.


Ajme meni, promasio si ceo fudbal.
Ja, uz najbolju volju, gore ne kuzim tvoju logiku. Ne razumijem, takodjer, odakle ti uopce ideja da sam ja Srpkinja? Mislim, nemam nista protiv, svejedno mi je po tom pitanju, kod mene ti je vrlo veselo sarenilo, ali ja osobno ovdje nisam tema.

"veštački stvorene nacije"
Sve nacije su umjetno stvorene, to se uci vec u srednjoj skoli. Sto mi podmeces?
No, ovo sve zahtijeva poduzi odgovor, a proleteri upravo moraju ca na posa. Pa cu pokusati veceras postaviti par pitanja, mozda te onda uspijem bolje razumijeti.
dragoljub92 dragoljub92 08:36 06.08.2012

Re: ***

A nisam ni osobito vicna hrvatkom/srpskom jeziku, pa je moguce i da ne razumijem pojmove kojima se sluzite odn. kako se njima sluzite. Nadam se da cete ih pojasniti, bila bih vrlo zahvalna.

pa vidim da nisi. a vidim i da nisi ni upoznata sa stavovima pisca tako da ti nije jasna blaga ironija koju je karagaća upotrebio.

mi ovde vodimo privatne razgovore i sobzirom da se svi dobro poznajemo i znamo ko ima kakve stavove pa nam nije potrebno da ih iznosimo u obliku koji bi bio adekvatan nekom tekstu za novine,gde su čitaoci nepoznati pa je potrebno objasniti svoj stav.
ali da procitas jos jednom sto je Karagaca napisao i pokusas pronaci logicke nedosljednosti.

nema logičnih nedoslednosti za mene jer znam čoveka i njegov stav.a i ako slabo stojiš sa srpskim što se onda uopšte i mešaš u razgovor kad sama kažeš da nerazumeš dobro jezik.
što bi ti mi objašnjavali bilo šta.pogledaj blogove autora,pročitaj ih da se upoznaš sa njegovim stavom pa onda komentariši.
lira92 lira92 23:26 06.08.2012

Re: ***

A što se mene tiče to je individualno pravo i kako god se ko lično izjasni ja poštujem.


Ma i ja to postujem, ali koga briga. U modernoj drzavi se o nacionalnosti izjasnjavas prihvacanjem ili odbijanjem drzavljanstva. Pritom su etnicko porijeklo, pripadnost konfesiji i osobni osjecaji potpuno privatna stvar, koji ti u praksi, doduse, mogu pomoci ili odmoci, ali je to pitanje uglavnom jasno pravno regulirano.

Ono što ti ne kapiraš je razlika između državljanstva i nacionalne pripadnosti, dakle svi državljani Srbije se ne zovu Srbi.



Nego pingvini?
Dakle, tocno je, ja doista ne razlikujem nacionalnost od drzavljanstva. Tako me ucili po tim Zapadima. Nista porijeklo, nista da se izjasnjavam, nikog ne zanima "sto osjecam" i sl.
S druge strane, ti ne razlikujes nacionalnost i etnicku pripadnost. E, mene zanima zasto tako mislis?

Dakle samo nacisti su insistirali na čistoj rasi i arijevcima pa ti razmisli.
I ti ćeš mi sada reći da ako je u reprezentaciji Srbije jedan Hrvat ili Mađar da za njega treba reći da je Srbin, ili obrnuto ako je Srbin u reprezentaciji RH onda ćeš da kažeš da je medalju osvojio Hrvat taj i taj.
Je li Monika Seleš bila reprezentativka Srbije i Jugoslavije, pa zašto niko više ne govori da je ona još uvek najbolja teniserka Srpkinja , ma ne nego je čak i ne spominju upravo zato što nije Srpkinja.
I muka mi je od vas velikih ovih ili onih nacionalista a zapravo ispadate samo velike dileje i prostaci sa svojim nebulozama.


Pa vidi, mene tvoje optuzbe ne pogadjaju, jer nemaju veze sa mnom, ako su za tebe Srbi po nacionalnosti samo oni koji su etnicki Srbi, onda je jasno tko ovdje govori o cistoj rasi. Iste diskusije vodim sa pripadnicima drugih nacionalnosti s nasih prostora, da bude jasnije.

U stranim masovnim medijima se cuje samo francuski sportasi, norveski sportasi, u tv i radio prijenosima Francuz pobijedio, Norvezanin, Nijemac itd. Ne kazu Nijemac luzicki Srbin ili sl. To eventualno ako je clanak duzi i o doticnoj osobi privatno.

U cemu je stvarni problem kad se kaze da je Srbin pobijedio, ako nastupa u reprezentaciji Srbije? Znaci li to uvredu za nekoga ili otvaranje i ukljucivanje? Pitam samo. Kako se to radi drugdje i zasto? Na koga se ugledaju nase novonastale drzave ili se oslanjaju na samo nama znane definicije nacije? Kako to da ti "normalni nacionalisti ne smetaju" (meni je stran svaki, ali svaki nacionalizam, o ekstremima da ne govorim). Istovremeno smatram da "Srbin je pobijedio" ili "Francuz pobijedio" nema veze s nacionalizmom, vec sa cinjenicom da doticni sportas pripada srpskoj naciji. Jer igra pod zastavom Srbije. Tako se, pretpostavljam, to tretira u vecem dijelu svijeta.

Da, meni je Monika Seles srpska i jugoslavenska tenisacica, a zatim i americka. Zasto ne bi bila, u cemu je problem, u njenoj etnickoj pripadnosti? Zar to nije rasisticki? Pa mogla je igrati i za Madjarsku, ali se drukcije opredijelila, zar ne?

Kako rjesavas problem "nacionalnog rekorda"? Recimo, Istvan D. oborio je rekord madjarske etnicke manjine u Srbiji? Madjarski rekord? Ili nacionalni rekord? Kako nacionalni, zaboga, koje nacije?

Meni izgleda da imate pojmovni i ideoloski kaos. O tom razumijevanju jezika govorim, dragoljube92.


lira92 lira92 23:55 06.08.2012

Re: ***



mi ovde vodimo privatne razgovore i sobzirom da se svi dobro poznajemo i znamo ko ima kakve stavove pa nam nije potrebno da ih iznosimo u obliku koji bi bio adekvatan nekom tekstu za novine,gde su čitaoci nepoznati pa je potrebno objasniti svoj stav.


A pa, oprosti, nisam znala, a sto ne ostadoste doma cakulati uz pivu?

ali da procitas jos jednom sto je Karagaca napisao i pokusas pronaci logicke nedosljednosti.

nema logičnih nedoslednosti za mene jer znam čoveka i njegov stav.


Pa kad ti znas covjeka i njegov stav, nepotrebno je bilo sto pisati, svi vec sve unaprijed znaju.

što bi ti mi objašnjavali bilo šta.pogledaj blogove autora,pročitaj ih da se upoznaš sa njegovim stavom pa onda komentariši.


što bi ti mi objašnjavali bilo šta.
Vi ste neka firma? Ili ti je on caca? Ili si mu ti tjelohranitelj? Ja s tobom nisam ni diskutirala, ti si se umjesao.

Slusaj, Obersturmfuehreru, nisam znala da si ti ovdje sef koji tjera ljude s bloga, ako mu ne pase sto pisu. Ja sam se tebi pristojno obratila, a ti ne prestajes sutirati. Cuveno srpsko gostoprimstvo?
No dobro, odlazim s bloga, samo sam htjela malo prodiskutirati.

dragoljub92 dragoljub92 18:47 07.08.2012

Re: ***

No dobro, odlazim s bloga, samo sam htjela malo prodiskutirati

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:48 07.08.2012

Re: ***

lira92

Ma i ja to postujem, ali koga briga. U modernoj drzavi se o nacionalnosti izjasnjavas prihvacanjem ili odbijanjem drzavljanstva. Pritom su etnicko porijeklo, pripadnost konfesiji i osobni osjecaji potpuno privatna stvar, koji ti u praksi, doduse, mogu pomoci ili odmoci, ali je to pitanje uglavnom jasno pravno regulirano.

Ono što ti ne kapiraš je razlika između državljanstva i nacionalne pripadnosti, dakle svi državljani Srbije se ne zovu Srbi.



Nego pingvini?

gedza.73 gedza.73 16:12 04.08.2012

Svaka čast

Peđo, od celog teksta ti vredi samo rečenica
Čestitam Ivani Maksimović na osvojenoj olimpijskoj srebrnoj medalji

tyson tyson 18:34 04.08.2012

Šuplje

Ama koga zabole i za Makedoniju, i za broj medalja.

Ti baš nemaš pametnijih tema za razmišljanje.



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:46 04.08.2012

Re: Šuplje

Brinem za našu decu jer će početi da broje 1,2,3,4,100
docsumann docsumann 19:04 04.08.2012

Re: Šuplje

Brinem za našu decu jer će početi da broje 1,2,3,4,100


ma, to je skroz ok u današnja vremena, kad se vremena nema
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:06 04.08.2012

Re: Šuplje

Brinem za našu decu

Peđice, postao si majka?! Pa, što ne javljaš!
koksy koksy 21:20 04.08.2012

Re: Šuplje

Predrag Azdejković
Brinem za našu decu




a za mir u svetu?
tasadebeli tasadebeli 21:55 04.08.2012

Re: Šuplje


Predrag Azdejković
Brinem za našu decu


koksy
a za mir u svetu?



Па тек за ђубре... Толико ђубрета око нас...


Jelica Greganović Jelica Greganović 22:26 04.08.2012

Re: Šuplje


Па тек за ђубре... Толико ђубрета око нас...


Što jes, jes...

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:48 04.08.2012

.

hm , a kome se računaju medalje osvojene za DDR?
AlexDunja AlexDunja 19:54 04.08.2012

Re: .

hm , a kome se računaju medalje osvojene za DDR?

jordanki donkovoj
docsumann docsumann 20:31 04.08.2012

Re: .

hm , a kome se računaju medalje osvojene za DDR?


a šta tek sa rekordima koji i dalje važe?

jedna_jelena jedna_jelena 20:59 04.08.2012

Re: .

docsumann
hm , a kome se računaju medalje osvojene za DDR?


a šta tek sa rekordima koji i dalje važe?



Pih, i ovde nagrabusismo, koliko je samo lakse drzavama koje su se ujedinjavale... Pri tom samo Nemacke mogu da se setim, :), i to me navodi na zakljucke razne...
Jeste, Pedja, sve te medalje dozivljavam i svojima, volela sam sve drzave u kojima sam zivela i nisam htela da se cepaju, kao i vecina prisutnih i, bas me briga, brojim sto. Oni kojima se te zastave nisu svidjale vrlo su se potrudili da ih omalovaze, zgaze, spale i odu.
A sto sam ponosna sto u reprezentaciji imamo ljude za koje bih rekla da su drugih nacionalnosti i presrecna sto su izabrali da nastupaju za Srbiju i sto Velja i Milorad plivaju za nas iako treniraju i zive ko zna gde i sto bih slatko nalupala onoga ko je odredio da Jasna i ekipa neke svoje medalje osvoje pod belom zastavom, je l' ti i to smeta? Budes li nastavio da me nerviras povuci cu ono o Milku, .
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:19 04.08.2012

Re: .

hm , a kome se računaju medalje osvojene za DDR?


Nemačke su se spojile... Jugoslavija se raspala...
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:28 04.08.2012

Re: .


Nemačke su se spojile... Jugoslavija se raspala...


a ako su se sastajale u finalima?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:29 05.08.2012

Re: .

a ako su se sastajale u finalima?


e tada su pretopili medalje i spojili u jednu veliku.

ovako nešto:

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:31 05.08.2012

Re: .

taj rad
to znači da je dinamo drezden trofejninji tim od šalkea,
a svi znamo ko je razbio dinamo drezden u sezoni '90/91 :)

uuu,na ovo sam skroz zaboravio, da li se sad računa i zvezdi kup šampiona -
mislim bilo je tu i hrvata,rumuna...?
maksa83 maksa83 21:27 04.08.2012

e!

Mene je mama učila da se ne kitim tuđim perjem!


Bulšit!



Vidiš perce u bratu oka svog a ne vidiš...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:20 04.08.2012

Re: e!

Tu je negde i Goran Miletić...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana