Društvo| Reč i slika| Sport| Život

Asmir Kolašinac – Pa, nije sve u medaljama

loader RSS / 04.08.2012. u 23:25

Mislim da je ovaj čovek i te kako zaslužio da se nađe na blogu. images?q=tbn:ANd9GcTxWrLFMKGA2f5Evin3xm1mDeBJMXI_KsWM3SbYXg76777cwMQk

Asmir Kolašinac nije osvojio medalju, ali medalja nije jedino merilo uspeha. Ne kažem to zbog onoga „važno je učestvovati“, već pre svega zbog načina na koji je naš bacač kugle nastupao. 

 

 

Toliko pozitivne energije,

tako vedar pristup tokom takmičenja, kontakt sa publikom...

 

Teško je to rečima sasvim dočarati. Jedino oni koji su gledali atletiku i takmičenje u bacanju kugle mogli da steknu pravu predstavu o tome.  

 

U sličnom tonu, uz osmeh, bile su i njegove izjave dan-dva pre nastupa u kvalifikacijama i u finalu.

images?q=tbn:ANd9GcT2dWizl6okO8ykJneb2zHj6Y519Lm5au9oiqCk4LJ7jl08p720 

Više nego pozitivan utisak je i kad se gleda sam plasman. Naime, sedmo mesto na Olimpijadi je izvanredan uspeh.

Naravno, ničim ne želim da zapostavim ni ostale naše sportiste koji učestvuju na Olimpijadi u Londonu. Bilo je u dosadašnjem periodu takmičenja i uspeha i razočarenja, pala je stota medalja, ... Ipak, Asmir Kolašinac se vedrinom svoje pojave nekako izdvojio, vedrinom koja je samo takmičenje izdigla iznad svakog gladijatorstva i osvetlila sport sa one njegove valjda najbolje i najlepše strane.     

Ulepšao mi dan.

Čestitam !

 



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 23:31 04.08.2012

Preporuka!



Asmir je ljudina i super lik

Mislim da će u budućnosti imati još bolje rezultate.
loader loader 23:37 04.08.2012

Re: Preporuka!

Asmir je ljudina i super lik

Apsolutno

Mislim da će u budućnosti imati još bolje rezultate.

Na to mi liči Komentator reče da se najbolji rezultati postižu oko tridesete... Mada, mali Nemac je to donekle demantovao.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:21 05.08.2012

Re: Preporuka!

Jako simpatičan lik i potpuno se slažem sa tobom, loaderu, hvala što si podsetio na njega

loader loader 00:44 05.08.2012

Re: Preporuka!

Jako simpatičan lik i potpuno se slažem sa tobom, loaderu, hvala što si podsetio na njega

.. Nema na čemu.
Re: hvala, Jelice, da znam da nisam omašio temu

Mislim da Asmirov nastup može donekle da posluži i kao recept za sve naše,
kad je reč o pristupu sportu, takmičenju ...

pa i reprezentaciji



razmisljam razmisljam 01:14 05.08.2012

Re: Preporuka!

loader


На насловној сте.
Немојте да вичете. Некако ми није Вама налик.
Само нисте још у оном ВИП менију са стране, али, то је, ипак, донекле, мање битно.

А што се Асмира тиче ( морам мало и о теми, да не би било шта је бивало ових дана ), било ми је уживање данас да га слушам. Изузетан момак пре свега, диван, отворен, непосредан, позитиван...
И сјајан спортиста. Допало ми се како је лако успео да успостави контакт са публиком и да је наговори да му да подршку.
Наравно, од свег срца му желим да спортску каријеру настави овако успешно - има кад. Очигледно је вредан и мотивисан, тако да не сумњам да ће бити још бољих резултата.

EDIT: А и читаност Вам је, барем код мене, још увек кромпирић, два сата након објављивања.
loader loader 01:30 05.08.2012

Re: Preporuka!

razmišljam
Немојте да вичете. Некако ми није Вама налик.

... ma nije vikanje, nego buđenje tehničke ..

али, то је, ипак, донекле, мање битно

Sve je bitno. Tu počinje priča o ugroženim pravima blogera.


А што се Асмира тиче ( морам мало и о теми, да не би било шта је бивало ових дана ), било ми је уживање данас да га слушам. Изузетан момак пре свега, диван, отворен, непосредан, позитиван...
И сјајан спортиста. Допало ми се како је лако успео да успостави контакт са публиком и да је наговори да му да подршку.

Da, to.

још увек кромпирић, два сата након објављивања.

I kod mene.
Možda se nešto pokvarilo. Brojač je mehanički, pa... hoće nekad da zaglavi kad je vrućinština :))
razmisljam razmisljam 01:39 05.08.2012

Re: Preporuka!

loader
razmišljam
Немојте да вичете. Некако ми није Вама налик.

... ma nije vikanje, nego buđenje tehničke ..


Сад ми је лакше.

али, то је, ипак, донекле, мање битно

Sve je bitno. Tu počinje priča o ugroženim pravima blogera.


Блогери имају права?


још увек кромпирић, два сата након објављивања.

I kod mene.
Možda se nešto pokvarilo. Brojač je mehanički, pa... hoće nekad da zaglavi kad je vrućinština :))


Да, једног дана бесомучно дели препоруке к'о кол'ко воли, и то ретроактивно, а другог не броји ништа.
Ма, и те машине ваљда имају душу. Имате право, ни њима није лако на овим температурама. Жив човек једва претиче, а камо ли машина...
loader loader 01:45 05.08.2012

Re: Preporuka!

Сад ми је лакше.



али, то је, ипак, донекле, мање битно


Sve je bitno. Tu počinje priča o ugroženim pravima blogera.


razmišljam:
Блогери имају права?


Ponekad ih časte, kad je državni praznik, ili za rođendan...
libkonz libkonz 08:48 05.08.2012

Re: Preporuka!

Mr Loader, svaka cast za tekst. U potpunosti se slazem.
loader loader 09:32 05.08.2012

Re: Preporuka!

Drago mi je da više ljudi opaža jednu tako pozitivnu stvar. Obično se fokus stavlja na osvojene-neosvojene medalje i tu vrstu napona. Mislio sam da je bilo važno podvući i ovo, čime se post u osnovi bavi.
jucaibin jucaibin 12:18 06.08.2012

Re: Preporuka!

i ja potpisujem sve izreceno. mnogo je pozitivan lik ovaj nas asmir, prosto zraci svojom pozitivnom energijom. treba svima da bude za primer.
u kolektivnim sportovima nas je opet stigla letargija i malodusnost...osim naravno vaterpoliste! zato, nek im asmir svima bude uzor
loader loader 14:34 06.08.2012

Re: Preporuka!

Rukometaši su se totalno pogubili. Devojkama u odbojci ništa ne zameram. Tak će da se iskale za velika takmičenja i visoke domete. Odbojkaši su se borili koliko su mogli, mada je i to dosta podmlađen tim.
O vaterpolistima ne vredi više trošiti reči. Nek im naprave bazen, bre

Samir Kolašinac je pokazao onu najlepšu stranu sporta, i najzdraviji pristup. Znači, ovi iz kolektivnih sportova (osim, kako rekoste, vaterpolista) da se ugledaju na njega, ako ne znaju šta treba da rade i kako da se postave.
NNN NNN 23:33 04.08.2012

Odbojka

Otkinuli smo Brazilcima set!
Mnogo bi značilo (ceo 1 veliki bod) ako bismo uspeli da uzmemo još jedan.
loader loader 23:38 04.08.2012

Re: Odbojka

Otkinuli smo Brazilcima set!

Već sam navikao, onih godina, da nas lindraju.
Baš bi bilo korisno i lepo da ih večeras "umlatimo"


loader loader 00:46 05.08.2012

Re: Odbojka

Otkinusmo im i cela dva!
A mogli smo i da ih cepimo sa 3:1,
samo da ih u završnici 4. seta 2-3 ničije lopte nisu onako poslužile...
Zadovoljan sam našima. Sjajno se bore. Početak je 5. seta. Šta god da urade, zaslužili su pohvale.

edit: Izgubiše 3:2. Nema veze. Dobra utakmica bila.
loader loader 00:02 05.08.2012

...


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 00:08 05.08.2012

Re: ...

Zraci pozitivnom energijom. Milina ga je gledati



Edit:
Uzeli smo drugi set!
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:23 05.08.2012

Re: ...

Jelica Greganović Jelica Greganović 00:59 05.08.2012

Re: ...

Izgubiše bezveze...
loader loader 01:17 05.08.2012

Re: ...

Izgubiše bezveze...

Osvetlali su obraz, nije važno... Napaljeni ovi iz Brazila, mnooogo

Važno je da je sada hladovina i da može kako-tako da se spije.

I, važno je, da smo u bacanju kugle dobili novog asa. Da ne bude da atletiku gledamo samo kao lepuškast sport, nego da je osećamo i kao ložnju :))

loader loader 01:20 05.08.2012

Re: ...

dusanovaiivanovamama:

Zraci pozitivnom energijom. Milina ga je gledati


Nije lako izaći međ one razbarušene divove od po 150 kila i zračiti osmehom
lidiaz lidiaz 02:22 05.08.2012

Re: ...

no sto je po meni pravo merilo, pored nravno samog sedmog mesta, je rezultat koji je blizu njegovog najboljeg.

Za njega i Bekrica, koji je istrcao svoj najbolji rezultat u kvalifikacijama, samo pohvale.
Naravno da na Olimpijadi treba pobediti, ali meni je pobeda i kad takmicar ostvari svoj maksimum, najbolji rezultat.
loader loader 09:36 05.08.2012

Re: ...

no sto je po meni pravo merilo, pored nravno samog sedmog mesta, je rezultat koji je blizu njegovog najboljeg.

Za njega i Bekrica, koji je istrcao svoj najbolji rezultat u kvalifikacijama, samo pohvale.
Naravno da na Olimpijadi treba pobediti, ali meni je pobeda i kad takmicar ostvari svoj maksimum, najbolji rezultat.

Naravno. Da su isključivo medalje važne, većinu takmičara ne bismo ni slali na Olimpijadu, uz komentar da su šanse slabe ili nikakve. Išlo bi nekoliko njih i gotovo. Draž Olimpijade je pre svega u tom zbiru svakojakih energija i motiva, sa raznoraznih meridijana, i jednoj vrsti zdušnosti među svim tim takmičarima.

AlexDunja AlexDunja 08:24 05.08.2012

:)

mnogo simpatični momci...
i bekrić i kolašinac. nadam se da će
ubuduće imati veću podršku..
loader loader 09:39 05.08.2012

Re: :)

Eh, podrška raznoraznih "sportskih radnika" i javnosti stigne, uglavnom, samo ako se na takmičenju napravi nešto zapaženo.



KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:09 05.08.2012

Pozitivni likovi

I dalje imamo sindrom da smo velika nacija, veća nego što jesmo.
Pa nam je ulazak među 12 ili među 8 malo. A četvrto mesto nam je prema našim pametnim novinarima kao božja kazna. Mnogo gore nego deseto mesto.
I ovo je dobro kazano:
"ali meni je pobeda i kad takmicar ostvari svoj maksimum, najbolji rezultat"

I Asmir i Emir su nekako zarazni, optimistčni, kao da su braća. Moja!
Ali nam političari i novinari stalno sreću kvare.
loader loader 18:14 05.08.2012

Re: Pozitivni likovi

pametnim novinarima

Oni su i te kako uticali da se naš sport unazadi.
"Samo da izdržimo još 15 minuta...", "Američki računaraski sistem doneo pobedu Felpsu..!" , "Četvrto mesto najgori plasman za jednog sportistu..."

A ovaj danas se žalio što je Del Potro pogađao linije. Umesto da neko u našem timu, a nije zabranjeno da tome pripomogne i sportski novinar, još pre polufinala došapne Novaku da je on taj koji treba da pogađa linije ukoliko želi do trona ! Ali ne. Ovde se pominju linije koje je pogodio protivnik i niko ne kaže da je naš as igrao nedovoljno agresivno. Kad izgubi - viša sila. Kad pobedi, onda je pobedio zato što je Najbolji ikada. E, pa...

NNN NNN 21:32 05.08.2012

Re: Pozitivni likovi

A ovaj danas se žalio što je Del Potro pogađao linije. Umesto da neko u našem timu, a nije zabranjeno da tome pripomogne i sportski novinar, još pre polufinala došapne Novaku da je on taj koji treba da pogađa linije ukoliko želi do trona ! Ali ne. Ovde se pominju linije koje je pogodio protivnik i niko ne kaže da je naš as igrao nedovoljno agresivno. Kad izgubi - viša sila. Kad pobedi, onda je pobedio zato što je Najbolji ikada. E, pa...

Izgleda da mu jedino preostaje da počne da čita loaderove komentare,
pa možda ukapira da je on taj koji bi trebalo da pogađa linije,
a ne protivnik
loader loader 06:41 06.08.2012

Re: Pozitivni likovi

Što se Novaka tiče, pisao sam neke komentare i blogove ranije, kad je još uvek dovođeno pod sumnju to da li je on kadar da bude u vrhu itakoto, i tvrdio sam da jeste, tako da sam bio i ostao zagovornik upravo te tvrdnje, da on treba da bude na vrhu. Šta se dogodilo ovih nekoliko meseci, stvar je analize. Evidentno je da igra drugačije, pomalo defanzivno, "na inteligenciju", prvi servis je velika boljka u važnim mečevima itd... Tom malom padu u igri samo potpomažu ovakvi sportski komentatori, koji ne uviđaju da je stvar u lošijoj igri Novaka, a ne u nekakvom nepovoljnom rasporedu zvezda i slično tome. A može da im ispadne sumnjiv i onaj "hok-haj" sistem na kraju...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:10 05.08.2012

Sabotaža ili vrućina

Sad je podne 05. avgust. Preporuke na tekst ne rade i dalje.
loader loader 18:18 05.08.2012

Re: Sabotaža ili vrućina

Sad je podne 05. avgust. Preporuke na tekst ne rade i dalje.

Zavera, bre .. belosvetska.

To onaj američki računarski sistem koji je u Pekingu omeo Čavića..

Ma, nešto su se smeli noćas tu po background-u bloga. Tehnika, javascript, vrućina, slaba struja... I, kad se sve sabere - ispade belaj


Ali, uključili su posle klimu, ili dovukli struju kablom od komšije - pa je proradilo Urednica se trudi svojski.
tasadebeli tasadebeli 11:43 05.08.2012

Није фер

Мислим се нешто како о већини ових људи чујемо више само када дођу олимпијске игре. Евентуално се кратко помене шта су урадили на неком светском или европском првенству и баста. А шта су радили четири године пре тога, у каквим условима су тренирали, уз колико мука и одрицања су доспели до олимпијских игара, то зна врло мали број људи. Гледано објективно, колико је људи до сада уопште и чуло за Асмира Колашинца, Емира Бекрића, Ивану Максимовић,... а камоли да зна како живе и тренирају између олимпијских игара. Видех пре пар година Нађу Хигл на Тари на припремама. Лепо је то, чист је ваздух, трим стаза, све је то у реду...Али хотел Оморика у којем је одсела има 25-метарски базен... Па када су услови такви, онда је прави подвиг то што она ради у пливању... Или, сећам се давних осамдесетих, нашег тадашњег рекордера и европског првака у бацању кугле, Владе Милића. Једне зиме је човек тренирао у истој теретани у Кошутњаку са нама клинцима кајакашима. И замислите када европски првак нема обезбеђен свој термин за тренинг у теретани него стрпљиво чека свој ред на справама. Јесте да смо ми, клинци, били поносни што је он са нама и даје нам савете... Али, зар европски првак не може да има боље услове за тренинг?

Но, зато о фудбалерима знамо све. И кад је који устао на леву ногу (судећи по фудбалу који гледамо, изгледа да је то свакодневна појава), и колико се пате по сплавовима ноћу, па зато не могу да пруже добру игру, и како ће они свакако пружити максимум у предстојећој историјској утакмици, па како им је трава на терену много висока и сл.

То је, ваљда, свет у којем живимо...

lidiaz lidiaz 13:54 05.08.2012

Re: Није фер

Pa zato ti treba nesto kao nacionalna strategija za sport, da imaju uslove od najmladjih do najstarijih.
Treba izgraditi bazene, cak izgradnja pro skolama nije losa ideja. Treba napraviti bolje sale, svaka skola mora da ima salu za fizicko, i to fizicko treba da bude obavezno, ali neocenjeno. i u suprotnoj smeni.
Treba renovirati vec postojece objekte.

Ja sam kao student trenirala jednu skolsku godinu devojcice u jednoj skoli. Bez nadoknade, ali meni je to tad bilo zadovoljstvo.
U principu moze se naci dosta bivsih sportista, ili amatera, koji bi za malu nadoknadu mogli da rade sa klincima i da ih obucavaju raznim sportovima. I prebaciti sport najmladjih kategorija, osnovaca iz klubova i privatnih sportskih skola na sve osnovne skole.
Time bi se stvorile ne samo nove generacije sampiona, vec i generacije zdravih l srecnih ljudi.
Moje devojcice, neke manje, a neke vise talentovane, su sve bile srecne na treninzima.
loader loader 18:26 05.08.2012

Re: Није фер

izgraditi bazene

Koliko ono beše imamo bazena u državi?
A momci lindraju sve u vaterpolu, godinama.
loader loader 18:29 05.08.2012

Re: Није фер

Но, зато о фудбалерима знамо све.

E, oni su to opravdali - gde ćemo većeg uzbuđenja, nego ovo - strepnja nad strepnjama - hoće li Zvezda ikako moći da se odupre Velikoj Omoniji sa Kipra
max.cohen92 max.cohen92 19:11 05.08.2012

Re: Није фер

loader
Но, зато о фудбалерима знамо све.

E, oni su to opravdali - gde ćemo većeg uzbuđenja, nego ovo - strepnja nad strepnjama - hoće li Zvezda ikako moći da se odupre Velikoj Omoniji sa Kipra

Auhhh...bih na utakmici Partizan - AEL prosle srede i to iz radoznalosti, kad sam vec tu. kao snimanje reklame za novi Pantene Pro V shampon...momci u crno belom sa loknicama, sishkicama, namestaju kosicu na svake tri sekunde, a u pauzama pretrce po 8 metara...i naravno to je najvaznija sporedna stvar na svetu. Ma ajde!...22 preplacena indijanca koji trce za loptom i ne znaju sta ce sa njom. Strashno...ne znam sto uopste napisah ovo, ali morao sam da izbacim frustraciju iz sebe. Mrzim fudbal!
loader loader 19:38 05.08.2012

Re: Није фер

i to iz radoznalosti

Najvažnija sporedna stvar na svetu - pa iz radoznalosti. Panteliji se na sahranu ne svraća onako, usput ! :))))

kao snimanje reklame za novi Pantene Pro V shampon...momci u crno belom sa loknicama, sishkicama, namestaju kosicu na svake tri sekunde, a u pauzama pretrce po 8 metara...i naravno to je najvaznija sporedna stvar na svetu. Ma ajde!...22 preplacena indijanca koji trce za loptom i ne znaju sta ce sa njom.

Majstorski napisano!
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:03 05.08.2012

Re: Није фер

.bih na utakmici Partizan - AEL prosle srede i to iz radoznalosti,


ma boli te patka,
ti si se makar brćkao na kipru.šta ćemo mi koji smo gledali to na TVu?!


a asmir je faca!!
kao i bekrić i stjepanović ,
bez medalja,ali po nacionalnom rekordu . to se ceni
tasadebeli tasadebeli 00:59 06.08.2012

Re: Није фер

loader
izgraditi bazeneKoliko ono beše imamo bazena u državi? A momci lindraju sve u vaterpolu, godinama.


Јесте, то је тачно, али и поред тога колико о њима чујемо у медијима ако није у току неко велико такмичење?

Ево, домаћине, када бисмо спровели анкету (не на блогу, то су махом радознали и обавештени људи, него на улицама) колико људи зна зашто је Вања Удовичић прешао својевремено из Про Река у Младост, какве бисмо резултате добили? А мени је то био случај какав не видех дуго, дуго... И зато и вредан помињања и дивљења. Требало је то понављати на јавном сервису док сви не науче на памет.
loader loader 06:51 06.08.2012

Re: Није фер

Јесте, то је тачно, али и поред тога колико о њима чујемо у медијима ако није у току неко велико такмичење?

Ne čujemo baš ništa. Čuće mnogi dal su se videle gaćice nekoj pevaljki na koncertu, ili eventualno s kojom devojkom je neki nabeđeni fudbalerčić, ali o vaterpolistima ništa. A oni su istinski šampioni, dugorični, za primer. To govori o sportskim komentatorima, javnom servisu, medijima uopšte, i, naravno, o pretežnim sklonostima ovog društva.

Inače, kad je već pomenut Vanja Udovičić, da kažem - video sam puno naših izvanrednih igrača do sada, međutim, on je najbolje što je naš vaterpolo ikada proizveo. Jednostavno, zna skoro sve - ima tehniku, lider je tima, ima lucidnost, pregled igre, brzinu, snagu, izvanredno igra odbranu, popunjava "rupe", motiviše ostale... DaKle - AVE MAJSTORE !!
loader loader 06:55 06.08.2012

Re: Није фер

stefan.hauzer:

ma boli te patka,
ti si se makar brćkao na kipru.šta ćemo mi koji smo gledali to na TVu?!



a asmir je faca!!
kao i bekrić i stjepanović ,
bez medalja,ali po nacionalnom rekordu . to se ceni


Faca, bre. Saglasan apsolutno
tasadebeli tasadebeli 10:00 06.08.2012

Re: Није фер

loader
Inače, kad je već pomenut Vanja Udovičić, da kažem - video sam puno naših izvanrednih igrača do sada, međutim, on je najbolje što je naš vaterpolo ikada proizveo. Jednostavno, zna skoro sve - ima tehniku, lider je tima, ima lucidnost, pregled igre, brzinu, snagu, izvanredno igra odbranu, popunjava "rupe", motiviše ostale... DaKle - AVE MAJSTORE !!


Извини, домаћине, молим те, опрости ми, али овде морам да прикачим ова два клипа за случај да је неко можда пропустио да их види:






loader loader 14:46 06.08.2012

Re: Није фер

Nema razloga za izvinjavanje. Ako video prilozi. Nadam se samo da moderacija neće, kao na mom prošlom blogu u nekim slučajevima, da reaguje prestrogo i pobriše komentare koji nisu striktno vezani za temu. Dakle, čovek je istinski majstor. Ostajem pri onome što sam o njemu kazao u prethodnom komentaru.

.......
Setio sam se još jednog trola, koji se odnosi na Udovičića. Na utakmici sa Italijanima pri nerešenom rezultatu na nekoliko sekundi pred kraj - Udovičić s loptom na ruci izradi fintom a-la-Mesi - pazite: U VODI - trojicu žabara, ili što bi se reklo "okrene" ih - i nađe se oči u oči sa njihovim golmanom, malo iskosa. I, na ogromnu žalost istorije vaterpola, za malo promaši. Da je dao taj gol - s obzirom da je bilo tvrdo finale, i da je bilo par sekundi pred kraj utakmice - taj gol bi uveliko prevazišao onaj Milanovićev, jer je tu i faktor virtuoznosti, koju je u vodi skoro nemoguće izvesti. To, što nije dao gol u toj situaciji, prosto ne mogu da prežalim.


Vanja Udovičić, baš kao i Samir Kolašinac, treba da posluži za primer mnogima koji pokušavaju da budu vrhunski sportisti.
jeca92 jeca92 12:33 05.08.2012

Slazem se...

Asmir je fenomenalan lik i fantastican atleticar...Rezultati su mu za svaki respekt, a pri tom deluje vrlo pozitivno. Mislim da su on i Emir Bekric cimeri, bilo je tu nekih zacikavanja izmedju njih dvojice ...
loader loader 18:28 05.08.2012

Re: Slazem se...


za svaki respekt



Napravi od sporta događaj, lepotu ...
ed_novipazar ed_novipazar 04:09 06.08.2012

Re: Slazem se...

jeca92
Asmir je fenomenalan lik i fantastican atleticar...Rezultati su mu za svaki respekt, a pri tom deluje vrlo pozitivno.

imamo srecu pa mu Sinisa Mihajlovic nije trener. Da jeste, ne bi on djelovao ovako pozitivno a i ovaj blog bi izgledao malo drugacije.
loader loader 06:52 06.08.2012

Re: Slazem se...

imamo srecu pa mu Sinisa Mihajlovic nije trener.



NNN NNN 08:04 06.08.2012

Re: Slazem se...

ed_novipazar
jeca92
Asmir je fenomenalan lik i fantastican atleticar...Rezultati su mu za svaki respekt, a pri tom deluje vrlo pozitivno.

imamo srecu pa mu Sinisa Mihajlovic nije trener. Da jeste, ne bi on djelovao ovako pozitivno a i ovaj blog bi izgledao malo drugacije.
Misliš da je kojim slučajem osvojio zlato (a osvojiće u budućnosti , verujem) da ne bi pevao himnu?

tasadebeli tasadebeli 09:52 06.08.2012

Re: Slazem se...

NNN

ed_novipazar

jeca92Asmir je fenomenalan lik i fantastican atleticar...Rezultati su mu za svaki respekt, a pri tom deluje vrlo pozitivno.imamo srecu pa mu Sinisa Mihajlovic nije trener. Da jeste, ne bi on djelovao ovako pozitivno a i ovaj blog bi izgledao malo drugacije.Misliš da je kojim slučajem osvojio zlato (a osvojiće u budućnosti , verujem) da ne bi pevao himnu?


Немој опет да мешамо екипне и појединачне спортове, молим те,... То су две различите приче. Боље екипе да певају химну него да певају оно "Кукавица, нисам знао да сам таква кукавица,..." или тако нешто ако сам утрефио тачан текст. Јеси ли био неки пут у свлачионици пред утакмицу у екипном спорту? Ако јеси, онда знаш шта причам...

А спортисти у појединачним спортовима могу да певају шта год хоће... Може и оно "Гад сејв д квин енд д фашист режим..." Није важно што су у Лондону, ионако је то њихова приватна ствар чиме ће сами себе да бодре...

П.С. - У једној аматерској фудбалској екипи у којој сам играо својевремено имали смо једнога који је на свакој утакмици, када изађемо на терен и станемо према противнику, гласно понављао: "Ау, готови смо! Ови ће да нас згазе! Види колики су! Боље да нисмо ни долазили...Има да нас изују" Није вредело што су га сви опомињали да то не ради. Био је добар фудбалер, али нас је смарао најстрашније. Кад је више свима дојадио таквим приступом, радио је систем ћебовања - додуше, у питању је био пешкир преко главе, па удри док се не опамети...
ed_novipazar ed_novipazar 10:34 06.08.2012

Re: Slazem se...

NNN
Misliš da je kojim slučajem osvojio zlato (a osvojiće u budućnosti , verujem) da ne bi pevao himnu?

Mislim da je dobro što mu Siniša Mihajlović nije trener. To je već dovoljno za dobru klimu i dobre rezultate iako momak trenira u konjušnici. Što se tiče pjevanja himne, neka Asmir samo osvoji zlato, lahko ćemo za himnu.
ed_novipazar ed_novipazar 10:36 06.08.2012

Re: Slazem se...

tasadebeli
Кад је више свима дојадио таквим приступом, радио је систем ћебовања - додуше, у питању је био пешкир преко главе, па удри док се не опамети...

E vidiš, i Sinišu su trebali da ćebuju. Bez ćebeta i bez peškira.
loader loader 14:28 06.08.2012

Re: Slazem se...

tasadebeli:

радио је систем ћебовања - додуше, у питању је био пешкир преко главе, па удри док се не опамети...

Pa, jel uspelo? Da probamo s ovim našim sportskim komentatorima
loader loader 14:29 06.08.2012

Re: Slazem se...

ed_novipazar:

već dovoljno za dobru klimu i dobre rezultate iako momak trenira u konjušnici. Što se tiče pjevanja himne, neka Asmir samo osvoji zlato, lahko ćemo za himnu.

Da, more ! Menjaćemo himnu ako treba, samo neka frljne ono čudo za zlato
ed_novipazar ed_novipazar 11:18 07.08.2012

Re: Slazem se...

NNN
Misliš da je kojim slučajem osvojio zlato (a osvojiće u budućnosti , verujem) da ne bi pevao himnu?

Vec sam odgovorio na ovo ali moram da apdejtujem. Javio se za rijec Asmir.
NNN NNN 11:45 07.08.2012

Re: Slazem se...

Hvala na tekstu.
Asmiru nemam da zamerim ama baš ništa i nadam se da će u budućnosti da se popne na najviši stepenik pobedničkog postolja na najvećim takmičenjima.
loader loader 12:44 07.08.2012

Re: Slazem se...

Javio se za rijec Asmir.


" ... Asmir tvrdi da nema nikakav problem kao musliman u Srbiji.

- Građanin sam Srbije, ponosan sam što predstavljam svoju državu, videli ste kako sam se borio pod našom zastavom. Nikakvih problema nemam, čak me svi u Sandžaku podržavaju.
... "

Tako, između ostalog, kaže Asmir.

Ja nešto nisam ni razmišljao da li je Musliman... Po imenu bi se u prvi mah reklo da jeste, ali, velim, šta je to uopšte bitno, i ako jeste, i ako nije. Moj čovek. Baca kuglu pod našom zajedničkom zastavom. I kraj te vrste priče.

Dakle, kod dobrih i principijelnih ljudi boja kože i naziv vere ne potiru pojam ljudskosti.

NNN NNN 13:46 07.08.2012

Re: Slazem se...

Inače, Kolašinac je (valjda) demantovao taj tekst (izvor: kurir) i rekao:
“Žao mi je što moj uspeh na Igama i rezultati postignuti pod obeležjima Srbije nisu dovoljna vest za pojedine medije. Ni u jednom trenutku nisam izjavio da neću da pevam himnu Srbije. Voleo bih da sam olimpijski šampion i da sam imao priliku da pevam himnu. Nadam se da ću u budućnosti kao pobednik nekog velikog takmičenja imati tu sreću”
ed_novipazar ed_novipazar 15:10 07.08.2012

Re: Slazem se...

NNN
Inače, Kolašinac je (valjda) demantovao taj tekst ...


Evo sad i ja citam da je demantovao. Hodi mu ga znaj ko ovdje zavitlava raju. Morat cemo da sacekamo to zlato pa da vidimo
ed_novipazar ed_novipazar 15:18 07.08.2012

Re: Slazem se...

loader
Ja nešto nisam ni razmišljao da li je Musliman... Po imenu bi se u prvi mah reklo da jeste, ali, velim, šta je to uopšte bitno, i ako jeste, i ako nije. Moj čovek. Baca kuglu pod našom zajedničkom zastavom. I kraj te vrste priče. Dakle, kod dobrih i principijelnih ljudi boja kože i naziv vere ne potiru pojam ljudskosti.

Normalno je tako. Samo sto mi zivimo u lako zapaljivom prostoru pa i najmanja iskra izaziva eksploziju. Neka Asmir samo baca, doci ce sve na svoje, ako Bog da.
loader loader 20:25 07.08.2012

Re: Slazem se...

Normalno je tako. Samo sto mi zivimo u lako zapaljivom prostoru pa ...

E, pa, onda, razbacujmo unaokolo što više ovog aditiva za sprečavanje sagorevanja
max.cohen92 max.cohen92 18:49 05.08.2012

Zarazna pozitivnost

Da je samo vise ovakvih ljudi medju nama...neverovatan, neverovatan covek. Radijantno pozitivan lik. Sve najbolje majstore!
loader loader 19:41 05.08.2012

Re: Zarazna pozitivnost

Eh, ovde vrvi od negative i malodušnosti. Ok kad se priča o generalnom osvrtu na uslove života, ali malodušnost vlada i u sferi iz koje bi trebalo da se pokreću makar kakve lične inicijative, ideje, vera u život... jer bez toga nema nikakvog pomaka iz blata. E, pa, Samir je pravi primer za mnoge (ne samo sportiste).



tasadebeli tasadebeli 00:51 06.08.2012

Re: Zarazna pozitivnost

loader
Eh, ovde vrvi od negative i malodušnosti. Ok kad se priča o generalnom osvrtu na uslove života, ali malodušnost vlada i u sferi iz koje bi trebalo da se pokreću makar kakve lične inicijative, ideje, vera u život... jer bez toga nema nikakvog pomaka iz blata. E, pa, Samir je pravi primer za mnoge (ne samo sportiste).


teufel666 teufel666 20:01 06.08.2012

Asmir Kolašinac-Pa,nije sve u medaljama.

Stvarno nemam primedbi na nastup Kolašinca,Bekrića i još par ljudi koji su postavili svoje najbolje rezultate kada je trebalo.Malo mi je zasmetala njegova nadmenost kada je rekao "kada sam u jutarnjim časovima bacio 20,44 m uveče ću još metar dalje),samo to, ništa više.Malo se uklopio u naše poznato samohvalisanje.Inače sve oK. Teufel666
loader loader 20:55 06.08.2012

Re: Asmir Kolašinac-Pa,nije sve u medaljama.

Malo mi je zasmetala njegova nadmenost kada je rekao "kada sam u jutarnjim časovima bacio 20,44 m uveče ću još metar dalje),samo to, ništa više.

Meni se to više činilo kao mešavina šale i svesnog podizanja atmosfere. Ne deluje mi kao nadmenko. Mislim da je to i pokazao kroz izjave i naročito tokom takmičenja. Ima kod sportista pred mečeve često tih izjava - Ma, razbićemo ih... - Ali to se kaže u smislu bodrenja i opet šale, jer se to izjavljuje i kad je svima očigledno jasno da se o nekakvom razbijanju protivnika ne može govoriti, nego da će borba biti u najmanju ruku neizvesna. Tako i ova izjava br. 20,44 - veče-dan. Ma, najvažnije da je čovek ostavio maksimalan utisak, i takmičarski, i ovako, kroz razgibavanje optimizma, i kod sebe, i kod drugih :) Nešto imam utisak da će Asmir na narednim takmičenjima da bude još bolji. A nama u atletici baš trebaju takvi, novi, kvalitetni takmičari, da malo vrate fokus društva na "kraljicu".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana